Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігТест драйв geely gc6.  Китаєць який змігgeely gc6 салон

Geely GC6 (SC6) (Джилі GC6) – передньопривідний седан класу «С». Концепт був представлений в 2011 році, а в квітні наступного року на Пекінському автосалоні дебютувала і серійна версія автомобіля. Попередником автомобіля є Geely MK.

Екстер’єр автомобіля зазнав значних змін. Змінено форму бамперів, решітки радіатора, фар і ін. В інтер’єрі була оновлена ​​приладова панель, яка не тільки отримала більш плавні лінії, а й стала більш інформативним для водія.

Оновлення торкнулися і безпеки: автомобіль забезпечений унікальною високошвидкісний системою обміну даними CAN (Controlled Area Network).

Але це ще не все! GC6 є першим китайським автомобілем в своєму сегменті, в якому використовується інноваційна система «протиударного захисту даху», що відповідає вимогам американської Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA)

Уже в базовій комплектації Джилі GC6 оснащений усіма найнеобхіднішими системами безпеки, включаючи подушки ABS і інші пристрої.

У список стандартного устаткування входить також кондиціонер, частковий електропакет і аудіосистема, тоді як в більш дорогих версіях можна розраховувати на мультимедійний комплекс з GPS-навігацією, на шкіряний салон, повний електропакет і так далі.

Зверніть увагу

З технічної точки зору GC6 є автомобіль, побудований на платформі зі стійками McPherson в передній підвісці і скручується балкою ззаду. Габаритна довжина седана дорівнює 4342 мм, ширина його становить 1692 мм, а висота – 1435 мм.

Відстань між осями – 2502 мм. І все це при спорядженої масі 1103 кг. Стандартно автомобіль оснащується 15-дюймовими колісними дисками, «взутими» в шини розмірністю 185/60.

  • У Китаї і на деяких інших ринках автомобіль продається під іменами Englon GC6 або Geely Englon SC6.
  • Ціни на базову комплектацію починаються з 260 000 грн (10 до USD).

Geely GC6 2014. Китай рулить!

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Як відомо, на автомобільному ринку сучасний Китай відіграє далеко не останню роль. При цьому рівень виробництва китайських автомобілів, вироблених в Піднебесній і за її межами, зростає рекордними темпами.

На думку фахівців, до початку третього десятиліття поточного століття, світовий автопарк щорічно поповнюватиметься більш ніж на 100 млн. Примірників «китайців» (а це майже чверть всіх автомобілів, що випускаються) проти сьогоднішніх 82 млн. У тому числі це заслуга і Geely, яка є одним з «монстрів» китайського автопрому.

Китайська автомобілебудівна компанія Geely (повна назва «Geely Automobile Holdings Limited») – мабуть, одна з наймолодших, але вже добре зарекомендували себе корпорацій, міцно зайняли гідне, цілком заслужене місце на світовому автомобільному ринку.

З чого все починалося

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Історія Geely починається в 1984 р з створення невеликої, яка не має нічого спільного з виробництвом автомобілів, компанії з виробництва холодильників і компонентів для холодильних установок. Згодом компанія займалася випуском будівельних і оздоблювальних матеріалів. З 1992 р Geely займається виробництвом мотоциклів і скутерів і вже за два роки стає лідером на національному ринку. Перші автомобілі під торговою маркою Geely з’явилися на дорогах Китаю в 1998 р, а вже в 2003 р продукція надходить на світовий ринок.

В даний час Geely, на думку Forbes, входить до двадцятки кращих азіатських компаній і є самим інноваційним підприємством в Китаї, а в 2010 р Geely стала власником такого відомого бренду автомобільного світу, як Volvo Personvagnar.

Модельний ряд продукції азіатських виробників представлений більш ніж трьома десятками моделей, що випускаються під різними торговими марками (Emgrand, Gleagle і Englon), в тому числі і біопаливними автомобілями. Слоганом компанії є «Sweet life, Geely drive», що у вільній інтерпретації можна перевести як «Ми наведемо вас в світле майбутнє. Джилі рулить! »

Geely GC6 – чергова новинка китайського автопрому

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Не звиклі зупинятися на досягнутому, моторні китайські виробники час від часу радують автолюбителів появою нових, більш сучасних розробок. Так, в 2014 р на російський ринок виведена чергова версія седана – Geely GC6, покликаного замінити успішно себе зарекомендував, але вже встиг приїстися Geely MK, що випускається з 2006 року.

Зовнішній вигляд і габарити

Незважаючи на те, що екстер’єр Geely GC6 досить простий, позбавлений усіляких (часом нікому не потрібних) вишукувань, автомобіль у китайців вийшов «зі своїм обличчям», що дозволяє виділити його із загальної маси автомобільного потоку.

В першу чергу – це змінена (в порівнянні з Geely MK) фальшрадиаторная решітка, сучасні стильні фари головного світла з протитуманними фарами, масивний бампер, оснащений прорізом повітрозабірника.

Задня частина автомобіля виділяється класичної кришкою багажника, але з хромованою поперечиною, солідним бампером, а також світлодіодним світлотехнікою.

В цілому ж – це звичайний чотирьохдверний седан, розрахований на перевезення п’яти чоловік (включаючи водія).

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Як і його попередник, Geely GC6 має вельми скромні габарити. Довжина кузова становить 4342 мм, ширина – 1692 мм, а висота дорівнює 1435 мм. При цьому колісна база седана дорівнює 2502 мм, при ширині колії 1450 (передня) і 1445 мм (задня).

Висота дорожнього просвіту дорівнює 150 мм. Маса спорядженого автомобіля становить трохи більше тонни (1178 кг). Для російського ринку планується поставляти авто, оснащені спеціальним захистом картера, а також інших деталей, розташований знизу.

інтер’єр автомобіля

Що ж стосується внутрішнього оздоблення салону – на відміну від Geely MK, з приладами розташованими по центру передньої панелі, китайці знову повернулися до традиційної схеми.

Оновлена ​​передня панель відрізняється зручними, добре читаються покажчиками спідометра і тахометра, всіма необхідними датчиками, а також великим екраном аудіосистеми.

Вершину центральній консолі прикрашає невеликий екран блоку додаткових індикаторів, а під блоком управління штатної аудіосистемою розташувалася система управління системою вентиляції і кондиціонування.

Двигун і трансмісія

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Лінійка силових агрегатів Geely GC6 різноманіттям не відрізняється. Автомобіль оснащується лише 16-клапанними 94-сильним бензиновим двигуном з електронним уприскуванням палива (крутний момент 128 Нм в діапазоні 2800-3400 об / хв), робочим Об’єм 1498 см3, які мають витрата 7,8 (міський режим), 6,3 ( траса) і 6,8 (змішаний) л / 100 км. В якості палива використовується бензин АІ-92, який розташовується в досить місткому 45-літровому паливному баку. Що стосується вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах – силова установка повністю відповідає екологічному стандарту Євро-4.

Небагатий вибір і коробки передач. GC6 обладнаний тільки п’ятиступінчастою механікою, здатною розігнати автомобіль до максимальної швидкості 165 км / ч. Надалі, правда, планується налагодити виробництво автомобілів з більш потужними двигунами і АКПП.

Шасі і система гальмування

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

За основу шасі китайці взяли традиційну переднеприводную платформу з незалежною передньою підвіскою типу Макферсон, оснащену стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска – напівзалежна з торсіонної балкою і гвинтовими пружинами. Передня вісь оснащується дисковими вентильованими гальмівними механізмами. Ззаду китайці вирішили обмежитися звичайними дисковими гальмами. Система управління – рейкового типу, доповнена гідропідсилювачем керма.

Безпека

Що стосується безпеки – тут китайці можуть скласти цілком гідну конкуренцію своїм суперникам з Японії і Кореї. Кузов «шістки» виконаний з високоміцної сталі, доповнений каркасом посилення в області дверей і стійок стекол, а також в зонах програмованої деформації передньої частини.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Всі автомобілі мають передні подушки безпеки, а також триточкові ремені безпеки (якими оснащений як передній, так і задній ряд сидінь). Крім того, передні крісла оснащені преднатяжителями і мають регулювання по висоті.

Передбачені кріплення ISOFIX для дитячих крісел.

Крім іншого, автомобіль обладнаний травмобезопасной рульовою колонкою, антиблокувальною системою і системою розподілу гальмівних зусиль (ABS + EBD), а також датчиками зносу гальмівних колодок.

Як і вся продукція китайських автомобілебудівників, Geely GC6 в обов’язковому порядку проходять краш-тести відповідно до національної програми випробування безпеки С-NCAP.

Комплектації і ціни Geely GC6

Російські автомобілісти зможуть придбати автомобіль Geely GC6 в одній з двох комплектацій: Base або Comfort, які не дуже сильно відрізняються один від одного.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

У базовій комплектації автомобіль оснащується бортовим комп’ютером, електроприводом передніх і задніх стекол, регульованими дзеркалами з електропідігрівом, сигналізацією і центральним замком, дистанційно керованої кришкою бензобака, протитуманними фарами.

Штатна аудіосистема представлена ​​магнітолою з програвачем MP3 дисків, USB портом і чотирма (в комплектації Comfort – шістьма) динаміками.

Для затишного розміщення водія і пасажирів є кондиціонер, регульоване по висоті водійське сидіння і регульована рульова колонка.

Комплектація Comfort, крім того, оснащується парктроніком та легкосплавки дисками.

Ціна на автомобіль, оголошена виробником, становить 395 і 425 тисяч рублів (для комплектації Base і Comfort відповідно).

Переваги та недоліки Geely GC6

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

З огляду на те, що досвіду експлуатації Geely GC6 в суворих російських умовах поки ще немає, як, втім, і результатів офіційних тест-драйвів, про плюси і мінуси говорити поки ще рано. В цілому ж автомобіль виробляє досить приємне враження, особливо оформлення салону. Мабуть перше, що кидається в очі – малий обсяг місць для зберігання всілякого дріб’язку (проте це компенсується наявністю місткого, 468-літрового багажника).

висновки

Підводячи підсумок, можна припустити, що Geely GC6 цілком підійде на роль доступного сімейного седана і стане досить вдалим придбанням для покупців, які звикли розумно підходити до вибору автомобіля з точки зору «ціна – якість». У всякому разі, у порівнянні з іншими моделями своїй ціновій категорії, Geely GC6 виглядає куди привабливіше.

  • Конкуренти Geely GC6: Renault Logan 2, Lada Priora, Daewoo Gentra, Geely-MK08, FAW Oley, Haima M3, JAC J5, Lifan Solano, Джилі Емгранд ЄС 7, Hyundai Solaris, Daewoo Nexia, Zaz Chance, Lada Granta
  • Відгуки
  • Огляди та тести

Китайський Джилі GC6 – огляд китайського седана

Автомобілі хорошої якості часто бувають створені не в традиційних країнах-виробниках. Буває, що несподіваною знахідкою стає чудовий недорогий седан, запропонований китайським брендом.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Geely GC6 це досить приємний, бюджетний представник своєї марки.

Саме таким скарбом стає Geely GC6, адже це досить приємний, бюджетний представник своєї марки.

Отже, щоб зрозуміти, що ж це за звір, розглянемо цю машину детальніше.

Зовнішнє опис

Розміри Джилі GC6 невеликі. Протяжність вийшла 4342 мм, ширину авто укладається в 1692 мм, вгору не більш 1435 мм. База коліс знаходиться в рамках 2502 мм. Фронтальна колія дорівнює 1450 мм, хвостова – 1445 мм. Над дорогою авто підноситься на 150 мм і важить тисячу сто сімдесят вісім кг.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Цей автомобіль є доволно компактним седаном.

до змісту ↑

Технічні складові Geely GC6

Нова модель від Geely, випущена в 2014 році, має передній привід, включає в свій комплект 1.

5-літровий двигун з 4-ма циліндрами і потужністю 94 кінські сили, що працює в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою перемикання передач. Двигун відповідає всім екологічним стандартам.

важливо

Його, до речі, оснастили уприскуванням палива з електронікою і поруч точок, витрата якого при всій цій установці сил уміщається в обсяг діапазоном від 6.8 до 7.8 л. на 100 км дороги.

128 Нм – на такому рівні знаходиться вершина крутного моменту, завдяки чому досягається швидкість 165 км / год. Гідропідсилювач керма доповнює рейкове рульове управління.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Двигун відповідає всім екологічним стандартам.

Крім того, автомобіль має високий рівень безпеки.

Джилі GC6 оснащений каркасної конструкцією, створеною з надійної сталі, при цьому є додатковий посилення головних частин дверей, стійок стекол, головної частини машини.

Навіть основна проста комплектація містить дві фронтальні подушки безпеки, триточкові ремені для всіх пасажирів, травмобезпечну рульову колонку, системи ABS + EBD, датчики зношування гальмівних колодок.

до змісту ↑

Відео: Огляд Geely GC6

до змісту ↑

Різновиди комплектацій і вартість

У Росії авто можна знайти в парі збірок:

Base (базова) – у цьому різновиді можна регулювати рівень підняття рульової колонки, сидушки водія, підголівники провідною частини авто, насолоджуватися кондиціонером, сучасним бортовим комп’ютером і динаміками, функцією підігріву дзеркал, електроприводом, мультимедійної конструкцією з дисплеєм, оснащеним сенсором і 7-дюймовим екраном , користуватися USB / SD-картами, сигналізацією, якій можна віддавати команди голосом.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Джилі GC6 оснащений каркасної конструкцією, створеною з надійної сталі.

Сomfort – крім того, що входить в перший вид комплекту, тут ще присутні 15-дюймові легкосплавні диски, задній парктронік, протитуманні фари, рульове колесо оброблено шкірою, можна користуватися додатковими динаміками аудіосистеми на задній полиці.

Цінність Джилі GC6 з плином часу трохи змінилася, що можна побачити нижче:

Ціна, 2014 389 000 рублей 399 000 рублів
Ціна, 2015 409 000рублей 419 000рублей

до змісту ↑

Екстер’єр і інтер’єр GC6

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Навіть у базовій комплектації автомобіль дуже добре оснащений.

Розберемо дані параметри за двома комплектації обраного авто:

1. Комплектація Base
Інтер’єри цього різновиду представлені тканинної оббивкою внутрішнього оздоблення. Сидіння водія можна пересувати в 6 курсах, а пасажирське в 4-х. Спина заднього ряду сідушек може складатися. Також присутній дзеркало заднього виду, освітлення багажника.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Салон виглядає дуже органічно.

Екстер’єр радує власника авто фронтальними фарами, кут нахилу яких можна коригувати, тильними протитуманними фарами, зовнішніми стеклами з можливістю регулювання і зігріву, повторами показників напрямку. Є тут світлодіодні сегменти в задніх ліхтарях, декоративні ковпаки в 15-дюймових дисках коліс. І, само собою, наявність повнорозмірного запасного колеса гарантовано.

2. Комплектація Comfort
В інтер’єрі тут крім усього того, що є в більш простий основний комплектації, є ще гарна шкіряна обробка керма, а передні двері оснащені сигнальними ліхтарями.

Екстер’єр ж позбувся декоративних ковпаків в порівнянні з комплектацією Base, проте знайшов попереду протитуманні фари і оновлені легкосплавні диски в 15-дюмових колесах.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Творці Джилі GC6 постаралися створити дійсно серйозне і безпечне авто.

до змісту ↑

Переваги і недоліки

Даний автомобіль по праву можна вважати одним з найсимпатичніших серед подібних йому за вартістю, причому сказати, що він дешево виглядає, не можна.

Творці Джилі GC6 постаралися створити дійсно серйозне і безпечне авто, що володіє дуже комфортною підвіскою і надійної зборкою.

Гарна шумоізоляція і відмінне відтворення будь-якої музики стане приємним доповненням для кожного власника.

Однак є і пара мінусів. Деяких при виборі автомобіля може збентежити простота двигуна даної моделі, але ж вона компенсується ціною. Також комусь не подобається зовнішній вигляд авто, адже картинки в інтернеті не завжди передають точну дійсність. Зате витрата бензину і справді невисокий, та й ремонт цієї машині потрібен вкрай рідко.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Автомобіль вийшов економічним і надійним.

до змісту ↑

Відгуки власників

Після придбання Джилі GC6 можна відзначити невисоку вартість, відмінний рівень комфорту. Однак підкачав той факт, що складно знайти будь-які запасні деталі, так як машина досить рідкісна. Слабкий двигун також засмучує, але непогана динаміка і керованість змушує закрити на це очі.

Розповісти варто і про економічність авто на дорозі. Недороге обслуговування радує. А ось стукіт капота під час їзди по купинах хоча можна спочатку усувати регулюванням, з часом він все ж повертається, тому їздити з таким автомобілем краще монотонно і акуратно.

Гарний розвиток оборотів, можливість заводити машину, швидко прогрівати навіть в дуже холодну погоду – істотні плюси. Є величезний простір усередині, в багажному відсіку, а перед продажем автомобіль відмінно готують.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Власники відзначають хорошу динаміку і упровляемость.

до змісту ↑

висновок

Таким чином, існування безлічі переваг Geely GC6 безперечно, його точно захочуть придбати багато людей. Якість збірки кожної навіть найменшої деталі і всього авто цілком акцентує на собі всю увагу. Недорога, приваблива машина буде відмінним вибором, ким би не був її майбутній власник.

Можливість вибрати з двох різновидів робить Джилі GC6 одним з найцікавіших представників своєї марки, роблячи його оригінальним і незамінним в сучасному місті для будь-якої сім’ї.

до змісту ↑

Відео: Огляд Geely GC6

Джилі нл 3

Тест драйв Geely GC6. Китаєць який зміг

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Без сумніву, до бездоганності і довговічності японців Geely ще аж ніяк не дотягується (і навряд чи скоро дотягне), але від відер з болтами, що випускаються одноплемінниками, автоконцерн пішов досить далеко. До того ж, GC6 є доповненої і облагородженої версією МК, яка була схвалена більшістю її власників. А це багато про що вже говорить в контексті придбання додаткових плюсів при проведенні тестування різних вузлів і зовнішнього вигляду.

Тест драйв Geely GC6 ще раз показав, що компанія старанно і послідовно йде в потрібному напрямку, намагаючись своєю черговою моделлю подолати негативне ставлення до всього китайського на європейському і російському ринках. Даючи привід поміркувати над тим, що продукція цієї фірми-виробника може бути по-справжньому хороша.

Зовнішність: Цікаво вже те, що вигляд цієї моделі не був злизаний у кого-то з маститих європейців, а розроблений саме для компанії Geely.

Пітер Хорбері, дизайнер компанії, примудрився створити особа даного автомобіля впізнаваним, але не химерним, що нагадує МК, але по-своєму індивідуальним.

Знайшли новий вигляд радіаторна решітка, форма бампера і фар – і в результаті вийшло дуже гармонійна машина, яка чимось нагадує попередній модельний ряд, але вона володіє своєю специфікою.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

салон

Серед седанів GC6 можна назвати найбільшим: він має довжину в 4342 міліметрів при ширині в 1692 і колісній базі в 2502. За рахунок цієї габаритності салон зручний навіть для не зовсім компактних людей; причому на задніх сидіннях знайдеться, куди подіти ноги навіть людині з ростом під 2 метри. Цілком переконливий і багажник, що вміщає 468 літрів за обсягом.

Та й в салоні знайдеться, куди поховати мелочовку – для цих цілей в найзручніших місцях передбачені 19 зручних кишень і боксів крім стандартного бардачка.

Регулювання керма передбачає зміну його положення, як по висоті, так і по вильоту. Цікаво, що і водійське крісло крім звичайних положень «вперед – назад» і нахилу спинки, може бути піднято вище над підлогою або опущено майже впритул до нього. Так що зручність і огляд забезпечені водієві будь-якого зростання.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Відео тест-драйв Geely Emgrand

Дивно, що обігрів крісел спереду передбачений тільки для комплектації Comfort – зазвичай на нього не скупляться і в базовій версії.

Підвищену цікавість викликає і те, що на GC6 варто інновація, необхідна американської безпекою руху – протиударний захист даху. Між іншим, це перша і поки єдина китайська модель в класі з подібним нововведенням. Може, компанія Geely задумала освоювати американський ринок?

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Движок по-китайськи

Тут, як завжди, стандартний набір: мотор з двома розподільними на 16 клапанів і об’ємом в 1,5 літра. Його потужність і зовсім пригнічує – всього 94 конячки. Супроводжується все це механікою на 5 ступенів. Що тут скажеш? Виправдати такий агрегат можна хіба що його економічністю: спалює всього 6,8 літрів бензину на змішаному русі.

Судячи з усього, виробник здогадується, що такі характеристики потужності можуть відлякати велику кількість потенційних покупців. Тому намагається залучити їх іншими бонусами. Зокрема – можливістю монтувати газобалонне обладнання зі збереженням гарантії. Але навряд чи це так вже врятує ситуацію.

З іншого боку, чекати, що за 420.000 рублів виробник розщедриться на 2-літровий двигун напевно, наївно. Так що, як це вже стало недоброю традицією при тестуванні китайських машин, движок перетворюється на відвертий і жирний мінус.

Доброю новиною можна вважати дискові гальма – і передні, і задні. Підвіски теж нічого: спереду незалежна, ззаду – напівзалежна.

Тестери кажуть, підвіска середньо жорстка: в машині не трясе, повороти проходить акуратно, без помітних кренів, вібрація відсутня. Те, що треба по нашим не зовсім пристойним дорогах. Так що ходова частина при тестуванні заробляє впевнені плюси, але аж ніяк не максимальні.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

підсумки

Ті, хто вже встиг поїздити на китайській новинці, в принципі, підтверджують висновки, які показав тест драйв Geely GC6.

Мало того, власники, покататися вже з півроку, відзначають, що сипатися він поки не почав, непередбачених витрат не було потрібно. Ось за чим доведеться стежити уважно – це за кузовом і днищем.

Низька антикорозійна стійкість – бич багатьох китайців, включаючи і продукцію компанії Geely.

Боротися з подібними вадами доведеться за допомогою додаткової антикорозійної обробки частин кузова, особливо днища і підколісні арок.

Ну а в цілому, Geely GC6 справляє враження цілком адекватне (тим більше в контексті співвідношення ціна / якість продукції).

А їздити по місту і подорожувати на далекі відстані на ній сподобається, напевно, багатьом росіянам, потенційним покупцям даної моделі.

Порада

Відгуки ви можете почитати на АвтоЯндексе. https://auto.yandex.ru/geely/gc6/20153968

NL_LANGINFO (3) Linux Programmer’s Manual NL_LANGINFO (3)

NAME top

nl_langinfo, nl_langinfo_l – query language and locale information

SYNOPSIS top

#include char * nl_langinfo (nl_item item ); char * nl_langinfo_l (nl_item item , locale_t locale ); Feature Test Macro Requirements for glibc (see feature_test_macros (7)): nl_langinfo_l (): Since glibc 2.24: _POSIX_C_SOURCE> = 200809L Glibc 2.23 and earlier: _POSIX_C_SOURCE> = 200112L

DESCRIPTION top

The nl_langinfo () and nl_langinfo_l () functions provide access to locale information in a more flexible way than localeconv (3). nl_langinfo () returns a string which is the value corresponding to item in the program ‘s current global locale.

nl_langinfo () returns a string which is the value corresponding to item for the locale identified by the locale object locale , which was previously created by newlocale (1). Individual and additional elements of the locale categories can be queried .

Examples for the locale elements that can be specified in item using the constants defined in are: CODESET (LC_CTYPE) Return a string with the name of the character encoding used in the selected locale , such as “UTF-8”, “ISO-8859 -1 “, or” ANSI_X3.4-1968 “(better known as US-ASCII).

This is the same string that you get with “locale charmap”. For a list of character encoding names, try “locale -m” (see locale (1)). D_T_FMT (LC_TIME) Return a string that can be used as a format string for strftime (3) to represent time and date in a locale-specific way.

D_FMT (LC_TIME) Return a string that can be used as a format string for strftime (3) to represent a date in a locale-specific way. T_FMT (LC_TIME) Return a string that can be used as a format string for strftime (3) to represent a time in a locale-specific way.

Geely Emgrand 7 2017-2018 відео тести

DAY_ {1-7} (LC_TIME) Return name of the n -th day of the week. ABDAY_ {1-7} (LC_TIME) Return abbreviated name of the n -th day of the week. MON_ {1-12} (LC_TIME) Return name of the n -th month. ABMON_ {1-12} (LC_TIME) Return abbreviated name of the n -th month.

RADIXCHAR (LC_NUMERIC) Return radix character (decimal dot, decimal comma, etc.). THOUSEP (LC_NUMERIC) Return separator character for thousands (groups of three digits). YESEXPR (LC_MESSAGES) Return a regular expression that can be used with the regex (3) function to recognize a positive response to a yes / no question.

NOEXPR (LC_MESSAGES) Return a regular expression that can be used with the regex (3) function to recognize a negative response to a yes / no question. CRNCYSTR (LC_MONETARY) Return the currency symbol, preceded by “-” if the symbol should appear before the value, “+” if the symbol should appear after the value, or “.” if the symbol should replace the radix character.

The above list covers just some examples of items that can be requested . For a more detailed list, consult The GNU C Library Reference Manual .

RETURN VALUE top

On success, these functions return a pointer to a string which is the value corresponding to item in the specified locale. If no locale has been selected by setlocale (3) for the appropriate category, nl_langinfo () return a pointer to the corresponding string in the “C” locale.

The same is true of nl_langinfo_l () if locale specifies a locale where langinfo data is not defined. If item is not valid, a pointer to an empty string is returned.

The pointer returned by these functions may point to static data that may be overwritten , or the pointer itself may be invalidated, by a subsequent call to nl_langinfo (), nl_langinfo_l (), or setlocale (3).

The same statements apply to nl_langinfo_l () if the locale object referred to by locale is freed or modified by freelocale (3) or newlocale (3). POSIX specifies that the application may not modify the string returned by these functions .

ATTRIBUTES top

For an explanation of the terms used in this section , see attributes (7). ┌──────────────┬───────────────┬────────────────┐ │ InterfaceAttributeValue │ ├──────────────┼───────────────┼──────────── ────┤ │ nl_langinfo () │ Thread safety │ MT-Safe locale │ └──────────────┴───────────────┴ ────────────────┘

CONFORMING TO top

POSIX.1-2001, POSIX.1-2008, SUSv2.

NOTES top

The behavior of nl_langinfo_l () is undefined if locale is the special locale object LC_GLOBAL_LOCALE or is not a valid locale object handle.

EXAMPLE top

The following program sets the character type and the numeric locale according to the environment and queries the terminal character set and the radix character . #include #include #include #include int main (int argc, char * argv) {setlocale (LC_CTYPE, “”); setlocale (LC_NUMERIC, “”); printf ( “% s
“, nl_langinfo (CODESET)); printf ( “% s
“, nl_langinfo (RADIXCHAR)); exit (EXIT_SUCCESS); }

SEE ALSO top

locale (1), localeconv (3), setlocale (3), charsets (7), locale (7) The GNU C Library Reference Manual

COLOPHON top

This page is part of release 4.16 of the Linux man-pages project. A description of the project, information about reporting bugs, and the latest version of this page, can be found at https://www.kernel.org/doc/man-pages/.

Pages that refer to this page: find (1), iconv (1), bind_textdomain_codeset (3), localeconv (3), rpmatch (3), setlocale (3), locale (7), utf-8 (7)

Copyright and license for this manual page

Тест-драйв Geely Emgrand GT: китайський шпигун

На Батьківщині, де він користується величезною популярністю, його звуть GС9, і пару років тому, коли «новачок» вийшов на домашній ринок, китайці відразу ж нагородили його почесним титулом «Автомобіль року».

До Росії седан приїхав в лютому під псевдонімом Geely Emgrand GT, і це китайське ім’я багато що пояснює: ось уже 7 років, як Geely Motors числиться господарем марки Volvo.

Так що шведські гени відобразилися не тільки в зовнішності Emgrand GT, скандинавський бренд поділився з ним своєю старою «візком» від пріснопам’ятного S80.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

Geely Automobile (по-китайськи Цзілі) створена в 1986 році. Yачінала свою діяльність з виробництва холодильників. У 1992-1996 р.р. випускала мотоцикли, моторолери та комплектуючі для них. У 1998-му компанія почала виробництво автомобілів.

У 2003-му почалися їхні експортні поставки. У 2008 році компанія почала випуск бі-паливних автомобілів на природному газі.

З травня 2007-го на заводі «АМУР» в Новоуральске розпочато виробництво Geely, також компанія збирає автомобілі на заводі Derays в Черкеську.

Настільки ретельно замаскована під європейця зовнішність викликає підозру, хоча за 2 місяці російських продажів цей китайський шпигун увійшов в довіру поки тільки до 3 покупцям.

Непомітне «обличчя» з правильними рисами і аристократичним «поглядом», 5-метровий кузов з ефектним динамічним профілем, завищена підвіконна лінія, гармонійно скроєна корми – все це може служити прикладом елегантного консервативного стилю.

Мабуть, тільки оригінальний малюнок у вигляді «павутини» навколо логотипу на решітці радіатора вибивається із загальної канви і йде в розріз з традицією. В іншому зовнішність на 100% виправдовує абревіатуру GT і виглядає не по-китайськи дорого.

Зверніть увагу

Внутрішній простір Emgrand GT також стилізовано під затишне європейське житло. У стриманому класичному дизайні читається тонкий натяк на преміум.

Скошений знизу мультируль, класична панель приладів з двома циферблатами і 3,5-дюймовим кольоровим екраном посередині, центральна консоль з блоком клімат-контролю і Медіасистеми, 2 підстаканники біля основи, м’який сірий пластик в поєднанні з чорними глянцевими панелями і хромованим обрамленням, дерматинові сидіння з ажурною прострочкою – все скроєне на чисту китайську совість, якість матеріалів на рівні, відчувається увага до кожної деталі, так що відразу і не розберешся в якій частині Старого Світу ти опинився.

Сидіння оснащені сервоприводом і функцією пам’яті, рульова колонка регулюється по вильоту, і по висоті, але в той же час крісла в Emgrand GT не радують короткуватою подушкою, а водій при зростанні 186 см буде «свербіти» потилицею об стелю навіть при максимально опущеному сидінні. Не дуже зручно «перегортати» сторінки бортового комп’ютера за допомогою відповідної кнопки, встановленої на панелі приладів – дістатися до неї непросто. А ось 8-дюймовий монітор мультимедійної системи G-Net Link на центральній консолі приємно здивував якісної графікою і осудним інтерфейсом. Управляється вона за допомогою «шайби» на центральному тунелі – зручно і все під рукою.

Задні пасажири зможуть насолоджуватися усіма перевагами бізнес-класу, особливо VIP-персона, яка сидить праворуч. Чомусь тільки для цього пасажира тут передбачений електропривод, який розмістився на панелі задніх дверей. Крім того, йому під силу рухати переднє крісло, якщо воно буде заважати.

Для цього з лівого боку спинки продубльовані джойстики сервоприводів. Погодьтеся, серйозна заява – фактично прерогатива представницького сегмента. На другому ряду доступний обігрів, управління клімат-контролем і аудіосистемою з 8-у динаміками.

З вільним простором задніх пасажирів проблем немає, так що для «членовоза» модель володіє майже всім необхідним.

Російські покупці так і не побачать топовий варіант Emgrand GT, який доступний в Китаї з мотором 3.5 V6 потужністю 275 к.с. На нашому ринку найбагатша комплектація оснащується 1,8-літровим 163-сильним турбомотором. Цю версію ми і протестували.

Прямо скажемо, не дивлячись на наявність турбіни, бадьорим розгін цього «китайського шпигуна» не назвеш. Надто вже він важкуватий. 6-ступінчастий “автомат”, розроблений австралійською компанією DSI, особливо не напружувався і не обтяжував себе турботою вибудовувати оптимальні алгоритми зміни швидкостей.

Geely Emgrand GT Flagship 1.8 AT
1.8 л, 163 к.с
автомат 6
210 км / год
4956 x 1861 x 1513 мм
передній
АІ-95, 8.5 л на 100 км
1 739 000 руб
всі характеристики

Педаль газу відгукувалася з відчутною затримкою, 163 «коні» прокидалися одна за однією після 2000 об / хв, але друге дихання у них прокидалося не відразу, а вже ближче до 3000 об / хв. При кожному перемиканні трансмісії у «китайця» відчувалася пенсіонерська задишка, що викликає певне почуття жалю.

Може бути ситуацію врятує ручний режим КПП? На жаль, пришпорити «жеребців» і розкрутити агрегат на всю котушку трансмісія не дає, самовільно проскакуючи успадковують ступені.

Так що Emgrand GT – історія не про драйверські амбіції, хоча на це і натякає експресивна зовнішність.

важливо

Крім того, багатообіцяючому дорогому вигляду не дуже відповідає і шумоізоляція китайського седана, яка дозволяє в подробицях вислуховувати невдоволене бурчання двигуна.  

Підвіска гостро реагує на дорожній профіль, транслюючи в салон дрібні брижі і знервовано струшуючи на «лежачих поліцейських». Говорити про схильність до азартних маневрів і темпераментному проходженні швидкісних дуг не доводиться.

У той же час на прямий «китаєць» впевнено тримає траєкторію руху і демонструє непогану плавність ходу. Штурвал за своїми характеристиками налаштований на комфортну неметушливі їзду, при цьому кермо злегка порожненьке і не дуже інформативний.

Для бізнес-класу Emgrand GT міг би бути і порасторопнее. Все-таки сучасний ритм ділової людини відповідає куди більш активним динамічним характеристикам. Характер «китайця» буде більш зрозумілий дорослої персони з розміреним способом життя або самодостатньою домогосподарці з щоденним маршрутом «дім – дитячий садок – магазин».

Мало того, на російському ринку пропонується ще й менш тяговітий базовий варіант з 2,4-літровим бензиновим мотором потужністю 148 к.с. з тієї ж 6-ступінчастою автоматичною коробкою.

Уже в початковій комплектації Standart є 4 подушки безпеки, салон із синтетичної шкіри, клімат-контроль, аудіосистема, підігрів передніх сидінь, датчики світла і дощу, система безключового доступу, парктроник і легкосплавні диски.

Ціна такого задоволення – 1 389 000 рублей . Тестова комплектація додатково порадує шторками безпеки, мультимедійною системою, електрорегулюванням передніх сидінь, камерою заднього виду і панорамним дахом.

Топова версія Emgrand GT оцінена в 1 739 000 рублей . Виробництво китайських седанів для росіян налагоджено на білоруському заводі спільного підприємства «Белджі».

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігТест драйв geely gc6.  Китаєць який зміг

З базовою ціною в 1 389 000 рублей Emgrand GT став найдорожчим китайським седаном. Вище цінник тільки у кросоверів Haval H8 і Haval H9.

На нашому ринку конкурентів серед земляків у нього немає, і перший, хто готовий посперечатися з «новачком», це Toyota Camry, який з 2-літровим 150-сильним мотором обійдеться всього на 18 000 рублів дорожче ( 1 407 000 рублей ).

Погодьтеся, зовсім невигідне сусідство. А є ще 150-сильна Mazda 6 за 1 324 000 рублей , Ford Mondeo (140 к.с.

) За 1 350 000 рублів , 125-сильна Skoda Superb з механічною трансмісією за 1 300 000 рублів і т.д. Як би китайський седан НЕ маскувався під європейця, а завоювати гаманець російського споживача з такою конкуренцією йому буде нелегко. 

Плюси і мінуси

5-метровий кузов з ефектним динамічним профілем Навіть з турбіною динаміка слабенька
Тонкий натяк на преміум в оформленні салону Тісно в області голови
На прямій впевнено тримає траєкторію Кермо злегка порожненьке і не дуже інформативний
Традиційно багаті комплектації Для “китайця” дуже дорогий, звідси слабкі продажі

Не згодні з нашими висновками? Напишіть свою думку

Geely GC6 тест-драйв відео

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігGeely GC6 имеет и второе название Geely SC6 и является переднеприводным седаном С класса. Впервые мир увидел автомобиль еще в 2011 году — концепт версию, а спустя год по Китаю уже колесил серийный Geely GC6. Задача дизайнеров была создать автомобиль для небольшой семьи. С этой задачей они справились. Автомобиль получился великолепный, как внешне, так и функционально. Кого интересует Geely GC6 цена? Её можно узнать в другой статье. Видео Geely GC6 смотрите на нашем сайте.

В дизайне Джили GC6 была подчеркнута некая стабильность и спокойствие, смелых и кричащих решений нет вовсе! Это касается и оформления экстерьера и всего внутреннего пространства. В салоне все очень просто, но с максимальным желанием доставить владельцам бюджетный комфорт. Предлагаем вашему вниманию видео тест-драйв Geely GC6:

Що стосується комплектації, то вже в базі Джилі GC6 має всі необхідні системи безпеки (подушки ABS) і багато іншого. Стандартне обладнання: кондиціонер, електропакет, аудіосистема. У комплектації по дорожче можна сміливо розраховувати на мультимедійний комплекс з GPS-навігацією, а також шкіряний салон і багато іншого. Автомобіль в продажу не так давно, але вже є Geely GC6 відгуки.

Тест драйв geely gc6.  Китаєць який змігGeely GC6 технічні характеристики цілком нормальні, як для авто такого класу. Спереду – стійки McPherson, ззаду – балка, що скручується. Довжина даного седана становить 4342 мм, при ширині – тисяча шістсот дев’яносто дві мм і висоті – 1435 мм. Цілком прийнятні показники. Автомобіль йде в комплекті з 15-ти дюймовими дисками, а що стосується розмірності шин, то вона становить – 185/60. Geely GC6 купити можна в будь-якому дилерському центрі. Фото Geely GC6 можна подивитися на нашому сайті.

Geely GC6 тест-драйв ви можете знайти на нашому сайті. Двигун автомобіля – 1,5-літровий бензиновий. При 5800 об / хв видає 75 кВт, а при 2800-3400 об / хв – 135 Нм. Коробка встановлена ​​п’ятиступінчаста механічна.

Витрата палива в змішаному циклі, заявлений становить трохи більше 7-ми літрів. За паспортом автомобіль здатний розігнати 172 км / год. Судячи з Geely GC6 відгуки власників, таку швидкість розвинути він не зможе.

Китайське ім’я нашого улюбленця – Englong SC6.

Новий конкурент – Geely GC6: тест-драйв

Великий і жахливий китайський автопром поставив на російський ринок новий ймовірний бестселер продажів.

Пару місяців назад на зміну непомітно застарілому і стрімко втрачає популярність Geely MK, виробляє з 2006 року, прийшов інший седан B-класу – Geely GC6.

Його цінова поле не може не говорити про загрозу, яку даний автомобіль представляє російським моделям. В цілому ж китайська лінійка з появою цього новачка починає виглядати ще красивіше і привабливіше. Ми покаталися на цьому автомобілі по Пятигорску.

зовнішність

Зовнішність Geely GC6 – цілком сучасний. Він багато в чому схожий з зовнішністю передувала моделі. Тут більш масивна фальшрадіаторная грати, дуже сучасний дизайн фар і потужні бампера як спереду, так і ззаду. Як і належить седану В-класу комусь «китаєць» здасться вельми виразним і яскравим автомобілем, а кому-то сірим міським жителем. І той і той оцінювач матимуть рацію.

Знову ж таки, як і повинно бути в цьому сегменті, габарити Geely GC6 – вельми скромні. Довжина кузова не перевищує 4342 мм, ширина – тисячу шістсот дев’яносто-дві мм, а висота – 1435 мм. Колісна база – 2502 мм. Кліренс – 150 мм. Важити автомобіль може трохи більше тонни – 1178 кг.

Порада

Цей кузов з високоміцної сталі доповнили каркасом посилення в області дверей і віконних стійок, а також в зонах програмованої деформації передньої частини.

Згідно з національною програмою випробування безпеки С-NCAP «шістка» в обов’язковому порядку проходить краш-тести, як втім і вся продукція китайських автомобілебудівників.

салон

Салон Geely GC6 цілком просторий, але зовсім не п’ятимісний, всупереч заявам виробника. Автор проїхав як заднього пасажира з комфортом, притаманному класу. Тоді-то і усвідомив, що великому людині – місце тільки за кермом. Де вельми зручно і приємно. Інженери подбали про водія з усією відповідальністю.

Органи управління мінімальні в свою присутність, розташовані оптимальним чином і не вимагають звикання. Хоча китайці знову повернулися до традиційної схеми, прилади тепер знаходяться по центру передньої панелі. Перед очима спідометр і тахометр, виконані у фірмовому стилі, з моторошною синім підсвічуванням.

Справа нижче – великий екран аудіосистеми, не кольоровий. Під ним «шайби» управління вентиляцією. Далі безліч поличок і ніш, влаштованих ідеально з точки зору ергономіки. Вантажні можливості Geely GC6 дуже непогані.

Дошка довжиною до 1,80 м увійде легко, завдяки складаються в пропорції 3: 2 заднього дивана і багажнику, що вміщає до 468 л. Запаска традиційно прихована в підпіллі.

Двигун і ходова

Під капотом все досить сумно. Geely GC6 оснащений одним єдиним мотором – 16-клапанним 4-циліндровим 94-сильним атмосферним бензиновим двигуном типу DOHC з електронним уприскуванням палива, з рядним розташуванням циліндрів, робочим об’ємом 1,5 літра. До нього йде тільки п’ятиступінчаста механіка.

«Ненажерливість» досить невелика: 7,8 в міському режимі, 6,3 по трасі і 6,8 в змішаному циклі. Але за рахунок цієї економії страждає динаміка. Офіційно автомобіль розганяється до максимальної швидкості 165 км / ч. На вулицях П’ятигорська хотілося б мати більш швидкого «залізного коня».

Проте, Geely GC6 повністю відповідає екологічному стандарту ЄВРО-4.

У базі шасі – традиційна передньопривідна платформа з незалежною передньою підвіскою типу McPherson, стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска – напівзалежна з торсіонної балкою і гвинтовими пружинами. Передня вісь оснащена дисковими вентильованими гальмівними механізмами, ззаду – звичайні дискові. Рейкове рульове управління Geely GC6 доповнено гідропідсилювачем керма.

Ціни і конкуренти

На старті продажів Geely GC6 отримав лише дві комплектації: Base за 395 000 рублів і Comfort за 425 тис. Рублів. Принципових відмінностей між цими версіями немає, за винятком кількості динаміків аудіосистеми, присутності парктроников і литих дисків.

Зате вже в «базі» автомобіль оснащений бортовим комп’ютером, електроприводом передніх і задніх вікон, регульованими дзеркалами з електропідігрівом, сигналізацією і центральним замком, дистанційно керованої кришкою бензобака, протитуманними фарами, парою передніх подушок безпеки, триточковими ременями безпеки з регулюванням висоти і преднатяжителями для переднього ряди крісел, кріпленнями ISOFIX для дитячих крісел, травмобезопасной рульовою колонкою, системами ABS + EBD і датчиками зносу гальмівних колодок, 7-дюймовим дисплеєм з підтримкою слотів USB / SD-карт.

Таким чином, китайці можуть скласти цілком гідну конкуренцію своїм сусідам з Японії і Кореї, а також, повторимося, Росії. На ринку Geely GC6 цілком міг би «побити» Lada Granta. По-перше, за рахунок привабливої ​​зовнішності.

Зверніть увагу

По-друге, через більш якісних матеріалів обробки салону. Daewoo Gentra – більш серйозний опонент, особливо в питанні ціни, хоча варто звернути увагу на «начинку».

Renault Logan 2 і Hyundai Solaris – моделі з більш високою ліги, так що визначитися з вибором тут доведеться ще до походу в автосалон.

підсумок

У порівнянні з багатьма однокласниками Geely GC6 виглядає набагато привабливіше. Причиною тому можна вважати непомірне бажання Китаю стати серйозною автомобільною державою.

Це і вабить перспективної отримати непоганий автомобіль за відносно невеликі гроші. І нехай престиж марки заграє на користь водія тільки років через 30.

У будь-якому випадку доведеться вибирати, що ближче: комфорт і низька ціна, невисока вартість і популярність, або тільки брендовість.

Зате вже зараз китайці по-дружньому постачають в Росію машини, оснащені спеціальним захистом картера і інших деталей, розташований знизу. Надалі планують привезти версії з більш потужними двигунами і АКПП. Загалом, вони зібрали практичний і стильний автомобіль, створений для тих, хто поважає себе і своїх пасажирів.

Ми дякуємо за наданий на тест-драйв автомобіль і допомогу при написанні цієї статті співробітників компанії «Люкс-авто» – офіційного дилера Geely в регіоні Кавказьких Мінеральних Вод.

Якщо Ви не згодні з думкою наших експертів, можете самостійно пройти тест-драйв GC6 в одному з автосалонів Geely Півдня Росії і висловити свою думку в коментарях.

Ознайомитися з пропозиціями дилерів по Geely GC6 можна в каталозі Avto25.ru.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…