Цій машині судилося бути яскравою – і ніяк інакше. Високочолий Soul подається і як альтернатива звичним хетчбекам, і в якості недорогого кросовера, а головним його достоїнством є неординарна псевдовнедорожний зовнішність з великою кількістю яскравих деталей і ненудної оптикою.

Soul першого покоління був одним з першовідкривачів сегмента субкомпактних кросоверів і піднятих хетчбеків B-класу, а в 2015 р модель вже другого покоління продавалася краще, ніж популярні Opel Mokka, Nissan Juke і Ford EcoSport. Редактори Autonews.

ru спробували зрозуміти, чому саме автомобіль приваблює клієнтів, і чи може він виконувати роль автомобіля на всі випадки життя. Роман Фарботко, 25 років, їздить на Peugeot 308 Машина-оркестр. Мені так сподобався Soul, що я довго не знав, з чого почати.

Зверніть увагу

Салатовий колір, глуха тонування, 18-дюймові диски і незграбний дизайн – цей хетч здається занадто ніжним, щоб занурювати його в кашу з бруду і реагентів. Але Kia виявився підготовленим до московських умов: він завзято місив передніми колесами сніг, що не ніяковіла перед заметами у дворі і хвацько встрибували на бордюри.

І все-таки я щоразу ловив себе на думці, що це ніякий не кросовер. По-перше, він надто низький. Заявлених 153 мм дорожнього просвіту в місті, звичайно, вистачає, але на подвиги Soul не здатний. По-друге, у топового хетчбека вже дуже легкові колеса – 18-дюймові диски з гумою 235/45.

З таким профілем переїжджати перешкоди потрібно гранично обережно, так само як і паркуватися впритул до бордюру. Ще у Soul ні в одній з комплектацій немає повного приводу, та й він навряд чи може врятувати ситуацію, враховуючи інші характеристики.
Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  ВідеоУ салоні Soul залишає враження дуже харизматичного автомобіля – тут яскрава світломузика, що відкривається панорамний дах, великий дисплей мультимедіа і зеленувата прострочки сидінь в колір кузова. Ще у Soul є купа опцій, які в недавньому минулому називалися «преміальними»: підігрів керма, світлодіодна оптика і система безключового доступу.

Гарне враження змастив не самий тяговітий двигун. У топової версії Soul комплектується 132-сильним атмосферником об’ємом 1,6 літра. У місті потужності автомобілю вистачає не завжди: щоб влитися в швидкісний потік, потрібно вже дуже довго тримати педаль акселератора в підлозі. Паспортний розгін тому підтвердження: «сотню» хетчбек набирає 11,7 секунди. Сюди б наддувний мотор від cee’d GT – з ним Soul міг би стати не тільки яскравим, але ще і дуже швидким.

техніка

Перший Soul, незважаючи на неординарну зовнішність, був прямим родичем хетчбеків Hyundai i20 і Kia Venga. Машина другого покоління побудована на тій же, але модернізованій платформі, а в число її родичів тепер потрапив і кросовер Hyundai ix25 (Creta). Але у Soul, на відміну від ix25, немає і не буде повного приводу. Та й підвіска простіше: спереду стійки McPherson на підрамнику, ззаду – напівзалежна балка. Двигуни – тільки чотирициліндрові: дизель об’ємом 1,6 л потужністю 128 к.с., а також два бензинові мотори того ж об’єму, розвиваючі 124 і 132 кінські сили. Молодший стикується з шестиступінчастою МКП і АКП, старший, як і дизель, – тільки з «автоматом». На американському ринку пропонується і 2,0-літровий Soul потужністю 142 к.с., але ні в нас, ні в Європі таких машин немає.
Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Комплектації та ціни

Підігрів передніх сидінь, аудіосистема, кондиціонер, система стабілізації і асистент при старті в гору – базовий Soul Classic вартістю 834 900 руб. не бідний і не багатий. Правда, бензиновий мотор розвиває початкові 124 сили, а коробка передач – механічна. Доплативши 50 тис. Руб., Можна отримати «автомат» або машину у виконанні Comfort, оснащення якої набагато цікавіше. У ній є обігрів керма і задніх сидінь, легкосплавні колеса, протитуманні фари, частково шкіряна обробка і додатковий комплект подушок безпеки. Виконання Luxe за 924 900 руб. – це більш сучасна оптика зі світлодіодами, 17-дюймові колеса, клімат-контроль, медіасистеми з Bluetooth і камерою заднього виду. При цьому на Soul Luxe з «автоматом» встановлюється більш потужний двигун 1,6 л з віддачею 132 л.с., а ціна такої машини виростає до 994 900 рублів. Цей же силовий агрегат встановлюється і на більш високі комплектації. За виконання Sunrise і Prestige просять по 1 094 900 руб., А один від одного вони відрізняються забарвленням, елементами оздоблення і наявністю рейлингов. В обох є 18-дюймові колеса, тонування задніх стекол і система безключового доступу, але Prestige додатково хизується круїз-контролем, електроприводами сидіння водія та іншої панеллю приладів. Нарешті, топ-версія Premium оброблений ще краще, має панорамний дах, ксенонові фари, систему декоративного підсвічування, потужну аудіосистему Infinity, навігатор, систему автопарковки і навіть знімний ліхтарик в багажнику. В обох є 18-дюймові колеса, тонування задніх стекол і система безключового доступу, але Prestige додатково хизується круїз-контролем, електроприводами сидіння водія та іншої панеллю приладів. Нарешті, топ-версія Premium оброблений ще краще, має панорамний дах, ксенонові фари, систему декоративного підсвічування, потужну аудіосистему Infinity, навігатор, систему автопарковки і навіть знімний ліхтарик в багажнику. В обох є 18-дюймові колеса, тонування задніх стекол і система безключового доступу, але Prestige додатково хизується круїз-контролем, електроприводами сидіння водія та іншої панеллю приладів. Нарешті, топ-версія Premium оброблений ще краще, має панорамний дах, ксенонові фари, систему декоративного підсвічування, потужну аудіосистему Infinity, навігатор, систему автопарковки і навіть знімний ліхтарик в багажнику.

До салону та ергономіки Soul – ніяких претензій, тут багато місця для водія і всіх пасажирів, просте меню медіа-системи, а в багажнику хоч і небагато місця, але є закрите відділення для невеликих речей. Системою автоматичного паркування я скористатися забула – паркувати Soul дуже легко завдяки його формам і огляду.

Історія

Перший Kia Soul був представлений на Паризькому автосалоні восени 2008 року, а до європейських дилерів машина потрапила в лютому 2009 року. Зовні автомобіль було вирішено в новому фірмовому стилі Пітера Шрайера, хоча спочатку машину малював стиліст Майк Торп. Компактних автомобілів із зовнішністю в стилі позашляховика на ринку в той момент не було (якщо не брати до уваги незграбний хетчбек Ford Fusion), і в якості конкурентів Soul називалися компактні однооб’ємники Citroen C3 Picasso і Nissan Note. Випуск моделі налагодили в Кореї, Китаї та Казахстані, а машини для російського ринку дозбираються на калінінградському «Автоторе». Другий Soul робив вже безпосередньо Пітер Шрайер. Машина дебютувала на мотор-шоу в Нью-Йорку в 2013 р, а продажі почалися роком пізніше. Стиль концептуальної трехдверки Kia Track’ster 2012 р серійний Soul запозичив без помітних змін, але трехдверной модифікації так і не з’явилося. Версії для всіх ринків випускаються в корейському Кванджу. На базі моделі другого покоління в 2013 р був виготовлений електрокар Kia Soul EV, який корейці влітку 2014 р запустили в серійне виробництво і почали продавати в деяких країнах Європи і частини штатів США. Автомобіль оснащується батареєю ємністю 27 кВт * год і електромотором потужністю 109 к.с., має запас ходу в 167 кілометрів.

А це означає, що навіть за часів гранично раціональних покупок знаходяться люди, яким хочеться мати неординарні речі.

Вивчаємо вплив 204 сил на характер хетчбека Kia Soul

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Версія GT – найдорожча 1 370 000 рублей. А так оновлений Soul MPI з «механікою», без підігріву сидінь і противотуманок можна купити за 870 тисяч. Хочете круїз-контроль або датчик дощу – готуйте мінімум 1 170 000 рублей за Prestige c «автоматом» і мотором GDI.

Пам’ятайте, як Soul поміняв наше ставлення до марки KIA? До нього корейське було нудним, а після майже все радує око.

Техносмелость стала основною рисою дизайну, завдяки чому і Sportage, і Optima, щоб не сказати – масовий Rio! – продовжують збільшувати частку на ринку навіть в кризу.

Soul теж, хоча це як і раніше строго передньопривідний «чобіток» з високим дахом, просторим салоном і тісним багажником. Рестайлінг розкладу не змінює, але розширює гаму за рахунок «зарядженої» версії GT з турбомотором 1.6 потужністю 204 к.с. На ній і зосередимося.

Soul купують за дизайн, але і при тест-драйві навколо автосалону машина не відштовхне, хоча GT жестковат. Враження реальних власників – вже на Драйві 2. Пресу знайомлять з машиною, на жаль, вже після старту продажів.

Ціна в 1 370 000 рублей викликає тільки одне питання – хто останній в касу? З відходом 190-сильного ниссановского Джука конкурентів у GT, вважай, не залишилося: у прямих кроссоверних суперників по 140 сил, 150 максимум.

Нехай динаміка у Kia не фантастичний для 200 сил: заявлений час розгону до 100 км / год – 7,8 с, максималка – 200 км / ч. Однак наздогнати і перегнати здатний хіба що преміум: Mini якісь або Volvo V40 Cross Country.

Тільки стоять вони в кращому випадку під два мільйони, а то і більше.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Оздоблення хороша, особливо у GT. Одна з кнопок на кермі змінює їздові налаштування – звичайні, Sport або Eco. Однозонний клімат-контроль позбавлений свого дисплея: дані тимчасово виводяться на основному. Ручник механічний. Центральні дефлектори не зачиняються.

Заради привабливої ​​ціни довелося пожертвувати оснащенням, через що Soul GT по багатьох позиціях поступається версії Premium (132 к.с., «автомат»), даром та на 50 тисяч дешевше.

Секвеструвати рейлінги на даху, люк, передні паркувальні датчики і автопарковщік, центральний задній підлокітник, хром в салоні, розетка в багажнику … Дисплей навігатора на дюйм менше.

Найсерйозніша втрата – нові біксенонові фари: GT залишився з дорестайлингового галогенками, відретушувати темним декором.

Прилади багатих версій читаються вліт, а дизайнерське настрій створює кольоровий екран борткомпьютера з анімацією під час пуску і зупинки двигуна. У режимі Sport з’являєтьсяспецифічна «гоночна» сторінка.

Топова медіасистеми – оновлена ​​AVN 5.0 з семи- або восьмидюймовим екраном. Навігація з картами Here і інформацією про пробки TomTom часом пригальмовує, але якість звуку відмінна. Камера заднього виду мутнувата і позбавлена ​​динамічних підказок.

Відкладаємо калькулятор (спереду місця для дрібниць достатньо), і рука сама знаходить велику кнопку пуску двигуна у правого коліна. Звук мотора позбавлений агресії, спортивні нотки чутні тільки зовні так із заднього сидіння.

При рушанні семиступінчастий робот береже сухі зчеплення: слова «ривок з місця» можна забути. При спробі притримати лівою ногою гальмо електроніка згодна тільки на 1800 об / хв, тому старт виходить не те що без пробуксовки, а навіть без писку шин.

І в русі найяскравіші емоції мотор викликає, коли підлоговий акселератор продавлений в кращому випадку наполовину.

У GT – червоні вставки по периметру, оригінальні бампери, подвійною вихлопною патрубок і 18-дюймові колеса. Рестайлінг приніс три нових кольори, і разом з відтінками даху виходить 15 комбінацій. Кнопки безключового доступу – тільки в передніх ручках.

З економії GT задовольняється старими фарами з прямою віями ходових світлодіодів. У нових біксенонових – діоди прокладені внизу. Відсутність рейлінгов виставляє напоказ штамповані підсилювачі даху. Другий колір – фарба, а не плівка.

Абревіатура GT у випадку з соул – це Гранд Тяга. Її максимум доступний вже з півтора тисячах оборотів, а це гідні 265 Н • м – приблизно як у покинув наш ринок турбодизеля.

«Робот» не виводить мотор на занадто високі обороти, тому дует у них виходить пропорційний, хоча перемикання не самі плавні. Гранична динаміка, як і спортрежим, кров не кип’ятять: ні драми, ні фольксвагеновской щирості.

Гальмування двигуном відсутня як поняття, зате гальма зі збільшеними передніми дисками трохи щільніше і приємніше, ніж у звичайних соул.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Непогані сидіння з помірною бічною підтримкою – такі ж, як на звичайних соул, але вони не цілком шкіряні, а з чіпкими тканинними вставками. Є електрорегулювання, включаючи глибину поперекового підпору. Позаду – нереальний простір для машини довжиною всього 4,1 м.

Підвіска занижена на сантиметр, проте рульовий механізм – стандартний, і єдина надбавка у відчуттях – трохи краща завантаження бублика в крутих поворотах. Їздити можна, але це не хот-хетч: хочеться більшої точності відгуків, а також чесності реактивного дії на кермі.

Зараз не він тобі повідомляє про початок ковзання 18-дюймових корейських шин Nexen N`blue HD, а «вестібулярка». Машина без смаку вислизає носом назовні і не рулится тягою. Добре, що зрив настає пізно і плавно.

Система стабілізації відключається, але про задоволення на якомусь гоночному треку мови не йде.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Оглядовість вперед відмінна, заважає лише тонована смуга по верху не обігрівається лобового скла. Трёхструйние форсунки омивача – з підігрівом. Система моніторингу сліпих зон доповнює великі дзеркала, але часом видає попередження з затримкою.

Стандартний Soul на таких же колесах трясучий, а на грейдері взагалі здається, що амортизатори заклинило і рейка розбита. У версії GT пружини жорсткіше, проте це частково допомогло плавності ходу.

Такий Soul ще сильніше тикає сідоків на нерівностях, особливо дрібних, але робить це чесніше, без в’ялості безпружинних мас. Приємно зменшився крен. Причому виміряний мною кліренс в 160 мм – дуже непоганий показник для «запальничок».

На увазі і пасажирські козирі Соула: простір і спереду і ззаду, невимушений вхід-вихід і висока кроссоверним посадка з хорошою оглядовістю: навіть капот перед очима!

І де тут 354 літра? Виявляється, приблизно третина заявленого обсягу – 15-сантиметровий підпілля. Навантажувальна висота велика: близько 80 см. Піднята двері ризикує набити шишки високим людям … Непорозуміння, а не багажник.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Хоча сама ідея підпілля хороша – по багажнику нічого не бовтається. Якщо захочеться, органайзер можна вийняти, а підлогу опустити. Під підпіллям – куца докатка зменшеного діаметра (125/80 R16).

Серед російських покупців Соула є дві чітко виділені групи. Якщо молодь в районі 35 років швидше без розуму від сміливого дизайну, то популярність піднесеного хетчбека серед чоловіків і жінок 45-55 років пояснюється якраз його піднесеністю.

Цікаво, судячи з відгуків на Драйві 2, плавність ходу влаштовує майже всіх – ось і не стали корейці перенастроювати «візок» звичайних версій при рестайлинге. У російських машин і так з 2015 року своє шасі, піднесений на сантиметр в порівнянні з європейським.

Звичайні соул теж були на тесті в Барселоні, і під пластиковим захистом такого автомобіля моя рулетка показує впевнені 170 мм. Більше, ніж заявлено.

Дверей не прикривають виступає поріг, по нижньому краю немає ущільнювачів. Надія на маленькі бризговічкі невелика – ось і на задні арки нанесені прозорі наклейки проти пескоструйки. Скоро можуть з’явитися опціонні накладки-розширювачі з темного пластику.

Внутрішні ручки – під будь-який хват, але автоматичний режим передніх склопідйомників – тільки в топі. У мегабардачок влазить професійний фотоапарат, а кришка – з величезним кишенею і мікроліфтом. На машинах 2017 року окулярник замінить система ЕРА-ГЛОНАСС.

важливо

Зовні звичайний оновлений Soul відрізняється бюджетним набором фари-ліхтарі-бампера. Різницю помітиш, тільки якщо добре знаєш, на що звертати увагу. Додалося опцій на зразок шкіряного салону або радарів мертвих зон.

А враження на ходу колишні: шестиступеневий «автомат» ніяк не може вибрати між флегматичністю і істерикою, підвіска штовхає, кермо мляво легкий. Ось акустичний комфорт непоганий: тільки вітер у гранованих передніх стійок заспівує з 90-100 км / ч.

Майже всі їздові властивості – слабка сторона Соула, і спогади про те, що перший Soul був ще гірше, не гріють. На цьому тлі Soul GT – радість.

Звичайний Soul (на фото – топова модифікація Premium) обзавівся новими бамперами з розширеними темними зонами і «дифузором» ззаду, більш сучасною світлотехнікою, включаючи опціонні задні світлодіодні ліхтарі, а також оновленими колісними дисками.

Незважаючи на цікаву ціну і порожнечу в сегменті, офіс KIA надмірно обережний з ринковим прогнозом щодо версії GT: продавати б машин по десять на місяць. Сміливіше! У свій останній повний 2015 рік 190-сильний Nissan Juke розходився вдвічі краще, хоча був значно дорожче звичайних джук через повного приводу. Правда, завдяки трансмісії, не викликала питань кроссоверним сутність Ніссана.

Перевищення 200-сильного податкового порога всього на чотири «коня» означає збільшення фіскального навантаження в Москві на 3300 рублів в рік. Але передбачувані обсяги продажів в Росії занадто малі, щоб писати для GT спеціальний софт мотора.

На Соулі повного приводу не буде. Доведеться року три чекати нового глобального кросовера а-ля Hyundai Creta. Тільки базуватися він буде не на призначеної для країн третього світу Кретьєн.

Поки ж монопривідний Soul страждає від нестачі самоідентифікації: хетчбек, кросовер або, як вважають інші аналітики, взагалі мінівен? З GT все ще заплутаніше.

Словом, я б в касу не побіг, хоча побачу вас в черзі – зрозумію.

Паспортні дані

Тип кузова хетчбек хетчбек
Число дверей / місць 5/5 5/5
Довжина, мм 4140 4140
Ширина, мм 1800 1800
Висота, мм 1610 (1622) * 1616
Колісна база, мм 2570 2570
Колія передня / задня, мм 1576/1588 1558/1573
Споряджена маса, кг тисячі двісті сорок п’ять 1289
Повна маса, кг 1850 1890
Обсяг багажника, л 354-1367 354-1367
Тип двигуна внутрішнього згоряння бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом
Розташування спереду, поперечно спереду, поперечно
Число і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд
число клапанів 16 16
Робочий об’єм, см³ тисяча п’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот дев’яносто одна
Макс. потужність, к.с. / об / хв 132/6300 204/6000
Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 161/4850 265 / 1500-4500
Коробка передач автоматична, шестиступінчаста роботизована, преселективна, семиступінчаста
привід передній передній
Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson
Задня підвіска напівзалежна, пружинна напівзалежна, пружинна
передні гальма дискові вентильовані, 280 мм дискові вентильовані, 300 мм
задні гальма дискові дискові
Шини 215/55 R17 235/45 R18
Дорожній просвіт, мм 150 160
Максимальна швидкість, км / год 180 200
Час розгону з 0 до 100 км / год, з 11,7 7,8
Витрата палива, л / 100 км
– міський цикл 9,6 8,7
– заміський цикл 6,5 5,8
– змішаний цикл 7,6 6,9
норма токсичності Євро-5 Євро-5
Ємність паливного бака, л 54 54
паливо АІ-92 АІ-92
* У дужках – висота з рейлінгами.

техніка

Видання, що вийшло в 2014 році друге покоління Kia Soul (код PS) базується на платформі автомобілів Kia cee’d і Cerato. Спереду – підвіска на стійках McPherson на підрамнику, прикріпленому до кузова через еластичні втулки.

Позаду – напівзалежна балка, амортизатори до якої кріпляться більш вертикально, ніж на машині першого покоління, а хід колеса збільшений. Рульовий механізм зміщений вперед, щоб знизити приходять на кермо вібрації і поліпшити відгуки. Передавальне відношення рульового приводу – 15,7: 1.

Підсилювач керма – електричний, на рульовій колонці. Повнопривідних версій не існує.

Порада

Перепроектований кузов на 66% зроблений з високоміцної сталі, що дозволило на третину підвищити жорсткість на кручення. Передні стійки кузова стали на 20 мм тонше. Всі російські соул призбирувати на калінінградському заводі «Автотор» з корейських машинокомплектів.

Базовий бензиновий двигун 1.6 серії Gamma (124 к.с.) зі зміною поколінь змінився мало, і тільки його можна замовити з шестиступінчастою “механікою”. Доступний і шестиступеневий «автомат» A6GF1 (на цю модифікацію припадає дві третини продажів), а більш потужна 132-сильна версія того ж мотора з безпосереднім уприскуванням GDi (на ілюстраціях) поєднується тільки з «автоматом».

У версії GT – наддувний двигун 1.6 T-GDI моделі G4FJ-5. У неї алюмінієві блок циліндрів і головка, об’єднаний з випускним колектором турбокомпресор, фазовращатели на впуску і випуску. На відміну від хетчбека cee`d GT на Соулі «турбочетвёрка» агрегатується з семиступінчастим “роботом” (на фото), а не з «механікою». У преселективной коробки – сухі багатодискові зчеплення Valeo.

За найважливіше обладнання безпеки доплачувати не доведеться: чотири ейрбегамі, надувні «шторки» і система стабілізації є вже в базовій версії Classic. Колінних подушок не пропонується. Рейтинг Euro NCAP у Соула – чотири зірки з п’яти можливих в 2014 році.

Історія

«Зарядженої» версії у першого покоління Соула не було, привід – тільки передній.

Джерелом натхнення для дизайнерів Соула першого покоління (код AM), що з’явився в 2009 році, послужив образ кабанчика з рюкзаком. Бензинові мотори мали робочі обсяги 1,6 і 2,0 літра, турбодизель – 1.6.

З 2012 року пятиступенчатую «механіку» і чотириступінчастий «автомат» змінили аналогічні шестиступінчастою коробкою передач. З самого початку Soul критикували за дешевий салонний пластик і дубову підвіску – обидві проблеми намагалися вирішити в ході виробництва моделі, змінюючи конструкцію майже щороку.

Проте до початку 2017 го продано понад 1,2 млн соул двох поколінь, в основному на ринку США. Це успіх!

Кузов автомобілів другого покоління, незважаючи на візуальну схожість з машинами зразка 2009 року, повністю новий.

Виробництво машин другого покоління стартувало в 2014 році, в тому числі методом викрутки збірки – і в Росії. Модифікації з дволітровим бензиновим «атмосферником» (164 к.с.), пропонованому в деяких країнах, у нас так і не з’являлися. Після рестайлінгу 2016 року дизельні версії покинули наш ринок.

На просуванні в Росії електромобіля Soul EV після кризи і введення системи ЕРА-ГЛОНАСС поставлений хрест.

За кадром

Прикро, що захід для журналістів проходить вже після старту продажів. Але за проведення іспанського тесту прес-службі KIA залік. Особливо – Олегу Кесельману, який вибудовує маршрути європейських тест-драйвів для багатьох автовиробників.

І по тісній Барселоні вдалося потиркать, і промчати по пустельних гірських серпантинах, і по Автово – іспанським хайвеям. Але найяскравіше враження – навіть не внесений багажник для собаки на місцевому BMW, а концентрація навчальних автомобілів на пагорбі Монжуїк.

Чотири з п’яти автомобілів буденних ввечері тут шкільні, як ніби інструктори побоюються вивозити учнів в божевільний барселонський трафік, ускладнений дуже вузькими смугами на вулицях.

Оновлений KIA Soul – корейський міні-кросовер з міською душею

Транспорт для міста – це найпопулярніший клас серед сучасних авто. Заточені під бездоріжжі машини не дуже затишно почуваються в бетонних джунглях, не завжди зручно вписуються в загальний потік. А ось міські кросовери, такі як KIA Soul, справляються з подібними ситуаціями на вищому рівні. Оновлена ​​модель популярного в світі автомобіля вже в 2014 році продається в Росії.

З’явився KIA Soul 2-ої покоління очікувано. Компанія вже кілька років твердила про наміри оновити кросовер. Пропонуємо вам огляд новинок, реалізованих в даній моделі.

Дизайн кардинально міняти не стали

Незважаючи на зміну поколінь, корейці вирішили залишити Soul приблизно таким же, яким він був в минулому генерації. Трохи змінені форми додали кросоверу від KIA сучасності. Дійсно, виглядає новий автомобіль свіжішим. Але основні рішення дизайну залишилися на місці. З першого погляду складно зрозуміти, що перед нами саме нове покоління авто.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

В цілому, новий автомобіль складно назвати зміною генерації. Швидше, це вдалий фейс-ліфтинг минулого покоління. Але виробники Кіа Соул 2014 стверджують, що це саме зміна поколінь, адже відсутність кардинальних зовнішніх змін говорить тільки про те, що перша генерація була розроблена вдало.

На фірмових фото KIA Soul постає перед потенційним покупців справжнім міським забіякою, але особисте знайомство кардинально змінює сприйняття водія. Це м’який і податливий міський кросовер з масою комфорту і затишку.

Під капотом все спокійно

Стриманий дизайн робить свій вплив на очікування від повадок кросовера. Дійсно, технічні характеристики автомобіля досить м’які. Кіа Соул володіє двома типами двигунів, один з яких бензиновий, а інший – дизельний. Обидва силові агрегати мають однаковий обсяг – 1.6 літра. Тут корейці обійшлися без нових технологій.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Бензиновий двигун працює за технологією MPI (турбін ви тут не знайдете) і не прагне здивувати власника значною віддачею. 124 кінських сили досягаються на самому піку оборотів. Дизельний агрегат трохи сильніше – він видає 128 конячок, але його технічні характеристики також спрямовані на спокійну поїздку.

Говорити про нові технології під капотом KIA Soul немає особливого бажання, адже ці технології вже випробувані на минулому поколінні кросовера або на інших машинах концерну.

Проте, технічні характеристики цілком влаштовують потенційний клас покупців. Так що поїздка не підносить ніяких неприємних сюрпризів.

Все тут працює плавно і розмірено, водій отримує максимальне задоволення від будь-яких дорожніх умов.

Тест-драйв – особисте знайомство обов’язково

Перед покупкою будь-якої машини необхідно особисто познайомитися з технікою і екстер’єром, щоб в майбутньому не виникало ніяких проблем зі сприйняттям транспорту і його використанням. Особливо справедливо це в тому випадку, коли мова йде про корейському кросовері. Оновлена ​​модель KIA Soul 2014-2015 явно підійде далеко не кожному автомобілісту.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Якщо ви розглядаєте нову модель в якості покупки для себе, варто обов’язково записатися на тест-драйв і відчути всі особливості кросовера на особистому досвіді. Інакше Кіа Соул може неприємно здивувати вас своєю м’якістю в процесі експлуатації. Далеко не кожному водієві це сподобається.

Вартість і начинка в базовій версії

Історично склалося так, що в Росії потенційні покупці кросоверів в бюджетному класі цікавляться, в першу чергу, базовими версіями. Ціна в таких комплектаціях часто не надто велика, а всі технічні переваги можна отримати і без переплат.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Погодьтеся, за таку невисоку ціну це відмінна пропозиція на ринку кросоверів. Новий і помітно посвіжілий KIA Soul привертає багатьма факторами, але заповітну категорію молоді виробник явно поки не зацікавив.

На сьогоднішній день потенційними покупцями авто є сім’янини, люди в середньому віці, яким автомобіль потрібен для поїздок середньої дальності і для міського використання. У такому застосуванні корейська модель буде ідеально виконувати свої функції.

підводимо підсумки

Оглянувши нове корейське пропозицію на ринку Росії з усіх боків, ми можемо зробити висновки, що Кіа Соул 2014 не особливо змінився, але став явно краще в деяких деталях. Дуже скоро ми зможемо побачити результат такої роботи корпорації. Сьогодні можна стверджувати, що авто отримає певний попит у вузькому сегменті покупців.

Припускаємо, що вже через кілька років кросовер оновить дизайн більш докладно. Хоча, цілком можливо, що саме представлена ​​недавно версія 2015 року, здасться комусь ідеальним варіантом. Якщо ж до цього з’являться ще й нові двигуни, ціни цій машині серед молодого шару покупців не буде.

Kia Soul (Кіа Соул) 2014 відео огляд і тест драйв

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Представляємо вашій увазі тест драйв відео Kia Soul 2014.

Екстер’єр і багажник

Компанія KIA свого часу націлилася саме на молодіжну аудиторію. У новому поколінні у KIA Soul збереглися кубічні форми, але з’явилося те, чого не було в поколінні №1: «дитяча» зовнішність з помітними великими деталями.

Багажник може похвалитися 354 літрами корисного об’єму, а якщо задні сидіння підняти, то вийде 686 літрів. Величина невідповідна навіть для автомобілів сегмента Б, у них в багажнику буває під 600 літрів. Дошка для серфінгу довжиною 5 футів 7 дюймів, точно не поміститися в багажник KIA Soul.

інтер’єр

Кермо автомобіля – цілий гаджет. Це молодіжний девайс. Такими можна було б зробити джойстики, припустимо, PlayStation і Xbox наступного покоління, тому що тут є чому повчитися майстрам індустріального дизайну.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Рядки жовтого кольору на кермі виглядають дуже до речі і повторюються на кріслах, на кожусі важеля. Його верхівка прикрашена круглим набалдашником, схожим на ті, що є у автомобілів Audi молодіжних лінійок А1, А3. Те, що КІА навчилися робити салони, видно з різних елементів цього салону краще, ніж по салонах будь-яких автомобілів KIA останнього покоління.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Про колонках

В автомобілі налічується вісім колонок. Вони схожі на великі кришки термоса. Праворуч і ліворуч на передній панелі знаходиться сабвуфер, і ще один – праворуч, в багажнику.

Чотири здоровенні колонки з написом «Infiniti» в кожних дверях. Зліва від керма внизу є рукоятка регулювання підсвічування. Можна міняти її яскравість і режим.

Або буде змінюватися колір під музику, або ви власноруч зможете змінити колірну гамму.

ходові характеристики

Продовжуємо огляд Кіа Соул 2014 року, саме час дізнатися як почувається авто на дорозі. Для європейських доріг у іномарки все в порядку. Він підготовлений до них на 100%. У російських умовах відсутності хороших рівних доріг виділяється із загальної гами жорсткість. Навіть якщо не акцентувати на цьому увагу.

Будучи за кермом, кожен шов на асфальті, кожна вибоїна і кожна глибока яма будуть відчутно відгукуватися ударом.

Зверніть увагу

Є і звук, і вібрації. У режимі «Спорт» кермо важчає, хоча і не з’являється потрібна інформативність в повному обсязі, але вже немає розгойдування і безвольність в кермі. Soul – це авто, якому не потрібен драйверський характер. Це автомобіль не для драйву, це автомобіль для стилю.

Розгін на Soul з бензиновим мотором триває трохи більше 12 секунд. Дизельний або бензиновий двигун. Дизель має великий крутний момент на цілих 100 ньютон-метрів, тому він розганяється »з нуля до сотні» і з середніх швидкостей з 60 до 100 км на годину швидше на 0,5 секунди, ніж Soul з бензиновим мотором. Це вже серйозний показник.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

підсумки

На бортах цього автомобіля намальовані сухорляві хом’ячки в костюмах з золотими брошками «Humster». У цьому, власне, весь секрет. «Humster» співзвучно з «Хіпстер» – сучасний стиляга, якому потрібно багато зовнішніх атрибутів для того, щоб підкреслити власну значущість. Ось на таких хіпстера і націлений KIA Soul. І націлений дуже здорово!

Тест-драйви KIA Soul

Підрозділи KIA Soul: Картка моделі Тест-драйви Фотогалерея Новини & новинки Моделі-конкуренти

Тест-драйви KIA Soul – це відмінна можливість дізнатися машину перед її покупкою.

Професійні автожурналісти порталу MotorPage досконально досліджують KIA Soul і розповідають читачам сайту всі нюанси володіння даною машиною, її слабкі та сильні сторони, характеристики та деляться враження від їзди.

Кожен тест-драйв супроводжується розширеної фотогалереєю, де практично кожна фотографія прокоментована.

В кінці кожного тест-драйву KIA Soul є форма коментування, за допомогою якої ви, а також інші відвідувачі порталу можуть обмінятися своїми думками з приводу Soul, погодитися або заперечити автору тест-драйву. Якщо ж ви шукайте відгуки від інших власників KIA Soul, радимо зазирнути на сторінку картки моделі.

Варто відзначити, що наша редакція отримує на тест автомобілі однієї з перших, тому на наших сторінках можна знайти тести самого останнього покоління KIA Soul, яке як правило сильно відрізняється від попередніх версій машини. Це пов’язано з тим, що будь-який автомобіль в процесі виробництва проходить кілька стадій доопрацювання, поліпшення і рестайлінгу.

До речі, ви завжди можете підписатися на нові матеріали нашого сайту, що стосуються оглядів KIA Soul, за допомогою RSS, і тоді ви завжди будете в курсі всіх значущих подій, що стосуються цієї моделі.

Тест-драйв KIA Soul: версія 2.0

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Сам по собі KIA Soul вже не новачок на російському ринку. Однак до сих пір під його капотом не було настільки об’ємного мотора, тим більше – «атмосферника».

KIA

Навіщо в KIA вирішили додати в моторну гамму свого Soul новий агрегат, в загальних рисах зрозуміло. У нього вже були бензинові 1,6-літрові атмосферне і турбомотор – потужністю 124 і 132 л. з ..

А також 1,6-літровий GDI (з турбіною і безпосереднім уприскуванням) аж про 204 «конячки». Потужність ж нового для Soul бензинового 2-літрового «атмосферника» – 149 л. с. Таким чином, «провал» в рівнях енергоозброєності моделі тепер згладжений.

Нам цей мотор давно і добре відомий по кросоверу Sportage. Для нього 149-сильний MPI – базовий силовий агрегат.

До Sportage, оснащеному таким мотором, слово «динаміка» практично не застосовується. Але то Sportage, з його мінімальної спорядженої масою в 1500 кг., А у Soul вона на майже 250 кілограмів менше. Значить і моторчику буде простіше розганяти машину. Так і виявилося на практиці.

Хоча і не на стільки, наскільки можна було очікувати. До 100 км / год дволітровий Soul розганяється, судячи з паспортними даними, за 10 секунд. Чи не рекордсмен, звичайно, але помітно краще, ніж у менш потужних 1,6-літрових версій. Для міської їзди подібної динаміки більш ніж достатньо.

І при старті на світлофорі не відчуваєш себе невдахою, і не переплачуєш транспортний податок. Зростання енергоозброєності машини виявився особливо помітний на швидкісній трасі. Як видно на фотографіях екстер’єру, корпус Soul досить високий і тяжіє до свого роду «кубізму».

важливо

Це – данина досить високою і по-автобусному «вертикальної» посадці водія і пасажирів.

Так боротьба за простір для мешканців машини обернулася зростанням її вертикального габариту. Це робить Soul «важким на розгін» на швидкостях близьких до 100 км / ч. Аеродинаміку не обдуриш, як відомо.

Так ось, з 149-ю «конячками» під своїм коротеньким капотом Soul цілком пристойно поводиться і на високих швидкостях.

Обгони фур, що йдуть з крейсерською швидкістю 90-100 км / год, даються тепер «корейцеві» без особливої ​​натуги і водій не змушений прораховувати безпечний обгін сильно заздалегідь.

Правда, 6-ступінчастий “автомат”, що працює в парі з 2-літровим мотором тестового авто, при цьому «кричав» досить голосно. Але з цим нічого не поробиш: коли стрілка на тахометрі наближається до «оборотам відсічення» нещадно шумлять двигуни і куди більш дорогих авто.

А KIA Soul з двома літрами під капотом можна купити вже за 1,1 млн рублів. За теперішніх часів, відносно недорого. Хоча і не дешево, прямо скажемо.

До речі, якщо вже мова зайшла про дорожнечу і інших фінансах, зауважимо, що дволітровий корейський «атмосферник» цілком спокійно ставиться до бензину з октановим числом 92. Зрозуміло, що заливаючи його замість 95-ого особливо сильно не зекономиш, але все таки.

З іншого боку, це означає, що якщо нарвешся на не особливо якісне паливо, то цей двигун хоч і без задоволення, але переварить його.

Порада

А, наприклад, топовому 1,6-літровий GDI, 204 «конячки» якого розганяють Soul «до сотні» за 7,8 секунд, від неякісного палива може і зовсім поплохеть.

Мабуть, єдиною істотною «ложкою дьогтю» у KIA Soul з 2-літровим мотором став витрата палива. Фірмові технічні характеристики стверджують, що машина споживає в місті 11 л / 100 км, а на трасі – 6,2 л / 100 км.

Як ми не намагалися, але добитися чогось подібного нам в ході тесту не вдалося.

При регулярній їзді по абсолютно беспробочному вуличного маршруту (тільки зі світлофорами) ну ніяк не вдалося збити цифри витрати палива на борт-комп’ютері нижче 11,5 літрів. А як тільки на шляху попадався хоча б средненькой інтенсивності заторчік, апетит мотора підскакував до 12,5-13 літрів і вище. Та й на трасі до обіцяних 6 «літрів на сотню» впасти не вдалося.

Навіть якщо їхати по порожньому шосе в пенсіонерська режимі, тобто в інтервалі швидкостей 60-80 км / ч, витрата менше 8 л / 100 км бортова електроніка демонструвати відмовлялася. Ну і бог з ним, з витратою. Все одно такі машини купують люди, не особливо заморочуватися паливною економічністю – дівчата, наприклад.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Новий КІА Соул 2014: тест драйв, відео – огляд

Кожна людина, яка живе в світі за своїми індивідуальними правилами, має можливість вибору автомобіля. Завдяки різним смакам і уподобанням, люди підходять до вибору автомобілів з індивідуальними вимогами і урахуванням різних критеріїв.

Дітище корейських інженерів автомобіль KIA Soul 2014 року, поєднує в собі характеристики кросовера і компактного хетчбека для міста, а й додає деякі риси мінівена.

Цей автомобіль спонукає до відкриттів і кличе назустріч новим пригодам, змінює застарілі стереотипи і пробуджує в людині нові емоції.

Зверніть увагу

На автомобільному міжнародному шоу, яке пройшло в Америці в 2011 році, Кіа вивела у світ новий седан під назвою KIA Soul.

Цей автомобіль став третім в модифікації відомої моделі, яка зарекомендувала себе серед споживачів своєю якістю і неординарністю. Поєднує в собі всі переваги кросовера і компактність модель припала до смаку і російським споживачам.

Люди, які цінують автомобілі з неординарною зовнішністю, із задоволенням купують цю модель. При рестайлинге моделі була проведена модифікація всього технологічного обладнання, форми автомобіля також зазнали деякі косметичні зміни.

Завдяки такому перетворенню автомобіль став ще більш привабливим і затребуваним на автомобільному ринку.

Новий КІА Соул 2014

При погляді на оновлену модель цього автомобіля захоплює дух. Завдяки тому, що попередня модель користувалася великим попитом, при розробці нового дизайну залишили деякі риси попередника, надавши їм ще більшої ефектності і стилю.

Тест драйв kia soul 2014. Чого вартий хвалений кореєць?  Відео

Передню оптику забезпечили світлодіодами, модифікували форму бампера і капота, після чого автомобіль придбав ще більшу екстравагантність. Крім цього в задній частині автомобіля встановлені ліхтарі нової форми, а спереду встановлена ​​нова радіаторна решітка. При першому погляді на цей автомобіль виникає непереборне бажання купити його.

В інтер’єрі салону нового автомобіля витримані колишні колірні тони і лінії, які чудово гармонують з естетикою кузова машини. У максимальній комплектації автомобіля встановлюється підігрів сидінь для пасажира і водія, система навігації і гучний зв’язок, також є клімат-контроль з автоматичним управлінням.

Сидіння автомобіля в максимальній комплектації оброблені якісної шкірою. Але самим приємним доповненням цього автомобіля є економічність – витрата палива зменшився на 10%, при тому, що зараз він комплектується в різних версіях двома двигунами, обсяг яких становить 1.6 і 2.0.

Як і попередник, новий автомобіль комплектується двома трансмісіями – механікою і автоматом, які обидві є 6 – ступінчастими. Завдяки поєднанню потужних двигунів і коробок передач з підвищеним передавальним числом автомобілі мають дуже хорошими динамічними показниками.

Крім цього вся ходова частина нового автомобіля адаптована до наших погодних умов і поганої якості доріг.

Наш автосалон є офіційним представником марки Кіа і ми представляємо оновлену модель Соул в різних комплектаціях. Найнижчою за ціною є модель, яка комплектується двигуном з об’ємом 1.6 і МКПП.

Наш автосалон пропонує покупцям для тесту на вибір будь-який автомобіль і в будь-якій комплектації. Всі автомобілі адаптовані до умов вітчизняних доріг і погодних умов.

Крім цього автомобіль можна придбати не тільки з різними комплектаціями, а й різних колірних варіантів.

Наша компанія займається не тільки реалізацією автомобілів і їх подальшим обслуговуванням, надає гарантію і гарантію на подальший ремонт. Крім цього на покупку автомобілів KIA Soul надаються різні кредити і розстрочки на вигідних умовах.

Для надання кредиту або розстрочки вам буде потрібно документ, що підтверджує вашу особистість і довідка, яка підтверджує ваші доходи. За надання кредиту в нашій компанії відсутній разова комісія.

важливо

Все кредитування проводиться за допомогою банків, які є нашими партнерами.

Тест-драйв нового Kia Soul: корейська душа

Це сьогодні корейці щосили тіснять європейські, японські та американські бренди, а років шість тому справи йшли трохи інакше. Адже в ті роки тільки-тільки починалося переможну ходу «азіатських тигрів» по ​​планеті.

Більш того, Kia Soul лежав біля витоків того сегмента автомобілів, який сьогодні набирає все більшої популярності – компактні міські кросовери, ну або «псевдокроссовер», до яких можна віднести такі автомобілі, як Peugeot 2008, Opel Mokka або Chevrolet Tracker.

Втім, багато хто, можливо, з цим не погодяться і будуть наполегливо твердить, що перед нами звичайний хетчбек, але, з іншого боку, Soul за формою разюче відрізняється від хетч начебто Kia cee`d або Rio. А треті і зовсім скажуть, що Soul – це компактвен.

Втім, все це лише підтвердження того, що корейцям вдалося створити вельми незвичайний автомобіль. Сьогодні ми познайомимо вас з Kia Soul другого покоління.

З новим Kia Soul`ом ми зустрічаємося вперше, тому будемо розповідати про нього детальніше. До речі, попередня версія автомобіля нам теж добре знайома, оскільки побувала на тривалому тесті – про це ми неодноразово писали. За час «лонг-тесту» наш головний редактор Денис Смольянов навіть встиг з’їздити на цій машині в невелику подорож до Одеси, про що розповів в своєму матеріалі.

У Росії новий Kia Soul пропонується з двома двигунами – це бензинова «четвірка» об’ємом 1,6 л потужністю 124 к.с. і турбодизель того ж об’єму потужністю 128 сил. Коробок передач на вибір дві: шестиступеневий автомат чи механіка, правда, остання поставляється тільки в парі з бензиновим мотором. Ціни на «Соул» починаються від 689 900 рублів.

Нам на тест дісталася найбагатша версія Premium з бензиновим двигуном і автоматичною коробкою передач. Ціна такого автомобіля – неабиякі 989 900 рублів.

Порада

За ці гроші клієнт отримує «упаковану» по повній програмі машину з повним набором систем активної і пасивної безпеки, клімат-контролем, мультимедіасистема Infinity, системою безключового доступу, ксеноновими фарами, передніми «протитуманними фарами» і задніми світлодіодними ліхтарями, повним електропакетом, скляним панорамним дахом з люком, круїз-контролем, системою допомоги при старті в гору, парктроніки «по колу», камерою заднього виду, системою автоматичного паркування, підігрівами керма, передніх і задніх сидінь, а також лобового скла в зоні спокою склоочисників, електроприводами водійського крісла.

А тепер пару слів про «локаціях», в яких знімався цей відеоролик – вони заслуговують на увагу. Данія невипадково була обрана місцем тест-драйву нового «Соула». Атмосфера цієї країни, особливо її сучасна архітектура, дуже сприяє таким незвичайним автомобілів.

Копенгаген заворожує футуристичної архітектурою своїх новобудов. Це просто фантастика, іншого слова не підбереш! Вражає район Ерестад – його також називають «містом-конструктором».

Ніякої типової забудови! Ерестад – справжнісінький «підручник» за сучасною урбаністики, втілений наяву. Він являє собою вузьку (близько 600 метрів), але при цьому довгу (близько 5 кілометрів) територію забудови. Його будівництво почалося в 1990-х, і ведеться до цих пір.

При цьому Ерестад не є елітним районом в звичному розумінні – тут представлені всі верстви населення: від студентів і до пенсіонерів.

Одним із символів Ерестада є 23-поверховий готель Bella Sky висотою в 76 метрів. Будинок побудований в 2011 році за проектом данського архітектурного бюро 3XN, відомого своїми авангардними «витівками». Дві вежі, вигнуті в протилежному напрямку, встановлені на одному фундаменті під кутом в 15 градусів! «У народі» готель одержав прізвисько «танцююча пара».

На другому і останньому поверхах розташовані містки-переходи. Вони несуть найважливішу функцію – в їх конструкції натягнуті потужні троси, покликані «утримувати» вежі. З 23 поверху готелю, де розташовується бар, відкривається чудовий вид на околиці.

Ще однією примітною особливістю готелю Bella Sky є наявність чисто «жіночого» 17 поверху під назвою Bella Donna, куди вхід чоловікам заборонений.

Зверніть увагу

До речі, ще один примітний момент з приводу зйомок – на самому початку нашого ролика можна побачити Християна Д`Ора – найвідомішого данського короля вінілу і танцювальної музики! Ось уже понад 10 років він прищеплює смак до своєї творчості і до таких музичних напрямків, як нова хвиля, диско, електро, сінті-поп і фанк. На його виступах можна почути треки, як в оригінальному виконанні, так і в м’якій обробці з незначним втручанням у вихідну композицію. Під час презентації «Соула» Християн Д`Ор влаштував чудовий, теплий, як зараз люблять говорити, «ламповий» сет з музикою 1970-1980-х і подарував багато яскравих емоцій! Ось так ось організатори тест-драйву всіляко намагалися відкрити нам дивовижний світ і атмосферу цієї маленької скандинавської країни, за що їм величезне спасибі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…