В автомобільному світі існує своя мода. І мова не тільки про дизайн. Зараз стало модно робити автомобілі зі спортивним характером, навіть якщо у них під капотом стоїть двигун 1,6 літра.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео
Renault Megane – автомобіль цікавий. Перш за все, своїм рівнем комфорту і невибагливістю до водія.

Ледь не кожен другий представник гольф-класу має жорстку підвіску і низькопрофільну гуму, а його офіційне опис рясніє словосполученнями «спортивна зовнішність» і «відточена керованість». Тільки от навіщо «гольфістам» точити цю саму керованість – не дуже зрозуміло.

Renault Mégane 2

Адже середньостатистичний власник такої машини купить її, скоріше, за ту саму «спортивну зовнішність», а не за повадки. Тому дуже цікаво буває покататися на автомобілі, абсолютно не «модному» в цьому відношенні. Такому, як рестайлінговий Renault Megane.

Хоча в плані зовнішності Megane, звичайно, дуже авангарден. Особливо хетчбек, який під час своєї появи став французької автомобільної революцією і об’єктом для суперечок – штука вийшла стильна і смілива, але дуже вже спірна. А ось седан, навпаки, куди більш спокійний, хоч і не менш гарний.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Спереду Megane стовідсотково узнаваемкак серед інших автомобілів, так і серед інших Renault.

Але ось що стосується ходових якостей, то Megane – це море спокою. Знаєте, напевно, навіть у самого прожженного «драйвера» буває, що не хочеться їхати швидко, насолоджуватися спортивними реакціями машини, викручувати мотор в «дзвін» і слухати писк шин в поворотах. Іноді навіть таким людям хочеться просто спокійно їхати. Що вже говорити про «простих смертних».

Renault Megane – автомобіль без жодних претензій на досягнення в спорті. Звичайно, непогано, коли у недорогий машини схожа на спортивну керованість, але, по-хорошому кажучи, вона їм ні до чого.

Все одно ж не спорткар, і навіть не близько до цього. А вже більшості з тих, хто купує машину з мотором 1,6, як правило, плювати на керованість. Їм треба, щоб місця було багато, а на ямах було м’яко. І ось тут відзначився Megane.

Відзначився комфортом і доброзичливістю до свого власника.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Задок Megane-седана куди більш спокійний, ніж у революційного Megane-хетчбека.

Ну ось дивіться. Педаль газу начебто – «електронна» і лінива. Підвіска – буржуазно м’яка. Привід важеля коробки передач, який переміщається взагалі без яких би то не було зусиль, абсолютно влаштовує по чіткості, але не пробуджує бажання ганяти.

Реакції відповідає нормам Євро-4, та ще й дуже економічного 115-сильного мотора – з затримкою. І що ж виходить, якщо все це скласти докупи? А дуже добре виходить. Задемпфірованность педалі газу призводить до того, що їздити смикання у вас навряд чи вийде – тільки плавно.

Ну, хіба що спеціально. Знову ж таки, передачі можна перемикати недбало, не обтяжуючи себе точної роботою з педаллю зчеплення – ривків не буде. Тобто, Renault вимагає дуже мало уваги від водія.

Нехай той краще на дорогу дивиться, чи, на крайняк, рекламку на білбордах читає, а не думає про те, як краще впоратися з машиною.

Інтер’єр такої ж. Тут немає ніяких псевдоспортивного рішень, але при цьому все ну дуже зручно. Кермо – з відмінною перфорованої шкіри. Сидіння – з не дуже-то сильною, але відчутною бічною підтримкою і хорошою формою, скоріше, розраховані на далеку дорогу. Особливо радує можливість налаштувати підголівники по нахилу. Правда, ложка дьогтю в ергономіці все ж є.

По-перше, педальний вузол дуже тісний – «газ» і «гальмо» розташовані дуже близько один до одного. Якщо ви ніяк не можете вирішити, яку з них краще натиснути, то тоді таке розташування буде, напевно, на благо, а ось в інших випадках буде важко. Звикнути, звичайно, можна, але в зимового взуття це буде напружувати.

Зверніть увагу

І ще, спідометр на Megane виглядає знущанням – зчитувати швидкість практично нереально.

Може бути, таку непарну і різнокаліберну шкалу «пролобіювали» даішники, щоб водій Мегана частіше перевищував, тим більше, що швидкість на машині майже не відчувається? Щиро вважаєш, що їдеш 90-100, а глянеш на спідометр (пильно, протягом секунд 5) і – опа! – там, виявляється, вже 130-140! Ось і пояснюється потім …

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Салон приємно дивує продуманістю, якістю матеріалів і увагою до дрібниць, властивим французьких автомобілів.

Місця позаду – вагон. Причому, оскільки колісна база у седана в порівнянні з хетчбеком збільшена на 61 мм, місця в ньому теж побільше. Багажник ще ширшими, хоча відсутність внутрішньої ручки на ньому виглядає дивним. Але, в цілому, інтер’єр дуже просторий і комфортний – тут без проблем сядуть і четверо, і п’ятеро.

Для ідеального рівня комфорту не вистачає лише класної шумоізоляції, шикарною аудіосистеми і поменше вібрацій – з усім цим у Megane просто нормально. Втім, будь так, тоді і автомобіль носив би назва не Renault, а якесь інше, на кшталт Volvo. І коштував би теж відповідно.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

У порівнянні з хетчбеком Megane, у седана колісна база подовжена на 61 мм, що не могло не позначитися на просторості салону.

Продуманість інтер’єру вражає. Я навіть не кажу про достаток усяких скриньок і поличок. У бічні кишені в дверях (а вони є і спереду, і ззаду) влізе по кілька півлітрових пляшок або купа іншого дріб’язку. У центральному і дверних підлокітниках теж є чималі ємності.

Навіть ззаду під склом є відкривається скриньку. Є й підпільні «тайнички». Величезний охолоджуваний бардачок – само собою зрозуміле додаток до цього складського терміналу. Є все. І підсвічування в кожних дверях, і регульовані по нахилу підголовники. Є шторки в задніх стеклах.

А який тут пластик! М’який і приємний на дотик. І навіть той пластик, який жорсткіше, Renault примудряється робити дорогим і якісним на дотик. Він злегка прогумований, чому триматися за нього – одне задоволення. Та й зібрано все акуратно, зазори рівні.

Уміють все-таки французи дивувати.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Позаду місця вистачить усім. З розміщенням дріб’язку проблем не виникне – шухлядок і поличок творці Megane зробили, що називається, з запасом. Багажник Megane просто величезний, хоча проріз узковат.

Правда, одного разу, під час їзди в салоні жахливо заскрипіло. «Ех, французи-французи, ось хоч щось, та скрипить, – подумав я, – ну ладно, відвалиться і перестане». Але скрип все ніяк не хотів вщухати. Так я і проїздив півдня, поки не вирішив вигребти непотріб з бардачка. Дивно, але заодно з ним кудись пропав і скрип. «Невже відвалилося?» – знову подумав я.

У всіх склопідйомників – автоматичний режим. А ще машина сама вмикає світло, двірники, закриває замки, як тільки ви рушаєте. Тобто, знову ж таки, машина робить за водія частина його роботи.

Звичайно, непогано б вже тоді, щоб вона сама рулювала, натискала педалі, бібікать, махала руками і матюкалася на оточуючих, але все одно непогано. Ввічливий цей француз.

І правильно – наче у водія інших турбот немає, крім як двірниками командувати або перевіряти рівень масла (при запуску двигуна Megane, як і будь-який інший порядний «француз», робить це сам).

Керованість – нормальна. Так, електропідсилювач керма не завжди дає натуральне реактивне зусилля, але в більшості випадків вистачає і цього. Так, крен є, але машина-то непогано стоїть на дузі. Хіба що при різких рухах керма іноді заходить в поворот різкіше, ніж того очікуєш.

Звичайно, любителям поганяти така керованість не підійде, але ж Megane і не претендує на лаври спорткара. Хоча він, в принципі, все вміє – не дарма ж на розробку його платформи було витрачено 2,1 мільярда євро. Лінується просто, не провокуючи їхати швидко.

Навіть звук мотора тут абсолютно «ніякий», нітрохи не підстьобує «крутануть» його ще разок. А для звичайної їзди, місцями комфортної, місцями трохи спритною, його вистачить цілком.

При цьому автомобіль не відрізняється строгістю класної училки і пробачить водієві навіть грубу помилку в управлінні – системи безпеки налаштовані як треба.

Зате машина комфортна. Швидкісну пряму Megane тримає так, що інший паровоз обзавідуется. Слова «колія» він не знає. Так само як не помічає дрібних ямок і всяких інших нерівностей.

Адже на Megane ставлять спеціальну, адаптовану для наших умов підвіску. Тут стоять довші пружини, посилені амортизатори і важелі передньої підвіски. А ось привід гальм не найвдаліший.

На початку ходу педалі вони схоплюють плавно, а потім, навпаки, надто різко.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Основна відмінність рестайлінгового Megane – змінений «малюнок» фар.

Загалом, автомобіль вийшов дуже цікавим і своєрідним. Протипоказання у нього будуть до тих, хто любить їздити швидко і агресивно – їм трохи млявий характер Megane навряд чи сподобається. В іншому – непоганий автомобіль. А для тих, хто вибирає спокійну і комфортну їзду – і зовсім відмінний.

Не варто забувати і про безпеку: Megane перший в своєму класі отримав п’ять зірок за шкалою EuroNCAP. У нього навіть задні ремені – з преднатяжителями. А якщо ви забудете їх пристебнути, то він попросить вас це зробити. «Мсьє, ви забули пристебнути ле ремінь!». Але не зриваючись на мат відразу, а спочатку ввічливо, тихо попіщав зумером.

І тільки якщо ви зовсім неслухняний, тоді він перейде на підвищені тони.

За послуги транспортного засобу Megane попросить з вас від 16549 доларів за базову версію з мотором 1,4 літра. Хочете комплектацію, як у нас – будьте ласкаві викласти 20849 умовних одиниць зовсім французької валюти.

Це, звичайно, недешево, але на тлі якості і комплектації ціна не виглядає відвертою «здирництвом». Хоча ті ж японські однокласники Megane дешевше, але і простіше.

І потім в них все доведеться робити самому! У той час як Megane просто візьме на себе частину ваших турбот. Вже що-що, а доглядати французи завжди вміли.

Технічні характеристики

Максимальна потужність, л. с. 98 115
Максимальний крутний момент, Н • м (мкг) при об / хв 127 при 3750 152 при 4200
Робочий об’єм циліндрів 1390 1598
Тип / число передач механічна / 5 МКПП5 / АКПП4
Паливний бак, л 60 60
Обсяг багажника, л (хв / макс) 520 520
Максимальна швидкість, км / год 185 193
Розгін 0-100 км / год, з 12,7 11,1 / 13,1
Діаметр розвороту 10,7 10,7
заміський цикл 5,4 5,7 / 6,0
змішаний цикл 6,7 6,8 / 7,7
міський цикл 9,1 8,8 / 10,7
довжина 4498 4498
Ширина 2026 2026
Висота 1460 1460
У спорядженому стані 1190 1200/1250
Повна маса (М.М.А.С.) 1740 1750/1800

Комплектація тестованого автомобіля

  • 5-ти ступінчаста механічна коробка передач
  • АБС
  • Автоматичні склоочисники з датчиком дощу
  • Автоматичне включення фар в залежності від освітленості
  • Бортовий комп’ютер
  • задні електросклопідйомники
  • Дзеркала заднього виду з електроприводом, пофарбовані в колір кузова
  • Імпульсні передні електросклопідйомники
  • Карта-ключ renault частота 433 мегагерц
  • Передні бічні подушки безпеки + под. безп. типу завіски
  • Подушка безпеки водія
  • Подушка безпеки пасажира
  • Пристосування для кріплення дитячого сидіння
  • Регулювання поперекового підпору сидіння водія
  • Регульована по висоті і глибині рульова колонка
  • Регульоване по висоті сидіння водія + ергономічна спинка
  • тоновані стекла
  • збільшений кліренс
  • Підсилювач керма (електро)
  • Фільтр тонкого очищення системи вентиляції
  • Центральний замок з ду
  • Штамповані залізні диски 15 “
  • кондиціонер
  • Стерео cd 4x15w

За кадром

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Тест-драйв хетчбека Renault Megane: французька революція

Зовнішність Volkswagen Golf – європейського бестселера і законодавця мод в класі імені самого себе, змінюється еволюційним шляхом: кожне нове покоління моделі несе значну порцію ДНК свого попередника, залишаючись максимально пізнаваним і “зрозумілим” для споживача.

Французи ж, навпаки, вважають за краще робити революції. Згадайте рубано-кубічний Renault Megane другої генерації, який з’явився в 2002-му році: для такого масового хетчбека і однією з бюджетоутворюючих моделей марки це був дуже, дуже сміливий і незвичний дизайн.

важливо

Через 6 років йому на зміну прийшов прісний і не особливо виразний “Меган 3”, який слабо асоціювався з поняттям “французький стиль”. А в 2016-му представили абсолютно новий Megane, красу якого були змушені визнати навіть найзапекліші “ренофоби”.

Цей симпатичний 5-дверний хетч і потрапив до мене на традиційний тижневий тест-драйв.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

У минулому році я вже відчував новий Megane в кузові седан : багато в чому ці машини дуже схожі (що логічно), але є і відмінності, на яких і хочеться загострити увагу.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

У порівнянні зі старим 5-дверним Меганом, колісна база зросла на 28 мм (до 2669 мм), але при цьому вона на 42 мм коротше, ніж у нового седана. А в довжину хетчбек була коротша його на цілих 273 мм: 4359 проти 4632 мм

Як і Megane Sedan, хетчбек побудований на універсальній модульній платформі Renault-Nissan CMF-C / D, яка вже використовується на Renault Espace, Talisman, Kadjar, Koleos, а також Nissan Qashqai і X-Trail. У цьому поколінні Megane скасували молодіжну “3-дверку”: навіть заряджена модифікація RS тепер доступна тільки в практичному 5-дверному виконанні.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Для деяких автомобілістів все ще грає роль місце складання автомобіля: так ось хетчбеки Megane виробляють в Іспанії на заводі Renault в Паленсії (саме через “П”), тоді як варіант з 4 дверима і окремим багажником везуть до нас з Туреччини.

Сильно відрізняється і ринкове позиціонування: якщо седан призначений в основному для країн, що розвиваються СНД, Африки, Близького Сходу, Східної Європи (Польща, Румунія), то хетчбек – це продукт, орієнтований на розвинені країни Західної Європи.

Саме в форм-факторі хетчбека новий фірмовий стиль Renault розкрився на 100%: агресивний пращури фронтальної LED (платна опція) оптики складної форми вдало доповнений ладно кормою зі світлодіодними ліхтарями практично на всю ширину, які візуально роблять машину динамічніше і присадкуватий. Навіть в статиці “француз” виглядає стрімко, а головне – “дорожче” своєї цінової категорії: його сміливо можна ставити в один ряд не тільки з “Гольфом”, а й преміальними моделями С-сегмента – Audi A3, BMW 1-Series, Mercedes -Benz A-Class.

Лінійка доступних в нашій країні силових агрегатів в цілому аналогічна седану , за невеликим, але дуже цікавим доповненням: хетчбек Megane можна придбати в “підігрітому” виконанні GT з 205-сильним 1,6-літровим бензиновим турбомотором. Правда і коштує така модифікація аж 828 166 гривень (приблизно 30 тисяч доларів), що більш ніж на 5 тисяч USD дорожче тестового варіанту з 1,5-літровим турбодизелем (110 к.с.) в топової комплектації Intense.

З 250 Нм пікового моменту (починаючи вже з 1750 об / хв) на борту даний мотор цілком собі їде і з лишком покриває потреби середньостатистичного автомобіліста, але не більше того. Від машини з таким яскравим і м’язистим дизайном навіть підсвідомо очікуєш “вогника”, але тут вам доведеться задовольнятися скромними 11,2 секундами в розгоні до перших 100 км / ч.

Зате Megane сповна відігрався паливною економічністю: за тиждень зимової їзди (близько 1000 км: 70% траса і 30% місто) при постійній мінусовій температурі середня витрата палива склав рівно 5,0 л / 100 км. Це лише трохи перевищує показники, обіцяні заводом в офіційній брошурі моделі (4,2 л / 100 км в змішаному циклі).

До речі, про зимової експлуатації. У морозну погоду дизельний двигун “француза” прогрівається не так швидко, як хотілося, я б навіть сказав – повільно.

Це позначається на специфіці роботи кліматичної установки: електричного фена тут немає, тому тепле повітря з дефлекторів доводилося чекати дуже довго.

Якщо шлях від будинку до офісу займає 20-25 хвилин, то на “грубку Ташкент” в кінці маршруту можете навіть не сподіватися!

Приємні враження залишила роботизована коробка передач EDC (Getrag 6DCT250) з 6 передачами та подвійним “сухим” зчепленням: перемикання відбуваються спритно і чітко. Характерна для багатьох трансмісій такого типу смикання на малих швидкостях (між першими двома ступенями) тут проявляється незначно і особливо не напружує.

Порада

Як такого спорт-режиму у коробки немає, зате у Megane присутній фірмова система Multi Sense, за допомогою якої можна вибирати один з п’яти попередньо встановлених профілів їзди, а також індивідуально налаштувати характер роботи мотора, КПП, рульового управління і системи стабілізації ESP під себе. EDC також має функцію ручного перемикання передач, але без підрульових пелюсток – потрібно по-старому орудувати важелем.

Фанатам чіп-тюнінгу не зайвим буде знати, що дана коробка передач формально може “перетравлювати” до 280 Нм крутного моменту: зазор для підвищення тягових показників турбодизеля Renault K9K виходить дуже невеликий.

Років 6-7 тому я тестував минуле покоління хетчбека Megane і тоді був у захваті від його шасі: за відмінну керованість і породистий “хід” я був готовий пробачити йому навіть ту невиразну “азіатську” зовнішність. Спадкоємець, побудований на новій модульній платформі, теж не підкачав.

Навіть з примітивною балкою ззаду французька модель демонструє відмінний держак в поворотах і хорошу стійкість на високих швидкостях. І все це без особливого збитку їздовому комфорту і енергоємності підвіски: автомобіль цілком адекватно пристосований для вітчизняних дорожніх реалій. До слова – мінімальний кліренс машини становить 145 мм (за паспортними даними).

А ось кермо мені здався зайво легким: навіть при виборі спортивного профілю відчувається брак зворотного зв’язку.

Інтер’єр тут точно такий же, як і на седані: добре зібраний, якісні матеріали, м’який і приємний на дотик пластик. 8,7-дюймовий центральний дисплей мультимедійної системи R-Link 2 величезний, але легкий дисонанс викликає настільки ж велика пластикова рамка навколо нього, яка успішно збирає відбитки пальців і пил.

Головне зауваження по частині ергономіки – незручне управління клімат-контролем за допомогою сенсорних клавіш на екрані: щоб налаштувати інтенсивність потоку і температуру потрібно відволікатися від дороги, намагаючись філігранно потрапити в потрібні сегменти “планшета”.

Також мені не зовсім зрозумілий сенс розміщення кнопок активації круїз-контролю на центральному тунелі: при цьому клавіші його управління знаходяться на кермі.

Зверніть увагу

Передні крісла – досить м’які, але з хорошою бічною підтримкою. У топової комплектації сидіння водія хизується масажером з декількома режимами роботи. Повністю шкіряний салон – це платна опція, за яку потрібно доплатити приблизно 800 доларів.

Оглядовість – точно не найсильніша сторона хетчбека Megane: низька посадка тут посилюється широкими стійками кузова (зате в активі – впевнені 5 зірок за краш-тест EuroNCAP) і скромним за розміром склом п’ятих дверей.

Якщо їхати з дорослими пасажирами на задньому ряду та ще й в погану погоду з опадами, то розгледіти, що ж відбувається позаду машини часом буває дуже проблематично.

На допомогу водієві приходять бічні дзеркала з великим сектором огляду і система контролю “сліпих зон”.

На гальорці тут не супер-просторо, але досить затишно. Якщо порівнювати з тим же седаном, то можна відзначити менший запас простору в ногах (колісна база коротше), але при цьому стеля в хетчбек не так тисне на голови їздцям.

Обсяг багажника в похідному положенні – 384 літри (434 літра при завантаженні до стелі). Склавши спинки задніх сидінь, місткість відсіку можна довести до 1247 літрів.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Підведемо підсумки. Особисто мені хетчбек Megane сподобався більше седана. Перш за все, завдяки гармонійній зовнішності і завершеному динамічному способу: відразу видно, що дизайнери спочатку малювали саме 5-дверку. До плюсів моделі можна віднести економічний дизельний мотор і спритний “робот”.

З іншого боку, машина не блищить динамікою і довго прогрівається взимку. В Україні ціни на модель стартують з позначки в 525 тисяч гривень (близько 19 тисяч доларів) – за базовий варіант Life з 1,6-літровим бензиновим мотором і 5-ступінчастою механікою.

Машина в топовом виконанні Intense з дизелем і коробкою EDC обійдеться в 667 тисяч гривень (24300 USD).

Тест драйв Renault Megane (покоління III рест.) – Говорячи по-французьки

Модернізувавши свою модель C-класу, компанія Renault розраховує залучити до неї додаткових клієнтів. На наш погляд, хетчбеку Megane це під силу

З’явившись світу в 1995 р, модель Renault Megane в році нинішньому відзначає своє “повноліття”. Втім, так могло бути за мірками людським, але в автомобільному світі градації інші, і цей “француз” давно став повноправним членом Європейського союзу – в Старому Світі він протягом багатьох років впевнено тримається в числі найбільш популярних міських моделей.

Причому такою вона стала вже в своєму першому поколінні, друга генерація дозволила зміцнити позиції машини, і, нарешті, третя, випущена в 2008 р, лише підтвердила цей статус.

важливо

Автомобіль, що має збалансований комплекс споживчих характеристик і самобутній дизайн, залишається затребуваним серед тих клієнтів, кому потрібна не вигадлива, але практична, комфортна і надійна машина.

Посилити ці якості повинна була модернізація, проведена нещодавно. Зокрема, нова зв’язка двигуна і коробки передач, а також комплектація мультимедійною системою R-Link.

Втім, мені в деякій мірі пощастило: на актуальному, третьому поколінні Megane за всі роки з моменту його появи мені поїздити так і не довелося, якось не склалося, а тому тепер, на черговому міжнародному тест-драйві, я міг сприймати машину в цілому, порівнюючи її з минулим, добре знайомим поколінням моделі.

Зручно і ненудно

Не вдаючись в перерахування всіх деталей, яке могло б зайняти добру половину журналу, поспішаю відзначити найбільш помітні моменти. Наприклад, одна з важливих складових відноситься до салону.

Попереднє покоління Renault Megane запам’яталося дивним дисонансом: дивишся на автомобіль, і здається, що він великий, відверто більше своїх однокласників.

Але варто було сісти всередину, як з’ясовувалося, що там тісно: навіть я, людина середнього зросту і звичайної комплекції, не міг з комфортом розміститися на задньому дивані.

Однак у нинішній генерації цю проблему повністю вирішили, і тепер виходить навіть навпаки: автомобіль цілком відповідає формулі “всередині більше, ніж зовні”.

До того ж і сидіти зручно: водійське крісло регулюється ще й по висоті, а на другому ряду трьом пасажирам, може бути, і не привільно, але і аж ніяк не тісно. Якщо ж там сісти вдвох, то питань взагалі немає, а між пасажирами може бути висунутий ще і підлокітник з підстаканниками. Що ж стосується багажника, то він хоча і не найбільший в класі, але для міського життя (на яку Megane, власне, і орієнтований) цілком підходить, тим більше що в разі необхідності спинки другого ряду крісел можна скласти.

Крім того, Renault позбулася уніфікованої бюджетної магнітоли у вигляді прямокутника з двома рядами круглих кнопок і без дисплея. Звичайно, у неї був плюс – на таку не зазіхнув би навіть підлітки-хулігани, а музику вона при цьому відтворювала, і дуже непогано. Нинішній же варіант штатної магнітоли, причому навіть бюджетної, власника машини вже нічим не засмучує.

Порада

Більш того, в дорогих версіях Megane водій може насолоджуватися новим гаджетом – мультимедійною системою R-Link.

Тут “в одному флаконі” зібрано все: і підтримка з’єднання з мобільним телефоном по протоколу Bluetooth з наявністю режиму hands-free, і можливість підключення зовнішніх аудіопристроїв різними способами – через інтерфейси USB, AUX або просто вставивши в отвір для нього SD-картку. І навіть реалізована можливість перегляду фотографій і відео, поки автомобіль знаходиться на стоянці (в русі ці функції з міркувань безпеки недоступні).

Радимо також тест-драйви конкуруючих машин Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  ВідеоПокоління II Тест-драйвів 3 Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  ВідеоПокоління I Тест-драйвів 0 Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  ВідеоПокоління I Тест-драйвів 2

Нарешті, в систему вбудована навігаційна система TomTom, причому весь функціонал працює відмінно.

Правда, перед інженерами стояло непросте завдання інтегрувати систему R-Link в уже існуючу панель приладів з мінімально можливими переробками, а тому екран виявився відносно високо і далеко від водія, через що до нього доводиться тягнутися. Але, в принципі, це не критично, оскільки для керування магнітолою існує підрульовий джойстик.

Прикладна механіка

За “механічної” частини в Megane оновився двигун, який додав вісім “коней” при тому ж робочому обсязі – 1,6 л. Причому це не допрацьована версія вже відомого французького силового агрегату, а новий для Renault мотор, отриманий від компанії Nissan, партнера по глобальному альянсу.

Зокрема, він має алюмінієвий блок циліндрів замість чавунного, завдяки чому вага двигуна менше на 24 кг, ніж у агрегату, який як і раніше використовується в версіях з “механікою”.

Надбавка потужності, нехай і невелика, дозволила зменшити час розгону автомобіля до 100 км / год на 2 с (11,9 с замість колишніх 13,9), і це при тому, що з новим двигуном майже на літр покращилася паливна економічність (тепер всього 6, 6 л на 100 км пробігу в змішаному режимі руху).

Крім того, замість колишнього 4-діапазонного “автомата” мотор відтепер агрегатується з варіатором, який встановлений і на Nissan Juke. Завдяки цій комбінації в умовах щільного трафіку мегаполісу Megane демонструє всі позитивні риси свого характеру.

Що ж стосується швидких заміських шосе, то вони, на мій погляд, не стихія цього автомобіля.

Його найбільш комфортна швидкість не перевищує 120-130 км / ч (що, втім, цілком узгоджується з правилами дорожнього руху), при великих же величинах розгінна динаміка знижується, а варіатор починає видавати некомфортний звук.

Правда, повернувшись до дозволеним швидкостям, я із задоволенням констатував, що “француз” дуже органічний: традиційно для Renault підвіска проковтує всі дефекти дороги (причому до такої міри, що в цьому з Megane можуть змагатися мізерна кількість однокласники), в салоні тихо, а в цілому автомобіль передбачуваний і слухняний.

Зверніть увагу

Звичайно ж, спринтером Megane не назвеш: майже 12-секундний розгін до “сотні” видатним за сучасними мірками не рахується. З іншого боку, французька компанія і не позиціонує модель як спортивної, чесно визнаючи її сімейної.

І як раз з цієї точки зору цілком конкурентними виглядають показники витрати палива і гальмування – машина має досить помірний апетит, вона забезпечує надійне уповільнення з будь-якій швидкості і (що дуже важливо) незалежно від завантаження.

На російському ринку Renault Megane пропонується у версіях з моторами об’ємом 1,6 л потужністю 106 і 114 к.с. і 2-літровим 138-сильним агрегатом.

Двигуни можуть поєднуватися з варіатором, а також з 5- або 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Найдоступніша версія машини обійдеться не менше ніж в 609 000 рублей, за найбільш просунуту рекомендована ціна встановлена ​​в розмірі 846 000 рублей.

4295х1808х1479
2642
386-1125
1353
бензиновий L4
1598
114/6000
155/4000
передній
безступінчатий варіатор
175
11,9
6,6
60

Французам віддана. Тест-драйв Renault Megane RS

Жозе прекрасно говорить на трьох мовах: французькою, англійською та рідною португальською.

Але обговорювати майбутнє Франції, коли ми пролітали мимо чергового банера FREXIT, він не захотів ні на одному з них. Таксист мовчки откручивал до відсічення свій Renault Latitude і щось бурмотів про пробки.

Я ж весь цей час розглядав стриманий, але дуже затишний салон седана, якого немає і, мабуть, не буде в Росії.

важливо

На наступний день після Паризького автосалону (якщо ви ще не бачили наші ролики і чомусь пропустили ошатний Фічер з концептами, то вам сюди) політичні проблеми відійшли на другий план. «Який же крутий автопарк у Франції», – подумав я, перераховуючи моделі Renault поруч з Тріумфальною аркою.

Zoe, Twingo, Clio (хетч і універсал), Captur, Megane (хетч і універсал), Scenic, Grand Scenic, Kadjar, Talisman (седан і універсал), Koleos, Espace, Alaskan, Kangoo, Trafic. Помітно рідше трапляються яскраві версії: Twingo GT, Megane GT (хетч і універсал) і, звичайно, злющий Renault Megane RS. Саме заради нього довелося пропустити другий день виставки з Девідом Бекхемом.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Жовтий хот-хетч ідеально вписався в антураж осіннього Парижа. Настільки вдало, що я ледь не протаранив такий же на розі ДЮШОР і Масран. Взагалі новий Megane RS – це самий незвичайний хетч на планеті.

Причому цей той випадок, коли машині абсолютно не потрібен фон – вона здорово виглядає в паризьких провулках, в поле, на треку, шосе і в дзеркалі заднього виду. Але до її зовнішності звикнуть не всі і не відразу.

Французи просто не могли взяти і зробити звичайну машину. І якщо формфактором здивувати не вийшло (на вигляд це звичайна пятидверка), то в дрібницях Renault нагадав про себе в 1980-х, коли експерименти на кшталт концепту Gabbiano були звичайною справою.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Що запам’ятався найбільше елемент в зовнішності Megane RS – це, звичайно, його оптика. У Росії є тільки один автомобіль, який стилістично дуже близький до Megane RS – Koleos. Великий кросовер ментально – зовсім інша машина, але це єдиний француз в Росії, який несе дух європейського Renault.

Усередині хот-хетч здається простіше, ніж зовні. З незвичайних рішень – тільки вертикально мультимедіа (як на Koleos), цифрова приборка і спортивні сидіння. В іншому Megane не намагається епатувати: звичайна передня панель з жорстким пластиком, прямокутні повітроводи і нічим непримітна кнопка запуску двигуна. Але саме вона все змінює.

Тест драйв renault megane 2. Чи варто француз співвідношення ціни і якості?  Відео

Megane RS спілкується тільки басом. Він навіть в «комфортному» режимі кожну секунду натякає, що непогано б прискоритися з педаллю в підлозі, потім різко загальмувати, з вереском пролетіти по бруківці і перебудуватися через чотири ряди на магістралі. Страшний провокатор.

І поки я намагався з’ясувати, чи знає «Яндекс» про паризьких камерах швидкості, проїхав потрібний поворот і безнадійно вибився з графіка – довелося зробити 12-кілометровий гак по петляє між французькими селами лісовій дорозі. Тут пора б переключитися в «Спорт»: кермо тут же налився вагою, а педаль газу стала такою чутливою, що тут же нагадала про Peugeot 205 GTI з дитинства.

Тест-драйв Renault Megane IV

Що зазвичай відбувається, коли ви кидаєтеся на вивільнену зустрічну для обгону вервечки фур, які вас так дістали? Педаль в підлозі, мотор готується до ривка, а «автомат» все не може повірити, що ви зважилися, відчайдушно тупящееся і підсовуючи не ті передачі, не даючи мотору дихати на повні груди. З новим Меганом все навпаки! «Робот» весь час підбиває і провокує, а дизель начебто і пнеться з усіх сил, але зробити нічого толком не може. Поміркуємо про дивацтва в проектуванні силових агрегатів і долях російського ринку в компанії Renault Megane IV, який щосили продається в Європі і сусідній Україні, але в Росію якось не поспішає.

Наш клас середньорозмірних хетч «пішов в захід», причому без будь-якої романтики. Фанати розбрелися хто куди – публіка бідніші не від хорошого життя пересіла на вдало підріс до того ж У-клас, а більш заможні вважали за краще кросовери. Нехай менші розміром, «серее» зовні, біднішими оброблені, але зате – високі і «схожі на джипи», за що росіяни готові терпіти будь-які негаразди.

У топ-25 найпопулярніших моделей все ще входить (на останньому місці) Kia Cee’d, плюс-мінус продаються Hyundai i30, Ford Focus і Volkswagen Golf, без якого, здається, світ повинен просто завалитися.

Швидше статистами можна назвати хетчі Mazda3 і Peugeot 308. Більшість же нас і зовсім покинули.

Toyota Auris, Opel Astra, Honda Civic, Citroen C4, Nissan Tiida … Хто-небудь ще пам’ятає ці колись славні імена? А що ж Renault Megane?

Останній, якщо чесно, в своєму третьому поколінні виглядав блідо, як-то по-корейськи чи що.

Дивлячись на плавні обводи огидного кузова, доводилося з поваги до марки гнати від себе геть образливе слово «змилок» і шукати, за що зачепитися оку.

Порада

Ах да, тридверна версія була нічого, з цікавою задньою оптикою. З’явився з рестайлінгом гігантський ромб на «обличчі» трохи поправив ситуацію, але косметикою тут було не допомогти.

  1. Чи не додавала машині привабливості ні стара платформа від Megane II, ні набір млявих атмосферников, що досягають апогею флегматичності в поєднанні з варіатором.
  2. З переваг запам’яталися хороша міцна підвіска, нібито від Логана, так простенький, але добротно оброблений салон без навмисної дешевизни.
  3. Коли Меган йшов з російського ринку, ніхто не плакав в подушку. «Померла так померла». А потім…
  4. Все сталося за сценарієм типовий мильної опери з життя 25-річних.
  5. Жив ти ось так з дівчиною, яка колись полонила водоспадом каштанового волосся і заливистим сміхом, але потім перестала за собою стежити, поскучнела, осіла в домашніх справах і до того ж періодично діставала дрібними сварками. Ви з нею расходитесь – ну, не зійшлися характерами, буває. І взагалі, життя коротке – треба все спробувати.
  6. А потім, через рік-другий, ти випадково зустрічаєш її на вулиці. Бум! – це ти втратив свідомість. Твоя колишня зробила правильні висновки з вашого невдалого роману.
  7. По одному погляду видно, що вона пішла на підвищення, днями злітала в Мілан на розпродаж, мінімум 3 рази в тиждень ходить в спортзал, і навіть вираз обличчя змінилося з простакуватого на поблажливо-стервозна. А ти все такий же – кошлатий, в не дуже нових джинсах і кедах з гіпермаркету.
  8. Ви на ходу обмінюєтеся короткими вітаннями і нічого не значущими фразами, а потім ти кленеш себе в сліпоті і п’єш все вихідні, адже вона вже заручена, переїжджає на постійне місце проживання в Європу, і не бути вам разом ніколи.
Зверніть увагу

Renault теж зробили висновки. Навряд чи тут зіграло якусь роль ставлення російського споживача до Megane III, спокушатися не варто. Просто далі було неможливо торгувати настільки нудними машинами, і потрібен був дизайнерський вибух. Безумовно, він вийшов.

Від ліричного героя трагічного міні-розповіді нашу публіку вигідно відрізняє те, що образу на Росію начебто ніхто не тримає, і у нас все ще є примарний шанс зійтися в екстазі з красунею Меган.

Якщо не в довгострокових відносинах з кредитом і страховкою, так хоч в рамках курортного роману, взявши її напрокат в Європі.

Ах, цей погляд очей, «підведених» не те шаблями, не те бумерангами, римуються зі вставками на бампері! Ах, ця корми з довгими червоними світлодіодними смужками, ніби подряпинами пристрасті на спині! Ах, ці точені боки з жорстко окресленими виштамповками і поворотниками, схожими на камені в пустелі, наполовину занесені піском на вітрі … Цю машину хочеться гладити, ходити навколо і цокати мовою. Всі дні, поки вона була у мене на тест-драйві, до дверей будинку від парковки я ходив не просто озираючись, а виключно задом наперед.

Нехай не ображаються на мене Citroen і брат його Peugeot, але саме Renault повернули колишню славу французькому дизайну. Що називається, made design great again, як і президент Трампу. Схоже, образи французьких машин знову народжуються за бокалом ароматного мальбек, а не за картонкою з гострою локшиною.

Але гаразд, все-таки у нас не літературний портал, а автомобільний. Припинимо ці потоки сублімації і звернемося ж до суворої і неупередженої аналітики. Що свідчать сухі цифри і факти? Чи не піднесли нам несвіжу іриску в обгортці від гіркого швейцарського? Ні, мабуть, всередині не іриска. Але і не гіркий швейцарський.

сухі міліметри

Цілком очікувано Меган побудували на відносно нової модульної платформі альянсу Renault-Nissan – Common Module Family, CMF. Нашому покупцеві вона відома по кроссоверам Nissan Qashqai і X-Trail. Для виробника це означає максимальну уніфікацію і здешевлення виробництва при неабиякому просторі для буйства дизайнерської фантазії. А що ж споживачеві?

Красуня Меган трохи втратила в практичності, але європейського покупця більше цікавить знижений коефіцієнт лобового опору і скоротився в зв’язку з цим витрата топліва.В общем-то не так багато. Автомобіль, згідно з останніми трендами, візуально «припав» до землі і став трохи крупніше.

У довжину в порівнянні з попередником збільшення склало 64 мм, 28 мм з яких відійшли колісній базі. У поєднанні з підросла шириною це все додає простору в салоні у всіх вимірах. Одне шкода – дорожній просвіт став 145 мм замість колишніх 160.

Ти сюди дивись

Вам подобається комбінація приладів в вашому автомобілі? Ніколи не хотілося поміняти місцями спідометр з тахометром? А може у вас переваги міняються в залежності від настрою? Тоді вам точно потрібен Renault Megane в топової комплектації, де є малокорисна, але кумедна іграшка «індивідуалізується приладову дошку». Двадцять варіантів! П’ять комбінацій, чотири колірні гами, а я все ніяк не можу визначитися. Чи не тому, що всі хороші, а тому що спідометр і тахометр одночасно показати не можна.

На центральній консолі вертикально розташувався 8,7-дюймовий сенсорний монітор, через який можна управляти всім-всім-всім – його вже ми бачили на мінівені Espace .

Знову купа можливостей для індивідуалізації: виносимо на стартовий робочий стіл тільки найнеобхідніше, та ще й можемо змінювати розмір іконок.

До сенсора питань майже немає – відгук на дотики майже миттєвий, є і звична по смартфонам функція зума двома пальцями. До графіку можна причепитися, особливо до карт, але я не буду.

важливо

Крісла з комбінованою обробкою – глибокі і м’які, цілком у французькому стилі. Про електроприводи регулювань не буду, але от масажер на цілком средненькой машині С-класу – це варто згадки! І до речі, цілком пристойний масажер. Я не вловив кардинальної різниці з таким у Мерседеса Е-класу , наприклад.

Задні місця просторі, хоча заявлені 28 мм надбавки бази ось так з ходу непомітні. Диван з виду організований для двох, але втрьох влізти можна, і буде навіть цілком терпимо сидіти якийсь час. Багажник не рекордний, 384 літри, але коли ви бачили рекордний багажник в хетч?

Не заради цифр

Хотів би я в цьому розділі виконати таке ж appassionato, як в першій частині про дизайн! Оспівати лавину крутного моменту нових моторів, подивуватися, як точно пише траєкторію машина з новою підрулюючою задньої багаторичажка або, чим чорт не жартує, повнокерованим шасі 4Control, як на все тому ж Espace … Але немає. Все це може з’явитися хіба що на Megane RS.

Платформа CMF хоч і відносно нова, але в поєднанні з переднім приводом передбачає ззаду пружну балку. І взагалі, хід у Мегана традиційно м’який і зібраний, відмінно пристосований для поганих доріг (яких багато в тому числі і в Східній і Південній Європі ).

Може бути, трохи жорсткіший, ніж на колишньому Мегане, але філософія та ж. У поворотах на високій швидкості ви не відчуєте нічого, крім делікатного прагнення назовні дуги, і навіть зусилля на кермі залишиться досить легким. Ах да, системи стабілізації на новому Мегане не відключаються.

Мотори теж не здатні вселити дитячий захват. Базовий бензиновий двигун – знайомий до позіхання атмосферник 1,6 на 115 сил прямо зі старого Megane і ще купи машин Альянсу, включаючи нові Лади. Для любителів «тепліше» – парочка моторів від Qashqai: турбований бензиновий 1,2 на 130 сил і досить нудний за характером, але тихий і відносно новий турбодизель 1,6 тій же потужності.

Трансмісія:

А на тестовому екземплярі варто, не повірите, «заслужений артист дизельного жанру» – восьмиклапанний 1,5 dCi серії K9K потужністю 110 л. с.! Прямий нащадок того самого, який «робив мізки» своєї ломучій паливною апаратурою Delphi ще за часів Megane II. Правда, потім пацієнт від дитячих недуг вилікувався і засвітився, зокрема, під капотом у Renault Duster.

Поєднується старий мотор нерівним шлюбом з відносно свіжої роботизованою коробкою EDC. Лякатися не треба, ніяких «затупілась» і поштовхів при перемиканні, бо зчеплень тут два, прямо як на DSG або Powershift.

Порада

Як все це може переміщатися в просторі, можна припустити заздалегідь, а потім переконатися у власній правоті.

За рахунок наявності шести передач з непогано підібраними передавальними числами машина впевнено розсікає потік в міських режимах на швидкостях до 80 і оборотах до 2 500.

Тут ми маємо і недурний момент в 250 ньютонів, і прийнятний акустичний комфорт – на мати звукоізоляції в Renault явно не скупилися! Не скажу, що рівень шуму преміальний, але дуже гідний за мірками класу.

На швидкісну трасу вибиратися навіть не хочеться – одне розлад. Розгін ближче до сотні загасає (паспортні дані – 11 секунд до 100), а після 120 дизель вже відверто «кричить».

Ну і в форсуванні якихось врожай теж ніякого кайфу, як уже було сказано.Она адже вміє не тільки швидко перемикатися, але і, подібно породистому роботу PDK від Porsche, утримувати «моментні» обороти після швидкого ривка вперед, чекаючи, що після нього піде новий. Ну куди вже нам, внучка.Попутно співчуваю незавидну долю молоденької і прогресивної трансмісії, яка явно не відпрацьовує свій потенціал з дідусем K9K.

Нам би в старечу зону комфорту, оборотів тисячі на півтори, та тихенько собі пихкати до місця призначення. Фі, який мезальянс!

Зверніть увагу

Ну ладно, раз у нас під капотом будинок престарілих, поїдемо спокійно. Переналаштувати себе приладову дошку в розслаблюючі зелені тони, відкинемося назад … Ось тепер настала гармонія.

Чого у нашої несолодкої парочки не відняти – так це аскетизму в побуті. Витрата по борткомпьютеру легко укласти в межах 6-6,5 літрів палива на 100 км пробігу. А якщо прищепити собі нордические звички і давати двигуну на кожному світлофорі «глухнути», то в екорежіме цей показник легко опускається до 4,8-5 літрів. І це в морозному місті з піччю і кондиціонером!

Що в підсумку?

Зведемо все до сухого залишку. Меган став красивим – не відірвати очей. Ненависники напевно знайдуться, але де любов, там і ненависть, все логічно. Це краще, ніж сумне байдужість. У салоні нарешті настала нова ера: мультимедійні іграшки, пристойна графіка, не дратівливий тупізной сенсор. І вічні цінності на кшталт якості матеріалів і зручності посадки нікуди не поділися.

Renault Megane IV

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В):

4 632/1 814/1 443

двигун:

1,5 л, 110 л. с.

Трансмісія:

робот, 6 ступенів

привід:

на передні колеса

Споряджена маса, кг:

1 341

01/3

Технічна начинка недвозначно натякає на цільову аудиторію: фанатам емоцій, адреналіну і іншого як і раніше треба йти до німців. Рено – територія комфорту. Відмінна для подолання нерівностей підвіска, дуже якісна «шумка» – з огляду на, що в Росії дороги все в основному прямі і розбиті – те, що треба.

Максимальна швидкість, км / год:

При всьому при цьому, як видно по трансмісії, в конструкцію закладено хороший потенціал зростання. Поставити сюди мотор пооб’емнее і свіжіше сил на 200 з гаком, так повний привід, так многоричажка, так 4Control – і ми ще зможемо позмагатися з Focus ST, Octavia RS і іншими GTi …

Шкода, що все це не про російського покупця. Занадто сильно ми втратили в валютних доходах і захопилися локалізацією виробництва, закривши дорогу всьому імпортному. Чи не бути красуні Меган нам супутницею життя. А втім, надія на краще – штука вперта.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…