Тюнінг фар ВАЗ своїми руками – основна мета категорії.

Ми розміщуємо докладні фото звіти, які розкажуть як правильно встановити світлодіоди у фари авто, як зробити ДГЗ або ВТФ або Установка ксенону в Противотуманки (заводські / стандартні).

В інтернеті найчастіше питання -Тюнінг фар дальнього світла – займає лідируюче місце, а все тому що стандартний світло фар вітчизняних автооставляет бажати кращого. Наочні Інструкції розкажуть, як поліпшити фари або доопрацювати їх.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Якщо у автомобіля розбилася фара, не поспішайте їхати за новою, тим більше, якщо корпус фари і його відбивач знаходяться в хорошому стані. Ця рада про те, як здійснити заміну скла фари в домашніх умовах за лічений час. Варто пам’ятати, чим менше пройшло часу з періоду розгерметизації, тим значніше шанси у даного пристрою залишатися ремонтопрігодним. Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Багато аварій відбувається через недостатнє освітлення дороги в вночі, тому в сучасних авто світло вже роботизовані. Як можна зробити краще висвітлення узбіччя на старих авто? Ми відшукали рішення .. Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Через те що (Гтс) противотуманки розташований поруч із землею, то каміння від дороги часто розбивають тендітні скла фар. Крім цього майже всі знайомі з якістю російських противотуманок, які через час через потрапляння води стають схожі на акваріум. Спробуємо захистити ВТФ від гравію і води. Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

У цій статті розглянемо всі можливі варіанти установки світлодіодів або діодних стрічок, які використовують в якості Денного світла. Які розміщення ДГЗ відповідають правилам а які ні?

У даній статті не будемо йти в технологію підключення і установки ходових вогнів, а покажемо, куди поставити денні ходові вогні, подивимося всі можливі варіанти:

Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Один з методів виділити машину, наприклад Ваз 2110, на дорозі – застосовувати заміс-то ламп розжарювання світлодіоди. Хоча деякі ставлять світлодіоди в авто лише через економію або через термін служби діодів. Черговий світловий доопрацювання авто на тему: «установка led-діодів в покажчики поворотів авто». Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Як змінювати задні фари авто ВАЗ? наприклад, зробити їх круглими, як у спорткарів. На жаль, готових комплектів для Авто ваз десятого покоління немає, але вирішити дане питання можливо, при цьому, як мінімум 2-ма методами ..

Скільки разів в інтернеті я зустрічав питання без відповіді: як на Авто ваз 2110 зробити задні фари круглої форми? Витративши багато часу і відповідь на дане питання я відшукав. Найпростіший метод полягає в переробці штатних ліхтарів автомобіля. А щоб зробити задню оптику справді симпатичною, буде потрібно витратити багато грошей і докласти багато зусиль: Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Про підсвічуванні оптики світлодіодами все давно чули, ну і бачили багато разів. В цьому фото звіті я розповім про доопрацювання люмінофором. Що ж це за порошок, якими якостями він володіє, де його можна придбати і чи реально зробити доопрацювання передніх фар ВАЗ люмінофором? Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Накладки на фари авто по-іншому називаються віями, зробивши вії для фар ВАЗ 2110 фар можна істотно прикрасити зовнішній вигляд авто. Нижче я покажу вам як робити вії на фари своїми руками. Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Припустимо Ви не користуєтеся дальнім світлом фар на вашому авто ВАЗ, тоді зайві фари можете застосовувати, як доп. ближнє світло. Розберемо, як позбавиться від дальнього світла і поставити на його місце ближній.

Щоб поставити 2 ближніх світла в фару буде потрібно відшукати ще одну оптику, яка і буде донором. Читати далі

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Ліхтарі заднього ходу Авто ваз мають стандартні лампи потужністю 25Вт. Іноді цього не вистачає, щоб побачити перешкоди при їзді заднім ходом в нічний час. Чи вирішить проблему можна маленьким тюнінгом, який дозволить зробити задні ліхтарі Авто ваз яскравіше. Читати далі

Цей приклад показує, як доопрацювати противотуманки ВАЗ під лінзи своїми руками. Поставити лінзу в штатний корпус ВТФ вийде, дуже великі розміри конструкції не дадуть їх поставити на місце. Але, можливо зробити так:

Як лінзи ми застосували лінзи від фар авто ваз «Киржач». Читати далі

Популярний метод, коли в штатну противотуманку встановлюється набір ксенону, наприклад, від компанії S-Me або ін. Брендів. Подивимося приклад установки ксенону з лампами «H3» (ці лапочки ставляться в противотуманку без доробок). Читати далі

На трасі все частіше можете зустріти авто, у яких в ВТФ (Противотуманки) встановлено ксенон. Іншими словами, замість штатних ламп встановлені газорозрядні лампи. Чи потрібно ставити ксенон в ПТФ? Як його поставити і загрожує це штрафом?

Що краще, ксенон або галоген? Ситуація, коли ксенон використовується в протитуманних фарах, ні чим не відрізняється від ксенону в ближньому світлі фар.

Читати далі

Світло фар вітчизняних машин, ближній і дальній, не влаштовує більшості автолюбителів. В одному випадку він сильно тьмяний, в іншому випадку фари світять дуже низько. Вирішувати останню проблему можна шляхом звичайної доопрацювання, яка займе не більше п’яти хвилин часу, але ефект буде вражаючий. Читати далі

Зверніть увагу

На жаль, якісної тюнінг оптики Авто ваз 2110 мало. Прикладом служать задні фари «Street strm», які прийшли на заміну штатної. Після недовгої експлуатації майже всі побачили, що меркло світять поворотники. Розберемо, як вирішити цю проблему в оптиці «Street strm». Читати далі

Ще один з методів як доопрацювати протитуманні фари (Противотуманки) – зробити ВТФ з далеким і ближнім світлом. Іншими словами вони можуть працювати в 2-ух режимах, теж як і Гловно освітлення авто. Розберемо, як це вдалося втілити, і яка при цьому використана схема підключення. Читати далі

Хто цікавився заміною задніх габаритів могли побачити, що відшукати інші задні ліхтарі ваз 2110 важко, продаються тільки різні моделі для седана або хетчбека. Якщо зовнішній вигляд задньої оптики влаштовує, тоді можете просто їх доопрацювати.

Витягуємо фари знімаємо скла. Я використовував, фен, підчепив викруткою і ножиком «пройшов» по ​​периметру фари. Гріти потрібно обережно, можете розплавити скло!

Читати далі

Подивився я на задній бампер і задумався – щоб такого зробити, і відразу прийшла цікава ідея, а не поставити нові стоп-сигнали на місце відбивачів в бампер.

Що потрібно:

Диодная стрічка червоного кольору 2шт. по 3 секції.

Читати далі

Комплексна модернізація фар ВАЗ 2110 (Киржач)

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінБагато хто помічає, що світло фар десятки залишає бажати кращого. Фари погано освітлюють, а так хочеться розширити область освітлення і зробити її яскравіше. У цій статті зберемо всі можливі доопрацювання і поліпшення фар ВАЗ 2110 (Киржач)

  • Чому саме фари Киржач, а не Bosch?
  • Для того, щоб зробити доопрацювання фар ВАЗ 2110 своїми руками , то насамперед потрібно зняти фару.
  • Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінТюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінТюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінТюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

У фари Киржач на відміну від фари Bosch така зручна конструкція, яка дозволяє зробити різні доопрацювання і модернізації, які зроблять світіння фари краще. Можна змінюючи окремі елементи фари зробити світ яскравішим або більш шірокім.Другімі словами Киржач більш гнучкий інструмент для доробок в руках автолюбителя:) Крім того в фари Киржач можна вставити лінзи від іномарки, але про це в іншій статье.Далее потрібно розібрати фару. Знімаємо скло фари за допомогою канцелярського ножа. Скло фари посаджено на герметик, тому будьте обережні, щоб не зламати скло. Якщо скло все таки зламалося, то його можна купити отдельно.Снімаем відображає накладку фари для цього відкручуємо три болта.Винімалісь всі нутрощі фари в зборі немає необхідності (щоб зайвий раз не ризикувати поломкою фіксаторів), адже нам потрібні тільки модулі ближнього, які відкручуються викруткою. Модулі теж розбираються до тих пір, поки вже не буде чого розбирати ..

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Тепер, для того, щоб фари ВАЗ 2110 світили краще потрібно їх доопрацювати, причому зробити це можна по різному або в комплексе.По порядку по кожній доопрацюванні фар Киржач : Що дасть наближенні лінзи ближче до відбивача? Виходить, що площа лінзи, на яку падають промені – зменшується, а отже зменшується робоча кривизна лінзи, тобто кути падіння / відображення змінюються в потрібному для нас напрямку.

Розглянемо на прикладі наближення лінзи до відбивача на 26мм.Делаем виміри. Потім позначаємо лінією місце зрізу на модулі.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінТюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінТюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінТюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змінПри переміщенні лінзи, шторка повинна залишатися на постійній відстані (через фокусної відстані самої лінзи) 50-51 мм.

Відпилюємо за наміченим, робимо надрізи і закріплюємо лінзу на модулі. В результаті модуль стане коротшим штатного .

Чим ближче ми будемо наближати лінзу, тим менша площа лінзи буде використовуватися для відображення, що призводить до її перегріву.

Тому найоптимальнішим варіантом , при якому ширина пучка буде достатньою – це наближення лінзи на 10мм.

В результаті пучок став більше, не тільки в ширину, але і в висоту!

Деякі ще намагаються перевертати лінзу , в результаті пучок також ставав ширше, але немає чіткості і рівномірного світіння.

Штатна шторка має форму показану на малюнку нижче. Кут зрізу становить по ГОСТу 15градусов.В країнах Європейського союзу використовується інший розподіл світла, шторка більш пряма. Зроблено це для того, щоб висока галка не засліплювати попутних водіїв перед Вами в праве дзеркало заднього віда.Делаем шаблон з картону і переносимо на метал (наприклад, метал корпусу CD-ROM або корпус від старого блоку живлення комп’ютера). Чим якісніше і рівніше виконана межа шторки, тим якісніше межа світла на дорозі. Будь задирок на кордоні може виявитися величезною засвіченням, і не факт, що вона не потрапить в очі водія зустрічної машини. Виготовлення шторки дуже, навіть напевно найвідповідальніший етап.Шторкі будуть кріпитися не як з заводу на «Киржача», незрозуміло де і незрозуміло на якій відстані, а безпосередньо до відбивача самого модуля. Центруем шторки на відбивачі, тобто, межа шторки повинна знаходиться рівно по середині. Результат до і після заміни шторки в фарі (ліві фото). Крім того, шторку фари можна обернути фольгою (фото штатної шторки справа, без фольги і з нею). До речі також за допомогою фольги можна відновити і ПТФ.Теперь можна зібрати модуль і сфокусувати світловий пучок. У «оригінальних Киржача» ця регулювання проводилася переміщенням самої шторки вперед-назад, але ми на наших «тюненгованних» модулях так вдіяти не сможем.У нас це регулювання буде здійснюватися за коштами переміщення самої лінзи. Після того як відрегулювали фокус лінзи гвинти кріплення на корпусі модуля (яких два) затягуємо, дуже сильно затягуємо. Ну а потім можна знову відкрутити відбивач і лінзу, і обклеїти корпус модуля з внутрішньої сторони фольгою. З установкою модуля назад в фару є теж деякі нюанси. Через те що ми корпус модуля вкоротили, він буде глибше в самій фарі, і декоративна накладка буде перешкоджати світла. Тому я закріпив сам модуль на довгі болти. Ці болти скріплюють і сам корпус з відбивачем, і на них же кріпиться сам модуль в фарі. Болт виступатиме у вигляді проставки. Основна складність в тому, що обидві гайки потрібно стягнути одночасно і досить сильно. Та ще й обов’язково прикрутити модуль рівно, інакше одна фара буде світити «на південь», а інша «на північний схід», тобто з регулюваннями світла будете мучаться довго і наполегливо, та й швидше за все безрезультатно. Так що краще все кілька разів перевірити, перш ніж посадити стрекло на герметик. Невелика доопрацювання стосуватиметься спилювання країв на корпусі модуля (де кільце під лінзою). Якщо сточити кільце по краях на 1мм, то край кільця не буде перешкоджає світла. щобзбільшити ширину пучка світла , але не висоту можна змінити форму відбивача фари .На багатьох іномарках форма відбивача овальна, а на ВАЗ 2110 відбивач круглий.Т.к. відбивач зроблений не литтям, а штампуванням з листового металу, то зробити овальну форму можна простим стисненням рукою.

  1. Тобто, щоб сплюснути відбивач по вертикалі потрібно тиснути рукою по центру наголошуючи відбивач в підлогу (краще підкласти шматок гуми).
  2. Результат: зліва фото до і після зміни форми відбивача при штатному відстані до лінзи .

Ширина сплюсненої лінзи не повинна перевищувати 93 +/- 0,2 мм, інакше буде деформація пучка, засвічення і т.дПрідется зробити овальним і кріплення відбивача, щоб всі кріплення совпалі.Справа фото до і після зміни форми відбивача при скороченому відстані до лінзи . Якщо Ви вважаєте, що на ВАЗ 2110 погано світять фари , тоді для того, щоб фари світили краще потрібно застосувати один з методів описаних в статті, або використовувати їх все в комплексі. Якщо в іномарках фари мають більш складну конструкцію, то в нашому випадку конструкція фари на багато простіше, що дозволяє будь-якому охочому (навіть не досвідченому) доопрацювати фари ВАЗ 2110 самостійно .

Приклад, як штатно погано світять фари десятки і як добре світять фари після модернізацій (менше відстань до лінзи і інша шторка).

Робота фар Киржач Я допрацював фари Киржач і результатом ..

Джерело фото:

Ключові слова:

  • доробка і тюнінг передніх фар
  • фари Киржач

Цікавий сайт? Поділися з друзями

Види тюнінгу ВАЗ 2110: тюнінг фар, салону, бампера, двигуна

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Тюнінг фар ВАЗ 2110

Тюнінг фар автовласники «десяток» виконують, переслідуючи дві мети:

  • поліпшити зовнішній вигляд оптики;
  • зробити світло фар яскравішим.

На автомобілях ВАЗ 2110 встановлюються фари виробництво м Киржач або Bosch. «Бошівських» оптика не дуже добре піддається модернізації, а ось фари Киржач часто піддаються різним доопрацюванням. Основні види тюнінгу фар ВАЗ 2110:

  • установка лінз від іномарки;
  • модернізація шторки;
  • зміна форми відбивача;
  • тонування зсередини під склом;
  • установка світлодіодним смуги;
  • заміна простих ламп на ксенонові.

Денні ходові вогні непогано встановлюються як в вітчизняні, так і в «бошівських» фари. Світлодіоди продаються в спеціалізованих торгових точках, також їх можна купити інтернет-магазині.

Світлодіодні стрічки бувають різні за ціною, в основному вартість залежить від виробника продукції, характеристик освітлювальних елементів.

важливо

Стрічка може продаватися відрізками, кратними одному метру, ціна коливається від 75 до 3000 рублів і вище.

Встановити світлодіоди на фари досить просто, розглянемо, як це можна зробити:

  • знімаємо фари з автомобіля;
  • акуратно демонтуємо скло, для цього можна застосувати ніж з тонким лезом, легко скло знімається при нагріванні фари феном;
  • демонтуємо ззаду кришку блок-фари (з боку габаритів);Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін
  • беремо світлодіодну стрічку довжиною 30 см, звільняємо її від заводського скотча;
  • наклеюємо на стрічку новий двосторонній скотч, приклеюємо світлодіоди зверху і збоку відбивача;Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін
  • підключаємо стрічку LED до габаритних вогнів. Тепер при включенні габаритів будуть загорятися і світлодіоди;
  • приклеюємо скло герметиком, ставимо задню кришку, монтуємо фару на автомобіль.

Тюнінг бампера ВАЗ 2110

Тюнинговий обвіс надає автомобілю оригінальний зовнішній вигляд, робить авто неповторним. Самому виготовити бампера на «десятку» непросто, але деякі умільці виконують і таку роботу. В основному автовласники встановлюють на свої автомашини бампера, які пропонуються в автомагазинах, асортимент обважування дуже широкий, і прикрасити авто зовнішніми елементами тюнінгу можна на свій смак.

Також існує різні майстерні та ательє тюнінгу, які виготовляють бампера, дверні молдинги, спойлери на багажник, тюнінгові капоти на замовлення. Автовласник нерідко замовляє обвіс разом з установкою, але також може встановити елементи зовнішнього тюнінгу і самостійно. Комплекти обважень на «десятку», що мають найбільшу популярність серед автолюбителів:

  • «Кураж»;
  • «Снайпер»;
  • LSD;
  • “Я робот”;
  • Grand Evo.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Тюнінг салону ВАЗ 2110

Зовнішній інтер’єр вазовской десятки досить часто піддається модернізації, в салоні проводиться тюнінг:

  • сидінь;
  • стелі;
  • обшивок дверей;
  • консолі (центральної і важеля КПП);
  • панелі приладів;
  • керма;
  • освітлення салону.

Також тюнінгом є установка аудіосистеми, врізка додаткових динаміків, монтаж відеореєстратора, GPS-навігатора, бортового комп’ютера, інших електронних пристроїв. Хтось із автовласників ставить на машину кондиціонер, врізає в дах люк.

Тюнінг панелі приладів може бути різноманітним:

  • приладова панель обтягається матеріалом (алькантарою, шкірою, оксамитом і т. д.);
  • у самих приладів змінюється підсвічування;
  • встановлюються додаткові накладки.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Рідні сидіння у «десятки» досить міцні і зручні, але з часом може зламатися каркас у спинки переднього крісла, протертися обшивка. Якщо сидіння ремонтуються, заодно вони піддаються і модернізації – обшиваються іншим матеріалом.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Тюнінг рульового колеса

Штатний кермо 2110 виглядає непогано, але все ж зовнішній вигляд його багатьом водієм приївся, і хочеться оновлення. Є кілька варіантів модернізації рульового колеса:

  • встановити спортивне кермо, його можна купити в автомагазині;
  • встановити на обід рульового колеса оплетку;
  • замінити штатний кермо на «Іномарочний».

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Тюнінг двигуна

Тюнінг може стосуватися не тільки дизайну авто, але і його технічної частини.

Потужності стандартного двигуна не завжди достатньо, і часто для поліпшення динаміки і швидкісних характеристик автовласники 2110 мотор модернізують.

Методів удосконалення технічних характеристик силового агрегату дуже багато, і модернізація стосується не тільки самого движка, але його окремих систем і елементів:

  • випускного тракту;
  • впускного колектора;
  • паливної системи;
  • електронного управління.

Також можна попрацювати з самим двигуном, збільшивши його потужність і поліпшивши технічні характеристики, а ще можна замінити силовий агрегат – встановити його від іншої моделі авто, зокрема, від іномарки.

Як модернізують сам двигун:

  • полегшують вагу обертових деталей кривошипно шатунного механізму – противаг колінчастого вала, маховика, а також деталей циліндро-поршневої групи (ЦПГ) – поршнів і шатунів;
  • полірують деталі, що труться ЦПГ – гільзи циліндрів, спідниці поршнів;
  • встановлюють розподільний вал спортивного типу (зі зміщеними кулачками).

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін
Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

«Нулевик» на автомобіль ваз 2110 – швидше за все, данина моді, так як виглядає фільтр під капотом досить переконливо. У фільтра нульового опору є і мінуси – він практично не виконує свою основну функцію (не очищати повітря), і вся грязь з дороги летить в циліндри. Якщо в камеру згоряння ДВС надходить запорошене повітря, відбувається швидкий знос деталей поршневої групи.

Тюнінг випускної системи

Тюнінг вихлопного тракту двигуна дає приріст потужності двигуна в межах 5-7%, але це за умови, коли повністю змінюються всі елементи випускної системи:

  • глушник (сама задня банку);
  • резонатор;
  • приймальня труба;
  • випускний колектор.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Повністю вся тюнінгова випускна система ВАЗ 2110 коштує чималих грошей, тому її встановлювати тільки для краси не має ніякого сенсу.

Мінус прямоточного глушника – високий рівень шуму, але водії «десяток» навмисне йдуть на те, щоб з труби йшов цей «благородний» звук. З оригінальними колісними литими дисками, тюнінгованим обвісом і гарчить двигуном авто виглядає гідно, як і личить крутий марці. Тут тільки потрібно не забувати, що за підвищений рівень шуму на трасі штрафують інспектори ДПС.

Є ще один елемент тюнінгу у вихлопній системі – м’яка гофра, вона встановлюється на приймальній трубі глушника. Гофрований елемент випуску зменшує передачу вібрації двигуна на кузов, оберігає двигун від пошкоджень при наїзді автомобіля на перешкоду або при аварії.

прямоточний глушник

Глушник є останнім елементом в системі вихлопу автомобіля, саме він забезпечує тиху роботу двигуна, як би є «фільтром тонкого очищення» звуків.

Але є автовласники, які спеціально привертають оточуючих гарчанням своєї машини, тим самим підкреслюючи спортивність свого транспортного засобу.

Прямотоки на модель ВАЗ 2110 виробляються різними фірмами, найбільш відомі з них:

  • Pro-sport;
  • FOX;
  • Mg-race;
  • «Стінгер спорт»;

Прямотоки коштують чимало (в середньому від 3 до 7 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), і бажання виділитися в загальному потоці автомобілів обходиться в кругленьку суму. Приріст потужності від установки тільки одного прямоточного глушника практично не відчувається, щоб реально форсувати мотор, необхідно модернізувати в двигуні відразу кілька елементів.

установка спойлера

Спойлер, який встановлюється на кришку багажника ВАЗ 2110, виконується відразу дві функції;

  • покращує зовнішній дизайн автомашини;
  • знижує опір зустрічного потоку повітря на швидкості.

Зниження опору в деякій мірі покращує динаміку авто, і дозволяє трохи заощадити паливо. Більш ефективно працює обтічник, що встановлюється на дах, але так монтують спойлер в основному на комерційному транспорті типу «Газель».

Для моделі ВАЗ 2110 випускаються різні види спойлерів, елементи тюнінгу відрізняються ціною. Наприклад, задній обтічник «Бумеранг» продається в магазинах в середньому за ціною 2700-3000 рублів, а вартість спойлера «Спорт» – 5000-5300 рублів.

Колісні диски

Нестандартні колісні диски також є елементом тюнінгу на автомобілі – колеса надають машині естетичний зовнішній вигляд, а диски легкосплавні і нестандартних розмірів покращують технічні характеристики.

Стандартні колісні диски на «десятці» мають радіус R13 і R14, вони штамповані, сталеві.

Без будь-яких доробок на авто 2110 встановлюються вазовськие колісні диски R15, установка коліс більшого діаметра вже вимагає змін в конструкцію.

Диски збільшеного діаметру і низькопрофільна гума покращує маневреність автомобіля, машина краще управляється, особливо це помітно при проходженні поворотів. Але на низьких колесах авто по нерівній дорозі їде жорстко, «збирає» все купини.

Легкосплавні диски (ковані та литі) зручні у використанні – вони легше за вагою, легко знімаються, ставляться і бортіруются.

Недолік лиття полягає в тому, що навіть при незначному ударі метал тріскається, і до подальшої експлуатації диски вже стають непридатними.

Ще один плюс литих дисків – при меншій вазі вони створюють менший опір руху, дозволяють автомобілю набрати швидкість швидше.

Тюнінг ходової частини

Якщо елементи підвіски на «десятці» виходять з ладу, вони потребують заміни. Ремонтується ходова частина ВАЗ 2110 елементарно, але «десяточний» вазовськие запчастини не відрізняються високою якістю. Є способи модернізації 2110:

  • встановити на ВАЗ деталі імпортного виробництва;
  • поставити на автомобіль запчастини від Лади Пріори.

Від Лади Пріори на «10-ку» підійдуть пружини, опорні підшипники амортизаторних стійок, самі амортизатори.

ВАЗ 2110 – чисто міський автомобіль, і на експлуатацію путівцями він не розрахований. Але в деяких випадках необхідно поліпшити прохідність авто, і для цього використовується такий вид тюнінга як ліфтинг підвіски (збільшення кліренсу).

Порада

Безумовно, ліфтинг в основному застосовується на позашляховиках, для автомобілів підвищеної прохідності в автомагазинах продаються спеціальні комплекти.

Але способи збільшення дорожнього просвіту ВАЗ 2110 існують, це робиться наступним чином:

  • в пружини монтуються міжвиткові проставки;
  • проставки встановлюються між опорним підшипником амортизатора і кузовом;
  • стандартні покришки змінюються на високі;
  • встановлюються амортизатори з подовженим штоком і довгі пружини із збільшеною кількістю витків.

Для ВАЗ 2110 виробляються комплекти регульованої підвіски, амортизатори налаштовуються в залежності від завантаженості автомобіля. Кліренс регулюється за допомогою електронного блоку, електронно-регульовані амортизатори випускаються під брендом «ЕРА-100».

Розпірка передніх стійок

Розпірка передніх стійок встановлюється під капотом автомашини, кріпиться на бризковики, зверху опорних підшипників амортизаторних стійок. Це удосконалення приносить відчутну користь:

  • підвищує жорсткість кузова;
  • поліпшує керованість авто при проходженні поворотів.

Розпірка може мати різну форму в залежності від типу двигуна (на ранніх випусках 2110 встановлювалися карбюраторні мотори), також бувають розпірки жорсткого типу і регульовані. Ще є розпірки з додатковою опорою для ДВС, опора утримує движок від переміщення під час розгону автомобіля.

Тюнінг ВАЗ 2110: відео

Фари на ВАЗ-2110: все, що вам потрібно знати

Велика кількість аварій, які трапляються в нічний час на дорогах, відбуваються внаслідок поганого освітлення. У сучасному світі особливо важливо господарям автомобілів правильно підбирати фари головного світла для своєї машини. Тому багатьох цікавить питання, які фари на ВАЗ-2110 все-таки світять краще, а також як можна поліпшити освітлення шляху у вечірній і нічний час доби?

Заводська головна оптика транспортних засобів десятого сімейства, без сумніву, не блищить різноманітністю. Вона обмежується двома основними позиціями:

  1. Киржач – виробляються заводом Автосвет (їх можна придбати за ціною в середньому від 2500 до 2700р.);
  2. Bosch (ціна їх складає суму на 200-400р. Нижче, ніж перше).

«Продукцію» якого виробника краще вибрати?

Вибираємо виробника фар

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Водіям, в першу чергу, завжди важливий хороший ближнє світло. Фари Киржач оснащені лінзою для ближнього світла і, відповідно, відбивачем для далекого. Bosch використовує відбивачі в обох випадках.

На відміну від відбивача, лінза має значно більш чітку світлову лінію, крім цього, освітлювальні прилади “Киржач” можна цілком законно «комплектувати» ксеноном, що не передбачено для “Бош”.

Однак якщо порівнювати результати огляду фахівців і думки автовласників, то варто відзначити, що вони дещо відрізняються. Фари “Bosch” мають слабку засвічення збоку в ближньому світлі, але, крім цього, саме вони викликають перевагу.

Крім цього, вони мають велику поверхню під ближнє світло через відбивача. Це найкращим чином позначається на якості автомобільного освітлення дороги в похмуру погоду.

Для того, щоб у нічний час освітлення було максимально продуктивним, вибрати якісну оптику мало.

Слід правильно фари відрегулювати, а також мати чисті скла (слід зазначити, що в «Киржач» скла закріплюють на герметик, а ось на Bosch вони тримаються на прокладці. Це робить процес заміни стекол простіше).

Однак найкращим варіантом буде використання яскравих галогенних ламп для автомобільних освітлювальних приладів.

Поради щодо поліпшення освітлення на ВАЗ-2110

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Історія марки ВАЗ 2110 вельми цікава і захоплююча. Цей автомобіль можна сміливо назвати одним з найпопулярніших на вітчизняному ринку.

І не варто дивуватися, тому що машина недорога і зовсім невибаглива в експлуатації. У той же час, багато господарів “десяток” скаржаться на їх світло.

У цій ситуації слід знати, що проблему цю легко виправити, одночасно, дещо модернізувавши свій автомобіль. Для цього необхідно:

  1. Помити фари. Часто саме налиплого бруд є головною причиною погіршення освітлення. Якщо ви не маєте можливості або просто не хочете завжди самі протирати фари, то можна встановити омивачі. Заводська версія автомобіля цією функцією не доповнюється. Для “десятки” добре підійдуть омивачі від Волги. Щоб їх встановити, зніміть бампер, виконайте відповідні отвори, потім вставте туди модулі омивателей і міцно затягніть їх болтами. Далі необхідно підключити шланг до бачка омивача. Обов’язково потрібно підключити в салоні кнопку, керуючу омивачем. Підключати її слід тільки через запобіжник.
  2. Далі уважно вивчіть ціле чи скло фари. Можлива ситуація, коли воно тріснуло. В цьому випадку, потрібно встановити нове. Щоб це зробити, демонтуйте блок-фару, але перед цим вимкніть клему «мінус» від акумулятора. Далі вимийте фару. Після можна взяти будівельний фен і, використовуючи його, круговими і плавними рухами нагрійте кромку скла з метою розм’якшення герметика. Потім подденьте скло і зніміть його. Старий герметик потрібно видалити з корпусу і скла. Знежирити корпус і край скла, нанесіть на нього шар герметика. Скло, після цього, слід ретельно притиснути до корпусу.
  3. Якщо старий відбивач полупився, його можна замінити. Для цього слід спочатку скло зняти з корпусу. Далі потрібно відкрутити і вийняти лампочку. Вийміть відбивач, який потрібно замінити, встановіть новий і в зворотному порядку зберіть фару.
  4. Також можна замінити «рідні» лампочки на галогенові. Світити вони будуть набагато яскравіше. Економічність і довговічність – їх головні характеристики. Однак крім галогенових приладів, можна також встановити ксенон. Подібні лампи є різної потужності, від цього залежить подальша яскравість світіння. Встановлювати потрібно тільки лампочки, які були рекомендовані для використання на конкретному авто.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Регулювання фар на ВАЗ 2110

Дорога перед водієм у вечірній і нічний час доби повинна бути добре освітлена. Також напрямок світла від фар повинно бути таким, щоб водії, які рухаються назустріч, чи не засліплювались, якщо включати ближнє світло. Виходячи з цього, регулювання фар на ВАЗ 2110 повинна здійснюватися правильно і відповідно до вимог.

Вона проводиться з використанням обертових гвинтів (1 і 2 на рис.), Які, рухаючись, повертають відповідний оптичний елемент в горизонтальній і вертикальній площинах. Найзручнішим варіантом вважається, при регулюванні фар на моделях ВАЗ «десятого» серії, використання пересувних оптичних приладів.

Однак якщо їх немає, то внести корективи можна, використовуючи екран.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Встановлюємо «противотуманки» своїми руками

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Протитуманні фари – це дуже корисний атрибут кожного автомобіля, коли потрібно рухатися в поганих погодних умовах. Дані фари на представленої моделі передбачені в комплектації «Люкс». Внаслідок цього, їх монтаж лягає повністю на плечі господаря авто.

Для початку вирішіть, в якому місці на машині ви хочете їх встановити. Кращий варіант – низ бампера. Тут є отвори, куди вони ідеально впишуться. Далі слід вибрати їх тип: з прозорими або рифленими стеклами. Перші світять плямами, тому краще від їх відмовитися.

Другий варіант прекрасно розсіює світло, висвітлюючи всю поверхню дороги. Далі необхідно придбати рамки для них, комплект проводів, реле і кнопку включення. Заведіть дроти, які знаходяться в приладовій панелі, прямо в підкапотний простір.

До роз’ємів на фарах підключіть проводи і добре їх заізоліруйте за допомогою ізоляційної стрічки. Далі фари встановіть в рамки і міцно закріпіть у відповідному місці бампера. Підключіть дроти.

Якщо вам необхідно, щоб фари включалися від кнопки, то потрібно встановити її в розрив відповідного живильного проводу. Коли роботи закінчені, відрегулюйте фари.

Задні фари на ВАЗ 2110. Тюнінг

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Зробити тюнінг ВАЗ фари 2110 своїми руками досить легко. Однак на цей раз мова піде про задніх фарах даної моделі. Для «ремонту» потрібно кілька фото, відео сюжетів, маса світлодіодів і «вагон» терпіння. Красиві світлодіодні задні фари на ВАЗ 2110 будуть завжди і всюди надавати автомобілю особливу елегантність і індивідуальність.

Тюнінг фар ваз 2110 своїми руками.  Десятка вимагає змін

Для початку потрібно розібрати ліхтарі. Оскільки скло припаяно, а не вклеєна, то слід зрізати кут ліхтаря, поки ніж не потрапить всередину. Потім знімаємо скло. Після цього заміряємо розміри всередині і вирізаємо відповідні заготовки з оргскла. Потім, з максимальною акуратністю, розміщуємо майбутні отвори для світлодіодів.

Висвердлюємо дані отвори і за допомогою суперклею вклеиваем туди світлодіоди. Далі упаюємо резистори і все заливаємо силіконом. Після, збираємо конструкцію і клеїмо. Щоб не просочувалася вода, промазуємо по шву силіконом. Подібний самостійний тюнінг ВАЗ 2110 своїми руками завжди буде виділятися «яскравою» оригінальністю.

Ще одна стаття про фарах на “Десятку”

Тюнінг ВАЗ 2110: всі хитрощі удосконалення вітчизняної моделі

Багатьом доводиться починати свій автомобільний досвід з бюджетних автомобілів. Тому вітчизняний виробник стає справжнім порятунком.

По суті своїй хороші машини і недорогі деталі дозволяють досить довго користуватися всіма перевагами транспорту. Однак з часом з’являються думки про тюнінг. Деякі з авто нашого виробництва до цього просто розташовані.

Наприклад, можна зробити цілком ефектний тюнінг ВАЗ 2110, але при цьому вкластися в прийнятну суму.

сфери роботи

Зазвичай, існує стандартний набір областей автомобіля, які можливо тюнінгувати в принципі. У ВАЗа 2110 вони повністю аналогічні таким, які йдуть «в расход» і на інших моделях:

  • зовнішній вигляд;
  • силовий агрегат;
  • випуск;
  • шасі;
  • салон.

Тюнінг 2110 настільки багатогранний, що багато операцій в цьому процесі в змозі реалізувати тільки майстри на серйозному СТО. Втім, є і маса поліпшень, які може зробити будь-хто. Перейдемо до розгляду різних варіантів. Кожна окрема область авто заслуговує на окрему увагу.

Зовнішній вигляд

колеса

Як правило, в першу чергу власники звертають увагу на колісні диски. Деякі набувають такі ж за розміром, а інші вважають за краще оснащення «десятки» катками на 16, а то і 17 дюймів. Це, вкупі з низкопрофильними шинами, відразу додає машині спортивності.

накладки

Ще один варіант відносно недорого тюнінгу – це використання накладок: «мухобоек» на капот, ветровиков на скла, обтекателей, накладок (зазвичай хромованих) на ручки, війок на фари, сітки в радіаторну решітку, а також повітрозабірника і іншого. Всі ці девайси дешеві (в районі 500 – 1000 руб.), Та й з їх монтажем проблем не виникає – або фіксація на двосторонній скотч, або кріплення на саморізи або болти.

Оптика

Щодо фар головного світла готових виробів майже немає, так що багатьом тюнерам доводиться модернізувати штатні фари. Вони демонтуються і розбираються. Часто слід фарбування внутрішньої частини в чорний колір, що створює ефект затемнення. Крім того, в фари головного світла нерідко інтегрують ксенон, блоки якого можна купити приблизно за 3 000 руб., Ставлять більш потужні галогенні лампи типу Narva Range Power White 4100К або Philips blue vision xenon effect 4000К. Також встановлюються лінзи, створюються аналоги “ангельських глазок” і т. Д.

Однак все це, по більшій мірі, саморобні девайси. Деякі навіть створюють аналог адаптивного освітлення (при повороті), для чого в передній бампер по кутах інтегрується ще одна пара противотуманок.

Наприклад, китайське освітлення типу Brooklyn для цих цілей можна придбати за 1 000 руб. Крім них, в головну оптику і задні ліхтарі нерідко інтегруються світлодіоди, а на бампера встановлюються ДГЗ.

кузов

А в цій сфері можливостей маса, причому найчастіше переробляється майже все. Можна купити комплексні набори для тюнінгу – типу AVR (20 000 руб.), AVR Аврора (9 000 руб.), Фанат (12 000 руб.), ST-4 (8 000 руб.), LSD (9 000 руб.) , DM (15 000 руб.), DM Coupe (9 000 руб.), Fanat Rem (7 000 руб.) і інші. Вони виконані з пластика, склопластику та інших матеріалів. Крім естетичного призначення, такі обважування помітно покращують аеродинамічні показники і оптимізують процес охолодження двигуна.

Втім, аж ніяк не обов’язково бігати по обважування комплектом – можна окремо купити спойлер, накладки на пороги, інші бампера і «спідниці» на них. Природно, такий підхід означає великі витрати, але він набагато зручніше при незначних змінах.

двигун

Даная сфера досить обширна. Власники ВАЗ 2110 готові буквально на все і на будь-які витрати, аби максимально підвищити потужність мотора. І одним тільки чіп-тюнінгом все не обмежується – в мотор, а також в його навісне обладнання вносяться серйозні технічні зміни. Список доробок воістину вражає:

  • установка фільтру нульового опору;
  • холодний впуск;
  • коригування роботи інжектора і карбюратора – аж до розсвердлювання жиклерів на останньому;
  • установка дросельної заслінки збільшеного діаметру;
  • придбання модифікованого ресивера;
  • прямоточний вихлоп – одна з найбільш поширених «фішок» модернізації двигуна;
  • ліквідація каталізатора;
  • чіп-тюнінг – перепрошивка блоку ЕБУ;
  • доопрацювання ГБЦ – сюди відноситься установка нових розподільних валів, шліфування каналів в ресівері і колекторі (впускному) і т. д .;
  • доопрацювання блоку циліндрів – розточування (збільшення робочого об’єму);
  • модернізація системи мастила – особливо актуально, якщо є наміри брати участь на своєму ВАЗ 2110 в аматорських заїздах – «покатушки».

Не всі подібні заходи можуть бути здійснені своїми силами – ряд моментів доведеться вдосконалювати на СТО.

Крім того, не завжди поступові доопрацювання доцільні, що нерідко зустрічається при відсутності необхідного бюджету, адже доводиться по кілька разів робити налаштування, розбирати і збирати конструкцію і т. Д.

Головне – чітко уявляти собі те, чого потрібно домогтися, щоб не витрачати зусилля, фінанси і час даремно.

випуск

Число ревуть «десяток» на вулицях іноді просто вражає. На даний момент існує стійкий міф, що прямоток істотно підвищує віддачу силового агрегату. Але це не так. Так, надбавка потужності має місце, але вона настільки мала, що помітити і відчути її практично неможливо.

Але це не зупиняє любителів «гучного їзди». І все ж, щоб система виправдовувала себе, потрібно встановлювати відразу весь комплект:

  • налаштований колектор – близько 3 500 руб .;
  • резонатор (можливо, з регулюванням кронштейнів) – від 1 500 до 3 500 руб .;
  • глушник з овальної або круглої насадкою з алюмінію – близько 4 700 руб.

І все ж, якщо в місті така їзда виправдана, то поза ним, особливо на далеких відстанях, постійний гучний звук буде дратувати, а вібрації, що передаються на кермо в разі неграмотно зібраного комплекту, стануть заважати управлінню.

шасі

Тут особливих доробок чекати не доводиться. Зміни в гальмівній системі неминуче приведуть до претензій з боку працівників ДАІ. Проте, власники ставлять на задню вісь дискові гальмівні механізми, повністю переробляючи конструкцію. Відбувається установка перфорованих гальмівних дисків, колодок, накладок на супорт, пофарбованих у яскраві кольори.

Окремо варто згадати і такий тюнінг 2110 своїми руками, як заниження. Строго кажучи, це не заборонено. Але якісна робота має на увазі установку пневмопідвіски з можливістю регулювання, проте це має на увазі значні витрати.

Однак багато хто навіть не хочуть витрачати капітал на придбання пружин із заниженням! Замість цього вони просто знімають штатні пружини і відпилюють від них виток, а то й кілька. Природно, все це серйозно погіршує показники керованості, адже робота ведеться «на око» і ні про які серйозні обчисленнях мова не йде.

салон

Спочатку дії в салоні майже завжди мають на увазі установку нової магнітоли, акустики і шумоізоляцію.

Шумоізоляційні роботи починаються з демонтажу салонних панелей, сидінь, підлоги і стелі.

Рекомендується проводити всі комплексно – це забезпечить набагато кращий ефект і захистить від необхідності повторної розбирання або збірки, якщо захочеться доповнити деякі моменти.

Зверніть увагу

Також не варто захоплюватися створенням «замкнутого звукового короба» в дверях, для чого віброізоляторами заклеюються всі технологічні отвори. Це значно ускладнює двері, а згодом вони провисають на петлях.

В області акустики все залежить від бюджету. Так, можна придбати щодо демократичний варіант типу JBL GT7-96 (близько 2 800 руб.). Є і колонки середнього цінового діапазону – типу Alpine SWR-10D2 (близько 9 000 руб.).

Ну, а для справжніх меломанів необхідна серйозна система – наприклад, Pioneer TS-C132PRS (20 000 руб.) Або Alpine SWR-T10 (20 000 руб.). Крім того, будуть потрібні підсилювач і сабвуфер. Вартість підсилювача коливається від 5 000 руб. (JBL GT5-A3001) до 45 000 руб. (EOS Mozart 1).

Цінник на сабвуфер коливається від 2 500 руб. (URAL AK-10) і до 16 000 руб. (Μ-Dimension BlackBox X8).

Щодо автомагнітоли, то можна поставити штатний варіант ціною від 1 500 руб. (PROLOGY CMU-303) до 5 500 руб. (PIONEER FH-X360UB). Але є і великі телевізори, з можливістю відтворення DVD, підключення камери і навігації. Цінник на них починається з 15 000 руб.

Крім цього, тюнінг салону передбачає перетяжку різними матеріалами, установку різних девайсів і прикрас, накладок на пороги і т. Д.

Як видно, зробити зі свого ВАЗ 2110 справжній ексклюзив не так складно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…