Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

У цьому відео Андрій Лапочкін розповість і покаже як вибрати правильні підкрилки для Ниви і яким чином їх грамотно встановити на автомобіль (на що звернути увагу при покупці, як кріпити підкрилки до арок, ніж кріпити, порядок і складні моменти установки). Влаштовуйтеся зручніше і дивіться …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Чергове відео від Андрія Лапочкіна на тему антигравійного покриття автомобіля Нива. У цьому відео Андрій розповідає і показує де реально необхідно наносити антигравійне покриття, як його очищати від бруду і яким чином можна поєднати практичність і естетику при використанні «антигравій» …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Невелике оповідної відео про модернізацію системи обдування грубки в автомобілі Нива 2131. У процесі модернізації був замінений сам вентилятор системи забору повітря і оптимізована система повітроводів, з метою збільшити ефективність обдування і, відповідно, обігріву салону і вікон автомобіля.

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Власне кажучи, зміст цього відеоролика вже відображено в самій його назві. Ви навчитеся самостійно замінювати підфарники і фари головного світла в автомобілі Нива 2121 (аналогічно вони змінюються і в моделі 2131). Відео дуже докладний, кожна операція детально показана і прокоментована автором.
Приємного …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Докладне відео по збірці і наладці штатного заводського двигуна автомобіля ВАЗ 21213 «Нива» (1,8L, широкий распредвал) від каналу «Теорія ДВС». Крім того, переглянувши це відео ви дізнаєтеся як грамотно заміряти і оптимізувати витрати палива в автомобілі.

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Пропонуємо вашій увазі відеозапис процесу діагностики і ремонту автомобіля Lada Niva TAIGA 1,7i 4 × 4 з двигуном ВАЗ 21213 і встановленим газовим обладнанням.
Проблеми двигуна: движок «троїть», дуже погано заводиться і нерівно працює.
Автор відео: Олександр Скрипченко …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Пізнавальний відео про те, до чого може привести несвоєчасна заміна ГРМ (газорозподільного механізму) двигуна НИВА 21213. Забігаючи вперед скажу, що двигун був повністю виведений з ладу, але проблему вдалося вирішити, так би мовити, «малою кров’ю».
Особливо наочно показаний процес прокачування …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Третя частина відео-керівництва від Андрія Лапочкіна «Покупка Б.У. НИВИ ». У цій частині Андрій розповість про те, як грамотно провести огляд кузова і оцінити стан лакофарбового покриття автомобіля. Ви навчитеся визначати була машина перефарбована, побита, чи мали місце деформації кузова (іржа, …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Друга частина відеоінструкції від Андрія Лапочкіна про те, як оцінити технічний стан «бевушній» Ниви. У цій частині ви дізнаєтеся, як перевірити ходову частину, двигун і вихлопну систему Ниви. Дивіться, вчіться, запам’ятовуйте, і не дозволяйте вас обдурити нечистим на руку продавцям.
Беручи до уваги той факт, …

Читати повністю ” Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Пропоную вашій увазі найцікавіше відео від Андрія Лапочкіна, в якому він розповідає про те, як грамотно оцінити технічний стан був у використанні Ниви (наприклад, перед покупкою для себе або з метою подальшого перепродажу). Зрозуміло, просунуті «нівоводи» навряд чи тут знайдуть для …

Читати повністю “

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниціТюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Якщо ви націлені на тюнінг Ниви для бездоріжжя, то, безумовно, почати варто з поліпшення показників силової установки. Як правило, любителям їзди по бездоріжжю важливо домогтися не тільки максимальної швидкості, але і потужності при незмінному обсязі двигуна.

У зв’язку з цим набирає зростання виробництво турбін і турбокомпресорів, призначенням яких є економія палива, що сприяє максимальному згорянню паливо-повітряної суміші при максимальному коефіцієнті корисної дії.

На сьогоднішній день існує кілька способів підвищити потужність мотора Ниви:

  • Чіп тюнінг – дозволяє за допомогою редагування програми управління двигуном (прошивки) домогтися зміни технічних характеристик силового агрегату.
  • Наддувши – сприяє одночасному підвищенню потужності автомобіля і крутного моменту при колишньому обсязі двигуна, а також дозволяє домогтися більш економного витрати бензину, при цьому забезпечуючи високі показники екологічності двигуна.
  • Турбокомпресор – сприяє подачі стисненого повітря в двигун, від турбонаддува відрізняється тим, що привід здійснюється не від вихлопних газів, а від механічного приводу (частіше це ремінна передача), що допомагає уникнути перегріву турбокомпресора.

Тюнінг ВАЗ “Нива” 2121, пов’язаний з поліпшенням показників силових установок, рекомендується проводити за допомогою або під чуйним керівництвом професійних майстрів.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Ліфт підвіски ВАЗ-2121 «Лада Нива»

Наступним етапом щодо поліпшення технічних характеристик Ниви доцільно буде провести ліфт підвіски на Ниві, або простіше кажучи, підйом кузова щодо коліс.

Оскільки даний автомобіль є повнопривідним позашляховиком, то і підвіска повинна бути відповідною.

Такі заходи сприяють поліпшенню прохідності «Ниви» шляхом збільшення кліренсу автомобіля, кута в’їзду та з’їзду.

Зверніть увагу

Ліфт підвіски виробляється шляхом встановлення проставок між елементами підвіски. Такі проставки, як правило, можна зробити самому, але спеціальні комплекти проставок продаються і в магазинах.

Домогтися збільшення ходу задньої частини позашляховика можна шляхом установки туди амортизаторів «Ранчо», а також пружини від моделі ВАЗа 2104. До речі подбати і про посилення заднього моста. Відповідним матеріалом для цього послужать сталеві короби по 3 мм кожна.

Аналогічним способом збільшують хід і передньої підвіски. Як результат ви отримаєте збільшений на 4,5 см кліренс.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Найчастіше ліфт підвіски викликає необхідність установки подовжених карданних валів. Тут важливо враховувати, що максимальний кут, при якому карданний шарнір працює без перевантажень і вібрацій, становить близько 7-8 °. Перевищення цього показника може викликати різке зниження терміну служби вузлів коробки передач.

Варто відзначити, що ліфт кузова або підйом кузова щодо рами не застосуємо до автомобілів «Нива» з причини відсутності власне рами.

Установка функціональних елементів

Установка великих коліс

Тюнінг Ниви 2121 для бездоріжжя неможливо собі уявити без установки шин великого розміру. Підійдуть для цієї мети, наприклад, шини розміром 235 / 75R15. Також установка широких шин тягне за собою і покупку широких дисків.

Варто зазначити, що значний діаметр колеса на увазі досить великий крутний момент. Недотримання цього балансу може призвести до нестачі тяги, що як наслідок породжує виведення з ладу двигуна і різкі ударно-ривковие навантаження на трансмісію.

Для того щоб збільшити крутний момент необхідно встановити на колеса головні пари з передавальним числом 4,7 замість заводських 3,9.

За рахунок цього компенсується установка великих коліс, а також знижуються втрати в максимальній швидкості і динаміці.

Одночасно з колесами необхідно обладнати передні посилені пружини, з метою зменшення динамічного навантаження, а також додаткового збільшення дорожнього просвіту.

Встановлення великих коліс означає і необхідність збільшення колісних арок. Вирізаючи арки, не зайвим буде встановити і м’які розширювачі крил, які будуть служити надійним захистом крил, адже їх складно пошкодити.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Установка експедиційного багажника

Установка великих коліс призводить до того, що повнорозмірна запаска вже не поміщається в передбаченому для неї розробниками спеціальному місці під капотом. Що стосується варіанту з установкою запасного колеса в області задніх дверей, то це, як правило, погіршує огляд. Тому найбільш оптимальним є варіант з установкою на «Ниву» експедиційного багажника.

Такий багажник може послужити не тільки для зберігання запасного колеса, але і підійде для перевезення речей, а також безлічі різних пристроїв необхідних позашляховику – домкрата, сендтраки, лопати. Також на такий багажник часто встановлюються фари додаткового освітлення, як спереду, так і ззаду.

Оптимальний і перевірений експедиційний багажник для автомобілів марки «Лада Нива» являє собою зварену установку зі сталевих труб, розміри якої становлять 1500x1200x15 мм. З боків така конструкція забезпечується металевими гратами, яка кріпиться на водостік кузова за допомогою шести опорних елементів.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Для зручності доступу до експедиційного багажника в задній частині Ниви, як правило, встановлюють спеціальну драбину.

Силовий обвіс для захисту від пошкоджень

Бездоріжжя передбачає проходження різного роду перешкод природного характеру. Щоб проходити їх без шкоди для автомобіля необхідно захистити Ниву 2121 різними силовими елементами. Отже, розглянемо деякі з них:

  • Для подолання водних перешкод непогано було б повністю герметизувати повітряний фільтр Ниви, а забір повітря вивести на дах. Для того щоб мати можливість відключати з салону вентилятор при перетині водних перешкод можна замінити штатний пристрій на спарений електричний. Ну, і, безумовно, необхідно провести додаткову гідроізоляцію системи запалювання.
  • Для захисту кузова Ниви 2121 служать бампери. Передній і задній бампери зазвичай кріпляться під рейковий домкрат ( «хайджек») і місце кріплення лебідки.
  • Для запобігання пошкоджень радіатора і фар встановлюють кенгурін.
  • Для захисту бічної частини позашляховика кріпляться силові пороги, які до того ж можуть бути опорою для домкрата при необхідності підняти автомобіль збоку.
  • Можна встановити на Ниву і відбійники – простягаємо троси від експедиційного багажника до кенгурина з обох сторін. Такі відбійники захищають від пошкоджень лобове скло при терті об гілки дерев, наприклад.
  • Необхідно так само подбати про захист днища Ниви. Як правило, захист днища являє собою спрофільований лист металу, що захищає від пошкоджень вразливі елементи – кермові тяги, картери двигуна і коробок.
  • Нарешті, важливим елементом позашляхового тюнінга Ниви є лебідка.

Однак щоб лебідка не просто надавала Ниві позашляховий стиль, а мала функціональне значення на бездоріжжі, необхідно вибирати тільки якісні вироби. При цьому кріпити лебідку потрібно як в передній частині Ниви, так і в задній її частині.

Ну, а призначенням лебідки, як відомо, є можливість кріплення до неї троса для витягування автомобіля в разі, якщо ви застрягнете на бездоріжжі.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Тюнінг зовнішнього вигляду автомобіля ВАЗ 2121 “Нива”

Установка на Ниву коліс збільшеного діаметру, експедиційного багажника, а також більшість елементів силового обважування – все це так чи інакше змінює і зовнішність позашляховика, надає їй позашляховий характер, динаміку і міць. Доповнити позашляховий тюнінг можна додаткової доопрацюванням світлотехніки, установкою сталевих решіток радіатора і тюнингованного варіанти стоп-сигналів.

Ну, а завершенням процесу тюнінгу ВАЗ “Нива” 2121 буде забарвлення позашляховика. Це може бути якась аерографія або ж повне фарбування машини. Оптимальним варіантом для позашляховика, який використовується для виїзду на полювання чи риболовлю, є колір хакі. У позашляховика Нива тюнінг для бездоріжжя фото демонструє ефект такого забарвлення.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Однак фарбування автомобіля необхідно вписувати в техпаспорт, що тягне за собою додаткові витрати. А ось нанесення аерографії не потребує занесення доповнень до технічного паспорта машини.

http://pulyaet.ru/tuning/tyuning-vaz-2121-niva-dlya-bezdorozhya

Тюнінг Ниви для бездоріжжя

Який позашляховик в нашій країні вважається найпопулярнішим? Погодьтеся, адже це Нива. Тому що крім цієї моделі, за таку вартість, знайти подібні характеристики автомобіля просто неможливо.

Купуючи Ниву або ВАЗ 2121 Ви отримуєте стабільний переміщення по асфальтовому покриттю, підвищений рівень прохідності, середній рівень комфорту. В цілому, цей автомобіль повинен задовольнити свого власника.

Звичайно ж в ньому не так все ідеально і якщо з’явилися вади, їх необхідно доопрацювати. Сьогодні ми про це і поговоримо.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Тюнінг Ниви для їзди по бездоріжжю – повинен починати після ретельної подготовкі.В першу чергу, слід мати чітке уявлення автомобіля, який Ви хочете зробити. Продумати все до дрібниць і кожну деталь.

Покращуємо рівень прохідності Ниви

Замість того, щоб по дрібницях збирати інформацію про тюнінг Ниви для бездоріжжя, прочитайте наступні поради і Вам більше не доведеться сидіти на форумах або питати поради у знайомих.

– В першу чергу, необхідно доопрацювати підвіску. Починаємо з установки незалежного кріплення редуктора переднього моста і самоблокирующихся диференціалів.

У процесі доопрацювання підвіски, не забудьте збільшити хід переднього моста. Щоб це здійснити, встановити спеціальну прокладку під кульову опору. Бажано додати великі і потужні змонтовані амортизатори.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

– Більшість автолюбителів відразу кріплять на автомобіль величезні шини, мріючи про миттєве результаті. Сперечатися не будемо, ефект присутній. Але до кожної справи потрібно підходити з розумом. Величезні колеса потребують більшої моменті, в іншому випадку тяги просто не вистачить.

А це все наслідки важких поломок трансмісії. Фахівці радять міняти основні пари коліс на інші, підрядне число яких становить 4,7, а не 3,9, як йдуть з заводу.

Завдяки цьому ми не будемо втрачати динаміку і звичайно ж швидкість, а ось сам крутний момент буде збільшений.

– Не забуваймо і про диски. Вони повинні в точності збігатися з розміром шин.
Великі колеса мають на увазі і вирізання арок. Після здійснення цього процесу, необхідно прикрити крила спеціальними м’якими розширниками.

– Тепер прийшов час встановити потужні пружини з передньої сторони. Завдяки цьому ми значно збільшимо кліренс і знизимо навантаження.

– У движку, при заводських налаштуваннях, не вистачає крутного моменту. Бажано цю ваду доопрацювати шляхом установки низового распредвала. За рахунок цієї установки ми позбудемося від перевантажень двигуна, а крутний момент при цьому буде зміщений в сторону знижених оборотів і значно збільшиться.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Ось і прийшов час розповісти про додаткові деталі, які допоможуть завершити тюнінг Ниви для бездоріжжя:

– В першу чергу почнемо з багажника. Розробниками заводу було встановлено досить маленьке багажне відділення ВАЗ 2121. Тому, або необхідно купувати причіп, або ж встановлювати багажник зверху. По бездоріжжю причіп ми не потягнемо, тому чіпляємо на верх. Нам буде потрібно багажник з дуже посиленою рамою і дуже потужними кріпленнями до кузова автомобіля.

– Далі ми переходимо до тюнінгу під капотом. Адже, бездоріжжя на увазі і пересування по воді. Проробляємо наступне. Виводимо забір повітря на дах, а повітряний фільтр піддаємо повної герметизації. Заводський вентилятор зняти, спарений електричний поставити. Під час перетину броду, його можна буде відключити з салону. Встановити додаткову гідроізоляцію системи запалювання.

– Незамінною деталлю позашляховика є лебідка.

Цю деталь можна зустріти на автомобілях досить часто, але чи є від неї користь і як її потрібно встановлювати? Більшість автолюбителів встановлюють цю деталь для понтів.

Якщо Ви хочете реально працюючу лебідку, робіть наступне: купите реально нормальну і потужну лебідку, не економте на цьому. Установка лебідки повинна здійснюватися з двох сторін: спереду і ззаду.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Ось і вся інформація про тюнінг Ниви для бездоріжжя. Ретельно вивчіть всю надану інформацію і зробіть автомобіль своєї мрії.

 

Доопрацювання Нива 21214 – ефективний позашляховий тюнінг при мінімальному бюджеті

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Поліпшення Нива 21214 – одна з найпопулярніших тем серед любителів тюнінгу вітчизняних позашляховиків. Автомобіль буквально створений для проведення різноманітних заходів з доопрацювання деталей підкапотного простору і екстер’єру. Разом з тим, далеко не всі власники Ниви здатні грамотно розподілити свої сили і засоби, в результаті чого на авто ставиться маса непотрібних аксесуарів. Як не допустити типових помилок при тюнінгу – розберемося разом.

1 Методи доопрацювання мотора – заміна фільтра і дроселя

Модель Нива 21214 – класичний російський позашляховик, тому як точкові, так і кардинальні доопрацювання в першу чергу спрямовані на підвищення прохідності авто.

Для того щоб машина змогла подолати практично будь-яке бездоріжжя, більшість власників авто витрачають всі свої зусилля на підвищення тяги. Найдієвішим методом для цього вважається монтаж турбонаддува.

Такий тюнінг дає можливість істотно збільшити основні показники ВАЗ, практично не втручаючись в підкапотний простір машини. До того ж, монтаж турбонаддува продовжить життя двигуну авто. Але не все так просто, як хотілося б.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниціДоопрацювання мотора Ниви 21214

Справа в тому, що вартість найдешевшого пристрої в деяких магазинах перевалює за 40 тис. Руб. До цієї суми потрібно додати ще й послуги фахівців, адже самостійний монтаж габаритної конструкції під силу далеко не кожному.

Гідним аналогом установці турбонаддува може стати трохи більш простих і дешевих заходів. Так, замінивши штатний повітряний фільтр і дросельну заслінку ВАЗ, можна отримати ті ж результати, але витратити в 5-6 разів менше грошей.

Перше, з чого варто почати – це покупка і монтаж фільтра. Для підвищення потужності двигуна машини найкраще купувати спортивні фільтри нульового опору від фірм Aero і Pro Sport.

Діаметр посадкового місця деталі повинен становити не менше 75 мм. Після покупки запчастини необхідно відкрити капот ВАЗ і зняти штатний фільтр. Для цього від’єднуємо патрубки, відключаємо канал дроселя і відкручуємо захисну накладку фільтра. Потім відкручуємо 4 кріпильні болти і знімаємо заводський фільтр.

Продуваємо посадочне місце феном і наносимо на різьбу кілька крапель автомобільної мастила. Перш, ніж ставити новий нульовік на двигун авто, потрібно від’єднати дросель, який знаходиться якраз під фільтром Нива 21214.

Для цього від’єднуємо від заслінки всі підключені до неї канали паливної системи і перекриваємо канал подачі повітря.

важливо

Потім знімаємо деталь і також очищаємо посадочне місце. В якості заміни штатного дроселя найкраще вибирати заслінки з діаметром 52 мм. Вони пропускають набагато більше повітря, що збільшить потужність двигуна на 15-18%.

Встановлюємо нову заслінку, підключаємо до неї патрубки двигуна і відкриваємо повітряний канал. Після цього ставимо новий повітряний фільтр. У результаті зробленого тюнінга авто стане набагато легше долати глибокі ями.

Підвищиться тяга автомобіля, покращиться циркуляція повітря і якість паливної суміші. Все це дасть машині можливість їздити практично по будь-якому бездоріжжю.

2 Установка фар на дах – покращуємо освітлення дороги

Коли мова заходить про позашляховому тюнінгу, багато автолюбителів відразу згадують ефектні американські авто з декількома фарами на даху. Така доробка має кілька плюсів. По-перше, видимість на дорозі стане значно краще. По-друге, власник Нива 21214 зможе зміцнити верхню частину свого авто. Для того щоб модернізувати ВАЗ таким чином, нам буде потрібно:

  • металева штанга діаметром 2 см;
  • гайкові ключі і викрутки;
  • проводка;
  • 10 невеликих саморізів;
  • болгарка;
  • зварювальний апарат;
  • дриль.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниціНива 21214 з фарами на даху

Для початку потрібно зняти штатний багажник, розташований на даху Нива 21214. Відпилюємо від нього передню поперечину. Далі приступаємо до з’єднання фар і штанги. Для цього проробляємо в штанзі отвори. Відстань між ними не повинно бути менше 3 см.

В пророблені дірки вставляємо штирі від фар, а до них прикручуємо освітлювальні прилади. Для більшої надійності кріпимо оптику хомутами. Далі буде потрібно приварити штангу на місце відпиляної раніше передньої поперечини багажника ВАЗ. Після цього дивимося, чи немає стирчать частин штанги.

Якщо вони є, то відпилюємо зайві шматки. Далі підключаємо до кожної з фар проводку.

Провід скручуємо хомутом і просовуємо їх в отвір в даху авто. Якщо отвори немає, то його потрібно просвердлити. Після цього підключаємо дроти до акумулятора. Якщо фари працюють, то укладаємо проводу під килимками машини і ставимо багажник на дах Нива 21214.

Кріпити всю конструкцію слід великими потужними болтами, інакше при трясці на бездоріжжі можна втратити багажник. Трапляється, що деякі фари перестають працювати через уже кілька днів після тюнінгу. В такому випадку в першу чергу потрібно перевірити надійність їх підключення до АКБ.

Якщо деякі дроти відходять від клеми, то їх потрібно зачистити і знову підключити, обмотавши навколо клеми пластиковим хомутом.

3 Оновлення салону авто – нова торпеда і монтаж підсвічування

Поліпшивши двигун і поставивши додаткову оптику, можна переходити до доопрацювання салону.

Так як весь тюнінг спрямований на підвищення прохідності авто по бездоріжжю, то і кабіну Нива 21214 ми будемо модернізувати так, щоб замінити слабкі прилади в ній більш надійними. Перше, що потрібно – це поміняти штатну торпеду в салоні.

Для цього можна використовувати більш якісну деталь від Volkswagen Touareg. Разом з нею також буде потрібно придбати перемикачі від цього авто і трохи збільшити штатні отвори під проводку.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниціОновлений салон Ниви 21214

Для початку потрібно зняти панель приладів і винести її з салону. Далі акуратно витягуємо заводську торпеду, намагаючись не пошкодити шкали і стрілки на них. Демонтуємо шкали і встановлюємо їх на нову торпеду. Після цього дрилем трохи збільшуємо отвори для проводки.

Наступним кроком стане заміна перемикачів від ВАЗ деталями від Volkswagen. Після цього можна кріпити торпеду до панелі, але краще доповнити тюнінг монтажем підсвічування в салон авто. Після установки світлодіодної стрічки кріпите торпеду і встановлюйте приладовий щиток назад в салон.

джерело

Тюнінг Ниви для бездоріжжя

Рідко який автомобіль вітчизняного виробництва може похвалитися таким ступенем довіри, як Нива. Але тюнинг Ниви для бездоріжжя і до цього дня залишається питанням на порядку денному у більшості власників цього автомобіля.

Напевно, немає сенсу говорити про те, що Нива для нашої країни є найбільш актуальним і популярним автомобілем, з усієї лінійки вітчизняного автопрому.

На те є кілька причин, серед яких можуть бути як зовсім очевидні:

  • Оптимальне співвідношення ціни і якості, запчастин в тому числі;
  • Комфортабельність;
  • Підвищена прохідність.

Власне кажучи, саме тому Нива користується настільки великою популярністю серед старшого, і як наслідок, більш досвідченого покоління. Але розмова зараз піде не про те, яка це гарна машина, а про те, як зробити її ще краще, підготувавши до умов бездоріжжя і сільській місцевості.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Актуальність питання тюнінгу Ниви

Не можна сказати, що тюнінг Ниви – це просте і приємна справа, адже купуючи позашляховик, само собою, ми хочемо, щоб він відповідав нашим вимогам і витримував певний критичний дорожній мінімум. Але, правда в тому, що якщо ви любите простоту експлуатації – беріть іномарку.

Вона відразу буде підготовлена ​​для певних умов, і ви не те що не захочете, але і при всьому бажанні не зможете її особливо модернізувати.

Якщо піти від протилежного, в цьому й полягає вся принадність Ниви, адже вклавши в неї 20-30 тисяч, ви зможете отримати той же комфорт, прохідність і якість, але за набагато менші гроші.

Вирішувати, звичайно ж, вам: «Нива», тюнинг якої можна розтягнути на тривалий термін, не поспішаючи, привівши її у належний вигляд, або іномарка, яка буде повністю відповідати всім вашим вимогам і капризам, але змусить розщедритися раз і по крупному.

Процес модернізації Ниви для бездоріжжя

Отже, основною проблемою питання, є пристосування Ниви для бездоріжжя в плані поліпшення прохідності. Поїздки по місту і в найближчій приміської периферії сюди не входять, мова йде про серйозне бездоріжжя сільської місцевості і тут машину «доводити» доведеться якісно і з розумом, адже перетворити авто в «трактор» справа нехитра … 

1. Напевно кожен, хто хоч трохи довгий час сидів за кермом Ниви, тюнінг якої не включав в себе коригування крутного моменту двигуна, знайомий з ситуацією, коли будь-яка гірка або купина долається виключно на розгоні.

Друга знижена і педаль в підлогу – саме так Нива і долає бездоріжжя. Цілком зрозуміло, що перебрати двигун і довести його до ідеального стану можна, але обійдеться в чималу суму.

Порада

Тому, простим і елегантним рішенням буде звичайна установка «низового» распредвала, внаслідок чого крутний момент незначно збільшується і зміщує акцент у бік низьких оборотів.

Додаткова порада: якщо заодно з установкою распредвала прошлифовать впускні і випускні канали і впускний колектор, ви досягнете не тільки максимальної продуктивності двигуна, а й економії палива.

2. Для подолання водних перешкод, перш за все, необхідно загерметизувати повітряний фільтр, змістивши акцент забору повітря на додатково встановлений шноркель.

Встановлюється він на висоту даху, стандартний механічний вентилятор замінюється на електровентилятори, з можливістю контролю з салону.

Таким чином, відключивши вентилятори при в’їзді в воду, ви захистите свою систему запалювання від забризкування. Само собою, систему запалювання теж слід гідроізолювати.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

3. Для поліпшення прохідності і стикування з дорогою тюнінг Ниви обов’язково повинен включати в себе заміну коліс на аналоги з великим діаметром і грязьових малюнком протектора. В середньому, діаметр необхідно збільшити приблизно на 5 сантиметрів.

Замітка: не забудьте, що під широке колесо потрібно широкий, найкраще кований диск.

  • Для того, щоб компенсувати втрату тяги і зниження крутного моменту при великому колесі необхідна заміна штатних головних пар (3,9) на більш просунуті (4,5-4,7), що дасть невеликий запас тяги, якої в стандартній збірці не мається на увазі зовсім . Причому дана модернізація ніяк не позначиться на швидкісних показниках.
  • Установка коліс з великим діаметром вимагає «підняття» підвіски. Тут два варіанти: або ви встановлюєте довші пружини, або вмонтовуєте вставки під рідні пружини.
  • Виріз арки під велике колесо прекрасно маскується спеціальними м’якими розширниками крил, які відрізняються особливою міцністю і, отже, не будуть ламатися або відриватися в екстремальних умовах їзди по лісі.

4. Для збільшення показників комфорту і по віянню здорового глузду підвіску слід убезпечити установкою більш жорстких амортизаторів, які, в свою чергу, вимагають посилення місць кріплення. Суть в тому, що при установці, наприклад, амортизаторів Rancho RS9000, заводське кріплення просто не витримає жорсткості, розірвавши метал.

При цьому слід пам’ятати, що модернізація підвіски трохи спотворює її рідний хід і вимагає більш довгих відбійників.

5. Ну і останнє, що приходить на розум, це те, що Нива – тюнінг якої буде заточений під прохідність, не може обійтися без імплантації в задній міст диференціала, що самоблокується, який при пробуксовці одного колеса, буде передавати крутний момент і іншому.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

висновок

Ось, власне кажучи, і все загальні модернізації Ниви, які можна зробити поступово, без особливого удару по кишені автомобіліста. Їх основна мета – заточка класичного вітчизняного автомобіля під бездоріжжя і, потрібно сказати, практика показує, що це цілком можливо. Машина стає більш стійкою, слухняною, рідше грузне в болоті, не пропускає воду і так далі.

Ще один плюс, який дозволяє відчути тюнінг «Ниви» для бездоріжжя за даним планом, це зниження споживання палива, а також збільшення продуктивності двигуна. Це, по-перше, допоможе вам заощадити гроші на бензин, по-друге, дозволить відчути реально прописану в тех.

паспорті потужність автомобіля і, по-третє, збільшить термін життя клапанів двигуна.

Зверніть увагу

В цілому можна сказати, що при творі всіх перерахованих вище маніпуляцій, кінцевий варіант старої доброї Ниви не поступиться закордонним позашляховикам ні за потужністю, ні за прохідності, а значить шкурка варта вичинки!

Тюнінг ниви 2121 для бездоріжжя

Безліч позашляховиків зараз не адаптовано до їзди по бездоріжжю. Для цього потрібно переробляти автомобіль, щоб він був готовий до будь-яких умов.

Переробляємо «Ниву»

«Нива» – один з самих кращих вітчизняних позашляховиків. Вона дуже надійна і має хороші технічні показники, тому її можна легко використовувати для їзди бездоріжжям.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Тюнінг даного автомобіля, приклади якого можна подивитися на сайті http://spike.su/index.php/%D0%9D%D0%98%D0%92%D0%90-%D0%92%D0%90%D0% 97-2121-21213-21214-2131 / – це не тільки зміна зовнішнього вигляду, але і поліпшення характеристик тяги і прохідності.

Для того щоб підготувати «Ниву» до екстремальних умов їзди, потрібно трохи модернізувати деякі частини автомобіля:

  • Змінити ходову.
  • Встановити додаткове обладнання.

Початковим етапом підготовки авто буде установка на нього ліфт комплекту, який дозволить суттєво підняти автомобіль. При установці даної системи потрібно враховувати не тільки висоту автомобіля, але і його технічні характеристики.

У деяких випадках, для поліпшення характеристик потрібно буде трохи переробити ходову систему.

Після підняття автомобіля на нього слід встановити відповідні колеса, щоб підвищити його прохідність, наприклад, в поле або болотистій місцевості.

Шини потрібно підбирати спеціально для певного типу доріг, а не просто для краси. Якісна гума дозволить вам відчувати себе на бездоріжжі більш впевнено.

Тюнінг ниви для бездоріжжя.  Від і до, до кожної дрібниці

Тюнінгуем зовнішній вигляд позашляховика

Следующим этапом тюнинга является установка специального экспедиционного багажника на крышу автомобиля. Такой багажник немного больше стандартного, который поставляется в комплекте, а также его можно подобрать по грузоподъемности. При выборе багажника следует обращать внимание на то, имеет ли он коррозионную защиту.

Также вы можете установить себе разные тюнингованые дуги на передний бампер, что обезопасит «Ниву» от случайных повреждений при легком столкновении.

Важно

Если вы имеете желание, то можно автомобиль перекрасить в ваш любимый цвет и добавить несколько аксессуаров в виде спойлеров и дуг, а также сменить фары на более эффектные и мощные.

Важливим етапом при підготовці «Ниви» до їзди по бездоріжжю є установка захисту і зміцнення днища автомобіля. Захист повинна бути виконана тільки з міцної сталі, так як використання пластику або нержавіючої сталі неприпустимо через крихкість матеріалу, що може привести до витоку масла в разі розколу піддону.

  • Тюнінг «Ниви» слід проводити тільки проконсультувавшись з професіоналами і з огляду на всі нюанси використання автомобіля.
  • Тюнінг своїми руками ВАЗ 2121 Нива дивимося в відео:

Тюнінг Ниви для бездоріжжя готуємо ВАЗ 21213 – Мотодело

До нас часто звертаються любителі бездоріжжя, для того, що бипроізвесті тюнінг Ниви для бездоріжжя.

Здавалося б все просто, зробити ліфтинг і вперед – підкорювати поля, ліси, піски і гори.

 Але, насправді підготовка ниви до бездорожьюето ціле мистецтво, звичайно в тому випадку, якщо тюнінг для Вас це не тільки пластиковий обвіс, прямоточний вихлоп і сині піс … Ну Випоняемие про що ми. Тобто

 ті заходи які ніяким чином несказиваются на поліпшенні технічної частини автомобіля – ми не готові називати тюнінг.

Зробимо невеликий відступ. Для того, що б не просторассказивать про підготовку Ниви до використання на бездоріжжі, мибудем розглядати реальні приклади такої підготовки.

Зазвичай Ниву для бездоріжжя готують не за один підхід. Справа в тому, що покращуючи ходові властивості автомобіля хочеться їх робити все болееподходящімі для виконання складних завдання, які обязательновстретятся на бездоріжжі. Підняти Ниву, тобто

 зробити ліфт – відмінно, але не поставити професійний захист днища – буде помилкою.

Порада

Іпо цієї причини тюнінг справа творча і в той же час толькообладая технічної грамотністю і знаючи все властивості автомобіля какізначальние так і бажані, знаючи технічну сторону автомобіляможно зробити дійсно відмінний тюнінг.

До нас приїжджають робити тюнінг не тільки Ниви. Але рассмотрімпрімер підготовки Ниви 21213 до бездоріжжя. Звичайно ж миогранічени Вашими бажаннями і засобами. І по цій прічінеделаем тюнінг Ниви 21213 в тому обсязі який нам заказан.Конечно ми можемо зробити більше.

Що ми маємо. ВАЗ 21213 Нива приїхала на тюнінг. Комплектацііавтомобіля заводська серійна. Нам ставлять завдання підготувати Ниву 21213 до бездоріжжя. Провести ліфт Ниви 21213, установітьекспедіціонний багажник на ВАЗ 21213, а так само поставити защітудніща. Що ж за роботу.

Встановивши комплект для ліфтингу ВАЗ 21213 ми устанавліваемспеціалізірованную гуму і автомобіль виростає на очах. Порівняємо? Будь ласка. Результат помітний відразу. Даний вид тюнінгаНіви 21213 відразу кидається в очі і Ваша Нива стає заметнана дорозі, та й більше схожий на джип. А на бездоріжжі це будетдополнітельним перевагою.

Тепер встановлюємо експедиційний багажник. Ми ізготавліваембагажнікі на Ниву самі. Чому? Тому що це дає возможностьсделать багажник той, який необхідний саме Вам, під Вашізапроси. Замовивши експедиційний багажник на Ниву, ви получітеіменно те, що потрібно Вам.

 Потрібні отвори в певних місцях -Робиться. Тобто все можна врахувати на фазі проектірованіяекспедіціонного багажника на Ниву. Подивіться, ми робимо разниебагажнікі, все залежить тільки від Ваших побажань. Готово, оценімрезультат.

Як вам? Такий багажник на Ниву купити в магазині не вийде.

Переходимо до захисту днища. Ну що може захистити штатна захист-практично нічого. А якщо на бездоріжжі ця Нива 21213повстречается з пнем або корчем? Тільки якісний захист наавтомобіль дозволить Вам їхати по бездоріжжю на Ниві НЕ опасаясьчто зачепити «черевом». Просто не страшно.

Тепер про розфарбовування. Так ми можемо одягнути Вашу Ниву в камуфляж. Хочете міської? Зимовий? Літній? Та який завгодно. Ми це можемо. Темболее ми знайшли кращого аерографа Москви і Ви можете скористатися його послугами.

Зверніть увагу

 Ми намалюємо Вам таке … якщо Ви захочете. Цікавтеся – Вас це втішить. Тепер одягнувшись Ниву 21213 в камуфляж, вона точно не загубиться в потоці мегаполісу. Таку машину не потеряеш на стоянці.

А на покатушки ви будете навідь.

Що ми можемо зробити ще для нашої улюбленої Ниви 21213, нуконечно ж шумоізоляцію. Ваз 21213 вимагає провести ці роботи і різниця буде помітна відразу. Крім того, що б Нива 21213 билаболее комфортна можна встановити підрамник на Ниву 21213 і Ви забудете що таке вібрація, так це так. Підрамник, поки найефективніший спосіб боротьби з вібрацією на Ниві 21213.

Звичайно ж це не все що можна було б зробити і власники ВАЗ21213 збираються продовжити шлях тюнінгу машини до бездоріжжя, ами готові втілити мрії в реальність.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…