Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

УАЗ Хантер (УАЗ-315195)  – позашляховик для експлуатації на дорогах всіх категорій, а також по пересіченій місцевості. Автомобіль, який представляє собою подальший розвиток моделі УАЗ-469 і УАЗ-3151, випускається Ульяновским автозаводом з 2003 року

З огляду на наскільки погані українські дороги в регіонах, бажання наших співвітчизників їздити на тюнінгованих УАЗика для нас зрозуміло. Крім цього, тюнінгований УАЗ під Гелік (Mercedes-Benz G-Klasse) стане цікавою розвагою для туристів, які приїжджають відпочивати на гірськолижні курорти Карпат.

Якщо ви власник УАЗ Хантер і у вас є велике бажання перетворити його зовнішній вигляд на подобу Гелендваген, запасіться терпінням і грошима. Ми зібрали корисні поради які допоможуть вам у тюнінгу.

Mercedes-Benz G-клас ( G  – скор. Від нього.  Geländewagen  – «позашляховик») – автомобіль підвищеної прохідності – серія позашляховиків марки Mercedes-Benz, що випускається з 1979 року по теперішній час.

Порівнюючи фото стандартних УАЗ Хантер і Гелендваген, певна схожість помітити не важко. Однак зробити точну копію Геліка без креслень обох машин і великого терпіння не так просто. Зате якщо метою тюнінгу уазика, не є демонстрації свого творіння на автомобільних фестивалях і виставках, все цілком реально. Тож почнемо!

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

ТЮНІНГ КУЗОВА УАЗика ПІД Гелендваген

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиТюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

  • збільшити отвори вікон,
  • відкоригувати форму капота,
  • поставить крила без закруглений,
  • зробити нові бампера і пороги (пластикової обвіс).

Після зварювальних робіт і фарбування оновленого кузова з обвісом, пора братися за установку додаткових зовнішніх деталей. Головна проблема в тому, що дефлектора, кенгуріни, фаркоп, рейлінг, додаткові фари і інші деталі, які стоять на німецькому Геліка робилися саме під нього. Доведеться включати власну фантазію і їздити по Авторозборка з якими в Україні проблем немає.

ТЮНІНГ САЛОНУ УАЗика ПІД Гелендваген

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиТюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиЗ салоном доведеться попрацювати чимало, але починати потрібно з віброізоляції і шумоізоляції. Тюніг уазика хантер під гелік, вимагає наступних змін в салоні автомобіля:

  • заміна сидінь на більш комфортні,
  • заміна приладової панелі,
  • установка електросклопідйомників і кондиціонера,
  • заміна кнопок і перемикачів,
  • установка іншого селектора коробки передач,
  • установка електричного люка,
  • заміна гуми і дисків.

ТЮНІНГ ДВИГУНА І ПОДВЕСКИ УАЗика ПІД Гелендваген

Даний вид тюнінга не популярний і економічно не вигідний. Щоб відтворити Mercedes-Benz G на базі УАЗ Хантер, доведеться замінити:

  • двигун,
  • коробку передач,
  • ходову частину,
  • гальмівну і рульову системи,

Така процедура буде коштувати вам кругленьку суму, тому перед початком робіт добре все обміркуйте. Більшість власників тюнінгованих уазіков, обійшлися форсуванням заводського мотора і оснащення його більш продуктивними і якісними деталями.

ТЮНІНГ УАЗ ХАНТЕР ПІД Гелендваген ФОТОТюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиСподіваємося наша стаття допомогла вам зрозуміти, чи варто тюніговать УАЗ своїми руками. Більше запчастин для тюнінгу на http://tuning.com.ua/

На сьогодні це все.

Уаз хантер тюнінг

Рамний армійський позашляховик УАЗ Хантер вже давно серед автолюбителів вважається своєрідною основою для різнопланового «народної творчості», в сфері якого тюнінг під Гелендваген УАЗ Хантер можна назвати своєрідним еталоном.

Справа в тому, що більшість програм післяпродажної доопрацювання класику радянського автомобілебудування перетворюють в справжній «танк» або, як мінімум, у позашляховик.

Однак у випадку з вищеозначених представником німецького автопрому і прагненням створити з російського джипа його подобу ситуація більш багатопланово і дещо по-іншому.

Перевтілення УАЗ Хантер в Gel? Ndewagen

Серед поціновувачів модельного ряду вітчизняного автопрому існує серія автолюбителів, які однозначно впевнені, що даний позашляховик дуже сильно схожий на німецький Mercedes-Benz G-класу (Gel? Ndewagen), що і підштовхує їх переробити наявний у них в наявності УАЗ Хантер під Гелик.

Тюнінг УАЗ Хантер під Гелендваген як правильно виконати роботи

Звичайно ж, візуально конструкційну виконання обох моделей має певні спільні риси, проте для створення справжньої аналогії потрібно однозначно чимало зусиль і годин роботи.

При цьому зробити тюнінг УАЗа під Геліка (як часто називають Gel? Ndewagen) гранично якісно дуже непросто. Перш за все, при бажанні здійснити цей процес власними зусиллями доведеться запастися терпінням, точними параметрическими кресленнями обох автомобілів, після чого провести їх ретельний аналіз і точні розрахунки всіх необхідних майбутніх переробок.

Можна навіть спочатку «на око» визначити, що потрібно буде дуже ретельно попрацювати з кузовним виконанням УАЗ, незважаючи на початкову схожість з німецьким джипом. Як мінімум, потрібно збільшити віконні отвори, зробити деяке коректування форми капота і інтегрувати інші крила без наявності будь-яких заокруглень.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Після реалізації всіх необхідних зварювальних і фарбувальних кузовних робіт подальший тюнінг УАЗ під Гелендваген зажадає установки нового обважування, який однозначно не повинен бути пластиковим.

Бампера можна виготовити з нуля по створеним власноруч кресленнями, якщо дійсно є бажання зробити все гранично якісно і правдоподібно.

Також при виготовленні заднього бампера не буде зайвою опора, призначена для хвіртки запасного колеса, так як остання дуже швидко «вбивається» розміщеної на двері запаскою.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Крім усього іншого, переробка УАЗ під Гелик проводитися може як-завгодно, однак про необхідність деякого додаткового зовнішнього оснащення все-таки забувати не варто, так як існуюче ринкова пропозиція володіє великими можливостями, які, наприклад, представлені можуть бути наступним:

  • кенгуріни;
  • антикор;
  • пороги і інші варіанти кузовний захисту;
  • багажники і сходи;
  • дефлектори, рейлінги і фаркопи;
  • додаткові прожектори, фари та інше.

В цілому, навіть з короткого вищеозначених переліку зрозуміло, що вибрати є з чого, а в разі, коли наявний УАЗ під Гелик буде перероблений навіть просто ідеально, адже ніхто не заважає зробити його ще більш індивідуальним і практичним за допомогою додаткового оснащення.

Тюнінг інтер’єру УАЗ Хантер

Вирішивши зробити Гелик з уазика, у багатьох в уяві відразу ж виникає по-справжньому комфортний або майже розкішний салон.

Звичайно ж, кожен може робити зі своїм вітчизняним позашляховиком будь-які маніпуляції, проте на початковому етапі варто приділити увагу шумоізоляції, віброізоляції та обробці машини алюмінієм, так як без цих доробок автомобіль навіть з чудовим обладнанням буде в більшості випадків своєму власникові нехай і в тюнингованном вигляді приносити певне розчарування.

Після цього можна переходити до тотального внутрішнього переоснащення позашляховика. Не буде зайвим почати з установки інших сидінь, які можуть бути спортивними, анатомічними або просто більш комфортними та зручними. Без заміни приладової панелі також важко уявити аналогію тюнингованного автомобіля з представником німецького Mercedes Gel? Ndewagen.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

При вивченні публікованих фото тюнінга УАЗ під Гелендваген можна відзначити, що абсолютно всіма автовласниками встановлює спортивне рульове колесо. Також для створення деякого подібності німецької комфортабельності потрібно інтегрування кондиціонера і електросклопід’ємників.

Звичайно ж, не можна забувати про якісну аудіосистеми, тим більше що вже має бути значно поліпшена шумоізоляція, іншому селекторі коробки передач і заміні всіляких перемикачів і кнопок.

Зокрема, з огляду на масштабність кузовних переробок можна завчасно подбати про інтегрування електричного люка або навіть панорамної даху, адже в разі реалізації всіляких доробок автомобіля все залежить виключно від фантазії і бажання його власника.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

тюнінг УАЗ під Гелендваген

Технічні доопрацювання УАЗ Хантер

Легенда вітчизняного автопрому, в принципі, до сих пір має відгомонами свого спочатку військового призначення, тому що реалізовується тюнінг УАЗ під Геліка в технічній частині може дуже кардинально відрізнятися щодо побажань автовласника. Але щоб ці обидві моделі були максимально схожі, доведеться замінити практично всі, починаючи з силового агрегату з коробкою передач і закінчуючи ходової.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Правда, таке задоволення буде гранично дорого коштувати. Тому багато власників тюнингованного УАЗ Гелендваген обмежуються форсуванням базового заводського двигуна і оснащенням його більш якісними і продуктивними комплектуючими.

Також для отримання більш впевненого і плавного поведінки джипа під час руху буде потрібно внесення деяких коригувань з виконанням трансмісії, підвіски, рульового управління і гальмівної системи.

Складність і ступінь даних коригувань залежить виключно від прагнень і фінансових можливостей власника UAZ Hunter.

резюмуюче узагальнення

Слід зазначити, що вся вище представлена ​​інформація носить узагальнюючий характер, так як будь-який автолюбитель, який побажав зробити Гелик з уазика, здійснювати цей процес буде однозначно по-своєму. Звичайно ж, візуально між Gel? Ndewagen і УАЗом простежується віддалена аналогія.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Однак перед початком здійснення цього вкрай трудомісткого і тривалого процесу варто неодноразово подумати, а чи потрібно все це.

Адже, якщо подивитися на ситуацію реально, то стане зрозуміло, що для повноцінної переробки російського УАЗа з військовими корінням в представника німецького автопрому Gel? Ndewagen, причому, що відноситься до досить статусному і майже розкішному сегменту, доведеться в першому замінити абсолютно всі, а краще просто купити модель G-класу в заводському виконанні.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг УАЗ Хантер з посиленими бамперами РИФ

Докладніше

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг УАЗ Хантер з силовими бамперами РИФ

Докладніше

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг УАЗ Хантер. Подовжена труба глушника

Докладніше

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг УАЗ Хантер за програмою Мисливець

Докладніше

Тюнінг УАЗ Хантер для полювання. Багажник з кріпленням домкрата

Докладніше

Телефонуйте нам по робочих днях +7 (8422) 348204; +7 (8422) 653813; +7 9272703488

Цілодобово: +7 9272703488

Трохи про легенду вітчизняного бездоріжжя – УАЗ «Hunter»

УАЗ «Hunter» (315195) – вітчизняний повнопривідний позашляховик, що випускається Ульяновским автомобільним заводом. Хантер – це модернізована громадянська модель УАЗа-3151, створеного в 1985 р.

на базі військової версії УАЗ-469. Громадянська версія відрізнялася від військової жорсткої металевим дахом (на 469 вона була складається, з брезентового тенту).

Серійне виробництво Хантера почалося 19 листопада 2003р ..

Модернізація УАЗа безсумнівно мала місце бути. Конструкція УАЗа проста і надійна, недарма він протримався понад 40 років на конвеєрі без істотних технічних змін. Але незважаючи на це, модель 3151 помітно поступалася своїм іноземним побратимам.

Зверніть увагу

Справа тут ні в якому разі не в його позашляхових якостях – спартанський комфорт салону абсолютно не призначений для експлуатації в міських умовах.

До всього цього ще додавався застарілий силовий агрегат – підвищена витрата палива при неспішному розгоні і неспішної динаміці в цілому.

Спартанський вигляд УАЗа пояснити просто. Основним замовником УАЗів з самого початку виробництва і до недалекого минулого була армія. А для них, як не складно здогадатися, важлива найбільша простота конструкції і прохідність. Можна розглянути все детально.

Панель приладів – «голий» метал з усіма необхідними приладами і тумблерами, а також з лампою для штурмана. Така панель не створює комфортна, і в деяких ситуаціях навіть не травмобезпечна. Але зате в польових умовах таку панель можна мити прямо зі шланга водою, не побоюючись за працездатність приладів.

Що ж стосується вузьких дверей. Так, ці двері залишилися такими ж і на оновленому Хантере, посадка в салон через них доставляє деяку незручність. Тут знову все посилається на основного замовника – військові версії, як уже згадувалося вище, були з брезентовим «верхом».

При складеному даху, в польових умовах і в умовах війни, куди оперативніше просто залізти в кузов автомобіля. При цьому не варто забувати про суто утилітарне призначення УАЗа – підкорення бездоріжжя. З цим завданням він справляється без нарікань, в своєму класі йому немає рівних в цьому.

Саме з цих причин Хантер широко використовується мисливцями і рибалками, а наша компанія багато років займається тюнінгом УАЗ Хантера, модернізуючи позашляховик під їхні вимоги.

Оновлений Хантер комплектувався 3 силовими агрегатами: 2 бензинових УМЗ-4213 і ЗМЗ-4091 і дизельним ЗМЗ-5143.10 (зараз не комплектується). Всі силові агрегати агретіруются укупі з механічною 4-ступінчастою, або 5-ступінчастою КПП. УАЗ має постійний задній привід, з переднім мостом.

Уаз хантер тюнінг під Гелендваген

Підключення здійснюється за допомогою роздавальної коробки, в якій також розташована знижує передача і блокування диференціала. Підвіска, як передня так і задня, залежні. Задня на двох ресорах, передня пружинна, з телескопічними амортизаторами.

Автомобіль був адаптований до міської експлуатації – салон став менш спартанським. Торпедо стала «м’якої», з’явилися нові сидіння, кватирки в дверях стали зсувними (в попередніх версіях вони не опускалися). Автомобіль отримав нові бампера. Передній бампер з встановленими ВТФ.

Завод УАЗ неодноразово заявляв про зняття Хантера з виробництва, але кожен раз це тільки сприяло підвищенню продажів. На поточний момент випускається 2 версії Хантера: Класик і Трофі, який відрізняється пердустановленнимі захистом рульових тяг, захистом КПП і раздатки, 16 “легкосплавними дисками (дизайн« Трофі »).

Тюнінг УАЗ Хантер під Гелендваген. Глобальна переробка своїми силами

Для деяких власників даного авто тюнінг УАЗ Хантер під Гелендваген (німецький Mercedes-Benz G-класу Gelndewagen) – справа вже звична. Впевненість в тому, що російська Хантер скидається на фатерляндское чудо техніки, тільки додає бажання, часу і сил, необхідних на подібні переробки (які іноді обходяться, мало не дорожче самого б / вушного УАЗика).

Домогтися візуального подібності цілком реально, якщо довго мучитися. Треба лише запастися терпінням і мати параметричні креслення обох моделей, а також бути добре знайомими з інструментом, зварюванням, токарним верстатом. Тоді, як співається в пісні, що-небудь вийде!

підправляємо геометрію

Тюнінг УАЗ Хантер під Гелендваген , як правило, з кузовних робіт. Тому що, незважаючи на переглядається схожість з німцем, потрібно, наприклад, збільшити отвори віконець, зробити коригування геометрії капота, а крила спорудити без таких явних заокруглень, як на УАЗику.

Все це вимагає знайомства з кресленнями і доброго володіння зварюванням. Після виконання робіт по притирке великих деталей кузова, шпаклівки, грунтовки і шліфування, приступаємо до фарбування авто. Якщо захочете змінювати колір, пам’ятайте, що дана процедура вимагає ще і документального підтвердження.

Уаз хантер тюнінг під Гелендваген фото

Привіт нашими відвідувачам. Сьогодні ми розглянемо уаз хантер тюнінг під Гелендваген. Тема дуже цікава і підійдемо до неї з повагою. Багато наших автолюбителів вважають, що схожість уаз хантера і галендвагена колосальний і переробити наш російський уазик в німецького красеня не складе ніяких труда.Как йдеться, чому би дитя не тішилося.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Переробка Уаз Хантера під “Геліка” в нашому народі перейшло в народні змагання. Ніхто не думав, що армійський рамний УАЗ буде на ровне стояти з німецьким мерседесом позашляховиком. Звичайно ціна дає своє, щонайменше 4 мільйони стоїть німецький “Геліка”, а наш УАЗик і до мільйона не дотягне з повним фаршем. 

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

  1. Переробка нашого прототипу відбувається в різних варіаціях:
  2. Заміна кенгурятника на хромовий.
  3. Установка додаткових фар, світлодіодів і противотуманна фар.
  4. Установка запаски з чохлом від різних виробників.
  5. Установка хромової сходи.
  6. Установка алюмінієвих виступаючих порогів.
  7. Заміна стандартних дисків на дороге лиття.
  8. Перукарські кузова.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг салону Уаз хантер

Салон переробити з теоретичної сторони не так вже й складно, а ось на практиці виникають різні складнощі. Переробка салону полягає в наступному:

  1. Оббивка стандартних сидінь якісної шкірою або заміна на сидіння інших виробників.
  2. Обшивка статі алюмінієм, що додасть вашому салону розкішний вигляд.
  3. Шумоізоляція салону.
  4. Заміна рульового колеса.
  5. Заміна стандартної панелі приладів.
  6. Установка нового обігрівача на заміну старому або установка автономного опалювача. 

Також, Ви можете подивитися нашу статтю: Тюнінг Уаз Хантер фото

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Уаз хантер тюнінг під Гелендваген фото

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Тюнінг Уаз хантер під Гелендваген відео

Тюнінг УАЗ Хантер

Вітчизняний УАЗ Хантер є відмінним варіантом для тих, хто захоплюється тюнінгом автомобілів. Незважаючи на великий скепсис, транспорт довів, що в плані прохідності він практично недосяжний для більшості джипів.

Широкий потенціал в переробці, поліпшення салону, зовнішнього вигляду, а також модифікації технічної частини УАЗ Хантера відкривається за рахунок конструктивної простоти і мінімального оснащення цього видатної моделі. Тому тюнінг УАЗ Хантер для бездоріжжя – це найпоширеніший варіант. Однак є ще й інші варіанти поліпшення, досить просто подивитися на тюнінг УАЗ хантер фото.

Тюнінг УАЗ Хантер своїми руками

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

УАЗ Хантер тюнінг для бездоріжжя, як приклад, виконується досить просто. Потрібно зробити підтяжку підвіски, замінити стандартні колеса, на колеса для екстремального водіння. На даху можна помістити багажник гратчастого типу, спереду встановити лебідку. Доповнити антураж можна розфарбуванням кузова в відповідному стилі.

Тюнінг по міські умови може обмежуватися 3D аерографією і модифікаціями інтер’єру. Одночасно при цьому рекомендується довести до розуму характеристики транспортного засобу. Аналогічна схема може використовуватися при модернізації для риболовлі. Тут вагому роль відіграють саме технічні властивості транспорту.

Є також і заводська модернізація, обмежена сумнівними поліпшеннями ходових якостей за рахунок захисту рульової тяги за рахунок стандартної конструкції і зміною забарвлення кузова.

Іноді можуть поставити і дефлектори з пластика. Настільки мізерні зміни в порівнянні з аматорськими модифікаціями пригнічують.

Тюнінг УАЗ Хантер під Гелендваген

Вітчизняному УАЗу за рахунок модифікації не складе особливих труднощів перевтілитися в близнюка іншої моделі німецького концерну. Це виконати не важко, адже у обох моделей є подібності в зовнішності, особливо по частині силуету. Але є і відмінності, як наприклад інша конфігурація капота і крил. Виконати заміну на стрімкі рішення, аналогічні німецьким варіантів сутужно не буде.

  ВАЗ-2108 тюнінг

https://www.youtube.com/watch?v=BbVOw-HlwJ4

Основна відмінність полягає в склінні дверей з боків. У Хантера воно невеликій площі, на відміну від великих розмірів стекол німця. Тому для підвищення схожості знадобиться доопрацювання дверного скління. Після, в обов’язковому порядку встановлюються автоматизовані підйомники скла, щоб підвищити рівень комфортабельності.

Варто провести заміну штатних дисків з гуми на просунуті рішення. Як варіант, купуються зразки Гелендваген. За цим спричиняється переробка кріпильних колісних систем і повна заміна деяких вузлів, однак результат не розчарує.

Тюнінг движка

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Поліпшити технічні показники мотора виявляється простіше за рахунок появи модифікацій інжекторів, що дозволяють виконати налагодження роботи двигуна без будь-якого комп’ютерного втручання.

Даний варіант модифікації називається чіп тюнінгом. Здійснюють його установкою оновленого варіанту ЕБУ. За рахунок цього:

  • на одну десяту збільшується потужність в разі збереження або зменшення паливного витрати;
  • пом’якшується робота мотора;
  • поліпшується керованість;
  • збільшуються динамічні показники прискорення.

До здійснення чіп тюнінгу движка Хантера варто вивчити використовувану для цієї мети програму і правильну калібрування, що дають бажані результати. Інакше ЕБУ потрібно пожвавлювати за допомогою професійного обладнання.

Деякими рекомендується замінити стандартний мотор, на движки із зарубіжжя. Але це невигідно, довго, та й в цілому не раціонально, оскільки стоковий двигун добре адаптований екстремального бездоріжжю, простий в обслуговуванні, перевершуючи в цьому багато закордонних аналогів.

поліпшення підвіски

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Найпростіше удосконалення в даному випадку – це ліфт. Таким чином, збільшується кліренс. Ще одне гідно даної операції з – можливість монтажу коліс з великим діаметром, що теж позитивно впливає на ходові характеристики транспортного засобу.

Щоб збільшити кліренс, потрібна установка проміжного кільця рами і кузова. Їх функціонал можна покласти на стандартні шайби для хокею, в кількості двадцять чотири штуки, з двома шайбами ​​для кожного болта кріплення. Після цього необхідна установка подовжених елементів ресор.

  ГАЗ 24 тюнинг

Альтернативний варіант включає цілий комплект, куди входить:

  • комплект пружин;
  • передні і задні амортизатори;
  • ресори;
  • драбина;
  • втулки ресори.

Установкою даного комплекту збільшується і просвіт транспортного засобу, що підвищує ходові якості і дає можливість ставити колеса з великим діаметром і потужним протектором. Обійдеться це дуже дорого в порівнянні з попереднім методом.

Тюнінг інтер’єру

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Цей етап обов’язковий для тих, кому важливий комфорт. Оскільки авто було зроблено для інших завдань, з комфортом у нього проблеми. Відштовхуючись звідси можна вибрати 2 варіанти: збереження самобутності, або поліпшення інтер’єру.

Головне в цій частині – це зміна стічних крісел комфортними версіями. Як варіант, вони можуть обтягувати шкірою, модернізуватися самостійним чином, виконати їх м’якими, поставити комфортні підголівники.

Одночасно при цьому можна змінити обшивку. Деякими фахівцями було рекомендовано зберігати колишній курс на простоту інтер’єру.

Взагалі, для сучасного тюнінгу канони і правила в дизайні є моветоном, тому варто на повну задіяти весь потенціал автомобіля.

Тут можна піти двома доріжками:

  • задіяти перевірені варіанти, відштовхуючись від думки експертів;
  • створити індивідуальний стиль, експериментуючи і творчо підходячи до справи.

Модернізація інтер’єрів є відмінною школою в плані вироблення практичних навичок і виконання незвичайних дизайнерських ідей.

Поліпшення приладовій панелі

Приладова панель є єдиним слабким аспектом розглянутого автомобіля.

Доводиться намагатися читати бляклі, дрібні позначення. Огляд приладів знижує також через рульового колеса.

Складнощі поліпшення панелі криються в особливостях компоновки. Тут цілий блок, вбудований в корпус торпеди з металу або, конкретно кажучи, перегородки між відсіком движка і салоном. Такий варіант можна назвати раціональним, але не у випадку дизайну і комфортабельності.

важливо

  Тюнінг салону Шевроле Круз своїми руками

Можлива тільки часткова модернізація заміною циферблатів і установкою світлодіодів.

поліпшення грубки

Хоча грубку важко назвати поганою, в деяких аспектах вона стає істотним мінусом.

Тому її тюнінг являє собою поліпшення її роботи.

Викликати невдоволення здатний і стоковий повітрозабірник. У процесі його роботи утворюється сніговий замет в всередині моторному просторі. В результаті він тане і виявляється в грубці. Результатом віконний конденсат, що знижує видимість. Усувають ця проблему монтажем кожуха. Його можна придбати, або зробити самому.

Також важливо відзначити і кран, керований за допомогою механіки. Певні водії обурюються, що він погано працює, доводиться прикладати багато зусиль. Щоб вирішити проблему, застосовують електричні крани. Однак і тут рано чи пізно буде потрібно ремонт. В основному тут все впирається в переваги водія.

Тюнінг габаритів

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

В оптиці поєднується функціонал і естетика. За допомогою змін дизайну оптики можна створити нову зовнішність транспорту. Модернізацію оптики виконують традиційними методами: заміною стічних зразків моделями з інших моделей, або їх удосконаленням.

У першому випадку потрібно змінювати посадку для нових оптичних приладів, змінювати кріплення.

У другому випадку проводять удосконалення:

  • покриттям корпусу спеціальними складами під хром;
  • установкою стрічок світлодіодного типу.
  • виконанням альтернативного фону за рахунок зміни колірного оформлення підкладки.

Найпростіший хід для власника – придбати нову оптику для транспортного засобу і самостійним чином все встановити. На ринку є різноманітні просунуті версії оптики для даної моделі.

Поліпшення задніх фар здійснюють за аналогічним переднім принципом, але з деякими спрощеннями через конструктивні відмінностей. Традиційну фігурну накладку в разі даної моделі не застосовують. Кращий варіант – це підвищена яскравість ліхтарів.

Якщо стаття була Вам корисна, можете поділитися матеріалом в соціальних мережах:

Уаз хантер тюнінг під Гелендваген своїми руками

Головна »Новини

Опубліковано: 28.08.2018

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиУАЗ ПАТРІОТ І ХАНТЕР ПІД Гелендваген! ТЮНІНГ СВОЇМИ РУКАМИ! ЕКСТРЕМАЛЬНИЙ ТЮНІНГ! РОСІЙСКИЙ ТЮНІНГ

Багато з вітчизняних автовласників мають стійку впевненість в тому, що одна з моделей УАЗ, а саме Хантер, володіє великим зовнішньою схожістю з німецьким позашляховиком Gelandewagen від компанії Mercedes, що і наштовхує деяких з них на думці про проведення відповідного тюнінгу. Варто сказати, що справа ця нехай і досить складне, але разом з тим і цілком здійсненне, тому сьогодні ми розглянемо, як самостійно виконати тюнінг під Гелендваген в домашніх умовах.

зовнішні роботи

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиГеліка по дешману з УАЗа

Після цього тюнінг триває установкою хорошого обважування, виконаного з нормального сплаву і закріпленого до несучих елементів на самому кузові. Далі з боків авто монтуються сталеві пороги, а спереду прилаштовується кенгурятник – без цих компонентів розраховувати на якесь значуще схожість не варто. Бампера виготовляються по власноручним кресленнями, при цьому необхідно пам’ятати і про опору на задньому бампері, використовуваної для хвіртки запаски – виконувати її слід з металу, відмовившись від пластику, схильного до швидкого зносу.

Тюнінг Уаз Хантер.Часть 1,
Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Триває тюнінг під Гелендваген проведенням спектра робіт по шумоізоізоляціонной і антикорозійного обробці кузова, що дозволяє не тільки продовжити термін служби видозміненого авто, але і підвищити комфорт від перебування всередині салону.

оновлення інтер’єру

Закінчивши проведення зовнішніх робіт можна перебиратися всередину салону. У багатьох, хто перейнявся переробкою свого Хантера в Гелендваген, салон останнього стійко асоціюється з розкішшю і комфортом. Все це, нехай і не в повній мірі можна зробити самостійно.

В першу чергу слід потурбуватися заміною сидінь – на анатомічні, спортивні або просто з більш високим рівнем комфорту.

Не варто забувати і про приладової панелі – її видозміна і переробка дозволить вам ще на крок наблизитися до створення тієї обстановки, яка панує всередині справжнього Гелендваген.

Як показує практика, майже всі автовласники, які затіяли переробку свого авто, змінюють і кермо – замість старого і не зовсім зручного встановлюють новий спортивний варіант.

Надати додатковий комфорт оновленої моделі вітчизняного автопрому допоможе ряд нововведень і доповнень, серед яких кондиціонер або клімат-контроль, електросклопідйомники, відеореєстратор, температурний датчик за бортом і в самому салоні, датчик дощу, електролюк в даху авто, панорамний дах і багато іншого.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Звичайно ж, всі ці пристрої і технології обійдуться в досить істотну суму. Втім, їх установка дозволить вам поступово наблизити свій УАЗ до стандартів компанії Мерседес, створивши той комфорт, який притаманний авто саме цієї марки. А це, повірте, варто всіх витрачених на переробку коштів і зусиль.

висновок

Ось, власне і все. Переробка УАЗ під Гелендваген своїми руками завершена.

Процес цей досить тривалий і трудомісткий, а зазначені вище рекомендації носять виключно пізнавальний характер і можуть бути доповнені і видозмінені за бажанням конкретного користувача.

Що ж стосується доцільності проведення такого тюнінгу, то тут кожен може приймати рішення самостійно. 

Уаз хантер тюнінг під Гелендваген

зміст

  • кузовні роботи
  • інтер’єр
  • Технічна частина
  • висновок

Багатьом автолюбителям доводиться до душі зовнішній вигляд Гелендваген (Мерседес G-класу).

Але що робити, якщо на даний момент немає вільних мінімум чотирьох мільйонів рублів, але є Уаз хантер? Відповідь проста, можна спробувати переробити його в цей самий мерседес за допомогою тюнінга.

Причому ступінь схожості буде залежати не тільки від ваших навичок (якщо робити самостійно), але і від кількості витрачених коштів.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силами

Ну да, а як по-іншому? Нові великі колеса, салон, мотор, коробка, різні молдинги, хромовані елементи – такий тюнінг коштує грошей.

Але не поспішайте засмучуватися, якщо не збираєтеся робити повний аналог, можна зробити його схожим для початку чисто зовні.

Примітно, що навіть з заводу хантер своїм силуетом дуже нагадує гелик, тому в плані переробок дана модель ульяновського автозаводу буде краще.

кузовні роботи

Перше, що кидається в очі – у Геліка набагато більша площа бічних вікон, тому доведеться розширити бічні отвори. Також необхідно буде підкоригувати капот і поставити інші крила, які не матимуть заокруглень.

Що стосовно пластикових обважень – їх можна виготовити за власними кресленнями з використанням скловолокна.

Хоча пластика все ж має бути по мінімуму, не варто робити обвіс як у AMG версії Гелендваген, бо машина не тільки для асфальту і такі деталі можна легко втратити на бездоріжжі.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиДалі, необхідно буде замінити металеві елементи на хромовані, такі як: «кенгурятник», металеві пороги (підніжки). Для більшої схожості обов’язковими до установки є також такі елементи, як: хромована сходи на кришці багажника разом із запасним колесом в чохлі, додаткове освітлення (противотуманки, діодний оптика) і звичайно ж нові колеса більшого радіусу, колеса це практично 50% виду будь-якої машини.

інтер’єр

Що стосується салону автомобіля – можна спробувати обшити заводські сидіння шкірою або поставити нові спортивні зручні крісла з підігрівом або навіть електрорегулюванням. Звичайно, необхідно буде замінити передню панель, поставити підлокітник, електросклопідйомники. Можна піти ще далі і поставити, наприклад, кондиціонер або клімат систему.

Але найголовніше, з чого треба починати тюнінг салону – проклеїти його шумо-віброізоляція, щоб позбутися від гулу і відлуння. Проклеїти можна найосновніші місця: дах (щоб не було чути шуму падаючих крапель дощу), двері, моторну перегородку, колісні арки і багажник. Тільки після ретельної проклейки дверей можна ставити в них гарну акустику.

Тюнінг уаз хантер під Гелендваген.  Глобальна переробка своїми силамиБагато автовласників хантерів ставлять більш зручний кермо, замість стандартного, а також змінюють важіль кпп. Якщо дозволяє бюджет можна поставити в салон невеликий монітор під камеру заднього виду, укупі з парктроніки це значно поліпшить оглядовість немаленького автомобіля і полегшить маневрування в обмеженому просторі. Якщо вже мова йде про повну люксі – можна зробити електричний люк або панорамний дах.

Технічна частина

Якщо хочете, щоб уаз хантер їздив так само швидко як Гелендваген, доведеться зробити тюнінг ходової і двигуна. Що поробиш, позначається початкове призначення УАЗа, як військового автомобіля. Так, він надійний, так, ремонтопридатний, але щоб змусити його управлятися – слід попрацювати з рульовим керуванням, як і з підвіскою в цілому. Звичайно, це все буде коштувати не дешево.

Нічого страшного якщо такий проект тільки зовні нагадуватиме мерседес G, а вся «начинка» залишається колишньою.

Порада

Далеко не кожен зможе собі дозволити поставити іншу коробку передач, здатну витримати більший крутний момент, інші мости, раздатку, більш потужний двигун.

Саме тому багато власників тюнінгових УАЗів форсують стандартний двигун, допрацьовують заводську ходову, ставлять в коло дискові гальма. Можна ще попрацювати з вихлопом і добитися вельми цікавого звучання.

висновок

Отже, резюмуючи все що було сказано раніше, можна стверджувати що процес переробки уазика в Гелендваген – завдання нелегке, але цілком здійсненне, про що свідчать численні фото і відео авто, що зазнали подібні зміни. Пропонуємо переглянути відео про те, як зробити з хантера мерседес G-класу:

Уаз хантер: дизель і акпп від Геліка і пневмопідвіска!

МВК представляє свою нову роботу. Зрозуміло, що над УАЗик сильно “попрацювали” ?Силовий обвіс, великі колеса, фарбування захисним покриттям Raptor … Але це не найголовніше! 

  • Трохи відео демонструє як працює пневмопідвіска і пневмодудка.
  1. Вперше цю машинку нам демонстрували на святі ДР Уазбукі 16-ти річчя.

Тоді толком подивитися машин не вийшло. Тільки мигцем і без коментарів.

  • Зрозуміло, що над УАЗик сильно “попрацювали”:) Силовий обвіс, великі колеса, фарбування захисним покриттям Raptor
  • Усередині абсолютно нова панель приладів

Поличка над лобовим склом. Штатний стелю замінений на новий, який складається з шумоізоляції закритою тканиною карпет.

  1. Під капотом мерседесовській дизель
  2. Тут же компресорна станція
  3. А червона распорка наводить на асоціації тазів з 90-х ?
  4. І ось, в березні 2016 року цей УАЗ Хантер приїхав на доопрацювання до місця свого народження – в Московський Позашляховий Клуб
  5. Випитую Олексія Коврова [Попутник], беззмінного керівника МВК, що робили і що будуть робити з цією машиною.
  6. Отже по порядку: УАЗ був колись військовим, знаходився на консервації і потім був успішно з неї знято.

На машину були встановлені широкі мости Спайсер від УАЗ Патріот з примусовою пневмоблокіровкой, але підвіска і спереду і ззаду залишилася рессорной.Однако! Для того щоб компенсувати жорсткість ресор і для того щоб автомобіль більш м’яко їздив по нерівностях була впроваджена пневмопідвіска !

  • Використовувався американський кит-комплект для тюнінга. Підйом кузова за допомогою пневмопідвіски становить близько 20см
  • Ресори РИФ на револьверних сережках

Для длінноходной підвіски довелося замовити довжелезні амортизатори. Щоб підвищити жорсткість конструкції для них зробили спеціальну розпірку, яку видно під капотом.

Для задніх амортизаторів змінений кут установки.

Замість двох маленьких бензобаків, встановлено єдиний, великий з нержавійки на 160 літрів. Бак розташовується ззаду і має свою заливну горловину.

Штатні люки бензобаків залишені на своїх колишніх місцях, але при їх відкриванні відчуваєш незрозумілі почуття, коли замість бензобака бачиш дорогу. Зате тут причаїлися бистрос’еми від пневмосистеми.

Під капотом розмістився дизельний двигун ОМ605.Ето п’ятициліндровий атмосферний двигун з чавунним блоком і алюмінієвою головкою. Має по 4 клапани на циліндр і механічну ТНВД. Двигун встановлений з рідної КПП. 

Роздавальна коробка від Gelandewagen W463, у неї є Електропневматична блокування міжосьового диференціала, що укупі з двома примусовими блокуваннями в мостах дає шанс “не бігти за трактором” ?

Перед установкою на автомобіль двигун поміщається на стенд, тестується все форсунки. Двигун трохи “накручується”, таким чином, що з нього знімаються 130лс.

  1. Дивно бачити АКПП на УАЗі
  2. Щоб не “стирчати в задушливому офісі” виїжджаємо на свіже повітря.

По дорозі прислухаюся до відчуттів від пневмопідвіски. Для траси встановлюється оптимально-комфортне тиск в півтори атмосфери, хоча максимально можна підняти до 5 атмосфер.

Невеликі нерівності в сантиметрів 3-5 УАЗик “проковтує”. Зазвичай такі недоладності на асфальті жорстко відчуваються не лише п’ятою точкою але всім тілом. А ось нерівності побільше, типу “лежачих поліцейських” машинка проходить помітно жорсткіше. Все таки на ресорах далека від ідеалів комфорту. Цікаво було б випробувати пневмоподвеску на автомобілі з пружинами.

  • Весь силовий обвіс: бампера, пороги, багажник, використаний РІФовскій
  • Ширші мости зажадали установки розширювачів колісних арок.

Кузов щодо рами був ліфтованную на 6.5 см (боді-ліфт). Так само помітно, що в порівнянні з першими фотографіями автомобіля колір захисного покриття змінився від комбінованого зелено-чорного на фірмову аерографію МВК в стилі “ялинки”

Кузов, знизу, нещадно обрізаний і посилений 3 мм профілем. Це рятує його від передчасної корозії. Так само профіль виступає в якості додаткової підніжки.

  1. Задні вікна затоновані і захищені антивандальними гратами.
  2. Знизу встановлений захист рульових тяг. Самі кермові тяги посилені і додатково забезпечені рульовим демпфером
  3. Кермо на автомобілі такий, що ні вислизне!
  4. Цьому сприяє крім рульового демпфера ГУР від мерседеса і рульова машинка від ZF

Передні сидіння офигительно зручні, вони шкіряні від Mercedes-Benz ML. Всі електричні приводи регулювань підключені і діють!

  • Задні сидіння від Паджеро Спорт Вони так само шкіряні і можуть складатися і розкладатися.
  • Особлива гордість панель приладів.
  • З штатних приладів залишився тільки спідометр, інші або замінені, або додані.
  • Встановлено планшет з навігацією
  • Дві педалі на УАЗі замість трьох виглядають незвично.

А ось штатна піч … це даремно! Мало того що вона іржавіє, так ще від неї всі стекла в дощ запотівають

  1. Але з лобовим склом ця дилема була вирішена за допомогою установки нового лобового скла з підігрівом.

Доп.свет весь світлодіодний і фари головного освітлення так само светодіодние.Чтоби їздити по бродах є шноркель, а щоб гілки в лісі не ломилися в лобове скло є веткоотбойнікі.

  • Спереду лебідка із зусиллям в 9500lb
  • Зовнішні дзеркала з підігрівом, але дроти чомусь не прибрані всередину
  • А ця пімпочка над поворотником – зовнішній датчик температури
  • Колеса зараз стоять розмірністю 285 / 75R16 Goodyear Wrangler, диски з вильотом -44 Встановлено дискові гальма “по колу”
  • Автомобіль приїхав для подальшого усовершенствованія.В планах установка стельового кондиціонера
  • Ось такий вийшов Козлик-Гелентваген!
  • джерело

Сподобався наш сайт? Приєднуйтесь або підпишіться (на пошту будуть приходити повідомлення про нові теми) на наш канал в МірТесен!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…