Автомобіль радянського виробництва УАЗ-469 був підготовлений Ульяновским автозаводом практично по спец. замовленням країни. Планувалося, що подібний позашляховик буде використовуватися в армійських військових частинах і в Міністерстві внутрішніх справ. Плани були ще й обійти американський Вранглер, який США використовували у себе.

В цілому, позашляховик вийшов на славу – чіткі рубані лінії УАЗа привертали увагу простих людей, а тих, хто не дружив з законом, шокували в втеча. Прохідність у «козлика», як до сих пір називають його в народі, була на високому рівні, простим легковикам за ним по бездоріжжю було не наздогнати.

Незабаром автомобіль поїхав працювати в призначені відомства, країна пройшла реформи і перетворення, а УАЗ-469 залишився колишнім, без шансу на закономірний і бажаний рестайлінг.

Зверніть увагу

Багато сімей змогли дозволити собі покупку автомобіля для особистих потреб, і багато власників задумалися над тим, як зробити автомобіль ще більш привабливим, прохідним і функціональним.

Саме тут і почалося повальне захоплення бездоріжжям, покатушками і доробками автомобіля.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Варто врахувати відразу – якщо ви вирішили доопрацювати стандартний УАЗ-469, доопрацюванням цим не буде кінця і краю. Особисто я не знаю тих «Передєлкіно», хто відмовився від цієї затії. А навпаки, знаю багатьох, хто купив УАЗ, допрацював, продав і купив новий.

Абсолютно голий автомобіль, і знову зайнявся його рестайлінгом. Підготовка машини для бездоріжжя – це спосіб життя, він затягує і не відпускає нікого. Не варто впадати у відчай, це захоплююче заняття, яке навіть деякі пані вітають.

Отже, починаємо готувати автомобіль вперше. Поїхали!

Класифікація тюнінгу або на що звернути увагу в першу чергу

Тюнінг – це доопрацювання автомобіля з метою поліпшення його споживчих якостей. Для початку варто визначити для себе – що саме власник хоче поліпшити і куди він готує свій автомобіль. Розрізняють два види тюнінгу позашляховиків, перший – доопрацювання машини і створення експедіціоннік, другий – отримання автомобіля для участі в змаганнях.

Принципові відмінності тут існують, перший тюнінг легший, власники експедиційних автомобілів вважають за краще не вбивати своє авто, а ось ті, хто їздить на змагання, розуміють, що з машини треба вичавити все, інакше не бачити навіть третього місця в загальному заліку.

Відповідно, монстра в повному розумінні цього слова з УАЗа готують для участі в забігах і шоу.

Оскільки до змагань при першому знайомстві з авто ще далеко, розглянемо тюнінг експедіціоннік.

зовнішній тюнінг

Фарбування, або як заховати авто серед білого дня

Перше, що кидається в очі – це колір автомобіля, щонайменше, здається, що колір цей непрезентабельний, а якщо подивитися на рік випуску авто, то отримаємо абсолютно не трендовую забарвлення.

Багато власників перефарбовують своїх залізних коней в камуфляж, просто малюють на тілі машини плями. Як людина, що випробував подібні доопрацювання на своїй шкурі, скажу – справа це фізично витратна.

Якщо ви хочете отримати якість, то халтурити тут не варто, адже колір вашого «козлика» – це ваше обличчя.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Фарбування починається з того, що знімаються всі виступаючі елементи авто, закриваються старими газетами фари і скло, обробляється кузов автомобіля антикорозійним покриттям. Потім основний колір наводиться в норму, їх може бути три: УАЗ-469 випускався сірого, світло-коричневого і хакі квітів; потім клейкою стрічкою викладаються контури плям і зафарбовуються фарбою.

Етапу фарбування три, просто камуфляж має три різні відтінки.

Для автомобіля кольору хакі вибирати треба коричневий, зелений (темний) і чорний кольори плям, для сірого основного підійдуть білий, сірий (темний) і чорний відтінки, для світло-коричневого автомобіля варто купити коричневий (темний), блідо-жовтий і чорний тони. Спочатку забарвлення проводять світлими фарбами, інакше чорні плями будуть просвічувати, ідеально підійдуть фарби в балончиках, на кожен колір знадобиться 2 балончика певного відтінку.

Часу на фарбування піде близько 3-4-х повних днів, грошей в районі 5-8 тисяч за умови самостійної роботи, а ось нервів беріть більше, так як по початку мало, що буде виходити.

Зате потім, коли автомобіль заграє новими фарбами, власник повною мірою відчує переваги подібного тюнінгу: в лісовому масиві машину не видно, а в місті помітить кожен.

Захоплюватися автомобілем будуть все без винятку.

Силові обважування або що таке кенгурін

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Силові обважування автомобіля – це залізні або металеві бампери. Силові обважування потрібні тим, хто ганяє на полювання і риболовлю, вони незамінні в лісових масивах, рідколісся і снігових завалах. Зрозуміло, чим товще сталь силового бампера, тим важче автомобіль, але для УАЗа це більше плюс, ніж мінус, утяжеленная машина легше йде по бездоріжжю.

Передній і задній бампери виготовляються переважно зі шматка швелера, для його створення необхідно зробити відповідні заміри і приблизно представляти, що в підсумку ви хочете отримати. Думаю, цього розділу варто присвятити окрему тему і викласти креслення. Якщо купувати, то також можна рекомендувати до покупки бампера «Риф» або «Хантер» (на фото нижче).

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Кенгурин – це спеціальні дуги з металевих труб, які навариваются зверху на передній бампер. Кенгурин служить відмінним захистом від пробоїв оптики і передньої частини кузова. Та й при зустрічі з лосем на трасі машина залишиться цілою, ну, або тільки злегка пом’ятою.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Вартість силових бамперів в магазинах становить в середньому 30-40 тисяч за штуку, при самостійному виготовленні витрати будуть знижені в 7-8 разів. При покупці зверніть увагу на силові передні бампери в зборі від фірми «Риф» – класний і надійний силовий обвіс.

Електрична лебідка, або навіщо УАЗу лебеді

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Принцип роботи будь-якої лебідки – підтягування або витягування автомобіля за допомогою троса. На УАЗ-469 встановлюють електричні лебідки 5-Тітона зусиллям. Менше встановлювати не варто, інакше власник буде ще і танцювати з бубном, намагаючись таким чарівним чином витягнути автомобіль.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

У народі уазоводи називають свою помічницю лебідь і кожен уазовод хоч раз в житті «лебідь». Лебедєв – це пісня! Водій, виходячи з машини, оглядає мудрим поглядом місцевість і те місце, куди його занесла нелегка.

З ненастирливим свистом знімає гальмо і розмотує трос лебідки. Дерево або чагарник, куди він підчепить цей трос, водій вже пригледів. Також посвистуючи, уазовод зміцнює трос і повертається в машину, не забуваючи по дорозі згадувати чиюсь матір.

Мабуть, це вона його сюди затягла. Водій сідає в машину, бере джойстик лебідки і починає трохи підтягувати трос, потім зусилля лебідки збільшується. Одночасно варто і додати газу, щоб навантаження від цих маніпуляцій не обірвалася ремінь генератора.

Хвилин п’ять-сім, і ось УАЗ знову стає в колію або виїжджає на невелику галявину.

Які моделі електричних лебідок підійдуть для Уаза і скільки вони коштують – читайте в нашому огляді.

важливо

Рекомендація єдина: завжди возите запасний ремінь генератора УАЗ-469 або навіть парочку, вони вам знадобляться.

Лебідки електричні встановлюються як в передній, так і в задній бампери. Однією лебідки на УАЗі цілком вистачає. Виробників подібних аксесуарів досить, тому й ціна на електричну лебідку може бути різною. Мінімальні вкладення: придбання лебідки та її установка виллються власнику в суму 20-25 тисяч рублів.

Експедиційний багажник, або де возити все необхідне

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Експедиційний багажник – це необхідний атрибут будь-якої розсудливої ​​уазовода. Тільки тут водій перевозить запасне колесо, хай-джек і купу всякого необхідного мотлоху. Багажник візуально зробить автомобіль вище, втім, як і ворота в гаражі.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Багажник можна зварити самому або купити вже готовим, витрати на його придбання складуть близько 5-15 тисяч рублів. Але багажник потрібен не тільки для перевезення вантажу, а ще для установки люстри.

Додаткове освітлення, або навіщо на УАЗі люстра

Люстра, яка висить в залі будинку, цілком звична і питань не викликає. Зрозуміло, що люстра необхідна для освітлення. На автомобілі класу позашляховик також використовується додаткове світло, за допомогою якого можна пересуватися в темний час доби.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Люстра в перекладі з древнеуазовского означає установку на авто чотирьох і більше фар. Встановлюються фари на багажник, монтаж проводиться власником самостійно. Розрізняють додаткове освітлення ФАРН і лайт-бари.

Фара – це 5-8 світлодіодів за склом, а лайт-бар – це довгаста конструкція з кількістю світлодіодів від 32 штук.

І якщо фар на люстру потрібно 4 – 2 з ближнім спрямованим світлом, вони встановлюються в середину, і пара з дальнім розсіює светопотока по краях, то лайт-бару буває досить і одного.

Вартість такого освітлення в середньому складе: фари, 4 штуки – 8000 рублів, і лайт-бар, 1 штука – від 8 до 16 тисяч. Що краще, а що гірше – питання в даному випадку неправильний, тому як установка бюджетного, фарного, освітлення нітрохи не гірше покупки лайт-бару.

Що таке тапки і навіщо їх міняти

Уазоводи за своєю природою люди суворі, але дуже добрі. Вони дають свого автомобіля ласкаві прізвиська і називають окремі частини свого сталевого коня незрозумілими словами.

– Пора тапки міняти, хочу на розмірчик більше.

Напевно, багато необізнані не зрозуміють, що за тапки і чому розміром більше. Пояснюємо: тапки – це колеса. Тапки бувають АТешние і бувають МУДовие. Утворені ці слова від класу гуми: All Terrain і MUD Terrain.

АТешная гума має яскраво виражений малюнок протектора, застосовується в лісі (30%) і переважно на асфальті (70%), МУДовая шина має агресивний малюнок протектора, масивні грунтозацепи, що йдуть на плечову поверхню колеса, славиться відмінною очіщаемость, застосовується в лісі (80% ), на асфальті її краще не використовувати, вона швидко сточується і покришки вистачає зовсім трохи, а якщо врахувати, що вартість добротних МТ шин вельми пристойна, їздити на низ по асфальту економічно не вигідно.

Тапки на стандартний УАЗ на простих мостах без боді-ліфта (підняття кузова) входять в 31-м дюймовому розмірі. Для того щоб встановити гуму більшого діаметру, треба буде машину підняти і порізати колісні арки. Якщо арки не видаляти – гуму теж вирве на великих купинах при максимальних вивішуваннях підвіски.

Вартість шини залежить від розміру коліс, класу гуми, виробника і марки. Наприклад, БФ Гудріч, самі трендові в невеликому розмірі коштуватимуть 10 000 за балон, найдорожчі в своєму сегменті – це ТСЛ Боггери, вартість колеса в 35 розмірі може досягати і 30-35 000 за штуку.

Вчимо нашу машину плавати або що таке шноркель

Пам’ятайте розділ про лебідки? Так ось, засадити машину в грязь – не найстрашніше, як могло здатися, найстрашніше на непідготовленою машині залізти в воду.

Вода небезпечна для двигуна і паливної системи в цілому, тому прозорливі уазоводи встановлюють на авто шноркель, спеціальну пластикову трубу, яка проводить забір повітря з висоти даху автомобіля.

З шноркелем, який встановлений правильно, можна сміливо лізти в струмки і заплави, вашого автомобіля не загрожує небезпека «водяної хвороби».

Порада

Зробити шноркель самостійно не вийде, точніше, не варто. Давайте довіримо це завдання професіоналам, тим більше, що вони розробили для УАЗа жодну модель цього девайса. Встановити шноркель можна і самому, вартість його варіюється в межах 2500-4500 рублів.

На ціпок, або післямова автора

Все, що читач почерпнув в цій статті – це мала дещиця тих знань, якими володіє досвідчений уазовод. Вчитися ніколи не пізно, а вчитися створювати шедеври тим більше.

Саме по кожному пункту хотілося б сказати більше, і показати читачеві, яким буває УАЗ-469 у хорошого власника. Навчити правильно вибирати і встановлювати електричні лебідки, розповісти всі хитрощі і тонкощі при виборі тієї чи іншої шини.

І побажати недосвідченим в цій справі новачкам терпіння і віри в свої сили, пам’ятайте, після доопрацювання автомобіль скаже вам спасибі своєї прохідністю і своєю відданістю.

А вже заздрісних поглядів на дорогах ви побачите немало, все-таки прокачаний Уазик виглядає вражаюче.

Тюнінг УАЗ Патріот – Тюнінг центр 4х4

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду
Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Під переднім бампером є ще один силовий елемент: потужний захист рульових тяг і встановленого додатково рульового демпфера. Цей самий демпфер – деталь не те щоб зовсім необхідна, але дуже корисна. Гума адже встановлена ​​розмірністю в 33 дюйма і взута вона на сталеві диски Off-Road Wheels. Колеса вийшли важкими, і без демпфірування віддача на кермо при їзді по бездоріжжю була б досить неприємною.

Покришки, до речі, тут не зовсім звичайні, американські Mickey Thompson Baja MTZ. Ціна трошки кусається, але ця грязьова гума краще багатьох інших поводиться на морозі, не дуже «дубєєт», а їздити на ній як раз планується цілий рік. Ось цим вибір і обумовлений.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

М’які розширювачі арок з відповідними розміру коліс потужними бризговиками (справа рук майстрів техцентру 4х4 ) докладно описувати нема чого – ви їх бачите на фото. І надійні механічні хаби AVM на зображенні, напевно, помітні.

Якщо ви вже уважно розглянули взагалі всі фотографії, то і вічко камери заднього виду біля кожуха ламп підсвічування держномери розгледіли (в машині коштує аудіосистема з висувним дисплеєм).

А ще прекрасно видно, що машина досить серйозно отліфтована.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Все правильно. По-перше, шестисантиметрового проставкамі над рамою піднятий кузов. По-друге, штатна підвіска цілком замінена на посилений комплект Ironman (амортизатори + пружини + ресори) з дводюймовим ліфтом. Добре тепер виглядає наш « Патріот », брутально. Ми ж скажемо ще пару слів про те, що від очей приховано.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду
Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Рутинної вже процедурою при роботі з  УАЗом стала заміна куркулів з ненадійними шкворнями, які і 10 тисяч можуть не виходити, на конструкцію з підшипниками.

Також з «нижніх» робіт варто згадати про потужну алюмінієву захист паливних баків – дану деталь тюнінгу ми проектували і виготовляли самі. Мати справу з нестандартними штуками, до речі, доводиться постійно.

Якщо щось не продається в магазинах або продається, але вимагає «заточування» під потреби конкретного клієнта – це майстри техцентру 4х4 зроблять без проблем.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

На цьому список робіт завершено. Витягати з клієнта гроші і ставити на позашляховик будь корисне і марне обладнання, яке є на ринку, не в наших правилах. Машина отримала все необхідне для боротьби з російськими полями і лісами, і при цьому, що важливо, стала виглядати краще, ніж коли виїхала з воріт автосалону, будучи просто новим УАЗ Patriot .

Інші дуже вдалі приклади тюнінгу УАЗ «без перегинів»:

  • Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду
  • Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду
  • Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Тест-драйв УАЗа «Патріот» в заводському тюнінгу. Все легально!

Оригінал статті: www.drom.ru Григорій Алешкер Фото: Олексій Барашков

Чи то рак на горі свиснув, то чи криза змусила, але ульяновци нарешті почули благання своїх клієнтів. У серію пішов «Патріот» з комплектом заводського тюнінга, який не потребує узгодження з ДАІ. На такій модифікації, названої «експедиційні», ми прокотилися по асфальту і бездоріжжю Краснодарського краю.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Не минуло й двадцяти років з початку виробництва УАЗу «Патріот», як в числі опцій з’явилася блокування заднього міжколісного диференціала. Що ж, краще пізно, ніж ніколи, до того ж заводчани не зупинилися на досягнутому.

Скориставшись сумної для всіх джиперів ситуацією з «техрегламентом», завод, щоб залучити нових «уазоводов», сам зайнявся легалізацією змін в конструкції свого транспортного засобу.

Для установки на «Патріот» сертифікували лебідку, захист рульових тяг, а тепер запропонували і ще більше позашляхових доробок єдиним пакетом.

В оснащенні «експедиційні» спецверсії – лебідка «Спрут 9000 Спорт», силовий багажник Rival, підйомна сходи, захист рульових тяг, захист порогів, фаркоп, жорстка блокування заднього міжколісного диференціала Eaton E-Locker, шини – BF Goodrich All-Terrain T / A LT225 / 75R16 на сталевих штампованих дисках.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Тільки «Експедиційний» УАЗ «Патріот» фарбують в помаранчевий колір в стилі Land Rover G4 Challenge, альтернатива цьому відтінку – темно-зелений металік. Ціна спецверсії посилання – 1 039 990 рублів. Ульяновської колірній гамі завжди не вистачало яскравості, але ось колісні арки і бампери з міцного нефарбованого пластика були б куди практичніше.

Уазовцы заранее предупредили — готовьтесь к настоящему офф-роуду, будем «рубиться». Расписали идеальный для «Патриота» трек на шинах стандартной размерности — уходим в горы возле Лазаревского, что под Сочи, штурмуем Грачевский перевал, спускаемся с другой стороны к поселку Отдаленный в Апшеронском районе.

К сожалению, погода внесла свои коррективы — за неделю непрерывных дождей с приморской стороны маршрута поднялись броды, сошел сель, так что пришлось нам «рубиться» около трехсот километров в объезд, по мокрым асфальтовым серпантинам, чтобы подняться в горы от финишной точки в Отдаленном.

Но так даже ближе к реальным условиям эксплуатации, ведь любое хорошее внедорожное путешествие начинается с длинного перегона по трассе.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

На дорозі «Експедиційний Патріот» не підніс сюрпризів: він, як правило, не відрізняється динамікою і посередньо рулится. Скоріше б вже почали ставити доопрацьований 150-сильний мотор ZMZ Pro від нової полуторки УАЗ «Профі»! Стандартного бензинового 2,7-літрового «атмосферника» потужністю 134 к.с.

замало і для рівнини, в горах на крутих підйомах його тим більше не вистачає, але навіть цього движку необхідна шоста передача. З нинішньої 5-швидкісною коробкою на довгих прямиках при швидкості 100 км / год стрілка тахометра йде вище 3000 об / хв, яка вже тут економія палива – навантажена машина з екіпажем з чотирьох осіб їсть по 16-17 літрів бензину.

Автомобіль взутий в шини BF Goodrich ALL-Terrain T / A LT225 / 75 / R16 – більше поки не можна, збільшення розмірності вимагає сертифікації.

На мій погляд, «Гудріч» – відмінний компромісний варіант: гарні на середньому бездоріжжя, по асфальту ходять довго, майже не шумлять, передбачувані – в мокрих «шпильках» наш «Патріот» плавно ковзав задньою віссю назовні повороту і охоче повертався на траєкторію під скидання газу.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

На швидкостях до 80-90 км / ч шум вітру в порожньому багажнику майже не чути, після 100 км / ч його заглушає двигун, а ось покришки шелестять дуже тихо.

Стабілізувати позашляховик доводилося самостійно – в основі «експедиційні» версії лежить друга після базової комплектація «Оптимум» без ESP і допоміжної позашляхової електроніки.

Мало і комфортних опцій – немає круїз-контролю, камери заднього огляду, кнопок на кермі, дистанційного керування центральним замком, підігріву вітрового скла, керма і передніх сидінь, замість клімат-контролю – кондиціонер.

Крісла базові, без мікроліфта і поперекового підпору, правда, на відміну від стандартного «Оптимуму», в комплекті «експедиційного» УАЗа «Патріот» є медіасистеми на Android з 7-дюймовим екраном і вбудованою навігацією Navitel з «забитими» в неї картами Росії, Білорусії, Казахстану і України.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

В основі «експедиційні» версії – комплектація «Оптимум» за 809 000 рублей, але з топової Медіасистеми і другим обігрівачем. Згодом, можливо, «дозволять» докуповувати ESP та інші опції не з «свого» пакета.

До вечора ми дісталися до селища Мезмай, вірніше, забралися в гори над ним і розбили табір прямо на «лобі Леніна» – так місцеві жителі називають природну оглядовий майданчик на відрогу Гуамское хребта, з якої в ясну погоду відкривається чудовий вид на долину.

У надії хоча б на наступний день побачити красу, приховані густим туманом, ми зайнялися установкою розкладний намети з уазовской каталогу аксесуарів на дах «Патріота» поверх силового багажника. Заодно не раз перевірили міцність відкидний сходи.

Конструкція виявилася вдалою – сходи не хитається, висота підйому оптимальна, головою не здивуєш, фіксатор надійний, без проблем замикається навіть коли автомобіль стоїть нерівно.

За восьміопорному багажнику можна спокійно ходити, поперечки майже не прогинаються, між ними приварена часта сітка – зручно кріпити будь-який вантаж. Чи не сподобалося тільки якість фарбування багажника – на стиках труб подекуди вже з’явилися маленькі іржаві «квіточки».

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Намет на даху не входить в «Експедиційний» комплект, але пропонується в оригінальному каталозі, правда, ставити її краще не разом, а замість експедиційного багажника – занадто висока виходить конструкція.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів брудуТюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Відкидна сходи добре тримається на фіксаторі, піднімається вгору на пневмоупорах. Міцні додаткові пороги взяли на себе всі удари вилітають з-під коліс каменів. Покришки All-Terrain T / A гарні на кам’янистих ділянках і непогано «гребуть» в грязі.

Вранці так і не розвиднілося, підганяли нескінченним дощем, ми намотували на колеса кілометри розбитої грунтовки, поки не вперлися в невеликій брід. На щастя, річка тут піднялася не сильно, інакше ми б не змогли форсувати її без шноркеля, який чомусь не входить в «експедиційний» версію, правда, ульяновци запевняють, що скоро виправлять це прикре упущення.

За бродом почався власне підйом на Грачевський перевал. Місцевий гід залякував щосили – «дуже круто, піднімайтеся строго по одному, на першій зниженій передачі, не зупиняйтеся ні в якому разі – рушити не зможете, забуксуете».

Про всяк випадок я підбурив колеса до півтора атмосфер і не прогадав – «Патріот» пішов набагато м’якше, «Гудріч» відмінно чіплялися за мокрі камені, тяги цілком вистачало на другий, а подекуди і на третій зниженою, так що ледве повзе проводніка- перестрахувальника я наздоганяв не один раз.

З кам’яним «триалом» УАЗ впорався, а от обіцяне грязьове бездоріжжя шукали спеціально, благо далеко їздити за ним не довелося, розкішні калюжі виявилися мало не в ста метрах від вершини перевалу. Тут ми нарешті розмотали лебідку, майстерно заховану в стандартному передньому бампері.

Вітчизняний «Спрут 9000 Спорт» працює швидко, тягового зусилля в 4000 кгс цілком достатньо для того, щоб витягнути з «засідки» досить важкий позашляховик. Шкода, що з економії лебідку НЕ оснастили радіопульта, а роз’єм для проводового пульта закріпили поруч з акумулятором, не потрудившись зробити висновок в радіаторну решітку – в результаті для під’єднання пульта потрібно відкривати капот.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів брудуТюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Радіопульта в комплекті лебідки немає, але його краще відразу придбати, щоб не бути «прив’язаним» до автомобіля. Кліренс «експедиційного» УАЗа «Патріот» – ті ж самі 210 мм, але на підбурювання колесах з хорошим протектором машина відчуває себе набагато впевненіше. Шноркель – нагальна потреба для експедіціоннік, дивно, що його не сертифікували в першу чергу.

З іншого боку, бажання уазовци заощадити «на сірниках» зрозуміло, їм явно не хотілося задирати ціну спецверсії, і таким ось чином вдалося вкластися майже рівно в мільйон. Якщо без знижок – в 1 039 990 рублів, а з урахуванням вигоди по «трейд-ін» і програмою лояльності – в 969 990 рублів.

Чи варто «Експедиційний» УАЗ «Патріот» цих грошей? На мій погляд – так. Але тільки в тому випадку, якщо ви не уявляєте собі подорожей без силового багажника, сходи і міцної трубчастої захисту порогів, за яку, в принципі, «Патріот» можна підняти рейковим домкратом.

Все це, а також фаркоп, лебідка, захист рульових тяг сертифіковані заводом в складі транспортного засобу. Спілкування з ДАІ зводиться до мінімуму, при реєстрації “допи” вписуються в документи «автоматом», без принизливої ​​біганини по інстанціях, що займає не один день (а самостійна «легалізація» часом розтягується на місяці).

Ну і не забувайте про помаранчевий колір в стилі Land Rover G4 Challenge, звичайні «Патріоти» так не фарбують.

В Ульяновську всерйоз вирішили зайнятися позашляхової підготовкою, сьогоднішній «Експедиційний» УАЗ «Патріот» – тільки початок, подібні спецверсії, цілком можливо, з’являться для УАЗа Хантер і інших представників модельної лінійки компанії.

Технічні характеристики «експедиційного» УАЗа «Патріот» (дані виробника)

Зроби сам?

«Експедиційний» УАЗ «Патріот» на 230 990 рублів дорожче своєї «основи» – комплектації «Оптимум». Все додаткове обладнання є не тільки у офіційного дилера.

В сумі лебідка, захист, пороги, фаркоп, багажник, сходи, блокування Eaton E-Locker і покришки потягнуть приблизно на 160 000-170 000 рублів без установки, якщо купувати самому «на стороні».

Перш ніж зайнятися самостійним тюнінгом, слід з’ясувати, чи потрапляє ваш «Патріот» в число «щасливчиків», якщо він випущений до виходу в світ «експедиційні» спецверсії.

Не варто забувати і про те, що завод сертифікував лише певні моделі обладнання – вони позначені зеленим штампом «Сертифіковано для установки» в каталозі оригінальних аксесуарів. Будь-які інші «допи» буде потрібно легалізувати. Самостійне отримання дозволу на «внесення змін до конструкції транспортного засобу» – тривалий процес.

Зверніть увагу

Мінімальні витрати на експертизу в уповноваженої організації та держмита – близько 10 000 рублів, позитивний результат не гарантований. Оформлення документів «під ключ» з супроводом інтересів власника в ГИБДД обійдеться в 40-120 тисяч рублів залежно від складності. Установка в сертифікованому техцентрі – приблизно 20 000 рублів.

Можна поставити “допи” і у себе в гаражі, якщо є час і деякі навички, але і в цьому випадку краще підстрахуватися, заплативши за папери про проведення робіт. Самостійний тюнінг має сенс, якщо вам точно не підходить помаранчевий колір і хочеться комплектацію багатший. Ну, а якщо не потрібен багажник зі сходами, фаркоп і захист порогів, простіше доплатити 74 000 рублів за блокування заднього моста і пакет «Офф-роуд», тобто лебідку з захистом рульових тяг. Комплектація «Престиж» з ESP і допоміжної позашляхової електронікою з урахуванням цих доплат коштує від 993 000 рублей.

Фотобонус

Уаз патріот тюнінг для бездоріжжя, уаз патріот підготовлений для важкого бездоріжжя

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Російський рамний позашляховик УАЗ Патріот протягом багатьох років підтверджує статус істинного підкорювача бездоріжжя. Володіючи всіма перевагами даного автомобіля для екстремальних дорожніх умов він, тим не менше, пропонує для водія і пасажирів досить високий рівень комфорту.

Габаритні показники автомобіля досить значний. Довжина становить близько п’яти метрів, висота з рейлінгами 2 метра – патріот в своєму класі вважається досить великим автомобілем.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Для покупця на вибір пропонується два типи силових агрегатів – бензиновий об’ємом 2.7 літра і потужністю 128 кінські сили і дизельний агрегат. Обидва мотори вітчизняного виробництва і зарекомендували себе з позитивного боку.

  • Головною особливістю роботи двигуна в парі з 5 ступінчастою механічною трансмісією є відмінний крутний момент і широкі тягові можливості.
  • На відео УАЗ Патріот по бездоріжжю:
  • А ось як виглядає тюнінг Шеви ниви для бездоріжжя, можна побачити в даній статті.

Підготовка для позашляхових умов

Уже на етапі випуску з конвеєра Патріот досить добре укомплектований для подолання бездоріжжя:

  • Наявність системи електронного повного приводу.
  • Застосовуючи раздаточная коробку від корейської фірми Dymos водій, може перемикати режими (передній привід, для використання в місті або на трасі, повний привід для бездоріжжя) поворотом шайби без застосування великих зусиль. Дана коробка добре зарекомендувала себе на практиці в плані зручності і надійності;
  • Рамна конструкція кузова, дозволяє долати без застосування спеціальних засобів круті підйоми, яри та інші важкопрохідні місця;
  • Високий дорожній просвіт і хороша геометрична прохідність. Ці показники, також неабиякою мірою сприяють відмінній прохідності, так як для подолання бездоріжжя недостатньо лише системи повного приводу – автомобіль повинен бути конструктивно підготовлений до екстремального водіння;
  • Деякі комплектації оснащуються спеціальними шинами для подолання бездоріжжя. Такі шини йдуть з особливим малюнком протектора і великим профілем, що гарантує хороше зчеплення зі специфічною поверхнею (бруд, пісок, болотиста місцевість).
  1. На відео тюнінг УАЗ патріота для бездоріжжя:
  2. В цілому наявність непоганого арсеналу опцій дозволяє УАЗ Патріоту граючи справлятися з бездоріжжям, однак для подолання екстремальних типів місцевості буде потрібно додаткове обладнання.

Для підготовки до важкому бездоріжжю власники проводять власні доробки, а також часто вдаються до допомоги фахівців. На ринку представлений широкий вибір додаткового обладнання для даної моделі.

Вибір і установка шноркеля

При проходженні болотистій місцевості, дрібних водних перешкод, потоки води можуть з легкістю потрапити в вихлопну трубу, що призведе до зупинки автомобіля або в гіршому випадку до гідроударів двигуна.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Дане пристосування є трубою (найчастіше виконану з особливо міцної пластмаси у верхній частині і високоміцної сталі в нижній), яка підключається до системи виведення вихлопних газів і дозволяє виключити попадання води в двигун і паливну систему.

Вартість комплекту може варіюватися в залежності від якості виготовлення та виробника в діапазоні від 12000 -22000 рублів. Автовласники можуть самі встановити дану деталь, проте цей процес достатньою трудомісткий, що вимагає втручання в конструкцію машини, тому доцільніше звернутися до фахівців.

Вибір спеціальних шин

Вибір спеціальних шин на ринку величезний. Головною особливістю є наявність особливого протектора і нестандартної розмірності (збільшений профіль).

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів брудуМалюнок протектора дозволяє виробляти ефективне зчеплення з покриттям, а великий профіль не дасть автомобілю загрузнути в важких умовах. Такі шини підбираються спеціально для проходження певного типу місцевості (болото, снігові тороси, глиниста місцевість). А ось які всесезонні шини краще для позашляховика, можна зрозуміти перейшовши за посиланням. А ось які шини краще шипи або липучка, допоможе зрозуміти дана стаття.

Вартість обладнання

Установки не відрізняться від монтування звичайних коліс, а ось вартість комплекту може доходити до 100 000 – 130 000 рублей. На цьому обладнанні при проходженні екстремального бездоріжжя економити не варто.

захист днища

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Якісні комплекти йдуть з товщиною в 4 мм високоміцної сталі. А ось як виглядає захист картера polo sedan, можна подивитися на фото в даній статті.

Захист паливної магістралі

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Захист інших важливих елементів

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Експедиційний багажник на дах

Даний багажник на відміну від простого навісного багажника має ряд незаперечних переваг:

  • Посилене кріплення до кузова.
  • Наявність більшої кількості точок кріплення і посилена конструкція дозволяють при проходженні бездоріжжя надійно утримувати вантаж;
  • Наявність сталевих бортів по периметру. Наявність таких бортів дозволить надійніше закріпити вантаж і уникнути його втрати або пошкодження;Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду
  • Вантажопідйомність в порівнянні зі звичайними багажниками збільшена до 250 кг;
  • Виробництво здійснюється з високоміцних матеріалів на основі сталі і сплавів. А ось як зробити органайзер в багажник авто своїми руками, докладно розповідається в даній статті.

Вартість багажника варіюється в межах 20 000 -40 000 рублей. Монтаж цілком можливий власними силами.

Тюнинг УАЗ Патриот: необходимость для езды по полному бездорожью

УАЗ Патриот… Наверняка многие слышали название столь известной по всему миру машины. Все, кто встречал данный автомобиль, не могут забыть мощную раму и мосты УАЗа, а также его зависимую подвеску.

Весь его вид говорит о бесстрашном путешествии по любым уголкам планеты, он и есть покоритель бездорожья. Даже в базовой комплектации данной машины есть все необходимые устройства, которые позволяют бороздить просторы любой местности и ездить на дачу. Но кому этого мало — из стокового авто делают УАЗ Патриот тюнинг.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Щоб випробувати можливості позашляховика на повну силу, необхідно провести УАЗ Патріот пікап тюнінг. Якщо правильно провести всі поліпшення, які стосуються модернізації ходових якостей, підвищення прохідності, зручності в поїздці, як пасажирів, так і водіїв, то можна спокійно їздити з таким агрегатом на далекі відстані.

Основні процедури тюнінгу пікапа УАЗ Патріот

Спробуємо поліпшити ходові якості УАЗ Патріот тюнінг своїми руками. По суті, якщо правильно розібратися в деталях, модернізація пройде легко, без порушень.

Для поліпшення ходу в першу чергу необхідно збільшити кліренс і поставити колеса великого діаметру. Для установки коліс на 33 дюйма піднімаємо кузов над рамою на 60-70 мм.

Таке поліпшення дуже важливо автомобілю, покращитися прохідність по великим пням і валунах.

Якщо робити тюнінг-ліфт підвіски Патріота, то завдяки такій деталі також можна встановлювати великі колеса і підняти звіси автомобіля. Заміни люфту, передбачається також заміна амортизаторів на длінноходниє (активні), також встановлюються додаткові аркуші в ресори.

Заміна коліс можна віднести до самого дорогого тюнінгу, адже потрібно купувати дорогі колеса і мати необхідні інструменти для операції. Після чого вибираємо гуму, яка буде хорошим експертом в опорі бруду, правильно підібрати гуму допоможуть фахівці автомобільного салону, адже у кожного господаря УАЗа є свої особливості щодо вибору гуми для коліс.

Одним з кращих виробників гуми для коліс вважаються такі організації, як: Cooper Discoverer STT, ProComp, BFGoodrich, і інші.

Сама модель і малюнок протектора коліс буде також залежати від області застосування. Колісні ж диски змінюються на 15-й дюймові (в ідеалі 16-і дюймові), які вважаються найбільш доступними для позашляховиків.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Заводський «Патріот» має слабкий бампер із пластику, тому наступний етап УАЗ Патріот тюнінг – це установка посиленого заднього і переднього бампера. Це важлива частина тюнінгу машини для бездоріжжя, а для водія з’явиться додаткова впевненість в русі.

  • Додатково до бампера встановлюється протиударний рама або її ще називають кенгурятником, яка захищає блок-фари і створюють потужні і агресивні характеристики зовнішності авто.
  • Після даних процедур, прохідність позашляховика УАЗ значно зросте, проте бувають такі ділянки доріг, з якими навіть така сильна машина не може впоратися, в такому випадку встановлюють додатковий прилад – лебідку спереду і ззаду машини.
  • Далі відео про тюнінг оновленого Уаз Патріот:

За допомогою такого пристрою інші автомобілі з легкістю витягнуть автомобіль з прірви. Іноді дане пристосування допомагає рятувати інші машини, який погрузли в бруд.

Зараз існує величезний вибір лебідок, особливо ефективними для позашляховиків вважаються електричні лебідки, їх легко підключати, і вони мають відмінні показники потужності. Так як вони вживають багато енергії, необхідно просто встановити додатковий акумулятор.

Конструктори рекомендують встановлювати додатковий електричний вентилятор, для системи охолодження, після чого встановити генератор на 90 ампер, який буде заряджати інші акумулятори, наповнювати харчуванням люстру авто, і встановити насос з великими показниками продуктивності.

Цікавий і необхідний етап – установка алюмінієвого листа на капот машини, який буде не тільки додавати естетичності УАЗ Патріот тюнінг, але і захистить його від будь-яких механічних пошкоджень.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Щоб в машині можна було дозволити перевозити величезну кількість речей, пропонується встановити додатковий експедиційний багажник. Крім того під позашляховий тюнінг УАЗ Патріот входить установка нових порогів, що дуже важливо для тривалих подорожей.

Встановлюються саме силові пороги, які захищають автомобіль збоку, дозволяють вивозити колеса з забрудненої ділянки або снігового замету.

Після того як зовнішні характеристики автомобіля були встановлені і поліпшені, необхідно потурбуватись про захист піддону. У піддоні знаходиться відкрита ходова частина, тому дуже важливо захистити це місце під час тривалих подорожей.

Для цього використовують міцний алюмінієвий кожух, який зможе захистити коробки перемикання передач, роздатковий вал, кермові тяги і бензобак машини. Якщо є можливість обов’язково необхідно поліпшити амортизатори і встановити диференціал.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Рекомендується встановлювати муфту Елмо, яка буде хорошим помічником в брудній місцевості і на асфальті. Так тюнінг УАЗ Патріот фото, може продемонструвати можливий варіант модернізації машини, для позашляхового руху.

Комплектуємо автомобіль підсилюють системами

Основний тюнінг для бездоріжжя був виконаний, після чого можна переходити до установки комплектацій в УАЗ Патріот тюнінг для міста. Встановлюються захисні паливні баки, захист картера двигуна, рульової тяги і картера моста.

  1. Цікавий інструмент УАЗа – установка веткоотбойніков, для захисту лобових стекол, передньої стійки, бічної стійки, приладів світла і кузова машини від подряпин.
  2. Якщо Ваш УАЗ Патріот перших років випуску, в тюнінг автомобіля також увійде установка гідровакуумного підсилювачів гальм.
  3. Як бачимо процес тюнінгу своїми руками досить трудомісткий і важкий процес, нюанс такої роботи – необхідність мати всі інструменти і навички по установки деталей в автомобіль.
  4. Якщо ж за цими послугами звертатися до досвідчених фахівців, Ви тим самим забуть про можливі проблеми, плюс до всього автосалон надасть гарантію проведеної модернізації.
  5. У тюнінг УАЗ входить установка нових гальмівних механізмів, які поліпшать руху по бездоріжжю і в міській місцевості, і за допомогою яких автомобіль буде залишатися безпечним навіть після гальмування.

Такий тип тюнінгу зазвичай проходить на базових і старих моделях машини «Патріот», якщо ж гальма поставити на задній міст, можна набагато поліпшити ефект гальмування. Установка такого приладу необхідна, так як в барабанне гальмо може потрапити пісок і бруд і привести автомобіль до нерівномірного гальмування і зносу колодок.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

Тюнінг двигуна УАЗ Патріот має спільні риси з відповідним тюнінгом Volco XC90 і являє собою установку повітрозбірника на дах автомобіля. Двигун може під час руху захлинатися водою, так як в основному автомобіль експлуатують по ямах.

Для захисту двигуна від гідроударів, і для здійснення якісної гідроізоляції заливної горловини і мастильних систем, необхідно встановити шноркель. Всю електричну техніку, яка включає генератор, блок управління, акумулятор, котушку запалювання, аудіо техніку і рацію, необхідно розміщувати вище, плюс до всього цього встановлюються високоотводние проводи.

Важливо подбати про герметизації системи вентиляції в коробки перемикання передач і інших агрегатів в машині, для цього виводять сапуни в місце під капотом машини.

В моторі можна відключити систему охолодження, щоб не відбувався швидкий і частий перегрів рухової системи. Тому щоб можна було легко і вчасно відключати пристрій, необхідно кнопку вивезти на приладову панель.

Уаз патріот тюнінг салону

У порівнянні з тюнінгом екстер’єру УАЗа, рестайлінг салону не є обов’язковою умовою модернізації машини, так як дана характеристика не вплине на його прохідність. За бажанням автолюбителя можна зробити повне перепланування нутрощів машини.

З рестайлінгом салону можна підвищити естетичність авто, комфортність поїздок, незалежно від ситуацій на дорозі. В першу чергу необхідно поміняти штатні пасажирські сидіння на більш якісні і довговічні, далі попрацювати над системою обігріву та охолодження салону.

Також встановлюються склопідйомники, системи «клімат-контроль» і «круїз-контроль», додаткові подушки безпеки.

Важливо не забути про установку шумоізоляції і віброізоляції, які будуть поглинати тряску в машині і «рев» мотора, а також сторонні зовнішні шуми. УАЗ Патріот пікап тюнінг фото покаже один з варіантів модернізації салону машини.

Тюнінг уаз патріот для бездоріжжя.  Розумні доопрацювання для любителів бруду

По суті, заводський салон сам по собі вже зроблений комфортним, тому все, що можна зробити, це додати деякі деталі, в яких потребує господар, наприклад, встановити сонцезахисний екран, поліпшені накидки на сидіння, встановити автомобільні чохли на крісла або шикарні хутряні накидки.

Кермо може бути обшитий в якісний матеріал, що важливо для комфортного управління водієві, можна встановити поліпшені килимки в багажник, підстилку в салон і інші накладки (рукоятку для важеля, накладки на педалі, упор під шию і інше).

Виявляється, існує спеціальна комплектація автомобілів УАЗ Патріот на російському ринку, які пропонують вибрати свій власний індивідуальний салон з необхідними приладами, тим самим, заощаджуючи Ваш час і сили на роздуми.

В Інтернеті існує безліч тюнінг УАЗ Патріот фото відео, переглянувши які допоможуть створити індивідуальну машину. Інший варіант – Ви можете самі звернутися до офіційних дилерів компанії УАЗ і проконсультуватися про можливі удосконалення Вашої машини.

Також буде цікаво: Тюнінг ВАЗ 2105 своїми руками або на сервісі

Крім того, є спеціальне тюнінг УАЗ Патріот відео, яке зможе більш детально показати можливі модернізації автомобіля.

Далі відео про тюнінг УАЗ Патріот:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…