Детально розберемо, як підключити сигналізацію до центрального замку на Пріорі.

Існує два варіанти: проста схема передбачає, що автоматично закриваються 4 замку, а відкрити можна тільки один, ну а складний варіант цього недоліку позбавлений.

Обидва варіанти підключення розглядаються далі. Додатково буде вказано, які деталі і комплектуючі можна купити, щоб реалізувати будь-яку з схем.

Дві схеми (проста і складна)

Перш за все, перед підключенням сигналки потрібно вивчити інструкцію, прикладену до неї. В основному блоці завжди встановлені реле: одне з них замикається в момент замикання замків, друге діє на відкривання. Той роз’єм, до якого підключені контакти реле, зазвичай має 6 висновків. Тут немає нічого складного.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

У першому випадку, ми будемо використовувати тільки даний роз’єм. У другій схемі використовується ще один контакт, званий так: «сигнальний вихід 2-крокового відкривання замків». Знайдіть його на основному блоці.

Підключаємо сигналку простим способом

У двері водія «Лади Пріори» встановлено кнопковий модуль. Обшивку дверей необхідно зняти і знайти роз’єм цього модуля:

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Нам знадобиться коричневий шнур з роз’єму. Він є сигнальним, а реле сигналізації включається в його розрив:

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Два дроти, з’єднані з кожної зі сторін розрізаного шнура, доведеться тягнути до основного блоку. З одним з проводів з’єднуються загальні контакти реле.

Необхідно пам’ятати, що проводячи будь-які монтажні роботи, попередньо відключають мінусову клему АКБ.

Вся проводка в розглянутій схемі є сигнальною, але з цього не випливає, що точки з’єднань можна не ізолювати. Проводи не повинні торкатися металевих частин авто. Якщо ж торкання має місце, необхідно використовувати додатковий захист: ізоляційну стрічку, термостійкий трубку і т.д.

Найкращий варіант підключення до ЦЗ

Виконавши підключення, як розглянуто у нас вище, можна помітити наступне: з брелока на закриття спрацьовують всі замки, на відмикання – один, водійський. Усунути вказаний недолік можна на 100%, для чого буде потрібно 2 або 3 додаткових реле. Перш, розглянемо, де знаходяться точки підключення:

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Той блок, який видно на фото, позначений як БУС-2170. Він забезпечений трьома роз’ємами, а нам знадобиться один (трьохрядний).

У роз’ємі X1 знайдіть три дроти:

  1. Шостий (червоно-чорний). Шнур йде до актуаторами і є силовим.
  2. Тринадцятий (зелено-чорний). Керуючий кабель переднього правого стеклопод’емника.
  3. Одинадцятий. Те ж, що «13», але для заднього стеклопод’емника.

Як виконати підключення сигналізації до центрального замку Пріора Люкс? Розривають три дроти (всі зазначені), а кабелі від точок розриву тягнуть до блоку сигналки. Якщо задніх склопідйомників немає, буде відсутній останній шнур. А якщо склопідйомників немає взагалі, не розривають кабелі 3 і 2 (вони все одно відсутні).

Блок БУС буде встановлено за торпедо, біля педалі «газ». Щоб витягти його, демонтують бічні панелі і відкручують дві гайки на 10. Ці гайки кріплять блок з двох сторін. Від кожної з точок розриву прокладають кабель до сигналке, що відноситься і до коричневого шнуру, що йде з блоку двері:

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Тут у нас використовуються додаткові реле (К1-К3), запобіжник на 15 Ампер і більше нічого.

Зауваження щодо реалізації схем

Відразу зауважимо: якщо склопідйомників немає, друга схема не буде містити деталі К2 / К3. Розрізати тоді потрібно один провід. Іноді відсутні тільки задні склопідйомники. Значить, виключається реле К3. А діоди, що включаються паралельно з обмоткою, можуть бути абсолютно будь-якими.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Діод, стабілітрон – підійде все

Тепер перерахуємо вимоги, що пред’являються до елементу з назвою «реле»:

  1. Напруга спрацьовування – 12 Вольт;
  2. Комутований струм – 10 А або вище;
  3. Струм, споживаний всіма обмотками реле, не повинен перевищувати суму, вказану в інструкції до сигналке. Зазвичай воно дорівнює 200-300 мА.

Часто порушують саме остання вимога.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Щоб «схема 2» стала працювати, необхідно не тільки зібрати її, а й запрограмувати основний блок: потрібно включити опцію «2-крокові відмикання». І як би там не було, не можна керуючі імпульси робити занадто тривалими. Використовуйте значення 0,7-1,1 секунди.

З’єднувати силові кабелі (шнур X1-6) можна тільки з використанням скруток.

Площа перетину дроту повинна бути достатньою, щоб витримати струм «10 Ампер» (до сигнальних ланцюгах це не відноситься). Запобіжник, що захищає силові ланцюги, слід встановити обов’язково. І звичайно, перед монтажем знімають мінусову клему АКБ.

Чому все так складно?

Здавалося б, нам потрібно тільки управляти замками. Навіщо тоді підключатися до двигунів склопідйомників?

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Відкриття пасажирських дверей ведеться другим імпульсом (спрацьовує реле К1). А елементи К2 і К3 в цей момент блокують склопідйомники. Якщо ж їх не блокувати, скла в дверях будуть опускатися протягом усього керуючого імпульсу. І навіть за 0,8 секунди вони прочиняться помітно.

Звичайно, сигналку в “Пріорі” підключити складніше, ніж на багатьох вітчизняних авто. У той же час на «Грант» в комплектації «Норма» використовується схожа схема. Як би там не було, автомобіль «Лада Пріора» – флагман ВАЗ.

І напевно, складності з електричною частиною не повинні збентежити грамотного автовласника. Також відомо, що штатний керуючий блок можна перепрограмувати, і тоді відмикання йде за один крок.

Установка автосигналізації на Лада Пріора – Точки підключення, розташування і кольору проводів

  • Блок праворуч від педалі гальма: кінцевик капота (-) – білий / чорний в середньому роз’ємі запалювання (+) – помаранчевий в середньому роз’ємі відкривання багажника (-) – синій / червоний в маленькому роз’ємі кінцевик дверей (-) – білий / чорний в маленькому роз’ємі кінцевик багажника (-) – жовтий / червоний в маленькому роз’ємі
  • рідна сирена – сірий / чорний на блоці запобіжників
  • Для управління центральним замком розрізати коричневий провід в водійських дверей і підчепитися за схемою:

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Точки підключення автосигналізації на Лада Пріора 2011

  1. Автор RA9UBD
  2. Замок запалювання: + 12V – коричневий Стартер – червоний IGN – синій / чорний
  3. Приборка: Тахо сигнал – коричневий / червоний Ручник – коричневий / синій (Детальніше див. Схема 1)

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізаціїТочки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Підключення до центрального замку

При підключенні ЦЗ (див. Схема 3), якщо підключитися тільки до коричневого проводу в двері водія, то будуть закриватися всі двері, а відкриватися тільки водійська. Для відкриття інших дверей, необхідно використовувати в сигналізації провід для двох-крокової відкривання ЦЗ, і підключитися по схемі нижче.

Відкриття інших дверей здійснюється другим імпульсом, реле К1. Так само спрацьовують реле К2 і К3, вони потрібні для блокування правих склопідйомників.

Якщо цього не зробити, то при відкритті інших дверей, будуть відкриватися праві склопідйомники на 0,8 сек, тобто від імпульсу відкривання ЦЗ, другим кроком.

Зверніть увагу

Блокувати склопідйомники необхідно через особливості електронних схем дверей Пріори.

Якщо в комплектації немає склопідйомників на задніх дверях, то реле К3 ставити не потрібно, і відповідно осередок Х1-11, в роз’ємі Х1 не задіяна. (Колір проводу Х1-11 ніхто не знає.) Якщо в комплектації немає склопідйомників взагалі, то не потрібно використовувати і реле К2.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Схема контролера єлектропакета

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Точки підключення автосигналізації StarLine A93 CAN-LIN Ver. ПО M8 на Lada Priora 2015 з неактивною штатка + реалізація доводчика стекол

Автор RA9UBD

За блоком реле і запобіжників: +12 (для релейного модуля) – червоний товстий запалювання – синій / чорний стартер – червоний

Ручник (-) – синій / чорний в джгуті до панелі приладів (Див. Рис. 6)

Маса (-) – чорний товстий; роз’єм 4 блоки єлектропакета (Див. Рис. 1)

Роз’єм 1 блоку єлектропакета (Див. Рис. 1): +12 (харчування блоку сигналізації) – червоний товстий провід штатної сирени – сірий / білий товстий. Провід використовується для підключення сирени, щоб не тягнути дріт сирени під капот. Штатну сирену (клаксон) слід видалити, на її місце встановити сирену з комплекту.

Роз’єм 2 блоки єлектропакета (Див. Рис. 1): Кінцевик капота (-) – білий / чорний (Pin 15), див. Рис. 5 Аварійка (альтернативне управління від сигналізації) (-) – червоний (Pin 5)

Роз’єм 3 блоку єлектропакета (Див. Рис. 1): Кінцевик багажника (-) – жовтий (Pin 14), див. Рис. 5 Can-H – жовтий / червоний, див. Рис. 4 Can-L – сірий, див. Рис. 4 Lin – синій / білий, див. Рис. 4

Оскільки штатка не активна, то можна відключити від блоку єлектропакета концевики багажника і капота, або розв’язати діодами (Див. Рис. 5).

Для реалізації підняття стекол при НЕ активної штатної сигналізації, необхідно при постановці в охорону включити запалювання на 1 сек так, що б сигналізація цього не побачила. Для цього підключити сигналізацію по схемі нижче (Див. Рис. 2) і запрограмувати гнучкі канали №2 і №8 (Див. Рис. 3).

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації
Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

  • За CAN-LIN: – Контроль роботи двигунаКонцевики дверейУправління ЦЗУправління замком багажникаКомфорт (підняття стекол)
  • За аналогу: – РучникЗапалюванняБагажникКапотПовороти (альтернативне управління)
  • Вхід гальма (помаранчевий / фіолетовий від сигналізації) на масу.

Які існують точки підключення сигналізації в Ладі Пріора?

Напевно, кожен власник автомобіля замислювався про захист свого транспортного засобу, а найпоширенішим варіантом захисту є сигналізація. Автомобільна сигналізація – це електронний пристрій, який встановлюється в транспортному засобі і призначається для його захисту.

Сигналізація подає звуковий і світловий сигнал, сповіщаючи тим самим власника транспортного засобу і всіх оточуючих про несанкціонований вторгнення в салон автомобіля. Установка сигналізації потребує початкової підготовки, а саме власник повинен знайти точки підключення сигналізації.

Саме про це ми сьогодні і поговоримо.

Отже, в даній статті ви зможете знайти відповіді такі досить поширені питання:

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Штатна сигналізація

На автомобіль Лада Пріора встановлюється штатна електронна протиугінна система дистанційного керування, вбудована в модуль керівництва склопакетом, що включає в себе такі основні функції:

  • Блокування запуску двигуна;
  • Включення звукового і світлового сигналу дистанційно або після включення запалення за допомогою ключа;
  • Блокування замків всіх дверей при повороті ключа в замку водійських дверцят;
  • Розблокування та блокування всіх дверей за допомогою натискання на клавішу управління в салоні автомобіля;
  • Включення звукового і світлового сигналу під час зміни стану охоронюваних зон транспортного засобу;
  • Дистанційне блокування / розблокування дверних замків з одночасним включенням / виключенням режиму захисту транспортного засобу.

Пристрій протиугінної системи передбачає підключення додаткового датчика, який рекомендується заводом виробником Лада Пріора.

При функціонуванні режиму захисту транспортного засобу контролюються такі зони:

  • капот;
  • Дверцята автомобіля;
  • Дверний замок водія;
  • Кришку багажного відділення;
  • Замок запалювання;
  • Напруга акумулятора.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Сигналізація Лада Пріора

Штатна протиугінна система включає в себе сигнал тривоги в таких випадках:

  • Розблокування дверей водія;
  • Відкривання автомобільних дверей, кришки багажного відділення або капота;
  • Реакція додаткового датчика;
  • Включення запалювання за допомогою стороннього ключа;
  • Підключення акумулятора після її відключення.

Штатна сигналізація, яка встановлюється заводським виробником автомобіля Пріора, зобов’язана спрацьовувати під час натискання на певну клавішу ключа ПДУ, який оснащений дистанційним управлінням і подає сигнал основного блоку АПС-6, що подає команду для відкривання і закривання автомобільних дверей. Відбувається це виключно після активації дистанційного керівництва за допомогою навчального кодового ключа від іммобілайзера.

Найпоширенішою причиною припинення функціонування штатної протиугінної системи Лада Пріора є пульт дистанційного керівництва або як його скорочено називають ПДУ, який розташовується на ключі запалювання.

Іноді, для того щоб протиугінна система спрацювала потрібно натиснути кілька разів на клавішу. Якщо після натискання на клавішу кілька разів вона все ж спрацьовує, то причина її несправності може полягати в збільшенні відстані між електричної платою і кнопкою.

важливо

Відстань може збільшуватися через невелику просідання електронної плати, яка розміщується в пульті дистанційного керівництва. Виправити цю проблему можна за допомогою тоненькою діелектричної пластинки, підкладаючи її під електричну плату, для наближення плати до кнопок ПДУ.

Також причиною несправності ключа може стати наявність невеликих мікротріщин в електронній платі, а це призводить до повної несправності електричної схеми. В такому випадку єдиним виходом є заміна плати.

Точки підключення сигналізації

Зазвичай установка сигналізації на автомобіль Лада Пріора викликає у власників автомобілів питання: Де знаходяться точки підключення сигналізації на Пріора ?. На автомобілі Лада пріора існує велика кількість точок підключення сигналізації, але не потрібно цього боятися.

Комфортність підключення полягає в тому, що майже всі точки підключення сигналізації розташовуються в контролері електронного пакета. Саме з контролера електронного пакета і виводяться головні проводки і підключаються концевики.

Точки підключення сигналізації можуть розташовуватися не тільки тут.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Отже давайте розглянемо найпоширеніші точки підключення сигналізації на Пріорі:

  • Кінцевик капота – білий / чорний на блоці праворуч від педалі газу в середньому роз’ємі;
  • Запалювання – помаранчевий на блоці праворуч від педалі газу в середньому роз’ємі;
  • Відкривання багажного відділення – синій / червоний на блоці праворуч від педалі газу в маленькому роз’ємі;
  • Кінцевик дверцят – білий / чорний на блоці праворуч від педалі газу в маленькому роз’ємі;
  • Кінцевик багажного відділення – жовтий / червоний на блоці праворуч від педалі газу в маленькому роз’ємі;
  • Рідна сирена – сірий / чорний на блоці передній;
  • Центральний замок – розріжте коричневий проводок в водійських дверцятах і підчепити за схемою, яка вказана в інструкції сигналізації.

установка сигналізації

Отже, як проходить самостійна установка сигналізації на Пріора і що для цього знадобиться?

Необхідні інструменти та матеріали:

  • Пластикові хомути (15 штук по 200 мм);
  • Паяльник на 60 Вт;
  • Хрестова викрутка PH2;
  • Шлицевая викрутка v5;
  • Викрутка TORX T20;
  • Торцевої ключ (10 мм);
  • Ізоляційна стрічка;
  • Бокорізи;
  • Діоди 1N4007 (5 штук);
  • Гофрована трубка (3 метра);
  • Припій ПОС60;
  • Кондуктор для протягування проводкою;
  • Пятіконтактний реле з колодкою і захисним діодом (3 штуки).

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Як правильно проходить установка сигналізації StarLineA91 DialogBP03 на автомобіль Лада Пріора?

  • Відкрутіть п’ять саморізів і два гвинтика, що кріплять облицювання рульового валика і зніміть її;
  • Викриття чотири самореза, що кріплять облицювання приладового щитка і два самореза під нею;
  • Зніміть під фартух;
  • Зніміть бічні накладки центрального тунелю справа і зліва;
  • Відкрутіть дві гайки М6 і зніміть блок керівництва склопакета;
  • Встановіть в ліву стійку лобового скла світлодіод;
  • Встановіть на кронштейн кузова датчик удару;
  • Встановіть в довільне місце сервісну клавішу;
  • Приклейте за допомогою приладів щитком або на лобове скло антену;
  • Встановіть під капотом сирену;
  • Прокладаємо в салон автомобіля дроти через штатний ущільнювач в центрі моторного щитка;
  • Сховайте блок сигналізації над лівим воздуховодом;
  • Підключіть провід маси сигналізації;
  • Підключіть контроль функціонування двигуна і гальма стоянки в джгуті приладового щитка (за схемою, зазначеної в інструкції сигналізації);
  • Більша кількість підключень робимо на БУС;
  • Підключаємо в роз’ємі Х3 концевики дверей, багажного відділення та слабкострумове керівництво багажника;
  • Підключіть керівництво центральним замком в блоці перемикачів водійських дверей. Для відкривання всіх дверей підключаємо в роз’ємі Х1;
  • Підключаємо поворотники в роз’ємі Х1;
  • Підключаємо модуль керівництва склопідйомниками в розрив силових проводів в роз’ємі Х1;
  • Підключаємо запалювання, стартер і харчування сигналізації в джгуті замку;
  • Підключаємо модуль обходу штатного іммобілайзера в розрив будь-якого з двох дротів штатної рамки в роз’ємі Х2;
  • Настройте датчик удара и запрограммируйте параметры запуска двигателя;
  • Установка сигнализации завершена, а сборка салона производится в обратном порядке.

Подключение сигнализации своими руками приора

Безопасность автомобиля — актуальный вопрос многих владельцев автомобилей.

Дверной замок уже не является помехой для воров, а слабые модели сигнализации могут быть бесполезны против опытных взломщиков.

Поэтому для эффективной защиты авто рекомендуется использовать более продвинутые системы. Именно такой зарекомендовала себя сигнализация Старлайн, стремительно распространяясь среди автомобилистов.

Особенности сигнализации

Звичайна сигналізація поступово втрачає актуальність. Існує безліч спеціальних пристроїв, які дозволяють вкрасти сигнал розблокування і зламати авто без всяких проблем. При наявності такого інструменту хакерам не важко відкрити авто за пару хвилин роботи. Тому наступний щабель безпеки – вдосконалення захисної системи ключа.

Саме це пропонує сигналізація StarLine. Вона оснащена індивідуальним ключем шифрування на 128 біт, а також спеціальним діалоговим кодом. Це вищий ступінь захисту авто, яку неможливо зламати за допомогою сторонніх пристроїв.

Доступ до машини є лише у власника ключа, що повністю захищає його від можливості підключення сигналізації на Пріорі своїми руками викрадення.

Саме завдяки цій мірі безпеки, сигналізація Старлайн знайшла таку високу популярність на ринку СНД і по всьому світу.

Серед основних переваг сигналізації StarLine відзначають:

  • діалоговий код на 128 біт;
  • дистанційний запуск двигуна;
  • робота при будь-яких температурах;
  • ударостійкий брелок;
  • контроль зв’язку;
  • низькі витрати енергії.

Цей пристрій є функціональним елементом захисту автомобіля. За допомогою брелока господар машини зможе віддалено запустити двигун. Система працює в широкому діапазоні температур від -40 до 85 ° С. Цього достатньо для ефективного використання в суворому кліматі.

Витрати енергії такої системи вкрай малі, одного заряду акумулятора достатньо на 60 днів у режимі очікування. При цьому всі захисні модулі будуть працювати бездоганно.

Порада

Важливим пунктом захисної системи StarLine є контроль зв’язку брелока. Система визначає досяжність відкриває пристрої, тому автомобіль неможливо відкрити без брелока. Будь-які спроби підбору коду безглузді, адже Старлайн блокуватиме всякий вхідний сигнал.

Цікаво! Брелок має вкрай якісну збірку і виготовлений з міцних матеріалів. Він витримує великі фізичні навантаження, тому випадково зламати досить важко.

Технічні характеристики і комплектація Starline

Випускається кілька типів сигналізації Старлайн. Вони відрізняються за технічними характеристиками, складності установки, особливостям і ціною. Однак, найпоширеніша модель цієї системи – A91, використовується в багатьох автомобілях. Але технічні характеристики часто схожі, тому можна розбирати інші варіанти на основі цього.

Характеристики StarLine A91:

  • діапазон робочих частот 433,05-434-39 МГц;
  • радіус в режимі передавача – 800 м;
  • в режимі пейджера – 2000 м;
  • робоча температура від -40 до 80 ° С;
  • радіус роботи без зворотного зв’язку -15 м;
  • робоча напруга – 9-18 В;
  • споживання 15 мА;
  • кількість каналів управління 128.Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Це дозволяє визначити робочі характеристики Старлайн. Сигналізація вельми надійна і дозволяє не турбуватися про роботу захисних систем. Однак, варто забезпечити гарне харчування, від чого залежить успішна робота StarLine.

Стандартна комплектація сигналізації включає:

  • інструкції з експлуатації та установки;
  • брелок з батареєю;
  • центральний процесор;
  • модуль приймача;
  • датчик удара;
  • чохол для брелока;
  • кнопка капота;
  • сервісна кнопка;
  • датчик температури;
  • світлодіодний індикатор;
  • кабелі для підключення системи.

Важливо! У комплекті поставляються два брелока (залежить від моделі): один з рідкокристалічним дисплеєм і один без нього.

Комплектація може змінюватися на основі замовлення, збірки, додаткових вимог і моделі сигналізації. Варто уточнювати наявність цікавлять пунктів в комплекті.

Інструкція

Хоча StarLine має інтуїтивно зрозуміле управління і конструкцію, до неї додається досить велика інструкція. Для ключа з ЖК-дисплеєм все гранично ясно, адже всі елементи управління відображаються у вигляді картинок.

Брелок має чотири кнопки, відмічені символами. Перша – включення охорони, друга його вимикає. Третя кнопка перевіряє стан автомобіля, а четверта відключає підсвічування.

Однак, брелок StarLine здатний виконувати набагато більше команд, заснованих на комбінації кнопок. Серед найбільш важливих:

  1. Відключення датчика удару – подвійне натискання першої кнопки.
  2. Відключення додаткового датчика – подвійне натискання другої кнопки.
  3. Відключення датчика нахилу – подвійне натискання третьої кнопки.
  4. Пошук автомобіля – подвійне натискання четвертої кнопки.
  5. Режими «антіограбленія» і «паніка» – одночасне затискання першої і третьої кнопок.
  6. Блокування кнопок – одночасне натискання другої та четвертої кнопок.
  7. Безшумне включення режиму охорони – подвійне натискання першої кнопки, перший раз затиснути на 2 секунди.
  8. Дистанційний запуск двигуна – затискання першої кнопки, після чого натискання третьоїТочки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Є й інші комбінації, що відповідають за налаштування, відключення режимів, підключення додаткових каналів і інші функції. Їх можна знайти в повній інструкції до експлуатації StarLine.

Порада! Щоб швидко вивчити варто прочитати пам’ятку користувача. Вона коротка і дозволяє дізнатися основні функції брелоків.

Інструкція відповідає серії ЖК брелоків StarLine з чотирма кнопками. Інший набір може не підходити до представлених комбінацій.

вимкнення сигналізації

Без брелока охоронну систему StarLine неможливо вимкнути, не знаючи персонального коду. Це спеціальний код, який дозволить зняти блокування без відключення сигналізації. Для цього необхідно зробити наступні кроки:

  1. Відкрити двері автомобіля ключем.
  2. За перші 20 секунд включити запалювання і натиснути сервісну кнопку стільки разів, скільки значиться в персональному коді. Двері закривати не можна.
  3. Вимкнути запалення.

Якщо код був однозначним і водій все зробив правильно, то за цим послідують два спалахи світлового сигналу. Якщо ж код має більше знаків, то повторити процедуру, але вже для другої цифри, а потім для третьої.

Порада! Цей код дуже допомагає в скрутних ситуаціях, але заводське значення легко вгадати. Варто змінити код при установці StarLine на власний.

Визначити модель сигналізації

Так як сигналізація StarLine має вкрай довгий термін експлуатації, іноді її модель забувається. На брелоку вона не написана, а номер ззаду може просто стертися. В цьому випадку визначити модель можна двома способами:

  • за формою брелока;
  • за номером на блоці сигналізації.

Перший варіант дозволяє визначити модель, виходячи з вигляді самого брелока. Старлайн випускають кілька видів сигналізацій, але часто зовні вони не відрізняються. Для двох схожих типів використовується один формат брелка, тому визначити точну відповідь досить складно. Всі випущені брелоки розміщені на офіційному сайті виробника, де можна знайти свою модель.

Перевірка запису на сигналізації StarLine дає точний результат. Хоча там не пишеться модель пристрою, вона розміщена в самому серійний номер. Найчастіше він семизначний, але для цього завдання необхідні символи до букви W. Перед нею стоїть одна буква і дві цифри, які і відповідають моделі пристрою StarLine.

Установка сигналізації Старлайн

Самостійна установка сигналізації StarLine вкрай не рекомендується. При малому досвіді можна помилитися при підключенні або кріпленні, що зіпсує або знизить ефективність захисту. Краще віддати машину в сервісний центр Старлайн, де швидко встановлять та підключать сигналізацію, надавши готовий результат. Але іноді такої можливості немає, тому доведеться брати викрутку.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Установка проводиться в наступні етапи:

  1. Зняття облицювання рульового вала.
  2. Підключення центрального блоку сигналізації.
  3. Підключення 6-ти контактного роз’єму на автозапуск.
  4. Підключення замка запалювання.
  5. Підключення центрального замка.
  6. Підключення кінцевиків дверей.
  7. Програмування сигналізації і установка контролю над двигуном.

Це складний процес, який без знань автомобіля провести вкрай важко. Важливо правильно розподілити контакти до харчування і замку запалювання, а також налаштувати контроль двигуна.

Порада! При установці не закривайте двері – неправильно встановлена ​​сигналізація може просто закрити господаря всередині.

Неправильна установка може вивести з ладу захисну систему і електронні елементи автомобіля. Тому важливо підключати все відповідно до офіційної інструкцією, де включені нюанси, придбаної моделі і її особливості.

Ремонт сигналізації StarLine

Ремонт сигналізації Старлайн набагато важче її установки. Тут необхідно знати конструкцію і роботу системи, тому для новачка це завдання складними для виконання. Рекомендується відвезти таку сигналізацію в автомайстерню або зовсім замінити її, адже навіть після ремонту вона не буде надавати такий же рівень безпеки.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Серед причин поломки сигналізації StarLine є кілька варіантів. Серед найпоширеніших:

  • розрядився брелок. Часто за поломку Старлайн приймають просту розрядку брелока. Там встановлено досить слабкий акумулятор, який не розрахований на десятиліття служби. Тому сигналізація починає погано реагувати, не відповідати на команди і ігнорувати розблокування. Заміна батареї вирішує проблему;
  • проблеми з харчуванням. Слабкий акумулятор автомобіля, проблеми з запобіжниками або системою харчування сигналізації. Це часта проблема, адже сигналізація StarLine вимагає постійного живлення для ефективної роботи. При недоліку харчування проявляються ті ж симптоми, що і при розряді брелоку;
  • несправність центрального блоку управління. Найбільші проблеми приходять з поломкою центрального блоку управління. Це важливий елемент, який керує всією захисною системою. Неполадки в ньому призводять до зниження ефективності захисту і можуть проявитися різними способами. Ігнорування брелока, датчиків, постійна блокування і інші проблеми супроводжують цієї поломки;
  • поломка окремих датчиків своїми і систем. Поломка окремих елементів приносить проблеми, але їх заміна досить проста навіть для новачка.

Наиболее часто решение подобных проблем — замена сломанной или дефектной детали. Вся конструкция сигнализации заменяема. Но центральный блок, он же процессор, в этом плане имеет проблемы. Это основа сигнализации, поэтому его замена дорогостоящая. С ним меняется брелок сигнализации Старлайн, а также некоторые ее элементы.

При поломках блока управления рекомендуется пойти к профессионалам. Они проведут полную диагностику и определят поломку. В этом случае они могут провести ремонт блока, а в тяжелых случаях попросту заменить его отдельные компоненты. Это будет дешевле, а надежность такой системы не будет уступать новой.

Установка і ремонт сигналізації StarLine – складне завдання, не варто нехтувати інструкцією і додатковими джерелами інформації. Для більш докладної консультації зі встановлення сигналізації представлено це відео. Тут досить докладно показано підключення StarLine A91 на автомобіль TOYOTA FIELDER:

Точки підключення сигналізації Лада Пріора

Установка сигналізації на Лада Пріора, з функцією автозапуску.

Практично всі підключення можна зробити на блоці управління салоном (БУС). На автомобілях після 2013 року з’явилася кан шина.

Точки підключення сигналізації Лада Пріора

ланцюг колір проводу полярність Розташування
маса Гайка М6 біля монтажного блоку
харчування +12 коричневий + замко запалювання
запалювання Синій з чорним +
стартер червоний +
Харчування +12 (другий варіант) червоний + БУС, роз’єм Х1
повороти синій +
повороти Синій з чорною смугою +
Запалювання (другий варіант) ораньжевого + БУС, роз’єм Х2
кінцевик капота Білий з чорною смугою
Водійські двері – кінцевик Синій з чорною смугою БУС, роз’єм Х3
Пасажирська двері – кінцевик коричневий
Задні двері – кінцевик Сірий з помаранчевою смугою
Всі двері (з затримкою салонного освітлення) Білий з чорною смугою
Багажник – кінцевик Жовтий з червоною смугою
відкриття багажника Синій з червоною смугою
Ц.З. (Відкрити) За схемою нижче
Ц.З. (Закрити)
Ручне гальмо (через діод) Коричневий з синьою смугою Приладова панель
Генератор Коричневий з білою смугою +
тахометр Коричневий з червоною смугою +
Can шина High (з 2013 року) Жовто-червоний роз’єм діагностики
Can шина low (з 2013 року) сірий
LIN-шина (з 2013 року) Синьо-білий Палять з дверей водія

блок БУС

Блок управління салоном знаходиться в центральній консолі, поруч з педаллю газу. Для доступ до блоку треба відкрутити один саморіз.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізаціїТочки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Підключення центрального замка

Для підключення до центрального замку, треба протягнути два дроти в водійські двері.

Опис даної схеми в цій статті.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Лайфхак: установка сигналізації на Пріор – точки підключення

Сигналізація на Пріору це серйозне питання, кожен боїться за свою машину, намагаючись захистити її по максимуму. На Пріору з заводу ставиться сигналізація – іммобілайзер (іммобілізатор). На автомобілі Лада Пріора, він дозволяє частково захистити автомобіль від викрадення.

Іммобілайзер на Пріорі – це заводське протиугінний пристрій, поєднане з електропакетом автомобіля, який знаходиться під центральною консоллю.

Власники відразу ж прагнуть відключити іммобілайзер на своїй Пріорі, тому що вважають це архаїзмом і вважають за краще ставити, більш досконалу сигналізації на машину, замість штатної протиугінної. Установка сигналізації на Пріор – обійдеться приблизно 10 000 -17 000 руб.

Відключити іммобілайзер на Пріорі не просто. Запуск мотора здійснюється електронною системою управління двигуном, яка також блокує його роботу при включеному ІММО.

А вже в електронному блоці управління автомобіля, в місці зберігання схем EEPROM, відбувається процес обміну даних з іммобілайзером, і на рівні ЕБУ проходить заборону або дозвіл на запуск двигуна.

Сигналізацію на Пріорі можна відключити і самостійно, але для цього необхідні знання електроніки і спеціальні інструменти.

Точки підключення сигналізації на Пріорі.  Правильна установка сигналізації

Для чого потрібен іммобілайзер

Іммобілайзер дозволить завести двигун, тільки при розпізнаванні ключа в замку запалювання. Це блокуючий пристрій за допомогою передачі сигналу в ЕБУ може заблокувати іскроутворення і подачу палива. На ІММО, надходить сигнал з брелока з чіпом, що посилає сигнал розпізнавання ключа.

Тобто, навіть якщо зловмисник підробить сам ключ запалювання, але не підробить брелок, то викрасти автомобіль у нього не вийде. Від чіпа брелка подається імпульс, і без брелока ключ – це заглушка для замка запалювання. Його робота з даними електронного блоку управління проводиться за секунди, і за цей час іммобілайзер встигає визначити справжність чіпа.

Характеристика іммобілайзера на Пріорі

У Лада Пріора встановлювалися два різних чіпа ІММО – АПС-4 і АПС-6. В системі АПС-4 кодовий ключ був вшитий в ключ запалювання, зчитувач знаходився близько керма.

Во всех версиях электронный блок управления иммобилайзера конструктивно объединен с электронным блоком управления стеклоподъемников.

Если это устройство неисправно, то запуск двигателя будет невозможен и Приора станет недвижимым имуществом.

Где находится иммобилайзер

В Приоре, как уже говорилось ранее, иммобилайзер расположен там, где находится электропакет. Электропакет находится недалеко от ЭБУ, в самом низу панели управления. Найти иммобилайзер в приоре можно, сняв стенку центральной консоли у ног пассажира или водителя. В этом пространстве будет находиться электронный блок управления двигателем (ЭБУД), который крепится с помощью контроллера.

Принцип действия иммобилайзера

Принцип роботи ІММО – поки двигун вимкнений, блокується система запалювання, а коли ключ вставляється в замок, він починає свою работу.Одін з основних елементів пристрою іммобілайзера – антена – за допомогою адаптера розпізнає сигнал чіпа всередині брелока.

Якщо брелока з чіпом не буде, антена ІММО не отримає сигнал, система не спрацює. Після розпізнавання ключа, встановленого в замок запалювання, від ЕБУ надсилається позитивний сигнал до розблокування системи запалювання.

Робота пристрою проти кошти за секунди завершується, автомобіль готовий до запуску.

Причини несправності іммобілайзера

Іноді у автомобілів ВАЗ ламається іммобілайзер, і водій, нікуди не може виїхати на автомобілі. Несправність ІММО може виникнути з ряду причин:

  • Повний розряд акумулятора;
  • Технічні неполадки;
  • Програмні неполадки.

Найгірший спосіб убити ІММО – це повністю розрядити АКБ або ж просто відключити АКБ від електромережі автомобіля. Знеструмлення мережі призведе до того, що в схему EEPROM в ЕБУ буде записуватися хаотичний код, і всі налаштування зіб’ються, іммобілайзер заблокує роботу двигуна.

Технічні неполадки – це неполадки з платами, антеною іммобілайзера, її адаптером. Сама банальна поломка – це «згоріла» плата. Точно визначити деталь, що вийшла з ладу, можна за допомогою діагностики пристрою проти викрадення.

Важливо стежити за запобіжником іммобілайзерав Пріорі, тому що він служить витратним елементом в загальній ланцюжку. Рівне також поломка електрообладнання, може згубно вплинути на роботу ІММО. Проблема може виникнути після заміни двигуна або електронного блоку управління.

Зверніть увагу

При заміні двигуна варто поставити новий ЕБУ і, новий чіп ІММО.

Програмні неполадки – це збої роботи записаного фахівцем коду. Вони можуть виникнути в осередках EEPROM, або чипі брелока сигналізації. Якщо в роботу чіпа ЕБУ можна внести виправлення за допомогою комп’ютера, адаптера і обладнання, то чіп брелока доведеться міняти. Зустрічалися випадки блокування через перешкоди від смартфонів і інших мобільних пристроїв.

Ознаки несправності заводської системи безпеки

  • автомобіль не заводиться;
  • блок електронного управління ніяк не реагує на натискання клавіші брелока;
  • система не спрацьовує при ударі по поверхні кузова;
  • постійно активізується без видимих ​​причин;
  • дверцята блокуються після натискання клавіші відкриття.

Несправності часто пов’язані з пристроєм штатної охоронної системи. Власники вітчизняних транспортних засобів відзначають, що через кілька років експлуатації стартер не активізується при спробі завести двигун, або відключається через кілька оборотів.

Якщо виникла одна з проблем, вимкніть пристрій, а потім зверніться до установників, для діагностики і визначення причин несправності. До моменту звернення в сервісний центр протестуйте систему самостійно, дотримуючись послідовність заходів.

алгоритм дій

  1. Переконайтеся що немає слідів пошкодження брелока. Перевірте працездатність кнопок, контактів.
  2. Перевірте блок живлення. При необхідності замініть на новий.
  3. Проверьте работоспособность центрального блока управления.При поломке, неисправности центрального блока потребуется обратиться к установщикам сервисного центра с целью установки нового программного обеспечения.
  4. Устройство, фиксирующее удары по поверхности автомобиля может не срабатывать при неправильно заданных настройках.
  5. Часто водители сталкиваются с обратной проблемой – система реагирует на малейшие соприкосновения с кузовом в результате падения листьев, ветра, дождя, снега, и т.д. Тут также потребуется помощь по настройке.

Распространена еще одна проблема, с которой самостоятельно справиться водителю не удастся – потеря соединения между блоком питания и электромагнитным контактом.

Контакт обеспечивает бесперебойное открывание, закрывание дверей приоры. Для определения проблемы нужен специальный прибор – мультиметр. В зависимости от причин, вызвавших неисправность, требуется переустановка программного обеспечения, либо замена деталей.

Как активировать иммобилайзер

  • Для активации иммобилайзера на Приоре понадобится обучающий ключ. По размеру он почти в 2 раза меньше настоящего, и используется только во время «обучения». Для работы с ним стоит придерживаться следующего алгоритма действий:
  • Закрыть все дверные замки;
  • Вставить обучающий ключ, прокрутить его и задержать в конечном положении не менее 5-6 секунд, а затем провернуть обратно. На протяжении этих 5-6 секунд на приборной панели должен непрерывно мигать световой индикатор. Если он потух раньше времени – значит, что-то было сделано неправильно.
  • Прибрати із замка запалювання навчальний ключ і вставити робочий, запустити систему запалювання. Все це потрібно зробити, поки на приладовій панелі блимає лампочка. Якщо все було зроблено правильно, спочатку прозвучить три звукові сигнали, після деякої паузи – ще два. Якщо цього не відбулося, значить, іммобілайзер несправний.

Якщо на приладовій панелі все ще моргає лампочка, провернути ключ назад.

Іммо може «запам’ятати» кілька ключів, ось тільки процес навчання повинен бути безперервним. У іммобілізатора пріори буде прописаний той робочий ключ, з яким проводилася ця операція.

Як відключити іммобілайзер

Самостійно відключити ІММО, важко, тому що, він активується в автосалоні при покупці, або на автосервісі, тільки якщо господар авто виявляє своє бажання. Відключення іммобілайзера на Пріорі – це перепрограмування електронного блоку управління ІММО.

Але не все так просто – для зміни коду необхідні адаптер і програмне забезпечення, тому що алгоритм роботи іммобілізатора записаний на мові програмування, яка не є базовим для операційних систем комп’ютерів.

Пам’ятайте, що відключати іммобілайзер можна лише тоді, коли Ви будете впевнені що автомобіль в безпеці.

Процедура відключення іммобілайзера може відрізнятися. Все залежить від покоління плати пристрою – в іммобілізатор встановлювали або М73, або М74. Кожен, хто шукає, як самостійно відключити іммобілайзер на Пріорі, повинен знайти адаптер класу K-Line.

Для М-74 процес виключення іммобілізатора буде виглядати так:

Відключити акумулятор, від’єднати блок управління іммобілізаторм від мережі
До ІММО підключається джгут з кабелями і подвійним перемикачем. Схема з’єднується з батареєю і комп’ютером за допомогою перехідника VAG-COM.
Активується перша кнопка перемикача, вона «дає добро» на зміну коду. Зміна коду ведеться в програмі WinFlash.

Перш за все, в настройках вибирається тип модуля, параметр швидкості передачі інформації.
Активується друга кнопка перемикача, вона відповідає за зв’язок комп’ютера і блоку управління ІММО. Зберігається штатний код блокування, дані осередків Eeprom перезаписувати. Весь процес проходить тривалий час, але необхідно дочекатися контакту.

По завершенні процесу запису блок управління приєднується назад до мережі автомобіля, запускається АКБ.

Для М-73 процес буде виглядати простіше:

Установка програми OpenBox і редактора файлів HxD на комп’ютер. Підключення іммобілізаторак комп’ютера через адаптер, зчитується штатний код EEPROM. Код зберігається.

Відкрити в редакторі файлів збережений код і додати перший рядок з текстом: FFFFFFFFFF. Зберегти зміни. Але такий файл можна пошукати в Мережі.
Завантажити відредагований код в пам’ять ІММО через програму.

Відключити модуль і встановити в автомобіль.

Самостійно відключити іммобілайзер на Пріорі простіше за допомогою пристрою – обхідника іммобілайзера для пріори (найчастіше їх виробляє Starline). Для цього потрібно:

важливо

Знайти і розібрати блок іммобілайзера в Пріорі. Перед відключенням від мережі підключити до комп’ютера через перехідник.
Перепаять резисторний чіп для доопрацювання модуля управління блокуванням. Виконати діагностику Eeprom і Flash, зберегти наявні версії.

Встановити «ненавчених» програму на місце старої. Запаяти резисторний чіп.
Деактивувати протиугінну систему. Для цього можна поміняти замок запалювання в Пріорі для «оновлення» іммобілізатора.

Просто в подальшому навчальний ключ іммобілайзера не буде задіяно.

Відключення іммобілайзера без використання обхідника

Ці способи вже описувалися і вони більш надійні, тому що повністю змінюють прошивку пристрою і дають гарантію того, що іммобілізатор більше не зламається і не залишить господаря автомобіля на морозі. Використання модуля відходу, – це, може бути, новаторський спосіб, але це лише маскування проблеми, але не її викорінення.

Штатна сигналізація на лада пріора складається з наступних ланок:

  1. Блок регулювання – з’єднаний з системою управління склопакетом;
  2. Котушка зв’язку – встановлена ​​в замку запалювання;
  3. Головний і показовий ключі, які оснащені зумером і контактними клавішами;
  4. Центральна клавіша на приладовій панелі;
  5. Блок регулювання розташований праворуч від педалі гальма. Він має кілька точок підключення.

Точки підключення штатної сигналізації на Лада Пріора

  • Кінцевик капота (-) – білий, чорний в роз’ємі посередині;
  • Запалювання (+) – помаранчевий в роз’ємі посередині;
  • Кнопка відкривання кришки багажного відсіку (-) – чорний, білий в маленькому роз’ємі;
  • Кінцевик багажного відсіку (-) – чорний, білий в маленькому роз’ємі;
  • Заводська звукова система оповіщення – чорний, білий на запобіжної панелі.Владельци моделей Ваз змінюють, або вдосконалять існуючу захист. Модернізувати захист на Пріор не важко. Для управління центральним замком потрібно перерізати проводок коричневого кольору в водійських дверцятах і підключитися відповідно до схеми.

підключення кінцевиків

Підключення сигналізації до центрального замку пріора проводиться через концевики допомогою диодной розв’язки. У соціальних мережах можна завантажувати схеми з’єднання.

Основні концевики

  1. Запалювання – синій, чорний колір, розташований в районі замку запалювання;
  2. Стартер – червоного кольору;
  3. Повороти – синій і синій з чорною рискою;
  4. Запалювання – помаранчевий;
  5. Кінцевик капота – білий з чорною смужкою;
  6. Генератор – чорний з коричневою рискою.

Точки підключення сигналізації

Точки підключення сигналізації лада пріора залежать від способу установки. Існує два методи – підключення за простою схемою і ускладненою.

Проста схема підведення сигналізації на Пріор

У водійських дверцятах встановлено клавішний модуль. Щоб його знайти, зніміть обшивку. Візьміть проводок коричневого кольору. Він відповідає за подачу сигналу. Реле сигналки з’єднати з його розривом. Два проводка, які з’єднані з кожним кінцем обрізаного проводка підвести до головного блоку. До одного з кінців підводяться з’єднання реле.

ускладнений варіант

Знайти блок бус 2170, визначити трьох ядерний роз’єм. Знайти проводки: червоно-чорний, зелено-чорний, одинадцятий. Розірвати всі три контакту. Проведення від місця розриву підвести до блоку управління. Складність полягає – дістатися до блоку. Він розміщений в області педалі газу. Для забезпечення доступу знімається передня панель.

Види сигналізацій – виробники

Штатна протиугінна сигналізація лада пріора – це стандартний іммобілайзер, який захищає транспортний засіб від викрадення. Її можна замінити на: pandora xl 3050, томагавк, шер – хан, sheriff.

На думку виробників, штатна протиугінна сигналізація здатна забезпечити збереження ладу пріора. Проте не виключена можливість модернізувати, або замінити її на захист інших виробників.

В підсумку

Іммобілізатор – це дійсно застаріле за своїм принципом пристрій, і його відключають, або обходять.

Натомість можна поставити надійну сигналізацію і «секретки», які з більшою ймовірністю захистять автомобіль від зловмисників, а не від власного господаря.

Сучасні протиугінні системи, звичайно, «зламуються поглядом», але дають власникові точне уявлення про те, що з автомобілем все добре.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…