Багато з тих власників, які керують автомобілем Нива Шевроле, відзначають один, але досить вагомий недолік на цій машині – це досить низькі показники кінцевої потужності двигуна. Через те, що автомобіль має підвищену прохідність, маса його досить велика, а 80 «стокових» коней буває просто недостатньо.

Як збільшити потужність двигуна на Шевроле Нива своїми руками

Відео нижче розповість про доопрацювання двигуна Шевроле Нива:

Але, незважаючи на це, є кілька способів, завдяки яким можна «освіжити» ваш автомобіль, а конкретно як це зробити, читайте нижче в нашій статті.

Способи збільшення потужності двигуна на Нива Шевроле

Серед усіх можливих варіантів збільшення потужності на автомобілі, конкретно для Ниви Шевроле ідеально підійдуть три:

  1. Заміна і установка нових деталей двигуна, які за своїм функціоналом є аналогами, але з іншою геометрією. Іншими словами, зміна «стокових» запчастин на тюнінгові .
  2. Монтаж і установка турбіни .
  3. Чіп-тюнінг автомобіля.

Всі перераховані вище способи не тільки разом, але і окремо здатні додати потужності двигуну, але і збільшити все його характеристики.

Монтаж тюнінгових запчастин

Якщо конкретно говорити про цей крок, то заміні першу чергу, торкнуться елементів КШМ (кривошипно-шатунного механізму), поршневий групи. Монтаж нових, тюнінгових елементів збільшить робочий об’єм двигуна, а внаслідок і його потужність.

Насамперед слід збільшити діаметр гільз з внутрішньої сторони гільз, шляхом її розточення.Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Далі, необхідно підібрати поршні і кільця до них необхідного розміру. Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужностіЗалишилося одягнути лише кільця.

Для того щоб забезпечити збільшення ходу самого поршня, необхідно встановити колінчастий вал «плечі» якого довше стандартних, а шатуни навпаки коротше.

Завдяки таким маніпуляціям, можна збільшити обсяг двигуна з 1,7 до 1,9 літра відповідно.

Збільшення обсягу двигуна, безсумнівно, спричинить за собою необхідність у збільшенні обсягу подається паливно-пальної суміші.

«Голова»

Для цього, потрібно піддати тюнінгу «голову» двигуна, а конкретно розточення випускних і впускних вікон, а також заміну стандартних клапанів на аналогічні, але полегшені і найбільші в діаметрі.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Як то кажуть, порівняйте різницю.

На завершення подібних робіт, змін слід піддати вихлопну систему, шляхом збільшення діаметра труб, а також заміну каталізатора на полум’ягасник.

Виконання всіх вищеназваних робіт, безумовно, спричинять за собою необхідність в проведенні настройки подачі палива, оскільки його потрібно більше, стандартного рівня просто не вистачить, і автомобіль не зможе належним чином показувати свою роботу.

установка турбіни

Ще один спосіб, при використанні якого можливо збільшити потужність мотора – це монтаж турбонаддува. Цей спосіб не тільки збільшить потужність, але і додасть крутного моменту. Завдяки такому способу тюнінгу, наповнення циліндрів повітрям буде відбуватися значно краще і швидше, а від цього і виросте потужність.

Зверніть увагу, що до вибору турбіни слід підходити найбільш ретельно, тому як вони не відповідної якості не тільки не порадує нового власника, а й здатна, показати не всі можливості від очікуваних показників.

Тюнінг двигуна з установкою турбіни, здатний збільшити потужність мотора аж до 30% від номінальної, а разом з цим витрата навіть знизиться через найбільш якісного згоряння палива в системі.

Правильний чіп-тюнінг двигуна

Цей спосіб є не тільки самим не дорогим з усіх представлених, але і з технічної точки зору найбезпечнішим. Так стверджувати можна лише тому, що ніякі механічні елементи при роботі не експлуатуються і не виправляються.

Вся родзинка такої переробки полягає в коригуванні і періодичної заміни ПО для блоку управління, який і регулює роботу паливної системи.

Зверніть увагу

Хочеться відзначити той факт, що під час зміни (прошивки – прим.) Параметрів ЕБУ, можна домогтися зміни різноманітних показників, таких як збільшення або зменшення споживання палива, показників динаміки і потужності мотора, а також домогтися їх оптимального співвідношення в рівних пропорціях.

Подібна «чіповка» двигуна дозволить домогтися збільшення потужності на 15% , без внесення будь-яких змін в конструкції. Однак у такій доробці є і свої недоліки, тому як таке збільшення потужності, посилить навантаження на деталі, що може знизити їх загальний ресурс.

підсумки

На закінчення хочеться відзначити той факт, що оптимальним способом збільшення потужності двигуна, буде застосування декількох способів, таких як заміна деталей двигуна з чіп-тюнінгом, або установка турбіни з чіп-тюнінгом.

Однак, якщо використовувати такий автомобіль планується в більшості випадків в грязі і на нерівних дорогах, то зміна тільки одного двигуна буде недостатньо. Змінам доведеться піддавати систему підвіски, коліс і трансмісії.

Що потрібно знати про установку компресора на атмосферний двигун

Іноді у власників автомобілів з атмосферним двигуном виникає бажання збільшити потужність мотора. Це можна зробити за допомогою турбіни. Але чи можлива установка турбіни на атмосферний двигун, і якщо так, то як її здійснити?

Навіщо встановлювати турбіну

Коли говорять «атмосферний двигун», то мають на увазі звичайний двигун внутрішнього згоряння, в який повітря потрапляє природним шляхом без додаткових пристосувань. Повітря змішується з бензином або іншим паливом, потрапляє в циліндр, загоряється від іскри, в результаті чого відбувається робота. За рахунок цієї роботи машина і їде.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Двигун, до якого приєднана турбіна, називається турбованим. Вперше автомобілі з турбованим мотором з’явилися в середині минулого століття.

Плюси атмосферного двигуна Плюси турбированного двигуна
зносостійкість Більш висока потужність при такому ж, як у атмосферного мотора, обсязі
Простота в експлуатації Більший крутний момент
Можливість багаторазового ремонту екологічніше

Турбіна працює за рахунок вихлопних газів, які на неї потрапляють. Обертаючись, вона створює тиск повітря, що подається в циліндри, тобто повітря надходить вже не самопливом. Паливна суміш стає більш насичена повітрям, інтенсивніше горить. Наддувши дозволяє збільшити потужність двигуна на 10%, а в деяких випадках і більше.

До недоліків турбированного мотора відносять велику вимогливість до якості масла і палива. Моторне масло і масляні фільтри треба міняти в 2 рази частіше, тому що турбокомпресор працює при високій температурі. Для стабільного функціонування пристрою треба постійно стежити за повітряним фільтром.

Крім турбіни, для збільшення потужності мотора на нього можна встановлювати компресор, який буде нагнітати повітря. Привід компресора підключають до коленвалу. Компресор не підвищує температуру, оскільки не використовує відпрацьований газ, але він зменшує корисну роботу мотора.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

В цілому установка компресора вважається більш простим завданням, ніж монтаж турбіни. Ставлячи перед собою питання, чи вибирати компресор або турбіну, часто власники авто схиляються до першого варіанту.

Необхідні елементи для установки турбіни

На установку турбіни вирішуються водії, яким не вистачає потужності на своєму авто. Завдяки турбований атмосферного двигуна автомобіль стає більш економічним, оскільки потужність мотора зростає, а обсяг залишається незмінним. Так, після установки турбіни на двигун потужністю 1,4 літра, автомобіль веде себе, як якщо б у нього стояв мотор 1,8 літра.

Однак до питання треба підходити з обережністю, оскільки при технічному удосконаленні автомобіля зачіпаються багато його важливі частини, застосовуються додаткові запчастини.

Ось перелік основних деталей, які будуть потрібні при установці турбіни:

  • безпосередньо сама турбіна;
  • випускний колектор;
  • інтеркулер, щоб охолоджувати повітря;
  • магістраль подачі повітря, яку роблять з алюмінієвих трубок або нержавіючої сталі;
  • силіконові патрубки для з’єднання трубок;
  • трубки під подачу охолоджуючої рідини і масла;
  • труба від виходу турбіни до глушника (називається пайп або даун-пайп);
  • форсунки високої продуктивності;
  • електроніка, яка буде контролювати подачу палива.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Замість звичайного колектора, потрібен турбоколлектор, через який будуть проходити вихлопні гази і направлятися в турбіну.

Колектор повинен бути міцним, товстостінним, тому найкраще зробити його в автомайстерні, а не замовляти дешевий варіант в інтернет-магазині. Сварка повинна бути якісною, щоб колектор не тріснула, а окалина не потрапила в турбіну.

Щоб турбіна не перегріватися, встановлюють охолоджуючу систему. У пайп треба буде вмонтувати датчик лямбда-зонда (датчик кисню).

Обороти крильчатки турбіни дуже високі. Щоб вона не вийшла з ладу, треба підвести масло, яке буде надходити з двигуна. Для скидання надлишкового тиску потрібен спеціальний клапан (блоу-офф).

установка турбіни

Чи можна поставити турбіну на автомобіль, залежить від конкретної моделі авто. У деяких випадках простіше придбати нову машину, ніж підбирати запчастини. Якщо ж ви вирішили це зробити, то знайдіть хорошого майстра, тому що самостійно впоратися з установкою досить складно.

Процес переобладнання починається з того, що всі деталі в автомобілі, пов’язаний зі впусканням і випуском повітря, знімають. Новий турбоколлектор з’єднують з турбіною, яку розгортають так, щоб робота з приєднанням патрубків була максимально спрощена.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Підшипники турбіни, яка обертається з великою швидкістю, постійно потребують мастилі. Трубку подачі масла підключають до місця в двигуні, де масло йде під тиском.

Для підключення можна також використовувати трійник датчика тиску масла. Інший кінець трубки приєднують до верхньої частини картриджа турбіни. Зливатися масло буде вже під низьким тиском в піддон через спеціальний сосок. Система охолодження буде підключатися з іншого боку від водяної помпи.

Оскільки в двигун буде надходити більше повітря, йому буде потрібно більше палива. Щоб збільшити його подачу, встановлюють більш продуктивні форсунки. Не завадить також установка нового паливного насоса, відповідного форсунок. Але робити це, вирішують в кожному конкретному випадку.

Надмірний тиск повітря в двигуні контролюватиме електроніка. До неї підключають датчики температури охолоджуючої рідини і повітря. Контролер повинен бути відкалібрований так, щоб паливо впорскується рівно в необхідний момент часу, пов’язаний зі станом двигуна.

Окремо проводять електронну настройку, щоб автомобіль міг нормально їздити і по місту, і по швидкісній трасі.

Прошивкою мотора повинен займатися фахівець з великим досвідом за плечима. В іншому випадку, збивши заводські настройки, можна привести двигун перестає функціонувати, і потім витрачати гроші на його ремонт.

Якщо на автомобіль буде встановлено компресор, то настройка пройде значно простіше. Чи не потрібна така кількість додаткових деталей. Він зможе працювати на низьких і на високих оборотах.

В цілому процес переобладнання досить трудомісткий і вимагає навичок. Відповідно і ціна питання буде високою. Чи потрібно вам це, вирішуйте самі. Зате при успішному монтажі турбіни динамічні характеристики автомобіля значно поліпшуються.

Збільшення потужності двигуна Ниви 4х4 за допомогою тюнінга

Головна частина будь-якого автомобіля – це його двигун. Силовий агрегат Ниви часто не виправдовує сподівань власника автомобіля через досить низького ККД і великої витрати палива. Тому логічно виникає питання, як поліпшити ці показники.

В ідеалі хотілося б також збільшити потужність автомобіля, поліпшити крутний момент, збільшити динаміку і швидкість, підвищити ходові характеристики і зробити автомобіль більш слухняним. Всього цього можна досягти, виконавши тюнінг двигуна Ниви 4х4.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

варіанти тюнингу

Під час доопрацювання двигуна Ниви найчастіше виробляють установку нового коленвала, циліндрів і поршневої системи. В результаті машина отримує відмінні швидкісні характеристики і прохідність.

Тюнінг двигуна Ниви буває двох видів. До першого відноситься чіп-тюнінг, а до другого – механічна доробка елемента.

важливо

Чіп тюнінг включає в себе програмну модернізацію, і його проводять тільки на нових, інжекторних позашляховиках. Він включає в себе перепрошивку налаштувань блоку управління.

Виконується фахівцями досить швидко – протягом півгодини, однак вимагає знань програмного забезпечення та додаткового електронного обладнання.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Механічна доопрацювання можлива на будь-який Ниві, і це найпопулярніший вид тюнінга силової установки автомобіля. З його допомогою можна значно поліпшити технічні характеристики транспорту, а грунтується він на внесення деяких змін до системи автомобіля.

Роботи по поліпшенню геометрії

Через низькі показників ККД двигуна і малої зносостійкості, механічний тюнінг двигуна Ниви 4х4 є майже обов’язковим. Такі роботи називаються роботами зі зміни геометрії силової установки. Почати допрацьовувати силову установку варто з модернізації карбюратора. Робимо наступне:

  1. Міняємо жиклери з показником 1 кам на жиклер з показником 2 кам;
  2. Оновлюємо носик прискорювального насоса.

Якщо в карбюраторі є бруд або нагар, виробляємо чистку вручну. Для цього нам знадобиться ганчірка, бензин і фізична сила.

Якщо бруд сильно в’їлася, допоможе апарат високого тиску або інший пристрій, призначений для миття машини. Також можна використовувати спеціальні «ванни» для видалення присохлої бруду з деталей.

Таким способом можна значно поліпшити подачу палива в газорозподільний механізм.

Якщо ви є власником інжекторної Ниви, то самостійна доопрацювання інжектора неприпустима. Тільки професіонал, що володіє знаннями в програмному забезпеченні, зможе виконати такий тюнінг двигуна Ниви.

Доопрацювання газорозподільного механізму

Після заміни жиклерів і прискорювального насоса, можна переходити до другого етапу тюнінгу двигуна ВАЗ-2121. Він включає в себе доопрацювання газорозподільного механізму (ГРМ), а саме – збільшення діаметра клапанів з їх подальшою герметизацією. Такий тюнінг двигуна Ниви 2 121 збільшить потужність силової установки практично на десять відсотків.

Має сенс під час доопрацювання двигуна Ниви замінити штовхач (на новий з діаметром не менше 1 мм). Робота проводиться над збільшенням колодязів штовхача каналів впускних і випускних. Особливо хороший результат такого доопрацювання буде для Ниви 4 × 4.

Наступні роботи стосуються заміни форсунок і самого блоку управління. Тюнінг двигуна ВАЗ-2121 буде неповним, якщо не зробити заміну штатного коленвала на просунуту модифікацію, що значно збільшить потужність силової установки.

Це пов’язано зі збільшенням ходу поршнів. Поршневі кільця також рекомендується замінити на нові. При заміні клонували слід зробити розточення, так як це дасть додаткову можливість зробити мотор більш потужним.

Однак будьте готові до того, що і витрата палива буде збільшений.

Такий тюнінговий ремонт здатний:

  • збільшити плавність ходу;
  • зменшити знос деталей;
  • збільшити потужність.

Роботи з масляним насосом

Мастило, надходячи через масляний насос, продовжує термін служби двигуна. Щоб поліпшити продуктивність масляного насоса при тюнінгу двигуна ниви, необхідно взяти ще один насос і відрізати від нього частину корпусу з площиною роз’єму. Товщина цього «млинця» повинна бути близько 11 см. За допомогою фрезерування зрізаємо зайве і залишаємо товщину 10 мм.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Далі робимо наступне, щоб прибрати фаски на краях зубів:

  1. Спресовувати, тобто знімаємо, провідні шестерні.
  2. Торцуем одну з шестерень на 0,75 мм з кожного боку.
  3. Другу шестерню обрізаємо до 11,5 мм (після торцювання).
  4. Повторюємо операцію з іншими шестернями (веденими).

Приступаємо до роботи над корпусом. Для цього робимо наступне:

  1. Звільняємо вісь відомої шестерні з корпусу.
  2. З ведучого валика формуємо довшу вісь.
  3. Вставляємо отриману вісь в корпус.
  4. Вузьку шестерню напресовують на другий провідний валик.
  5. Напресовують широку шестерню.
  6. Широку ведену шестерню фіксуємо в корпусі.
  7. Встановлюємо в корпус вузьку шестерню.

Така послідовність дозволить уникнути проворота шестернею відносно один одного. Можна удосконалити і маслоприемник Ваза, обрізавши його на сантиметр знизу. Після цього підганяємо торцевої зазор і з’єднуємо всю конструкцію болтами.

Вдосконалюємо вихлопну систему

Так як вихлопна система здатна збільшити потужність і ККД мотора, тюнінг двигуна ВАЗ-2121 включає в себе установку сучасних випускних і впускних колекторів.

З їх допомогою процес подачі повітря і висновок відпрацьованих газів буде оптимізований, і ККД силової установки стане вище. Для збільшення потужності двигуна має сенс установка резонатора від глушника. При ньому відведення вихлопних газів поліпшується, а працюючий двигун набуває красиве басів звучання.

До тюнингу двигуна ВАЗ (Нива) відноситься і перенесення глушника далі до заднього мосту, коли демонтується практично вся вихлопна система. При цьому резонатор можна встановити від будь-якої машини, наприклад, від Москвича.

Нива з турбіною

Найпоширенішим способом додати потужність двигуна вважається установка турбіни або компресора, які значно збільшать обсяг повітря, що надходить в силову установку.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Установка турбіни не є складним тюнинговим рішенням, так як сама турбіна має досить просту будову. На одному валу стоять крильчатки нагнітача і турбіни, а вихлопні гази є приводом.

Таким чином, ми можемо спостерігати саме ефективне використання енергії продуктів горіння в автомобілі. Відсутність взаємодії між коленвалом і валом турбіни також підвищує ККД силової установки.

Загалом, двигун Ниви можна і потрібно доопрацювати, і тоді ваш автомобіль стане потужнішим і прослужить набагато довше. До чого і потрібно прагнути!

Наддувши на інжекторний двигун Ниви

Це необхідно для збільшення потужності Вашого автомобіля залишаючись при колишньому обсязі. А також збільшує крутний момент.

Надає набагато більше впевненості при маневрах, що здійснюються в умовах міста або на трасі.

Пропонована установка турбонаддува на інжекторних «Ниву», розроблена фірмою Діас-Сервіс Турбо і Інжиніринг.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

Фахівці цих фірм вирішили пріоритетне завдання форсування – збільшуючи крутний момент двигуна на середніх і низьких оборотах. Наддувши дозволяє однозначно не тільки підвищити потужність літражу і крутного моменту, але і домогтися збільшення економії палива.

У цю чергу, економія пального веде до поліпшення показників екологічності, яким в сучасний час приділяється значна увага. У підсумку, оснащення турбокомпресором (турбіною) двигуна підвищило активну систему безпеки, а також комфорт автомобіля. У цьому оновленні за основу використовується турбокомпресор GARRETT (модель GT17).

За всіма своїми характеристиками він значно більше відповідає необхідним вимогам.

В результаті проведених робіт була істотно оптимізована характеристика працюючого крутного моменту двигуна (збільшуючи його на 35% в зонах низьких частот при обертанні колінчастого вала). Відвідайте наш FAQ, присвячений темі “Наддувши”

Двигуни проходили стендові випробування з перевірки: 1. Підвищена потужність до 105 к.с. (За стандартом – 80 к.с.) працюючи при температурі + 30 ° навколишнього повітря. 2. Підвищення крутного моменту, починаючи з 120 до 170 Нм. Для збереження ресурсів трансмісії і двигуна номінальна висота крутного моменту значно не перевищує ТУ встановлену самим заводом-виробником, на вузли трансмісії і деталі. Можливість модернізації силового агрегату дозволяє на 5-6 секунд знизити час розгону автомобіля від 0 і до 100 км / год, а також дозволяючи впевнено рухатися “в натяг” по важким грунтам і мокрому снігу при «верхньому» ряді раздатки, при постійному використанні 5 передачі КПП, без проблем встановлюючи додаткове обладнання та колеса більшого діаметру. Але варто зауважити, що вимоги до якості палива залишаються колишніми – бензин,

Схильності до перегріву силового агрегату не виявлено.

Установка турбокомпресора на Ниву

Багато автовласників хотіли б підвищити продуктивність і кількість кінських сил свого автомобіля, тому установка турбокомпресора на Ниву – краще технічне рішення. По-перше, вартість обладнання нижче, ніж придбання нового мотора. По-друге, зберігається звичний витрата палива і масла.

Майстри компанії «Centr Turbin» підберуть потрібний силовий агрегат, встановлять його і збалансують при необхідності. На усі товари є гарантія від виробника, подробиці уточнюйте у менеджерів. На сайті фірми представлені додаткові комплектуючі: клапани, геометрія, прокладки і так далі.

Надаємо послуги гарантійного та післягарантійного ремонту турбозапчастей.

У чому полягає принцип роботи турбокомпресора?

Турбований компресор або турбонагнетатель має досить складний механізм. Застосовується для збільшення продуктивності двигунів. Ефективність досягається за рахунок взаємодії з турбіною і великими обсягами газів, що потрапляють в відсіки циліндрів.

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужності

  • Збільшення потужності;
  • Екологічність за рахунок низького відсотка токсичних викидів в атмосферу;
  • Універсальність. Можна підібрати відповідні моделі для вітчизняного та зарубіжного транспорту;
  • Комплектується на бензинові і дизельні двигуни;
  • Високий експлуатаційний термін.

Суміш з бензину або ДТ і повітря потрапляє в мотор. Там вона повністю згоряє, а надлишки газу виводяться через вихлопну трубу.

При цьому повітряні маси проходять крізь випускний колектор, провокуючи розкручування крильчатки з великим темпом.

Чим більше обсягу надходить, тим швидше збільшується кількість пального, а отже, підвищується і рівень потужності. Саме в цьому і полягає основне завдання нагнітача.

Порада

Багато водіїв скаржаться, що при використанні вузла виникають турбо-ями. Це відбувається через те, що крильчатка робить близько 1500 оборотів в хвилину, тому при різкому натисканні на педаль газу виникає дане явище. Більшість виробників систем турбонаддува вже встигли вирішити проблему. Купуючи сучасне оснащення, вам забезпечена комфортна поїздка на будь-яких швидкостях.

Монтаж відразу декількох компресорів дає значний приплив потужності, що здається досить привабливим. Але для російських машин, в тому числі і для Ниви таке навантаження може бути надмірною. Конструкція найчастіше монтуються на спортивні машини, які працюють переважно на великих оборотах.

Корпусні основа оснащення виконана з жароміцних матеріалів. Така обережність необхідна, адже під час експлуатації температура підвищується практично до граничної. В якості допоміжної захисту агрегати укомплектовуються интеркулером. Деталь охолоджують що надходять у впускний колектор газові маси, що представляє собою своєрідний додатковий радіатор.

У яких випадках необхідно встановлювати турбонагнетатель?

Монтаж агрегату обгрунтований при невисоких показниках потужності. Якщо у вас спортивна машина, що має від 100 кінських сил, то придбання буде досить сумнівне. Також раціонально монтувати пристрій власникам малолітражок, щоб підвищити надходження пального всередину движка.

Найчастіше тюнингуют російські марки. Вони не відрізняються хорошими технічними характеристиками, особливо при швидкому стилі їзди. Ціна на оригінальні запчастини буде вище, ніж при покупці китайських аналогів.

Але при будь-поломці більшість сервісів просто не зможуть повноцінно починають оснащення, а порадять замінити його. З метою економії зверніть увагу на сертифіковані б / у варіанти.

Так ви отримаєте стовідсоткову гарантію, що пристрій від і до відповідає, і буде відповідати серійним номером турбіни.

Оригінальні силові запчастини на всі типи авто

Фірма «Centr Turbin» пропонує автовласникам сертифіковане турбінне обладнання, систему турбонаддува і інші комплектуючі. Весь асортимент можна побачити на веб-сторінці. Зручний каталог розбитий на підкатегорії.

Щоб знайти необхідний товар вкажіть марку і його модель, а також серійний номер агрегату. У разі виникнення питань, зв’яжіться з операторами. Пропонуємо клієнтам продати своє старе обладнання за вигідною ціною. Експерти оцінять його первісний стан і укладуть офіційну угоду.

На СТО підприємства в вашому місті виконується ремонт і заміна зношених елементів.

Різні варіанти тюнінгу двигуна Ниви 21213 і 21214

Автомобіль Нива або ВАЗ 21214 (21213) – позашляховик вітчизняного виробництва, який, з одного боку, простий в ремонті і обслуговуванні, з іншого – викликають нарікання технічні показники силового агрегату. Поліпшити їх можна, якщо провести тюнінг двигуна.

Способи тюнінгу двигуна ВАЗ 21213 і 21214

Вважається, що головною метою тюнінгу двигуна є збільшення потужності автомобіля. Але це тільки одна зі сторін переваг, які отримує власник Ниви.

Крім приросту крутного моменту, збільшення динаміки та максимальної швидкості поліпшуються ходові характеристики, керованість, підвищується ККД двигуна, зменшується витрата палива.

Позитивним моментом є збільшення ресурсу двигуна.

Тюнінг двигуна ВАЗ 21214 (21213) можна розділити на два напрямки:

  • Механічна доопрацювання двигуна (виправленням геометрії силового агрегату);
  • Чіп-тюнінг (програмна модернізація ЕБУ) – можливий тільки на інжекторних модифікаціях позашляховика.

У першому випадку для покращення технічних характеристик необхідно безпосереднє втручання в системи автомобіля.

Чіп-тюнінг здійснюється за допомогою перепрошивки налаштувань електронного блоку управління. Процес займає від 30 хвилин до 1 години, але вимагає знань програмного забезпечення та особливостей роботи з ним.

Механічна доопрацювання двигуна Ниви

Для автомобіля класу 4х4, яким є Нива механічний тюнінг є обов’язковим. Причина – низькі показники штатних комплектуючих в частині геометрії і зносостійкості.

Починати тюнінг двигуна слід з удосконалення карбюратора. Тут слід замінити:

  • Жиклери. Замість 1кам. (Т110 вZD150) встановлюються 2кам. (Т125 вZD135);
  • Носик прискорювального насоса.

Обов’язково слід очистити карбюратор від бруду нагару. Це можна зробити вручну за допомогою ганчірки, бензину та фізичної сили, апаратів високого тиску, призначених для домашньої мийки автомобілів або спеціалізованих ванн для очищення деталей. Та все це дозволить налагодити механізм подачі палива в ГРМ (газорозподільний механізм).

Механічне втручання в інжектор – неприпустимо, його настройка здійснюється за допомогою спеціального обладнання і програмного забезпечення.

Другий етап – тюнінг ГРМ і інших механічних вузлів двигуна. Відразу слід зайнятися виправленням геометрії силового агрегату. Для цього необхідно збільшити діаметр клапанів. Слід врахувати що їх герметизація збільшує потужність мотора до 10%.

Зверніть увагу

Така ж операція проводиться з колодязями штовхача каналів впускних і випускних. Це тягне за собою заміну самого штовхача. Рекомендується, щоб його діаметр був не меншим 1 мм. Така модернізація дуже важлива для компонування 4 × 4. Наступним кроком є ​​заміна форсунок і блоку управління.

Збільшити потужність двигуна можна шляхом заміни штатного коленвала на просунуту модифікацію, а також установкою нових поршневих кілець. Установка нового коленвала дасть збільшений хід поршнів.

При цьому обов’язково здійснюється їх розточування. Хоча багато фахівців стверджують, що це значно збільшує витрату палива, без даної операції не обійтися при заміні клонували.

Всі перераховані вище операції також додають потужність мотору.

Та все це значно поліпшити технічні показники Ниви, зменшити знос запчастин. Також збільшується плавність ходу.

Тюнінг вихлопної системи

Доопрацювання вихлопної системи при правильному підході допоможе збільшити потужність двигуна. Установка просунутих, спортивних версій впускного і випускного колектора (останні ще називають павуками) дозволить оптимізувати процес подачі повітря і відведення відпрацьованих газів. Завдяки цьому збільшується ККД і частково потужність силового агрегату.

Посилити цей ефект можна за допомогою установки резонатора глушника. Він впорядковує відведення вихлопних газів і надає звучанню двигуна мелодійність, завдяки конструктивним особливостям.

Окремо можна виділити установку шноркеля на ВАЗ 21214 (21213). Це труба, що дозволяє уникнути гідроудару, при проходженні автомобілем водних перешкод. Наслідком цього є деформація шатунів і пошкодження структури блоку.

Вода потрапляє в силовий агрегат через систему воздухозабора, тому оптимальним рішенням для автомобіля Нива буде виведення його на дах.

Це необхідно робити, якщо машина готується до участі в змаганнях або їзді в умовах екстремального бездоріжжя.

Турбірованіє двигуна Нива

Тонкощі установки турбіни на ниву.  Підвищуємо межі потужностіОдним із дієвих способів додати двигуну потужність – установка турбіни або компресора. Це дозволяє збільшити об’єм повітря, що потрапляє в силовий агрегат. Тут можна піти трьома шляхами:

  • тюнінг штатного компресора Ниви;
  • установка просунутої версії;
  • установка турбіни.

Найбільш раціональним є останній спосіб. Причина – конструктивно простий пристрій турбіни, де крильчатки нагнітача і турбіни розташовуються на одному валу. Приводом для останньої є вихлопні гази. Це обумовлює ефективне використання енергії продуктів горіння.

Також підвищується рівень ККД двигуна через відсутність зв’язку між коленвалом і валом турбіни. Мінусом турбований є запізніла реакція силового агрегату на додавання газу. Це пояснюється тим, що крильчатці необхідний час для розгону і створення надлишкового тиску в системі. Тому на низьких оборотах турбіна малоефективна.

Але при наборі швидкості її робота дуже помітна.

При турбований двигуна ВАЗ 21214 (21213) обов’язково слід встановлювати клапан скидання надлишкового тиску. В іншому випадку стиснене повітря почне шукати вихід і руйнує стики, ущільнення, патрубки. Можуть бути пошкоджені навіть крильчатка, вісь турбіни і дросельна заслінка.

Чіп-тюнінг двигуна ВАЗ 21214

Чіп-тюнінг силових агрегатів модифікацій ВАЗ 21214 (21213) практично не ефективний. Причина цього атмосферний пристрій моторів. Тут більшою мірою допоможе механічний тюнінг. Чіп-тюнінг допоможе поліпшити звучання двигуна, керованість, стане трохи плавнів хід. Але кому не шкода часу і хочеться довести систему автомобіля Нива до досконалості може провести експеримент.

Чіп-тюнінг робиться за допомогою ноутбука, спеціального роз’єму, до якого підключається інжектор і програми. Їй потрібно приділити особливу увагу. Бажано використовувати перевірені якісні збірки. При цьому слід попередньо вивчити їх параметри і керівництво по роботі.

Як збільшити потужність ниви

Встановіть спеціальний распредвал, смещающий пік крутного моменту в бік низьких оборотів. Це найпростіший у виконанні і найвигідніший з фінансових міркувань спосіб трохи збільшити крутний момент і збільшити тягу «на низах». Заодно відшліфуйте впускні і випускні канали головки блоку і впускний колектор.

Загерметизуйте повітряний фільтр і встановіть шноркель для подолання водних перешкод. Стандартний вентилятор зніміть, замість нього встановіть подвійний електровентилятор з примусовим управлінням з салону. При подоланні глибокої броду його можна відключити, щоб не залити водою систему запалювання. Саму систему запалювання оснастите додатковою гідроізоляцією. Встановіть колеса більшого розміру для збільшення кліренсу. Практика показує, що оптимальним розміром є 235 / 75R15. При установці таких коліс дорожній просвіт зростає до 245 мм. Колеса ще більшого розміру збільшать навантаження на трансмісію і зменшать її надійність. Встановіть колісні диски розміром 15 на 6 дюймів для отримання можливості встановити більш широкі шини. Щоб компенсувати масу більш широких коліс, диски слід вибрати ковані.

Встановіть головні пари з передавальним числом 4.7 замість стандартного 3.9. Це дасть деякий запас тяги без істотних втрат динамічності і швидкості. Проміжний варіант – головні пари з числом 4.3 від ВАЗ-2101.

«Підніміть» підвіску для встановлення коліс більшого розміру можна за допомогою більш довгих пружин спереду і проставок під пружини ззаду.

Збільште колісні арки. Місця зрізу укрийте за допомогою м’яких розширювачів крил.

Встановіть довгоходові амортизатори, щоб збільшити хід підвіски. Рекомендуються регульовані амортизатори, щоб мати можливість налаштувати підвіску під нові характеристики. Місця кріплення амортизаторів і передні лонжерони підсильте.

Оснастіть задній міст диференціалом.

Перевірте і встановіть (якщо це необхідно) передні буксирувальні вушка. А краще – гаки. Ззаду поставте фаркоп. Усілільте бампера, помістивши всередину стандартних трубу, профіль або швелер. Підсильте пороги. Встановіть кенгурінг. Встановіть електролебідку з тяговим зусиллям 3-4 тонни. Поставити її можна на передній бампер або всередину багажника (якщо «Нива» готується до змагань, а не до далеких поїздок).

Правила заміни турбокомпресора

Більшість відмов турбокомпресорів відбувається через зовнішніх факторів. Тому перш ніж монтувати нову турбіну замість вийшла з ладу, потрібно з’ясувати причину поломки попередньої турбіни і усунути її. Інакше ця ж проблема виведе з ладу і нову турбіну.

Переконайтеся в тому, що турбіна для заміни обрана правильно. Уважно огляньте стару і нову турбіни. Перевірте відповідність зовнішніх конструктивних особливостей, порівняйте номера на ідентифікаційних бирках.

При монтажі дотримуйтесь чистоту. Навіть найдрібніші частинки бруду можуть завдати непоправної шкоди турбокомпресору.

  1. Очистіть повітроводи і інтеркулер впускної системи двигуна від масла, відкладень і сторонніх предметів. Огляньте їх на відсутність пошкоджень і перешкод. Перевірте працездатність клапана рециркуляції і повітряної заслінки (якщо є).
  2. Замініть повітряний фільтр відповідно до інструкції заводу-виготовлювача.
  3. Очистіть систему випуску відпрацьованих газів, переконайтеся, чи не пошкоджена і перешкод. Якщо при аварії турбоагрегату масло потрапляло в випуск, обов’язково перевірте стан каталізатора і фільтр сажі. Вони повинні бути очищені від нагару і відкладень. Після установки турбіни виконайте процедуру статичної регенерації фільтр сажі. У разі неможливості відновлення пропускної здатності каталізатора або фільтр сажі їх слід замінити або видалити.
  4. Перевірте чистоту магістралей подачі і зливу масла. При необхідності видаліть вуглеводневі відкладення, продукти коксування і інші перешкоди. Якщо сумніваєтеся – замініть деталі новими.
  5. Переконайтеся в справності системи змащення двигуна. При підозрі на недостатню ефективність перевірте працездатність масляного насоса і редукційного клапана, промийте масляний радіатор.
  6. Якщо необхідно перевірити продуктивність подачі масла до турбіни, дійте наступним чином:
    1. Приєднайте турбокомпресор до двигуна, трубку зливу масла не підключайте.
    2. Подовжите зливну трубку і опустіть в підходящу ємність.
    3. Запустіть двигун, дайте йому попрацювати на холостих обертах 60 з і заглушите. Виміряйте обсяг масла в ємності.
    4. За хвилину роботи на холостому ходу в ємності повинно виявитися не менш 0,3 л олії.
    5. Повторіть тест кілька разів, щоб переконатися в його коректності. Не допускайте, щоб двигун працював при рівні масла нижче мінімуму!
  7. Замініть моторне масло і фільтр, включаючи фільтр первинного очищення. Переконайтеся, що використовуєте запчастини і масло, рекомендовані автовиробником.
  8. Перевірте справність вакуумної системи (якщо є). Очистіть вакуумний насос від бруду і відкладень, перевірте герметичність трубок і місць їх з’єднання.
  9. Перевірте стан випускного колектора – він не повинен мати тріщин зовні і всередині. Стикувальний фланець повинен бути плоским, без тріщин і карбонових відкладень, з непошкодженими шпильками. Якщо сумніваєтеся, замініть новим.
  10. Закріпіть турбокомпресор на фланці випускного колектора. Переконайтеся, що прокладка встановлена ​​правильно для забезпечення надійного ущільнення.
  11. Підключіть трубку зливу масла, використовуючи оригінальну прокладку. Чи не застосовуйте для ущільнення силіконові герметики! Таке ущільнення може зруйнуватися і закупорити масляні канали в турбокомпресорі.
  12. Через отвір подачі масла заповніть турбокомпресор чистим моторним маслом, одночасно обертаючи ротор рукою. Ніколи не крутите ротор «всуху», заздалегідь не змастивши його!
  13. Підключіть до турбокомпресора все зовнішні фітинги. Якщо можливо, виключіть запуск двигуна і провертати його стартером, поки не згасне контрольна лампа тиску масла. Запустіть двигун і дайте попрацювати кілька хвилин на холостих обертах. Перевірте, що всі з’єднання герметичні, немає витоків повітря, масла і відпрацьованих газів. Затягніть всі ущільнення як слід.
  14. Проведіть їздові випробування, ще раз перевірте системи двигуна на відсутність течі. Проведіть електронну діагностику двигуна, видаліть були і що з’явилися в процесі ремонту коди помилок.

Примітка

  1. Після установки турбокомпресора протягом 500 км пробігу намагайтеся не давати повне навантаження на двигун. Регулярно проводите технічне обслуговування двигуна відповідно до вимог заводу-виготовлювача і умовами експлуатації. Своєчасно міняйте масло і повітряний фільтр.
  2. Не рекомендується міняти турбокомпресор відразу після капітального ремонту двигуна. Притирання нових деталей супроводжується утворенням великої кількості часток металевої стружки і пилу. Разом з циркулюючим маслом вони потрапляють в турбокомпресор і викликають знос робочих поверхонь підшипників, вала ротора і кілець ущільнювачів, що в підсумку призводить до відмови.

Пам’ятайте:

Відповідальність за виконання викладених вище процедур цілком лежить на автомеханіка, монтувати турбокомпресор. Їх ігнорування призведе до швидкого відмови турбокомпресора і подальшим ускладненням.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…