Міняти охолоджуючу рідину в автомобілі ВАЗ 2170 (Лада Пріора) слід кожні 75 тисяч км пробігу або раз в 5 років, в залежності від того що настане раніше. Чому через 5 років слід міняти навіть якщо пробіг значно менше, а все тому що з часом властивості технічних рідин змінюються, і тосол або антифриз який у вас залитий вже з гіршим ефектом віддають тепло, і при меншій температурі готові замерзнути, а це вже підстави для того що б серйозно задуматися. Так само слід негайно замінити охолоджуючу рідину в тому випадку якщо вона змінила свій колір на рудий, це може свідчити про те, що вона вже втратила свої властивості і стала агресивною по відношенню до деталей системи охолодження.

У чому ж різниця між антифризом і тосолом, і яку рідину краще заливати.

Особливої ​​різниці немає, все залежить від присадок які в них використовуються, основний не замерзає елемент і в тосоле і в антифризі використовується один і той же, це етиленгліколь. Але тут варто відзначити що 5 років і 75 тисяч км.

При цьому так само чекаємо поки вся рідина виллється. Зверніть увагу на те що пробка зливного отвору радіатора має ущільнювальне гумове кільце, перевірте його стану якщо воно затверділо або порвано його слід замінити.Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

Багатьох автолюбителів хвилює питання, скільки антифризу в системі охолодження Пріори. За паспортом йде 7,84 літра, але багато автовласників заявляють, що досить і 6 літрів.

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

В якості рідини, для охолодження для Лади Пріора, може використовуватися як антифриз, так і тосол. Заміна антифризу згідно з документацією проводиться кожні 75000 км пробігу або раз в 5 років.

Заміна ОЖ на Ладі Пріора відбувається в кілька етапів, а саме:

  1. Злив ОЖ з системи.
  2. Заливка нової.
  3. Видалення або ж вигін так званої повітряної пробки або зайвого воздуха.Схема системи охолодження

як злити

  1. Для початку необхідно встановити авто на оглядову яму або ж на естакаду.
  2. Починати роботу можна лише після того, як мотор охолоне.
  3. Стравити зайвий тиск.
  4. Демонтувати захист мотора, в разі якщо вона є.
  5. Відкрутіть пробку для затоки ОЖ.Откручіваем пробку
  6. Відкручуємо заглушку блоку циліндрів і проводимо слив тосола в завчасно підготовлену тару.
  7. Відкручуємо заглушку на радіаторі і зливаємо тосол або антифриз з него.Сліваем ОЖ
  8. Після зливу всієї ОЖ закручуємо пробки.

як залити

  1. Послаблюємо хомутик і від’єднуємо патрубок від штуцера.Отсоедіняем патрубок
  2. Відкручуємо заглушку ємності для охолоджувальної рідини і заливаємо антифриз або тосол, до тих пір, поки він не почне текти з шланга, який від’єднаний від дросельного узла.Льем необхідний обсяг в бачок ОЖ
  3. Коли почне текти ОЖ, встановлюємо патрубок на своє місце і фіксуємо хомутом.
  4. Доливаємо антифриз до норми.Мінімальний і максимальний обсяг ОЖ

Прибираємо повітряну пробку на Пріорі

У разі якщо після того як ви замінили ОЖ ви помітили, що охолоджувальна система мотора функціонує неправильно, то цілком можливо, що вся проблема в повітряної пробці.

Для того щоб позбутися від неї є такі способи:

Перший спосіб:

  1. Послаблюємо хомут і від’єднуємо патрубок з обігріву дросельного вузла.
  2. Відкручуємо кришку охолоджувального бачка, накриваємо її чистою ганчіркою і дуємо в горловину, до тих пір поки з знятого патрубка не почне тікати тосол.
  3. Якнайшвидше ставимо патрубок на місце і затягуємо хомут.

Другий спосіб:

  1. Трошки прогреваем мотор, для того щоб в системі охолодження трохи підвищився тиск, а потім глушимо його.
  2. Не знімаючи пробки бачка ОЖ, від’єднуємо патрубок з підігріву дросельного вузла.
  3. Після того як з трубки під тиском почне йти тосол або антифриз, відразу ж ставимо на своє місце парубок і затягуємо за допомогою хомутика.

Увага! Будьте обережні, тому що зливається ОЖ може бути в цей момент дуже гарячою.

Чому тече?

Якщо рівень антифризу в бачку для ОЖ безперервно знижується, то цілком ймовірно, що в системі охолодження з’явилася текти. В даному випадку потрібно обстежити всю системи охолодження, знайти і ліквідувати пошкодження.

Досліджуйте вузли і агрегати знаходяться під капотом, і в першу чергу стан:

  • патрубки бачка для ОЖ;
  • верхній і паровідвідних патрубок радіатора;
  • патрубки радіатора отопітеля;
  • шланги дросельного патрубка;
  • шланги термостата;
  • з’єднання шлангів і патрубків.

Якщо все з’єднання в порядку, то можливо несправний один з вузлів, а саме:

  • корпус бачка для ОЖ;
  • радіатор мотора;
  • опалювальний радіатор;
  • термостат;
  • з’єднання насоса ОЖ (помпи) і блоку циліндрів.

Також шукаємо протікаючи ОЖ з дренажного отвору помпи в результаті зносу сальника.

За температурою антифризу здійснюємо контроль за вказівником на датчику.

Як злити і залити антифриз на Ладі Пріора?

Багато власників автомобілів Лада Пріора часто задаються питанням, як злити антифриз з системи двигуна. При певних знаннях і дотриманні правил злити і замінити антифриз на Пріорі нескладно. Однак в процесі роботи рекомендується бути гранично обережним і діяти поетапно.

  1. Заміна охолоджуючої рідини своїми руками
  2. Заливаємо новий антифриз в ВАЗ 2170
  3. Чому антифриз йде з системи охолодження?

 Заміна охолоджуючої рідини своїми руками

  • слив антифризу з системи;
  • заливка нової рідини;
  • видалення повітря.
  • Якої марки бензин краще заливати
  • Як встановити пневмоподвеску на Пріор
  • Температура кипіння антифризу – як не обпектися на дрібницях
  • Автосканер для самостійної діагностики будь-якої машини

Скільки рідини потрібно заливати? У технічному супроводі автомобіля Лада Пріора вказується цифра 7,8 літрів. Саме стільки тосола або антифризу необхідно для нормального функціонування охолодження. Однак деякі власники Пріор відзначають, що для роботи досить 6 літрів антифризу.

Для того щоб злити рідину охолодження, необхідно встановити автомобіль на рівну поверхню, найкраще підійде оглядова яма або спеціальна естакада.

Після цього в обов’язковому порядку необхідно дати двигуну охолонути і переконатися в тому, що в системі немає високого тиску.

Зверніть увагу

Пам’ятайте, що зняття кришки з розширювального бачка при гарячому або працюючому двигуні небезпечно і строго заборонено!

Зняття кришки з розширювального бачка Пріори

Заливаємо новий антифриз в ВАЗ 2170

Щоб своїми руками усунути повітряну пробку, знову ослабте хомут і зніміть шланг з вузла дроселя.

Відкрийте кришку бачка, накрийте її чистою марлею або бинтом, далі йде продути систему до моменту появи рідини зі шланга, встановити шланг назад і надійно затягнути кріплення. Всі дії потрібно проводити на охолодженому двигуні.

Спосіб, який передбачає усунення повітряної пробки за допомогою від’єднання шланга від дросельного вузла, не рекомендується, зважаючи на високий тиск в системі на прогрітому двигуні.

Чому антифриз йде з системи охолодження?

У кожного автомобіліста має бути універсальний пристрій для діагностики свого автомобіля.

  • патрубки розширювального бачка;
  • патрубок відводу пара від радіатора;
  • шланг дросельного вузла і термостата;
  • всі хомути.

Якщо з’єднання в порядку, перевірте корпус бачка, радіатор і термостат, можливо, що проблема криється в них. Крім того, іноді антифриз йде з отвору помпи. Якщо і після досліджень всіх перерахованих вище вузлів проблема витоку залишилася, і тосол також йде, рекомендується звернутися до фахівців, які проведуть більш ретельну діагностику.

Вам все ще здається що діагностика авто це складно?

Якщо ви читаєте ці рядки, значить у вас є інтерес зробити щось самому в машині і реально заощадити, тому що вам вже знайомо що:

  • СТО ломлять великі гроші за просту комп’ютерну діагностику
  • Щоб дізнатися помилку треба їхати до фахівців
  • В сервісах працюють прості гайковерти, а хорошого фахівця годі й шукати

І ви звичайно втомилися викидати гроші на вітер, а про те щоб кататися по СТО постійно не може бути й мови, тоді вам потрібен простий Автосканер ELM327, який підключається до будь-якого авто і через звичайний смартфон ви завжди знайдете проблему, загасіть CHECK і непогано заощадите! !!

Ми самі протестували цей сканер на різних машинах і він показав відмінні результати, тепер ми його рекомендуємо ВСІМ! Щоб ви не попалися на китайську підробку, ми публікуємо тут посилання на офіційний сайт Автосканер.

Злити антифриз пріора з кондиціонером. Як злити антифриз з пріори з кондиціонером

Багато власників автомобілів Лада Пріора часто задаються питанням, як злити антифриз з системи двигуна. При певних знаннях і дотриманні правил злити і замінити антифриз на Пріорі нескладно. Однак в процесі роботи рекомендується бути гранично обережним і діяти поетапно.

  1. Заміна охолоджуючої рідини своїми руками
  2. Заливаємо новий антифриз в ВАЗ 2170
  3. Чому антифриз йде з системи охолодження?

Заміна охолоджуючої рідини своїми руками

Охолоджуюча рідина для ВАЗ 2170 Пріора буває двох типів – “класичний” тосол або антифриз. Міняти рідину в автомобілі необхідно кожні 5 років або 75 тисяч кілометрів пробігу, щоб уникнути проблем з двигуном в подальшому. Заміна відбувається в кілька етапів:

  • слив антифризу з системи;
  • заливка нової рідини;
  • видалення повітря.

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

Скільки рідини потрібно заливати? У технічному супроводі автомобіля Лада Пріора вказується цифра 7,8 літрів. Саме стільки тосола або антифризу необхідно для нормального функціонування охолодження. Однак деякі власники Пріор відзначають, що для роботи досить 6 літрів антифризу.

Для того щоб злити рідину охолодження, необхідно встановити автомобіль на рівну поверхню, найкраще підійде оглядова яма або спеціальна естакада.

Після цього в обов’язковому порядку необхідно дати двигуну охолонути і переконатися в тому, що в системі немає високого тиску.

Пам’ятайте, що зняття кришки з розширювального бачка при гарячому або працюючому двигуні небезпечно і строго заборонено!

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

Далі знімаємо пластикову захист двигуна. Для цього необхідно відвернути дві фіксуючі кліпси з боків. Цього можна і не робити, однак при знятої захисту роботи по заміні виробляти зручніше. Відкрутіть кришку розширювального бачка.

Під двигун машини слід встановити пластикове відро або іншу ємність, в яку буде зливатися рідина. Після цього акуратно відкрутіть зливну кришку, вона розташовується на блоці циліндрів. Таким же чином відкручується захисна заглушка під радіатором, і антифриз витече з системи.

Заливаємо новий антифриз в ВАЗ 2170

Щоб усунути повітря і перешкоджати утворенню повітряної пробки в системі охолодження, для початку необхідно злегка послабити хомут шланга дросельного вузла і від’єднати його.

Нова охолоджуюча рідина заливається в бачок до тих пір, поки вона не почне текти з знятого з дросельного вузла шланга. Як тільки це відбудеться, встановіть шланг на місце кріплення і затягніть хомут.

Потім необхідно долити антифриз до заводської норми таким чином, щоб верхній шар був посередині між відмітками Min і Max.

Якщо після заміни рідини система не працює належним чином – значить в наявності повітряна пробка, яку необхідно прибрати.

Щоб своїми руками усунути повітряну пробку, знову ослабте хомут і зніміть шланг з вузла дроселя.

Відкрийте кришку бачка, накрийте її чистою марлею або бинтом, далі йде продути систему до моменту появи рідини зі шланга, встановити шланг назад і надійно затягнути кріплення. Всі дії потрібно проводити на охолодженому двигуні.

Спосіб, який передбачає усунення повітряної пробки за допомогою від’єднання шланга від дросельного вузла, не рекомендується, зважаючи на високий тиск в системі на прогрітому двигуні.

Чому антифриз йде з системи охолодження?

Якщо ви помічаєте, що рідина в бачку постійно йде і знаходиться нижче норми, значить, в системі є текти, яку терміново необхідно усунути. Незалежно від того, скільки рідини йде, необхідно провести ретельну діагностику таких деталей системи, як:

  • патрубки розширювального бачка;
  • патрубок відводу пара від радіатора;
  • шланг дросельного вузла і термостата;
  • всі хомути.

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

Якщо з’єднання в порядку, перевірте корпус бачка, радіатор і термостат, можливо, що проблема криється в них. Крім того, іноді антифриз йде з отвору помпи. Якщо і після досліджень всіх перерахованих вище вузлів проблема витоку залишилася, і тосол також йде, рекомендується звернутися до фахівців, які проведуть більш ретельну діагностику.

Заміна охолоджуючої рідини на Лада Пріора

Сьогодні мова піде про заміну охолоджуючої рідини на Лада Пріора своїми руками. Весь процес заміни дуже простий, головне дотримуватися всіх пунктах нашого керівництва і у Вас все вийде.

Охолоджуючу рідину Лада Пріора може бути двох типів: антифриз або тосол. Антифриз рекомендується замінювати раз в 5 років або через 75 тисяч км пробігу, а тосол – раз в 2 роки або через 40 тисяч км. Система охолодження двигуна (СОД) Lada Priora вміщує 7,84 літра рідини.

Якщо ви помітите, що в бачку рівень рідини знижується, це говорить про те, що в системі охолодження є текти. Обов’язково потрібно перевірити герметичність і усунути несправність. Нагадаю, що в попередній статті ми розповідали про самостійний ремонт грубки на ВАЗ 2110.

Як злити антифриз з пріори з кондиціонером

Хочу поміняти термостат, але антифриз залишити старий.

Термостат заклинив у відкритому положенні, так що думаю, що проблем не повинно бути при злитті антифризу. Якщо подумати логічно, то можна з розширювального бачка зняти обратку, щільно закрутити кришку бачка. В обратку качати повітря за допомогою насоса або компресора Антон, і рідина поллється через отвір в бачку …

ну а там вже ємність для антифризу. Авто Вектра Б. Термостат знаходиться у верхній частині двигуна. Що скажете?

Олександра Абсолютно правильне рішення. Віртуальні знавці не здогадуються, що останній краник був на Зіл 130, їх не ставили вже на ВАЗ копійку.

Степан Робиш так, знімаєш обратку тонку що йде від радіатора до бачка і опускаєш в пляшку 1.5 літра пластикову.

вихід на бачку затикаєш пальцем і відповідному насосом накачуєш повітря в бачок, в сервісі є пристосувати спеціальні, а можна пістолет продувний обматать ганчіркою і наддувається, половина повітря піде повз але того що потрапить буде досить щоб антифриз потік в пляшку Коли пляшка буде повна відпускаєш палець – тиск швидко падає. і тосол не проливається. Так можна злити практично весь антифриз -тобто навіть голову зняти можна. Чи залишиться трохи рідини в радіаторі, але там нижній патрубок знімаєш і дмеш трохи і все інше на підлогу -ну це коли заміна антифризу. А краником вже років сорок немає, з таким же ефектом можна крутити собі -УШІ

Заміна термостата на Пріорі

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

Але що якщо в роботі регулятора відбуваються неполадки? Відповідь очевидна – ДВС буде перегріватися, а звідси ряд серйозних проблем.

Причина несправності термостата на Пріорі

Головним елементом найбільшим чином схильним зносу є спеціальний герметичний циліндр з рухомим штоком.

Справа в тому, що іржа і накип осідають на термоелементі, після чого він втрачає чутливість і втрачає здатність адекватно визначати стан температури охолоджуючої рідини. Крім цього, зовнішні відкладення ускладнюють рух клапана термостата пріори і його штока, в результаті чого виникають перебої з закриттям або відкриттям малого і великого кола охолодження в автомобілі.

попередження несправностей

Щоб уникнути агресивних відкладень, продовжити термін служби вузла і його складових – використовуйте тільки якісний антифриз, час від часу проводите його заміну. При зливі охолоджувача придивіться до стану рідини.

Якщо зливається антифриз має каламутний склад, наявність пластівців чи інші ознаки забруднення, це свідчить про те, що система потребує промивки.

Перевірка працездатності підручним способом

Для того щоб переконатися що причиною перегріву мотора є саме термостат, виконайте наступні дії:

  1. Запустіть двигун і дочекайтеся його прогріву до робочих величин (85-90 градусів).
  2. Відкрийте капот автомобіля і помацайте радіаторний патрубок. Якщо його поверхня тепла або гаряча це свідчить про проблеми в роботі системи охолодження. Справа в тому, що справний термостат починає подавати охолоджувальну рідину по великому колу після того, як ДВС нагрівається вище 95 градусів. Зроблено це для того, щоб забезпечити максимально швидке нагрівання двигуна до робочого режиму. Після того як клапан починає включатися в роботу, нижній патрубок нагрівається.
  3. Якщо ви спостерігаєте що при незначному нагріванні ДВС, патрубок нагрівається, причина – несправний термостат.
  4. Врахуйте, що в деяких випадках руху рідини для охолодження перешкоджає несправна водяна помпа, яку також не зайвим буде перевірити.
  1. Насамперед встановлюємо авто на підйомник, естакаду або над гаражної ямою.
  2. Переміщаємося під днище автомобіля, знімаємо захист двигуна (якщо вона встановлена). На блоці знаходимо зливну пробку, виготовлену у вигляді болта на «13». Готуємо і підставляємо під місце зливу глибоку герметичну ємність. За допомогою ключа відкручуємо зливну гайку. Чекаємо, доки вся рідина стече. Закручуємо болт назад.
    Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі
  3. Переходимо до підкапотному простору. Знаходимо необхідний нам узел.Располагается він прямо під патрубком повітряного фільтра. За допомогою викрутки відкручуємо гвинти хомутів для двох великих патрубків і стягуємо їх з вузла.
    Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі
  4. Беремо в руки шестигранник і розкручуємо болти кріплення корпуса термостата.Демонтіруем виріб.
    Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі
  5. Встановлюємо новий пристрій замість старого. При установці зверніть вашу увагу на гумову прокладку ущільнювача, яка не повинна мати тріщин або інших пошкоджень.
    Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі
  6. Одягаємо патрубки, затягуємо хомути.
  7. Заливаємо охолоджуючу рідину в розширювальний бочок.
  8. Стартуємо двигун. Чекаємо, поки мотор нагріється до робочої температури, перевіряємо працездатність системи.
    Процедура заміни однакова і для 8 клапанних версій авто і для термостатів пріори 16 клапанів.

Антифриз для Лади Пріори

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

У 2007 році зійшли з конвеєрів бюджетні автомобілі LADA Priora, що випускаються автомобілебудівної компанією «АвтоВАЗ». Сьогодні існують різні версії цього авто з підвищеною комфортністю і новими функціями. Заміна антифризу на Пріорі повинна відбуватися через кожні сімдесят до п’яти тисяч кілометрів пробігу.

Дуже важливо правильно вибирати рідина , яка буде підходити до цього автомобіля, і тоді протягом довгого часу не виникне ніяких зауважень і претензій.

рекомендації компанії

Лада Пріора – машина, досить невибаглива в обслуговуванні, з хорошим і надійним двигуном, стійкістю до корозії. Виробникам вдалося прибрати всі недоробки дизайну, підвищити безпеку, модернізувати ходові якості авто і поліпшити шумоізоляцію.

Який антифриз використовувати:

  • кул стим стандарт;
  • кул стим преміум;
  • феликс карбоксилу;
  • Синтек;
  • лонг лайф;
  • енерджі.

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на ПріоріЯкщо йде антифриз на Пріорі, необхідно з’ясувати проблеми і причини витоку. Якщо тосол йде через з’єднання, виправити це можна, підтягнувши хомути. Також можна встановити додатковий хомут або замінити старий. При виході з ладу помпи, необхідна діагностика за допомогою зняття кожуха ременя. Якщо він йде в масляну систему, підвищується рівень масла і тут необхідний ремонт. А при догляді в циліндри з’являється пар з вихлопної труби, що теж призводить до здійснення ремонту.

Необхідно також знати, як злити антифриз з Пріори, дотримуючись необхідні умови. Тоді це буде зробити нескладно і реально для будь-якого водія. Рекомендується гранична обережність, злагоджені дії в процесі такої роботи.

Заміна рідини своїми силами:

  • злити антифриз з системи;
  • залити нову рідину;
  • видалити повітря.

Кількість охолоджуючої рідини – 7.82 літра за вказівкою технічного супроводу для нормальної роботи охолодження. У деяких випадках достатньо буде і шести літрів тосола.

Після установки машини на рівній поверхні потрібен час для того, щоб охолонув двигун. Потім потрібно зняти пластикову захист, відвернувши дві фіксуючі кліпси з боків, і відкрутити кришку на розширювальному баку.

Встановлюємо під транспортний засіб ємність і зливаємо рідину, відкрутивши кришку на блоці циліндрів. Так само відкручуємо захисну заглушку під радіатором і тосол випливає.

Важлива рекомендація – закривати наявні пробки, коли здійсниться слив повністю, і можна приступати до заміни речовини.

Порада

Після заміни антифризу на Пріорі можна не переживати, що двигун автомобіля перегріється.

На Пріорі датчик температури охолоджуючої рідини розташований між головкою блоку і термостатом . Він визначає температурний стан двигуна, має два контакти, практично не ламається. Єдиний мінус – часто перетираються дроти біля основи роз’єму.

змішування антифризу

Антифризи різних виробників змішувати не можна. При змішуванні рідини різних кольорів, багато хто вважає, нічого страшного не станеться. У антифриз додають різні барвники, що додають відтінок, але, він не має впливу на властивості.

Тому вибір антифризів повинен бути не за кольором, а за хімічним складом (типу), який рекомендує завод виробник авто. Коли рідина великій концентрації, її необхідно розбавити дистильованою водою в правильних пропорціях.

Тонкощі заміни охолоджуючої рідини на Пріорі

Важливий елемент системи – це рідинної насос (помпа), призначення якого полягає в забезпеченні циркуляції тосола. Стан насоса необхідно часто перевіряти. Якщо починає виходити з ладу підшипник, буде клинить. Як результат: підтримувати оптимальну температуру стане неможливо і виникне небезпека розриву ременя приводу.

Перш ніж замінити насос необхідно підготувати:

  • ємність для зливу;
  • ключі для демонтажу;
  • нову водяну помпу;
  • герметик;
  • оглядову яму.

Її плюси – посилення антикорозійного захисту з використанням оцинковки і шість років гарантії на будь-який тип кузова від наскрізної корозії. Також в ряді комплектацій встановили кондиціонер , підігрів стекол і сидінь, датчик світла і дощу.

Безпека на високому рівні, оснащення за новітніми технологіями.

Промо сайт Лади Пріори стверджує, що при ударі на швидкості п’яти кілометрів на годину пошкодження отримує тільки бампер машини.

Державна сертифікація та випробування цього транспортного засобу були успішно завершені.

Оцінка гальм, стійкості і керованості, електромагнітна сумісність і інші виміри (тести) були пройдені. Вибір завжди залишається за покупцем, якість товару – це репутація виробника.

Заміна охолоджуючої рідини автомобіля Лада Пріора

  • Охолоджуючу рідину слід замінювати через сімдесят п’ять тисяч кілометрів пробігу або один раз в п’ять років.
  • Якщо охолоджуюча рідина змінила колір на рудий, негайно замініть її, так як це свідчить про те, що ингибирующие присадки вже вироблені і рідина стала агресивною по відношенню до деталей системи охолодження
  • Система охолодження двигуна вміщує 7,84 л рідини.

Якщо в систему охолодження залита рідина, що охолоджує типу тосола, її слід замінювати через кожні 40 тис. Км пробігу або 2 роки експлуатації.

Вам будуть потрібні: ключ «на 13», викрутка з хрестоподібним лезом, охолоджуюча рідина, чиста ганчірка.

Застосовуйте охолоджуючі рідини, рекомендовані заводом-виробником. Замінюйте охолоджуючу рідину тільки на холодному двигуні. Охолоджуюча рідина токсична, тому будьте обережні при роботі з нею.

Зверніть увагу

При пуску двигуна пробка розширювального бачка повинна бути закрита. Завертайте пробку щільно.

При працюючому двигуні система охолодження знаходиться під тиском, тому з-під слабо загорнутої пробки може потекти охолоджуюча рідина.

Встановіть автомобіль на оглядову канаву або підйомник.

  1. Відверніть пробку розширювального бачка.
  2. Зніміть бризговики двигуна.
  3. Захист картера двигуна знімати необов’язково, але в цьому випадку доведеться вжити заходів проти патьоків охолоджуючої рідини на майданчику під автомобілем, так як вона, потрапляючи з зливних отворів на захист, буде сильно розбризкується.

Встановіть ємність під двигун і виверніть пробку зливного отвору на блоці циліндрів.

Після зливу охолоджувальної рідини витріть її сліди з блоку циліндрів.

Встановіть ємність під радіатор, виверніть пробку зливного отвору на радіаторі

  • Дочекайтеся, коли охолоджуюча рідина повністю зіллється з системи.
  • Пробка зливного отвору радіатора ущільнені гумовим кільцем, щоб не загубити його.
  • Надірване або затверділе кільце замініть.
  • Укрутіть пробки в блок циліндрів і радіатор.
  1. Ослабте затягування хомута і від’єднайте шланг зливу охолоджувальної рідини від штуцера підігріву дросельного вузла.
  2. Це необхідно для того, щоб у міру заповнення системи охолодження двигуна з неї виходило повітря.
  3. Якщо цього не зробити, через утворення повітряних пробок охолоджуюча рідина заповнить систему в повному обсязі.

Заповніть систему охолодження двигуна, заливаючи охолоджуючу рідину в розширювальний бачок до тих пір, поки вона не почне витікати з шланга, отсоединенного від дросельного вузла.

У цей момент встановіть шланг на місце і затягніть хомут його кріплення.

Продовжуйте заливати рідину до тих пір, поки її рівень не встановиться на позначці «MAX», нанесеною на стінку розширювального бачка (після пуску двигуна охолоджуюча рідина витіснить залишки повітря і рівень в бачку трохи знизиться). Загорніть пробку розширювального бачка.

Завертайте пробку розширювального бачка щільно. При працюючому двигуні розширювальний бачок знаходиться під тиском, тому з-під слабо загорнутої пробки може потекти охолоджуюча рідина.

Встановіть бризговики двигуна.

Пустіть двигун і дайте йому прогрітися до робочої температури (до включення вентилятора). Після цього зупиніть двигун, перевірте рівень охолоджуючої рідини.

Чи не заливайте рідину в розширювальний бачок вище мітки «MAX», так як при прогріванні двигуна її рівень в бачку сильно підвищується.

При роботі двигуна стежте за температурою охолоджувальної рідини за вказівником.

Якщо стрілка перемістилася до червоної зони, а вентилятор не включився, включите обігрівач і перевірте, яке повітря йде через нього. Якщо через обігрівач йде підігріте повітря, найімовірніше, несправний вентилятор, якщо холодний – значить, в системі охолодження двигуна утворилася повітряна пробка. Після цього заглушите двигун.

Для того щоб видалити повітряну пробку, дайте двигуну охолонути і відверніть пробку розширювального бачка (будьте обережні: якщо двигун охолов в повному обсязі, охолоджуюча рідина може виплеснутися з бачка). Пустіть двигун, дайте йому попрацювати 3-5 хв і закрийте пробку бачка

Здоров’я-життя

Хоча така процедура протягом життя автомобіля лада пріора відбувається з періодичністю не частіше 3-5 років, торкнемося основні моменти повного зливу і акуратного заповнення антифризу або тосола в охолоджуючу сорочку двигуна лада пріора.

За рекомендаціями заводу-виготовлювача охолоджуючу рідину слід замінювати через 65-75 тис. Км пробігу або один раз в 3-5 років (залежно від того як Ви їздите і наскільки великим у Вас виявиться річний пробіг автомашини).

Якщо в систему охолодження залита рідина, що охолоджує типу тосола, то слід замінювати тосол набагато частіше, приблизно через кожні 40-50 тис. Км пробігу або 2-3 роки експлуатації.

важливо

Якщо охолоджуюча рідина змінила колір на рудий або коричневий, то зволікати із заміною охолоджуючої рідини не варто, тому як зміна кольору рідини свідчить про те, що ингибирующие присадки вже вироблені і рідина стала агресивною по відношенню до деталей системи охолодження двигуна автомобіля лада пріора.

Для повної заміни охолоджуючої рідини на автомобілі досить 10л пласстмассовая каністра, що зазвичай продається в магазинах автозапчастини, бо система охолодження двигуна вміщує близько 8 л охолоджуючої рідини.

Застосовуйте охолоджуючі рідини, рекомендовані заводом-виготовлювачем і покуйте в перевірених магазинах автозапчастин.

Замінюйте охолоджуючу рідину тільки на холодному двигуні автомобіля лада пріора.

Охолоджуюча рідина (тосол або антифриз) дуже отруйні і токсичні, тому гранично уважні і дуже обережні при заміні охолоджуючої рідини в двигуні і в радіаторі опалення та охолодження.

Така процедура вимагає граничної обережності і уваги !!! При пуску двигуна автомобіля лада пріора пробка розширювального бачка повинна бути закрита. при тому надійно (створюється при цьому надлишковий тиск в системі охолодження для нормальної роботи двигуна лада пріора).

Завертайте пробку розширювального бачка щільно (перевіряйте наявність прокладки). При працюючому двигуні система охолодження знаходиться під тиском, тому з-під слабо загорнутої пробки (або у відсутності в пробці прокладки) може потекти охолоджуюча рідина.

Такий «антифриз» або тосол необхідно терміново замінити на якісний, які придбайте в знайомих магазинах.

Неправильна і неякісна заміна охолоджуючої рідини буде впливати на знос двигуна і комфортність в салоні автомобіля в холодну пору року – погано буде прогріватися. Не випробовуйте долю і удачі на дорогах. Щасливої ​​дороги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…