Система харчування інжекторного двигуна настільки складна, що діагностика причини нестійкої роботи двигуна на холостому може зайняти чимало часу.

Ще більш прикро йдуть справи у власників авто з дизельним двигуном, так як діагностика і ремонт ДВС циклу Дизеля вимагає більше спеціалізованих знань та інструменту.

Розглянемо причини, через які троит двигун на холостих обертах.

Метод пошуку причини

Трійнят називається режим роботи двигуна, при якому в одному циліндрі або поперемінно в декількох циліндрах згоряння паливоповітряної суміші відбувається неправильно або і зовсім відсутній. Перелік причин, який можуть привести до нестійкої роботи інжекторного ДВС:

  • в циліндр подається занадто мало або занадто багато палива;
  • паливо подається занадто рано або занадто пізно, в другому випадку можуть спостерігатися хлопки, постріли у вихлопній трубі;
  • ЕБУ отримує недостовірні дані про кількість повітря, що надходить у впускний колектор. В результаті надмірне скачки значень приводять до нестійкої роботи двигуна;
  • іскра відсутня або дуже слабка;
  • іскра подається занадто рано або занадто пізно;
  • недостатня компресія для стиснення ТПВС;
  • ЕБУ посилає некоректні сигнали виконавчих пристроїв.

Головна складність у визначенні, чому двигун троїть на холостих обертах, полягає в тому, що до кожного з перерахованих вище наслідків з рівною часткою ймовірності можуть призводити несправності відразу декількох вузлів і агрегатів.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Перевірку інжекторного двигуна і сучасного дизеля краще починати з комп’ютерної діагностики. Зчитування помилок з великою часткою ймовірності звузить коло можливих несправностей.

Але і покладати надмірних надій на комп’ютерну діагностику не варто, так як бувають випадки, коли мотор троїть, а поточних помилок в системі немає.

Для діагностики сучасних авто в зоні водійських ніг розташовується роз’єм OBD II, в автомобілях ранніх років випуску діагностичний роз’єм може розташовується в підкапотному просторі. Тип адаптера і ПО для підключення до ЕБУ залежить від моделі блоку управління і виду діагностичного роз’єму.

Навіть в найпростіших системах одноточечного уприскування з початку 90-х присутній самодиагностика. Перед зчитуванням помилок рекомендується обнулити блок управління, щоб не бути введеним в оману помилками, раніше збереженими в системі.

Поетапно розглянемо метод виявлення причини нестійкої роботи двигуна внутрішнього згоряння.

  • Викриття свічки запалювання. Перевірте зазор між електродами (номінальне значення вказано в керівництві по ремонту та експлуатації вашого авто). Свічка не повинна бути в густому масляниста нальоті і нагаре. Зверніть увагу на наявність ерозії електродів, що свідчить про надмірне зносі свічки запалювання. Електрод не повинен бути тріснуть, також без тріщин повинна бути керамічна ізоляція.
  • Перевірте опір, цілісність ізоляції високовольтних проводів. Провід повинен щільно фіксуватися на свічці запалювання, не мати в місцях роз’ємів окислів.
  • Перевірте котушку, розподільник-переривник запалювання, якщо такий є в конструкції системи запалювання вашого авто. Приділіть увагу контактам кришки трамблера, вони не повинні бути обвугленими. Проведіть регулювання УОЗ, якщо в цьому є необхідність.
  • У роз’ємах ланцюга від АКБ до котушки запалювання не повинно бути окислів, перевірте, стан проводки.

У карбюраторної системі харчування причина може бути в наступному:

  • порушення регулювання режиму холостих обертів гвинтами «якості» і «кількості» ТПВС;
  • недостатній рівень палива в камері поплавця;
  • поломка електромагнітного клапана;
  • підсос повітря, що приводить до збіднення суміші;
  • засмічення каналів і жиклерів системи холостого ходу;
  • засмічення фільтруючого елемента в баку, фільтра тонкого очищення або сітчастого фільтра в карбюраторі;
  • несправність бензонасоса.

До появи вібрацій, нестійкої роботи може привести:

  • порушення герметичності камери згоряння внаслідок прогара клапанів, утворення нагару, що перешкоджає щільному прилягання клапанів до сідел. Двигун троїть на холостих обертах і в усьому діапазоні роботи, якщо стався прогар прокладки ГБЦ;
  • нерівномірний знос ЦПГ, внаслідок чого в одному або в декількох циліндрах ТПВС згорає неефективно, відбувається прорив газів в картер. Причина може бути як в заляганні поршневих кілець, так і в зносі стінок циліндрів, наявності задирок;
  • неправильна установка міток ГРМ. Газорозподільний механізм грає одну з найважливіших ролей у виборі моменту подачі іскри і палива. Якщо мітки будуть збиті, ЕБУ не буде «розуміти», в якому становищі перебувають поршні, клапана будуть відкриватися і закриватися несвоєчасно. Часто мітки збиваються внаслідок перескакування розтягнувся ременя або ланцюга ГРМ. Якщо мітки були повернуті в правильне положення, а двигун все одно троит на неодружених, стався загин клапанів внаслідок удару об них поршнів.
Порада

ЕСУД

Якщо всі перераховані вище елементи були перевірені, а причина відмови одного циліндра так і не знайдена, залишається грішити на датчикову апаратуру, дроти від датчиків до ЕБУ і від ЕБУ до виконавчих механізмів, а також на сам електронний блок керування двигуном.
Найбільший вплив на роботу двигуна мають:

  • датчик положення колінчастого валу (ДПКВ). Характерною особливістю несправності ДПКВ є труднощі з запуском двигуна, часто перебої в роботі починаються тільки після прогріву двигуна;
  • ДМРВ, реєструючий кількість повітря, що надійшов у впускний колектор. Не варто забувати про те, що ДМРВ може бути обдурять наявністю підсосу повітря, який ЕБУ НЕ буде врахований при подачі палива;Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій
  • лямбда-зонд, який посилає дані ЕБУ для корекції ТПВС.

Не варто забувати про нестандартні причини троение. Якщо машина троїть тільки після проїзду по глибоких калюжах, то присутній негерметичність в харчуванні будь-якого з основних датчиків.

Часто двигун починає троіть після неправильної мийки підкапотного простору Керхер. Найрідше причина буде ховатися в самому ЕБУ.

Двигун подтраівает на холостих обертах? – Шість причин такого явища

Всім відомо, що серце автомобіля – це його двигун. Як і у людини, проблеми з серцем авто – неприємність, яку потрібно вирішувати якнайшвидше, щоб уникнути неприємних наслідків.

Якщо двигун подтраівает на холостих (найбільш пряма аналогія з людиною – аритмія), потрібно з’ясувати причину і усунути її, поки не відбулося “серцевого нападу” (відмови двигуна). А це трапляється, як правило в самий невідповідний момент.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Найбільш часто зустрічається причина – це вихід з ладу свічок запалювання, як результат – відмова циліндра. Автомобіль почне трясти, двигун стане працювати нестабільно. При спробі розгону буде з’являтися відчуття, немов автомобіль перестав реагувати на натискання педалі газу. У всякому разі тяга буде значно менше.

Для початку перевірте свічки зовнішнім оглядом. Зазвичай чистий ізолятор свічки означає те, що вона працює, але перевірити все ж варто. Наявність чорного нагару на свічці говорить про те, що в двигун надходить надмірно насичена суміш. А масляні плями на свічці свідчать про попадання в циліндр моторного масла.

Будь-які плями і нагар можуть стати перешкодою для правильного утворення іскри. Спробуйте протерти контакти сухою ганчіркою і знежирити гасом. Якщо після цього двигун продовжує “троить”, то слід дізнатися, яка з свічок відмовляється працювати.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Для того щоб усунути подібну несправність, необхідно з’ясувати, в якому циліндрі проблема. Діагностика вельми проста: запустіть мотор і починайте послідовно відключати свічки запалювання від харчування (до кожної зі свічок йде окремий високовольтний провід, саме його і потрібно від’єднувати).

Дізнатися, що циліндр “неробочий” дуже просто – коли ви від’єднайте працює циліндр, звук двигуна різко зміниться. У разі відключення непрацюючого циліндра звук залишиться незмінним.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

При перевірці циліндрів обов’язково дотримуйтеся техніки безпеки. Все-таки робота ведеться з високовольтними дротами, навіть при належної обережності є висока ймовірність отримати ураження електричним струмом. Тому слід вдатися до деяких запобіжних заходів.

Перед початком діагностики потрібно покласти під ноги діелектричний матеріал, наприклад товстий гумовий килимок або дошку (обов’язково суху). Працювати слід в рукавичках. Щоб від’єднати свічку, не можна торкатися до ковпачку дроти. Найголовніше ні в якому разі не торкайтеся до корпусу машини.

Якщо зі свічками все в порядку, спробуйте перевірити високовольтні дроти, які до них йдуть – є ймовірність їх пробою.

Часом пробою проводів можна визначити по виникає іскрі, яка особливо добре видно в приміщеннях з вимкненим світлом.

Для відновлення нормальної роботи слід перевірити, який саме провід несправний, скориставшись мультиметром, а потім замінити несправний провід.

Також однією з причин того, що двигун подтраівает на холостих обертах, може бути невірно виставлений момент запалювання. Діагностику цієї несправності слід проводити саме на холостих обертах двигуна, тому що саме малі обороти дозволяють найлегше діагностувати дану несправність. Троение зазвичай викликається надмірно раннім запалюванням.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Є й інші, більш серйозні неполадки, які призводять до того, що двигун подтраівает на холостих обертах. Вірніше, дані випадки – це лише перший симптом, далі ситуація може стати набагато гірше. Одна з таких неполадок – це знос або поломка поршневих кілець.

Для діагностики необхідно заміряти компресію в кожному циліндрі автомобіля, а потім послідовно налити в кожен з них трохи масла і повторити заміри. Якщо фіксується підвищення тиску – поршневі кільця несправні, і їх необхідно терміново замінити, так як несправність поршневих кілець призводить до перегріву двигуна і, як наслідок, до виходу автомобіля з ладу.

Якщо після вищеописаних перевірок проблема виявлена, варто перевірити регулювання клапанів двигуна. Якщо вони відрегульовані неправильно – циліндр не отримує достатньої кількості паливної суміші, а відпрацьовані гази в повному обсязі виходять з камери згоряння (це відбувається через те, що клапана відкриваються і закриваються не до кінця).

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Варто згадати ще одну несправність, через яку двигун подтраівает на холостому ходу – це надмірний знос вала трамблера або його підшипника. Внаслідок чого з’являється неприпустимий зазор між деталями механізму, що також може призводити до пропуску такту двигуна.

Сподіваємося, що дана стаття була для вас корисною. Всі ваші питання по даній темі можете задати в коментарях. Бажаємо успіху!

При роботі двигуна на малих обертах троит

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Двигун смикається на холостому ходу: основні причини

Те ж саме справедливо і у випадках, коли в або на впуску має місце. У будь-якому випадку, суміш може виявитися занадто збагаченої або збідненого, при цьому не відбувається нормального і своєчасного згоряння такого заряд в циліндрі.

На інжекторних моторах причиною посмикування на холостих в ряді випадків є електронна система управління двигуном (ЕСКД). У подібній ситуації слід враховувати, що зазначена система включає в себе цілу групу різних електронних датчиків і виконавчих пристроїв, які обмінюються даними з контролером ().

Якщо який-небудь датчик вийшов з ладу, відбуваються пропуски запалювання в циліндрах або інші збої, тоді система управління ДВС на деяких авто відразу інформує про це водія.

Троит дизельний двигун на холостих обертах

  • Момент, в який паливо впорскується в камеру, має таке ж значення, що і момент запалювання на бензиновому двигуні.
  • Але в разі великого зносу деталей такі маніпуляції неефективні.
  • Дизель димить білим димом Найбільш часто через потрапляння охолоджувальної рідини в камери згоряння.
  • Нагріта рідина вилітає у вихлопну трубу.
  • Іноді її наявність можна перевірити, піднісши до вихлопної труби долоню – вологий наліт на ній буде володіти характерним солодкуватим запахом, властивим антифризу.

Що робити, якщо троит двигун?

Якщо буде відключений справно функціонуючий циліндр, то звук двигуна відразу зміниться. А якщо при знятті наконечника зі свічки звук мотора залишається колишнім, то це і є несправний недіючий циліндр.

Відключаючи дроти високої напруги, потрібно робити це обережно, так як можна отримати електричний удар. Хто вже стикався з цим, той знає, що приємного в такому ударі струмом трохи. Щоб якось захистити себе від цього під ноги краще покласти діелектричний матеріал у вигляді гумового килимка, сухий дошки і т.

Зверніть увагу

д. Відключати свічку необхідно, тримаючись за дріт, а не за наконечник, при цьому не можна торкатися кузова машини.

Хто має таку несправність двигун подає однакові ознаки, але усунути цю проблему буде простіше, якщо відомі особливості причин появи цієї несправності.

Двигун троїть. Причини по яким троит двигун

Бігунок, теж штука, начебто маленький і простий, а може доставити висер.

Виявилося, маленький патрубок, який відходить відразу від всмоктуючого колектора і з’єднується з пластмасовою трубкою йде на вакуум, знизу повністю прогнив, була дірка розміром з великий палець.

Двигун троил через нього. Йшов підсмоктування повітря з вулиці без бензину, як раз в четвертий циліндр, заміна патрубка все виправила.

Також двигун може троить через відсутність або низької компресії, про це вже написано, читайте.

Недолік цього важливого компонента паливо-повітряної суміші в циліндрі може бути спровокований забрудненим фільтром або поломкою дросельних заслінок.

Збій в роботі масової витрати повітря або датчика положення дросельної заслінки, який ЕБУ сприймає, як вимога мотора додати або відняти кількість повітря в камеру згоряння, теж може послужити причиною троение мотора. Про них говорять, коли мотор троїть періодично – «на холодну» (за наявності) або «на гарячу» (при середніх або високих оборотах).

Як визначити, що двигун троїть: ознаки і симптоми

У списку найбільш частих причин троение фахівці і досвідчені автолюбителі виділяють наступні:

Відразу відзначимо, що причин багато, при цьому без належного досвіду в рамках проведення діагностики далеко не завжди вдається швидко і точно визначити проблему.

З цієї причини нижче зупинимося на найбільш частих несправності, які більшість водіїв можуть усунути своїми руками, а також характерні ознаки, що вказують на ту чи іншу проблему.

Однією з найбільш частих причин троение ДВС є проблеми в системі запалювання або неправильні настройки запалювання. Якщо прислухатися до роботи мотора, в цьому випадку можна визначити пропуски одного з, можливо поява ударів, які супроводжуються сіпанням двигуна.

Чому двигун троїть і як це виправити

Щоб уникнути отримання травм необхідно використання діелектричного матеріалу у вигляді килимка з гуми або просушеного дерев’яного помосту під ноги.

При від’єднанні потрібно братися за провід, але ніяк не за ковпачок, стосуватися кузова авто при цьому не можна.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Здійснюючи ретельну діагностику, особливу увагу необхідно приділити зовнішнім виглядом свічок запалювання. Неприпустимо наявність таких ознак:

  1. котушки запалювання вийшли з ладу.
  2. зношеність ковпачків;
  3. руйнування ізоляторів;
  4. вихід з ладу проводів ВВ;
  5. нагарні нальоти;
  6. поломка комутатора;

Якщо вливається недостатня кількість палива в циліндр, значить, деталі та вузли паливного насоса несправні.

Троит двигун. Що робити?

Зі збоєм в роботі двигуна стикався кожен автомобіліст.

Розхожий вислів «троїть двигун» без перекладу і додаткових пояснень говорить досвідченому водієві, що пора лізти під капот, і причому негайно.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Що сталося? Термін «мотор затроіла» виник з тих давніх пір, коли, в основному, на автомобілях стояли 4-циліндрові силові агрегати. При відмові в роботі одного циліндра движок «тягнув» на інших трьох.

Звідси і пішов вислів. Кількість циліндрів в процесі технічної революції зросла, а термін залишився, Якщо «троїть двигун», то значить, машина терміново потребує ремонту.

Не варто спокушатися, що хоч мотор і троїть, він все-таки продовжує крутити колеса. Несправність ця досить серйозна. А може і зовсім стихнути.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

«Троит двигун» – причини неісправностіСістема зажіганіяСімптоми несправностей в системі запалювання виражаються в підвищеній витраті палива, в появі сизого диму з і в нестійкої роботи двигуна на малих і середніх оборотах.

Причому на малих обертах колінвал видає періодичні приглушені звуки, а двигун працює ривкамі.Как усунути? Усуваються несправності в системі запалювання наступним чином.

Насамперед потрібно визначити, яка свічка не працює. Працездатність свічки визначається на холостих обертах.

Слід знімати по черзі свічкові наконечники на працюючому двигуні. Якщо при знятті чергового наконечника обертів двигуна на холостому ходу не знижуються, значить, ця свічка непрацююча.

Потім слід перевірити пробою в яких також викликає троение двигуна. Якщо всі роботи з проведені, а «троїть» двигун як і раніше, то наступною на черзі буде

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

  1. Циліндропоршневая группаСвечі в порядку, а «троїть» двигун на холостих обертах.
  2. Цілком можливо, що порушена герметичність в циліндрі.
  3. Таке явище часто виникає в результаті прогорання поршня або його часткового руйнування.

Визначте стан поршневої групи за показником компресії, яку перевіряють за допомогою компресора і манометра.Газораспределітельний механізмСостояніе клапанів і клапанних сідел визначається так само, як і стан циліндрів.

На збільшення зазору або порушення посадки клапана в сідлі вкаже збільшена компресія після того, як в отвір свічки влити моторне масло. «Троит» двигун і при порушенні фаз газорозподілу.

Детонація двігателяС цим явищем стикалися багато, коли намагалися заглушити машину, а двигун ще деякий час продовжував працювати, судорожно здригаючись.

В цьому випадку не детонація є причиною троение двигуна, а навпаки, збій в роботі циліндрів призводить до детонирующим явищам. Усувається ця несправність регулюванням Тобто потрібно відрегулювати запалювання поворотом трамблера або октан-коректором відповідно до шкали зробити його більш пізнім.

Троение двигуна і детонація – це пряма ознака раннього запалювання. 0 коментарів Показувати: Нове Нове Популярні Обговорювані

Що робити, якщо троит двигун?

Причини, за якими двигун троїть, можуть бути самими різними. Тому перед початком пошуку цих причин слід з’ясувати, до чого ці несправності можуть призвести, і що означає троение мотора.

Іншими словами це явище часто називають «Міссінг». Це проявляється в перебоях в роботі декількох циліндрів двигуна. Поняття «троение» з’явилося під час створення чотирициліндрових двигунів.

При несправності одного з циліндрів, залишаються функціонувати тільки три.

В результаті двигун буде погано тягнути, це особливо помітно при розгоні. У сучасних автомобілях троить можуть двигуни, що мають шість або дванадцять циліндрів. Виявити ознаки троение можна по іншому звуку функціонування двигуна. Це особливо відчувається, якщо стояти поблизу вихлопної труби.

важливо

Наступними ознаками несправності роботи є нерівномірні обертів двигуна на холостому ходу, підвищення витрати палива, вібрація кузова, зниження потужності (мотор слабо тягне).

Так як кожен ознака специфічний для інших несправностей, то їх слід розглядати лише спільно.

Виявляти несправності троение мотора необхідно негайно, так як можуть виникнути серйозні наслідки, і доведеться робити капітальний ремонт або міняти двигун новим.

Чому мотор троїть

Якщо занадто не вникати в суть проблеми, то причини відразу видно: в циліндрі немає горючої суміші, чи ні її займання. Але це так видається на перший погляд. Насправді не завжди просто зрозуміти, чому троїть двигун при розгоні або запуску, і виявлення може зайняти кілька днів, особливо при самостійному пошуку в гаражі.

Важливим фактором є умови такої поведінки двигуна, коли він троит, і коли не тягне: на непрогрітому моторі або після досягнення робочої температури, при русі на холостих обертах або при їзді з навантаженням, на великих чи малих обертах, при рівномірному русі або при прискоренні. Тут підказкою може виявитися будь-яка дрібниця, часто навіть не підходить для справи.

Основними причинами, що створюють цю несправність, є:

  • Подсасиваніе повітря в колекторі впускної системи.
  • Згорілий конденсатор.
  • Пошкоджені дроти високої напруги.
  • Дефектні свічки запалювання, це найбільш популярна причина.
  • Підсмоктування повітря в підсилювачі гальм.
  • Неправильно відрегульований момент запалювання.
  • Знос маслоотражательних ковпачків (руйнування або затвердіння).
  • Пробій або прогар головки циліндрів.
  • Значний знос рокерів клапанів.
  • Порушена робота фаз газорозподільного механізму.
  • Деформація, знос або поломка поршневих кілець.
  • Прогар поршнів або клапанів.
  • Застосування свічок запалювання, які не відповідають за параметрами марці двигуна.
  • Зниження герметичності через зношування або деформації мембрани регулятора кута запалювання.
  • Забруднення повітряного фільтра.
  • Знос вала переривника трамблера або підшипника обертається пластини.
  • Невірна регулювання карбюратора.

Виявлення недіючого циліндра

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Відключаючи дроти високої напруги, потрібно робити це обережно, так як можна отримати електричний удар. Хто вже стикався з цим, той знає, що приємного в такому ударі струмом трохи. Щоб якось захистити себе від цього під ноги краще покласти діелектричний матеріал у вигляді гумового килимка, сухий дошки і т. Д. Відключати свічку необхідно, тримаючись за дріт, а не за наконечник, при цьому не можна торкатися кузова машини.

Причини троение мотора

Хто має таку несправність двигун подає однакові ознаки, але усунути цю проблему буде простіше, якщо відомі особливості причин появи цієї несправності.

Раніше ми розглянули основні причини, через які двигун сильно троит на невеликих оборотах, не тягне на великих оборотах, при запуску або прискоренні, на холодному моторі або після досягнення експлуатаційних параметрів.

Ці причини варто розглянути з усіма подробицями.

Чи не відрегульований кут випередження запалювання

При троїнні двигуна через неправильне запалювання, чутні своєрідні хлопки, при яких мотор смикається.

Для точної діагностики цієї несправності, необхідно слухати двигун на невеликих оборотах, так як на підвищених обертах його функціонування стає рівним, і пропуски запалювання вже не помітні.

Найчастіше розглянуті ознаки свідчать про ранній запалюванні. Це підтверджують ривки, що здійснюються мотором, при запуску його стартером.

Для початку слід оглянути колір ізолятора середнього електрода. При цьому виявити нормальну і несправну свічку не важко. У нормальної свічки ізолятор білий, або світло-коричневий. Якщо колір значно відрізняється, то необхідно з’ясувати причину. Нагар або сліди масла на ізоляторі свідчать про те, що горюча суміш, яка надходить в циліндр, занадто багата, вона заливає свічку, або відбувається закид масла. В результаті порушується нормальний процес утворення іскри.

Причини цього наступні:

  1. Датчик кисню.
  2. Порушення функціонування форсунок.
  3. Неправильні фази газорозподільного механізму.
  4. Недостатня компресія в циліндрі.
  5. Чи не працює зворотний клапан подачі палива.
  6. Мотор прогрівається тривалий час, і довго працює на холостому ходу.

Далі слід оглянути всю свічку. Корпус не повинен мати тріщин. Особливо потрібно приділити увагу відсутності чорних крапок і чорних ліній. Якщо вони є можна зробити висновок, що свічку пробиває розряд високої напруги, і вона підлягає заміні нової свічок.

Слід перевірити якість освіти іскри. Але просто з’єднати на масу бічний електрод буде недостатньо. Так перевіряють тільки її працездатність. Для визначення якості іскри, необхідно тримати свічку на видаленні від маси на два сантиметри і крутити двигун стартером.

Якщо при цьому між свічок і масою пробиває велика синя іскра, то свічка функціонує нормально.

Відсутність іскри або її невелика сила свідчить про те, що котушка запалювання несправні, або дроти високої напруги отримали пошкодження, і стали володіти великим опором.

Пробитий конденсатор або дроти високої напруги

Якщо стався пробій свічкових проводів, то мотор, як і в раніше розглянутих випадках, буде троить непрогрітим. Після нагрівання і досягнення робочої температури несправність зникає, або стає непомітною. Інтенсивне троение двигуна, будучи прогрітим, говорить про інших несправності.

Простим методом визначення пробою проводів високої напруги є візуальний огляд їх в повній темряві при працюючому моторі. Якщо по дротах видно проскакивающие іскри, то їх слід замінити новими. Так само роблять з конденсатором. Провід слід міняти не відразу всі, а тільки їх частина.

Справність проводів можна діагностувати шляхом вимірювання їх опору звичайним тестером. Справний провід має опір до 20 кілом. Також необхідно пам’ятати, що опір залежить від довжини провідника, а вони все різної довжини. Тому у кожного проводу буде своє значення опору.

Порада

Під час візуального огляду необхідно звернути увагу на свічкові наконечники, які не повинні мати всередині світло-сірого нальоту, а також сіро-коричневих точок на зовнішній поверхні.

Проникнення повітря у впускний системі

Ця причина свідчить про інших несправності двигуна і є їх результатом. Підсос може з’явитися через зношування прокладки, неякісного складання. Зазвичай під навантаженням ця проблема стає більш яскраво вираженою.

Прогар поршнів або клапанів

Цю несправність можна виявити тільки за допомогою виміру величини компресії з подальшою розбиранням силового агрегату. Через високу складність ремонту перевірка прогара виконується в останню чергу. Двигун в таких ситуаціях завжди троит, як в прогрітому стані, так і в холодному вигляді, на холостому ходу, а також під навантаженням.

Пошкоджені або зношені поршневі кільця

Ця поломка виникає рідко. Для діагностики необхідно виміряти компресію у всіх циліндрах. Після вимірювання в циліндр заливають невелику кількість моторного масла і знову повторюють вимірювання. Якщо в результаті компресія збільшилася, то причина була в поршневих кільцях. Ця несправність часто призводить до перегріву двигуна, тому потрібно швидко її усувати.

Зношені рокери і невідрегульовані клапана

З огляду на невірної регулювання клапана починають закриватися і відкриватися не вчасно і не до кінця. У підсумку в циліндри надходить не весь обсяг горючої суміші, а відпрацьовані гази виходять в повному обсязі. Тому двигун починає працювати нерівномірно, і троить.

До всього іншого в циліндрі підвищується утворення нагару. На величину відкриття клапанів впливає і працездатність рокерів. Якщо у них великий знос, то клапана теж не будуть нормально працювати.

При цій несправності двигун буде троить більше при прогріванні. При досягненні робочої температури внаслідок теплового розширення зазори між деталями зменшуються, і двигун в гарячому стані починає працювати більш рівномірно.

Несправний розподільник запалювання

Іноді буває так, що двигун починає троіть через несправність трамблера, тобто, його зносився вала, підшипників поворотною пластини або втулки. Це призводить до пропуску тактів запалювання, а також зазору між контактами. Часто при прогріванні двигуна троение знижується, або зникає зовсім. Це означає, що зазори між деталями зменшуються.

Забруднене повітряний фільтр

З огляду на сильного забруднення фільтруючий елемент значно гірше забезпечує проходження повітря, що створює порушення утворення горючої суміші (суміш стає надмірно багатої).

Зазвичай робота двигуна входить в норму відразу після установки нового повітряного фільтра.

Мотор починає сильніше троить в холодному стані, а також після прогрівання з навантаженням, при потребі великого обсягу повітря.

Початкові дії, якщо двигун затроіла

Якщо підвести підсумок розглянутих несправностей, то слід скласти перелік рекомендацій про те, як поводитись при виникненні ознак троение мотора. В першу чергу необхідно з’ясувати, при якому режимі починає троить мотор. Після цього можна шукати причину.

Якщо він троит на холодну або при запуску, то шукати слід зі свічок запалювання і їх проводів. Якщо мотор троїть більше під навантаженням, а також на гарячому двигуні, то краще зробити діагностику повітряного фільтра.

Як усувати троение двигуна

Після діагностики і визначення причини несправності двигуна, необхідно починати усувати цю несправність. Добре, якщо питання тільки в проводах високої напруги або в свічках, їх просто замінюють новими.

Така ж ситуація і з комутатором, котушками запалювання. Але якщо проблема в засміченою повітряною або паливній системі, то все набагато складніше.

Засмічені форсунки можна промити засобом для промивання, при необхідності можна замінити систему датчик кисню, так як він, швидше за все, буде функціонувати некоректно.

При поганому результаті після промивання форсунок (паливо так і продовжує надходити у великій кількості), то необхідно форсунки замінити новими.

Це ж необхідно виконати і з паливним насосом, а також іншими деталями системи подачі палива, які пошкоджуються при троїнні двигуна, їх доцільно замінити новими.

При ремонті необхідно також замінити елементи з порушеною герметизацією, і повітряний фільтр.

Порада

Коли машина троїть на холостих

Справний автомобіль доставляє при їзді масу задоволення автолюбителю і його пасажирам. Коли трапляються поломки, з’являється неймовірне бажання негайно розібратися в причинах, усунувши неполадки якомога швидше. Одна з багатьох проблем власників транспортних засобів – двигун троїть при невисоких оборотах колінчастого вала на холостому ходу.

визначення несправності

Водійський термін «троїть» означає, що можна почути перебої в одному або декількох циліндрах під час роботи двигуна внутрішнього згоряння. Щоб в цьому повністю переконатися, необхідно встати біля вихлопної труби.

Тут чітко проявляється змінився звук роботи мотора. Явище називається «Міссінг», але визначення «троїть» виникло від функціоналу движків з чотирма циліндрами.

Якщо один відмовив – в роботі залишаються лише три, створюючи потрійний звук.

При даній несправності мотор не тягне, особливо в момент набору швидкості при розгоні. В сучасних транспортних засобах троят шести-, восьми-, дванадцятициліндровим силові агрегати. При цьому спостерігається:

  • вібрація кузова;
  • нестійкі малі обороти коленвала;
  • підвищена витрата палива;
  • втрата потужності.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

Щоб безпомилково визначити причину проблеми, необхідно звернути увагу на багато ознак: умови, коли мотор не тягне, момент, коли звук проявляється сильніше – після прогріву або на холодну, на холостих обертах або під навантаженням, при малих або високих оборотах, рівномірному русі, розгоні або накаті. Підказати правильне рішення може будь-яка, часом нічого не значуща дрібниця.

Нерівномірне робота двигуна може спостерігатися в результаті наступних загальних несправностей:

  • найбільш часта причина – вихід з ладу свічок запалювання;
  • неправильне регулювання моменту запалення;
  • пробою високовольтних проводів;
  • засміченість повітряного фільтра;
  • використання свічок запалювання не за призначенням;
  • не відрегульований карбюратор;
  • вихід з ладу конденсатора;
  • прогорание поршнів і клапанів;
  • знос, поломка, деформація поршневих кілець;
  • порушення робочих фаз газорозподілу;
  • великий знос клапанних рокерів;
  • підсмоктування повітря через вакуумний підсилювач гальм або впускний колектор;
  • негерметична мембрана вакуумного регулятора кута випередження запалювання;
  • знос вала трамблера або підшипника поворотною пластини;
  • руйнування, пробій, затвердіння, знос маслос’емних ковпачків;
  • пробою або прогар прокладки головки блоку циліндрів.
Порада

Приступати до ремонту необхідно тоді, коли буде визначено непрацюючий циліндр. Його пошук особливою складністю не відрізняється. На працюючому двигуні по черзі зі свічок запалювання знімаються наконечники високовольтних проводів. На робочому циліндрі після зняття звук стає іншим. Якщо ж після зняття наконечника звук залишається колишнім – цей циліндр не працює.

Аналіз і усунення проблеми

При неправильно виставленому запалюванні двигун смикається і поплескує. Його необхідно прослуховувати в слабкому режимі роботи. При сильному режимі робота вирівнюється, і пропусків тактів не чути. Раннє запалення проявляє себе ривками в момент провертання стартером.

Пошкоджені шланг, клапан, діафрагма вакуумного підсилювача гальм сприяють підсосу повітря з атмосфери. Надлишок повітря збіднює паливну суміш. Свічка намокає і не може створити нормальну іскру для займання суміші. Виявити несправність можна тільки досвідченим шляхом.

Коли сильно троит холодний двигун, це вказує на проблемну свічку запалювання. Її зовнішній вигляд багато говорить досвідченому механіку. Нормальний колір ізолятора – світлий або злегка коричневий.

Зверніть увагу

Масляні сліди, нагар на ізоляторі показують, що свічку заливає переобогащенная суміш, нормального іскроутворення немає. Корпус свічки повинен бути без тріщин, сколів. Її необхідно перевірити на якість іскри.

Якщо іскроутворення слабке – свічка підлягає заміні.

Пробій високовольтних проводів і конденсатора проявляється на непрогрітому двигуні. Цю несправність можна спостерігати в темряві. Зверху на проводах і конденсаторі помітно іскріння поверхні. Опір при замірах не повинно перевищувати значення 20 кому.

Прогар поршнів, клапанів визначається виміром компресії двигуна. Двигун троїть постійно: холодний, гарячий, навантажений, на холостих обертах.

Троит двигун на холостих обертах?  Список причин і план дій

наостанок

На закінчення дамо раду від бувалих водіїв. Навіть якщо автомобіль троит несподівано на холостому ходу, не слід панікувати і засмучуватися. Завжди є гідний вихід.

Машина може рухатися з невеликою швидкістю в холостому режимі до найближчого сервісу. Можна отримати консультацію фахівців по телефону або айфону. Замініть несправну свічку, купивши її на найближчій заправці.

Якщо побоюєтеся більш сильних руйнувань – евакуатор допоможе доставити транспортний засіб до місця ремонту.

Чому троит двигун на холостих обертах? Можливі причини та план дій

Зіткнутися з проблемами, пов’язаними з працездатністю автомобіля може хто і коли завгодно. Для цього не обов’язково необхідно піддавати автомобіль перевантажень, або використовувати витратні матеріали низької якості.

Несправності, нехай навіть і дрібні можуть виникнути через простого, навіть найбільш дбайливого використання. Наприклад, однією з таких проблем часто стає зниження ресурсу двигуна. Іншими словами, ви помітили, що троит двигун.

У чому ж причини такого стану, і найголовніше, як позбутися від подібних ситуацій якомога простіше і в максимально короткі терміни?

Причини, за якими троит двигун, є майже в кожній системі моторного відсіку

прояв несправності

Для початку слід переконатися в тому, чи дійсно ваша проблема підходити під визначення «троїть двигун». Щоб краще зрозуміти причину виникнення необхідно розібратися в самій суті несправності, а заодно і визначитися схожа ваша дилема з нижче описаної.

Отже, що ж відбувається з автомобілем і які зміни в роботі двигуна можуть статися? Для початку, як ми вже сказали раніше, ресурс двигуна помітно знизитися.

Особливо це явно помітно у автомобілів з МКПП (докладніше про це ми поговоримо нижче). Крім того, з найбільш ймовірного, автомобіль почне трясти і вібрувати під час їзди.

Розгін автомобіля різко погіршується, знижуються робочі обороти, рівень споживаного палива зростає майже на кілька літрів.

Циліндри є найважливішими показниками нормальної роботи двигуна

Як зрозуміти що троит двигун

Дуже важливо вчасно ідентифікувати проблему, знайти причину і приступити до її якісному усуненню. В іншому випадку, ігнорування або некваліфікована допомога може загрожує дорогим капітальним ремонтом.

Одним з можливих проявів проблеми є ситуація, коли двигун троїть на холостих обертах.

важливо

Якщо бути точніше, на холостому ходу відзначається нестійкість обертів, а електроніка часто демонструє підвищена витрата палива.

Щоб переконатися в цьому, варто перевірити який з циліндрів потребує ремонту або повної заміни. Детальніше про цю процедуру, а також про інші ймовірні причини ви зможете прочитати трохи нижче.

Перевіряйте проводку на наявність пробою

Можливі причини та план дій

У цьому пункті позначені найбільш ймовірні причини виникнення розглянутої нами несправності. Тут знаходиться найбільш ймовірні відповіді на питання «чому троїть двигун на холостих обертах».

Збої в роботі двигуна (електроніка і запалювання)

Дуже часто, водії можуть спостерігати як трясеться двигун на холостих обертах. В першу чергу необхідно переконатися, чи не пов’язана поломка з неполадками в електроніці автомобіля. Це дуже важливо, тому що заміна і ремонт її один з найдорожчих в нинішніх іномарках, а тому почавши з діагностики цієї проблеми ви можете заощадити кошти і час.

Також не буде зайвим встановити, чи правильно виставлені налаштування запалювання. Іноді їх збій, може викликати троение силового вузла. На ділі це буде проявлятися ривками автомобіля і при наборі оборотів.

Щоб переконатися у факті цієї проблеми, простежте за тактами мотора (іноді можна спостерігати регулярні пропуски), що видають звуками (характерне «поплескування»).

Виправити ситуацію допоможе своєчасна регулювання запалювання.

Основною причиною троение двигуна є несправні свічки запалювання

Неробочі свічки запалювання

Основа основ такої проблеми як троение двигуна. Про неї ми писали трохи вище. Тепер розберемо все більш детально. Для початку слід запустити мотор, і не глушить його по черзі перевіряти наявні свічки методом їх від’єднання від харчування (не забуваємо правильно від’єднувати високовольтний провід і взагалі дотримуватися правил роботи з високовольтним обладнанням).

Щоб переконатися в працездатності кожної з свічки ми повинні орієнтуватися на звук двигуна. При від’єднанні робочої свічки від харчування звук мотора повинен синхронно змінюватися. Але ось з неробочим циліндром таких змін не відбудеться, і значить подібна свічка вимагає заміни.

Пробій високовольтних проводів

Переконатися в цьому можна побачивши пробою високовольтних проводів. У темному, що ізолюються від світла, приміщенні можна спостерігати появу іскри. Це підводить до заміни пробитою проводки, або ж ремонту конденсатора. Цю ж процедуру можна провести за допомогою тестера проводки

Невірно відрегульовані клапани

Основною проблемою такої причини є наявність зазору між клапанами, які визначають роботу всього вузла.

Циліндри недостатньо насичуються паливно-повітряною сумішшю і як наслідок можна спостерігати як трясеться двигун на холостих обертах, на холодну і під час їзди.

Налаштовувати і регулювати клапани необхідно попередньо звірившись з інструкцією, або порадившись з професіоналами.

Прогар клапанів – одне з найнебезпечніших несправностей, який вимагає додаткової уваги

Деформування поршневих кілець

Досить рідкісне явище, яке багатьма не береться за належне, а даремно. Щоб переконатися в його наявності необхідно провести перевірку рівня компресії в циліндрах двигуна.

Орієнтуватися необхідно на результати вимірювань. При низькому рівні досить буде додати незначну кількість масла в циліндр.

Але якщо рівень завищений, необхідно детально оглядати поршневу систему і працювати з її ремонтом.

Повітряний фільтр

Здавалося б, як повітряний фільтр може впливати на подібну непрацездатність двигуна. Однак, величезною помилкою більшості людей є саме ця причина.

Їх помилка полягає в тому випадку, коли при заміні масла вони забувають змінити повітряний фільтр. Згодом, коли фільтр забивається, автомобіль починає «задихатися».

Залиті бензином свічки працюють несправне, через малу насиченість паливно-повітряної суміші. Поліпшення роботи двигуна можна досягти просто, замінивши фільтр.

несправність трамблера

Одна з причин, коли рухати троит при натисканні на газ. Важливо визначити ситуацію, так як в конструкцію трамблера входить велика кількість різних втулок, валів і підшипників. Саме однією з цих деталей впливає на роботу всього трамблера. Розібратися з цією ситуацією можна провівши детальний ремонт або заміну трамблера.

Серйозні несправності двигуна (прогар клапана або поршня)

Одна з найбільш серйозних поломок, яка закінчується капітальним ремонтом двигуна. Унаслідок роботи в дуже агресивних умовах, клапани та поршні можуть не витримувати навантаження, а метал в їх конструкції властивий до руйнування.

Загрожує це виходом з ладу багатьох систем моторного відсіку. Крім троение двигуна, порушується герметичність камери згоряння.

В результаті газ, що утворився в результаті згоряння палива згубно впливає на всі системи в автомобілі і призводить до неполадок.

підсумок

Це були найбільш важливі та визначальні причини, за якими ви можете визначити троит двигун вашого авто чи ні.

Дуже важливо проводити профілактику незалежно від появи перших ознак троение двигуна.

Крім того, відкладати з необхідним ремонтом не можна ні в якому разі, тому що незначні на перших погляд причини поломок можуть в майбутньому перерости в щось більше і значне.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…