Встановлюємо дизельний двигун на Ниву Шевроле самі

Ідея установки дизельного двигуна на Ниву Шевроле була нововведенням до моменту виходу описуваної в статті моделі. Адже цей тип двигуна дійсно має ряд переваг, а саме:

  • витрата палива на 100 км складає 7.5 літра;
  • у бензинового мотора даний показник знаходиться в районі 12 літрів;
  • підвищена тяга на маленьких оборотах забезпечує позашляховику більш високу прохідність.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Цілком природно, що заміна бензинового двигуна на дизельний обійдеться не дешево. Крім самої заміни необхідно поставити нову трансмісію і все ретельно підігнати. А ціни приблизно такі:

  • установка нового движка і заміна коробки передач обійдеться в 120 тисяч грн;
  • тільки заміна мотора встане в 50 тисяч.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Тому питання про необхідність таких змін залишається відкритим. А якщо ви все-таки вирішили, що вам це потрібно, то розумніше вибрати двигун від одного з наступних виробників:

  • Тойота;
  • Рено;
  • Фіат;
  • Пежо;
  • Умільці ставлять на свої машини самі різні движки, в тому числі і від Фольксвагенів, випущених до 2005 року.

Мотор на ваз від іномарки. Двигун на Ниву від іномарки: який краще поставити

Багато автовласників мріють встановити двигун на свою Ниву від іномарки. Це пов’язано з тим, що рідний силовий агрегат має масу недоліків, і, в цілому, погано підходить для Ниви. Навіть на сучасні Niva Urban або Chevrolet Niva встановлюють все ті ж давні мотори, які створені на основі мотора від копійки.

Двигун на Ниву від іномарки є мрією кожного нівавода. Багато автолюбителів, купуючи Ниву, відразу ж шукають на неї інший мотор. Благо місця під капотом у Ниви досить, це дозволяє встановити майже будь-який 4-х циліндровий двигун. Але, тут мова підійде про мотори, установка яких вимагає мінімум переробок.

Рідний мотор на Ниві, як відомо, досить слабкий. Його потужності часто не вистачає, особливо це позначається при їзді по бездоріжжю. Нива – хороший позашляховик з грамотною конструкцією, але його підводить двигун. Так відгукуються про ці автомобілі більшість водіїв. Встановивши, в принципі, будь-який більш-менш сучасний двигун від іномарки питання з потужністю можна вирішити.

На Ниву встановлюється класичний вазовский двигун з об’ємом в 1,7 літра, і, в принципі, будь-який мотор від іномарки з тим же об’ємом, або навіть дещо меншим, матиме кращі показники потужності і крутного моменту. Також, одна з основних причини Свапи двигуна – надійність.

Зверніть увагу

Рідний Нівовській мотор не славиться своєю надійністю і часто може приносити різні проблеми, як дрібні, так і серйозні. На ниву найчастіше встановлюють японські або європейські мотори, які відомі своєю надійністю і витривалістю.

Це змусить заглядати під капот для ремонту набагато рідше.

І останнє, що змушує думати про заміну силового агрегату – витрата палива. Навіть в спокійному міському режимі Нива споживає близько 12 літрів бензину, а якщо заїхати на бездоріжжі, то цифра може досягати 20 літрів, що для двигуна 1,7 непомірно багато.

Іноземні мотори, навіть з таким же об’ємом, будуть споживати набагато менше палива. Особливо улюблені багатьма ніваводамі дизельні двигуни. Він має хороший крутний момент на низьких оборотах і хороші показники по економічності.

Дизель – як ідеальний мотор для Ниви.

Є одна маловідома модифікація Ниви – Ниви 212151 Тинга. Відмінність від звичайної ниви, як раз в моторі. На Тінг встановлювали французький дизельний двигун XUD 9 SD, який розроблений компанією Peugeot.

XUD 9 SD має обсяг 1,9 літра і потужність в 68 л. с. з 120 Нм крутного моменту. Цей мотор, по суті, ще слабше, ніж рідний, його перевага в тому, що це дизель.

З цим мотором Нива отримує відмінну тягу з низьких оборотів і хороші показники по економічності.

Він єдиний, який мотор підходить на Ниву без переробок, тобто bolt-on. Зустріти його можна не тільки на Ниві Тінг, але і на моделі Citroen Xantia. На розбірках такий мотор зустрічається не часто, але, знайти його цілком реально. Встановити його в гаражних умовах, маючи основні навички в ремонті теж реально.

Також відмінно для Ниви підходить японський дизельний мотор 3S-FE. Його перевага в тому, що він без проблем стикується з рідної КПП. Це двигун компанії Toyota, він має об’єм 2 літра, з потужністю в 125 коней і 169 Нм крутного моменту. Такий силовий агрегат легко знайти в продажу, вони в великих кількостях поставляються з Японії, і ціна його цілком прийнятна.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Німецький двигун C20NE теж цілком підходить для установки в Ниву з мінімальними доробками. Цей мотор бензиновий, але має відмінну репутацію в плані надійності та невибагливості. Також і потужність, 115 коней буде цілком достатньо для Ниви. Ступінь стиснення дозволяє спокійно їздити на 92-му бензині. На розбірках зустрічається дуже часто.

Установка двигунів від іномарки значно покращує Ниву, як автомобіль в цілому, але, щоб встановити нестандартний мотор, потрібно буде зібрати багато документів. Деякі з документів і довідок буде отримати досить непросто через нашу бюрократичну систему. Займатися цим чи ні, кожен вирішує по-своєму.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Для тих, хто не хоче возитися з папірцями, є альтернативний спосіб збільшення потужності – доробка рідного мотора. Як відомо, потужність можна підняти і на рідному моторі.

Блок можна розточити під обсяг 1,9 літра, збільшити канали ГБЦ, встановити вихлопну систему більшої пропускної спроможності і распредвал з широкими фазами. Тоді двигун на Ниву від іномарки встановлювати не має сенсу. Такі доопрацювання зможуть підвищити потужність на 30-50%, що цілком вистачить багатьом.

Але, ціна таких доробок може навіть перевищувати вартість іномарочниє мотора в хорошому стані. Та й витрата палива стане ще більшим.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Який двигун підійде на Ниву від іномарки без переробок?

Для поліпшення показників свого автомобіля можна встановити двигун на Ниву від іномарки без переробок.

ВАЗ-2121 довгий час вважався одним з кращих вітчизняних автомобілів і по потужності двигуна, і по ходових показниками.

Але зараз ця модель автомобіля стала застарілою, і багато автомобілістів намагаються хоч якось удосконалити її. Який двигун варто встановити в якості аналога бензиновому інжекторних движку 1,7 л?

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Проблема заміни

Справа в тому, що для заміни двигуна на ВАЗ-2121 можна підібрати майже десяток різних движків, але всі вони від іномарки.

Але основна проблема в тому, що доведеться виконувати і деякі додаткові роботи при установці, наприклад, встановлювати або змінювати кріплення, додавати нові деталі. Через це бюджетний варіант для заміни знайти не так просто.

Вибір значно звужується всього до кількох варіантів.
Щоб двигун підходив для установки, він повинен відповідати кільком умовам:

  1. Движок від іномарки повинен вільно розміщуватися в відсіку для двигуна Ниви. Це один з найважливіших критеріїв, на які варто звернути увагу. Якщо доведеться додавати нові деталі, коригувати старі або змінювати форму кузова – краще відкинути цей варіант. Вартість такої заміни занадто висока для гарної рентабельності.
  2. Новий ДВС не повинен поступатися або сильно перевищувати по потужності старий варіант. Максимально допустиме перевищення потужності – 10-20 к.с, тобто від 90 до 110 к.с. При цьому максимальна межа потужності є критичним значенням, і деталі з таким показником не рекомендується встановлювати зовсім.
  3. Заміна повинна давати якісь переваги, інакше вона буде марною.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Який двигун варто розглянути в першу чергу?

Покращена Нива

Інжектор, який встановлений на Ниві, хоч і зменшує витрату палива, все ж не є найбільш економним варіантом в міських умовах з пробками та іншими затримками. На трасі і під час тривалих поїздок за містом це відчувається не так сильно, оскільки машина працює без зупинок і простоїв.

Через нерентабельність авто в міських умовах водії замислюються над хорошою і ефективною заміною старого движка інжекторного типу в своїй машині. Кращим варіантом стане дизельний двигун на Ниву. Він має приблизно ті ж характеристики по потужності, але витрата палива у нього порівняно менше. Також дизель менш примхливий в плані якості пального.

Які ж варіанти з цієї категорії моторів стоять детального розгляду?

Першим і найбільш гідним кандидатом є XUD 9 SD від Peugeot. Цей двигун використовувався для створення модифікованої версії Ниви – моделі 212151 з французьким двигуном. Його можна поставити на Ниву без особливих проблем – кріплення деталей і вузла ідентичні, мотор відмінно підходить за розмірами, крім того, з’являються деякі переваги від його монтажу.

По суті, це єдиний варіант, який підходить за всіма параметрами.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Варіанти з доопрацюванням

Оскільки не завжди можна поставити двигун певної іномарки, варто розглянути варіанти імпортного виробництва, які вимагають невеликого доопрацювання:

  1. Першим кандидатом стане знову-таки французький мотор від Peugeot серії XUD 11. Оскільки потужність цього агрегату вище, ніж у попередньої моделі, буде потрібно внести деякі правки в конструкцію Ниви – замінити коробку передач. Допустимий варіант – КПП від Fiat Polonez. Крім цього, хорошим рішенням стане заміна передніх опор кріплень силової установки, піддону і вихлопної системи. Також варто замінити елементи приводу на аналогічні деталі від Шевроле Ниви.
  2. Є варіанти від японського концерну Toyota – 3С і 3CT. Трансмісію міняти не доведеться, а от з кріпленнями доведеться повозитися. Ще одним допустимим варіантом з доробками є 2JZ. Буде потрібно установка автоматичної коробки передач, оновлення майже всіх деталей системи вихлопу і моторного відсіку, оскільки модель занадто потужна для стандартної конструкції Ниви.
  3. Двигуни від BMW моделей M42-M43. Для установки доведеться задіяти кілька хитрощів і докупити кілька деталей, але остаточний ефект порадує багатьох автолюбителів.

Висновок по темі

Оптимальний варіант заміни двигуна на ВАЗ 2121 – XUD 9 серії SD від Пежо.

Це єдиний аналог, який не зажадає серйозного втручання в конструкцію автомобіля. Всі інші варіанти вимагають заміни кріплень в моторному відсіку, поліпшення коробки передач або зміцнення загальної конструкції автомобіля.

Для спортивних змагань варто, навпаки, поліпшити потужність стандартного двигуна. Буде потрібно встановити спортивний колектор, турбіну, распредвал, клапанні поршні, набір спортивного охолодження, випускну систему і форсунки. Все це дозволить розігнати двигун до 270-300 л.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

 

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Встановлюємо двигун на Ниву від іномарки. Навіщо деякі власники встановлюють двигун на Ниву від іномарки? Зараз не побачиш, щоб бізнесмен їздив на ВАЗі, хоча ще не давно це був один з найпотужніших автомобілів, її прохідність була недосяжна для країн ЄС і США. Але не зараз … Які завдання допоможе вирішити установка двигуна на Ниву від іномарки?

Якщо ви задумалися про те, як же зробити щоб Нива стала рентабельна і практична для сучасного світу, то замініть їй серце! В принципі на Ниву можна поставити майже будь-який двигун знятий з іномарки.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

І головне, потужність двигуна не повинна сильно перевищувати потужність попередника. Адже якщо поставити занадто потужний двигун, то конструкція автомобіля просто не витримає, машини того часу створювалися не для потужності і швидкості, а для надійності. Нова іномарка ледь витримає удар лоб в лоб з Нивою, а у ВАЗа є великі шанси на перемогу.

Тоді почитайте статтю “Заміна двигуна на контрактний”. Так само слід запам’ятати, що стандартний двигун Ниви справляється з турбіною, але його потужності не вистачає, спробувати залюфтіровать можна, але найчастіше без успіху.

В основному робота турбіни полягає в тому що, за рахунок вихлопних газів купується більше тертя, вона приносить чутливий прихід в кінських силах і крутиться моменті. Які іномарки дешеві в обслуговуванні? Кілька авто для тебе.

Бюджетні варіанти комфортної їзди.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Принцип роботи інжекторного двигуна.

Двигун 7а-fe тойота на ниву ч.2

Нива Шевроле Дизель відмінно справляється з бездоріжжям

Коли в 2009 році стало відомо, що в продаж має надійти партія Шевроле Нива дизель, серед вітчизняних автолюбителів спостерігався певний оптимізм з цього приводу, адже для позашляховика дизельний двигун більш доречний, ніж чим бензиновий. Але ось минуло досить багато часу, а широкого поширення дана модель чомусь не отримала. Спробуємо розібратися в причинах цього.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Відразу відзначимо, що автором даного проекту не була GM-АвтоВАЗ, а фірма «темa Плюс», розташована в Тольятті і спеціалізується на тюнінгу Ниви. GM-АвтоВАЗ тільки дозволив випустити цей автомобіль під знаком свого бренду, та й то з трудом. І як виявилося, даремно.

У фірмі «темa Плюс» і криється одна з причин непопулярності нової дизельної Ниви Шевроле, так як велика кількість автомобілістів далеко не захоплено відгукується про продукцію даної компанії.

Давайте все ж розглянемо технічні характеристики цієї машини. По суті, вона відрізняється від звичайної бензинової Chevrolet Niva тільки новим дизельним двигуном. Ось технічні характеристики Ниви Шевроле Дизель:

  • обсяг становить 1.9 літра;
  • потужність двигуна з турбонаддувом 120 л. с. без нього – 100 кінських сил;
  • максимальний крутний момент становить 195 Нм і досягається при 2600 оборотах на хвилину.

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Нива Шевроле Дизель є повнопривідної , є можливість відключення задньої осі. Передні маточини не регулюються. Замість хрестовин карданна передача обладнана Шрусамі. Японці з компанії «Айсин» люб’язно надали коробку передач для дизельної Ниви. Гідропідсилювач керма можна віднести в плюси функціоналу, як і вбудований кондиціонер.

Але все ж, багато власників Chevrolet Niva (DIESEL-TURBO) незадоволені автомобілем. Деякі з них кажуть, що звук працюючого двигуна створює враження, ніби ви перебуваєте за кермом комбайна або трактора.

Виробники парирують тим, що насправді дизельний двигун нітрохи не голосніше бензинового, а подібне відчуття складається через те, що частота коливань нового мотора і людського голосу практично однакова.

Через це звук його роботи і сприймається «яскравіше».

Коробка передач теж припала до вподоби нашій людині, бо має досить короткий хід. Також багатьох засмучує необхідність щоразу при включенні запалювання чекати близько п’яти секунд, поки не вимкнеться лампочка Check engine, і тільки після цього заводити двигун. Під час цієї паузи свою роботу починають свічки розжарювання.

Але найбільш істотні недоліком, безумовно, є ціна машини. За новеньку Chevrolet Niva (DIESEL-TURBO) доведеться викласти 597 тисяч рублів .

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Адже якщо порахувати, то варто вкласти ще трохи грошей, і можна купити іноземну позашляховик, який абсолютно точно буде перевершувати Ниву за якістю, характеристиками і функціоналом. Та й за 600 тисяч можна купити б / у позашляховик в прийнятному стані.

 

Який Двигун Можна Поставити На Ниву Шевроле

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того варто

Тепер ви не побачите, що бізнесмен відправився на ВАЗ, хоча недавно це був один з найпотужніших автомобілів, його прохідність була недосяжна для країн ЄС і США. Але не зараз…

Які завдання допоможуть вирішити установку двигуна на Ниві з іномарки? Якщо ви думаєте про те, як зробити Ниву вигідним і зручним для сучасного світу, замініть її серце! В принципі, ви можете помістити майже будь-який двигун, знятий з іномарки на Ниві.

Однак двигун повинен задовольняти декільком вимогам : поміститеся всередині капота автомобіля, щоб не відрізати додаткові деталі (це може сильно постраждати.

) І, найголовніше, потужність двигуна не повинна бути набагато вище, ніж у попередника.

Зрештою, якщо двигун занадто потужний, дизайн автомобіля просто не витримує, автомобілі того часу не створювалися для потужності і швидкості, а для надійності.

Новий іноземний автомобіль ледь збережеться з ударом в лоб з Нивою, а у ВАЗа є великі шанси на перемогу. Але Нива з різким поворотом зі швидкістю 150 км. через годину, швидше за все, вилетить в канаву, а іномарка продовжить свою подорож.

Звичайно, двигун повинен мати більш серйозні характеристики в порівнянні з його попередником, тому що без нього вся заміна буде безглуздою.

Нива Шевроле з двигуном від пріори випуск 2

Нива Шевроле 110лс від a-motors Наша група вк в подальшому може все таки поставимо турбо.

Двигун 7А Тойота в Шевроле Нива

На жаль було вітряно і поп-фільтр не справлявся.

Як було сказано на ВАЗ-2121, можна поставити багато двигунів з інших автомобілів, Однак, : XUD9TE, D8A. 1,9 літра, 90 к.с., ідеально входить в «Ниву» 190 Нм при 2200 об / хв, до 4400 об / хв важить трохи більше 120 кілограмів, а взимку необхідно попередньо розігрівати сонячне масло.

Другий заявник, цей дизельний імпорт з FIAT-CMD з турбонаддувом об’ємом 1,93 літра. і потужність 90 к.с., вартість нового двигуна коливається від 280 000 до 297 000 рублей, але це не вигідно, і його краще купувати.

Ще в якості опції можна використовувати з BMW 1,6-1,8 літра, ще набагато краще дизельне.

Це можливо з Mercedes 1,8 літра . У багатьох людей на вазі 2121 є двигун від Fiat Ducato 2,3 літра, але цей варіант не самий бюджетний, а не найпотужніший, для поля попередні варіанти краще.

важливо

Щоб нарешті затюнингован Ниву, ви можете поставити турбіну, поля з турбонаддувом, неймовірну картину. Однак встановлена ​​турбіна може сильно вплинути на розподіл, і вона просто не виживе.

Установка турбіни на Ниві в 35.000-50.000 рублів. Слід також пам’ятати, що стандартний двигун Niva управляє турбіною, але його потужності недостатньо, ви можете спробувати пом’якшити його, але найчастіше без успіху.

В основному, робота турбіни полягає в тому, що через вихлопних газів стає більше тертя, це приносить чутливий прихід потужність і крутний момент .

Що стосується безпеки водія , сидячи в машині ВАЗ 2121, з заміненими двигунами, ми можемо сказати, що для нього є загроза. Загалом, надійний автомобіль Niva, створений радянським ГОСТом. Однак, замінивши двигун на більш потужний, як було сказано, більше 120 к.с., автомобіль може просто розвалитися на дорозі.

Загалом, ВАЗ-2121. не погана машина, здатна завоювати різні дороги і перешкоди. Як показує час, сучасна автомобільна промисловість не сильно змінилася. Заміна двигуна на поле з іномарок, і він не поступиться навіть сучасним позашляховикам! Зрештою, смішно бачити, коли старий, радянський, побитий автомобіль випереджає сучасний іноземний автомобіль.

Який двигун можна поставити на ниву від тойоти як ремонтувати автомобіль безкоштовний перегляд

Встановлюємо двигун на ниву від іномарки. Це того вартоДизель XUD-9SD від Пежо, який встановлювався на Ниву, володів потужністю 69-75 л. с. Така розбіжність в потужності пояснюється різними версіями самого двигуна. Французький дизель отримав заводський індекс Peugeot xud9sd, має кілька версій з різною форсировкой (69-75 к.с.) і широко представлений на різних моделях автомобілів. З 1999 по 2007 рік така дизельна Нива з індексом ВАЗ 21215 йшла тільки на експорт. Оскільки Нива дизель була експортним варіантом, у нас вона зустрічається рідко. Ті авто, які можна побачити у нас на дорогах, найчастіше є реекспортних.

Мотор вже прижився, правда впускний колектор буде неабияк стирчати з капота, але це вирішимо дефлектором. Щоб забезпечити додаткову надійність елементів переднього приводу, частина деталей замінюються на аналогічні від Шевроле-Нива. Крім цього на модель цього двигуна легко знайти запчастини. Коштують вони не дорожче запчастин на Газель.

У списку загальних змін в конструкцію Ниви під дизельний мотор відзначені: заміна передніх опор двигуна, доопрацьований піддон, зміни випускної системи.

Модернізації підлягає і система охолодження двигуна. Радіатор охолодження часто змінюють (підходить радіатор від автомобіля ГАЗ Газель). При цьому змінюють і гумові патрубки.

Не завадить і установка системи підігріву дизельного палива в зимовий період.

Під коробку з раздаткой довелося перекроювати кожух кузова і робити посилення, а корпус переднього редуктора закріпили на підрамнику – в стандарті, як відомо, він недоречно «прив’язаний» до двигуна.

Ліфтованную машину не припускали, як і взувати її в грязьову гуму збільшеного розміру. Модернізували і підвіску – установкою амортизаторів Rancho RS9000 з регулюванням жорсткості.

Кузов також отримав додаткову шумовіброізоляція.

Двигун на Ниву від іномарки є мрією кожного нівавода. Багато автолюбителів, купуючи Ниву, відразу ж шукають на неї інший мотор. Благо місця під капотом у Ниви досить, це дозволяє встановити майже будь-який 4-х циліндровий двигун. Але, тут мова підійде про моторах, установка яких вимагає мінімум переробок. А як вважаєте ви, чи потрібно міняти ДВС Ниви на дизельний?

АвтоВАЗ бачив необхідність в установці дизельного мотора на ВАЗ 2121, тому робив кілька спроб модернізувати свій популярний позашляховик. Після проб і помилок компанія змогла розмістити під капотом машини дизельний двигун Peugeot XUD-9SD. Головною перевагою цього дизеля виступають його кріплення, аналогічні штатним бензиновому агрегату.

Ресурс дизеля більше, що дозволяє експлуатувати його довше без проведення капітального ремонту. Другим аспектом виступає збільшення навантаження на передній осі після установки дизельного ДВС на Ниву, так як мотор даного типу часто виявляється більш важким. З цієї причини необхідно додатково підсилити як підвіску, так і кузов після розміщення мотора.

Нива з таким дизелем виявилася економічною і непогано показала себе на бездоріжжі, так як дизельний мотор Peugeot xud9sd забезпечував повнопривідному автомобілю пристойний крутний момент на «низах».

Додатковим плюсом імпортного дизельного двигуна на Ниві виявилася його надійність і відносна простота в ремонті і обслуговуванні. В системі живлення дизельного двигуна часто виходять з ладу ТНВД і дизельні форсунки.

Порада

Але ідея вітчизняного дизельного двигуна на Ниву провалилася. Нива 2121 з цим двигуном не здатна була якісно долати бездоріжжя.

Який двигун можна поставити на ВАЗ 2114 від іномарки без переробок: з’ясовуємо можливості

Деякі автолюбителі, які є власниками 14-го ВАЗа, задаються питанням – який двигун підійде на ваз 2114, і чи варто його взагалі міняти?

Переробка двигуна 2114 – причини і труднощі

Якщо говорити в загальних рисах, то заміна мотора – процедура небажана. Причина криється в тому, що встановлений на заводі двигун є найоптимальнішим саме для цього автомобіля – все вже продумано конструкторами та інженерами. Правда, не завжди отриманий результат влаштовує автомобілістів.

Так, варто порівняти хоча-б загальний ресурс вітчизняних і зарубіжних моторів. У перших (конкретно на ВАЗ 2114) він становить 250.000 кілометрів, а у других (аналогічних за всіма іншими параметрами) – 500.000 кілометрів. Навіть один цей факт змушує водіїв замислитися над тим, щоб поставити двигун від іномарки на ВАЗ 2114.

Слід пам’ятати про те, що проблема установки і переробки двигуна – не єдина, з якою доведеться зіткнутися. Більшість водіїв зупиняє не вона, а величезні труднощі подальшої реєстрації подібної модифікованої автомашини в ГИБДД.

Говорячи про вибір мотора, можна відповісти дуже коротко – поставити можна абсолютної будь-хто, що поміщається в підкапотному просторі. Правда, в більшості випадків доведеться замінювати і купу інших механізмів, в результаті чого від вихідної машини мало що залишиться (за винятком корпусу і салону).

Саме тому слід віддати перевагу найбільш сумісним движкам. Інший, не менш оптимальний варіант – апгрейд рідного мотора. Він постане значно дешевше і не викличе ніяких проблем з поліцією.

Процес демонтажу двигуна

Безумовно, найкращим варіантом буде заміна двигуна в повністю обладнаній майстерні, але якщо такої можливості немає (а зайнятися тюнінгом ну дуже хочеться), то слід мати наступний мінімальний набір оснащення:

  • лебідка, тельфер або гідравлічний підйомник;
  • черевики;
  • домкрати;
  • візок;
  • комірець з набором головок;
  • накидні ключі;
  • викрутки.

Виконується демонтаж в наступному порядку:

  1. Машина стопориться за допомогою ручного гальма і черевиків, які слід підкласти під задні колеса.
  2. Передні колеса вивісити на домкратах.
  3. При відкритому капоті від’єднати «масову» клему і всі підходящі до двигуна невеликі шланги і трубки.
  4. Закупорити входи трубок в двигун, щоб оберегти їх від засмічення.
  5. Від’єднати трос «газу» від дросельного патрубка і кронштейна.
  6. Від’єднати шланг забору повітря разом з його кронштейном.
  7. Демонтувати повітряний фільтр – для цього слід гострим лезом зрізати три прогумовані опори, за рахунок яких він кріпиться до корпусу движка.
  8. Прибрати шланги, які підходять до ресивера.
  9. Відключити шланг, призначений для продувки адсорбера від патрубка.
  10. Демонтувати дроти, що підходять до патрубку, модулю запалювання, а також всі інші, що підключаються до ДВС.
  11. Демонтувати бризговики двигуна, відкрутивши кріпильні болти.
  12. Злити всю охолоджуючу рідину, вивернувши пробки на блоці циліндрів і радіаторі (при цьому відкрити кришку бачка).
  13. Злити масло, викрутивши кришку-пробку на КПП.
  14. Від’єднати трос зчеплення.
  15. Зафіксувати гаки підйомного пристрою за римболти, розташовані на КПП і на блоці циліндрів, після чого демонтувати двигун.

Установка нового мотора проводиться точно в такому ж порядку, але в зворотній послідовності. Також, важливо не забути підключити дроти всіх датчиків в потрібні роз’єми і залити заново всі технічні рідини, які були злиті в ході демонтажу (охолоджуюча рідина і масло).

Незважаючи на те, що деякі автолюбителі радять спочатку зняти коробку передач, а потім вже виймати мотор, настійно рекомендується виконувати демонтаж двигуна разом з КПП.

Якому імпортному мотору віддати перевагу?

Тепер перейдемо до головного питання – який двигун можна поставити на ВАЗ 2114? Відповідаючи на нього, хочеться нагадати ще раз – варто вибирати тільки той, який можна встановити без переробок або з мінімальним їх кількістю.

У число таких імпортних двигунів входять движки від:

  • AUDI-80;
  • BYD F3;
  • Alfa Romeo;
  • Chery Amulet;
  • Chevrolet Aveo;
  • Ford Focus;
  • Fiat Bravo;
  • Geely CK2;
  • Geely MK1;
  • Honda Civic;
  • Daewoo Lanos;
  • Opel Astra;
  • Hyundai Accent;
  • Opel Corsa;
  • Opel Astra Kadett;
  • Opel Astra Vectra B;
  • Seat Ibiza;
  • Mazda 323;
  • Mazda 626;
  • Peugeot 205;
  • Peugeot 405;
  • Toyota Supra;
  • Renault Logan;
  • Volkswagen Golf;
  • Volkswagen Jetta.

Всі перераховані мотори можна встановити на 14-й ВАЗ з мінімумом переробок інших механізмів, в більшості випадків – взагалі без переробок.

Це допоможе заощадити не тільки сили і засоби на додаткові роботи по заміні агрегатів, а й може зберегти масу нервів при реєстрації автомашини в дорожньої інспекції (хоча, зареєструвати такий тюнінгований автомобіль все одно буде дуже великою проблемою).

Саме тому, перед тим, як вирішити – який двигун підходить на ВАЗ 2114 від іномарки, краще ще раз задуматися щодо тюнінгу вже наявного, рідного мотора. Способів збільшити його потужність і термін служби без заміни на інший – досить багато, і всі вони повністю легальні з точки зору закону.

Дизельна Нива: який мотор підійде

Серійні версії повнопривідного позашляховика Нива (Lada 4 × 4) традиційно зустрічаються на дрогах СНД виключно з бензиновим двигуном, хоча завод-виробник робив спроби встановити дизельний ДВС на цю модель. З цієї причини однією з тем, пов’язаних з популярним джипом, є можливість самостійно встановити дизельний двигун на Ниву.

Дизельний двигун, особливо в простій атмосферній версії, на серйозних позашляховиках є кращим варіантом порівняно з бензиновим агрегатом. Такий мотор має багато очевидних переваг:

  • високий крутний момент дизеля на низьких оборотах незамінний для позашляхової машини;
  • дизельний двигун витрачає набагато менше палива, що важливо при їзді по бездоріжжю;
  • вимоги до якості солярки помітно знижуються за умови використання атмосферного дизеля;
  • більший ресурс дизельного двигуна до серйозного ремонту дозволяє активно і довго експлуатувати такий мотор;

Головним недоліком є ​​вразливість високоточної паливної апаратури дизеля, а також складність і дорожнеча подальшого ремонту.

В системі живлення дизельного двигуна часто виходять з ладу ТНВД і дизельні форсунки.

Певні складнощі в процесі експлуатації може викликати також наявність турбонаддува (турбодизель), так як стан турбіни сильно залежить від якості палива і дизельного моторного масла.

Серійна Нива з дизельним двигуном

Ідею установки дизельного двигуна на модель Нива 2121 з самого початку намагалися реалізувати інженери на заводі. Для Ниви передбачалося використовувати вітчизняну версію 1.5-літрового турбодизельного мотора.

З таким агрегатом дослідні зразки не змогли ефективно справлятися з їздою по бездоріжжю через недостатню потужність. Наступним кроком стала установка аналогічного дизеля на 3-х і 5-й дверну версію Ниви, але вже зі збільшеним робочим об’ємом до 1.9 літра.

Дані спроби успіхом не увінчалися, дизельна Нива з зазначеними ДВС не потрапила в серію.

Відмовившись від ідеї поставити власний дизель на Ниву, інженери запропонували варіант установки дизельного двигуна марки Peugeot. Французький дизель отримав заводський індекс Peugeot xud9sd, має кілька версій з різною форсировкой (69-75 к.с.) і широко представлений на різних моделях автомобілів.

Зверніть увагу

Конструкція двигуна: дизельний, рядний, 4-циліндровий, з поздовжнім розташуванням. Робочий об’єм: 1905 см 3 . Одна з модифікацій цього дизеля при установці на Ниву забезпечила машині такі динамічні показники і експлуатаційні характеристики:

 Максимальна потужність:  48 кВт (69 к.с.) при 4600 об / хв
 Обертаючий момент:   121 Нм / 2200 об / хв
 Максимальна швидкість:   120 км / год
 Розгін 0-100 км / ч:   25 сек
 Середня витрата палива на 100 км:   8,0-8,7 л

Нива з таким дизелем виявилася економічною і непогано показала себе на бездоріжжі, так як дизельний мотор Peugeot xud9sd забезпечував повнопривідному автомобілю пристойний крутний момент на «низах». Додатковим плюсом імпортного дизельного двигуна на Ниві виявилася його надійність і відносна простота в ремонті і обслуговуванні.

Що стосується динаміки, Нива дві тисячі сто двадцять один з двигуном Peugeot xud9sd розганяла до «сотні» дуже повільно. Акцент був зроблений на головному цільове призначення автомобіля – підвищена прохідність на тотальному бездоріжжі.

Модель Нива з дизельним двигуном Пежо потрапила в серію, але машина випускалася обмеженими партіями, а також йшла виключно на експорт.

У 2009 році серійне заводське виробництво дизельної Ниви повністю припинилося.

Niva-Chevrolet дизель

Подальші спроби майже «офіційно» встановити дизельний двигун на Ниву (модель Нива-Шевроле) зробили в місті Тольятті. Для цього тюнінг-ательє під назвою «Тема-Плюс» отримало дозвіл від виробника GM-АвтоВАЗ. Головною доопрацюванням моделі Нива-Шевроле стала установка італійського дизельного двигуна виробництва Fiat в парі з японською трансмісією Aisin.

 Робочий об’єм:  Тисяча дев’ятсот двадцять дев’ять см 3
 потужність:  90 к.с
 Максимальний крутний момент:  195 Нм
Середня витрата палива на 100 км:  7,5 л

Установка дизельного двигуна і поліпшеною трансмісії дозволила забезпечити тюнинговой моделі Нива-Шевроле 1.9 TD великий крутний момент в діапазоні низьких оборотів, а також прийнятну розгінну динаміку. Серійним такий автомобіль вважати не можна, але дана версія Ниви-Шевроле дизель помітно наближається за рівнем до заводській збірці. Єдиний мінус полягає в сильно зрослої підсумкової ціною модернізованого тюнерами позашляховика.

Встановлюємо дизельний мотор на Ниву

Одним з доступних варіантів стає самостійна установка дизельного двигуна на Ниву. Для цього можна скористатися послугами великих тюнінг-ательє або приватних професіоналів, які займаються доопрацюванням автомобілів.

Встановити дизель на Ниву можна також самому при наявності певного досвіду і спеціалізованого інструменту.

Потрібно бути готовим до того, що для законної експлуатації автомобіля після заміни двигуна обов’язково потрібно реєструвати внесені зміни у відповідних державних органах.

важливо

У процесі підбору дизельного агрегату багато хто задається питанням, який дизель поставити на Ниву. Існує достатня кількість дизельних двигунів, які можуть бути встановлені на цей автомобіль.

На Ниву своїми руками найчастіше встановлюють дизельні мотори японських і європейських брендів.

Головною вимогою стають відповідні фізичні розміри силового агрегату для розміщення в підкапотному просторі Ниви.

Необхідність внести зміни в конструкцію починається з особливостей кріплення дизеля.

Другим аспектом виступає збільшення навантаження на передній осі після установки дизельного ДВС на Ниву, так як мотор даного типу часто виявляється більш важким.

З цієї причини необхідно додатково підсилити як підвіску, так і кузов після розміщення мотора. Практично завжди заміні підлягатиме і штатна коробка передач.

У списку загальних змін в конструкцію Ниви під дизельний мотор відзначені: заміна передніх опор двигуна, доопрацьований піддон, зміни випускної системи. Модернізації підлягає і система охолодження двигуна. Радіатор охолодження часто змінюють (підходить радіатор від автомобіля ГАЗ Газель).

Також вносяться зміни по ходової частини, окремі елементи замінюються на посилені. Для звичайної Ниви їх можна запозичити у Niva-Chevrolet. Що стосується експлуатації дизеля, окремо рекомендується установка системи підігріву дизпалива.

Найпростішим варіантом заміни двигуна для автомобіля Нива виявиться дизельний мотор Peugeot xud9sd. Головною перевагою цього дизеля виступають його кріплення, аналогічні штатним бензиновому агрегату. Така особливість значно спрощує установку дизельного мотора на Ниву. Також Peugeot XUD9SD не вимагає обов’язкової зміни коробки передач, дозволяючи використовувати рідну КПП ВАЗ.

Порада

На Ниву також можна встановити дизель Peugeot з індексом xud 11, але в даному випадку КПП вже потрібно буде міняти. Коробка ВАЗ з цим мотором довго не витримає. Рішенням стає КПП від моделі Fiat Polonez.

Додатково буде потрібно установка іншого зчеплення. Не менш часто на Ниву встановлюють дизельні двигуни з японських автомобілів. Підходять агрегати c індексом Toyota 3c / ct потужністю 80 і 100 к.с.

Для заміни КПП можна використовувати 5-ступінчасту коробку від моделі Noah виробництва Toyota.

Оптимальним варіантом стане дизельний двигун і КПП, які спочатку були спроектовані для роботи в парі. У цьому випадку завдання спрощується завдяки відповідності всіх точок кріплення, а також збігом по осях валів ДВС і трансмісії.

Даний підхід дозволяє виключити труднощі в процесі суміщення дизельного двигуна і коробки передач, а також значно збільшує термін служби сполучених вузлів.

Немає необхідності вираховувати, який показник крутного момент здатна витримати та чи інша коробка з різними дизельними двигунами.

Заміна Двигателя На Ниві На Більш Потужний

Встановлюємо движок на Ниву від іномарки. Це того варто

Для чого деякі власники встановлюють движок на Ниву від іномарки? Старі російські авто на кшталт ВАЗ-2121 “Нива”, ВАЗ-2107, ВАЗ-2108 в даний час бувають варіанти здатися по крайней мере не вигідні, а по більшій і зовсім не дієздатні.

На даний момент не побачиш, щоб підприємець їздив на вуаль, хоча ще не здавна це був один з найпотужніших автомобілів, її прохідність була недосяжна для держав ЄС і США. Але не зараз…

Які завдання допоможе вирішити установка мотора на Ниву від іномарки? Якщо коштувало для вас задуматися що, яким чином зробити щоб Нива стала вигідна і зручна для сучасного світу, то поміняйте їй сердечко! По суті на Ниву можна поставити практично будь-який движок знятий з іномарки.

Однак двигун повинен відповідати кільком вимогам : вміститися всередину капота автомобіля, щоб не зрізати додаткові деталі (це може потім погано сказаться_.

Зверніть увагу

І головне, потужність двигуна не повинна сильно перевищувати потужність попередника.

Адже якщо поставити занадто потужний двигун, то конструкція автомобіля просто не витримає, машини того часу створювалися не для потужності і швидкості, а для надійності.

Нова іномарка ледь витримає удар лоб в лоб з Нивою, а у ВАЗа є великі шанси на перемогу. Але Нива при різкому повороті на швидкості 150 км. в годину швидше за все полетить в кювет, а іномарка далі продовжить свій шлях.

Заміна двигуна на більш потужний уаз патріот

Звичайно двигун повинен мати більш серйозні характеристики в порівнянні з попередником, адже без цього вся заміна виявиться безглуздою.

Заміна двигуна на ниві на більш потужний

Установка турбіни на Ниву в 35.000-50.000 рублів. Так само слід запам’ятати, що стандартний двигун Ниви справляється з турбіною, але його потужності не вистачає, спробувати залюфтіровать можна, але найчастіше без успіху.

В основному робота турбіни полягає в тому що, за рахунок вихлопних газів купується більше тертя, вона приносить чутливий прихід в кінських силах і крутиться моменті .

Що стосується безпеки водія , який сидить в автомобілі ВАЗ 2121, з заміненим двигунів, можна сказати що для нього є загроза. В цілому Нива надійний автомобіль створений за радянським ГОСТом. Однак замінивши двигун, на більш потужний, як говорилося, більше 120 к.с., автомобіль може просто розвалиться по дорозі.

В цілому ВАЗ- 2121 не поганий автомобіль, здатний підкорювати різні дороги і перешкоди. Як показує час, сучасне автомобілебудування не сильно змінилося. Замінивши двигун на ниву від іномарки, і вона не буде поступатися навіть сучасним позашляховикам! Адже вас послухати, коли старенький, радянський, пошарпаний автомобіль, обганяє сучасну іномарку.

Який Двигун Можна Поставити На Ниву 21213

Для чого деякі власники встановлюють движок на Ниву від іномарки? Старі російські авто на кшталт ВАЗ-2121 Нива, ВАЗ-2107, ВАЗ-2108 в даний час бути здатися меншою мірою не вигідні, а по більшій і зовсім не дієздатні.

На даний момент не побачиш, щоб підприємець їздив на вуаль, хоча ще не здавна це був один з найпотужніших автомобілів, її прохідність була недосяжна для держав ЄС і США. Однак не зараз …

Які завдання допоможе вирішити установка мотора на Ниву від іномарки? Якщо коштувало вам задуматися що, наскільки зробити щоб Нива стала вигідна і зручна для сучасного світу, то поміняйте їй сердечко! За великим рахунком на Ниву є варіант поставити практично будь-який движок знятий з іномарки.

Але движок повинен відповідати кільком вимогам : вміститися всередину капота автомобіля, щоб не зрізати додаткові деталі (це може пізніше погано сказаться_.

І головне, потужність мотора не повинна дуже перевершувати потужність попередника.

важливо

Адже якщо поставити дуже потужний двигун, то конструкція автомобіля просто не витримає, машини тих пір створювалися не для потужності і швидкості, для надійності.

Новенька іномарка трохи витримає удар лоб в лоб з Нивою, а у ВАЗа звичайно величезні шанси на перемогу. Але Нива при різкому повороті на швидкості 150 км. в годину найімовірніше полетить в кювет, а іномарка далі продовжить власний шлях.

Мало про властивості і перспективи

Це движок зобов’язаний мати більш суворі властивості в порівнянні з попередником, адже без цього вся зміна виявиться дурною.

Нива дизель VW.1,9 SDI

Переобладнання на дизельний двигун , пошта: super.at77@gmail.com Гостям каналу: За матюки і політик.

Як було сказано на Ваз-2121 можна поставити величезну кількість движків з інших автомобілів, але більш бажаними є : XUD9TE, D8A. 1,9 л, 90 л.с., абсолютно заходить в Ниву володіє 190НМ при 2200 об, хв, крутиться до 4400 обмин важить трохи ніж просто 120 кілограм, до зими стане в нагоді обігрів солярки.

2-ий претендент, це дизель імпорт з турбонаддувом FIAT-CMD з об’ємом 1,93 л. і потужністю 90 к.с., ціна нового мотора коливається від 280.000 до 297.000 рублів, але це ризиковано і кращий варіант купити б / у.

Ще при необхідності використовується з Бмв 1,6-1,8 літра, ще куди краще дизельний.

Можна з мерседеса 1,8 літра . У багатьох на вазі 2121 варто движок від Fiat Ducato 3.5,3 літра, але це варіант не самий економний і навіть не найпотужніший, для ниви краще підходять минулі варіанти.

Щоб зовсім затюнингован Ниву, звичайно поставити турбіну, турбований ниви, невимовна картина. Але встановлена ​​турбіна може погано відбитися на раздатке і вона просто не витримає.

Установка турбіни на Ниву в 35.000-50.000 рублів. Так само слід усвідомити, що стандартний двигун Ниви справляється з турбіною, проте його потужності недостатньо, випробувати залюфтіровать можна, на жаль в більшості випадків без успіху.

Переважно робота турбіни полягає в тому що, за рахунок застосування вихлопних газів купується не просто тертя, вона приносить чутливий прихід в кінських силах і обертається моменті .

висновок

Що стосується безпеки водія , який сидить в автомобілі ВАЗ 2121, з заміненим движкам, треба зауважити що тут бувають загроза. Загалом Нива надійний автомобіль зроблений з російської ГОСТу. Але замінивши движок, на більш потужний, як говорилося, більше 120 к.с., автомобіль може просто розвалиться в дорозі.

Цілком ВАЗ- 2121 НЕ нехороший автомобіль, здатний підкорювати різні дороги і перешкоди. Як вказує час, сучасне автопромисловість слабо змінилося. Замінивши движок на ниву від іномарки, і вона не буде поступатися навіть сучасним вседорожнікам! Адже весело подивитися, коли старенький, російська, пошарпаний автомобіль, обганяє сучасну іномарку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…