Публікація про те, як самому виготовити пламегаситель своїми руками з старого глушника
Як відомо каталізатор у вихлопній системі на автомобілях застосовується з метою очищення відпрацьованих газів необхідних нормами Євро.

Поряд з очищенням відпрацьованих газів каталізатор має і свій великий мінус – він затримує випуск відпрацьованих газів і тим самим «душить» двигун забираючи у нього дорогоцінні 5-10 кінських сил.

Крім того каталізатор має термін служби і з часом він може забитися, спекти і розсипатися викликаючи тим самим деренчливий звук, погану пропускну здатність і найголовніше збільшить витрату палива і погіршить динаміку автомобіля.Вот так виглядає каталізатор знятий з мого автомобіля.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Видалення каталізатора на автомобілі покращує динаміку автомобіля і знижує витрату палива. Спортивні тюнінг ательє однозначно видаляють каталізатор і пропонують його заміну на пламегаситель.

Пламегаситель за своєю конструкцією прямоточен і він не затримує випуск відпрацьованих газів і в той же час виконує дуже важливу функцію він «гасить полум’я» виходить з працюючого двигуна яке здатне з часом пропалити задню банку глушника.

Саме тому так важливо не просто вирізати каталізатор і в варити замість нього пряму трубу, або просто розкрити каталізатор, випатрати його і закрити назад а встановити замість вилученого каталізатора пламегаситель.

Купити пламегаситель під певну марку автомобіля дуже важко а часом і неможливо, а замовляти його з іншого боку довго і дорого. Не знайшовши підходящого на свій автомобіль я вирішив зробити пламегаситель своїми руками, техніки особливої ​​там не потрібно, головне наявність прямих рук і матеріалу.

Інструкція по виготовленню пламегасителя своїми руками

Отже перейдемо до процедури виготовлення, для цього нам буде потрібно дві залізні труби, одна з діаметром рівним діаметру випускної труби глушника, друга діаметром побільше і сталеві сітки-йоржики для миття посуду. На трубі рівній трубі глушника по всьому колу і довжині вирізаємо (газозварюванням або дрилем) отвори діаметром 3 мм. Потім вставляємо цю трубу по центру в трубу більшого діаметра про заварюємо з одного боку

Потім розтягуємо сітки-йоржики по колу у вигляді кільця, надягаємо на трубу меншого діаметру і щільно проштовхує металевою планкою поки вона не упреться в закритий кінець труби більшого діаметру. Цю процедуру продовжуємо до тих пір поки остання сітка-йоржик не дійде до вільного кінця труби більшого діаметру. На заповнення порожнього простору у мене пішло 26 сіток-йоржиків.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Після цього загинаємо заздалегідь підрізані болгаркою кінці труби більшого діаметру і ошпарюють їх по колу. Ця процедура допомагає уникнути зайвих дзвінких шумів пламегасителя під час роботи двигуна. Для краси можна пофарбувати його сріблястою фарбою-аерозоль. Тепер зі спокійною душею вирізаємо каталізатор і вваривать на його місце виготовлений пламегаситель.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

PS Пламегаситель замість каталізатора можна встановлювати на автомобілі з Євро нормою 2. На автомобілях з Євро нормою вище 2-х передбачений кисневий датчик лямбда зонд після каталізатора і видалення його може привести до помилки блоку управління двигуном, що в свою чергу збільшить витрату палива і погіршить динаміку автомобіля.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Як варіант можна виготовити пламегаситель своїми руками на ВАЗ

Беремо старий резонатор, йому 2 роки 45т.км., для корпусу пламегасітеляа знадобився старий глушник. Глушник ріжемо на метал.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Зовнішня обшивка глушника стік 2 шари металу-зовні 0,6 мм; зсередини-0,8 мм., до речі непогано зберігся, невелика корозія між цими двома шарами металу. Далі дивимося уважно фото, все зрозуміло.

  • Зовнішній діаметр зрізаної труби 80мм, товщина 1,5 мм, піде для корпусу вогнегасника.
  • Шматок використовуємо для торцевих стінок, далі через небажання різання труби резонатора навпіл через подальшої складності стикування зроблено так: зварений корпус вогнегасника, розрізаний уздовж:
  • Одягаємо половинки, ошпарюють, далі зовні другим шаром наварюють сорочку товщиною 0,8 мм на фланці торцевих стінок з зазором між сорочками приблизно 5мм, фланці на попередніх фото видно, результат:
  • На торцеві стінки-теж по доп шару металу 0,8 мм
  • далі на корпус вогнегасника шумо-звуко-утеплювач – накладка з фланцями з азбестовою тканиною всередині
  • Варимо накладку з боку днища авто
  • Аналогічно з боку днища накладка з азбестом для резонатора, варимо:
  • До речі сморід пристойна коли з азбесту парафіни виходять … від нагрівання. Тепер чистимо зачисним диском і йоржиком по металу
  • Знежирюємо і фарбуємо термофарбою (інакше зі зварювання швидко буде корродировать, всі шви зварні продерти добре ершом) термофарба заявлена ​​до 538 градусів Цельсія, подивимося … До речі одного балона вистачило на забарвлення в три шари, залишився один зайвий балон …

Тепер через тиждень десь встановлю, зараз часу не буде, в планах зняття старого (нового) резонатора, зняття з днища термоекранов очищення і покриття в 2 шари вібро-мастикою бар’єр, збірка на місце, і до речі-посилені подушки підвіски резонатора (вага -то додався), сподіваюся металевий звук піде, або його стане набагато менше,-якому випадку до оцінки змін буду підходити обережно і максимально об’єктивно, а то сам як то наколовся з SAAB … Рідний-то глушітельне прямоток, а ці саабние- для турбо- моторів, турбіна сама звук гасить пристойно і завдання там-якомога легше вивести вихлоп. До речі між стінкою рідного резонатора і зовнішньої трубою 1,5мм товщиною йоржики з нержавійки для посуду пхати побоявся, раптом перетиратися од вібрацій і тиску почнуть і посипляться в вихлоп а то і в движок, пишіть коменти, обговоримо. Так, мало не забув-у стік глушака торцеві стінки і вихлопної наконечник-нержавейка, загадкова російська душа, якщо-б 2 зовнішні обшивки були з нержавійки був-би не вбиваємо глушак тому всередині все практично нове.

Пламегаситель своїми руками з каталізатора – докладна інструкція

Оскільки міжнародні екологічні стандарти все більш жорсткими. Відповідно, змінюються і вимоги до транспортних засобів. Варто відзначити, що на даний момент автомобілі оснащуються каталізаторами, що зменшують рівень викиду відпрацьованих газів в навколишнє середовище.

У той же час каталітичний нейтралізатор є досить дорогим вузлом, так що при виході елемента з ладу не потрібно відразу ж бігти в магазин за покупкою нового пристрою.

Крім того, подібний елемент знижує максимальну потужність транспортного засобу, а також кілька збільшує витрату пального.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Вирішити всі ці проблеми можна, якщо встановити пламегаситель. Але придбати такий пристрій досить важко. Таким чином, якщо ви хочете заощадити час і сили, ми розповімо вам, як зробити пламегаситель на машину своїми руками.

Чи можна обійтися без каталізатора

Перш ніж починати робити пламегаситель з бачка каталізатора Ауді 100 або будь-який інший машини, варто визначитися, чи можна обійтися без подібного пристрою взагалі. Дійсно, хорошою альтернативою каталізатору послужить монтаж прямоточною конструкцією замість зношеного нейтралізатора.

З іншого боку, подібне рішення призведе до того, що вихлопні гази будуть видавати багато стороннього шуму. Крім того, їх температура не буде зменшуватися, що позначиться на прискореному зносі ряду інших вузлів транспортного засобу.

До того ж, сучасні автомобілі мають вбудований датчик, через який на бортовому комп’ютері будуть з’являтися сигнали помилок у разі демонтажу пристрою. Вирішити цю проблему можна за допомогою фахівця сервісного центру.

Крім того, відповідно до стандарту Євро-4, необхідно, щоб на автомобілі було встановлено спеціальний пристрій, який зменшує рівень вихлопів в навколишнє середовище.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Як бачимо, встановити пламегаситель замість каталізатора не так вже й легко, адже тут виникає досить багато складнощів. У той же час, якщо правильно підійти до вирішення даного питання, то всі ці труднощі легко подолати.

Що робити, якщо нейтралізатор зламався

Тут є три варіанти рішення:

  • купити нове оригінальне пристрій;
  • скористатися універсальним елементом;
  • зробити пламегаситель замість каталізатора своїми руками.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Саме про останній варіант ми і поговоримо зараз.

особливості полум’ягасників

Перш ніж відповідати на питання про те, як зробити пламегаситель з каталізатора своїми руками, необхідно зрозуміти, що ж собою являє даний елемент.

Фактично, вузол складається з декількох камер, які знаходяться в корпусі циліндричної форми з нержавійки.

Пристрій має прямоточну конструкцію, так що вихлопні гази не затримуються, а особлива форма елемента допомагає придушувати вібрації.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Додатково встановлюють резонатор або Стронгер, які забезпечують більш стабільну роботу системи (Стронгер є кращим варіантом, так як він попереджає можливість виникнення зворотного тиску).

Робимо пламегаситель своїми руками з каталізатора

Ми вирішили виготовити даний елемент. Перш за все, якщо ви почали робити пламегаситель своїми руками, знадобляться креслення даного пристрою. Уважно ознайомтеся з ними до того, як приступати до будь-яких дій.

Для самих робіт нам необхідна наявність:

  • зварювання;
  • дрилі;
  • болгарки;
  • двох труб з металу (одна відповідає діаметру нейтралізатора, а друга трохи більше);
  • металевих йоржиків, які використовують під час миття посуду;
  • несправного каталізатора.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

З чого почати

Якщо ви не знаєте, як зробити пламегаситель своїми руками, то для початку слід розрізати несправний каталітичний нейтралізатор на дві половини, після чого усунути з нього стільники.

У меншій трубі, яка потім з’єднується з вихлопним трактом, робимо пару невеликих отворів. Потім вставляємо її в велику трубу. До цього важливо відцентрувати їх, а також проварити один край.

Далі слід заповнити що почалося між трубами простір за допомогою металевих щіток. Постарайтеся їх утрамбувати якомога щільніше.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Ми вирішили, чим заповнити пламегаситель. Після загинаємо краю труб, а потім повністю їх ошпарюють. Готова конструкція поміщається в корпус каталітичного нейтралізатора і приварюється. Потім він збирається і зварюється в місці розрізу. Пламегаситель готовий, після цього необхідно вварити його в вихлопну систему нашого транспортного засобу.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

При бажанні, варто покрити систему корозійностійким складом. Це дозволить збільшити термін її служби. Варто зазначити, що на цьому все роботи не закінчуються. Щоб видалити помилку Check Engine, слід встановити спеціальну обманку.

Обманюємо кисневий датчик

Коли ми вже зробили пламегаситель своїми руками, необхідно вирішити проблему з ЕБУ, на який надходить сигнал з кисневого датчика. Найпоширенішим варіантом виходу з ситуації, що склалася є обмеження лямбда-зонда від більшості вихлопних газів. В результаті, отримані ним дані будуть відповідати нормі, так що помилка зникне.

Для цього необхідний монтаж спеціальної проставки там, де знаходиться датчик. Сам лямбда-зонд кілька віддаляють від каталізатора. Таким чином, все буде працювати коректно.

Відео про те, як обдурити лямбда зонд:

Що маємо в результаті

Ми розповіли вам, як зробити пламегаситель. Подібне рішення дозволить збільшити потужність свого авто, а також дещо скоротити витрати на пальне.

Крім того, виготовлення даного елемента обійдеться вам на порядок дешевше, ніж покупка нового каталітичного нейтралізатора.

У той же час, тут необхідно максимально ретельно поставитися до виконання робіт, адже інакше можна лише знизити ефективність функціонування транспортного засобу, а також привести до прискореного зносу окремих елементів машини.

Як зробити пламегаситель своїми руками: відео, креслення

Відомо, що каталітичний резонатор є елементом системи виведення відпрацьованих газів, який може розташовуватися за приймальною трубою або безпосередньо на ній.

Щоб зменшити кількість шкідливих речовин, які містять в чималому обсязі в відпрацьованих газах, встановлюють каталізатор. Однак це тягне за собою втрату потужності, що видається мотором.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

У свою чергу автомобіль недостатньо розганяється, а також спостерігається значний перевитрата споживаного палива. Якщо з вихлопної системи повністю прибрати каталізатор, то незабаром гази в банку глушника пропалять метал і утворюється діра, тому доцільно замість нього встановити пламегаситель.

Пламегаситель дозволяє практично без затримки виводити гази назовні, тому автомобіль не задихається. Таке конструктивне рішення не надає згубного впливу на роботу двигуна, до того ж пламегаситель, встановлений замість резонатора, знижує температуру виведених газів. Цей пристрій має ряд переваг:

  • автомобіль працює стабільно без втрати потужності і перевитрати палива;
  • швидкість і температура вихлопу істотно знижуються;
  • знижується рівень шуму;
  • зменшується биття.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

особливості конструкції

Його корпус має подвійну конструкцію, який можна зробити самому з жароміцної нержавіючої сталі. Пламегаситель дозволяє ефективно гасити виникнення вібрацій. До того ж таке технічне рішення забезпечує прямоточность вихлопу і відсутність його затримки. Виникаючі вібрації, які утворюються у внутрішньому шарі, придушуються стінками зовнішнього шару пламегасителя.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Обов’язково перевірте матеріал на міцність. Потримайте губки кілька хвилин над полум’ям. Для побудови використовуйте той, який після випробувань зберіг еластичність.

Щоб зробити хороший пламегаситель власноруч, потрібні дві сталеві труби різного діаметру, одна з яких повинна в точності збігатися з вихлопною трубою глушника. Нержавіючий жаростійкий метал не так-то просто відшукати, до того ж цей матеріал досить дорогий, тому замість нього використовуватимемо старий відпрацьований глушник. Для роботи потрібні:

  • зварювальний апарат;
  • щітки по металу;
  • болгарка з відрізним кругом;
  • дриль;
  • набір йоржиків (тих самих, які використовуються для миття посуду).

Починаємо роботу з демонтажу автомобільного глушника, оскільки нам необхідно вирізати старий каталізатор. Труба, меншого діаметра, повинна повністю збігатися за розміром з демонтованим каталізатором, оскільки в подальшому зроблений пламегаситель буде встановлений замість нього.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

збірка пламегасителя

Велика труба повинна бути на 30-40 мм більше в діаметрі.

Після того, як по колу малої труби будуть виконані отвори, її необхідно зачистити щіткою по металу і вставити в більшу трубу (строго посередині).

Велику трубу необхідно розташувати з однаковим відступом з кожної зі сторін щодо меншою, а потім слід зробити загини надрізаних заздалегідь частин і приварити їх (шви також зварюються герметично).

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Тепер час зібрати заново стару вихлопну систему. На місце, де був раніше встановлений каталізатор, необхідно приварити тільки що виготовлений пламегаситель. Потім вихлопна система встановлюється на колишнє місце. Не зайвим буде обробити її поверхню і покрити жаростійким антикорозійним складом.

Як обдурити електронний датчик кисню

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Щоб зробити таку обманку, на місці, де встановлений сам каталізатор і кисневий датчик (лямбда-зонд) встановлюють спеціальну проставлення. При цьому другий датчик виноситься на певній відстані від каталізатора. Суть роботи обманки полягає в наступному: крізь її отвір проходять газові потоки, втрачаючи при цьому свою концентрацію і розсіюються. Усунутий лямбда-зонд фіксує насиченість кисню в вихлопному потоці, і, не помічаючи «обману», подає на контролер сигнал, що все в межах норми.

Пламегаситель своїми руками: варіанти, виготовлення, установка

В силу зробити більш жорсткими вимоги до екологічної безпеки, одним з пропонованих вимог до виробників автомобілів є установка на автомобіль каталізатора.

Однак даний пристрій значно знижує потужність авто. Тому найбільш підприємливі автовласники замість каталізатора встановлюють вогнегасник своїми руками.

Каталізатор є фільтруючий елемент, який в процесі експлуатації автомобіля забивається. Крім цього, паливо низької якості і різні механічні пошкодження також істотно знижують термін служби каталізатора.

Важливо! Будь-каталізатор має одну проблему – малий термін експлуатації, а низька якість палива в нашій країні істотно зменшує і без того малий термін служби деталі.

Зверніть увагу

Коли всередині даного елемента вихлопної системи починають забруднюватися стільники, істотно підвищується тиск повітря в системі, погіршується під час розгону динаміка машини і збільшується витрата пального.

Недосвідчені автовласники вважають, що при виході каталізатора з ладу досить купити і встановити новий. Але насправді все набагато складніше, тому що крім високої вартості даного елемента в деяких марках авто є кілька каталізаторів.

Все це призвело до того, що автолюбителі починають замислюватися про те, як зробити пламегаситель самостійно і встановити його замість каталізатора.

Якщо прибрати каталізатор, що буде з авто?

Даним питанням задаються багато автолюбителів. Для багатьох найпростішим і доступним рішенням є заміна проблемного елемента звичайної трубою. Однак слід знати, що це призведе до підвищення рівня шуму.

Більш того, установка труби не буде сприяти зниженню температури відпрацьованих газів, тим самим прискорюючи знос інших елементів системи авто.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Якщо на авто встановлено такий датчик, рекомендується проконсультувати з фахівцем на предмет можливості зняття даних елементів.

Ще одним неприємним моментом є й те, що на авто, що відповідають вимогам стандарту «Euro-4» встановлено спеціальний лямбда-зонд, видалення якого призведе до нестабільної роботи двигуна, а на приладовій панелі постійно буде видаватися повідомлення про помилку.

У зв’язку з цим необхідно буде зробити прошивку електронного блоку або встановити замість датчика кисню «обманку». Таким чином, позбутися від каталізатора не так вже й просто.

Які є варіанти?

На сьогоднішній день існує три способи вирішення проблеми каталізатора:

  1. Встановити на авто оригінальний елемент.
  2. Встановити універсальний елемент.
  3. Встановити іскрогасник замість каталізатора.

Кожен з цих способів має як переваги, так і недоліки.

Цікаво! Оригінальний каталізатор коштує чималі гроші, в середньому від $ 700 до $ 1000, а тому цей спосіб можуть дозволити собі тільки фінансово забезпечені справжні цінителі авто.

Також оригінальний каталізатор встановлюють ті, у кого машина знаходиться на гарантійному обслуговуванні.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкціяДо основних переваг установки оригінальної деталі відносять:

  • високий показник шкідливих викидів;
  • використання оригінальної деталі.

Серед основних недоліків виділяють:

  1. Малий термін експлуатації.
  2. Високу вартість деталі.
  3. Відсутність гарантії.

Найбільш оптимальним варіантом є установка універсального елемента, вартість якого в 7-8 разів нижче оригінального.

Крім того, даний спосіб має наступні переваги:

  • доступна вартість;
  • середній рівень шкідливих викидів;
  • не потрібна установка «обманки»;
  • немає необхідності перепрошивки ЕБУ.

До недоліків даного способу відносять:

  1. Мінімальний термін служби.
  2. Відсутність гарантій.
  3. Невелика надійність.

У зв’язку з цим багато автовласників вважають за краще замість двох перших способів – третій. Це цілком нормальне рішення, тим більше, що іскрогасник можна зробити самостійно.

Установка пламегасителя має такі переваги:

  • низька вартість;
  • висока надійність;
  • тривалий термін служби;
  • збільшення потужності двигуна;
  • наявність гарантій.

Серед недоліків виділяють:

  1. Установка неоригінальною деталі.
  2. Необхідність установки «обманки» або перепрошивки ЕБУ.
  3. Підвищення рівня шкідливих викидів.

Що являє собою вогнегасник?

Іскрогасник в авто є деталь, що має подвійний корпус з нержавіючої сталі і розбитий на внутрішні камери. Подвійний корпус деталі сприяє ефективному гасінню вібрації, а прямоточность дозволяє не затримувати потоків відпрацьованих газів, як, наприклад, в каталізаторі.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Деякі автолюбителі встановлюють Стронгер замість резонатора. Саме Стронгер перешкоджає завдяки наявності спеціальних лопаток дії зворотного тиску.

Справа в тому, що в процесі руху вихлопних газів вони можуть переломлюватися і міняти свій напрямок, в результаті чого виникає зворотне тиск, спрямований до двигуна.

Це призводить до того, що порушується нормальний висновок з циліндрів відпрацьованих газів і знижується потужність двигуна. Тому і встановлюється Стронгер, що збільшує швидкість руху по вихлопній системі відпрацьованих газів від двигуна.

Звичайно, Стронгер не є важливим елементом вихлопної системи і без його установки автомобіль буде працювати, але коли приймається рішення зняти каталізатор і встановити замість нього пламегаситель, наявність даного елемента дуже бажано.

Чому пламегаситель бажано виготовляти самостійно?

Сьогодні магазини автозапчастин пропонують великий вибір готових полум’ягасників, однак підібрати той, який буде ідеально підходити до конкретної марки авто, практично неможливо.

Обумовлено це тим, що пламегаситель повинен мати ті ж розміри, що і віддалений каталізатор. В іншому випадку доведеться повністю перенастроювати всю вихлопну систему.

Цікаво! Крім цього, при проходженні через пламегаситель відпрацьованих газів постійно буде присутній неприємний звук.

Саме тому фахівці рекомендують пламегаситель виготовляти самостійно у важкому відповідно до розмірів оригінального елемента вихлопної системи.

Як виготовити своїми руками пламегаситель на авто?

Щоб виготовити в домашніх умовах пламегаситель, буде потрібно 2 металеві труби різного діаметру, зварювання і металева щітка.

Перша праці повинна бути в діаметрі дорівнює діаметру вихлопної системи. Діаметр другої труби повинен бути великим, щоб в зазор містилися металеві щітки.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Найкраще для виготовлення пламегасителя використовувати б / у глушник, який можна придбати на авторинку або в стоковому автомагазині.

Старий глушник необхідно пустити на лом. Зовнішня обшивка глушника складає 0,6 мм., Внутрішня – 0,8 мм. Для корпусу вогнегасника підійде труба, що має зовнішній діаметр 80 мм. і товщиною стінки – 1,5 мм.

На виготовлення торцевих стінок найкраще використовувати решту глушника.

Так як резонатор розрізати навпіл досить складно, фахівці радять робити розріз уздовж корпусу. Далі необхідно з’єднати отримані дві половини пламегасителя зварюванням.

Щоб збільшити міцність виробу, зовні отриманого пламегасителя наварюєш додатковий шар металу. Також додатковий метал наварюєш і по торцях пристрою.

Бажано на корпус вогнегасника зовні надіти фланцеву накладку, а всередині – з азбестового тканини. Після того, як роботи завершені, необхідно провести спеціальним розчинником знежирення деталі і до блиску її начистити або пофарбувати.

Важливо!  Заборонено відразу після фарбування пламегасителя встановлювати його на авто і експлуатувати. Фарба повинні добре висохнути, мінімум два-три дня.

На завершальному етапі робіт в трубі того ж діаметру, що і вихлопна труба проробляються по всій її окружності і довжині невеликі отвори, приблизно 5-6 мм.

Після цього труба вставляється в трубу з великим діаметром, при цьому необхідно поєднати їх центри. Далі приварюється один край.

Металеві щітки слід максимально розтягнути і за допомогою металевого прута щільно затрамбувати в зазор між двома трубами.

У результаті повинна вийти щільно заповнена труба. Потім по колу труби краю загинаються і заварюються з другого кінця. На цьому роботи по створенню власними руками пламегасителя закінчені.

Установка пламегасителя при тюнінгу авто

Так як тюнінгова прямоточного типу системи випуску пред’являє до звучання особливі вимоги, то для тюнінгу використовується більш простий пламегаситель. Звук тюнингованного авто повинен бути гучним, породистим, з великою кількістю низьких частот.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

З огляду на те, що каталізатори сильно здавлюють вихлопні гази, домогтися потрібного звуку вони не дозволяють. Цих недоліків позбавлені пламегасители, тому при тюнінгу авто з вибір повністю виправданий.

Більш того, зовнішній вигляд пламегасителя може бути абсолютно різним, а велика кількість фарб дозволяє дизайн саморобного вироби підігнати під стиль автомобіля.

На жаль, придбати готовий пламегаситель не представляється можливим, тому що навіть найвідоміші автовиробники в зв’язку з жорсткими вимогами екологічних норм просто не виробляють з двошаровим корпусом прямоточних резонаторів. Тому єдиний вихід – виготовити самостійно для тюнінгу пламегаситель.

Як обдурити лямбда-зонд?

Якщо в автомобілі каталізатор несправний, то на приладову панель надходить сигнал про некоректну роботу вихлопної системи. Даний сигнал передається на ЕБУ автомобіля кисневим датчиком – лямбда-зондом. Щоб не порушити роботу ЕБУ, але при цьому обдурити кисневий датчик, автовласники використовують механічні «обманки».

Важливо! Основне завдання «обманок» полягає в тому, щоб обмежити надходить до чутливого датчика обсягу газів. Таким чином концентрація кисню ставати набагато вище.

Зробити таку «обманку» не складно. Для цього в місці, де встановлено кисневий датчик і каталізатор встановлюють спеціальну проставлення, а другий датчик відносять на певну відстань від каталізатора. Вихлопні гази, проходячи через отвори «обманки», втрачають свою концентрацію і починають розсіюватися.

Лямбда-зонд, зміщений на певну відстань, починає фіксувати в вихлопному потоці насиченість кисню, тому і подає сигнал на контролер про те, що вміст шкідливих речовин в межах норми.

важливо

Таким чином, якщо саморобний пламегаситель був зроблений відповідно до рекомендацій, автолюбителя він буде радувати тишею роботи, високою якістю і функціональністю.

Замінити нераціональний і дорогий каталізатор можна абсолютно безболісно для автомобіля на пламегаситель.

Таке саморобний пристрій не тільки підвищить потужність мотора, але і не завдасть шкоди навколишньому середовищу!

Виготовлення пламегасителя своїми руками

У зв’язку з посиленням Міжнародних екологічних вимог, обов’язковою умовою для експлуатації транспортних засобів є установка каталітичних нейтралізаторів вихлопних газів.

Але, цей елемент відноситься до категорії дорогих, оскільки в конструкції його фільтруючого вузла присутні сплави дорогоцінних металів, тому в разі його виходу з ладу найкраще встановити своїми руками пламегаситель замість каталізатора.

Нейтралізатор вихлопних газів дуже вимогливий до якості палива, в процесі експлуатації транспортного засобу його стільники покриваються рясним шаром сажі відкладень, які знижують пропускну здатність пристрою і є причиною зниження потужності двигуна.

Важливо! Будь-каталізатор дуже чутливий до механічних впливів, навіть незначне пошкодження його сот може повністю вивести деталь з ладу. Досить проблематично відновити початкову працездатність елемента, тому більшість досвідчених автомеханіків пропонують зробити пламегаситель з відслужило свій термін каталізатора.

При забрудненні сот нейтралізатора відзначається значне зростання тиску всередині вихлопної системи, що є причиною зниження розгінної динаміки транспортного засобу і значного збільшення споживання палива. Складність проблеми полягає ще в тому, що в випускний системі більшості моделей транспортних засобів цих елементів міститься кілька.

Що буде, якщо повністю видалити з автомобіля каталізатор?

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкціяЦе питання є чи не першочерговим у більшості власників транспортних засобів. Багато хто вважає, що вирішенням усіх проблем стане установка прямотока замість відслужив нейтралізатора. Але, крім того, що це призведе до значного збільшення шуму, вихлопні гази будуть постійно перебувати під високою температурою, а це негативно відбивається на роботі інших вузлів автомобіля.

На багатьох сучасних автомобілях разом з каталітичним нейтралізатором встановлюється спеціальний датчик, видалення якого обов’язково викличе появу сигналу помилки. Перед демонтажем нейтралізатора і датчика найкраще проконсультуватися з фахівцем, який допоможе у вирішенні цієї проблеми, оскільки для цього потрібно комплексний підхід.

Варто зазначити, що відповідно до Міжнародного стандарту «Євро-4» на транспортні засоби встановлюється спеціальний лямбда-зонд, без якого силовий агрегат почне працювати некоректно, а на табло постійно буде загорятися повідомлення про помилку. Для забезпечення коректної роботи мотора буде потрібно установка спеціальної «обманки» і перепрошивка ЕБУ автомобіля. Як видно, видалити без наслідків каталітичний нейтралізатор з вихлопної системи транспортного засобу не так просто.

Як вирішити проблему?

Питання з вийшли з ладу каталізатором можна вирішити одним із таких способів:

  1. Придбати і встановити дорогий оригінальний нейтралізатор.
  2. Використовувати універсальну деталь.
  3. Виготовити пламегаситель своїми руками з каталізатора і встановити його на автомобіль.

Зауважимо, що кожен з перелічених варіантів має як свої плюси, так і мінуси. Опишемо докладніше останній пункт зі списку – самостійне виготовлення пламегасителя з відслужило свій термін нейтралізатора вихлопних газів.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкціяВ вихлопній системі транспортних засобів даний елемент має наступну конструкцію: розділений всередині на спеціальні камери міцний подвійний циліндричний корпус, виготовлений з нержавіючої сталі. Завдяки такому пристрою, пламегаситель ефективно пригнічує вібрацію, а наявність прямотока не затримує вихлопні гази в системі, як при встановленому нейтралізаторі. Крім цього, резонатор на автомобілі з встановленим полум’ягасником починає працювати стійкіше і стабільніше за рахунок перерозподілу первинного потоку відпрацьованих газів. Більшість автомобілістів замінюють резонатор Стронгер, який перешкоджає виникненню зворотного тиску, негативно відбивається на роботі силового агрегату, будучи причиною різкого зниження його потужності.

Незважаючи на те, що транспортний засіб може прекрасно функціонувати і без Стронгер, все ж, якщо було прийнято рішення зробити пламегаситель і встановити його в випускну систему, бажано все-таки використовувати цей елемент.

Чому пламегаситель найкраще зробити самому, ніж придбати готовий?

Ринок автомобільних запчастин і комплектуючих рясніє пламегасителями різних моделей. Але, незважаючи на це підібрати елемент під конкретний автомобіль практично нереально.

Вся справа в тому, що розміри пламегасителя повинні повністю відповідати розмірам віддаленого з системи нейтралізатора, інакше доведеться повністю перебудовувати весь вихлопної тракт.

Виключно з цієї причини бажано самостійне виготовлення пламегасителя, оскільки лише в цьому випадку вийде правильно підібрати розміри і характеристики деталі.

Як самостійно зробити пламегаситель з каталізатора?

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкціяДля виготовлення пламегасителя знадобляться:

  • зварювальний апарат;
  • дві металеві труби, при цьому одна з них повинна бути меншим діаметром;
  • металеві щітки-скребки для миття посуду;
  • старий нейтралізатор вихлопних газів.

Наш саморобний пламегаситель буде розташовуватися в корпусі каталітичного нейтралізатора, тому його необхідно буде розрізати навпіл і видалити неробочі стільники. Діаметр однієї з труб повинен повністю відповідати діаметру вихлопного тракту.

Друга труба повинна бути трохи більшого діаметра, щоб вона повністю покривала першу, і в зазор між ними можна було запресувати металеві щітки-скребки. При цьому труба більшого діаметру повинна міститися в корпусі неробочого каталізатора.

У трубі меншого діаметру (яка буде з’єднуватися з вихлопних трактом авто), необхідно просвердлити невеликі отвори. Далі вставляємо меншу трубу в більшу, попередньо їх відцентрувати і проварити один з країв.

Порада

Тепер необхідно заповнити весь простір між трубами металевим скребками для миття посуду. Їх потрібно щільно утрамбувати, після чого загнути краю труби по колу і повністю їх ошпарити.

Конструкцію, поміщаємо в корпус каталізатора, збираємо і заварюємо його в місцях розрізу.

Одержаний пламегаситель можна вваривать в вихлопну систему. Але це ще не все. Для забезпечення коректної роботи випускної системи і силового агрегату, видалення помилки Check Engine необхідна установка спеціальної обманки.

Чим і як замінити кисневий датчик?

При несправності каталітичного нейтралізатора в транспортних засобах на панелі приладів з’являється відповідний сигнал, який передається блоку управління спеціальним кисневим датчиком, або лямбда-зондом. Для того щоб всі системи працювали коректно і сигнал про помилку більше не виникало, необхідно використовувати так звану «обманку». Найбільш поширений механічний тип подібних пристроїв.

Зауважимо, що в роботі «обманок» закладений принцип обмеження обсягу відпрацьованих газів, який постійно контролюється за допомогою відповідного датчика. Завдяки цьому, кисню у вихлопі автомобіля стає значно більше, і система може працювати коректно.

Процес виготовлення такої деталі не складе особливих труднощів. Досить в місці розташування лямбда-зонда і каталітичного нейтралізатора встановити так звану проставлення, а другу лямбда трохи відсунути від каталізатора.

Відпрацьовані гази, які будуть проходити через проставлення, втрачають концентрацію шкідливих домішок і речовин в них, а переміщений від нейтралізатора кисневий датчик почне фіксувати нормальну концентрацію кисню і видавати відповідний сигнал.

Виходить, що самостійно виготовити надійний і функціональний пламегаситель і встановити його замість дорогого каталізатора, не так вже й складно. Більш того, подібний саморобний елемент не заподіє ніякої шкоди не тільки випускного тракту і силовому агрегату транспортних засобів, а й екології.

Пламегаситель для авто своїми руками: 3 типу пристрою

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Спочатку варто розібратися з пристроєм цих двох елементів конструкції автомобіля, щоб було легше зрозуміти наявні між ними відмінності. Найчастіше встановлений на авто каталізатор має форму бачка, виготовленого з нержавіючої сталі, а розміщується він на початку вихлопної системи. Усередині ємності знаходяться перегородки з великою кількістю дрібних осередків, виготовлені з кераміки.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

Під вплив речовин-каталізаторів чадний газ і оксид азоту вступають в хімічну реакцію з молекулами кисню. В результаті шкідливі речовини «допалюються» і на виході їх кількість виявляється мінімальним. Так як цей процес супроводжується значним виділенням тепла, то під час роботи силової установки корпус ємності сильно нагрівається.

Сьогодні використовується два типи каталізаторів:

  • колекторні – встановлюються відразу після колектора в вертикальному положенні;
  • магістральні – розташовані в горизонтальній площині на прямій ділянці труби під днищем автомобіля.

Каталізатори не тільки сприяють зниженню температури вихлопних газів, а й кілька заглушають звук. Однак при тривалій експлуатації осередки перегородки забиваються сажею, що призводить до зниження прохідності. Так як в подібній ситуації гази не можуть відводитися, виникають проблеми з роботою силової установки.

Пламегаситель в розрізі являє собою перфоровану нержавіючу трубу, розташовану в тій же ємності, що і каталізатор. Це пристрій не здатний допалювати залишки палива – воно лише приглушує звук і знижує температуру газів.

Відповідно до принципу роботи пламегасители прийнято ділити на три типи.

  1. Активні – труба оточується набиванням з азбестового волокна або інших негорючих матеріалів. Це дозволяє збільшити здатність пристрою поглинати звук.
  2. Пасивні – оснащені одним або декількома дифузорами. Відбиваючись від стінок, продукти горіння поступово втрачають швидкість руху.
  3. Комбіновані – в конструкції поєднуються обидва принципи роботи.

Таким чином, пламегаситель і каталізатор призначені для вирішення різних завдань, хоча і розміщуються в одному місці.

Можливо, вас також зацікавить стаття нашого фахівця, з якої ви зможете дізнатися, про що свідчить білий дим з вихлопної труби.

Переваги і недоліки

Найчастіше автолюбителі вирішують встановити саморобний пламегаситель замість каталізатора через високу вартість останнього. Для вітчизняного автомобіля ціна цього елемента становить близько 30 тисяч, а для іномарки він оцінюється в 50 – 100 тисяч.

Однак слід пам’ятати, що заміна каталізатора полум’ягасником тягне за собою кілька негативних наслідків:

  • значно збільшується кількість токсичних вихлопів, що не відповідає сучасним стандартам екологічності;
  • зменшується термін експлуатації глушника і резонатора;
  • щоб силова установка працювала добре, доведеться внести коригування в налаштування кисневого датчика або перепрограмувати контролер.

Також рекомендуємо прочитати статтю нашого експерта, в якій розповідається про те, як виготовити глушник своїми руками.

Радимо також уважно вивчити статтю нашого фахівця, в якій він розповідає про те, як влаштований резонатор глушника.

Зверніть увагу

Автолюбителі повинні пам’ятати, що електронний блок управляє процесом створення повітряно-паливної суміші, грунтуючись на показаннях кількох датчиків, включаючи і кисневий. Якщо зробити пламегаситель своїми руками з каталізатора, то через некоректної інформації контролер буде готувати неякісну суміш і це призведе до значного збільшення витрати палива.

Однак виготовлення Стронгер своїми руками і його подальша установка на машину може дати автолюбителю кілька бонусів:

  • пламегаситель створює менший опір диму при виході, що дозволить заощадити пальне і дещо поліпшити умови роботи силової установки;
  • потужність мотора може збільшитися приблизно на 5 – 7%;
  • якщо влітку заїхати на зарослу сухою рослинністю місцевість, то ризики виникнення пожежі виявляться мінімальними.

Рекомендації з виготовлення

Щоб зробити пламегаситель з каталізатора своїми руками, необхідно знайти дві металевих труби. При цьому розміри однієї з них має повністю відповідати параметрам вихлопної труби. Так як не кожен власник авто зможе відшукати труби з жаростійкого сплаву, то для виготовлення пламегасителя можна використовувати що вийшов з ладу глушник.

Встановлюємо пламегаситель замість каталізатора своїми руками.  Покрокова інструкція

При цьому передбачувана переробка не є складною і для втілення ідеї в життя потрібно мінімальний набір інструментів:

  • зварювальний апарат;
  • набір йоржиків для миття посуду;
  • дриль;
  • болгарка;
  • відрізний круг;
  • щітка для металу.

Спочатку доведеться демонтувати глушник, так як необхідно видалити несправний каталізатор. Саме з розмірами цього елемента повинні збігатися параметри меншою труби. Друга труба буде на 5 – 6 см коротше і на кожній її частині необхідно зробити надрізи. На трубі меншого діаметру належить зробити отвори діаметром близько 3 мм.

Коли вона буде перфорована, поверхню необхідно зачистити щіткою і вставити в більшу строго по центру. Потім потрібно загнути її за попередньо зробленим надрізів і заварити. При цьому необхідно переконатися в герметичності швів. Розгорнувши труби відкритою стороною вгору, на меншу слід надіти йоржики і щільно утрамбовувати їх в цій своєрідній ємності.

Залишається лише загнути пелюстки до труби малого діаметра і приварити їх.

Досить уважно вивчити креслення і всі можливі питання відпадуть самі собою. При складанні вихлопної системи замість старого каталізатора монтується тільки що влаштований пламегаситель.

Так як установка саморобного Стронгер обов’язково призведе до зміни показань лямбда-зонда, його доведеться обдурити. Найчастіше автолюбителі використовують для вирішення поставленого завдання механічні пристрої-обманки. Їх основне завдання полягає в обмеженні кількості кисню, що надходить до датчика.

Для цього досить у тому місці, де знаходиться лямбда-зонд і пламегаситель, встановити проставлення. Також необхідно віддалити другий датчик на певну відстань від каталізатора. Вихлопні гази, проходячи через отвори обманного пристрої, розсіюються і втрачають початкову концентрацію.

Завдяки зсуву датчика він фіксує насиченість кисню в межах норми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…