Джерелом світла в більшості автомобілів є лампа з цоколем H4, що забезпечує ближній і дальнє світло. Ця лампа може бути тільки двухнитевой. Якщо ж ідеться про перехід на «ксенон», то замінювати лампу «H4» треба біксенонові модулем. Усередині таких модулів розміщений один джерело світла, і міняти свою яскравість він не може. Проблему вирішує наявність шторок і електроприводу.

Що таке біксенон?

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Біксенонова лампа білого світла з невеликим жовтуватим відтінком

Зауважимо, що якщо лампа закрита лінзою, то система виглядає, як один герметичний модуль (билинзи). Якщо ж лінз немає, конструкцію називають «биксеноновой лампою».

Розбираємо фари в домашніх умовах

Згідно з логікою, установку біксенона H4 не можна виконати без того, щоб не зняти блок-фару в зборі. Як виконувати демонтаж фар, детально розглядати не будемо – у кожного авто є свої конструктивні особливості. Зауважимо тільки, що відключати АКБ треба до проведення демонтажу. Який включає наступні кроки:

  1. відключення роз’єму ДГЗ, поворотника,
  2. від’єднання колодки від клем основний лампи,
  3. а також витяг гидрокорректора.
  4. Кріпильні гвинти відкручують на останньому етапі.

Про демонтаж фари на Ліфан Солано написано тут.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоФара демонтована повністю Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоЗнімаємо скло з БЛОК-ФАРИ (на малюнку Ліфан Х60)

Самі модулі фар доведеться розібрати. Ця дія виконати просто. Потрібно досягти температури, при якій плавиться бутиловий герметик. Загалом, модуль треба помістити в коробку, яку заповнюють гарячим повітрям. А джерелом повітря буде фен.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Завдання одне – розплавити герметик

Припустимо користуватися тільки промисловим феном. Навпаки сопла встановлюють розсіювач – дерев’яну дошку. Проводьте всі дії по порядку:

  1. Коробку закривають;
  2. Включають фен (використовуйте мінімальну потужність);
  3. Через 10 хвилин фен вимикають і руками в рукавичках дістають модуль фари.

Виконуючи розбір, користуйтеся плоскою викруткою. Результат усіх робіт показаний на фото.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Залишилося тільки прибрати зайвий герметик

«Старий» герметик, нанесений по краю відбивача, буде перешкоджати збірці. Залишки герметика потрібно видалити. І зробити це краще, поки він не охолов.

Відео зняття скла з блок-фари + поради професіонала

Доопрацювання відбивача під билинзи

Штатна лампа H4 кріпиться до фарі дротяної скобою. Для того, щоб встановити билинзи, скобу в будь-якому випадку видаляють. Це ж відноситься до всієї металевої оснастки. А виступи, розташовані на тильній стороні відбивача, зрізають або відламують:

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво Виступи на пластиці поки є Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Далі, взявши звичайне або перове свердло, в пластиці роблять отвір, діаметр якого дорівнює 25 мм. Місцезнаходження цього отвору треба підібрати точно – в нього піде кабель електричного приводу.

Додаткове отвір готове

Встановіть модуль на відбивачі і закріпіть його гайкою, яка є в комплекті. Потім потрібно вирівняти лінзу, зміщуючи сам модуль на невелику відстань.

Модуль підключений до АКБ через перехідник з комплекту

Коли остання операція виконана, гайку обводять фломастером. Потім всю конструкцію тимчасово розбирають. В точки дотику відбивача і модуля наносять термоклей, здійснюють збірку.

За ідеєю, установка біксенона своїми руками займає кілька хвилин. Головне – не забути про етап з термоклеем. А інакше ксенонове модуль рано чи пізно зміститься.

Залишилося питання, як зібрати фару і як правильно підключити її.

процес складання

Перед тим, як виконувати збірку фар, скло на модулі знежирюють. Тут використовується чистий спирт або засіб «Секунда».

Нанесення герметика на відбивач фари

Щоб збірку провести за всіма правилами, знадобиться бутиловий герметик. Матеріал наносять на крайку відбивача, не залишаючи пропусків. Замість рідкої маси підійде і герметизуюча стрічка (див. Рис.). А отвір, в яке виведені проводи, краще теж обробити герметиком.

Потрібно буде знову виконувати «запікання», але перед цим проводять експеримент. Регулювальні гвинти прокручують від одного крайнього положення до іншого. Суть в тому, що довжина кабелю, що йде від ксенонового модуля до відбивача, повинна бути достатньою. Інакше може виявитися неприємний ефект – дроти замкнуться.

Зверніть увагу

Бутиловий герметик в будь-якому випадку потрібно «запікати». Тому зібрану блок-фару поміщають в ящик з феном і проводять дії, зазначені в «розділі 1». Щоб не повторювати все заново, тримайте фен включеним хвилин 10-15.

Після «запікання» фара повинна охолонути. Час охолодження – 2 години. Після закінчення цього часу проводити монтаж можна, раніше – не можна.

Кожен, хто торкається до нагрітого пластику рукою, може отримати опік. Проблему вирішить використання рукавичок з пухирцями. Не завадить і максимальна обережність. Вдалого монтажу.

Стандартні схеми підключення

Припустимо, фара з біксенонові модулем вже змонтована. Потім, після підключення, її налаштовують регулювальними гвинтами. А поки розглянемо, як виглядають схеми, рекомендовані виробником і актуальні для біксенона.

Контакти знімною колодки

Колодка, призначена для ламп H4, оснащується трьома контактами. Один з них – це «маса». Шнур, що йде до контакту маси, завжди буде в чорній ізоляції.

Можливо, у власника є два блоки розпалу й одне 5-контактна реле. Тоді підключення можна виконати, реалізуючи просту схему:

Схема з одним загальним реле

Як бачите, з двох роз’ємів H4 тут використовується тільки один. Інший потрібно ізолювати.

Виробник частіше пропонує в комплекті не тільки блок розпалу, а й модуль управління. Фари тоді підключають за наступною схемою:

Схема з роздільними блоками управління

З кожної лінії, яка живить габарити, блок може зчитувати додаткові дані. Втім, підключення цих ліній виконувати не обов’язково.

Проводячи монтаж, дотримуйтеся порад:

  1. Потужний запобіжник (30 А), показаний на більшості схем, встановлювати не доведеться – він є в штатній проводці. Просто, підключайтеся до тієї лінії, яка живить фари, а не додаткові аксесуари;
  2. Високовольтні дроти, які йдуть від блоку розпалу до фарі, не повинні торкатися металевих поверхонь. Ще ці дроти не можна згинати в петлю – використовуйте S-образну укладання;
  3. Домігшись того, що фари включаються, обов’язково проведіть настройку юстувальні гвинтами.

Експлуатувати авто без коректора світла фар сьогодні заборонено законом. Більшою мірою це відноситься до «ксеноновими» джерелами світла. Робіть висновки.

Великої шкоди будь-яким дуговим лампам завдає проста дія – їх часте вмикання і вимикання. Тому, в режимі ближнього світла намагайтеся не «моргати» фарами ніколи. А ось до дальнього світла це не відноситься – в такому режимі перемикається тільки електропривод.

Все, крім останнього розділу, на одному відео

Поправка для зворотної полярності

Зворотній полярність підключення цоколя реалізована в багатьох авто. Під словом «зворотна» мається на увазі, що на загальний контакт лампи подається «плюс» (див. Рис.).

Варіант «зворотної полярності» показаний праворуч

Якщо в машині використовується саме зворотна полярність, купуйте універсальний комплект біксенона:

Комплект, що допускає два варіанти підключення

Як бачимо, комплект забезпечений инвертирующей перемичкою, а також керуючим діодом. Проводячи монтаж, дотримуйтесь рекомендацій:

  • Якщо перемикання між режимами не працює, змінюють полярність діода;
  • Якщо перемикання працює неправильно, встановлюють перемичку.

Інших пояснень тут не потрібно. Вдалого монтажу!

Установка біксенонових ламп

Біксенонова лампа – це модуль, що містить лампу і шторку. Зовнішній вигляд такого модуля показаний на фото:

Модуль біксенона під цоколь H4

Подібні модулі допускають монтаж на штатний «посадочне місце»:

Схема установки биксеноновой лампи

Скоба, передбачена в конструкції фари, притисне металеву деталь «A». Потім до цієї деталі кріплять інші елементи.

Щоб змонтувати біксенонові лампу, блок-фару не доведеться розбирати або допрацьовувати. Іноді монтаж можна провести, навіть не знімаючи фару з машини.

Перед тим, як поставити біксенон в фари, потрібно впевнитися в наступному:

  • Шторка або металевий ковпак не повинні стосуватися елементів фар. Тобто, розміри самого модуля не повинні бути занадто великими;
  • Якщо на склі є штатний ковпак-відбивач, використовуйте модулі без відбивача. Порушувати це правило не можна;
  • Ковпачок-відбивач, закріплений на самому модулі, зазвичай вдається демонтувати. А надходять так в одному випадку – коли в фарі вже є «свій» ковпак.

Подивимося на те, як виглядає фірмовий біксеноновий модуль:

Тут модуль повністю зібраний

Цифрами позначені деталі:

  1. Ковпак-відбивач (знімний);
  2. Відбивач-шторка;
  3. Зсувні шторка.

Коли задіяний дальнє світло, шторка закриває меншу частину поверхні. І навпаки.

Проводячи монтаж будь-якого електроустаткування, важливо знати: клему АКБ підключають в останню чергу, тоді, коли всі підключення виконані. Рада є поширеним, але його часто порушують, що веде до негативних результатів.

Билинзи установка своїми руками

Увага! Перед початком роботи, докладно читаємо всю статтю від початку до кінця, робимо висновки, і тільки тоді беремося за реалізацію.

У даній статті вказано особистий досвід установки лінзових модулів, і за всілякі наслідки, отримані шляхом Ваших дій, автор статті відповідальності НЕ НЕСЕ! Якщо ж Ви хочете довірити установку билинз професіоналам, то ми готові запропонувати Вам свої послуги! Установка лінз в фари швидко недорого з гарантією!

важливо

Отже приступимо … Перше, що необхідно зробити – це звичайно ж помити своє улюблене авто, щоб якомога менше бруду збирати на своєму одязі і руках, після чого можна приступати до виконання основного завдання.

Для початку потрібно зняти передній бампер, під яким знаходяться дві точки кріплення фар. Для цього відкручуємо саморізи в районі арок, під капотом і над фарами.

  • Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво
  • Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво
  • Є два варіанти підібратися до кріплень фари: або зняти бампер повністю, відкрутивши всі кріпильні точки, або відкрутити тільки верхні точки, а низ залишити недоторканим (в цьому випадку можна злегка відігнути бампер і цього буде достатньо).
  • Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Відкручуємо і знімаємо фару. Щоб легко від’єднати джгут проводів від фари, можна використовувати трохи мастила. За допомогою викрутки злегка відгинаємо замок колодки і від’єднуємо її.

Далі справа “автокулінаріі”))). Розігріваємо духовку до 150-170 градусів і кладемо туди фару на 2-3 хвилини.

Від цього герметик, на якому тримається скло, стає на багато еластичнішою, що дозволяє зняти скло з фари без зайвих зусиль.

Після розігріву, краще працювати в рукавичках! Акуратно – свіжоспеченого фара ГАРЯЧА !!! Насамперед, за допомогою плоскогубців, витягуємо чотири кріпильні скоби, які фіксують скло.

Акуратно піддягаємо скло гострим пружним металевим предметом, і поворотним рухом піднімаємо край скла. Підчепивши скло пальцями, акуратно, з невеликими зусиллями від’єднуємо його від фари.

Перша примірка модуля показала, що потрібно злегка розширити отвір у відбивачі. Друга примірка показала, що встановлений модуль, практично впритул прилягає до нижньої частини внутрішнього облицювання фари, що позбавляє можливості працювати коректора кута нахилу фар.

Було прийнято рішення видалити заважає частина внутрішньої маски фари, що знаходиться прямо під лінзовим модулем. Різними кольорами вказав 2 можливих варіанти вирізу. Встановлюємо маску на лінзовий модуль і прикручуємо чотирма саморізами. Одягаємо тонку силіконову прокладку, на різьбову частину модуля.

Тюнінг фар авто в Ростові-на-Дону ексклюзивно недорого.

Провід активатора шторки протягуємо в отвір, яке з’явилося після видалення захисного ковпачка штатної лампи. Встановлюємо модуль з силіконовою прокладкою, а також центрувальними перехідну шайбу зі зворотного боку.

Фіксуємо модуль за допомогою гайки, сильно але ніжно затягуємо її плоскогубцями. Знімаємо частина обплетення з проводів живлення лампи дальнього світла і паралельно до них підключаємо дроти живлення активатора рухомий шторки. Добре ізолюємо оголені місця проводки.

У комплекті лінз йдуть власні власники ламп в модулі. Використовувати їх не представляється можливим через деяких монтажних складнощів, тому переробляємо штатні скоби кріплення за формою як на фото. Встановлюємо газорозрядну лампу в лінзовий модуль.

Порада

Протягуємо дроти живлення лампи всередину скоби, встановлюємо скобу і закріплюємо лампу. З’єднуємо коннектори лампи з коннекторами проводів харчування ближнього світла. Добре ізолюємо оголені місця з’єднання.

  1. Робимо отвір в задній кришці фари, для виведення контактів лампи.
  2. Виводимо контакти лампи і добре распрямляем гумовий ущільнювач.

Встановлюємо кришку на своє місце і закріплюємо її. Лінзовий модуль встановлений і готовий до роботи. Тепер потрібно зібрати фару, для чого встановлюємо скло і знову в розігріту піч на 2-3 хвилини.

  • Дістаємо з печі і добре притискаємо все краю фари до повної усадки скла в пази на герметик.

Буде потрібно ще одна пара рук, для фіксації малярським скотчем притиснутого Вашими руками скла. Даємо охолонути нашої “запіканці” протягом півгодини, знімаємо скотч, ніжно відтирати залишки клею, і встановлюємо фари на свої місця.

Після того як фари і бампер встановлені на свої місця, обов’язково відвідуємо майстра настройки фар, для правильного регулювання кута нахилу. В процесі експлуатації, були виявлені деякі недоліки, які слід усунути: – буде краще, якщо внутрішню хромовану маску ФАРИ пофарбувати в матовий чорний колір, це позбавить від зайвих відблисків і засвічень.

– при зворотній установці скла на фару, використовуйте фарний герметик, інакше можливе запотівання скла фар під час дощу або після миття.

– раджу відразу встановити очищувач фар високого тиску СКІФ! Це позбавить від постійної потреби в протирання фар в сльоту. Дуже корисне доповнення, для тих хто любить комфорт! До того ж даний девайс подовжує термін життя стекол фар без втрати прозорості.

  1. – по завершенню установки билинз, ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ СТЕКОЛ НА МІСЦЕ, зробіть точну настройку фар і переконайтеся в точності виставлення горизонту!
  2. Світлої дороги Вам і як то кажуть: “Ні цвяха ні жезла!”

Установка лінз в фари

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Установка лінзи в фари забезпечує більш яскравий світловий потік з чіткими кордонами. При цьому можна використовувати як звичайні, так і ксенонові лампочки. Щоб виключити засліплення водіїв слід регулювати світловий потік нижче стекол і дзеркал автомобілів. Фахівці рекомендують ставити бі-ксенонові лінзи. Вони відрізняються від монооптікі тим, що забезпечують як ближній, так і дальнє світло.

Особливості лінзових фар

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Лінза, встановлена ​​в конструкції фари, дозволяє сформувати потужний світловий потік при невеликій поверхні відбивача. Конструктивно лінзова оптика складається з корпусу, еліпсовою відбивача, шторки (екрану) і спеціальної опуклою лінзи.

Вона може бути як еліпсовою, так і сферичної форми. Аналогічна компоновка застосовується в звичайних проекторах. Джерело світла створює промені, які збираються в першому фокусі.

Потім вони відображаються елліпсовіднимі рефлектором у другій фокус, де обрізаються шторкою і через лінзу проектуються на дорогу.

 У зв’язку з такою складною компонуванням линзовой оптики, існують певні особливості її експлуатації:

  • Отсечение верхней границы светового потока производится с помощью экрана (шторки) во втором фокусе, поэтому требуется очень тщательная регулировка фары. Даже при незначительных отклонениях от заданного положения фары, её свет может сильно слепить встречных водителей или не обеспечивать необходимое освещение дорожного полотна.

Согласно международным стандартам линзовая оптика должна устанавливаться на автомобиль в комплекте с системой автоматической регулировки блок-фары по вертикальной оси.

  • Кроме всего прочего, линзовая фара должна быть всегда чистой. Грязь, которая накапливается на стекле может усилить эффект ослепления до 250—300%. Поэтому на автомобилях с линзовыми фарами предусмотрены омыватели фар.

Прежде чем, приступить к установке линз в фары, рассмотрим, что это такое и зачем они нужны. Существует три типа фар, которые применяются на современных автомобилях: параболические, FF-рефлекторы и прожекторные.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

  • Параболические фары — это стандартная оптика с отражателем в форме параболы. В таком устройстве лампочка устанавливается в центре (в фокусе), а световой поток направлен вдоль оси фары. В горизонтальной плоскости луч расширяется с помощью рассеивателя. КПД такой оптики сравнительно небольшой, всего 27%.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

  • FF -рефлектори (від англ. Free Form) представляють собою фари з багатосекційними відбивачами вільної форми. Кожен сегмент рефлектора створює свій світловий потік в певному напрямку, що забезпечує велику потужність і дальність. ККД цих пристрій досягає 40-45%.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

  • Прожекторні фари відрізняються від стандартної параболічної оптики в першу чергу відбивачем. Якщо в звичайних фарах він виконаний у вигляді параболи, то тут рефлектор еліпсовою форми. Так як в цьому випадку створюється відразу два фокуси, для формування єдиного світового потоку використовується збирає лінза. У побуті прожекторні фари називають линзовой оптикою. Її ККД може бути більш 45-50%.

Як вибирати біксенонові лінзи

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Вирішивши встановити замість стандартних лампочок ксенонові лінзи необхідно підібрати оптимальний варіант для вашої моделі. Для цього спочатку потрібно з’ясувати такі моменти:

  • вивчіть порядок зняття і установки фари;
  • з’ясуйте, який тип цоколя ламп у фарах (як правило, найпопулярніший – «Н4», але можуть бути і інші);
  • заміряйте розміри (ширина, глибина і висота) порожнини блок-фари в місці, де монтується лампочка головного світла;
  • подивіться, який розсіювач встановлений в фарі, якщо він рифленого типу, то краще його замінити на НЕ рифлений аналог;

Після цього, можна йти купувати бі-ксенонові лінзи.

Сьогодні існує два покоління лінз «1G» і «3G». Принципових відмінностей між ними не існує, за винятком розмірів. Другий модуль більше і важче. Ось з цієї причини, потрібні розміри блок-фари. Вибравши необхідну лінзу, дивимося, який у неї цоколь. Купувати лінзи необхідно в комплекті, до якого входять:

  • лінзи в зборі з кріпленням і лампами – 2 шт;
  • 2 блоки розпалу;
  • 2 реле дальнього світла;
  • 2 комплекти проводки;
  • скотч-локи, кріплення, хомути, герметик і інструкція.

 Оптимальним варіантом є ксенонові лампи потужністю 4300 К.

Установка біксенонові лінз в фари – покрокова інструкція + Відео

Спочатку потрібно зняти і розібрати фари. Якщо демонтаж оптики досить просте захід, то з розбиранням фари можуть виникнути труднощі. Для цього можна використовувати фен або розігріти фару в духовці. При цьому слід дотримуватися обережності, щоб не перегріти пластик.

В іншому випадку є ймовірність деформації корпусу. Якщо фара досить розігріта, то за допомогою стамески акуратно відокремлюємо корпус від розсіювача. При необхідності можна феном підігріти шов локально.

Після поділу фари на половинки, видаляємо залишився герметик і приступаємо до монтажу модуля.

Установка лінзи в фари проводиться відповідно до інструкції. У деяких моделях фар розмір посадкового цоколя може бути менше, ніж сама лінза. В цьому випадку необхідно акуратно збільшити діаметр за допомогою напилка. Модульний блок повинен щільно входить в посадочне гніздо.

Лінзовий модуль встановлюйте, не знімаючи захисної плівки. При цьому необхідно відрегулювати положення лінзи таким чином, щоб розріз контактів цоколя ( «ангельські очі») був знизу по відношенню до уявної площини блок-фари. Після цього ставимо фару на автомобіль (можна поки не кріпити), і підключаємо харчування. Якщо все працює, перевіряємо світловий потік.

На відстані 1,5-2 метра встановлюємо білий щит-екран. Автомобіль при цьому повинен стояти на рівному майданчику. Світлові промені повинен бути спрямований строго горизонтально. При необхідності коригуємо кріплення лінзи.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Відрегулювавши, таким чином, напрямок світлового потоку, можна приступати до складання фари. Відключаємо харчування фари, знімаємо її з автомобіля. Ще раз перевіряємо кріплення лінзи, зніманням захисну плівку і починаємо проводити збірку фари. Для цього знадобиться фен, герметик і рукавички.

  • Герметик наноситься на спеціальний жолобок корпусу фари.
  • Встановлюємо розсіювач і притискаємо його до корпусу.
  • Розігріваємо феном стик і рівномірно осаджуємо розсіювач до тих пір, поки він не дійде до упору.

Поки фара буде остигати, можна приступити до установки лінзи на другу фару в аналогічному порядку. Після того як на обидві фари встановлені лінзи, необхідно почекати 2 години, поки охолоне герметик.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Наступним етапом установки лінз на фари є монтаж проводки і елементів схеми. При цьому слід врахувати наступні побажання:

  • елементи схеми і проводка повинні бути закріплені в місцях, що виключають механічне пошкодження, перетирання, сильну вібрацію і нагрів;
  • блоки розпалювання рекомендується закріпити на металевому підставі для кращої тепловіддачі;
  • передбачити для реле дальнього світла захист від вологи;
  • харчування модуля слід підключити безпосередньо до клеми АБ, щоб уникнути зайвих перешкод;
  • кріплення повинно бути жорстким і надійним з обов’язковою ізоляцією.

Після завершення всіх заходів в обов’язковому порядку необхідно провести регулювання фар автомобіля.

Як самостійно встановити біксенонові лінзи в фару

Багато автовласників оснащують фари свого транспорту лінзами. Причому частина автомобілів укомплектована ними вже з заводу, інші роблять це самостійно. Розберемося, чим відрізняється лінзованной фара від звичайної і як проходить установка лінз в фари.

Сьогодні найбільш популярним варіантом стали біксенонові лінзи. Вони не тільки підвищують якість освітлення, а й надають транспортному засобу іншій, більш сучасний вигляд. Крім того, з установкою таких лінз автовласник легко впорається самостійно.

Чим відрізняється билинзи Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Навіщо автовласники встановлюють на свої машини билинзи? В першу чергу для оптимізації освітлення і поліпшення видимості на дорозі в темний час доби. Це пов’язано з тим, що світло в билинзи не тільки відбивається рефлектором, а й формується в пучок за допомогою фокусування.

Перемикання з ближнього світла на дальній відбувається за допомогою спеціальної шторки. Вона опускається і піднімається в міру необхідності і перекриває частину потоку або ж, навпаки, вивільняє його.

Сьогодні автовласникам доступні три види біксенонові лінз. Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

  • G-1. Це лінзи першого покоління, які відрізняються правильної круглої формою. Їх діаметр 8 см і вони використовуються в фарах з цоколем H-типу. У комплекті оптики дві лінзи з підсвічуванням, дві лампи і елементи для монтажу.
  • G-3. Універсальні лінзи третього покоління. Форма може відрізнятися, частина представлена ​​в круглому варіанті, інша в овальному. Діаметр 11 см. Вони підходять для цоколя Н1, H7 і HB4. Комплектація аналогічна попередньому типу.
  • G-5. Ці лінзи відрізняються найменшим розміром. Діаметр всього 6,4 см. Лінзи універсальні і підійдуть для будь-якого цоколя. Комплектація залежить від виробника.

Ми розібралися навіщо потрібні біксенонові лінзи і які вони бувають. Тепер можна перейти до опису, як проходить установка лінз в фари. Як уже згадувалося вище, впорається із завданням автовласник може самостійно, головне, невелика вправність і бажання.

Установка лінз в фари: покрокова інструкція Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Процес лінзування фар досить трудомісткий і якщо ви не відчуваєте впевненості в своїх силах, то краще довірити це майстрам найближчого автосервісу.

Крім того, варто врахувати, що законодавчо подібну дію не вітається, і установка лінз в фари карається позбавленням прав на термін до 6 місяців. Якщо фари не оптимізовані для використання билинз самим виробником.

Так само, щоб надалі уникнути проблем на дорогах загального користування і нападок з боку співробітників поліції, рекомендуємо ознайомитися з інформацією яке покарання передбачено за самовільно встановлений ксенон.

необхідний інвентар

Для початку розберемося, що стане в нагоді майстру для організації робочого процесу.

  • гайковий ключ на 10, хрестова і шлицевая викрутки;
  • картонний ящик і будівельний фен для прогріву герметика (можна обійтися без них і прогріти його в духовці);
  • герметик для вклейки стекол (чим вище якість, тим краще);
  • канцелярський ніж і саморізи для металу;
  • дриль з набором свердел і надфілі;
  • двосторонній автомобільний скотч;
  • монтажні стяжки;
  • дрібна наждачка і тканинні рукавички.

Якщо ви захочете пофарбувати відбивачі, які після установки лінз вже не знадобляться, то можна запастися чорної матовою фарбі в аерозолі. Це зробить виразніше «ангельські очки», а самому автомобілю додасть брутальний вигляд. Однак дивіться, щоб чорніння поєднувалося із загальним видом машини.

демонтаж фари Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Установка проходить в кілька етапів і перший з них демонтаж і розбір освітлювального приладу. Для цього потрібно встановити автомобіль на рівне місце і, відкривши капот, від’єднати від акумулятора мінусову клему.

Потім відкручуємо фари, підготовленим заздалегідь ключем на 10. Обережно виштовхуємо фару вперед і від’єднуємо електричні роз’єми. Відкручуємо кріплення «вії» і знімаємо скоби шліцьовій викруткою.

Відкручуємо тильні кріплення.

Тепер необхідно роз’єднати корпус фари, для цього необхідно прогріти з’єднує його герметик. Для цього можна використовувати коробку і будівельний фен. В першу укладаємо фару, запечатує скотчем і робимо отвір для сопла фена. Вставляємо фен, включаємо і чекаємо близько 7 хвилин.

Аналогічним чином можна помістити фару в духовку, розігріту до 120 градусів на 5-7 хвилин. Якщо герметик охолоне можна повторити процедуру, поки корпус не буде розібраний до кінця.Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Хтось знімає старий герметик і використовує свіжий. Так вчинити можна, тільки якщо впевнений, як нового. Але досвідчені автовласники стверджують, що краще штатного герметика нічого немає, тому краще залишити його і знову прогрів посадити скло на нього ж. Проблеми з герметизацією проявляються в процесі експлуатації ТЗ, у вигляді конденсату всередині фари.

Прибираємо з фари лампу, ковпачок-відбивач і пружину. Вони більше не знадобляться. Також необхідно розібратися з проводкою, як вивести дроти автовласник вирішує сам. Але ми б порадили зробити пропил, вивести дроти і закрити його герметиком.

монтаж лінз Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Цей етап найвідповідальніший, виконувати роботи потрібно строго в рукавичках, щоб не заляпати нові лінзи. Дістаємо корпус лінзи, перехідник і саму лінзу. Вставляємо все в корпус і закріплюємо гвинтами з комплекту. Конструкцію вставляємо в корпус фари і прикручуємо на кріплення із зворотного боку.

Блок розпалювання “ангельських глазок” кріпитися до корпусу фари на двосторонній скотч. Встановлюємо лампи в лінзі і виводимо дроти. Прогріваємо герметик на корпусі фари і вставляємо скло в пази. Якщо з першого разу не вийшло, то можна повторити прогрів. Тут же скручуємо кріплення, ще більше придавлюючи скло, тільки після цього він встає в пази.

Блоки розпалювання для лінз встановлюють під самими фарами, закріплюючи на монтажні стяжки (додатково робляться отвори). Висвердлюємо отвори під «масу».

На цьому процес монтування завершений. Залишилося повернути фари на місце, закріпити їх і під’єднати електропроводку.Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Є ще один важливий момент, без якого установка лінз в фари буде незавершеною. Важливо відрегулювати біксенонові лінзи. Без цього експлуатувати їх на дорозі не можна ні в якому разі, вони будуть не тільки некоректно висвітлювати трасу, але і зліпити водіїв зустрічного транспорту. Процес краще довірити професіоналам з автосервісу.

Як пройшов ваш процес установки лінз? Запрошуємо в обговорення і не забудьте поділитися корисною статтею з друзями в соціальних мережах.

Лінзи в фари як встановити правильно?

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Багато автовласників задавалися питанням про те, як встановити лінзи в фари свого автомобіля. Для чого це взагалі потрібно і чому ця процедура для деяких так важлива, а також чи є в цьому взагалі якийсь практичний сенс – ми зараз розберемося. Всі сучасні легкові автомобілі оснащуються трьома видами фар, які відрізняються своєю будовою:

  • параболічні;
  • прожекторні;
  • FF-дефлектори.

Перший тип фар вважається базовим і складається з джерела світла і відбиває параболи. При цьому будові світиться елемент встановлюють по центру. Розширення і розсіювання променя обумовлюється за рахунок параболи.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

лінзи в фари

Другий тип фар – параболічні фари. Це не далекі родичі рефлекторних фар, але вони відрізняються іншим типом відбивача. В цьому випадку рефлектор має форму правильного еліпса. Цей підхід дозволив створити два світлові потоки, які збираються воєдино за рахунок лінзи.

Третій тип фар має відбивачі довільної форми і многосекционную складову. Сенс в тому, що кожна секція створює свій потік світла, які збираються в загальний пучок досить високої потужності. Цей тип і прожекторний відрізняються високим показником ККД, що дорівнює близько 50%. Перший тип фар має вдвічі менший ККД – всього 25-27%.

Як влаштована фара?

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

Як влаштована фара? Як влаштована фара?

Перш ніж приступати до установки лінз в фари вам потрібно розібратися в пристрої і міцність. Лінза потрібно для багаторазового посилення світла, що формується на порівняно невеликій площі відбивача. Конструкція фари з лінзою має наступний вигляд:

  • екран або шторка;
  • корпус;
  • лінза;
  • еллипсовидний відбивач.

Приблизно так само влаштований звичайний повсякденний проектор. При подібної конструкції перший фокус формується емітером світла, а другий з’являється при роботі з відбивачем. Частина світла після цього обрізає екран і залишки проектуються через опуклу лінзу.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

комплект лінз

Через незвичайної роботи лінзи існують деякі правила її нормального використання:

  1. Так як частина рахунку обрізає екран, інша частина повинна бути строго спрямована і правильно сфокусована. Для цього і потрібна лінза, тому навіть найменше її відхилення від нормального положення може призвести до засліплення водіїв, які їдуть вам назустріч.
  2. Ще один нюанс полягає в стандартизації установки оптики, по якій лінзи можна встановлювати тільки на машини з системою регулювання фари.
  3. Лінза повинна бути ідеально чистою, інакше осліплення може бути дуже посилено. Таким чином, важливо мати омивачі в бампері.

до змісту ↑

процес монтажу

Перше, що слід зробити для установки лінз – це зняти фару з машини. В цьому немає нічого складного, якщо ви будете робити все по інструкції до вашого авто. Далі фару потрібно розібрати. Попередньо її краще розігріти приблизно до 300 градусів. Клей, який скріплює корпус зі склом, при цьому розм’якшиться. Ні фари, ні її нутрощі при цьому не постраждають.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоВідео: Встановити билинзи самому і не оплашаться – відеоуроки

Наступний крок на шляху до встановлення лінз – прогрів фари для зняття скла. Для цього вам допоможе фен. На ньому виставте необхідну температуру і акуратно почніть прогрівати стики з’єднання корпусу і скла.

Щоб напевно розм’якшити клей потрібно гарненько прогріти стики, пройшовшись по контуру не менш п’яти разів. Правильний і акуратний розігрів передбачає вільне зняття скла, без будь-яких зусиль і зламів скла.

Третій крок полягає в знятті відбивача фар, а також демонтаж металевих кріплень відбивача. Слід зазначити, що останній крок роблять для того, щоб в майбутньому ви змогли регулювати ближній і дальни світло. Це ж залежить від лінзи, тому при покупці уточнюйте наявність даної функції.

Четвертим етапом установки лінз є виготовлення кронштейнів відповідного розміру і типу, а також збірка їх з лінзою в один механізм. Після цього дбайливо помістіть лінзу в фару, поєднавши кронштейн і кріпильні болти. Встановіть лінзу на місце і при необхідності доопрацювати нутрощі фари.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

П’ятий крок передбачає деяку хитрість. Щоб зберегти функцію регулювання фар в штатному стані, залиште трохи порожнього простору між підкладкою лінзи і самої лінзою.

Потім зробіть екран, який повинен повністю перекривати два цих елементу і розташовуватися внахлест. Останній крок передбачає складання готової фари в тій же послідовності, як її розбирали. Можна сказати, що перед установкою лінзи в фару потрібно оцінити свої можливості.

Процедура не найпростіша і ви можете зробити щось не так, тому якщо ви в чомусь не впевнені, краще вирушайте в майстерню і заплатите фахівцям за професійну і якісну установку лінзи, яку можете купити в цьому ж СТО або окремо.

Установка лінз в фари

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництво

У вечірній і нічний час на дорозі, йому потрібне якісне освітлення, яке здатне одночасно освітлювати дорогу і не зліпити зустрічних водіїв. Кращим варіантом, на думку водіїв, вважається установка біксенонові лінз в фари.

Газорозрядні моделі яскравіше світять. При цьому вони працюють в два рази довше галогенних. Лінзи в фари з ксенону є модуль освітлення, в якому розташований світловий відбивач, нерухома шторка і саме скло оптики.

Біксенонова модель відрізняється від неї тим, що шторка в ній рухлива. Установка ксенону в противотуманки здійснюється з урахуванням вимог окремого водія.

А блок розпалу підбирається в індивідуальному порядку в залежності від особливостей використання транспортного засобу.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоУстановка біксенонові лінз в фари автомобіля

Установка біксенонові лінз в фари вимагає наявності таких інструментів:

  • пари викруток, що мають широке жало;
  • однією хрестоподібної викрутки для демонтажу оптики з широким жалом;
  • хрестоподібної невеликий викрутки, щоб розібрати лінзи;
  • пасатижі;
  • тканинні рукавички.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоІнструмент для установки біксенонові лінз в фари машини

Підготовчий етап

Для якісної установки біксенонові лінз в фари вони повинні бути підготовлені до монтажу, щоб уникнути витрати часу на це при розігріванні фар.

Демонтаж допоможе вирішити проблему, з якою стикається майже кожен автомобіліст – чому зсередини потіють фари автомобіля? Зазвичай це відбувається через зіскакування ковпачків з компенсуючих клапанів. Проводиться демонтаж наступним чином:

  • за допомогою викрутки хрестоподібного типу відверніть саморіз, що закріплює лампу. Пластину з кріпленням відкладіть так, щоб не втратити;
  • дістаньте лампочку з конструкції і теж приберіть;
  • дізнайтеся, який вигляд цоколя лампочки встановлений в конструкції фар. Займіться підбором перехідників;
  • перехідники (кільця) приміряйте на конструкцію. З лінзових стекол не відклеюється плівку захисту – досить відклеїти її у основи корпусу;
  • відшукайте позначку ТОР в основі конструкції. Вона повинна спрямовуватися строго вгору при монтажі в корпус оптики.

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоДемонтаж оптики автомобіля

Для установки лінз в фари потрібно їх підготувати. Для цього проведіть наступні дії :

  • якщо вони не нові, зніміть і очистіть їх поверхню зсередини пластикової щіткою. Проведіть полірування фар в домашніх умовах за допомогою дрантя з поліролью. При наявності істотних забруднень вимийте виріб мильною водою. Завершіть процес сушінням;
  • демонтуйте заглушки, патрубки та інші деталі з вироби, в тому числі, патрони для габаритів і поворотники. Якщо в моделі є засувка, що утримує скла, демонтуйте її теж;
  • відкрутіть кріплення і зніміть чохол з гуми (якщо він є), який захищає посадочне місце для лампочки, і пружину, яка закріплює її.

  Коректор фар Лада Гранта Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоФара автомобіля в розібраному вигляді

Розігрів і демонтаж

Щоб розм’якшити герметичне речовина і швидко від’єднати корпус від скла в оптиці, необхідно нагріти склад за допомогою потужного (промислового) фена.

Щоб правильно це зробити, дотримуйтесь інструкції:

  • знайдіть коробку, куди поміститься демонтована оптика. На дні зробіть отвір, куди буде поміщено сопло фена. У внутрішній частині поставте саморобний рассекатель, що перешкоджає попаданню розпеченого повітря на виріб;

Установка біксенонові лінз в фари h4.  покрокове керівництвоРозбирання фари за допомогою промислового фена

  • розташуйте виріб в коробці без порушення правильності кріплення (щоб вони не вперлися в дно коробки, інакше під час нагрівання їх «поведе»);
  • включивши фен до температури 250 і більше градусів, встановіть його сопло в коробку, яку попередньо закрийте кришкою;
  • нагрівайте оптику близько 20 хвилин (залежить від моделі). Якщо у вас немає потужного фена, скористайтеся духовкою, помістивши туди коробку і включивши її до температури 90 градусів на той же час. Роботу проводите в рукавичках, щоб не отримати опік і не розбити скло.

Після розігріву дістаньте фару з коробки. Після цього покладіть її склом вниз на картон. При наявності у нього вигину починайте розбір з протилежного від вигину боку.

Відверніть засувки з пластика по периметру, допомагаючи собі плоскою викруткою, яку встановлюйте між корпусом і склом. Слідкуйте, щоб на відбивач не потрапив герметик.

При необхідності грійте пристосування ще кілька хвилин.

Монтаж і збірка

Установка лінз в фари передбачає:

  • протягування проводки по регулюванню харчування і шторок в отвір для лампочки;
  • вставку лінзи в фари, точніше, в її відбивач спереду. Ззаду вмонтуйте шайбу, кільце і інші кріплення;
  • після затягування кріплень пристрій не слід триматися. Якщо цього не відбувається, потрібно підтягнути гайку;
  • новий герметичний склад нанесіть на корпус по периметру скла шаром близько 3 мм;
  • теплий корпус оптики встановіть на герметик і притисніть. Всі засувки повинні виявитися на своєму місці.

Далі установка лінз в штатні фари передбачає фіксацію всіх кріплень. Залиште оптику висохнути на ніч. Після встановіть проводку за схемою.

Опитування: Чи замислювалися ви про встановлення ГБО на автомобіль?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…