Сучасні технології дозволяють забезпечити автомобіль повним набором функцій для максимального комфорту водія. Подвійне скління автомобіля – популярна послуга серед автомобілістів, які хочуть мати все і відразу.

Принцип дії такої конструкції простий: в авто встановлюється два скла – прозоре і тоноване. При необхідності водій може підняти тоноване скло простим рухом і також просто опустити його.

Редакція видання «АвтоФеміда» підготувала для вас захоплюючу статтю, в якій ви зможете ознайомитися з особливостями установки подвійних стекол на іномарки.

подвійне скління

Подвійне скління (автоматична тонування) – прогресивна технологія, що дозволяє мати на автомобілі стандартні НЕ тоновані стекла, а при необхідності забезпечити автоматичну тонування стекол автомобіля натисканням кнопки, всього лише за кілька секунд.

Тонування скла автомобіля – не тільки данина моді і прагнення надати солідність зовнішнього вигляду свого автомобіля. Затемнене скло захищають оббивку від попадання прямих сонячних променів, а вміст салону – від стороннього погляду.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінусиЧинними законодавчими нормами тонування передніх дверей автомобіля заборонено найбільш практичним виходом із ситуації є подвійне скління авто

Однак чинними законодавчими нормами тонування передніх дверей автомобіля заборонено. Найбільш практичним виходом із ситуації є подвійне скління.

Фактично такий спосіб обходу заборон законом не заборонено. На стоянці затінене скло не вважається порушенням, зате є додатковим елементом захисту.

Якщо ж автомобіль з піднятим тонованим склом зупинений співробітником ДІБДР, то єдине, що повинен зробити водій – просто опустити затінене скло, залишивши на місці прозоре, тобто фактично видалити незаконне тонування на вимогу інспектора.

Процедура установки другого скла і склопідіймача в порожнину передньої двері вимагає певних знань і навичок, тому для досягнення оптимального результату необхідно звернутися в спеціалізований детейлінговий центр.

В ході подальшої експлуатації потрібно дотримуватися наступних рекомендацій:

  •  дотримуємося порядку дій: спочатку опускається тоноване внутрішнє скло, потім прозоре зовнішнє. При піднятті стекол ситуація зворотна: першим йде прозоре, за ним тоноване;
  • регулярно позбавляємося від пилу в просторі між листами скла: це позитивно позначиться на огляді і продовжить термін служби стекол;

Ще одним негативним наслідком є ​​прискорений знос петель і просідання двері через збільшеної маси. Втім, за задоволення покататися на повністю тонованому авто це не така висока ціна.

Автоматична тонування (подвійне скління)

Автоматична тонування (подвійне скління) – прогресивна технологія, що дозволяє мати на автомобілі стандартні НЕ тоновані стекла, а при необхідності забезпечити автоматичну тонування стекол автомобіля натисканням кнопки, всього лише за кілька секунд.

Ціна автоматичної тонування стекол залежить як від класу автомобіля, так і від складності роботи з її встановлення. Автоматична тонування зараз встановлюється без використання бархотки. Автоматична тонування використовує 2 скла, одне скло не тоноване, друге – з будь-якої, обраній клієнтом, ступенем тонування.

В передні двері автомобіля встановлюються додаткові тоновані стекла і додаткові склопідйомники. Склопідйомники працюють незалежно, вся система працює від штатних кнопок, через тумблер перемикання (режими змінюються одним натисканням кнопки).

Переваги подвійного скла авто:

  • солідний вигляд тонованого автомобіля;
  • додаткова ефективна шумоізоляція авто;
  • захист автомобіля, що стоїть від нагрівання сонячними променями;
  • захист предметів всередині стоїть авто від очей потенційних злодіїв;
  • зниження навантаження на кондиціонер – подвійне скло;
  • психологічна захищеність всередині автомобіля.

Навіщо потрібні подвійне скло на автомобілі

Основні вимоги, що пред’являються до автомобільних стекол, це безпека, а так само забезпечення звукоізоляції і теплоізоляції салону. Скління займає значну частину обсягу кузова, тому якість стекол вкрай важливо.

Для підвищення комфорту салону і поліпшення умов експлуатації автомобілів застосовується подвійне скління: ламіновані скла або склопакети. Компанії, спеціалізацією яких є продаж автоскла, пропонують якісне скління для більшості марок автомобілів.

В результаті використання подвійного скління вирішуються важливі проблеми, що виникають в процесі експлуатації автомобіля:

  • запобігає запотівання стекол в холодну пору року;
  • краще зберігається тепло в салоні взимку, а влітку салон менше нагрівається;
  • підвищується звукоізоляція;
  • знижується небезпека проникнення в машину злодіїв і викрадачів.

Склопакет, що складається з двох стекол, закріплених в металевій рамці з ущільненням, – конструкція важка, тому автомобільні склопакети (касетний скління) застосовуються найчастіше для обладнання автобусів.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінусиВантажні автомобілі, наприклад УРАЛ і КАМАЗ, що застосовуються в суворих зимових умовах, теж постачають подвійними скельцями. При цьому лобове скло виконують у вигляді склопакета, а на бічні – наклеюють додаткове скління. Можливість опускання стекол склопідйомниками при цьому зберігається.

У разі аварії подвійне скло безпечно для пасажирів, тому що не розбивається на осколки і не висипається в салон.

Розбити таке скло зовні – завдання не просте, що так само підвищує безпеку автомобіля. Для машин, що вимагають підвищеної безпеки, застосовують куленепробивні броньовані стекла.

У європейській системі маркування стекол подвійне скління позначається буквою D, а касетне – буквою Z.

Легкові автомобілі забезпечуються ламінованим склом, які відповідають всім вимогам, що пред’являються до подвійного скління. Конструктивно таке скління складається з двох або більше стекол, які склеєні між собою за допомогою ламинирующей плівки.

Сьогодні багато компаній пропонують послуги з обладнання автомобілів подвійними скельцями. Можливий варіант установки додаткових стекол на передніх дверях, при цьому встановлюється внутрішнє скло може бути тонованим.

Особливості установки подвійного скла на авто

Саме словосполучення «подвійне скло» має на увазі дещо екстраординарне, якщо врахувати розташування на авто. Здавалося б, на автомобілі встановлено два скла, складно уявити. Але це досить зручно.

Захотіли, опустили тоноване скло і залишив прозоре. Принцип такої конструкції досить простий. Зверху стандартного скла вставляється ще одне стандартне скло. Внутрішнє тонується.

Начебто все просто і легко, але є деякі особливості установки.

Для її здійснення необхідний цілий ряд підготовчих робіт. Якщо ви звертаєтеся в автосервіс, обов’язково треба запитати у них наявність сертифіката на даний вид робіт. Тонування подвійне скло виконується за особливою технологією.

Зверніть увагу

На цю технологію є патент. Якщо у фірми немає документації, яка підтверджує що вони «володіють» даною технологією нанесення тонування, то варто задуматися, за що ви будете платити такі гроші.

Тим більше гарантію вам ніхто не дасть в цьому випадку.

Переконайтеся в тому, що зовнішнє скло, яке буде встановлено на ваш автомобіль, буде не пластикове, а скляне. Обов’язковим етапом тонування є нанесення спеціального покриття між стекол.

На внутрішню поверхню зовнішнього скла і зовнішню поверхню внутрішнього наноситься Маделин. Він запобігає дряпання і контакт між стеклами. Шар тонування наноситься на зовнішню поверхню внутрішнього скла. Для установки подвійного скла потрібна невелика модифікація моторчика склопідіймача і зняття підсилювача двері.

Запам’ятайте, така тонування автомобіля дешево не обійдеться. Це, мабуть, один з мінусів. Крім цього, до мінусів можна віднести відсутність підсилювача двері, дзеркальна поверхня за рахунок подвійного скла.

Серед плюсів подвійного скла це практично відсутній шум, за рахунок подвійного скла, можливість «керувати» тонуванням (вдень, вночі, в дощ, при зупинці співробітниками ДПС), всі інші плюси звичайної тонування скла.

Подвійне скління (автоматична і електронна) стекол автомобіля іномарок

Під терміном «автоматична тонування» або тонування Douglass (2 скла) мається на увазі подвійне скління бічних вікон автомобіля. Як говорилося раніше, технологія була придумана і розроблена в гаражних умовах, де і здійснюється на сьогоднішній момент.

Навіть те, що багато компаній займаються наданням такого виду послуг, не дозволяє говорити про її офіційне визнання. На сьогоднішній момент жоден виробник автомобілів до сих пір не застосував такий метод тонування на своїх розробках. Переважно, такі комплекти автовласники встановлюють на вітчизняні автомобілі.

Автоматичні подвійне скло з тонуванням (автоматична тонування) стануть ідеальним рішенням для молодих людей, яким принципово важливо глухе тонування передньої частини машини. Таке рішення дозволить уникнути повторного обклеювання після зустрічі зі співробітником ДАІ. Однак, якщо у випадку з АвтоВАЗом, питання вирішується з мінімальними фінансовими вкладеннями, то установка на іномарку може обійтися в пристойну суму.

Існує ще один спосіб електронної тонування з використанням рідких кристалів. Сенс полягає в накладенні декількох шарів покриття на їх основі. При цьому рідкокристалічні речовини мають властивість змінювати пропускні характеристики в залежності від поданого напруги.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінусиУстановкою подвійного скла займаються як професійні компанії, так і приватні особи причому вартість їх послуг практично однакова

Технологія є, але в Росії не застосовується, так як дізнавшись скільки коштує весь процес, багато автовласників відповідають, що їх автомобіль дешевше її. Виконати процедуру самостійно теж нереально, для цього необхідно спеціалізоване обладнання та певні знання фізики.

Ціна на подвійне скло з тонуванням на іномарки з установкою

Установкою подвійного скла займаються як професійні компанії, так і приватні особи. Причому вартість їх послуг практично однакова, різниця полягає лише в тому, що в одному випадку клієнт отримує гарантію і професійне обслуговування, в іншому нічого з перерахованого.

Як приклад розцінок по Москві можна розглянути прайс-лист одного з сертифікованих центрів, що надають послуги з автотюнінгу ТОВ «КІК» іншу неофіційну назву «Кік тюнінг».

 Ціни на автоматичне скління по Москві:

 Класифікація автомобіля  Вартість, руб.
 Імпортний легковий автомобіль  35 000
 імпортний кросовер  40 000
 імпортний позашляховик  50 000

В даному випадку наведені мінімальні величини вартості виконання робіт. Слід враховувати, що в це входить тільки установка і атермальне плівка, інші необхідні деталі, автовласник набуває окремо. Не виключено, що розцінки в інших салонах можуть бути іншими. Виходячи з того, в якому регіоні країни знаходиться автомобіль. Вартість може трохи відрізнятися.

Плюси і мінуси подвійного скла авто

Автоматичний спосіб тонування автомобіля має ряд достоінств- захист від сонячних променів, випалюють пластик панелі і оббивку сидінь. Подвійне скління знижує нагрів салону, в цьому випадку кондиціонер можна включати не на повну потужність. Зовнішній вигляд автомобіля істотно змінюється. Комбінований склопакет збільшує шумоізоляцію салону.

З недоліків можна виділити кілька умов, пов’язаних з тим, що на професійному рівні така технологія не виконується, всі роботи здійснюються фахівцями самоучками:

Ефект подвійних стекол річ корисна проте між ними буде постійно забиватися пил тому доведеться частіше відвідувати мийку

  • монтаж може здійснити тільки людина знайомий з автоелектриків;
  • при неправильному підключенні, отримане невеликий простір між склом постійно забивається пилом, що перешкоджає огляду і робить зовнішній вигляд автомобіля непривабливим. Промити його в домашніх умовах іноді буває неможливо;
  • ефект подвійних стекол річ корисна, однак між ними буде постійно забиватися пил. Тому доведеться частіше відвідувати мийку;
  • в процесі експлуатації можлива поява неприємних звуків;
  • друге скло і додатковий стеклопод’емник збільшують вагу двері;
  • результатом стане швидкий знос замку і провис петель. До цього потрібно бути готовим;
  • внутрішній простір дверної карти не дозволяє повністю опускати обидва скла;

Ще один мінус способу полягає в тому, що якщо водій попадеться співробітнику ДАІ, вперед за все, останній, здивувавшись кмітливості водія, не змусить зняти плівку, як це часто трапляється, а випише штраф 500 руб ..

Подвійне скло з тонуванням – переваги, недоліки і самостійний монтаж

Напевно багато власників автомобілів хоч раз замислювалися над тим, щоб тонування на стеклах авто миттєво зникала в будь-який потрібний для цього момент, а потім знову з’являлася. Це стало б дуже зручним, адже нам більше не довелося б платити штрафи за затемнення скла.

Нерідко автолюбителі вдаються до так званої електронної тонування вікон авто. Вона технологічна і дуже зручна у використанні. Разом з тим таке затемнення обійдеться водієві в пристойну суму.

Крім того, далеко не всі співробітники автомайстерень знають, як правильно його виконувати. Кращим рішенням у такому випадку стануть подвійне скло з тонуванням.

Цей варіант не відрізняється високою вартістю, що дозволить скористатися ним кожному бажаючому.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінуси

Враховуйте, що такий метод затемнення підходить тільки для бічних стекол машини. Заднє вікно можна просто затемнити, так як за це штрафи в законодавстві не передбачені.

Багато водіїв скептично ставляться до такого методу тюнінгу, однак він вже встиг показати свою ефективність і має повне право на існування. Подвійна тонування підходить практично для всіх автомобілів. Різниця тільки в тому, що при монтажі на вітчизняні авто вона обійдеться трохи дешевше.

У випадках з установкою на імпортні машини водієві доведеться заплатити більше через високу вартість стекол для автомобілів іноземного виробництва.

Новий метод полягає в монтажі додаткового затемненого скла. Воно буде опускатися і підніматися паралельно встановленому на заводі склу. Весь алгоритм монтажу виглядає так:

  1. нанесення плівки на куплене скло;
  2. розбирання двері машини;
  3. монтаж другого скла і тестування його ходу;
  4. установка електричних склопідйомників;
  5. збірка механізму опускання;
  6. перевірка роботи склопідйомників;
  7. збірка двері машини.

Для початку ви повинні відправитися в магазин за комплектом стекол для своєї моделі авто. Крім них, також буде потрібно комплект електричних підйомників.

Водії, які вже затемнили вікна таким способом, радять придбати стару двері відповідної моделі машини і спробувати розібрати спочатку її, а вже потім двері від вашого авто. Ви повинні чітко знати, як влаштований механізм склопідйомників у вашій машині.

Після цього потрібно вкоротити вал, призначений для опускання стекол. Потім встановіть електросклопідйомники для другого скла. На останній потрібно нанести тонировочную плівку.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінуси

Робіть це з зовнішньої, а не з внутрішньої сторони. Після цього скло з тонованим покриттям встановіть за основним і підключіть до нього підйомник. Далі зберіть пристрій для опускання першого скла. На самому краю затемненого вікна потрібно приклеїти вузьку захисну смугу. Вона не дасть стеклам “їздити” і тертися один по одному.

Ви також можете нанести плівку з зовнішньої сторони додаткового скла, проте виглядати це буде не так естетично. Якщо ви не впевнені, що зможете самостійно розібрати двері машини, то пошукайте серед друзів водія, у якого є авто з затемненими вікнами.

Коли він буде розбирати двері для змащування механізмів, попросіть дати вам виконати всю операцію своїми руками.

Водії, які вже користуються затемненими додатковими вікнами, радять використовувати найтемніші плівки для обклеювання. Вночі затемнене скло можна опустити, щоб воно не заважало огляду. Днем ви можете підняти обидва скла. Це захистить деталі салону від вигорання під сонячними променями.

Як відомо, все, що не заборонено, то дозволено. Жоден інспектор ДАІ не має можливості оштрафувати або хоча б пред’явити якісь претензії до водія машини з подвійними скельцями.

Ні в одному пункті законодавства РФ немає слів про те, що використання додаткового скла для вітчизняних авто і на іномарках забороняється.

Однак порушенням вважається експлуатація авто з затемненими стеклами, светопропускаемость яких менше дозволеної.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінуси

Монтаж додаткових вікон на авто можна пояснити кількома причинами. Наприклад, ви дбайливо ставтеся до свого салону, і не хочете, щоб його деталі нагрівалися.

Або ж ви просто не хочете, щоб сторонні заглядали в вашу машину, і тому встановили скло з плівкою. Зовсім інша справа, коли інспектор зупинить машину з не опущеним затемненим склом. В такому випадку доведеться платити штраф.

Надалі постарайтеся бути уважнішими, адже до злісних порушників застосовуються посилені санкції.

Одним із головних мінусів такого затемнення вважається той факт, що скло з плівкою не вдасться опустити до самого кінця, як інше, встановлене на заводі. Серед плюсів потрібно виділити можливість швидко привести скла у відповідність з нормативами.

Також великою перевагою вважається відсутність необхідності купувати дороге обладнання для монтажу вікна, склопідіймача і нанесення плівки. Вам буде потрібно підготувати ті ж інструменти, які необхідні і при звичайному затемненні.

Для нанесення плівки потрібно мильний розчин, а позбутися від бульбашок повітря допоможе валик.

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінуси

При установці додатково скла не потрібно підключати його через сигналізацію з можливістю миттєвого закривання стекол. Буде краще, якщо ви отримаєте можливість залишати затемнене вікно в найнижчому положенні. Це стане в нагоді вам при експлуатації авто в межах міста.

Як бачимо, монтаж додаткового скла – процедура нескладна, якщо до неї підготуватися. Витративши трохи часу, натомість ви отримаєте можливість зберегти деталі вашого салону в цілості тривалий час. Головне – вчасно опускати додаткове скло, щоб не “нарватися” на штраф.

Бажаємо Вам удачі в самостійному монтажі і легкої дороги!

Автоматична тонування авто

Установка подвійних стекол з тонуванням.  Їх плюси і мінуси

На перший погляд може здатися що, сучасні технології досягли такого рівня, що затонувати машину можна одним натисканням кнопки. Використання даного методу полягає в тому, що в лічені секунди, автомобіль може придбати абсолютно інший вигляд.

Однак причина ховається далеко не в інноваційних конструкторських розробках інженерів, а в російських гаражних «кулібіних», які придумали цей метод.

Що це

Під терміном «автоматична тонування» або тонування Douglass (2 скла) мається на увазі подвійне скління бічних вікон автомобіля. Як говорилося раніше, технологія була придумана і розроблена в гаражних умовах, де і здійснюється на сьогоднішній момент.

Навіть те, що багато компаній займаються наданням такого виду послуг, не дозволяє говорити про її офіційне визнання. На сьогоднішній момент жоден виробник автомобілів до сих пір не застосував такий метод тонування на своїх розробках. Переважно, такі комплекти автовласники встановлюють на вітчизняні автомобілі.

Слід зауважити, що існує ще один спосіб електронної тонування з використанням рідких кристалів:

  1. Сенс полягає в накладенні декількох шарів покриття на їх основі.
  2. При цьому рідкокристалічні речовини мають властивість змінювати пропускні характеристики в залежності від поданого напруги.

Технологія є, але в Росії не застосовується, так як дізнавшись скільки коштує весь процес, багато автовласників відповідають, що їх автомобіль дешевше її.

Виконати процедуру самостійно теж нереально, для цього необхідно спеціалізоване обладнання та певні знання фізики.

Як працює

Принцип роботи електро-керованої тонування досить простий:

  1. Після того як на автомобіль встановлені другі комплекти склопідйомників і затонованих передніх стекол, автовласник може не побоюватися штрафів за тонування.
  2. У більшості випадків найперше, заводське скло залишається стандартним і зберігає свою світлопропускну здатність.
  3. Внутрішнє тонується на розсуд власника, іноді зустрічаються екземпляри мають на 100% тонований салон, повністю заглушений.
  4. Внутрішнє і зовнішнє скло підключаються окремо одна від одної, тому в разі проїзду повз співробітника ДІБДР, тоноване опускається.
  5. У разі необхідності закритися від сторонніх очей – піднімається.

Відео: Автоматична тонування DuoGlass погляд зсередини.

установка

Перше, що потрібно враховувати планую зробити подвійне скло це необхідність доопрацювати двері.

У цьому випадку знадобиться виконати наступні дії:

  1. Демонтувати облицювання і зняти шумоізоляцію.
  2. Демонтувати гумові ущільнювачі.
  3. Вставити нові, мають розширеного отвір.
  4. Розрізати за допомогою УШМ ребро жорсткості.
  5. Видалити внутрішній підсилювач.

Такими простими діями можна підготувати простір для установки нового поліефірного скла. Перед установкою на автомобіль його потрібно затонувати.

Атермальне плівка в даному випадку наноситься на внутрішню частину, в іншому випадку вона швидко подряпається. З іншого боку бажано приклеїти смужку антискрип – Маделин. Встановивши скло і механізм стеклопод’емника на місце, залишиться підключити проводку.

Системи можуть бути з’єднані 2 способами:

  1. Паралельне з’єднання дозволяє користуватися кожним склом окремо або одночасно. Таке з’єднання вважається правильним.
  2. Послідовне не використовується і є помилковим, так як при натисканні на кнопку стеклопод’емника рухаються обидва скла, тому це потрібно враховувати.

Якщо особливості подвійний тонування для десятки або Пріори цілком зрозумілі, людині, що вирішила зробити такий тюнінг на свій автомобіль імпортного виробництва в першу чергу рекомендується звернутися до фахівців, які займаються даними роботами.

Справа в тому, що конструкція кожної окремо взятої моделі може відрізнятися один від одного, тому перш ніж приступати до розбору двері, потрібно підготувати все необхідне.

Це допоможе уникнути ситуації, коли необхідну деталь доведеться замовляти додатково і очікувати її прибуття в магазин.

Подвійне скло своїми руками 2114 принцип роботи.

Ціна на подвійне скло з тонуванням на іномарки з установкою

Установкою подвійного скла займаються як професійні компанії, так і приватні особи. Причому вартість їх послуг практично однакова, різниця полягає лише в тому, що в одному випадку клієнт отримує гарантію і професійне обслуговування, в іншому нічого з перерахованого.

Як приклад розцінок по Москві можна розглянути прайс-лист одного з сертифікованих центрів, що надають послуги з автотюнінгу ТОВ «КІК» іншу неофіційну назву «Кік тюнінг».

Таблиця 1. Ціни на автоматичне скління по Москві.

 Класифікація автомобіля  Вартість, руб.
 Імпортний легковий автомобіль  35 000
 імпортний кросовер  40 000
 імпортний позашляховик  50 000

В даному випадку наведені мінімальні величини вартості виконання робіт. Слід враховувати, що в це входить тільки установка і атермальне плівка, інші необхідні деталі, автовласник набуває окремо.

Не виключено, що розцінки в інших салонах можуть бути іншими. Виходячи з того, в якому регіоні країни знаходиться автомобіль. Вартість може трохи відрізнятися.

Таблиця 2. Ціни на автоматичне скління по Росії.

 Місто  Легковий автомобіль, руб.  Кросовер, руб.  Позашляховик, руб.
 СПб  35 000  40 000  50 000
 Тюмень  33 000  40 000  45 000
 Новосибірськ  33 000  38 000  45 000
 Єкатеринбург  34 000  36 000  40 000
 Красноярськ  30 000  35 000  41 000
 Саратов  20 000  25 000  35 000
 Челябінськ  29 000  32 000  40 000
 Пенза  25 000  29 000  39 000
 Краснодар  29 000  31 000  39 000

З невідомих причин вартість робіт істотно розрізняється залежно від регіону. Максимальні величини спостерігаються в Москві і Санкт-Петербурзі, а мінімальні в регіонах Поволжя. Урал і Сибір, впевнено розташовуються в середині.

Для зразкового ознайомлення з розцінками на передні бічні стекла можна скористатися ще однією таблицею.

Таблиця 3. Ціни на передні бічні стекла деяких іномарок.

 Він код деталі  Модель автомобіля  Рік випуску  Ціна, руб.
 5174  Mazda 6 SED  2008  1 400
 –  Lexus RX300  2002  1 500
 7038  Land Rover Freelander II  2007  1 500
 5166  Mazda 3 пров  2008  1450
 5684  Mitsubishi Lancer X  2007  1 750
 5670  Mitsubishi Lancer 9  –  1 550
 8032  Suzuki Grand Vitara  2006  1 600
 8340  Toyota Corolla 9 (E120) SED  2006  1 550
 8323  Toyota RAV 4 5D  2006  1 600

Своїми руками

За умови самостійного встановлення ціна подвійних стекол з тонуванням на Пріору не перевищує 10 000 руб. , А якщо придбати всі деталі на розборі, цілком можна вкластися в 5 000 руб.. Одного цього аргументу досить для пояснення причини популярності даного методу для таких машин.

Наприклад, комплект хороших автоштор обійдеться в 1 000 – 1 500 руб .. У той час, вони істотно поступаються, як за зовнішнім виглядом, так і за експлуатаційними характеристиками. Для приблизного порівняння нижче наведена таблиця із зазначенням вартості деталей, необхідних для самостійної тонування за технологією Douglass.

Таблиця 4. Ціни деталей для Пріори.

Найменування Ціна (новий), руб. Ціна (розбір), руб.
Комплект бічних передніх стекол 1 100 600
Механізм переднього стеклопод’емника з приводами і кнопками, 2 шт. 5 000 2 500
Тонувальна плівка 800
2 метра автомобільної проводки з клемами і з’єднаннями 300 100
Ущільнювач двері, 2 шт. 800 400
Інші витрати 1 000 500

Таким чином, навіть при використанні нових деталей, загальна вартість ненабагато перевищує ціну штор (за умови виконання робіт своїми руками). Аналізуючи представлені відомості, що стосуються розцінки на запчастини, слід враховувати, що для розрахунку приймалися найнижчі величини, невідомих виробників.

Наприклад, ціна передніх стекол в Москві коливається в діапазоні від 1 100 до 5 700 руб. Взятий для прикладу механізм приводиться в дію натисканням кнопки, тонування з пультом управління обійдеться трохи дорожче. У випадку з розбором, використовувалися середні ціни по всьому місту.

Сильні і слабкі сторони пристрою

Автоматичний спосіб тонування автомобіля має ряд переваг:

  1. Захист від сонячних променів, випалюють пластик панелі і оббивку сидінь.
  2. Подвійне скління знижує нагрів салону, в цьому випадку кондиціонер можна включати не на повну потужність.
  3. Зовнішній вигляд автомобіля істотно змінюється.
  4. Комбінований склопакет збільшує шумоізоляцію салону.

З недоліків можна виділити кілька умов, пов’язаних з тим, що на професійному рівні така технологія не виконується, всі роботи здійснюються фахівцями самоучками.

Виходячи з цього можна виділити наступне:

  1. Крім нанесення тонування, потрібна установка другого скла і стеклопод’емника. Це збільшує вартість робіт.
  2. Монтаж може здійснити тільки людина знайомий з автоелектриків.
  3. При неправильному підключенні, отримане невеликий простір між склом постійно забивається пилом, що перешкоджає огляду і робить зовнішній вигляд автомобіля непривабливим. Промити його в домашніх умовах іноді буває неможливо.
  4. Ефект подвійних стекол річ корисна, однак між ними буде постійно забиватися пил. Тому доведеться частіше відвідувати мийку.
  5. В процесі експлуатації можлива поява неприємних звуків.
  6. Друге скло і додатковий стеклопод’емник збільшують вагу дверей.
  7. Результатом стане швидкий знос замку і провис петель. До цього потрібно бути готовим.
  8. Внутрішній простір дверної карти не дозволяє повністю опускати обидва скла.
  9. Ще один мінус способу полягає в тому, що якщо водій попадеться співробітнику ДАІ, вперед за все, останній, здивувавшись кмітливості водія, не змусить зняти плівку, як це часто трапляється, а випише штраф 500 руб .. Відштовхуватися він буде від КоАП РФ ст.12.5 п. 3 «Керування автомобілем при наявності несправності або умови, що не допускає його експлуатацію». В даному випадку відбувається порушення Правил дорожнього Руху п.7.3 Переліку Несправностей, «Встановлено додаткові елементи або нанесено покриття, що обмежує огляд з місця водія».

Автоматичні подвійне скло з тонуванням (автоматична тонування) стануть ідеальним рішенням для молодих людей, яким принципово важливо глухе тонування передньої частини машини.

Таке рішення дозволить уникнути повторного обклеювання після зустрічі зі співробітником ДАІ. Однак, якщо у випадку з АвтоВАЗом, питання вирішується з мінімальними фінансовими вкладеннями, то установка на іномарку може обійтися в пристойну суму.

Увага!

  • У зв’язку з частими змінами в законодавстві інформація часом застаріває швидше, ніж ми встигаємо її оновлювати на сайті.
  • Всі випадки дуже індивідуальні і залежать від безлічі факторів. Базова інформація не гарантує рішення саме Ваших проблем.

Тому для вас цілодобово працюють БЕЗКОШТОВНІ експерти-консультанти!

Проблему затемнених стекол можна вирішити за допомогою подвійної тонування, виконаної своїми руками

Як це зроблено: за допомогою додатково встановленого скла з затемненням можна в лічені секунди «затонировать» автомобіль

Мабуть, кожен автовласник замислювався над тим, як би зробити так, щоб тонування зі стекол моментально зникала, а потім знову з’являлася.

Таким чином, не довелося б платити штрафи за надто темні скла. Електронна тонування – це зручно і технологічно, але вона досить дорога і до кінця ще не дороблена.

важливо

Рішення було знайдено – це «подвійна тонування». Даний варіант затемнення скла доступний кожному.

Однак слід зауважити, що автоматична подвійна тонування стосується тільки бічних стекол. Заднє скло залишиться з постійним затемненням. Не можна сказати, що це найкращий спосіб обійти заборону тонування, але він досить ефективний і цілком має право на існування.

На замітку

Подвійна тонування може бути застосована як до вітчизняних, так і до зарубіжних автомобілів. Головна перевага подвійний тонування полягає в можливості вибору між прозорими і тонованими стеклами, керуючи режимом прямо з салону.

Як зробити самостійно подвійну тонування

Подвійна тонування своїми руками починається з того, що Ви вирушаєте в магазин і купуєте комплект стекол на свою модель автомобіля.

Необхідно також придбати електричні склопідйомники. Автовласники рекомендують для експериментів купити на розборках двері відповідної моделі і потренуватися на ній.

Необхідно вирізати все з дверей і оглянути, як вона влаштована всередині.

Тепер необхідно в основний двері вкоротити вал, встановлений заводом для опускаючи стекол. Потім встановлюємо електросклопідйомники для додаткового скла. Тонуємо друге скло плівкою, але не з внутрішньої, а з зовнішнього боку. Далі, встановлюємо друге скло за першим і підключаємо до нього механізм підйомного пристрою. Збираємо механізм першого скла для опускання.

На другому склі з затемненням, по самому його краю, необхідно наклеїти додаткову вузьку стрічку, виготовлену з Маделін. Ця стрічка кріпиться для того, щоб стекла не їздили одне за одним і не терлися між собою. Можна наклеїти плівку з зовнішньої сторони нового скла, але це менш естетично.

Це треба знати

Електромеханічна частина підйомників у різних автомобілів принципово не відрізняється. Однак для того, щоб встановити додаткове скло своїми руками, необхідно володіти хоча б мінімальним досвідом розбирання та збирання дверей, а також установки і регулювання підйомних механізмів. Не варто братися за цю роботу, якщо у Вас не виходять простіші речі.

Суть подвійного тонування полягає в установці другого скла, яке буде затемнено. Це скло ходить паралельно основному склу. Процес монтажу може виглядати наступним чином:

  • наклеювання плівки на додаткове скло, яке повністю відповідає основному склу;
  • повне розбирання двері (зняття кнопкових панелей, ручки, дверний карти);
  • установка другого скла і перевірка його ходу;
  • монтаж електричного склопідіймача і його підключення через кнопкову панель;
  • збірка механічної частини склопідіймача;
  • тестування роботи склопідйомників зі знятими дверними картами;
  • збірка двері.

Ще один спосіб підготуватися до самостійної установці автоматичної тонування – подивитися, як виглядає готовий варіант на власні очі. Сьогодні багато у кого в машині є подвійна тонування. Напевно і серед ваших знайомих знайдуться такі. Якщо вони надумають розібрати двері, щоб змастити механізми, то в цьому можна взяти участь особисто.

Але повірте, зовсім не обов’язково тренуватися на старих дверей, взятої з розбирання, або вивчати роботу вже діючої подвійної тонування. Почніть потихеньку розбирати двері свого автомобіля і переконайтеся, що нічого складного в ній немає. І нехай Вас не лякають джгути проводів, що підходять до кнопкової панелі. Вам знадобиться тільки два дроти, які подають струм 12 В.

Уникайте використання додаткове скло через сигналізацію з функцією закривання вікон. Краще мати можливість залишати тонування в нижньому положенні, тому що це може в певних ситуаціях стати в нагоді.

Яку плівку вибрати?

Оскільки автоматичну тонування в будь-який момент можна опустити, то ніхто не стане обклеювати додаткове скло дозволеної плівкою. Власне для того і призначений прибиране скло, щоб при необхідності закритися від сторонніх поглядів. Наприклад, якщо Ви залишаєте автомобіль, то піднімаєте темні скла, і в салон вже не заглянути.

Автолюбителі, які вже мали досвід експлуатації подвійний тонування, рекомендують використовувати темні плівки, аж до найбільш непрозорих. У нічний час тонування опускається, тому проблем з оглядом не буде. Зате на яскравому сонці салон не стане вигоряти, до того ж темні плівки будуть частково компенсувати недолік тонування заднього скла.

Чи дозволено друге скло з тонуванням?

В юриспруденції, як відомо, закони не трактуються двояко. Все, що не заборонено, відповідно дозволяється.

Ніхто не може оштрафувати автовласника за обладнання автомобіля другим затемненим склом, оскільки жодним законом і навіть підзаконним актом наявність другого скла не забороняється.

Порушенням є їзда з затоновані стеклами, прозорість яких менше дозволеної.

Порада

Додаткове темне скло в автомобілі можна пояснити не лише бажанням порушувати. Можливо автовласник піднімає тонування, коли залишає машину на відкритій стоянці, щоб не вигоряв і не нагрівався салон. Зрештою, хтось не хоче, щоб в машину заглядали, коли вона стоїть де-небудь без нагляду. І таких причин набереться багато!

Інша справа, якщо водія зупинять, а тоновані стекла не опущені. Тоді доведеться платити штраф. Не варто сперечатися з інспекторами, і тим більше показувати «фокуси» з подвійним склом. Якщо скло в момент зупинки було піднято, значить, водій однозначно є порушником, а саме порушення може бути зафіксовано відеокамерою.

Плюси і мінуси подвійної тонування

Істотним недоліком подвійний тонування є неможливість до кінця опустити скло встановлене заводом. Однак, незаперечним плюсом є швидке приведення стекол у відповідність з ГОСТ і поліпшення видимості в похмуру погоду.

Також варто відзначити, що подвійна тонування своїми руками полягає не вимагає складного обладнання. Всі інструменти ті ж, що і при при звичайній одинарної тонування плюс набір викруток та ключів. Наклеювання плівки виробляється за допомогою мильного розчину, а зморшки і міхури розгладжуються силіконовим скребком.

Подвійні скління з тонуванням, подвійні склопідйомники

Останнім часом можна зустріти різні думки про те, чи потрібно подвійне скління в автомобілях. Каменем спотикання стала тонування автомобільного скла і постійно мінливі розміри штрафів за подібне правопорушення.

При це досить ясно простежується тенденція – покарання рік від року стає жорсткішою. Водії йдуть на різні хитрощі, щоб мати таке бажане затемнення, але при цьому залишитися в ладах з законом.

Подвійне скло з тонуванням

Є приклади використання знімних екранних тонувань, але сьогодні мова піде про те, що таке подвійне скління з тонуванням. Подібна технологія застосовується при установці другого скла в стандартну двері автомобіля.

Заводське скло залишається на місці, але за ним монтується механізм управління другим склом – тонованим. Але так просто додаткові пристрою не встановити. Для цього доведеться виконати багато додаткових робіт, щоб скло піднімалося і опускалося нарівні зі штатним склом.

Всі роботи компенсуються тим, що на авто є тонування, яка на вимогу співробітників ДПС може бути в будь-який момент ліквідована простим натисканням кнопки управління електромотором склопідіймача.

Особливості установки тонування подвійного скла

Для того щоб подвійне скління працювало належним чином, потрібно в порожнину двері помістити другий стеклопод’емник і другу напрямну рамку, по якій буде ковзати тоноване скло.

Природно, потрібно в управління додати додаткову кнопку. У якісному виконанні два скла не стикаються один з одним, не труться між собою і не заважають роботі кожного механізму.

Як іномарки, так і майже всі моделі ВАЗ володіють можливістю для монтажу додаткового склопакета. Провести всі роботи можна в спеціалізованих пунктах автосервісу.

Для бажаючих провести модернізацію за допомогою майстрів є кілька порад:

  • у автосервісу повинен бути сертифікат на проведення даного виду робіт. Подвійне скління виконується за особливою запатентованою процедурі і у виконавця повинен бути на руках патент. У разі відсутності цих документів, є привід для сумнівів у кваліфікації виконавця і для роздумів про доцільність витрати своїх грошей. Ну а про гарантії в цьому випадку взагалі варто забути;
  • якісної робота вважається в тому випадку, якщо друге скління виконано не з пластика;
  • до складу робіт «подвійне скління» входить нанесення спеціального покриття. Внутрішня поверхня обох стекол, обробляється складом «Маделин», який покликаний запобігти появі подряпин;
  • тонуванням покривається зовнішня поверхня тільки внутрішнього скла;
  • доведеться змиритися з тим, що потрібно зняти підсилювач двері і переробити склопідйомники.

Чи є виграш

Для тих, хто задумав встановити подвійне скло з тонуванням на іномарки варто дізнатися про підводні камені цієї затії.

мінуси

  1. подвійна тонування на іномарки в принципі недешеве задоволення;
  2. доведеться змиритися з відсутністю підсилювача двері;
  3. подвійне скло має ефект дзеркальної поверхні;
  4. згодом у встановленій конструкції проявляється підвищений шум від деренчання, який виробляють подвійні склопідйомники;
  5. зовнішнє скло відкриється, але не до кінця. Місце для повного відкривання займають конструктивні елементи під подвійне скління з тонуванням;
  6. подвійне скло з тонуванням помітно збільшують двері автомобіля. Дверні петлі доведеться частіше регулювати, що в свою чергу призводить до ризику появи тріщин в металі дверного отвору. Особливо це стосується трьохдверних автомобілів, в яких встановлюються перероблені склопідйомники;
  7. відсутність технологічної можливості для того щоб відкрити обидва скла відразу, а тільки в певній послідовності. Подвійна тонування управляється кожна своєю кнопкою.

плюси

  • подвійне скління знижує вуличний шум;
  • можливість самостійного управління прозорістю скла при будь-яких погодних умовах, а також на вимогу співробітників ДПС;
  • приховує особистість пасажирів авто.

Вартість тонування стекол автомобіля

Так як послуга «подвійне скління з тонуванням» з’явилася на нашому ринку відносно недавно, її вартість дуже висока. У всіх автосервісів, що пропонують установку додаткового скла, плюс модернізовані склопідйомники, мінімальна ціна починається від 5000 руб. на вітчизняні авто.

Загальний діапазон цін на таку послугу коливається в рамках 5 – 22 тисяч рублів. У гаражних «майстрів» цю роботу можна провести за 12 – 16 тисяч рублів. Подвійне скління для імпортних авто пропонується вже від 20 тисяч рублів.

Вітчизняні, спеціально навчені, майстри в місті Тольятті виконають цю роботу з усіма моделями ВАЗ за 18, з іномарками така процедура вже за 32 тисячі.

висновок

Це невеликий огляд допоможе більш предметно побачити всі плюси і мінуси подвійної тонування самостійно, а також прийняти зважене рішення – проводити чи над своєю машиною таку модернізацію чи ні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…