Для всіх власників легкового вітчизняного автомобіля Lada Priora, а також для сервісних автоелектриків, які займаються ремонтом авто, пропонуємо для ознайомлення кольорові якісні електронних схем, із зазначенням всіх запобіжників, реле, вентиляторів та інших модулів.

На Лада Пріора є двигун 1,6 літрів 16 клапанів, антиблокувальна система гальм (АБС), кондиціонер. Матеріал призначений для фахівців з електроустаткування і працівників підприємств, зайнятих технічним обслуговуванням і ремонтом автомобілів, може використовуватися при навчанні персоналу СТО.

Принципові схеми електроустаткування

Перелік елементів схеми електричних з’єднань джгута проводів заднього LADA PRIORA

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

1 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів панелі приладів;
2 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів додаткового 2 (лівої задньої двері);
3 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів бічних дверей (правих передніх дверей);
4 – бічний покажчик поворотів лівий;
5 – контролер єлектропакета;
6 – бічний покажчик поворотів правий;
7 – блок освітлення салону;
8 – вимикач контрольної лампи ручного гальма;
9 – ліхтар лівий;
10 – ліхтар правий;
11 – датчик температури повітря салону;
12 – вимикач плафона освітлення салону в стійці дверей водія;
13 – вимикач плафона освітлення салону в стійці правих передніх дверей;
14 – вимикач плафона освітлення салону в стійці правих задніх дверях;
15 – вимикач плафона освітлення салону в стійці лівих задніх дверях;
16 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів бічних дверей 2 (лівої передньої двері);
17 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів додаткового
ного (правих задніх дверях);
18 – колодки джгута проводів заднього до гучномовцю задньому правому;
19 – колодки джгута проводів заднього до гучномовцю заднього лівого;
20 – прикурювач;
21 – модуль електробензонасоса;
22, 23 – колодки джгута проводів заднього до колодок джгута проводів панелі приладів 2,3;
24 – ліхтар освітлення багажника;
25 – додатковий сигнал гальмування;
26 – вимикач приводу замка багажника;
27 – плафон освітлення салону;
28 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів переднього;
29 – датчик швидкості лівий задній;
30 – датчик швидкості правий задній;
31 – датчик системи автоматичного очищення стекол (датчик дощу);
32 – регулятор чутливості датчика дощу;
33 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів панелі приладів 4;
34 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів датчиків системи паркування;
35 – блок сигналізації системи безпечного паркування;
36 – преднатяжитель ременя безпеки водія;
37 – преднатяжитель ременя безпеки пасажира;
38 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів бічних дверей 3 (правих передніх дверей);
39 – блок управління надувних подушок безпеки;
40 – блок управління системи паркування;
41 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів заднього додаткового (двері задка);
42 – колодка джгута проводів заднього до колодки джгута проводів заднього додаткового 2 (двері задка);
43 – обігрівач лівого сидіння;
44 – вимикач електрообігрівачів сидінь;
45 – обігрівач правого сидіння

LADA PRIORA 21723

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Блок запобіжників Лада Пріора під капотом

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

  • F1 (зелений) 30 Електронна система управління двигуном
    F2 (синій) 60 блок управління електропакетом, електровентилятор двигуна, обігрів заднього скла, реле розвантаження вимикача запалювання
    F3 (синій) 60 ланцюг харчування електровентилятору системи охолодження, звуковий сигнал, тривожний сигнал, замок запалювання, комбінація приладів, освітлення салону, стоп-сигнал, прикурювач
    F4 (синій) 60 Генератор Пріори
    F5 (червоний) 50 Підсилювач електромеханічний рульового управління
  • F6 (синій) 60 Генератор

Блок запобіжників Лада Пріора в салоні

  1. F1 (блакитний) 15 Ланцюг головного реле та блокування стартера
    F2 (коричневий) 7,5 Ланцюг живлення контроллера
    F3 (блакитний) 15 Запобіжник електробензонасоса
    К1 – Реле запалювання
  2. К2 – Реле електробензонасоса

Блок запобіжників Лада Пріора під панеллю приладів

F1 25 Електровентилятор радіатора системи охолодження
F2 25 Обігрів заднього скла Пріори
F3 10 Дальнє світло правий
F4 10 Дальнє світло лівий
F5 10 Звуковий сигнал
F6 7.5 Ближнє світло (лівий)
F7 7.5 Ближнє світло (правий)
F8 10 Тривожний сигнал
F9 25 Обігрівач Пріори
F10) 7.

5 Освітлення салону, комбінація приладів, стоп-сигнал
F11 20 Склоочисник
F12 10 Клема 15 приладів
F13 15 Прикуриватель
F14 5 Габаритний вогонь лівий, освітлення номерного знака, освітлення багажника
F15 5 Габаритний вогонь правий
F16 10 Клема 15 АБС
F17 10 Противотуманная фара (ВТФ) ліва
F18 10 Противотуманная фара (ВТФ) права
F19 15 Обігрів сидінь

F31 або F27 30 Блок управління електропакетом

LADA 2170

Схема панелі приладів

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

1, 2, 3, – колодки джгута панелі приладів до переднього джгута
4 – колодка джгута панелі приладів до заднього джгута
5 – контакти колодки монтажного блоку
6 – вимикач сигналу гальмування
7 – комбінація приладів
8 – модуль управління світлотехнікою
9 – модуль надувний подушки безпеки водія
10 – вимикач звукового сигналу
11 – колодка діагностики
12 – перемикач режимів бортового комп’ютера
13 – вимикач запалювання
14, 15 – колодки до блоку управління електропідсилювачем
16 – контролер єлектропакета 17 – перемикач світлової сигналізації
18 – перемикач склоочисників
19 – моторедуктор розподілу повітряного потоку
20 – блок управління обігрівача
21 – перемикач електродвигуна обігрівача
22 – вимикач обігріву заднього скла
23 – годинник
24, 25 – колодки джгута панелі приладів до радіоапаратом
26 – вимикач аварійної сигналізації
27 – плафон освітлення речового ящика
28 – вимикач освітлення речового ящика
29 – колодка джгута панелі приладів до джгута системи запалювання

Схема з’єднань переднього джгута проводів

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

1 – стартер
2 – акумулятор
3 – генератор
4 – колодки джгута АКБ і стартера і переднього джгута
5 – 7 – колодка переднього джгута панелі приладів
8 – вимикач подкапотной лампи
9 – фара ліва
10 – фара права
11 – датчик рівня гальмівної рідини
12 – датчик температури повітря 13 – електродвигун омивача
14 – вимикач лампи світла заднього ходу
15 – електровентилятор двигуна
16 – моторедуктор заслінки обігрівача
17 – додатковий резистор
18 – електродвигун склоочисника
19 – основний блок запобіжників
20 – електродвигун обігрівача

Схема системи запалювання

1 – контролер
2 – колодка джгута системи запалювання до джгута панелі приладів
3 – блок запобіжників основний
4 – датчик швидкості
5 – датчик нерівної дороги
6 – датчик контрольної лампи тиску масла
7 – датчик положення дросельної заслінки
8 – датчик температури охолоджуючої рідини
9 – датчик покажчика температури охолоджуючої рідини
10 – датчик масової витрати повітря
11 – регулятор холостого ходу
12 – реле бензонасоса
13 – запобіжник ланцюга харчування бензонасоса (15 А)
14 – реле запалювання
15 – запобіжник реле запалювання (15 А) 16 – запобіжник ланцюга живлення контроллера (7, 5 А)
17 – датчик положення колінчастого валу
18 – датчик кисню
19 – датчик фаз
20 – датчик детонації
21 – електромагнітний клапан продувки адсорбера
22 – датчик кисню діагностичний
23 – котушка запалювання
24 – свічки запалювання
25 – форсунки
26 – колодка джгута проводів котушок запалювання до джгута системи запалювання
27 – колодка джгута системи запалювання до джгута проводів котушок запалювання
28 – колодка джгута системи запалювання до джгута форсунок

Фотозвіт про встановлення електросклопідйомників

Новий фотозвіт про встановлення в задні двері Лади Пріори електричних склопідйомників “ФОРВАРД” підготував наш покупець – Алексашин Олександр В’ячеславович з Москви, в рамках участі в нашій акції.

Вітаю!

Нарешті добрався до задніх дверей своєї ластівки, щоб замінити старі склопідйомники на нові марки “ФОРВАРД”, які придбав в інтернет-магазині Стеклопод’ем. РФ.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкціяУстановка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Так як вже досвідчений в настановних справах, запасся кліпсами для внутрішнього пластика двері, марлевою стрічкою і набором ключів.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкціяУстановка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

  • Розбираємо двері. На відміну від передніх дверей, задня розбирається ще простіше: – відкручуємо один саморіз в районі ручки відкривання дверей; – відкручуємо два шестикутника в районі кнопки склопідіймача; – відкручуємо фіксатор блокування замка;
  • – і все.
  • Далі отщелкивали кнопку стеклопод’емника, від’єднуємо штекер і знімаємо пластик оббивки дверей.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Фіксуємо скло марлевою стрічкою і відключаємо клему харчування моторчика склопідіймача.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Переходимо до самого механізму склопідіймача, який закріплений 4 болтами, відкручуємо їх і відкручуємо 2 болта, які з’єднують обойму скла і каретку склопідіймача.

Далі з невеликими труднощами виймаємо механізм склопідіймача, тут трохи складніше його дістати з дверей, ніж з передньої.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

  1. Встановлюємо рейковий підйомник “ФОРВАРД”, який дуже легко і просто проходить в двері, так само як і в передні.
  2. Під’єднуємо штекер харчування моторчика, перевіряємо його роботу.
  3. Все ОК.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Механізм склопідіймача встановлюємо в штатні отвори. Можна сказати вони самі встають.

Закріплюємо механізм 2-мя болтами з кріпленням скла і закручуємо залишилися 2 гайки самого механізму.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Ще раз перевіряємо роботу склопідіймача, при цьому закріплюємо скло до рейковому механізму.

Встановлюємо на місце пластик оббивки дверей, замінивши пошкоджені кліпси, і “легкими плавними рухами” закріплюємо його, прикрутивши назад саморіз і два шестикутника.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Всі зібрали! Все відмінно працює, краще ніж штатний механізм раз в 500!

Я в захваті від склопідйомників «ФОРВАРД». Весь процес роботи зайняв хвилин 40 на двоє дверей.

  •  Черговий раз ми дякуємо Олександра за підготовку фотозвіту і, в рамках нашої акції, перераховуємо йому обіцяний приз на рахунок мобільного телефону.
  •  Купити електросклопідйомники “ФОРВАРД” для LADA Priora (в задні двері) Ви можете в нашому інтернет-магазині
  • купити

Заміна заднього механічного стеклопод’емника

Якщо ви власник Пріори в комплектації «норма», то швидше за все в задніх дверях у вас встановлені механічні склопідйомники. Провести їх заміну можна самостійно, так як даний ремонт досить простий і не вимагає спеціальних навичок або інструментів.

Для даної процедури знадобиться наступне:

  • Головка на 8 і 10 мм
  • подовжувач
  • Тріскачка або комірець

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Зняття і установка стеклопод’емника задніх дверей на Пріорі

Отже, перш ніж приступати до даного ремонту, необхідно зняти обшивку задніх дверей. Після цього відкручуємо два болти кріплення скла від планки кріплення самого скла. Болти доступні лише в тому випадку, коли скло піднято практично максимально вгору.

Коли з цим впоралися, можна зафіксувати скло, щоб воно не зміщувалося вниз. Потім беремо ключі і відкручуємо всі гайки кріплення склопідіймача. Наочно на них можна подивитися на фото знизу. Верхня гайка в безпосередньо близькості до скла.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Потім нижня на цьому ж рівні, теж все наочно видно на верхній фото. І після цього ще три гайки кріплення безпосередньо біля рукоятки приводу склопідіймача.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Тепер через найбільше технологічний отвір в двері необхідно витягнути назовні всю конструкцію заднього склопідіймача.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Кінцевий результат виконаного ремонту представлений на фото нижче.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Заміна здійснюється досить просто – беремо новий стеклопод’емник і встановлюємо його на своє колишнє місце. Ціна нового підйомника становить приблизно 350 рублів. Якщо ж ви вирішили встановити електричні підйомники, то ціна одного може доходити до 1200 за один в зборі.

Варто відзначити ще один момент: при установці нового склопідіймача на Пріору особливу увагу приділіть кріпленням планки до скла. Необхідно зафіксувати її таким чином, щоб скло опускалося і піднімалося без перекосів і зайвих зусиль. Саме для цих цілей отвори в планці зроблені продовгуватими.

Установка доводчиків склопідйомників на Ладу Пріору

Установка доводчиків склопідйомників на Ладу Пріору своїми руками.

  • Щодо розміщення доводчиків склопідйомників на передньопривідні моделі Ваз 2114 вже писалося раніше в в цій статті >>>
  • На цей раз мова піде про встановлення доводчиків склопідйомників на автомобілі Ваз – Лада Пріора.
  • Хотілося б відразу відзначити той факт, що доводчики склопідйомників в Ладі Пріорі є, але функціонал штатних доводчиків обмежений.

Штатні доводчики дозволяють відпускати і піднімати скла при постановці або зняття з охорони, утримуючи кнопки. Що не зовсім зручно.

Погодьтеся, це не зовсім зручно, наприклад, коли ви спізнюєтеся, виключаєте запалювання і готові виходити з машини, раптом згадуєте про відкриті вікна.

Доводиться знову вставляти ключ у запалювання і натискати на кнопки склопідйомників.

Зверніть увагу

Або буває, просто поспіхом забуваєш про відкриті вікна і залишаєш машину з відкритими стеклами. Такий випадок був і у мен пару раз.

Хотілося б, щоб всі вікна закривалися самі при постановці на охорону. А також працювали склопідйомники при вимкненому запаленні.

І за допомогою доводчика Майстер v1.10 проблема була усунена.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Доводчик коштує всього 700 рублів, причому для його установки не потрібно знімати обшивки дверей, а якщо використовувати тільки першу функцію, то вся установка займе не більше 5 хвилин і не буде потрібно різати штатну проводку.

1) Відкручуємо два самореза на облицюванні порога водійських дверей.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Знімаємо облицювання порога долаючи легке зусилля пластмасових кліпс.

Відгинаємо термо- і шумоізоляцію. На цікавить ось цей роз’єм.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Відходячи від теми, зверніть увагу на те, щоб збоку на кузові були закриті технологічні отвори, через них в салоні потрапляє пил, протяг і зайві шуми.

Від’єднуємо рідної роз’єм і підключаємо до них роз’єми доводчика.

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Цих простих дій досить для того щоб при наявності електросклопідйомників на всіх дверях скла закривалися після постановки на охорону.

На цьому функціонал доводчика “Майстер” не обмежений, можна також підключити можливість відключення доведення стекол. Щоб в будь-який потрібний момент можна було залишити вікна відкритими для провітрювання салону, докладніше про це читайте в бортовому журналі автора.

Установка задніх склопідйомників на Пріору: етапи роботи

Стеклопод’емник на Пріорі служить для підняття або опускання стекол в салоні автомобіля. Встановлюються механізм всередину дверей машини або в спеціальний підрамник, або шляхом прикріплення до корпусу авто.

У конструкцію склопідіймача входять:

  • привід (об’єднаний блок двигуна, черв’ячна, левередж);
  • механізм підйому стекол;
  • блок керування.

Загальна характеристика

Для підняття і опускання стекол використовуються електричні склопідйомники. Щоб опустити скло, потрібно натиснути на клавішу модуля в водійських дверей до клацання. Закриваючи вікна, кнопку необхідно підняти.

На задніх дверях автомобіля Пріора встановлені ручки для опускання і підйому стекол. Задні скла в машині не опускаються до кінця – так сконструйована дана модель.

Потрібно пам’ятати про це, інакше можна зламати ручку склопідіймача.

ЕСП бувають трьох видів:

Надійніше і якісніше рейкові. Установка проводиться в наявні отвори.

Моторчик може бути вітчизняного або імпортного виробництва. Природно, від виробника буде залежати і якість роботи ЕСП:

  • ступінь шуму;
  • швидкість підйому і опускання;
  • працездатність в різних кліматичних умовах.

Купуються електропідйомники в автомагазинах або на ринках.

Пріора має електросклопідйомники, якими водій керує при включеному запалюванні і недовгий час після його виключення. Даний спосіб підключення ЕСП не завжди раціональний. Багато автолюбителів переробляють електросклопідйомники для роботи без запалювання.

При відключенні запалення в машині ВАЗ 2170 Пріора електросклопідйомники можна використовувати недовгі 10-30 секунд. Якщо за цей короткий час відкрити двері в авто, то ЕСП вже не будуть працювати.

Є старий перевірений метод використання підйомників без запалювання: в реле ЕСП вставляється перемичка. Але в автомобілі Пріора неможливо управляти склопідйомниками таким способом.

Під панелькой в ​​салоні є автоблокування управління електропакетом, але контролер склопакета не зможе перебувати в режимі очікування, буде велике навантаження на акумулятор і великий струм витоку енергії.

Акумуляторна батарея не впорається з навантаженням і вийде з ладу.

В просвіті дроти потрібно встановити звичайну кнопку з діодом без штифта. Управління склопідйомниками без запалювання буде доступно протягом цих же 10-30 секунд. Якщо часу не вистачає, досить натиснути цю кнопку двічі.

Чому не працює стеклопод’емник на Пріорі? Причин достатньо: перегоріли запобіжник, погане з’єднання проводів, відмова самого електричного двигуна. Як тільки причина неробочого стану ЕСП виявлена, може бути здійснений ремонт. Для цього потрібно грамотно здійснити демонтаж вузла.

Порядок зняття задніх склопідйомників

В першу чергу потрібно з’ясувати, як зняти галявину з дверей салону машини, і зробити це. Також приготуйте ключі з головкою на «10» і «8». Тепер можна починати сам процес розбору задніх склопідйомників.

  1. Зафіксувати скла задніх дверей, отримати доступ до болтів прикріплення скла. За допомогою ключа на «10» вивернути ці болти.
  2. Ключем з головкою на «8» відвернути три елементи кріплення ЕСП до дверей.
  3. Ключем на «10» відкрутити дві гайки кріплення направляючої склопідіймача.
  4. Зняти сам ЕСП.

Установка задніх склопідйомників проводиться строго в зворотній послідовності.

Коли встановлю¹те необхідно врахувати, що, виставляючи заклепки на обшивку двері, потрібно забезпечити її надійність і захист. Пиловологозахисні плівка не повинна мати складок і розривів. Все, що встановлюється, має бути в ідеальному стані. Провід «маси» потрібно під’єднати до акумуляторної батареї. Після цього слід провести повну ініціацію електронної системи.

Установка або заміна стеклопод’емника не складе труднощів для будь-якого власника машини Пріора, але для правильної установки цього вузла необхідно набратися терпіння і приготувати необхідний набір ключів.

Комплект ЕСП завжди має в наявності керівництво, де докладно описана послідовність роботи по установці приладу.

Важливо знати, як зняти клеми від АКБ. Наявний комплект проводів потрібно зібрати в загальний джгут для підключення до мережі машини. На зворотному боці блоку запобіжників слід знайти штатний отвір і вставити в нього колодку джгута проводів. Далі все за планом.

Особливості та схема електроредуктори

Електросхема ЕСП Пріора відрізняється від схеми попередніх моделей ВАЗ. Даний автомобіль не має блоку склопідйомників. Управляє механізмом контролер. При використанні приладу не потрібно тривалий час утримувати кнопку для абсолютного відкриття або закриття скла. Кнопка є датчиком для електроблока, який отримує інформацію про роботу ЕСП.

Можна говорити і про специфіку подачі живлення до електрода в електричній схемі. Багатофункціональний провід бере участь в передачі енергії підігріву і одночасно в управлінні дзеркалами. Цей провід виконує роль «плюса» або «мінуса» в залежності від того, яку функцію він виконує. Керує всіма значеннями даного проводу контролер єлектропакета.

Найчастіше ушкодження виникають в самому електроблоці, наприклад, вигорають мікросхеми керуючих блоку. Причина цього – недоліки роботи фахівців заводу-виготовлювача, недосконалість системи електроблока, його виробничі недоробки. Про проблему сигналізує переривчаста робота склопідйомників.

Починати шукати несправності можна з перевірки якості роботи замка блокування задньої або передньої дверей. При непрацюючому замку перевіряти потрібно наявність «мінуса». Поєднавши лампу контролю з корпусом машини, включіть стеклопод’емник. Підключіть цю ж лампочку до плюсового проводу і повторіть все, що виконали раніше.

Всі висновки потрібно піддати перевірці, використовуючи даний метод. Якщо тестування пройшло вдало і лампочка загоряється, тоді і сам електричний блок управління склопідйомниками справний. Шукати причину потрібно в проводці: можливий злам дроти на двері, несправний електропривод.

Перевірка буде виникла проблема з підключенням лампочки контролю між пучками електроприводу.

Включивши підйомник, потрібно переконатися, що лампа загорілася – значить, несправність в електричному приводі. Якщо лампочка не горить, є облом дроти. Якщо з’ясувалося, що електроблок несправний, тоді шукати причину потрібно при перевірці проводів: чи немає замикання проводів між собою або на корпус. В іншому випадку це заводський брак.

  • Деякі фахівці рекомендують встановити на Ладу Пріору доводчик склопідйомників, причому зробити це можна своїми власними силами.
  • Ми зібрали величезну добірку відео про ремонт, тюнінг та обслуговуванні автомобілів ВАЗ
  • Діліться фотографіями і оцінюйте фотографії інших користувачів

Схема склопідйомників Пріора

Незважаючи на те, що принцип управління склопідйомниками здійснюється точно так само, як і в інших моделях, автомобіль Lada Priora використовує дещо іншу схему склопідйомників . Головною відмінністю від інших моделей є відсутність блоку склопідйомників.

Ними керує інтегрований контролер єлектропакета. Конструктори зробили таку конструкцію для забезпечення зручності управління. Щоб повністю відкрити і закрити скло водієві не потрібно утримувати клавішу управління.

Все, що потрібно в такій ситуації – затиснути кнопку протягом певного часу. Якщо не вкластися в заданий часовий період, відпустивши клавішу занадто рано, стеклопод’емник припинить підйом або опускання скла.

важливо

В даному випадку кнопки не викликають комутацію мережі, як на ряді інших моделей. Вони виконують функцію датчика, передаючи інформацію на електронний блок.

Крім застосування електронних блоків, схема роботи склопідйомників автомобіля Лада Пріора 2014 подає харчування до електроприводу специфічним способом. Один з наявних в системі проводів має багатофункціональний характер.

Він може брати участь в управлінні дзеркалами, подачі живлення, а також керувати соленоидом блокування дверей. Отже, даний провід може змінювати полярність, в залежності від особливостей включеного потребітеля.На ліву і праву сторону проводу під’єднують окремо до гнізда Х1.

В даному випадку використовуються висновки 4 і 6. Дана властивість дуже корисно при пошуку потенційних несправностей ланцюга.

Вам так само може знадобитися рада про коди помилок Лада Пріора за допомогою яких ви виявите несправність свого автомобіля.

Як шукати несправності в присутньої схемою автомобіля Lada Priora, якщо склопідйомники пасажирських дверей перестали працювати? Всі електросклопідйомники навряд чи зламаються відразу. Якщо ж довелося зіткнутися з такою поломкою на практиці, швидше за все, проблема полягає в електронному блоці управління електропакетом.

Варто відзначити, що поломка одиничного склопідіймача дуже поширена на практиці, особливо на автомобілях першого випуску. Причина знову-таки полягає в несправності блоку, коли схеми, що відповідають за управління електросклопідйомниками, повністю або частково вигорають. Це пов’язано з недоробками схем заводом-виробником.

Порада

Ця ж причина могла спровокувати роботу склопідйомників ривками. Як результат, завод-виготовлювач блоків повністю усунув неполадку, але це не поліпшило ситуацію, так як старі моделі все одно страждають даної “хворобою”. Але не потрібно сподіватися на те, що всі проблеми полягають лише в (прямо кажучи) нестабільному блоці.

Тим більше не слід вірити в те, що заміна модуля управління виправить ситуацію. Існує ряд інших причин, за якими можуть виникнути несправності.

Електро схема склопідйомників Лада Пріора

Установка задніх склопідйомників на ладу Пріор.  повна інструкція

Пошук проблеми слід починати з перевірки правильності роботи замка блокування дверей, всередині яких перестав працювати підйомник. Якщо замок також відмовився працювати, необхідно перевірити, чи є мінус або харчування від модуля управління склопакетом, роз’єм Х1, висновок 4 і (або) 6, в залежності від несправності борту.

Підключіть контрольну лампу з корпусом автомобіля, одночасно натиснувши будь-яку кнопку на електросклопідйомники. Повторіть операцію знову, але вже з плюсовим проводом. Переконайтеся в правильній роботі висновків 1, 13, 5 і 11. Якщо в усіх випадках контрольна лампа буде горіти, значить, проблем в роботі блоку управління немає.

Швидше за все, має місце проблема в електроприводі, або злам в проводці. Після зняття обшивки підключіть контрольну рампу між двома проводами, які йдуть до електроприводу. Якщо під час включення кнопки підйому / опускання лампа почне світитися, це означає, що проблеми в електроприводі.

В іншому випадку ви маєте справу зі зламом проводу.

У порівнянні з пасажирськими склопідйомниками, водійський використовує трохи іншу схему. Це пов’язано з тим, що водій може управляти відразу всіма модулями в салоні. Чи не застосовуючи діагностичне обладнання, водій може перевірити замикання або цілісність на масу проводу, який подає сигнал, а також харчування на модулі дверей водія.

Як на Lada Vesta встановити задні ЕСП від Lada Priora

Якщо ваш автомобіль Лада Веста не має задніх електросклопід’ємників (ЕСП), встановити їх можна своїми руками. Інструкція та схема підключення є, а ось знайти оригінальні склопідйомники від Вести (артикули 8450007860 і 8450007861) не легко. Замість них пропонується використовувати аналогічні доступніші деталі від Пріори.

Буде потрібно :

  • Задні ЕСП Лада Пріора (2170620400924 і 2170620400824), в даному прикладі використовувалися тросові склопідйомники нового зразка фірми BROSE. Ціна б / у від 500 до 2000 рублів за пару.
  • Виготовити кронштейн з Дюран за схемою.

Відмінності задніх ЕСП Пріори і Вести в довжині тросів, рейки і точках кріплення. Моторедуктори і місця їх кріплення до дверей однакові.

Доопрацювання верхнього кріплення заднього ЕСП Пріори :

  1. Зняти каретку і від’єднати трос.
  2. Зняти верхній кріплення, використовуючи зубило та молоток.
  3. Просвердлити обвідний ролик наскрізь і ставимо болт 6х20.

Доопрацювання нижнього кріплення заднього ЕСП Пріори :

  1. Виготовляємо кронштейн з Дюран.
  2. Відзначити місце кріплення (39,2 см)
  3. Закріплюємо кронштейн на рейки за допомогою двох гвинтів.
  • Болт обмежувача каретки в нижньому положенні встановлюємо в останню чергу.
  • Установку і підключення задніх ЕСП виконуємо по штатної інструкції. Результат на відео:
  • Нагадаємо, раніше ми розповідали, як на Весту встановити доводчик стекол.

Чому не працює стеклопод’емник на Ладі Пріорі? Як зняти і встановити новий стеклопод’емник?

Якщо не працює стеклопод’емник, несправність може бути викликана двома причинами – проблемами в електричної або механічної частини.

В некоторых случаях, деталь можно починить, а в других – остается только снять не рабочий стеклоподъемник и заменить его новым устройством.

В чем особенности электрических и механических неисправностей стеклоподъемников Лада Приора? Как правильно заменить механизм? Рассмотрим эти вопросы подробнее.

Механические неисправности

Поломки в механической части можно выявить без зажигания. Ниже приведены основные неисправности такого типа:

  • Западание щитка.
  • Износ редукторного подшипника.
  • Износ зубцов на шестеренке устройства.
  • Заклинивание стеклоподъемника, по причине окисления подвижных элементов.
  • Повреждение тросового механизма. В процессе эксплуатации, возможно растяжение или нарушение целостности, что, в будущем, часто приводит к соскальзыванию тросика с направляющих роликов.

Электрические неисправности

У ситуації, коли не працює стеклопод’емник на автомобілі Лада Пріора, причиною може бути несправність в електричній частині, а саме:

  • Перегорання запобіжника F31. Саме з нього варто починати перевірку, у разі відмови механізму. Вставка плавка знаходиться в монтажному блоці управління живленням. У разі перегоряння елемента, через замикання в ланцюзі, замініть його. При цьому, переконайтеся в цілісності проводки.
  • Несправність щіток моторчика електричного приводу (вони можуть впасти або зависнути). Подібна проблема можлива, в разі перегріву щіток з графіту. В результаті, відбувається оплавлення пластикового гнізда, в якому вони встановлені. Щитки «прикипають» до отвору і перестають переміщатися.
  • Пропала напруга на вході в електродвигун. Якщо не працює стеклопод’емник, одна з причин – обрив в живильної ланцюга. Таку поломку Пріори шукайте в блоці управління або в реле. Корисно буде зачистити контактну групу

У разі поломки самого механізму, потрібно провести заміну.

Особливості склопідйомників на Ладі Пріорі

Як у багатьох інших машинах, на Ладі Пріора монтуються опускні скла на передніх і на задніх дверях. Їх переміщення вгору і вниз проводиться, за допомогою склопідйомників, управління якими здійснюється, за допомогою кнопки на двері. Водій машини управляє переміщенням всіх стекол, а пасажир – тільки своїм.

Склопідйомники машини бувають двох типів – тросовими і рейковими. В автомобілях Лада Пріора, конструкція механізму має багато спільного з пристроями на інших моделях. Головною відмінністю є відсутність блоку склопідйомників. Функції пристрою бере на себе ЦБКЕ – вбудований контроллер, керуючий електропакетом. Він знаходиться в безпосередній близькості від ЕБУ.

Харчування до склопідйомними механізму підводиться трохи за іншим принципом. Один провід виконує відразу кілька функцій, завдяки здатності зміни полярності, в залежності від поставленого завдання – управління дзеркалами, центральним замком або харчуванням. Ось чому, якщо не працює стеклопод’емник, знайти причину вдається не відразу.

Як зняти стеклопод’емник і встановити нову деталь

Щоб зняти стеклопод’емник, підготуйте необхідний інструмент. Для роботи, будуть потрібні клини (з дерева або пластика), а також ключ на «десять». Врахуйте, що зняття і установка механізмів на всіх дверях (ззаду і спереду), ідентичні.

Для демонтажу склопідіймача на Ладі Пріора зробіть наступне:

  1. Обесточьте бортову мережу машини, для чого зніміть «мінус» з акумуляторної батареї.
  2. Демонтуйте дверну обшивку.
  3. Підніміть і опустіть скло. Це потрібно, щоб отримати доступ, через верхню частину дверей – до болтовим з’єднанням, що утримує скла до повзунка механізму. Викриття болти.
  4. Підніміть скло вручну, в верхню позицію до межі, і зафіксуйте його, за допомогою підготовлених клинів, з дерева або пластика.
  5. Відкиньте колодку з проводами від механізму, що здійснює підйом стекол.
  6. Викриття гайки, які утримують моторедуктор.
  7. Відкрутіть гайки, які утримують направляючу механізму.

Як тільки все кріплення демонтовані, дістаньте стеклопод’емник, через спеціальний отвір. В процесі демонтажу, перевіряйте, чи фіксації скла. На завершення робіт, поверніть всі деталі на місце, по зворотному алгоритму. Якщо все зробити по інструкції, то зняти стеклопод’емник, а після цього, поставити його на місце, не складе проблем.

При покупці нового механізму для вікон, будьте уважні – вивчіть маркування і виберіть такий самий стеклопод’емник. Змонтоване пристрій перевірте, на якість монтажу, і переконайтеся в його працездатності.

Зверніть увагу, щоб стекла щільно закривалися, не було зазорів або перекосу. При виявленні подібних дефектів, звільніть гвинти, за допомогою яких обойма скла утримується на повзунові.

На завершення, встановіть правильну позицію, через овальні отвори в повзунку.

У разі, коли не працює стеклопод’емник на Пріорі, почніть з визначення несправності і далі займіться її усуненням. Якщо проблема полягає в самому механізмі, або поломку можна усунути на місці, то потрібно зняти стеклопод’емник – для ремонту або заміни. При цьому, будьте уважні і врахуйте особливості механізму в цьому автомобілі.

Задні електросклопідйомники в Лада Веста – вибір і установка

Далеко не всі комплектації Lada Vesta можуть похвалитися наявністю повного електропакету. У деяких версіях власникам седана доводиться задовольнятися ручними склопідйомниками задніх дверей.

Звичайно, це не бозна, яка проблема, однак цінителів комфорту подібний стан справ зовсім не влаштовує. Втім, є вихід – самостійна установка задніх електросклопід’ємників Лада Веста.

Де купити?

Перші проблеми починаються з придбанням девайса. Купити оригінальні електричні склопідйомники задніх дверей Лада Веста непросто.

Оригінальні вироби найпростіше придбати через дилерський центр. Вони продаються за артикулами:

  1. Задній правий – 8450007860 – 3000 руб. і більше;
  2. Задній лівий – 8450007861 – 3000 руб. і більше.
  3. ЕБУ на 4 ЕСП – 8450006933 – 1100 руб. і вище.

Як видно, ціна далеко не найнижча, а тому витрати на оригінальні комплектуючі від дилера будуть істотними.

Також можна спробувати придбати вироби на розборках. Але є проблема. На даний момент Вест на авторазборках не так і багато, крім того, електросклопідйомники задніх дверей Лада Веста «йдуть» чи не в першу чергу, тому доводиться постійно моніторити обстановку, але навіть в цьому випадку гарантії немає.

Придбати тросові підйомники стекол з Лада Пріора. При цьому, як показують відгуки власників, купувати нові резону немає, так як їх все одно доведеться доопрацьовувати. Тому простіше придбати б / у в хорошому стані. Ціна в такому випадку складе близько 1500 рублів за пару, та й проблем з покупкою не буде.

Задній електричний склопідйомник Лада Пріора

Ще один варіант – купити ЕСП задніх дверей Лада Веста від фірми «Гранат».

Зверніть увагу

Знайти їх можна на сайті http://steklopodem.ru, на електронну адресу – http://steklopodem.ru/collection/dlya-avtomobiley-vaz/product/elektrosteklopodemniki-granat-dlya-lada-vesta-v-zadnie-dveri

Виробником є ​​ТОВ «УралАвто Компонент». Виробничі потужності розташовані в Сарапул.

Комплект ЕСП задніх дверей Лада Веста «Гранат»:

  1. Два ліфта;
  2. Два перемикача від ВАЗ-2109;
  3. проводка;
  4. Пластикові заглушки.

Ціна комплекту складає 3450 рублів, без урахування доставки. Також можна купити по акції з невеликою знижкою в 100-150 рублів. Крім того, на набір дається гарантія в 18 місяців.

  • Детальніше про склопідйомниках «Гранат»
  • А також про їх конструкції
  • Як видно, найбільш реальними варіантами є вироби від компанії «Гранат» і покупка комплектуючих від Пріори.

установка

Вона можлива як у дилера, якщо ви зважилися на придбання заводських компонентів, так і своїми силами. При цьому монтаж в дилерському центрі обійдеться в суму близько 3000 рублів. Стало бути, покупка всіх елементів і робота вийдуть в 10000-11000 рублів, а то і більше! Чи не кожен власник седана готовий стільки платити за задні електричні склопідйомники Лада Веста.

Що стосується самостійних дій, то доцільно буде розглянути кожен з двох варіантів:

  1. Монтаж елементів «Гранат»;
  2. Монтаж компонентів від Пріори.

Задній електричний склопідйомник Лада Веста

розбирання дверей

Якщо ви вирішили все робити своїми руками, то, в першу чергу, необхідно зняти дверні карти Вести з задніх дверей.

Для цього буде потрібно пластикова лопатка для зняття панелей, але при її відсутності підійде і плоска викрутка, проте її рекомендується обмотати тканиною, щоб не подряпати пластик.

Спершу знімається ручка склопідіймача. Для цього лопаткою потрібно підчепити середню шайбу і потягнути фіксатор, після чого ручка відійде легко.

  1. Далі з ручки дверей знімається облицювання, відкриваючи доступ до болтів, які потрібно викрутити.
  2. В кінці залишається тільки викрутити 1 гвинт знизу карти і відщепнути пластикові пістони.
  3. Наочно процес зняття ручки склопідйомника задніх дверей Лада Веста продемонстрований в відео
  4. Після того, як двері розібрані, потрібно видалити зайву пилоізоляцію, щоб отримати доступ до штатного склопідйомники.

Запчастини від Пріори

Їх спершу необхідно доопрацювати, як це зробив один з драйвовчан на ім’я Євген, відомий в автомобільному співтоваристві під ніком gps-nav. Справа в тому, що моторедуктори у Вести і Пріори ідентичні, як і точки їх фіксації до дверей. Але є і суттєві відмінності:

  1. Довжина тросів;
  2. Довжина рейки;
  3. Точки фіксації рейки до дверей.

Стало бути, доопрацювання необхідне для того, щоб підігнати елементи кріплення пріоровского елемента під двері Вести. З цієї причини потрібно створити 2 точки фіксації, причому відстань між ними повинна становити 39.2 см.

Насамперед розбирається сам стеклопод’емник – знімаються троси і каретка.

Потім, за допомогою зубила, з рейок від Пріори необхідно прибрати верхній кріплення. Під ним знаходиться ролик троса (обвідний). Даний ролик потрібно просвердлити, після чого встановити туди болт 6/20. Він стане верхньою точкою фіксації.

  • Для створення нижнього кріплення необхідно самостійно виготовити кронштейн за представленою нижче схемою.
  • Оптимальним варіантом буде його виготовлення з Дюран, а коли кріплення готово, його залишиться тільки встановити безпосередньо на рейку.
  • Крім того, один з болтів, вкручених в рейку, стане обмежувачем склопідіймача в крайньому нижньому положенні.
  • На цьому доопрацювання закінчена і можна переходити безпосередньо до установки задніх електросклопід’ємників на Лада Веста.

монтаж

На зображенні позначені точки фіксації склопідіймача в задніх дверях Лада Веста.

Цифрами позначені наступні компоненти:

  1. Гайка фіксації напрямної скла;
  2. Болт держателя скла;
  3. Гайка фіксації механізму склопідіймача.

Що стосується зняття та установки, то для цього потрібно:

  1. Демонтувати розпірку з осі ручки склопідйомника;
  2. На 3 обороту послабити затягування фіксатора скла до ползузнку;
  3. Скло потрібно підняти в крайнє верхнє положення і зафіксувати його скотчем, щоб не розбити під час роботи;
  4. Викрутити 2 гайки фіксації напрямної склопідіймача;
  5. Викрутити 3 гайки фіксатора механізму склопідіймача до самих дверей, після чого вийняти його;
  6. Встановити новий стеклопод’емник.

Збірка двері здійснюється в зворотній послідовності.

підключення

Разом з підйомниками від Пріори проводів немає, а тому їх доведеться прокласти самостійно. Однак перед підключенням необхідно перевірити коректність роботи механізму, використавши дроти і акумулятор.

  1. Для початку необхідно вивести з водійських дверей дроти, після чого або просвердлити отвори дрилем, або ж окремо купити клеми «мама».
  2. Після джгути проводів простягаються під накладкою порога до лівої задньої двері, а потім, під подушкою дивана, до правої задньої.
  3. Наступний крок – монтаж нового ЕБУ і клавіш склопідйомників.
  4. Загальна схема підключення ЕСП задніх дверей Лада Веста
  5. А це схема підключення ЕБУ склопідіймача водійських дверей з застосуванням 6-ти клем ЛІРА 2.8
  6. У коротких відео продемонстрований результат самостійної установки задніх склопідйомників від Пріори на Лада Веста
  7. В даному випадку процес розбирання двері і демонтажу штатного склопідіймача задніх дверей Лада Веста такий же, як і в попередньому випадку.
  8. Коли елемент знятий, а скло зафіксовано в крайньому верхньому положенні, необхідно взяти перехідну пластину, яка йде в комплекті.
  9. Після чого встановити її на каретку склопідіймача, безпосередньо під корпус редуктора, поєднавши отвори.
  10. Далі зі штатного механізму потрібно зняти затиски скла, включаючи накладки з гуми, після чого встановити їх на каретку, прикрутивши парою штатних болтів.

Потім стеклопод’емник «Гранат» ставиться на задні двері Лада Веста. Потрібно прибрати пластикові лопатки або скотч, якими фіксувалося скло, акуратно опустити його в затискачі і зафіксувати.

В кінці необхідно перевірити коректність роботи механізму, використавши дроти і акумулятор.

підключення

У комплекті з електричними склопідйомниками задніх дверей Лада Веста, йдуть дроти, однак перед підключенням рекомендується приміряти їх, після чого подовжити або вкоротити. Головне – не забудьте після цього ретельно заізольовані всі з’єднання.

  • Джгут проводів вставляється в двері, після чого через гофру простягається в салон за допомогою шматка дроту.
  • Щоб проводка не бовталася в салоні, її потрібно сховати під панелі середньої стійки і порогів.
  • Коли все буде зроблено, один джгут проводів необхідно протягнути і підключити до протилежних дверей, а другий проводиться до точки підключення в монтажному блоці.

Далі необхідно встановити перемикачі. Можна використовувати ті, що йдуть в комплекті, або ж купити окремо, наприклад, від Калини або Гранти. А в що залишилися від ручок отвори вставляються заглушки.

  1. Потім колодка перемикача під’єднується до перемикача стеклопод’емника і в кінці дверна карта ставиться на місце.
  2. Наочно весь процес, разом з демонтажем дверних карт, продемонстрований в відео
  3. Як видно, самостійно поставити задні електросклопідйомники задніх дверей Лада Веста цілком можливо, хоча це, безумовно, потребують деяких фінансових і тимчасових витрат.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…