Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Мал. 2. Зняття рульового механізму УАЗ-Патріот

1 -рулевой механізм; 2 -штуцери; 3 -болт кріплення карданного валу; 4 -вілка карданного шарніра; 5 -рулевой вал; 6 – болти кріплення рульового механізму; 7 -сошка; 8 -рулевая тяга; 9 -гайка

Регулювання зачеплення рульового механізму УАЗ-Патріот

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Мал. 3. Рульовий механізм УАЗ-Патріот

1 -вінт регулювальний; 2 – гайка; 3 -рулевое управління; 4 -пильнік вала сошки; 5 – сошка рульового управління; 6 пружина шайба; 7 -гайка

Регулювання зачеплення рульового механізму можлива без зняття механізму з автомобіля:

Расшплінтуйте і відверніть гайку 9 кріплення пальця шарніра тяги сошки до сошки, випрессуйте за допомогою пристосування палець з отвору сошки 7. – Виставте рульовий механізм в середнє положення. – Похитуючи сошку перевірте наявність люфту в зачепленні.

– При виявленні люфту відверніть гайку 2 (рис. 3) і, вворачивая гвинт 1, усуньте викликають люфт зазори в зачепленні.

Перевірте момент обертання вхідного вала рульового механізму. Момент обертання повинен бути 0,2 – 0,9 Нм (0,02 – 0,09 кг / см). Більше значення момент приймає в середньому положенні механізму, менше значення ближче до крайніх положень. – Затягніть гайку 2. – Встановіть тягу 8 (див. Рис. 2).

– Загорніть і зашплінтуйте гайку 9 кріплення пальця до сошки.

Зняття карданного валу рульового управління УАЗ-Патріот

Відверніть болт 3 кріплення карданного валу до вхідного валу рульового механізму і болт кріплення до проміжного валу. – Зніміть карданний вал.

Зняття рульового колеса УАЗ-Патріот

Зніміть вимикач 1 (рис. 4) сигналу. Для цього акуратно потягніть його на себе. – Послабити гайку 2 кріплення рульового колеса.

– Зніміть рульове колесо, користуючись знімачем.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Мал. 4. Зняття рульового колеса УАЗ-Патріот

1 -вимикачі звукового сигналу; 2 -гайка кріплення рульового колеса

Зняття рульової колонки УАЗ-Патріот з механізмом регулювання кута нахилу

Зніміть рульове колесо і карданний вал (див. Вище). – Зніміть кожухи 4, 7 (рис. 5) рульової колонки. – Відключіть підрульові перемикачі від їх з’єднувача.

– Послабити болт кріплення з’єднувача перемикачів і зніміть з’єднувач з колонки.

Від’єднайте дроти електрообладнання від замка запалювання. – Викрутіть чотири болта кріплення рульової колонки до кронштейну і два болти кріплення колонки до каркасу панелі приладів.

– Зніміть рульову колонку.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Мал. 5. Зняття рульової колонки УАЗ-Патріот

1 -Вал рульового управління нижній; 2 -кронштейн кріплення механізму; 3 пружина підтримує; 4 – кожух рульової колонки верхній; 5 -рулевое колесо; 6 – ручка важеля регулювання рульової колонки; 7 -кожух рульової колонки нижній; 8 труба рульової колонки; 9 -Щоки-сектор; 10 -Важіль регулювання рульової колонки; 11 -гребенка; 12-пружина поворотна; 13 -опори рульового вала

Розбирання механізму регулювання кута нахилу рульової колонки УАЗ-Патріот (можлива без зняття колонки з автомобіля)

Зніміть кожухи рульової колонки, переведіть колонку в крайнє верхнє положення, для чого натисніть ручку 6 важеля управління кутом нахилу рульової колонки вниз і, притримуючи рукою рульове колесо 5, обережно перемістіть колонку вгору до упору, а потім відпустіть ручку. – Зніміть накладку панелі приладів, що закриває отвір панелі приладів знизу. – Зніміть пружину 12.

  • – Відвернувши гайки, зніміть гребінку 11 і важіль 10 механізму регулювання.
  • Зняття, розбирання та збирання поперечної рульової тяги УАЗ-Патріот
  • При виконанні робіт зі зняття і розбирання тяги рульової трапеції УАЗ-Патріот дотримуйтесь наступної послідовності дій:

Расшплінтуйте гайки кріплення пальців рульової трапеції. – Послабити гайки і випрессуйте пристосуванням пальці з важелів. – Зніміть з пальців 10 (див. Рис.

1) пружинні ковпаки 7, гумові захисні кільця 6 і сферичні шайби 4 і 5. – Закріпіть тягу, відверніть стопорні гайки 1 (рис. 6) і 3 і виверніть наконечники 4 і регулювальний штуцер 2.

– Послабити різьбову заглушку 1 (див. Рис. 1) наконечника і вийміть пружину 2, п’яту 3,

палець 10 і сухар 11.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Мал. 6. Тяга рульової трапеції УАЗ-Патріот

1 -гайка з лівою різьбою; 2 -регуліровочний штуцер; 3 -гайка з правого різьбленням; 4 -наконечнік

Збірку рульової тяги УАЗ-Патріот проводите в зворотному порядку. Палець замінюйте в комплекті з сухарем. Замінювати тільки палець не рекомендується, так як сфера сухаря зношується нерівномірно і при заміні одного пальця не вдається домогтися гарного сполучення сфер пальця і ​​сухаря.

Перед складанням змастіть деталі шарніра згідно з вказівками таблиці змащування. При установці різьбовій заглушки загорніть її до упору, а потім відверніть на 1/2 обороту і в цьому положенні закерніть. Зняття, розбирання та збирання тяги сошки виробляються аналогічно.

  1. ______________________________________________________________________________
  2. Рульове управління Уаз Патріот:
    1 – важіль поворотного кулака; 2 – поворотний кулак правий; 3 – опора кульова права; 4 – ремінь; 5 – насос гідропідсилювача рульового управління; 6 – нагнітальний шланг гідропідсилювача; 7 – бачок гідропідсилювача; 8 – шланг; 9 – відвідний шланг; 10 – рульовий механізм; 11 – сошка; 12 – опора кульова ліва; 13 – поворотний кулак лівий; 14 – рульової наконечник; 15 – регулювальний штуцер; 16 – тяга рульової трапеції; 17 – тяга сошки рульового управління.
  3. Рульове управління, оснащене гідропідсилювачем Уаз Патріот складається з рульового колеса, рульової колонки і двох рульових тяг, з’єднаних кульовими шарнірами з поворотними кулаками передньої підвіски.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Рульова колонка Уаз Патріот:
1 – вал рульового управління нижній; 2 – кронштейн кріплення механізму регулювання кута нахилу колонки; 3 – підтримуюча пружина; 4 – верхній кожух рульової колонки; 5 – рульове колесо; 6 – рукоятка важеля регулювання рульової колонки; 7 – нижній кожух рульової колонки; 8 – труба рульової колонки; 9 – щока-сектор; 10 – важіль регулювання рульової колонки; 11 – гребінка; 12 – поворотна пружина; 13 – ущільнювач.

Вал рульового управління Патріот, встановлений в трубі рульової колонки на двох підшипниках, передає крутний момент від рульового колеса на рульовий механізм через карданний вал, що складається з шлицевого вала, ковзної вилки і карданних шарнірів. Рульове колесо встановлено на шліцах вала рульової колонки і прикріплено до валу гайкою. До трубі рульової колонки прикріплений також механізм регулювання кута нахилу.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Рульовий механізм Паріот:
1, 31 – гайки; 2 – перепускний клапан; 3, 19 – болти; 4, 18 – шайби; 5 – бічна кришка картера; 6, 13, 15, 21 – ущільнювальні кільця; 7, 24 – опорні кільця; 8, 23 – прокладки; 9 – шайба ущільнення вала сошки; 10, 20 – підшипники вала сошки; 11 – вал сошки; 12 – картер рульового механізму; 14 – рейка-поршень; 16 – корпус розподільника; 17 – пильовик вхідного вала; 22 – обмежувач прокладки; 25 – корпус ущільнювача; 26 – захисне ущільнення вала сошки; 27 – стопорне кільце; 28 – пильовик вала сошки; 29 – сошка рульового управління; 30 – стопорная шайба.

Рульовий механізм Уаз Патріот встановлений в підкапотному просторі. Картер рульового механізму прикріплений до рами болтами.
Гвинт рульового механізму при обертанні рульового колеса вивертається з гайки-поршня (або вворачивается в неї), яка переміщується разом з золотником.

Тиск рідини в одній з порожнин рульового механізму зростає – гайка-поршень переміщається. Переміщаючись, гайка-поршень повертає вал рульової сошки, яка, в свою чергу, через тяги рульової трапеції повертає керовані колеса.

Робоча рідина, пройшовши через рульовий механізм, надходить назад в бачок по отводящему шлангу.

Тиск робочої рідини в гідропідсилювачі Уаз Патріот створюється насосом лопатевого типу, встановленим на кронштейні двигуна. Насос приводиться полікліновим ременем від шківа колінчастого вала двигуна.

Встановлений в насосі видатковий запобіжний клапан підтримує необхідний тиск робочої рідини в системі гідропідсилювача рульового управління в залежності від частоти обертання колінчастого вала двигуна.

Бачок гідропідсилювача рульового управління встановлений в підкапотному просторі на кронштейні лівого бризковика і з’єднаний шлангом з насосом гідропідсилювача і з магістраллю повернення робочої рідини. При відмові гідропідсилювача можливість керування автомобілем зберігається, але зусилля на кермовому колесі зростає.

  • Рульова трапеція Уаз Патріот складається з сошки, тяги сошки і тяги рульової трапеції, регульованих по довжині, наконечників рульових тяг, важеля поворотного кулака, поворотних кулаків і кульових шкворней.
  • Рульове управління: 1 – важіль поворотного кулака; 2 – поворотний кулак правий; 3 – опора кульова права; 4 – ремінь; 5 – насос гідропідсилювача рульового управління; 6 – нагнітальний шланг гідропідсилювача; 7 – бачок гідропідсилювача; 8 – шланг; 9 – відвідний шланг; 10 – рульовий механізм; 11 – сошка; 12 – опора кульова ліва; 13 – поворотний кулак лівий; 14 – рульової наконечник; 15 – регулювальний штуцер; 16 – тяга рульової трапеції;
  • 17 – тяга сошки рульового управління

Рульове управління, оснащене гідропідсилювачем, автомобілів UAZ Patriot (рис. 8.1) складається з рульового колеса, рульової колонки і двох рульових тяг, з’єднаних кульовими шарнірами з поворотними кулаками передньої підвіски.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Рульова колонка: 1 – вал рульового управління нижній; 2 – кронштейн кріплення механізму регулювання кута нахилу колонки; 3 – підтримуюча пружина; 4 – верхній кожух рульової колонки; 5 – рульове колесо; 6 – рукоятка важеля регулювання рульової колонки; 7 – нижній кожух рульової колонки; 8 – труба рульової колонки; 9 – щока-сектор; 10 – важіль регулювання рульової колонки; 11 – гребінка; 12 – поворотна пружина;

13 – ущільнювач

Вал рульового управління, встановлений в трубі рульової колонки на двох підшипниках, передає крутний момент від рульового колеса на рульовий механізм через карданний вал, що складається з шлицевого вала, ковзної вилки і карданних шарнірів. Рульове колесо встановлено на шліцах вала рульової колонки і прикріплено до валу гайкою. До трубі рульової колонки прикріплений також механізм регулювання кута нахилу.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

30 – стопорная шайба

Рульовий механізм встановлений в підкапотному просторі. Картер рульового механізму прикріплений до рами болтами. Гвинт рульового механізму при обертанні рульового колеса вивертається з гайки-поршня (або вворачивается в неї), яка переміщується разом з золотником.

Тиск рідини в одній з порожнин рульового механізму зростає – гайка-поршень переміщається. Переміщаючись, гайка-поршень повертає вал рульової сошки, яка, в свою чергу, через тяги рульової трапеції повертає керовані колеса.

Робоча рідина, пройшовши через рульовий механізм, надходить назад в бачок по отводящему шлангу. Тиск робочої рідини в гідропідсилювачі створюється насосом лопатевого типу, встановленим на кронштейні двигуна. Насос приводиться полікліновим ременем від шківа колінчастого вала двигуна.

Встановлений в насосі видатковий запобіжний клапан підтримує необхідний тиск робочої рідини в системі гідропідсилювача рульового управління в залежності від частоти обертання колінчастого вала двигуна.

Бачок гідропідсилювача рульового управління встановлений в підкапотному просторі на кронштейні лівого бризковика і з’єднаний шлангом з насосом гідропідсилювача і з магістраллю повернення робочої рідини. При відмові гідропідсилювача можливість керування автомобілем зберігається, але зусилля на кермовому колесі зростає.

Рульова трапеція складається з сошки, тяги сошки і тяги рульової трапеції, регульованих по довжині, наконечників рульових тяг, важеля поворотного кулака, поворотних кулаків і кульових шкворней.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна Про двигун, трансмісію і ходову частину

Як усунути стук в рульовій колонці на УАЗ Патріот

Про те, що позашляховик Ульяновського виробництва під назвою УАЗ Патріот вимагає деяких доопрацювань, власники дізнаються практично відразу після його придбання. Навіть у нового автомобіля з салону можуть з’явитися сторонні шуми або стуки в районі рульового механізму.

Звичайно ж, в разі, якщо автомобіль ще на гарантії, необхідно звернутися в дилерський центр, де цією проблемою повинні зайнятися фахівці. Але не у всіх випадках власник нового позашляховика має можливість відвідування такого центру, тому часто все несправності доводиться усувати самостійно.

У даній статті розберемо, про що свідчить стукіт керма на позашляховику УАЗ Патріот, який виникає переважно при повороті, а також процес його усунення.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Поширений джерело стуку

причини стуку

Стук, який виникає при повороті керма, свідчить про несправну роботі механізму і якщо вчасно не усунути такі симптоми, то можна отримати в результаті великі неприємності.

Про стукіт рульової колонки знають всі власники такого позашляховика і все в один голос стверджують, що усунути такий симптом можливо за допомогою самостійної доопрацювання механізму.

Але про це пізніше, а зараз з’ясуємо причини, чому стукає рульова колонка при повороті.

Зверніть увагу

Відповідно до проведених досліджень самих автовласників позашляховика УАЗ Патріот, було встановлено, що стукіт колонки часто виникає через несправної роботи рульового кардана. Кардан рульового пристрою являє собою дві порожні трубки, з’єднані між собою за допомогою шліцьового з’єднання.

Крім того, що кардан має свої недоробки, так його місце розташування ще є не найвдалішим. Чому? Якщо відкрити капот і подивитися в область розташування рульового кардана, то можна виявити, що над пристроєм розташований розширювальний бачок системи охолодження двигуна, а під карданом знаходиться вихлопної колектор.

У підсумку можна проаналізувати, що на даний пристрій впливають такі негативні наслідки:

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

  1. З розширювального бачка часом при його несправності може спостерігатися підкопування ОЖ.
  2. Знизу на кардан впливає висока температура від колектора.
  3. У шлицевом з’єднанні скупчуються різні негативні елементи, як пил, бруд, пісок і навіть волога від ОЖ.

В результаті нескладно припустити, що вже через короткий проміжок часу спостерігається збільшення зазору в шлицевом з’єднанні і з’являється стукіт рульової колонки. Що ж можна зробити, щоб вирішити дану проблему і позбутися від стуку?

ремонт

Ремонт своїми силами допоможе не тільки запобігти причину накопичення негативних елементів в шлицевом з’єднанні, а й усунути наслідки у вигляді стуку, який проявляється переважно при повороті керма на УАЗ Патріот. Ремонт такої несправності не має ніяких складнощів, тільки ось залишається питання, чому ж за такої чималий проміжок часу інженери Ульяновського заводу досі не вирішили цю проблему?

Універсальне сканер для самостійної діагностики будь-якого автомобіля …

Хочете зменшити витрату вашого Патріота? Для цього прочитайте …

Розглянемо, що ж являє собою ремонт кардана по усуненню стуку при повороті:

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

до переробки

  1.  Для початку кардан рульового управління демонтується з автомобіля. Як це зробити, можна дізнатися докладніше з відповідного матеріалу на сайті.
  2. Здійснюється процес відмивання і очищення пристрою.
  3. Цей пристрій оснащено шлицами. Після його зняття потрібно очистити і змастити їх мастилом, наприклад силіконовою, або литолом. Більшість автовласників зупиняються вже на даному етапі ремонту, так як проблема зникає. Але зникає вона лише на час, тому незабаром буде потрібно повторити процес знову.
  4. Для подальшого ремонту потрібно скористатися гумовим шлангом на 18-20 мм в діаметрі. Довжина такого шланга повинна скласти не більше 20 см.
  5. Модернізуємо нижню половинку кардана. Її нижній отвір необхідно заглушити, наприклад дрантям або гумою, за допомогою якої буде попереджено витікання мастильної рідини. Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можнаРекомендуємо збоку вала, вище заглушки, встановити тавотніцу. Завдяки цьому в майбутньому ви зможете періодично шприцевать шліци кардана не знімаючи і не розбираючи його. 
  6. Тепер змащуємо шліци литолом і збираємо вал, попередньо вдягнувши на нього приготований шланг, в результаті чого шлицевое з’єднання виявиться всередині шланга.
  7. Додатково шпріцуем з’єднання через встановлену тавотніцу.

Після цього кардан керма можна встановити на місце і насолоджуватися рухом і плавним обертанням керма без появи стуку на поворотах.

Ремонт такого плану є нескладним і дозволяє запобігти таким наслідкам:

  • Попадання усередину конструкції сторонніх елементів;
  • значно знижується вплив високої температури на конструкцію пристрою;
  • запобігає витікання мастильної рідини;
  • пом’якшення ударів і демпфірування люфту.

Загалом, в результаті отримуємо тільки позитивні властивості і емоції, так як стукіт на позашляховику УАЗ Патріот повинен зникнути назавжди.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Результат виконаних дій

Підводячи підсумок, слід зазначити, що стукіт рульової колонки на УАЗ Патріот не несе в собі небезпеку, але з часом це може призвести до стирання шліцьового з’єднання, тому краще відразу усунути дефект, не чекаючи неприємних наслідків.

Вам все ще здається що діагностика авто це складно?

Якщо ви читаєте ці рядки, значить у вас є інтерес зробити щось самому в машині і реально заощадити , тому що вам вже знайомо що:

  • СТО ломлять великі гроші за просту комп’ютерну діагностику
  • Щоб дізнатися помилку треба їхати до фахівців
  • В сервісах працюють прості гайковерти, а хорошого фахівця годі й шукати

І ви звичайно втомилися викидати гроші на вітер, а про те щоб кататися по СТО постійно не може бути й мови, тоді вам потрібен простий Автосканер ELM327, який підключається до будь-якого авто і через звичайний смартфон ви завжди знайдете проблему, загасіть CHECK і непогано заощадите! !!

Ми самі протестували цей сканер на різних машинах і він показав відмінні результати, тепер ми його рекомендуємо ВСІМ! Щоб ви не попалися на китайську підробку, ми публікуємо тут посилання на офіційний сайт Автосканер.

Як підтягнути рульовий механізм на уаз патріот. Як усунути стук в рульовій колонці на уаз патріот

Рульовий механізм УАЗ 469 представлений у вигляді різних елементів, включаючи привід і інші агрегати. Автомеханіки рекомендують підтягнути болти фіксації картера даної конструкції до лонжерону.

Основні моменти регулювання

Пристрій керма і його основних вузлів

Регулювання рульового механізму УАЗ Хантер передбачає перевірку вільного ходу відповідного колеса, включаючи даний пристрій. Для даних моделей важливим моментом є доливання масла в бачок. При проведенні такої процедури застосовуються спеціальні рідини, максимально підходять за технічним своїми показниками.

Якщо у рульового механізму УАЗ Патріот є зазор в шарнірі, тоді загортається заглушка до певного моменту. Далі вона відвертається на 1/2 обороту. Періодично перевіряється затяжка гайок всіх наконечників рульового механізму. Не допускається поява таких зазорів в різних місцях.
Усуваються вони вищеописаним способом. Можлива заміна всього механізму керма.

Картера підтягується перший раз в УАЗ Патріот, як і УАЗ Хантер, через 500 км пробігу транспортного засобу. Згодом цей показник становить 10 000 км. При цьому не допускається зминання його склянки.

Потрібно врахувати, що в даному агрегаті є мастило «Літол», яка додається в заводських умовах. Має Патріот рульове управління, складовою частиною якого є карданний вал. Останній елемент не потребує обслуговування. Його заміна проводиться через люфту в шліці.

Заборонено розбирати карданний вал. У разі появи зазорів регулюється сам механізм.

Якщо зламався гідропідсилювач через пошкоджений насоса і інших несправностей, тоді використовується рульовий пристрій періодично. У разі відсутності масла в даному агрегаті знімається ремінь приводу.

важливо

Якщо УАЗ оснащений мотором 409 моделі, тоді регулярно контролюється температура охолоджуючого складу.

Тривала експлуатація транспортного засобу з несправним гідропідсилювачем сприяє швидкій поломки розглянутого пристрою.

Правила перевірки

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Регулярно тестируйте систему управління

Хід керма в русі транспортного засобу по прямій дорозі не повинен перевищувати 10 град. Перевіряється даний агрегат при включеному моторі в холостому ході.

У разі перевищення зазначеного показника перевіряється кріплення розглянутого пристрою УАЗ Патріот, включаючи стан рульової тяги, шарніровой колонки, затягування гайок та інше.

Зняти рульовий пристрій можна в такий спосіб:

  • від’єднуються шланги;
  • відвертаються штуцери;
  • закріплюються останні елементи з урахуванням непротеканія масла з гідравлічної системи (допускається зливання рідини в чисту ємність);
  • відвертаються болти фіксації карданного валу;
  • знімається вила з вхідного вала;
  • відвертається гайка фіксації пальця;
  • відвертаються болти кріплення основного агрегату до лонжерону.

Що стосується регулювання рульового механізму, то даний процес здійснюється без демонтажу вузла.

  1. Відвертається гайка, на якій прикріплено палець шарніра.
  2. Демонтаж останнього елемента.
  3. Виставлення розглянутого агрегату в середнє положення.
  4. Перевірка наявності люфту в зачепленні (показник моменту обертання вхідного вала дорівнює 0,2-0,9 Нм).
  5. Затягується гайка.
  6. Встановлюється рульова тяга.
  7. Загортається гайка фіксації пальця до сошки.

Важливим моментом в даному питанні є зняття карданного валу керма. Рульове колесо демонтується зі зняття вимикача сигналу.

Демонтажні роботи

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Демонтаж рульової колонки

Рульове пристрій демонтується таким чином.

  1. Знімається кермо і вал кардана.
  2. Знімається кожух.
  3. Від’єднуються перемикачі.
  4. Відвертається болт фіксації перемикача.
  5. Знімається з’єднувач з відповідного агрегату.
  6. Від’єднується провід електрообладнання від елемента запалювання.
  7. Відвертаються 4 болта фіксації рульової колонки.
  8. Знімається рульова колонка.

Щоб розібрати розглянутий механізм, потрібно зняти кожух. Колонка перекладається в відповідне положення. Накладка торпеди і пружина знімаються. Гайки відвертаються, гребінка знімається. Демонтаж і розбірні роботи рульової тяги здійснюється з урахуванням наступних дій:

  • відвертається гайка фіксації пальців;
  • знімаються останні агрегати;
  • з них демонтуються пружинні ковпаки та інші елементи;
  • кріпиться тяга;
  • відвертаються стопорні гайки;
  • вивертаються наконечник і відповідний штуцер;
  • відвертається різьбова заглушка.

Збірка даного пристрою здійснюється в зворотній послідовності. При необхідності палець демонтується разом з «сухарем». Не допускається заміна тільки першого елемента. В іншому випадку «на нуль» буде зношуватися в різному ступені. Заміна тільки першого пальця здійснюється з його сполученням з «сухарем».

Збірка даного механізму передбачає передчасне змазування деталей шарніра з урахуванням спеціальної таблиці. Якщо монтується різьбова заглушка, тоді буде потрібно її загорнути до упору. Аналогічним чином знімається, розбирається і збирається тяга сошки.

Вищеописані дії здійснюються власниками УАЗ своїми руками в гаражних умовах або в спеціалізованих майстернях за допомогою професіоналів. Перший метод передбачає використання оглядової ями, домкрата, набору викруток і ключів. Деякі дії здійснюються за допомогою других рук. В іншому випадку виникнуть ускладнення.

Після певного пробігу, вам знадобилася регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот, але ви не знаєте, як підступитися до цієї непростої на перший погляд справі. До того ж даний механізм іноді дає збої
, що погано позначається на керованості автомобілем.

В принципі, операції з регулювання редуктора можна провести самому, заощадивши гроші на майстрах. Плюс це відмінна практика в розумінні, як працює цей вузол в вашому автомобілі.

Регулювання рульового редуктора на УАЗ Патріот потрібно, коли ви відчуваєте, що кермо наливається певної, нехарактерною йому вагою. Або при обертанні спостерігаються невеликі заїдання, хід рульового колеса нерівномірний.

Що нам буде потрібно?
В першу чергу, отверточних набір, найчастіше ви будете користуватися плоскою викруткою, також гайкові ключі (розміром на 19).

До слова, одному проводити настройку такого механізму досить складно, тому рекомендується запросити помічника.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Етапи регулювання рульового редуктора

Насамперед передні колеса слід встановити в строго положенні прямо. Якщо цього не зробити, то спроби відрегулювати редуктор будуть марними – доведеться переробляти. Далі відкрийте капот
вашого УАЗа Патріота і знайдіть там рульову колонку. Більш докладно про цей механізм можна прочитати в інструкції до користувача УАЗ, там схематично показані розташування основних механізмів.

Зазвичай рульова рейка забруднена
, це пояснюється конструктивними особливостями механізму, перед роботою її слід очистити від забруднень. На ній розташований регулювальний гвинт, він то нам і потрібен. Знайти його досить просто, він розташовується в центральній частині картера, на його кришці.

Для захисту гвинта, виробник встановлює на нього гумову або пластикову заглушку, по ній простіше шукати сам гвинт. Заглушку перед регулюванням потрібно зняти, зробити це зручно за допомогою плоскої викрутки. Чи не втратьте її, вона знадобитися нам після закінчення регулювальних робіт.

Щоб регулювальний гвинт НЕ розбовтуватися в процесі експлуатації автомобіля, його захищають від проворота за допомогою контргайки. Її слід послабити, зробити це можна за допомогою ключа розміру 19
.

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

Для ослаблення самого гвинта, буде потрібна допомога другої людини. Його завдання полягає в повороті керма в різні боки. Ваша – одночасно з цими поворотами керма, пробувати обертати гвинт. Це дозволить створити зазор між шестернями рульової тяги.

Мета – домогтися вільного обертання керма
, при цьому вільні хід повинен бути мінімальний. Саме в цьому і полягає регулювання рульового редуктора. Після того, як зазор буде відрегульований, затягніть контргайку, при цьому гвинт необхідно тримати в наміченому положенні.

Як і будь-який інший шестереночние механізм в автомобілі, компоненти рульового редуктора схильні до вироблення, яка призводить до осьового переміщення основного вала керма. Виявити цю проблему можна, коли положення передніх коліс вирівняні прямо і проводиться різкий поштовх керма вгору.

Природно, він повинен бути сумірний, не дуже сильний. Однак, навіть при невеликій силі поштовху, якщо черв’ячний механізм зношений буде спостерігатися люфт.

Рульове управління автомобіля УАЗ-Патріот 3163 складається з рульового механізму з гідропідсилювачем, рульової колонки з механізмом регулювання її нахилу, приєднаного до рульовій колонці карданного шарніра, проміжного вала, карданного валу, рульового приводу і рульового колеса.

Своєчасно підтягуйте болти кріплення картера рульового механізму УАЗ-Патріот 3163 до лонжерону рами, перевіряйте кріплення пальців рульових тяг, сошки і важеля поворотного кулака. Перевіряйте вільний хід рульового колеса, регулюйте рульовий механізм, змащуйте шарніри рульових тяг і доливайте масло в масляний бачок. Використовуйте тільки рекомендовані технічні рідини.

Мал. 1. Шарнір рульових тяг УАЗ-Патріот 3163

Порада

1 -заглушка; 2 пружина; 3-п’ять; 4 -шайба сферична нижня; 5 -шайба сферична верхня; 6 -Захисний кільце; 7 пружина ковпак; 8 -шплінт; 9, 13 -гайкі; 10 -кульові палець; 11 -сухарь; 12 -наконечнік; 14 -тяга

При появі зазору в шарнірах рульових тяг УАЗ-Патріот загорніть до упору заглушку 1 (рис. 1), потім відверніть її на 1/2 обороту і в цьому положенні закерніть. Періодично перевіряйте, щоб гайки наконечників рульових тяг.

Не допускайте появи зазорів в конічних з’єднаннях важелів і пальців. Для їх усунення расшплінтуйте гайку, затягніть її до відмови і знову зашплінтуйте. Несвоєчасна затягування зазначених сполук викликає знос конічних отворів в важелях, що потребують заміни деталей.

Першу підтяжку кріплення картера рульового механізму УАЗ-Патріот зробіть через 500 км пробігу автомобіля, в подальшому – через 10000 км. Звертайте увагу на стан кріплення підшипників в качанах шарнірів карданного валу рульового управління.

При появі радіального зазору в приєднаному до рульовій колонці карданном шарнірі УАЗ-Патріот (осьове переміщення хрестовини в підшипниках) зробіть додаткову раскерновку підшипників в вушках вилок. Раскерновку зробіть таким чином, щоб не допустити смятие склянки підшипника.

У підшипниках хрестовини закладена мастило Літол при складанні на заводі і в експлуатації додавати її не потрібно. Карданний вал рульового управління обслуговування не вимагає.

Вал необхідно замінити при появі люфту в його шліцах. Розбирання карданного валу не допускається. При виявленні зазорів в рульовому механізмі зробіть регулювання механізму.

Обслуговування системи гідропідсилювача ГУР рульового механізму УАЗ-Патріот полягає в перевірці натягу ременя приводу насоса, перевірці герметичності шлангів і їх з’єднань, перевірку відсутності течі ущільнювачів насоса і рульового механізму, заміні фільтруючого елемента і перевірці рівня масла в масляному бачку.

При виході з ладу гідропідсилювача УАЗ-Патріот внаслідок пошкодження насоса, руйнування шланга або ременя приводу насоса або при буксируванні автомобіля через зупинку двигуна користуватися рульовим механізмом можна тільки короткочасно.

Зверніть увагу

При відсутності масла в системі гідропідсилювача ГУР УАЗ-Патріот необхідно зняти ремінь приводу насоса, в іншому випадку можливе заклинювання насоса і обрив ременя.

При знятому ремені приводу насоса на автомобілях з двигуном ЗМЗ-409 необхідно особливо уважно контролювати температуру охолоджуючої рідини, так як можливий перегрів двигуна.

Тривала експлуатація автомобіля з непрацюючим гідропідсилювачем призводить до передчасного зношування механізму рульового управління.

  • Перевірка вільного ходу рульового колеса
  • Стан рульового механізму УАЗ-Патріот вважається нормальним і не вимагає регулювання, якщо вільний хід рульового колеса в положенні руху по прямій не перевищує 10 градусів, що відповідає 33 мм при вимірі на ободі рульового колеса.
  • Вільний хід рульового колеса перевіряйте при роботі двигуна в режимі холостого ходу, похитуючи рульове колесо в ту і іншу сторону до початку повороту передніх коліс.

Якщо вільний хід більш зазначеного, перевірте кріплення рульового механізму УАЗ-Патріот, стан шарнірів рульових тяг, стан шарнірів рульової колонки, затяжку болтів кріплення вилок шарнірів, затягування гайок кріплення сошки і важеля, кріплення рульового колеса, переконайтеся у відсутності зазору в шлицевом з’єднанні карданного валу . До регулювань рульового механізму приступайте після усунення виявлених несправностей.

Зняття рульового механізму УАЗ-Патріот

Від’єднайте шланги від рульового механізму УАЗ-Патріот (рис. 2), відвернувши штуцери 2, і закріпіть їх так, щоб запобігти повному витікання масла з гідросистеми або злийте масло в чистий посуд. – Послабити болт 3 кріплення карданного валу, зніміть вилку 4 з вхідного вала механізму.

– Послабити болти 6 кріплення рульового механізму до лонжерону і зніміть рульовий механізм.

Як замінити опору рульового вала УАЗ Патріот

Сьогодні самостійно замінив бриньчала кульку на «вантуз» (3164-3401440)

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

не знайшовши інструкції по заміні – вирішив написати свою

Отже, купуємо рублів за 250 безшумну рульову опору, в народі «вантуз»

1) знімаємо ліву заглушку панелі, викрутивши 3 шурупа.

2) викручуємо кілька шурупів і знімаємо ось цю деталь, акуратно від’єднавши МКС (Модуль управління світлом) і підсвічування ніг водія, запам’ятавши порядок проводів (можна сфотографувати на телефон, і при складанні підглядати, у мене було жовтий, чорний, червоний, дроти).

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

3) під панеллю ви побачите рульової кардан, за допомогою двох ключів, на 10 і на 12 відкрутіть і повністю витягніть болт, що стискає кардан, який іде в сторону педалей. Дістати болт важливо з тієї простої причини, що він блокує витяг кардана з затиску.

4) Ліземо під капот. піднімаємо вгору бачок з тосолом і відкладаємо так, щоб не заважали. Відкручуємо 4 гайки навколо злощасного «кульки».

Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

  • 5) дивимося на рульовій кардан, знаходимо такий же болт, як і під кермом, тільки він без гайки, викручуємо його повністю.
  • 6) ліземо в кабіну, не дуже напружуючись висмикувати кардан.

    Причини стуку в рульовій колонці автомобіля

    Коли чути стукіт в рульовій колонці, потрібно негайно виявити, чому він з’явився і невідкладно зайнятися виправленням ситуації. Безвідмовність роботи рульового управління виступає головним фактором безпеки на дорозі. Важливий контроль стану цього механізму водієм і сервісними службами. До перших ознак неполадок відносяться звуки, які видає колонка керма.

    Причини стуку в рульовій колонці

    Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можнаУ рульової колонки не дуже складна конструкція, проте, це не означає, що система безвідмовна і не вимагає уваги. Регулярна перевірка, регулювання та відновлення працездатності цього механізму допоможуть зберегти життя і здоров’я водієві, пасажирам і пішоходам. Стук може супроводжуватися биттям керма при гальмуванні. Подібні прояви можуть з’являтися несподівано і викликаються:

    • деформацією деталей системи;
    • расшатанностью кріпильних елементів;
    • витіканням робочої рідини з механізму або відсутністю мастила в ньому;
    • ослабленням гайок кульових шарнірів;
    • збільшенням зазору між шестернею і зубчастою рейкою;
    • люфтом;
    • ослабленням щільності з’єднань.

    При цьому на кермі відчувається віддача, а це проблема, яку потрібно вирішити. Поява стуку в колонці також можливо і в силу інших причин. Їх не багато, як здається на перший погляд.

    Іноді поставити точний діагноз можливо тільки, коли демонтуєш і розбереш рульове колесо.

    Такі звуки з’являються там, де деталі рульового управління замість щільного прилягання один до одного, цю щільність втратили.

    Часто виявлення стуку при повороті керма стає наслідком розрегульованості рейки керма. Несправність можна прибрати підтягуванням спеціальним ключем. Відомі випадки, коли стукіт у колонці виходить від електропідсилювача керма. Деякі дефекти можна умовно визначити, візуально і за допомогою виявлення зсувів в місцях з’єднань деталей кермової колонки.

    Таким способом часто виявляється несправний підшипник. Однак повну інформацію про причини автомеханіки отримують в результаті професійної діагностики.

    Тільки вона може конкретно вказати, звідки з’являється стукіт в рульовій колонці.

      Часом це наслідок виходу з ладу або зносу підшипника, який знаходиться в кронштейні рульової колонки, або голчастого підшипника хрестовини рульового вала.

    Звуки з салону

    У сучасних автомобілях кермо не тільки потрібен для повороту автомобіля.

    На ньому нерідко розташовані органи управління деякими пристроями від перемикання передач до включення фар або регулювання аудіосистеми.

    Тому у водія виникає закономірне занепокоєння, коли з’являються клацання в рульовій колонці при повороті керма. Характерно, що звук при цьому йде зсередини салону з району кнопки звукового сигналу.

    Панікувати в такому разі не треба. Для початку варто перевірити правильність установки і стан пластикового облицювання колонки. Не виключається варіант деформації пластику.

    важливо

      Поширена причина такого явища – несправність окремих елементів подрулевого перемикача, які такі звуки видають. Можна перевірити якість і кріплення пластику, а несправний перемикач замінити.

    Часто цього вистачає, щоб при повороті керма клацання в рульовій колонці не було чутно.

    Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можнаІноді в передній частині салону при повороті керма лунають скрипи, схожі на човгання. Їх джерело ховається під кнопкою звукового сигналу зверху колонки. При цьому загоряється сигнал проблеми з подушкою безпеки в кермі, не працюють кнопки круїз – контролю.

    Це означає, що непрацездатний шлейф рульової колонки під подушкою безпеки. Він постачає електроживленням механізм цієї подушки, звуковий сигнал і деякі інші прилади автомобіля. Він просто може виявитися серйозно пошкодженим.

    Деякі автомобілісти намагаються усувати такі несправності власними силами. Це не дає ніяких гарантій надійної роботи шлейфу.

    З урахуванням того, що цей пристрій впливає на безпеку, краще виконувати заміну шлейфу рульової колонки досвідченим працівникам автосервісу.

    Безпека руху машини на дорозі вимагає регулярної перевірки справності органів управління транспортним засобом.

    Адже нерівності на дорозі, удари, гальмування і інші фактори негативно впливають на технічний стан органів рульового управління.

    Люфт рульового управління, підвищена зношуваність деталей негативно впливають на керованість автомобіля і безпеку руху по дорогах. Стук в рульовій колонці і зношена рейка є показником того, що пора зайнятися автомобілем.

    Не мало автолюбителів заради економії коштів намагаються власноруч приводити в порядок механізми управління машиною.

    Якщо це стосується не нових вазовских машин, а водій здатний виконати роботу на професійному рівні, такий підхід допустимо.

    Але, якщо виникає необхідність ремонту і обслуговування рульового керування автомобілів сучасних моделей, ці роботи доцільно доручати досвідченим майстрам автосервісу.

    Стук в рульовій колонці: причини несправності і способи усунення

    Рульове управління – це важлива частина будь-якого автомобіля. У ПДР забороняється експлуатація механічних транспортних засобів з різними поломками системи рульового управління. Дуже важливо навіть при незначних ознаках несправностей проводити діагностику або ремонт.

    Стук в рульовій колонці – це вже досить серйозна ознака, який сигналізує про дефекти в рульовому управлінні. Розглянемо типові причини несправностей і способи їх усунення.Усуваємо стукіт в рульовій колонці уаз патріот.  Не так просто, але можна

    Серед основних деталей можна виділити монтажну втулку, кожух, верхній корпус. Також в конструкції є корпус для монтажу підрульових перемикачів, корпус замку запалювання, рульовий вал, контактна група і кріпильні деталі. У деяких моделях автомобілів в конструкції також є хрестовина, кронштейни для монтажу рульового вала, а також підшипник.

    Причини стукотів і пошук несправностей

    Перш ніж зайнятися пошуком можливих поломок, які призводять до некомфортних управління автомобілем, необхідно чітко розуміти, що стукіт в рульовій колонці виникає тоді, коли з яких-небудь причин в механізмі утворилися люфти або порушилася щільність з’єднань.

    Серед головних причин поломок рульового механізму можна виділити кілька типових. Вони однакові для більшості моделей і марок сучасних автомобілів.

    Порада

    Так, перша причина – це надмірно зношений або ж уже повністю вийшов з ладу підшипник в кронштейні рульової колонки. Також причини стуку в рульовій колонці – це що вийшли з ладу або зламані голчасті підшипники в хрестовині рульового вала.

    Ну і нарешті, в процесі експлуатації автомобіля слабшає щільність кріплень і з’єднань в кронштейні і вилках хрестовини на валу.

    способи діагностики

    Щоб зрозуміти, звідки взявся стукіт в рульовій колонці, можна провести візуальну перевірку кожного з’єднання – необхідно визначити наявність люфтів в механізмах. Також в процесі огляду можна визначити і несправні підшипники.

    https://www.youtube.com/watch?v=9PrxGIw7Vwg

    При перевірці стану і пошуку несправностей рульового механізму тестують кожне з’єднання в тому випадку, якщо воно ослабло. Також не зайвим буде після цього протестувати машину в русі. Якщо в процесі їзди стукіт в рульовій колонці не докучав, тоді можна розслабитися. Якщо ж водій чує вібрації і стуки, значить необхідно усунути несправність.

    Усуваємо стуки в рульовій колонці на “Тойоті”

    Процес руху на авто супроводжується постійним обертанням керма, а значить, рульове управління надзвичайно вразливе. Коли механізми зношені, водій чує характерний стукіт в рульовій колонці. “Тойота” також схильна до даної проблеми. Дуже важливо відразу знайти причину і усунути несправність – в іншому випадку колонка може просто заклинити і це спровокує аварію.

    Що найчастіше виходить з ладу в рульових колонках автомобілів “Тойота” і ВАЗ?

    Найчастіше перше, що зношується і виходить з ладу, – втулка. Ця деталь з часом стирається. Внаслідок цього в механізмі з’являються люфти і стуки. Замінити втулку нескладно.

    Другий елемент, який також часто виходить з ладу, – це нижня хрестовина. Вона піддається досить серйозним навантаженням.

    Все це актуально також і для автомобілів ВАЗ, крім класичних моделей. Усувається стукіт в рульовій колонці ВАЗ шляхом заміни аналогічних деталей.

    Як замінити втулку рульової колонки на “Тойоті”

    Щоб усунути стук в рульовій колонці на “Тойоті”, можна замінити втулку. Сам процес заміни не викличе особливих труднощів. Насамперед знімають підрульовий щиток – це просто. Для цього викручуються болти і далі щиток просто знімається з утримують засувок. Потім демонтують частину воздуховода.

    Тепер, коли відкрився доступ до рульовій колонці, необхідно відвернути все, що може заважати її зняття.

    Коли залишилося тільки зняти колонку, слід позначити маркером місце і становище, в яке потрібно буде встановити її після ремонту.

    Знімати колонку потрібно акуратно, так як вона має певну вагу. Укладати механізм рекомендується на що-небудь м’яке – ставити її потрібно рульовим колесом вниз.

    Тепер потрібно приступити до демонтажу втулки, але зробити це вручну не вдасться. Необхідно вкрутити в неї два-три самореза, які послужать опорою в процесі зняття. Коли саморізи вкручені, але не до кінця, рульове колесо накривають чимось м’яким, впираються в нього ногами і плоскогубцями тягнуть за саморізи. Після прикладання сили втулка вийде.

    Після демонтажу вал потрібно ретельно очистити і обробити гарною мастилом. Нова втулка акуратно встановлюється на своє місце. І після цього часто стукіт проходить. Але якщо водій все ще чує його, значить, необхідно замінити хрестовину.

    Як замінити нижню хрестовину

    Для ремонту слід відкрутити захисний кожух, який буде заважати дістатися до хрестовини. Для його зняття потрібно відвернути три болта. Перед викручуванням колонки її блокують. Це дасть можливість зберегти в цілості шлейф звукового сигналу. Так само, як і в випадку з втулкою, тут потрібно маркером зробити позначки.

    Отже, ось вона – хрестовина. Тепер потрібно її розібрати – можна скористатися лещатами і акуратно розрізати. Можна встановлювати нову, але спочатку необхідно підготувати посадкові місця – вони ретельно очищаються і наноситься мастило.

    На хрестовині місця установки також краще підготувати – перед її монтажем знімають кришки і обробляють все місця мастилом. Після запресовування ще раз перевіряють і змащують хрестовину – це збереже її від попадання вологи.

    Уаз “патріот”

    На автомобілях “Патріот” стук в рульовій колонці практично офіційно був визнаний невиліковної проблемою. Але рішення все-таки існує.

    Після проведених власниками “Патріотів” дослідженнями стало ясно, що головна причина цієї неприємності – рульової кардан в моторному відсіку.

    Він являє собою дві частини, які з’єднані між собою шлицами. У нижній частині встановлена ​​наскрізна труба.

    Зверніть увагу

    Проблеми з цією деталлю обумовлені її розташуванням – він встановлений під бачком для охолоджувальної рідини і практично поруч з вихлопних колектором.

    Усунути проблему стукотів дуже просто. Кардан потрібно демонтувати і відмити. Потім слід акуратно розділити дві половинки деталі і очистити їх. Шліци кардана виготовлені з пластику – на них зачищають задирки і змазують силіконовою змазкою. Можна на цьому зупиниться, але це не вирішить проблему повністю.

    Знадобиться шматок завдовжки 20 см від гумового шланга діаметром 18-20 мм. Також слід підготувати ганчір’я. Цей шматок забивають у вигляді кляпа в нижній частині кардана – так можна заблокувати витікання мастильних матеріалів. Усередині фрагмент шланга обробляють силіконом і надягають на проблемний вузол. Потім деталь монтують на своє місце.

    В результаті цих нехитрих дій стуки в рульовій колонці на Уаз “патріот” пройдуть.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…