У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

До сих пір багато автовласників, встановлюючи на свої автомобілі різні декоративні елементи, не думають про те, що будь-яке таке впровадження може бути небезпечним і для автомобіля, і для водія.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

На жаль, статистика ДТП поки не виділяє окремим рядком випадки аварій, що сталися з причини неправильних антикрил та інших подібних виробів. Але, якщо запитати у будь-якого автогонщика, він скаже, що всі ці навороти повинні бути як мінімум безпечні, а найкраще функціональні, т. Е. Нести на собі аеродинамічну функцію.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Необхідно відразу зазначити, що для людини, яка воліє спокійний, розмірений стиль водіння, який пересувається зі швидкостями в рамках ПДД, всі ці елементи, в принципі, не потрібні. Досить закладених виробником аеродинамічних характеристик. Але тим, хто рушає з 60 км / год, а їздить, як звичайно, далеко за сотню, такі деталі вкрай необхідні.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Однак я вважаю, що всім водіям буде цікаво дізнатися, що це за штука і навіщо вона потрібна. І так як ми люди серйозні, то і почнемо з самого важливого і відповідального елемента зовнішнього тюнінгу – антикрила.

Сам цей елемент вперше з’явився в Америці на автомобілі Chevrolet Chaparral 2E 1966 г. Це було величезне антикрило, що спиралося на високі стійки. Але ще в 1965 р на моделі Chaparral 2 / 2C задній спойлер дуже нагадував антикрило і навіть мав спеціальне управління по зміні кута атаки. А деякі прообрази цього аеродинамічного елемента були випробувані ще до Другої світової війни.

В принципі антикрило можна сміливо назвати варіацією на тему вже давно застосовуваного заднього спойлера. Тільки в 1968 р Ferrari вперше вивела на трасу Формули 1 машину з таким корисним нововведенням. Але, так як перші антикрила могли по ходу гонки змінювати своє положення і кут атаки, а технології були ще не настільки досконалі, вони швидко розбовтуватися і часто ламалися.

Численні аварії, пов’язані з ними, спонукали FIA до заборони подібних конструкцій. Але в той же час стали з’являтися більш надійні антикрила, жорстко закріплені на рамі або несе кузові.

Так з часом, пройшовши певну еволюцію, антикрила і взяли відомий всім нам вид. Якщо оцінити все вплив на аеродинаміку автомобіля з боку різних елементів в 100%, то на частку антикрила доведеться більше 40%.

Цей елемент повинен в обов’язковому порядку продуватися в аеродинамічній трубі.

Але якщо подивитися на те, чим зараз завалені ринки, будь-якій людині, що знає, як і чому літає літак, стане ясно, що переважна більшість всіх антикрил насправді такими не є. Існує адже закон Бернуллі, де прямо говориться, що при збільшенні швидкості повітря його тиск знижується, і навпаки.

Зверніть увагу

Саме тому крило літака виконано таким чином, що площа верхнього периметра крила більше, ніж нижнього, тому повітря змушений огинати його зверху швидше, ніж знизу. Тим самим створюється різниця тисків (зверху крила маленьке, а знизу велике), і цей тиск штовхає крило і літак вгору. А що таке антикрило? Це крило з приставкою анти.

Тобто для того, щоб отримати правильну його конфігурацію, потрібно взяти крило літака і перевернути його. Можуть бути й інші варіації, але, знаючи це, можна повірити, що проста дошка з закругленими краями зможе ефективно працювати? А найчастіше на ринках і в магазинах можна зустріти мало не триповерхові антикрила. В крайності вдаватися не можна.

Якщо антикрило буде невелике і знаходитися близько до кузова, воно буде або взагалі нефункціональним, або в кращому випадку діяти як спойлер. Хороший приклад ВАЗ-2110. Останнім часом автомобіль продається з антикрилом на багажнику.

Це саме той випадок, коли воно дуже маленьке. Правильно спроектоване антикрило, для конкретного автомобіля, встановлене в потрібному місці, повернене під вірним кутом, може не тільки збільшувати задню притискну силу, а й перед довантажувати.

А що, якщо все це не дотримати?

Взагалі, ідеальний баланс навантаження по осях 50/50. Одним лише антикрилом таку характеристику не отримаєш. Необхідний передній бампер зі спойлером. Цей елемент практично так само важливий, як і антикрило, – до 40% відповідальності.

Крім того, що попереду знаходиться багато зайвих, з точки зору аеродинаміки, деталей – балки, буксирувальні гаки і т.п., і їх треба закривати, головне завдання переднього спойлера – не давати йти повітрю вниз, під днище автомобіля.

В принципі, чим нижче і далі вперед витягнути нижню кромку переднього бампера, тим краще для аеродинаміки. Цей елемент взагалі дуже важливий для зниження загального коефіцієнта опору повітря. Передній бампер і спойлер також бажано перевіряти в аеродинамічній трубі.

Чому так важливо не допустити повітря під днище автомобіля? Коли повітряний потік потрапляє під днище, він, завихрюючись, стикається про деталі ходової частини, а після проходження під автомобілем заповнює розріджений простір позаду нього.

важливо

Цей ефект дуже яскраво проявляється восени, коли проїжджають автомобілі піднімають опале листя.

Швидкісні автомобілі з низьким кліренсом можуть таким чином «відкривати» каналізаційні люки.

Але така поведінка повітря під днищем забирає багато енергії автомобіля і значно підвищує аеродинамічний опір.

Крім того, накопичуючись під днищем, в моторному відсіку і колісних арках, повітря набуває надлишковий тиск, що сприяє зменшенню притискної сили. Чим це загрожує, пояснювати немає необхідності.

Багато фірм ідуть на різні хитрощі. Аж до установки під днищем спеціальних профільованих панелей. Але простіше і дешевше все ж встановити правильний передній спойлер. Будучи встановленим під переднім бампером, він направляє потік повітря вгору, в сторони, у вентиляційні отвори радіатора і гальмівних механізмів.

І якщо домогтися того, що під днищем буде створюватися розрідження, автомобіль почне сам «прилипати» до дороги. Цей ефект ще називають ground-effect (ефект землі). Але даний ефект дуже підступний. Якщо стійкість автомобіля буде залежати лише від нього, то при найменшому відриві автомобіля від дороги миттєво втрачається керованість.

Правда це стосується в основному швидкісних, гоночних автомобілів. Ще одне завдання переднього спойлера – збільшити притискну силу на передній осі. Це особливо важливо, цей факт безпосередньо впливає на керованість автомобіля на високих швидкостях, а значить, на безпеку.

Дуже часто спідниця переднього бампера використовується для установки протитуманних ліхтарів або більш потужних, галогенних і інших, ламп. В принципі, вони не надають сильного впливу на повітряний опір, але бажано не встановлювати їх близько до боковин.

Чим ближче до центру вони будуть перебувати, тим краще це буде для аеродинаміки.

Порада

Існує і задній спойлер. Ця деталь надає аналогічний вплив на задню вісь автомобіля, але встановлюється або на кришці багажника, або на задній кромці даху. Для деяких автомобілів правильно спроектований задній спойлер може повністю замінити антикрило.

Крім створення додаткової притискної сили, цей елемент використовується для кращої організації повітряного потоку, зривається з даху автомобіля.

Іноді таким чином вдається також домогтися зниження загрязняемости заднього скла, але зазвичай для цих цілей використовуються різні дефлектори, що направляють потік на необхідну ділянку кузова.

Вище вже було сказано про колісні ніші. Так ось, самі ніші, арки їх обрамляють, колеса і диски разом мають важливість в плані аеродинаміки за нашою шкалою до 20%. Тут вплив робить все: від ширини коліс до дизайну диска, від величини колісної ніші до розмірів арок.

Боковини автомобіля приймають на себе лише близько 10% відповідальності. В принципі, їх краще взагалі не чіпати або постаратися не вносити дуже великих змін в загальний контур боковин.

Такі елементи обваження, як накладки на бічні стекла, ручки дверей і на самі двері, особливого впливу на аеродинамічний опір не роблять, але часто і не виправдовують свого призначення.

Самий «безвідповідальний» в плані впливу на аеродинаміку елемент автомобіля це задній бампер. Тут можна знущатися як завгодно. Єдине, чим він може вплинути, так це бічними частинами.

Є ще один цікавий елемент – накладки на капот. Причому, якщо говорити про просто декоративних, то вони швидше за погіршують опір, ніж навпаки.

Я хочу згадати про функціональні накладках, коли капот ріжеться.

Зверніть увагу

Якщо розробник цього елемента знає, в якій ділянці капота створюється зона зниженого тиску, то тоді, прорізавши отвори в даному місці і встановивши спеціальну накладку, можна знизити на кілька відсотків термонагруженность, збільшити інтенсивність повітряного потоку через радіатор, поліпшити обдув двигуна і навіть знизити підйомну силу . Але знайти таке місце можна тільки за допомогою спеціальних досліджень. Окремо треба сказати про «мухобойка» і дефлекторах. Про перші взагалі говорити нічого. Своїх функцій вони не виконують, а капот можуть зіпсувати не тільки естетично, але і реально. За твердженням багатьох фахівців, це абсолютно безглуздий елемент.

Більш складна картина з дефлекторами. В принципі, встановивши таку штуку за задньою кромкою даху і організувавши обдування заднього скла, можна знизити його забрудненість. Але ціною того буде значне збільшення підйомної сили на задній осі.

Про позашляхових прибамбаси краще скажуть цифри (на прикладі автомобіля «Нива»). Люстра прожекторів на даху – +1 л витрати палива на 100 км, кенгурятники і задня запаска – ще +1 л. Чи буде розвиватися ринок аеродинамічного навісного тюнінгу? Без сумніву.

З’явиться безліч екстремальних комплектів, адже саме помітної зовнішності найчастіше шукають автовласники. Однак робота по функціональності елементів поступово вийде на перший план.

Зрештою, не можуть сумлінні фірми торгувати виробами, які не мають повноцінних споживчих якостей.

Проводитимуться роботи по поліпшенню якості і збільшенню тиражности продукції. Фірми нарешті почнуть освоювати нові технології та матеріали. З’являться вироби з карбону і вуглепластика. Вироби почнуть ускладнюватися. Окремо хочеться помріяти про еволюцію антикрила.

Ймовірно, цей елемент в майбутньому придбає власну систему управління (гідравліка або електромотор в перерізі крила), підключену до бортового комп’ютера. З’явиться можливість регулювати кут атаки крила в залежності від швидкості автомобіля, його маневрів і погодних умов.

А можливо, з’явиться антикрило, яке працює не тільки проти прямих повітряних потоків, а й проти бічних вітрів. Хто знає?

важливо

Можливо, скоро тюнінг автомобілів і у нас перейде межу навісного, і стане масовим явищем більш глибоке проникнення в кузов автомобіля: змінюватися крила і боковини, різатися капот і багажник, впроваджуватися нова оптика і т. Д.

Головне – щоб тюнінгові компанії, що виробляють подібні комплекти і роботи, розуміли, що їх головне завдання – не продати товар будь-яку ціну, а проявити турботу про клієнта і запропонувати йому саме те, що буде для нього і корисно, і безпечно.

Інакше ще довго у нас поняття «тюнінговий обвіс» матиме зовсім безсторонні асоціації.

Чим спойлер відрізняється від антикрила? (багато фото)

25.03.2017

Доброго часу доби. У сьогоднішній статті я хочу розповісти, чим спойлер відрізняється від антикрила і показати цікаву плутанину, в назвах виникла тільки в російській і споріднених мовах.

Як на вашу на якій картинці зображено спойлер а на який антикрило?

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Готовий посперечатися, що 2/3 зараз вирішили що зліва спойлер, а антикрило справа. Ну що давайте розбиратися ….

Почнемо ми з походження слова спойлер. Очевидно, що для російської мови слово спойлер рідним не є, воно запозичене з англійської.

По-англійськи правильне написання слова спойлер – spoiler, а переводитися воно на російську мову не інакше як антикрило!

дивіться:

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Таким чином, з точки зору фонетики спойлер і антикрило є синоніми!

Пропоную звернутися до вікіпедії

Спойлер – в автомобілі це спеціальний елемент (або набір елементів), що змінює аеродинамічні властивості кузова автомобіля, перенаправляючи повітряні потоки з цілями зменшення аеродинамічного опору автомобіля, збільшення притискної сили, боротьби із забрудненням кузова автомобіля.

Антикрило – це пристосування, розташоване на кузові автомобіля, що має зазор між своєю площиною і поверхнею, до якої елемент кріпиться. Призначено для збільшення сили зчеплення автомобіля з дорожнім покриттям.

  • Ага, виходить в російській мові різниця є, і вся проблема в злиднях і обмеженості англійської мови!
  • Якщо ви так і не зрозуміли з офіційних визначень, відміну спойлера від антикрила наступне:
  • Спойлер охоплена повітрям тільки з одного боку, а антикрило з двох, я не знаю як ще простіше пояснити різницю.
  • Спойлер служить для збільшення притискної сили автомобіля, зниження його лобового опору або недопущення забруднення кузова (мухобойка на капоті теж спойлер).
  • Антикрило, в основному, служить для збільшення притискної сили.
  • Важливо розуміти, що будь-яке збільшення притискної сили автомобіля йде через збільшення лобового опору, тому антикрило не поліпшити розгінну динаміку автомобіля.
  • Таким чином, ось це спойлер:

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Ось це антикрило:

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

  1. Друзі, я сподіваюся, що тепер ви будите називати речі своїми іменами і не переплутайте антикрило і спойлер.
  2. На цьому у мене сьогодні все, залишайте коментарі та діліться своїм досвідом.
  3. З повагою, адміністратор http://life-with-cars.ru

Антикрило і спойлер: різниця, відмінність, для чого потрібен

На подив багатьох автолюбителів і шанувальників тюнінгу, антикрило і спойлер – різні за своїм призначенням пристрою. Проведемо невеликий екскурс в світ аеродинаміки автомобіля, щоб зрозуміти роль спойлера і заднього антикрила.

З теорії аеродинаміки

Антикрило, що випливає вже з назви, є протилежністю крила. Головний принцип роботи крила – створення підйомної сили. Різниця тисків між нижньою і верхньою площиною профільованого тіла була описана Бернуллі.

Саме профилированная форма крила, при якій верхня площина має велику площу, використовується в авіації для створення підйомної сили. У випадку з антикрилом має місце той же фізичний процес, але тільки крило перевернуто. Таким чином, площина, на якій встановлюється пристосування, отримує додаткову притискну силу.

В цьому і полягає основне призначення аніткрильев.

Як працює антикрило на автомобілі

Площа нижній частині антикрила більше площі верхньої площині, тому повітря над антикрилом проходить швидше. У нижній частині створюється область низького тиску, а у верхній – зона висока тиску. Збільшенню ефекту сприяє розташування епод негативним кутом атаки.

Між нижньою частиною і площиною, на якій встановлено антикрило, має бути відстань для проходження повітряних потоків. Саме таким чином установка заднього і переднього антикрила надає автомобілю додатковий тиск на площу контакту колеса з дорогою.

Іншими словами, збільшується притискна сила.

Трохи про спойлере

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

В автоспорті, як не дивно, спойлери застосовуються для створення розрядження за автомобілем. Завихрення створюють зону низького тиску біля заднього бампера, що сприяє збільшенню притискного зусилля. Збільшується швидкість проходження повітряних потоків під днищем автомобіля. В такому випадку спойлер допомагає всьому кузову автомобіля виступати в ролі антикрила (потрібно згадати закон Бернуллі).

Основні характеристики

Підводячи невеликі підсумки, можна провести загальне порівняння. антикрило:

  • створює притискне зусилля;
  • підвищує коефіцієнт лобового опору.

спойлер:

  • перерозподіл повітряних потоків. Залежно від конструкції, зменшення або збільшення турбулентності (головне призначення заднього спойлера), що сприяє (але не створює) збільшення притискного зусилля .;
  • покликаний зменшити лобовий опір;
  • встановлюваний на авто з заднемоторной компонуванням, сприяє охолодженню двигуна.У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

На цивільні автомобілі монтуються тільки спойлери, так як використання антикрила веде до зростання витрати палива і, як наслідок, кількості шкідливих речовин від вихлопних газів. Саме тому конструкторські бюро працюють над зменшенням значення Сх (коефіцієнт повітряного опору).

чудеса аеродинаміки

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Завдяки великому куту атаки ducktail значно збільшує притискну силу задній осі. А адже саме цю роль виконує антикрило. Також за аеродинамічним елементом створюється розрядження, що змушує повітряні потоки ковзати по кормовій частині автомобіля, попутно захоплюючи гаряче повітря з моторного відсіку. Таким чином, інженери вирішили дві важливі завдання.

Багато сучасні спортивні автомобілі мають кероване антикрило. Воно не тільки може змінювати кут атаки, але і зовсім бути єдиним цілим з кузовом до певного моменту. Антикрило автоматично виїжджає при досягненні певної швидкості, змінює кут нахилу в залежності від гальмівного зусилля і інтенсивності маневрування.

Незважаючи на те що при згадці спойлера у більшості людей виникає уявлення заднього аеродинамічного аксесуара, до розряду розподільників повітряних потоків може бути віднесена навіть «губа» переднього бампера.

Такий передній спойлер відводить частину повітря близько дорожнього полотна, направляючи його побут кузова автомобіля. «Спідниця» дозволяє зменшити завихрення, які неминуче виникають при обгинанні деталей підвіски, трансмісії, вихлопної системи.

Конструктори сучасних авто намагаються зробити днище обтічним, ховаючи елементи під аеродинамічними кожухами.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Спортивні бампера також можуть мати розвинені антикрила. Мова йде не тільки про боліди з відкритими колесами, але і кузовних серіях. Найбільш яскраво такий вид тюнінга представлений в гірських гонках (одиночні підйоми, спуски з пагорбів), а також гонках на час (Time Attack).

Аеродинамічний елемент являє собою вигнуту пластину (найчастіше зі склопластику), яка встановлюється на бампер під певним кутом.

Головна мета елемента – збільшення притискної сили на передній осі, відведення повітряних потоків від передніх коліс, обертання яких призводить до появи паразитного опору.

У гонках на час зросле опір набігаючого повітрю компенсується збільшенням потужності. Головна мета – поліпшити керованість автомобіля, стійкість і ефективність гальмування.

Антикрило на авто – що це і навіщо?

Чого тільки не придумають розробники для поліпшення багатьох характеристик автомобіля. Не виключенням є і антикрила, заслуга яких вже давно оцінена по достоїнству. У цій статті ви побільше дізнаєтеся про цю дуже корисною деталі автомобіля.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Що таке антикрило?

Антикрило – це спеціальна деталь, призначена для поліпшення зчеплення коліс з дорожнім покриттям, а також поліпшення аеродинамічних властивостей. Вперше цей пристрій було застосовано під час автогонок на гоночному боліді відомого спортсмена Джона Холла.

Багато людей помилково плутають дві дуже схожих деталі: спойлер і антикрило. Однак спойлер має інші аеродинамічні особливості і приймає форму кузова, щільно облягаючи його по краях.

Крім того, спойлер має щільне кріплення, плавно перетікає в кузов автомашини. Антикрило ж кріпиться на спеціальних кронштейнах і робиться набагато вище задньої частини кузова.

Багато автомобілів і зовсім мають антикрило, значно піднімається над кузовом.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Багато водіїв самостійно встановлюють антикрило на свій автомобіль, абсолютно не розуміючи його призначення. Неправильно встановлене антикрило не тільки не поліпшить притискну силу, але може запросто створити додаткові проблеми в аеродинаміці.

Занадто піднята передня частина автомобіля погіршує розгін роблячи його менш динамічно, відповідно збільшується витрата палива, а стійкість стає тільки гірше.

Виходячи з цього, важливо, щоб антикрило було встановлено в потрібному місці і мало правильний кут повороту.

Щоб правильно застосовувати антикрило, його необхідно комбінувати разом з переднім спойлером. Для цього виготовляється спеціальний бампер, який направляє повітряний потік поверх кузова, або в радіатор і гальмівні механізми. Основне його завдання – не допускати підйому передньої частини автомобіля.

Переваги та недоліки антикрила

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Крім свого прямого обов’язку, антикрило виконує й іншу функцію – покращує зовнішній вигляд автомобіля, роблячи його більш спортивним. Таке поєднання швидко виділяє автомобіль на тлі інших. Крім того, антикрило забезпечує таке притискання автомобіля, яке захищає його від зустрічного потоку вантажівок.

Багато хто помітив, що при зустрічному роз’їзді з великовантажними автомобілями, легковий автомобіль злегка відкидає в бік. Через це можна запросто втратити керування. Антикрило дуже швидко вирішує цю проблему, рівномірно розподіляючи повітряний потік.

Таким чином, антикрило забезпечує не тільки гарну аеродинаміку, а й підвищує безпеку водіння автомобіля.

У будь-якої системи є і недоліки. Мабуть, головним з них є те, що антикрило має занадто великі габарити і підійде тільки для спортивних автомобілів.

Застосовуючи його на простих седанах, можна запросто погіршити багажник і тоді його відкривання стане великою проблемою. Крім того, велике антикрило заважає ставити автомобіль в низький гараж.

Природно, воно чіпляється за дах і зривається.

Це все, що необхідно знати про антикрила. Якщо ви зважитеся встановити цю деталь на власний автомобіль, то краще всього довірити цю роботу фахівцям в цій області. Самостійна установка антикрила може тільки нашкодити.

Чим спойлер відрізняється від антикрила

Чим спойлер відрізняється від антикрила masterok April 17th, 10:00 У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактахДовгий час думав, що це взагалі понтових елемент конструкції чисто для красоти.Однако, існує два дуже схожих аеродинамічних елемента, які називаються спойлер і антикрило. Навіть візуально ці речі неймовірно схожі. У чому ж різниця? І спойлер, і антикрило встановлюються на кришку багажника і являють собою горизонтальну площину. Простота конструкції дійсно ріднить ці речі, також як і місце їх розташування. Різниця полягає у функціях, які виконують ці схожі візуально елементи. Тепер про кожного з них по порядку.У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактахАнтикрило – це зовсім не декоративний елемент. Як можна здогадатися з назви, воно було створено і застосовується для створення притискної сили, яка в свою чергу утворюється завдяки різниці тиску повітря на нижню і верхню поверхню. Тиск на нижню площину завжди менше, так як через профілю крила повітря повинен пройти велику дистанцію на високій швидкості. Саме тому, такий елемент повинен розташовуватися над плоскою поверхнею, такою як кришка багажника. Притискна сила в свою чергу покращує динамічні якості авто за рахунок поліпшення аеродинаміки.У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактахСпойлер в дійсності виконує подібні завдання, також не будучи виключно декоративним елементом, однак робить це абсолютно інакше. Аеродинамічні якості спойлер покращує за рахунок мінімізації завихрень повітря, які зриваються з краю кришки багажника. Відповідно, чим менше завихрень, тим краще аеродинамічні параметри авто. Все це в свою чергу позитивно позначається на швидкості руху і витраті пального.

[ Джерела ] істочнікіhttps: //novate.ru/blogs/150419/50098/

  • Я ось хоча і досить довго вже за кермом часто не можу дати відповідь в ситуаціях, в яких раніше не попадав і не розбирав з для себе. Та й …
  • Взагалі якщо чесно я зараз вже загубився, коли непропуск на пішохідному переході пішохода вважається порушенням. Вірніше в якому вигляді це має …
  • Давно мене цікавить питання – чому перевірки в різних аеропортах (та й в одному аеропорту в різний час) проходять з різними вимогами. Хіба …

Відмінність спойлера від антикрила

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Привіт шановні автолюбителі і читачі блогу AraFanat.ru. Багато молодих і навіть досвідчені автовласники встановлюють в якості молдингів спойлери, антикрила бічні спідниці і т.д., щоб бути схожими на “гонщиків”. А тепер питання: чому ж гонщики їх встановлюють і в чому їхня відмінність? Справа в тому, що у кожного автомобіля на швидкості, проходження повітряного потоку різний і для того, щоб переправити напрямок повітря в потрібне положення, використовують спойлер.

Спойлер (від англійського spoil, що в перекладі-псувати) це – маленька виступає знімна частина кузова, яка, як правило, погіршує аеродинаміку автомобіля, для досягнення якогось певного результату.

Припустимо, що на автомобілях в кузові хетчбек він потрібен, для того, щоб дорожня бруд не летіла на задню кришку багажника, номера, задні ліхтарі.

Принцип роботи спойлера

За рахунок спрямування повітря на задню частину кришки багажника, знімається розрядження (зазвичай повітря пролітає вище кришки багажника і створюється область низького тиску, іншими словами розрядження), яке всмоктує бруд, пил назад автомобіля.

В автоспорті, так само може створювати розрядження, ззаду автомобіля. За рахунок великого проходження повітряного потоку знизу автомобіля і малого ззаду, збільшується його притискна сила до дороги.

Антикрило ж навпаки, робиться високим видатним в порівнянні зі спойлером і служить притискним зусиллям автомобіля до дороги на великій швидкості, тим самим, надаючи стійкість залізному коню під час руху. Наприклад, у Bugatti Veyron антикрило відкривається на певній швидкості, щоб автомобіль не злетів і йшов впевнено.

Хочу зазначити, що антикрило може змінювати своє положення в залежності від швидкості руху.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах Функції антикрила:

  • при швидкості (приблизно до140 км / ч) антикрило “ховається”;
  • при більш високій швидкості виконує свою функцію, тобто навантажуючи задню вісь;
  • при гальмуванні (високому негативному прискоренні) антикрило стає в положення 45 градусів, тим самим пригальмовує автомобіль (на зразок спойлера у літака).
  • Чому антикрило не можна встановлювати самому?
  • По-перше, його потрібно поставити в правильному місці, з огляду на швидкість потоку повітря і домогтися оптимальної притискної сили.
  • По-друге, кріплення має бути надійне на відміну від спойлера, щоб на великий швидкості не зірвало ваш притискної механізм, і не зіпсувала автомобіль.

Відмінність антикрила від спойлера

  1. Атлікрило: потрібен для притиску задньої осі автомобіля під час руху, надаючи йому стійкості.
  2. Спойлер: потрібен для відводу повітря (щоб усунути розрядження) для захисту від бруду автомобіля.
  3. Загалом, це необхідні елементи для автомобіля і застосовуються для досягнення певних результатів під час руху, а установка ” для краси ” зробить тільки гірше вашого автомобіля, за рахунок неправильної аеродинаміки, що призведе до підвищеної витрати палива.

Ось ще стаття))) Спойлер, антикрило і дефлектор – що це таке? – DRIVE2

Ось ще стаття))) Спойлер, антикрило і дефлектор – що це таке?

Спочатку тюнінг замислювався, як один з методів поліпшення технічних характеристик автомобіля. Він повинен був поліпшити швидкість і динаміку автомобіля. Однак в нашій країні автолюбителі вкладають дещо інший сенс в це поняття. Тюнінгований автомобіль – це крутий автомобіль, причому, чим більше елементів, тим краще.

Сьогодні зробити тюнінг свого залізного коня можна практично в будь-якому автосервісі. Однак зовнішній тюнінг робити в кустарних умовах не можна. Неправильний розрахунок геометрії антикрил або спойлера може привести до досить неприємних наслідків. А деякі автовласники навіть не розуміють різниці між різними деталями тюнінга.

Спойлер і антикрила – найпопулярніші елементи тюнінгу автомобіля. Спойлер дозволяє використовувати з користю перетворення ламінарного потоку повітря в турбулентний, який неминуче виникає при русі автомобіля.

Бувають хвостові і фронтальні спойлери. Антикрило збільшує зчеплення коліс з дорогою. Цей ефект досягається шляхом прідавліванія хвостовій частині автомобіля. Буває так, що антикрило виконує функцію заднього спойлера.

З огляду на той факт, що всі гоночні боліди забезпечені антикрилами, то верхом «престижу» вважається їх установка на звичайний автомобіль.

При цьому багато автолюбителів вважають, що так вони додадуть своєму седану вид гоночного автомобіля.

Ця думка помилкова, оскільки антикрило здатне виконувати свої функції тільки при використанні спеціальних матеріалів, визначеною формою поперечного перерізу і правильному вугіллі кріплення його до автомобіля.

Правильно сконструйований антикрило в своєму поперечному перерізі має форму, що нагадує перевернуте крило, звідси і пішла його назва. Розташовуватися по відношенню до поздовжньої осі автомобіля антикрило має під кутом приблизно в 10 ° -15 °.

Виготовляється антикрило зі спеціальних міцних, але легких матеріалів, наприклад, з алюмінію або деяких різновидів пластика.

Порада

Антикрило повинне мати запас еластичності, але слід пам’ятати, що надмірна м’якість може послужити причиною його поломки.

Грамотно виготовлені і встановлені антикрила додадуть практично будь-якого автомобіля «крутий» вид.

Але варто завжди пам’ятати про те, що навіть самопальні антикрила, які зроблені без урахування технічних вимог, піддаються впливу повітряних потоків.

А неправильний розрахунок може привести до руйнування самої конструкції або пошкоджень кришки багажника, часом, досить серйозним. Тому, не розбираючись в законах аеродинаміки, найкраще довірити установку антикрила професіоналам.

Останнім часом на багатьох автомобілях можна помітити дефлектори. Дефлектор призначений для направлення потоків повітря під певним кутом в певному напрямку. Простіше кажучи, установка дефлектора дозволить уникнути попадання на лобове скло автомобіля комах, а на капот дрібних каменів з-під коліс попереду автомобіля, що йде.

Як би там не було, тюнінг автомобіля краще всього довірити професіоналам. Бажання заощадити в цьому випадку може обернутися серйозними витратами на великий ремонт.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?  Роз'яснюємо на фактах

Спойлер і антикрило в чому різниця

Антикрило і спойлер – в чому різниця?

Не пропусти »» Опублікував: в 29.04.2019 83 Переглядів Два популярних у конструкторів аеродинамічних елемента зовні схожі, і тому автомобілісти часто їх плутають.

А багато і зовсім впевнені, що два слова використовуються для позначення однієї і тієї ж деталі … Переплутати дійсно нескладно.

Що антикрило, що спойлер є горизонтальну площину, та й виявити їх, як правило, можна в одній і тій же частині автомобіля – в районі кришки багажника.

Тут взагалі хто-небудь розуміє різницю між спойлером і крилом (антикрилом)!

Антикрило призначене створювати притискну силу.

Іншими словами, цей елемент повинен встановлюватися на автомобілях, у яких задня вісь під дією аеродинамічних сил має властивість розвантажуватися під час руху на високих швидкостях, а антикрило це недобре обставина компенсує. Однак встановлено, що застосування антикрил виправдано тільки при швидкостях вище 140 км / ч.

І ще треба знати, що гріш ціна тому антикрила, яке змонтували в зоні, де немає достатнього повітряного потоку, і вже зовсім нікуди не годиться, коли антикрило створює не притискну, а підйомну силу. Однак якщо душа все ж так і просить красивого антикрила на свою машину, подумайте ось ще над чим.

Установку антикрила на корму автомобіля можна порівняти з тим, ніби власник завантажив в багажник і постійно возить з собою енну кількість кілограмів додаткової ваги.

Спойлер і антикрило – в чому різниця?

від · 21.03.2015 Багато молодих і навіть досвідчені автовласники встановлюють в якості молдингів спойлери, антикрила бічні спідниці і т.д., щоб бути схожими на “гонщиків”.

А тепер питання: чому ж гонщики їх встановлюють і в чому їхня відмінність? Справа в тому, що у кожного автомобіля на швидкості, проходження повітряного потоку різний і для того, щоб переправити напрямок повітря в потрібне положення, використовують спойлер.

Спойлер (від англійського spoil, що в перекладі-псувати) це – маленька виступає знімна частина кузова, яка, як правило, погіршує аеродинаміку автомобіля, для досягнення якогось певного результата.Допустім, що на автомобілях в кузові хетчбек він потрібен, для того , щоб дорожня бруд не летіла на задню кришку багажника, номера, задні ліхтарі.

Принцип роботи спойлераЗа рахунок спрямування повітря на задню частину кришки багажника, знімається розрядження (зазвичай повітря пролітає вище кришки багажника і створюється область низького тиску, іншими словами розрядження), яке всмоктує бруд, пил назад автомобіля.В автоспорті, так само може створювати розрядження, ззаду автомобіля.

Gorinich911> Блог> «Спойлер» це вам не «Антикрило» !;)

Привіт, нечисленні читачі мого особистого блога!;) Сьогодні не те що б наболіло … і навіть ні то що б сьогодні … ні, справа не в тому, що Павлик Дуров перейшов працювати в Драйв2 і в корені змінив його зовнішню структуру !;)) ) Коротше, дуже часто стикаюся в мережі (в тому числі і на Драйве2) і реальному житті з кричущою несправедливістю … по молодості я що то кому то доводив, поправляв, тролі, але зараз змужнів, відпустив живіт і бороду погладшав і заріс став великий і волосатий … тьху ти … не суть в загальному!;) Простіше кажучи в силу того, що мені по стат усу нині не особливо хочеться витрачати час, нерви і інші людські ресурси на непотрібні дебати, з тими хто слухати і читати мене не хоче, я вирішив написати і описати на скору руку суть моїх обурень в особистому блозі, кому треба той прочитає і зрозуміє, або прочитає і закріпить (бо утворений в цьому питанні), ну а хто нетямущий і з піною у рота і ломота в кистях рук буде строчити коментарі по клаві в цій темі, той середньостатистичний австралопитек мабуть особисто продуває суперкари і гоночні боліди в аеродинамічній трубі, і якщо такий експерт зайде до мене в блог (шанс один на @ хYлі @ рд) … мені буде реально дуже приємно, ласкаво прошу в мою інтернет обитель, про вищі інженерні уми!;) Не хочу зізнаватися і говорити, що я спец в цьому (бо це навіть близько не так, тому і використовувати буду при написанні розумні цитати інших авторів), але суть донести міг у, а дрібниці і нюанси на загальне сприйняття більшості не вплинуть!;) Відразу уточню, що веду мову локально, тільки про задній верхній частині авто, а не про всіх елементах, включаючи бампери, крила і капоти (а-ля боліди Pikes Peak) !;) Отже … »Спойлер»: Загалом то витримка з ВИКИ …: »У автомобілях – пристрій,

Антикрило і спойлер: різниця, відмінність, для чого потрібен

»» Опублікував: в 06.06.2019 7 Переглядів На подив багатьох автолюбителів і шанувальників тюнінгу, антикрило і спойлер – різні за своїм призначенням пристрою.

Проведемо невеликий екскурс в світ аеродинаміки автомобіля, щоб зрозуміти роль спойлера і заднього антикрила. Антикрило, що випливає вже з назви, є протилежністю крила. Головний принцип роботи крила – створення підйомної сили.

Різниця тисків між нижньою і верхньою площиною профільованого тіла була описана Бернуллі. Саме профилированная форма крила, при якій верхня площина має велику площу, використовується в авіації для створення підйомної сили. У випадку з антикрилом має місце той же фізичний процес, але тільки крило перевернуто.

Таким чином, площина, на якій встановлюється пристосування, отримує додаткову притискну силу.

Антикрило і спойлер – в чому різниця?

Переплутати дійсно нескладно.

Антикрило – як випливає з самої назви – створено, щоб створювати притискну силу.

Сила ця створюється завдяки різниці в тиску повітря на нижню і верхню площину.

Зверніть увагу

Тиск на нижню площину нижче, так як через профілю антикрила оточуючий його знизу повітря повинен пройти велику дистанцію, ніж оточуючий зверху (чим більше дистанція – тим вище швидкість і нижче тиск).

Звідси простий висновок: щоб повітря могло обтікати антикрило знизу, потрібен зазор між самим елементом і горизонтальною поверхнею, до якої елемент кріпиться – зазвичай це кришка багажника.

Спойлер і антикрило як елементи аеродинамічного обважування

Зміст [сховати] Далеко не кожен власник автомобіля знає, чим відрізняються спойлер і антикрило, але тільки не той, хто бажає поліпшити аеродинамічні характеристики свого чотириколісного друга на високих швидкостях руху. Перш ніж перейти безпосередньо до того, що ж таке антикрило і спойлер, як вони діють і класифікуються, звернемося трохи до теорії.

  • Серійно випускається авто здатний розвинути швидкість близько 400 км / ч, а літаки злітають при 200 км / ч.
  • Виникає питання: чому ж машини не літають?
  • Розібратися в цьому допоможе такий розділ механіки, як аеродинаміка.

Спойлер і антикрило – елементи аеродинамічного обважування

Аеродинамічні обважування активно використовуються в області.

Всі елементи обважування виконують конкретні функції.

Наприклад, обвіс порогів відводить бічні завихрення при русі, задній обвіс дозволяє уникнути завихрень повітряних мас за автомобілем і так далі.

Незалежно від функцій окремих елементів, всі вони об’єднані одним завданням – підвищити аеродинамічної авто.

Зміст Коли автомобіль рухається зі швидкістю понад 140 кілометрів на годину, за ним утворюється так звана турбулентна зона.

У чому різниця між антикрилом і спойлером?

У даній статті ви дізнаєтеся про антикрило і спойлер – різниця даних деталей і особливості. Дане питання дуже важливий для багатьох водіїв, адже не кожен знає, що відповідати. Адже якщо все пояснювати знає людині, хто хоч трохи має справу з автомобілями, то нічого складного.

Але якщо говорити про різницю спойлера і антикрила звичайній людині, то виникає серйозна проблема.

І в цьому немає нічого дивного.

Щоб не потрапити в неприємну ситуацію, слід прочитати цю статтю і дізнатися, як же розрізняються обидві деталі, що вони з себе представляють. Антикрило і спойлер, різниця не дуже суттєва.

Фахівці відзначають, що обидві деталі виконують практично одну і ту ж функцію, тільки коштують по-різному і мають різний зовнішній вигляд.

Антикрило і спойлер, різниця між ними

Всі ми бачили автомобілі з встановленими на задній частині автомобіля всілякої форми аксесуарами, які багато хто називає то «спойлером», то «антикрилом». Отже, не всі знають, що є що, і навіщо воно конкретно треба. Але ж антикрило і спойлер – це різні речі.

антикрило

Відмінність спойлера від антикрила

Спойлер – це не якась окрема частина кузова, а навпаки, його продовження в будь-який його частини, де є найбільший опір повітрю при русі.

Створений він для кращої обтічності при їзді на великій швидкості, підвищення потужності автомобіля шляхом «обходу» зустрічних повітряних потоків.

Їх встановлюють під бампером для більшої притискної сили передній осі, на капоті, збоку на дверях (передніх і задніх), для тих же цілей.

важливо

спойлер

Антикрило, в свою чергу, кріпиться на задню частину кузова (кришка багажника, дах авто) для того, щоб при високій швидкості автомобіль мав більше зчеплення з дорогою, направляючи своєю будовою потік, що набігає повітря таким чином, щоб машину «притискало» до поверхні, по якої вона їде. Особливо корисно пристрій при їзді по опуклим мостам, всіляким великим нерівностей на дорозі, а також для любителів швидкої їзди, автогонщиків.

Інші «обтічники»

Для поліпшення характеристик транспортного засобу також існують дефлектори для вікон і для капотів. Їх встановлюють для протистояння дощовій погоді, щоб вода не затікала в салон при відкритому вікні, або ж не потрапляла в занадто великій кількості на лобове скло при встановленому дефлектори на капот.

Дефлектор на вікно автомобіля

Спільне в цих пристроїв то, що вони придумані для поліпшення аеродинамічних властивостей транспортного засобу. Для кращого ефекту можна встановити і спойлер і антикрило. Але встановлюйте їх не «для краси», як звик думати обиватель, який нічого не розуміє в механіці, навіть якщо у нього є автомобіль.

Тому для установки одного з них потрібно проконсультуватися із знавцем, який підкаже, як і що правильно зробити, щоб поліпшити аеродинаміку кузова вашого «сталевого коня».

Якщо ж у професійних гонщиків в гаражі є фахівці, які на рівні креслень проектують конструкцію кузова і додатків до нього, потім замовляють деталі, що відповідають розмірам в кресленнях, встановлюють їх і тестують, то для звичайного автолюбителя найкращим варіантом буде звернутися в станцію технічного обслуговування, де ймовірніше, що йому допоможуть в цій справі.

Навіщо потрібні антикрило і спойлер

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…