Мало хто з пересічних водіїв може пояснити колезі-початківцю різницю в серії схожих масел 0w-30, 5w-30, 0w-40 і 5w-40. Як правило, відповідь зводиться до кого, що у них може відрізнятися в’язкість, але, як і чим – вже пояснити складніше.

Однак саме клас в’язкості моторного масла відповідає за те, як воно буде вести себе в двигуні автомобіля при різних умовах їзди, температурі навколишнього середовища, особливості конструкції двигуна і його продуктивності.

Класифікація масла по SAE: в чому суть?

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Система класифікації моторних масел SAE була розроблена американськими експертами понад століття тому, і, незважаючи на настільки поважний вік, зберігає свою актуальність і сьогодні.

Її суть в тому, що мастильні матеріали класифікуються за їх ступеня в’язкості. Наприклад, масла з нульовим вагою, тобто 0w-30 і 0w-40, будуть чудово виконувати свої функції, змащуючи деталі двигуна і облягаючи їм сам процес руху, навіть при екстремально низьких температурах -35 ° … -30 ° С. Є в увазі, що вони максимально збережуть свою рідку консистенцію і не загустеют.

Такі «нулевки» вважаються всесезоннимі маслами, що підтверджує подвійна маркування SAE. При цьому буква W, що стоїть в поєднанні з першою цифрою, вказує на плинність масла при мінімальній температурі навколишнього середовища.

Тобто чим вище цифра, тим густіше буде ставати масло при зниженні ртутного стовпа на градуснику.

Друга цифра маркування показує в’язкість масла при нагріванні двигуна і максимально високу температуру навколишнього середовища, при якій воно може зберегти свої властивості.

  • Що стосується «п’ятірок», тобто 5w-30 і 5w-40, вони трохи менше морозостійкі, так як мінімальна температура прокачування і провертання для них становить -30 ° … -25 ° С відповідно.
  • В цей же час вони краще показують себе на спеці, так як зберігають свою густоту навіть + 30 ° … + 35 ° С.
  • Звичайно, при виборі моторного масла не варто орієнтуватися тільки на погодні моменти, важливо також враховувати тип мотора, режим їзди, особливості конструкції масляних каналів і насоса прокачування, а також рівень зносу двигуна.

Однак в першу чергу при підборі масла потрібно відкрити посібник з експлуатації автомобіля і прочитати, який саме тип мастильного матеріалу рекомендує використовувати виробник. Також там будуть вказані допуски, які також важливі для підбору.

Всі ці фактори важливо знати і враховувати, вибираючи моторне масло для автомобіля.

Масла 0w-30 і 5w-30: чим відрізняються

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

  1. Багато виробників моторного масла для європейського ринку випускають продукт з мінімальною в’язкістю 0w-30, так як вона має оптимальний для клімату цих країн температурний діапазон – -35 ° С до + 25 ° С.
  2. Багато автомобільні концерни рекомендують використовувати саме масло з нульовим вагою, як називають масло 0W, з метою зниження витрат палива і турботі про екологію, а також продовження терміну служби двигуна.
  3. Що стосується масла 5w-30, то у нього температурний режим також всесезонний – від -30 ° до + 25 ° С.
  4. Однак в’язкість цих масел при робочій температурі двигуна в 100 ° С однакова і становить 9,5 мм 2 / с, тому при виборі краще орієнтуватися на погодні умови і режим їзди.
  5. Варто відзначити, що масло 0w-30 краще підходить для зимового використання через більш низької мінімальної температури.

Масла 0w-30 і 0w-40: чим відрізняються

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Як вже зрозуміло з маркування, обидва масла є продуктами з нульовим вагою і підходять для використання при екстремально низьких температурах, тобто при -35 ° С.

Верхній діапазон у них відрізняється, тому і плинність при робочій температурі двигуна буде істотно різнитися.

В’язкість масел 0w-30 і 0w-40 при робочій температурі двигуна в 100 ° С становить 9,5 мм 2 / с і 12,6 мм 2 / с відповідно. Цей показник говорить нам про те, що за інших рівних умов другої масло виявиться більш густим і сформує на стінках двигуна більш щільну плівку, ніж перше.

Що стосується зимового використання, то масла 0w-30 і 0w-40 однаково хороші для цієї мети і будуть справлятися зі своїми функціями.

Масла 0w-30 і 5w-40: чим відрізняються

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Масло 0w-30 ми вже детально вивчили раніше, тому зупинимося тільки на 5w-40 і його можливості.

SAE 5w-40 є гарєєвим мастильним продуктом і має оптимальне для більшості автомобілів показником плинності. Температурний режим – від -30 ° до + 35 ° С.

Цей варіант ПММ найбільш популярний серед автомобілістів через свою універсальність.
Також високий попит на 5w-40 пов’язаний з тим, що воно підходить для моторів з зносом, так як завдяки своїй оптимальній густоті залишається в двигуні, змащуючи його під час роботи і при запуску.

Варто сказати, що 0w-30 буде вести себе краще взимку при екстремально низьких температурах. Однак якщо ви шукаєте дійсно всесезонна олива для двигуна з зносом, то краще віддати перевагу 5w-40.

Чи можна змішувати масло 0w-30 з 5w-30, 0w-40, 5w-40?

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Питання екстреного доливання масла і доречність змішування декількох продуктів з різною в’язкістю часто виникає у автомобілістів. Як правило, така необхідність виникає на трасі або в віддаленому населеному пункті, де асортимент моторних масел в магазині не такий великий, як у великих містах.

Звичайно, експерти радять возити з собою каністру з маслом, яке залито в ДВС. Однак такий передбачливістю відрізняються далеко не всі автомобілісти.

На щастя, навіть якщо під рукою необхідного масла з в’язкістю, наприклад, 0w-30 немає, то можна сміливо купити 5w-30, 0w-40 або 5w-40 і долити. Нічого кримінального не станеться, запевняють авторитетні автомобільні експерти.

Єдине, про що варто пам’ятати, максимальний пробіг для такої суміші – до 3000 кілометрів по трасі. Після цього її потрібно злити і замінити на рекомендований виробником транспортного засобу масло.

Зверніть увагу, що автоексперти категорично не рекомендують поєднувати масла різних виробників. Це пов’язано з різницею в технологіях виготовлення і застосування присадок.

Тест Моторних Масел в -32 (0w20,0w30,5w30,5w40)

Тест моторних масел Bardahi Polymerium і інших масел 0W30 0W40 5W30 5W40

ЗАМІНА МАСЛА | 5W30 vs 5W40 | ЧИ МОЖНА ЗАМІНИТИ 5W30 НА 5W40 І НАВПАКИ

-35 ‘C: Elf 0w30, Mobil1 0w30, Castrol 0w40, Motul 0w40

-34 2011 0W-20 0W-30 0W-40 ZIC Castrol Ravenol Petro-canada Mobil1 Teboil

Olej 0W40 Test Zimna -30 ° C Mobil 1 0W40, Motul 0W40, Castrol 0W40, Addinol 0W40, Rowe 0W40

У чому різниця між маслами 0w30 і 5w30?

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Синтетичне моторне масло – це поєднання базових масел і присадок , що підвищують корисні властивості, таких як стійкість до зношування і захист від корозії. Такі масла відповідають вимогам найсучасніших двигунів навіть в екстремальних умовах експлуатації, при високих показниках температури і тиску.

Основним показником, що характеризує моторне масло, є його в’язкість . Завдяки цій властивості, на деталях двигуна з’являється захисний шар, що запобігає надмірне навантаження від тертя, а значить і перегрів.

У маркуванні масла, SAE, вказуються умови його роботи. Число перед буквою W означає в’язкість при негативних температурах. Чим значення нижче, тим масло краще прокачується в умовах морозу. Друге число, після W, показує в’язкість при позитивних температурах.

При виборі моторного масла, необхідно враховувати кілька найважливіших чинників:

  • Вказівки виробника в інструкції по експлуатації автомобіля (часто двигуни конструюються в розрахунку на певну в’язкість масла)
  • Кліматичні умови, при яких буде експлуатуватися автомобіль
  • Ступінь зношеності двигуна.

На сьогоднішній день найбільш поширеними видами моторного масла є 0w30 і 5w30.

Моторне масло 0w30

Дана мастило є всесезонной , ідеально підходить для використання в умовах суворої зими і нежаркого літа.

  Відповідно до класифікації, мінімальна температура, при якій воно зберігає свої властивості, -35 градусів . Максимальна температура +25 градусів .

Саме при таких погодних умовах гарантується правильна робота двигуна і його захист від зносу.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Часто виробники рекомендують використовувати масла категорії 0w з метою зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище і економії палива.

У разі, коли виникає необхідність долити масло, 0w30 можна змішати зі змазкою інший в’язкості. Але це можливо лише за умови, що у них один виробник.

0w30 не рекомендується до використання в зношених двигунах, які відпрацювали понад 50% свого ресурсу, особливо в жаркий період. У таких випадках краще використовувати масла з великим коефіцієнтом в’язкості.

Моторне масло 5w30

5w30 – всесезонне моторне масло . Призначено для використання при температурному діапазоні -30 – +20 градусів .

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Властивості цієї групи масел відповідають жорстким вимогам використання автомобіля в міських умовах і на автомагістралях. Міський режим зазвичай передбачає:

  • Тривалий час холостий роботи двигуна;
  • Високий вміст пилу в навколишньому повітрі;
  • Експлуатацію автомобіля в умовах пробок.

Саме правильно підібрані мастильні матеріали можуть запобігти значне зниження терміну служби двигуна.

5w30 зазвичай рекомендується до застосування в моторах нового покоління, бажано імпортного виробництва.

Необхідно враховувати, що дані моторні масла, 5w30 і 0w30, повністю відповідають своїм характеристикам тільки в разі, якщо температура двигуна в ході роботи становить 100 градусів . При зростанні навантаження змінюється і температура і властивості мастила, в тому числі в’язкість.

Зверніть увагу

Обидва масла мають близькі один одному параметри, і часто виникає питання про можливість їх змішування. Якщо існує така необхідність, слід пам’ятати головні правила:

  1. Змішуються масла повинні бути тільки від одного виробника. Це пов’язано з відмінностями в технології виготовлення і використанням різних компонентів і присадок.
  2. Обсяг доливаного масла необхідно скоротити до мінімуму. Приблизно 10% доливається технічної рідини часто дозволяють вирішити проблему, уникаючи зміни властивостей і зберігаючи працездатність.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

0w30 і 5w30 – в чому різниця?

Перше, що слід враховувати при виборі моторного масла – нижній температурний межа , при якому зберігається його в’язкість. Вивчаючи характеристики 0w30 і 5w30, можна зробити висновок, що склад другої рідини здатний витримати більш низьку температуру, не втрачаючи своїх основних властивостей. Верхній температурний межа практично однаковий і не має такого значення.

Ще одна істотна відмінність полягає в тому, що масло 0w30 замислювалося виробниками для застосування в двигунах, що мають сажеві фільтри. У той час, як 5w30 в повній мірі виконує свої функції в автомобілях, де така фільтрація не передбачена. Проте, в регіонах з більш суворими зимами рекомендується вибирати 0w30.

При виборі відповідного складу слід враховувати, що виробники часто використовують різні присадки, здатні значно поліпшити якість масла. З їх допомогою, наприклад, поліпшується плинність і відбувається очищення деталей двигуна від різних забруднень.

Незалежно від того, на яке саме моторне масло впаде вибір, необхідно враховувати додаткові параметри, які вказуються на етикетці:

  • Температура спалаху . Визначає кількість легкокипящих елементів в мастилі. Якісний склад має показник понад 225 градусів.
  • Кислотність . Вказує кількість окисних елементів. У якісному маслі він повинен бути мінімальним.
  • Індекс лужності . Визначає здатність складу протистояти різним відкладенням і кислотам, які неминуче з’являються при експлуатації двигуна.

Слід пам’ятати, що спроба заощадити на такій найважливішій матеріалі, як моторне масло, чревата самими непередбачуваними наслідками для автомобіля. Тому слід купувати склад тільки у відомих і перевірених виробників.

Масло 0w30 і 5w30: в чому різниця між товарами?

Одна з найважливіших характеристик моторного масла – його в’язкість. Від цього показника залежить, наскільки швидко система подачі зможе транспортувати складу до двигуна і відкачувати його назад, чи буде речовина виконувати свої функції так, як необхідно.

Занадто в’язке, густе моторне масло не подається в достатній кількості, так як з ним не справляється система подачі. Крім цього, воно створює додаткову перешкоду деталей двигуна, через що підвищується витрата палива і рівень шкідливих викидів.

Занадто рідкий склад недостатньо добре захищає частини мотора від тертя, що призводить до прискорення його зносу. Тому при підборі даної продукції необхідно звертати особливу увагу на цю характеристику.

важливо

Новачкам позначення 5w40, 0w30, 5w30, 0w40 і ін. Ні про що не говорять, різниця для них відсутня. Але саме вони вказують на густоту складу.

В’язкість масла – це не постійний показник, він змінюється зі зміною температури навколишнього середовища. Чим спекотніше, тим більше рідким стає продукт, а з похолоданням він загусає.

Синтетичні і напівсинтетичні речовини в своєму складі містять спеціальні присадки, які відповідають за зміну залежності між густотою і температурою. Саме її і відображають маркування по типу 5w40, 0w30, 0w40 і ін.

Вони показують, при якій мінімальній і максимальній температурі продукт можна застосовувати в двигуні.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

SAE

За в’язкості моторне масло класифікує Спільнота автомобільних інженерів (SAE). Ця організація об’єднує найкращих фахівців Європи в даній сфері. Вона існує понад 100 років. Стандарти SAE визнані міжнародними, ними користується будь-який поважаючий себе виробник, а маркування, як правило, міститься в назві того чи іншого продукту.

Позначення складається з наступних частин:

  • Цифра і буква w (від слова winter) – означає, при якій мінімальній температурі склад буде не дуже в’язким, щоб нормально функціонувати.
  • Число після літери позначає максимальну температуру, при якій можна застосовувати речовина, не боячись, що воно не буде справлятися з навантаженнями.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

  • Стандарти Товариства автомобільних інженерів включають безліч характеристик масла, найважливішими з яких є:
  • Кінематична в’язкість.
  • Пускові властивості – набір показників, які визначають, який опір створює склад при запуску охололого двигуна і чи можливо досягти оборотів, необхідних для запуску, при тій чи іншій температурі.
  • Прокачиваемость – швидкість надходження складу до деталей, що труться при холодному пуску. Показник визначається при температурах, характерних для використання того чи іншого продукту. Наприклад, прокачиваемость масла 5w40 повинна бути достатньою при -30 … + 40 ° С, а 0w30 – при -35 … + 25 ° С.
  • В’язкість при високій температурі. Перевіряється при високих навантаженнях на двигун.

Кожен виробник тестує свою продукцію за представленими показниками і завдає відповідне маркування на банки з маслами.

Розшифровка значень SAE

Як написано вище, перше число і буква w означають нижній температурний поріг, а друге число – верхній. При цьому саме число не вказує на конкретну температуру, т. Е., Наприклад, маркування 5W40 не означає, що масло може бути застосовано при температурах від 5 до 40 градусів. Кожному числу відповідають інші температури:

  • 0W- -35 ° С,
  • 5W- -30 ° С,
  • 10W- -25 ° С,
  • 15W- -20 ° С,
  • 20W- -15 ° С,
  • 30 – + 20 ° С,
  • 40 – + 35 ° С,
  • 50 – 50 ° С,
  • 60 – вище + 50 ° С.

Для прикладу розшифруємо значення 5w40, 0w30, 5w30. 5w40 означає, що речовина може бути застосовано при температурах від -30 до + 35 ° С, 0w30 означає, що склад можна використовувати в діапазоні -35 … + 20 ° С, 5w30 – в діапазоні -30 … + 20 ° С.

Що потрібно пам’ятати?

Відмінність між маслами 5w40, 5w30 і 0w30 – в їх в’язкості і її зміні при зміні температури. Тому категорії «краще – гірше» не підходять для даного стандарту. Продукти просто різні і призначені для різних умов застосування.

Проте масла різної в’язкості можуть краще підходити до конкретного типу двигуна. Наприклад, між деталями старих двигунів через тривале тертя утворюється зазор.

Більш в’язке масло його компенсує, дозволяючи продовжити термін служби авто і підвищити його характеристики.

Є поняття «зимові», «літні» і «зимові» склади. Перші працюють при негативних температурах і швидко розріджується при високих. При цьому показник їх в’язкості в нормальних умовах вище, ніж у літніх і універсальних. Такий склад краще підійде для старих машин. Літні мастила швидко загустевают при негативних значеннях температури, але витримують необхідну в’язкість в жарі.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

На сьогодні найбільшого поширення набули всесезонні масла – 5w40, 5w30, 0w30 і ін. Вибравши складу відповідно до мінімальними і максимальними температурами свого регіону, годі й думати про заміну протягом тривалого часу. Це економить час і гроші. Різниця між універсальними складами – в діапазоні температур їх застосування.

інші стандарти

Крім класифікації по SAE є інша різниця між складами. Існує ще 2 загальноприйнятих в автомобільному світі стандарту, на які також варто звертати увагу: API і ACEA.

Якщо марка в’язкості підібрана правильно, але речовина не відповідає роком випуску чи характеристикам мотора, воно в кращому випадку буде працювати не так ефективно, в гіршому – зашкодить силовому агрегату. Тому на дані параметри також варто звертати увагу. Кожен виробник вказує представлені стандарти на етикетці.

API

API – Американський інститут нафти. Організація існує з кінця позаминулого століття. Вона займається дослідженням і стандартизацією різних нафтопродуктів, в тому числі – моторних масел.

API поділяє всі речовини по їх застосовності до тих чи інших моторам. Найбільше поділ відбувається на склади для дизельних і бензинових двигунів. Далі йде класифікація за роком випуску силових агрегатів. Найсучаснішими є SM і CF.

Перша літера означає тип двигуна (S – бензиновий, C – дизельний).

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Американський інститут нафти досліджує склади по десяткам показників, виходячи з сучасних тенденцій у виробництві моторів, особливостей силових агрегатів тих чи інших років випуску. Даною організації довіряють виробники всього світу, а її стандарти є міжнародними. Тому варто звертати на них увагу при підборі змащуючого складу для своєї машини.

ACEA

ACEA – Асоціація європейських виробників автомобілів. Міжнародна організація, членами якої є найбільші європейські автоконцерни. Зокрема, в неї входять Jaguar, Land Rover, BMW Group, європейське відділення General Motors.

Спільнота класифікував склади по їх застосовності до двигунів тієї чи іншої конструкції. Введено наступні маркування:

  • A / B – для бензинових і дизельних агрегатів;
  • С – для двигунів, сумісних з системою нейтралізації відпрацьованих газів;
  • E – для дизелів, що працюють у важких режимах.

Разом з цими літерами також вказуються цифри, які позначають застосовність мастила в тих чи інших умовах. Наприклад, продукція з маркуванням А3 підходить для всесезонного використання в різних режимах роботи.

На що ще звернути увагу?

При підборі мастила для двигуна також потрібно звернути увагу на наступне:

  • Який склад застосовувався раніше. Зміна речовини на інше – досить відповідальне рішення, яке вимагає ґрунтовного підходу. Наприклад, не можна після синтетичних продуктів застосовувати мінеральні і навпаки. Також не рекомендується різко підвищувати значення речовини по класу API. Все це може привести до поломки двигуна і його виходу з ладу. Тому, якщо машина нормально функціонує, не варто міняти марку мастила.
  • Допуски виробників – це найпростіший спосіб вибрати відповідний продукт. Різні компанії створюють свої коди, що позначають застосовність складу до тієї чи іншої машини. Виробники друкують ці позначення на етикетках. Допуск виробника – гарантія того, що конкретний товар відповідає стандартам, які пред’являє творець авто.
  • Рекомендації. В інструкції до машини повинні міститися рекомендації з приводу того, яке масло слід заливати в мотор. Це може бути відсилання до набору характеристик або конкретній марці. Даним вказівкам варто вірити, особливо якщо авто знаходиться на гарантії.

Якщо у вас немає досвіду в підборі речовини, краще звернутися до професіоналів. Неправильно обраний склад буде поступово руйнувати мотор, підвищить витрата і рівень шкідливих викидів. Тому краще не ризикувати.

Моторне масло 0W-30: розшифровка, таблиця температурного діапазону, відмінності від інших масел

Це не перший, представлений мною огляд, і якщо ви читали інші матеріали, то, напевно, пам’ятаєте, як я радив при виборі відповідного мастила для автомобіля звертати увагу на технічні характеристики моторних масел і, звичайно ж, на в’язкість. Саме цей показник виступає визначальним, і по ньому автовласник зможе визначити, за яких температурах масло збереже свої можливості, а при яких прийде в непридатність.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Масла 0W30 є досить затребуваним, оскільки багато сучасних движки мають допуски і відповідності для заливки продукту з таким маркуванням.

Крім в’язкості, є ще пара-трійка характеристик, які слід брати до уваги, коли набуваєш подібний склад.

Давайте розглянемо моторне масло з маркуванням 0W30 в огляді більш детально і виділимо його основні переваги, позитивні якості та можливості.

Загальний опис мастил цієї групи

Позасезонні мастила мають безліч шанувальників по всьому світу. Це пов’язано з тим, що заливаючи речовина не потрібно турбуватися про його заміну після пришестя іншої пори року.

Масло 0W30 зберігає свої можливості навіть при дуже низьких або високих показниках термометра (від -40 до +35 градусів Цельсія).

Розшифровка масла говорить саме про те, що продукт підходить для цілорічного використання і має такі технічні показники:

показники допуск
Основні тех.параметрів складу:

  • в’язкість при 40 градусах – 54,5 кв. мм / с;
  • в’язкість при 100 градусах -9,9 кв. мм / с;
  • індекс в’язкості – 170;
  • температура спалаху / застигання – 240 / -42.
Зазвичай, мастила мають такі допуски і відповідності:

  • АСЕА А5 / В5
  • АPI SL / CF
  • VOLVO VCC 95200377.

Додатково показники температури можна визначити по маркуванню, де:

  • «0» – вказує на те, що масло підходить для експлуатації навіть при мінімальній температурі в зимову пору року;
  • «30» – відповідає за в’язкість мастил при прогріванні двигуна в умовах максимальної температури.

Якщо говорити простими словами, то чим вище друге число, тим густіше мастило, а значить і використовувати її можна при певних температурних показниках.

Виробники автомобілів нерідко рекомендують використовувати масла з «нульовим вагою», що забезпечує зниження витрат на пальне і сприяє турботі про екологію.

При необхідності, масло можна змішувати з іншими категоріями в’язкості без шкоди мотора. Важливо тільки пам’ятати, що мастило повинна бути однією брендової марки.

Хімічні властивості продукції

Обов’язково варто сказати ще про один момент. Справа в тому, що моторні масла можуть мати різну хімічну основу: мінеральну, напівсинтетичні і синтетичну. У першому випадку, мова йде про натуральні нафтопродуктах, а наступні два варіанти є результатом синтезування масляної основи.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Такі склади вкрай рідко виробляються з мінеральною основою, оскільки готовий продукт повинен ефективно циркулювати по всій системі, очищати її від шкідливих речовин і захищати мотор від зносу.

Мінералка не в змозі забезпечити такий захист. Не часто можна зустріти і напівсинтетику.

Особливо не рекомендується заливати такі склади в турбовані двигуни, оснащені турбінами, оскільки достатній рівень охолодження вони не зможуть забезпечити.

Найоптимальнішим варіантом є мастило з синтетичної основою, яка дозволяє забезпечити належний рівень захисту і повне охолодження системи. Мастила з неприродною основою відрізняються особливою стійкість до температурних перепадів і зберігають свої технічні характеристики протягом усього пробігу (10-12 тис. Км).

У чому різниця між маслами 0w-30 і 5w-30?

Нерідко, люди звертають увагу на те, що в магазинах не часто зустрічаються каністри з маркуванням 0W30.

Справа в тому, що за функціональністю, такі масла відрізняються від інших мастил і більше підходять для екстремальних умов експлуатації (наприклад, якщо дуже холодно).

Якщо порівняти продукцію цієї групи з іншими варіантами змащуючого речовини, то можна легко відповісти на питання, в чому різниця між 5W30 і 0W30.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Мастило 5W30, без сумніву дуже популярний і затребуваний склад на території РФ. Разом з тим, ця речовина має більш високу в’язкість. Дана характеристика говорить про те, що використовувати в дуже холодну пору року, продукт буде кілька важкувато, чого не відбувається з мастилами 0W30. Деякі подробиці можна дізнатися з відео:

Популярні масляні продукти, які мають в’язкість 0W-30

Масло 0w30 користуються непоганим попитом на російському ринку і за кордоном. У виготовленні таких мастил беруть участь багато світових виробників, проте виявити лідера вкрай складно. Кожен мотор має свої особливості і для нього підходить свій склад. Для порівняння, розглянемо кілька масляних продуктів, популярних в Росії:

Найменування моторного масла Коротка характеристика продукту
IDEMITSU Zepro Touring Pro 0W-30 Унікальний синтетик японського виробництва. Відрізняється чудовими тех.параметрів і високою ціною (від 597 рублів за літр).
Castrol Edge 0W-30 A3 / B4 Мастило синтетичного типу, що випускається в Великобританії. Висока вартість і відмінна якість. Користується попитом в європейських країнах.
SHELL Helix Ultra ECT C2 / C3 0W-30 Синтетичний продукт, що випускається в Німеччині. Має відмінні тех.показателі. Відрізняється середньою вартістю.
TOYOTA SAE 0W-30 Японський синтетик високої якості, підходить в основному для автомобілів, що випускаються азіатськими виробниками. Вартість середня.
MOBIL 1 Fuel Economy 0W-30 Непоганий синтетик американського виробництва. Має середню вартість – близько 450 рублів за літр.

Незважаючи на таке розмаїття моторних масел 0W-30, вибрати відповідне по всіх параметрах не складе труднощів. Слід орієнтуватися на допуски і відповідності, розміщені на кожній каністрі.

висновок

Закінчити огляд мені б хотілося невеликими висновками:

  1. Мастила з маркуванням 0W-30 користуються в Росії особливою популярністю і представлені в широкому асортименті. Кожен виробник намагається розширити серію масел за рахунок виробництва такого продукту.
  2. Продукція може мати різну хімічну основу, але особливою популярністю користуються синтетики.
  3. Масла цієї групи відрізняються високою вартістю, в порівнянні з продуктами інших типів. Це пов’язано з тим, що до складу мастил входять унікальні присадки, що підвищують можливості продукції.

Чим відрізняється масло 0w30 від 5w30?

Головним показником моторного масла прийнято вважати його в’язкість. Саме цей параметр гарантує, що на деталях двигуна створюється міцний захисний шар, що виключає їх перегрів і надмірне навантаження через тертя.

В’язкість масла нестабільна, вона залежить від зовнішніх умов, зокрема, температури. Наприклад, в зимовий час склад, якщо він обраний неправильно, може загуснути, втратити свої початкові властивості, перестати забезпечувати мотору адекватний захист.

Найбільш популярними сортами на сучасному ринку є масла 0w30 і 5w30. Розберемося, чим відрізняється масло 0w30 від 5w30, чи є вони взаємозамінними, припустимо змішування, яка небезпека використання неправильного складу.

Правила класифікації

Для початку варто розібратися в загальній класифікації масел, зрозуміти, як читається їх маркування.

Розробкою даного документа займалася асоціація автомобільних інженерів, в якій працюють найкращі фахівці галузі. Існує асоціація понад століття, її стандарти прийняті і визнані в усьому світі, тобто використовуються усіма виробниками технічної рідини. Саме завдяки цьому не виникає проблем з вибором товару під вимоги конкретного автомобіля і погодні умови.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Маркування представлена ​​буквами і цифрами:

  • Перше число, поставлене поруч з буквою W, показує, при якій зовнішній температурі масло починає густіти і доходить до стану, коли втрачаються нормальні робочі характеристики;
  • Друге число, розташоване після літери W, демонструє температуру, коли склад стає надто рідким, нездатним формувати на деталях захисну плівку.

Крім цього, в нормах і стандартах можна знайти інформацію про наступних показниках:

  1. Кінематична в’язкість;
  2. Пускові характеристики, інформація про опір складових товару;
  3. Прокачиваемость. Величина, що визначає, наскільки швидко склад потрапляє на деталі двигуна при його холодному запуску;
  4. В’язкість при підвищеній температурі, коли силовій установці доводиться функціонувати при величезних навантаженнях.

Це відео допоможе вам розібратися з класифікацією моторних масел:

товарні особливості

Щоб зрозуміти, в чому різниця 0w30 і 5w30, потрібно в подробицях розглянути обидва склади.

Отже, 0w30 . Дана технічна рідина оптимально відповідає регіонах, де взимку фіксуються морози, а літо не дуже спекотне. Якщо говорити про конкретні температурах, то допустимий зимовий межа – від 30 до 35 градусів морозу, а річний – 25 вище нуля.

У тому випадку, якщо зазначені діапазони не дотримуються, рідина не може сформувати на деталях щільну масляну плівку, через що інтенсивність зносу збільшується.

Тепер склад 5w30 . Розшифровка його індексу виглядає наступним чином:

  • Нижній температурний ліміт, при якому не відбувається зміни властивостей масла, становить мінус 30 градусів. Йдеться про всі показниках, від основного, в’язкості, до здатності швидко потрапляти на робочі поверхні рухомих елементів і механізмів;
  • Буква W вказує на те, що склад більше адаптований до холодної пори року. Втім, практика показує, що багато водіїв використовують його і влітку, якщо клімат регіону не надто жаркий;
  • Останнє число – температурний максимум, перевищення якого також призведе до втрати маслом своїх робочих характеристик. “30” говорить про те, що даний ліміт становить 25 градусів.

В обох випадках потрібно мати на увазі, що зазначені характеристики актуальні в тому випадку, якщо температура працюючого мотора становить 100 градусів. При підвищенні навантаження вона може змінюватися, в результаті чого змінюються і параметри масла.

У цьому відео розповідається про в’язкісні присадки моторних масел:

Чи сумісні масла?

З урахуванням близькості параметрів двох складів, виникає резонне питання, чи можна змішувати їх?

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Фахівці відповідають на це питання однозначно: змішування допускається масел тільки одного виробника. Технологія виготовлення залежить від виробника, розрізняються використовувані присадки, точні компоненти, їх обсяги і походження.

При змішуванні різних марок можуть проявитися такі ефекти:

  1. Силова установка почне забруднюватися: відкладається шлак, кільця покриваються коксом;
  2. Присадки починають випадати в формі осаду, тобто повністю втрачають ефективність. У деяких випадках спостерігається лише часткове зниження ефективності, але й воно іноді має критичне значення;
  3. Зміна характеристик деяких компонентів через несумісність. Це провокує згортання масла, аж до того, що воно повністю забиває канали.

Найсумніший результат – капітальний результат силової установки, витрати на який часто можна порівняти з покупкою нового мотора.

Якщо ж ви перебуваєте в екстреній ситуації і відповідь на питання чи можна доливати масло 5w30 в 0w30 повинен бути виключно позитивним, варто керуватися парою правил.

Перший момент – обсяг доливаного складу повинен бути мінімальним. Практика показує, що 10% доливаного обсягу дозволяють вирішити багато проблем, але зміни характеристик вдається уникнути, так що працездатність зберігається.

Другий момент – використання масла від того ж виробника, причому навіть в такій ситуації пізніше рекомендується повністю оновити масло в моторі, а також встановити новий фільтр, на якому часто залишаються сліди старого складу.

Що краще?

Досить часто автомобілісти задаються питанням, яка технічна рідина краще, що саме заливати в автомобіль.

Головний момент – нижня межа температурної в’язкості .

Розглядаючи, що гущі: 5w30 або 0w30, можна зрозуміти, що другий склад витримає більше холодну навколишнє середовище без втрати характеристик. Таким чином, саме його варто порекомендувати жителям морозних регіонів. Верхня межа ідентичний, на нього можна не звертати уваги.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Сам же питання про те, який саме склад краще можна вважати некоректним. Властивості масла визначаються не тільки його в’язкістю, але і безліччю інших моментів.

Зокрема, відомі виробники, продукція яких коштує досить дорого, використовують численні присадки, що поліпшують якість складу. Вони можуть, наприклад, природним чином очищати деталі двигуна від нагару та інших забруднень, покращувати плинність, підвищувати ефективність відведення тепла.

Подивіться корисне відео, тест моторних масел в -32 ° C:

висновок

Моторне масло – запорука довговічною, ефективної і безпечної експлуатації силової установки. Вибирати його потрібно з максимальною увагою, звертати увагу на самі незначні, на перший погляд, моменти.

Неприпустима і економія . Погоня за дешевизною, покупка товару невідомого бренду часто призводить до того, що інформація, зазначена на етикетці, не має нічого спільного з реальністю, через що відбувається поломка.

Вихід один – покупка масел виключно перевірених виробників, будь то Motul, Shell або ZIC.

( 1 раз, оцінка: 5,00 з 5) Завантаження …

Чим відрізняється масло 0w30 від 5w30?

Нескінченна тема про масла плавно переповзла на чисту синтетику. Судячи з того, чому присвячено обговорення, а саме масел 0w30 і 5w30, мова піде про хороших сучасних машинах і їх двигунах. Під сучасною машиною будемо розуміти випуск максимум десятирічної давності. Але почнемо знову з теорії.

Читаємо маркування 0w30 і 5w30

Маркування говорить про те, що масло синтетичне, всесезонне, тобто зима літо. Міняти його потрібно не від зміни погоди, а від намотаних кілометрів, до речі синтетичні масла – це не показник заміни в 15000, багато хто з них потребують оновлення і через 10000.

Далі, то що скаже будь-який обиватель – автолюбитель. 0W показує завод движка на холодну при мінусі 55 – 60, – мінус 35 – 40 за Цельсієм відповідно. Але це тільки видима різниця, про невидиму потрібно читати дрібним шрифтом на звороті упаковки, а там, як раз ті характеристики, які повинні співпасти з написаним в сервісній книжечці самим виробником мотора.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Так ось, кожен виробник олії, випускаючи лінійку своїх продуктів, додає різні присадки, різного походження і головне випущені за різними технологіями, тому існуючу думку, що в синтетику можна лити будь-яку синтетику помилково. Навіть на прикладі моторних масел 0w30 і 5w30, це легко довести на очевидному, в рамках одного виробника.

У чому різниця між 0w30 і 5w30?

Присадка для масла – це своєрідний клубок, що складається з полімерів, власне з яких і зроблена присадка. Так ось, при зміні температур, цей клубок починає розгортатися і згортатися, а як відомо будь-клубок складається з ниток, а нитки з волокон, скручених між собою.

Коли жарко, волокна починають розширюватися, нитка набухає і розгортається, клубок починає розмотуватися, стає холодніше, розворот відбувається менше, в мороз все сплять в клубку і задіюються інші полімерні сполуки, які працюють в холод.

Порада

Кожен завод мотора, це сигнал для якогось дії клубка, відповідно і для з’єднань – ниток.

У моторного масла 0w30 структура відмінна 5w30 при всій їхній зовнішній схожості, так як 0 добре себе веде і при 60 градусах морозу, там де 5-ка вже застигне. У сухому залишку отримуємо, що виробник застосував різні клубки для цих масел в будь-якому випадку, тому підбір масло треба здійснювати індивідуально і грунтуючись на показниках творців двигуна.

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Далі, крім температурних катаклізмів з маслами, між 0w30 і 5w30 є ще велика різниця. 0w30 спочатку розглядалося виробником, як масла для двигунів, оснащених фільтрами саж, а 5w30 без них.

Варто зазначити, що на території Росії машини не випускаються і не ввозяться (мається на увазі офіційний великомасштабний ввезення) з двигунами, які мають фільтр сажі.

Можливо вся справа в нашому паливі, якість очищення якого, залишає бажати кращого, тому в більшості випадків моторні масла 0w30 в принципі не потрібні, особливо для середньої смуги і регіонів з помірним і теплим кліматом. Для зони Півночі звичайно ж синтетика 0w30 дуже актуальна, саме по своїй в’язкості при низьких температурах (дивись м класифікацію по SAE).

Виходячи з усього сказаного, треба розуміти, що якщо відмінності між маслами 0w30 і 5w30 є навіть у одного виробника, то у різних воно обов’язково буде, навіть при всьому тому, що етикетки можуть збігатися з точністю до коми.

Вся справа у виробництві присадок, нитки клубка різні по довжині і по товщині, тому крім агресивної серед двигуна, в якій працює масло, ви додасте ще агресію між полімерними сполуками різного типу, хоча багато сервіс – доки кажуть що доливати можна будь-, аби не мінералку в синтетику.

Допуски або що говорять в сервісі

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

Двигуни минулого покоління, на яких в основному все і їздять, відносяться взагалі до допускам 502 – 505, про допуск на кожен конкретний двигун написано в його паспорті, мануале або сервісної книжечці. Наприклад популярний Castrol 5w30 не мав допусків понад 505.

Сучасні Автомотор вже підвищили вимоги і допуск сучасних масел став від 504 до 506, цікаво те, що деякі виробники, наприклад Мобіл взагалі випускають масла 506 серії, а 507 так само рекомендують для сажових фільтрів, у них в 506 допуск є мастило і 0w30, і 5w30.

В авторизованих сервісах кажуть правильно, одного виробника можна змішувати в допуски, наприклад в 506 залитий можна додавати 507 спокійно, так як працює формула, більш високий допуск завжди поглине нижчий, в даному випадку 507 з’їсть 506.

Питання в іншому, а чи треба це робити, тому що чим вище число, тим вище вартість масла, і якщо машинка прекрасно їздить на 502 маслі по допуску, навіщо в неї пхати 506 або 507. Потім доведеться переходити на нього повністю або мити движок, тому

в високий допуск низький заливати не можна.

На останок ще раз хочеться сказати, використовуйте тільки те масло, які вказано в сервісній книжці, там і про допуски і про в’язкість, і про рекомендовані параметри використання та заміни написано, а головне легко визначити яке масло потрібно конкретно 0w30 або 5w30.

Масла 0w – 30 і 5w – 30: в чому різниця?

Автолюбителі цікавляться: «Автомастила 0w – 30 і 5w – 30 в чому різниця?» Виробники моторних рідин наполягають: для кожного типу двигуна потрібно застосовувати суміш з певними якостями. Приступимо до вивчення відмінностей між маслами.

зміст

  • 1 Загальні характеристики
  • 2 Основні відмінності між маслами
  • 3 Висновок

загальні характеристики

Автомастила використовують для:

  • зменшення зносу в вузлах тертя;
  • очищення елементів двигуна від частинок переробленого палива;
  • захисту мотора від перегріву, запобігання корозії;
  • зменшення утворення продуктів окислення.

Забезпечуються властивості сумішей різними хімічними складами. Для зручності підбору необхідної автомобільної рідини, різниця в їх характеристиках відбивається на каністрі у вигляді маркування.

За SAE 0w – 30, 5w – 30 означає зміну в’язкості (плинності) суміші в залежності від температури. Високотемпературний показник обох масел однаковий (30): при температурі до + 250С двигун захищений від перегріву, буде нормально працювати.

Основні відмінності між маслами

Між низькотемпературними характеристиками є деякі відмінності:

  1. 0w – забезпечує проворачивание при температурі -30 0С, прокачиваемость при – -35 0 С;
  2. 5w – забезпечує проворачивание при температурі -25 0С, прокачиваемость при – -35 0С.

Перша рідина витримує великі морози, дає можливість здійснювати пуск двигуна без прогріву, плюс прокачування рідини по системі змащення. Якщо 5w – 30 застосувати при температурі нижче -350С, вона почне кристалізуватися, втратить плинність.

Поліпшення роботи моторної суміші 0w – 30 на морозі досягається додаванням до її складу ПАТ, що забезпечують збільшення щільності захисної плівки на елементах силового агрегату для холодного пуску.

Відповідаючи на питання: «Автомастила 0w – 30, 5w – 30 какая разница?», Враховуйте основу, вона буває синтетична, напівсинтетична, мінеральна. Перевагу віддавайте синтетиці, напівсинтетиці. При ідентичною базі, суміші відрізняються плинністю, хімічним складом присадок.

Аналогічна ситуація виникає з 0w – 40, 5w – 40. Їх діапазон високих робочих температур однаковий (становить + 200С … + 250С), низькотемпературний показник відрізняється (дорівнює попередньої маркування).

0w – 40 більш текуча, забезпечує кращий пуск двигуна на морозі, ніж 5w – 40.

Ознайомитися з залежністю між в’язкістю, трибологічних властивостями і маркуванням масел можна, подивившись відео:

0w – 30, 0w – 40 коштують дорожче, ніж 5w – 30, 5w – 40: ціна і якість додаються в них присадок вище, ці моторні масла не кристалізуються, мають достатню плинність для прокачування сумішей по системі змащення взимку. Рідини з показником 40 забезпечують захист мотора при високих температурах за бортом авто.

висновок

У чому різниця між маслом 0w30 і 5w30?  Говоримо за фактами

0w – 30, 5w – 30 краще використовувати в американських авто, застосування в них сумішей з більшою в’язкістю шкодить мотору: збільшується навантаження в парах тертя, зростає витрата палива.

Вибираючи між маслами 0w – 30, 5w – 30, враховуйте рекомендації дилера авто, використання рідини з недостатньою в’язкістю не забезпечить освіту нормальної товщини захисної плівки на елементах приводу, виникне сухе тертя, що приводить до передчасного зносу мотора. Густіші моторні суміші, ніж рекомендовані, збільшать навантаження на силовий агрегат.

Звертайте увагу на наявність спеціального маркування на каністрі, вимагайте сертифікат якості у продавців. Беріть до уваги пробіг мотора: при його тривалій роботі збільшуються зазори в вузлах тертя.

Моторна рідина з маленькою в’язкістю не зможе їх заповнити, збільшиться витрата палива.

На таких приводах присутня певна кількість нагару: замінюючи одне масло іншим, вибирайте ідентичну основу, якщо була залита синтетика, використання мінералки неприпустимо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…