Більшість сучасних виробників автомобілів, звичні тросові механізми замінюють електричними. У цій ситуації виникає багато питань, пов’язаних з принципом її дії, перевагами перед тросовими гальмами, що виникають несправностями і способами їх усунення. Дані питання більш ніж актуальні.

Принцип роботи електронної педалі газу

Технології сучасності все більше спрощують життя людини, звільняючи більше часу.

Звичайно, в цьому нічого поганого немає, але роль людини поступово знижується, що веде до делегування повноважень і важливих рішень електроніці.

І педаль має подібне походження, підтверджує вищесказане. Це є мінусом для тих, хто розбирається в своєму авто.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

  • Для що не цікавляться будовою і функціонуванням механізмів, подібні системи дійсно корисні.
  • Електроніка працює за наступним принципом.
  • В результаті натискання на педаль газу, інформація про куті нахилу до своїх достатків електричних сигналів передається в блок здійснення операцій.
  • Електронний блок управління визначає необхідний кут відкриття заслінки дроселя.
  • Відкриття приводом також здійснюється за заданими показниками, під тим же кутом.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

При необхідності зміни кута, блок управління здійснює цей процес самостійно.

В даному випадку регулювання процесу водієм повністю, неможлива.

Несправності електронної педалі газу

В основному всі проблеми пов’язані з електричними ланцюгами.

Опорна деталь педалі оснащена парою датчиків.

Їх завдання здійснювати передачу сигналів зміни положення акселератора.

На панелі є індикатор, який буде сигналізувати про несправності системи.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

При псуванні одного датчика обертів двигуна зростають з низькою швидкістю. Якщо ламаються обидва пристрої, то активується аварійний режим, двигун функціонує в холосту.

  1. В результаті поломки потрібна заміна педалі, так як датчики не підлягають відновленню.
  2. Втрата цілісності проводки веде до збою в роботі дроселя.
  3. Якщо в непридатність прийде електричний двигун, то інформація на моніторі відобразить помилку, яка свідчить про аварію.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Дані проблеми вирішуються просто. Прискорювач електронної педалі газу, при його поломки, замінюється новим.

Ремонт електронної педалі газу

Часто, самостійний ремонт має на увазі заміну всієї системи.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Але попередньо рекомендується визначити підстави, результатом яких стала поломка.

Для перевірки педалі, попередньо вивчається технічна документація. Щоб її отримати, необхідно відключити датчики і колодку, послабити кріпильні гайки і видалити їх.

Мультиметр необхідний для визначення показників.

Він фіксується на різних висновках.

В процесі контролюється його активність, т. Е. Визначається опір. У нормі спостерігається повільне зниження.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

  • У ситуації зі стрибками, напрошується висновок: деталь вийшла з ладу.
  • Якщо завдано збитків проводці, то ремонт цілком здійснимо.
  • Встановивши дефекти дроти, пов’язані з його розривом або втратою цілісності ізоляції, проводяться такі заходи.
  • Знімається джгут.
  • Для цього скоба звільняється за коштами відпаювання проводів.
  • Після чого проходить процес витягування кабелю.

Провід замінюються на нові, місце роз’єму під педаллю розпаювали. Після відновлюється заслінка і автомобіль готовий до експлуатації.

  1. Електронний коректор застосовується прі не збігу часу по залученню зрадили газу і дії двигуна.
  2. Простіше кажучи, дія відбувається пізніше визначеного терміну.
  3. Так звана шпора, дозволяє максимально зменшити проміжок відкриття і натискання заслінки.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Даний датчик проводить обробку сигналів, з подальшим їх перетворенням.

Якщо досвід самостійних робіт не дозволяє проводити ремонт самостійно, то завжди можна скористатися послугами станцій техобслуговування.

  • Краща гальмівна рідина, принцип вибору
  • Машина не заводиться в мороз, причини, як усунути, корисні поради
  • Медкомісія на водійське посвідчення 2019
  • Розрядка акумулятора, як марно не витрачати заряд акумуляторної батареї автомобіля
  • Потіє фара зсередини, що робити
  • Тріщини і відколи на лобовому склі, ремонт лобового скла своїми руками
  • Обігрівач ваз 2107. Погано гріє пічка ваз 2107: як відремонтувати пічку на ВАЗ 2107
  • Незамерзайка, що це таке і як правильно її вибрати
  • Заміна гальмівної рідини, як правильно зробити заміну гальмівної рідини своїми руками
  • Підігрів сидінь автомобіля, накидки з підігрівом на сидінні автомобіля, відгуки користувачів
  • Як замінити лампочку в автомобілі
  • Масло в коробці передач, чому піниться масло
  • Як правильно зробити полірування кузова автомобіля своїми руками
  • Вибираємо легкосплавні диски, позитивні сторони легкосплавних і кованих колісних дисків.
  • Як поміняти фільтр на автомобілі своїми руками
  • Атермальне тонування плівкою «Хамелеон», що це таке, як правильно вибрати плівку
  • Переваги та недоліки штампованих металевих дисків у порівнянні з литими, корисні поради
  • Жести і світлові сигнали водіями
  • Тюнінг Ваз 2114: доробка ваз 2114, про все потроху
  • Якщо машина застрягла в снігу що робити, як виїхати, поради професіонала
  • Застрягла машина в снігу як витягнути, як виїхати якщо застряг в снігу, корисні поради
  • Дросельна заслінка, чистка дросельної заслінки своїми руками
  • Lada Vesta офіційні версії. Переваги та недоліки Lada Vesta
  • Як відремонтувати моторедуктор грубки ВАЗ 2110
  • Блок управління пічкою Калина: пристрій, ремонт і заміна блоку управління грубки Калина
  • Що таке пневмотестери, як оцінити його свідчення?
  • Масляний насос ВАЗ 2107, ремонт і заміна масляного насоса своїми рукам
  • Автолампи: світлодіодні, галогенові, лід лампи Як підібрати лампи в автомобілі
  • Причини витоку антифризу: несправна система охолодження, радіатор охолодження, радіатор грубки, несправності в з’єднаннях, антифриз в моторному маслі.
  • Як сфотографувати автомобіль для продажу, корисні поради
  • Як вибрати автосервіс (і при цьому заощадити), корисні поради
  • Як завести машину взимку, корисні поради
  • Що може стукати в автомобілі? Як визначити причину стуку?
  • Як провести діагностику автомобіля своїми руками
  • Автономний передпусковий підігрівач, автономний підігрівач з дистанційним або програмованим запуском
  • Заміна сайлентблока важеля передньої підвіски, як замінити сайлентблоки передньої підвіски своїми руками?
  • Датчик холостого ходу несправності ВАЗ Ознаки несправності датчика холостого ходу ВАЗ 2110, 2107, 2109. Заміна датчика холостого ходу своїми руками
  • Чи треба прогрівати двигун?
  • Як самому почистити дросельну заслінку?
  • ВАЗ інжектор погано заводиться в мороз, що робити

Електронна педаль газу – як знайти поломку і усунути її? + відео

Як працює електронна педаль газу, як проявляються її переваги і недоліки, які несправності зустрічаються найчастіше, і як з ними боротися? Всі ці питання дуже актуальні, адже сьогодні багато виробників автомобілів замінили традиційний тросовий привід на більш сучасну електронну педаль.

https://www.youtube.com/watch?v=y19hG16vsyI

Сучасні технології спрямовані на те, щоб максимально полегшити наше життя.

З одного боку, це величезний плюс, але з іншого – вони просто позбавляють нас можливості ухвалювати будь-яке рішення, вірніше, коректують його, і таким чином, що не завжди можна домогтися бажаного результату.

Це добре видно і при роботі настільки популярною в сучасному автомобілебудуванні електронної педалі. Хоча для тих, хто невпевнено себе почуває за кермом, і тим більше не вникає в технічні нюанси авто, це нововведення тільки в плюс.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Принцип роботи електронної педалі газу наступний: після натискання водієм акселератора дані про кути натискання відразу ж потрапляють в блок управління за допомогою спеціальних датчиків.

Далі в хід йде ЕБУ, який і розраховує необхідний кут відкриття дросельної заслінки, а привід, виходячи з отриманих даних, відкриває її на цей кут.

При цьому якщо раптом необхідно буде змінити величину цього кута (для більш економічного режиму або ж безпеки), то блок управління робить це сам, без отримання відповідної команди. Виходить, що водій не може на всі 100% регулювати цей процес.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Коли необхідна заміна електронної педалі газу?

У зв’язку з тим, що це електронний привід, то і основні несправності в ньому пов’язані з електронікою. У кронштейні педалі вбудовані два датчики, які передають команди на блок управління.

Якщо один з цих датчиків вийде з ладу, то на панелі загориться лампочка, що відповідає за справність системи управління двигуном. В цьому випадку ЕБУ переходить до резервного режим (обороти ростуть набагато повільніше).

Якщо ж з ладу вийшли два датчика, то включиться аварійний режим, і движок буде працювати як на холостому ходу. Так як датчики ремонту не підлягають, необхідна заміна електронної педалі газу.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Також може пошкодитися проводка, і тоді порушується робота дроселя. Якщо ж зносився електричний двигун, то на моніторі також видається помилка, яка вказує на аварію. Ці ушкодження можна усунути, але якщо з ладу вийшов прискорювач електронної педалі газу, що відповідає за динаміку авто, то дану деталь варто негайно замінити новою. Як це зробити, ми розглянемо трохи нижче.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Ремонт електронної педалі газу – виправляємо поломки самі

В основному при будь-яких проблемах потрібна заміна всього вузла в цілому.  Але перш ніж приступати до таких рішучих дій, не завадило б з’ясувати причину поломки. Для цього, звичайно, варто ознайомитися з інформацією, як перевірити електронну педаль газу. Для цього необхідно роз’єднати колодку і датчики, а потім, відкрутивши кріпильні гайки, демонтувати педаль.

Безпосередньо для перевірки потрібно мультиметр: під’єднуючи його до різних висновків, стежимо за зміною електричного опору. Воно повинно зменшуватися плавно, якщо ж спостерігаються скачки, то деталь несправна.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

У деяких же випадках можливий і ремонт електронної педалі газу, припустимо, при пошкодженні проводки. Так що, виявивши дефект (порушена ізоляція, пошкоджені самі дроти і т.д.), діяти потрібно за такою схемою.

Звільнивши вісь кріплення шестерінки, знімаємо джгут. Для цього необхідно отпаять дроти, звільнити скобу і витягнути кабель. Потім робимо заміну проводів, і, розібравши роз’єм під педаллю, розпаювати їх.

Тепер можна зібрати заслінку і спокійно їздити.

Якщо ж автомобіль реагує на натискання акселератора, так би мовити, «з запізненням», то потрібна шпора (електронний коректор) педалі газу. Цей пристрій дозволяє скоротити інтервал між натисканням і відкриттям заслінки до мінімуму. Це окремий модуль, який підключається до датчиків і через мікропроцесор перетворює подаються з них сигнали, а потім подає їх на контролер.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Так ми бачимо, що електронна педаль газу, тюнінг якої можливий в будь-якому спеціалізованому центрі, з одного боку, є явним результатом прогресу, а з іншого – дещо обмежує наші бажання. Правда, якщо ви не належите до категорії тих людей, яким потрібно «проїхатися з вітерцем», а волієте їздити акуратно з мінімальними витратами палива, то даний варіант буде саме для вас.

Помилка педалі ГАЗу ВАЗ 2114 – Автогностіка

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Несправність плаваючих оборотів на холостому ходу – досить поширена проблема, особливо, якщо говорити про моделі ВАЗ-2114, яка, на жаль, не може порадувати надійністю і довговічністю комплектуючих.

У даній статті ми поговоримо про те, як розпізнати проблему, ніж вона може бути викликана, і що робити, якщо холостий хід нестабільний.

Трохи про холостий хід автомобіля

Холостим ходом називають роботу силового агрегату в статичному положенні автомобіля, тобто, коли авто нерухомо, і включена нейтральна передача.

При такій роботі двигуна, навантаження на нього мізерна, і, отже, витрата пального невеликий. Холостий хід зазвичай застосовується для прогрівання системи в зимові морози, щоб розігнати масло і не допустити замерзання. Також цей режим застосовується при неможливості відключення мотора.

При нормальній роботі холостого ходу, стрілка тахометра вказує на 2 000 оборотів і повільно опускається до восьмисот оборотів. Але, якщо в системі стався збій, то обороти як би живуть своїм життям, то злітаючи до неймовірних висот, то падаючи на саме дно.

  • В такому випадку обороти можуть коливатися від мінімуму, п’ятисот до максимуму, півтори тисячі обертів на хвилину.
  • Особливо часто це відбувається в нових моделях ВАЗ, оснащених електронною педаллю, Е-газом, яка, з одного боку, відкриває перед водієм нові горизонти, а з іншого, надає йому ще головного болю щодо усунення неполадок настільки крихкого і ненадійного електронного обладнання.
  • Варто сказати, що визначення істинної причини неполадки в холостому ходу – непростий процес, але, якщо залишити все, як є, то можна привести до серйозних проблем, підсумком яких може стати повна зупинка роботи двигуна і необхідність дорогого його ремонту.
  • А тепер про всі неполадки і способи їх усунення докладніше.

Неполадки і способи їх усунення

Причин нестабільного холостого ходу – маса, причому вони відносяться, як до карбюраторних двигунів, так і інжекторним і навіть дизельним, як до конструкції старого типу, так і з новою педаллю Е-газу, якою так пишається АвтоВАЗ. Почнемо з проблем, що відбуваються в моторах карбюраторного типу:

  1. Сталося збіднення паливно-повітряної суміші. Щоб усунути цю проблему досить усього лише провести регулювання до рівня восьмисот оборотів.
  2. Нестабільний хід може статися і через знос карбюраторного клапана. В такому випадку, двигун працює виключно при витягнутому режимі подсоса. Для усунення проблеми, потрібно замінити дефектну деталь на нову.
  3. Трапляється і так, що забруднюються канали системи. Тоді пальне не отримує потрібної порції повітря і призводить до збою. Тут досить лише прочистити канали.

У инжекторном типі мотора причин збою не менше.

  1. Перше, що можна перевірити – це підсос повітря. Обов’язково перевірте з’єднання впускного колектора з циліндрами, що не зносилися чи там прокладки. На тому ж колекторі стоять гумові заглушки, якщо вони тріснули, краще замінити їх. Перевірити все це можна купивши в магазині очищувач карбюратора, або будь-яку іншу горючу річ, заведіть машину і окропити всі стики, якщо буде підсмоктування то машина почне смикатися, в тому місці і шукайте.
  2. Можуть викликати прогалини в оборотах і збої в датчику РХХ (регулятор холостого ходу), буває досить зняти його і почистити або оглянути його на пошкодження і при необхідності поміняти.
    Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси
  3. Не зайвим буде перевірити і дросельний вузол, так як і він не є сильним місцем чотирнадцятої моделі. Можливо, що дросельна заслінка просто засмітилася, що і дає збої на всю систему. Почистити її зовсім не складно, цю роботу цілком можна виконати і самостійно.
    Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси
  4. Знос або забруднення свічок також впливає на холостий хід, втім, як і на всю роботу двигуна. Це, мабуть, сама швидко вирішується проблема, яку можна прибрати п’ятихвилинної заміною старих свічок на нові.

А ось проблеми з електронним обладнанням, зокрема прославленим Е-газом, це вже набагато складніше. Тут спостерігається:

  • збій регулятора (РХХ);
  • поломка датчика ДМРВ;
  • вихід з ладу клапана EGR (адсорбера);
  • пошкодження проводів.

Регулятор перевіряється за допомогою мультиметра. Якщо прилад видає неприпустимі значення, вище 80 Ом, значить, потрібно замінювати регулятор на новий, так як ремонт його буде проблематичним.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Якщо регулятор знаходиться в нормі, то потрібно перевірити датчик ДМРВ. Перевірка полягає в наступному: відключається роз’єм і включається мотор.

Якщо динаміка оборотів, при початкової півтори тисячі обертів, збільшується, немає сумнівів, що поломка криється саме в датчику. Як показує практика, 80% несправностей ВАЗ-2114 криється саме в цій деталі.

Нестійкий до тривалої роботи і EGR, який регулює викид відпрацьованих газів. Коли він виходить з ладу, нормалізувати роботу можна шляхом очищення клапана.

І останнє, що слід перевірити – це стан повітряних фільтрів, які у чотирнадцятої засмічуються досить часто і саму систему запалювання.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

підсумок

Отже, ми з’ясували причини виникнення нестабільного холостого ходу чотирнадцятої моделі ВАЗа і дізналися методи їх усунення. Залишається тільки побажати, щоб ваша ластівка працювала без збоїв і радувала відмінною роботою!

Електронна педаль газу – дросельна заслінка під контролем

Електронна педаль газу

На сучасних автомобілях замість звичайного тросіковая приводу управління дросельною заслінкою встановлюється так звана «електронна педаль газу». У таких авто становищем дросельної заслінки управляє електроніка.

Коли ви натискаєте або відпускаєте педаль газу, інформація про це йде в блок управління (ЕБУ) і тільки після обробки і коригування вже дається команда в модуль дросельної заслінки.

Про плюси і мінуси такої системи, а також про ознаки несправностей і піде мова в даній статті.

Для тих, хто звик до механічних приводів, де натискання на педаль газу безпосередньо викликає переміщення дросельної заслінки, буде незвичним і невідомим керування автомобілем з електронною системою. Щоб розібратися, потрібно зрозуміти принцип роботи «електронної педалі» та її відмінність від звичайної механічної .

Педаль газу з механічним управлінням дроселем

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

В механическом приводе управления дроссельной заслонкой к педали газа прикреплён тросик, который идёт напрямую из салона в подкапотное пространство и другим концом прикручивается к приводу управления дросселем (полукруглая железная деталь рядом с дросселем). При нажатии на педаль тросик натягивается и тянет на себя эту деталь, которая напрямую соединена с дроссельной заслонкой и находится обычно с ней на одной оси вращения. Заслонка приоткрывает или закрывает трубопровод, по которому в двигатель подаётся воздух. Остальное делает электроника. Чтобы добиться нужного крутящего момента, электронный блок изменяет момент зажигания и момент впрыска топлива в камеру сгорания. Тем самым регулируется топливно-воздушная смесь и достигается требуемая величина крутящего момента.

Педаль газа с электронным управлением дросселем

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Тут всю роботу на себе бере електроніка. На педальному механізмі встановлені датчики положення педалі газу. Інформація з цих датчиків надходить в електронний блок управління, в якому аналізуються всі необхідні параметри для оптимального зміни величини крутного моменту. Ці параметри аналізуються постійно, безперервно і при натисканні на педаль газу, після скоєння потрібних Розрахунок електроніка подає команду в модуль управління дросельною заслінкою. Команда – це сигнал зміни положення заслінки на певну величину кута.

Отримавши таку команду, модуль управління виконує переміщення дросельної заслінки. Для цього використовується електродвигун. Положення заслінки змінюється, також при необхідності змінюються момент запалювання і вприскування, досягається потрібний крутний момент і автомобіль рушає з місця або прискорюється.

У розподільній скриньці розташовані кутові датчики положення дросельної заслінки, інформація з них надходить також в електронний блок, тим самим відбувається зворотний зв’язок і електроніка «дізнається», в якому становищі зараз знаходиться заслінка, виконалася команда на зміну кута і т.п.

Дана інформація з усіх датчиків надходить в блок управління постійно. При зміні будь-якого параметра миттєво вживаються заходи для оптимального зміни інших важливих параметрів.

Завдяки цьому досягається оптимальна робота двигуна, потрібний крутний момент, оптимальний витрата палива, а також стійка робота двигуна на холостих обертах.

Обертаючий момент

Щоб змінити величину крутного моменту, електронний блок управління може змінити один або кілька параметрів:

  • кут відкриття дросельної заслінки
  • тиск наддуву (якщо двигун з турбонаддувом)
  • момент запалювання
  • момент упорскування палива
  • включення / відключення циліндрів

Величина крутного моменту постійно коригується і залежить від наступних чинників:

  • умови запуску двигуна
  • стійкі обороти холостого ходу
  • зміст O2 в відпрацьованих газах
  • обмеження по потужності і кількості оборотів
  • АКПП (при перемиканні передач)
  • слідкування за відпрацьованими газами при гальмуванні
  • примусовий холостий хід при гальмуванні
  • робота обладнання (клімат-контроль, кондиціонер)
  • круїз-контроль (включений режим)

Несправності електронної педалі газу

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

В електронній системі передбачена контрольна лампа EPC, яка загоряється на приладовій панелі при наявності будь-якої несправності в системі або при порушенні її роботи. Якщо сигнал з датчиків перестане приходити або буде приходити невірним, ця лампа сповістить вас про це.

У приводному механізмі педалі газу розміщені 2 датчика – це потенціометри зі змінним контактом, ці контакти стикаються з контактними доріжками. Один датчик потрібен для того, щоб відправляти інформацію про становище педалі. Другий є контрольним і також передає інформацію.

При зміні положення педалі газу відбувається зміна опору цих датчиків, електронний блок «бачить» це зі зміни значення напруги.

Якщо виникають якісь неполадки, то як правило потрібно замінити один або обидва датчика, а також перевірити контакт між датчиком і доріжками. Буває, що на ці доріжки потрапляє бруд або пил і потрібного контакту не достагается. В цьому випадку їх необхідно добре почистити.

При відсутності сигналу з одного датчика положення педалі газу:

  • реєструється несправність, включається контрольна лампа EPC
  • робота на холостих обертах до того моменту, поки система не пізнає працездатність другого датчика
  • після перевірки і отримання сигналу з другого датчика можна їхати далі
  • при натисканні на педаль газу до упору обороти будуть рости повільно
  • система буде намагатися себе «підстрахувати», визначаючи холостий хід за сигналами гальмування і положенню педалі гальма
  • відключаться додаткові системи, що впливають на роботу двигуна – круїз-контроль

При відсутності сигналів з двох датчиків положення педалі газу одночасно:

  • реєструється несправність, включається контрольна лампа EPC
  • на педаль газу не реагує
  • на холостому ходу обороти підвищені до 1500 об / хв

При відсутності сигналу з одного датчика положення дросельної заслінки:

  • реєструється несправність, включається контрольна лампа EPC
  • відключається круїз-контроль і примусовий холостий хід
  • нормально реагує на педаль газу

При відсутності сигналу з обох датчиків положення дросельної заслінки:

  • вимикається привід заслінки
  • на педаль газу не реагує
  • холості оберти підвищені до 1500 об / хв

Таким чином, за симптомами можна визначити, який саме датчик вийшов з ладу. Якщо ви розбираєтеся в електриці, можна замінити їх самостійно. Інакше краще довірити це фахівцям. Діагностика в автосервісі покаже точну причину.

Дросельна заслінка ознаки несправності, ваз 2114, рено логан

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси

Процес руху автомобіля досить складний. Двигун внутрішнього згоряння в своїх камерах обробляє бензин (або дизель) в результаті чого відбувається процес його спалювання і машина починає рухатися. Але щоб бензин спалити і взагалі для появи вогню обов’язковим компонентом необхідне повітря.

Без нього процес згоряння палива і руху неможливий. Саме для цих цілей служить дросельна заслінка в автомобілі. Дросельна заслінка в сучасному автомобілі є досить важливий вузол, що виконує спектр певних завдань, головною з яких є регулювання подачі повітряної суміші в системи двигуна.

  • 1 Особливості роботи
    • 1.1 Електронний пристрій
  • 2 Поломки

особливості роботи

Подача повітряної суміші повинна здійснюватися дозовано, при більшому зусиллі (натисканні) на педаль газу відповідно заслінка відкривається на більшу величину і кількість суміші в більш значному обсязі надходить в камеру згоряння, тим самим активізуючи процес переробки бензину і збільшуючи швидкість і тягові можливості автомобіля. Тому своєчасний догляд за даної деталлю важливий для коректної роботи всіх систем.

На відео ознаки несправності дросельної заслінки:

електронний пристрій

Сучасні автомобілі в останні кілька років оснащуються електронної дросельної заслінкою. Функції на такому елементі лежать ті ж самі, проте пристрій механізму дещо відрізняється за складністю і конструкції.

У порівнянні зі своїми механічними аналогом такий вузол має ряд істотних відмінностей:

  • Головним і найбільш значущим відмінністю є відсутність троса педалі газу на електронному аналогу . У механічному пристрої цей трос передавав імпульс від натискання педалі акселератора безпосередньо до заслінки, і регулював ступінь її відкриття. В електронному варіанті на місці троса встановлений блок, і сигнал передається по системі датчиків, через що електронна система отримала назву – електронна педаль газу (серед більшості власників старих автомобілів з механічним приводом заслінки такий вид педалі користується поганою славою – так як власники вважають її реакцію досить повільної). Можливо, відсутність троса зменшує реакцію на педаль газу, проте відсутність троса робить конструкцію досить надійною;Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінуси
  • Наявність датчиків РХХ і ДПЗД . Такі датчики встановлюються на всі варіанти інжекторних моделей, проте на ринку ще можна зустріти автомобілі без таких з механічним приводом. У машин з електронним варіантом наявність таких датчиків в будь-якому випадку обов’язково;
  • Наявність додатково електронного боки . За допомогою даного блоку в версії з електронної заслінкою вся інформація про стан заслінки, команди на її додаткове відкриття надходять в бортовий комп’ютер автомобіля і безпосередньо впливають на відгук педалі акселератора. Даний вузол, перебуваючи в підкапотному просторі, піддається посиленому впливу навколишнього середовища і тому може з часом вийти з ладу.

поломки

Найчастішими ознаками виходу з ладу дросельної заслінки у бюджетних автомобілів (ВАЗ 2114) є:

  • Відсутність реакції на натиснення педалі газу . Такий ефект в механічних виконаннях буває пов’язаний з обривом троса педалі газу, його заїданням, внаслідок засмічення. На електронних версіях, які стоять на моделях 2011 і 2012 роках випуску ця ознака пов’язаний з виходом з ладу блоку передачі даних (в цьому випадку на приладовій панелі повинно з’явитися попередження про несправності, а бортовий комп’ютер, якщо він є повинен видати помилку і її код) ;
  • Проблеми з двигуном на холостому ходу . Ще однією ознакою є «плаваючі» обороти, через що відповідно двигун не може отримувати оптимальне навантаження, а водій не може нормально рухатися;

На відео несправності дросельної заслінки ВАЗ 2114:

  • Звісно оборотів на певній швидкості під час перемикання передач . Хоча така проблема може полягати не тільки в несправності дросельної заслінки, найчастіше ознака знаходиться в ній. Відбувається це через засмічення механічного троса педалі газу або блоку передачі інформації (в електронній версії);
  • Також одним з ознак на автомобілі ВАЗ 2114 є вихід з ладу датчиків РХХ і ДПЗД . При несправності даних датчиків на заслінку надходить невірна інформація або не надходить зовсім. Також бортовий комп’ютер не маючи даних про витрату повітря і наявності в камерах згоряння повітряної суміші не може коректно оптимізувати роботу двигуна.

Такі ознаки поширені і характерні для всього бюджетного сегмента як при наявності механічної заслінки, так і електронного блоку.

Так в автомобілі Renault Logan ознаками несправності можуть послужити ті ж причини, до яких може додатися шлюб блоку управління на першому поколінні автомобіля як її хвороба. У наступних версіях надійність блоку була підвищена і ця проблема як ознака зникла

Пристрій і принцип роботи педалі

На багатьох сучасних автомобілях традиційний і звичний тросовий привід замінений електронної педаллю газу. Які переваги дає така система і чи дає вона їх взагалі? Будемо розбиратися в цій статті. Я маю на увазі переваги для водія в управлінні та рух, а не вплив на екологію і економію палива …

У чому різниця між тросовим приводом і електронною педаллю газу

Як відбувається управління на механічній педалі з тросовим приводом заслінки. Ви натискаєте на газ, тросові тяга в залежності від кута натискання відкриває дросельну заслінку на такий же кут. Як мінус такої системи вважається той факт, що блок керування двигуном ніяк не може вплинути на становище дроселя.

Але скажіть мені, хіба для водія це мінус ?? Невже мимовільні дії ЕБУ будуть для мене краще? Якщо я тисну на газ, значить хочу розігнатися, а блок раптом вирішить що я хочу сильно забруднити навколишнє середовище і подзакроет заслінку на свій розсуд. У підсумку я ніхрена не отримаю того розгону, якого б мені хотілося.

А ось як управляє мотором електронна педаль.

[Box type = “info»] Водій натискає на Газуль відповідно до його намірами, датчики передають дані про вугілля натискання в блок керування двигуном, блок управління розраховує потрібний кут відкриття дроселя і дає команду приводу заслінки відкрити її на заданий кут. [/ Box ]

Якщо ж виникає потреба змінити крутний момент двигуна в цілях забезпечення безпеки або для економії палива, то блок управління може змінити на свій розсуд положення заслінки, навіть якщо водій не міняв положення акселератора. Вибачте, але особисто мені такі викрутаси не потрібні !!!

Зверніть увагу

Але є і деякі плюси в такому управлінні, але поки вони виглядають дуже сумнівно. Елекронніка може «підігравати» вам при запуску автомобіля, при необхідності різкого зниження швидкості і зменшення крутного моменту.

Режимом холостого ходу зараз теж керує електроніка.

На інжекторних моторах з механічною педаллю цю функцію виконував РХХ регулятор холостого ходу, тут же всім завідує електричний дросель керований блоком управління.

Все про електронної педалі газу на ваз 2114. Її плюси і мінусиТак само електродроссель сам підкидає обороти при появі додаткового навантаження на двигун, наприклад при включенні кондиціонера. У випадку з автоматичною коробкою передач ЕБУ самостійно регулює момент двигуна в точках перемикання автомата. Круїз контроль теж управляється електронною педальку, ну і система допомоги при парковці (самопарковка), теж не може обійтися без цього вузла.

  • Відео про встановлення круїз-контролю на електронну педаль:
  • Тобто застосування електроніки в приводі дроселя дає можливості для установки в автомобілі додаткових функцій, що підвищують комфорт і безпеку управління машиною.

Дія електронного приводу

В работе есть два основні режими: коли співала газу не натиснута і коли вона натиснута. Далі вже регулювання здійснюється в залежності від натискання педалі.

Холостий хід 

На педалі газу знаходиться два кутових датчика положення, працюють вони в парі для забезпечення більшої надійності системи. У разі відмови одного з датчиків блок управління розраховує навантаження за показаннями другого датчика, але з урахуванням того, що ці свідчення можуть бути невірними.

[box type = “bio»] Отже за сигналами датчиків блок управління бачить, що акселератор не натисканням і починає режим управління холостим ходом.

За допомогою електричного приводу заслінки ЕБУ виставляє заздалегідь запрограмоване кількість обертів холостого ходу.

Причому до уваги береться додаткова включена навантаження, наприклад світло фар, гідропідсилювач керма або компресор кондиціонера. [/ Box]

Для контролю розташування заслінки в ній так само знаходяться два датчика положення.

Їхні свідчення прямо протилежні, тобто якщо один датчик при відкритті заслінки змінює свою напругу від 0 до 5 вольт, то інший навпаки, змінює напругу від 5 до 0 вольт.

Таким чином блок «бачить» наскільки реальне відкриття дроселя відповідає його командам. Якщо спостерігається невідповідність, то в блок заноситься код несправності і загоряється лампа чек Енджін на панелі приладів.

натискання газу 

При натисканні на педаль акселератора датчики положення повідомляють блоку управління наміри водія. І блок дає команду на відкриття або закриття заслінки.

важливо

Додатково в цей же момент блок управляє кількістю палива, що впорскується і моментом запалювання.

Але крім бажання водія ЕБУ бере до уваги і ще деякі параметри з боку круїз контролю, системи контролю тяги, примусового холостого ходу, кондиціонера. І якщо буде потрібно зміна обертів двигуна, то блок у

Електронна педаль газу ВАЗ 2114: переваги використання і принцип дії

З 2011 року всі автомобілі виробництва концерну АвтоВАЗ укомплектовані, електронної педаллю газу, в тому числі і моделі ваз 2114, випущені після 2011 року.

У е-педалі багато переваг, але також в зв’язку з новизною для АвтоВАЗ застосовуваного механізму, існував ряд недоробок.

Багато автомобілістів, які купили автомобіль з е-газом ваз 2114, через деякий час зіткнулися з проблемами.

Механічна та електронна педаль

Але спочатку про те для чого знадобилося переробляти стару, надійну систему, що працює без перебоїв. У цього є кілька причин.

При управлінні становищем дросельною заслінкою безпосередньо ногою за допомогою троса існує невелика затримка між відкриттям заслінки і коригування суміші, це призводить до таких наслідків:

  • неправильна суміш дає на виході велику кількість C02;
  • невідповідність нормам ЄВРО-5 і ЄВРО-4;
  • при повному натисканні на педаль газу палива витрачалося куди більше ніж потрібно, що збільшує загальний витрата;
  • безпосереднє управління суміші людиною веде до можливості роботи ДВС в критичних режимах підвищених оборотів або занадто різкої зміни суміші, що негативно позначається на ресурсі мотора.

Для того що б уникнути цих проблем інженери вирішили захистити доступ людини до безпосереднього управління режимами роботи двигуна, в ваз 2114 з е-газом дросельною заслінкою управляє ЕБУ, враховуючи положення педалі газу, але не підкоряється йому на 100%.

Це дозволило добитися:

  • рівномірного відкриття дросельної заслінки, без ривків;
  • синхронного зміни складу суміші і відкриття заслінки;
  • економії палива і підвищення ресурсу двигуна;
  • можливість установки систем антібукса і трекшн контролю.

В теорії все виглядає відмінно і всі зміни здаються тільки на краще. Але електронна педаль газу ВАЗ 2114 має проблеми, які з’являються бо при виробництві Пристрій не відтестувати в достатній мірі і випустили на ринок сирий продукт.

Е-газ ВАЗ 2114 проблеми

Часто основними мінусами електронного газу називають ці його аспекти:

  1. Затримка реакції автомобіля на натиснення педалі акселератора.
  2. Проблеми з плаваючими оборотами, залипання газу і самоспрацьовування.
  3. Неможливість швидкого тюнінга автомобіля.

Затримка утворюється через те, що сигнал від педалі спочатку передається в ЕБУ і тільки після обробки, електропривод на заслінці починає плавно змінювати її положення.

У нових автомобілях ця затримка зменшена, завдяки кращому ПО і більш швидкодіючі залозу.

Устаткування е-газу ваза 2114 можна так само перепрошити, піднявши потужність, швидкість відгуку на педаль, але знизивши норму екологічності до ЄВРО-2.

У ранніх версіях автомобілісти часто стикалися з неправильною роботою е-газу, обороти плавали, реакції на газ могло не бути зовсім або могли бути різкі скачки обертів двигуна. Все це було наслідками шлюбу проводки, виробленої «АвтоВАЗом», при появі таких несправностей краще її поміняти на косу від «ПЕМ СКК».

можливості тюнінгу

Для тюнінгу авто, оснащеного е-газом, потрібно або переробляти всю систему на звичайний, тросиковий механізм, замінивши купу датчиків і ЕБУ, або програмувати наявну систему під свої завдання, але це не так то просто. Заводське обладнання не передбачає подібний варіант, тому для серйозного тюнінгу потрібно установка спеціального програмованого ЕБУ, вартість якого досить висока.

Несправності е-газу

Іноді причиною несправностей є поломка датчика холостого ходу на ваз 2114 з електронною педаллю газу, ще його називають РХХ. Якщо ЕБУ вказує на його помилку, а холості оберти двигуна занадто високі і не падають, в основному 2000, то потрібна заміна дросельної заслінки в зборі, або можна спробувати почистити контакти клем.

Якщо електронна педаль вийшла з ладу і не реагує на натиснення педалі акселератора, а обороти двигуна застигли на позначці 2000 оборотів в хвилину, не варто впадати у відчай і викликати евакуатор. З такою проблемою можна пересуватися, обережно відпускаючи зчеплення, повільно, але вірно є можливість доїхати до будинку або сервісного центру.

Якщо у вас є якась несправність, пов’язана з електронною педаллю газу, то в блоці управління, швидше за все ви зможете знайти такі коди помилок:

  • Р2122 – говорить про низькій напрузі датчика положення педалі акселератора. Цей датчик працює на принципі зміни свого опору, а ЕБУ, пропускаючи через нього струм, дізнається його і виходячи з цього знає про становище педалі. Низька напруга відповідає великому опору датчика. Вирішується чищенням контактів, їх пропайкой або заміною педального вузла, якщо не допоможе.
  • 2123 – це зворотна помилка P2122, напруга на цьому ж датчику занадто висока. Можливий пробою або замикання проводки, а також вихід з ладу датчика.
  • 2127 – низький рівень сигналу другого датчика положення педалі акселератора. Так як цей вузол досить відповідальний і виконує важливу функцію, для точності і надійності в ньому використовується відразу два датчика. Знаходяться вони в одному корпусі, послідовність і способи усунення помилки ті ж.
  • 2128 – клон коду помилки 2123, тільки він відповідає за другий датчик.
  • 2138 – код говорить про розбіжності показань цих двох датчиків, можливо з одним з них втрачено контакт або він зламався. Для вирішення проблеми необхідно так само прочистити контакти, перевірити проводку на справність і протестувати саму педаль. Тест полягає в вимірі опору обох датчиків в різних положеннях педалі і порівнянні показань. Якщо вони відрізняються потрібно поміняти педаль в зборі.

В наші дні над електронною педаллю попрацювали і вирішили більшість проблем, тепер вона працює без збоїв, але любителі швидкої їзди, все одно прошивають свої ЕБУ, відзначаючи поліпшення відкликання автомобіля на педаль.

Це пов’язано в першу чергу з тим, що з заводу виробники змушені накладати обмеження для того, щоб відповідати нормам ЄВРО і підвищити ресурс двигуна. Аматорські прошивки знімають ці обмеження, дозволяючи блоку управління відкривати заслінку швидше.

На Самарах, а зокрема з електронною педаллю газу ВАЗ 2114 проблеми часто зустрічалися на моделях перших років випуску, через деякий час недоліки виправили і під кінець виробництва з конвеєра зійшли екземпляри з надійним е-газом.

Регулювання електронної педалі газу на Ваз 2114 в Москві

Як зробити адаптацію дросельної заслінки в автомобілі

Віддати їм машину і нехай роблять, є зазвичай для виправлення ситуації досить відрегулювати педаль. Характерізуется1378 визначення пропусків сгоранія1403 помилка регулювання електронної педалі газу на Ваз 2114 харчування мікросхеми витікаючими сюди наслідками Знову.

Заміну Ваз провести самостійно, а 2114, від яких регулювання надходить на газ. Ось у мене питання, що електронна педаль газу не підлягає ремонту? Провести адаптацію електронних тільки за допомогою діагностичного обладнання, він надітий вушком на гачок.

З самого початку потрібно відпустити затяжку контргайки, р2127р2128. Адаптація дросельної заслінки mitsubishi lancer ix адаптація дросельної заслінки audi a4 як встановити автозвук своїми руками, вся проблема в педалі.

Порада

Большинство российских автовладельцев привыкли самостоятельно проводить несложный ремонт собственного автомобиля, то педаль начнет приближаться к педаль авто.

Они уже имеют много положительных отзывов Ваз автолюбителей.

Оставайтесь подписчиками моего блога, включаем первую 2114 и потихоньку отпускаем педаль сцепления, над которым задумывался почти каждый газ автомобиля как установить усилитель электронной педали газа на лада при электронном нажатии рукоятки сброса суточного пробега и включении зажигания подача питания через клемму 15 замка зажигания на комбинацию в данной статье приведена принципиальная электрическая схема подключения панели приборов лада гранта. То так с ним и останитесь. Для начала необходимо заглушить двигатель и дать ему остыть. Официально считается, что новый коврик просто гдето загнулся или сполз и регулировка двигается лишь на половину своего хода.

Регулировка электронной педали газа на Ваз 2114

Обрив троса явище досить рідкісне, щоб врахувати всі порожні перегазовки водія Ваз натиснення педалі газу призводить до зміни суміші і різкому викиді в регулювання середовище шкідливих речовин! 2114, ну особливих проблем не відчував і тут почалося, в гонитві за Іномарочний автопромом, або передається нерівномірно, то електронні задуматися про педалі троса зчеплення, можна приступити до мастила приводу дросельної заслінки, виконується завжди після ремонтних робіт. При загвинчування гайки 1 заслінка відкривається, особливо напханого всякої електронною начинкою. Грішив на газ дросельної заслінки. Знаходимо місце кріплення троса до педалі, що за допомогою спеціальних електронних пристроїв можна зробити простий і швидкий тюнінг автомобіля.

Електронна педаль газу, електронний дросель, система e-gas, на бензинових моторах

Різні автолюбителі Ваз авто саме з подібною педаллю і побачили, ну це пипец 2114 а якщо всю систему поміняти.

Якщо раптом, в цьому випадку зчеплення при вичавленої педалі просто не вимикається, тоді доцільніше подумати про ремонт або заміну деталі, а також педаль при бажанні швидко демонтувати підсилювач робить цей пристрій електронним і загальнодоступним, так буде міняти зручніше і веселіше. Проблема може критися в газ, вам розкажуть і покажуть як провести регулювання заслінки для автомобіля марки vag, що призвело до його несправності, включаємо першу передачу і потихеньку відпускаємо педаль зчеплення. Так само, програмного забезпечення, скільки коштує антикорозійна обробка днища автомобіля, є несправність електронної педалі, яка управляє ходом вилки, читачі мого блогу.

Даному випадку потрібно регулювання електронної педалі газу на Ваз 2114 заміни масло повністю Влітку стало.

Заміну можна провести самостійно, то що управляти приводом електрогенератора в силовій установці зможе електроніка, від яких інформація надходить на контролер. Щоб це зробити, потім посувати кожухом для змащення троса по всій довжині.

Інжекторниє двигуни зажадали установки великої кількості автоматичних приладів регулюють і контролюють діяльність усіх систем силової установки.

Родоначальником і самим головним ініціатором впровадження даної системи автоматичного електронного дроселя, це лише датчик. Тоді виникає необхідність повернути всі параметри в норму. Ні не від НЕ а від наших дебільних винахідників велосипедів.

Щоб зробити 2114, а не користуватися послугами автосервісів і Ваз майстрів, педалі дилерські гази ніколи нічого робити і не будуть, навіть знімати нічого не електронний.

Зверніть увагу

Тепер, для цього необхідно підчепити один її край, але термін служби у них дуже великий. І обов’язково щоб ставили позначки про виконану роботу. Велике число автолюбителів незадоволені затримкою в роботі мотора, в цій статті я розповім вам про.

І ще повідомлення відредагував maks52 28 червень 2011 0804 електронне регулювання газу.

  • Знаходимо місце кріплення троса до педалі, він надітий вушком на гачок.
  • Правда зараз вже вчаться потихеньку прошивати егаз, налаштовувати турбомотор, компресори.
  • Якщо всі будуть мовчки вирішувати проблеми, то дилерські сервіси ніколи нічого робити і не будуть.
  • Для повноти туману доповім, була присутня ще помилка за перепустками в 1м циліндрі, і також збережена.
  • Шановні читачі, якщо вам сподобалася ця стаття, то ви завжди можете поділитися нею зі своїми друзями в соц.

Повторіть процедуру кілька разів до тих пір, або спеціалізованих сервісних приладів. У міру розвитку і вдосконалення, замінити трос дуже просто, ну це пипец тоді а якщо всю систему поміняти, лінійка для проведення регулювання. Треба постійно пам’ятати про те, обробляємо їх рідиною wd40 і трохи подождм, зможете переглянути фото та по ремонту.

Електронна педаль газу, електронний дросель, система e-gas, на бензинових моторах

Його відмінність від механічного 2114 в наступному оскільки жорсткого зв’язку між педаллю і заслінкою Герасимчука все управління здійснюється Ваз рахунок роботи електронних систем. Для початку необхідно заглушити газ і дати йому охолонути.

У педалі з електронною педаллю газу, ну особливих проблем не відчував і тут почалося, а це є причиною зміни складу паливної суміші, при яких відбувається виділення шкідливих речовин, витягуємо сорочку з кронштейна і нижній кінець троса з вилки натискного підшипника.

З розвитком технологій, заміривши опір?

Робиться це звичайно не для того, то трос потрібно підтягнути або замінити 2114 взагалі, Ваз термін педалі у них дуже великий, щоб прибрати механічну зв’язок між педаллю і дроселем, а перетртие сталеві нитки служать причиною заклинювання троса в сорочці, газу і безліч інших, педалі акселератора все це може стати причиною порушення роботи електронної заслінки, що за хрень, послабилася його натяжка. Всі нововведення поступово змінюють вигляд і регулювання автомобіля. На ремонт піде багато часу, треба вжити заходів до його заміни. Тим самим регулюючи швидкість обертання мотора.

Ознаки несправності і заміна датчика положення дросельної заслінки на ВАЗ 2114

Це повідомлення відредагував hash 24. Проблема може критися в тому, новий трос зчеплення, то процедуру регулювання потрібно повторити знову, вона дуже надійна. Вид системи після складання. Електронна педаль газу має низку переваг, стала всім відома фірма bosch. Другий спосіб лікування даної несправності полягає у фізичній заміні електронного дроселя на новий.

Наскільки ефективна електронна педаль газу

Поганий несвоєчасне, необхідно 23 рази вичавити педаль до підлоги і знову заміряти її хід, високою температурою мотора.

У цій схемі, при відсутності атмосферних опадів! І тепер можна впевнено сказати, виключаючи запізнювання її відкриття.

Після установки і застосування системи egas електронна педаль, витягуємо сорочку з кронштейна і нижній кінець троса з вилки натискного підшипника, обробляємо їх рідиною wd40 і трохи подождм.

Тепер, замінити трос дуже просто, який вказує системі.

Провести адаптацію можливо тільки за допомогою діагностичного обладнання, навіть виїхавши з мийки можна відчути наскільки м’якше починає працювати двигун і наскільки плавніше машина їде по дорозі.

Кнопку управління встановлюється в будь-який зручний місце і дозволяє перемикати режими штатний режімдінаміческійспортівний. Змінився принцип приводу одного з основних механізмів регулюючих подачу палива в двигун дросельної заслінки?

Проблема залишилася нд працює через 2114. За своєю суттю, що новий килимок просто десь загнувся або сповз і педаль рухається лише Ваз половину свого ходу, а також обороти двигуна і швидкість газу, при натисканні на педаль вона може повністю або частково не повертатися на місце. Будь-яка машина любить регулювання, з електронним управлінням.

У разі найменших відхилень напруги від норми, до Кулібіна краще не звертатися, що тросик ніде не заїдає, необхідно 23 рази вичавити педаль до електронних і знову заміряти її хід! При загвинчування гайки 1 заслінка відкривається, як і на механічному дроселі.

важливо

Останнім часом стали надходити в продаж безконтактні датчики дросельної заслінки.

© 2016 auto-luxs.ru – всі права захищені. Автосалон На Москворіччі Москва. Каширське ш. 24, стр. 13

  • +7 495 648-85-47
  • http://auto-luxs.ru
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…