У зимовий період дуже важливо, щоб обігрівач працював безперебійно, для чого необхідно своєчасно виконувати профілактичні заходи, оглядати агрегат, міняти охолоджуючу рідину, зачищати патрубки. Краник грубки досить часто стає причиною відмови коректного функціонування обігрівача. Якщо він прийшов в непридатність, необхідно замінити його. Про це далі в статті.

Де знаходиться кран грубки 2114

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Кран отопітеля розташований під центральною консоллю. Найпростіше дістатися до нього з боку крісла пасажира. Для цього зніміть біля ніг пасажира бічну панель. До крану йдуть два патрубка.

Коли потрібно міняти кран грубки

Перерахуємо кілька причин, в результаті яких може знадобиться заміна краника:

  • Окислення . Ускладнює ефективну працездатність елемента, через що закривати і відкривати кран буде досить проблематично.
    Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114
  • Витік рідини . Дійсно велика неприємність. Суть навіть не в тому, що антифриз заллє салон ТЗ, і його необхідно буде ретельно вимивати. Небезпека полягає в перегрів двигуна, адже вся ОЖ витече в результаті поломки крана.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Як вибрати новий кран

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Виділяють три різновиди опалювальних кранів:

  • Заводський . Бюджетний, коштує приблизно 150 руб. Принцип його роботи полягає в коливальних рухах мембрани (гумовою). На жаль, він не дуже надійний, нерідко виходить з ладу, піддається окисленню і іржавіє. Лише при систематичній профілактиці агрегату можна запобігти витоку антифризу в салон авто.
  • Кульовий . Функціонує на кульці з отворами, замість гуми. Коштує він від 650 руб. Він більш надійний, ніж заводський механізм, однак теж схильний до окислення.
  • Керамічний . Відрізняється наявністю запірного елемента, що має дві керамічні пластини. Корпус виготовлений з пластмаси. Його приблизна вартість від 1000 руб.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Кращий кран грубки ВАЗ 2114

На думку багатьох користувачів, керамічний агрегат є найкращим варіантом для придбання. Такі пристрої не схильні до закисання або протіканню.

Фахівці рекомендують ще взяти в комплекті два патрубка, що йдуть до радіатора, герметик і чотири хомута необхідного діаметра.

Однак варто зазначити, що пропускна здатність керамічного крана досить слабка, через що грубка буде гріти слабкіше, а автомобіль прогріватися довше.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Інструменти, пристосування, витратні матеріали

Для роботи вам буде потрібно наступні інструменти:

  1. Новий кран.
  2. Силіконовий герметик.
  3. Ключі на «10» і «13».
  4. Сухі ганчірочки.
  5. Тосол.
  6. Хомут на 16-23 міліметра.
  7. Порожня ємність.
  8. Хрестоподібна викрутка.
  9. Пасатижі.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Вибір робочого місця

Бажано виконувати роботи на оглядовій ямі або підйомнику.

Заміна крана грубки ВАЗ 2114 своїми руками (покроково)

Роботи виконуються на холодному двигуні:

  1. Відкрутіть бічну стінку центральної приладової панелі з боку пасажира або повністю зніміть панель.
  2. Під краник і ноги пасажира покладіть ганчірки.
  3. Відкрийте капот і відкрутіть хомути відвідного і підводить шланга грубки, зніміть з краника патрубки і злийте в порожню ємність рідина.
    Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114
  4. Прокрутіть в салон і за допомогою хрестоподібної викрутки відкрутіть кріпильні хомути патрубків радіатора опалювача до краника. Зніміть їх і підставте ємність для зливу ОЖ.
    Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114
  5. Пасатижами зніміть скобу тяги важеля крана і виведіть її з отвору важеля.
  6. Потім знову переміститеся під капот і відкрутіть два кріплення краника до щитка.
    Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114
  7. Прокрутіть в салон і вийміть краник.
  8. Встановіть новий кран на своє місце.
  9. З рухового відсіку закріпіть його двома гайками. Рекомендовано попередньо змастити їх антикором.
  10. Прокрутіть в салон, відкрийте краник повністю і натягніть скобу.
  11. Одягніть патрубки з боку рухового відсіку і салону, добре їх закріпіть.
  12. Залийте ОЖ, якщо зливали повністю. Або відкрутіть на дросельному вузлі патрубок і заливайте в трубку рідина, поки вона не наповниться.
  13. Поставте на місце патрубок, заведіть мотор, прогрійте його, підтягніть хомути патрубків крана і включіть піч.

Поради профі

Рекомендуємо подивитися наступний відеоролик:

  • Краща гальмівна рідина, принцип вибору
  • Машина не заводиться в мороз, причини, як усунути, корисні поради
  • Медкомісія на водійське посвідчення 2019
  • Розрядка акумулятора, як марно не витрачати заряд акумуляторної батареї автомобіля
  • Потіє фара зсередини, що робити
  • Тріщини і відколи на лобовому склі, ремонт лобового скла своїми руками
  • Обігрівач ваз 2107. Погано гріє пічка ваз 2107: як відремонтувати пічку на ВАЗ 2107
  • Незамерзайка, що це таке і як правильно її вибрати
  • Заміна гальмівної рідини, як правильно зробити заміну гальмівної рідини своїми руками
  • Підігрів сидінь автомобіля, накидки з підігрівом на сидінні автомобіля, відгуки користувачів
  • Як замінити лампочку в автомобілі
  • Масло в коробці передач, чому піниться масло
  • Як правильно зробити полірування кузова автомобіля своїми руками
  • Вибираємо легкосплавні диски, позитивні сторони легкосплавних і кованих колісних дисків.
  • Як поміняти фільтр на автомобілі своїми руками
  • Атермальне тонування плівкою «Хамелеон», що це таке, як правильно вибрати плівку
  • Переваги та недоліки штампованих металевих дисків у порівнянні з литими, корисні поради
  • Жести і світлові сигнали водіями
  • Тюнінг Ваз 2114: доробка ваз 2114, про все потроху
  • Якщо машина застрягла в снігу що робити, як виїхати, поради професіонала
  • Застрягла машина в снігу як витягнути, як виїхати якщо застряг в снігу, корисні поради
  • Дросельна заслінка, чистка дросельної заслінки своїми руками
  • Lada Vesta офіційні версії. Переваги та недоліки Lada Vesta
  • Як відремонтувати моторедуктор грубки ВАЗ 2110
  • Блок управління пічкою Калина: пристрій, ремонт і заміна блоку управління грубки Калина
  • Що таке пневмотестери, як оцінити його свідчення?
  • Масляний насос ВАЗ 2107, ремонт і заміна масляного насоса своїми рукам
  • Автолампи: світлодіодні, галогенові, лід лампи Як підібрати лампи в автомобілі
  • Причини витоку антифризу: несправна система охолодження, радіатор охолодження, радіатор грубки, несправності в з’єднаннях, антифриз в моторному маслі.
  • Як сфотографувати автомобіль для продажу, корисні поради
  • Як вибрати автосервіс (і при цьому заощадити), корисні поради
  • Як завести машину взимку, корисні поради
  • Що може стукати в автомобілі? Як визначити причину стуку?
  • Як провести діагностику автомобіля своїми руками
  • Автономний передпусковий підігрівач, автономний підігрівач з дистанційним або програмованим запуском
  • Заміна сайлентблока важеля передньої підвіски, як замінити сайлентблоки передньої підвіски своїми руками?
  • Датчик холостого ходу несправності ВАЗ Ознаки несправності датчика холостого ходу ВАЗ 2110, 2107, 2109. Заміна датчика холостого ходу своїми руками
  • Чи треба прогрівати двигун?
  • Як самому почистити дросельну заслінку?
  • ВАЗ інжектор погано заводиться в мороз, що робити

072: Видалення краника грубки – Лада 2114, 1.5 л., 2005 года на DRIVE2

  • Коротше кажучи, начитавшись у товариша OKAYOTA про видалення краника грубки Штуцера замість крана опалювача на ваз-2114 або кран грубки давай до побачення!), Сам загорівся цією ідеєю)) Тим більше вже давно напрошувався на заміну радіатор грубки)
  • Думаю всім відомі плюси даного рішення, а точніше один плюс – краник просто напросто бере і магічним чином більше не протече в салон)) За мінусом подейкують про пекельний жар в ногах влітку, але думаю це доля тих, у кого не відрегульована заслінка) На тих ж більш сучасних Калинах від нього ж не дарма позбулися, ге?))
  • Тільки у OKAYOTA все зроблено по грамотному, через спеціальні штуцери, а у мене немає ні знайомих токарів, ні грошей, тому було вирішено розібрати, а там вже думати на місці)))

Робив паралельно із заміною радіатора грубки: Заміна радіатора грубки. ДААЗ, там на початку запису вказано що я відкрутив два болти на 10 з боку моторного відсіку і зняв два патрубка.

  1. З самого краника знімається тросик.
  2. Ну а далі просто. Краник досить легко виймається з салону)

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

ось він))

  • Я фіг знає як визначити який він, начебто ДААЗ …)) До речі він був сухий повністю функціональний, так що можна було не міняти … АЛЕ, руки ж сверблять)))
  • Отже, готуйтеся, далі буде колгосп колгоспний)))
  • Заздалегідь придбав в магазині сантехніки пару сгонов, як виявилося трошки великих для того що я задумав)

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

З’їздив на велосипеді разом з краником в найближчий будівельний магазин і взяв зганяння, відповідний мені по діаметру. Ціна: 20 р. ))

На фото видно, що я вже почав трохи обробляти його на точильному верстаті))

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

  1. Коротше провозившись півгодини, домігся більш-менш гладкої поверхні, згладив різьблення і прибрав гострі краї, щоб в майбутньому при вигинах не порвати патрубки.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

в процесі

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

в процесі

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

практично готове, потім довелося ще трохи в товщину прибрати))

  • Що я зробив далі))
  • Зрізав ножівкою частина пластмасового штуцера)

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

  1. Трошки рассверлени дрилем всередині, щоб мій зганяння щільно проліз туди))

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Залив герметиком для систем охолодження, який придбав взагалі то для заміни помпи. Ціна: 190р.

  • З великим зусилля потихеньку, де плоскогубцями, а де і молоточком проштовхнув зганяння всередину. Хвилин 10 витратив))
  1. Також зовні гарненько змазав герметиком, хоча в принципі це було і не обов’язково, трубка сидить ДУЖЕ щільно))
  2. Почекав кілька годин і встановив кран на місце))

Одягнув патрубки. Одягаються щільно.

  • Не забув і про що залишився без діла тросик))
  1. Щоб він не заважав під ногами тимчасово притягнув його хомутом до панелі. Коли буду збирати салон придумаю щось краще))

Про результати поки рано говорити, проїхав всього один день. На вулиці було +26, в ноги НЕ жарило)) Подивимося що буде далі))) На днях по трасі їхати, подивимося як буде повітря дути))

П.С. Проїздив вже близько 300 км в спеку +35, в ноги НЕ смажить) це для скептиків)

На роботі вже мужики сміються, типу мовляв, робити тобі нічого, просто так під машиною лазити без причини)) Ще не ламається їдь, мовляв)) А мені пофіг, хочу бути впевненим в надійності свого авто))

Трохи не встиг, на цьому тижні старіший помпу поміняти і ремінь ГРМ.

Ціна питання: 210 ₽ Пробіг: 169100 км

Як поміняти кран грубки на ВАЗ-2114: фото і відео

Розробляючи сімейство машин 2113-2115, конструктори передбачили цікаве рішення, яке стосується регулятора температури. Сам регулятор виконаний у вигляді движка, зміщується вліво (закрити) або вправо (відкрити повністю). Движок з’єднаний з краном, встановленим в малому контурі перед радіатором пічки. Ми для прикладу розглянемо, як виконати заміну краника на грубці ВАЗ-2114. Приступаємо …

Все те, що ми збираємося робити, далі показано на відео про заміну крантік грубки. Дивимося.

трохи теорії

Нагріта рідина рухається від термостата до краника, і далі вона надходить або в радіатор «30», або виходить в відвідний патрубок відразу. Це – два різні випадки, відповідних крайнім положенням движка (MAX / MIN). Якщо подивитися на креслення, все стане зрозуміліше.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Так виглядає вузол обігрівача

Тут показані: 6 – шланг відвідний; 8 – шланг підвідний; 7 і 27 – хомути (4 шт.); 26 – відвідний внутрішній шланг (до радіатора); 28 – підвідний внутрішній шланг (від радіатора), 33 – хомут-стяжка.

Підготовка до заміни

Від АКБ від’єднують клему «мінус». Потім ключем «на 10» відкручують 16 гвинтів, що утримують бризговики двигуна.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Видалити бризговики не так-то просто

Далі ми будемо зливати тосол. На жаль, на ВАЗ-2114 заміну краника по-іншому виконати не можна. А на двигуні 11183 для цього знімають модуль запалювання з кронштейном (три гвинта під ключ “на 13»). Головне – відкрити кришку на розширювальному бачку, відключивши від неї роз’єм датчика.

Спочатку тосол зливають з двигуна, потім – з радіатора. Ключем «на 13» відкручуємо пробку на двигуні, підставляємо ємність … Далі так само чинимо з пробкою радіатора (див. Фото).

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Дві зливні пробки

Обидві пробки треба буде звернути.

Щоб залити новий тосол, знімають патрубок з модуля дросельної заслінки. Число патрубків – три, а знімається той, що ближче до лобового скла. Рідина заливають в бачок, а патрубок одягають ближче до завершення.

Правила по вибору антифризу розглядалися раніше. До речі, зливаючи старий тосол, не залишайте кран грубки закритим.

Що потрібно перевірити

Перед заміною краника треба переконатися в тому, що:

  • Мережа знеструмлена;
  • Автомобіль зафіксований ручником;
  • У системі охолодження немає рідини.

Демонтаж і заміна крантік грубки на ВАЗ-2114

Начебто, для заміни краника на ВАЗ-2114 треба знімати панель приладів. Насправді досить буде зняти бічну деталь облицювання, а також бардачок. Головне правило – відкручуйте все саморізи, які можна бачити.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Права бічна панель

В результаті наших старань вийде те, що показано нижче.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Результат демонтажу облицювання

І ось зараз можна побачити два «внутрішніх шланга». Як вчинити далі, зрозуміло всім.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Що можна бачити під облицюванням справа

Послаблюємо хомути, встановлені з боку краника, і знімаємо шланги. До речі, тут може витекти тосол (він – отруйний).

Під капотом

Знизу біля перегородки можна бачити два «зовнішніх шланга». Послаблюємо хомути і знімаємо шланги з патрубків. Далі накидним ключем відвертаємо дві гайки (див. Фото).

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Всі дії, що виконуються під капотом

Переходимо в салон.

В салоні

Чи не отсоединяя тягу, знімаємо краник (фото 1). Потім відразу видаляємо «держатель» (фото 2). А далі, витягнувши вузол назовні, можна буде зняти механічну тягу повністю.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Три фінальних кроку

Як бачите, все просто. Монтаж роблять у зворотному порядку.

артикули

  • 2108-8101204-20 – відвідний внутрішній шланг;
  • 2108-8101200-20 – підвідний внутрішній шланг;
  • 2108-1300080-10 – хомут;
  • 2108-8101150 – кран (АвтоВАЗ);
  • 2108-8101150-12 – кран з керамікою (ТОВ «Явва»);
  • 21082-8101208 – відвідний зовнішній шланг;
  • 2108-8101206 – підвідний зовнішній шланг.

Коли міняти, а коли – ні?

Якщо несправний тільки регулятор, то проводити заміну не обов’язково. Але якщо движок заклинило в положенні «Холод», рідина в грубці застоюється. І в цьому випадку заміну бажано буде виконати. Ну а якщо кран підтікає, то зрозуміло, що далі експлуатувати авто можна – мотор може перегрітися.

Ще одне відео з прикладом заміни

Як замінити кран отопітеля ВАЗ 2114,2113,2115

На автомобілях сімейства ваз 2113-2114-2115 встановлюється кран грубки від ваз 2108. Сам кран призначений для регулювання потоку охолоджуючої рідини. Проблема полягає в тому, що з часом цей краник окислюється і клин. Через це може початися текти охолоджуючої рідини.

До течі крана призводить цілком звичайна ситуація. Навесні, коли сонечко вже сильно припікає, ми відключаємо обігрів салону. Якщо літо спекотне, то може бути така ситуація, що ми жодного разу не включимо обігрів.

Ну а восени, коли похолодає, ми намагаємося включити його і в результаті з’являється текти. Це відбувається через те, що краник закисает якщо їм довго не користуватися. Після появи течі кран потрібно замінити.

Заодно можна замінити і салонний фільтр.

Який кран купити?

В автомагазинах можна побачити три різновиди кранів:

  1. звичайний заводський
  2. керамічний
  3. Кульовий.

Чим же вони відрізняються?

Звичайний заводський кран коштує близько ста рублів. Усередині нього встановлена ​​гумова мембрана. Такий кран вельми ненадійний і часто закисає. Його не варто встановлювати в свою машину.

Керамічний кран – найнадійніший. Саме тому рекомендується встановлювати його. Корпус такого крана пластиковий, я запірні елементи з кераміки. Варто враховувати, що пропускна здатність керамічного краника нижче, ніж у кульового.

Кульовий кран набагато надійніше звичайного заводського. Замість гумової мембрани в ньому встановлений кулька з дірками. Такий кран такжк схильний закисанню.

Як знайти кран грубки

Для того, щоб отримати доступ до краника, потрібно зняти бічну панель у ніг пасажира.

Як замінити краник грубки

Для виконання цієї роботи потрібна естакада або оглядова яма.

  1. Зливаємо охолоджуючу рідину з двигуна.
  2. Знімаємо обидві накладки консолі панелі приладів.
  3. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Знімаємо шланги з патрубків крана.
  4. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Під капотом послаблюємо два хомута і від’єднуємо шланги від патрубків крана отопітеля.
  5. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Відкручуємо гайки кріплення крана радіатора грубки до моторного щита.
  6. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114У салоні знімаємо кран грубки.
  7. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114За допомогою плоскогубців знімаємо фіксатор оболонки тяги.
  8. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Від’єднуємо тягу від важеля крана.
  9. Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Знімаємо гумові та сталеві шайби з патрубків крана.
  10. Встановлюємо новий кран у зворотній послідовності.
  11. Повністю відкриваємо кран. Для цього на блоці управління вентиляцією зрушуємо нижній важіль в червоний сектор до кінця.
  12. Заливаємо охолоджуючу рідину в систему.
  13. Перевіряємо всі на витоку.
  14. Встановлюємо на місце накладки консолі панелі приладів.

Відео по заміні крана опалювача на ВАЗ 2114, 2113:

Де знаходиться і коли необхідна заміна крана отопітеля ВАЗ 2114, як поміняти краник грубки (відео)

Іноді навіть дуже невелика деталь здатна доставити автолюбителю масу неприємностей. Кран отопітеля на ВАЗ 2114 – якраз така деталь. Якщо вона вийшла з ладу, змінювати її доведеться негайно, особливо якщо поломка сталася в холодну пору року. Про те, як зробити заміну своїми руками, ми і розповімо в цій статті.

Де знаходиться деталь

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Кран системи опалення

Функція крана опалювача проста: регулювати потік антифризу, що надходить в радіатор опалення. Знаходиться цей кран в кабіні, під центральною панеллю, зліва біля ніг пасажира. Щоб до нього добратися, доведеться зняти пластикову бічну панель.

Причини заміни крана грубки

  • Окислення. У теплу пору року автовласники зазвичай тримають кран закритим. За кілька місяців він може окислюватися і прикипіти до патрубку так, що повернути його буде неможливо.
  • Заклинювання. Кран просто виробляє свій ресурс, і його деталі приходять в непридатність.
  • Підтікання. Патрубки крана з часом тріскаються, хомути, якими вони кріпляться – слабшають. Все це веде до витоку охолоджуючої рідини.

Існує ряд ознак, які вкажуть автовласникові на необхідність заміни крана опалювача.

Ось найпоширеніші з них:

  • Запах антифризу в салоні.
  • Калюжа охолоджуючої рідини на килимку перед пасажирським сидінням.
  • Нестабільна робота обігрівача.

Який краник обігрівача вибрати

Номер краника опалювача автомобіля ВАЗ 2114 – 21088101150. За конструкцією крани грубок можуть відрізнятися. Вони бувають трьох видів: мембранні, кульові і керамічні.

  • Мембранний кран стоїть на автомобілі з заводу, і високою надійністю не відрізнявся ніколи. Коштує він не багато, проте ставити його ще раз категорично не рекомендується.
  • Кульовий кран надійніше мембранного. Але він металевий, а значить, схильний до окислення. Але є у нього і плюс: прослужить він набагато довше мембранного.
  • Керамічний кран. У нього пластиковий корпус, а замикання рідини в ньому здійснюється двома керамічними пластинами, щільно підігнаними один до одного. Отже, окислюватися там просто нема чому. Він дорожче всіх інших, але якщо дозволяють кошти, купувати слід саме його.

Інструменти і витратні матеріали

  1. Новий кран отопітеля ВАЗ 2114.
  2. Порожня ємність для зливу антифризу.
  3. Ємність з новим антифризом.
  4. Комплект комбінованих ключів.
  5. Плоскогубці.
  6. Викрутка хрестова.

Послідовність дій

  1. Автомобіль встановлюється над оглядовою ямою, пробка для зливу охолоджувальної рідини відкручується, рідина зливається в підставлену ємність.
  2. Капот автомобіля відкривається, хомути на двох патрубках крана опалювача послаблюються хрестової викруткою.Після цього шланги акуратно стягуються з патрубків. Робиться це вручну.Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

    Послаблюються хрестової викруткою

  3. Відкривається салон автомобіля. За допомогою плоскої викрутки і ріжкового ключа на 10 відкручується бічна панель (та, що розташовується зліва від ніг пасажира). Відкривається доступ до крану обігрівача. На його патрубках є 2 хомута. Гвинти на них послаблюються хрестової викруткою.Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Для цього доведеться зняти бічну панель
  4. Іншими кінцями шланги крана кріпляться до радіатора отопітеля. Утримуються вони другою парою хомутів. Ці хомути теж послаблюються.
  5. Після ослаблення всіх хомутів шланги від’єднуються від патрубків крана і радіатора.
  6. Капот знову відкривається, і накидним ключем послаблюються гайки на кріпильних шпильках крана опалювача.Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Це зручно робити накидним ключем
  7. Після видалення гайок кран отопітеля знімається (робиться це з салону).
  8. У крана є тяга. Це трос, який кріпиться до крана тонкої сталевою скобою. Кран утримується в лівій руці, кріпильна скоба розгинається плоскогубцями, тяга від’єднується.Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Це зручно робити плоскогубцями
  9. Тепер кран обігрівача повністю вільний, він витягується і замінюється новим. Після цього проводиться зворотна збірка всіх вузлів.Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114Тепер його можна замінити новим

Відео: Як поміняти кран опалювача на ВАЗ 2114

модернізація

Оскільки надійність конструкції крана опалювача залишає бажати кращого, автовласники шукають вирішення цієї проблеми самостійно. Один з варіантів: кран опалювача видаляється з системи повністю, а на його місце встановлюється один або два перехідних штуцера. Це дозволяє назавжди забути про протечках антифризу в салон.

А щоб була можливість перекривати антифриз на літо, під капот на патрубки з антифризом встановлюється звичайний водопровідний керамічний кран (причому популярністю у автовласників користуються фірмові італійські крани, а не дешеві китайські). Плюси такого рішення очевидні: система опалення виходить дуже надійною.

Є і мінус: для відкриття крана доведеться спочатку відкрити капот.

Установку крана опалювача прямо в салон машини важко назвати вдалим конструктивним рішенням, особливо якщо цей кран не відрізняється надійністю. Так що міняти цю деталь власнику ВАЗ 2114 доведеться обов’язково. Краще рішення в такій ситуації – не чекати, коли антифриз поллється в салон, а поставити новий керамічний кран відразу після придбання автомобіля.

  • Олексій Степанов
  • Роздрукувати

наверх

Інструкція по заміні крана грубки на ВАЗ 2114

Содерданіе:

  1. Причини для заміни
  2. діагностика поломки
  3. заміна

Настають холоди, тому вкрай важливо, щоб опалювальна система вашого ВАЗ 2114 працювала справно. Причин її відмови в роботі може бути безліч.

Щоб не допустити поломок, слід періодично перевіряти стан всіх елементів печі, проводити профілактичні заходи. Однак за всім устежити не завжди вдається.

Сьогодні ми поговоримо про кран грубки, який нерідко стає причиною відмови обігрівача. Розглянемо основні причини поломки і способи їх усунення.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Причини для заміни

Якщо кран опалювача вийшов з ладу, його доведеться замінити. Існують дві основні причини, які призводять до необхідності проведення подібної процедури.

Причина пояснення
окислення Через окислення працездатність крана істотно знижується. Це не найскладніша проблема, але можуть виникати труднощі при постійному відкритті і закритті краника. Краще його замінити відразу
Протікання рідини охолодження Дана неприємність складніше і може принести більше проблем. Це обумовлено не тільки ймовірністю заливки салону тосолом, який доведеться вимивати. Витік ОЖ веде до перегріву двигуна.

Погодьтеся, буде прикро витратити величезні гроші на відновлення або навіть заміну силового агрегату, якщо причиною тому стане банальна поломка краника грубки.

Щоб не допустити подібних проблем, настійно рекомендуємо при перших же ознаках виходу з ладу даного агрегату робити відповідні дії по ремонту.

Як визначити поломку

Є кілька способів виявити, що з пічкою відбувається недобре:

  • Оглянути вузол візуально;
  • Перевірити поточний рівень охолоджувальної рідини, простежити в разі його різкого зниження;
  • Підняти всі килимки всередині салону, визначити, чи немає на підлозі слідів від рідини охолодження;
  • Перевірити роботу радіатора;
  • Переконатися в цілісності патрубків, по яких проходить рідина.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Якщо регулятор подачі теплого повітря, тобто краник, відремонтувати не вдається, він не піддається ремонту, тоді обов’язково в терміновому порядку замініть агрегат. Для цього зовсім не обов’язково звертатися на станції технічного обслуговування. Подібна робота легко здійснюється своїми руками.

вибір

Перед заміною необхідно придбати новий краник. Сьогодні виробники пропонують власникам ВАЗ 2114 на вибір три варіанти:

  • Заводський виріб;
  • Кульовий кран;
  • Регулятор, виконаний з керамічної пластини.

Кожен з них має свої переваги, недоліки, тому явного фаворита серед представлених варіантів виділити не можна. Вирішуйте самі, виходячи з вартості і функціональних можливостей агрегату.

заміна

Не поспішайте відразу в усьому звинувачувати краник. Не рідко виявляється, що причиною відсутності працездатності обігрівача є пошкоджені патрубки. Вони з’єднують між собою радіатор і опалювальний пристрій. Тому для початку перевірте їх стан.

  • Якщо причина все ж в регуляторі, тоді приступайте до заміни.
  • Для роботи вам буде потрібно певний набір інструментів і матеріалів:
  • Хомути на 18-22 міліметра;
  • Охолоджуюча рідина;
  • Порожня тара об’ємом мінімум 5 літрів;
  • Хрестова викрутка;
  • Ключі на 10 і 13 міліметрів;
  • Герметик на силіконовій основі;
  • Суха дрантя;
  • Оглядова яма;
  • Агрегат для заміни.

демонтаж

Якщо дотримуватися послідовність операцій, тоді заміна легко буде виконана вашими власними руками.

  1. Для початку злийте з бачка охолоджуючу рідину. Для цього відкрутіть пробку на блоці циліндрів і підставте під отвір підготовлену тару.
  2. Щоб зняти краник, потрібно демонтувати бічну заслінку торпеди з правого боку, оскільки шуканий об’єкт знаходиться під центральною консоллю. Кріпиться заслінка за допомогою п’яти болтів.
  3. Дочекайтеся повного витікання рідини, але далеко ємності не залишайте.
  4. Пошукайте патрубки, які з’єднані від мотора до регулятора.
  5. Хомути слід послабити, після чого витягнути трубки. Так ви зможете злити залишки рідини охолодження.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

  1. Обов’язково змастіть дві кріпильні шпильки, обробіть їх металевою щіткою і гальмівною рідиною. Це необхідно робити для того, щоб уникнути провертання гайок при відкручування. Якщо цей етап проігнорувати, проблем не уникнути. Все тому, що краник монтується на болти, а не шпильки, а шапочки входять в корпус з пластика.

Стаття в тему: Заміна датчика швидкості на ВАЗ 2114 з відео інструкцієюВсі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

  1. Кріпильні гайки в даному випадку самостопорние, з пластмасовими кільцями. Так що з їх відкручуванням нерідко виникають проблеми.
  2. Демонтувавши патрубки, залазьте в салон і за допомогою торцевого ключа на 10 міліметрів відкручуйте кріпильні гайки вашого краника. Якщо все попередні заходи з обробки гайок пройшли акуратно, з їх зняттям проблем виникнути не повинно.
  3. Залишається витягти кран, надавши невелике зусилля в бік пасажира, після чого вудити фіксатор і трос, який відповідає за управління пічним пристроєм.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

установка

Монтаж нового краника грубки виконується строго в зворотній послідовності. Але тут є певні нюанси.

Від’єднайте трос, після чого зафіксуйте кран на кузові;

Трос заздалегідь обов’язково закріплюється за допомогою кріпильного фіксатора, оскільки зробити це при вже встановленому регуляторі буде неймовірно складно.

Вимоги по експлуатації автомобіля передбачає обов’язкове ущільнення фіксаторами простору між кузовом і краником обігрівача. А при монтажі патрубків завжди використовуйте герметики на силіконовій основі.

Тепер вам залишається тільки закрутити пробку зливу охолоджувальної рідини, повернути назад злиту ОЖ або заодно замінити її, запустити мотор і дати йому деякий час попрацювати.

Зверніть увагу

Тільки після цього пробуйте включати грубку. Якщо візуально все виглядає добре, витоків ніде немає, і все регулюється нормально, роботу ви виконали відмінно, а тому можете собою пишатися.

Через кілька тижнів обов’язково підтягніть нові хомути.

Не можна сказати, що подібна процедура по заміні краника дуже складна. Її цілком можна виконати своїми руками, тим самим заощадивши пристойну суму грошей.

Як замінити кран отопітеля на ВАЗ 2114

Нормальне функціонування системи обігріву салону ВАЗ-2114 залежить від герметичності системи, чистоти радіатора грубки і працездатності крана перекриття подачі охолоджуючої рідини в опалювач. Причому останній вузол – вразливий і часто приносить проблеми автовласникам ВАЗ-2114.

Кран перекриття подачі встановлюється в магістраль, по якій охолоджуюча рідина надходить в радіатор грубки і їм здійснюється включення / відключення обігрівача. Така конструкція вважається не вдалою, оскільки створює ряд негативних моментів.

У літній період, коли піч не використовується, циркуляція рідини по опалювачу не здійснюється, що призводить до прискореного засмічення трубок радіатора відкладеннями. Водій користується краном перекриття тільки при зміні сезонів, а решту часу він тримається в одному положенні (відкритий або закритий).

Через це рухливі елементи вузла часто прикипають до нерухомих і краник перестає працювати.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

несправності вузла

Несправностей крана грубки ВАЗ-2114 три, але при виникненні вузол підлягає обов’язковій заміні, оскільки ремонту він не підлягає.

Поломки крана:

  1. Неповне відкриття / закриття каналу. Виникає вона через зношування місця з’єднання осі з запірної заслінкою. В результаті з’являється значний люфт, через якого навіть при перекладі важеля крана в крайнє положення, заслінка відкриває канал не повністю. Ця несправність негативно позначається на продуктивності печі.
  2. Заклинювання запірної заслінки. Відбувається через те, що краном тривалий час не користувалися і рухливий елемент прикипів і не рухається. Спроби відкрити з прикладанням зусилля закінчуються розривом місця з’єднання осі з заслінкою або утворенням сильного люфту, при якому кран теж стає непрацездатним.
  3.  Втрата герметичності. Герметичність вузла забезпечується ущільнювачами осі заслінки. Якщо ці елементи зношені або пошкоджені – рідина витікає назовні через розмір отвору осі. На працездатність грубки ця несправність не впливає, але в салоні з’являться патьоки антифризу.

Виявити перші дві несправності можна тільки візуально, знявши кран з авто. Що стосується втрати герметичності, що симптомом поломки будуть сліди антифризу на підлоговому килимку в салоні.

А поскольку течь может произойти из-за неплотностей в местах соединения патрубков с элементами отопителя, то при появлении подтеков в первую очередь  найдите место протечки. Если течь дал кран, то следы антифриза будут на корпусе.

Особенности выбора и замены крана

Поскольку кран печки ВАЗ-2114 ремонту не подлежит, то нужно для замены приобрести новый узел. Кран печки этой модели взаимозаменяем с узлами ВАЗ-2108, 2109, 2115. Поскольку пластиковые заводские краники мембранного типа не отличаются надежностью, на замену приобретайте лучшие версии – керамический, шаровый. Такие краники считаются надежными и прослужат дольше.

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Заміна крана грубки – операція нескладна, але її виконання кілька ускладнюється місцем розташування вузла і його кріпленням. Кран отопітеля на ВАЗ-2114 встановлений під передньою панеллю за центральною консоллю. Щоб забезпечити доступ до нього, зніміть бічну декоративну накладку з пасажирської сторони.

Труднощі при заміні виникають через те, що краник закріплений на моторному щиті і фіксується гайками, дістатися до яких можна лише з-під авто. Складність з’являється і при від’єднанні троса механізму управління від важеля осі крана, оскільки з пасажирської сторони до кріплення важко.

Інструменти і запчастини

Все ж поміняти краник грубки ВАЗ-2114 самостійно можливо і для цього буде потрібно не так вже й багато інструментів і запчастин:

  • кран на заміну (мембранний, керамічний або кульовий);
  • нові хомути;
  • патрубки (якщо встановлені на авто втратили еластичність);
  • антифриз;
  • ємність для збору ОЖ;
  • ключі на 10 і 13 (можна головки з подовжувачами);
  • викрутки (хрестова, плоска);
  • дрантя.

Для зручності робіт буде потрібно оглядова яма або естакада, оскільки в процесі зняття і установки доведеться забиратися під авто.

алгоритм робіт

Заміну краника виконується двома способами – з повним або частковим зливом антифризу.

Перший варіант підійде тим, хто вирішив одночасно провести і заміну антифризу. Перед початком робіт відкручуємо зливні пробки і чекаємо, коли охолоджуюча стече в ємність, після чого приступаємо до зняття вузла.

Заміна з частковим зливом підійде для тих, у кого є запас антифризу на долівку.

важливо

Підставляємо під авто в місці з’єднання патрубка системи охолодження з краном ємність і від’єднуємо цей патрубок, після чого його кінець піднімаємо вгору і фіксуємо в такому положенні.

Втрати антифризу складуть 1,0-1,5 літра (зіллється з обігрівача), при цьому ОЖ в системі охолодження залишиться, але кількість її заповнюємо після завершення робіт.

Заміна краника грубки ВАЗ-2114 виконується за такою технологією:

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

послаблюємо хомути

Всі тонкощі заміни крана опалювача на ВАЗ 2114

Процедура відключення тяги крана опалювача ВАЗ 2114

  1. Встановлюємо авто на яму або естакаду і чекаємо поки двигун охолоне (в повному обсязі, а щоб залишався теплим).
  2. Зливаємо антифриз (частково або повністю).
  3. Від’єднуємо подачі і зливу охолоджувальної від краника з боку моторного відсіку.
  4. У салоні з пасажирської сторони знімаємо бічну декоративну накладку консолі.
  5. Послаблюємо хомути кріплення патрубків до штуцерів краника в салоні і від’єднуємо трубки, попередньо поклавши під них ганчір’я. Якщо планується і заміна трубок, то можна їх від’єднати від радіатора грубки і витягти краник разом з патрубками.
  6. Від’єднуємо трос механізму управління від важеля осі запірної мембрани. Якщо з пасажирської сторони роз’єднати їх не вдається, то можна дістатися до них з боку водія (попередньо знявши пластикову накладку).
  7. Збираємося під авто. Знаходимо дві гайки кріплення корпусу краника до моторного щита і відкручуємо їх і знімаємо з шпильок шайби.
  8. Перебираємося в салон і витягаємо вузол.

Збірка виконується в тій же послідовності, що і демонтаж.

Відео: Як замінити кран грубки. Легко і просто

нюанси складання

При установці трос механізму управління краще відразу з’єднати з важелем заслінки, і тільки після цього краник встановлювати в моторний щит. Це спростить складання.

При заміні краника все хомути замінюємо, а місця з’єднання патрубків з штуцерами промазуємо термостійким герметиком.

Після складання і заповнення системи охолодження антифризом (доливання) перевіряємо всі місця з’єднання на наявність течі. Часто в радіаторі нагрівника утворюються повітряні пробки, які необхідно вигнати, інакше грубка працювати не буде. Не зайвим буде перший час після заміни перевіряти місця з’єднання патрубків з краником на течі.

Наостанок зазначимо, що часто причиною несправності крана грубки є заклинювання заслінки. Щоб цього не сталося і вузол прослужив якомога довше, користуйтеся краном в періоди, коли він найменше використовується – відкривайте і закривайте його, щоб заслінка НЕ ​​прикипіла. Цих заходів цілком достатньо, щоб зберегти рухливість запірної частини крана.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…