Витрата масла на 100 км пробігу

Калькулятор розрахунку норми витрати масла в двигуні

Витрата моторного масла визначається в залежності від тієї кількості, яка вигорає в двигуні. Надмірне споживання моторного масла може говорити або про погане його якості (мастило тоді надмірно вигорає), або про несправності самого двигуна (відбувається витік, найчастіше через сальники клапанів і маслознімні кільця). Все буде залежати від конкретних цифр і додаткових симптомів, які можуть проявлятися при угарі змазує рідини.

Як розраховується витрата масла в двигуні

Для визначення норми в розрахунок береться не величина пробігу, а саме витрата паливного ресурсу. Такий показник є більш точним, ніж пройдену відстань, адже коли ви стоїте в пробках, масло виснажується ще більше, а одометр не змінює свого значення.

Витрати масла в двигуні прийнято розраховувати за його обсягом витраченого на спалювання 100 літрів палива.

Щоб дізнатися норму витрати масла в двигуні вашого автомобіля потрібно скористатися розрахункової формулою і калькулятором або ж використовуйте цю онлайн форму. Вона передбачає підрахунок допустимої кількості масла на чад відповідно до типу двигуна, обсягом працюючого масла і кількості палива, що витрачається з урахуванням стану поршневої групи.

Розрахункові формули витрати масла

Загальний фактичний витрата масла на чад за цикл його роботи (від заміни до заміни) можна розрахувати за формулою:

Де Σq – масло, долитого протягом циклу (між ТО); Qз – залите при заправці; Qсл – злите при заміні.

А ось витрата залитого масла в літрах на 100 літрів палива визначають так:

Де V – ємність системи змащення двигуна; P – витрачається паливо k – коефіцієнт, що враховує знос поршневої групи (k – для дизельного авто 1,25; бензинового 1,15; турбо 1,3).

Норма витрати моторного масла на угар

Для легкового транспорту нормальним показником чаду є витрата 0,005 – 0,025% на 100 літрів палива, що приблизно становить від 5 до 25 грамів масла на 1 тис. Км. У зношеному двигуні може досягатися до 0,1% і 100 гр. на 1000 км відповідно. Ну, а якщо авто працює на межі або має турбований або дизельний агрегат, то така норма буде ще більше.

Для вантажних длинномеров норма витрати масла 0,3 – 0,4% від витрати палива. У розрахунковій формулі використовується кількість згорілого палива і долитого масла за цей період. Але такий розрахунок витрати масла, передбачуваний автовиробником Scania, актуальний лише для важких авто з великим двигуном. Розрахунки витрати мастильної рідини в легкових машинах, як з дизельним так і бензиновим моторами, має дещо інший вигляд.

Норма витрати моторного масла на 100 л. палива для легкових автомобілів

Тип двигуна допустимий угар
У відсотках,% 100 л. палива В грамах, м на 1000 км
новий зношений новий зношений
бензиновий 0,005 – 0,025 0,025 – 0,1 5 до 25 25 – 100
турбований 0,05 – 0,08 0,5 – 1 до 100 100 – 300
дизельний 0,035 – 0,25 0,3 – 0,8 30 – 55 до 200
роторний 0,5 – 1,2 1 – 2 500 – 1000 до 2000

Бензиновий двигун працює на межі своїх можливостей може споживати від 0,4 до 0,6%, при 100 л. витраченого палива, що приблизно 400 – 600 грамів моторного масла на 1000 км пробігу. З дизельним точно така ж ситуація, – споживання мастила двигуном збільшується на 0,5%. Але якщо це форсовані турбодизелі з двома турбінами, то витрата може досягати до 3% обсягу олії, що заливається в мотор.

Майте на увазі, що норми витрат масел значно збільшуються для автомобілів після капітального ремонту і знаходяться в експлуатації більше п’яти років .

Методика визначення витрати масла

Рівень масла по щупі

Визначення дійсного значення питомої витрати моторного масла на чад проводиться пробігом 200-300 км. Автомобіль при проведенні контрольного заїзду повинен бути технічно справний. Рівень масла в картері повинен бути між мітками «МАХ» і «MIN» щупа двигуна. Перед контрольним пробігом необхідно прогріти двигун, температура масла повинна бути 80-85 ° С. Злив масла виробляти на рівному майданчику. З піддону воно повинно стікати протягом 15 хв. Для точності результату бажано визначати не обсяг, а саме вага оскільки кількість мастила, що залишилася в фільтрі можна дізнатися лише зваживши його.

Як користуватися калькулятором

Одну з основних ролей в даному розрахунку грає обсяг палива, що спалюється і обсяг працюючого масла, а також тип двигуна. Саме щодо цього обсягу і специфіки роботи ведеться розрахунок питомої витрати масла.

Для розрахунку питомої витрати масла в двигуні необхідні такі дані:

  1. В поле «паливо» – введіть середня витрата пального в літрах, на 1`000 км. пробігу (за замовчуванням і виходячи з розрахункових формул це 100 літрів);
  2. В поле «масло» – обсяг масла що регламентується виробником як необхідна при заливці;
  3. Виберіть тип двигуна і відзначте, якщо машина експлуатується вже більше 5 років
  4. Натисніть «розрахувати».

Такий розрахунковий калькулятор може бути незамінним помічником для розрахунку норми витрат мастильних матеріалів призначеної для оперативного обліку питомого споживання моторного масла при обгрунтуванні потреби в них. Адже якщо і не все, то багато автолюбителів досить насторожує відносяться до витрати масла в двигуні. Даний сервіс покаже, укладаєтеся ви в номінальні значення. Якщо немає, то у вас з’явиться об’єктивний привід шукати причини і можливі неполадки.

Який підсумок

Тобто якщо двигун в порядку, то він масла практично не бере, і вам не потрібно доливати до наступної заміни. Його рівень буде знаходиться в допустимих межах на вимірному щупі (в межах відміток хв. / Мах.). Але є випадки, коли виробник вказує норми витрати для конкретного силового агрегату (деякі мотори їдять масло), тоді його долівка вважається природною і не свідчить про несправність, але вона в середньому не перевищує 1-2 склянок від заміни до заміни.

Важливо розуміти, що чим інтенсивніше працює двигун, тим більше масла згоряє в ньому. Так, наприклад, чим більше кількість оборотів, тим більше масла буде залишатися в циліндрах двигуна автомобіля. Хоча не варто забувати не тільки про режим роботи двигуна, але і його конструкції. А ще не слід нехтувати допусками моторних масел і заливати паливно-мастильні матеріали сумнівної якості.

Підпишись на наш канал в Я ндекс.Дзене

Ще більше корисних порад в зручному форматі

Норми витрати моторного масла

Будь-двигун внутрішнього згоряння влаштований таким чином, що витрата моторного масла не може дорівнювати нулю в принципі. Виробники автомобіля вказують в характеристиках двигуна норми витрати мастильного матеріалу. Якщо дотримуватися періодичність зміни моторного масла, то він буде залишатися в межах норми.

У міру експлуатації транспортного засобу водії з подивом починають помічати, що масла потрібно доливати все більше і більше. Щоразу після вимірювання рівня доводиться лити кілька сотень грам. Як же визначити, що ситуація з витратою цілком нормальна, а коли слід відправлятися на діагностику?

Нормальний витрата масла для різних типів ДВС

Як ми вже неодноразово писали на Vodi.su, все характеристики і норми споживання вказуються в описах для якихось ідеальних умов, створити які в реальному житті практично неможливо. Навіть якщо ви їздите по кращим автобанах Німеччини, заливаєте мастильні матеріали від провідних світових виробників і заправляєтеся паливом, в якому немає ні грама шкідливих домішок і присадок, витрата моторного масла все одно на якусь частку відсотка буде вище обіцяних показників.

Дане явище називається витратою на чад . Навіть в справно працюючому моторі частина мастила просто випаровується. Як відомо, масло утворює тонку плівку на стінках циліндрів і поршнів, яка з часом випаровується. Блок циліндрів є теплонавантаженому ділянкою, тут під час руху автомобіля виникають дуже високі температури.

Є два основні підходи для розрахунку витрати масла:

  • в залежності від пробігу – чим більше тисяч кілометрів пройшов автомобіль, тим більше він спалює мастила;
  • відсоток від витраченого палива.

Стандартні норми для різних типів двигунів:

бензиновий мотор

0,005-0,025 відсотків на кожні сто літрів бензину – це показник для нового силового агрегату. Тобто, рівень буде знижуватися дуже повільно, на 5-25 грам. Визначити за допомогою щупа таке зниження практично неможливо. Помітно ж воно буде після заправки літрів 500-600 бензину і пробігу в кілька тисяч кілометрів.

Якщо двигун вже порядком зношений, то нормальні норми витрати можуть досягати 0,1 відсотка від обсягу залитого бензину. Це приблизно 100 грам на тисячу кілометрів. При цьому не враховується, що протікання можуть виникати через тріщини в маслопроводящіх трубках або зносу сальників.

турбований двигун

Турбіна встановлюється для перенаправлення вихлопу в циліндри для повного спалювання залишків палива. За рахунок цього підвищується потужність, але і масла доводиться витрачати більше, так як крильчатка турбіни може нормально працювати лише в масляній ванні.

Нормальним для нового агрегату вважається витрата на рівні 0,03-0,08 відсотка від залитого палива. Тобто після кожної заправки на сто літрів вигорає приблизно 80 мілілітрів масла. Якщо залили 10 тисяч літрів палива і проїхали більше 10 тисяч км, долити вже доведеться близько 800 мл.

Для вже бувалих моторів цей показник може наближатися до позначки 0,2% – на кожні 10 тисяч пробігу доливати потрібно близько двох літрів. Якщо ж витрата ще вище, значить з турбіною неполадки і її потрібно ремонтувати.

Дизельний двигун

Дизель також оснащується турбіною і норми для нього такі ж, як і для турбированного бензинового агрегату – 300-800 грам для нового і близько 2 літрів для зношеного двигуна. Якщо ж витрата перевищує дані показники, потрібно шукати причину в технічному стані.

Перевищення норм витрати

В інструкції до автомобіля виробник вказує допустимі норми мастильних матеріалів. Можна навіть скласти приблизну таблицю для легкових автомобілів з об’ємом двигуна до двох літрів:

  • Volkswagen – не більше 1,5 літра при пробігу 10 тис. Км;
  • BMW – від 700 мл до 1,5 л;
  • Mercedes-Benz – до одного літра.

Для вітчизняних УАЗ Патріот, Нива 4х4, ВАЗ нормальним вважається витрата 0,2 відсотка від залитого палива.

Виникає цілком логічне запитання: а що робити, якщо витрата перевищив ці самі 0,2 відсотка? Відразу їхати на СТО і замовляти капітальний ремонт?

Дійсно, варто починати турбуватися, якщо ваша малолітражка вимагає доливання 3 літрів після пробігу 10000 км. Однак капремонт – це досить дорогий захід. Дешевше обійдеться перевірка ущільнюючих елементів і шлангів.

При підвищенні витрати зверніть увагу на наступні елементи:

  • прокладка головки;
  • сальники колінчастого вала;
  • сальники клапанів (маслоотражающіе ковпачки) і распредвала;
  • масляний насос і ін.

Якщо прокладка ГБЦ вимагає заміни, моторне масло може потрапляти в тосол. Зовні ніяких проявів не помітите, але масло буде пінитися, а антифриз ж придбає бурий відтінок.

Ознакою проблем є і сизий дим з глушника, який свідчить про те, що в циліндрах масло випаровується інтенсивніше. Найбільш очевидна причина – залягання або знос поршневих кілець. Паралельно з цим спостерігається падіння компресії і поява нагару на свічках.

Зменшити витрати можна, якщо перейти на більш в’язке масло або з синтетики на напівсинтетику. Для зношених двигунів купують мінералку. Не забувайте також про сезонній заміні мастильних матеріалів. Ну, а капітальний ремонт – це вже крайній захід. Іномарок він потрібен при пробігу від 250 тис. Км, китайським і вітчизняних автомобілів – 150-200 тис. Км.

Норма витрати моторного масла в двигуні

В оцінці стану силового агрегату важливу роль відіграє такий показник, як витрата масла в двигуні. Норми його відмінні для різних типів двигунів і залежать від зносу. Перевищення цих показників завжди вказують на несправність, або низька якість мастильних матеріалів.

Розглянемо норми витрати автомастил для двигунів внутрішнього згоряння: бензинових і дизельних з турбоннадувом і без нього. Для визначення норми в кожному випадку в розрахунок береться не величина пробігу, а витрата паливного ресурсу. Це правило незмінно і інші в даному випадку не працюють.

Умови експлуатації та фактори, що впливають на витрату масла

Перевищення норми витрати моторної рідини має насторожити власника автомобіля. Збільшитися споживання мастильного матеріалу може в двигунах із значним зносом. У будь-якому випадку витрати моторного масла необхідно періодично відстежувати. Недостатня кількість суміші в мастильної системі призводить до несправностей, за якими зазвичай випливає необхідність проведення дорогого ремонту.

Витрата мастильної рідини залежить від кількох сукупних показників:

  • характеристики стану двигуна внутрішнього згоряння (сюди відносяться не тільки вік, потужність, робочий об’єм циліндрів і ступінь зносу, а й кліматичні умови, в яких він експлуатується, своєчасне проведення техогляду і ряд інших чинників);
  • стан фільтра (забитий або пошкоджений збільшить витрати);
  • тип конструкції ДВС (від виду паливного ресурсу і способу його подачі залежить витрата масла);
  • технічні характеристики і якісні показники моторної рідини.

Причина виникнення великої витрати моторного масла в двигуні може бути обумовлена ​​умовами експлуатації, підвищеним навантаженням, зовнішніми несприятливими факторами і надмірним рівнем мастильного матеріалу в системі.

Прийнято розраховувати витрати за обсягом автомастила, витраченого на 100 літрів палива.

Який витрата масла вважається допустимим

Під час обкатки нового агрегату до свідчення 5000 км. норма витрати масла становить в середньому 1 літр на 1000 км. Така кількість витрачається мастильної системою після проведення заміни поршневих кілець. Споживання мастильного матеріалу безпосередньо залежить від типу двигуна вашого автомобіля. Загальноприйняті орієнтири при пробігу від 5 до 150 тисяч кілометрів масло витрачається в наступних межах:

  • в звичайному режимі руху – 0.25 л. на 1000 км;
  • в швидкісному режимі і з підвищеним навантаженням – 0.4 л. на 1000 км;
  • в горах і умовах, наближених до таких – 0.5 л. на 1000км.

У двигунах з пробігом понад 150 000 км. цей показник складе в середньому 0.35 – 0.55 л.

Значення відповідно до конструкціями движка продемонстровані в таблиці. Норми витрати дані з розрахунку на 100 літрів палива. Слід врахувати, що в дизельних агрегатах вони відмінні через високого тиску в таких двигунах.

Тип двигуна Допустимий показник в різних умовах на 100 л. Критична позначка, показник на 100 л. палива
бензиновий У нових силових агрегатах – 0.25 мл. (В деяких випадках в період обкатки допустимо перевищення цього показника). В автомобілях з пробігом в хорошому технічному стані – 100 мл. 0.5 літра. При такому показнику виникає ризик заклинювання двигуна на ходу. Слід негайно відвідати СТО
дизельний Від 0.3 до 0.5 літрів 2 літри
турбований Залежно від кількості турбін від 80 мл. навіть в нових ДВС

Значення, що перевищує допустимий показник, вказує на неполадки в роботі двигуна. Воно може бути обумовлено грубим невідповідністю мастильного матеріалу допускам, або використання фальсифікованого продукту.

Незважаючи на те, що дизелі визнані найбільш економічними агрегатами по споживанню паливних ресурсів, масла вони можуть споживати значно більше бензинових. Пов’язано це з високою компресією і підвищеним навантаженням на вузли через високого тиску. В процесі експлуатації, в дизельних ДВС утворюється природний угар, одночасно грає роль додаткового захисту. Поступово частина мастила видувається системою відводу картерних газів. Тому для дизельних моторів показники вище.

Причинами підвищеного споживання мастила можуть бути наступні:

  • перелив при заміні або доливці;
  • низька якість моторної рідини, внаслідок чого відбувається активна випаровуваність;
  • підвищені навантаження (гірська місцевість, водіння з причепом, бездоріжжя, тривалий водіння на високій швидкості);
  • спекотна погода;
  • фізичні фактори (вихід з ладу елементів ущільнювачів, порушення герметичності мотора, дефект фільтра).

Як виявити неполадки, що стали причиною підвищеного споживання, підкаже таблиця:

Деталь або вузол несправність як виявити
Головний блок циліндрів Знос прокладки між блоком і головкою візуально
колінвал знос сальників Знадобиться розібрати мотор
Масляний фільтр Засмічення або погане кріплення візуально
газорозподільні клапани Перегрів призводить до виходу з робочого стану маслос’емних ковпачків і попадання мастила в ГРМ Необхідна заміна ковпачків
поршні маслос’емниє кільця Вихлоп набуває синюватого відтінку. Потрібна заміна кілець
Картер Засмічення вентиляції і надлишковий тиск Закривши долонею маслозаливное отвір можна визначити підвищений тиск так: долоню буде відштовхуватися з наростаючою силою
циліндри Знос циліндрів, в результаті яких утворюються задираки і мікротріщини Можна замінити поршневі і маслознімні кільця. Але частіше потрібно розточування і шліфування поверхонь деталей

Не слід нехтувати допусками моторних масел, змішувати продукти, що не підходять для цього, або заливати паливно-мастильні матеріали сумнівної якості.

Для збільшення ресурсу двигуна необхідно суворо дотримуватися правил доливання автомастил. Нормальний витрата масла – важлива умова для коректної роботи ДВС. Недолік або надлишок негативно позначаться на функціональності мотора. В процесі експлуатації автовласник повинен контролювати витрату моторної рідини, і при досягненні критичної позначки звернутися в СТО, де фахівці проведуть діагностику і знайдуть спосіб усунути неполадки.

Який витрата масла в двигуні повинен бути за нормою

Проблема витрати моторного масла хвилює багатьох автолюбителів. Як відомо, витрата мастила є одним з важливих показників загального стану двигуна. Від одних автовласників можна почути, що двигун не бере масло, тобто рівень залишається однаковим або зберігається в допустимих межах від заміни до заміни.

Дане явище прийнято називати витратою масла на чад. Однак перевищення норми доливання масла в двигун цілком може вказувати на виникнення проблем з ДВС, невідповідність мастильного матеріалу допускам і рекомендацій виробника мотора і т.п.

У цій статті ми розглянемо, який «масляний апетит» різних силових агрегатів можна вважати допустимим, а також які чинники і особливості впливають на споживання мастила в ДВС.

Читайте в цій статті

Витрата моторного масла в двигуні за нормою

Отже, почнемо з того, що всі двигуни в більшій чи меншій мірі витрачають моторне масло. Це відбувається з урахуванням особливостей конструкції ДВС, а саме з причини гострої необхідності змащувати вузли та деталі ЦПГ. Іншими словами, основні втрати мастильного матеріалу відбуваються в результаті того, що потрібно подавати мастило на стінки циліндрів.

Дана область в двигуні є теплонавантаженому ділянкою. З цієї причини відбувається часткове випаровування і згоряння мастила. Також частина масла не знімається зі стінок циліндрів поршневими кільцями, в результаті чого залишився мастильний матеріал горить разом з паливом в камері згоряння.

Виходить, витрата мастила можна вважати допустимим, якщо він не перевищує позначки близько 3 літрів. на 10 тис. пройдених кілометрів. При цьому також важливо розуміти, що показник витрати буде сильно залежати від типу двигуна, ступеня його форсування і т.д.

Наприклад, для багатьох бензинових атмосферних ДВС нормою є відмітка близько 0.1%. На бензиновий турбомотор показник витрати помітно вище. Що стосується дизельного двигуна, заявлена ​​витрата мастила по нормі буде більше будь-якого бензинового аналога і становить, в середньому, від 0.8 до 3%. Зазначені 3% витрачають форсовані турбодизелі з двома турбінами і т.п.

При цьому виробники також відзначають, що витрата безпосередньо залежить як від технічного стану ДВС, так і від особливостей експлуатації конкретного ТЗ (навантаження на агрегат, швидкість і т.д.)

Від чого залежить витрата масла в двигуні і як його зменшити

Як вже було сказано вище, масло витрачається в будь-якому двигуні, так як масляна плівка на деталях для захисту від сухого тертя згоряє в камері разом з паливним зарядом. Якщо додати до цього природний знос ДВС в процесі експлуатації, тоді споживання мастила додатково збільшується.

Справа в тому, що на багатьох СТО майстри вважають за краще не діагностувати окрему причину підвищеної витрати масла, а відразу пропонують власнику зробити капремонт. При цьому важливо враховувати, що не завжди в такому дорогому ремонті є необхідність.

  • Перш за все, витрата мастила може бути збільшений у зв’язку з тим, що масло витікає з мотора. У цьому випадку досить замінити прокладки і сальники. Як правило, необхідно звернути увагу на прокладку клапанної кришки, прокладку головки блоку циліндрів, передній і задній сальник колінчастого вала, сальники распредвала, сальники клапанів і т.д.

У різних ситуаціях мастило може текти по зовнішній поверхні (витікати назовні), а також проникати в інші системи. Наприклад, якщо масло тече між коробкою і двигуном, винен сальник коленвала, а під машиною може утворитися калюжа.

Якщо ж проблемної виявиться прокладка ГБЦ, зовні патьоків може і не бути, двигун буде сухою. При цьому мастило буде потрапляти в охолоджуючу рідину, ОЖ помутніє, масло в двигуні також почне пінитися, під кришкою маслозаливной горловини і на щупі з’явиться емульсія.

  • Якщо масло активно витрачається в моторі на угар, з вихлопної труби буде йти сизий маслянистий дим. В цьому випадку, особливо в порівнянні з течею, встановити причину без розбирання двигуна набагато складніше.

Однак і в такій ситуації з чадом можна спробувати боротися, перш ніж погоджуватися на ремонт. Перш за все, витрата мастила залежить від режиму експлуатації мотора. Іншими словами, їзда на високих оборотах призводить до підвищення температури і навантажень, масло розріджується, гірше знімається кільцями зі стінок циліндрів, чадіють і т.д.

  • Також важливо розуміти, що мастильний матеріал може не підходити двигуну за певними параметрами. Це означає, що потрібно знати, яке масло вибрати для двигуна і які особливості треба враховувати.

З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, що потрібно використовувати найбільш підходяще масло як по допускам, так і за індексом високотемпературної в’язкості. Наприклад, зі списку рекомендованих мастил в мануалі потрібно вибрати продукт з більш високою в’язкістю в порівнянні з тим, що залито в даний момент.

Також можна перейти з синтетики на напівсинтетику, що також в ряді випадків дозволяє зменшити витрату мастила. Головне, щоб така напівсинтетика допускалася до використання в конкретному ДВС і відповідала рекомендаціям заводу-виготовлювача мотора.

  • Маслос’емниє ковпачки (сальники клапанів, маслоотражающіе ковпачки) також є елементом, проблеми з яким підвищують масляний апетит агрегату.
    При цьому на багатьох ДВС заміну ковпачків можна виконати без зняття ГБЦ, вартість запчастини вельми незначна. Витрата мастила після заміни в ряді випадків значно зменшується.

Основною причиною виходу з ладу сальників клапанів є їх пересихання і затвердіння, так як елементи виконані з гуми. Також на сальники може впливати і невідповідний для мотора масло, агресивно впливає на гуму.

  • Знос поршневих кілець часто за симптомами аналогічний їх залягання. Якщо в першому випадку кільця потрібно міняти, тобто буде потрібно розбирання і ремонт ДВС, то в другому можна провести раскоксовку поршневих кілець.

Якщо просто, скупчення нагару і коксу не дозволяє кільцю рухатися в канавці, тобто кільця залягли. Зниження рухливості означає, що кільце не виконує свою функцію, масло погано знімається зі стінок і чадіють в камері згоряння.

Кожне з рішень має як свої плюси, так і мінуси, проте для зношеного двигуна в багатьох випадках вдається знизити витрату мастила і продовжити життя мотора до капремонту.

  • Підвищення тиску в картері також стає причиною перевитрати мастильного матеріалу. Простими словами, високий тиск картерних газів змушує масло надаватися там, де його бути не повинно.

В результаті мастило потрапляє в циліндри через впуск, після чого згорає в двигуні разом з паливом. У подібній ситуації потрібно діагностувати і чистити систему вентиляції картера.

  • Проблеми з турбокомпресором також призводять до того, що з’являються витоку мастила в області нагнітача, масло також проникає в циліндри через впуск і т.д.
    Для вирішення необхідна діагностика і ремонт турбіни. В крайньому випадку можна замінити турбокомпресор, при цьому витрата мастильного матеріалу також зменшиться.

Що в підсумку

З урахуванням вищесказаного можна зробити висновок, що основним приводом для капремонту двигуна є наявність значних дефектів і пошкоджень, а також великий знос деталей і вироблення на стінках циліндрів (задираки, зміна геометрії і т.д.).

В цьому випадку усунути «жор» масла тільки раскоксовку, заміною кілець, маслос’емних ковпачків або переходом на більш в’язку мастило вже не вийде. Зазвичай двигуни з такими ушкодженнями мають низьку компресію, погано заводяться як на холодну, так і на гарячу, значно втрачають потужність.

Під час роботи агрегату можуть бути присутніми стуки і сторонні шуми. Як правило, після розбирання і дефектації блок потрібно розточувати / гільзованний, виконувати шліфування коленвала і т.д. Іншими словами, необхідний капітальний ремонт.

Виходить, долив декількох літрів мастила на кожні 10 тис. Км. дозволить експлуатувати такий мотор ще не один десяток тисяч кілометрів без капремонту (якщо не виникне інших поломок). При цьому за витратами мастило вигідніше доливати, ніж ремонтувати мотор.

Додатково використання більш вузького масла, заміна сальників клапанів і чистка системи вентиляції картера допоможуть знизити загальний витрата мастильного матеріалу і витрати на утримання і обслуговування ДВС.

Як правильно підібрати моторне масло для старого ДВС або мотора, у якого пробіг більше 150-200тис.км. На що потрібно звернути увагу, корисні поради.

Використання протизносних, протидимного і інших присадок для зменшення витрати масла. Плюси і мінуси після застосування присадки в двигун.

Поступове або різке збільшення витрати масла дизельного двигуна. Потенційні несправності, діагностика і способи їх усунення.

Захисні і відновні присадки для двигуна: принцип дії. В яких випадках використовуються присадки в масло, чого очікувати після використання.

Чому справний двигун витрачає масло і що таке чад моторного масла в двигуні. Допустимий паспортний витрата масла і аварійні несправності.

Нагарообразование і наслідки закоксовкі двигуна. Залягання поршневих кілець, поява відкладень і лаку на деталях. Як самостійно видалити нагар.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Не працює підсвічування годин ваз 2107

Чи не працює підсвічування годин ваз 2107 Годинники ВАЗ 2107: усунення несправностей…

Розбирання збірка паливного насоса

Розбирання збірка паливного насоса Розбирання збірка паливного насоса Перед складанням паливного насоса…

Витрата бензину лада веста механіка

Витрата бензину лада веста механіка Витрата палива Лада Веста на 3-ох модифікаціях…

Робочий тиск масла в двигуні камаз

Робочий тиск масла в двигуні камаз Клуб власників і любителів автомобілів КАМАЗ…

Перевірка датчика рівня палива

Перевірка датчика рівня палива Перевірка датчика рівня палива Про кількість що залишився…

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки

Економітель палива fuelfree розлучення або правда відгуки Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі)…

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла

Раскоксовка поршневих кілець без заміни масла Лада 2114 «Salavat Motorsport»> бортжурнал> Засіб…

Скільки масла заливати в двигун оки

Скільки масла заливати в двигун оки Заміна масла в двигуні ока Автомобіль…

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців

Економітель палива fuelfree відгуки фахівців Економітель палива FuelFree (Фуел Фрі) Не так…

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор

Скільки масла в двигуні ваз 21099 карбюратор Заміна масла в двигуні ВАЗ…