Як правильно розрахувати строки заміни масла в двигуні?

Багато автолюбителів строго дотримуються рекомендацій даних виробникам їх транспортного засобу. Зокрема, це стосується термінів заміни масла в двигуні.

Так можу привести приклад з особистого досвіду, з яким довелося зіткнутися днями, що власне і наштовхнуло мене на написання цієї статті.

Так ось, в недавній розмові зі своєю знайомою, яка треба відзначити вкрай педантично ставиться до догляду за своєю машиною (напевно, як і всі автоледі), з її боку промайнула така фраза: «Скоро масло пора менять- пробіг після заміни ось-ось підійде до 10 000 км »…

А у Вас ніколи не виникало питання-хто встановлює ці терміни?

Давайте розбиратися.

  1. Виробники автомобілів.

Звідки виробник бере цю цифру? І так вона вірна?

Виробникові автомобіля найбільш вигідним буде сценарій по якому Ви експлуатуєте машину протягом заявленого гарантійного обслуговування, а потім якнайшвидше прийшли за покупкою нового автомобіля.

Тому терміни для заміни масла в двигуні (та й не тільки в двигуні, треба обмовитися) заявлені виходячи з того, що в перебігу регламентованого технічного обслуговування, змінюючи масло в ДВС раз в 10-15 тис. Км, двигун прослужить Вам вірою і правдою, а ось що буде з ним далі-виробника авто навряд-чи цікавить.

Навпаки-йому вкрай вигідно, щоб найближчим часом Вам довелося звернутися в сервісну службу або придбати новий автомобіль. З цієї причини терміни для заміни тих.

Зверніть увагу

рідин виробниками автомобілів явно завищуються, а сервісний інтервал стає просто маркетинговим поняттям і головне завдання при його розрахунку – забезпечити мінімальні витрати на гарантійне обслуговування при максимальній привабливості автомобіля для потенційного споживача. А для підстраховки (себе улюблених, природно) цей інтервал обговорений певними умовами використання автомобіля.

Вони також, так само як і виробники автомобілів, дають гарантію на використання своїх масел в певних (і як показує практика, неможливих для простого власника авто) умовах.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражДавайте розберемося від чого залежать умови використання масла і чинники, що знижують термін його служби .

  1. Непостійне використання автомобіля. Автомобіль створений для того, щоб їздити! А не для того, щоб на нього милувалися! Будь-який автомобіль, який використовується кожен день прослужить своєму власникові довше, ніж той, що простояв у гаражі «турботливого» господаря. Я, наприклад, кожен день особі зрею у себе під будинком ось цей автомобіль:

Коштує він там, бідолаха, починаючи з перших заморозків. Ось і що з ним стане до того моменту як господар зволить його завести ?!

Справа вся в тому, що масло в двигуні, як нам усім відомо, служить для захисту деталей, що труться від зносу. При просте автомобіля масло стікає в картер і запуск відбувається «на суху».

Крім цього, під час простою двигуна утворюється конденсат, який змішується з продуктами згоряння і в результаті виходить кислотна середу, що руйнує двигун зсередини.

Ну а при дуже тривалому простої автомобіля може трапитися так, що масло просто розсиплеться на фракції і запуск автомобіля в такій ситуації найімовірніше призведе до поломки двигуна.

Часті поїздки на короткі відстані.

Відповідайте собі на просте питання-скільки км від вашого будинку до роботи? І це відстань кожен день вранці і ввечері Ви проїжджаєте стоячи в пробках! Що це означає для двигуна, а найголовніше-для масляної системи? В цей час двигун працює в режимі «газ-гальмо», а, якщо Ви стоїте в пробці під ухилом (постійна картина під Владівостоке- місті на сопках), то навантаження на двигун відповідно збільшується. Ще додамо до цього ті випадки, коли «А-а-а! Я запізнююсь!” і їмо до роботи на непрогрітому двигуні. Все це веде до того, що масло швидше окислюється і виробляє комплекс присадок, покликаних захищати двигун від зносу. До речі, не варто забувати ще про один важливий факте- стоячи в пробці, пробіг вашого автомобіля не збільшується, а ось вироблення масла навпаки!

  1. Чистота повітря. Всі терміни заміни масла в ДВС вказані з розрахунку експлуатації автомобіля в умов не забрудненого повітря. Вулиці в країнах виробників автомобілів миються із завидною регулярністю, чого не скажеш про дороги нашого міста (та й країни, якщо бути відвертими до кінця). На відміну від умов, на які розраховував виробник автомобіля, на дорогах нашого міста Вашому автомобілю доводиться щодня «дихати» пилом і брудом, що не може не відбитися на властивостях масла. А в нашому місті біля моря до всього цього додається і вологий солоне повітря!
  2. Якість палива. Те ж можна сказати і про бензин або дизельне паливо. Виробники автомобілів напевно і подумати не могли про те, що їх дітища будуть «їсти» паливо настільки низької якості дещо присутній на неосяжних просторах нашої країни. А від його якості безпосередньо залежить нагарообразование і відкладення в паливній і масляної системах.
  3. Температурні умови експлуатації. Скажімо прямо-не всі автомобілі розраховані на наші реалії життя, а зокрема-на перепади температур. Природно, що ніхто з виробників не розраховував термін експлуатації масла при +30? С (коли масло гріється більше звичайного) і при -30˚С (коли часто до роботи ми доїжджаємо так і не встигаючи до кінця прогріти двигун).
  4. Заміна масла. На превеликий жаль дуже люблять у нас в місті робити заміну масла наступним чином-відкрутити пробку, злити масло, поміняти фільтр і залити нове. Багато хто навіть не підозрюють, що це ЧАСТИЧНАЯ заміна масла. При цьому частина старого масла змішується з новим і нове масло вже не можна назвати чистим! Тобто Ви спочатку катаєтеся на несвіжий маслі!

І ось тепер, з огляду на всі фактори, що знижують властивості масла, як Ви самі думаєте, чи варто дотримуватися все тих же термінів в 10-15 тисяч км? Абсолютно природним буде скоротити їх як мінімум на третину.

Але !!!

Якщо враховувати, що на кожен мінус є свій плюс, то цілком логічно припустити, що існують також і фактори які продовжують термін експлуатації масла . Давайте розглянемо і їх.

  1. Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражІнтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражНа щастя прогрес не стоїть на місці і давно придумані компоненти здатні відновити властивості тих чи інших рідин, а зокрема і масла. Так добавка в масло BG 110 для бензинового двигуна і BG 112 для дизельного, здатна істотно продовжити термін служби будь-якого машинного масла, будь то мінералка, напівсинтетика або синтетика. Відбувається це завдяки тому, що дані добавки відновлюють пакет присадок (а саме від них залежать захисні властивості) в маслі. Крім цього, вони утворюють найтоншу не змивати захисну плівку на двигуні. Ця плівка захищає його від відкладень виникають при використанні неякісного палива або масла, а також абсолютно виключає «сухий» запуск, що гарантує менший знос двигуна.
  2. Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражІнтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражТак як забруднення масляної системи відбувається в слідстві освіти на клапанах і форсунках відкладень в результаті згорання неякісного палива, то, отже, якщо не допускати таких, то і масло зможе прослужити довше. Як цього добитися? Якщо кожні 10-15 тис. Км додавати в бензин BG 208 , а в дизель BG 244 , то це захистить Ваш двигун від всіляких відкладень на ньому. Відбувається це завдяки тому, що дані добавки сприяють виведенню продуктів неповного згоряння палива з системи, шляхом розщеплення їх до мікронного рівня (що гарантує їх проходження через всілякі фільтри не завдавши ними ніякого збитку) і згорянню їх при більш низьких температурах (очищаючи тим самим каталізатор і сажевий фільтр!).
  3. Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражНе варто забувати про те, що важливим моментом у продовженні «життя» масла є збереження його оптимальних температур в процесі роботи двигуна і не допущення його програвав. А за це повинна відповідати система охолодження, яка також повинна знаходитися в порядку. Як допомогти їй справитися зі своїми функціями? Добавка в охолоджуючу рідину BG 546 відновлює всі її властивості (також, як і добавка в масло, вона відновлює пакет присадок, що знаходяться в охолоджуючої рідини) і належне значення pH, що вкрай важливо для даної рідини. Вона перешкоджає вспениванию рідини і утворення корозії на металевих частинах системи.

Таким чином, завдяки сучасним технологіям, в наш час цілком реально підтримувати системи автомобіля в належному вигляді і містити їх в чистоті не дивлячись на всі несприятливі фактори з якими йому доводиться стикатися щодня.

Удачі Вам на дорогах!

Як правильно розрахувати строки заміни масла в двигуні? Багато автолюбителів строго дотримуються рекомендацій даних виробникам їх транспортного засобу. Зокрема, це стосується термінів заміни масла в двигуні. Так можу привести приклад з особистого досвіду, з яким довелося зіткнутися днями, що власне і наштовхнуло мене на написання цієї статті.

Так …

  • Як правильно розрахувати строки заміни масла в двигуні?
  • Як правильно розрахувати строки заміни масла в двигуні?
  • 2015-01-31
  • VeraRudenchik

Коли треба міняти масло в двигуні по пробігу або раз на рік | Через якийсь час міняти моторне масло в двигуні

Для будь-якого автомобіліста дуже важливо вчасно провести заміну машинного масла в двигуні. У питанні заміни мастила виникає один спірний нюанс. Йдеться про те, на що потрібно орієнтуватися при виборі часу заміни мастила.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Показники, які суттєво впливають на необхідність заміни масла

Згідно рекомендацій автовиробників потрібно поміняти після 10-14 тис.км. пробігу.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Але крім цього фактора на заміну відчутно впливають такі чинники:

  1. вид застосовуваного палива;
  2. якості застосовуваного палива;
  3. марка використовуваного до заміни;
  4. технічний стан автомобіля;
  5. умови, в яких проходить експлуатація автомобіля (траса або місто);
  6. якість витратних матеріалів.

Основні причини позапланової заміни моторного масла

  • Зміна хімічного стану моторного масла. Протягом експлуатації автомобіля відбувається постійне розщеплення хімічних присадок. При цьому утворюються різні відкладення в картері силового агрегату. Крім цього в відбувається зміна рівня кислотності, що супроводжується окисними процесами. Навіть якщо автомобіль не експлуатується розкладання основних складових йде безперервно.
  • Освіта відкладень в двигуні. При руйнуванні присадок відбувається формування вищезгаданих відкладень. Такий процес призводить до зниження потужності двигуна, збільшення обсягом токсичних вихлопів і зниження ресурсу силового агрегату.
  • Знос двигуна. В такому агрегаті мастило не може виконувати повністю свої функції і його витрата перевищує оптимальний рівень.
  • Збільшення показника в’язкості. Цей процес відбувається через сильний окислення або порушення полімеризації використовуваних присадок. В результаті має місце порушення циркуляції і виникнення труднощів із запуском двигуна при сильних морозах.
  • Провертання шатунних вкладишів. Така проблема виникає при засміченні каналів сильно загуснув маслом.
  • Сильний знос турбокомпресора. Виникає через запізнілою заміни моторного масла і тривалої роботи двигуна на відпрацьованому маслі поганої якості. У такій ситуації відбувається сильне вплив на підшипники і вал, встановлений на компресорі.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Наведені вище причини свідчать про те, що для визначення періоду зміни мастильного матеріалу в двигуні треба враховувати не тільки пройдений кілометраж, але і стан силового агрегату в цілому.

Методики розрахунку мотогодин для своєчасної заміни масла

Деякі фахівці з автомеханіком рекомендують міняти моторне масло, використовуючи розрахунки мотогодин автомобіля. Існує багато таких методик, але ми розглянемо дві найбільш перспективні і поширені.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Для проведеного такого розрахунку потрібно щоб в автомобілі було ЕБУ здатне визначати витрата палива, а також швидкість руху. В основу даних методик покладено емпіричний метод розрахунків.

Корисно знати: Чи треба заливати масло в фільтр при заміні масла?

перша методика

Перша методика заснована на розрахунках швидкості. Для початку розрахунків потрібно знати середню швидкість силового агрегату за останні 2 тис. Км. пробігу і знати через який обсяг пробігу автовиробник рекомендує міняти мастило.

Наприклад, якщо міняти моторне масло рекомендується через 14 тис. Км., А середня швидкість автомобіля складає – 20 км / ч. Таким чином, провівши нехитрий розрахунок ми отримаємо 14000/20 = 700 мотогодин. Проведені розрахунки свідчать, що заміна повинна проводитися через 700 мотогодин.

друга методика

Заснована на підрахунку витрачається палива. Треба знати який витрата палива у автомобіля на 100 км. згідно паспорта та фактичні витрати із яким звіряються з показань ЕБУ. Маючи вищезгадані дані, проводимо наступний розрахунок.

Наприклад, згідно паспортних даних автомобіль дожжен витрачати по паспорту 7 л. палива на 100 км., а по факту – 10,1 л. на 100 км. Оптимальний пробіг для заміни беремо – 15000 км.

важливо

Далі по пропорції вираховуємо, скільки потрібно теоретично палива для подолання автомобілю відстані в 15000 км.

15000 * 7 літрів / 100 км = 1050 літрів.
Аналогічно розраховуємо фактичну витрату палива для подолання 15 000 км.
15000 * 10,1 літрів / 100 км = 1515 літрів.
Тепер розраховуємо показник фактичної заміни:
1050 літрів * 15000 км / 1515 літрів = 10396 км.
Виходячи з проведених розрахунків можна сказати, що заміну масла необхідно провести не через 15000 км., А через 10396 км.

Визначення необхідності масла за допомогою візуального огляду

Можна застосувати візуальний метод для визначення терміну заміни масла.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Для цього потрібно використовувати такі ознаки мастильного матеріалу:

  1. загустение і його підгоряння;
  2. зайва розрідження;
  3. зайве темний колір;
  4. наявність дрібних сторонніх утворень.

Особливості заміни масла в дизельних двигунах

Для розрахунку оптимального терміну заміни масла в дизелях можна застосовувати дві описані вище методики.

Але, тим не менше, для такого типу двигунів потрібно враховувати, що:

  • Масло схильне більшого зовнішнього впливу, ніж у бензинових двигунів. Тому змінювати його краще на 2-3 тис. Км. раніше.
  • У дизельному паливі є багато сірки, яка погано впливає на роботу двигуна. І тому його потрібно частіше міняти.

Підведення підсумків

Всебічне вивчення питання, коли треба міняти моторне масло в двигуні по пробігу або раз на рік через який час міняти мастило в двигуні показало, що тільки двостороннє розгляд поставленого питання є неправильним і некоректним.

Корисно знати: Моторне масло Тотал Кварц 9000 5w40 ціна відгуки

Міняти масло, грунтуючись тільки на пробігу або регулярно раз на рік не зовсім вірно. Щоб вчасно поміняти масло в двигуні потрібно враховувати цілий комплекс певних показників: витрата палива за фактом, знос двигуна, якість палива, тип двигуна. Тільки використовуючи оцінку основних цих показників, допоможе автомобілісту визначити точний час заміни мастильного матеріалу.

Літри, кілометри, годинник: як часто міняти масло в двигуні машини

Багатьма прийнято вважати, що ревізія автомобіля проводиться виключно під час ТО. З цим не посперечатися, але як бути в період післягарантійного обслуговування.

Коли здійснювати таку важливу процедуру, як заміна мастила в моторі? На цей рахунок у середовищі автолюбителів можна почути різні відповіді.

Від звичних сезонних в вигляді «заміню з приходом літа або зими», до класичних «дочекаюся необхідного свідчення одометра».

Офіційна відповідь: через скільки кілометрів треба міняти масло в двигуні автомобіля

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Головний контролюючий орган під капотом авто – масляний щуп. Саме дивлячись на нього стежимо за дотриманням головного правила – рівень масляної рідини повинен зберігатися між відмітками Min і Max.

По ньому ж можна помітити і таку тенденцію: по ходу використання мастило темніє. Відбувається це через забруднення продуктами згоряння палива.

Стало бути, змазує емульсія НЕ вічна, після закінчення деякого періоду її необхідно змінювати.

Заводська рекомендація

У класичному варіанті книга по експлуатації наказує, через який пробіг міняти масло в двигуні автомашини. Зазвичай ця цифра варіюється в межі 13 000-15 000 км. Варто зазначити, що величина обрана для ідеальних умов впливу навантажень:

  1. Чистий мотор.
  2. Середні обороти.
  3. Робота без перегріву.

Такий режим досягається при середній швидкості руху не менше 50 км / год, що забезпечується при їзді по заміських дорогах на довгі відстані.
Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Чи варто відступати від вимог виробника

У більшості випадків – так. Ось список важких умов роботи для моторної мастила, які вимагають проведення регламентної роботи частіше:

  • Їзда по гірських дорогах.
  • Пересування в запиленій місцевості.
  • Часта буксирування причепа.
  • Підвищена вологість навколишнього повітря.
  • Сильні морози і постійні перепади температури.

З цих причин підготовка автомобіля до далекої поїздки передбачає комплектування приладдя каністрою з маслосоставом.

Реальні цифри або через який пробіг машини міняти масло в двигуні насправді

Останнім часом все частіше ведуться розмови про шкоду такого режиму, як переміщення в пробках. При такій експлуатації емульсія, яка перебуває в картері, швидко псується. Відбувається це в результаті контакту складу з несгоревшим паливом і картерів газами.

Додамо сюди відсутність належного охолодження ємності і отримаємо оптимальні умови для окислення мастила. Явище небажане, прямим чином викликає процес її старіння. Крім того, на низьких оборотах погіршується умови змазування ЦПГ. А це значить, що всі продукти зносу незабаром опиняться в картерной області.

Загальні рекомендації фахівців

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж
Протягом всього терміну використання автомасло переживає кілька станів. Їх зручно конфігурувати в три групи. На цій підставі зручно відзначити, через скільки треба міняти масло в двигуні для збереження його заводського ресурсу при змішаній експлуатації місто / траса:

  • Чисте (до 7 500 км) – забезпечує збереження ідеального стану мотора.
  • Робоча (8-15 тис. Км) – забруднена рідина, закономірно постаріла і втратила ряд своїх властивостей (небажаний статус – негативним чином впливає на силову установку).
  • Аварійне (понад 15 тис. Км) – гарантоване засмічення маслосистеми, екстрений режим тертя і, як наслідок, надзвичайний знос компонентів.

«Пробкові» авто

Для кожної машини термін зміни змащуючого складу підбирається індивідуально. Це абсолютно логічно і безпосередньо залежить від умов, в яких використовується автомобіль. Наприклад, з машиною вихідного дня все ясно. Вона юзается в основному на довгі відстані. Робота двигуна близька до оптимальної – питань немає. Міняйте відповідно до сервісної книгою і проблем не буде.

Важливо! Навіть якщо машина просто стояла рік з новою емульсією або проїздила, скажімо, пару тисяч кілометрів за 12 місяців – мастило беззастережно міняти. Масло – це хімія, а хімічні сполуки від застою деградують.

Набагато складніше виглядає ситуація з машиною муніципального службовця. Транспортний засіб проїжджає не більше 20-30 км за день. Середня швидкість – 20 км / ч. Головна особливість – силова установка працює безперебійно кілька годин, утворюється чорний нагар на свічках запалювання і в камері згоряння. Погодьтеся, за 3-4 години по автобану можна проїхати значно більше, ніж по пробкам.

При такому положенні справ керуватися тільки показаннями одометра некоректно й небезпечно: 15 000 км емульсія не витримає. Тут варто орієнтуватися на те, через який пробіг по дорогах великого міста міняти масло в двигуні авто.

Так, для забезпечення заводського ресурсу цифру, яку він демонстрував комп’ютером, необхідно ділити на 2,5-3.

Іншими словами, змінюючи кожні 5 000 км масляну рідину в моторі при експлуатації в межах мегаполісу, можна сподіватися на довговічність роботи апарату.

Поняття про моторесурс

Всі розмови, перекладені в площину кілометражу, приблизні. Найбільш точну відповідь в цій справі дають Мотогодини. Орієнтуючись на загальний час роботи дизельного або бензинового двигуна, з моментом проведення регламентної роботи по «движку» пригадати не вийде.

Визначити червону межу просто: досить прикинути, за скільки часу машина подолає офіційні 15 000 км при середній швидкості в 50 км / ч. Відповідь виходить моментально – 300 годин. Цю цифру і приймаємо як точку зміни. При цьому не забуваємо про пробіг – 15 000 км перевищувати категорично не рекомендується.

Технічно вирішити задачу вимірювання годин функціонування силового агрегату нескладно. Досить придбати лічильник мотогодин: або електронний, або електромеханічний. Він врізається в будь-яку робочу ланцюг, яка активується від замка запалювання. Залишається закріпити прилад в зручному місці і монтаж закінчений.

Відключати акумулятор боятися не варто – пам’ять у гаджета незалежна.
Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

теоретичний варіант

Альтернативу одометру і Напрацювання становить кількість спаленого палива. Вважаємо, скільки літрів піде на 15 000 км при індивідуальному середній витраті, який показує БК.

Так, відповідь на питання, через скільки літрів спаленої пального треба міняти масло в двигуні малолітражки, такий – кожні 1 000 л.

Однак доведеться поусердствовать, щоб все паливні чеки були зібрані і оброблені.

короткі поради

Мастило в моторі слід міняти виходячи з умов експлуатації автомобіля:

  • 5-7 тис. Км: 95% часу – пересування по пробкам в тісному мегаполісі з середньою швидкістю не більше 20-30 км / ч.
  • 13-15 тис. Км: 70-80% часу – їзда по шосе.
  • Щороку незалежно від пробігу: масло починає старіти після відкриття пробки.

Найточніший метод визначення часу проведення регламентних робіт – фіксація мотогодин за допомогою лічильника. Червона межа – 300 одиниць. Альтернативна технологія – підрахунок кількості спалених літрів палива.

Інтервали заміни масла: через скільки кілометрів треба міняти масло в двигуні?

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Багато автовласників досі вважають, що моторне масло треба міняти через кожні 10000 км. Все не так просто. Виробники транспортних засобів зазвичай встановлюють два інтервали заміни масла: один, вимірюваний в км, і інший, вимірюваний в місяцях. Важливі обидві цифри.

Перша цифра очевидна: чим більше ви проїхали, тим більше ви використовували двигун і залите в ньому масло. Чим більше використовується масло, тим більше руйнуються присадки і розриваються довгі ланцюжки вуглеводневих сполук.

Але чому важливо час? Адже якщо автомобіль стоїть на парковці, масло не виробляє роботу. Це вірно, але масло все одно використовується і забруднюється. Формуються відкладення, відбуваються окислювальні процеси, змінюється в’язкість і навіть pH.

Оскільки це відбувається через накопичення забруднюючих факторів, процес не зупиняється з зупинкою двигуна.

Є ще одна причина, чому час має значення. Кожна пройдена миля надає різну навантаження на двигун і масло в ньому. Якщо ви їдете по міському шосе, ви заводите машину вранці, проїжджаєте до роботи 8-10 км і повертаєтеся ввечері додому крізь пробки.

Ви піддаєте двигун значно більшого навантаження, ніж водій вантажівки, який здійснює тривалі маршрути по автомагістралі. Буде правильним припустити, що якщо ви не досягли встановленого в кілометрах інтервалу Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражзаміни масла за 12 місяців, ви, швидше за все, робите саме такі короткі поїздки і 1 ваш км по порівнянному з середнім рівнем навантаження вважається як 5 або більше. Тому установка межі по часу для інтервалів заміни масла дозволяє упевнитися, що масло, яке отримує підвищене навантаження, замінять раніше.

Проте, інтервали заміни масла стають довшими. Широко відомий норматив в 10000 км сьогодні йде в минуле. Масла стають все краще, і можуть виконувати свою роботу довше. Поєднання сучасних присадок дає масел підвищений період служби і можливість протистояти високим температурам і забруднення значно довше, ніж десятиліття тому.

Багато автовиробників допускають збільшені інтервали заміни масла і деякі автомобілі обладнані системами для відстеження якості масла.

Звичайно, на них немає встановленої мобільної лабораторії, але стеження за такими показниками як кількість обертів двигуна, температура, кількість холодних пусків і т.д. досить, щоб комп’ютер міг зробити обгрунтовану здогад про стан масла.

У цих випадках інтервал заміни масла не встановлюється жорстко, так як на підставі актуальних даних комп’ютер може збільшити або зменшити його.

У всіх інших випадках рекомендації по масел відповідним для збільшених інтервалів заміни треба шукати в сервісній книжці вашого автомобіля.

Найчастіше це певних допуск автовиробника, наприклад BMW Longlife-14 +, також це можуть бути певні марки масла, допуски ACEA, API, вимоги до складу масла.

Порада

Якщо ви не впевнені в тому що масло яке ви заливаєте відповідає цим вимогам – міняйте не пізніш як через 12 місяців (або 10 000 км).

Важливо! Якщо ви не будете міняти масло зі встановленою частотою, ви будете повільно вбивати свій двигун. Негативний вплив порушеного інтервалу, можливо, не проявить себе відразу. Іноді все здається нормальним роками. Але всередині буде підвищений знос, псування ущільнень, і двигун буде в значно гіршому стані, ніж це повинно бути відносно його віку.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Чому потрібна регулярна заміна моторного масла?

Моторне масло вносить лише малу частку в витрати на експлуатацію автомобіля, але правильний вибір масла допоможе вам зберегти багато грошей. Низькоякісне або старе масло не може повноцінно виконувати свої обов’язки і викличе ряд проблем. Ми збираємося розповісти про найважливіші проблеми з двигуном через неякісну масла, їх звичайних передумови і наслідки.

формування відкладень

Можливі причини: руйнування присадок або забруднене моторне масло.

Можливі наслідки:  випередження запалювання, знижена потужність, підвищений вміст токсичних речовин у відпрацьованих газах.

знос

Можливі причини: абразивні частинки в моторному маслі, руйнування присадок, забруднене моторне масло або занадто низький рівень масла.

Можливі наслідки: несправність компонентів двигуна, поломка двигуна.

Підвищення в’язкості масла

Можливі причини: руйнування присадок, окислене або забруднене моторне масло.

Можливі наслідки: проблеми з циркуляцією моторного масла, знос критичних компонентів двигуна, механічні проблеми.

Термічний розпад моторного масла

Можливі причини: руйнування присадок окислене моторне масло, ненормально висока температура двигуна.

Можливі наслідки: загустение моторного масла, масляне голодування двигуна, проблеми з холодним запуском, відмова двигуна.

Проблеми з циркуляцією моторного масла

Можливі причини: несправність масляного насоса, засмічений маслопровід, занадто низький рівень масла.

Можливі наслідки: низький тиск моторного масла, знос критичних компонентів двигуна, механічні проблеми.

Як уникнути цих проблем?

Уникнути цих проблем можна, якщо вибирати якісні моторні масла і дотримуватися інтервалів їх заміни, рекомендованих виробником двигуна. Якісне моторне масло містить всі необхідні присадки, щоб запобігти вищезазначені проблеми.

До нього не може не можна додавати ще якісь присадки, які іноді продаються для внесення в готову олію, не потрібна промивка двигуна між замінами або частіша заміна масла, ніж це рекомендовано виробником двигуна.

Винятком з останнього правила є випадок, коли умови експлуатації жорсткіше, ніж визначено нормою, – інтервал заміни масла коротшає.

Пробіг для заміни масла в двигуні: як розрахувати інтервал заміни для свого автомобіля

Вітаю Вас, дорогі автомобілісти! Ми продовжуємо цикл публікацій, які пов’язані із заміною масла в двигуні і всім, що потрібно знати з цього питання.

Як відомо, і ми це вже розбирали в інших статтях, смаку необхідно замінювати нової в процесі пробігу автомобіля і в тих випадках, коли він не експлуатується також.

Тому для тих, кого цікавить заміна масла в двигуні пробіг є основним критерієм, від якого залежить його частота.

   Особливості заміни виходячи з типу мастила

Особливо це питання є важливим в тих ситуаціях, коли Ви купуєте був у вжитку автомобіль, не маючи повного уявлення про те, як його обслуговували раніше. Пов’язано це з тим, що будь-яка мастило обов’язково втрачає свої якості в ході експлуатації.

В цьому випадку двигун потрапляє під удар першим. Тим більше це стає актуальним в умовах вітчизняних неякісних доріг і пального.

Тепер розглянемо періодичність заміни, виходячи з типу мастила і її відповідних характеристик, тому що «синтетика» і «мінералка» мають більшу кількість відмінностей.

Почнемо з мінерального типу. Сьогодні він зустрічається набагато рідше, ніж в минулому, але ще багато власників автомобілів, особливо вітчизняного виробництва, активно використовують його. У його складі значну частку складають перероблені нафтопродукти.

З цієї причини воно досить швидко втрачає свої характеристики і потребує оновлення кожні 5-7 тисяч пройдених кілометрів.
Крім того, таке масло потребують промивання спеціальними засобами, оскільки в ході експлуатації воно залишає багато нагару.

Тому Ви розумієте, чому воно використовується з кожним роком все рідше? Проте, невисока ціна, як і раніше є одним з його переваг.

Зверніть увагу

Зовсім інша справа – напівсинтетичний тип мастила для двигуна. У ньому вже більш якісні продукти нафтопереробки, а також різні присадки. Все це підвищує його температуру кипіння до 400 градусів і зводить до мінімуму кількість залишені нагару.

З приводу необхідності промивання двигуна при експлуатації на такому маслі думки фахівців розділилися. Дехто каже, що промивати його немає ніякої необхідності, інші ж стверджують, що миття дозволить двигуну тривалий час залишатися чистим.

Через який пробіг слід оновлювати таку мастило? Вважається нормальним, через 10-12 тисяч кілометрів.
Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометражОднак більшість транспортних засобів використовують на сьогоднішній день синтетику. Вона вигідно відрізняється за своїми робочими якостями і тому вважається найбільш досконалим типом мастила. Його температура кипіння досягає вже 600 градусів, плюс це масло практично не схильне до пригорання і не залишає після себе такого великого обсягу побічних ефектів. Завдяки входженню до складу різного роду присадок термін його служби значно триваліший. Заміна синтетичного масла рекомендується через 15-20 тисяч кілометрів пробігу, правда, і коштує воно дорожче інших різновидів.

   Фактори що впливають на частоту оновлення

Вважається в середньому, що міняти мастило в системі двигуна слід через кожні 10 тисяч кілометрів шляху. Але не у всіх випадках без винятку це буде правильним. Для нових і старих автомобілів існують свої корективи. Так, для авто з великим пробігом 10 тисяч кілометрів є дуже великою дистанцією.

Справа в тому, що двигун занадто зношений, а тому, щоб продовжити термін його служби, бажано забезпечити заміни мастила через 7-8 тисяч. Більш нові транспортні засоби за умови належного догляду за двигуном вимагають заміни через 15 тисяч кілометрів.

Отже, основні чинники, що впливають на періодичність, а іншими словами, частоту заміни, можуть бути наступними:

    • вік транспортного засобу;
    • стан двигуна;
    • експлуатація автомобіля;
    • манера водіння;
    • якість палива;
    • якість і сорт масла.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж   Показники пробігу і зміни мастила

Як відомо, нові автомобілі знаходяться на стадії обкатки, яка безпосередньо впливає на термін служби мотора в подальшому.

Цей етап становить приблизно 5-7 тисяч кілометрів, під час яких виробники не рекомендують різку або спортивну манеру водіння.

Але на цій стадії не варто економити на заміні мастила і її якості, оскільки в подальшому це може призвести до дорогим ремонтом.

Якщо Ви купуєте старий автомобіль, то також буде незайвим провести оновлення масла, не дуже прислухаючись до запевнень колишнього господаря.

Ми не можемо достеменно знати, які рідини заливалися в машину, і не економили чи на їхній якості.

При малому пробігу або після багатьох років експлуатації рекомендується показати двигун хорошому автомеханіка, який зможе проаналізувати його працездатність і стан.

Наприклад, якщо мотор видає сторонні шуми і стуки, значить, цілком можливо, що йому буде вимагатися капітальний ремонт.

У цьому випадку немає ніякої необхідності заливати в нього дорогу якісну мастило. Тим більше, що витрата масла в подібних ситуаціях, як правило, зростає непомірно.

Час заміни мастила в двигуні можна поступово збільшувати, але лише у випадках застосування тільки якісної продукції.

Ще один момент пов’язаний із заміною навіть тоді, коли машину практично не експлуатують. Здавалося б, ніякого зносу в цьому випадку не відбувається.

важливо

Однак в двигуні відбувається утворення конденсату, завдяки якому змінюється склад мастила і створення кислотного середовища, яка руйнує деталі силового агрегату.

Ось чому, навіть якщо машина простоює в гаражі або на стоянці, це не скорочує періодичність заміни масла.

Ще важливо заливати в двигун таке мастило, яка б відповідала сезонності експлуатації. Якщо скористатися літнім маслом, то нічого дивного, що двигун відмовиться заводитися в сильний мороз. Просто стартер не зможе в достатній мірі його розкрутити. Тому при кожній заміні необхідно звертати увагу на кліматичні особливості Вашого регіону місця проживання.

Існують навіть спеціальні формули, які дозволяють розрахувати заміну в залежності від пробігу або обсягу спожитого палива. Так, для змащення мінерального типу вона буде наступна:
Обсяг палива = 100 х М, де М являє собою обсяг масла, який заливається в систему. Для масел на гідрокреіновой основі при обсязі (для прикладу) в 3,8 літра отримаємо такі розрахунки:

V = 150 х 3,8 = 570 літрів.

Тобто, після того, як Ваш автомобіль «з’їсть» 570 літрів пального і потрібно змінити масло в системі.

Звичайно, не всі користуються послугою цієї формули, оскільки при таких розрахунках рекомендований пробіг з наступною заміною буде в якихось випадках навіть менше, ніж це рекомендують виробники.

Через скільки мотогодин міняти масло в двигуні. – logbook Nissan Qashqai 2014 on DRIVE2

Багато автолюбителів рано чи пізно замислюються про питання: Коли або як часто міняти моторне масло? У типовому керівництві по експлуатації автомобіля в Росії позначений інтервал заміни масла, в середньому це 10000 – 15000 км пробігу або 1 рік, в залежності від того, що настане раніше.

Останнім часом виробники стали збільшувати міжсервісний інтервали зміни моторного масла. На догоду економії, екології, обмежують законодавчих актів деяких країн, інтервали заміни масла помітно зросли до 20000 – 25000 км.

Але ми то з Вами розуміємо, що це просто чергова замануха придумана маркетологами, для залучення клієнтів більшими міжсервісний інтервалами.

Адже простий обиватель вважає так: чим більше інтервал між технічним обслуговуванням, тим краще. Діє проста логіка, адже не дарма виробник збільшив інтервал заміни масла, значить машина стала ще більш технологічні і надійніше.

Насправді все не так просто, адже не тільки від одного пробігу залежить стан масла і захист двигуна. Слід враховувати – склад масла, тривалість прогріву двигуна, пробки в великих містах.

Ні для кого не секрет, що з часом масло деградує і втрачає свої змащувальні властивості. В результаті чого збільшується знос двигуна і його ресурс помітно скорочується, що не вигідно споживачеві.

З іншого боку автовиробникам вже давно не вигідно випускати машини, які не ламаються протягом десятків років.

Тому в даний час простежується тенденція щодо здешевлення виробництва, що неминуче позначається на терміні служби автомобіля.

В таких умовах вважається хорошим показником якщо двигун авто справно відпрацював весь гарантійний термін. Зазвичай це 100000 км пробігу або 3 роки експлуатації.

Автовиробник розуміє, що швидше за все машина справно відкатає свій гарантійний термін при будь-якому розкладі, і на будь-якому маслі, головне щоб воно було в двигуні. А після закінчення гарантії охоче приймають авто в ремонт вже на платній основі.

Порада

Адже в наш час на продажах авто нормально не заробиш, хороша прибуток йде тільки з послуг автосервісу і продажу запчастей.Однако для підстраховки, в керівництві не забувають згадати про скорочення інтервалу ТО до 7500 км пробігу при експлуатації авто в важких умовах.

До важких умов відносяться пробки, їзда в горбистій місцевості, буксирування причепа, низька якість палива, забруднене повітря і т.д.

І тут ми дійшли до найцікавішого питання.

Взагалі наскільки правильно міняти масло по кілометражу і коли починається деградація масла? Давайте розбиратися … Помітно рідше нам зустрічається такий параметр як Мотогодини , який багато виробників згадують лише побічно. Мотогодинник застосовуються в основному на будівельній техніці. А адже саме вірне рішення проводити заміну масла саме за цим параметром! Поясню чому.

Що таке мотогодина. Мотогодина – це час – одна година, протягом якого працював двігатель.Ісследованія показують, що у великих містах середня швидкість автомобіля становить 20 – 30 км / ч.

Якщо порахувати, то за такий же час «за містом» автомобіль проїжджає приблизно в 2-3 рази більшу відстань, а мотор при цьому здійснює приблизно такий же обсяг роботи.

Через цю особливість моторне масло в умовах міських пробок значно раніше виробляє свій ресурс, втрачаючи при цьому захисні властивості і зменшуючи при цьому ресурс мотора.

Тобто якщо перевести інтервал 15000 км в Мотогодини в міський режимі без пробок (середня швидкість 30 км / ч), то вийде 500 мотогодин . І це дуже багато з точки зору ресурсу масла.

За містом, на трасі середня швидкість приблизно 60 км / год, хоча б інтервал 15000 км = 250 мотогодин.

Ресурс моторного масла.

З кожним кілометром пробігу, моторне масло втрачає свою в’язкість, змішується з забрудненнями в двигуні, такими як волога, кислоти, результати вихлопних газів вони ж не згорають фракції палива, сажа, звичайна бруд і навіть частинки металу.

Зверніть увагу

Ресурс моторного масла залежить від умов експлуатації (швидкість, навантаження, час простою і т.д.), фактори навколишнього середовища (температура, вологість, забруднення в повітрі) і знос двигуна, точніше його стан.

Через деякий час настає момент, коли присадки в маслі сильно виснажуються і масло починає руйнуватися, віддаючи набагато менше змащувальних і захисних властивостей, ніж коли воно було новим. Це означає, що ресурс моторного масла закінчився.

  • Моторні масла бувають різні за своїм складом і від цього залежить ресурс масла. Масла можна розділити на кілька груп:

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Zoom

Склад моторних масел

Мінералка (яку у нас звуть напівсинтетикою) – заміна 170 мотогодин, край – 200 моточасов.Дешевая синтетика API SJ / SL, Mb 229.3, Vw 502, Bmw LL98 – заміна 200 мотогодин, край – 250 моточасов.Топовая крижневих синтетика API SM / SN , Mb 229.5, Vw 502.00 / 505.00, Bmw LL-01 – заміна 250 мотогодин, край – 300 мотогодин.

Топова синтетика на ПАТ з допусками Mb 229.5 Vw 502/505 / 503.01 Bmw LL-01 – заміна 300 мотогодин, край – 350 мотогодин.

Інтервал заміни масла в двигуні.  вважаємо кілометраж

Пробіг за кількістю мотогодин. Як визначити звичний нам пробіг за кількістю мотогодин. Якщо у вас встановлений БК, то з прийнятною точністю можна порахувати по середній швидкості. Дивимося на формулу.P = S * MP = ПробегS = Середня скоростьM = МоточасиНа практиці. після ТО Обнуляємо маршрут, проїжджаємо 2 – 3 тис. км.

і дивимося на середню швидкість. Від себе додам, зазвичай середня швидкість в місті 25 – 30 км / ч.Напрімер бортовий комп’ютер видав середню швидкість – 27 км / год, скільки це буде в кілометрах при ресурсі масла 200 мотогодин? 27 * 200 = 5 400 км.Моточаси також можна рахувати з варіатора діагностичним адаптером ELM327.

Детальніше про це розповім іншим разом.

Порада: Не важливо, яке масло Ви використовуєте, міняйте його раз в 5000 – 7000 км і з Вашим двигуном не буде ніяких проблем.

А якщо у Вас турбомотор, то міняти масло рідше, ніж раз в 5000 км це просто злочин!

Усім добра! І здоров’я Вашим моторам!

4 фатальні помилки при заміні масла в двигуні

Ви їздите по місту і при цьому прямуєте заводським приписами? Тоді у нас для вас не дуже хороші новини. Але про все по порядку.

Більшість автовиробників рекомендують міняти масло раз в 10-15 тисяч кілометрів і цього діапазону в випадку з новою гарантійної машиною доведеться дотримуватися.

А що далі? Все питання в тому, де експлуатується автомобіль.

Якщо більшу частину життя він проводить в штовханині міських мегаполісів і годинами простоює в пробках, то інтервал абсолютно сміливо можна скорочувати до 7-8 тисяч кілометрів.

Як ми вже не раз пояснювали, темпи старіння моторного масла безпосередньо залежать від умов експлуатації.

При тривалій роботі двигуна в пробках немає обдування радіатора, відповідно, робоча температура вище і, як наслідок, масло інтенсивніше окислюється, також маючи контакт із картерів газами і несгоревшим паливом.

До речі, під час коротких поїздок воно може і зовсім не прогріватися до робочих температур. А ще зимова міська експлуатація з поїздками на коротку відстань і пробками сприяє утворенню низькотемпературних відкладень.

Взагалі в міському циклі правильніше іноді розраховувати пробіг не в кілометрах, а в мотогодинах – іноді 50 км в мегаполісі і ту ж відстань по трасі проїжджають за абсолютно різний час.

важливо

Нам достеменно відомо про унікуми, які не змінювали масло по 30-40 тисяч кілометрів … Але є й інша категорія автовласників, яка виробляє заміну стабільно раз на рік.

Аргументація тут наступна – у автомобіля, який простоює деякий час, масло окислюється від контакту з повітрям і втрачає свої властивості. Простіше кажучи, воно псується. Як молоко.

Але при цьому автомобілісти забувають про те, що моторне масло при постійній експлуатації в будь-якому випадку нічим не захищене і якраз може прискорено окислюватися при важких експлуатаційних умовах.

Міняти масло раз в рік неправильно ще й тому, що такий часовий відрізок не може бути орієнтиром. За дванадцять місяців можна проїхати 5 тисяч кілометрів, а можна і 25 тисяч.

Що стосується варіанту з сезонною заміною мастила, то він виправданий, якщо на літо ви заливаєте більш “густе” масло, а на зиму більш “рідке”. В іншому випадку слід звертатися до пробігу.

До речі, існує думка, що варто заливати свіже масло після того як двигун спалив тонну палива. Ось тільки хто вважає літри? …

У народі ходять байки про категорії власників, які поспішають на сервіс, виявивши сухий щуп. Настільки клінічну, вже вибачте, форму автомобілістів ми не зустрічали. Але на світі всяке буває, так що для них порада проста: регулярно перевіряйте рівень мастильних матеріалів в двигуні.

Падіння рівня масла – явище небезпечне, що веде до фатальних ушкоджень двигуна.

Порада

Перш за все слід зрозуміти, чому йде масло і варіантів тут маса – витрата на прогар через зношених поршневих кілець, “конструктивно закладений” масложор “”, текти піддону картера або сальників коленвала.

Список можна продовжити. Орієнтуватися слід також за кольором і консистенції – якщо зі щупа ніяк не може стекти чорна гудроноподобная субстанція або мастило стала нагадувати воду, то слід негайно вжити заходів. При цьому не варто боятися темного моторного масла – воно не тільки змащує агрегат, але і миє його, накопичуючи в собі бруд.

Як дуже точно підмітив Володя Шарапов з фільму “Місце зустрічі змінити не можна”, найдорожче – це дурість, тому що за неї найдорожче доводиться платити. Ми ж трохи перефразовуємо – нерідко неуважність або нехлюйство може обійтися дуже дорого.

Нам кілька разів доводилося бачити, як майстри-сервісмени намагалися залити в заливну горловину двигуна антифриз і інші технічні рідини. Здавалося б, процедура заміни моторного масла відпрацьована до дрібниць і очевидна навіть дитині, а все одно чудеса трапляються.

Абсолютно незрозуміло, про що майстри думали в той момент і що у них взагалі в голові.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…