Всім привіт!

У цій статті розглянемо тему ремонту лобового скла автомобіля. Процедура нехитра, для багатьох уже відома, але вимагає дотримання ряду послідовностей, порушення яких може вплинути на кінцевий результат або зовсім зробити ремонт безглуздим і недовговічним.

Питання актуальне, тому що зима вже не за горами і скоро наші улюблені комунальники вийдуть на дороги розкидати камінці та інші реагенти, що негайно призведе до підвищення ризиків отримати одним з цих камінчиків по склу, заробивши таким чином скол.

Втім, це і так зрозуміло, перейдемо від слів до делу.Что ж робити, якщо в один такий «прекрасний» момент до Вас все-таки прилетів камінь і залишив після себе скол?

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

– Для початку не засмучуватися. Подія хоч і неприємне, але вельми можна поправити.

Повністю позбавитися від сліду відколу звичайно не вийде, але уникнути його подальшого поширення у вигляді тріщин і звести його помітність до мінімуму цілком реально.

Щоб уникнути потрапляння бруду бажано не затягувати з ремонтом, а ще краще заклеїти відкол, наприклад, скотчем. Щоб клей від скотчу не потрапив на скол, в центр необхідно покласти шматочок папірця.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Після перших невідкладних заходів можна розслабитися. Тепер найголовніше – це вибрати автосервіс, в якому вам якісно, ​​з дотриманням технології цей скол відремонтують.

Якщо бажання експериментувати на власному прикладі немає, то можна просто приїхати в центр локального ремонту PDR-Masters , але якщо з якоїсь причини цього зробити не виходить, то я опишу весь технологічний процес ремонту, щоб Ви могли проконтролювати цю процедуру, постаравшись звести до мінімуму наслідки неякісного ремонту.

  • Отже: скол заклеєний, машина в сервісі – приступаємо!
  • Для того щоб розрядити напругу скла в місцях відколу, а також полегшити проникнення полімерів – необхідно провести свердління.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  1. При достатньому досвіді дана процедура не представляє особливої ​​складності, займе буквально 2-3 хвилини.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  • Так виглядає оброблений, засверленним скол нашого скла.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Після чого переходимо безпосередньо до самої головної процедурою ремонту – заповнення відколу полімерними розчинами. Для цього встановлюємо спеціальне обладнання – інжектор .

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  1. Подібний пристрій допоможе нам подати полімери під тиском, що спричинить повне заповнення відколу і максимально позбавить нас від слідів тріщин. Як ви вже здогадалися, наступний крок-це заповнення відколу полімером:

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  • Коли необхідну кількість полімеру виявилося в інжекторі, необхідно створити тиск, після чого полімер повністю заповнить всі відгалуження відколу.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  1. Так виглядає заповнений скол з боку салону.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  • Знімаємо інжектор, і наносимо на скол запечатує шар полімеру, після чого накриваємо його пластикової пластиною для рівномірного заповнення.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

На цьому підготовча частина ремонту закінчена.

Переходимо до наступного етапу – сушіння полімеру . Сушка відбувається тільки під впливом ультрафіолетового света.Для цього встановлюємо лампу над місцем ушкодження і залишаємо на 10-15 хвилин.

  1. Після чого знімаємо залишки полімеру спеціальним лезом і наносимо полірувальну пасту.
  • Якщо інструкція дотримана вірно, то від відколу залишиться лише малопомітна точка – місце свердління.
  1. Вартість робіт склала 700 рублів і 15 хвилин часу, що набагато дешевше нового скла.
  2. На цьому у мене все, не затягуйте з ремонтом, як і раніше, на всі запитання відповім в комментаріях.Всем удачі на дорогах і поменше каменів по склі =)

За якісно виконані роботи спасибі майстру Андрею.PDR-Masters: Солнцево.

Поради по ремонту сколів, тріщин і подряпин на лобовому склі своїми руками, що робити з пошкодженням, чи можна зупинити та інше

При русі за іншим автомобілем на трасі легко отримати удар невеликим каменем в лобове скло, кузов або оптику. В першу чергу – це сколи та тріщини на вітровому склі. У цій статті розберемо основні види ушкоджень, дізнаємося, які дефекти під силу усунути самостійно, а з якими краще звернутися на спеціалізовану станцію техобслуговування.

Види пошкоджень автомобільного скла

Лобове скло з упевненістю можна назвати найбільш вразливим місцем автомобіля. На його поверхні під час експлуатації з’являються різні дефекти. Їх можна розділити на такі:

  1. Подряпина. Цей дефект виникає при контакті з гострим предметом, твердість якого перевищує міцність скла. Глибина подряпини не дозволяє утворитися тріщини. Неглибокі подряпини виникають через частинок піску, який потрапляє на автомобіль.
  2. Круглий скол «бичаче око». Це найпоширеніший дефект, скол має форму кола без утворення тріщин.
  3. Тріщина. Такий дефект найнебезпечніший. Крім погіршення огляду, тріщина має властивість розростатися під час їзди.
  4. Комбіновані дефекти. Вони складні за своєю структурою. Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самСкол з’являється від ударів невеликим каменем. Зазвичай він вилітає з-під коліс автомобіля, який рухається попереду Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самТверді частинки, пісок осідають на гуму склоочисника і стають причиною подряпин на лобовому Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самТріщина на лобовому склі послаблює міцність кузова. Її необхідно усунути якомога швидше

Далі розглянемо більш детально, як прибрати деякі дефекти з лобового своїми руками. Дізнаємося, які витратні матеріали та спеціальні інструменти необхідні.

Пам’ятайте, що дефекти на лобовому склі не тільки погіршують зовнішній вигляд вашого транспортного засобу, а й можуть стати причиною дорожньо-транспортної пригоди. Не відкладайте в довгу шухляду ремонт вітрового скла!

усуваємо подряпини

Основною причиною появи дрібних подряпин на склі є звичайний пісок. Він осідає на склі, гумках склоочисника, прокладці і на ганчірці, якою протираєте свій автомобіль.

Частинки піску постійно дряпають поверхню. Тому з часом видимість падає. Повернути прозорість лобового скла допоможе полірування. Не рекомендується використовувати шліфування.

Таку обробку самостійно провести якісно швидше за все, не вдасться.

Для полірування лобового скла можна використовувати народні засоби і професійні матеріали. Перед початком усунення подряпин, ретельно вимийте лобове скло. Протріть його сухою чистою ганчіркою або спеціальною серветкою для скла. Не використовуйте газету.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Паста ГОІ допоможе позбутися від невеликих дефектів на склі

Для усунення дрібних подряпин підручними засобами використовують зубну пасту або пасту ГОІ. Кращий ефект досягається при використанні пасти ГОІ. Невелику порцію пасти наносять на чистий ватний тампон або шматочок повсті. Потім круговими рухами втирають на проблемному місці.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Полірування лобового скла допомагає усунути дрібні, неглибокі подряпини

Повторно нанесіть пасту і втирайте по колу в протилежну сторону. Для прискорення процесу можна використовувати шліфувальну машинку з повсті насадкою.

Для полірування лобового скла в магазинах з автомобільними товарами пропонуються різного роду поліролі. Перед використанням паст рекомендуємо зробити пробну полірування на невеликій ділянці скла. До складу полиролей входять різного роду реагенти і невідомо, як вони будуть діяти на скляну поверхню.

Після полірування ретельно помийте скло.

Видалити більш глибокі подряпини складно. В цьому випадку є два варіанти: треба змиритися з таким станом речей, або вчинити кардинально і замінити лобове скло.

Відео про полірування вітрового скла

Як прибрати скол

Після несильного удару по лобовому на ньому залишається невеликий скол. Такий дефект найчастіше трапляється при русі по автостраді, де дозволена більш висока швидкість. І навіть маленький камінчик з-під коліс автомобіля спереду може стати причиною пошкодження.

Як тільки ви виявили такого роду дефект, постарайтеся швидше прим’яти заходів для захисту місця відколу від забруднення. У цьому допоможе звичайний прозорий скотч. Наклейте його зовні на дефект.

Зверніть увагу

Такий захист надалі полегшить ремонт лобового скла і зробить його менш помітним.

Не варто затягувати з проведенням ремонту. Скол, або як його називають фахівці «бичаче око», з імовірністю в 80% може стати причиною утворення тріщини по всій поверхні.

Необхідні матеріали та інструменти

Для проведення якісного ремонту лобового скла необхідно приготувати наступний інструмент та матеріали:

  • інжектор для рівномірної подачі фотополімера на місце відколу; Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самСпеціальний міст розміщується над центром відколу, на який кріпиться інжектор для подачі клею-фотополімера
  • аплікатор або міст для точної установки інжектора над сколом;
  • невелике дзеркало;
  • фотополімер для ремонту скляної поверхні; Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самКлей-фотополімер чутливий до ультрафіолету. Працювати з ним краще в тіні
  • захисна плівка;
  • ультрафіолетова лампа для прискорення ремонту. Якщо лампи немає, то фотополімер затвердіє і на сонці, але для повної полімеризації знадобиться 24 години.

Для самостійного ремонту сколів і тріщин випускають спеціальні набори:

  • помпа для створення вакууму;
  • інжектор або шприц для фотополімера;
  • лезо;
  • клей.Еслі ви хочете позбутися від відколів і тріщин своїми руками, то зверніть увагу на набори для ремонту вітрових стекол від фірм DoneDeal, HANDY-MAN.
  1. Ремонт проводите в тіні. Клей чутливий до ультрафіолету.
  2. Перед початком ремонту очистіть місце дефекту за допомогою великої кількості води і просушіть потоком повітря.
  3. Встановіть аплікатор або міст для інжектора точно над центром дефекту. Контролюйте точність установки з салону автомобіля або за допомогою невеликого дзеркала.
  4. Нанесіть клей-фотополімер на скол за допомогою інжектора.
  5. Наклейте захисну плівку. Вона не дасть фотополімером розтікатися по склу.Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самНаносимо захисну плівку. Вона не дасть розтікатися клею по поверхні
  6. Освітіть місце ремонту лампою з ультрафіолетовим світлом. Ультрафіолет допомагає прискорити затвердіння фотополімеру. Зазвичай достатньо від 2 до 4 хвилин.
  7. Акуратно видаліть захисну плівку і залишки клею за допомогою гострого тонкого леза.
  8. Відполіруйте місце ремонту за допомогою повсті.

закладаємо тріщину

Кожному водієві необхідно знати, що будь-яка тріщина на вітровому склі послаблює жорсткість кузова. При попаданні такого авто в аварію наслідки будуть набагато сумніше, ніж з транспортним засобом, у якого скло ціле.

Що слід приготувати для самостійного ремонту

Тріщини до 10 сантиметрів піддаються ремонту своїми руками. Для усунення дефекту необхідний інструмент:

  • малогабаритна дриль з тонким алмазним свердлом; Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самДриль малих габаритів – відмінний помічник при усуненні тріщин на вітровому склі Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все самТонке алмазне свердел застосовується для свердління скла
  • клей-фотополімер;
  • інжектор для клею-фотополімера;
  • ліхтарик;
  • ультрафіолетова лампа.

Порядок проведення робіт

  1. Ретельно промити тріщину і добре висушити. Не використовуйте миючі засоби, вони погіршують адгезію клею.
  2. Визначити розмір тріщини.
  3. Зняти напругу в місці дефекту. Для цього необхідно зробити наскрізні отвори на краях тріщини. Це зупинити процес поширення.Отвори на краю дефекту допомагають послабити напругу і зупиняють тріщину
  4. Запустити фотополімер в тріщину за допомогою інжектора.
  5. Висвітлити на 2-5 хвилин місцедефекту ультрафіолетовим світлом.
  6. Відполірувати скло.

Відео: ремонт тріщини на лобовому склі

Коли краще звернутися до фахівців

Якщо на вітровому склі з’явився складний дефект, наприклад, скол з розбіжними від нього тріщинами, то краще скористатися послугами фахівців з ремонту автомобільних стекол. Самому не усунути тріщини більше 20 см і відколи більше 3 см в діаметрі. Такі дефекти доручіть майстрам, тому що їх усунення потребує спеціального обладнання і певних навичок.

Вартість ремонту лобового скла залежить від стану пошкодження, протяжності дефекту і використовуваних матеріалів. Але в будь-якому випадку такий ремонт обійдеться дешевше, ніж заміна лобового скла.

Відремонтувати сколи та тріщини можна як зовні, так і зсередини. Міцність скла відновлюється повністю, прозорість – до 90%. Усунутий дефект помітний тільки під певним кутом. Ремонт займе від 30 хвилин до 3-4 годин. Стаття і відео по темі допоможуть правильно оцінити сили і прийняти вірне рішення. Вдалого ремонту!

Самостійний ремонт тріщин скла і закладення сколів

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Лобове скло автомобіля може бути пошкоджено з різних причин: в результаті перепаду температур (наприклад, через включення кондиціонера в сильно нагрітій машині), так і механічно – камінням, що вилетіли з-під коліс інших авто. І якщо у Вас немає повної страховки (автоцивілка не береться до уваги – це страховка не Вашого автомобіля, а того, в який Ви, не дай Бог, в’їдаючись), виходить попадалово на рівному місці. Прикро, ніби як і не винні, а проблеми виникли. Вартість нового скла досить висока, та й установка не дешева, в більшості випадків набагато вигідніше виконати локальний ремонт автомобільного скла , використовуючи правильну методику і надійні професійні способи.

 І тут є два варіанти – вибрати авто майстерню і довіриться професіоналам (ось тут теж не все гладко) або зробити самостійно ремонт Вашого потерпілого автомобільного скла. У будь-якому випадку, що і як робиться буде корисно дізнатися, якщо вирішили не міняти скло повністю. Звичайно вибір залежить від характеру і розміру пошкодження.

У сучасних авто застосовується два основних види стекол – загартовані або тришарові. Тришарові скла складаються з двох шарів скла і полімеру між ними.

Загартовані скла піддаються циклу термообробки, яка робить їх міцніше і в разі руйнування запобігає появі гострих країв на осколках, забезпечуючи безпеку пассажірам.Стекла кріпляться до кузова за допомогою вклеювання або гумового ущільнення.

Перший спосіб є більш сучасним і запобігає випаданню скла при сильному ударі. Другий спосіб більш дешевий, але гума з часом починає втрачати еластичність, припиняючи охороняти салон від вологи.

Взагалі, під ремонтом скла розуміється закладення саден і відколів. За визначенням, така закладення відновлює міцність скла і робить дефекти, які були на склі, малопомітними. Сам по собі скол складається з втраченого шматочка скла і внутрішнього пошкодження.

Щоб позбутися від нього, внутрішній ділянку і тріщина заповнюються спеціальним полімером. Заповнення відбувається за допомогою спеціального інжектора, а полімер, який використовується для заповнення, має такі ж оптичні властивості, такий же коефіцієнт заломлення світла, що і скло.

Після нанесення полімеру внутрішні порожнини відколу або тріщини надійно адгезируются. Полімер твердне під впливом ультрафіолетових променів, а після всього цього скло полірується і набуває нового вигляду. Така дія вигідно в тому випадку, якщо пошкодження не дуже серйозні.

Після даної процедури міцність скла відновлюється на 87-97%. А це, погодьтеся, дуже і дуже хорошо.Теперь більш докладно.

Для якісного ремонту авто скла необхідні професійні інструменти. Типовий набір зображений нижче на зображенні

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Радимо Вам звернути увагу на інструменти, використовувані в авто майстерні, якщо вирішили для ремонту скла вдатися до фахівців.  

Основні пошкодження автоскла та предметiв особистого вжитку

Скол Скол по виду являє собою невелику ямку на склі. Найчастіше вона з’являється через різке потрапляння гравію або дрібних камінчиків, які прилітають з-під коліс інших авто.

Найчастіше скол не погіршує оглядовість істотно, але послаблює скло і може спровокувати появу тріщин в декількох напрямках навколо пошкодження. Тріщини навколо відколу можуть швидко виникнути в холодну пору року. Істотно простіше відремонтувати скол, ніж утворилися тріщини.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Як ремонтують відколи? Ремонт сколів зазвичай проводиться із застосуванням інжектора і спеціального полімеру. Інжектор для ремонту сколів володіє внутрішнім поршнем.

Піднімаючись вгору, поршень створює вакуум, і пошкодження заповнюється полімером.

Таким же способом можна «вилікувати» і тріщини на склі, однак краще здійснювати ремонт в той час, поки скол ще не наповнився брудом і не змінився в величезну, потворну тріщину.

Тріщина Тріщина – куди більш прикра і серйозна неприємність, ніж скол. Навіть невелика тріщина вже обмежує оглядовість, часом пропускаючи потрапляє в неї світло. Крім того, в будь-який момент тріщина може розколотися на «павутину» з навколишніх дрібних відгалужень. А ще – з великою тріщиною на склі можна запросто не пройти техогляд.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Причини появи тріщин: ● Найчастіше тріщини, як і відколи, виникають від випадково «прилетів» в скло стороннього предмета. ● На деяких моделях авто тріщини можуть виникати через непомітних, але постійних рухів і погойдувань кузова, які в підсумку деформують і сам кузов, і лобове скло.

● Спочатку низька якість скла. Часом скла на авто замінюють варіантом від виробників з боку. Такі скла не дуже пластичні, і тріщина може виникнути навіть від різкого перепаду температур.

● Ризик появи тріщин особливо високий у холодну пору року: особливо, якщо в мікропошкодження потрапить невелика кількість вологи.

● Тріщина може розвинутися з невеликого відколу в разі різкого гальмування або інший раптової струсу авто. Тому важливо ретельно оглядати лобове скло на наявність сколів при покупці уживаної машини.

Як ремонтують тріщини? Для ремонту тріщин застосовують полімер, яка проникає здатність якого дуже висока. Тріщина заповнюється матеріалом, який робить ушкодження практично непомітним. Але, як і у випадку зі сколами, чим раніше почати ремонт – тим менше неприємних наслідків може очікувати ваш автомобіль в майбутньому.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

  • Успіху ремонту тріщин на склі можуть перешкодити такі фактори, як: – потрапляння в тріщину бруду і пилу, які не дозволять полімеру повністю закрити дефект; – відшарування пластикового шару скла при сильному ударі. Таке пошкодження складно усунути навіть полімером, так як скло залишиться каламутним саме через пошкодження середнього шару;
  • – різні оптичні характеристики стекол і полімеру, які не завжди вдається ідеально поєднати.

Процес ремонту тріщини на склі При ремонті з тріщини спочатку знімається напруга, яке запобігає її подальше зростання. Після це пошкодження заповнюється полімером зі схожим коефіцієнтом заломлення, склад застигає і надійно фіксує краю тріщини.

В інжекторі для ремонту тріщин присутній внутрішній поршень, який вкручується і викручується за допомогою різьблення. Поршень створює тиск, який дозволяє полімеру рівно розійтися по всій довжині тріщини.

Для самостійного ремонту  необхідно купити в спеціальному магазині готовий комплект для таких випадків, як правило складається з спеціального пристрою на присосках, використовуваного для зручного контакту зі склом, герметика на основі синтетичних смол і тонкої плівки для покриття зони сушки. Так само знадобиться свердло (з алмазним наконечником), поліроль (кварцові піски, корундові, наждаки …) і насадки для полірування. 

Загальний алгоритм ремонту тріщин виглядає наступним чином:

● Спочатку потрібно зупинити тріщину, щоб вона не почала розвиватися далі. Для цього з боків пошкодження роблять два невеликих відколу, в яких зупиняється поширення тріщини. Зазвичай краю тріщини обробляються алмазним свердлом.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

● Область пошкодження очищається: знімається бруд, скол акуратно висвердлюється і очищається від частинок бруду і пилу.

● Встановіть інструмент на присосках на лобове скло так, щоб його чотири ноги розміщувалися навколо тріщини, а центральний отвір знаходилося строго над самою тріщиною.

Потім вставте в цей отвір тюбик зі смолою і стисніть його, щоб ввести три чотири краплі смоли безпосередньо в тріщину. Далі, ви можете прибрати тюбик, а замість нього вставити поршень, який посилить зчеплення з лобовим склом, щоб «стягнути» два краю тріщини.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

● Розподілити клей рівномірно можна за допомогою спеціальної фінішної плівки. Її потрібно укладати від центру до країв, щоб не залишалося повітряних бульбашок усередині. ● Після заповнення тріщина висушується ультрафіолетовою лампою. Така лампа істотно скорочує час сушіння. Крім того, якщо клей буде сохнути на сонці, існує велика ймовірність його помутніння. 

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

● По завершенні застигання полімеру плівка і надлишки речовини обережно знімаються. Залишки клею можна обережно прибрати лезом або іншим плоским предметом. ● Процес закінчується поліруванням скла, із застосуванням спеціальної пасти.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Професійно виконаний ремонт лобових стекол робить тріщини практично непомітними, проте, відновити на 100% оптичну прозорість і твердість скла неможливо.

Завершують ремонт лобових стекол очищенням за допомогою пилососа дрібних осколків, це процедура особливо необхідна, якщо операції проводилися з внутрішньої сторони скла.

Однак, якщо тріщин занадто багато або їх довжина значна, доцільно повністю замінити лобове скло на нове.

Кілька рекомендацій, що треба і що не треба робити відразу після отримання тріщини або відколу лобового або будь-якого іншого автомобільного скла

 – Відразу після придбання дефекту на склі рекомендується заклеїти пошкоджене місце скотчем. Скотч допомагає запобігти пилу, води або бруду в дефектну ділянку скла: що істотно полегшує ремонт і дозволяє виконати його більш якісно. – У холодну пору обдув грубки краще направити вниз – в сторону ніг.

 – В теплий день під скотч краще підкласти папір, щоб клей скотча не потрапив в пошкодження. – Якщо вам довелося відкласти ремонт на час, то уникайте миття скла із застосуванням спеціальних хімічних миючих засобів. Потрапивши в тріщину, ці речовини можуть після привести до того, що клей для тріщин лобового скла недостатньо полимеризуется.

 – До місця ремонту краще їхати на мінімальній швидкості, тому що вібрація і поштовхи кузова автомобіля викликають розростання тріщини.

Профілактика тріщин і захист стекол автомобіля

Щоб уникнути появи тріщин або розростання вже існуючих пошкоджень потрібно пам’ятати про деякі важливі моменти в експлуатації авто:

● У холодну пору року не варто встановлювати регулятор грубки відразу на максимум і направляти весь потік тепла на лобове скло. Салон потрібно прогрівати поступово після очищення від снігу або льоду. ● Влітку ця ж рекомендація застосовується для кондиціонера: не потрібно відразу встановлювати його на максимальне охолодження і обдування скла.

● Взимку не варто включати двірники, якщо до них прилип лід. Їх потрібно очистити або почекати, поки шматочки льоду розтануть. Якщо машина залишається на холоді надовго – двірники потрібно відігнути: щоб вони непріліплі до скла. Старі двірники потрібно обов’язково замінити, особливо якщо вони скриплять і зачіпають скло при роботі.

● Забруднення зі стекол краще видаляти спеціальними засобами, використовуючи м’яку ганчірочку або губку.

● Періодична полірування оберігає скло від мікротріщин і подряпин.

Чи виправданий ремонт тріщин на лобовому склі

25 жовтня 2018. Категорія: автотехніка.

Лобове скло найчастіше стає жертвою подряпин, відколів і тріщин, яких рідко вдається уникнути при частій їзді по швидкісних трасах.

Помітити вилітає з-під коліс попереду йде вантажівки камінь дуже складно.

Нерідко лобове скло страждає від дітей, що грають у дворі або з необережності самого автовласника, який в процесі ремонту авто примудрився впустити на нього важкий предмет.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Якщо маленьку подряпину можна відшліфувати і відполірувати, то з більш глибокими сколами такий фінт не пройде. Чи не спрацює і принцип «і так зійде, дорогу видно, решта не важливо». Якщо мова йде про тріщину, а не про подряпині, то вона нікуди не зникне, а через кілька років перетвориться на потворну смугу, що проходить через все скло.

Що потрібно зробити в першу чергу

Навіть якщо скол здається дуже крихітним і не передвіщає біду, варто прийняти рішення – ремонтувати або міняти все лобове скло (якщо страховка покриває, то є шанс обійтися малою кров’ю). Якщо прийнято рішення відправитися в автосервіс, то потрібно обов’язково заклеїти пошкодження скотчем і не починати руху поки скол не буде повністю закритий.

Така міра необхідна з двох причин:

  • Є надія, що це запобіжить подальшому розбіжність тріщини.
  • У скол не потрапить пил, бруд, волога, мошкара і інші «принади», які зроблять ремонт неможливим або сильно ускладнять його.

Після цього потрібно дуже акуратно доїхати до автосервісу. Не можна різко гальмувати, влітати на бордюри або розвивати велику швидкість. Все це тільки погіршить ситуацію.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

В автосервісі все буде залежати від майстра, його навичок і відсутності бажання «наварити» на марною процедурі, яка нічого не виправить. Якщо пощастить, то скло вдасться відновити.

Ремонт сколів і тріщин лобового скла

Процедура виконується наступним чином:

  • Все скло очищається від дрібних осколків, пилу і бруду.
  • Майстер оцінює пошкодження. Якщо скол в формі зірочки з променями довжиною більше 1,5 см, то в кінці кожного з них просверливается невеликий отвір.
  • Скло продувається і наповнюється (під високим тиском) прозорим полімерним матеріалом.
  • На «пацієнта» прямує ультрафіолетова лампа, завдяки якій завершується полімеризація введеного складу.
  • Скло висушується і з його поверхні знімаються залишки полімеру. Після цього поверхню ретельно полірується.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

І все було б добре. Тільки успіх заходи щодо фіксації відколів і тріщин далеко не завжди гарантований. Все залежить від безлічі факторів, які варто озвучити, перш ніж витрачати гроші на ремонт.

Чи дає ремонт результат

Перш за все потрібно зрозуміти, що якщо скол глибокий (наприклад, камінь майже наскрізь пробив поверхню), то ніякі полімери не допоможуть відновити порушене напруга, яке створюється в процесі виготовлення автоскла. Якщо немає потрібного напруги, то будь-яка наступна пошкодження може привести до сумних наслідків.

Навіть якщо допустити, що полімер здатний склеїти всі верстви скла, так щоб воно повністю відновився, виникає ряд додаткових проблем. Щоб чудо-склад допоміг уникнути покупки нової «лобовуха», оброблювані поверхні повинні бути абсолютно чистими.

Але, само собою в тріщину вже потрапила бруд, пил і інші частинки. Це означає, що полімер просто не здатний заповнити всі 100% простору. Тому чим довше автовласник тягне з ремонтом і продовжує забивати щілину брудом, тим безнадійні буде ремонт.

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Окремо варто відзначити реагенти, якими поливаються дороги.

Не потрібно бути хіміком для того, щоб зрозуміти, що в них присутні жирні включення (інакше як пояснити те, що заїхав з вулиці в теплий бокс автомобіль залишається вологим і жирним і через 40 хвилин і через 1,5 години).

Зрозуміло, якщо взимку покататися зі сколом на склі, то реагент потрапить в тріщину. А жир, як відомо, є головним ворогом клею, тому полімер просто не зможе нормально зчепитися з поверхнею.

Звичайно, майстер розповість про сучасне обладнання, яке допоможе уникнути цієї проблеми. Але, на ділі він просто заллє утворився скол знежирювачем і продує компресором або почистить пилососом. На жаль, такі маніпуляції рідко дають хоч якийсь дієвий результат. А якщо всередині залишилося хоч трохи частинок жиру, то всі старання нанівець.

Коли немає змила витрачати гроші на ремонт

Є ще кілька причин, за якими навіть самий рукатий і відданий справі майстер не зможе полагодити скло:

  • Якщо тріщина з’явилася від сильного удару, то з великою часткою ймовірності сталося відшарування внутрішнього шару поверхні. Навіть якщо скол чистий і в нього акуратно залитий полімер, це ніяк не вбереже від появи помутнінь в цій зоні. Поступово шар буде відшаровуватися ще більше і через деякий час дорога буде видна як в тумані. Якщо майстер кваліфікований, то він проведе діагностику і сам відмовиться від такого ремонту, так як зрозуміє всю безвихідь ситуації.
  • Якщо пошкодження незначне, то полімер, залитий в тріщину, все одно буде помітний, навіть якщо не сильно придивлятися. Тому тим, кого дратують будь-які плями або бруд на лобовому склі буде дуже складно змиритися з таким дефектом.
  • Далеко не кожен скол або тріщина підлягають ремонту. Є кілька ситуацій, коли краще відразу відправитися не в автосервіс, а на авторинок за новим склом. Наприклад, ремонту не піддаються пошкодження, які торкнулися внутрішній і зовнішній шар скла. Немає сенсу витрачати гроші на закладення сколів, діаметр яких 5 см або більше. Сумнівною якістю буде відрізнятися ремонт, якщо у ушкодження 30 або більше променів. Занадто довгі тріщини (більше 70 см) також є ознакою швидкого походу на авторинок. Також низькі шанси на перемогу, якщо пошкодження знаходиться дуже близько до краю скла (на відстані 1 см або менше).

У всіх цих ситуаціях майстер сам повинен відмовитися від ремонту і пояснити марність цього заходу. Але, хто відмовиться отримати зайві гроші? Тому потрібно самостійно постаратися оцінити ушкодження і прийняти зважене і правильне рішення.

На завершення

Якщо тріщина не надто велика або глибока, у неї немає безлічі променів, вона не розташована близько до раю і відразу після отримання ушкодження автовласник закрив скол, то є шанс відновити лобове скло.

Однак, багато що залежить і від майстра і обладнання, яке він буде використовувати. Якщо після обробки і діагностики в тріщині немає жирних включень, то можна спробувати. У всіх інших випадках, шансів мало.

Це не означає, що потрібно залишити проблему, як є. Якщо тріщина вже є, то вона несе небезпеку. Попадання всього одного камінчика може привести до травми обличчя або більш серйозних каліцтв, якщо це спровокує аварійну ситуацію. Тому не варто затягувати.

4 простих способи, як заклеїти тріщину на лобовому склі своїми руками

Всім траплялося потрапляти в ситуації, коли при нормальній їзді з-під коліс автомобіля, що їде перед вами, вилітає камінь. В цьому випадку лобове скло автомобіля нерідко отримує пошкодження у вигляді тріщин.

І що тоді робити, якщо у вас немає зайвого часу і грошей, а ця злощасна, нехай і невелика тріщина не дає вам спокою? Ви цілком здатні самостійно і без сторонньої допомоги справітьсяс цією недугою, не вдаючись до послуг автосервісу.

Ось 4 простих способи, як своїми руками заклеїти тріщину на лобовому склі. 

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Насамперед, звичайно ж, потрібно підготувати тріснуте скло до ремонту. Для цього скло спочатку потрібно промити водою з миючим засобом, а після насухо протерти чистенькій ганчірочкою.

Дуже важливо, щоб в місці тріщини не було води і пилу, оскільки в такому випадку клей буде погано схоплювати. Після того, як скло висохло, необхідно знежирити поверхню.

Беремо синтетичну тканину (не залишає за собою ворсінікі) і змочує її в ацетоні або розчиннику. Ну і ось 4 простих способи: 

Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

1 спосіб. силіконовий клей

Це найпростіший спосіб. Клей наносимо прямо з тюбика або за допомогою медичного шприца. Заповнювати порожнину потрібно повільно і поступово, уникаючи бульбашок повітря. Виконану роботу залишаємо на добу до повного висихання. Залежно від виду силікону відремонтовану ділянку буде сохнути від 12 до 24 годин. Для надійності колишню тріщину можна покрити тонким шаром прозорого лаку. 

2 спосіб. Пінопласт + ацетон + скипидар

Що знадобиться тут вже зрозуміло. Змішуємо ацетон і скипидар (3: 1, тобто ацетону буде в три рази більше) в скляній банці. Далі в отриманий розчин потрібно покришити невеликими шматочками пінопласт (ніж шматки пінопласту будуть менше, ніж швидше відбудеться реакція).

 Перемішуємо, трохи чекаємо, коли пінопласт розчинитися, і маса стане прозорою і вязкой.Такой клей швидко застигає, тому робити його потрібно невеликими порціями і використовувати відразу після приготування.

Одержаний клей можна наносити на тріщину за допомогою шприца або тонкого пензлика.

3 спосіб. Прозорий лак для нігтів

Якщо тріщина на склі дуже тонка, покрийте її безбарвним лаком для нігтів. Таке скріплення здатне попередити розростання тріщини, і має протриматися близько 3-х і більше років. Нанесіть лак тонким шаром по обидва боки і дочекайтеся повного висихання. Лак, нанесений з зовнішньої сторони вікна, дощі не змиють.

4 спосіб. канцелярський скотч

Найкраще, як тільки на склі утворилася тріщина, заклеїти її звичайним канцелярським скотчем, щоб захистити її від попадання бруду і пилу, а також запобігти її розростання. Досить заклеїти місце пошкодження з двох сторін. Звичайно такий ремонт недовговічний, і незабаром вам доведеться прийняти більш серйозні заходи. 

Ремонт сколів і тріщин на лобовому склі своїми руками

 20 березень 2017 LadaOnline 30 834      Закладення відколів і тріщин на лобовому склі автомобіля.  Зроби все сам

Що робити якщо на лобовому склі з’явився скол? Постарайтеся, якомога швидше відремонтувати скло, тому що через вібрації і перепадів температур навіть незначний скол може перетворитися у велику тріщину. Прибрати тріщину або відкол на лобовому склі можна на СТО або за допомогою спеціального набору.

Набір для ремонту лобового скла

Купити спеціальний набір можна за ціною від 300 рублів. У нього повинно входити: шприц з ремонтним складом, аплікатор для заповнення сколів і кільця з липкою поверхнею для установки аплікатора на скло. Додатково буде потрібно: лезо і плівка для харчових продуктів. За допомогою набору можна закрити тріщину на лобовому склі довжиною до 20 см.

Ремонт сколів на лобовому склі

Лобове скло повинне бути чистим, сухим і остиглим (не перебувати на сонячному світлі).

Порядок дій :

  1. Прибрати осколки скла з відколу (пилососом або шпилькою).
  2. Зняти захисну плівку з кільця з набору і наклеїти кільце на скол (виступ повинен бути спрямований вгору).
  3. Зняти захисну плівку з іншого боку кільця і ​​встановити на кільце аппілятор (виступи поєднуємо).
  4. Встановити шприц в отвір аппілятора.
  5. Відтягнути поршень шприца до мітки і повернути його для фіксації стопором (чекаємо 30 секунд, щоб з відколу вийшло повітря).
  6. Звільнити поршень від стопора (поршень опуститься).
  7. Плавно натиснути на поршень до появи опору.
  8. Процедуру видалення повітря (пункти 5-7) повторюємо 3-4 рази.
  1. Звільнити поршень шприца і залишити його в нижньому положенні на 15 хвилин.
  2. Перевірити заповнення відколу ремонтним складом (з внутрішньої сторони скла). Якщо є порожнечі, повторюємо процедуру видалення повітря (пункти 5-7).
  3. Видалити аплікатор і залишки кільця лезом.
  4. Накрити скол харчовою плівкою.
  5. Поставити автомобіль на сонці на 20 хвилин для полімеризації складу (в похмурий день на 1 годину).

Ремонт тріщин на лобовому склі

Лобове скло повинне бути чистим, сухим і остиглим (не перебувати на сонячному світлі).

Порядок дій :

  1. Щільно прикласти шприц до краю тріщини.
  2. Видавити ремонтний склад, переміщаючи шприц (від кінця тріщини на початок) повільно і плавно вздовж тріщини. Щоб ремонтний склад повністю заповнив тріщину, злегка натискаємо на скло під тріщиною.
  3. Накрити тріщину харчовою плівкою.
  4. Поставити машину на сонці на 20 хвилин для полімеризації складу (в похмурий день на 1 годину).

Щоб зупинити тріщину на лобовому склі потрібно свердління скла, для цього зверніться за допомогою до фахівців. Якщо кількість тріщин на склі велика кількість і вони не піддаються ремонту, то лобове скло слід замінити (інструкція).

Якщо тріщина знаходиться на лінії огляду водія, то така експлуатація автомобіля буде не безпечною. До речі, а ви знаєте, які форсунки омивача краще справляються зі своїм завданням?

Ключові слова: скла lada xray | скла лада веста | скла лада Ларгус | скла лада гранта | скла лада калина | скла лада пріора | скла нива | універсальна стаття

1 + 1

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter ..

Схожі матеріали

  • Чи потрібно клеїти захисну плівку на фари автомобіля?
  • Як зняти жабо (вітрову накладку) на Lada XRAY
  • Заміна лобового скла автомобіля Лада

Як прибрати тріщини і відколи на лобовому склі

Власники авто в 99% випадків стикаються з проблемою – тріщини і відколи на лобовому склі. Дефекти можуть з’явитися в результати численних зовнішніх чинників, від каменя до ДТП. У даній статті розказано, як і навіщо усувати пошкодження. Так само в матеріалі представлені основні способи та інструкції, в тому числі – ремонт своїми руками за допомогою спеціальних наборів для відновлення автоскла.

Почнемо з видів пошкоджень:

Зачем заделывать сколы и трещины?

4 причины заделать сколы и трещины в лобовом стекле автомобиля:

  • Опасность для жизни водителя. Если на лобовом трещина, прочность конструкции уменьшается. А значит при последующих повреждениях стекла велика вероятность поломки. Часто такие поломки ведут к травмам. Ухудшение видимости, снижение угла обзора.
  • Снижение стоимости авто. Покупатели обращают внимание на косметические дефекты при покупке автомобиля. Если не уделить внимания устранению трещин или сколов, стоимость упадет не смотря на техническое состояние.
  • Убрать трещину или скол дешевле, чем заменить автостекло.
  • В ГОСТе 2018 года написано, что трещина на лобовом стекле не должна быть длиннее 15,7 см. Кроме того, к эксплуатации не допускается автомобиль с повреждениями около стеклоочистителей.

Как убрать трещину на лобовом стекле?

Існує кілька типів відколів і тріщин лобового скла. Але вони усуваються за одним принципом. Кінцева мета ремонту стекол – зробити пошкодження непомітним зберігши міцність скла.

  1. Як тільки ви помітили тріщину в лобовому склі, заклейте її скотчем, щоб туди не потрапив бруд.
  1. Поруч з пошкодженням проробляють отвір, щоб зменшити навантаження на проблемну ділянку. Тріщину очищають, потім викачують з неї повітря.
  1. Потім на місце пошкодження заливають прозорі полімерні матеріали. Після ремонту тріщин і відколів лобового скла непомітні тому, що суміш заломлюється так само як скло.
  1. Щоб прибрати дефект лобового скла можна купити інструменти та провести ремонт самостійно, а можна звернутися в автосервіс.
  2. Якщо ремонт тріщин і сколів лобового проходить в автосервісі, то на місце пошкодження лобового направляють світло ультрафіолетової лампи, під суміші, які застигають самі протягом 12-24 годин.

Коли слід міняти, а коли ремонтувати скло?

Міняти скло потрібно в 3 випадках:

  1. Пошкодження проходять через край скла. Коли пошкоджений край, порушується міцність лобового скла. Ремонтувати такі тріщини безглуздо, так як такі тріщини підуть далі. Якщо таке скло знову пошкодиться при ДТП, воно сильно зашкодить водієві і пасажирам.
  1. Тріщини в зоні обігріву не підлягають ремонту. За рахунок перепадів температур взимку скло може лопнути. Тому при таких пошкодженнях його необхідно міняти.
  1. Коли пошкоджена площа становить третину скла, намагатися ремонтувати немає сенсу. Це вийде дорожче, ніж поставити нове скло.

Відповідно до ГОСТ, лагодження підлягають будь-які сколи та тріщини, які не перевищують 15,7 см. Ви можете ремонтувати більші пошкодження, проте після цього тріщини залишаються помітні, тому не факт, що ви пройдете техогляд.

Будь-які відколи на лобовому склі підлягають ремонту і не регулюються ГОСТ.

Самостійно ремонтувати або віддати в автосервісі? Плюси і мінуси

 самостійно автосервісі

плюси 1. Якщо у вас є навички з обробки поверхні «лобовуха» і необхідний інструмент, ремонт обійдеться дешевше, ніж в автосервісі. 2. Якщо ви раніше не ремонтували лобове скло, то можете цьому навчитися. І в подальшому економити гроші на лагодження лобового стекла.3. Ви точно знаєте, наскільки якісно проведені роботи, тому що робили його самі. Над закладенням скла будуть працювати професіонали. У них є досвід проведення робіт з усунення сколів і тріщин в лобовому склі. Роботи будуть завершені менш ніж за 1 день.
мінуси 1. Потрібно купувати інструмент і освоювати технологію. 2. Спеціальні розчини для заливки ушкоджень самостійно застигають довше. Не завжди є можливість підсвічувати їх ультрафіолетовою лампою. Потрібно шукати професійних професійний сервіс, де відремонтують якісно. Вартість робіт.

Заміна та ремонт лобового скла в автосервісі

Автосервіси надають послуги щодо усунення пошкоджень лобового скла різної складності.

Коли виникають довгі тріщини і численні відколи, необхідно звертатися в автосервіс. Робити спроби ремонтуватися самостійно в таких випадку сенсу немає. Це безцільно витрачені час.

важливо

Якщо намагатися закласти довгу тріщину самому, можна нашкодити і автомобілю і собі. Скло, в якому неправильно забиті тріщини лопне під час їзди. Подушки безпеки тут вже не врятують.

У сервісі майстри-професіонали зроблять роботу за 1 – 2 дні. У 50% автосервісів клієнти забирають машину через 2-3 години після того, як віддали майстру.

Ціна ремонту лобового скла в автосервісі

Ціна ремонту в автосервісі коливається від 300 рублів до 5-7 тисяч рублів. Однак висока ціна робіт пов’язана з дорогими моделями автомобілів. Як правило, вартість у автосервісі порівнянна з покупкою набору або інструментів для ремонту лобового скла.

У деяких автосалонах встановлена ​​ціна лагодження сантиметри тріщини. У них кінцева вартість робіт вважається виходячи з довжини ушкодження.

При самостійної лагодження ціна буде залежати від вартості інструментів і матеріалів.

Якщо пошкодження незначні, є сенс придбати інструменти або спеціальний набір і відремонтувати самостійно. Полімерної суміші для усунення пошкоджень вистачає на 2-4 застосування. Так заощадите на подальшому ремонті.

Ремонт скла своїми руками

Для самостійної процедури відновлення лобового скла необхідні інструменти:

  1. Полімер, яким буде кріпитися пошкоджену ділянку. Потрібно вибрати матеріал, який швидко твердне і володіємо тим же коефіцієнтом заломлення, що і скло.
  2. Інжектор і міст. Потрібні для введення клейкою суміші а в скол. Переважно вибирати моделі з металу. Пластикові аналоги недовговічні.
  3. Насос для видалення повітря з пошкодженої ділянки. Іноді використовується щоб вводити полімер під тиском.
  4. Алмазне свердло. Потрібно, щоб у дрилі регулювалася швидкість обертання. За допомогою дрилі висвердлюють отвори в лобовому, щоб зняти з нього напругу.
  5. Скрайбером. Це пристосування для зачистки пошкодженої ділянки від осколків.
  6. Ліхтарик. Для уважного огляду пошкодження на наявність бульбашок.
  • Або скористатися готовими наборами для самостійного ремонту.
  • Процес самостійного ремонту лобового скла складається з наступних етапів:
  • Чистка пошкодженої ділянки від бруду, осколків.
  • Засвердлювання. На цьому етапі в напрямку розширення тріщини просверливается наскрізний отвір на відстані 2 мм. Це зніме напругу з скла і не дати пошкодження розростися.
  • Зачистка тріщини скрайбером.
  • Підготовка полімерного складу до використання.
  • Підготовка інжектора до використання.
  • Заливка клею.
  • Зняття інжектора з лобового скла.
  • Установка ультрафіолетової лампи (при наявності). Етап можна пропустити, а просушити машину під сонячними променями.
  • Полірування скла. Рекомендується використовувати поліроль: капнути її на відремонтований скол і протерти серветкою протягом 5 хвилин.
  1. Засвердлювання і зачисткою скрайбером можна знехтувати при необхідності оперативно провести роботи.
  2. Правильне нанесення полімеру:

Які набори для самостійного ремонту є на ринку?

Сьогодні на ринку представлено безліч наборів для самостійного відновлення цілісності лобового скла. Серед них є як бюджетні варіанти, так і набори преміум класу. Популярні набори:

  • GlassProfi
  • Windshield Repair Kit
  • Done Deal DD6584
  • Permatex
  • WIEDERKRAFT WDK-65182

GlassProfi (ГлассПрофі)

Набір призначений для самостійного усунення сколів до 30 мм. У наборі є полімер, присоска для фіксації, шприц, клейкий диск і лезо.

За допомогою клейкого диска і присоски шприц встановлюється впритул до ушкодженої ділянки. Через нього в скол вводиться клейкий матеріал.

Після введення полімеру потрібно почекати 3 – 4 години. За цей час склад затвердіє і тріщина стане непомітною. По закінченні цього часу потрібно обробити скло ацетоном, щоб видалити залишки складу з його поверхні.

Вартість комплекту – 1300 рублів.

Перейти на сайт виробника

Windshield Repair Kit

  • У Windshield Repair Kit включені шприц, клейова суміш, захисні плівки, клейкий диск, присоска – п’єдестал.
  • Після застосування набору відновлюється видимість як на тонованих, так і на НЕ тонованих автомобілях.

На место повреждения устанавливается клейкий диск, а на него крепится пьедестал для шприца. При помощи шприца в повреждение вводится полимер.

Комплект работает по вакуумному принципу. На момент заполнения полимером в поврежденном участке не остается воздуха. Состав материала специально разработан так, чтобы стягивать трещины.

Особенность набора – быстрота работы. По этой причине он подойдет для срочного ремонта лобового стекла в дороге. Через 15-20 минут после применения можно продолжать движение.

Набор подойдёт для устранения таких дефектов:

Комплект набора:

Набор рассчитан на 2-3 применения. Предотвращает увеличение скола или трещины. Товар получил много положительных отзывов.

  • Цена набора – до 2000 рублей.
  • Пример устраненных повреждений с помощью Windshield Repair Kit:

Перейти на сайт производителя

Done Deal DD6584

Набір має схожий принцип дії з вищеописаними. У ньому шприц, п’єдестал, клейкий диск і присоска.

Відмінність від інших комплектів в тому, що міцність його клейкого складу в 5 разів перевищує міцність скла.

У полімері присутній акрилова кислота. Не можна допускати його потрапляння на шкіру і слизові.

Порада

Застосовуючи склад влітку, проводите лагодження в тіні, попередньо охолодивши «лобовуху» зсередини вологою ганчіркою.

Взимку, навпаки, краще нагріти «лобовуху» перед заливкою суміші. Взимку, навпаки, потрібно нагріти лобове перед заливкою полімеру.

Ціна Done Deal DD6584 – 600-800 рублів.

Перматекс (Permatex)

У комплекті шприц, підставка, клейкий склад. Продукт рекомендований для усунення сколів. Використовується для оперативної лагодження пошкоджень в дорозі. Permatex не підійде для заливки тріщин.

Ремонтувати відколи потрібно в сонячну погоду.

Клейкий розчин роз’їдає фарбу на корпусі автомобіля. Потрібно прикривати поверхню капота поруч з вітровим склом ганчіркою, щоб запобігти цьому.

Після застосування потрібно не виймати шприц з підставки 30-40 хвилин, щоб дати складу застигнути.

Вартість комплекту складає 500 до 600 рублів.

WIEDERKRAFT WDK-65182

У наборі флакон з полімером, присоски, інжектор, набір ремонтних пластин; скребок.

Закладення потрібно проводити в приміщенні. Щоб клей затвердів необхідно поставити машину під сонце по завершенні ремонту.

Вартість комплекту – 1200 – 1300 рублів.

Ремонт лобового скла за допомогою набору: докладна інструкція на прикладі Windshield Repair Kit

№ОпераціяОпісаніе

1 Очищення місця пошкодження За допомогою леза, яке входить в комплект, очистіть скол.
2 кріплення аплікатора Розмістіть присоски аплікатора так, щоб вони не перекривали пошкоджене місце. Щільно притисніть аплікатор до пошкодження. Це дозволить перекрити доступ кисню до відколу.
3 кріплення шприца Прикріпіть шприц до апплікатору так, щоб ємність для рідини була якомога ближче до поверхні.
4 Наповнення шприца і підготовка до роботи Залийте 7-10 крапель полімеру в шприц і закрутіть заглушку за годинниковою стрілкою
5 заповнення полімером Після того, як заглушка закручена, тріщина заповниться клейким матеріалом. Необхідно почекати 20 хвилин, щоб він застиг.
6 видалення аплікатора Акуратно видаліть аплікатор.
7 зачистка пошкодження Акуратно зачистите поверхню пошкодження за допомогою леза з комплекту. Видаліть надлишки клейкою суміші.
8 Додавання складу (при необхідності) Якщо на пошкодженій ділянці залишилися бульбашки повітря або місця, куди не потрапив полімер, додайте його.
9 Накладення полірувальних смуг Прикріпіть до пошкодження полірувальні смуги. Вони потрібні для фінального етапу застигання полімеру.
10 застигання полімеру Поставте машину на сонці або посвітити на місце пошкодження ультрафіолетовою лампою
11 Зняття полірувальних смуг Через 10 хвилин після установки видаліть полірувальні смуги.

Висновок, висновки і відео

Для оперативного ремонту лобового скла переважно використовувати набори, укомплектовані необхідним обладнанням. Вони підійдуть, щоб закрити пошкодження в дорозі або в ситуаціях, коли не доїхати до сервісу.

Однак, щоб бути впевненим в тому, що скло відремонтовано якісно, ​​краще звернутися до фахівців. Сьогодні автосервіси виконують такі роботи за день, а вартість порівнянна з вартістю покупки набору.

Відео процесу ремнота своїми руками:

Відео із застосуванням набору:

Для самостійного ремонту в 2018 році рекомендується купити набір Windshield Repair Kit або GlassProfi :

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…