Короткий зміст статті:

В середньому кожен третій громадянин РФ має машину. За останні двадцять років кількість автомобілістів збільшилася вдвічі, тому базові знання з експлуатації особистого транспорту необхідний кожному. Наприклад, якщо у вас закінчився бензин або інше паливо – що робити в такій ситуації? Відповімо на питання в даній статті.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Як доїхати до заправки, якщо скінчився бензин?

Якщо це неприємна подія сталася в місті або на одній з головних трас країни – не варто хвилюватися. Найбільш прості варіанти дій наступні:

  1. Дочекайтеся проїжджає повз машину. Встаньте поруч з капотом, тримаючи в руках шланг або порожню каністру, машите рукою. Напишіть на картонці заклик про допомогу. Хто-небудь обов’язково зупиниться і допоможе вам: поділиться паливом, підкине до заправки або, якщо у вас механічна коробка передач , відбуксує.
  2. Зателефонуйте близьким, друзям і знайомим. Якщо ніхто не відгукується, зайдіть в соціальні мережі, на форуми автолюбителів, поставте позначку SOS на Яндекс.Картах. Технології дозволяють дати про себе знати незнайомим людям, що знаходяться неподалік від вас.
  3. Зв’яжіться з технічною службою, сервісом. Це буде дорожче, проте фахівці допоможуть вам переконатися, що проблема саме з нестачею бензину, а також вирішити проблему, якщо авто не заведеться після заправки.
  4. Якщо по трасі їздить мало людей, а засоби зв’язку розрядилися, йдіть до найближчої заправної станції самостійно. Там ви зможете купити 7-10 л бензину і пляшку води, яка стане в нагоді вам для власноручного заливання палива в бак.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Найпростіший і доступний варіант

Купіть пластикову каністру зі спеціальною насадкою-лійкою. Вона потрібна буде для того, щоб забезпечити доступ бензину в бак. Каністри продаються в будь-якому гіпермаркеті або автомагазині. Вони є у продажу і на заправках, але коштують вони там значно дорожче. Їдьте на будь-яку заправку.

Нехай вас не лякає напис на коронці, в якій мовиться, що «відпуск палива в пластикову тару не проводиться». На практиці будь-яка заправна станція дозволить вам налити бензин, і навіть допоможе в цьому.  

Далі залийте бензин в бак, використовуючи насадку (їй потрібно буде трохи натиснути на клапан в баку і він прочиниться).

Після обов’язково кілька разів поверніть ключ запалювання майже до кінця , щоб прокачати бензонасос. Без цього швидше за все машина заводитися не буде.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Як заливати паливо в бак?

Припустимо, склалася ситуація, що вам потрібно самостійно заправити машину, стоячи на узбіччі. Порядок дій наступний:

  • Зробіть з пляшки води воронку, через яку будете заливати рідину, відрізавши її на 10 см нижче горлечка;
  • Скористайтеся тонким прутом або іншим вузьким предметом для того, щоб відкрити стулку заслінки бака, яка перешкоджає сливу бензину;
  • Вливайте через лійку з пляшки паливо в бак.

Під час цих маніпуляцій дотримуйте техніку безпеки. Не допускайте, щоб вода потрапила в бак. Не паліть, поки не вимиєте руки після заправки, на них можуть бути залишки пального.

Важливо знати, що не на всіх заправках дозволено заливати бензин в пластикові каністри . Це пов’язано з тим, що статичну електрику може заіскрилася. У Європі використовують спеціальний вид пластмаси, що не викликає цих проблем.

При далеких поїздках, особливо по місцевості, де немає населених пунктів і заправних станцій, варто мати з собою одну або кілька ємностей на 5-10л, бажано алюмінієвих.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Що потрібно мати в машині на випадок форс-мажору?

У сучасних автомобілях передбачені сигнальні лампочки для оповіщення водія про те, що пальне закінчується. При цьому бувають технічно справності, особливо якщо машині багато років.

Про всяк випадок варто возити з собою « екстрений набір »:

  • Порожню каністру (металеву або зі спеціального пластика);
  • Воронку або пляшку;
  • Мати під рукою список телефонів сервісів і технічних служб;
  • Паперову карту з позначеними заправками на випадок, якщо все гаджети розрядяться;
  • для далеких поїздок знадобиться сокира або міні бензопила проти повалених дерев, мотузка;
  • Набір гайкових ключів.

Останні три пункти особливо знадобляться автолюбителям-туристам, які можуть потрапити в неприємну ситуацію в глушині, де немає стільникового зв’язку і рідко проїжджають інші машини. Тому перед такою поїздкою краще повідомити родичам і службі МНС про те, за яким маршрутом ви плануєте їхати.

Якщо авто не заводиться після того, як скінчився бензин

Якщо у вас заглохла машина, і заправка бака не допомогла, то це може означати поломку.

Найпоширеніші ушкодження:

  • Перегрів бензонасоса або повітря в ньому;
  • Попадання палива на свічки запалювання;
  • Неполадки електропроводкою і харчуванням;
  • Накопичення на дні бака домішок і сміття, засмічення фільтра.

Але не поспішайте панікувати, швидше за все в бензонасос автомобіля потрапило повітря. Спробуйте наступне: поверніть ключ запалювання в передостаннє положення, ви повинні почути легке дзижчання. Після знову виверніть замок в початкове положення. Зробіть 3-5 таких циклів. Це дозволяє прокачати насос, видалити з нього повітря і загнати в бензин.

Після цього часто машина заводиться, але може знадобитися деякий час. Відвідувачі автофорумів радять заводити «з штовхача», але знову ж таки, це стосується автомобілів з механічною коробкою.

Також часто проблема вирішується заміною або прочищенням паливного фільтра.

Часто автомобілісти вважають, що залити 2-3 літрів вистачить для того, щоб дотягнути до заправки. Однак досвідчені водії рекомендують заливати не менше 10 літрів і почекати хвилин 15-20 .

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Небезпеки їзди з напівпорожнім баком

Багато водіїв економлять гроші і не заповнюють паливний відсік повністю. Здавалося б, що в цьому поганого, бензин же є, машина їде. Однак нерідко після цього виникають проблеми:

  1. Насос з силою втягує пальне, гріється, швидше зношується. Є найчастішою причиною того, що машина не заводиться після того, як закінчився бензин. Небезпечно тим, що при розплавленні може статися вибух.
  2. У баку піднімається осад з дна, іржа, сміття і потрапляють в систему, що призводить до поломок.
  3. Ви можете не розрахувати свій шлях через раптово виниклої на дорозі пробки і опинитися без палива посеред нежитловий місцевості.

Таким чином «економія» виливається в ремонт, часту заміну дорогих автозапчастин, витрачений час і нерви.

З кожним водієм може трапитися ситуація, що скінчився бензин. Що робити з цим, як уберегти себе від такого в майбутньому і чим загрожує надмірно економне використання палива – тепер ви знаєте.

Відео-інструкція: якщо раптово закінчилося паливо …

В даному ролику автолюбитель Михайло Потапов розповість, як діяти, якщо машина заглохла і не заводиться, а датчик показує, що в баку немає бензину:

Чи не заводиться або чхає: що робити, якщо залили погане паливо:

Навесні Держдума повернеться до розгляду законопроекту про посилення відповідальності за реалізацію неякісного палива. Документ, який був прийнятий в першому читанні минулої осені, має на увазі збільшення штрафів за продаж сурогатів до 1% від виручки, але не менше 500 тис. Рублів.

За результатами минулорічних перевірок Росстандарта, погане паливо було виявлено на 18% перевірених АЗС, але не виключено, що реальна частка неякісного бензину в Росії ще вище. Експерти розповіли кореспонденту Autonews.ru, як визначити контрафакт своїми силами, що робити з паливом і чи можна отримати компенсацію.

«Евакуатор в будь-якому випадку обійдеться дешевше»

Російські НПЗ роблять бензин за однією технологією: з палива з октановим числом 80 присадками отримують якісніший 92-й і 95-й. Зараз використовують присадки на основі спиртів, але без дотримання правильної технології октанове число буде відрізнятися від потрібного, розповів старший тренер по продукту Mitsubishi Motors Максим Адамович.

«При згорянні такого палива почнеться детонація, електроніка двигуна буде зрушувати кут випередження запалювання, щоб підпалювати суміш раніше, машина буде гірше реагувати на газ і гірше їхати», – пояснив Адамович.

Зверніть увагу

За його словами, неекологічних тетраетилсвинець, який швидко вбиває каталітичні нейтралізатори і дуже погано впливає на екологію, зараз заборонений, і його давно вже не використовують.

Гірше, якщо виробник палива підвищує октанове число дешевими феритовими присадками з Китаю. «З’єднання заліза починають осідати на деталях камери згоряння, свічки покриваються рудим нагаром, іскровий розряд йде не туди, починаються пропуски запалювання, загоряється« чек ». Можна вбити свічки, а якщо не пощастить, то ще й котушки запалювання », – додав експерт.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

При таких неполадки варто спочатку викрутити і оглянути свічки – при наявності рудого нагару доведеться зливати контрафактний бензин і мити бак. Ремонт всієї паливної системи, швидше за все, теж не буде потрібно – нормальне паливо промиє її самостійно.

Найгірший варіант сурогату – це газовий конденсат з присадками, пояснив Максим Адамович: «На НПЗ береться газовий конденсат, який майже нічого не коштує, в нього додаються присадки з Китаю, і ця суміш продається під виглядом бензину».

Визначити такий сурогат можна по запаху, що нагадує запах ацетону. Майже відразу після заправки такою сумішшю двигун почне працювати помітно гірше – буде глухнути, працювати з перебоями або в аварійному режимі.

Більш чутливими до якості палива є мотори складної конструкції з безпосереднім уприскуванням, турбінами і високим ступенем стиснення, для яких питання якісної суміші стоїть особливо гостро.

У будь-якому випадку Адамович радить якомога швидше заглушити двигун і викликати евакуатор: «Евакуатор в будь-якому випадку обійдеться дешевше. Заглушивши вчасно двигун, ми збережемо більшу частину компонентів ».

Дизельне паливо в Росії майже не підробляють, зазначив експерт, а велика частина проблем виникає в період зміни сезонів, коли недобросовісні заправники ллють зимову солярку в резервуари із залишками річної, підвищуючи температуру замерзання. «Єдиний варіант – везти машину в тепле місце, повністю зливати річну солярку, заливати зимову, прокачати систему і дати двигуну попрацювати на зимовій», – порадив старший тренер по продукту Mitsubishi Motors.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Головною проблемою для дизелів є бруд, найменші частинки якої забивають форсунки і паливну апаратуру.

Щоб цього не відбувалося, експерт радить не нехтувати періодичною заміною паливних фільтрів і використовувати елементи хорошої якості. Дорогий ремонт майже гарантований в разі, якщо бруд дійде до форсунок.

Крім того, він нагадав, що забиті фільтри знижують тиск палива в системі і збільшують навантаження на паливний насос, який коштує дорого.

Друга проблема – наявність води в паливі, але в фільтрах сучасних автомобілів є датчик води, спеціальна ємність для неї і відповідний індикатор. «Водою солярку розбавляти – як правило, це конденсат, що утворюється при прикордонних температурах. Злив конденсату – штатна процедура, яка виконується своїми силами », – пояснив Адамович.

Нарватися на відвертий сурогат можна тільки в тому випадку, якщо під виглядом нормальної солярки в автомобіль заллють так звану тепловозну, у якій інше цетанове число. Таке паливо більше схоже на мазут, і призначене воно для роботи на дуже низьких оборотах. Старі дизелі на ній працювати ще можуть, а більш сучасні – немає, аж до повної втрати тяги.

Ще один поширений випадок – заправка взагалі не тим видом палива. Таке буває, коли автомобіліст бере в користування чужою або прокатний автомобіль, і за звичкою під’їжджає ні до тієї колонці.

Найчастіше у бензинових і дизельних колонок різні пістолети, які не влізуть в «чужий» бак, але бувають і виключення.

Головне, порадив Адамович, вчасно помітити підміну і ні в якому разі не заводити двигун, щоб паливо не встигло потрапити в систему.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Гірше, є автомобіль встиг попрацювати на чужому паливі. В цьому випадку потрібно буде промивати всю паливну систему. «Машина може завестися, навіть попрацювати, але це призведе до поломки паливної апаратури. У нас був такий випадок з корпоративним автомобілем: залипнули форсунки, бурда з бака потрапила безпосередньо в циліндр, трапився гідроудар. Ремонт вийшов дорогим », – пояснив Адамович.

«У баку знайшли сміття»

З юридичної точки зору довести вину АЗС в продажу некондиційного палива дуже складно, зазначив Автоюрист Сергій Смирнов. Імовірність того, що автомобіль зламається прямо на території заправка, мала, а пізніше буде складно довести, що поломка сталася саме з вини заправників. В такому випадку простіше дістатися до автосервісу і за свій рахунок промити паливну систему.

«Є зафіксувати поломку прямо на АЗС, у автовласника буде більше шансів довести, що він нічого зайвого в бак не заливати», – пояснив Смирнов.

Юрист радить відразу запросити працівника АЗС і в присутності свідків скласти в довільному форматі акт з описом події.

Більш того, необхідно буде взяти в чисті пляшки проби палива з бака і колонки, знявши весь процес на відео. А ємності опечатати будь-яким доступним способом – наприклад, приклеївши до таких кришок листок паперу.

Слідом потрібно буде написати до керівництва АЗС претензію в простій формі з викладенням усіх обставин і вимагати або усунути виниклі несправності, або компенсувати роботи на сервісній станції.

важливо

Отримавши відмову, замовити технічну експертизу поломок і відібраних проб палива. З результатами можна буде звертатися в суд, який також може направити справу на повторний технічну експертизу.

Подавати в суд потрібно саме на заправку, тобто на ту організацію, яка надала послугу і яка вказана в чеку.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Подавати в суд можна за місцем проживання, якщо неприємність трапилася далеко від дому, і цей варіант навіть кращий. «Якщо представники відповідача не приїдуть до суду, рішення з більшою ймовірністю може бути прийнято на користь потерпілого», – зазначив Смирнов.

Крім того, каже юрист, завжди є ймовірність, що великі компанії взагалі не захочуть псувати собі репутацію і віддадуть перевагу вирішити питання в досудовому порядку.

Визначальними для суду будуть саме результати технічних експертиз, які повинні довести зв’язок між якістю палива і виникли поломками. Але можливий і протилежний варіант, згадав Смирнов.

«У моїй практиці був процес, в якому представники АЗС відразу сказали, що було щось в баку, і в ньому дійсно знайшли сміття. Також вони принесли зразки свого палива, і воно виявилося кондиційним », – розповів юрист, додавши, що на кожній заправці співробітники зливають арбітражні проби і надають ці зразки на експертизу в разі суперечок.

Якщо залив поганий бензин – що робити?

Поговоримо на тему: «якщо залили поганий бензин в авто». Як боротися з наслідками і що робити автолюбителю в даній ситуації.

Причина появи поганого палива

Багато автозаправки і навіть виробники палива, частенько грішать дешевшим, але досить сумнівним способом підвищення якості бензину за допомогою застосування різних присадок.

Проблема посилюється тим, що різні автомобілі по-різному реагують на паливо з штучно завищеними октановим числом – навіть якщо пакет присадок підібраний якісно і введений правильно, і більшість заправити до Вас машин відносно благополучно «з’їли» його, то саме Ваша машина може не прийняти його .

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Поганий бензин здатний зіпсувати масло, а разом з ним двигун. Пояснюється тим, що в ньому може міститися заборонений метанол, який несумісний з пакетом присадок моторного масла. Внаслідок чого багато разів скорочується його ресурс.

Для дизельного палива застосовують так званий «компот» – злита суміш з суднових моторів і тепловозів, розбавлена ​​гасом. У ньому вміст сірки значно перевищує допустимі норми (в сотні-тисячі разів).

Якщо заправитися таким «компотом» сучасний авто зі складною дизельної апаратурою – це стовідсотково спричинить капітальний ремонт мотора. Чи не заправляйтеся на неперевірених АЗС.

Причина «поганого палива» – спокуса заробити на продажу більш дешевого сорту бензину. Додавання в нього заборонених добавок (ММА і МТБЕ) обходиться в «копійки», а приносять прибуток до 200% чистого доходу.

За допомогою цих добавок будь низькооктановий бензин можна перетворити в дорогі АІ-95 або АІ-98. АЗС заробляє всього 7-10% від реалізації продукції.

Коли ціни на бензин ростуть, то великі заправки ( «Лукойл», «Газпромнефть) ще можуть компенсувати витрати за рахунок внутрішніх резервів, а дрібні йдуть на такі« хитрощі », як розведення палива або його недолив. Тільки так вони виживають.

Буває елементарне нехлюйство – коли ємності довго не чистяться або «пощастило» заправитися з самого дна, в якому розлучена що накопичилася за довгий час грязь. До речі, великі заправки часто чистять резервуари і стежать за цим, а дрібні АЗС можуть ігнорувати.

  • Погіршення роботи свічок запалювання (приймають удар першими і сигналізують нальотом, зазвичай червоного кольору);
  • Порушення роботи паливної системи, датчика кисню, забивається фільтр тонкого очищення, підвищується навантаження на бензонасос, забиваються форсунки;
  • Проблеми для каталізатора, датчика кисню;
  • Підвищений знос двигуна.

Відчути, що залили неякісне паливо, можна практично через кілька хвилин, хоча багато що залежить від заповнювання бака до заправки. Після того як нова суміш потрапляє в паливопровід, Ви можете відчути:

  • Зниження потужності, втрату динаміки та реакції на педаль «газу» (значить октанове число не відповідає заявленому);
  • Перебої в роботі, постійні зміни оборотів на холостому ходу (бруд в паливі);
  • Стукіт і детонація (низькооктанове паливо);
  • Збільшення витрати палива;
  • Двигун глухне і погано заводиться (паливо містить воду або бруд).

Якщо в заправляється паливі були заборонені добавки (залізовмісні присадки), то «залізний капут» прийде, в першу чергу, свічок запалювання. Другим впаде датчик кисню з паливними форсунками, а за його загибеллю піде смерть каталітичного нейтралізатора.

Що робити в цьому випадку?

Якщо не встигли від’їхати далеко від заправки, варто повернутися. Після пред’явлення чека і озвучування претензій керівництву АЗС, вимагати відбору проб і проведення незалежної експертизи. Коли експертиза підтвердить правоту, АЗС добровільно, або через суд відшкодує збитки, які викликані неякісною заправкою.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Будьте готові, якщо підозри виявилися необгрунтованими, то доведеться, як мінімум, оплатити проведення експертизи.

Базовий аналіз бензину в лабораторії коштує 1300-1400 рублів (перевіряють октанове число і щільність), розширений – від 3500 рублів (досліджують також фракційний склад).

Для дизеля аналіз в лабораторії дорожче – 8000 рублів. Але краще зробити недорогий аналіз на загальне забруднення і смолисті відкладення.

Про всяк випадок повторимо правила, які знизять вірогідність заправки неякісним паливом:

  • Заправляйтеся тільки на перевірених заправках, бажано до повного бака;
  • Звертайте увагу на доглянутість АЗС, стежте за недоливом бензину;
  • Чи не заправляйтеся «європалива з приставками Ultimate і ЕКТО» на дрібних заправках, є ймовірність, що його готують недалеко і не так затратно, і не зовсім «євро»;
  • Насторожитеся, якщо ціна істотно відрізняється від загальноприйнятих. Наприклад, бензин коштує на нормальної АЗС 45 руб, а на «лівої» – всього 40. Значить щось тут не так. Не може паливо в роздріб продаватися за оптовою ціною (маржа заправок всього 7-10%). Значить його розбавляють або не доливають. Вартість – важливий критерії оцінки;
  • ЗАВЖДИ беріть і зберігайте ЧЕК! Це допоможе при подальшому розгляді в суді, якщо виникнуть проблеми.

Часто трапляється, що постійно заправляєтеся на одній АЗС протягом декількох років. Якість влаштовує, ціна прийнятна. Потім після заправки тут же, автомобіль починає поводитися дивно – «не їде», заводиться погано після стоянки, посмикування при розгоні. Як підсумок – промивка форсунок і заміна свічок.

Чому так відбувається? Винен не «палений» бензин, а на великих АЗС він виключений, а недбалість обслуговуючого персоналу . Час від часу належить промивати резервуари для палива – для цього існує графік очищення. Якщо це не робити, то утворюється бруд на стінках, розмножуються мікроорганізми, виникають смолисті відкладення.

Як підсумок – забиті форсунки, можливо загибель нейтралізатора.

Порада

Дрібні АЗС не турбуються про смешиваемости бензину і дизельного палива. Його перевозять в одній цистерні без подальшого очищення. Це теж може стати причиною поганого палива для авто.

Деякі «автодеятелі» пропонують додати в бак високоякісний бензин АІ-98 або АІ-100 – даний спосіб спрацює тільки при низькому октановим числом бензину і ніяк не захистить від домішок в ньому.

Статті по темі

Закінчився бензин і машина не заводиться – технічна допомога

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

Що не потрібно робити, щоб бензин швидко закінчився

Є кілька основних причин, які призводять до складної з паливом:

  • Постійно працюючий двигун. Одна справа, включити мотор щоб прогріти машину, зовсім інше залишити працюючий автомобіль на парковці і залишити його на кілька годин. Теж відноситься до багатогодинних пробках.
  • Відсутність в багажнику запасний каністри з паливом. Каністра завжди може виручити і застерегти систему від поломки. Коли бензин закінчився машина не заводиться з-за того, що встигла просохнути паливна система. Уникнути цього можна декількома літрами палива.
  • Зайва впевненість у власних силах при далеких подорожах на автомобілі. Іноді, між двома містами можуть бути сотні кілометром, тому завжди буде можливість не розрахувати кількість палива і застрягти десь в поле.
  • Діяльність зловмисників. На жаль, є люди, які зливають з автомобілів бензин. Вони можуть повністю осушити паливний бак.

Якщо хоч з однією з цих причин зіткнулися, то краще викликати співробітників компанії «Буксирування». Вони проведуть діагностику автомобіля і заправлять машину за всіма правилами. Після їх роботи, у вас не виникне питання, як завести машину якщо закінчився бензин?

Чому після заправки автомобіль все одно не працює?

Далеко не завжди після самостійної заправки, техніка починає працювати. Замість цього, водій чує, як намагається працювати паливний насос, але у нього нічого не виходить.

А іноді причиною може виявитися, що до цього закінчився бензин на інжекторі, як завести знають тільки фахівці компанії «Буксирування». Вкрай важливо, щоб паливний бак ніколи не висихав.

Якщо таке станеться, то можливі наступні наслідки для автомобіля:

  • в паливній системі утворюються пробки з повітря;
  • перестає працювати інжектор закінчився бензин, а якщо машина намагається працювати, то відбувається перегрів насосів;
  • виходить з ладу паливний фільтр.

Виправити ситуацію можна лише зусиллями фахівців автомобільного сервісу. Вони проводять технічний огляд, очищають забруднені деталі і замінюють зламані комплектуючі.

У тому випадку, якщо на дорозі закінчився бензин, а після заправки машина не заводиться, без допомоги кваліфікованих фахівців з паливних систем вам навряд чи вдасться обійтися. Своїм клієнтам ми надаємо комплексну технічну допомогу по підвозу палива і запуску двигуна автомобіля.

Скористатися послугами нашої компанії можна на території Москви і Московської області. За невелику плату Ви можете викликати техдопомогу і позбавите себе від необхідності шукати паливо для заправки автомобіля, зупиненого на дорозі. Ми з радістю допоможемо знайти рішення в будь-який, навіть самої складної ситуації.

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?

У нашій фірмі ви можете замовити послугу евакуатор дешево, в Москві і Московській області, ми пропонуємо найбільш вигідні ціни. Для виклику фахівців досить набрати телефон евакуатора і наші співробітники зможуть оперативно вирішити будь-які, що виникли на дорозі проблеми. 

Докладніше…

Copyright © 2019 Buksirka.ru

Послуги евакуаторів Буксирування

м Москва, Хорошевському шосе, д. 43, стор.8

Телефон: +7 (495) 979-55-11

Ми працюємо цілодобово

Залив поганий бензин

Закінчився бензин, залив, а машина не заводиться.  Знайома ситуація?З проблемою «поганого бензину» стикався практично кожен водій – і це не перебільшення. У даній статті ми поговоримо на тему “Якщо

Залив поганий бензин  – що робити? ” Як боротися з наслідками заправки поганого бензину і що робити якщо машина не заводиться або смикається після цього? Практичні поради автолюбителям.

Бензин  – горюча суміш легких вуглеводнів з температурою кипіння від 33 до 205 ° C (в залежності від домішок). Щільність близько 0,71 г / см ³. Теплотворна способностьпрімерно 10 200 ккал / кг (46 МДж / кг, 34,5 МДж / літр). Температура замерзання -71 ° C в разі використання спеціальних присадок. джерело

 На жаль, багато автозаправки, а іноді навіть і виробники палива, частенько грішать простішим і дешевшим, але досить сумнівним способом підвищення октанового числа палива за допомогою застосування різних присадок.

Проблема посилюється тим, що різні автомобілі по-різному реагують на паливо з штучно завищеними октановим числом  – навіть якщо пакет присадок для цього підібраний досить якісно і введений правильно, і більшість заправити до Вас машин відносно благополучно (на жаль, часто тут ключовим словом є « щодо »)« з’їли »запропоноване їм паливо, то саме Ваша« ластівка »може не прийняти його.

Причина появи «поганого палива» ясна – велика спокуса додатково заробити на продажу більш дешевого сорту бензину. Хоча іноді буває і елементарне нехлюйство – коли ємності на начебто пристойною заправці довго не чистяться і Вам не пощастило заправитися з самого дна, в якому розлучена що накопичилася за довгий час грязь.

Отже, ознаками «поганого палива» є підвищений вміст в ньому нафталіну, ацетону, етилу або присадок на основі металу, або звичайною бруду і води. Часто і октанове число виявляється нижче заявленого.

На жаль, виявити це неподобство самостійно практично неможливо (ну неефективними для більшості звичайних людей є різні методи доморощених експертів і навіть показання деяких переносних «типу аналізаторів»), показати це може тільки спеціалізована експертиза.

Наслідки заправки поганим бензином ( Залив поганий бензин )

 Погіршення роботи свічок запалювання (приймають удар першими і сигналізують про нього нальотом, зазвичай червоного кольору);

  • Порушення роботи всієї паливної системи, датчика кисню (забивається фільтр-сіточка і фільтр тонкого очищення, підвищується навантаження на бензонасос, забиваються форсунки);
  • Проблеми для каталізатора;
  • Підвищений знос всього двигуна.

Відчути, що Ви залили неякісне паливо, можна практично через кілька хвилин  після цього, хоча тут багато що залежить від заповнювання бака до заправки. Але після того як нова суміш потрапляє в паливопровід, Ви можете відчути:

 Зниження потужності двигуна, втрату динаміки та реакції на педаль газу;

  • Перебої в роботі, постійні зміни оборотів на холостому ходу;
  • Стукіт і детонація (зазвичай через низький октанового числа);
  • Збільшення витрати палива;
  • Двигун глухне і погано заводиться (зазвичай, якщо паливо містить воду або бруд).

Що робити в цьому випадку?

Найбезпечніше відразу ж припаркуватися і заглушити двигун, для того щоб його не пошкодити.

Зазвичай Ви ще не встигаєте від’їхати сильно далеко від заправки, тому варто повернутися на неї і після пред’явлення чека і озвучування своїх підозр і претензій керівництву АЗС, вимагати відбору проб і проведення незалежної експертизи спеціально викликаним співробітником незалежної лабораторії. У разі якщо експертиза

[Spoiler]

підтвердить Вашу правоту, АЗС добровільно або через суд відшкодує Вам збитки, які викликані неякісним паливом.

Але будьте готові до того, що якщо Ваші підозри виявилися необгрунтованими (а таке теж буває, і не завжди з Вашої вини) Вам доведеться, як мінімум, оплатити проведення експертизи.

Що необхідно зробити з машиною, після заправки поганим бензином?

 Зняти і уважно оглянути фільтр-сітку і бензонасос. Якщо видно забруднення та фільтр забитий, то його потрібно замінити, так само як і фільтр тонкого очищення.

  • Злити весь бензин, промити бак.
  • Прочистити паливопровід.
  • Зняти і перевірити форсунки.

Бажано ці роботи робити на своєму СТО, який може додати до цього переліку додаткові процедури, пов’язані зі станом і конструкцією Вашого конкретного автомобіля. До речі, якщо експертиза на АЗС підтвердить низька якість палива, вартість всіх цих робіт Вам повинна буде оплатити АЗС.

Хоча деякі «автодеятелі» пропонують  всього лише додати в бак високоякісний бензин  А-98, даний спосіб нехай і найбільш недорогий, але спрацює тільки при низькому октановим числом бензину і ніяк не захистить від домішок в ньому. Але тут вже приймати рішення Вам самому, Вам і нести відповідальність грошима за нього.

Зверніть увагу

Про всяк випадок повторю неодноразово вже чуті Вами  правила, які знизять вірогідність заправки неякісним паливом :

 Заправляйтеся тільки на перевірених мережевих заправках, бажано одних і тих же (якщо заправляєтеся на одній і тій же заправці, перевіряйте періодично колір свічок – може бути Ви просто не помічаєте неякісний бензин, а нагар на свічках дуже вірний індикатор);

  • Звертайте увагу на чистоту та охайність АЗС;
  • Чи не заправляйтеся «європалива» на дрібних немережевих заправках, є ймовірність того, що його готують дуже недалеко і не так і дорого, і не зовсім «євро»;
  • Насторожитеся, якщо ціна палива істотно відрізняється від загальноприйнятих;
  • ЗАВЖДИ беріть і зберігайте ЧЕК!

[/ Spoiler]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…