Найчастіше, коли вимоги власника до авто не відповідають характеристикам двигуна, він його змінює. Сама ця процедура вимагає великих трудовитрат.

Перш ніж встановити новий двигун, потрібно зробити дуже багато переробок в транспортному засобі, а так само зробити реєстрацію безлічі паперів, у зв’язку з цими маніпуляціями.

Приводом зміни запчастини може бути і неполадки з мотором автотранспорту.

Як оформити двигун без документів? Як зареєструвати машину з іншим двигуном? Розповість ця стаття.

Що таке довідка рахунок на двигун і навіщо вона потрібна

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?

Довідка рахунок на двигун – одна з офіційних паперів, необхідних при зміні двигуна. У такому випадку потрібно купувати новий агрегат виключно з унікальним номером. Оскільки в разі покупки двигуна без наявності номера його не вийде зареєструвати .

Купівля нового агрегату в законному порядку може відбуватися як в магазині, так і у приватного фізичної особи. Але важливо при цьому оформити довідку-рахунок або договір купівлі-продажу . При цьому потрібно неодмінно провести звірку номера на механізмі і в документах.

Важливо! У ситуації придбання агрегату не у офіційної особи майте на увазі, що робити операцію можна виключно в разі присутності у нього свідчень на вільний номерний агрегат, оформити його потрібно в філії ДАІ за запитом власника.

Здійснюється це дію в ситуації зняття з обліку транспорту через утилізації або заміни.

Покупку оформити необхідно стандартним угодою, звичайного вигляду. Провести це можна, в тому числі, за допомогою комісійного магазину, який оформляє угоди з транспортом або номерними агрегатами (там же слід оформити довідку-рахунок або ж угоду, запевнивши попередньо печаткою підприємства).

Надалі цей папір на двигун стане в нагоді в ДАІ для зміни реєстраційних даних.

Чи можна замінити двигун без документів

У ситуації зміни механізму на подібний, реєструвати заміну в паспортної папері на ТЗ не треба , оскільки ПТС документ не для реєстрації, а свідоцтво про реєстрацію не включає в себе відомості про номер агрегату. Таким чином, ДВС на даний момент звичайні запчастини, а не агрегат з унікальним номером.

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?

Але в разі якщо ви поставили свого автосредство НЕ аналогію попереднього механізму, а движок потужніший, ГИБДД кваліфікує це як зміни в конструкції машини . І перед реєстрацією цієї заміни спочатку потрібне отримання дозволу на ці зміни.

В іншому випадку можливе залучення власника до адміністративної відповідальності.

Як замінити двигун на аналогічний

Замінити механізм може знадобитися в разі якщо спочатку встановлений агрегат виявився непридатним до ремонту або ж якщо власник авто жадає більш потужне транспортний засіб.

Рік 2011 був ознаменований для автолюбителів тим, що мотор був кваліфікований як одна із запчастин, а відомості про номерних даних були виключені з неодмінних при проходженні процедури реєстрації машини.

Але 10.07.17 р наказ №1001 привніс зміни, згідно яких двигун був прирівняний до номерним агрегатів.

Таким чином, раніше процедура не несла з собою необхідності проходження реєстрації авто з іншим двигуном через ГИБДД, зараз це стало обов’язковим. Відомості про мотор потрібно заносити в паспорт ТЗ.

Монтаж нового агрегату – втручання в конструкцію. І ці маніпуляції несуть вимоги спеціалізованої процедури отримання сертифікації та декларації.

Ситуації з заміною двигуна бувають двох видів:

  • установка двигуна тієї ж моделі;
  • заміна на механізм більшої потужності (іншими характеристиками).

Але бувають і ситуації, коли агрегат в розшуку або знятий з машини, яка була викрадена .

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?Можливі ситуації, коли агрегат в розшуку або знятий з машини, яка була викрадена

Для того щоб уникнути подібних обставин:

  • в ситуації покупки мотора неодмінно зробити оформлення установки двигуна і взяти касовий і товарний чеки;
  • після заміни звернутися у відділення поліції.

Схема зміни мотора регламентується «Основних положень по допуску ТЗ до експлуатації».

Зміну потрібно зареєструвати в ГИБДД. Законодавством заборонено експлуатацію ТЗ без проходження реєстрації. Кожна зміна, яке кваліфікується, як втручання в конструкцію потрібно занести в ПТС.

Після звернення, співробітниками ДПС будуть внесені коректування в ПТС про зміну номерів двигуна. Потім відбудеться перевірка, чи не числяться дані двигуна в розшуку, і дані будуть занесені в базу.

Унікальну нумерацію двигуна не дозволено:

  • знімати;
  • змінювати, пошкодити.

За порушення цієї норми буде призначений штраф в 80 тис. Руб. Дані номери потрібно неодмінно внести в паспортний ТС.

Увага! Потрібно так само оповістити страхову компанію про зміну нумерації двигуна. У неприємної ситуації є ризик отримати неприємності з виплатами при можливому страховому випадку.

У ситуації зміни мотора на аналогічний не несе зміни в техпаспорті авто . Оскільки двигун цілком можливо був з викраденого ТЗ, тоді водій може накликати на себе масу неприємностей з поліцією, щоб уникнути цього, потрібно пройти тест в ГИБДД, за номером мотора поліцейські перевірять його по базі викраденого транспорту.

Як поставити двигун іншої моделі

Зміна агрегату в 2018 році буде реєструватися інакше. Заміна двигуна на інший спричинить за собою коригування інших запчастин, що за законодавством несе зміну в рівні безпеки автомобіля.

Зареєструвати двигун без документів в такій ситуації буде неможливо. Буде потрібно великий перелік паперів надати до відділення автоінспекції. Після заміни може змінитися і розмір транспортного податку.

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?

Для здійснення змін в конструкції авто знадобитися:

  • відвідати відділення ДАІ;
  • провести оформлення заяви за встановленим бланку;
  • відвідати експертну організацію;
  • там буде видано підтвердження можливості внесення змін, декларації, копії ліцензій і сертифікатів компанії;
  • пройти процедуру техогляду і аналіз технічного стану автомобіля, після чого буде видана тех.карта на заміну;
  • комплект отриманих паперів слід надати в ГИБДД і направити машину на огляд;
  • сплатити держмито на заміну (вартість складе 800 руб.).

Порядок реєстрації автомобіля з іншим двигуном

Документацію про реєстрацію авто міняти не потрібно , оскільки нумерація мотора зараз туди не записується.

Щоб узаконити зміни потрібно зібрати такий пакет:

  • документ, що підтверджує особу власника;
  • паспорт на автомобіль;
  • довідка-розрахунок на двигун;
  • заявку на запис змін;
  • підсумки експертизи;
  • результат техогляду;
  • заявку-декларацію про зміни;
  • карта діагностики;
  • сертифікати відповідності.

Зробивши все коректно і погодивши з співробітниками ДІБДР, співробітник поліції оформить офіційний папір про відповідність конструкції ТС, про реєстрацію авто, паспорт ТЗ із записаними змінами.

У ситуації, коли номери запчастин не сходяться з інформацією в паспорті ТЗ, або номер неможливо прочитати, постановка на облік автомобіля з іншим двигуном буде неможлива.

В такому випадку необхідно вимагати від інспектора оформити відмову поставити ТС на облік в письмовому вигляді і подати папір зі скаргою на керівництво автоінспекції або в суд. Документ зі скаргою подається за всіма пунктами закону РФ.

Якщо встановлюється, що встановлений мотор вкрадений, то звинувачення будуть зняті судом.

Якщо двигун ввезений з іншої країни, то ГИБДД має право вимагати митну декларацію, для підтвердження законності присутності запчастини в Росії.

Якщо зміни внесені незаконно , то переробку можуть анулювати.

Відбувається це таким чином:

  • інспектор зупиняє автомобіль і встановлює незаконні зміни конструкції;
  • після цього співробітник ДАІ пише рапорт;
  • керівництво ДАІ приймає рішення про анулювання реєстрації авто;
  • якщо інший інспектор зробить зупинку, він відразу зрозуміє, що реєстрація транспортного засобу анульована і вилучить свідоцтво.

В такому випадку доведеться проходити процес повторно, але для цього доведеться купувати новий двигун. А це чималі витрати.

Яку відповідальність несуть водії за неоформлений двигун

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?

За двигун, який не пройшов реєстрацію будуть призначені санкції. Нагадуємо, що оформлення вимагають тільки двигуни іншої характеристики (більшою чи меншою потужності). Коли не здійснюють дані дії – виписується санкція розміром до 800 рублів згідно законодавства Російської Федерації. Якщо крім незареєстрованих змін буде встановлений момент викрадення, то авто конфіскується і розміщується на штрафмайданчику.

Подати оскарження такої постанови можна в період 10 днів, а виплатити штраф протягом 60 днів.

Увага! Чи не дозволено змінювати конструкцію транспортних засобів, якщо процес торкнеться маркування авто (VIN-номер, дані кузова, мотора і іншого).

Таким чином, при бажанні замінити двигун слід, перш за все, встановити, причини заміни.

Якщо причина поломка, і планується заміна на такий же мотор, то тоді ніяких процесів реєстрації не буде необхідно.

Якщо переробка буде більш глобальною і спричинить зміну характеристик транспортного засобу, то процес реєстрації займе більше часу і спричинить більше зусиль.

висновок

Покупку двигуна так само варто виробляти уважно. При придбанні запчастини з рук є величезний ризик отримати «викрадений» агрегат. А це спричинить дуже солідний штраф. Тому краще придбати новий механізм в перевіреному магазині з благополучної репутацією.

Важливо пройти процес ретельно, і коректно оформити всі папери. В іншому випадку можливі наслідки у вигляді штрафів та анулювання. І все вчинені зусилля виявляться марними.

Що значить контрактний двигун, як його вибрати і замовити

Вихід з ладу двигуна – серйозна проблема, сполучена зі значними тимчасовими і фінансовими витратами. Суми за ремонт вузлів силового агрегату старої, але цілком ще міцною іномарки можуть становити значну частину її ринкової вартості.

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?

Іноді виходом з ситуації може стати покупка і установка на автотранспортний засіб контрактного двигуна. Найчастіше це дешевше дорогого ремонту.

Контрактний двигун – що це таке

Контрактними на авториночном сленгу прийнято назвати б / у двигуни, що поставляються з авторазборок зарубіжних країн. У РФ поставки здійснюються з авторазборок Західної Європи, США, Ю. Кореї і Японії.

  • З урахуванням швидкої змінюваності авто в розвинених країнах, особливо в Японії, на момент поставки агрегат володіє значним залишковим ТЕХРЕСУРС і може прослужити ще досить довго новому власнику.
  • Відео – що таке контрактний двигун:

Основними напрямками, звідки здійснюється поставка агрегатів це Японія і Західна Європа. Контрактним може вважатися ДВС не експлуатувалася раніше на просторах нашої країни. Багато компаній пропонують послуги не тільки поставки, а й установки контрактного двигуна на авто замовника.

Законність заміни двигуна

На даний момент оформляти заміну силового агрегату законодавство не вимагає. Його покупка не відрізняється від покупки інших частин транспортного засобу. Це стосується установки двигуна повністю аналогічного тому, який стояв на машині раніше. Того самого, який вказаний в ПТС (паспорт транспортного засобу). У свідоцтві про реєстрацію інформація про мотор не вказується.

Відповідь на офіційному сайті ГИБДД на питання автовласника про те, чи потрібно оформляти заміну двигуна.

Питання автовласника:

На транспортному засобі замінили двигун. Чи потрібно звертатися в Державтоінспекцію для внесення змін до реєстраційних даних транспортного засобу?

Відповідь ГИБДД:

важливо

В даний час номер двигуна не є обліковим реквізитом транспортного засобу. Зміна реєстраційних даних здійснюється при зміні відомостей, зазначених у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (потужність двигуна, екологічний клас), видається реєстраційними підрозділами ДАІ.

Важливо! При заміні на агрегат з іншими характеристиками чи іншої моделі, його реєстрація в ГИБДД строго обов’язкове. В іншому випадку можна отримати штраф (ст. 12.1 КоАП РФ).

Реєстрація проводиться як переобладнання транспортного засобу та потребують наступних дій:

  • Заповнити бланк заяви (типова форма про внесення змін до Митного союзу).
  • Звернутися в експертну організацію за документом про технічну можливість такої заміни.
  • Замінити ДВС в сертифікованому автосервісі.
  • Пройти техогляд і отримати діагностичну карту.
  • Повторно направити документи в експертну організацію. Отримати висновок.
  • Надати пакет документів в автоінспекцію і надати авто до огляду.

Чи завжди заміна вигідніше капремонту?

Іноді серйозною проблемою для автовласника стає вибір способу відновлення “серця” свого автомобіля. Відремонтувати його або повністю замінити на інший? Новий двигун придбати або контрактний? Прийняти правильне рішення буває досить складно, однак допомогти може попередній аналіз ряду супутніх факторів.

Найчастіше купувати новий двигун в зборі невигідно, його вартість може бути порівнянною з вартістю самої іномарки. Виняток нові салонні машини на гарантії.

Відео – що краще контрактний двигун або капремонт:

Далі слід звернути увагу на поломку. Якщо двигун вийшов з ладу через вироблення ресурсу, при ремонті потрібно замінити більшу частину його елементів. В цьому випадку вартість ремонту мало, чим відрізнятиметься від покупки нового силового агрегату. При виході з ладу його окремих вузлів можливе проведення капітального ремонту. Якщо звичайно поломка допускає його в принципі.

Автовласникові необхідно правильно вибрати автосервіс. Якість автосервісу повинно бути на досить високому рівні в обох випадках, але особливо воно важливо при ремонті силового агрегату. Ремонт зажадає більш високої майстерності і займе більше часу.

Хороший варіант, якщо установку вузла здійснить сама організація постачальник.

Тепер потрібно визначитися з вартості. Практика показує, що в більшості випадків капремонт обходиться дорожче, ніж заміна двигуна на контрактний.

Тільки проаналізувавши всі супутні фактори можна впевнено визначитися з вибором.

Як правильно вибрати

Можливі два варіанти:

Автовласник укладає договір на поставку з компанією знаходиться в його регіоні, яка бере на себе турботи про правильному підборі, поставці і нерідко установці контрактного двигуна. Клієнту буде досить повідомити необхідні дані. Відповідальність за правильний підбір і гарантія лягає на постачальника.

На другому варіанті варто зупинитися докладніше. У цьому випадку висока ймовірність помилки, вибору і придбання “кота в мішку”.

Перед замовленням за такими параметрами як: рік випуску, марка, модель, номери двигуна і кузова (VIN для машин європейських іномарок) встановлюються точні параметри шуканого двигуна.

Гарною підмогою буде інструкція до автомобіля, в якій зазвичай вказується точна маркування передбаченого заводом-виробником силового агрегату.

Порада

На наступному етапі знаходимо компанію-постачальника. Бажано звернутися до кількох автофірмі і вибрати найбільш цікаве з наданих ними пропозицій.

Важливо! Навіть якщо модель двигуна повністю співпаде, замовнику варто звірити його комплектність з комплектністю двигуна власного авто. Наприклад, порівняти тип запалювання. Може виявитися, що на поставляється контрактному двигуні може бути електронна система, а на рідному агрегаті – катушечная.

Не володіючи спеціальними знаннями, правильно буде проконсультуватися з фахівцями з автосервісу. Інакше можна отримавши товар витратити солідні кошти на доопрацювання або взагалі зазнати фіаско.

Основний потік контрактних двигунів в РФ надходить саме з Японії. Пов’язано це з великою кількістю машин японського автопрому експлуатуються в нашій країні.

Основною особливістю крім вищеназваних стандартних варіантів є можливість купити двигун через онлайн-аукціон Yahoo.

Чи не безпосередньо, на жаль, бо особливістю японських аукціонів є обов’язковий розрахунок через банк Японії і відсутність доставки як такої. Але навколо таких аукціонів завжди збирається маса посередників, наприклад, https://www.impex-jp.com у яких є представництво в м Владивостоці.

При виборі слід врахувати, що вони далеко не єдині на ринку подібних послуг, що дозволяє замовнику вибрати найбільш вигідну пропозицію.

Другою особливістю є високі екологічні вимоги в “Країні висхідного сонця” і використання мінеральної моторного масла. Що призводить до сильного нагару на деталях двигуна. Покупцеві варто звернути на це пильну увагу.

з Європи

Можливі два варіанти:

  • самостійна покупка силової установки з подальшим самовивозом. На митниці доведеться розщедритися на ввізне мито. Доведеться пред’явити митникам договір купівлі-продажу і бажано ПТС на свою автомашину як доказ того, що товар придбаний для особистого використання;
  • через автофірму. Даний спосіб буде дорожче, але позбавить від значних втрат часу і спілкування з митниками.

При покупці слід враховувати, можливість придбання двигуна експлуатувалося в країнах Близького Сходу чи Північної Африки. Його адаптація до російських холодів може зажадати солідних фінансових витрат.

Про супровідних документах

До моменту переведення грошей постачальнику обов’язково укладіть договір купівлі-продажу. Це допоможе в разі неприємностей з постачальником впевнено відстояти свої права в суді. Разом з товаром повинні бути додані такі документи:

  • вантажна митна декларація (ВМД);
  • копія свідоцтва про реєстрацію юр. особи постачальника;
  • копія свідоцтва про постановку на облік юр. особи постачальника в податковому органі.

Відмова в наданні, будь-яких з перерахованих вище документів, привід насторожитися і пошукати іншу організацію.

Перевірка комплектності

Важливо! При оформленні угоди обов’язково зверніться до постачальника, в якій комплектності здійснюється поставка. В іншому випадку можна отримати “голий” силовий агрегат без навісного обладнання.

На що варто звернути увагу?

Оцінку якості, якщо замовник не збирається їхати і забирати товар самостійно, доведеться здійснювати за надісланими фотографіями. Абсолютної гарантії якості контрактного двигуна забезпечити не вийде, але деяку інформацію при аналізі фото можна отримати.

Як правило, надсилають фото виду з усіх боків, виду зверху, фото маслозаливной горловини, рідше знятої кришки клапанів, фото з відкритою дросельною заслінкою.

Насторожити повинен, занадто чистий вид на фотографіях, можливо продавець приховує реальний стан двигуна. Наприклад, ідеально чисте отвір маслозаливной горловини не дозволить встановити реальний ступінь нагару і такі екземпляри варто уникати.

Зверніть увагу

Реальний колір горловини на фото може бути від світло-жовтих відтінків до чорних (серйозна закоксованность в результаті їзди на мінералці).

Наявність значних слідів окислення на зовнішніх поверхнях вкаже на те, що даний агрегат залежався у продавця на складі. Варто уникати таких зразків, так як незрозуміло яка причина завадила його своєчасної реалізації.

Перевірка при покупці

  1. При отриманні двигуна самостійно або за допомогою фахівця проводиться звірка отриманого товару з тим, що був зазначений в договорі купівлі-продажу і наданих раніше фотографіях.
  2. Відео – як перевірити контрактний двигун при покупці:

Перевіряється комплектність, серійний номер силової установки і проводиться уважний зовнішній огляд. Всі серйозні невідповідності – привід до виставлення претензії постачальнику. Більше до установки і діагностики двигуна зробити неможливо.

Установка контрактного ДВС

Установку силової установки варто довірити СТО мають ліцензію. У договорах купівлі-продажу часто вказується пункт, в якому постачальник не несе відповідальності за проблеми, викликані неякісною установкою контрактного двигуна на машину.

Кращим же варіантом буде, якщо постачальник сам зможе встановити його на авто.

Гаражний ремонт в даному випадку протипоказаний, а зекономлені кілька тисяч рублів можуть привести до більш значних витрат.

Плюси і мінуси контрактних моторів

Установка контрактних двигунів має певні плюси і мінуси.

плюси:

  • менша вартість у порівнянні з покупкою нової силової установки;
  • часто менша вартість, ніж ремонт двигуна;
  • вивільняється первинний агрегат, який в майбутньому може бути “донором” запчастин.

мінуси:

  • при всіх перестраховки реальний ризик отримати негідний товар;
  • ризик отримати двигун “ходив” по російських дорогах;
  • ризик шахрайства з боку постачальника;
  • несумісність систем і додаткові фінансові витрати на їх усунення.

На закінчення варто зауважити що, незважаючи на очевидні ризики, більшість автовласників вважають за краще ремонту покупку контрактного двигуна. Сподіваємося, що дана інформація допоможе прийняти правильне рішення.

Заміна двигуна – врахуйте всі нюанси

Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти? Заміна двигуна на контрактний.  Як це зробити і де його взяти?

Рано чи пізно перед багатьма автовласниками постає питання про капітальний ремонт серця автомобіля. Але є альтернатива – контрактний двигун. Купівля такого агрегату порівнянна за ціною з капіталки старого мотора, а ось його стан буде на порядок краще відремонтованого. Саме тому з’являється все більше тих, хто свідомо віддає перевагу цьому варіанту.

Що ж таке контрактний двигун?

Існує кілька трактувань цього терміна, так що необхідно дати максимально вичерпну формулювання. По суті, це справний силовий агрегат (бензиновий або дизельний), що був у вжитку за кордоном. Він знятий з автомобіля, який їздив за кордоном, і привезений до Росії.

Крім цього, варто пам’ятати, що контрактним двигуном є товар, на який поширюються договірні зобов’язання.

Тобто, це певні зобов’язання перед покупцем (умови і терміни доставки, гарантійний талон, комплектація і т. П.), А також сплата всіх необхідних зборів і мит.

Такий товар привезений до Росії легально, з виконанням всіх вимог, до якого додається повний перелік документів для проходження митниці і реєстрації в ГИБДД.

Переваги та недоліки
У подібного двигуна достоїнств на порядок більше, але варто пам’ятати і про деякі мінуси, щоб не потрапити в халепу.

Плюси контрактного мотора:

  • Він їздив на якісному паливі – в США, Японії і Європі пальне набагато якісніше, ніж в нашій країні;
  • Швидше за все, в ньому використовувалися тільки високоякісні мастила;
  • Швидше за все, він буде привезений з країни, де до автомобілів ставляться дбайливо (це вірно для країн Європи, а також Японії);
  • Виключно сервісне обслуговування – ймовірність «нарватися» на європейський або японський двигун, який обслуговувався в «гаражних» умовах, близька до нуля;
  • Вичерпна документація – вона підтверджує історію мотора, а також свідчить про проходження кордону.

Все це означає, що ресурс подібного силового агрегату ще досить великий, так як, з огляду на рівень виробництва і обслуговування авто за кордоном, можна бути впевненим в мінімальному зносі ЦПГ і інших життєво важливих систем. Крім цього, майже завжди такі мотори продаються разом з усім навісним обладнанням, що в значній мірі полегшує їх установку на автомобілі – досить просто грамотно провести монтаж.

Мінуси контрактного двигуна:

  • Значний пробіг агрегату – відмінні дороги, якісний бензин, кваліфікований сервіс, а також інтенсивність експлуатації машин європейцями пояснюють великі річні пробіги автомобілів. Отже, знос двигуна, знятого з 10-річної машини, буде близький до граничного, і цей момент варто враховувати. Так що купувати мотор віком від 6 років просто недоцільно. Це особливо актуально щодо дизельних агрегатів.
  • Ризики при покупці мотора в США – безпечність американців є повною протилежністю німецької педантичності. Це ж стосується і машин. Багато з них просто не замислюються про їх своєчасному і грамотному обслуговуванні, так що до перевірки мотора зі Штатів варто поставитися дуже уважно.

Специфіка роботи продавців

Ті фірми, які спеціалізуються на продажу контрактних двигунів, діють за чітким планом. Це гарантує якість товару, що поставляється.

Спочатку мотористи цих компаній відправляються в ті країни, з яких відбуватиметься доставка (Німеччина, Японія, Франція та інші). Уже на місці фахівці перевіряють мотори за допомогою стенду.

Це дуже важливо, так як силових агрегатів безліч і необхідно вибрати кращі.

Повторна перевірка проводиться вже в Росії, при цьому особливо ретельно вимірюється компресія, так як для багатьох регіонів з низькими температурами це критичне питання.

Ну а фінальні випробування здійснюються безпосередньо при клієнті – движок встановлюють на стенд і запускають. Механіки можуть розібрати силовий агрегат, якщо покупець наполягає на інспекції головки блоку.

В самому кінці клієнту вручають пакет документів, з якими потрібно відправитися в ГИБДД. На двигуни дається гарантія (як правило – 6 місяців).

Поради при покупці

Існують деякі рекомендації, яких необхідно дотримуватися, щоб не бути обдуреним шахраями.

Не гнатися за мінімальною ціною  – солідні фірми, які постачають контрактні двигуни, називають відповідні ціни. Але краще заплатити трохи більше, ніж звертатися до невідомих приватним особам – у разі виникнення проблем, довести що-небудь буде просто неможливо.

Дані по автомобілю  – щоб точно підібрати силовий агрегат, фахівцям фірм потрібні всі дані про авто: марка, рік випуску, модель, номери двигуна і кузова, VIN код.

Фотоматеріали  – контрактний двигун повинен бути сфотографований заздалегідь (ще в країні відправки), а його фото клієнту зобов’язані надати співробітники компанії. За допомогою фотографій можна буде порівняти мотор перед отриманням на складі.

Гарантійні зобов’язання  – повинен бути обговорений не тільки гарантійний термін від постачальника, але і всі аспекти експлуатації та обслуговування даного движка. Оптимальним варіантом буде придбання у самій компанії масла і фільтрів, а також їх установка механіками фірми – це допоможе уникнути неприємних ситуацій.

Документація  – в разі покупки контрактного мотора, до нього повинні додаватися наступні папери: ВМД (державна декларація) з митної служби, а також договір купівлі-продажу. Відсутність всього цього свідчить, що мотор уже експлуатувався в РФ.

Наявність навісного обладнання  – як правило, воно йде в комплекті, але не завжди. На моторі повинні бути встановлені колектори (впускний і випускний), гідропідсилювач, трамблер, стартер і генератор. Відсутність таких деталей дає підстави для торгу.

Оплата  – в цьому аспекті слід бути гранично уважним. Бувають випадки, коли клієнтам пропонується внести суму на картку – цього робити не можна. Справа в тому, що довести права на двигун буде практично неможливо. Оплата повинна відбуватися виключно в касі. Чек також потрібно зберегти.

  • Цілісність упаковки  – ні лати, ні плівка не повинні мати дефектів.
  • Дотримання цих рекомендацій дозволить мінімізувати ризики покупки.
  • підсумок
  • Придбання контрактного двигуна може бути прекрасною альтернативою капітальному ремонту старого агрегату, але підходити до цього потрібно обдумано і виважено. Чого ми вам і бажаємо

Капітальний ремонт або контрактний двигун: який варіант краще

Будь-який серйозний ремонт двигуна сьогодні є приводом для роздумів, так як дана процедура неминуче вимагає істотних фінансових витрат. Також важливо враховувати, що для якісного відновлення мотора зазвичай потрібна велика кількість часу. Це означає, що машина може простояти в сервісі від 2-3 тижнів і більше.

Як правило, в подібній ситуації багато автолюбителів задаються питанням, що краще, капиталка або контрактний двигун. Справа в тому, що сьогодні придбати контрактний б / у двигун в зборі не є проблемою. Більш того, силовий агрегат можна підібрати практично для будь-якої моделі автомобіля, а сам процес купівлі і доставки максимально спрощений.

Також слід зазначити, що на ринку запчастин досить часто зустрічаються вигідні пропозиції, тобто ціна на ДВС з пробігом може бути нижче, ніж вартість капремонту вже наявного мотора. Здавалося б, купити силовий агрегат в зборі і зробити свап двигуна є оптимальним рішенням у порівнянні з капремонтом.

Однак на практиці це не завжди кращий варіант, так як кожен із зазначених способів має як плюси, так і мінуси. У цій статті ми поговоримо про те, коли слід вибрати капітальний ремонт або контрактний двигун з урахуванням тієї чи іншої можливої ​​ситуації.

Ремонт або повна заміна двигуна

Почнемо з того, що потрібно враховувати, чи є ремонт плановим або поломка сталася несподівано.

У випадку з плановим ремонтом можна говорити про природному зносі ДВС, який неминуче призводить до «капіталки».

Зазвичай на великий знос вказує зниження потужності, збільшення витрати палива і масла, поява маслянистої сизого вихлопу і т.п. В циліндрах знижується компресія, відзначається знос ЦПГ і інших елементів.

важливо

Що стосується позапланового ремонту, проблеми можуть виникати в результаті обриву ременя ГРМ, гідроудару, перегрівів, масляного голодування. Також мотор може постраждати після ДТП. Так чи інакше, на початковому етапі в багатьох випадках двигун потрібно розбирати і проводити дефектовку.

Для первинного огляду найчастіше досить зняти ГБЦ і масляний піддон. Знявши головку, можна помітити можливі пошкодження поршнів, задираки в циліндрах і т.п. У піддоні можуть бути видні рясні забруднення і відкладення, в маслі часто проглядається металева стружка. Дані ознаки чітко вказують на загальний стан двигуна.

На підставі отриманих даних власник приймає рішення про те, чи ставити нові деталі і ремонтувати агрегат або відразу придбати інший мотор. Зазвичай вибір того чи іншого рішення сильно ускладнюється тим, що озвучені попередні суми за ремонт можуть бути навіть вище, ніж вартість контрактного агрегату.

Переваги та недоліки капремонту

Як правило, в рамках комплексного ремонту все зношені або пошкоджені деталі підлягають відновленню і заміні. Головним завданням капремонту є повернення мотору повної працездатності та наближення його робочих характеристик та ресурсу заводські налаштування і показниками.

При цьому заміні підлягають поршні і поршневі кільця, блок циліндрів гільзи або розточується, перебирається ГБЦ, шліфується колінвал, змінюються шатунні і корінні вкладиші і т.д.

Природно, обсяг такої роботи і необхідність покупки дорогих запчастин потребує значних фінансових витрат.

Однак якісно відремонтований ДВС не знадобиться розкривати повторно протягом сотень тисяч кілометрів за умови належного обслуговування та грамотної експлуатації.

Ще додамо, що такі поломки, як тріщини БЦ або ГБЦ, підвищена витрата масла, зниження компресії і інші несправності не обов’язково вказують на необхідність капремонту. Проблема може бути вирішена шляхом заміни поршневих кілець, маслос’емних ковпачків, клапанів. Тріщини в ряді випадків також вдається заварити.

Повернемося до капремонту. Виходить, після такої процедури двигун повністю відновлюється, всі параметри максимально наближені до заводських для нового мотора. Дефектовка виявляє всі слабкі місця, що виключає навіть дрібні проблеми у вигляді течі сальників або прокладок.

Якщо просто, грамотно зроблена «капиталка» фактично означає, що власник отримує новий мотор. Ще однією важливою особливістю можна вважати те, що номер двигуна не змінюється. Це означає, що проблеми з юридичної частини повністю виключені. Як мінуса можна відзначити тільки часові та грошові витрати.

Плюси і мінуси контрактного двигуна

Зазвичай рішення про покупку контрактного мотора приваблює своєю простотою, швидкістю і, найчастіше, прийнятною ціною. Справа в тому, що такий двигун можна легко підібрати і цілком замінити в сервісі за 1-2 дня. Якщо наявний мотор не підлягає відновленню, тоді вибір на користь його заміни очевидний. Однак в інших можливих випадках основні плюси не так очевидні.

  • Перш за все, контрактний двигун є старим мотором. Це означає, що виключати різні несправності або значний знос такого агрегату ніяк не варто.
  • Також потрібно переконатися в тому, що придбаний ДВС повністю підходить для установки на конкретну модель авто.
  • Ще однією важливою особливістю є необхідність реєструвати новий двигун. Для офіційної реєстрації знадобитися надати потрібні довідки про легальність самого агрегату, його законному придбанні і т.д.

З наведених причин стає зрозуміло, що без належного досвіду від спроб купити контрактний мотор самому власнику машини краще відмовитися. Це означає, що потрібно працювати з посередником або великим постачальником. У цьому випадку також слід бути готовим до того, що ціна на двигун буде помітно вище, ніж у дрібних приватників.

Великі постачальники зазвичай привозять мотори з-за кордону. Більшість ДВС з Японії, агрегати для європейських моделей авто зустрічаються рідше.

Що стосується дрібних дилерів, зазвичай такі приватні особи продають не імпортні мотори, а движки з місцевих розборок. Як правило, з питанням підбору контрактного агрегату краще звертатися до керівництва СТО, де буде проводитися заміна двигуна.

Справа в тому, що автосервіси зазвичай працюють з надійними партнерами, які дають будь-які гарантії.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, що таке капітальний ремонт двигуна. З цієї статті ви дізнаєтеся про те, які роботи проводяться в рамках подібного ремонту, а також ніж капремонт мотора відрізняється від перебирання силового агрегату.

Порада

Якщо контрактний двигун купується у перевіреного продавця, тоді набагато більше шансів, що технічно такий мотор справний і знаходиться в нормальному робочому стані. Буває, що разом з агрегатом навіть надаються реальні дані про те, який пробіг і сервісну історію має автомобіль, звідки силова установка була знята для продажу.

Що стосується самостійного підбору та придбання, тим більше за найдоступнішою ціною, цілком очевидно, що ризик придбати проблемний мотор набагато вище. Не слід забувати і про те, що покупка агрегату повинна бути підтверджена документально і правильно оформлена для подальшої реєстрації заміни двигуна.

Як видно з усього вищесказаного і після детального вивчення питання, явних причин для відмови від капиталки заради установки контрактного агрегату не багато.

  • серйозне пошкодження вже наявного ДВС;
  • складності з підбором і придбанням запчастин для капремонту;
  • підбір деталей для старого або дуже рідкісного мотора;
  • відсутність фахівців і значна складність ремонту;
  • вкрай висока ціна на капремонт агрегату;
  • бажання зробити свап двигуна в рамках тюнінгу з заміною на більш потужний аналог;

Що в підсумку

З урахуванням наведеної вище інформації стає не так просто дати однозначну відповідь, що краще, контрактний двигун або капремонт. Цілком очевидно, що в кожному конкретному випадку необхідно окремо враховувати цілий ряд індивідуальних чинників і особливостей.

Перш за все, максимум уваги приділяється тому, який ремонт необхідний наявного на даний момент ДВС. Якщо мотор старий, має солідний пробіг, не раз «Капіталі» до цього, тоді контрактний агрегат може бути гідною або навіть єдиною альтернативою. Те ж саме можна сказати і про ситуацію, коли на машині коштує занадто технологічний і складний в ремонті силовий агрегат.

Також варто задуматися про покупку нового двигуна, якщо встановлений на даний момент ДВС отримав дуже серйозні комплексні пошкодження (наприклад, сильний перегрів і заклинювання, задираки в циліндрах разом з пошкодженням шийок коленвала, великі тріщини БЦ і ГБЦ і т.п.).

При цьому слід обов’язково враховувати всі ризики, пов’язані з купівлею контрактного мотора б / у. Досить поширені випадки, коли таку силову установку після заміни не вдається офіційно зареєструвати, контрактний мотор все одно доводиться ремонтувати відразу або через кілька тисяч км. пробігу і т.д.

Ще додамо, що необхідно звертати окрему увагу на те, чи можна той чи інший мотор назвати вдалим в плані конструкції і ресурсу. Простими словами, якщо наявний двигун швидко вийшов з ладу через конструктивних недоробок або заводських дефектів, тоді з точно таким же контрактним варіантом подібна ситуація може швидко повторитися.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, що таке контрактний мотор. З цієї статті ви дізнаєтеся про особливості даного типу ДВС, а також що потрібно знати перед придбанням контрактника.

Наостанок зазначимо, що якщо є можливість і кошти відновити «рідний» двигун, на практиці такий варіант більш кращий. В цьому випадку можна розраховувати на великий термін служби із збереженням всіх заявлених характеристик, а також на відсутність можливих проблем з юридичної частини.

Що краще: контрактний двигун або капітальний ремонт

Сьогодні ми поговоримо про те, що краще: капремонт або контрактний двигун, які переваги, особливості та нюанси у кожного варіанту.

Після пробігу в 300-400 тис. Км багато силові агрегати потребують глобальному оновленні. Розповіді про «вічні двигуни» з мільйоном кілометрів без капремонту залишимо автомобільним формами. В реальності пробіг може бути істотно менше заявленого. Крім того, вітчизняні умови експлуатації можуть убити навіть найнадійніший мотор через 100-200 тисяч.

Варто пам’ятати і про те, що як при капіталки, так і при заміні двигуна, цілком виправдано і доцільно скрутити спідометр до потрібної позначки. Двигун стає практично новим, або дійсно новим у випадку з заміною, тому дана процедура цілком виправдана.

Зверніть увагу

Головне, варто знати, що коригування пробігу завжди варто довіряти тільки професіоналам, тому що в сучасних авто дані записуються відразу в кілька пристроїв, про які любителі можуть не знати.

А фахівці зроблять все так, як потрібно, що не виникне ніяких питань з електронікою, і ніхто не виявить втручання.

Рішення власника: що краще, капремонт або контрактний двигун

Накопичивши певну суму, треба визначитися: проводити «капіталку» або заміну двигуна. Обидва варіанти мають як переваги, так і недоліки. В першу чергу розглянемо витрати.

Якщо прибрати елемент лотереї (як откапіталенний, так і контрактний двигун може зламатися протягом перших місяців), загальні витрати приблизно однакові. У вартість капіталки входить демонтаж і установка, оплата ремонтних (налагоджувальних) робіт і власне комплектуючі. Контрактний мотор відразу готовий до експлуатації, до його ціни плюсуется вартість установки.

Можливо, вам доведеться оплатити прив’язку купленого мотора до «мізках», для цього буде потрібно сервіс з дилерським автосканером.

Що краще, контрактний двигун або капітальний ремонт в плані гарантії – все залежить від ваших домовленостей з постачальником товарів і послуг з ремонту. Як правило, контрактні двигуни мають гарантійний термін, так само як і запчастини, що використовуються при ремонті.

Капітальний ремонт, переваги і недоліки

До плюсів “капіталки” можна віднести:

  • Це ваш силовий агрегат, всі проблеми і особливості експлуатації на поверхні. Ніяких несподіванок не буде.
  • Немає необхідності сполучення мотора з блоком управління і коробкою передач. Монтаж також не викличе проблем: звідки зняли, туди і поставили.
  • При наявності номера агрегату (із записом в ПТС) немає необхідності погоджувати заміну з МРЕВ ДАІ.
  • Невелике, але все ж перевага: немає додаткових транспортних витрат (контрактний мотор треба доставити до місця ремонту).
  • І нарешті, головний плюс – ви отримуєте фактично новий двигун. При глибокому капремонту змінюються всі рухомі деталі, залишається лише корпус.

Серед недоліків капітального ремонту:

  • Після розбирання і дефектації можуть виникнути непередбачені витрати. Ви можете виявити несправну деталь (підлягає заміні), яка не була запланована при складанні кошторису. Крім того, спрацьовує психологічний момент: «якщо вже залізли всередину – міняємо все!». Вартість ремонту може зрости в рази.
  • Нездоланний спокуса заощадити на матеріалах. Покупка дешевих запчастин може привести до проблем в найближчому майбутньому.
  • Є ризик неправильної зборки. Якщо в договорі не вказана відповідальність майстрів, або ви самостійно ремонтуєте ДВС – заклинив колінвал, або інші проблеми, викликані огріхами збірки, приведуть до збільшення вартості робіт.
  • Необхідність обкатки мотора після капремонту. Проблема невелика, але на це піде якийсь час.

Заміна двигуна: плюси і підводні камені

Замовлення агрегату з меншим пробігом з т.зв. «Цивілізованих» країн сприймається багатьма як покупка нового автомобіля. Розберемося, наскільки парильне таке судження.

Переваги контрактного мотора:

  • Дійсно, культура володіння транспортними засобами в багатьох європейських країнах вище, ніж у нас. Це дає шанс отримати доглянутий агрегат, який проходить без капремонту ще 50-100 тис. Км., А то і більше.
  • Ви відразу оцінюєте витрати: ціна мотора + доставка + установка. Непередбаченого збільшення ціни практично не буває.
  • Якщо ви довіряєте постачальникові, і він надає гарантію – це вигідне придбання.
  • Немає необхідності в обкатці. Якщо ЕБУ в комплекті, і немає проблем сполучення з КПП. Відразу після установки автомобіль готовий до повноцінної експлуатації.
  • Старий двигун можна продати на запчастини, трохи відшкодувавши свої витрати.

Можливі проблеми:

  • Вам невідома історія експлуатації. Можливо, ресурс вироблений більше, ніж вказано в реченні. Попередній власник міг нещадно ганяти свій автомобіль з перевантаженнями.
  • Кримінальна складова. Мотор могли зняти з викраденого автомобіля.
  • Може знадобитися реєстрація в МРЕВ. Цієї процедури можна уникнути, але рано чи пізно проблема спливе.

підсумок

Вирішувати, що краще, «капиталка» або контрактний двигун, вам. У деяких випадках для автомобіля з пробігом ціна мотора становить значну частину від загальної вартості, а ремонт може обійтися дешевше. В інших – через особливості будови движка або проблем з пошуком запчастин, доцільно буде замінити його цілком.

Якщо не можете визначитися з цим, варто звернутися за допомогою до професіоналів. Вони допоможуть вирішити: «капиталить» мотор або ставити контрактний.

Заміна ДВС на контрактний – плюси і мінуси установки контрактного мотора на автомобіль

Багато автовласників, зіткнувшись з виходом з ладу двигуна на своїй іномарці, встають перед питанням: чи витрачати чималі гроші на капремонт двигуна з незрозумілою перспективою або купити відразу контрактний двигун – б / у, але в хорошому стані і явно в кращому стані, ніж свій , який вийшов з ладу.

У цій статті ми розглянемо чи дійсно виправдана заміна ДВС на контрактний, а також розберемо позитивні і негативні моменти установки контрактного мотора.

Якщо ви, купуючи автомобіль, зупинили свій вибір на б / у іномарки з хорошим пробігом, велика ймовірність того, що через якийсь час двигун почне проявляти себе з поганої сторони, можливо з’являться сторонні шуми при його роботі, і закінчитися це може виходом двигуна з ладу. У автовласника з’являється два шляхи: вперед або назад.

Або лагодити старий двигун, або купувати новий. Обидва шляхи – гірше.

З одного боку, купівля нового двигуна на старий автомобіль буде не дуже логічним, тому як чому б тоді просто не поміняти автомобіль? А лагодження старого двигуна також тягне за собою безліч проблем, починаючи з пошуку СТО, якому можна довіряти і майстри якого не доведуть ваш двигун, і без того аварійний, до остаточного фіналу.

важливо

На щастя, є ще один, серединний шлях – покупка б / у двигуна. Природно, з б / в двигунів треба вибрати найкращий з можливих, в ідеалі – контрактний. Що таке контрактний двигун? Так називається мотор, привезений з Японії, якщо ваш автомобіль – японець, і не мав пробігу по просторах Росії.

Пробіг по Японії, звичайно, буде, але треба сподіватися, що при високій якості автодоріг і рівня техобслуговування автомобілів в Японії його стан буде дуже і дуже хорошим, в усякому разі, достатнім, щоб пробігти по Російським автодорогах ще не одну тисячу кілометрів, не викликаючи особливих проблем в обслуговуванні.

Але припустимо, після вивчення інформації на профільних форумах ваше рішення не змінилося, і ви точно вирішили міняти двигун.

В цьому випадку, знайшовши свій мотор, ви повинні упевнитися, що він точно підійде до вашого автомобіля, тобто марка і модифікація двигуна точно відповідає вашій моделі автомобіля.

Але найголовніше, про що ви повинні не забувати – це звернути увагу на продавця, на його надійність і компетентність.

Ви купуєте двигун за чималі гроші, тому подбайте наявністю можливості укласти договір з продавцем. Цей договір надасть свій позитивний значення в спірних випадках.

Наприклад, якщо двигун, який ви придбали і встановили на автомобіль, не заводиться або заводиться, але працює відверто погано, в вашому договорі повинен бути присутнім пункт, згідно з яким ви повинні мати право на заміну двигуна за рахунок продавця в таких випадках.

Чому вигідніше замінити ДВС на контрактний двигун порівняно з капітальним ремонтом старого

  • Заміна двигуна на контрактний обходиться, як правило, дешевше ремонту старого движка через досить високу вартість запчастин, а також тривалої доставки і вартості роботи по їх заміні;
  • Контрактний двигун з Японії має заводську збірку, що є безсумнівним плюсом, враховуючи високу японське якість виготовлення;
  • Обслуговування двигуна в Японії проходило точно відповідно до встановлених технічними регламентами на заміну масел, рідин і на виробництво необхідних дій з техобслуговування, що гарантує чудову технічний стан двигуна.

Чи є у ситуації заміни двигуна на контрактний недоліки

Ситуація, коли відбувається заміна ДВС на контрактний, несе єдиний мінус – це можливі складнощі з номером двигуна, який буде звичайно ж не збігатися з вихідним.

В такому випадку вам доведеться підтвердити документально факт придбання двигуна.

Якщо раптом виявиться, що номер двигуна знаходиться в базі викрадених автомобілів і в розшуку, вам відмовлять в реєстрації і автомобіля ви позбудетеся.

Порада

Крім того, якщо ви вносите номер двигуна в ПТС, у вас можуть зажадати підтвердження того факту, що даний двигун був встановлений на даний автомобіль при його виробництві.

Це питання можна вирішити тільки у заводу-виробника.

З урахуванням того, що автомобіль у вас досить старий і швидше за все, вже знято з виробництва, офіційні дилери вам навряд чи допоможуть і доведеться робити запит на завод-виготовлювач в Японію.

Єдиним варіантом уникнути недоліків заміни двигуна і забезпечити собі відсутність проблем є придбання двигуна у надійного продавця, який не тільки продасть вам двигун, але і зробить передпродажну підготовку двигуна, встановить його на ваш автомобіль, проведе комплекс пусконалагоджувальних робіт і дасть гарантію на двигун. Продавцем контрактних двигунів для японських і корейських марок автомобілів, які працюють саме за такою схемою, є компанія Банзай Авто, склади якої знаходиться в місті Митищі в Московській області.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…