Поломку елементів вихлопної системи автомобіля дуже складно не помітити. Розгерметизація призводить до підвищеного шуму і виділенню газів в відсіку двигуна або під днищем автомобіля. Такі ж «симптоми» спостерігаються при поломці віброкомпенсаторамі глушника.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання можлива тільки в тому випадку якщо є оригінальна запасна частина.

Якщо автомобіль знято з виробництва досить давно або є дуже рідкісним «заморським» екземпляром, то нові запчастини для нього буде знайти дуже важко.

Тому в багатьох випадках доводиться займатися ремонтом пошкодженої деталі способом латання дірок або підбором аналогічної запчастини від іншого автомобіля.

Але, навіть при наявності відповідної за розміром хвилеподібною складки, з тих чи інших причин буває неможливо встановити її традиційним способом. На щастя, народні умільці знайшли вихід з такої ситуації. Про альтернативні способи установки буде детально розказано в даній статті.

Але перед тим слід з’ясувати основні причини, за якими ця несправність може утворитися.

Причини несправності гофри глушника

Цей елемент служить для компенсації вібраційного навантаження на вихлопну систему, тому гофра може вийти з ладу через жорсткі умови експлуатації.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Нерівності на дорозі або великі предмети на проїжджій частині можуть привести до фізичного руйнування елемента. Передчасний вихід з ладу цієї деталі також може бути викликаний неправильною установкою глушника, зношеними подушками двигуна і несправною трансмісією.

Якщо хвилеподібна складка глушника пошкоджена, то крім підвищеного шуму може спостерігатися запах вихлопних газів в салоні. В цьому випадку можна отримати сильне отруєння, тому при перших ознаках несправності цієї деталі необхідно приступити до ремонту.

Простий спосіб ремонту

Ремонт гофри глушника своїми руками без зварювання може бути виконаний таким чином:

  1. Звичайний медичний бинт просочується епоксидною смолою.
  2. Просоченим бинтом обмотується віброкомпенсаторамі глушника.
  3. Після застигання смоли автомобіль можна експлуатувати в звичайному режимі.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Такий спосіб є найпростішим, але вирішити проблему несправності глушника за допомогою епоксидної смоли можна не більше ніж на 1 – 2 місяці. Згодом відремонтовану ділянку прогорить і його знову потрібно буде відновлювати.

Ремонт високотемпературним герметиком

Спеціальний герметик для ремонту глушника також можна використовувати для усунення поломки гофрованої трубки випускної системи автомобіля.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Ремонт здійснюється в такому порядку:

  • Герметик наноситься на зовнішню поверхню елемента.
  • Тонкої жерстю, ширина якої повинна дорівнювати довжині гофри, деталь обертається кілька разів.
  • Жесть фіксується за допомогою звичайних гвинтових хомутів по краях і посередині.
  • Через 24 години, коли герметик застигне, автомобіль можна буде експлуатувати в звичайному режимі.

Даний спосіб також є тимчасовим і розрахованим на експлуатацію автомобіля протягом не більше 1 місяця.

Надійний спосіб заміни (без зварювання)

Перераховані тимчасові способи усунення несправності хвилеподібною складки глушника, не дозволяють забути про проблему надовго. Тому можуть використовуватися в крайніх випадках, коли здійснити повноцінний ремонт випускної системи глушника не представляється можливим.

Найбільш правильним і надійним способом монтажу нової запчастини є зварювання з випускною трубою. Але коли немає можливості використовувати зварювальний апарат можна застосувати не менш ефективний спосіб кріплення гофри.

Встановити цю деталь можна на з’єднання.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

просвердлити отвори

Робота виконується в такій послідовності:

  • Стара гофра зрізається болгаркою або ножівкою по металу відразу за звареним швом.
  • Далі потрібно встановити новий віброкомпенсаторамі.
  • Зробити наскільки отворів діаметром 4,2 мм, які повинні бути рівномірно розподілені по колу. Отвори необхідно зробити з обох сторін обрізаної вихлопної системи.
  • За допомогою мітчика М5 нарізається різьба в отворах, які були зроблені у вихлопній системі.
  • В отвори вкручуються болти М5, які обов’язково слід встановити на граверні шайби для запобігання відкручування.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Нарізати різьбу мітчиком

Таким чином вдається отримати надійне з’єднання елемента з випускною системою автомобіля. Щоб підвищити ефективність з’єднання можна встановити дефектний вузол і болти на високотемпературний герметик.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Отриманий результат

Ще один ефективний спосіб монтажу

Цей простий спосіб установки віброкомпенсаторамі без зварювання, при правильному виконанні, дозволяє усунути проблему самостійно. Установка здійснюється в такій послідовності:

  • Зрізається стара гофра.
  • Нова напілівать поздовжньо в місцях приєднання до випускній системі і встановлюється на вихлопну трубу.
  • За допомогою хомутів хвилеподібна складка обжимается в тих місцях, де були зроблені Надпіли.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Для кращої герметизації таке з’єднання також необхідно доповнити тонким шаром високотемпературного герметика, а хомути добре затягнути і по можливості закерніть різьблення будь-яким доступним способом.

Довговічність такого варіанту кріплення не відрізняється від стандартного приварювання. Але при сильному ударі в поздовжньому напрямку гофра може бути відносно легко відокремлена від вихлопної системи автомобіля. Тому експлуатація машини з невеликим кліренсом повинна здійснюватися з особливою обережністю.

Відео:

висновок

Ремонт багатьох агрегатів і елементів автомобіля може бути проведений без застосування зварювального апарату. Навіть при виконанні ремонту складних поломок випускної системи автомобіля, дані деталі можуть бути ефективно зафіксовані за допомогою різьбових з’єднань або затиснуті хомутами.

Заміна гофри глушника без зварювання може бути здійснена в гаражних умовах, а для виконання роботи не буде потрібно використовувати занадто дорогі інструменти і матеріали.

( 3

Ремонт гофри глушника своїми руками і без зварювання

Ремонт і заміна гофри глушника – це частина основних послуг, які надають практично всі СТО. В реальності ремонт гофри глушника є його заміною, так як деталь немає сенсу відновлювати.

У процесі тривалого використання елемент прогорає, його відновлення неефективно і трудомістким. Має сенс тільки тимчасовий ремонт. Нечасто діагностується порушення цілісності гофри через пошкодження, спосіб вирішення проблеми – це заміна.

Міняти деталь нескладно, зварювальний установка бажана, але не обов’язкова.

Гофра глушника – що це таке

Гофра в глушнику є найважливішим елементом для виведення відпрацьованих газів з системи згоряння. Має вигляд гофрованого гнучкого елемента, в основі використовується легована сталь, а поверх встановлюється металева сітка.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Гофра в глушнику є найважливішим елементом для виведення відпрацьованих газів з системи згоряння

Багато хто помічав, що при старті двигуна з’являється деренчання силової установки, яка передає вібрацію на глушник. Подібні впливу здатні серйозно порушити цілісність системи для відводу газів. Глушник менше схильний до зносу, якщо встановити гофру, вона гасить вібраційні удари і оберігає глушник.

На більшості автомобілів сучасного виробництва встановлюється гофра, вона виконує функцію еластичного з’єднання між силовою установкою і системою для випуску газів.

Ремонт глушника і заміна гофри найчастіше проводиться при виході з ладу елементів або під час регулярного технічного обслуговування, якщо відсоток зносу не дозволяє експлуатувати авто до наступного огляду. Іноді «глушак» на своє авто встановлюють для тюнінгу.

Для чого потрібна гофра

Вузол є допоміжною частиною автомобіля, що виконує роль еластичного сполучної ланки.

Без нього комфортабельність транспорту сильно постраждає, тому що не зможе відповідати навіть базовими умовами надійності. Установка відбувається на випускний трубопровід і приймальню частина труби глушника.

Зверніть увагу

Винятки зустрічаються, іноді встановлюють перше з’єднання відразу за випускним колектором, а друге після каталізатора.

Розташування та функції деталі нерідко призводять до необхідності передчасних робіт з елементом. Знос відбувається через удари підвіскою про великі перешкоди, чіпляння днищем землі або вичерпання ресурсів (кількості циклів нагріву та охолодження). Регулярність заміни залежить від умов експлуатації і якості обплетення, краще купувати з 2-3 шарами.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Гофра є допоміжною частиною автомобіля

Роль і функції гофри:

  • боротьба з вібраціями, що передаються від двигуна до глушника;
  • полегшення поздовжніх переміщень силового агрегату в моторному ніші;
  • захист від передчасного руйнування компонентів випускної системи.

Вартість заміни гофри глушника безпосередньо залежить від марки автомобіля і особливостей конструкції. Для чотирициліндрового двигуна з рядним розташуванням поршнів потрібно 1 гофра, а для V-образного двигуна з 6 циліндрами – 2.

Наслідки пошкодження гофри

Якщо гофра буде пошкоджена, почнеться витік газів ще до надходження в каталізатор і резонатор, тобто абсолютно неочищені речовини потраплять в повітря. Забруднення атмосфери посилюється багаторазово, при тривалому знаходженні поряд можна відчути погіршення самопочуття.

Більшою проблемою є проникнення газів в салон авто, їздити на такій машині ніхто не захоче. Гофра розташовується трохи нижче двигуна з відступом до центру автомобіля.

Поблизу с агрегатом розташовуються повітрозабірні канали, через які гази напевно потраплять в салон. Отруєння навряд чи настане, але комфорт значно знизиться.

Якщо збій трапився по дорозі, рекомендується виконати тимчасовий ремонт гофри глушника на найближчій станції, для чого буде потрібно зварювання.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

пошкодження гофри

Які причини?

Існує небагато причин, за якими потрібна заміна гофри глушника без зварювання: природний знос матеріалу, пропускання газів або механічні пошкодження. Привести до подібних станів здатні такі причини:

  • пошкодження каталізатора. Якщо він засмітиться, настануть порушення терморегуляції, а під час перегріву створюється підвищений тиск в гофре;
  • істотний знос подушок амортизаторів на силовому агрегаті. Кріплення самого глушника не в силах забезпечити достатню переміщення вузла;
  • деформації через удари об поверхню;
  • неправильна установка пристрою;
  • руйнівний вплив від хімічних речовин, якими посипають дороги взимку;
  • використання присадок для підвищення октанового числа в бензині.

Заміна гофри глушника своїми руками потрібно після попередньої діагностики стану вузла. Спочатку визначають вихід з ладу за наявністю шумів при русі. Якщо елемент повністю зруйнований, є ризик появи сильного жахливого звуку. Непрямим доказом, що потрібна заміна гофро-з’єднання, є наявність характерного запаху від газів всередині салону.

Якщо достатній досвід водіння, визначити несправність вдається щодо істотного зниження потужності машини. Найбільше зниження відзначається у сучасних транспортних засобів. Причина падіння продуктивності – порушення функції кисневого датчика, який входить в комплект вихлопної системи.

У кожному разі потрібно заміна гофри глушника своїми руками без зварювання або з нею, це допоможе запобігти подальшим руйнування.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Заміна гофри глушника своїми руками

Вибір підходящої гофри

Заміна та продаж гофри на глушник часто проводиться на СТО, але можна купити компонент в автомагазині. Якщо у власника є час або бажання займатися ремонтом самостійно, спочатку слід придбати гофру.

Деталь не уніфікована, вона розробляється для більшості автомобілів індивідуально. Відмінностями є габарити. Перед поїздкою за вузлом потрібно уточнити розмір елемента, це краще дізнатися досвідченим шляхом – з ями.

До моменту заміни варто відновити гофру і протягом найближчих днів виконати роботу.

важливо

При вимірах слід враховувати, що доведеться відрізати гофру трохи далі зварного шва, на якому вона фіксується. Продаж нових елементів проводиться з трохи зменшеним діаметром для більш міцної фіксації і для легкого ошпарювання. У трубу гофра вставляється на 3 см, це сприяє багаторазового заміні елемента на автомобілі без конструкційних змін.

Після виміру довжини проводиться вимір діаметра. Точні цифри можна отримати виключно штангенциркулем. З відомими параметрами звертаються в магазин або на ринок.

Ціна запчастини

Вартість безпосередньо залежить від розміру, моделі авто і параметрів гофри. На багато автомобілів низької цінової категорії ціна складе 200-400 рублів.

Вартість вузла для більш дорогих машин досягає 1200, а іноді перевалює за 1500 рублів. У процесі придбання слід купити 2 прокладки, вони стануть в нагоді для з’єднання фланцевих частин з гофрой.

При демонтажі старої конструкції неможливо зберегти достатню якість старих прокладок, їх краще замінити.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

гофри глушника

Заміна гофри своїми руками

Раніше гофра була важкодоступним елементом, який окремо продавався тільки для іномарок, сьогодні на ринку представлені запчастини для будь-яких типів авто і виробників. Найчастіше монтаж виконують фахівці із застосуванням професійної зварювальної установки та іншого інструментарію. Складність полягає в необхідності визначати і підбирати температурний режим.

Якщо рука «набита», і людина вміє працювати з електроінструментом, виконують заміну в кілька етапів:

  • Демонтаж. За допомогою «болгарки» зрізається зношена гофра.
  • Монтаж. Установка нової деталі.
  • Зачистка швів.

Неправильний монтаж лише тимчасово допоможе позбутися від проблем, термін служби гофри істотно скоротиться. Переважно залишити операцію фахівцям, але і вручну завдання здійсненне.

підготовка

Для якісної підготовки існує ряд рекомендацій:

  • робота кілька полегшиться, якщо повністю демонтувати трубу глушника з гофрой;
  • «Болгаркою» зрізають вузол в місці зварного шва або поблизу від нього;
  • примірка деталі допоможе виявити ймовірні складності в монтажі і визначити, що деталь дійсно підходить. Попередня оцінка запобіжить перекоси конструкції і збереже запчастина від надмірного навантаження і передчасної поломки. На етапі примірки встановлювати гофро-з’єднання не варто;
  • після підбору місця розташування, деталі прихоплюють в декількох точках до вхідних трубі. Тепер знімають цілу трубу.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Заміна гофри своїми руками

Сварка

Якщо присутній напівавтоматичне зварювальне пристрій, необхідність в СТО відпадає зовсім. Коли обладнання немає, підійде побутовий тип, в нього встановлюються електроди 1,6-2 мм.

Базові поради професіоналів по етапах:

  • До проведення роботи труба, особливо місце шва, якісно зачищається.
  • Зварювання проводять з мінімальним показником сили струму. Значення підбирають з урахуванням електрода. Під час роботи прибирають шлак.
  • Після завершення зварні ділянки обробляються захисним покриттям або герметиком для запобігання корозії.

Використання стандартного зварювального пристрою в процесі процедури виробником не передбачено, а з огляду на тонкість листа, з’являється високий ризик пропалити метал. Рекомендується заздалегідь потренуватися на металевому листі з такою товщиною.

Часто в якості випробуваного застосовується консервна банка, вона дозволяє легко визначити герметичність створеного шва. Якщо результат тесту позитивний, варто приступати до роботи.

В іншому випадку краще продовжувати навчання до моменту створення якісного шва.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Заміна гофри за допомогою зварювання

Несмотря на сложность работы с инверторным устройством, задача осуществима, но потребует навыков. В конце работ труба снова устанавливается на место, а в процессе монтажа меняются фланцы.

Без сварки

Привлекательный вариант для владельцев – ремонт гофры глушителя своими руками без сварки. Она является не всегда уместным вариантом монтажа, но иногда рекомендуют исключить сварку. В народе получил распространение эффективный и надёжный способ без использования сварки – методом создания резьбы.

Процесс проводится по шагам:

  • Выполняется срез «болгаркой».
  • Новая гофра устанавливается на место старого узла.
  • В месте колец и трубы просверливают отверстия диаметром до 6 мм. Количество болтов составляет 6–8 штук для стандартного авто, в зависимости от диаметра трубы.
  • Используя метчик, наносят резьбу.
  • Всі розбірні частини покриваються герметиком: болти і місця з’єднання гофри з трубою.
  • Встановлюють гофру.

З’єднання виходить досить надійним і повністю герметичним.

тимчасовий ремонт

Існує старий метод тимчасово відремонтувати гофру за допомогою бинта. Для відстрочки на 1 місяць, буде потрібно щільний еластичний бинт. Роботи проводять з ями, так як потрібно прогрівати епоксидну смолу і обробляти нею елемент. Бинтом обтягається пошкоджену ділянку, зверху пов’язку заливають смолою.

Подібної процедури вистачить на 1 місяць або менше, потім з’являться ще більші руйнування. Переважно замінити гофру протягом декількох днів або тижнів.

висновок

Несправність гофро-з’єднання погіршує комфорт пересування, а іноді провокує руйнування. Ремонт гофри недоцільний, краще замінити деталь, так як відремонтувати буде дорожче, і це допоможе лише тимчасово. Змінюючи вузол самостійно, слід дотримуватися особливої ​​акуратність під час зварювання, в іншому проблем з’явитися не повинно.

Як самостійно поміняти гофру на глушнику без зварювання

Гофра призначена для гасіння вібрацій вихлопної системи, тому її також називають віброгасителем, сильфоном, віброкомпенсаторамі.

Її пошкодження призводить до підвищення рівня шуму в салоні автомобіля і попаданню газу в моторний відсік.

Ремонт можна зробити самостійно, але для заміни гофри глушника своїми руками без зварювання потрібен аналогічний або близький за параметрами віброгасники.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Причини і ознаки несправності

Гофра може бути пошкоджена ударом об камінь або вибоїна при русі по грунтовій дорозі. Нерідко причиною виходу з ладу буває знос, так як їй доводиться працювати у важких умовах.

Нерідко причиною порушення герметичності стає прогорание стінок. Несправності трансмісії теж негативно впливають на герметичність гофри.

Термін її служби скорочується при зносі подушок двигуна і гумових прокладок в зчленуваннях глушника або якщо він неправильно встановлений.

Руйнівний вплив надають на матеріал деталі хімічно активні речовини, що розсипаються на дорогах в зимовий період. Причиною порушення цілісності може стати забруднене каталізатор. Швидко виведуть з ладу віброгасники присадки до бензину при заправці неякісним паливом.

Про пошкодження гофра сповістить дивними звуками при русі. З’являться і інші ознаки несправності вихлопної системи:

  • автомобіль почне «чхати» упереміш з ударами;
  • знизиться потужність мотора, а робота стане не ритмічної;
  • в салоні буде відчуватися запах вихлопних газів;
  • на металевих частинах осідає кіптява.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажанняПро пошкодження гофра сповістить дивними звуками при русі

Заміна гофри за допомогою хомутів

По довжині новий віброгасники повинен бути більше на 5 – 6 см, ніж відстань між швами, що залишилися від старої деталі. Внутрішній діаметр патрубків гофри також повинен бути більше на 0,5 – 1 мм розміру труб вихлопної системи. Як замінити гофру глушника без зварювання з кріпленням хомутами, викладено в покрокової інструкції:

  1. Автомобіль встановлюється на оглядовій ямі.
  2. Знімається ділянку з пошкодженим віброгасителем.
  3. За допомогою болгарки впритул до швах вирізається вийшла з ладу гофра.
  4. З зрізів видаляються задирки.
  5. На торцях патрубків робляться кілька неглибоких запилів для забезпечення щільного прилягання до труб. На надрізи і зачищені місця наноситься герметик.
  6. Гофра надаватися на труби, але хомути до кінця не затягуються, щоб залишалася можливість корекції положення.
  7. Конструкція встановлюється за місцем із заміною старих прокладок.
  8. Якщо при перевірці стану перекоси не виявлені хомути затягуються до упору. Щоб запобігти мимовільне відкручування гайок різьблення біля них потрібно накерніть.

Для надійності місця з’єднань додатково обробляються герметиком або ґрунтовкою.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажанняРозмір хомутів підбирається в залежності від зовнішнього діаметра патрубків гофри

Судячи з відгуків, такий спосіб кріплення не поступається приварювання. Однак при поздовжньому ударі гофра може зісковзнути з труби. Тому на автомобілях з низькою посадкою потрібно їздити обережно.

  Як замінити батареї опалення в квартирі на зварюванні

Різьбове з’єднання

Це не менш надійний спосіб заміни без зварювання пошкодженої деталі. Підготовка та ж що і при використанні хомутів, але кріплення здійснюється інакше. Заміна проводиться в такій послідовності:

  1. Встановлюється нова гофра.
  2. У патрубку, надітому на вихлопну трубу, просверливаются 6 – 8 наскрізних отворів (залежить від її діаметра) діаметром 4,2 мм. Вони повинні рівномірно розташуватися по колу.
  3. В отворах на трубі метчиком М5 нарізається різьба, а на патрубку рассверливают до діаметра трохи більше 5 мм.
  4. Після змазування болтів і отворів герметиком, один кінець гофри кріпиться за місцем з використанням граверних шайб.
  5. Чи не закріплюючи другий кінець, конструкція збирається і встановлюється на автомобіль. Відзначається лінія розміщення краю патрубка, щоб уникнути перекосу.
  6. Після зняття свердлити отвори, кріпиться другий патрубок.
  7. Після остаточного складання відбувається пробна поїздка.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажанняКріплення гофри болтами – готовий результат

Заміна електрозварювання різьбових з’єднань дозволяє обходитися без звернення до СТО. Якість ремонту при цьому не страждає, так як гофра успішно витримує поздовжні і поперечні впливу.

Високотемпературний герметик як тимчасове рішення

Такий ремонт гофри глушника використовується, якщо немає нової деталі. Робота проводиться в такій послідовності:

  • гофра покривається шаром герметика;
  • з жерсті вирізається смуга шириною рівній довжині віброгасителя і в кілька шарів навертається поверх герметика;
  • потім з країв і в центрі її кріплять хомутами;
  • через добу, необхідних для застигання герметика, можна їздити як раніше.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажанняРемонт гофри глушника герметиком – тимчасове рішення

Гофра, відремонтована цим способом, протримається не більше місяця. Деякі автовласники просто замазують ушкоджене місце герметиком, що не обертаючи бляхою. У цьому випадку можливість користуватися автомобілем скорочується до двох днів.

Епоксидна смола

Це теж тимчасовий захід, що дозволяє протягом години відновити працездатність віброкомпенсаторамі. Нею користуються, коли немає часу на відвідування СТО. Ремонт виконується за допомогою звичайного медичного бинта, бажано еластичного.

Його просочують епоксидною смолою і щільно намотують на гофру. Дочекавшись застигання, користуються автомобілем як зазвичай. Епоксидна смола протримається не більше місяця.

В якості альтернативи можна використовувати склотканина або спеціальну термостійку стрічку.

  Що таке зварювальний дуга

Рекомендації по вибору

Залежно від того як влаштована вихлопна система вони бувають вертикальними і горизонтальними. Перші закріплені нижче випускного колектора і при роботі мотора стискаються і випрямляються по вертикалі без згинання. Їх довжина становить приблизно 150 мм, а діаметр – 65. При виборі потрібно звертати увагу на відповідність розмірів.

Горизонтальні види розміщуються під першим коліном приймальні труби, при роботі згинаються. Їх довжина доходить до 40 см, а діаметр – до 65 мм. Якщо передбачається змінювати гофру, не використовуючи зварювальний апарат, її довжину вибирають на декілька сантиметрів більше, щоб кріпити до труб хомутами або різьбовим способом.

У магазинах пропонується три види віброгасителів:

  • одношарові, виготовлені з металлорукава з зовнішньої опліткою;
  • двошарові, у яких додана внутрішня обплетення;
  • тришарові виготовляються з додатковим гофрованим металорукавом, встановленого між обплетеннями.

При виборі потрібно орієнтуватися на якість, яке хотілося б мати. Купуючи гофру в одношарової оболонці потрібно бути готовим до її щорічної заміни. Тришаровий варіант забезпечить відсутність проблем з глушником протягом 8 -10 років навіть при інтенсивній експлуатації автомобіля.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажанняПри виборі потрібно орієнтуватися на якість

Якість матеріалу оцінюється за такими характеристиками:

  • при виборі з однакових за зовнішнім виглядом деталей перевага віддається більш важкою;
  • чим якісніше – тим сталь яскравіше вона блищить;
  • патрубки повинні бути з товстими стінками, щоб забезпечити надійне з’єднання гофри;
  • на якісному Віброгасники обплетення виконана з мінімальними просвітами.

висновок

Незважаючи на скептичні зауваження працівників СТО з приводу самостійної заміни гофри глушника без зварювання, власники автомобілів вважають цей спосіб надійним. Головне правильно вибрати якісну деталь і акуратно виконати роботу. Ніяких спеціальних інструментів і навичок для цього не потрібно. Все необхідне для заміни знайдеться в домашній майстерні.

Навіщо потрібна гофра глушника і як проводиться її заміна

Автомобіль в наш час вже перестав бути предметом розкоші. Виняток можуть становити дорогі моделі з особливою комплектацією як в технічному, так і в дизайнерському плані.

А щоб він справно працював важливо своєчасно проводити обслуговування і стежити за його технічним станом.

При цьому важливо не тільки вчасно проводити заміну масла, фільтрів і вийшли з ладу вузлів і агрегатів.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Необхідно контролювати роботу всіх систем двигуна, в тому числі і вихлопну. Стан її деталей відбивається на тягових параметрах, екологічності та ступеня вібрації. Однієї такої важливою деталлю є гофра, яка встановлюється на глушник автомобіля. В рамках даної статті спробуємо розібратися, навіщо потрібна гофра глушника і що вона собою являє.

Що це таке

Нерідко в автомайстерень гофра згадується як причина несправності вихлопної системи машини.

Так що таке гофра глушника? За зовнішнім виглядом вона схожа на еластичну трубку з металевим плетінням у вигляді багатошарової сітки.

Порада

Ця гнучка деталь є невід’ємним елементом вихлопної системи будь-якого сучасного автомобіля. Вона є проміжною ланкою між випускним трубопроводом і приймальною трубою глушника.

На жаль, гофра глушника розташована в такому місці, що після наїзду на перешкоду, яке її зачепить, може знадобитися заміна гофри. Також необхідність її заміни виникає з причини природного зносу після певної кількості циклів роботи.

Для чого потрібна гофра глушника

Цей елемент можна назвати свого роду запобіжником, який забезпечує захист вихлопній системі від вібрації, що виникає при роботі двигуна. Вона бере на себе основні навантаження і часто виходить з ладу саме вона, тим самим зберігаючи всі інші деталі, а заміна гофри обходиться набагато дешевше, ніж повний ремонт всієї вихлопної системи.

Крім цього, еластичний елемент у вигляді гофри дозволяє безперешкодно переміщатися силовому агрегату в поздовжній площині. В результаті знімається навантаження і з інших деталей кузова, що важливо.

Відео – заміна гофри глушника Chevrolet Aveo:

У деяких випадках гофра ставиться в ході проведення тюнінгу транспортного засобу і дозволяє виділитися на тлі оточуючих автомобілів. З точки зору естетики, вона не додає краси автомобілю, зате вберігає його від перегріву.

Характерною особливістю гофри є герметичність, а також здатність згинатися, стискатися і розтягуватися до певної межі. Вона може виготовлятися в двох варіантах.

Щоб уникнути дорого ремонту, будь-якому автолюбителю рекомендується як мінімум два рази на рік ставити машину на яму або естакаду і повністю оглядати все днище, включаючи вихлопну систему. Так можна заздалегідь виявити дефекти вузлів у вигляді подряпин або тріщин і вчасно виявити появу корозії.

Гофра з подвійною опліткою підходить для силових агрегатів, що працюють на бензині. При цьому обплетення зсередини забезпечує захист внутрішньої поверхні від механічних пошкоджень. Обшивка зовні більш міцна і служить для захисту від сильного стиснення або коливань, що зазвичай призводить до виходу з ладу елемента.

Гофра з потрійною опліткою відрізняється більш високою міцністю і жорсткістю за рахунок проміжного шару, який представляє гнучку трубку. Така деталь підходить для транспорту як з бензиновим, так і з дизельним мотором. Також вона актуальна для автомобілів, які вже пройшли понад 100 тисяч кілометрів.

При цьому тришарові деталі поділяються ще на два типи:

  • Interlock – внутрішній шар являє собою пластини нержавіючої сталі.
  • Innerbraid – внутрішній шар виконаний у вигляді обплетення з тієї ж сталі.

Виходячи з цього, перший тип гофри Innerbraid відрізняється більш низькою вартістю, а значить, має невеликий термін служби. Елементи типу Interlock служать помітно довше, але і ціна у них вище.

Основні причини виходу з ладу

Гофра глушника піддається поломок частіше, ніж інші деталі вихлопної системи. Найчастіше гофра пошкоджується в результаті механічної дії. Це можуть бути удари про будь-які тверді предмети: камені, купини, які виступають відносно проїжджої частини предмети і т.д.

Причиною несправності може послужити незадовільний технічний стан трансмісії. Якщо амортизаційні подушки двигуна зношені, то через недостатню фіксації силового агрегату, на гофру діє велика сила на розтягнення. У деяких випадках причиною пошкодження гофри може стати неправильний монтаж або демонтаж глушника.

Не варто забувати і про каталізатор. Якщо він засмічений, то вихлопні гази почнуть скупчуватися, за рахунок чого в системі створюється критичний рівень тиску. Не дарма вище було згадано, що гофра нагадує запобіжник.

Відео – заміна гофри глушника Пежо 406:

Зверніть увагу

В кінцевому рахунку не витримує саме вона (електрики зрозуміють), гази прориваються і часто досягають салону. А це, в свою чергу, негативно позначається на здоров’ї водія і пасажирів.

При пошкодженні обплетення гофри, вона не підлягає ремонту в силу складності конструкції. За великим рахунком це одноразова деталь і якщо обмотка порушена, то вся деталь потребує заміни.

Раз гофра грає важливу роль у вихлопній системі кожної машини, то виготовлятися вона повинна з якісної сировини. Зазвичай для цього використовується високолегована нержавіюча сталь.

ознаки несправності

Переконатися в несправності гофри глушника можна за характерними ознаками. На це може вказувати наявність стороннього шуму під капотом при запущеному двигуні. При цьому звук досить різкий і неприємний, а при повному розриві елемента і зовсім приголомшуючий. Додатковим сигналом може стати поява запаху вихлопних газів в салоні автомобіля.

Будь-який досвідчений водій може відчути деяку втрату потужності. Це особливо гостро відчувається на автомобілях іноземного виробництва. Їх вихлопна система, як правило, оснащена датчиком кисню.

При виявленні перелічених ознак, слід негайно замінити гофру глушника щоб уникнути руйнування всієї вихлопної системи.

правильний підбір

Щоб гофра глушника надійним чином захищала вихлопну систему автомобіля, а заодно і кузов, необхідно знати деякі її особливості. Це допоможе вибрати оптимальний варіант і при цьому не переплачувати.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажання

Перш ніж вирушити в магазин автозапчастин, потрібно визначити тип старого елемента. Зазвичай він розташовується в двох положеннях:

  • горизонтально;
  • вертикально.

У горизонтальному положенні гофру можна помітити, якщо дивитися з боку силового агрегату, то після першого ж вигину приймальні труби. В цьому випадку під навантаженням вона згинається. Що стосується довжини, то вона може доходити до 400 мм при діаметрі 65 мм. Вибираючи нову деталь, потрібно орієнтуватися на розміри старої.

У вертикальному положенні гофра під впливом навантаження від роботи двигуна спочатку стискається, потім випрямляється. Зазвичай такі елементи відрізняються посиленою конструкцією. При цьому габарити обмежені: по довжині не більше 150 мм, а внутрішній діаметр – 65 мм. При виборі цієї деталі, важливо врахувати яким чином приварена стара гофра.

Відео – заміна гофри глушника на Опель Зафіра:

Будь-який вид еластичного елемента ставиться на трубу вихлопної системи методом внахлест. Головне, врахувати такий нюанс: при відсутності можливості прибрати зварні шви, виключаючи пошкодження труби вихлопної системи, слід вибрати гофру тієї ж довжини, що і стара деталь. Якщо ж їх можна зрізати, то гофру потрібно підбирати на 20 або 30 мм довшим.

Крім двох головних критеріїв вибору гофри (довжина, внутрішній діаметр), важливо також враховувати її якість, яке завжди залежить від виробника.

Поширеними брендами на автомобільному ринку є німецька компанія Ehler і італійський виробник Hydra. Вартість деталей може варіюватися від 800 до 1500 рублів.

Є варіанти і дешевше, проте при бажанні заощадити варто пам’ятати, що не завжди воно виправдане.

Заміна гофри глушника

Деякий час назад придбати і використовувати гофру можна було тільки власникам іноземних автомобілів. Тепер же все змінилося і цей елемент можна встановити практично на будь-який вітчизняне транспортний засіб серії ВАЗ.

Зазвичай установка гофри глушника проводиться в автосервісі з використанням професійного зварювального устаткування і інструментів. Монтаж складний тим, що необхідно підбирати певний температурний режим.

Традиційно роботи виконується в кілька етапів:

  • спилювання старої гофри за допомогою болгарки;
  • приварювання нової деталі;
  • обробка швів.

Таку операцію рекомендується довірити фахівцям, що мають відповідний досвід. В іншому випадку неправильний монтаж може негативно позначитися на терміні служби гофри.

Своїми руками

При наявності будь-якої несправності не завжди виходить звертатися в автомобільний сервісний центр або зовсім є бажання проводити ремонт тільки своїми силами.

За загальним рахунком робота по заміні гофри глушника не така складна, як може здатися. Тільки у рядових власників автомобіля вона може зайняти кілька годин, а професіонали витратять на це набагато менше часу.

підготовка

Для полегшення процесу, найкраще зняти трубу вихлопної системи разом з гофрой. За допомогою болгарки зрізати несправну деталь якомога ближче до зварних швів.

Для примірки нового елемента вихлопної трубопровід ставиться на місце, але не закріплюється, і на нього приміряється гофра.

Це потрібно проробити щоб уникнути в майбутньому виникнення перекосів, що призведе до небажаної додаткового навантаження на деталь і швидкого виходу її з ладу.

важливо

Відео – заміна гофри глушника своїми руками:

Наметове оптимальне розташування, варто зробити зварюванням дві або три точки, щоб трохи прихопити деталь до вхідних трубах, після чого акуратно зняти всю трубу.

Сварка

В ідеалі мати напівавтоматичний апарат, з яким можна взагалі забути про існування автосервісів. Але при його відсутності зійде і инверторное обладнання з електродами діаметром від 1,6 до 2 мм.

Перед роботою трубу необхідно добре зачистити. Саму зварювання слід проводити з мінімальним значенням струму в залежності від обраного електрода, попутно оббиваючи шлак. Після закінчення роботи зварні шви потрібно обробити яким-небудь автомобільним покриттям (емаль або грунтовка) або герметиком.

Так як застосування звичайного зварювального обладнання в даній операції не передбачено, невелике тренування на тонкому аркуші металу не завадить. Добре підійде звичайна консервна банка.

В цьому випадку герметичність шва дуже легко перевірити. При позитивному результаті можна переходити безпосередньо до основної роботи. В іншому випадку потрібно ще повчитися.

Варто зауважити, що працювати з інверторним зварювальним апаратом складно, але можливо при певному навику.

На завершення залишається вихлопну трубу поставити на своє місце, заодно замінивши прокладки сполучних фланців.

без зварювання

Точний термін служби гофри неможливо встановити, так як враховуються умови експлуатації автомобіля. При неакуратної їзді гофра може швидко вийти з ладу навіть при якісній установці. Тому зварювання не завжди оптимальний варіант і в деяких випадках можна обійтися без неї. Народні умільці знайшли один хороший і дієвий спосіб.

Різьбове з’єднання

Після зняття старої гофри шляхом зрізання болгаркою, нова деталь надаватися на підготовлене місце. На кільцях і вихлопній трубі робиться кілька отворів діаметром не більш 6 мм. Далі, потрібно тут же за допомогою мітчика нарізати різьблення. У розбірному вигляді потрібно всі деталі, включаючи болти, обробити герметиком.

Після цього можна приступати до складання. В результаті виходить досить надійне і герметичне з’єднання. Число болтів підбирається виходячи з діаметру вихлопної труби. Зазвичай це 6-8 штук.

тимчасовий захід

Бувають випадки коли нова гофра глушника вже куплена, але не виходить вибрати час, щоб заїхати в автосервіс.

В цьому випадку допоможе один старовинний метод, для якого буде потрібно медичний бинт. Але якщо потрібна відстрочка для повноцінного ремонту на місяць, слід придбати еластичний бинт, який більш щільний і краще фіксується.

Для полегшення доступу до постраждалої гофре, автомобіль бажано загнати на яму. Бинт потрібно добре просочити епоксидною смолою, після чого щільно обмотати прорваний елемент.

Порада

Це тимчасовий захід яка допоможе протриматися вихлопній системі ще деякий час до ремонту.

Максимум на що можна розраховувати – це місяць, не більше. В іншому випадку деталі буквально почнуть сипатися, і ремонт обійдеться набагато дорожче.

Тому повноцінну заміну гофри глушника в такій ситуації слід запланувати на найближчий час.

В якості висновку

Варто уважно поставитися до несправності гофри і відразу ж вживати заходів. В кінцевому рахунку, все може закінчитися поломкою всієї вихлопної системи, а заміна однієї деталі істотно дешевше, ніж повноцінний ремонт. Зробити роботу можна своїми силами або поїхати в автосервіс.

Однак навіть при професійному монтажі слід не тільки дотримуватися правил, а й їздити акуратно. До того ж від цього залежить життя самого водія, його пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Заміна гофри глушника своїми руками без зварювання.  Робимо якщо є час і бажанняПодивіться як підключити автомагнітолу в машині і на які моменти слід звертати пильну увагу.

Як перевірити генератор за допомогою мультиметра, не знімаючи його з машини.

Чи потрібно вішати на машину знак оклику https://voditeliauto.ru/voditeli-i-gibdd/pdd/znak-nachinayushhij-voditel.html починаючому водієві.

важливо

Відео – заміна гофри глушника своїми руками:

Може зацікавити:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…