Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте тоСподобалася стаття ? Слідкуйте за новими ідеями корисних авто рад в нашому каналі. Підписуйтесь на нас в Яндекс.Дзене. Підписатися

Без масляного фільтра нормальна робота автомобіля неможлива. Масляний фільтр служить для фільтрації та очищення моторного масла від різних забруднень. Наявність старого масляного фільтра може швидко забруднити навіть нове машинне масло. Тому важливо міняти не тільки машинне масло, але сам масляний фільтр.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Заміна фільтра без заміни масла

У практиці автомобіліста може трапитися таке, що масляний фільтр необхідно замінити, а ось саме масло ще не вимагає заміни. Наприклад, якщо автомобіліст замінив масло, а фільтр забув замінити.

Таке так само може статися, якщо немає в наявності самого нового фільтра. Так само існує думка, що проміжна заміна масляного фільтра допомагає більш тривалого терміну експлуатації змазує рідини.

Але правдивість цієї думки перевірити досить складно.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

процес заміни

При заміні фільтра на новий не повинно бути втрат масла. Ємність, в яку стікає масляна рідина під впливом земного тяжіння, знаходиться набагато нижче масляного фільтра. Тому якщо витік масла і трапиться, то вийде все масло.

А це приблизно склянку рідини. Багато, щоб уникнути таких втрат, вважають за краще спочатку злити повністю масло, а потім замінити масляний фільтр. Після цієї процедури, масло повертається на своє місце.

Але при такому методі масло все одно може забруднитися.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Адже в повітрі літає велика кількість пилу, яка може потрапити в резервуар з маслом. Забруднена олія може привести в поломок автомобіля в подальшому. Тому втрата невеликої кількості масла при заміні фільтра обійдеться набагато дешевше. Та й час така процедура не економить. А ось стандартний процес заміни масляного фільтра виглядає так:

  • Движок повинен бути обов’язково холодний. Інакше масло почне нагріватися, що може завдати вам шкоди у вигляді опіків. Якщо машина була в русі, то з моменту відключення двигуна, має пройти не менше півгодини.
  • Під масляний фільтр встановлюється невеликий чистий резервуар, куди стече зайва рідина. Так ви зможете зберегти всі в чистоті.
  • Пробка на клапанної кришці не скручується, інакше обсяг втраченого масла збільшиться.
  • Далі викручується сам масляний фільтр. Якщо масло ще тепле, то воно може вийти різкими бризками, так що будьте обережні.
  • Для уникнення розбризкування масла, необхідно відкрутити фільтр лише на половину і почекати, коли вийдуть надлишки масла.
  • Встановлюючи новий фільтр, необхідно змастити моторним маслом ущільнювальну гумку. Потім повністю закручується фільтр.
  • Спеціальним щупом вимірюється рівень масла. Якщо його мало, то варто долити відсутню кількість в відділення для моторного масла. Олія, що стекла олія також повертається в мотор.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Це весь процес заміни масляного фільтра в автомобілі. Цей метод заміни є не тільки правильним, а й найоптимальнішим. Та й втрати масла в розмірі однієї склянки, не розорять ваш бюджет. Фахівці по автомобілях радять замінювати масляні фільтри разом із заміною самого масла. Це є технічно правильною процедурою.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Тому що термін використання масла і самого фільтра приблизно однаковий. Так, встановивши новий фільтр, але не помінявши масло, ви прискорюєте процес старіння фільтра. Це відбувається тому, що масло вже починає виходити з ладу, а отже це впливає і на сам фільтр. Та й заміна масла без заміни фільтра так само не є правильною процедурою.

Як поміняти масляний фільтр

Масляний фільтр грає важливу роль в системі мастила. Масло, циркулюючи в судинах двигуна, змиває продукти зносу і нагар.

Фільтр, в свою чергу, утримує різні механічні частинки, пропускаючи чисте масло.

Завдяки роботі очисного елемента, між труться частинами двигуна не проскакують тверді компоненти бруду, що в значній мірі сприяє його довгої службі.

Періодичність заміни масляного фільтра

Якщо ви хочете зберегти свій двигун в цілісності й схоронності, то радимо вам регулярно міняти масляний фільтр. Масляний фільтр – це головний захист колінчастого вала і рухомих частин двигуна. При його нестабільному функціонуванні двигун машини швидко виходить з ладу.

Якщо ви тривалий час нехтували рекомендаціями по заміні масляного фільтра, то будьте впевнені, в ньому накопичено таку кількість бруду, що він насилу пропускає масло або ж, взагалі, воно не проходить зовсім.

Останнє припущення перебільшено, так як конструкція масляних фільтрів передбачає перепускний клапан, що означає циркуляцію масла в будь-якому випадку, навіть при забитому фільтрі. Але самі можете уявити, яке це буде масло. Тому не доводьте ситуацію до критичної точки.

Різні автомобільні концерни і виробники масляних фільтрів рекомендують різну періодичність зміни очисних компонентів. Як правило, ці терміни зовсім невеликі, так як виробники, піклуються про свою репутацію і тому рекомендують часту заміну фільтрів.

Зверніть увагу

Експерти ж радять робити заміну – кожні 8-12 тис.км, що збігається з термінами заміни моторного масла.

Однак якщо у вас виникли сумніви в чистоті масла або проявилися якісь нехороші ознаки, то можете замінити фільтр раніше покладеного терміну.

Вигода своєчасної заміни очевидна, судіть самі, якщо двигун можна придбати від 2000 $, то новий фільтр вам обійдеться 10-20 $. Тому не залишайте заміну повітряного фільтра на потім.

Ознаки забитого масляного фільтра

Якщо масляний фільтр став непридатним, то ви про це, швидше за все, не впізнаєте, поки не звернетеся до автомеханіка або не знімаючи його самостійно.

Вся справа в його перепускному клапані, про який уже писалося вище. При забитому фільтрі він буде пропускати неочищена олія, що все ж краще, ніж повна його відсутність.

Але не все так неоднозначно, як може здатися на перший погляд. Для початку прислухайтеся до своєї «конячці».

  • Перегрів. Коли рухомі частини двигуна труться одна об одну без достатньої кількості мастильного матеріалу, то виникає надмірне тепло. У зв’язку з цим фактором механізм двигуна починає швидше зношуватися, що викликає додаткове навантаження на систему охолодження. Крім цього, не відфільтровані забруднення утворюють осад і починають відкладатися в двигуні, що стає причиною зниження теплопровідності. Підсумком цього стає перегрів двигуна. Нормальна робота мотора проходить в температурному режимі не вище 80-100 ° С, якщо цей показник збільшено, то це говорить про забруднення масляного фільтра.
  • Витік. Несправний або забитий фільтр погано реагує на зміну температурного режиму всередині мотора. Несправні масляні фільтри можуть розірватися або лопнути, що призводить до витоку масла. Тому, якщо ви помітили протечку будь-якої рідини зі свого автомобіля, то негайно звертайтеся до майстра.

Де знаходиться масляний фільтр

Якщо ви прийшли до думки, що самостійна заміна масляного фільтра вам по плечу, то перед початком операції ви повинні чітко усвідомити всю послідовність ваших дій.

  • Знайдіть масляний фільтр. Він знаходиться в нижній частині двигуна на піддоні. (Див. Фото).
  • Далі, перед самою процедурою заміни, злийте масло. Його потрібно зливати при гарячому двигуні, наприклад, після поїздки. Якщо, автомобіль стоїть тривалий час, то запустіть двигун, щоб він нагрівся до робочого температурного режиму.
  • Майте на увазі, що марка масла, що заливається в двигун, повинна бути аналогом тієї, що була до заміни. Якщо ви вирішили змінити марку масла, то промийте систему змащення промивання маслом або маслом, використовуваним згодом.
  • Промивання має на увазі слив відпрацьованого масла, а потім залив нового масла до рівня нижньої позначки. Старе масло не можна зливати на землю, підставте заздалегідь підготовлену ємність. Після зливу відпрацьованого масла, запустіть двигун, щоб він попрацював 10 хв на холостому ходу. Далі можете поміняти масляний фільтр. Після його заміни залийте нове масло до необхідного рівня – верхній позначці на щупі.

Після цієї процедури приготуйте всі необхідні інструменти і приступайте до заміни масляного фільтра.

Інструменти для заміни масляного фільтра

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

  • Новий фільтр. Ціна виробу залежить від уподобань обраній марки масла. Фахівці рекомендують маркування масла 5w30.
  • Тара для зливу відпрацьованого масла . Вибирайте неглибоку, але досить широку ємність, щоб звести до мінімуму можливість проливання масла на землю.
  • Гумові рукавиці. Призначені для захисту рук від опіків, які можуть бути завдані гарячим маслом при відкручування зливної пробки піддону картера.
  • Воріт. Потрібен при сильно затягнутою зливний пробці.
  • Змінна торцева головка. Використовується спільно з коміром, за розмірами повинна відповідати зливний пробці.
  • Стрічковий ключ. Якщо доступ до повнопотоковий масляного фільтру обмежений, він дозволить його вивернути без жодних перешкод.
  • Накидний ключ. Фіксується на торці фільтра і потім обертається за допомогою храпового приводу або воріт. За розмірами повинен відповідати корпусу фільтра.
  • Ганчір’я і старі газети.

Покрокова інструкція по заміні масляного фільтра

  • Щоб мати вільний доступ до масляного фільтру і піддону картера підійміть автомобіль лебідкою або заженете його на естакаду. Можете також скористатися домкратом і підпорами.

Увага! Не об’єднуйте свій пристрій роботу під автомобілем, підпертим тільки під бампер або утримуваного одним лише домкратом.

  • Ляжте під автомобіль і визначте місце розташування зливної пробки піддону картера і фільтра моторного масла. Майте на увазі, що вузли системи випуску відпрацьованих газів протягом всієї процедури заміни будуть залишатися гарячими. Тому при незахищеній шкірі рук, уникайте контакту з розігрітими поверхнями.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте тоЗаміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

  • Отже, упевнившись в горизонтальному розташуванні автомобіля на підйомнику або підпорах, прогрійте двигун до робочої температури. Гаряче масло не таке в’язке, тому краще вимиває опади і шлам. Потім заглушите мотор і зніміть кришку з заливної горловини.
  • Після цього знову заберіть під авто і встановіть тару для зливу масла під піддоном картера. Дотримуючись запобіжних заходів, відкрутіть зливну пробку з нижньої частини піддону картера.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

  • Дайте маслу безперешкодно стікати в каністру, коригуючи її місце розташування в міру слабшання напору струменя. Витекло масло перевірте на наявність в ньому металевих тирси.
  • Після того як все масло стече, обов’язково протріть зливну пробку чистою ганчіркою.
  • Витріть поверхню піддону навколо зливний горловини, вкрутіть пробку на місце і міцно затягніть її гайковим ключем (бажано динамометричним, щоб уникнути зриву різьблення).
  • Наведіть тару для зливу під масляний фільтр.
  • За допомогою спеціального ключа звільніть хомут масляного фільтра. В процесі скручування корпус фільтра може пошкодитися, що не має значення, так як ви його однозначно міняєте на новий. При відверненні масляного фільтра вам допоможе наступна порада. Для того щоб зняти фільтр потрібно скористатися спеціальним ключем. У разі відсутності такого ключа або аналогічного знімача, потрібно пробити корпус фільтра викруткою і, відвернути його, використовуючи в якості важеля. Фільтр слід пробивати якомога ближче до його дну, щоб запобігти пошкодженням штуцера. Крім цього способу, можна відвернути фільтр двома руками, попередньо обернувши його грубим наждачним папером.
  • Після того як остаточно виверніть фільтр з блоку, переконайтеся, що гумовий ущільнювач знявся разом з фільтром, якщо немає, то акуратно відокремте його від стінок блоку двигуна.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

  • Чистої тканинною серветкою протріть посадкову поверхню фільтра на блоці. Якщо стара гумова прокладка все-таки залишилася на двигуні, скористайтеся скребком.
  • Далі потрібно впевнитися, що новий фільтр за своїми розмірами відповідає старому очисному елементу. Якщо все в порядку, то наступним вашим дією буде змазування ущільнювальної прокладки нового фільтра свіжим моторним маслом. Після цього можна вкрутити новий фільтр в двигун, дотримуючись напрямку обертання, зазначеного стрілкою на корпусі фільтра. При затягуванні масляного фільтра не застосовуйте ніяких ключів, щоб не пошкодити прокладку. Коли фільтр притулиться прокладкою до поверхні блоку, затягніть його ще на ¾ обороту.
  • Далі потрібно витягти з-під машини все інструменти і опустити її на землю.
  • Після цього потрібно відшукати заливний отвір для моторного масла і зняти з нього кришку. Далі слід взяти лійку і залити свіже масло в приймальню горловину двигуна. Залив десь 3 літри мастильної рідини, потрібно почекати кілька хвилин, щоб масло стекло в піддон, а потім перевірити його рівень по вимірювального щупа. Якщо рівень розташований вище нижньої позначки, то запустіть двигун для циркуляції нового масла.
  • Коли двигун попрацює протягом хвилини, його знову потрібно заглушити і заглянути під днище автомобіля, перевіряючи на наявність протікань через зливну пробку і повнопотоковий фільтр. Якщо потрібно, то підтягніть кріплення, щоб не було витоків.
  • Масляний фільтр наповнюється свіжою мастилом за одну хвилину. Після цього часу є необхідність повторної перевірки рівня масла. Якщо його мало, то доливають ще трохи, доводячи рівень до верхньої позначки на лезі щупа (повторну перевірку проводите після закінчення декількох хвилин після вимкнення двигуна, – масло за цей час повністю стече в піддон картера).
  • Перші кілька поїздок після зміни моторного масла якомога частіше заміряйте його рівень.
  • Злите відпрацьоване масло ні на що не годиться, тому має бути здано в спеціальний пункт прийому. Його не можна виливати на землю або в каналізацію, так як воно дуже небезпечно для навколишнього середовища.

висновок

Як бачите, нічого складного в процедурі заміни масляного фільтра немає. З цим завданням ви можете впоратися самостійно. Щоб весь процес заміни масляного фільтра вам був більш зрозумілий, радимо подивитися такі відеоролики:

Те 285000. експеримент: заміна масляного фільтра без зміни масла. – fiat albea, 1.4 л., 2007 року на drive2

Днями пробіг на одометрі став 285 000 км – прийшов час міняти моторне масло і фільтри, так як з останнього ТО проїхав 8000 км і десь 230 мотогодин.

Останні 23000 км машина проїхала на маслі Valvoline MaxLife 5w-40 – з заміною через 7-8 тисяч. Дві 4х літрові каністри майже вистачає на 3 зміни масла – жор мінімальний. Двигун потихеньку відмивається від Shell і працює м’яко – пакет присадок в дії. Немає причин шукати іншу марку – залив Valvoline.

  • масляний поставив knecht mahle OC196
  • повітряний і салонний взяв фірми MILES

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

повний розмір

повітряний в порівнянні зі старим Fortech FA093

Проводив ТО за своєю схемою. Напередодні холодів ставлю “підігрів” впускного повітря – гофра від класики.Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

повний розмір

взимку датчик не обмерзають – ніяких посмикувань немає

Роботи по регламенту завершені – прийшов час подивитися результати експерімента.Провесті його надоумила стаття на Драйві. Суть статті в тому, що масляний фільтр працює (чистить) не більше 2500 км.На пробігу близько 281000 (4000 після зміни масла) поставив новий фільтр MAHLE OC196 замість FILTRON OP545 / 2.

При відкручування “старого” фільтра пролилося кілька крапель олії. Налив свіжого масла в “новий” і укрутив на місце. Було літо – спека – істотних змін у роботі двигуна не виявив – лампочка гасла швидко – просто масло злегка освітлити.

Настала пізня осінь – похолодало – на “новому” фільтрі відкатав 4000 км. Масло потемніло як і належить до 8000 км пробігу, але при заведенні з ранку на холодну лампочка стала горіти 2,5 – 3 секунди, а прогрітий двигун давав невеликі вібрації.

Зараз – після заміни – на новому маслі і фільтрі все це разом припинилося – на холодну лампа гасне відразу – движок шепоче).

У гаражі зберігся старий фільтр MAHLE OC986 минулий 10-12 тисяч. Розкрив його і 2 “нових”, використовуючи бокорізи.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

повний розмір

зліва ос986 посередині ос196 справа filtron ор545 / 2

Претензій до якості у всіх 3х немає – гумки, пружинки без дефектов.В корпусах немає ніяких металевих та інших частинок (перевірив магнітом) – вся грязь залишається в фільтрі.

Сподобалася площа фільтрації у 196 – хоч він і дешевше 986. Filtron трохи поступається.

  1. Дістав частина фільтруючого шару з кожного фільтра

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

повний розмір

зліва – направо: Filtron, 196, 986

Filtron op545 / 2 відходив з 0 до 4000 – майже чистий, Mahle oc196 – з 4000 до 8000 – є невеликі частинки, а в складках у Mahle oc986, який відходив “за регламентом” близько 10000, повно бруду – навряд чи він щось фільтрував … Виходить фільтр нормально працює 3-4 тисячі – далі частина бруду повертається в сістему.Качественное масло тримає бруд у вигляді суспензії, якщо навіть вона потрапляє з фільтра, але і у масла є межа. “Хороший” новий фільтр коштує 250 р. (Для мене 2 пачки сигарет), замінити його на Фіат – не проблема.

Для дбайливого очищення двигуна можна попрактикувати подвійну заміну масляного фільтра – гірше не буде.

Ціна питання 2 800 ₽ Пробіг: 285095 км

Як змінити масляний фільтр без заміни масла?

Необхідність заміни масляного фільтра без зміни масла може виникнути з багатьох причин основною з яких є неуважність. Наприклад, після затоки мастильного матеріалу автолюбитель згадує, що потрібно було міняти і маслофільтр. Чи можна вийти з ситуації, що склалася з найменшими втратами, давайте розберемося.

Причини необхідності заміни фільтруючого пристрою

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте тоДемонтаж старого фільтруючого пристрою

Необхідність змінювати масляний фільтр без заміни масла виникає в таких ситуаціях:

  1. Новий маслофільтр виявився бракованим, помітні порушення в роботі, що фільтрує. Особливо неприємно, коли неполадки виявлені після установки нового вироби для фільтрації на автомобіль. В такому випадку всередині движка знаходиться мастильний матеріал, який можна експлуатувати ще деякий час, а фільтр необхідно міняти.
  2. Момент заміни моторної рідини вже настав, а дістати необхідний маслофільтр не вдалося. Наприклад, фільтр замовлений, але доставка запізнюється (ставити дублікатних виріб немає можливості). Після доставки нового фільтруючого пристрою виникне необхідність встановити його на машину, при цьому зміну масла виконувати не потрібно.
  3. Неуважність. При зміні моторної суміші майстер забув замінити фільтруючий пристрій.

Основна проблема, що виникає під час заміни маслофільтра без зміни моторної суміші – можливість витікання великої кількості масла з движка. Багато автолюбителів вважають: виконуючи вищевказану процедуру, доведеться докуповувати великий обсяг мастильної рідини. Це помилкова думка, якщо процедуру заміни зробити правильно, то можна обійтися мінімальними втратами автомастила.

Рекомендуємо подивитися відео про необхідність зміни мастильного матеріалу і масляного фільтра:

процедура заміни

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте тоУстановка нового маслофільтра

Заміна масляного фільтра без зміни масла не повинна відбуватися з великими втратами моторної суміші. Автомастила тече під впливом сили тяжіння в картер мотора. Картер розташований нижче місця установки бар’єру фільтрування. Тому втрати мастильної суміші можливі в кількості рівного об’єму рідини в самому маслофільтра. Це приблизно близько склянки.

Процедура зміни маслофільтра без зливу моторної суміші складається з таких етапів:

  1. Процедуру демонтажу виконуйте на холодному моторі. Інакше можна отримати опіки рук, гарячої моторної рідиною. Якщо до виконання робіт по заміні елемента для фільтрації автомобіль їздив і двигун нагрівся, то дайте силовому агрегату охолонути, на це піде близько 40 хвилин.
  2. Щоб при зміні фільтруючого пристрою, що випливає з його корпусу автомасло не забруднити двигун і інші елементи машини, підставте невелику ємність для стікання рідини з фільтра.
  3. Чи не відгвинчуйте пробку на клапанної кришці: при відкритій пробці мастильного матеріалу витече більше.
  4. Викриття елемент фільтрації, проробляти цю процедуру поступово. Автомайстра рекомендують викрутити фільтр до половини, потім акуратно злити масло, після таких маніпуляцій допустимо зняти елемент фільтрування повністю.
  5. Нанесіть на гумку для ущільнення трохи крапель моторного рідини, аналогічної тій, що всередині движка.
  6. Встановіть нове фільтруючий пристрій на місце.
  7. Перевірте рівень моторної рідини, при необхідності долийте мастило до потрібної норми.

При зміні маслофільтра вищеописаним способом, можна втратити стакан мастильного матеріалу. Дуже дбайливі автолюбителі рекомендують залити злиту з фільтруючого елемента моторну суміш назад в двигун.

Ми настійно не рекомендуємо заливати злиту рідина в двигунів – ця економія може стати згубною. Тому що при зливі, зазначеної рідини з маслофільтра не вдасться запобігти попаданню в неї частинок пилу та інших забруднень.

Плюс заощадити на долівці занадто багато грошей не вийде.

висновок

З технічної точки зору заміну масляного фільтра і моторного масла потрібно виконувати одночасно. Експлуатаційний період автомастила і фільтруючого пристрою приблизно однаковий.

Встановивши новий елемент фільтрації без зміни мастильного матеріалу, ви прискорюєте процес засмічення фільтруючого пристрою, тому що в Автомастила вже почалися процеси старіння.

Заміна мастильного матеріалу без заміни маслофільтра взагалі не принесе ніяких позитивних результатів.

Майстрами рекомендується міняти маслофільтри в проміжках між штатними змінами моторної суміші в таких випадках:

  • після капітального ремонту автодвигуна;
  • якщо машина зовсім нова.

У цих ситуаціях відбувається притирання деталей мотора, часта зміна фільтруючого пристрою не буде зайвою.

Чи можлива заміна фільтра без заміни моторного масла?

Багато автомобілістів давним-давно розуміють всю важливість своєчасного обслуговування автомобіля. І далеко не найостаннішим аспектом в цьому питанні виступає саме заміна моторного масла.

Як правило, подібна процедура практично завжди супроводжується і заміною масляного фільтра.

важливо

Ні для кого не стане відкриттям, що робити це потрібно для того, щоб накопичився в процесі експлуатації сміття не потрапив з масляного фільтра безпосередньо під знову замінений мастильний матеріал. Однак нерідко водії стикаються з виходом з ладу масляного фільтра.

При такому повороті подій цілком природно може виникнути питання: а чи можна замінити фільтр без заміни автомобільного масла? В рамках даного матеріалу буде детально розглянуто дане питання і розказані всі складнощі, що виникають при цьому.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Коли може знадобитися заміна тільки масляного фільтра?

з подібною проблемою автомобіліст може зіткнутися в декількох випадках. Серед них особливо популярними вважаються такі:

  • При заміні моторного масла не була проведена заміна фільтра;
  • На момент заміни моторного масла не було фільтра;
  • Заводський брак фільтра;
  • Низька якість масляного фільтра.

Чи не досвідчені водії часто забувають при заміні моторного масла виконати і заміну фільтру. Іноді таке трапляється і тому, що на момент заміни масла під рукою не виявилося потрібного масляного фільтра.

Наприклад, якщо автомобіль не найпоширенішою моделі. Нерідко причиною для заміни масляного фільтра виступає і тривалість експлуатації. У деяких моделей авто термін служби фільтра обмежений.

Так, на автомобілях ВАЗ, масляні фільтри рекомендовано міняти 2 рази за один період експлуатації.

Чи можна масляний фільтр замінити окремо?

Якщо не особливо заглиблюватися в конструкцію автомобільного двигуна, то можна з упевненістю сказати, що серйозною витоку масла при відкручування масляного фільтра не буде. В процесі простою автомобільна мастило стікає безпосередньо в масляний картер, який розташований істотно нижче масляного фільтра.

Відповідно при заміні фільтра, з великою ймовірністю, основна частина моторного масла не стикається з фільтром в робочому стані двигуна. Говорити це може тільки про одне – при добуванні фільтра витекти може лише невелика кількість масла. І то, тільки те, що збирається в самому фільтрі.

А це всього лише 200-250 мл.

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Як замінити фільтр?

При заміні масляного фільтра необхідно керуватися наступними рекомендаціями:

  1. Проводити заміну фільтра тільки на холодному двигуні;
  2. При зніманні фільтра обов’язково підставити під нього невелику ємність;
  3. Чи не відкручувати пробку на клапанної кришці щоб уникнути витоку масла;
  4. Викручувати фільтр акуратно і повільно;
  5. Перед установкою нового фільтра обов’язково протерти маслом ущільнювальну гумку;
  6. Після установки фільтра обов’язково перевірити щупом рівень масла в двигуні.

Крім усього іншого, не варто заливати в двигун масло, що залишилося в старому масляному фільтрі. У ньому накопичується забруднена олія, яке не придатне для подальшого використання.

  • У цьому відеоролику буде розказано, як зробити заміну фільтру без заміни моторного масла:

Заміна масляного фільтра без заміни масла

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

В процесі експлуатації автомобіля відбувається інтенсивна робота двигуна внутрішнього згоряння. Система змащення захищає внутрішні моторні вузли і агрегати від механічного тертя, іржі. Мастило відводить від працюючих під високою температурою деталей тепло, циркулюючи за допомогою роботи масляного насоса. Згодом моторне масло забруднюється: там з’являються різні суспензії, що складаються з частинок металевої стружки, нагару, пилу. Існують рекомендації щодо термінів його оновлення. При цьому рекомендується проводити комплексну заміну всіх витратних матеріалів системи мастила кожні 6-10 тисяч кілометрів пробігу. На практиці нерідко відбуваються ситуації, пов’язані з відсутністю відповідного аксесуара очищення на момент зміни, його поломкою, порушенням герметичності. Крім того, у випадках експлуатації нових автомобілів або капітальних ремонтів «движка», рекомендується оновлювати мастило в два рази частіше. На практиці багато хто обмежується лише зміною фільтруючого елемента автомобіля.

Чи можна робити заміну фільтру без зливу масла?

Це питання часто насторожує, ставить багатьох автолюбителів в глухий кут, оскільки вони побоюються протоки всього масла на землю через отвір кріплення на моторному блоці.

На цей рахунок існують дані, отримані з досвіду багатьох водіїв. По-перше, теоретично при непрацюючому холодному двигуні масло стікає в картер, який знаходиться нижче рівня фільтра.

По-друге, масло нагнітається туди тільки при роботі масляного насоса.

Виходячи з усього цього, логічно припустити, що мастило може виплеснутися назовні тільки в невеликій кількості, яке відповідає обсягу самого фільтрує.

Тим не менш, щоб уникнути неприємних ситуацій важливо дотримуватися певних правил.

  • Такі маніпуляції необхідно проводити тільки на холодному двигуні. При цьому важливо, щоб автомобіль постояв хоча б годину. В іншому випадку гаряче масло може бризнути з-під фільтра і ошпарити руки;
  • У районі проведення робіт підставити під низ невелику ємність для збору витікаючої рідини;
  • Відкручувати елемент слід повільно. Спочатку наполовину, зцідивши рідке мастило, а тільки після цього повністю зняти його;
  • Пробку на кришці клапанів можна відкручувати;
  • На новому фильтрующем елементі потрібно промазати ущільнювальну гумку маслом;
  • Новий фільтр вкручується на місце;
  • Після закінчення процедури бажано перевірити рівень масла за допомогою щупа, при необхідності долити.

Заміна масляного фільтра без зміни масла повинна проводитися в окремих випадках, коли без цього неможливо обійтися. Найкраще проводити заміну витратних матеріалів комплексно, промиваючи при цьому мотор за допомогою спеціальних промивок. Все необхідне ви легко знайдете в каталозі автозапчастин інтернет-магазину Фортуна!

Заміна масляного фільтра без заміни масла – Souo Mos – Довідник по Москві і його цікавих місцях

Заміна масляного фільтра без заміни масла.  чисте то

Масляний фільтр – це елемент, який служить для фільтрації та очищення моторного масла від бруду. Свіжозалитий масло може забруднюватися, проходячи через старий масляний фільтр. Тому заміна фільтра повинна здійснюватися разом із заміною моторного масла.

Заміна масляного фільтра без заміни масла

Однак бувають випадки, коли необхідно замінити масляний фільтр без заміни самого моторного масла. Наприклад, при плановій заміні моторного масла ви просто могли забути замінити фільтр.

Або ж з яких-небудь причин немає можливості знайти фільтруючий елемент (наприклад, на вашу модель машини підходить тільки певний фільтр, а замовлення спізнюється).

Також деякі власники автомобілів переконані в тому, що проміжна заміна масляного фільтра може сприяти більш тривалого терміну експлуатації самої змазує рідини. Вірити цьому думку чи ні – це окреме питання.

Процес заміни масляного фільтра

Багато хто побоюється, що при заміні масляного фільтра без зміни масла весь обсяг моторного масла може витекти. Однак, знаючи, як здійснити цю процедуру, ви зможете самостійно поміняти фільтр без будь-яких неприємних для вас сюрпризів.

Моторне масло під впливом земного тяжіння стікає в спеціальний масляний картер, який розташовується нижче місця кріплення фільтруючого пристрою. Тому значної втрати масла при заміні фільтра виникнути не повинно, адже залишається тільки масло, що залишилося в фільтрі, але його кількість зазвичай не перевищує 150-200мл.

Щоб уникнути навіть таких втрат деякі радять перед заміною фільтра злити рідину, а після установки залити її назад.

Однак таку пораду піддається певному сумніву, адже навіть при граничної обережності в рідину потрапляють пил і інше дрібне сміття.

Тому така економія дуже і дуже сумнівна, адже в подальшому це може вилитися в ремонт автомобіля, який обійдеться куди дорожче зекономленого моторного масла.

Важливо пам’ятати, що процедура заміни масляного фільтра повинна здійснюватися при охолодженому двигуні, інакше ви ризикуєте отримати опіки та інші травми. Під фільтр слід помістити який-небудь резервуар або ємність. Так, що стікає рідина не забруднить все навколо.

Не варто відкручувати пробку клапанної кришки: якщо ви її відкрутити – витече більшу кількість масла.

Порада

Зазвичай фільтр досить міцно закріплений в своєму гнізді, що нерідко створює проблеми при його заміні. Для того щоб без будь-яких труднощів відкрутити старий фільтр, вам знадобиться спеціальний інструмент – стрічковий ключ.

Якщо під рукою такого ключа не виявилося, можна спробувати відкрутити елемент, використовуючи звичайну плоску викрутку, яка в нашому випадку виконує функцію важеля. Далі масляний фільтр викручується. Якщо рідина не встигла охолонути, все, що залишилося в фільтрі, може виплеснутися назовні.

Тому багато хто радить відкрутити фільтр тільки наполовину, злити в ньому рідина, і тільки потім зняти елемент повністю.

Перед установкою нового масляного фільтра необхідно змастити гумове кільце тим же маслом, яке залито в двигуні. Далі можна закручувати новий фільтр. Не варто докладати величезних зусиль – в такому випадку при наступній заміні масляного фільтра у вас не виникне труднощів з його відкручуванням.

Після установки нового фільтру заміряйте щупом рівень моторного масла. Якщо він менше середнього рівня між позначками min і max, слід долити рідину до нормального рівня.

Перед установкою нового масляного фільтра деякі радять змастити його тим маслом, що знаходиться в двигуні, аргументуючи це тим, що така дія запобігає масляне «голодування» двигуна в момент його запуску. Однак ця процедура досить безглузда, адже це голодування не триватиме довше декількох секунд, а тому, що не завдасть значної шкоди двигуну.

Важливо пам’ятати, що установка нового масляного фільтра повинна здійснюватися разом із заміною масла. Без заміни моторного масла поміняти фільтр рекомендується тільки у виняткових випадках. Адже навіть порівняно свіже моторне масло з перших же хвилин забруднює новий масляний фільтр, в результаті чого він дуже швидко стає старим.

Крім цього, заміна масла без установки нового фільтруючого компонента також негативно позначається на роботі автомобіля, і тому, робити це не рекомендується. В середньому, і моторне масло, і масляний фільтр мають приблизно однаковий ресурс.

Зверніть увагу

Так що, з технічної точки зору, для коректної роботи системи правильним виходом буде міняти відразу обидва компонента.

Важливо також пам’ятати, що використовувати варто тільки хороші масляні фільтри, оскільки високоякісний фільтруючий елемент забезпечує необхідний рівень очистки, від якого залежить правильність роботи самого двигуна транспортного засобу.

Заміна масляного фільтра без заміни масла. Чисте ТО »

Заміна масляного фільтра без заміни масла. чисте ТО

Для чого взагалі потрібна заміна масляного фільтра без заміни масла? Зрозуміло, що традиційно щоразу змінюється все в сукупності при запланованому зливі мастила і заміні її на нову. Однак в житті трапляються різного роду неприємності. Окремі особистості забувають ставити новий фільтр і згадують про нього тільки після затоки моторки, мовляв: а ще ж і його потрібно було поміняти!

Також досить поширеним окремим випадком можна вважати неможливість до моменту зміни масла дістати сам фільтруючий елемент (наприклад, замовлення запізнюється, а модель машини оригінальна або така, на яку не всякий фільтр підходить), а ризикувати движком і ставити щось незрозумілого походження, аналогове нікому не хочеться.

Нерідкі варіанти установки фільтра, який опинився спочатку бракованим. Заводський брак, до речі, досить часте явище для масляних фільтрів і їх ущільнювачів вітчизняного або ж китайського виробництва.

Крім того, в середовищі автолюбителів ходять байки з приводу того, що проміжна зміна фільтра (без заміни масла) продовжує термін служби самої мастила і моторного відсіку.

Вірити в них чи ні – окреме питання, який ми тут розглядати не будемо.

Суть залишається колишньою: як здійснити задуману процедуру самостійно, не вдаючись до послуг автосервісу, адже деякі спритні автомеханіки здеруть за роботу стільки ж, скільки за повний спектр послуг.

Заміна масляного фільтра без заміни масла у багатьох викликає сумніви, пов’язані з побоюваннями витікання всього обсягу мастила в процесі вироблених маніпуляцій. Але не варто побоюватися подібних неприємностей. Якщо все зробити по розуму, то і масло з движка нікуди не дінеться, важливо тільки знати – як?

Якщо трохи поміркувати логічно, великих втрат масла при установці нового фільтра бути не повинно. Мастило стікає під впливом земного тяжіння в масляний картер, який знаходиться нижче місця монтажу фільтруючого бар’єру.

Таким чином, витік буде тільки в тому обсязі, в якому масло залишається в самому фільтрі – а це приблизно стакан, а то і менше.

важливо

Люди, які не бажають втрачати і такої кількості, радять повністю злити масло, а після установки елемента повернути його назад в систему.

Нам таку пораду довіри не вселяє: як би ви не були акуратні, пил і дрібне сміття в масло все одно потраплять. І дешева економія згодом може вилитися в ремонт, який обійдеться в рази дорожче. А сам процес зміни не надто відрізняється від стандартного, якщо, звичайно, виключити момент зціджування рідини.

  • Роботи ведуться на холодному двигуні, в іншому випадку є шанс ошпарити руки гарячим маслом. Якщо ви перед цим їздили на машині, варто почекати з заміною близько півгодини;
  • Під фільтр підставляється будь-яка невелика ємність, яка не дасть випливає маслу забруднити все в окрузі;
  • Пробка на клапанної кришці залишається в недоторканності: при открученной – мастила втече більше;
  • Маслофільтр викручується. Якщо масло ще тепле, може хлинути відразу все, що залишилося в фільтрі, і забризкати околиці;
  • Тому досвідчені автомеханіки радять його відкрутити наполовину, акуратно зцідити, а після демонтувати повністю;
  • На новому елементі таким же маслом, що є в моторі, промащується ущільнювальна гумка;
  • Фільтр вкручується на місце;
  • ; якщо він впав нижче середнього положення між min і max, треба долити масло до норми;
  • Ось і всі тонкощі. З поверненням масляних втрат назад в мотор ми вам не радимо возитися з тих же причин, за якими не варто зливати / заливати мастило повністю. Зрештою, склянка олії вас не розорить.

Промивання двигуна при заміні масла: на користь чи на шкоду?

21 лютого 2017 року

Потім залили в мотор масло, найгустіше, яке тільки знайшлося. Циліндри були не з кращих і злегка стукали. Це відшкодовувалися густотою мастила, мотор працював на диво тихо.

Еріх Марія Ремарк

Запеклі суперечки прихильників і противників промивання двигуна при заміні масла останнім часом загострилися через те, що нових автомобілів в країні зараз продається набагато менше, ніж старих.

Тобто громадяни продають автомобілі один одному, а оновлення парку, на яке всі так сподівалися, значно сповільнилося. Тим часом старий автомобіль, як відомо, – кіт в мішку.

Який вік і якість субстанції, що хлюпала в двигуні на момент продажу, – одному Богу відомо.

Звідси відразу слідують тези про необхідність промивання.

Коли промивка не потрібно?

  • Ви – перший і єдиний власник свого автомобіля;
  • Ви завжди міняли моторне масло в термін (а краще – частіше);
  • Ви впевнені в сервісі, в якому проводилися роботи (сервісмени НЕ схалтурили, що не змінив масло взагалі або замінивши його на своє, більш дешеве);
  • У далекій дорозі вам ніколи не доводилося доливати що попало.

Коли краще мити?

Про промиванні слід задуматися, купуючи автомобіль з рук, та ще й з непрозорою сервісною історією.

Зустрічаються екземпляри двигунів, у яких відкладення з верхньої частини двигуна можна вигрібати буквально лопатою.

Для цього бажано заглянути з ліхтариком в маслозаливную горловину, причому в бік: спритні продавці цілком можуть протерти ганчіркою видимі ділянки деталей головки блоку циліндрів.

Відкладення в верхній частині головки блоку ціліндров.Отложенія у верхній частині головки блоку циліндрів. Клапанна кришка після тривалої експлуатації двигуна без заміни масла.Клапанная кришка після тривалої експлуатації двигуна без заміни масла.

Інший випадок – зміна типу масляної основи, наприклад при переході з мінералки на синтетику.

варіанти промивання

Промивати двигун можна декількома способами.

П’ятихвилинна промивка. Її заливають в двигун перед заміною масла, змішуючи таким чином з вже відпрацьованим маслом. Далі дають двигуну попрацювати на холостому ходу п’ять (або десять) хвилин, зливають відпрацювання, заливають свіже масло і ставлять новий фільтр.

Промивання, з якими можна проїхати деяку відстань. За 100 км пробігу до передбачуваної заміни масла заливають препарат, і протягом цього пробігу намагаються особливо не ризикувати зайвий раз. Далі – стандартна заміна масла і фільтра.

Промивальне масло. При цьому способі зливають відпрацьоване масло і замість нього заливають спеціальне промивальне. Дають двигуну попрацювати на холостому ходу і зливають промивку. Ставлять новий фільтр і заливають нове масло.

Типовий представник «пятімінуток» .Тіпічний представник «пятімінуток». Так звані «м’які очисники двигуна» заливають незадовго до планової заміни масла. Мотор з залитої присадкою краще не перекручувати по оборотам і не перегружать.Так звані «м’які очисники двигуна» заливають незадовго до планової заміни масла. Мотор з залитої присадкою краще не перекручувати по оборотам і не перевантажувати. З промивання маслом очищення відбувається на холостому ходу двігателя.С промивання маслом очищення відбувається на холостому ходу двигуна.

Зайва порція масла. Спосіб, особливо рекомендований при зміні типу масляної основи, наприклад, при переході з мінерального на синтетичне. Його також можна рекомендувати для неабияк брудних двигунів, промитих одним з трьох вищенаведених способів. Злив старий продукт, заливають то масло, на якому передбачається подальша експлуатація двигуна.

Додаткова заливка масла – найкращий, але і самий витратний способ.Дополнітельная заливка масла – найкращий, але і самий витратний спосіб.

Кількість масла при цьому може бути мінімальним (літра два), тільки щоб згасла лампа тиску масла. У цьому випадку також рекомендується поганяти мотор на холостому ходу. Потім цей обсяг замінюється новим маслом з установкою нового фільтра.

Для особливо дбайливих господарів є модифікація цього способу: замінити масло і фільтр новими, поїздити нетривалий час, а потім провести ще одну заміну.

При цьому на проміжній стадії масла потрібно заливати не менш ніж по нижню мітку.

Загальні поради при промиванні

Слідкуйте за тиском масла при роботі двигуна на всіх вищеописаних коктейлях, хіба що крім випадку заливки зайвої порції масла. Будьте особливо обережні при промиванні дизельних і наддувних двигунів – у них питомі навантаження зазвичай трохи вище і масляне голодування абсолютно неприпустимо.

Дешево – сердито

В інтернеті на численних форумах пропонується промивка двигунів дизельним паливом, причому як чистим, так і розведеним навпіл з моторним маслом.

Я дотримуюся думки, що паливо – це паливо, а промивати двигун краще одним з перерахованих вище способів.

Солярового лазня може бути дуже некорисна сальникам і іншим гумовим ущільненням двигуна. Рідина ця дуже агресивна.

Кілька корисних порад при заміні масла в сервісі

  • Намагайтеся не випускати з поля зору свій автомобіль під час цієї процедури. Так ви будете впевнені, що вам залили нове масло і встановили новий масляний фільтр.
  • Якщо не вдалося виконати попередню пораду, то при прийманні автомобіля подивіться рівень масла на щупі. Масло має досягати верхньої мітки і бути досить світлим. Хоча в бензинових двигунах навіть після нетривалої роботи воно може кілька потемніти, а в дизелях навіть почорніти. І все ж воно буде куди світліше, ніж до заміни.
  • Постарайтеся визначити, чи замінили фільтр. На одних автомобілях він видно зверху, на інших доступний тільки зі зняттям бризковика або захисту двигуна. У цьому випадку переконайтеся, чи є на цих елементах сліди демонтажу.

З особистого досвіду

Придбав я якось у хорошого знайомого Рено Логан. Пробіг – близько 100 тис. Км. Історію машини я знав дуже добре, так як часто допомагав з ремонтом. Були несправності підвіски (підшипники і амортизатори), задні гальмівні циліндри «зацукрувати», було просиджу сидіння водія.

Але ось, ставши власником, вирішив я в двигун заглянути, клапани відрегулювати. Зазори довелося чіпати тільки на декількох клапанах і то по чуть-чуть. І головне: мене вразило повна відсутність відкладень під клапанною кришкою. Деталі лише трохи були покриті легким золотавим нальотом.

А я-то ще підколював колишнього власника, що він масло змінює частіше, ніж бензобак заправляє! ..

У такому двигуні і зазори в механізмі ГРМ регулювати пріятно.В такому двигуні і зазори в механізмі ГРМ регулювати приємно.

висновки

Найкраще міняти масло не рідше ніж в 7,5 тис. Км, тобто в два рази частіше, ніж рекомендує більшість автовиробників.

У цьому випадку незалежно від умов експлуатації (місто або село) ви гарантовано уникнете прискореного зносу деталей двигуна.

Тільки у кого автомобіль «з нового житла», то слід відразу дотримуватися цього правила, а власникам second hand спочатку провести промивні операції, як зазначено вище, а потім дотримуватися ті ж рекомендації.

Більше інформації про моторному маслі і присадки – в добірці публікацій «За кермом» «Моторне масло: яке і навіщо лити?».

Шановні читачі! У коментарях розкажіть про своє ставлення до промиванні двигуна. Чи потрібна вона, на вашу думку? Чи проводите?

Промивання двигуна при заміні масла: на користь чи на шкоду? Промивка двигуна при заміні масла: на користь чи на шкоду? Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…