Думаю кожному зрозуміло, що з такими дорогами як у нас, ходовка частенько потребує ремонту. Досить часто після зими, коли сніг розтанув, а ям ще не видно з-за калюж, частенько дістається амортизаторам і опорним підшипників. Через таких ситуацій і доводиться ремонтувати даний вузли ходової частини ВАЗ 2110. Краще робити ремонт своєчасно, так як на перших етапах вам це виллється в трату менших коштів, ніж якщо запустите поломку і вона приведе до більш жалюгідного результату.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

У цій статті буде наведена інформація, завдяки якій ви зможете замінити опорні підшипники ВАЗ 2110 своїми руками. Причому, будемо робити це так, щоб не довелося регулювати розвал-сходження. Тобто ми не будемо чіпати розвальний болти.

Який інструмент вам знадобиться для заміни опорного підшипника передньої стійки ВАЗ 2110?

  1. Знімач рульового наконечника і кульової опори.
  2. Стяжки для пружин амортизаторів.
  3. Інструмент для відкручування гайок стійки.
  4. Гайкові ключі.
  5. Домкрат.
  6. Якщо є можливість обзавестися помічником, то це буде великим плюсом.

Насамперед знімаємо ковпачок на ступиці, а потім расконтрогайте гайку.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Видаляємо шплінт з рульового наконечника, відкручуємо гайку і за допомогою знімача Випрессовиваемие палець.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництвоВипрессовиваемие палець кульової опори. Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

На цьому етапі потрібно звільнити гальмівний шланг, він тримається на хомуті стійки.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництвоДалі потрібно зняти супорт з гальмівного диска. Коли він відкручені, підвісьте його в стороні, щоб він вам не заважав, але і в той же час не натягував гальмівний шланг.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Тепер відкручуємо 3 гайки, які тримають стійку під капотом. Перед цим раджу трохи попустити гайку стійки. Це полегшить вам роботу зі стійкою далі.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Викручівіваем гайку шруса і виймаємо стійку так, щоб шрус вийшов зі шліців.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Тепер, коли стійка знята, вам знадобиться знімач пружини, так звані стяжки. Встановивши їх з різних сторін пружини, починаємо по черзі закручувати гайки на Знімачі. Тим самим пружина буде стискуватися. Після виконаної операції відкручуємо опорний підшипник ВАЗ 2110.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництвоЗаміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Ставимо на місце старого опорника новий.

Збирається все назад алгоритму розбору.

Як бачите заміна опорного підшипника ВАЗ 2110 не зовсім проста справа. Але якщо ви вирішили не витрачається на СТО і зробити цей ремонт своїми руками, то слідуючи даної інструкції у вас не повинно виникнути складнощів.

Заміна опорного підшипника на ВАЗ-2110, 2111, 2112

Вони є складовими елементами верхніх опор передніх амортизаторів. Опорні підшипники знаходяться у верхній внутрішньої поверхні «склянок», розташованих в моторному відсіку над кожним з коліс.

Конструкція штатного опорника ВАЗ 2110 складається з самого підшипника (сепаратор з щільної гуми з вмонтованими в нього сталевими кульками) і двох захисних гумових прокладок.

Основні несправності

При виході опорного підшипника з ладу в передній частині автомобіля в районі стійок з’являється стукіт, що нагадує глухі удари. Найчастіше такі симптоми спостерігаються при їзді по нерівностях.

Стук сигналізує про те, що підшипник перестав справлятися зі своїми обов’язками внаслідок порушення своєї цілісності. Це викликано руйнуванням його конструкції через:

  • перевищення рекомендованого ресурсу;
  • надмірних динамічних навантажень;
  • попадання всередину підшипника бруду і вологи.

Однак стукіт в районі стійок може мати й інші причини. Щоб перевірити опорники, і переконатися, що стукають саме вони, підійміть капот автомобіля, зніміть кришку передбачуваного «склянки», і покладіть долоню на верхню опору амортизатора.

Розгойдайте машину вгору-вниз. Якщо при цьому ви почуєте той же стук, а рукою відчуєте відповідну йому вібрацію, не відкладаючи замініть підшипник.

Коли слід змінювати

Також опорні підшипники підлягають невідкладного заміні при діагностуванні їх несправності. В іншому випадку крім кузова будуть страждати і самі опори, і стійки амортизаторів.

Рекомендується робити заміну відразу двох опорних підшипників.

Найдешевший опорник на «десятку» коштує приблизно 300 рублів . Непоганою альтернативою оригінальним моделям підшипників є вироби інших виробників, як наприклад, «SS-20», «асом», «ТРЕК» або «FENOX» ( до 800 рублів за штуку ). Вони можуть мати змінену конструкцію, розраховану на ті, чи інші вимоги споживачів.

Можна купити і всю верхню опору в зборі. Це обійдеться приблизно в 1200-3000 рублів за одиницю .

Вартість робіт по заміні одного опорника на СТО становить близько 500 рублів .

заміна

Не обов’язково переплачувати за роботу по заміні опорних підшипників. Маючи під рукою необхідні інструменти, це можна зробити самостійно.

Інструменти і засоби:

  • балонний ключ;
  • автомобільний домкрат;
  • спеціальний знімач для рульових наконечників (в крайньому випадку, молоток і невелика монтування);
  • гайкові ключі на 9, 13, 19;
  • пасатижі;
  • дві стяжки для пружин.

порядок робіт

  1. Поставте машину на рівному майданчику. Поддомкратьте кузов з потрібною боку. Демонтуйте відповідне колесо.
  2. Расшплінтуйте гайку кріплення рульового наконечника (пасатижі) і відкрутіть її (ключ на 19).
  3. Використовуючи спеціальний знімач для наконечників випрессуйте палец.Еслі подібного інструменту у вас не знайшлося, вибийте палець, акуратно підбивши його молотком знизу, і підчепивши невеликий монтуванням зверху. Постарайтеся не пошкодити різьблення на пальці.
    Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  4. Відкрутіть дві гайки кріплення нижньої частини стійки в поворотному кулаці (ключ на 19). Якщо не вдається їх відвернути, обробіть з’єднання рідиною проти іржі.
    Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  5. Під капотом знаходиться три гайки кріплення верхньої опори до кузова. Відкрутіть їх (ключ на 13).
    Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  6. Вийміть весь амортизатор.
    Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  7. За допомогою двох стяжок для пружин стягніть пружину так, щоб розвантажити опору.
  8. Відкрутіть гайку центрального кріплення опори до стійки (ключі на 9 і на 22). Зніміть опору і розберіть її.
  9. Замініть в ній опорний підшипник на новий.
    Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  10. Роботи по збірці стійки і монтажу її до кузова і підвіски проведіть в зворотному порядку. Заміна другого підшипника проводиться аналогічно.

висновок

Закінчивши ремонтні роботи, перевірте роботу підшипників методом, описаним вище. Після цього випробуйте їх в русі, акуратно проїхавшись по нерівній дорозі. Якщо ви задоволені своєю роботою, не поспішаючи вирушайте на станцію техобслуговування для регулювання кута установки передніх коліс.

Опорний підшипник передньої стійки ВАЗ – діагностика і заміна

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Підвіска автомобіля відіграє значну роль в будь-якому транспортному засобі. Автомобіль не є винятком. Саме вона визначає комфорт в салоні при русі, захищає кузов і багато деталей від вібрації і забезпечує необхідну стійкість на поворотах. У цій статті мова піде про те, що таке опорний підшипник передньої стійки і як проводиться його заміна і діагностика?

Навіщо потрібен опорний підшипник стійки

На багатьох автомобілях вже давно застосовується незалежний тип підвіски. Конструктивно важливим вузлом такої системи є стійка, яка зміцнює кузов автомобіля і забезпечує його зв’язок з поворотним кулаком коліс. Стійка призначена для гасіння або швидкого зниження коливань, що виникли при стисненні і розтягуванні пружини підвіски.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Жорстке кріплення стійки до кузова не забезпечує його захист від неприємного впливу стійки. Адже вона постійно знаходиться в напрузі, і відчуваємо механічні навантаження, які швидко знизять термін служби лонжерона. Щоб позбавити кузов від цього неприємного впливу, спеціально для верхнього кріплення стійок були розроблені підшипники кочення, які називаються опорними.

Головним завданням такого підшипника вважають забезпечення найбільш рухомого зв’язку стоки з кузовом автомобіля, без порушення її основних функцій. Опорний підшипник має закрите виконання і за допомогою свого ж корпусу встановлюється на лонжерон кузова.

Залежно від призначення їзди і якості виготовлення бувають різні види опорних підшипників, які допустимі при установці на один і той же автомобіль.

Незважаючи на це, вони все виконують схожу функцію, тому не потребують докладного опису.

Будь-опорний підшипник, також здатний витримувати досить великі осьові навантаження, проте погано справляється з радіальними, чим і заслужив своє місце на кріпленні амортизатора до кузова автомобіля.

Діагностика несправностей опорного підшипника

Незважаючи на свою значущу функцію, такий підшипник також схильний до природного зносу, як і будь-які інші деталі підвіски автомобіля. Визначити його справність можна при подоланні повороту або наїзді на яку-небудь перешкоду. Якщо лунає невеликий стукіт в передній підвісці, то опорний підшипник необхідно замінити.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Для оцінки стану підшипника можна виконати і іншу перевірку. Для цього, відкрийте капот автомобіля і візьміться рукою за корпус деталі. Постарайтеся з усієї сили розгойдати її. Якщо ви почули стукіт, значить, підшипник потребує заміни. Виконувати таку перевірку рекомендується кожні 20 тисяч кілометрів пройденого пробігу.

Прискорити знос підшипника можна запросто агресивної їздою по нерівностях дорожнього покриття. Крім того, їзда з несправною деталлю поступово порушує настройку підвіски, зокрема, до порушення розвалу. А це призводить до передчасного зносу колісної гуми.

В кінцевому підсумку, деталь проламується, і стійка входить в підкапотний простір. Природно, такий на шляху стійки стає капот автомобіля. Все це призводить до ремонту за значно більші гроші.

Саме тому, при перших же ознаках (характерних стуку) рекомендується відразу ж замінити опорний підшипник.

Відео – Як поміняти передні стійки, опори і пружини ВАЗ 2110

Заміна підшипника передньої стійки ВАЗ 2110

При наявності вищеперелічених проблем, можна приступати до заміни несправної деталі. Існує невелика кількість способів, за допомогою яких можна легко замінити підшипник, але ми постараємося описати найпоширеніші.

  • Перший спосіб має на увазі розбирання всього, що кріпиться до стійки. Серед них може бути, поворотний кулак кермові тяги, а також важелі. Даний спосіб складний у виконанні, але звільняє водія від обов’язкової подальшої настройки розвалу коліс автомобіля.
  • Другий спосіб не представляє нічого складного, стійка знімається з рульового кулака, а потім вже відкручується сам підшипник. Однак після цього, регулювання підвіски потрібно однозначно. Внизу наводиться інструкція про те, як виконати дану процедуру на автомобілі ВАЗ 2110.
  1. Автомобіль встановлюється на рівний бетонний бол чи будь-яке інше покриття, а під колеса встановлюються противідкатні упори. Обов’язково встановіть важіль КПП в положення «перша передача», а ручне гальмо включите.
  2.  Демонтувати захищає від пилу ковпачок гайки, розташованої на ступиці і расконтріте гайку. Рекомендується використовувати для цього викрутку, і тільки в самих крайніх випадках можна вдатися до допомоги зубила і ударного інструменту. Потім на гайку надаватися головка на «30» а в неї вставляється ключ з важелем в півтора метра. Гайка зривається і відкручується, але не до кінця.
  3. Тепер ослабте колісні болти і підійміть автомобіль за допомогою домкрата. Викриття колісні болти і зніміть колесо. Під поріг встановіть надійну опору або дві покришки в якості підстраховки. Домкрат можна буде відразу ж прибрати. Викриття до кінця гайку маточини.Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  4. Зніміть шплінт гайки, встановленої на рульовому наконечнику, після чого, видавіть наконечник з поворотного кулака. Для цих цілей можна використовувати спеціальний знімач або ж скористатися монтажним інструментом, як важелем. Бити ж по важелю потрібно акуратними ударами молотка.Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  5.  У нижній частині маточини викрутити кріплення нижньої кульової опори. Після цього, видавіть її аналогічним способом. Далі зніміть гальмівний супорт з гальмівного диска. Для цього расконтріте і викрутити дві гайки за механізмом. Від’єднувати гальмівний шланг не потрібно, просто повісьте супорт на будь-який інший деталі підвіски.Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво
  6. Тепер, щоб поліпшити умови роботи зі стійкою, можна розслабити болти її кріплення на лонжероні. До кінця викручувати з не потрібно. Тепер зніміть маточини разом зі стійки з вала «гранати». Як тільки стійка почне вільно ходити, викрутити верхні кріплення і зніміть її.

Далі за допомогою пружинного знімача стисніть пружину і викрутити опорний підшипник зі стійки амортизатора. Встановіть на його місце нову деталь і проведіть збірку всіх елементів в зворотній послідовності. Не забудьте провести регулювання затягування гайки маточини.

На цьому заміна опорного переднього опорного підшипника завершена.

Заміна опорного підшипника ВАЗ 2110 своїми руками

Своєчасна заміна опорного підшипника ВАЗ 2110, як і стійок опори, вважається за необхідне видом ремонтних робіт. Якраз на ці компоненти підвіски поширюється основна маса навантажень, які відчуває ходова частина автомобіля.

Несвоєчасна заміна або ремонт опорного підшипника ВАЗ 2110 може привести не тільки до поломок сполучених деталей і механізмів, а й до відмови в роботі всієї агрегатної частини підвіски.

Головною проблемою утворення дефектів в цьому вузлі залишається наявність бруду, яка накопичується в механізмі, а при русі на російських дорогах і бездоріжжю ця процедура відбувається набагато швидше.

Зверніть увагу

Адже опорний підшипник ВАЗ 2110, ціна на який досить висока для деталей швидкої зношуваності, фактично не має ніяких захисних пристосувань для запобігання потрапляння бруду в деталь.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Відмітною ознакою дефекту служить постукування при русі. Остаточний діагноз можна поставити тільки при діагностиці несправності. Також перевірка опорного підшипника ВАЗ 2110 проводиться методом повертання рульового колеса на максимальні кути повороту при знаходженні транспортного засобу на твердому грунті.

Розглянемо поетапно заміну опорного підшипника ВАЗ 2110 без подальшої регулювання розвал-сходження колісної пари.

Необхідні інструменти та допоміжні механізми:

  • знімачі для стяжки пружин, зняття гайки стійок, демонтажу наконечника рульової тяги;
  • набір слюсарних ключів – накидних або головок з воротком;
  • монтажка;
  • слюсарний молоток;
  • електропідйомником.

Важливо! Непогано мати помічника і нову деталь для заміни.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Порядок заміни:

  1. Знімаємо захисну кришку маточини.
  2. Встановлюємо транспортний засіб на рівній твердій майданчику.
  3. Викручуємо гайку ШРУС, попередньо знімаючи її з «контровки» та за участю помічника, який тримає гальмівну педаль в натиснутому стані.
  4. Вивішуємо автомобіль на домкраті або на підйомнику.
  5. Знімаємо колесо.
  6. Відгвинчуємо гайку наконечника рульової тяги. Для зняття гайки наконечника рульової тяги необхідно зняти шплінт, для чого застосовується слюсарний молоток, «монтажка» і знімач рульової тяги.
  7. За допомогою підсобного інструменту тяговий палець демонтуємо методом випрессовкі.
  8. Від’єднуємо кульову опору, викручуючи 2 болта з її кріплення.
  9. Знімаємо шланг гальмівної системи, який закріплений в кронштейні стійки.
  10. Демонтуємо гальмівний супорт, викрутивши 2 болта.

Кожен опорний підшипник ВАЗ 2110, відгуки про яких є на тематичних сайтах, призначений для експлуатації в різних дорожніх умовах, стосовно певного виду водіння транспортного засобу. Визначити, який з пропонованих виробів кращий опорний підшипник для «десятки», представляється нашим дорогим читачам.

Відгуки російських автолюбителів на опорні підшипники ss20 і їх якість досить одноманітні і носять характер побажань до виробників зробити їх більш адаптованими до швидкісної їзди.

При спокійному режимі руху, без ривків і раптових прискорень ці елементи підвіски показують себе з позитивної сторони.

Деякі автолюбителі скаржаться на підвищену жорсткість демпфуючого дії опори, яка все коливання передає на кузов і, відповідно, на салон.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

При швидкісній їзді, де потрібно різко гальмувати і набирати рух, краще за всіх себе зарекомендував опорний підшипник асом, який і призначений для напівспортивного їзди. Підвіска з таким видом «опорника» менш чутлива до т.зв.

«Рваному характеру руху», де часто застосовуються різкі пригальмовування і швидкий набір швидкості.

У підвісці такого типу з опорним підшипником асом все коливання гасяться, рухатися стає більш комфортно, про що неодноразово підкреслювали в своїх відгуках автолюбителі.

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництво

Менш поширені, але починають завойовувати автомобільний ринок опорні підшипники Севі, які мають наступну перевагами:

  • нова технологія USPK у виробництві гумових компонентів, які дозволили збільшити еластичність на 37%, а твердість – на 20%;
  • новітня конструкція опор дозволяє змінювати коефіцієнт жорсткості виробу в залежності від дорожнього покриття;
  • при використанні вироби застосований підшипник більшого радіусу, він пройшов вальцювання по зовнішній довжині окружності;
  • в технології використаний пильовик 2 облоговими крайками;
  • все модернізації дозволили збільшити вантажопідйомність на 56%;
  • поліпшена керованість транспортного засобу;
  • знижена кількість вібраційних фрікцій;
  • підвищений ступінь комфорту при русі авто;
  • збільшений час роботи гідроамортизатора;
  • збільшений час роботи виброизолятора.

Вибір опорного підшипника все одно доведеться зробити автолюбителю, виходячи з особистого водіння автомобіля і типу дорожнього полотна. Та й ціна буде грати важливе значення.

Як замінити опорний підшипник без демонтажу стійки ВАЗ 2110

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництвоОпорний підшипник належить до тих елементів ходової частини авто, які піддаються підвищеним навантаженням. Відповідно, і з ладу він виходить значно частіше. Тому кожен автолюбитель повинен вміти сам здійснювати його заміну, щоб не витрачатися на регулярне відвідування автосервісу. Пропонуємо детальну інструкцію, яка допоможе вам у цьому.

Як дізнатися, що зламаний саме опорний підшипник

У переважній більшості випадків опорний підшипник виходить з ладу через сильне забруднення. Тому якщо вам доводиться часто їздити в негоду або подорожувати по практично повному бездоріжжю, дана деталь буде ламатися набагато частіше, ніж при експлуатації машини в місті.

Які симптоми вказують саме на поломку підшипника? Їх декілька:

  • стук передньої підвіски в процесі проїзду навіть по невеликих нерівним ділянках траси;
  • неприємний скрегіт або хрускіт при повороті керма в будь-яку сторону;
  • клацання, які можуть виникати навіть під час руху по рівній трасі.

Заміна опорного підшипника ВАЗ-2110 повинна виконуватися відразу ж після виявлення будь-якого з цих симптомів. В іншому випадку безпеку експлуатації авто істотно знижується, підвищується ризик швидкого зносу гуми, виходять з ладу опорні стійки, відновлення яких обійдеться набагато дорожче.

Процедура заміни підшипника на ВАЗ-2110

Заміна опорних підшипників на ваз 2110. Покрокове керівництвоДля того щоб порівняно швидко впоратися з заміною деталі, потрібно заздалегідь підготувати всі необхідні інструменти – стандартний набір ключів, стяжка для пружин, механічний знімач наконечника керма і домкрат. Крім того, важливо правильно підібрати сам опорний підшипник, який повинен відповідати специфікації вашого авто.

Процедура заміни займає не так багато часу, як може здатися на перший погляд, і включає в себе кілька основних етапів:

  • встановлюємо машину на ідеально рівну тверду поверхню і виконуємо демонтаж ковпака маточини;
  • викручуємо гайку ШРУС комірчиком або спеціальної накидною головкою. На цьому етапі вам буде потрібна допомога, щоб одночасно натиснути гальмівну педаль;
  • піднімаємо машину за допомогою домкрата і знімаємо колесо;
  • знімаємо шплінт гайки рульового наконечника, використовуючи спеціальний знімач, після чого повністю викручуємо її;
  • видаляємо палець, який доведеться Випрессовиваемие з вельми помітним зусиллям;
  • викручуємо болти, що утримують кульову опору і демонтуємо її;
  • витягаємо гальмівний шланг, після чого необхідно вигвинтити болти, що утримують супорт і відвести його трохи в сторону. Це дозволить дістатися до підшипника без перешкод;
  • витягуємо ШРУС, стискаємо пружину за допомогою згаданої вище стяжки і витягаємо опорний підшипник;
  • акуратно встановлюємо новий опорник замість зношеного, після чого здійснюємо збірку в зворотному порядку.

Якщо ви не маєте ніякого практичного досвіду в ремонті автомобілів, то вся описана тут процедура може здатися досить складною. Однак насправді при наявності спеціального інструменту замінити опорний підшипник реально в мінімальні терміни і практично без зусиль.

Звичайно, можна скористатися допомогою фахівців-автомеханіків, які виконають цю процедуру ще швидше.

Однак ціна на послуги професіоналів постійно підвищується, що призведе до чималих витрат, особливо в тому випадку, якщо ви постійно їздите по бездоріжжю, і вихід з ладу опорного підшипника давно перетворився в неприємну традицію.

важливо

Скориставшись нашою відеоінструкції, ви легко навчитеся робити заміну зовсім не гірше, ніж досвідчені майстри і заощадите гроші.

Як поміняти опорний підшипник на автомобілі ВАЗ 2110 самостійно

Поява стукотів в передній підвісці при подоланні незначних нерівностей в процесі руху, хрускіт і скрегіт при повороті керма жодним чином не сприяють поліпшенню настрою водіїв. Це симптоми, що потрібна заміна опорного підшипника. Процедура не найскладніша, але досить клопітка, хоча на відміну від багатьох інших може бути виконана самостійно.

Як міняти опорний підшипник

В даному випадку головною проблемою, що стоїть перед водієм того ж самого ВАЗ 2110, є завдання не як поміняти опорний підшипник, а на що його поміняти.

Справа в тому, що є кілька виробників даного елемента, і хоча сама по собі процедура заміни не найскладніша, але виконувати її регулярно через десять тисяч пробігу, неодмінно при цьому купуючи нову деталь, не принесе задоволення нікому.

Крім того, важливим є сам процес заміни, тут же знаходяться гвинти регулювання розвал-сходження передніх коліс, так що краще всього роботи провести, не чіпаючи ці регулювання, інакше потім доведеться додатково їхати на діагностику.

І хоча існують два способи, що дозволяють змінювати на ВАЗ 2110 опорний підшипник, найчастіше використовується варіант, що не зачіпає регулювання розвал-сходження.

Така процедура, як заміна опорного підшипника, повинна проводитися своєчасно, і не варто її відкладати на потім , інакше згодом доведеться міняти цілком стійки передніх коліс.

А крім того, треба взяти до уваги зниження безпеки руху та можливий підвищений знос гуми через подібного дефекту.

Заміна опорного підшипника на ВАЗ 2110

Через високі навантажень, яким піддається підвіска автомобіля, зокрема ВАЗ 2110, як правило, ремонт опорного підшипника не проводиться, а здійснюється його заміна на новий. Існують, звичайно, рекомендації про те, як можна провести відновлення для передніх стійок опорних підшипників, але краще цим не займатися, а використовувати новий.

Як уже згадувалося, заміна і установка опорного підшипника може бути виконана двома способами, але нижче буде детально розглянуто варіант, що дозволяє зберегти регулювання розвал-сходження. Таку роботу цілком можливо зробити в умовах гаража своїми руками.

Для того щоб на ВАЗ 2110 якісно, ​​швидко і без проблем була виконана заміна опорного підшипника, потрібні:

  • стяжка для пружин;
  • монтажка або знімач рульового наконечника;
  • домкрат, молоток;
  • набір ключів, стандартний;
  • опорний підшипник.

Добре, якщо при виконанні робіт у вас буде помічник. Заміна, як правило, передніх опорних підшипників проводиться одночасно зліва і справа. Робота виконується в наступному порядку:

  1. З маточини колеса треба зняти ковпак і расконтріть ШРУС, для чого за допомогою воротка і головки страгивает, щоб легко оберталася, гайка. Помічник в цей час повинен натискати на гальмо.
  2. Далі необхідно підняти домкратом машину і зняти колесо.
  3. Расшплінтовивается гайка рульового наконечника, за допомогою молотка і монтажки випрессовивается палець.
  4. Від’єднується кульова, для чого відвертаються болти кріплення.
  5. Вивільняється з хомута стійки гальмівний шланг.
  6. Треба відвернути болти кріплення супорта і відвести його в сторону. Його необхідно додатково закріпити, інакше він буде утримуватися тільки гальмівним шлангом, а це неприпустимо.
  7. Страгивает з місця гайка на стійці, але не відкручується.
  8. Відкручується гайка ШРУС і дістається стійка, при цьому одночасно ШРУС витягується з шліців.
  9. Стяжками пружина стягується.
  10. Гайка штока амортизатора викручується, і можна зняти зношений опорник.

Після того, як проведена заміна опорника, в зворотній послідовності здійснюється складання.

Досить докладно всі описані роботи по заміні на ВАЗ 2110 опорного підшипника показані на відео

Опорник працює в досить жорстких умовах, і немає нічого дивного, що він виходить з ладу.

Міняти його можна власними силами в умовах гаража. І хоча це досить клопітно, особливо якщо робити перший раз, її краще провести своєчасно.

Міняємо передні опорні підшипники на ВАЗ 2110

Опорний підшипник ВАЗ 2110 є однією з важливих частин ходової. Завдяки йому амортизатор може спокійно провертатися навколо власної осі, що не продавлюючи верхню частину кріплення. Це забезпечує довговічність самої підвіски, а також гарантує комфортне керування автомобілем.

При грамотній експлуатації деталь повинна вийти з ладу лише через 70-100 тиc км. Однак виникають ситуації, коли ремонт буде потрібно раніше. Як вчасно розпізнати несправність, діагностувати поломку або професійно провести заміну опорного підшипника ВАЗ 2110 своїми руками можна дізнатися з цієї статті.

Причини виникнення поломки і як перевірити опорний підшипник ВАЗ 2110

Оригінальний опорник здатний відходити 70-100 тис. Км. Але при неправильній експлуатації поломка станеться раніше. Наприклад, поломка може статися через:

  • динамічний стиль водіння;
  • ігнорування особливостей дорожнього полотна;
  • потрапляння всередині деталі рідини, яка вимиє всю мастило;

Основними ознаками несправності стануть:

  • стукіт при їзді по нерівній дорозі;
  • вібрації на кермі при його обертанні в русі;
  • уповільнена реакція на дії водія;

Як перевірити опорник:

Діагностика несправності проводиться удвох. Слід відкрити капот і покласти долоню на чашку опори. Далі товариш обертає рульовим колесом. Якщо під рукою відчувається ступеневу перекочування кульок або вони стукають, то це означає, що необхідна заміна саме опорників, а не інших деталей ходової частини.

Покрокова інструкція по зняттю вузла

Перед процедурою слід запастися необхідним інструментом.

Для роботи вам буде потрібно:

  • домкрат, естакада або підйомний механізм;
  • набір стандартних ключів з накидними головками від 12-ти до 28-ми;
  • кілька викруток, включаючи хрестову і плоску;
  • дві стяжки для зняття пружини;
  • моторне масло.

Маючи в наявності інструмент, можна приступати до роботи. Інструкція по зняттю представлена ​​нижче:

  1. Заганяємо машину на підйомник або естакаду. Також можна підняти потрібне нам колесо, використовуючи домкрат, який слід підставити під спеціально укріплені місця кузова. Попередньо необхідно послабити кріплення колісного диска;
  2. Відкриваємо капот, де послаблюємо три верхніх кріплення опори;
  3. Тепер необхідно відпустити центральну гайку стійки. Відкручувати до концаее не треба, щоб не випросталася пружина;
  1. Демонтуємо колісний диск;
  2. Тепер необхідно відкрутити гайку ШРУСа. Для цього буде потрібно зафіксувати диск гальма або напарник повинен натиснути на педаль;
  3. Прибираємо фіксацію гальмівного шланга;
  1. Ключем на 17 демнтіруем два болта гальмівного супорта;
  2. Розведіть гальмівні колодки і зніміть супорт;
  1. 1. Расшплінтовиваем і викручуємо гайку рульового наконечника ключем на 19;
  1. Від’єднуємо його за допомогою спеціального знімача;
  1. Ключем на 17 відкручуємо кріплення кульової;
  2. Прибираємо поворотний кулак;

Процес розбирання стійки

Далі необхідно розібрати вузол, щоб демонтувати опорний підшипник передньої стійки ВАЗ 2110:

  1. Двома стяжками стягуємо пружину амортизатора, поки її верхній виток не перестане тиснути на верхній елемент;
  2. Відкручуємо центральну гайку і прибираємо «люстру»;
  1. Знімаємо опору разом з супутніми елементами;
  2. Виконайте заміну опори, а після проінспектуйте стан інших деталей;
  1. Далі приступаємо до установки;

Перевірка суміжних деталей стійки і заміна при необхідності

Після розбирання обов’язково варто перевірити стан всіх інших деталей вузла. На всіх гумових деталях, ізоляторах і пильовиках не повинно бути тріщин або дірок. Пружина повинна бути без тріщин і заломів.

Виключається наявність патьоків масла на амортизаторі. Інакше разом із заміною підшипника слід поміняти все несправні елементи.

Тільки повністю справні деталі можуть гарантувати коректне функціонування ходової.

Інструкція по ремонту своїми руками

До того, як замінити опорник, слід його перевірити. Іноді можна не ставити нову деталь, а полагодити стару. Ремонт можливий тоді, коли вироблені не власними шарикопідшипники, а продавлена ​​демпферна гумка опори.

  1. Розбираємо деталь;
  2. Підбираємо металеву пластину відповідного діаметру і товщини (від 3-х до 5 мм);
  3. Встановлюємо його на верхню частину;
  4. При складанні слід расконтріть пелюстки шайби, а також додатково посадити деталі на зварювання;

Далі розміщено докладний відео по ремонту.

Ремонт опорника – варіант 2:

Установка нової опори

По суті, найпростіша робота – це збірка вузла, адже всі дії здійснюються в зворотному порядку.

  1. Встановлюємо на стійку пружину. Потім монтуємо ізолятори, ставимо опорник зверху;
  2. Затягуємо центральне кріплення;
  1. Тепер потрібно встановити сам вузол. Заводимо верхній край під капот, де наживляємо три верхніх кріплення
  1. Приєднуємо кріплення кульової опори;
  2. Прикручуємо рульової наконечник;
  3. Встановлюємо гальмівний супорт і шланг;
  4. Закручуємо гайку ШРУСа;
  5. Встановлюємо на місце колісний диск;
  6. Підтягуємо кріплення під капотом.

Про заміну деталі в зборі

При наявності патьоків на амортизаторі потрібно міняти всю стійку. Для цього необхідно провести процес розбирання:

  1. Вивісити і демонтувати колесо;
  2. Послабити верхні кріплення;
  3. Демонтувати гальмівний супорт зі шлангом;
  4. Від’єднати рульової наконечник і ШРУС;
  5. Від’єднати поворотний кулак;
  6. Демонтувати вузол;
  7. Переважити гальмівний диск, пружину і інші елементи на нову стійку, а потім здійснити зворотний збірку.

Важливо пам’ятати, що після такої процедури обов’язково налаштувати розвал-сходження, адже при демонтажі амортизатора від’єднуються розвальний болти.

Вибір покупця: вартість опорного підшипника ВАЗ 2110, його виробники і артикули

На ринку представлено безліч різних варіантів. Бажано взяти оригінальні деталі – артикул: RS-67499 або 2110-2902820-РУ. Ширина деталі становить 144 мм, довжина – 148 мм, а висота – 62 мм при вазі 1260 грам.

Однак є маса інших варіантів з хорошими відгуками. Серед добре зарекомендували себе виробів – деталі Балаковского заводу, а також продукція компанії Асом.

Порада

Ціна коливається між позначками 750 – 1800 рублів. При виборі запчастини варто звернути увагу на якість обробки країв деталі, а також упаковки.

До всього, деталь повинна мати при собі сертифікати відповідності та паспорта якості

За мережі ходить основне питання – які опорники краще для авто: СЕВІ або СС20? У своїх відгуках власники частіше віддають перевагу саме другому варіанту. СЕВІ теж має свої плюси. По-перше – це ціна. Вартість таких деталей становить 800-900 рублів. Але якість виконання залишає бажати кращого – іноді обойми можуть растрескаться вже через 10 тисяч кілометрів пробігу.

Елемент SS20 gold коштує великих грошей. Його ціна наближається до суми 1700-1800 рублів. Але такі елементи здатні проходити значно більший кілометраж. Власники «десяток» на форумах в більшості своїй рекомендують саме цей варіант. Нижче представлена ​​інформація, як вибрати правильний шарикопідшипник, що не наразившись на підробку.

Корисні рекомендації

  1. При монтажі деталі назад, особливу увагу варто приділити положенню пружини. Кінець витків повинен збігатися з посиленими місцями на нижній тарілці амортизатора. А сам початок витка встановлюється в найглибшу частину гумового ізолятора;
  2. Перед заміною амортизатор в зборі слід прокачати його, зробивши 5-6 натискань у вертикальному положенні. Після цього не рекомендується класти деталь горизонтально – знову буде потрібно прокачування;
  3. В процесі робіт буде потрібно динамометричний ключ, адже у кожного кріплення є власні моменти затяжки. Для кріплень колеса цей показник – 103 нм, гальмівного шланга – 19 нм, поворотного кулака – 275 нм, а верхнього кріплення стійки – 39 нм.

Заміна опорного підшипника на ВАЗ 2110, ВАЗ 2111, ВАЗ 2112

Де знаходяться опорні підшипники?
Вони зверху стійки розташовані і кріплять її до склянки автомобіля, для наочності нижче ми привели фотографію, на якій можна побачити опорний підшипник який показаний стрілкою, якщо ж вам раптом стане цікаво як виглядає повністю цей підшипник на знятої з автомобіля телескопічною стоки, то в цьому випадку перегляньте маленьку фотографію на якій показана як раз знята стійка з автомобіля.

Коли потрібно міняти опорні підшипники?
Опорний підшипник по різному виходить з ладу, буває що при наїзді на сильну купину на ньому аж тріщина з’являється яка і говорить про те, що його негайно треба замінити на новий, але це поодинокі випадки, в основному з опорою на вигляд нічого не відбувається, частіше всього сам підшипник всередині опори який стоїть приходить в непридатність (через бруду в основному це трапляється) і після виходу його з ладу, з’являються стуки і клацання в передній частині автомобіля, в той момент коли автомобіль наїжджає на купину або при вивертанні керма в яку то розцінка yoнную сторону, більш детально про те як зрозуміти, то що опорний підшипник прийшов в непридатність, дивіться у відео-ролику трохи нижче:

Примітка!
У ролику вище показана перевірка підшипника на справність, але в ньому не чути клацання які будуть доноситися при виході підшипника опори стійки з ладу, якщо ви зацікавилися що за клацання будуть, тоді вивчіть ще один відео-ролик, який точно так же розташовується нижче:

Як замінити опорний підшипник на ВАЗ 2110-ВАЗ 2112?

Примітка!
Якщо виявилося що в вашому автомобілі вийшов з ладу опорний підшипник, тоді не зволікайте і замініть його якомога швидше, вити через нього (Через зношеного підшипника), по-перше збивається розвал у коліс (Гума псуватися від цього набагато швидше) , по-друге на телескопічну стійку починають приходити набагато сильні навантаження через які стійка через дуже короткий проміжок часу починає текти і тим самим виходить з ладу (А заміна стійки це вже дороге задоволення, в порівнянні з заміною опорного підшипника, тому до такого свою ходову частину не доводьте)!

Спершу зняти з автомобіля саму стійку доведеться, на встановленій ви нічого не зробите, а змучений тільки, як її зняти, ви можете вичитати в статті під назвою: «Заміна передньої стійки на ВАЗ», а коли вона буде знята, встановіть її по можливості в лещата щоб зручніше працювати було або ж прямо на підлогу покладіть і стягніть за допомогою спеціальних стяжок пружину (Одна з стяжок показана червоною стрілкою), а коли вона стягнута буде, подденьте за допомогою плоскої викрутки пластмасову заглушку яка гайку кріплення опорного підшипника зак ивает і відкладіть її в сторону і приступайте до відвернення цієї гайки, яку заглушка закривала (Вона відвертається за допомогою спеціального ключа, який необхідно купити в авто магазині), відвертається вона за допомогою помічника (Якщо стійка на підлозі лежить, якщо в лещатах, то і одному впоратися можна), а саме помічник тримає ключем шток від провертання (див. маленьке фото, верхній ключ) а ви вивертаєте гайку, кріплення опорного підшипника (див. маленьке фото, нижній ключ) і після чого зі стійки знімається опора з підшипником в зборі і на її місце встановлюється відразу ж нова опора і поки пружина знаходиться в стягнуті стані, опора так само за допомогою спеціального ключа закручується (Гайка кріплення опори закручується) і на цьому все, опора встановлена ​​на телескопічну стійку, вам залишається тільки послабити натяг пружини (при п мощі стяжок і зняти їх) і після цього, можете встановлювати передню стійку, на своє місце, в зворотному порядку зняття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…