Значить так, сьогодні поговоримо про заміну передніх підшипників на автомобілях ВАЗ класичного сімейства, скажу відразу що зробити це не складно, під силу будь-якому автовласникові і без використання спеціальних засобів.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Заміна переднього підшипника ВАЗ

Визначити непридатність підшипників передніх коліс досить просто, основними ознаками несправності є:

  • Неможливість відрегулювати осьовий зазор колеса, гайка закручено, колесо все одно хитається
  • Підшипник гуде, зазвичай це проявляється на певних швидкостях, потім може притихають, також змінювати свою інтенсивність в поворотах
  • Щелчкообразное проворачивание колеса, перевірити можна піддомкратити авто і покрутивши рукою за колесо
  • Також різноманітний скрегіт, скрип, вереск і тп

Для заміни підшипника передньої маточини автомобілів ВАЗ вам знадобляться:

  • Нові підшипники, бажано не найдешевші
  • Сальник передньої маточини
  • солідол
  • Бензин або розчинник, кисть для мийки

Починати заміну підшипника передньої маточини починаємо зі зняття колеса і установці автомобіля на опору, я завжди роблю так, залишати автомобіль на домкраті не люблю, дуже нестійкий.

Далі необхідно відвернути два гвинти кріплення гальмівного супорта, для цього знадобиться накидний ключ або головка на 17, якщо все зроблено як повинно бути, то ці гвинти законтрите шайбою, попередньо її необхідно відігнути. Тепер потрібно акуратно, не сильно напружуючи гальмівний шланг, зняти супорт і покласти його на важіль.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Знімаємо супорт і кладемо його на важіль

Якщо заважають гальмівні колодки, то необхідно їх розсунути викруткою або схожим предметом.

Далі знімаємо ковпачок, який закриває регулювальну гайку і підшипники переднього колеса, на фото вище вона у мене вже знята. Далі ключем на 27 (на кшталт, точно не пам’ятаю) відвертаємо гайку передньої маточини, тут є свої нюанси:

Ці гайки мають різне різьблення з двох сторін, на лівому колесі (біля дверей водія) різьблення звичайна, на правому колесі різьблення ліва. Також рекомендується при знятті гайки замінювати її на нову.

Відкручуємо гайку і знімаємо шайбу з зубчиком яка знаходиться під нею.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Відкручуємо гайку регулювання підшипника

Знімаємо гайку, шайбу, зовнішній підшипник, потім знімаємо і сам гальмівний диск. Я все зняв і розклав на газеті:

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Зняв гальмівний диск з маточиною і підшипниками

Далі я витягнув сальник маточини переднього колеса, під ним можемо бачити внутрішній підшипник, його розміри дещо більше ніж зовнішнього підшипника.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Знятий сальник маточини

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Підшипники, брудні, солідол упереміш з піском.

Тут хочу зазначити, що я тільки буду мити маточину і підшипники, так як після огляду необхідності заміни я не побачив і не почув. Якщо ви будете міняти підшипник, то вам залишається тільки за допомогою наставки вибити зовнішні обойми підшипників, закидати їх далеко не потрібно, так як з їх допомогою будемо забувати нові обойми.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Тут видно, що там суміш солідолу і бруду

Після вилучення обойм необхідно ретельно вимити весь бруд і старий солідол зсередини маточини. Якщо цього не зробити, то нові підшипники прослужать недовго, адже не секрет, що пісок відмінний абразив. Я ж не змінюю підшипників, але вимиваю як самі підшипники, так і внутрішню частину маточини з зовнішніми обоймами.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Підшипники вимиті в розчиннику, мив до зникнення тріщання піску

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Всі деталі маточини переднього колеса і сама маточина вимиті

Далі необхідно заповнити сам підшипник і маточину новим солідолом, важливо добре промазати внутрішній підшипник солідолом.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Намазуємо жирно солідолом

Далі встановлюємо на місце новий сальник, забиваємо акуратно, намагаємося не пошкодити корпус сальника.

Сальник на місці

Також необхідно відмити і вал поворотного кулака, той на який одягаються підшипники внутрішньої обоймою.

Не забуваємо очистити і тут

Далі встановлюємо гальмівний диск з внутрішнім підшипником, далі встановлюємо зовнішній підшипник, слідом шайбу з зубом і нагвинчуємо гайку, також не забудьте змастити підшипник солідолом.

Диск встановлений, також встановлений і зовнішній підшипник

нагвинчена гайка

Далі виробляємо регулювання, необхідно щоб залишився маленький осьової люфт. Після досягнення необхідного зазору, необхідно закерніть гайку, тим самим зафіксувавши регулювання.

Закерненная гайка

Залишилося тільки набити ковпачок солідолом і встановити його на місце.

Все готово, ковпачок на місці

Далі встановлюємо на місце гальмівний супорт і прикручуємо його.

Все готово, можна встановлювати колесо

Заміна і регулювання підшипника передньої і задньої маточини ваз 2107, як правильно поміняти, інструкції з фото і відео

Підшипник ступиці ВАЗ 2107 з часом зношується, що призводить до швидшого зносу шин, гальмівних колодок і дисків. Якщо своєчасно не вжити заходів по заміні підшипника, деталь може заклинити, в результаті чого відбудеться втрата управління автомобілем. Це говорить про необхідність стежити за станом механізму, періодично проводити його регулювання та заміну.

Призначення підшипника маточини ВАЗ 2107

Ступичний підшипник ВАЗ 2107 – це деталь, за допомогою якої виконано кріплення колеса до поворотного кулака, а також здійснюється обертання самого колеса.

У машині на цей елемент постійно впливають температурні зміни, впливає навколишнє середовище, удари від нерівностей дорожнього полотна, ривки гальм і рульового управління.

При справному підшипнику колесо має обертатися без будь-яких люфтів, при цьому допускається шум і мінімальне тертя.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтСтупичний підшипник забезпечує кріплення колеса до поворотного кулака

Вже згадана деталь має досить великий ресурс. Однак є чимало факторів, які різко скорочують її термін експлуатації. До таких належать:

  1. Низька якість доріг – одна з причин швидкого виходу з ладу ступичні підшипників. Пояснюється це тим, що елемент знаходиться по центру колеса і сприймає сильні навантаження під час удару при наїзді на нерівності. Протягом якогось часу підшипник подібні дії витримує, але поступово руйнується.
  2. Вплив агресивного середовища. У літній період всередину маточини потрапляють волога і дорожній пил, а взимку проникають хімічні реагенти.
  3. Перегрів. Обертання коліс постійно пов’язане з тертям і підвищенням температури. При постійному нагріванні і охолодженні, що особливо характерно для зими, ресурс підшипників скорочується.

Де встановлено ступичний підшипник

Виходячи з назви, вже можна зрозуміти, що деталь розташовується біля маточини. На ВАЗ 2107 елемент встановлений у внутрішній її порожнини і змінюється, як правило, при виході з ладу, про що свідчать характерні ознаки.

ознаки несправності

Ступичний підшипник завжди повинен знаходитися в справному стані. Якщо деталь прийшла в непридатність, то це може привести до ДТП, оскільки несправність супроводжується великим люфтом колеса.

В результаті диск може зрізати з колісних болтів. Якщо подібна ситуація станеться на високій швидкості, то серйозної аварії не уникнути.

Це говорить про те, що підшипник маточини потребує періодичного огляду, а при виявленні люфту потрібно його регулювання або заміна.

Основними проявами несправності деталі є:

  1. Сухий хрест. При поломці підшипника виникає металевий хрест під час руху. Виявляється він в результаті нерівномірного перекочування роликів через пошкодження сепаратора. Сплутати цей звук з будь-яким іншим складно.
  2. Вібрація. Якщо розглянутий елемент має сильний знос, з’являється вібрація, яка передається як на кузов, так і на рульове колесо. Вона вказує на сильний знос сепаратора підшипника, який може привести до заклинювання.
  3. Машину веде в бік. Проблема чимось нагадує випадок з невірною регулюванням розвалу-сходження, оскільки несправний елемент працює неправильно через підклинювання його частин. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтПри виході з ладу підшипника з’являються сторонні шуми, гул або хрускіт

визначення поломки

Для визначення стану підшипника маточини необхідно виконати кілька простих дій:

  1. Вивішують переднє колесо з потрібного боку за допомогою домкрата, не забуваючи поставити автомобіль на ручне гальмо і встановити упори під задні колеса.
  2. Під нижній важіль підвіски встановлюють підпірку і знімають машину з домкрата.
  3. Беруться обома руками за колесо (зверху і знизу) і виконують руху від себе до себе, при цьому не повинно відчуватися ніякого люфту якого стуку.
  4. Обертають колесо. Якщо підшипник прийшов в непридатність, можлива поява скреготу, гулу або інших сторонніх шумів. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтДля перевірки підшипника необхідно вивісити і покачати переднє колесо

Під час проведення робіт зі знятим колесом з метою безпеки під кузов автомобіля рекомендується підставити додатковий упор, який підстрахує в разі раптового падіння машини.

Які підшипники поставити

Коли ступичний підшипник вимагає заміни, тут же виникає питання, яку деталь встановити. Багато радять використовувати оригінальні комплектуючі. Однак сьогодні якість деталей залишає бажати кращого і питання вибору залишається досить актуальним.

Таблиця: тип, місце установки, і розмірність підшипників

вибір виробника

При виборі виробника підшипника на ВАЗівську «сімку» можна порекомендувати SKF , SNR, FAG, NTN, Koyo, INA, NSK. Перераховані компанії мають безліч підприємств по всьому світу. Така продукція має високу якість і відповідає найсуворішим вимогам.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтВибору виробника підшипників потрібно приділити особливу увагу, оскільки від цього залежить термін експлуатації виробу

З вітчизняних виробників, які поставляють підшипники для автомобілів Тольяттинского заводу, можна виділити:

  • ЗАТ «ЛАДА Імідж» – виготовляє і реалізує через вторинні ринки оригінальні ступичні підшипники Lada;
  • Саратовський завод – випускає деталі під маркою SPZ;
  • Волзький завод – використовує бренд «Волзький стандарт»;
  • Вологодський завод – реалізує продукцію під брендом VBF;
  • Самарський завод СПЗ-9.

Заміна підшипника передньої маточини

Роботи по заміні підшипника починають з підготовки інструментів і матеріалів. знадобляться:

  • набір торцевих ключів;
  • викрутка;
  • зубило;
  • молоток;
  • пасатижі;
  • надставка для вибивання обойми підшипника;
  • новий підшипник, сальник і мастило;
  • ганчір’я;
  • гас.

як зняти

Для демонтажу деталі піднімають переднє колесо за допомогою домкрата. В умовах СТО робота проводиться на підйомнику. При заміні підшипника необхідно виконати наступну послідовність дій:

  1. Відкручують кріплення і знімають колесо.
  2. Відвертають кріплення і демонтують супорт. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтДля зняття супорта відвертають болти його кріплення
  3. За допомогою викрутки піддягають захисний ковпак маточини і знімають його. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗахисний ковпак піддягають викруткою і знімають
  4. Вирівнюють бортик ступичні гайки. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЩоб викрутити гайку, потрібно вирівняти її бортик
  5. Відвертають гайку і знімають її разом з шайбою.
  6. Демонтують маточину. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтПісля відвернення гайки залишається зняти маточину з автомобіля
  7. Витягають сепаратор зовнішнього підшипника.
  8. За допомогою наставки і молотка вибивають обойму зовнішньої деталі з маточини. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтОбойми підшипників вибивають за допомогою наставки
  9. Витягують кільце, яке розділяє обидва ступичні підшипника і сальник.
  10. Вибивають внутрішню обойму.
  11. Із застосуванням гасу і дрантя очищають посадочне місце від забруднень.

Щоб уникнути пошкоджень гальмівного шланга після зняття супорта, останній акуратно підвішують і фіксують за допомогою дроту.

як поставити

Після демонтажу ступичні підшипників і очищення самої маточини можна приступати до установки нових деталей. Роботу виконують в наступному порядку:

  1. Запресовують обойми обох підшипників. Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтОбойму підшипника запресовують за допомогою відповідної наставки
  2. Наносять мастило на сепаратор і вставляють його всередину ступіци.Сепаратор нового підшипника набивають мастилом
  3. Простір між підшипниками заповнюють смазкой.Пространство між підшипниками заповнюють мастилом
  4. Вставляють розділову кільце.
  5. Монтують новий уплотнітель.Через наставку забивають новий сальник
  6. Встановлюють маточину на вісь поворотного кулака.
  7. Наносять мастило на зовнішній сепаратор і поміщають його в обойму подшіпніка.На зовнішній сепаратор наносять мастило і вставляють його в обойму підшипника
  8. Ставлять на місце шайбу і затягують ступичні гайку до упору.
  9. Після закінчення заміни ступичні підшипників виконують регулювання, для чого плавно відкручують гайку і домагаються того, щоб маточина вільно оберталася, але при цьому був відсутній люфт.
  10. Завдають ударів по бортику гайки зубилом, що запобіжить її довільне отворачіваніе.Для фіксації гайки завдають ударів зубилом по бортику
  11. Встановлюють супорт на місце і проводять затяжку кріплення.
  12. Монтують захисний ковпак, колесо і затягують болти.
  13. Опускають машину.

Відео: як замінити підшипники передньої маточини ВАЗ 2107

чим змастити

Для змащення сепараторів ступичні підшипників застосовують «Літол-24». Його ж використовують для нанесення на робочу кромку нового сальника при установці.

Момент затягування гайки підшипника

Необхідність затягування ступичні гайки виникає після заміни підшипників або під час їх регулювання. Гайку затягують за допомогою динамометричного ключа з моментом 9,6 Н · м, при цьому повертають маточину кілька разів для установки підшипників на свої місця. Потім послаблюють гайку і знову затягують, але з моментом 6,8 Н · м, після чого стопорять її в цьому положенні.

Ступичні гайку затягують динамометричним ключем

Заміна підшипника піввісь

Піввісь – невід’ємна частина заднього моста ВАЗ 2107. Сама піввісь практично не ламається, але підшипник, за допомогою якого вона кріпиться до панчохи моста, іноді виходить з ладу.

Його призначення – плавно і рівномірно обертати піввісь під час руху автомобіля. Ознаки несправності підшипника такі ж, як і у маточинних елементів.

Якщо виникли проблеми необхідно демонтувати піввісь і замінити несправну деталь.

зняття підшипника

Перед початком робіт потрібно підготувати наступний перелік інструментів:

  • комплект торцевих ключів з воротком;
  • молоток;
  • плоску викрутку;
  • зубило;
  • болгарку;
  • новий підшипник півосі зі стопорним кільцем.

Для заміни виконують наступні кроки:

  1. Вивішують заднє колесо за допомогою домкрата, після чого знімають його, не забуваючи встановити упори під передні колеса.
  2. Демонтують гальмівний барабан.Чтоби дістатися до півосі, потрібно зняти гальмівний барабан
  3. Із застосуванням плоскогубців і викрутки демонтують гальмівні колодки.
  4. Торцевих ключем на 17 відкручують кріплення полуосі.Болти кріплення півосі відкручують торцевих ключем на 17
  5. Виймають піввісь з панчохи заднього моста.Полуось витягують з панчохи заднього моста, потягнувши її на себе
  6. Демонтують зношений підшипник шляхом наставки відповідного за розміром ключа і нанесення по інструменту ударів молотком. Досить часто для зняття підшипника доводиться розрізати обойму болгаркою, оскільки деталь досить міцно сидить на півосі. Часто підшипник не вдається зняти, тому його зрізають болгаркою

Для демонтажу барабана потрібно акуратно наносити удари по його внутрішньої частини через дерев’яний брусок.

Установка нової деталі

Після зняття підшипника можна тут же приступати до зворотної збірці:

  1. Очищають піввісь від забруднень і протирають ганчір’ям.
  2. Напресовують новий підшипник на піввісь, після чого насаджують стопорне кільце. Для монтажу останнього його бажано розігріти за допомогою паяльної лампи, що забезпечить більш легку посадку і надійне утримання після остиванія.Чтоби кільце було простіше насадити на піввісь, його нагрівають газовим пальником або паяльною лампою
  3. Видаляють старий сальник півосі з панчохи заднього моста за допомогою викрутки або пассатіжей.Старий сальник витягають пассатижами або викруткою
  4. Забивають новий ущільнювач через відповідну за розмірами наставку.Новую манжету встановлюють за допомогою наставки
  5. Монтують піввісь на місце. Гайку кріплення пластини підшипника піввісь затягують з моментом 41,6-51,4 Н · м.

Відео: заміна підшипника піввісь на «класиці»

Заміна підшипника на ВАЗівської «сімці» не є складною процедурою. Для її проведення потрібно підготувати необхідний інструмент і матеріали, а також ознайомитися з покроковою інструкцією. При виборі якісного виробу і правильному проведенні ремонтних робіт підшипник буде працювати тривалий час без будь-яких проблем.

  • Володимир Долженков
  • Роздрукувати

Заміна підшипників маточини Ваз 2101-2107 своїми руками, фото!

ВАЗ, Підвіска, ВАЗ 2101, Підвіска, ВАЗ 2104, Підвіска, ВАЗ 2105, Підвіска, ВАЗ 2106, Підвіска, ВАЗ 2107, Підвіска, ПОДВЕСКА 24-01-2012, 20:34

У наш час в магазинах можна купити все. По запчастинах можна легко зібрати автомобіль.

Зараз поговоримо про підвіску ваз 2101-2107 . А саме – маточини. Причиною для її заміни може служити сильний шум при їзді. Якщо ви почули шум, вам пряма дорога в автосервіс або гараж.

Тому-що замінити маточину як передню так і задню подсілу будь-кому.

Зверніть увагу

Обговорення даної фотоінструкцію на форумі Ваз 2101-2107 заміна підшипників маточини своїми руками

Почнемо з опису необхідного інструменту для заміни маточини на автомобілі ваз 2101-2107:

  1. звичайний молоток
  2. плоска викрутка
  3. Ключі на 12, 17, 27. Головка на 24
  4. гас
  5. Оправа для запресовування підшипника
  6. Мастило ЛІТОЛ 24
  7. Балонний ключ
  8. Динамометричний ключ

Все, що потрібно Вашому автомобілю, можна знайти на Автоподарке! Будь-які автоакссессуари, хімія, електроніка!

Розглянемо маточину в зборі:

  1. Сепаратор зовнішнього кільця з роликами і внутрішнім кільцем
  2. Зовнішнє кільце зовнішнього підшипника
  3. маточина
  4. Зовнішнє кільце внутрішнього підшипника
  5. Сепаратор внутрішнього підшипника з роликами і внутрішнім кільцем
  6. сальник

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Підшипник передньої ступиці ВАЗ 2107: регулювання, заміна

Ступичний підшипник “сімки” поступово виходить з ладу і може стати причиною проблем: прискореного зносу гуми, гальмівних дисків і колодок. Якщо вчасно не поміняти ступичний підшипник ВАЗ 2107, його може заклинити, що призведе до втрати управління. Тому необхідно стежити за станом підшипників, своєчасно регулювати і змінювати їх.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Діагностика стану підшипника

Нерідко несправність підшипника передньої маточини проявляється у вигляді шуму при русі автомобіля. Переконатися в справності (або упевнитися в несправності) ступичні підшипників, можна наступним чином:

  • встановити автомобіль на рівному майданчику, підняти важіль ручного гальма;
  • поставити противідкатні башмаки;
  • підняти автомобіль, вивісивши переднє колесо;
  • встановити упор під нижню кульову;
  • встановити страхувальну опору під кузов;
  • опустити домкрат;
  • покачати колесо руками, взявшись за верх і низ;
  • прокрутити колесо.

Якщо під час похитування колеса відчувається люфт, то може допомогти регулювання затягування підшипника. Але зазвичай при виникненні гулу, скреготу, стуку, люфту в підшипнику необхідна заміна підшипника маточини ВАЗ 2107.

Регулювання підшипника маточини на Ваз 2107

При незначному зносі підшипника можна затягнути регулювальну гайку і усунути люфт. Для цього знадобиться домкрат, ключ, пасатижі, молоток і викрутка.

Правильно затягнути підшипник передньої маточини ВАЗ 2107 можна наступним чином:

  • підняти машину домкратом, вивісивши колесо;
  • викруткою і молотком зняти захисну заглушку з підшипника маточини;
  • затягнути регулювальну гайку так, щоб колесо перестало обертатися руками;
  • поступово відпускати гайку, поки колесо не буде вільно обертатися, але не люфтіть;
  • загнути ударом зубила або викрутки бортик гайки так, щоб вона не могла мимовільно відкрутитися;
  • поставити на місце захисну заглушку;
  • опустити і прибрати домкрат.

Якщо люфт і шум таким чином усунути не вдається, необхідно замінити підшипник.

Що необхідно для заміни підшипника

Процедура заміни досить проста. Щоб замінити підшипник маточини ВАЗ 2107, знадобляться:

  • набір торцевих ключів;
  • викрутка;
  • зубило;
  • молоток;
  • пасатижі;
  • надставка для вибивання обойми підшипника;
  • новий підшипник, сальник і мастило;
  • ганчір’я;
  • гас.

Робота проводиться на підйомнику або після підняття переднього колеса домкратом.

Заміна підшипника ВАЗ 2107

  • підняти автомобіль на підйомнику або “вивісити” колесо за допомогою домкрата;
  • викрутити болти кріплення колеса;
  • зняти колесо;
  • відкрутити болти кріплення супорта;Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • демонтувати гальмівний супорт;

[Tip] Рада: щоб не пошкодити гальмівний шланг, знятий супорт треба акуратно вивісити і зафіксувати дротом. [/ Tip]

  • підчепити викруткою захисний ковпачок маточини і зняти його (іноді для цього необхідно використовувати і молоток);Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • випрямити вм’ята бортик ступичні гайки, який запобігає її мимовільне відкручування;Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • відкрутити і зняти шайбу гайку;
  • зняти маточину з автомобіля;Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • витягнути сепаратор підшипника;
  • вийняти кільце, що розділяють зовнішній і внутрішній підшипники маточини;Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • вибити обойми підшипників з посадкового місця, використовуючи надставку і молоток;Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • ретельно очистити місце установки підшипників від старого мастила і забруднень, використовуючи ганчір’я і гас;
  • запресувати обойми зовнішнього і внутрішнього підшипника
  • ретельно змастити внутрішній сепаратор;
  • вставити внутрішній сепаратор;
  • заповнити межподшіпніковое простір мастилом приблизно на 40%;Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • вставити розділову кільце;
  • запресувати новий сальник;
  • встановити маточину на вісь;
  • змастити зовнішній сепаратор;
  • вставити зовнішній сепаратор;
  • встановити зовнішній сепаратор на місце;
  • поставити на місце шайбу і затягнути гайку маточини до упору;
  • домогтися вільного обертання маточини при відсутності люфту, плавно відкручуючи гайку;
  • загнути ударом зубила або викрутки бортик гайки, запобігши тим самим її відкручування;
  • встановити на місце гальмівний супорт і затягнути гайки кріплення;
  • встановити захисний ковпачок;
  • поставити колесо на місце і затягнути колісні болти;
  • опустити автомобіль.

Заміна підшипника передньої маточини ваз 2107 завершена і автомобіль готовий до експлуатації.

Поради з приводу заміни підшипника

  • Після невеликого пробігу (приблизно 200-300 км) слід перевірити люфт підшипника маточини і при необхідності усунути його, підтягнувши гайку.
  • Своєчасне усунення люфту – гарантія довгої служби підшипника.
  • Після заміни підшипника слід перевірити параметри розвалу-сходження передніх коліс.

Заміна підшипника ваз 2107

Доброго времени суток шановний читачу. Процес заміни переднього підшипника на класиці не складний. При наявності інструменту і вільного часу з цією процедурою може впоратися кожен. У цій статті ти дізнаєшся:

  1. Як визначити, що ступичний підшипник зламався?
  2. Підшипник якої фірми вибрати?
  3. Який інструмент знадобитися?
  4. Як замінити ступичний підшипник і як його відрегулювати.

Ознака несправності підшипника ВАЗ класика

Несправний підшипник зазвичай видає сторонні звуки у вигляді гулу або скреготу, а так само колесо може бовтатися на такому підшипнику з – за вироблення або через погано затягнутою ступичні гайки.

Для діагностики підшипника досить вивісити колеса (або кожне окремо) і покачати колесо в різні боки. Якщо люфт при погойдуванні присутній у всіх площинах (поворот колеса вліво-вправо і нахил вгору-вниз), ступичний підшипник можливо під заміну. Але так само люфт може бути і через втомлених сайлентблоков або кульових.

Для виключення несправності підвіски потрібен другий чоловік, який буде дивитися хитається колесо разом з поворотним кулаком або ходить окремо від нього.

Якщо колесо ходить окремо від поворотного кулака, ось тоді несправний точно ступичний підшипник (в такому випадку підтяжка ступичні гайки може ненадовго врятувати ситуацію).

Ознакою несправності можуть бути і сторонні звуки під час обертання колеса (зазвичай гул, іноді скрегіт) або його нерівномірне обертання.

Визначити несправний підшипник можна ще й по черезмерно гріється колесу (наприклад якщо передній правий диск колеса набагато тепліше переднього лівого). Але не можна порівнювати по температурі задні і передні колеса тому на них стоять гальма різної конструкції.

І так, підведемо підсумки всього прочитаного. Ступичний підшипник змінюється якщо:

  • Колесо бовтається окремо від поворотного кулака.
  • Чути гул, скрегіт при обертанні колеса.
  • Колесо крутиться нерівномірно.
  • Колісний диск сильно гріється.

Який фірми вибрати ступичний підшипник на ВАЗ 2107, 2106?

На вазівську класику досить великий вибір підшипників. Тут кожен вибирає для себе сам, взяти подорожче, але надійніше або ж дешевше, але проїхати на ньому менший кілометраж.

Добре зарекомендували себе фірми виробляють підшипники:

Підшипники передньої маточини ВАЗ 2107 розміри

У таблиці наведено розміри для підшипників передньої маточини автомобіля ВАЗ сімейства класики.

Як замінити ступичний підшипник на ВАЗ 2106, 2107?

Ми визначили, що несправний саме ступичний підшипник, купили новий і готуємо інструменти для роботи:

  1. молоток
  2. пассатижи
  3. Набір торцевих ключів
  4. Викрутка ударна (по якій можна бити і вона не зламається) 
  5. Оправлення для запресовування нових обойм підшипників
  6. Головка на 27 з великим комірчиком (для ступичні гайки)

Зняття підшипника

В першу чергу знімаємо ковпачок, що закриває ступичні гайку. Далі вирівнюємо завальцьовані краї ступичні гайки і відкручуємо її.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Вивішуємо колесо і відкручуємо гальмівний супорт.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Можна зняти маточину разом з гальмівним диском.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Витягуємо кільце розділяє Сепоратори.

Дістаємо внутрішній і зовнішній сепаратори і вибиваємо їх обойми.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Прочищаємо маточину від старого мастила і бруду.

Установка нового підшипника

Установка відбувається в зворотному зняттю порядку.

Акуратно через оправлення (стару обойму на крайній випадок), запресовувати нові обойми, попередньо змастивши їх стінки моторним маслом або литолом.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Встановлюємо розділову кільце.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Рясно змащуємо внутрішній сепаратор литолом, ставимо його на місце і закриваємо сальником. Заповнюємо трохи менше, ніж на половину маточину литолом і ставимо її на поворотний кулак.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Змащуємо зовнішній сепаратор і ставимо його на місце.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Тепер закручуємо ступичні гайку, але не до кінця. Ставимо гальмівний супорт, прикручуємо колесо.

Коли все старі запчастини поміняли на нові, потрібно відрегулювати

Регулювання підшипника маточини на Ваз 2107.

Ступичні гайки повинна бути затягнута так, що б колесо не бовтався і вільно крутилося. Тобто обертаємо колесо і підтягуючи або послаблюючи гайку шукаємо таке її положення в якому колесо не буде бовтатися і буде вільно обертатися.

Заміна підшипника передньої маточини ВАЗ 2107, регулювання

Заміна підшипника передньої маточини ВАЗ 2107 процедура не складна і впоратися з таким ремонтом при бажанні може будь-який водій. Як то кажуть, було б бажання, та й можна заощадити на сервісі.

Ослаблення затягування підшипників призводить до посиленого їх зносу. При цьому порушується регулювання розвал-сходження коліс, а це збільшений знос гуми, нерівномірний знос передніх гальмівних колодок і додайте до цього погіршення керованості. Ну а руйнування підшипників при русі автомобіля, може привести до аварії.

Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт

Комплект підшипників переднього колеса з сальником

симптоми

Основним симптомом несправності і необхідності заміни передніх підшипників ВАЗ 2107 є сильний шум при русі машини з лівого або правого боку. Гул з’являється при збільшенні швидкості автомобіля, наприклад при перевищенні 50 км / год.

діагностика

Для визначення чи потрібна заміна підшипника маточини переднього колеса ВАЗ 2107 чи ні потрібно:

  • піддомкратити машину;
  • підставити по нижній важіль упор і опустити а / м (робиться для того, щоб виключити качку в сайлетблоках);
  • взявшись за колесо краще зверху і знизу, покачати його.

При цьому ніякого люфту не повинно бути. Прокрутивши колесо, повторіть операцію. Розкрутіть колесо, при його обертанні не повинно з’являтися жодних шумів. Якщо люфту немає, а шум з’являється, то однозначно підшипники потрібно міняти.

регулювання

Регулювання після заміни підшипників передньої маточини ваз 2107 при ТО або появи шуму починають як при діагностики з «вивішування» колеса. далі:

  1. затягуємо гайку до упору, але не сильно;
  2. обертаючи колесо і відпускаючи гайку, шукаємо положення, при якому обертання його буде досить вільним, і при цьому люфт буде відсутній;
  3. Контр гайку.

Однак потрібно додати, що якщо після підтяжки гайки люфт зник, а шум немає, то підшипники також слід поміняти.

Інструменти

Для ремонту нам знадобляться:

  • молоток;
  • ключі 17, 27;
  • пасатижі;
  • зубило;
  • плоска викрутка;
  • нові підшипники, зовнішній – номер 6-7804У, внутрішній – номер 6-7805У;
  • ганчірка.

Як замінити підшипники

Як і в разі діагностики починаємо ремонт з піддомкрачування машини і зняття колеса. далі:

  • відкручуємо супорт і підвішуємо його щоб не заважав;
    Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • знімаємо кришку гайки на ступиці;
    Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • відкручуємо ключем на 27 гайку;
  • знімаємо шайбу;
  • знімаємо маточину з прикрученим гальмівним диском;
    Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонтЗаміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • знімаємо сепаратор малого підшипника;
  • знімаємо сальник;
  • знімаємо сепаратор великого підшипника;
  • знімаємо обойми знімачем або вибиваємо молотком і зубилом;
    Заміна підшипника передньої маточини на ваз 2107. Класичний ремонт
  • видаляємо з маточини і ковпачка старе мастило.

Збірку виробляємо в зворотній послідовності.

  • запресовувати обойми підшипників;
  • змащуємо і встановлюємо сепаратор внутрішнього підшипника;
  • встановлюємо сальник;
  • ставимо маточину на місце;
  • змащуємо сепаратор зовнішнього підшипника і встановлюємо на місце;
  • ставимо притискну шайбу;
  • закручуємо гайку;
  • прикручуємо на місце супорт.

На цьому заміна переднього підшипника ВАЗ 2107 завершена і залишається відрегулювати затяжку гайки, робиться це, як я вже описав вище.

Відео по темі:

Корисні поради

  1. не міняйте один підшипник;
  2. не ставте старий сальник;
  3. після пробігу в сотню кілометрів перевірте і при необхідності відрегулюйте підшипники знову.

Заміна підшипника Ваз 2107

Ходова частина автомобіля ВАЗ 2107, як і всіх класичних моделей, не відрізняється складністю конструкції, але при цьому цілком відповідає кілька завищеним вимогам по витривалості, які пред’являють нам дорожні покриття. У сімки надійна і проста підвіска важеля, але і вона не вічна, і може нагадувати про себе час від часу постукуваннями і поскрипування.

зміст:

Ознаки відслужило термін підшипника

На стукіт підвіски і люфти в рульовому управлінні ми звертаємо увагу відразу, і намагаємося якомога швидше знайти і знешкодити втомлену деталь. Зовсім по-іншому поводиться підшипник передньої маточини. В результаті зносу він не відразу проявляє свою втому, а поступово. При правому повороті починає гудіти лівий ступичний підшипник, а при лівому – навпаки.

Цілком можливо, що послабилася гайка регулювання підшипника, але тоді гул повинен супроводжуватися постукуванням. Це просто визначити, перевіривши люфт на передньому колесі.

важливо

Для цього вивісимо автомобіль на домкрат і візьмемо руками колесо за нижню частину і за верхню, потім покачаємо. Якщо люфт є, тоді досить буде підтягнути регулювальну гайку з моментом 2 кг / см і законтрить її тупим зубилом.

Якщо після цього гул триває, значить підшипник своє відкатав, і його потрібно замінити.

Демонтаж передньої маточини ВАЗ 2107

Перед тим, як почати роботу, встановимо автомобіль на рівну площадку, зафіксуємо задні колеса противідкотними черевиками і затягнемо ручник.

Після цього домкрачувати переднє колесо домкратом, але бажано під нижній важіль поставити підставку після того, як ми знімемо колесо.

Послаблюємо домкрат, основна маса автомобіля доводиться на підставку, і тепер автомобіль зафіксований надійно.

  1.  Знімаємо за допомогою тупого зубила або викрутки захисний ковпак маточини.
  2. Знімаємо передній гальмівний супорт. Для цього буде потрібно демонтувати гальмівні колодки. Расшплінтовиваем палець колодок, виймаємо його, а потім можна монтуванням або великою викруткою втиснути поршні в супорт. Після цього можна вийняти гальмівні колодки.
  3.  Передній гальмівний супорт кріпиться до цапфи двома болтами, які потрібно відкрутити. Щоб не від’єднувати супорт від гальмівної системи, на дроті підвішуємо його так, щоб гальмівний шланг не мав натягнутий.
  4. Приступаємо до маточини. Головкою на 27откручіваем гайку регулювання і кріплення маточини. Щоб не було несподіванок, нагадаємо, що на правому колесі – ліве різьблення, а на лівому – права. Переплутати важко. Зорієнтувавшись по сторонах світу, відкручуємо гайку.
  5.  Знімаємо маточину з цапфи і кладемо її на горизонтальну поверхню.

Заміна підшипника ВАЗ 2107

для заміни підшипників маточини задньопривідних моделей ВАЗ, краще мати набір оправок і вибивачів для випрессовкі і запресовування обойм підшипника. Або хоча б лещата. Але якщо всього цього немає, впораємося голими руками. Робити це будемо в наступній послідовності:

  1.  Видавлюємо сальник з маточини за допомогою монтування або широкої викрутки. Трястися над ним не потрібно, при заміні підшипника сальник теж потрібно змінювати, так що видалення сальника з певною часткою здорового цинізму тут виправдано.
  2.  Будь-яким інструментом вибиваємо старі обойми з маточини, після чого уважно оглядаємо маточину зсередини і промиваємо соляркою або бензином, щоб видалити залишки старого мастила і бруд. Бажано після цього протерти посадочні місця дрантям.
  3.  Запресовувати обойми нових підшипників в маточину. В принципі, для цього існують проставки і оправлення, але якщо все зробити акуратно, то можна впоратися молотком. Для остаточної усадки обойми використовуємо стару обойму.
  4. Коли обойми на місці, рясно промазуємо їх Литолом 24, але в міру.
  5.  Дуже акуратно встановлюємо сальник. Для цього теж є спеціальні оправлення, але якщо не старатися молотком і запресовувати рівномірно, то за новим сальником бігти не доведеться.

Підшипник на місці.

Регулювання підшипника маточини ВАЗ 2107

Встановити підшипник – півсправи. Головне його правильно відрегулювати, і поставитися до цього серйозно. Інженери на ВАЗі не дарма отримували свою зарплату в 120 радянських рублів, і не дарма написали про те, що момент затяжки гайки повинен бути в межах 1,9-2,0 кгс / м. На око затягнути гайку не вийде ні у кого, тому для цього використовують динамометрический ключ.

Після затяжки з потрібним моментом прокручуємо колесо в обидві сторони, а потім відпускаємо гайку на 15-20 градусів.

Перевіряємо маточину на наявність люфту, якщо його немає, тоді гайку можна завальцовивается тупим зубилом, набити мастилом ковпачок і закрити його.

Збірка передньої підвіски виробляється в зворотному порядку, а заміна мастила в підшипнику – кожних 20 000 км пробігу. Прислухайтеся до підшипників, і удачі на дорогах!

Читайте також Заміна хрестовини карданного валу ВАЗ 2107, безшумні замки на ваз 2107, Таблиця розмірів підшипників

Заміна підшипника ВАЗ 2107 (фото і відео)

Проблеми з передньої маточини ВАЗ 2107 можуть стати причиною серйозних неприємностей як з самим колесом (підвищений знос гуми), так і з гальмівними колодками і диском. Основною причиною таких проблем може стати зношений або пошкоджений підшипник передньої маточини.

діагностика несправності

Для перевірки ступичні підшипників передньої маточини ВАЗ 2107 необхідно виконати наступні дії:

  • Переднє колесо вивішується на домкраті, попередньо зробивши відповідні заходи безпеки: постановка на ручник, противідкатні башмаки під задні колеса;
  • Під нижній важіль встановлюється надійну опору і автомобіль знімається з домкрата. Для додаткової безпеки рекомендується встановити упор під кузов, що страхує від можливого падіння в разі зісковзування важеля з упору. Ця дія часто упускають, хоча воно дуже важливо для правильної діагностики.
  • Взявшись руками за верхню і нижню частину колеса, здійснюють руху від себе / до себе. Не повинно бути ніякого люфту, стуку.
  • Необхідно прокрутити колесо. При наявності проблем з підшипниками можуть з’явитися стукіт, гул, скрегіт.

регулювання підшипників

Найчастіше з’явився люфт можна усунути, підтягнувши гайку маточини. Для цього необхідно повністю затягнути гайку, потім поступово її відпускати доти, поки колесо не почне вільно крутитися, і при цьому буде повністю відсутні люфт. Таке регулювання можлива при незначному зносі підшипника.

заміна підшипників

Процедура нічим не складніше інших, пов’язаних з ремонтом автомобіля ВАЗ 2107. Після вивішування на домкраті і зняття колеса, виконується безпосередньо заміна. Спочатку знімають супорт, відкрутивши болти його кріплення. Гальмівний шланг знімати необов’язково, досить акуратно підвісити супорт, щоб він не заважав працювати.

Далі, необхідно за допомогою плоскої викрутки підчепити ковпачок, що закриває гайку, і зняти його. Відкрутивши ступичні гайку і вийнявши шайбу і сепаратор, можна зняти маточину з гальмівним диском. Далі все просто:

  • Виймаємо сальник;
  • Витягуємо сепаратор;
  • Виймаємо кільце, що розділяє внутрішній і зовнішній підшипник;
  • За допомогою надставки потрібного розміру і звичайного молотка вибиваємо обидві обойми.

Установка нових підшипників та збирання маточини відбувається в зворотній послідовності. Перед складанням необхідно видалити старе мастило, ретельно промивши всі деталі.

  • Запресовувати обойми нових підшипників;
  • Змащуємо і встановлюємо внутрішній сепаратор;
  • Вставляємо кільце;
  • Запресовувати сальник.

Залишилося одягнути маточину на місце і прикрутити супорт. Вставивши на місце попередньо змащений сепаратор зовнішнього підшипника і завзяте кільце, закручуємо гайку маточини до упору. Поступово відпускаючи гайку, добиваємося вільного обертання колеса при повній відсутності люфту. Таким чином, підшипник працює в нормальному режимі, значить саме в такому положенні потрібно законтрить гайку.

Із захисного ковпачка видаляємо відпрацьовану змащення і накладаємо нову, після чого одягаємо його на маточину. Ставимо на місце і прикручуємо колесо, знімаємо машину з домкрата. Справу зроблено, несправність успішно усунута, заміна виконана. Після невеликого пробігу рекомендується перевірка маточини на відсутність люфту, при необхідності – регулювання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…