Сьогодні притягли одного зі старих клієнтів на Пріорі, як з’ясувалося заклинило помпа порвала ремінь і як наслідок загнулася клапана.

Але прогрес на АвтоВАЗі не стоїть на місці і якщо на двигунах десятого сімейства просто гнуло клапана, то на пріоровскій 126-их ще й шатуни втрачають центрування і, якщо їх не поміняти велика ймовірність того що двигун почне їсти масло і відповідно ваші гроші. Слава конструкторам АвтоВАЗу!

Але немає зле без добра, є комплекти поршнів на 126-е мотори з проточками що не гнуть клапана. У даній статті ми опишемо процедуру ремонту головки блоку циліндрів, після обриву ременя ГРМ, а так само заміну поршневої. Зняття і установка ременя ГРМ описано в цій статті, тому на ній докладно зупинятися не будемо.

Для виконання даної процедури наявність динамометричних ключів обов’язково!

починаємо розбирати

Для початку зливаємо масло і антифриз. Знімаємо захисну кришку, повітряний фільтр з патрубками, від’єднуємо роз’єми котушок запалювання, тросик газу і дросельний вузол.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Знімаємо корпус термостата і попутно від’єднуємо всі ліпші роз’єми і патрубки. Всю заважає нам проводку прибираємо в сторону акумулятора.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Знімаємо генератор. Відкручуємо вісім гайок на тринадцять тримають впускний колектор і знімаємо його. Відвертаємо все болти кріплять клапанну кришку, а так само бічну опору двигуна.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Відкручуємо вісім гайок і знімаємо випускний колектор.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Знімаємо ремінь ГРМ, шківи распредвалов і помпу.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

У три проходи, щоб не деформувати деталь, спочатку послаблюємо, а потім відкручуємо двадцять болтів корпусу підшипників распредвалов, головка на вісім. Обов’язково в послідовності вказаній на фотографії.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Знімаємо корпус підшипників. Знімаємо розподілвали, на распредвали впускних клапанів є відмітний бортик.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Так само в кілька проходів спочатку послаблюємо, а за тим відкручуємо десять болтів кріплення ГБЦ. Обов’язково в послідовності вказаній на фотографії.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Знімаємо головку блоку циліндрів. Всі шістнадцять клапанів в заміну.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

ремонт ГБЦ

Все гидрокомпенсатори маркуємо цифрами за допомогою звичайного канцелярського штриха і прибираємо подалі. Витягнути їх допоможе звичайний магніт.

Рассухаріваем клапана і знімаємо маслос’емниє ковпачки (сальники клапанів), клапана в металобрухт, сальники в сміття. Вичищаємо всі канали. Головку відвозимо на шліфування, про всяк випадок.

Промивши після шліфування ще раз гасом і продув повітрям починаємо збирати.

Свіжокупленими клапана розставляємо в послідовності, в якій вони будуть стояти в ГБЦ і по черзі починаємо притирати. Стрижень клапана змащуємо чистим маслом, а на кромку наносимо притирочную пасту.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Вставляємо клапан на своє місце і одягаємо на стрижень клапана пристосування для притирання клапанів. У магазинах продається пристосування для ручної притирання, але оскільки на дворі двадцять перше століття механізіруем процес. Беремо старий клапан і відрізаємо від нього стрижень, на нього підбираємо гумову трубку такого діаметру, що б одягалася з натягом.

Стрижень в реверсивну дриль, один кінець трубки на нього, інший на притираються клапан. На малих обертах починаємо притирати клапан, постійно змінюємо напрямок обертання і періодично то притискаємо його до сідла то послаблюємо зусилля. В середньому на клапан йде секунд двадцять. Виймаємо його і протираємо.

Клапан вважається притертими якщо на фаске з’явилася рівномірна сіра смужка завширшки не менше 1,5 мм.

  • Така ж смужка повинна з’явиться на сідлі клапана.

Відео притирання клапанів вручну

Для шістнадцяти клапанної головки все те ж саме тільки клапанів в два рази більше.

Після притирання все клапана і сідла ретельно протираємо і промиваємо гасом, щоб видалити залишки притирочное пасти. Перевіряємо на герметичність. Закручуємо старі свічки і ставимо все клапана на місце. Наливаємо гас і чекаємо три хвилини, якщо гас не втік все добре, в іншому випадку перетираємо клапана на цьому циліндрі.

  1. Нам довелося перетерти ще раз чотири клапана, після чого гас перестав тікати.
  2. Набиваємо нові сальники клапанів.

Вставляємо клапана на місце і засухаріваем. Перед цим стрижні клапанів змащуємо чистим маслом. Змастивши чистим маслом ставимо на місце гидрокомпенсатори і накривши чистою тканиною прибираємо головку з очей геть. З ГБЦ закінчили.

Переходимо до блоку циліндрів

Знімаємо піддон. Повертаючи колінвал як нам зручно відкручуємо по два болта на кожній кришки шатуна. Використовуємо для цього головку TORX E10.

Поршня разом з шатунами виймаємо. Для цього знизу дерев’яною ручкою молотка впираємося в шатун і злегка постукуючи вибиваємо його наверх. Знімаємо старі вкладиші і по маркування на них купуємо такого ж розміру нові.

Ось ще один камінь в город АвтоВАЗу, машина у власника з салону і в мотор не разу не лазили, але три поршня були групи «В» а один «С». Виходить, що на заводі один циліндр трохи переточити і просто сунули туди збільшений поршень, немає слів.

Зверніть увагу

Варіантів немає, беремо групу «С», що не точити же мотор через це. Корінні вкладиші так само чіпати не будемо.

Купуємо нову поршневу групу, не гнуться клапана, шатуни і шатунні вкладиші.

Усуваємо поздовжній люфт коленвала

На даному моторі він був помічений. Що б усунути його замінимо наполегливі півкільця. У наявність є стандартні і ремонтні розміри. Беремо перший ремонтний розмір, якщо будуть туго заходити трохи сошліфуем. Відкручуємо середній корінний підшипник і акуратно штовхнувши викруткою зрушуємо півкільця. Мітка на ньому вигляді трьох зарубок, зображена нижче.

Коли півкільце трохи вийшло провертає коленвал, він виштовхне його. Півкільця двох видів спереду біле і жовте ззаду, канавки на них повинні дивитися в бік щік клонували.

Ставимо як знімали нові півкільця, якщо вони заходять з великим зусиллям можна їх трохи шлифануть на дрібному абразивному бруску, тільки не з боку канавок. Перевіряємо люфт. Затягуємо корінний підшипник моментом 8 кгс * м.

збираємо поршневу

Зверху на поршні вибита стрілка, вона повинна бути спрямована до передньої частини двигуна. А на шатуне є мітки, які повинні дивитися в свою чергу так само. Не переплутайте!

Вставляємо одне стопорне кільце в паз на поршні. Вставляємо шатун в поршень і змастивши свій і поршневий палець маслом вставляємо його на своє місце. Вставляємо другу стопорне кільце.

Дана операція хоч і здається простою, але помучитися доведеться.

Оглядаємо зібрану конструкцію все стопорні кільця повинні бути чітко в своїх канавках, в іншому випадку вискочив кільце на працюючому двигуні може накоїти чимало лиха.

Після складання потрібно відламати кришку шатунного підшипника, оскільки шатун виконаний у вигляді одного цілого. На наших машинах так. Для початку викручуємо болти.

Вставляємо в тески шатун на рівень мітки показаної на малюнку чорною стрілкою і злегка його затискаємо, потім легким рухом руки відламує. У перший раз дуже страшно.

Приставляє кришку на місце і закручуємо болти, щоб в подальшому не переплутати.

Перевіряємо тепловий зазор в поршневих кільцях

Розкладаємо кожен комплект кілець до кожного циліндра. Надалі місцями їх не змінюємо. По черзі кожне кільце засовуємо в свій циліндр і трохи проштовхує його поршнем приблизно на середину.

  • Щупами заміряємо зазор.
  • Номінальний зазор:
  • Верхнє компресійне кільце 0.04 – 0,075
  • Нижнє компресійне кільце 0,03 – 0,065
  • Маслос’емноє 0,02 – 0,055

Максимальний зазор для все 0,15. Але це пахне вже расточкой.

Встановлюємо нові кільця

Спочатку встановлюємо розтискних пружину маслос’емного кільця, потім саме кільце. Замок маслос’емного кільця повинен дивитися в протилежну сторону замку пружини.

Після встановлюємо нижню компрессионное і нарешті верхнє компресійне кільце. На кільцях обов’язково вибито напис «ТОР», вона повинна дивитися вгору.

Кільця в канавках поршня повинні обов’язково легко обертатися.

збірка двигуна

Протираємо чистою ганчіркою шийки коленвала, дзеркало циліндрів і посадочні місця шатунних вкладишів, їх речі можна і знежирити. Вкладаємо нові вкладиші в шатун і кришку, так що б вусики вкладишів увійшли в пази.

Змащуємо чистим маслом вкладиші, шийки коленвала і циліндри. Розгортаємо поршневі кільця замками так як показано на малюнку, кут між ними повинен складати 120 градусів.

Одягаємо на поршень оправлення для стиснення кілець, попередньо змастивши її зсередини щирим маслом. Не забуваючи про напрямок, стрілка на поршні повинна бути спрямована до передньої частини двигуна, ставимо його в свій циліндр.

важливо

Колінвал провертає таким чином, щоб шатунная шийка була в самому низу. Акуратно постукуючи дерев’яною ручкою молотка проштовхує поршень в циліндр.

Знімаємо оправлення і штовхаємо поршень вниз до моменту, коли шатун сяде на колінвал. Знизу ставимо кришку шатунного підшипника, пам’ятаємо про мітки. Затягуємо болти кріплення кришки шатуна моментом 5 кгс * м.

Теж повторюємо з усіма іншими циліндрами.

Ставимо на місце все що зняли знизу. Зверху продуваємо і очищаємо отвори під болти кріплення ГБЦ. Ставимо нову прокладку ГБЦ і саму головку. Змащуємо болти тонким шаром масла, головне без фанатизму. Болти затягуємо в кілька проходів в порядку зворотному відкручування, дивись фото на початку статті. Послідовність затягування наступна:

  1. спочатку все затягуємо моментом 2 кгс * м
  2. потім все затягуємо моментом 7 – 8 кгс * м
  3. доворачивать на 90 градусів
  4. ще раз повертають на 90 градусів

Ставимо гидрокомпенсатори, розподільні вали і кришку підшипників распредвала. Всі поверхні, що труться змащуємо чистим маслом. Перед установкою кришки підшипників распредвала змащуємо тонким шаром герметика периметр і обідки навколо свічкових колодязів. Затягуємо болти кришки підшипників, в порядку зворотному розкрутки, моментом 2 кгс * м, дивись фото на початку.

Ну і далі встановлюємо всі деталі в порядку зворотному зняттю. Заливаємо все рідини і заводимо, завестися може не відразу, це нормально. При першому запуску диміти буде добре, поки не обгорить масло на циліндрах, дивимося що б згасла лампа тиску масла. Даємо попрацювати хвилину і глушимо, дивимося раптом десь що потекло.

Заводимо ще кілька разів постійно збільшуючи інтервал роботи, доводимо до робочий температури, постійно перевіряючи масло і антифриз, так само звертаємо увагу на те що б не з’явилися сторонні шуми. Даємо відпочити годинку і знову на холостий хід десь на годинку, постійно контролюємо температуру.

Ну а далі обкатка якщо точили, якщо немає, то можна їхати тільки першу тисячу кілометрів намагатися не піднімати обороти вище 3000 ну і не тягати на буксирі.

Удачі на дорогах. Ні цвяха, ні жезла.

Безвтиковие поршні. Що це? Які краще і чи можна встановити на ПРІОР?

Продовжуємо тему, розпочату в статті про порваний ремінь ГРМ, а саме я вирішив розповісти про поршневу групу. Як себе убезпечити від прориву ременя і як наслідок загнутих клапанів? Є одна хитрість це спеціальні проточки зверху на порушених, в гаражах їх називають «безвтиковие», не знаєте що це таке? Тоді читаємо цей матеріал …

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

ЗМІСТ СТАТТІ

  • Корпус і будова
  • причини установки
  • Проточка зверху
  • плюси
  • мінуси
  • Установка на ПРІОР

Вирішив я розповісти про проточках на верхній частині поршневої групи – докладніше. А саме як все це справа працює і чи потрібно встановлювати на свій автомобіль такі типи – або можна їздити зі звичайними і не париться? Для початку опишу сам поршень.

Корпус і будова

Являє собою, майже точну копію звичайного поршня автомобіля, тільки з однією відмінною рисою – в верхній частині замість звичайного «дзеркала» з’являються спеціальні поглиблення, для збільшення терміну служби як деяких частин ГРМ, так і самих поршнів.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

причини установки

Тут хлопці все індивідуально, як я вже писав у багатьох статтях якщо дотримуватися регламенти по проходженню технічного обслуговування, ставити оригінальні або якісні запчастини, то ваш «залізний кінь» вас не підведе – агрегати будуть працювати в штатних режимах.

Однак завжди хочеться заощадити або ж «протюніть» свій автомобіль, але тут виникає деякі питання. А саме:

1) Якщо економимо зокрема на системі ГРМ (ремінь та інші ролики) встановлюючи неякісні деталі – то інтервал заміни їх набагато падає. Наприклад, стандартно на наших ВАЗ змінюють ГРМ приблизно через 30 – 50 000 км, якщо встановили дешеві «неоригінальний» може проїхати близько 5000 – 10000 км, а може і менше.

2) Також деякі «народні тюнери», які намагаються вичавити з наших ПРІОР більше потужності нерідко встановлюють повітряні компресори на мотори. Але велика частина деталей не розраховані на такі обороти (7000 – 9000), як не розрахована і система газорозподільного механізму. Як ви здогадалися – сполучна ланка ремінь просто рве.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

І що ж робити? Адже хочеться економити і ганяти? Вихід є (блін прям як в рекламі) – «безвтиковие поршні»!

Проточка зверху

Безвтикавимі їх називати не літературно, але по «гаражному» – тебе відразу зрозуміють і оцінять твій технічний потенціал! Назва ця пішла від простий виверти – поршень не зустрічається з клапаном за допомогою спеціальної проточки зверху – тобто клапан НЕВТИКАЕТСЯ в поршень, ось вам і назва.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Однак якщо розповісти технічно і літературно правильно, то виходить що – у верхній частині на поршні присутні кілька проточек. Їх кількість може бути різний – від 2 до 4 штук. Саме завдяки цим проточков ці два елементи двигуна не зустрічаються. Тобто правильно назвати – поршень з проточками.

плюси

Що й казати – така система дуже витривала. Навіть якщо у вас рветься ремінь ГРМ і верхній розподільний вал з комплектом клапанів, завмирають на місці.

А поршень йде знизу штовхається колінчастим валом, то ніякої катастрофи не станеться – вони просто проваляться в проточки і все буде в порядку.

Тобто просто тягнемо машину на СТО вам відновлюють механізм ГРМ і ви їсте далі. ДУЖЕ великий плюс.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Відразу хочу відзначити – що якщо таких проточек немає, то ви потрапляєте на дуже неприємний ремонт. Можна і поршні міняти, і пастель «распред.вала» я вже мовчу про ГРМ з усіма наслідками, що випливають.

Ремонт, наприклад на іномарку класу «С» або «D» може варіюватися від 30 000 рублів і вище! Тому багато і замислюються про установки «безвтикових» поршнів з ними спиться спокійніше – ну обірвалася система ну і що, проточки врятують.

Але якщо подумати про мінуси, вони також є і для багатьох виробників вони істотні!

мінуси

Під час появи багатьох двигунів АвтоВАЗ, для передньопривідних автомобілів, інженери оснащували поршні такими проточками вже з заводу. Тобто цей ресурс уже був закладений в виробництво, зв’язувався такий тюнінг з установкою ременя ГРМ, замість ланцюга, а так як він менш надійний – просто страхувалися. Так було і у багатьох іномарок тих часів (не у всіх, але у великої кількості).

Однак нічого не стоїть на місці все розвивається. Ось і дійшли руки до самого поршня, справа в тому, що якщо його максимально полегшити то двигун набуває додаткову потужність, як запевняють деякі виробники можна досягти приблизно 5 – 7% від потужності, це дуже суттєво!

Порада

1) Поршень з проточкою назвати легким язик не повертається! Для того, щоб проїхати в верхній частині (зробити проточки) вам потрібно мати товсту верхню частину, що значно ускладнює поршень, що відповідно прибирає потужність.

2) Також проточки погано впливають на стиск паливної суміші. Що також «з’їдає» потужність. Загалом якщо підвести підсумок, установка такого поршня відбере у двигуна ті ж 5 – 7% його потужності. А тепер уявіть, якщо мотор в 150 к.с., установка таких варіантів відбере у нього 10,5 к.с.

  • 3) Ще один мінус це більша витрата палива, так як обсяг камери збільшений – нехай на трохи але все ж.
  • 4) Падає і компресія, через більшого обсягу.
  • 5) Збільшується і детонація, через не такого рівномірного розподілу ваги поршня.
  • Ось і відмовляються багато виробників від такої затії, все на догоду продуктивності, економічності і еластичності агрегатів.
  • Тут як то кажуть, потрібно вибирати – або максимальна продуктивність, або безпеку.

Установка на ПРІОР

Як і обіцяв, опишу установку на наш ВАЗ (ПРИОРА), бо вона одна з найбільш купованих авто в нашій країні і у неї часті проблеми з ГРМ. Багато хто відразу поставлять запитання – а гніт у неї клапана при обриві, читаємо відповідь тут.

В принципі ніяких складнощів тут виникати не повинно, однак зробити самому у себе у дворі це практично не можливо! Потрібно буде розбирати двигун.

1) Купуємо безвтиковие поршні, зазвичай комплект можна підібрати прямо під ваш розмір поршня. Тобто якщо у вас поршень 86 мм, то і безвтиковий можна взяти також 86 мм. Однак вам потрібно або точно знати розміри, або заміряти на СТО, при розборі. Вартість може варіюватися від 3000 до 6000 рублів за комплект.

  1. 2) Розбираємо двигун, щоб витягнути поршні, можливо знадобитися його зняття. (Звичайно, можна і не знімати, це на розсуд майстрів, є методи і так і так)
  2. 3) Знімаємо поршневу групу, міняємо на поршні з проточкою.
  3. 4) Далі збираємо двигун
  4. 5) Їздимо.

Багато водіїв жертвують потужністю в догоду більшої практичності – їх зрозуміти можна, особливо якщо подивитися на ринок запчастин. При обриві можна залетіти на такий ремонт, що мало не здасться, а так ви захищені.

Дивимося невелике, але корисне відео по темі.

Буду закінчувати, думаю продовження статті вам сподобалося. Читайте наш автоблог, оновлення майже кожен день.

Які поршня краще поставити на Ладу Пріору – вибір безвтикових поршнів

Навіть для відносно недавнього власника даної марки авто заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие швидко стає привабливою і привабливою.

Занадто все налякані численними страшними історіями про наслідки, які тягне за собою лопнув ремінь ГРМ. А вони досить сумні: внаслідок зустрічі поршнів з клапанами двигун отримує значні руйнування, ліквідувати які можна тільки шляхом капітального ремонту із заміною величезної кількості деталей.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие повністю усуває ймовірність зустрічі клапанів і поршнів. Виїмки на останніх досить глибокі, і при обриві злощасного ременя без праці запобігають катастрофічні наслідки.

Безвтикових поршні на Лада Пріора – які вибрати

Важливо знати: Вибір, звичайно, за вами, але наша рекомендація: СТІ уникати. З ціною цих безвтиковок не всі зрозуміло: в деяких областях вони найдешевші, в інших – дорожче навіть «Автрамат». Однак не варто спокушатися низькою вартістю – як би незабаром не довелося купувати нові. 

На російському ринку представлені 3 різновиди. СТІ. Проводяться за допомогою гарячого пресування.

  1. Власниками Пріор схвалюються не надто. По-перше, ступінь стиснення у них занизька, по-друге, площа камери згоряння занадто велика. Це позначається на ККД движка в сторону його зниження. Крім того, сплав, з якого вони виробляються, має знижений вміст кремнію (що робить поршні менш стійкими до температур) і нікелю (що зменшує їх ресурс). Додатковим мінусом є те, що на авто з встановленими СТІ занадто часто трапляються обриви приводного ременя кулачкового вала.
  2. «Автрамат» харківського виробництва робиться шляхом лиття. Поршні мають склад, в точності збігається з пріоровскій. Стиснення має розрахункові величини, ККД, хоч і знижений в рахунок збільшення площ на вибірки, але незначно – на 0,1 см2.
  3. Самарські. У них практично ті ж показники з «Автрамат». Поступаються деталі харківським за вагою: вони важче (це взагалі-то небажано). Зате виграють за ціною, оскільки стоять на третину дешевше.Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Відео: Безвтиковие поршні СТК і развесовка ШПГ

Безвтиковие поршні на Пріор 16 клапанів – порівняльні характеристики

Тепер хотілося б поговорити з вами про порівняльних характеристиках вище описаних безвтикових поршнів:

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильноЗаміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Маючи при зазначених недоліки вищу вартість, кований поршень СТІ програє «Автрамат» і СТК. При цьому відзначені випадки обриву ременя приводу кулачкового вала на Пріора з поршнями СТІ.

Відео: Переробка двигуна Пріори на безвтиковие поршні

Підтримай сайт – Поділися статтею в соціальних мережах:

Як поміняти поршні на Пріорі

Неодноразово говорилося про проблему, що лопнув ременя ГРМ (газорозподільного механізму) і системі клапанів на «Пріорі». Але при цьому опускався один аспект. Найчастіше при ударі страждають не тільки клапани, а й поршні “Пріори”. І їх теж доводиться міняти. Та й взагалі, це питання, заміна поршнів “Пріори”, варто розглянути пильніше.

Для чого змінюють поршні

Існують три причини, порухатися автовласника затіяти таку глобальну операцію:

  1. Несправність поршнів.
  2. Передбачлива заміна.
  3. Тюнінг двигуна.

Зараз коротко піде розбір цих причин.

несправність поршнів

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

передбачлива заміна

Найчастіше дбайливий власник «Пріори», знає про цю неприємну особливості двигуна ВАЗ 2170 і модифікацій, заздалегідь проводить заміну поршнів.

Тюнінг двигуна

Це в основному молодіжний варіант, хоча і не на 100%. багатьом хочеться отримати спорткар. А під рукою «Пріора». І тут починається тюнінг. Для збільшення потужності мотора є багато різних прийомів, і один з обов’язкових, це установка поршнів іншій конфігурації.

Важливо! У будь-якому випадку при заміні поршнів “Пріори” необхідно встановлювати нові, які мають спеціальну проточку під клапани, поршні. Це гарантує збереження системи газорозподілу в разі обриву приводного ременя ГРМ.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Ознаки несправностей, здійснення діагностики поршневої групи

Звичайно, якщо поршні зруйнувалися після удару по ГРМ, то автомобіль просто не заводиться, і все.

Але як визначити звичайний знос, або прогорание поршня, що вимагає його заміни? Першою ознакою можливого зносу поршневої групи служить падіння потужності двигуна.

Звичайно, це може бути ознакою і безлічі інших несправностей. Наприклад, системи подачі палива. Але перевірити стан поршнів “Пріори” не зашкодить.

Навіть в нинішній час, століття тотальної комп’ютеризації і повального застосування електроніки стан поршнів перевіряється старим, добрим компрессометром. Це манометр, забезпечений спеціальним клапаном який «збирає» тиск в циліндрах з декількох тактів.

Як виміряти компресію поршневий “Пріори”

Проводити цю роботу потрібно вдвох. Один з беруть участь в процесі знаходиться за кермом «Пріори». За сигналом напарника потрібно вичавити до упору педаль газу і включити стартер, обертаючи двигун до тих пір, поки другий учасник не дасть отмашку.Проверяющій компресію, попередньо вивернувши свічки запалювання, вставляє в місце, що звільнилося отвір наконечник компрессометра.

Увага! Професійні прилади мають гнучкий шланг і змінні втулки з різьбленням «під свічку», що набагато зручніше.

Після цього, подається сигнал і напарник обертає стартер. Прилад покаже стан поршнів, і вимагають вони заміни.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Зазвичай беруть ці деталі з маркуванням по номеру ремонту. Але ці деталі може визначити тільки досвідчений механік. Але є одна особливість яка неодмінно повинна бути у поршнів для заміни. Обов’язково має бути присутня проточка під клапани. При заміні на такі поршні, в разі обриву ременя нічого не постраждає всередині мотора.

Як замінити поршні

Це досить серйозна операція, що підходить до категорії капітального ремонту. Вона потребує докладання як вміння, так і просто фізичної сили. Крім того, досить великого обсягу інструментів і пристосувань. Що знадобиться ремонтникові:

  • Комплект поршнів для заміни з кільцями.
  • Пальці і стопори.
  • Сальники колінчастого вала.
  • Повний слюсарний набір ключів.
  • Знімачі стопорних кілець.
  • Молоток і вибивання.
  • Моторне масло.
  • Ємності для олії і антифризу.
  • Чистий ганчір’я.

Деякі аспекти будуть згадані коротко, так як описані в окремих статтях. Отже.

Роботу найкраще проводити на стаціонарному підйомнику. В крайньому випадку на добре обладнаній оглядовій ямі.

Підставивши ємності злити антифриз і масло з картера. Ці деталі досить докладно описані в окремих статтях. Як і зняття коробки передач (КПП). Яке йде наступним етапом. Після зняття коробки настає черга роботи з мотором.

Зверніть увагу

Відпускається ремінь генератора і викручується, голівкою на 17 болт кріплення демпфера. При знятті демпфера, його потрібно перевірити на необхідність заміни. Зняти кришку і послідовно ремінь і шестерню коленвала ГРМ.

Тепер викрутити все болти, що тримають піддон для масла. Демонтувати маслозаборнік. Ось тепер повністю відкритий доступ до колінчастого валу.

Ключем вивернути 10 болтів кріплення шийок 5 корінних вкладишів і відкласти їх убік.

Особливу увагу! Складати вкладиші потрібно обов’язково в такому порядку, якому вони були встановлені. Найкраще позначити маркером, щоб випадково не зробити заміну між собою, і встановити їх згодом у зворотному порядку. Кожен на своє місце. Інакше можна отримати передчасну вироблення поверхні колінчастого вала, що призведе до його заміни.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Коли кріплення зняті можна, нарешті, витягти колінчастий вал в зборі з поршнями і шатунами для заміни. Перенести його на чисту поверхню і протерти ганчіркою. Знімачі витягнути стопорні кільця пальців для поршнів, після чого акуратно, користуючись вибиванням вибити пальці і зняти поршні. Провести заміну всіх поршнів групи.

Встановити згідно мітках на місце нові поршні. Вставити пальці і зафіксувати кільцями. Зібрати все в зворотному порядку, приділивши особливу увагу черговості установки вкладишів шийки. Встановити на місце ремінь ГРМ, це дуже відповідальна операція, і є окрема стаття по її виконанню. Замінити сальники колінчастого вала.

Залити масло і антифриз і можна пробувати робити запуск.

Заміна поршнів “Пріори” при тюнінгу

Ніяких особливостей тут немає, крім унікальності самих поршнів. Зазвичай вони мають більш коротку спідницю і невеликі конструктивні відмінності. Всі вони зводяться до збільшення потужності мотора.

Але головне, вони повинні мати проточки під клапани. Це неодмінна умова при виборі заміни. Іноді, їх називають «турбо-поршні».

Але це вже спеціалізація молодих «автогонщиків» і обслуговуючих цю категорію слюсарів.

Відео по заміні поршнів “Пріори”:

Безвтиковие поршні на Пріору: особливості, види та правила заміни

Проблема обриву ременя ГРМ і пошкодження клапанів знайома багатьом власникам нової Пріори з полегшеним шатунно-поршневим механізмом.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Уникнути проблеми можна при своєчасній діагностиці стану ременя і його заміні при необхідності. Але навіть відповідальні власники вітчизняного транспорту відзначають, що проблемні ситуації навіть при ретельному вивченні внутрішніх систем повністю не зникають.

Тому правильним рішенням стануть поршня безвтиковие на Пріору, установка яких може проводитися в салоні або самим автомобілістом.

Якісні поршні безвтиковие на Пріору: особливості виробів та поради власників

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Головним достоїнством запчастин є наявність глибоких виїмок під клапани, які в разі обриву ременя ГРМ не дозволяють елементам двигуна виходити з ладу. Таким чином, можна повністю запобігти можлива поломка і необхідність ремонту.

Якісні безвтиковие поршні Пріора допомагають не тільки уникнути проблем з авто, але і витрати великої суми на подальше відновлення. Проблема з клапанами буде вирішена назавжди.

Серед найбільш популярних виробів автомобілісти відзначають костромські поршні на Пріору безвтиковие з доступною вартістю. Убезпечити авто з ними вийде і швидко, і недорого. Тому більшості власників Лади з 8-ми клапанним двигуном придбання сподобалося і своєю практичністю. На зміни в роботі агрегату встановлені елементи ніяк не впливають.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Менш популярні безвтиковие поршня на Пріору СТК, які володіють більш високою вартістю. Правда, нарікань на зносостійкість і будь-які інші якості виробів нинішні власники не мають. Рекомендують даного виробника і багато автомайстерні. Тому при виборі важливо враховувати думку і фахівців, і досвідчених водіїв.

Додатковим нюансом при виборі відповідних виробів повинні стати розмірні відмінності і сам комплект. Можна купити безвтиковие поршні на Пріору з номінальним діаметром в 82 мм або ж ремонтні моделі з великим розміром.

Також є і певні класи, які відрізняються параметром зазорів. Варто враховувати і наявність доповнень: для проведення установки можна використовувати старі шатуни і стопора, тільки якщо вони не пошкоджені.

Як проводиться заміна поршнів Пріора на безвтиковие своїми руками?

Правильная и качественная замена поршней на Приоре на безвтыковые должна начинаться с полного удаления масла, разбора ГРМ. Процедура замены довольно сложная и требует тщательной проработки каждого этапа.

При неправильной установке могут возникнуть сбои в работе двигателя или даже поломка агрегата. Если владелец не уверен в своих силах, то следует обратиться в ремонтную мастерскую. Если же водитель опытный и не первый раз занимается ремонтом, то нужно приступить к выполнению следующих заданий:

1. Снимается головка блока цилиндров, отсоединяются шатуны.

2. Изымается шатунно-поршневой механизм.

3. Удаляются старые и устанавливаются новые поршни.

4. Проводится замена поршневых колец и шатунных вкладышей.

5. На головку блока цилиндров устанавливается новая прокладка.

6. Производится сборка блока, заливается новое масло и выполняется обкатка.

Заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие.  Робимо це правильно

Не варто також забувати про змазування тертьових деталей, щоб уникнути проблем при холостому запуску двигуна. Нові поршні на Пріору безвтиковие при правильному монтажі прослужать без будь-яких проблем ще довгі роки. Але власнику варто не забувати про перевірку стану ременя ГРМ.

Незважаючи на підвищення безпеки шатунно-поршневого механізму, залишати інші важливі деталі авто без уваги не слід.

Як переробити на безвтиковие поршні двигун Пріори. Відео

Сьогодні ми розглянемо Пріору, оснащену двигуном 21126 пікової конструкції (фото 1), а це означає, що в разі обриву ременя ГРМ поршні зустрічаються з клапанами та іншими елементами, а це, в свою чергу, призводить до небажаних наслідків.

Звичайно, багатьох водіїв це не влаштовує, до того ж, заводський ресурс ГРМ в 200 тис. В реальності практично не досягається. На підтвердження до цього, відомі випадки, коли обрив ременя трапляється при пробігу, починаючи від 30 тис. Км.

, Без будь-яких видимих ​​причин для цього.

Таким чином, при обриві ременя ГРМ, господар отримує нову можливість вкласти свої фінансові ресурси в дорогий ремонт, який передбачає: заміну клапанів, зняття головки і багато іншого. Тому господарі Пріор, транспортні засоби яких оснащені 16-м і 26-м двигуном, готові піти на деякі переробки мотора, щоб отримати безвтиковие силові пристрої.

Варіанти переробки поршнів двигуна Пріори

Це можна виконати трьома способами:

  • перший передбачає заміну стандартної ШПГ (шатунно-поршневої групи) Пріори на ШПГ від 124-го двигуна, (якщо говорити простіше, то це мотор 12-ка об’ємом 1.6 з десятим шатуном і 124 поршнем). У той же час, потрібно враховувати, що силовий пристрій, при цьому, витрачає більше палива, а низ, внаслідок збільшується маси, починає давати більше вібрації, ніж у Пріори. В цілому, потрібно сказати, що мінусів цей спосіб має більше, ніж плюсів. Головний плюс – це безвтиковость мотора;
  • другий варіант менш бюджетний, оскільки має на увазі заміну поршнів на ковку з великими Цековки. Комплект таких поршнів обійдеться приблизно в 6000 рублів;
  • третій варіант – це заміна поршневий Пріори на «Автрамат» (Харків). Вартість комплекту дорівнює, приблизно, 2000 рублів. Це, можна сказати, копія поршнів Пріора. Вони встановлюються на рідній шатун, мають свої поршневі кільця і ​​стикування під клапана. Також в цих пристроях є витіснювач, за допомогою якого виробники спробували компенсувати зниження рівня стиснення.

Знайомство з ШПГ Пріори

Розглянемо тепер більш детально стандартну ШПГ Пріори. У нашому випадку вона знята з автомобіля, який пройшов трохи більше 50-ти тис. Км.

Вкладиш по краях кілька зношений, що для Пріори, втім, нормально, тому що, як відомо, шатун центрується не по коленвалу, а по поршню, який вільно рухається в циліндрі.

Також на фото нижче можна спостерігати задираки на «спідницях», які також виникають від зносу цієї автомобільної деталі.

Перейдем теперь конкретно к процессу замены. Для этого мы воспользуемся третьим вариантом из предложенных. Стандартную ШПГ Приоры мы заменим харьковскими поршнями «Автрамат».

Для начала отметим, что они имеют «юбку» шире, чем заводские, что вызывает предположение об увеличении ресурса и более плотно закрепленном поршне в горшке, поскольку заводской Т-образный поршень после некоторого времени, на протяжении которого происходит его износ, начинает болтаться в цилиндре.

В целях ознакомления поближе рассмотрим и сами ролики.

Выше показан натяжной ролик, полуавтомат, китайского производства. Ниже – царазитный ролик. Если брать во внимание пробег автомобиля, то видно, что состояние роликов, мягко говоря, среднее, поскольку присутствует небольшой люф, а также уже начала понемногу подсыхать смазка.

Ближче познайомимося і з натяжним роликом ременя генератора, який, одночасно, на Пріорі виконує роль приводного ременя для гідропідсилювача керма. Видно, що його стан – поганий (на практиці це можна зрозуміти по підсохлої мастилі, а також самому ролику, який шарудить). У разі необхідності, його можна наповнити мастилом і деякий час він ще зможе прослужити.

Як провести заміну поршнів Пріори

Перейдемо безпосередньо до процесу заміни поршнів. На фото ми бачимо, що один з харківських поршнів вже встановлено.

Поршні української компанії не продаються вроздріб, як це іноді хотілося б власникам, тому в даному конкретному випадку ми візьмемо пристрою групи С. На другому і третьому циліндрі, при більш детальному ознайомленні, можна побачити вертикальні задираки.

Приблизно в цих же місцях на «спідниці» поршнів також присутні задрані місця, що може бути наслідком гонок на холодному двигуні.

важливо

На фото можна побачити заводські форсунки охолодження поршнів, які розміщені під нахилом і б’ють задню частину поршня. Як видно, стан шатунних шийок коленвала досить непогане як для свого пробігу. Відзначимо також, що поршневі кільця залишилися заводські і замін був тільки один поршень і прокладка ГБЦ (головки блоку циліндрів).

Якщо вас цікавить питання, чи вимагає заміни прокладка випускного колектора, то відповідь негативна. Вона металева і рядків її служби тривалий. Необхідно також відзначити більш високу чистоту заводський фрезіровкі блоку і головки (в порівнянні з першими заводськими екземплярами), яка підходить під металеву прокладку.

Що стосується конкретно взятої головки, з пробігом трохи вище 50-ти тис. Км, то, як видно на фото, вона знаходиться в хорошому стані. Коли поршні Пріори будуть замінені на аналоги «Автрамат» з поглибленими Цековки, площину знадобиться почистити і поставити на своє місце.

Потрібно обов’язково відзначити, що поршні «Автрамат» йдуть без пальців і без спеціальних стопорних кілець, тому встановлюватися будуть тільки заводські компоненти. Як видно з фото, зносу на пальцях немає, тому встановлювати нові пальці немає ніякої необхідності.

 Як розміщені шатун і поршень щодо коленвала і блоку

 На шатуне розміщена спеціальна пухирцями, яка повинна дивитися на шків ГРМ. Тобто в блоці шатун і поршень розміщені таким чином, щоб зліва, де на фото розміщена рука, знаходився привід ГРМ.

Але це не єдиний спосіб, за допомогою якого можна орієнтуватися на шатуне. Звернути увагу слід також на замок вкладишів. Цей замок повинен перебувати спереду і дивитися на вас.

За допомогою цього пристосування ви зможете перевірити самого себе, тому часто трапляється так, що на вазовских шатунах маркування перепутана.

Для цього потрібно орієнтуватися на замки вкладишів, які обов’язково повинні знаходиться спереду.

  1. Що стосується безпосередньо поршня, то, якщо взяти «Автромат», на них є спеціальний знак у вигляді поршня.

Нагорі поршня напрямок показано стрілкою, але орієнтуватися можна і по виїмках: впускні виїмки за розміром більше. Таким чином, використовуючи всі ці підказки, ви одягнете поршень правильно, відповідно мітки на шатуне.

  • Якщо поглянути на заводські поршні, то на них немає жодних позначок.
  • Орієнтуватися можна тільки по стрілці, намальованої на поршні.

Вона показує на привід ГРМ. Також можна додатково орієнтуватися по впускних Цековки, які в заводських порушених більше за розміром, ніж випускні, як і в «автраматовскіх».

Після того, як блок буде готовий, ви отримаєте безвтиковую Пріору. Навіть якщо обірветься ремінь ГРМ, клапана не постраждають. Власник зможе, в разі необхідності, просто поміняє ремінь або ролик і продовжити шлях. В цьому випадку не знадобиться проводити дорогий ремонт ГБЦ.

Представлений варіант заміни має кілька плюсів:

  • відносна економічність;
  • можливість збереження рідного пріоровского довгого шатуна, який забезпечить високу потужність мотора, а також високий крутний момент.
  • збережеться низька витрата палива.

Так виглядає зібраний двигун з поршнями «Автрамат» зі збільшеними Цековки під клапана, з залитим маслом і тосолом. Зверніть увагу, що двигун повинен пройти, так звану, первинну обкатку на холостому ходу (приблизно 1 годину). Після цього автомобіль можна буде використовувати в звичайному режимі.

Автомобільний портал. Відповіді на запитання

Навіть для відносно недавнього власника даної марки авто заміна поршнів на Пріорі на безвтиковие швидко стає привабливою і привабливою.

Занадто все налякані численними страшними історіями про наслідки, які тягне за собою лопнув ремінь ГРМ.

А вони досить сумні: внаслідок зустрічі поршнів з клапанами двигун отримує значні руйнування, ліквідувати які можна тільки шляхом капітального ремонту із заміною величезної кількості деталей.

Порада

На деяких двигунах він зламаний. Це полегшує буріння двигуна і для цього продаються поршневі кільця.

З чотиритактним двигуном поршень не є стягнутим, тому немає необхідності в такому стабілізаторі з високим профілем, як для двотактного двигуна.

Сучасні двомоторні двигуни мають поршневу конструкцію, яка вже має дуже легку вагу з дуже низьким профілем, а скелет майже неспостережуваних.

На поверхні поршня з’являються календули. Це отвори, що дозволяють клапанів працювати в зменшеному просторі стиснення сучасних двигунів. Ще до перших 100 тисяч. Масло береться з новизни, але в прийнятних кількостях, тобто 0, 1 літра на 1 літр. км. Кашель тільки при прискоренні, коли ви натискаєте газ в підлогу, ви можете бачити дим.

Зіткнення викликається ще заводський недоробкою: рідні поршні мають надзвичайно дрібні ціковкі (вибірки під клапана). Хтось може заперечити: стежити за ременем потрібно краще.

У чомусь ця думка справедливо, проте навіть ретельна і регулярна діагностика не дає 100% -ної гарантії, що поширена біда вас не торкнеться.

На 82 тисячі. км обмінювали котушки і свічки, тому що вони впали. Ось ще одне повідомлення: У мене та ж проблема, у машини 107 тисяч. км, так як вчора варто в майстерні.

У разі виникнення проблеми з спалюванням нафти і аналогічний виробник має таку ж позицію протягом багатьох років.

Зверніть увагу

Приблизно це звучить так: Ми виробляли мільйони автомобілів з цими двигунами, проблеми, про які ви говорите, – це окремі предмети – навіть відсотки, а обіцянки. Ніякої заводський дефект на більшу кількість копій можна сказати.

Ми підходимо до кожного випадку індивідуально. Але чи дійсно це так в даному випадку, і хіба не слід відкладати проблеми відновлення, що повідомляються користувачами протягом гарантійного періоду, поки це не закінчиться? Проте, він не замовляв дію служби, тому він поставив власників дефектних автомобілів перед баченням ремонту двигуна за свій рахунок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…