Головна »Ремонт автомобілів» Додати в закладки

Якість радіаторів обігрівача на вазовских позашляховиках – тема досить актуальна і хвилює багатьох автовласників, в салоні цих автомобілів з штатною системою обігріву не завжди тепло. До того ж «рідний» радіатор грубки автомобілів «Нива» може з часом потекти, і тоді його доводиться міняти.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Типи радіаторів грубки «Нива»

Найхолодніше в салоні «Ниви» стає не відразу – грубка перестає нормально працювати з кількох причин:

  • не переходить опалювальний краник (закисает в закритому або напівзакритому положенні);
  • з малою швидкістю крутиться моторчик;
  • забивається радіатор опалення;
  • в системі охолодження створюється повітряна пробка;
  • деталі виявляються бракованими;
  • завчасно відкривається клапан в термостаті;
  • створюється погана циркуляція в системі охолодження через водяного насоса.

У салоні автомобіля ще може бути холодно через прогоріла прокладки ГБЦ в двигуні. Щоб в салоні було тепліше, на машинах «Нива» 21213 автовласники часто встановлюють:

  • трьохрядні мідні радіатори грубки, у них краще тепловіддача;
  • моторчик пічки 2108, вони більш продуктивні, ніж штатні на «Ниві».

РП для ВАЗ 21213 виробляють різні компанії, і якість у пічних радіаторів може бути різний. На ринку автозапчастин в основному зустрічаються деталі виробників:

  • «Оренбурзький радіатор»;
  • Luzar;
  • ДААЗ;
  • ШААЗ;
  • «Лихославльський радіаторний завод»;
  • Іран;

За матеріалом виготовлення РП бувають мідними і алюмінієвими, у кожного з них є свої переваги і недоліки. Алюмінієвий радіатор:

  • швидко розігрівається;
  • дешевше мідного в ціні;
  • володіє високою жорсткістю і малою вагою.

Але алюмінієвий РП неремонтопрігоден, його практично не можна запаяти. Ще до недоліків алюмінію можна віднести:

  • швидке охолодження, цей метал погано зберігає тепло;
  • схильність до корозії, тому алюмінієві РП частіше мідних виходять з ладу.

Основний недолік РП з міді – довгий нагрів салону, але зате навіть після зупинки двигуна він ще досить довго зберігає тепло.

Мідні радіатори опалювача приблизно на 30-50% дорожче алюмінієвих, але це не так важливо – в цілому деталі коштують однаково відносно недорого.

Проблема у мідних РП інша – якість продукції на низькому рівні, і купити деталі прийнятної якості не так просто.

Зверніть увагу

Нерідко виникають проблеми з нагріванням салону і у автовласників «Шеви Нива», в машині може бути холодно вже в мороз -15ºC – алюмінієвий радіатор грубки не дуже добре гріє. Ще проблема на автомобілях ВАЗ 2123 – пічні радіатори нерідко течуть.

Алюмінієві радіатори грубки на автомобілі «Нива» коштують недорого:

  • ВАЗ-2123 (Шевроле Нива) – в середньому від 700 до 1000 рублів;
  • ВАЗ-21213 (21214/2105) – від 650 до 1100 рублів.

Мідні РП продаються дорожче, ціни на них знаходяться в межах від 1500 до 2500 рублів, вартість залежить від марки товару, регіону продажів і самих продавців.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
Зняття радіатора грубки «Нива»

Радіатор опалювача на «Ниві» 2121/21213/21214 змінюється досить просто, але до нього незручно добиратися. Знімаємо РП наступним чином:

  • зливаємо тосол з радіатора і блоку циліндрів;
  • стелили на підлозі з передньої пасажирської сторони ганчірки, трохи тосола все одно проллється;
  • знімаємо полку під бардачком;
  • з-під капота розкручуємо хомути і знімаємо патрубки пічки;
  • знімаємо тягу з краника грубки;
  • демонтуємо вентилятор опалювальної системи;
  • потім виймаємо сам РП.

Моделі ВАЗ 21213 штатно комплектуються радіаторами грубки моделі 2105, але багато господарів вазовских машин 4х4 встановлюють РП від «Копійки» – 2101-8101060, з таким радіаторним обігрівачем в машині стає тепліше. Щоб пічної радіатор щільніше сидів в корпусі, для герметичності його по периметру обклеюють поролоном.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки Chevrolet Niva

Основні скарги, які виникають у автовласників Шеви Нива на пічну опалювальну систему – текти охолоджуючої рідини з радіатора грубки.

Визначити несправність досить просто – килимове покриття на підлозі в районі переднього пасажира стає вологим, а в салоні пахне тосолом.

Причиною течі також може бути краник грубки або опалювальний патрубок, припустимо, погано затягнутий хомут, але сам радіатор також тече досить часто. РП Chevrolet Niva з заводу встановлюються алюмінієві, високою якістю деталі не відрізняються.

Робота по заміні радіатора грубки виконуємо так:

  • з системи охолодження зливаємо тосол (в тому числі і з блоку циліндрів);
  • відкручуємо саморізи (3 шт.), демонтуємо праву боковину бардачка;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • знімаємо бардачок, від’єднавши від нього всі дроти, він демонтується досить легко;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • під радіатор опалення слід прокласти якусь дрантя або целофановий пакет, тому що тосол в будь-якому випадку потече;
  • розкручуємо два хомута кріплення пічних патрубків, відкручуємо саморізи кріплення РП в корпусі;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • зриваємо шланги і відводимо їх по максимуму в бік кузову – так вони не будуть втручатися;
  • потім виймаємо сам радіатор грубки;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • встановлюємо на місце новий РП, в деяких випадках доводиться підпилювати або підламуються край корпусу пічного радіатора, щоб деталь встала на місце;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • встановлюємо на місце патрубки, затягуємо хомути;
  • ставимо на місце бардачок і бічну праву пластмасову панель;
  • заливаємо тосол, запускаємо двигун, перевіряємо, чи немає течі через РП або пічні патрубки;
  • якщо все в порядку, заміну радіатора грубки “Шеви Нива» можна вважати закінченою.

Як бачимо, на автомобілі Chevrolet Niva в комплектації без кондиціонера заміна РП особливої ​​складності не представляє, що не можна про роботу, яку необхідно виконати на машині з системою кондиціонування.

Радіатор пічки з кондиціонером Нива Шевроле (заміна)

Замінити РП на Chevrolet Niva з кондиціонером можна двома способами, у кожного з них є свої плюси і мінуси:

  • перший метод займе багато часу, і доведеться розбирати практично всю панель приладів;
  • другий метод відносно швидкий, але необхідно розрізати і підганяти деякі деталі, як то кажуть в народі – це «колгоспний» метод.

Для того щоб замінити радіатор грубки по інструкції, виконуємо наступні роботи:

  • в першу чергу зливаємо антифриз – щоб він витік весь, дуємо в розширювальний бачок;
  • знімаємо з акумулятора масову клему;
  • демонтуємо бардачок, знімається він просто;
  • знімаємо центральну консоль, в тому числі і магнітолу;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • отщелкивали передні кузовні панелі з обох передніх стійок;
  • знімаємо декоративну панель збоку центральної консолі (з боку водія);
  • від’єднуємо комбінацію приладів;
  • послаблюємо кріплення панелі важеля КПП, два самих ближніх самореза до панелі повністю відкручуємо;
  • демонтуємо кожухи рульової колонки і підрульові перемикачі;
  • відкручуємо болти кріплення самої панелі (4 кріплення у лобового скла);
  • знімаємо ручки управління кліматичною установкою;
  • демонтуємо блок управління обігрівачем;Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна
  • відкручуємо чотири кріплення рульової колонки (по два з кожного боку), опускаємо рульову колонку на водійське сидіння;
  • знімаємо воздуховод, що знаходиться за торпедою;
  • від’єднуємо всі троси;
  • знімаємо каркас панелі приладів;
  • відвертаємо болти кріплення залізного каркасу панелі, знімаємо «залізяку»;
  • роз’єднуємо між собою корпусу випарника і радіатора грубки, демонтуємо повітроводи (центральний, а також з лівого боку);
  • підбираємося до хомутів пічних патрубків, послаблюємо їх, і знімаємо шланги;
  • знімаємо грубку, міняємо радіатор, потім все встановлюємо на місце.

Радіатор пічки на машині з кондиціонером Шевроле Нива можна поміняти і в інший спосіб, але тут доведеться нагрівати пластмасу і вирізати її шматки. Найлегше в цьому методі поставити «рідний» радіатор або мідний РП від автомобіля «Волга» – він простіше встане на місце.

Експериментувати з мідним РП від «копійки» не варто – він не підійде за габаритами. Ще знадобляться довгі пічні Г-образні патрубки, вони підійдуть від вазовской «дев’ятки», але знадобляться перехідні трубки і додаткові хомути – патрубки 2109 тонше «нівського».

Принцип такий установки:

  • знімаємо бардачок, демонтуємо повітропровід з боку пасажира;
  • після зняття кожуха рульової колонки та пічного захисту в корпусі радіатора грубки (з боку водія) випилюємо або випалюємо паяльником прямокутний отвір під з’їм РП, по контуру пластмаси можна зрозуміти, де саме радіатор грубки встановлено;
  • хомути пічних патрубків розкручуємо не у радіатора, а під капотом;
  • зриваємо патрубки пічки, зливаємо з них антифриз (схиляємо вниз шланги), всю охолоджуючу рідину можна не зливати;
  • щоб залишки тосола не заважали подальшій роботі, просвердлюємо отвір в старому РП;
  • паяльником на старому радіаторі Отжигают пічні штуцери під патрубки, витягуємо РП вліво (в сторону водія);
  • на новому пічному радіаторі встановлюємо патрубки 2109, підганяємо їх за розмірами, збираємо конструкцію з перехідними трубками, встановлюємо всю збірку на місце, кріпимо РП за допомогою саморобного хомута.

Щоб легше було виконувати всі ці роботи, краще зняти передні сидіння.

Суперечок з приводу того, яка заміна краще на «Шеви Нива» з кондиціонером, багато, але в другому методі є одна серйозна перевага – якість російських деталей часто виявляється неважливим, і в разі, якщо новий радіатор опалення потече, доведеться знову все розбирати. У «колгоспному» варіанті вдруге провести заміну РП можна буде вже дуже швидко, а ось на розбирання-збирання всієї панелі приладів може піти цілий робочий день.

( 1

Заміна радіатора грубки Нива Шевроле з кондиціонером і без, як зняти і поміняти своїми руками + відео

Комфорт в салоні будь-якого автомобіля в холодну пору року багато в чому визначається ефективністю і справністю системи опалення. Проблеми з опаленням найчастіше виникають через несправний радіатора грубки.

Призначення радіатора грубки автомобіля «Ниви Шевроле»

Радіатор пічки в автомобілі «Нива Шевроле Ниві» являє собою звичайний теплообмінник. Через його трубки проходить нагріте двигуном антифриз, що подається з радіатора системи охолодження. На цих трубках є безліч тонких ребер, які швидко нагріваються. Гарячий радіатор обдувається пічним вентилятором, і тепле повітря через систему повітропроводів подається в салон автомобіля.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Радіатор опалення являє собою звичайний теплообмінник

Розташування радіатора грубки

В автомобілі «Нива Шевроле» радіатор грубки розташований за бардачком. Для забезпечення до нього вільного доступу необхідно зняти приладову панель.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Пічної радіатор «Шевроле Ниви» розташовується за ящиком рукавички

Повністю демонтувати панель приладів проблематично і трудомістким, тому зазвичай знімають лише бардачок.

Ознаки несправності пічного радіатора

Основні ознаки виходу з ладу радіатора грубки наступні:

  • в салоні з’являється специфічний запах антифризу;
  • після включення грубки на лобовому склі виникає маслянистий наліт;
  • повітря в салоні прогрівається дуже слабо;
  • різко збільшується витрата антифризу;
  • під килимком пасажирського сидіння з’являються сліди антифризу.

При виявленні хоча б одного з цих ознак при відсутності течі з трубок з антифризом можна сміливо готуватися до заміни радіатора грубки.

Заміна пічного радіатора на «Ниві Шевроле» з кондиціонером

Для проведення робіт будуть потрібні новий радіатор опалення і наступні інструменти:

  • набір комбінованих ключів;
  • плоска і хрестоподібна викрутки;
  • плоскогубці;
  • ножовка по металу.

Крім цього, слід заздалегідь підготувати ємність для зливу антифризу.

Порядок заміни радіатора грубки

Для заміни радіатора грубки на «Ниві Шевроле» з кондиціонером необхідно виконати наступні дії.

  1. Хрестоподібної викруткою відкручуються саморізи на бічній панелі в салоні і саморізи кріплення бардачка.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаПанель з боку пасажира відкручується хрестової викруткою
  2. Знімається салонний фільтр. Для цього ріжковим ключем на 10 викручуються чотири болта кріплення равлики. Остання витягується разом з заслінкою, і вся конструкція відсувається в сторону так, щоб з’явився доступ до проводці. Після від’єднання проводів равлик і електромотор витягуються.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаПри демонтажі радіатора грубки потрібно зняти салонний фільтр
  3. Витягується випарник, що знаходиться під салонним фільтром. Плоскою викруткою викручуються два болти кріплення, від’єднуються всі трубки, і випарник витягується зі свого місця.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЩоб отримати доступ до радіатора грубки, необхідно викрутити болти кріплення випарника
  4. Після вилучення випарника відкривається доступ до чотирьох болтів кріплення і шлангах радіатора грубки. При сильному зносі шланги зрізаються ножем і при установці нового радіатора замінюються на нові. Болти кріплення викручуються торцевою голівкою на 12.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаПід випарником відкривається доступ до патрубків і кріпленням радіатора
  5. Кріпильні планки злегка відсуваються в сторони, і радіатор акуратно витягується через отвір бічній панелі в салоні.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаДля вилучення радіатора відгинаються кріпильні планки
  6. Установка нового радіатора проводиться в зворотній послідовності.

Заміна пічного радіатора на «Ниві Шевроле» без кондиціонера

Для заміни пічного радіатора на «Ниві Шевроле» будуть потрібні ті ж самі інструменти. Однак алгоритм заміни дещо відрізняється.

Послідовність дій при заміні радіатора грубки

Порядок заміни радіатора грубки на «Ниві Шевроле» без кондиціонера наступний.

  1. З опалювальної системи зливається весь антифриз. Повний злив охолоджуючої рідини займає 7-10 хвилин.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаПеред заміною радіатора грубки необхідно злити антифриз з розширювального бачка
  2. Хрестоподібної викруткою відкручуються саморізи, які утримують бардачок і пластикову бічну панель з боку пасажирського сидіння. Відкривається доступ до кріпильним болтів і патрубків радіатора.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаБардачок знімається за допомогою хрестоподібної викрутки
  3. Плоскою викруткою на патрубках послаблюються металеві хомути. Потім патрубки знімаються. При цьому під радіатор слід підставити невелику ємність, так як навіть при повному зливі в радіаторі залишається невелика кількість антифризу, який може потрапити на обшивку салону.Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаПри знятті патрубків під радіатор слід підставити невелику ємність для антифризу
  4. Хрестоподібної викруткою відкручуються два болти кріплення радіатора, і він акуратно витягується до тих пір, поки його правий кут не упреться в край пластикової панелі.Радіатор пічки прікрпелён до кузова двома болтами
  5. Куточок пластикової рамки, який не дозволяє витягнути радіатор, акуратно відламується плоскогубцями або спиливается ножівкою по металу. Радіатор повністю витягується.Куточок пластикової рамки відламується плоскогубцями або спиливается ножівкою по металу
  6. Перед заміною на пластиковій рамці нового радіатора аналогічним чином відрізається куточок. Подальші дії здійснюються в зворотній послідовності.

Проблеми вибору нового радіатора

Для автомобіля «Нива Шевроле» на ринку можна знайти алюмінієві і мідні радіатори, що відрізняються як за принцип роботи даного продукту, так і за ціною.

алюмінієві радіатори

Основні переваги алюмінієвих радіаторів:

  • низька ціна (від 700 руб.);
  • малий час нагрівання;
  • невелика вага.

До недоліків таких радіаторів відносять:

  • низькі показники теплозбереження (швидко нагрівається і швидко остигає);
  • низька ремонтопридатність (неможливо запаяти отвори і пробоїни);
  • наявність сталевих вставок, що піддаються корозії і помітно знижують термін служби радіатора.

У Росії алюмінієві радіатори виробляються фірмою LUZAR і заводом «Оренбурзький радіатор».

Радіатори LUZAR відрізняються низькою вартістю

мідні радіатори

Мідні радіатори мають ряд переваг, основні з яких:

  • високі показники теплозбереження;
  • більший, ніж у алюмінієвих радіаторів, термін служби;
  • можливість ремонту отворів і пробоїн за допомогою пайки.

Недоліки мідних радіаторів:

  • висока вартість (від 1700 руб.);
  • повільне нагрівання;
  • велику вагу, що утруднює монтаж.

Мідні радіатори ДААЗ добре тримають тепло

Найбільшим попитом у автовласників користуються мідні радіатори виробництва ДААЗ і ШААЗ.

Таким чином, замінити радіатор грубки автомобіля «Нива Шевроле» досить просто. Буде потрібно новий радіатор, стандартний набір слюсарних інструментів і не більше двох годин вільного часу.

  • Олексій Степанов
  • Роздрукувати

Демонтаж радіатора опалювача на Chevrolet Niva з кондиціонером

Обігрівач салону є одним з найбільш проблемних місць вітчизняних автомобілів. Позашляховик Нива Шевроле, не дивлячись на те, що проектувався в тісній співпраці з General Motors, також не позбавлений такої вади. Піч може вийти з ладу в будь-який момент, але, як правило, перед поломкою подає ознаки несправності.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Причина виходу з ладу пристрою може бути абсолютно будь-якого роду. Власникам автомобіля важливо знати, як проводиться заміна радіатора грубки на Нива Шевроле, щоб швидко і ефективно усунути виник недуга.

Процес заміни радіатора грубки на Шеви Нива

Завжди існує ризик того, що нутрощі теплообмінника заб’ються і грубка перестане правильно функціонувати. У разі виникнення подібної проблеми з дефлектора просто буде дути холодне повітря.

Якщо в салоні було виявлено тосол, то скоріш за все виникла проблема з радіатором. Необхідно заглянути під капот і переконатися, що рідини в розширювальному бачку дійсно не вистачає.

Після чого можна приступати до самої процедури заміни однієї з найважливіших складових будь-якого обігрівача. Необхідний інвентар:

  • болгарка;
  • паяльник;
  • герметик;
  • Радіатор з «Волги»;
  • Два патрубка з ВАЗ-2108;
  • Чотири хомута і два сполучних патрубка.

Пристрій підлягає заміні не тільки з тієї причини, що сталася його передчасна поломка, але також не рідкісні випадки заводського браку самого механізму.

Обігрівач в таких випадках практично не гріє, тому його найкраще поміняти в терміновому порядку до настання перших морозів.

У будь-якому випадку, якщо виникла необхідність у демонтажі вийшов з ладу конструктивного елементу, варто виконати наступні дії.

Порядок проведення роботи:

  1. Зняти захист з грубки.
  2. Поблизу самої грубки болгаркою випиляти прямокутник чітко по контуру.
  3. Під капотом знайти два патрубка радіатора отопітеля і злити весь тосол.
  4. З боку пасажирського місця демонтувати бардачок і від’єднати повітропровід.
  5. У старому радіаторі грубки просвердлити отвір і злити залишився тосол.
  6. Відпаяти патрубки, після чого з боку водія необхідно витягнути вийшло з ладу пристрій.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЗаміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

В якості нового радіатора кращим чином підійде екземпляр від «Волги», так як він має таку ж довжину з шириною і ідентичний в конструктивному плані. Патрубки з Шевроле Нива і ВАЗ-2108 підганяються під загальну довжину і з’єднуються. Рідні виходи радіатора з «Волги» необхідно сточити.

Коли конструкція готова, її можна встановлювати в належне місце. Радіатор монтується в кузов з боку водія. Цей продукт слід щільно притиснути звичайної металевою пластиною і закріпити саморізами. Утворилися щілини замазати герметиком.

На цьому весь порядок роботи можна вважати завершеним.

Як замінити радіатор грубки на «Ниві Шевроле» з кондиціонером і без нього

Радіатор пічки виконує важливу функцію в системі опалення кожного автомобіля. При неполадках теплообмінника працездатність системи порушується, що знижує не тільки комфорт керування транспортним засобом, але також може привести до перегріву двигуна. Існують характерні ознаки, які вказують на те, що з радіатором виникли проблеми і деталь вимагає заміни.

Де розташований радіатор грубки на «Ниві Шевроле»

Система опалення автомобіля складається з ряду елементів, без яких неможливо її нормальне функціонування. Одним з таких є радіатор грубки. Іноді з теплообмінником вас виникає багато проблем, для усунення яких необхідно демонтувати вузол.

Радіатор розташовується в салоні за блоком управління обігрівачем. Крім приладів опалення та вентиляції, автомобіль може оснащуватися системою кондиціонування.

Якщо в першому випадку демонтувати радіатор можна без особливих складнощів, то в другому потрібно докласти чимало зусиль.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаСистема опалення салону кузова: 1 – повітропровід вентиляції; 2 – повітропровід обігріву вітрового скла; 3 – проміжний корпус; 4 – проміжний повітропровід; 5 – корпус фільтра повітрозабірника; 6 – вентилятор системи опалення; 7 – центральне сопло вентиляції салону; 8 – облицювання панелі важелів управління; 9 – передній повітропровід обігріву салону; 10 – задній воздуховод обігріву салону; 11 – повітропровід обігріву ніг; 12 – обігрівач в зборі; 13 – бічний сопло (радіатор грубки знаходиться всередині короба 12)

Коли радіатор вимагає заміни

При тривалій експлуатації транспортного засобу, з теплообмінником виникають такі проблеми:

  • поява течі, про що свідчать калюжки під килимком з боку водія, освіту жирного нальоту на склі;
  • засмічення, що позначається на поганий пропускної спроможності і погіршенні тепловіддачі.

Як замінити радіатор грубки на «Ниві Шевроле» без кондиціонера

Перш ніж приступити до демонтажу радіатора, потрібно злити тосол з системи охолодження. Для цього відкручують болт на блоці циліндрів і знімають кришку розширювального бачка.

Можливий також інший варіант, при якому відкривають кришку бачка і від’єднують трубку охолодження дросельного вузла. Замість цієї трубки вставляють інший шланг, через який і видаляють рідину.

Щоб прискорити процес, можна акуратно продути бачок для зливу залишків антифризу. Крім цього, рекомендується від’єднувати мінусову клему з акумулятора.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаДля заміни радіатора грубки необхідно відкрутити болт на блоці циліндрів і пробку розширювального бачка для зливу охолоджувальної рідини

Інструменти для роботи

Для демонтажу радіатора знадобляться:

  • викрутки (пласка, хрестова);
  • пасатижі;
  • кусачки;
  • торцеві головки різної розмірності (8, 10, 14).

Як зняти радіатор грубки

Варто взяти до уваги, що далеко не завжди рекомендації виробника по ремонту автомобіля є найбільш простими і доступними для звичайного автомобіліста. Тому досить часто доводиться спиратися на досвід власників, які здійснюють ремонт своїми руками із застосуванням підручних засобів і інструментів, вдаючись до різних хитрощів. Почнемо процедуру розбирання:

  1. Демонтуємо бардачок, для чого відкручуємо відповідний кріплення. Вигвинчуємо саморізи кріплення облицювання з правого і лівого боку в ногах пасажира, знімаємо клеми лампочок освітлення.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаДля зняття бардачка потрібно відкрутити відповідні саморізи і зняти бічну декоративне облицювання в ногах
  2. Послаблюємо хомути гумових патрубків з радіатора і акуратно стягуємо їх, зливаючи залишки тосола в підготовлену ємність.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаПісля зняття шлангів з радіатора в підготовлену ємність зливаємо залишки тосола
  3. Після зняття шлангів викручуємо кріплення самого теплообмінника і висуваємо деталь на себе до тих пір, поки вона не упреться в повітропровід.
  4. Вигвинчуємо гайку кріплення кришки реле головкою на «8» і витягаємо елемент. Буде видно, що наступного демонтажу радіатора заважає куточок рамки. Для вирішення цієї проблеми кусачками видаляємо заважає частина пластика і витягаємо сам теплообмінник.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЩоб демонтувати радіатор з посадкового місця, потрібно відрізати шматочок пластика
  5. На новому радіаторі рекомендується проклеїти крайні межі поролоном, щоб уникнути проникнення повітря через негерметичність з’єднання.
  6. На рамці нового теплообмінника також відрізаємо шматочок пластика, після чого вставляємо деталь на своє посадочне місце.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаНа новому радіаторі грубки необхідно зрізати кут рамки, що дозволить виконати установку деталі на місце
  7. Збірку виробляємо в зворотній послідовності.

Це цікаво: Правила і техніка безпеки їзди на мотоциклі

Відео: зняття і установка радіатора грубки на «Ниві Шевроле» без кондиціонера

Як замінити радіатор грубки на «Шевроле Ниві» з кондиціонером

При оснащенні автомобіля системою кондиціонування замінити радіатор грубки в домашніх умовах набагато складніше, але все ж можливо.

Які інструменти знадобляться

Для демонтажу потрібно:

  • набір викруток;
  • ключі (головки) на «8», «10», «19», «24»;
  • хрестоподібні біти і Торекс Т20;
  • ніж;
  • налобний ліхтарик;
  • герметик.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЩоб виконати демонтаж радіатора, потрібно підготувати певний перелік інструментів

Як зняти випарник і вентилятор

Перш ніж демонтувати радіатор, потрібно забезпечити доступ до нього. Для цього необхідно зняти випарник кондиціонера. Виконуємо процедуру покроково:

  1. Знімаємо бардачок, для чого вигвинчуємо все кріпильні елементи.
  2. Демонтуємо подушку безпеки (якщо в комплектації автомобіля вона присутня). З АКБ знімаємо мінусову клему, потім шукаємо червоний роз’єм подушки безпеки і виймаємо його. Відповідним інструментом відкручуємо болти кріплення подушки. За допомогою плоскої викрутки піддягаємо заглушку на панелі, натискаємо на засувки знизу і витягуємо подушку вгору.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаКлючем або головкою підходящої розмірності відкручуємо два болти кріплення подушки безпеки
  3. Знімаємо повітропровід з пасажирської сторони. Піддягаємо плоскою викруткою заглушки решітки вентиляції, відкручуємо саморізи і виймаємо грати. Видаляємо скотч і витягаємо повітропровід.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаЩоб зняти повітропровід з боку пасажира, потрібно демонтувати грати вентиляції і видалити скотч
  4. Демонтуємо патрубок в ногах пасажира. Відкручуємо кріплення кріплення шланга і тягнемо його на себе.
    Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можнаВ ногах у пасажира потрібно зняти патрубок, для чого відкручуємо кріплення шланга
  5. Щоб зняти випарник кондиціонера потрібно прибрати блок запобіжників і блок управління. В їх повному демонтажі немає необхідності, можна просто залишити пристрою в висячому положенні. Кришку блоку управління відкручуємо за допомогою головки на «10», хрестоподібної викруткою вигвинчуємо болти кріплення.
    Перш ніж демонтувати випарник кондиціонера, потрібно зняти блок управління і блок запобіжників
  6. Для демонтажу вентилятора витягаємо повітряний фільтр і викручуємо 4 самореза, що забезпечують кріплення електромотора.
    Щоб зняти вентилятор обігрівача, потрібно витягти салонний фільтр і відкрутити 4 самореза
  7. У нижній частині печі відкручуємо саморіз битою на «7».
    Біту на «7» вставляємо в ключ підходящої розмірності і обмотуємо ізолентою
  8. Відгинаємо металеві кронштейни.
    Щоб вилучення випарника нічого не заважало, потрібно відігнути металеві кронштейни
  9. Акуратно знімаємо тросик, що відповідає за регулювання заслінки, щоб не втратити засувку. Прибираємо саму конструкцію вправо.
  10. Щоб розібрати вентилятор на дві частини, знімаємо засувки (6 штук), піддягаючи їх викруткою. Після цього корпус можна роз’єднати і вийняти вниз.
    Для роз’єднання частин вентилятора необхідно зняти засувки, після чого елементи виймають
  11. Наступним кроком є демонтаж випарника кондиціонера. Для цього під капотом відкручуємо трубки пристрої кондиціонування. Оскільки з системи почне виходити фреон, краще уникати його попадання в органи дихання.
  12. Відкручуємо гайки з розташованих поруч шпильок.
    У моторному відсіку потребутся відкрутити гайки з шпильок і зняти трубки випарника
  13. Акуратно вигвинчуємо болти кріплення корпусу випарника, щоб не зірвати гайки, і один саморіз, розташований біля патрубків радіатора.
    У салоні акуратно відкручуємо болти кріплення випарника, а також саморіз
  14. Виводимо сопло випарника вправо, поки він не звільниться, при цьому доведеться докласти певних зусиль. Вилучення вузла буде заважати лівий передній кронштейн – його потрібно натягнути і вивести з-під кріплення панелі. Крім цього, перешкоджати зняття стануть хомути патрубків радіатора. Їх краще послабити і стягнути вниз. Після цього виймаємо сам випарник.
    Щоб вийняти випарник, необхідно докласти певних зусиль для виведення кронштейна з лівого боку з-під кріплення панелі

Як зняти радіатор

Демонтаж випарника відноситься до підготовчим заходам перед зняттям радіатора грубки. Спочатку виконуємо наступне покрокові дії:

  1. Щоб виключити протікання тосола на підлогу, підстильному поліетиленову плівку під сам теплообмінник для стікання рідини в підходящу ємність. Щоб злити тосол з радіатора і запобігти його попадання на підлогу, в нижній частині елемента свердлимо отвір. Якщо цього не зробити, то ймовірність залити підлогу антифризом через патрубок досить висока.
    З старого радіатора потрібно злити залишки тосола, для чого в ньому знизу свердлять отвір
  2. Послаблюємо кріплення хомутів і вигвинчуємо саморізи радіатора опалення. Виймаємо теплообмінник і стягуємо патрубки.
    Щоб вийняти радіатор грубки з посадкового місця, послаблюють хомути, відкручують кріплення теплообмінника і витягають саму деталь

На цьому процес демонтажу завершується. Збірка проводиться в зворотній послідовності. Рекомендується при установці використовувати нові патрубки, оскільки гумові елементи з часом втрачають свою еластичність. За бажанням шланги можна посадити на герметик. По завершенні всіх процедур заливають охолоджуючу рідину в систему до необхідного рівня в розширювальному бачку.

Це цікаво: Поляризаційні окуляри для водіїв

Відео: заміна радіатора отопітеля на «Ниві Шевроле» з кондиціонером

Перед тим як настануть холоди, рекомендується перевірити роботу системи опалення та переконатися в герметичності з’єднань радіатора, щоб знизити ймовірність виникнення непередбачених ситуацій.

Якщо необхідно замінити радіатор на «Ниві Шевроле» з кондиціонером або без нього, процедуру можна виконати своїми руками, не дивлячись на всю складність робіт.

Потрібно лише запастися терпінням і слідувати поетапні інструкції.

Заміна радіатора грубки Шевроле Ниви актуальна перед зимою

Головна> Ремонт автомобілів

18.07.2017

В охолоджувальній системі Шевроле Ниви є термостат, помпа, теплообмінник, а також обігрівач салону. Сьогодні ми визначимося як робиться заміна радіатора грубки Шевроле Ниви. Знаходиться цей радіатор в центрі приладової панелі. Тому якщо з’явиться запах антифризу, значить, пора перевірити в якому стані радіатор грубки.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Головні ознаки, що необхідна заміна радіатора грубки Нива Шевроле

Якщо довго їздити на Шевроле Ниві і нічого в ній не робити і не перевіряти, то може статися така неприємна ситуація, коли взимку в машині стане холодно, тому що грубка не буде повноцінно працювати. Щоб такого не сталося раптово, то треба брати до уваги такі ознаки, пов’язані з радіатором салонним (також його називають теплообмінником):

  • якщо з’явився антифриз під водійським килимком, це серйозний знак;
  • в салоні з’явився запах антифризу;
  • на стеклах став жирний наліт з’являтися;
  • повітря слабо нагрівається в холодну пору;
  • в системі охолодження тосол постійно треба доливати.

Якщо ж немає течі антифризу в місцях з’єднань, то значить, що всі такі потрібна заміна радіатора грубки. І потім, це можна побачити один раз глянувши на радіатор, якщо він весь в патьоках, то зрозуміло, що його треба або ремонтувати, або міняти. Потім треба вибрати новий радіатор грубки, зазвичай їх роблять із алюмінію або міді, хороші і ті, і інші, кому вже який подобається.

Заміна радіатора грубки Шевроле Ниви: підготовка

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Для заміни будуть необхідні такі інструменти:

  • головка на «14» з довгим комірчиком;
  • головка на «10» з довгим комірчиком;
  • головка на «8»;
  • ріжкові ключі;
  • викрутки плоскі і хрестові, можна в наборі;
  • пасатижі, які потрібні для того, щоб затискати і захоплювати деталі різних форм.

Далі обов’язково треба злити антифриз з системи охолодження. Змінюючи радіатор грубки на Шніве, зазвичай зливають охолоджуючу рідину такими способами:

  • відкрити кришку капота, відкрити кришку на розширювальному бачку, на передній частині блоку циліндра треба через зливний отвір злити рідину;
  • є інший спосіб – також треба відкрити кришку розширювального бачка, зняти хомут на шлангу дросельного вузла, витягнути цей шланг, замість нього поставити інший шланг, через який і буде стікати рідина в відро відразу.

Але по ідеї, найпростіше використовувати перший спосіб, але всяке буває, може зливний отвір не вдається відкрутити.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

До речі, щоб під час заміни радіатора грубки раптом не спрацювали подушки безпеки, то треба просто ключ у замку запалювання повернути в положення «Lock», а також відключити масу на акумуляторі. Після відключення акумулятора треба ще пару хвилин почекати, щоб резервний конденсатор встиг розрядитися.

Також буде цікаво: Моторне масло Форд, яке найкраще підходить

Також заздалегідь ще можна підготувати тонкі смужки з поролону, якими треба буде обклеїти радіатор по периметру. Це треба робити для того, щоб не було щілин і повітряний потік йшов тільки через радіатор.

Якщо в машині є кондиціонер, то це трохи змінює вся справа, ускладнює процес заміни радіатора. Тому є такі варіанти розвитку подій:

  • не знімаючи панель приладів треба разгерметизировать систему кондиціонування, витягнути випарник і потім заправити його холодоагентом;
  • якщо повністю розібрати торпедо і кермо зняти, при цьому кондиціонер залишиться працювати.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Самостійно в гаражі цю роботу буде складно виконати. Самостійно можна буде поміняти радіатор грубки тільки в тому випадку, якщо в машині немає кондиціонера. До речі, для тих, хто живе на Україні, є можливість купити запчастини на Шевроле Лачетті в Києві за вигідними цінами.

Інструкція як міняти теплообмінник Ниви Шевроле без кондиціонера

Виробник радить міняти теплообмінник після того, як приладова панель вже повністю розібрана. Але можна обійтися і без цих складних дій, для заміни радіатора грубки Шевроле Ниви досить просто зробити такі дії:

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

  • зняти ящик для рукавичок, відкрутити все саморізи за допомогою хрестоподібної викрутки;
  • зняти нижній воздуховод, який кріпиться одним гвинтом, цей повітропровід спрямований на ноги правого пасажира;
  • на нижньому патрубку хомут треба послабити, взяти ємність, для того, щоб туди злити рідину, що залишилася в радіаторі;
  • розкрутити хомут на верхньому патрубку і теж стягнути його;
  • розкрутити саморізи, які тримають радіатор, а потім потягнути радіатор на себе, щоб він уперся в верхній повітропровід;
  • відкрутити гайку на 8, вона тримає кришку реле, зняти цю кришку;
  • далі треба пассатижами відкусити кут пластикового корпусу радіатора і витягнути радіатор, потягнувши на себе.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Установка нового теплообмінника

  • взяти новий радіатор і по периметру приклеїти шар поролону, можна взяти будь-який клей типу Моменту, дати висохнути;
  • тепер треба все зробити в зворотному порядку, встановивши новий радіатор, але також доведеться прибрати кут пластикового корпусу на новому радіаторі.

Поставити патрубки на місце, затягнути хомути, закрутити зливний болт на блоці циліндрів. Коли все зібрано, треба долити відсутню до норми кількість охолоджуючої рідини в бачок.

І на цьому процедура по заміні радіатора Ниви Шевроле закінчена, можна через пару днів перевірити рівень охолоджувальної рідини, він повинен бути в нормі.

А далі більш докладний відео про те, як робити заміну радіатора грубки Ниви Шевроле:

Заміна радіатора грубки Шевроле Ниви актуальна перед зимою Посилання на основну публікацію

Заміна радіатора грубки в Шевроле Нива, фото і відео урок

Сьогодні у нас на ремонті знаходиться добре всім відомий автомобіль Шевроле Нива (Chevrolet Niva 4х4), 2005 року випуску, на якому необхідно замінити радіатор грубки. Пробіг у машини 139 тис.км.

З’явилася проблема, під ноги переднього пасажира став виливатися антифриз з радіатора грубки. Власник їздив деякий час просто підливаючи охолоджуючу рідину, але незабаром натиск став все сильніше і сильніше, необхідно заміна.

Покажемо детальний фото і відео урок як це зробити своїми руками.

Заміна радіатора грубки Нива Шевроле без кондиціонера

Насамперед нам необхідно злити антифриз, для цього відкриваємо капот і відкручуємо розширювальний бачок. Ставимо знизу ємність, куди буде виливатися антифриз, голівкою на 13 (бажано шестигранную) відкручуємо на блоці спеціальну пробку:

Вставляємо шланг через який буде виливатися охолоджуюча рідина. З радіатора ОЖ зливати немає необхідності, досить з блоку. Після цього переходимо в салон, відкручуємо все саморізи обшивки і бардачка:

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Демонтуємо бардачок не забуваємо зняти роз’єми з концевика і підсвічування. Після цього підкладаємо пакет, щоб: антифриз не потік по салону. Можна не стелить пакет, а просто просвердлити старий радіатор дрилем і злити ОЖ. Викручуємо спочатку повітропровід. Послаблюємо і стягуємо патрубки:

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Відкручуємо сам радіатор (2 самореза). Витягуємо його назовні:

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Витягнути старий радіатор грубки у нас вийшло відносно легко, але найскладніше буде поставити новий на місце. Новий радіатор грубки у нас фірми AT артикул для замовлення 1060-023RA.

Перед установкою наклеюємо по периметру поролон. Робиться це для того, щоб прибрати щілини, через які проходить повітря мимо.

Після такої обклеювання, повітряний потік буде йти тільки через соти радіатора, значно підвищуючи ефективність його роботи.

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Для того щоб новий радіатор грубки встав без проблем, необхідно трохи підрізати кромку його куточка. Ось як у нас вийшло:

Заміна радіатора грубки chevrolet niva з кондиціонером.  Складно, але можна

Витираємо посадкову поверхню від залишків антифризу. Вставляємо радіатор не до кінця, одягаємо на нього патрубки, відсуває повністю і прикручуємо саморізи кріплення.

Те місце, де ми відпиляли куточок можна замазати спеціальним герметиком, щоб робота грубки не втрачала своєї ефективності, рекомендую АБРО сірий 999, він при нагріві не видає неприємних запахів. Поки повітропровід і бардачок не ставимо, заливаємо антифриз, заводимо автомобіль і виганяємо повітряну пробку.

Для цього найкраще заїхати правим боком на невеликий підйом або просто підняти машину з одного боку за допомогою домкрата.

Для заливки у нас пішло приблизно 7 літрів антифризу, праву частину підняли на максимально можливу висоту за допомогою домкрата. Заводимо автомобіль, оглядаємо все з’єднання, чи немає в них протікання. У нашому випадку верхній патрубок після прогріву став пропускати антифриз, затягли його сильніше, допомогло.

Нива Шевроле заміна радіатора грубки ціна

Вартість тут дуже варіюється в залежності від населеного пункту, де буде проводиться заміна і від наявності або відсутності кондиціонера.

Робота по заміні радіатора без кондиціонера займає в руках умілого майстра максимум одну годину часу.

Ціна на таку роботу становить від 1 до 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, плюс до цього ви купуєте сам теплообмінник, поролон, герметик, 7 літрів антифризу і при необхідності нові хомути.

Набагато вище вартість роботи на Шевроле Нива обладнаної кондиціонером, там доведеться повозитися, не всякий майстер візьметься за справу, тільки якщо у нього не буде інших справ. Я спробував подзвонити в кілька авто-майстернях в нашому місті. Розкид цін вийшов від 4 до 12 тисяч рублів, при цьому машину доведеться залишати на 2 дня. Майстри за таку роботу беруться вкрай неохоче.

Відео заміна радіатора грубки в Шевроле Нива:

  • Резервне відео як замінити радіатор грубки в Chevrolet Niva 4х4:
  • У роликах показаний процес заміни на машині без кондиціонера.

Прочитано раз: 303; За сьогодні: 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…