Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автовазЗаміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз
Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

  • Пристрій теплообміну, представлено радіатором, за допомогою якого відбувається нагрівання зовнішнього повітря, що надходить в салон;
  • Приводиться в обертання електродвигуном вентилятор, сприяє циркуляцію повітря в салоні;
  • Заслінка, регулююча потік надходить холодного повітря;
  • Заслінки, яка регулює і розподіляє потік надходить теплого повітря в салон.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

  • Відключити масу автомобіля від акумулятора;
  • Тепер можна приступити до зняття накладки вітрового скла;
  • Важелі склоочисника будуть заважати роботі, тому їх потрібно демонтувати;
  • Також потрібно зняти пластикові трубки подачі рідини до форсунок;
  • Щоб зняти декоративну накладку вітрового скла потрібно вивернути сім гвинтів її кріплення;
  • Після цього можна зняти ущільнювач капота;
  • В середині накладки встановлений гвинт, який стягує обидві половинки накладок;
  • Далі викруткою слід підчепити заглушки, які закривають гвинти, вивернути їх і зняти накладку з кузова;
  • Після цього слід приступити до зняття шумоізоляції моторного відсіку, для цього слід вивернути гвинти її кріплення, а потім зняти ліву і праву накладки;
    Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз
  • Тепер приступають до патрубків, що йдуть до радіатора грубки. Слід послабити хомути, і зняти патрубки. Підставте ємність під них, так як може пролитися тосол. Зняті патрубки слід заглушити доступним способом;
  • Далі слід від’єднати всі роз’єми з проводами, які йдуть до опалювачі;
  • Після цього знадобляться гайкові ключі. Торцевих ключем на «10» слід вигвинтити три гайки, а одна гайка буде під ключ “8”;
  • Зняттю обігрівача заважає джгут проводів. Потрібно зняти тримач і відвести його в сторону разом з проводами;
  • Тепер робота продовжитися в салоні машини. Знадобитися торцевий ключ на «13» для зняття кронштейна з педаллю гальма, який потім потрібно змістити в сторону;
  • Доступ до опалювачі відкритий, його можна зняти для ремонту і обслуговування;
  • Щоб витягти радіатор, необхідно хрестоподібної викруткою три гвинти, після чого він легко виймається. У багатьох випадках він буває, забруднений, тому його слід прочистити щіткою і продути стисненим повітрям.
  • Установку роблять у зворотному порядку.
  • Знімається гумовий ущільнювач з накладки вітрового скла;
  • Після цього приступають до шумоізоляції моторного відсіку. До деяких гвинтів дістатися непросто, наберіться терпіння, будьте уважні і все вийде;
  • Тепер можна приступити до зняття поролоновою прокладки на патрубках;
  • Після цього можна зняти кришку радіатора із пластику, для цього потрібно вигвинтити три самореза;
  • Коли відкривається доступ до патрубків, можна приступити до їх зняття. Зливати повністю тосол з системи не слід, можна підставити невелику ємність і злити його з радіатора грубки і розширювального бачка, а патрубки після цього заглушити.

AutoFlit.ru

  • ─ підвищений термін служби (збільшена товщина стінок і кілька шарів армування);
  • ─ силіконовий патрубок зберігає стабільність в роботі не залежно від температури навколишнього середовища;
  • ─ при затягуванні його хомутом чітко відчувається зусилля і перетягнути патрубок не вийде;
  • ─ індивідуальна розфарбування підкапотного простору.
  • ─ висока ціна (комплект виходить приблизно в 2 рази дорожче);
  • ─ втрата гарантії виробника.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

  1. Силіконові патрубки з армування ниткою.
  2. Силіконо – гумові патрубки.

xn-2111-43da1a8c.xn-p1ai

Інтернет-магазини ВАЗ, знижки для користувачів сайту

  1. аксесуари
  2. запчастини
  3. Тюнінг
  4. обважування
  5. Чохли
  6. Ательє
  7. карбоновий тюнінг
  8. флокування

Інтернет магазини аксесуарів ВАЗ

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Інтернет магазини запчастин ВАЗ

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

xn-2111-43da1a8c.xn-p1ai

Ремонт системи охолодження двигуна автомобіля

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Принцип роботи системи охолодження двигуна

  1. Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автовазРадіатора охолодження двигуна, який призначений для охолодження нагрітої охолоджуючої рідини потоком повітря.
  2. Вентилятор радіатора, який підвищує інтенсивність охолодження охолоджуючої рідини в радіаторі.
  3. Радіатора опалювача, який є джерелом тепла для салону автомобіля.
  4. Розширювальний бачок, який служить для компенсації зміни об’єму рідини, що охолоджує внаслідок температури. Долити тосол без нього теж не вийде.
  5. Помпа або центрабежний насос, яким здійснюється циркуляція охолоджуючої рідини в системі.
  6. Термостат, який призначений для регулювання кількості охолоджувальної рідини, що проходить через радіатор, чим забезпечується оптимальний температурний режим в системі.
  7. Датчик температури охолоджуючої рідини є одним з елементів управління системи охолодження.

Діагностика системи охолодження двигуна і визначення проблем

xn-2111-43da1a8c.xn-p1ai

Спрощуємо заміну фільтру салону ВАЗ 2110 (старого зразка)

xn-2111-43da1a8c.xn-p1ai

Давно помітив масляні плями на блоці циліндрів біля виходу сапуна (патрубка картерних газів), напрошувалася заміна патрубка, але так як на швидкість не впливає, то і лізти туди не хотілося. Так само були невеликі запотівання на вході патрубка сапуна в клапанну кришку і верхньому патрубку, що входить в рукав дроселя, ну і біля датчика тиску масла.

Днями на Драйві піднімалася тема запотівання двигуна, і я вирішив більше не відкладати і все-таки зайнятися заміною патрубків. Так як машина без кондера, то доступ до нижнього хомута патрубка сапуна є, хоч і не зовсім зручний. Знав, що в черговий раз обдираючи все руки, але з цим змирився, аби не лізти під машину і знімати захист, тому що ні ями, ні підйомника у мене немає.

Заміна не складна, подробиці на фото.

Ось така краса з масла і пилу розрослася на моєму блоці циліндрів!

Вхід патрубка сапуна в клапанну кришку практично сухий.

Вихід з клапанної кришки теж в маслі, на вході в рукав дроселя сухо.

Тонкий шланг теж сопливих.

Масло на вході тонкого шланга в ресивер.

Купив два нових патрубка і пляшечку для миття двигуна.

Патрубки стояли, що називається, на суху. Вирішив посадити їх на герметик.

Винуватці свята!

Також вирішив провести ревізію датчика детонації, тому що періодично на бортовий комп’ютер спливає помилка 0327 (низький рівень сигналу датчика детонації). В роботі двигуна ніяких змін поки не помітив, але відчуваю, скоро датчик піде під заміну.

Скинув колодку, клеми сухі, дроти цілі.

Перед нанесенням герметика все штуцери ретельно очистив і знежирити бензином.

Зверніть увагу

Новий патрубок на місці. Жижка для миття двигуна з таким шаром бруді не дуже справляється, наскільки міг, протер ганчіркою.

Обполіскуємо зверху. Грязі не багато, двигун мився зовсім недавно.

Ще один додатковий ущільнювач. Самоклеящийся D-подібний профіль (найтовстіша), посадив на верхню планку решітки. Користь від нього є, оскільки встановлений ущільнювач від класики все ж пропускає бризки і бруд по центру.

Все сопливі місця відмив, патрубки і шланги посадив на герметик. Подивимося, як довго двигун залишиться сухим.

https://www.drive2.ru/l/3685250/

зняття

1. Готуємо автомобіль до виконання роботи.

2. Знімаємо повітряний фільтр.

3. Роз’єднуємо колодку джгута проводів електровентилятору.

зауваження

На автомобілях з кондиціонером роз’єднуємо колодку джгута проводів, віджавши фіксатор

і знімаємо колодку джгута проводів електровентилятору з лонжерона, стиснувши фіксатори держателя колодки.

4. Ключем на 10 мм відвертаємо два болти лівого кріплення кожуха вентилятора.

5. Тим же ключем відвертаємо нижню гайку правого кріплення.

6. торцевих ключем на 10 мм відвертаємо верхню гайку правого кріплення.

7. На автомобілях з кондиціонером ключем на 10 мм послаблюємо затяжку хомута кріплення шланга до верхнього патрубка радіатора.

Попередження!

При виконанні наступної операції виллється невелика кількість охолоджуючої рідини. Щоб цього уникнути, можна частково злити охолоджуючу рідину.

8. Від’єднуємо шланг від радіатора і відводимо небагато в сторону.

9. Знімаємо електровентилятор в зборі з кожухом.

розбирання

1. Торцевий ключ на 8 мм відвертаємо гайку кріплення крильчатки до валу електромотора, утримуючи крильчатку рукою від провертання.

2. Знімаємо крильчатку.

3. Крестовой викруткою відвертаємо три гвинти кріплення електромотора до кожуха.

4. Витягуємо джгут проводів з паза кожуха.

5. Знімаємо електромотор.

  • зняття
  • Збираємо електровентилятор в зворотній послідовності.
  • установка
  • Встановлюємо електровентилятор в зворотній послідовності.

Заміна радіатора грубки Пріори без кондиціонера

Як би не була хороша машина час від часу деталі її виходять з ладу. Це стосується і радіатора (теплообмінника) грубки “Пріори”.

Що робити в такому випадку? На перших моделях автомобілів ці деталі виготовлялися з міді та бронзи. У разі протікання або інший поломки їх паялі. Тепер вони зроблені з пластика і алюмінію.

Так що ремонтувати їх немає сенсу і можливості. Їх можна тільки замінювати.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Увага! У цій статті описана заміна теплообмінника грубки “Пріори” без кондиціонера. Опалювачі, обладнані такою опцією, як кондиціонер влаштовані по-іншому. Наявність в них охолоджувача, наповненого фреоном, ускладнює роботу і вимагає присутності фахівця!

Ну а для радіатора стандартної грубки “Пріори” може самостійно провести заміну і сам власник, який вміє грамотно користуватися інструментами. Тільки потрібно уважно прочитати представлену статтю.

Де розташований радіатор грубки

Як уже згадувалося в іншій статті обігрівач «Пріори» складається з двох частин. В одній з них розташований вентилятор і резистор, до якої кріпиться салонний фільтр, а ось в іншій знаходяться заслінка і радіатор.

Ця половина грубки знаходиться поруч з вакуумним підсилювачем гальм. Радіатор розташований так, що витягнути його без демонтажу печі неможливо, так як він виходить саме в бік гальмівного пристрою.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Як провести самостійно заміну радіатора грубки без кондиціонера

Що знадобиться для заміни? В першу чергу такі інструменти:

  • Викрутки, фігурна і плоска.
  • Гайкові ключі на 8 і 10. (бажано головки з воротком.)
  • Тонкі плоскогубці для зняття хомутів.

І, природно, деякі матеріали і пристосування:

  1. Ємність для охолоджуючої рідини з системи.
  2. Новий радіатор.
  3. Поролонові, клеяться смужки на радіатор грубки “Пріори”.
  4. 2 літри охолоджуючої рідини. (Тієї ж марки, що і в системі.)
  5. Ганчір’я.

Приготувавши такий арсенал можна приступати до цієї цікавої операції заміни теплообмінника.

опис процесу

Встановити автомобіль рівно. Це необхідно для повного зливу охолоджувальної рідини з радіатора грубки “Пріори”. Під днище машини підставити ємність для рідини. Її потрібно встановити в районі зливного отвору радіатора системи охолодження. З правого боку (по ходу машини, або з лівого, якщо стати у капота). Далі потрібно:

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

  1. Викрутити баранчик пробки і дати стекти рідини. Коли натиск ослабне, відкрити кришку розширювального бачка. Дочекатися зливу і закрутити пробку. Відключити «мінусову» акумуляторну клему. Можна починати демонтаж захисту. Вона називається – жабо.
  2. Спочатку знімаються двірники склоочисних механізму. Ключем на 13 відвернути кріпильні гайки і зняти Щіткотримачі. Після цього видалити гумовий ущільнювач.
  3. Викрутити кріпильні гвинти. Зверху їх 6 і 7 по нижньому краю. Тепер зняти обидві половинки пластмасового жабо. Викрутивши кріплення зняти матерчату захист подстекольной ніші, в якій встановлена ​​піч.

Тепер настає найвідповідальніший момент. Більшість майстрів при заміні цієї деталі, відразу від’єднує патрубки, що йдуть до радіатора грубки “Пріори”. Однак при цьому є ризик облити охолоджувальною рідиною деталі обігрівача. Є більш цікавий і безпечний варіант.

Тепер, коли жабо і захист зняті, доступ до опалювачі відкритий повністю. В першу чергу потрібно відключити роз’єми електрообладнання:

  • Мікромоторедуктор приводу заслінки. 2 роз’єми.
  • Електровентилятор. 1 роз’єм.
  • Резистор. 1 роз’єм.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Тепер відкрутити кріплення корпусу печі до кузова автомобіля. Одна гайка на 10 кріпить вушко на корпусі печі до правого крила. На 8 кріпить верхню частину до шпильці вгорі. І дві гайки внизу.

Коли кріплення знятий, починається найцікавіше. Фігурною викруткою вивернути 3 гвинта кріплення радіатора до корпусу. Діяти потрібно обережно, щоб не обламати бічний, тонкий патрубок скидання тиску. Після чого, вивернути гвинти скріплюють 2 частини корпусу обігрівача. Посунути ліву частину з мотором вентилятора трохи лівіше, роз’єднати їх, і витягнути назовні.

Після цього можна почати витягувати другу половину з радіатором. Притримати рукою за патрубки і почати знімати вліво корпус. Коли він зніметься, відкласти його в сторону. Відпустивши хомути з патрубків зняти їх з радіатора.

Обов’язково! Підстелити під радіатор дрантя, так як завжди залишається трохи рідини, і нею не варто поливати моторний відсік.

Тут є два варіанти. Можна просто провести заміну поставивши деталь на місце старої, до установки корпуса. Але краще встановити радіатор в зняту половину до приєднання патрубків.

важливо

Важливо! Обов’язково обклеїти радіатор стрічкою з поролону! Це створює подушку безпеки для деталі.

Прикрасивши теплообмінник печі поролоном встановити його в нішу корпусу і закріпити гвинтами. Поставити половинку на місце і закріпити все 3 патрубка на місце. Затягнути хомути.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Акуратно зібрати обігрівач в зворотній послідовності. Долити охолоджуючу рідину до норми. Запустити двигун і дочекатися спрацьовування вентилятора охолодження.

Натиснути педаль акселератора і потримати пару хвилин обороти близько 2 000 об / хв. Це необхідно для усунення можливої ​​повітряної пробки. Включити обігрівач і перевірити його роботу на всіх режимах.

Усе! Ну ось і проведена необхідна робота.

Відео по темі заміна радіатора грубки на «Пріорі» без кондиціонера.

важливо

Ремонт і обслуговування грубки на Ладі Пріорі

Як відомо, в зимову пору року робота грубки автомобіля багато в чому визначає комфорт при водінні. Але іноді буває таке, що пристрій просто відмовляється працювати і особливо часто така проблема виникає у вітчизняних автомобілях. Детальніше про те, як здійснюється заміна радіатора грубки на машині Лада Пріора, читайте нижче.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Панель управління обігрівачем на Пріорі

Система кондиціонування може переставати дути з різних причин. Якщо пічка дує холодним повітрям, при цьому машина без кондиціонера, водієві доведеться розбирати і робити заміну деяких елементів. Це може бути не працюючий керівник регулятор, вентилятор, кран отопітеля або інший компонент системи опалення. У будь-якому випадку для початку давайте розберемося в принципі роботи.

Теплий повітряний потік примусово обдуває радіатор пристрою завдяки вентилятору. Обороти останнього змінюються в залежності від температури всередині авто. Співвідношення теплого і холодного повітряних потоків регулюються завдяки засувці.

Безпосередньо в салон машини повітряний потік надходить через фільтруючий елемент, призначений для очищення повітря.

У салоні вже автовласник вибирає, яким чином буде здійснюватися обдув, регулюючи положення заслінок на центральній консолі.

Блок управління обігрівачем Пріора є основною конструктивною деталлю, саме його регулятором керує водій. Блок управління пічкою, виробляючи регулювання і аналіз всіх необхідних параметрів, налаштовує мотор грубки таким чином, щоб він регулював швидкість функціонування вентилятором, а також положення повітряної заслінки.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Радіатор опалювального пристрою

Основні аспекти ремонту

Якщо не працює вентилятор або в цілому перестала працювати грубка, то потрібно розуміти, що процес ремонту – це досить трудомістка процедура. Перед тим, як зняти радіатор грубки на Пріорі або як зняти вентилятор, потрібно зробити діагностику. Спочатку перевіряється працездатність термостата. Якщо магістралі, підведення до пристрою, теплі, то деталь робоча.

Якщо не працює вентилятор, в першу чергу необхідно перевірити його контакти. Далеко не завжди заміна вентилятора грубки дозволяє вирішити проблему, особливо, якщо вона полягає в окисленні контактів.

Іноді роз’єм від пристрою досить просто прочистити, щоб вирішити задачу. Зняти вентилятор печі можна завжди, однак вентилятор обігрівача не так часто виходить з ладу.

Якщо пічка дує тільки на максимальних обертах, це перегорів резистор швидкості обертання печі.

Крім того, за роботу електричних компонентів опалювальної системи відповідає запобіжник F9, тому в разі появи проблем його також слід перевірити і при необхідності поміняти.

Якщо запобіжник часто виходить з ладу, не потрібно купувати більш потужну деталь – в першу чергу, треба провести перевірку електричної схеми за допомогою мультиметра.

Бортова мережа може перевантажуватися через замикання (автор відео – Олексій Калачов).

Порада

Деякі автовласники в Мережі стверджують, що погана робота опалювальної системи обумовлена ​​обсягом охолоджуючої рідини в бачку.

Нібито, прибравши з розширювального бачка витратний матеріал до мінімуму, пристрій буде оперативніше віддавати тепло. Ми б не рекомендували цього робити, оскільки це не вирішує проблему.

Але якщо ви залишите рівень антифризу в бачку на мінімумі, необхідно регулярно проводити його перевірку.

Іноді не гріє пічка через поломки засувки, призначеної для регулювання холодного і теплого повітряного потоків. У тому випадку, якщо повітряний потік буде дуже слабким, потрібно перевірити. В якому стані фільтр.

Повітряний фільтруючий елемент необхідно час від часу міняти, пам’ятайте про це. Коли обігрівач працює дуже шумно, суть несправності зазвичай полягає в поганому підшипнику.

Підшипникове пристрій в будь-якому випадку потрібно замінити, оскільки з часом воно може просто заклинити вентилятор, а це, погодьтеся, куди серйозніше, ніж просто шум в салоні.

Вибачте, в даний час немає доступних опитувань.

Інструкція по заміні радіатора грубки

Якщо вам потрібно поміняти резистор грубки або радіатор опалення, систему в будь-якому випадку краще буде демонтувати.

Щоб зробити заміну пристрою, виконайте наступні дії:

  1. Саме опалювальний пристрій фіксується на чотирьох або п’яти гайках, в залежності від комплектації та року випуску авто. В цьому немає нічого складного, ці гайки необхідно викрутити.
  2. Наступний крок – найскладніший, вам необхідно демонтувати систему. Обігрівач витягується з моторного відсіку під певним кутом. Бажано, щоб на цьому етапі вам хтось допомагав, оскільки зняти пристрій самостійно може бути проблематично.
  3. Коли пристрій знято, вам необхідно буде викрутити три самореза, що фіксують безпосередньо сам радіатор.
  4. Елемент просто витягується з місця установки і змінюється на новий. Подальші дії по збірці здійснюються в зворотній послідовності.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз1. Зніміть саму грубку з авто. Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз2. Вийміть радіатор і замініть на новий.

Відео «Детальна інструкція по заміні радіатора на Пріорі»

Як не допустити помилок, знімаючи опалювальний пристрій і як все зробити правильно, дивіться на відео (автор ролика – Олександр Л).

Заміна радіатора опалювального пристрою в машині Лада Пріора

Практично кожен автомобіліст, який володіє вітчизняним транспортним засобом, виявляє несправність опалювального агрегату авто саме в зимовий період.

Адже тільки з настанням сильних холодів людина починає замислюватися про те, як йому не замерзнути під час їзди на машині. Природно, для цього все користуються пічкою.

Зверніть увагу

Однак, що ж робити тим, у кого цей самий прилад перестав функціонувати належним чином? Адже тільки обігрівач здатний вплинути на те, щоб в салоні підтримувалася нормальна температура, що дозволяє забезпечити комфортне пересування.

У цій статті ми розглянемо тільки одну причину, згідно з якою опалювальне пристосування перестає працювати, дізнаємося про принципи ремонту і заміни радіатора грубки, встановленого в автомобілі Лада Пріора.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Якщо автомобіліст впевнений в тому, що необхідна заміна радіатора отопітеля, для того щоб усунути несправний об’єкт може знадобитися багато часу, так як, найімовірніше, в процесі доведеться замінити не просто згорів запобіжник, а зробити більш серйозні ремонтні роботи. Правда, не слід відразу впадати у відчай через свою непоінформованість, в матеріалі детально розписана інструкція, яка допомагає всім бажаючим зрозуміти, як повинна бути проведена заміна радіатора грубки в Пріорі з кондиціонером і без нього.

Заміна радіатора опалювального агрегату в Пріорі, що не оснащеної кондиціонером

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера може мати сенс у тому випадку, якщо в салон перестав надходити тепле повітря, при цьому сам обігрівач працює.

Якщо на додаток до вищевикладеної проблеми має місце ще і текти води з-під грубки Пріори, автомобілісту доведеться в обов’язковому порядку зняти погано функціонує агрегат для того, щоб запаяти останній.

Іноді ремонт недоцільний і доводиться міняти старе пристрій на нове.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Отже, перш за все, необхідно почати зі зняття мінусовій клеми з акумулятора. Справа в тому, що тут питання стоїть не тільки в безпеці самого майстра, але і в додаткову страховку, що дозволяє уникнути декількох неприємних сюрпризів, які при необережному поводженні можуть виникнути не тільки з проводкою, але і з електрообладнанням.

Якщо проводиться заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера, після знеструмлення системи можна приступити до демонтажу накладки лобового скла. Разом з тим слід зняти і важелі «двірників», здатні надати в майбутньому дискомфорт в процесі роботи.

Після цього слід позбавити агрегат від всіх пластмасових трубок, за допомогою яких рідина, розташована в бачку склоомивача, йде безпосередньо до форсунок. Тільки після того, як всі вищеописані дії будуть здійснені, можна буде зняти декоративну накладку, розташовану по краях лобового скла.

Насправді, здійснити таку маніпуляцію просто – достатньо позбутися семи саморізів.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Заміна радіатора отопітеля на Пріорі може бути здійснена тільки після зняття ущільнювача капота. Перед демонтажем слід врахувати, що посередині накладки передбачений гвинт, який стягує обидві половинки конструкції. За допомогою викрутки або будь-якого ножа можна акуратними рухами підняти заглушки (цей елемент служить «кришкою» гвинта) і вивернути їх.

Після цього можна приступити до зняття шумоізоляції, яка розташована у відсіку силового агрегату.

Щоб все зробити грамотно, доведеться відвернути гвинти і прибрати накладки (немає чіткого правила яку з них прибирати першої: ліву чи праву). Потім слід позбутися патрубків, які йдуть безпосередньо до радіатора.

Людина, яка хоче зрозуміти, як дістатися до радіатора грубки на Пріорі, повинен послабити кріплення хомутів, що утримують саму конструкцію.

Після цього можна дістати з роз’ємів всі дроти, що йдуть безпосередньо до печі. Прибрати їх можна за допомогою двох ключів, зокрема, одного «на 10», а іншого – «на 8». Викрутивши всі чотири гайки, слід змістити в сторону джгут проводів, які утримуються за допомогою утримувача.

Ключ «на 13» допоможе демонтувати кронштейн, розташований на педалі гальма. Тільки після цього можна братися за зняття радіатора грубки на Пріорі, що не має кондиціонера. Демонтувати пристрій допоможе звичайна хрестоподібна викрутка, що дозволяє прибрати 3 гвинта.

Вся інша робота полягає в установці нового агрегату і зворотного компановке системи в тому порядку, який обернений описаним діям.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Насправді, є ще один спосіб заміни цікавить елемента системи. Відкрити вільний доступ до цього елементу допоможе демонтаж НЕ корпусу печі, а вакуумного підсилювача гальм.

Варто зазначити, що ця процедура буде мати успіх лише в тому випадку, коли разом з нею буде знята педаль гальма.

Подібні дії допомагають наблизитися безпосередньо до лівої частини печі і потрібного пристосуванню.

Установка нового радіатора в Ладу Пріору, що володіє кондиціонером

Заміна радіатора грубки в машині Пріора з кондиціонером – досить простий процес.

Останній агрегат з’явився тільки в більш нових транспортних засобах, зокрема, Пріори почали комплектуватися кліматичної установкою HALLA або Panasonic.

Завдяки новому компоненту, замінити будь-яку деталь непрацюючої пічки можна тільки демонтувавши жабо, позбувшись від склоочисників, самої печі або вакуумного підсилювача гальм.

важливо

Якщо автомобіліст хоче зрозуміти, як зняти радіатор грубки на Пріорі з кондиціонером, він повинен почати роботу зі зняття шумоізоляції, розташованої в моторному щиті. Після цього слід демонтувати шланг повітряного фільтра силового агрегату, прибрати ущільнювач, який розташований близько шлангів радіатора. Потім слід злити охолоджуючу рідину і підняти радіатор вгору в сторону механіка.

висновок

Практика показує, що нічого надто складно в установці радіатора грубки на Пріору немає. Автомобілісту слід просто запастися терпінням, часом і інструментами. Будь-яке, навіть найскладніше агрегат, може бути розібраний і зібраний механіком-любителем, тому, перш ніж приступити до справи, слід розібратися у всьому і, не зволікаючи, приступати до трудомісткого, але важливого процесу.

Заміна Радіатори опалювачів Пріора Без кондиціонера ~ VESKO-TRANS.RU

Як відбувається підміна радіатора грубки Пріора без кондиціонера

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

У деяких випадках для того, щоб прибрати несправність, буде потрібно всього лише хвилинка, так як необхідно просто поміняти згорілі запобіжник. Але бувають ситуації, коли не обійтися без більш суворих ремонтних робіт, таких як заміна радіатора. При цьому нічого особливо складного тут немає. Все цілком можна зробити своїми руками – потрібно лише відповідне бажання і трохи часу.

Як здійснюється заміна грубки радіатора Лади Пріора без кондиціонера

Перш за все, давайте розглянемо основні елементи опалювальної системи ВАЗ-2170. Ними, зокрема, є:

  • радіатор опалення (теплообмінник) – тут здійснюється нагрів охолоджуючої рідини;
  • вентилятор – з його допомогою в салон автомобіля подається тепле повітря;
  • регулятори – інтенсивності обігріву і зон розподілу тепла.

Схема, в принципі, традиційна, і ніяких особливо складних технічних витребеньок тут немає. Якщо ви помітили, що в салон не надходить тепле повітря, тоді як грубка включена, слід оглянути всю систему.

При виявленні підтікання радіатора останній доведеться знімати або для того, щоб запаяти, або ж для заміни на новий.

Давайте розглянемо, як цю процедуру можна зробити своїми руками на Пріорі без кондиціонера.

  • Перше, що рекомендується зробити, перш ніж приступати до основної роботи, – зняти мінусову клему з акумуляторної батареї.
  • [Yuzo_related]

Заміна радіатора грубки ВАЗ 21072 Пріора, за годину

Заміна радіатора грубки ВАЗ Пріора без зняття гальмівного вакууму. це найголовніший момент де багато став …

Заміна радіатора грубки вентелятор або заслінки ВАЗ Пріора без зняття гальмівного вакууму

Досить швидкий і більш менш легкий спосіб дістатися до грубки автомобіля Lada Priora без кондиціонера . Спас …

Не варто нехтувати даними радою, адже мова йде, по-перше, про вашу безпеку, по-друге, це додаткова страховка від ряду різних неприємних сюрпризів з проводкою і електроустаткуванням.

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автовазПісля того як автомобіль знеструмлений, можна знімати накладку лобового скла. Також потрібно буде демонтувати важелі «двірників», оскільки вони будуть створювати додаткові незручності в роботі. Разом з ними від’єднуємо та пластмасові трубки, через які рідина з бачка склоомивача подається до форсунок. Тепер можна переходити до зняття декоративної накладки лобового скла. Зробити це нескладно – кріпиться вона за допомогою 7 саморізів, відповідно, їх слід відкрутити.

[Yuzo_related]

Попередньо вам потрібно буде зняти ущільнювач капота. Зверніть увагу, що в середині накладки є гвинт, за допомогою якого стягуються її половинки. Після цього викруткою або ножем акуратно піддягаємо заглушки, що закривають гвинти, і вивертаємо останні. Все – накладку можна знімати.

Якщо все пройшло успішно, значить, можна рухатися далі. На даному етапі вам слід зняти шумоізоляцію моторного відсіку.

Для цього відверніть гвинти, за допомогою яких вона, власне, кріпиться, а потім вийняти накладки, ліву і праву (черговість не має ніякого значення). Після цього можна переходити до патрубків, що тягнеться безпосередньо до радіатора.

Для того щоб їх зняти, спершу потрібно буде послабити утримують хомути. Попередньо підставте ємність для зливання охолоджуючої рідини.

Тепер можна виймати з роз’ємів всі дроти, які ведуть до опалювачі. Від’єднавши їх, беремо два ключа – на 10 і 8 – і викручуємо 4 гайки. Джгут проводів, щоб не заважав, слід відвести в сторону, попередньо знявши держатель.

Після цього переміщаємося в салон авто і беремо торцевий ключ на 13. З його допомогою слід зняти з педалі гальма кронштейн, і Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваззмістити його в сторону. Ось і все – ви отримали вільний доступ до радіатора отопітеля . Для того щоб його зняти, необхідно відкрутити за допомогою хрестоподібної викрутки 3 гвинта, після чого вузол легко виймається. Всі роботи по установці радіатора здійснюються в зворотному порядку.

Як бачимо, нічого особливо складно тут дійсно немає. Для того щоб зняти радіатор грубки на Пріорі без кондиціонера самому, вам знадобиться певний час (тут все залежить від ваших навичок) і мінімальний набір інструментів.

З іншого боку, ви економите кошти, оскільки робите всю роботу самостійно, а не звертається до майстрів в автосервісі. Навіть якщо раніше ніколи не доводилося стикатися з цим, розібратися в тому, як зняти радіатор Пріори не складе особливих труднощів. Очі, як відомо, бояться, тоді як руки роблять.

Напевно, варто все-таки прислухатися до народної мудрості.

На нашому сайті діє спеціальна пропозиція. Ви можете отримати безкоштовну консультацію нашого корпоративного юриста, просто задавши своє питання в формі нижче.

Заміна радіатора грубки на Лада Пріора (з кондиціонером і без)

 11 грудень 2015 LadaOnline 88 945      Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Одна з причин поганої роботи обігрівача є радіатор грубки. В ході експлуатації автомобіля він починає підтікати і вже не здатний віддавати необхідну кількість тепла в салон. Залежно від року випуску і комплектації Лада Пріора процес зняття грубки (радіатора) може сильно відрізнятися.

Як зняти радіатор грубки на Пріорі без кондиціонера

З початку випуску АвтоВАЗ встановлював на Пріори обігрівач від «десятки» (каталожний номер: 21110-8101012). Недолік цієї конструкції був в тому, що радіатора грубки знімається в сторону вакуумного підсилювача гальм, які дозволяє цього зробити. В результаті доводиться демонтувати обігрівач в зборі.

Порядок дій такий:

  1. Зняти двірники.
  2. Зняти жабо (вітрову накладку).
  3. Зняти шумоізоляцію моторного щита.
  4. Від’єднати купу роз’ємів з проводами.
  5. Відвернути кріплення обігрівача.
  6. Розділити обігрівач на дві частини (ліву і праву).
  7. Зняти праву частину обігрівача (по ходу руху).
  8. Зрушити ліву частину в сторону для отримання доступу до радіатора грубки.
  9. Злити тосол.
  10. Замінити радіатор грубки.

Вся процедура займала кілька годин. Більш детально це показано на відео:

Є інший спосіб його заміни. Щоб отримати доступ до радіатора грубки необхідно замість корпусу обігрівача зняти вакуумний підсилювач гальм разом з педаллю гальма. Це дозволяє отримати доступ до лівої частини обігрівача (по ходу руху) і до самого радіатора.

Відео інструкція:

Заміна радіатора отопітеля на Пріорі з кондиціонером

Через деякий час завод-виготовлювач почав комплектувати свої автомобілі кондиціонером (кліматичною установкою), наприклад, HALLA або Panasonic (артикул: 21703-8101012). Конструкція нового обігрівача Пріори з точки зору обслуговування виявилася на багато зручніше. Тепер для заміни грубки не потрібно демонтувати жабо, склоочисники, обігрівач або вакуумний підсилювач гальм.

Необхідно тільки: зняти шумоізоляцію моторного щита, зняти шланг повітряного фільтра двигуна і ущільнювач в районі шлангів радіатора грубки. Усе! Зливаємо тосол і знімаємо радіатор на себе, в сторону двигуна.

Відео інструкція додається:

Таким чином, заміна радіатора грубки Пріори залежить не тільки від типу обігрівача, а й від обраного способу його заміни. А як ви знімали радіатор грубки на своєму автомобілі? Який спосіб більше підходить вам? Нагадаємо, рішення інших проблем з пічкою можна знайти в цій статті.

Ключові слова: пічка лада пріора | кондиціонер лада пріора

5 2

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter ..

Схожі матеріали

  • Що робити якщо шумить грубка на Лада Пріора
  • Заміна радіатора грубки Лада Калина без зняття панелі
  • Чому на Лада Пріора не працює грубка

Заміна Радіатора Пічки Пріора З Кондиціонером Halla

Заміна радіатора грубки на Пріорі без кондиціонера і з ним.  Це ж автоваз

Підміна радіатора грубки на Лада Пріора (з кондиціонером і без)

Одна з причин поганої роботи обігрівача є радіатор грубки . В ході експлуатації автомобіля він починає підтікати і вже не здатний віддавати необхідну кількість тепла в салон. Залежно від року випуску і комплектації Лада Пріора процес зняття грубки (радіатора) може сильно відрізнятися.

Як зняти радіатор грубки на Пріорі без кондиціонера

З початку випуску АвтоВАЗ встановлював на Пріори обігрівач від десятки (каталожний номер: 21110-8101012). Недолік цієї конструкції був в тому, що радіатора грубки знімається в сторону вакуумного підсилювача гальм, які дозволяє цього зробити. В результаті доводиться демонтувати обігрівач в зборі.

Порядок дій такий:

  1. Зняти двірники.
  2. Зняти жабо (вітрову накладку).
  3. Зняти шумоізоляцію моторного щита.
  4. Від’єднати купу роз’ємів з проводами.
  5. Відвернути кріплення обігрівача.
  6. Розділити обігрівач на дві частини (ліву і праву).
  7. Зняти праву частину обігрівача (по ходу руху).
  8. Зрушити ліву частину в сторону для отримання доступу до радіатора грубки.
  9. Злити тосол.
  10. Замінити радіатор грубки.

Пріора з кондиціонером HALLA радіатор грубки

Відео про те, як зняти або замінити радіатор грубки на Пріорі , ВАЗ 2170, 2171, 2172 з кондиціонером Halla . Є.

Як зняти радіатор грубки на Пріорі

Знімаємо радіатор на Пріорі люкс 11го року, з кондиціонером Халла .

Вся процедура займала кілька годин. Більш детально це показано на відео:

Є інший спосіб його заміни. Щоб отримати доступ до радіатора грубки необхідно замість корпусу обігрівача зняти вакуумний підсилювач гальм разом з педаллю гальма. Це дозволяє отримати доступ до лівої частини обігрівача (по ходу руху) і до самого радіатора.

Заміна радіатора отопітеля на Пріорі з кондиціонером

Через деякий час завод-виготовлювач почав комплектувати свої автомобілі кондиціонером (кліматичною установкою), наприклад, HALLA або Panasonic (артикул: 21703-8101012).

Конструкція нового обігрівача Пріори з точки зору обслуговування виявилася на багато зручніше.

Тепер для заміни грубки не потрібно демонтувати жабо, склоочисники, обігрівач або вакуумний підсилювач гальм.

Необхідно тільки: зняти шумоізоляцію моторного щита, зняти шланг повітряного фільтра двигуна і ущільнювач в районі шлангів радіатора грубки. Усе! Зливаємо тосол і знімаємо радіатор на себе, в сторону двигуна.

Відео інструкція додається:

Таким чином, заміна радіатора грубки Пріори залежить не тільки від типу обігрівача, а й від обраного способу його заміни. А як ви знімали радіатор грубки на своєму автомобілі? Який спосіб більше підходить вам? Нагадаємо, рішення інших проблем з пічкою можна знайти в цій статті.

Заміна радіатора грубки Пріора

З настанням холодів інтерес водія до роботи обігрівача різко зростає. Автомобіліст перевіряє грубку на наявність різних несправностей. У деяких випадках виявляється поломка радіатора. Як правило, цей компонент ремонту не підлягає, його необхідно міняти.

Відкривши посібник з демонтажу, водій може виявити, що в його Пріорі деталі розташовані не так, як в інструкції. Вся справа в кондиціонері. Процес зняття радіатора опалювача в старих версіях Пріори без цієї опції відрізняється від демонтажу в нових автомобілях, де кондиціонер вже присутня.

Ми розберемо обидва варіанти.

Сучасні Пріори комплектуються кондиціонерами Halla або Panasonic. В роботі двох моделей є відмінності, але місце їх установки не відрізняється, в залежності від фірми кондиціонера, тому процес проходить однаково. Як приклад буде розглянута Пріора з кондиціонером Halla.

ознаки несправності

Модель Лада 2170 отримала грубку рідинної конструкції, яка з’єднана з системою охолодження двигуна. Радіатор є пристроєм теплообміну, за рахунок цього компонента нагрівається повітря, що надходить в салон Пріори. Через радіатор постійно циркулює охолоджуюча рідина, ця деталь обігрівача схильна до зносу.

Перевірити радіатор стоїть в наступних випадках:

  • Піч перестала нормально гріти.
  • Падає рівень охолоджувальної рідини.

Розібравши частина системи обігрівача, ви побачите іржавий і, швидше за все, що протікає радіатор. Також патьоки можуть бути в шлангах, патрубках і місцях з’єднання цих елементів. Перевіряти теплообмінник печі варто тільки після того, як ви переконалися, що в роботі моторедуктора і заслінки дефектів немає.

Для роботи знадобиться стандартний набір інструментів, куди входять торцеві ключі 10 і 13, бокорізи, хрестова викрутка, а також ключ на 8. У обох випадках вам доведеться від’єднувати шланги системи опалення, з них будуть виливатися залишки охолоджуючої рідини, тому відразу підставте ємності під патрубки обігрівача. Потім рідину можна буде повернути в систему.

З кондиціонером

  1. В першу чергу нам потрібно зняти гумовий ущільнювач вітрової накладки, щоб отримати доступ до деталей;Знімаємо накладку вітрового скла, щоб отримати доступ до деталей системи обігрівача
  2. Переходимо до шумоізоляції моторного щита. Нам необхідно демонтувати її середню частину, заздалегідь знявши шланги з кріплень. Знизу шумоізоляція кріпиться 3 гвинтами, 2 гайками і шайбою, зверху – 3 саморізами. Рекомендується використовувати подовжувач для інструментів, так як до деяких кріплень буде складно дістатися;
  3. Після демонтажу захисту ви побачите ущільнювач з поролону, який закриває радіатор опалення;Знімаємо накладку і переходимо до шумоізоляції мотора
  4. Щоб зняти кришку, нам необхідно викрутити 3 самореза – 1 ви знайдете по середині, а 2 інших – по краях;Відкручуємо кріплення і отримуємо доступ до радіатора
  5. Ми дісталися до патрубків. Щоб їх зняти, нам необхідно послабити хомути і підняти патрубки вгору. Акуратно, не нахиляти шланги вниз;
  6. Тягніть радіатор опалення на себе, поки він не вийде з кріплень.

Як бачите, демонтаж радіатора в Пріорі з кондиціонером не вимагає зливу антифризу. Охолоджуюча рідина вийде тільки з розширювального бачка і самого теплообмінника. Зняття радіатора в ВАЗ 2170 з кондиціонером Panasonic проходить за такою ж схемою, відрізнятися можуть тільки кілька кріплень. Тепер ви можете поміняти зношений обігрівач на новий!

без кондиціонера

  1. Починається робота з відключення мінусовій клеми акумуляторної батареї. Знімаємо накладку вітрового скла разом з важелями склоочисника, так як ці елементи будуть заважати роботі;
  2. Наступний крок – це зняття трубок подачі охолоджуючої рідини на форсунки двигуна;
  3. Накладку вітрового скла тримають сім гвинтів.Викриття її, щоб повністю зняти елемент;
  4. Тепер переходимо до ущільнювача капота, в його центрі ви знайдете стягує гвинт – відкручуємо його;
  5. Шумоізоляція двигуна закриває прохід до системи обігрівача – піддягніть заглушки плоскою викруткою і виверніть заглушки;
  6. Викручуємо гвинти і демонтуємо шумоізоляцію.Знімаємо обидві накладки;

    Прибираємо обидві частини і переходимо в салон для демонтажу радіатора

  7. Переходимо до патрубків радіатора. Послаблюємо хомути і демонтуємо їх, заздалегідь підготувавши ємність для антифризу. Заглушіть патрубки, щоб не зливати весь тосол;
  8. Вам необхідно зняти всю проводку, яка йде до печі;
  9. Далі знімаємо тримач проводів і відводимо його в сторону, тепер переходимо в салон Пріори;
  10. Озброївшись ключем на 13, відкручуємо кріплення кронштейна разом з гальмівною педаллю. Зміщуємо деталі в сторону;
  11. Відкручуємо 3 гвинта і отримуємо доступ до радіатора;
  12. Заміна виконується у зворотній послідовності.

Промийте теплообмінник і огляньте його на наявність пошкоджень. Якщо на пластикових елементах виявляться тріщини, то відремонтувати деталь ви вже не зможете – тут допоможе тільки заміна радіатора грубки на Пріорі, яка виконується в зворотній послідовності.

ВІДЕОінструкція по заміні потекшей грубки:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…