Одна з останніх розробок вазовских інженерів останнього десятиліття – двигун 21126, який став основним силовим агрегатом на ВАЗ-2170.

Тут застосували і хонінгування циліндрів, і поршні нової конструкції, які посприяли підвищенню потужності.

Однак банальний обрив приводу газорозподільного механізму вивести з ладу вузли навіть такого технологічного агрегату. Тому краще заздалегідь проконтролювати і поміняти цей компонент системи.

Коли потрібна заміна ременя приводу ГРМ на автомобілі Пріора?

Якщо враховувати заводський регламент обслуговування, то він рекомендує робити ротацію резино-механічного вироби через 200 000 км пробігу. Але, як показує практика, автомобілісти вважають за краще міняти цю деталь раніше – хто на 60 000, а хто і на 100 000 км пробігу. Вважається, що при міському режимі пересування елемент зношується швидше.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

У будь-якому випадку контроль стану елемента повинен виконуватися через кожні 45 тис.км . Першими ознаками того, що на Лада Пріора заміна ременя ГРМ вже необхідна, є наступні фактори:

  • сторонні шуми при роботі ДВС;
  • зміна кольору вихлопних газів;
  • проблеми при запуску мотора;
  • сторонні вібрації.

Невеликий пробіг аж ніяк не завжди гарантує безаварійну експлуатацію автомобіля. Досить часто у відгуках автолюбителів можна зустріти ситуацію, коли ремінний привід зношується раніше терміну через попадання на нього масла і бруду. Ці компоненти потрапляють через сальники і щілини в кожусі, тому важливо усунути причини протікання і оглянути деталь.

Важливо зрозуміти, що заміна ременя ГРМ Пріора повинна проводитися своєчасно, ні в якому разі не можна затягувати справу до обриву. В іншому випадку витрати на ремонт можуть неприємно здивувати власника. Більшою мірою це обумовлено відсутністю на порушених виїмок під клапани, тому обрив деталі призводить до їх безпосереднього контакту, після чого останні зазвичай згинаються.

Проблеми з міцністю пасової передачі на високих оборотах взагалі призводять до катастрофічних наслідків аж до обриву поршнів і навіть деформації шатунів. Щоб не наражатися на ризик, досвідчені автомобілісти радять періодично контролювати стан гумової передачі, а також ступінь її натягу.

Як виконується перевірка пасової передачі на ВАЗ 2170?

Деталь являє собою гумовотехнічні виріб з зубцями, розташованими на його внутрішньої частини. На зовнішньому ободі вказані:

  • тип двигуна, для якого призначена Автодеталь;
  • число, яке вказує кількість зубців – 137;
  • маркування, що вказує ширину вироби – 22 мм.

Ці дані знадобляться власнику, який ще не знає, який ремінь потрібно купити для ВАЗ 2170. Залишилося приготувати необхідний інструмент для перевірки:

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного
Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

  1. інбусовий ключ (шестигранник) на «5»;
  2. ключ на «10»;
  3. домкрат.

Перевірка стану приводу виконується на холодному двигуні і складається з наступних переходів:

  • За допомогою шестигранника викрутити п’ять болтів кріплення передньої верхньої кришки приводу газорозподільного механізму і зняти її.
  • Оглянути деталь і визначити, чи потрібна на Лада Пріора заміна ременя приводу ГРМ , для чого включити п’яту передачу, вивісити праве переднє колесо і обертати його за годинниковою стрілкою. Виріб повинен бути без тріщин, відшарувань і підрізів, що витягають нитки корду. При виявленні дефектів деталь необхідно поміняти.
  • Оглянути стан натяжної ролика – на ньому не повинно бути ніяких пошкоджень.
  • Перевірити натяг ременя, для чого натиснути зусиллям 10 кг на ремінь між шестернями розподілвалів і заміряти його прогин – він повинен бути не більше 5-7 мм . Також здійснити контроль можна по положенню мітки 1 на зовнішній обоймі самонатяжного ролика, яка в ідеалі повинна знаходитися напроти виступу 2 . Відхилення допустимі в межах 3-4 мм – вони регулюються, проте перевищення цих показників означає необхідність заміни пасової передачі і роликів.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

Як зробити заміну ременя приводу ГРМ на Лада Пріора своїми силами?

Процес включає не тільки ротацію гумової передачі, разом з нею змінюються і ролики – натяжна і опорний. Комплекти для ремонту зазвичай продаються в автомагазинах. Для роботи будуть потрібні наступні інструменти:

  • головка на «17»;
  • ключі на «15», «13», «10», «8»;
  • інбусовий ключ (шестигранник) на «5»;
  • спеціальний ключ для регулювання ролика або кліщі для знімання стопорного кільця.

Далі процес зміни приводу відбувається в наступному порядку:

  • Відкрутивши шестигранником 5 болтів на верхньому пластиковому кожусі газорозподільного механізму і 2 на нижньому, зняти їх.
  • За допомогою головки на «17» провернути колінвал за годинниковою стрілкою і виставити по мітках обидва распредвала в ВМТ такту стиснення першого циліндра. Визначається цей момент суміщенням міток 1 на шківах розподільних валів з відмітками 2, які розташовані на задній кришці.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

  • Зняти гумову заглушку в картері зчеплення і проконтролювати положення коленвала: ризики на маховику і проріз на верхній кришці картера повинні збігатися.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

  • Перед тим як зробити заміну ременя ГРМ на автомобілі Пріора , потрібно демонтувати шків приводу допоміжних апаратів. Для цього помічник повинен включити 5 передачу і натиснути на гальмо, а власник авто за допомогою головки на «17» з воротком відвернути болт кріплення шківа і зняти його.
  • Для комфортності подальшого складання перед демонтажем гумотехнічної деталі досвідчені автолюбителі рекомендують зафіксувати шківи распредвалов простим дерев’яним клином, який слід забити між ними.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

  • За допомогою ключа на «15» послабити болт натяжної ролика і зняти ремінь з валів. Далі демонтувати натяжна і опорний ролики.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

  • На різьблення болтів нових роликів нанести фіксуючий герметик. Опорний ролик затягувати моментом 35-41 Нм , а натяжна остаточно не затискати. Проконтролювати стан клонували по мітці на кришці масляного насоса.
  • Одягти зубчастий гумовий привід на шків колінчастого вала. Натягнути обидві гілки і надіти передню частину на опорний ролик, а задню – на шків помпи і завести за натяжна ролик. Якщо використовувався дерев’яний клин, то його потрібно видалити.

Важливо! У процесі ремонту потрібно перевірити стан насоса ОЖ. Його вал повинен вільно обертатися, без люфту і стороннього шуму. Неприпустимі сліди підтікання охолоджуючої рідини. При наявності одного з чинників – обов’язково поміняти помпу.

Як відрегулювати натяг приводу на ВАЗ 2170?

Фінальна стадія заміни ременя ГРМ на автомобілі Лада Пріора виконується за схемою:

  • Спеціальним ключем або щипцями провернути натяжна ролик проти годинникової стрілки.
  • Поєднати виріз 1 з міткою 2 на внутрішній втулці ролика і затягнути болт кріплення з моментом 20-15 Нм (фото див. Вище).
  • Встановити на штатне місце шків приводу допоміжних агрегатів.
  • Провернути колінвал на 2 оберти за годинниковою стрілкою за болт шківа і проконтролювати співвісність настановних міток розподілвалів і клонували, а також натяг ременя. При необхідності операції повторити.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

Болт натяжної ролика затягується моментом 35-41 Нм , а шків допоміжних апаратів – 105-110 Нм . Збірка виконується в зворотній послідовності, не ставимо тільки верхній пластиковий кожух для візуального контролю виконаної роботи.

Далі заводимо мотор і спостерігаємо – покажчики 1 і 2 на ролику не повинні при перегазовке відхилятися від норми більш, ніж на 2 мм , після цього приймати робоче положення. Після перевірки працездатності агрегатів верхній кожух приводу встановлюється на місце.

Описаний процес аналогічний і може бути застосований при ремонті автомобілів Lada Kalina і Lada Granta. Методика заміни приводу газорозподільного механізму доступна будь-якому автолюбителю, але вимагає особливої ​​уважності. Найменше зміщення міток здатне вилитися в дорогий ремонт.

Вибір надійних комплектуючих приводу ГРМ Пріори. – Community «Лада Пріора (Lada Priora Club)» on DRIVE2

Даний запис повністю присвячена власникам а / м Пріора.Рано чи пізно перед кожним пріороводов постає питання заміни помпи, ременя і роликів ГРМ. Як відомо неправильний вибір приводу ГРМ на Пріорі може привести до загину клапанів і всієї ШПГ, що тягне за собою дорогий ремонт.

І ось тоді починаються питання в блогах, форумах – “а які ролі і ремінь купити”, “а як відрізнити підроблений GATES від підробки”, “дістала текти помпа ТЗА, яку купити” і. тд і тп.В цього запису я хочу поділитися з вами надійним і доступним варіантом комплектуючих приводу ГРМ для Пріори.

Зверніть увагу

Є безліч інших варіантів, ролики від іномарок, помпи Лузар, ремені Дайко і так далі, непотрібно мені писати в коментах “я поставив Лузар з Дайко і все чудово”.

Повірте на слово, мій вибір зроблений на основі не одного десятка автомобілів і саме з цими комплектуючими я впевнений що їх двигуни не “зберуться в купу” і після 60.000км пробега.Начнем з водяного насоса, він же помпа.

Мій вибір припав на помпу фірми DOLZ L125 .

Проведена в Іспанії. Середня ціна 750р. Профіль “зуба” напівкруглий. Крильчатка пластик.Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складногоЗаміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складногоЗаміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

Наступний звичайно ремінь ГРМ. Тут безперечне лідерство за оригінальним GATES 5631XS без варіантов.Средняя ціна 1000р.Обратіте увагу як виглядає оригінальний ремінь 5631XS, особливо на написи на самому ремені, є дуже схожі підробки.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складногоЗаміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

І саме животрепетне питання це звичайно ж ролики. Я настійно не рекомендую використовувати оригінальні ролики з комплекту ГРМ Gates (все вже в курсі про особливості “поляка” просто розвалитися). І взагалі відмовитися від роликів з механізмом самоподтяжкі ременя.

Так як абсолютно все ролики з самоподтяжкой спочатку перетягують ремінь ГРМ, не дивлячись на їх правильне регулювання при натяжки. Так уш вони влаштовані, що-б не дати ременя провіснуть і перескочити при будь-яких Тепература і весь термін експлуатації ременя.

Це звичайно добре, але зайве підтягування ременя роликом веде до зносу роликів і помпи. Я вже не кажу про “фірмовому” ше приводу ГРМ Пріори))). Саме з цього рекомендую ролики ГРМ 2112, думаю нікого не утруднить раз на рік перевірити натяжку ременя на СТО за 200р.

Встановлювати тільки з проставочнимі шайбами ​​товщиною 4 мм між ГБЦ і роликом!

Ролики ГРМ VBF (Вологда) 2112-1006120 (натяжна) і 2112-1006135 (опорний).

Середня вартість 500р за шт.Орігінальние ролики VBF легко відрізнити від китайської підробки, в оригіналі використовується мастило білого кольору, у китайців зелена. Залишки мастила завжди видно навколо пильовика на новому ролику. Але китайцям теж потрібно віддати належне, ходять не менше 20-30.000км потім починають шуміти.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складногоЗаміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

Для установки роликів 2112 будуть потрібні дві шайби товщиною 4 мм. Встановлюються між роликами і ГБЦ.Шайба підшипника натяжителя ГРМ 21124-1006130-00 Середня вартість 10р за шт.

Заміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складногоЗаміна ременя грм на лада пріора.  Взагалі немає нічого складного

Так само для установки роликів 2112 будуть потрібні болти. Можна використовувати болти зі старих роликів Gates, викрутивши їх з роликів.

Ось власне і весь необхідний набір, який потрібно міняти кожні 60.000км пробігу. З таким набором будь пріороводов спатиме спокійно, а не мучитися кошмарами про загнутих клапанах))) Сподіваюся мій досвід буде комусь корисний.

всім бобра ?

Заміна ременя Газо-Розподільного механізму (ГРМ) на Пріорі

Ласкаво просимо!
Ремінь ГРМ – ГРМ як ви вже зрозуміли це коротко, повна назва цього механізму звучить як Газо-Розподільчий Механізм, завдяки цьому механізму двигун заводиться і працює, до нього ставляться як клапана, так і поршні, так і інші ж деталі в основному багато хто знає з цього механізму ремінь ГРМ, це дуже важлива деталь яка пов’язує межу собою розподільні вали і колінчастий вал, завдяки чому двигун працює правильно і без перебоїв (Синхронно можна сказати), але взагалі по суті в цьому механізмі всі деталі дуже важливі і есл прибрати хоч одну з них, то з двигуном вже почнуться проблеми, перерахуємо найменший перелік деталей які до цього механізму відносяться: По-перше натяжна ролик який натягує ремінь ГРМ, по-друге сам ремінь, по-третє колінчастий вал і його шків,

Примітка!
Щоб зробити заміну ременя в автомобілі, запастися доведеться: Хорошим набором гайкових ключів, а так само накидним «на 17» і один момент, вам знадобиться або ж спеціальний ключ для повороту натяжної ролика який в автомагазині придбати можна, або замість нього знімачем стопорних кілець запасіться , ну і викрутки знадобляться з яких одна плоска і товста повинна бути!

Короткий зміст:

  • Заміна ременя ГРМ
  • Додатковий відео-ролик

Де знаходиться ремінь ГРМ?
Он располагается в боковой части двигателя и не в очень удобном месте, хотя если взять 8 клапанные автомобили то на них он в той же самой боковой части располагается, но в отличие от 16 клапанных движков, на 8 клапанном ремень поменять гораздо легче, а всё дело в том что меньше шкивов присутствует в двигателе, больше пространства чтобы подлезть под что то и т.д., на 16 клапанных двигателях такого нет, заменять ремень ГРМ очень не удобно но всё же операция осуществима и со временем (Если её делать постоянно) к ней привыкаешь и ничего сложного в этом уже не кажется, но не об этом мы сейчас говорим, а об местонахождении ремня ГРМ на автомобиле, для наглядности на фото ниже он указан красной стрелкой, но если вы откроете капот вы его не найдёте, потому что он скрыт под пластмассовой крышкой (Указана синей стрелкой) которая препятствует попаданию грязи в Газо-Распределительный Механизм и не загрязняет его.

Когда нужно менять ремень ГРМ?
Каждый ремень ходит индивидуально и от пробега заменять ремень никакой хороший мастер не будет, поэтому рекомендуем вам время от времени просто снимать ту самую крышку которая ремень закрывает, и проверять состояние самого ремня ГРМ на нём не должно быть категорически никаких трещин, порезов, складок и отслоений, кроме того масла на нём тоже быть не должно (Оно может попасть из-за подтекаемых сальников, в этом случае нужно будет поменять и сальник изношенный и сам ремень, потому что ремень в масле может проскользнуть или слететь вовсе, что приведёт к очень печальным последствиям двигатель вашего автомобиля), следов того что он где то размахрился, выпуклостей и того подобного, проще говоря он должен быть в нормальном состоянии и не иметь следов деформации и масла.

  • Зняття:
    1) Перше що потрібно зробити, це підготується до зняття ременя, в підготовку входить скидання клему мінус з акумуляторної батареї (Як її скинути, читайте в пункті один «ось в цій статті») і установка поршня першого і четвертого циліндра, в положення ВМТ (Як їх встановити, читайте в статті: «Установка фаз газорозподілу по мітках»).
  • 2) Коли всі підготовчі роботи будуть виконані, приступайте до зняття самого ременя, для цього гайковим ключем або ж накидним «на 15» звільніть трохи затяжку натяжної ролика (Болт кріплення ролика вказано червоною стрілкою, ви натяжна ролик тільки з опорним не переплутайте, так до слова, опорний варто правіше, а натяжна лівіше і натяжна кріпиться не в самому центрі а трохи збоку) і після цього поверніть його проти годинникової або ж по годинникової стрілки (Як завгодно), таким чином щоб ремінь ГРМ послабився і вже не був сильно натягнутий і тим самим сни міте ремінь зі всіх верхніх шківів на яких він розташовується (До верхніх шківів відносяться, два шківа распредвала, а так само помпа і з натяжної ролика його ще зніміть).
  • 3) Тепер помічник вам потрібен буде і велика товста плоска викрутка, в общём робиться все наступним чином, в підкапотному просторі шукається коробка передач, а якщо бути більш точніше то картер зчеплення, так ось у цього картера є невеликий отвір яке закрите гумовою заглушкою, помічник нехай цю заглушку витягне і після чого засуне викрутку в зуби маховика, тим самим він його зафіксує від провертання, ви в цей час відверніть повністю болт який зміцнює шків коленвала і шків генератора (шків генератора це той котор й великий, клонували той який маленький) і як тільки болт буде викручені, зніміть шків генератора з автомобіля і за ним знаходиться шайбу.

Примітка!
Ще ремінь генератора зі шківа не забудьте скинути, а інакше він дуже заважати зняття шківа буде, про те як його зняти, читайте в статті: «Заміна ременя генератора на автомобілі»!

4) І на завершення в самій нижній частині зніміть ремінь (Вказано стрілкою), з шківа коленвала, але тільки знімайте акуратно, не прокручуючи шків при цьому, та й взагалі коли ремінь буде повністю знято, не потрібно ніякі шківи прокручувати а інакше якщо з силою крутнути шківи розподільних валів наприклад, за умови що перший і четвертий циліндр в положення ВМТ будуть виставлені, то може статися зустріч клапанів з поршнями, в зв’язку з якими або клапана, або ж поршня (що дуже навряд чи) можуть трохи деформуватися, тому прокручувати ніякі шківи після зняття ременя категорично не потрібно, але якщо все ж трохи крутнув, то поверніть акуратно їх на своє місце.

Установка:
1.

Коли новий ремінь будете ставити, все шківи і натяжна ролик від бруду очистіть і після очищення, знежирте їх уайт-спіритом, або просто уайт-спіритом пройдіться відразу і все на цьому і до речі при установці шківа генератора, простежте за тим щоб паз шківа (Вказано червоною стрілкою) потрапив на приплив шківа коленвала (Вказано синьою стрілкою), по іншому шків генератора ви ніяк не поставите.

2.

Після всіх виконаних операцій і найголовніше після установки нового ременя, відрегулюйте його, регулюється він за рахунок натяжної ролика, а саме береться спеціальний ключ або ж знімач стопорних кілець (На фотографіях знімач використовується) і їм затискається зовнішній диск натяжної ролика (Там пази будуть, в ці пази і потрібно буде ключ або знімач вставити) і після чого ролик провертається проти годинникової стрілки (див. фото 1), до такого стану, поки виріз на зовнішньому диску з прямокутним виступом на внутрішній втулці натяжної ролика НЕ ​​сов адёт (див. фото 2), після збігу гайковим ключем болт кріплення ролика затягується моментом 33.2-41.2 (3.40-4.20) і перевіряється робота ролика і натяг ременя, робота ролика перевіряється наступним чином, завести автомобіль буде потрібно і якщо від натяжної ролика ви почуєте шум то є ймовірність того що ролик (А саме його підшипник) вийшов з ладу, якщо у вас все так і є, то зніміть ролик зі свого місця і вже руками перевірте роботу його підшипника, для цього проверніть підшипник ролика і якщо він буде заїдати, осьової люфт у нього буде присутній або будуть помітні сліди витікання мастила з підшипника, то в такому випадку замініть натяжна ролик на новий, замінюється він при знятому ремені, просто під час зняття ременя ГРМ болт кріплення рол ика не ослабить буде потрібно, а повністю викрутити його і зняти натяжна ролик з автомобіля (див. фото 3), при установки нового ролика, простежте за тим щоб диск ролика з маркуванням (див. фото 4) був спрямований не в середину, а назовні . то зніміть ролик зі свого місця і вже руками перевірте роботу його підшипника, для цього проверніть підшипник ролика і якщо він буде заїдати, осьової люфт у нього буде присутній або будуть помітні сліди витікання мастила з підшипника, то в такому випадку замініть натяжна ролик на новий, замінюється він при знятому ремені, просто під час зняття ременя ГРМ болт кріплення ролика не ослабить буде потрібно, а повністю викрутити його і зняти натяжна ролик з автомобіля (див. фото 3), при установки нового ролика, простежте за тим щоб диск ролика з марки ровкой (див. фото 4) був спрямований не в середину, а назовні. то зніміть ролик зі свого місця і вже руками перевірте роботу його підшипника, для цього проверніть підшипник ролика і якщо він буде заїдати, осьової люфт у нього буде присутній або будуть помітні сліди витікання мастила з підшипника, то в такому випадку замініть натяжна ролик на новий, замінюється він при знятому ремені, просто під час зняття ременя ГРМ болт кріплення ролика не ослабить буде потрібно, а повністю викрутити його і зняти натяжна ролик з автомобіля (див. фото 3), при установки нового ролика, простежте за тим щоб диск ролика з марки ровкой (див. фото 4) був спрямований не в середину, а назовні.

Додатковий відео-ролик:
Більш докладно побачити як проводиться заміна натяжної ролика на автомобілі, ви можете в відео-ролику, який розміщений нижче:

Заміна ременя ГРМ Lada Priora: що потрібно знати

Ремінь ГРМ є важливим елементом в пристрої приводу газорозподільного механізму. Хоча виробник рекомендує перевіряти ремінь кожні 50 тис. Км і виконувати заміну ременя ГРМ на 100 тис. Км., На ділі ці терміни бажано скоротити вдвічі. 

Причина – при обриві або зрізанні зубів клапана вдаряються об поршні. В результаті доводиться виконувати дорогий ремонт двигуна. У цій статті ми розглянемо, як перевірити ремінь ГРМ Пріора, через скільки змінюють ГРМ на даному автомобілі, а також як виконується заміна ременя газорозподільного механізму на Lada Priora. 

Лада Пріора: ремінь ГРМ, його перевірка і підтягнення

Отже, вище вже було сказано, що якщо рветься ремінь ГРМ на Пріорі, це призводить до того, що гніт клапана. Цілком очевидно, що стан ременя краще перевіряти часто (кожні 40 тис. Км. Пробігу). Ще додамо, якщо розглядати, коли змінюється ремінь ГРМ, замінювати даний елемент з урахуванням особливостей його конструкції і роботи слід кожні 60 тис. Км.

Досвідчені ж фахівці і зовсім рекомендують перевіряти ремінь кожні 25 тис. Км., А міняти ремені краще кожні 50 тис. Км. пробігу або через 4 роки експлуатації (в залежності від того, що настане раніше). І це стосується не тільки Пріори, а й інших авто з ремінним приводом ГРМ.

Йдемо далі. Перевіряти стан ременя, а також його натяг потрібно на холодному моторі. Допускається нагрівання не вище 35 градусів Цельсія.

  • Якщо автомобіль укомплектований кондиціонером, тоді потрібно зняти ремінь приводу агрегатів і натяжна ролик;
  • Потім слід встановити опору двигуна, трохи затягнувши гвинти кріплення самої опори. Далі слід ключем відкрутити 5 гвинтів кріплення передньої верхньої кришки приводу ГРМ.
  • Тепер кришку можна зняти. Щоб оглянути ремінь ГРМ, колінвал слід провертати за годинниковою стрілкою. Щоб це зробити, потрібно включити 5 передачу і підштовхувати машину вперед. Ще авто можна підняти, вивісивши переднє колесо і обертаючи його за годинниковою стрілкою.
  • Поверхня ременя, особливо його зубчастої частини, не повинна бути з тріщинами, зуби повинні бути цілими, без заломів і інших дефектів, гума повинна бути цільною, без розшарувань до корду і т.д. Також на ремені не повинно бути слідів тертя або перегріву.
  • Уважно слід оглянути і торцеві частини, не допускається розшарування і пошкоджень. Також ремінь не повинен сильно розходитися по мітках. Якщо це так, тоді ремінь ГРМ сильно розтягнутий.
  • Ще на ремені ГРМ не повинно бути слідів моторного масла. Навіть якщо ремінь візуально в хорошому стані, важливо розуміти, що масло роз’їдає гуму. З цієї причини замаслений ремінь слід поміняти.

Так чи інакше, але виявлення дефектів потребують заміни ременя ГРМ. При цьому якщо видно масло на ремені (потрібно точно зрозуміти, що це саме масло, а не тосол), спочатку потрібно визначити, звідки воно потрапляє, усунути причину, а вже потім ставити новий ремінь механізму газорозподілу.

Також необхідно перевіряти і натяг ременя. Щоб це зробити, потрібно врахувати, що на автомобілі Пріора мітки ГРМ нанесені на шківи распредвалов.

Для перевірки слід провернути колінвал за годинниковою стрілкою до того, поки мітки на зубчастих шківах распредвалов несумісний з вирізами на задній кришці приводу газорозподільного механізму.

У тому випадку, якщо шківи випадково були провернути далі, ніж потрібно, потрібно провернути колінчастий вал на 2 обороту.

Якщо ремінь ГРМ нормально натягнутий, виступ прямокутної форми внутрішньої втулки натяжної ролика збігається з вирізом його зовнішньої обойми. Якщо сам ремінь в порядку, при цьому зазначені мітки трохи не збігаються (більше ніж на ½ від загальної ширини виступу), тоді потрібно регулювати натяг ременя ГРМ. Щоб вирішити це завдання, необхідно виявити натяжна ролик ГРМ Пріора.

Спочатку ключем на 15 слід послабити затягування болта кріплення натяжної ролика. У разі, коли ремінь прослаблен, потрібно домогтися точного сполучення вирізу зовнішньої обойми ролика з виступом прямокутної форми внутрішньої втулки ролика. Потім ключем на 15 слід затягнути болт кріплення натяжної ролика. Момент затяжки становить від 20 до 25 «ньютонів».

Фактично, щоб натягнути ремінь, натяжна ролик слід провернути проти годинникової стрілки. Якщо ж ремінь потрібно послабити, тоді ролик повертають за годинниковою стрілкою.

важливо

Щоб це зробити, в пази зовнішньої обойми ролика вставляється спеціальний ключ (нагадує два стержня, прикріплених до основи). Далі ремінь можна натягнути до того моменту, поки виріз зовнішньої обойми не співпаде з прямокутним виступом внутрішньої втулки. Завершенням буде затяжка болта кріплення ролика (момент затягування 34-41 Н · м.).

Зверніть увагу, якщо ремінь ГРМ перетягнуть, це скорочує його термін служби, а також ресурс помпи, натяжного ролика і направляючого ролика. Якщо ж ремінь ГРМ недостатньо сильно натягнутий, це також знижує його ресурс, а також може стати причиною зсуву фаз газорозподілу.

Як мінімум, двигун буде працювати нестабільно, а якщо ремінь ГРМ перескочить, погнеться клапана. Якщо після регулювання натягу мітки не збігаються, процедуру потрібно повторити. У разі, коли відрегулювати натяг не вдається, слід замінити ремінь ГРМ.

Як виконується заміна ГРМ Пріора

Отже, підібравши відповідний ремінь ГРМ на Пріору (незалежно від виробника, важливо підбирати ремінь ГРМ Пріора 16 клапанів), можна приступати до процедури заміни. Ремінь по ширині повинен бути 22 мм, кількість зубів становить 137.

Після зняття кришки механізму газорозподілу, необхідно спочатку виставити по мітках сам ГРМ. Для цього колінвал і розподільні вали ставляться в ВМТ такту стиснення першого циліндра.

Щоб провернути колінвал, за годинниковою стрілкою ключем на 17 прокручується болт кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів до того моменту, поки не відбудеться суміщення міток на зубчастих шківах распредвалов з мітками на задній кришці приводу.

Також щоб перевірити стан клонували, потрібно витягнути заглушку з гуми (варто зверху картера зчеплення). Ризику на маховику повинна бути навпаки прорізи верхньої кришки картера зчеплення.

Потім потрібно фіксувати коленвал. Для цього в момент відкручування болта кріплення шківа приводу навісних агрегатів слід запросити помічника, який включить 5 передачу і натисне на гальмо.

Тепер шків можна зняти, паралельно демонтується шайба. Щоб було зручніше збирати все назад, перед зняттям ременя шківи розподільних валів можна зафіксувати по відношенню один до одного. Для цього підійдуть заздалегідь підготовлені кілочки з дерева.

Дерев’яні клини можна злегка забити між зубів шківів. Потім ключем на 15 слід послабити затягування болта кріплення натяжної ролика ременя ГРМ. Ролик повернеться, натяг ременя буде невеликим, що дозволить зняти його з розподілвалів. Тепер ремінь можна зняти з шківів помпи і коленвала.

Важливо стежити за тим, щоб після зняття ременя колінчастий вал і розподільні вали більше не крутилися, так як можна випадково зіштовхнути поршні і клапана!

  • Що стосується заміни ГРМ, спочатку змінюється натяжна ролик, потім опорний. Ролики знімаються разом з болтом і наполегливими шайбами. Паралельно потрібно перевірити стан помпи. Важливо, щоб не було патьоків тосола, вал помпи повинен легко крутитися, не повинно бути люфтів і т.д. Якщо помпа не в порядку, її також потрібно замінити.

До речі, перед тим, як поставити нові ролики ГРМ на Пріору, різьблення болтів кріплення слід промазати спеціальним фіксуючим герметиком. Також болт кріплення опорного ролика можна відразу затягнути (момент 34-41 Н · м), тоді як болт кріплення натяжної ролика до кінця затягувати на даному етапі не варто.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, який ремінь ГРМ краще вибрати. З цієї статті ви дізнаєтеся про кращих виробників ременів ГРМ і комплектів ГРМ для автомобілів, а також на які продукти рекомендується звернути увагу при виборі ременя механізму газорозподілу.

Далі можна переходити до монтажу ременя ГРМ. Перед його установкою важливо перевірити, щоб збіглися установчі позначки розподілвалів з мітками на задній кришці приводу. Якщо шків приводу агрегатів знятий, в цьому випадку легко визначити положення коленвала (мітки на зубчастому шківі коленвала з міткою на кришці масляного насоса повинні співпасти).

Тепер залишається тільки надіти зубчастий ремінь на шків коленвала. Головне, натягнути обидві частини ременя, завівши передню частину за опорний ролик. У той же час задню частину надягають на шків помпи і заводять за натяжна ролик. Після можна накидати ремінь на шківи распредвалов. Якщо шківи раніше були зафіксовані, потрібно прибрати всі стопори. Потім можна відрегулювати натяг ременя ГРМ способом, описаним вище.

Порада

Завершальним етапом стає установка шків приводу навісних агрегатів. Після цього слід провернути колінвал за болт кріплення шківа на 2 оберти за годинниковою стрілкою. Далі слід перевірити, щоб мітки коленвала і распредвалов точно збіглися, а також сам ремінь був натягнутий належним чином.

Якщо помітні відхилення, весь процес регулювання і / або установки слід повторити. У разі, коли мітки збіглися, можна повністю затягнути болт кріплення натяжної ролика (момент від 34 до 41 Н · м), а також болт кріплення шківа приводу навісних агрегатів (момент затягування болта 105 або 110 Н · м).

Підведемо підсумки

Як видно, на автомобілі Пріора ГРМ потребує більш частого обслуговування, так як привід пасової. У порівнянні з ланцюговим приводом, за станом ременя потрібно стежити, перевіряти його натяг, а також знати, коли змінюють ремінь ГРМ.

Рекомендуємо також прочитати статтю про те, що краще, ланцюг або ремінь ГРМ. З цієї статті ви дізнаєтеся про переваги і недоліки зазначених типів приводу механізму газорозподілу, а також з яким приводом ГРМ краще вибрати автомобіль.
Що стосується підбору, ремінь ГРМ Пріора 16 клапанів може бути як оригінальним (заводським), так і продуктом сторонніх виробників. При цьому можна як підібрати аналоги високої якості, так і менш надійні замінники. Важливо приділяти особливу увагу при виборі ременя ГРМ, так як його обрив може привести до серйозних поломок.

Наостанок зазначимо, що краще відразу підібрати повний комплект (ремінь і ролики) ГРМ на Пріору 16 клапанів відомого виробника, а також купувати такий комплект у офіційних постачальників (щоб виключити ймовірність підробки). Також, якщо є така необхідність, ремінь ГРМ на Lada Priora цілком можна замінити своїми руками, дотримуючись наведених вище інструкцій.

Перевірка стану і заміна ременя приводу ГРМ Lada Priora

15 січня 2016 року

Увага! При виході з ладу ременя приводу ГРМ (при обриві або зрізанні зубів) може відбутися контакт клапанів з поршнями через неузгодженості взаємного кутового розташування колінчастого вала і розподільних валів. Як наслідок це призводить до дорогого ремонту двигуна.

Тому рекомендуємо перевіряти стан ременя частіше – через кожні 45 тис. Км пробігу.

Привід газорозподільного механізму: 1 – мітка на задній кришці приводу ГРМ; 2 – задня кришка приводу ГРМ; 3 – шків розподільного вала впускних клапанів; 4 – задає диск датчика фаз; 5 – мітка на шківі розподільного вала; 6 – шків розподільного вала випускних клапанів; 7 – опорний ролик; 8 – натяжна ролик; 9 – зубчастий ремінь; 10 – шків насоса охолоджуючої рідини; 11 – позначка на кришці масляного насоса; 12 – позначка на шківі колінчастого вала; 13 – шків колінчастого вала.Прівод газорозподільного механізму: 1 – мітка на задній кришці приводу ГРМ; 2 – задня кришка приводу ГРМ; 3 – шків розподільного вала впускних клапанів; 4 – задає диск датчика фаз; 5 – мітка на шківі розподільного вала; 6 – шків розподільного вала випускних клапанів; 7 – опорний ролик; 8 – натяжна ролик; 9 – зубчастий ремінь; 10 – шків насоса охолоджуючої рідини; 11 – позначка на кришці масляного насоса; 12 – позначка на шківі колінчастого вала; 13 – шків колінчастого вала.Прівод газорозподільного механізму: 1 – мітка на задній кришці приводу ГРМ; 2 – задня кришка приводу ГРМ; 3 – шків розподільного вала впускних клапанів; 4 – задає диск датчика фаз; 5 – мітка на шківі розподільного вала; 6 – шків розподільного вала випускних клапанів; 7 – опорний ролик; 8 – натяжна ролик; 9 – зубчастий ремінь; 10 – шків насоса охолоджуючої рідини; 11 – позначка на кришці масляного насоса; 12 – позначка на шківі колінчастого вала; 13 – шків колінчастого вала. 2 – задня кришка приводу ГРМ; 3 – шків розподільного вала впускних клапанів; 4 – задає диск датчика фаз; 5 – мітка на шківі розподільного вала; 6 – шків розподільного вала випускних клапанів; 7 – опорний ролик; 8 – натяжна ролик; 9 – зубчастий ремінь; 10 – шків насоса охолоджуючої рідини; 11 – позначка на кришці масляного насоса; 12 – позначка на шківі колінчастого вала; 13 – шків колінчастого вала. 2 – задня кришка приводу ГРМ; 3 – шків розподільного вала впускних клапанів; 4 – задає диск датчика фаз; 5 – мітка на шківі розподільного вала; 6 – шків розподільного вала випускних клапанів; 7 – опорний ролик; 8 – натяжна ролик; 9 – зубчастий ремінь; 10 – шків насоса охолоджуючої рідини; 11 – позначка на кришці масляного насоса; 12 – позначка на шківі колінчастого вала; 13 – шків колінчастого вала.

Перевірку стану і регулювання натягу ременя приводу ГРМ проводимо на холодному двигуні (15-35 ° С). На автомобілі з кондиціонером знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів і натяжна ролик ременя.

Як виконати цю роботу, можна подивитися в матеріалі «Перевірка і заміна ременя приводу допоміжних агрегатів на автомобілі з кондиціонером».

Після цього встановлюємо опору силового агрегату і загортаємо гвинти її кріплення, не затягуючи їх остаточно.

Ключем Torx T-30 відвертаємо п’ять гвинтів кріплення передньої верхньої кришки приводу ГРМ.Ключом Torx T-30 відвертаємо п’ять гвинтів кріплення передньої верхньої кришки приводу ГРМ.Ключом Torx T-30 відвертаємо п’ять гвинтів кріплення передньої верхньої кришки приводу ГРМ. Знімаємо кришку.

Для огляду ременя приводу ГРМ необхідно провернути колінчастий вал двигуна за годинниковою стрілкою. Для цього вмикаємо п’яту передачу в коробці передач, штовхаємо автомобіль вперед (або вивішуємо праве переднє колесо і обертаємо колесо за годинниковою стрілкою).

Поверхня зубчастої частини ременя не повинна мати складок, тріщин, підрізів зубів і відшарувань гуми від тканинного каркаса, зворотна сторона – зносу, що оголює нитки корду і слідів підгоряння. На торцевих поверхнях ременя не повинно бути розшарувань і разлохмачіванію.

Зверніть увагу

При виявленні дефектів на ремені або значному розбіжності елементів контролю натягу ременя (див. Нижче) ремінь необхідно замінити.

Також слід поміняти ремінь при виявленні на ньому слідів моторного масла (перед монтажем нового ременя потрібно усунути причину попадання масла на ремінь), при заміні одного з роликів або насоса охолоджуючої рідини.

Перевіряємо натяг ременя.

Для цього провертає колінчастий вал (див. Вище) за годинниковою стрілкою до моменту суміщення міток 1 на зубчастих шківах розподільних валів з вирізами 2 на задній кришці приводу ГРМ.Для цього провертає колінчастий вал (див. Вище) за годинниковою стрілкою до моменту суміщення міток 1 на зубчастих шківах розподільних валів з вирізами 2 на задній кришці приводу ГРМ.Для цього провертає колінчастий вал (див. вище) за годинниковою стрілкою до моменту суміщення міток 1 на зубчастих шківах розподільних валів з вирізами 2 на задній кришці приводу Г РМ.

Якщо шківи провернулися далі, повторюємо спробу, повернувши колінчастий вал на два оберти.

… до суміщення вирізу 1 зовнішньої обойми ролика з прямокутним виступом 2 його внутрішньої втулки і підтягуємо ключем «на 15» болт кріплення натяжної ролика моментом 20-25 Н · м. … до суміщення вирізу 1 зовнішньої обойми ролика з прямокутним виступом 2 його внутрішньої втулки і підтягуємо ключем «на 15» болт кріплення натяжної ролика моментом 20-25 Н · м.Прі нормальному натягу ременя прямокутний виступ 2 внутрішньої втулки натяжної ролика повинен співпасти з вирізом 1 його зовнішньої обойми.

При нормальному стані ременя і незначному розбіжності виступу з вирізом на натяжній ролику (не більше ніж на половину ширини виступу) необхідно відрегулювати натяг ременя.

Для цього накидним ключем «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжної роліка.Для цього накидним ключем «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжної роліка.Для цього накидним ключем «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжної ролика.

Для натягу ременя необхідно повернути натяжна ролик проти годинникової стрілки, а для ослаблення – за годинниковою стрілкою.

Для цього вставляємо в пази зовнішньої обойми ролика спеціальний ключ у вигляді двох стрижнів ∅4 мм, приварених до основи ключа (відстань між стрижнями 18 мм).

Даний ключ підходить від натяжної ролика ременя приводу ГРМ старого зразка, що встановлюється на передньопривідні автомобілі ВАЗ.

Вставляємо ключ в пази обойми ролика (для наочності показано на знятому ролику) .Вставляем ключ в пази обойми ролика (для наочності показано на знятому ролику) .Вставляем ключ в пази обойми ролика (для наочності показано на знятому ролику). Для повороту натяжної ролика можна також скористатися щипцями для стопорних колец.Для повороту натяжної ролика можна також скористатися щипцями для стопорних колец.Для повороту натяжної ролика можна також скористатися щипцями для стопорних кілець.

Натягуємо ремінь до моменту збігу вирізу зовнішньої обойми з прямокутним виступом його внутрішньої втулки і затягуємо болт кріплення ролика моментом 34-41 Н · м.

Надмірне натяг ременя знижує термін служби як самого ременя, так і підшипників насоса охолоджуючої рідини, натяжної і направляючого роликів.

важливо

Недостатнє натяг ременя призводить до його передчасного виходу з ладу і може викликати порушення фаз газорозподілу і, як наслідок, привести до контакту поршнів з клапанами і дорогого ремонту двигуна.

Провертає колінчастий вал на два оберти до моменту суміщення міток на зубчастих шківах розподільних валів з вирізами на задній кришці приводу ГРМ і перевіряємо, щоб прямокутний виступ внутрішньої втулки натяжної ролика збігався з вирізом його зовнішньої обойми. При необхідності повторюємо регулювання натягу ременя.

При виявленні дефектів ременя або при значному розбіжності положення виступу внутрішньої втулки натяжної ролика з вирізом його зовнішньої обойми (більш ніж на половину ширини виступу) ремінь слід замінити.

Також слід поміняти ремінь при виявленні на ньому слідів моторного масла (перед монтажем нового ременя потрібно усунути причину попадання масла на ремінь), при заміні одного з роликів або насоса охолоджуючої рідини.

Перевірка ременя була показана на автомобілі з кондиціонером. Якщо кондиціонер на автомобілі відсутній, то ремінь приводу генератора слід демонтувати, як показано в статті «Перевірка і заміна ременя генератора Lada Priora».

Ключем Torx T-30 відвертаємо два гвинти кріплення передньої нижньої кришки приводу ГРМ.Ключом Torx T-30 відвертаємо два гвинти кріплення передньої нижньої кришки приводу ГРМ.Ключом Torx T-30 відвертаємо два гвинти кріплення передньої нижньої кришки приводу ГРМ. Знімаємо кришку.

Перед зняттям ременя приводу ГРМ, щоб виставити по мітках механізм газорозподілу, необхідно встановити колінчастий вал і розподільні вали в положення ВМТ (верхньої мертвої точки) такту стиснення 1-го циліндра.

Для цього головкою «на 17» провертає колінчастий вал за годинниковою стрілкою за болт кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів … Для цього головкою «на 17» провертає колінчастий вал за годинниковою стрілкою за болт кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів … Для цього головкою «на 17» провертає колінчастий вал за годинниковою стрілкою за болт кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів … … до моменту суміщення міток 1 на зубчастих шківах розподільних валів з мітками 2 на задній кришці приводу ГРМ. … до моменту суміщення міток 1 на зубчастих шківах розподільних валів з мітками 2 на задній кришці приводу ГРМ. … до моменту суміщення міток 1 на зубчастих шківах розподільних валів з мітками 2 на задній кришці приводу ГРМ.

Якщо шківи провернулися далі, повторюємо спробу, повернувши колінчастий вал за годинниковою стрілкою ще на два оберти.

Для контролю положення колінчастого вала виймаємо гумову заглушку у верхній частині картера зчеплення (для наочності показано при відокремлених шлангу системи охолодження і колодці джгута проводів датчика температури охолоджуючої рідини) … Для контролю положення колінчастого вала виймаємо гумову заглушку у верхній частині картера зчеплення (для наочності показано при єднаних шлангу системи охолодження і колодці джгута проводів датчика температури охолоджуючої рідини) … Для контролю положення колінчастого вала виймаємо гум овую заглушку у верхній частині картера зчеплення (для наочності показано при відокремлених шлангу системи охолодження і колодці джгута проводів датчика температури охолоджуючої рідини) … … і переконуємося, що ризику на маховику 1 розташована навпроти прорізи 2 верхньої кришки картера зчеплення. … і переконуємося,

Щоб зафіксувати колінчастий вал при відверненні болта кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів, просимо помічника включити п’яту передачу в коробці передач і натиснути педаль гальма. Головкою «на 17» з великим комірчиком відвертаємо болт кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів.

Знімаємо шків приводу допоміжних агрегатов.Снімаем шків приводу допоміжних агрегатов.Снімаем шків приводу допоміжних агрегатів. Знімаємо шайбу.

Порада

Для зручності подальшого складання перед зняттям ременя можна зафіксувати шківи розподільних валів один щодо одного за допомогою простого пристосування – клина з м’якої деревини.

Акуратно, з невеликим зусиллям забиваємо клин між зубів шківів (розташовуючи клин уздовж волокон деревини) .Аккуратно, з невеликим зусиллям забиваємо клин між зубів шківів (розташовуючи клин уздовж волокон деревини) .Аккуратно, з невеликим зусиллям забиваємо клин між зубів шківів (розташовуючи клин уздовж волокон деревини). Накидним ключем або головкою «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжної ролика ремня.Накідним ключем або головкою «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжної ролика ремня.Накідним ключем або головкою «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжної ролика ременя.

При цьому натяжна ролик повернеться і натяг ременя ослабне.

Знімаємо ремінь зі шківів розподільних валов.Снімаем ремінь зі шківів розподільних валов.Снімаем ремінь зі шківів розподільних валів.

Знявши ремінь зі шківів насоса охолоджуючої рідини і колінчастого вала, виймаємо ремінь з моторного відсіку.

Маркування ременя приводу ГРМ: ширина – 22 мм, число зубів – 137.Маркіровка ременя приводу ГРМ: ширина – 22 мм, число зубів – 137.Маркіровка ременя приводу ГРМ: ширина – 22 мм, число зубів – 137.

Увага! Після зняття ременя приводу ГРМ колінчастий і розподільні вали не можна повертати на великі кути, щоб уникнути контакту поршнів з клапанами.

При заміні ременя ГРМ міняємо також натяжна і опорний ролики ременя. Відвертаємо болт кріплення натяжної ролика …

… і знімаємо ролик разом з наполегливою шайбою. … і знімаємо ролик разом з наполегливою шайбою. … і знімаємо ролик разом з наполегливою шайбою. Накидним ключем «на 15» відвертаємо болт кріплення опорного роліка.Накідним ключем «на 15» відвертаємо болт кріплення опорного роліка.Накідним ключем «на 15» відвертаємо болт кріплення опорного ролика. Знімаємо ролик в зборі з болтом і наполегливої ​​шайбой.Снімаем ролик в зборі з болтом і наполегливої ​​шайбой.Снімаем ролик в зборі з болтом і наполегливою шайбою.

Перевіряємо стан насоса охолоджуючої рідини двигуна – на ньому не повинно бути слідів підтікання охолоджуючої рідини, а вал повинен обертатися безшумно, без люфту і заїдань. В іншому випадку міняємо насос.

Перед установкою нових опорного і натяжної роликів наносимо на різьбову частину болтів їх кріплення фіксуючий герметик.

Болт кріплення опорного ролика затягуємо моментом 34-41 Н · м, а болт кріплення натяжної ролика остаточно не затягуємо.

Перед установкою ременя переконуємося в поєднанні настановних міток розподільних валів з мітками на задній кришці приводу ГРМ. При знятому шківі приводу допоміжних агрегатів положення колінчастого вала можна контролювати …

… за сумісництвом мітки 1 на зубчастому шківі колінчастого вала з міткою 2 (ребро) на кришці масляного насоса. … за суміщенням мітки 1 на зубчастому шківі колінчастого вала з міткою 2 (ребро) на кришці масляного насоса. … за суміщенням мітки 1 на зубчастому шківі колінчастого вала з міткою 2 (ребро) на кришці масляного насоса.

Надягаємо зубчастий ремінь на шків колінчастого вала. Натягуючи обидві гілки ременя, заводимо передню гілку за опорний ролик, а задню, надівши на шків насоса охолоджуючої рідини, – за натяжна ролик. Потім надягаємо ремінь на шківи розподільних валів. Якщо при знятті ременя використовували пристосування для фіксації шківів розподільних валів, демонтуємо пристосування.

Регулюємо натяг ременя, повертаючи щипцями натяжна ролик проти годинникової стрілки … регулюємо натяг ременя, повертаючи щипцями натяжна ролик проти годинникової стрілки … регулюємо натяг ременя, повертаючи щипцями натяжна ролик проти годинникової стрілки … … до суміщення вирізу 1 зовнішньої обойми ролика з прямокутним виступом 2 його внутрішньої втулки і підтягуємо ключем «на 15» болт кріплення натяжної ролика моментом 20-25 Н · м. … до суміщення вирізу 1 зовнішньої обойми ролика з прямокутним виступом 2 його внутрішньої втулки і підтем ГІВА ключем «на 15» болт кріплення натяжної ролика моментом 20-25 Н · м. … до суміщення вирізу 1 зовнішньої обойми ролика з прямокутним виступом 2 його внутрішньої втулки і підтягуємо ключем «на 15» болт кріплення натяжної ролика моментом 20-25 Н · м.

Зверніть увагу

Встановивши шків приводу допоміжних агрегатів, повертаємо колінчастий вал за болт кріплення шківа на два оберти за годинниковою стрілкою. Перевіряємо збіг настановних міток колінчастого вала і розподільних валів, а також правильність натягу ременя. В іншому випадку повторюємо операції по установці і натягу ременя приводу ГРМ.

Збірку проводимо в зворотній послідовності. Остаточно затягуємо болт кріплення натяжної ролика моментом 34-41 Н · м, а болт кріплення шківа приводу допоміжних агрегатів – моментом 105-110 Н · м.

Перевірка стану і заміна ременя приводу ГРМ Lada PrioraПроверка стану і заміна ременя приводу ГРМ Lada PrioraОшібка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter Безіменний

переваги:

Вбивається підвіска, в люксі пріора 2 були всі сучасні опції бюджетних машин і деякі опції машин по дорожче, доступність запчастин, ремонтопридатність, економічність, ліквідність машини в хорошому стані.

недоліки:

Тісний салон для задніх пасажирів, ГРМ, великий розкид якості машин і запчастин, незручні водійські сидіння в дорестайлінгової Пріорі, хороший екземпляр на вторинному ринку потрібно пошукати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…