Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Як провести діагностику неполадок рульових наконечників

Як було сказано вище, рульове управління на цій моделі складається з таких деталей, як тяга і наконечники ВАЗ, якщо не встановлено спеціальний спортивний кермо. Було вказано й усереднений показник зміни самої нестійкою деталі. Але треба врахувати, що термін служби рульових наконечників на ВАЗ в основному залежить від манери їзди власника машини і якості доріг, на яких вона експлуатується.

Будь-який водій може замінити деталі рульового управління ВАЗ 2110. Основні симптоми, які показують, що терміново потрібна заміна рульових наконечників, такі:

  • на поворотах автомобілем стає важко керувати;
  • при цьому чути стукіт з однієї або обох сторін;
  • при огляді шин стає очевидним, що протектор стирається нерівномірно.

Останній випадок може вказувати не тільки на проблеми в рульовому управлінні, а й на можливу несправність в системі передньої підвіски. Тоді буде потрібно не тільки ремонт наконечників ВАЗ 2110, але і, швидше за все, зміна деяких деталей підвіски.

На цій марці машини все кермові наконечники виконані у вигляді шарнірних з’єднань, знос і стирання яких може привести до несправностей, прямо впливає на рульове керування. Тому бажано перевіряти ці деталі самостійно якомога частіше.

Починають роботу з візуального огляду, який проводиться з лівої частини автомобіля. Для цього колесо керма ВАЗ 2110 треба вивернути до межі в праву сторону. Відповідно, для огляду правого шарніра рульова колонка викручується вліво. При цьому потрібно особливу увагу звернути на пильовик – він захищає наконечники, встановлені на кермові тяги.

Зверніть увагу

При розриві або тріщинах на його поверхні треба відразу братися за зміну деталей, так як якщо діаметр отворів відносно великий, то пил, що потрапляє на шарніри, швидко виведе їх з ладу. Після цього треба приступити до другого етапу робіт. Машину піднімають домкратом з одного боку (колесо має вільно обертатися в повітрі). Рукою чіпають шарніри.

Якщо відчувається хоча б мінімальний люфт, то кермові наконечники слід повністю замінити по обидва боки. Не потрібно намагатися заощадити, замінивши одну деталь: така економія може дорого обійтися, якщо рульова колонка відмовить на трасі.

Як проводиться заміна елементів рульового управління на 2110

Це можна зробити самому або в пункті автосервісу. При самостійному виконанні роботи все одно доведеться їхати на станцію технічного обслуговування, щоб зробити розвал коліс, так як якщо замінюються кермові тяги і наконечники, то це його збиває. А відновити нормальний стан коліс можна тільки на спеціальному стенді.

До початку робіт треба дістати потрібний інструмент і купити деталі. Після цього можна приступати до роботи. Інструменти, матеріали та пристосування, які використовуються в роботі.

  1. Гальмівна рідина.
  2. Нові тяги і наконечники.
  3. Знімач.
  4. Молоток і ломик.
  5. Металева щітка.
  6. Гайкові ключі на 13, 19, 22.
  7. Рулетка або лінійка.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

  1. Домкратом піднімають одну сторону автомобіля і знімають колесо.
  2. Ретельно очищають місце, де знаходиться з’єднання наконечника і поворотного кулака. Для цієї мети можна використовувати щітку. Поливають гайку рідиною для заповнення гальмівних систем з метою полегшення роботи.
  3. Знімають шплінт плоскогубцями – він служить фіксатором на різьбі.
  4. Відгвинчують ключем гайку. Якщо його немає, то можна застосувати спеціальний знімач або вибити палець наконечника молотком і ломом з кулачка. Якщо все пройшло успішно, то доступ до шарніру і тягам вільний. Цей процес показаний на фото.
  5. Гайковим ключем знімають болт, яким кермові тяги з’єднані з наконечниками, а потім демонтують самі деталі. Перед цим треба виміряти відрізок між згоном і центром вироби. Це потрібно, щоб точно встановити новий наконечник на такій же відстані.
  6. Його вкручують на місце старої деталі і закріплюють на рульове керування (тягу). Вставляють на місце в поворотний кулак, затягують гайку і все фіксують шплинтом.
  7. Колесо ставлять на місце і опускають машину.
  8. Всі операції проводять знову, але з іншого боку автомобіля.
  9. Після закінчення роботи треба поїхати на станцію техобслуговування і перевірити розвал коліс, так як після зміни наконечників і тяг він зазвичай збивається.

Ціна нової деталі залежить від виробника. Краще використовувати оригінальні деталі від ВАЗ 2110. Зробити описану роботу по заміні елемент рульового управління автомобіля можна за кілька годин. При цьому треба дотримуватися черговості робіт, описаних вище.

Ваз 2110: заміна рульових наконечників. особливості проведення роботи

Найчастіше проводиться на автомобілі ВАЗ 2110 заміна рульових наконечників, ніж рейки. І ця процедура по суті своїй не представляє великих труднощів, ось тільки в процесі можуть виникнути непередбачені обставини.

Найчастіше вони пов’язані з тим, що регулювальні гайки покриваються іржею і їх просто неможливо викрутити. Але на допомогу вам в цій справі повинна прийти кмітливість і знання основних законів фізики.

Однак спочатку потрібно зрозуміти, коли потрібна заміна наконечників.

Діагностика стану рульового механізму

Перший дзвіночок до того, що необхідна заміна наконечника рульової тяги ВАЗ 2110 – це поява люфту.

Кермо набагато гірше починає провертатися, його вільний хід збільшується, комфорт їзди від цього страждає. Також не виключено, що почнуть з’являтися сторонні звуки при повороті керма.

Звичайно, відразу ж грішити на наконечники не потрібно, адже хрест може з’явитися і при зносі кульової, опорного підшипника.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Щоб упевнитися в тому, що дійсно є неполадки в рульовому механізмі, потрібно закотити рукава і провести діагностику. Для цього іноді виявляється досить руками провернути наконечник тяги.

Якщо він вільно переміщається, то варто задуматися про ремонт. Через це легкого ходу з’являється люфт рульового колеса, від чого і страждає комфортність при водінні.

Заїдання пальця також говорить вам про те, що необхідна на ВАЗ 2110 заміна рульових наконечників.

Підготовка до ремонту

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Завчасно, можна навіть за кілька днів до запланованого початку ремонту, ретельно обробіть всі з’єднання проникаючої мастилом. Чим рясніше, тим краще, адже вам потрібно позбутися від бруду та іржі. Перша дія – це поїздка в магазин. По суті, заміна рульових наконечників ВАЗ 2110, ціна яких становить 400-450 рублів, обійдеться вам недорого. Але якщо немає інструменту, то доведеться витратитися на його покупку.

Так, у вас в арсеналі обов’язково повинен бути хоча б найпростіший знімач, за допомогою якого набагато простіше буде демонтувати кермові наконечники з поворотного кулака стійки. Крім того, ключі на 27 і 24.

З їх допомогою проводиться викручування гайок з тяги. Втім, це і все, що буде потрібно. У рідкісних випадках може знадобитися газовий балончик.

Про те, як його використовувати в цьому непростому занятті, буде розказано трохи нижче.

Демонтаж рульових наконечників

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Спочатку вам просто необхідно зірвати всі гайки на тягах. Озброюєтеся ключами на 24 і 27, лізете під капот. Знаходьте регулювальні гайки. Зверніть увагу на те, що зовнішні гайки мають зворотну різьблення, праву. Пов’язано це з особливою конструкцією рульового управління. З метою забезпечення безпеки використання необхідно саме таку різьблення застосовувати. Якщо завчасно обробляли проникаючої мастилом різьблення, то на ВАЗ 2110 заміна рульових наконечників не займе багато часу.

Але от якщо ніяк не виходить викрутити гайки, доведеться проводити більше дій. Візьміть викрутку і расконтріте болти, якими проведений кріплення тяг до рейки. Викриття обидва болта, після чого потрібно вивісити передні колеса і зняти їх. Вийміть штифти з пальців наконечників і викрутити гайки. За допомогою знімача Випрессовиваемие палець з поворотного кулака стійки амортизатора.

Як викрутити гайки?

Тепер, щоб заміна рульових наконечників ВАЗ 2110 своїми руками пройшла максимально швидко, потрібно скористатися двома методами викручування гайок. На першому місці, звичайно ж, виявляється затискання в лещатах.

Спочатку встановлюєте в них середню частину, міцно затискає, потім викручуєте гайку ключем на 27. Повільно, але впевнено вона повинна викрутитися. Звичайно, не завжди все закінчується так прекрасно.

Буде не дуже добре, якщо гайка не піддасться, навіть за умови, що вона довгий час була під дією проникаючої мастила. В такому випадку врятує тільки другий спосіб.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Раніше була згадка про газовий балончику. Ось він-то і потрібен для реалізації другого способу. З його допомогою прогрівається вся різьблення до високої температури. Якщо немає балончика, то покладіть на кілька хвилин деталь на газову плиту. Коли метал досить прогріється, можна знімати готове «блюдо» з вогню і подати його на ковадло.

Кілька ударів молотком, тільки не дуже сильних, головне, щоб вони різкими були, допоможуть позбутися від іржі і бруду, яка зібралася на різьбі. Ось і все, тепер можна пробувати акуратно викручувати гайки. Тільки дивіться, щоб на вашому ВАЗ 2110 заміна рульових наконечників не скінчилася опіками.

Працюйте з гарячим металом в засобах захисту.

висновок

Збірку тяг робіть у зворотній послідовності. Потім встановіть їх спочатку на рейку, але спочатку місце з’єднання гарненько промащується литолом. Наживите болти, але не поспішайте їх затягувати.

Коли тяги будуть встановлені, необхідно поставити пальці наконечників в поворотні кулаки. Якщо колеса не проверталися, то ви забезпечите максимально точну установку сходження.

Але все одно після заміни наконечників відвідайте СТО з метою проходження процедури регулювання розвалу і сходження передніх коліс. Ця процедура носить не рекомендаційний, а обов’язковий характер.

Варто зауважити, що за умови заміни тяг без настройки сходження знос гуми відбуватиметься нерівномірно, а керованість автомобіля сильно постраждає. Його буде тягнути в сторону, а це створює небезпеку для вашого життя.

Як воно, бути незайманою в 30 років? Яке, цікаво, жінкам, які не займалися сексом практично до досягнення середнього віку.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Ніколи не робіть цього в церкві! Якщо ви не впевнені щодо того, правильно поводитеся в церкві чи ні, то, ймовірно, чините все ж не так, як належить. Ось список жахливих.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

15 симптомів раку, які жінки найчастіше ігнорують Багато ознак раку схожі на симптоми інших захворювань або станів, тому їх часто ігнорують. Звертайте увагу на своє тіло. Якщо ви замети.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

20 фото кішок, зроблених в правильний момент Кішки – дивні створіння, і про це, мабуть, знає кожен. А ще вони неймовірно фотогенічні і завжди вміють опинитися в правильний час в правил.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Топ-10 збанкрутілих зірок Виявляється, іноді навіть найгучніша слава закінчується провалом, як у випадку з цими знаменитостями.

7 частин тіла, які не слід чіпати руками Думайте про своє тіло, як про храм: ви можете його використовувати, але є деякі священні місця, які не можна чіпати руками. Дослідження показуючи.

Заміна рульових наконечників на ВАЗ 2110-2112

Кермові наконечники на автомобілях ВАЗ 2110-2112 також як і кульові опори потребують регулярної заміни, але в більшості випадків їх доводиться міняти при особливо виражених симптомах. Наприклад, якщо з боку передньої підвіски стали чутні стуки, а рульове управління стало трохи розбовтаним, то швидше за все справа саме в наконечниках рульових тяг.

Можна на піднятому автомобілі спробувати похитати колесо з боку в бік, а також вгору-вниз. Сильно зношений наконечник дасть про себе знати і ви все побачите неозброєним оком – і надмірний люфт, і занадто великий вільний хід. Для того, щоб замінити всі це в домашніх умовах нам знадобиться інструмент, список якого наведено нижче:

  • ключ на 19 накидной
  • ключ на 27 ріжковий
  • плоскогубці
  • знімач кульових опор і рульових наконечників

Відео керівництво по заміні рульових наконечників на ВАЗ 2110-2112

Фото звіт по самостійній заміні наконечників рульових тяг на автомобілях ВАЗ 2110, 2111 і 2112

  • Насамперед необхідно підняти передню частину ВАЗ 2110-2112 домкратом і зняти колесо, попередньо відкрутивши всі болти його кріплення. Потім плоскогубцями виймаємо шплінт, який фіксує гайку кріплення кульового пальця:
  • Тепер можна відкручувати гайку, так як її більше нічого не стопорить. Бажано попередньо побризкати на неї проникаючої мастилом:
  • Тепер нам знадобиться знімач. Одягаємо його таким чином, як наочно показано на фото нижче:
  • Тепер ключем крутимо болт знімача до тих пір, поки палець наконечника не вискочив зі свого місця.

Як бачите, знизу все готово і залишається відкрутити його з рульової тяги. Для цього знадобиться ключ на 27. Так як у мене під рукою такого не виявилося, то довелося скористатися розвідним:

  1. Якщо він починає відвертатися разом з муфтою, то можна зняти всі разом, а потім в лещатах все це відкрутити і роз’єднати. Якщо ж гайка зрушилося з свого місця нормально, то можна крутити за наконечник за годинниковою стрілкою, щоб таким чином повністю зняти його з тяги:

Варто мати на увазі, що при відверненні краще запам’ятовувати кількість зроблених обертів, так як в подальшому при установці це дозволить зберегти приблизне сходження передніх коліс.

Купити нові наконечники рульових тяг на ВАЗ 2110-2112 можна за ціною близько 700 рублів за пару, хоча є ціни і дешевше.

Але краще на таких запчастинах особливо не економити, щоб не повторювати цю процедуру через місяць знову.

Джерела: http://expertvaz.ru/2110/zamena-rulevyih-nakonechnikov.html, http://fb.ru/article/191972/vaz-zamena-rulevyih-nakonechnikov-osobennosti-provedeniya-rabotyi, http: // zarulemvaz.ru/zamena-rulevyx-nakonechnikov-na-vaz-2110-2112/

Зняття і заміна рульових наконечників на ВАЗ 2110, 2111, 2112

Привіт з цієї статті Ви дізнаєтесь, як зняти і зауваж кермові наконечники на ВАЗ 2110, 2111, 2112. Потреба в заміні рульових наконечників виникає при утрудненому управлінні автомобілем, найчастіше при поворотах, а також сильному і неприємному стукіт, чутному в передній частині підвіски .

Перевірити зношеність рульових наконечників слід наступним способом: домкрачувати колесо, при огляді правого наконечника кермо вивертаємо наліво, і навпаки.

Звертаємо увагу на пильовик – якщо він порваний або в тріщинах, необхідно замінити наконечник, так як через ці отвори всередину потрапила пил, яка і привела до зносу деталі. Далі перевіряємо вільний хід наконечника, похитавши його вліво-вправо.

важливо

Якщо є хоч невеликий люфт і чути стуки – настав час для заміни рульового наконечника. Як правило, кермові наконечники змінюються парами, вартість комплекту близько 700-800 рублів. Для заміни нам будуть потрібні: ключі на 13, 17, 19, плоскогубці, спеціальний знімач (або лом з молотком).

Приступимо до заміни. Піднімаємо машину домкратом і знімаємо колесо. Плоскогубцями виймаємо шплінт і відкручуємо гайку за допомогою ключа на 19

  • Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?
  • Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?
  • Потім, використовуючи спеціальний знімач, Випрессовиваемие наконечник з посадкового місця. Якщо такого знімача немає – потрібно скористатися молотком, вибивши палець наконечника з кулачка
  • Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?
  • Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?
  • Ключем на 13 потрібно послабити кріплення наконечника на рульовій тязі
  • Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Перед зняттям наконечника вимірюємо відстань до рульової тяги. Ця дія необхідно для установки нового наконечника на тій самій відстані. Відкрутивши болт, знімаємо рульової наконечник

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Встановлюємо рульової наконечник в зворотному порядку. Після заміни не забудьте про необхідність перевірки розвал-сходження.

Avtochanel

Заміна рульових наконечників ВАЗ-2110 своїми руками: особливості проведення ремонту:

Заміну рульових наконечників ВАЗ-2110 необхідно проводити приблизно кожні 40 тис. Кілометрів пробігу. Але іноді потрібно і частіше, якщо є ушкодження цього механізму.

Обов’язково необхідно уважно стежити за станом рульового механізму, щоб запобігти його поломки. У рульовому управлінні найслабші ланки – це наконечники, які з’єднують тяги з поворотними кулаками амортизаційних стійок.

Вартість таких елементів не дуже висока, а провести заміну зможе практично кожен автомобіліст.

Вибір рульових наконечників

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Перш ніж проводити заміну наконечника рульової тяги ВАЗ-2110, потрібно вибрати відповідний. У продажу є два види виробів:

  1. Заводські оригінальні, мають досить гарну якість, вони повністю відповідають конструкції машини.
  2. Контрактні вироби можуть виробляти різні заводи, через це дуже сильно відрізняється якість. Можна знайти на ринку як хороших виробників, так і поганих. Вартість виробів трохи вище, ніж у вітчизняних виробників.

Що стосується конкретних виробників, то потрібно відштовхуватися від того, які у вас переваги. У продукції всіх заводів є свої недоліки і переваги. Але обов’язково потрібно вибирати наконечники, у яких дуже гарна якість пиляків. Як правило, це найбільш вразливі його елементи.

Коли потрібно проводити заміну?

Кермові тяги мають дуже високий ресурс, міняти їх необхідно вкрай рідко. Набагато частіше проводять заміну рульових наконечників ВАЗ-2110. Своїми руками цю процедуру зможе виконати будь-який водій, який знайомий з конструкцією автомобіля.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Приблизний ресурс наконечника становить 40000 км пробігу. Але це середній показник, він залежить від того, в яких умовах експлуатується автомобіль, а також від інших моментів. На знос рульової системи можуть вплинути такі фактори:

  1. Умови, в яких відбувається експлуатація автомобіля.
  2. Початкове якість елементів.
  3. Якість дорожнього покриття, швидкість руху.
  4. Стиль їзди водія.

Всі ці фактори впливають на ресурс рульових наконечників, що встановлюються на автомобіль ВАЗ-2110.

Як визначити поломку?

Якщо ви виявили ознаки поломки наконечників рульових тяг, то обов’язково спробуйте усунути несправність. Якщо цього не зробити вчасно, то ресурс елементів зменшиться в кілька разів. Основні ознаки поломки:

  1. Складне керування автомобілем, яскраво це виражається під час проходження різких поворотів.
  2. Нерівномірний знос протектора шин.
  3. Сторонні звуки під час руху автомобіля. Доноситися вони можуть як з обох сторін одночасно, так і з одного.

Обов’язково потрібно перевірити роботу наконечників рульових тяг ВАЗ-2110, заміну проводити тільки після діагностики. Аналогічні симптоми можуть з’явитися і при виході з ладу інших елементів підвіски автомобіля.

Як провести діагностику?

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Перш ніж проводити заміну пильовика рульового наконечника ВАЗ-2110, або всього шарнірного з’єднання, необхідно провести діагностику. Для цього вам буде потрібно:

  1. Оцінити стан механізму. Щоб це зробити, вам буде потрібно до упору вивернути кермо спочатку в праву сторону. У такому положенні ви зможете оглянути стан лівого наконечника. Щоб перевірити праві, необхідно повернути кермо вліво до упору.
  2. Уважно оглянути пильовик. Він знаходиться безпосередньо на шарнірному пальці наконечника. Якщо є тріщини або розриви, то обов’язково потрібно замінити його.
  3. У тому випадку, якщо не провести вчасно заміну пильовика, то через тріщини почне потрапляти бруд, і в підсумку шарнірне з’єднання набагато швидше зруйнується.
  4. Підніміть діагностуються сторону автомобіля за допомогою домкрата. Необхідно домогтися того, щоб колесо було підвішено. Взявшись руками за рульової наконечник, необхідно посмикати з боку в бік. Якщо з’являється люфт, то обов’язково проведіть заміну елемента.

Бажано встановлювати відразу два наконечника на лівій і правій сторонах. Тільки в цьому випадку ви зможете забезпечити максимальну ефективність ремонту.

Зняття рульових наконечників

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Виконати заміну рульових наконечників ВАЗ-2110 без розвалу досить складно, процедуру регулювання все одно доведеться виконати. Для роботи вам буде потрібно наявність таких інструментів, як:

  1. Комплект рульових наконечників.
  2. Проникаюче мастило WD-40. У разі, якщо такої немає, підійде гальмівна рідина.
  3. Набір накидних ключів і торцевих головок з тріскачкою.
  4. Плоскогубці.
  5. Металева щітка.
  6. Спеціальний знімач для наконечників тяг ВАЗ-2110 і подібних моделей.

Бажано застосовувати при роботі тільки знімач, витягнути шарнір за допомогою монтажної лопатки або ломика досить проблематично. Зняття рульового наконечника тяги виконується таким чином:

  1. Ремонтована сторона автомобіля піднімається за допомогою домкрата, попередньо послаблюються болти кріплення колеса.
  2. Знімається колесо.
  3. Зачищається місце стику поворотного кулака і наконечника тяги.
  4. У тому випадку, якщо занадто багато забруднення, необхідно скористатися проникаючої мастилом.
  5. Вийміть шплінт, яким зафіксовано з’єднання.
  6. Викриття гайку за допомогою ключа на «19».
  7. Встановіть знімач і витягніть шарнір з отвору в поворотному кулаці.

Бажано, перш ніж витягувати шарнір, викрутити гайки, якими стопориться наконечник на тязі.

Установка рульових наконечників

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Для того щоб забезпечити максимально точне сходження передніх коліс, необхідно підрахувати, на скільки оборотів закручений старий рульовий наконечник. Але в цьому випадку ви зможете тільки грубо встановити сходження. Більш точне регулювання можна виконати лише на спеціальних стендах. Установка наконечників виконується в такому порядку:

  1. Встановіть новий наконечник. Бажано, щоб відстань від згону до центру наконечника було таким же, як і на старому елементі.
  2. Палець шарніра необхідно вставити в отворі поворотного кулака.
  3. Закрутіть гайку і зафіксуйте її за допомогою шплінта.
  4. Затягніть всі з’єднання.

Обов’язково після заміни рульових наконечників ВАЗ-2110 провести процедуру регулювання розвалу і сходження передніх коліс. Самостійно виконати це досить складно, краще скористатися послугами автомайстерень.

Заміна рульових наконечників ВАЗ 2110: особливості ремонту

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

На ВАЗ 2110 заміна рульових наконечників повинна проводитися в тому випадку, якщо вони вийшли з ладу. Визначити несправність можна і візуально – при русі шарніра ви зможете спостерігати збільшені люфти. Здається, що в ремонті цього вузла немає нічого складного.

Але не потрібно забувати про те, що підводні камені зустрічаються всюди. Один з таких каменів – утворення іржі на різьбі наконечників. Внаслідок цього, а також не дуже хороших зручностей, демонтаж наконечників ускладнюється у багато разів.

Давайте розглянемо більш детально, як здійснюється діагностика та заміна цих елементів.

Як перевірити тяги

Зверніть увагу на те, як обертається рульове колесо. Якщо починає з’являтися (і з часом збільшується) вільний хід, то це явна ознака того, що в рульовому управлінні є неполадки.

Щоб з’ясувати точно, що винні наконечники, потрібно їх уважно оглянути. Зверніть увагу на те, чи є які-небудь звуки під час повороту керма.

Суть всіх діагностичних робіт – упевнитися в тому, що саме шарнір наконечника вийшов з ладу, а не кульова або опорний підшипник стійки.

Викриття кермо в крайнє праве положення, щоб відкрити доступ до механізму рульового управління лівого колеса. Рукою спробуйте перемістити шарнір з боку в бік.

Якщо при цьому чутні зайві звуки, є заїдання, або ж рух надто легке, то необхідна заміна рульових наконечників на ВАЗ 2110.

Своїми руками зробити цю роботу зможе будь-який автомобіліст, що вміє поводитися з ключами.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Процедура проводиться аналогічно на більшості передньопривідних моделей Лади, починаючи з 2110, і закінчуючи більш сучасними Пріора і гранти. Навіть наявність електричного підсилювача керма не вносить коректив. Дев’ятки і вісімки не включені в цей список, так як у них дещо інша конфігурація наконечників.

заміна наконечників

Перед тим, як проводити ремонт, обов’язково зробите невелику підготовку – всі з’єднання покрийте рясним шаром проникаючої мастила типу WD-40.

В іншому випадку заміна рульових наконечників ВАЗ 2110 може виявитися дуже складною, незважаючи на те, що ціна комплекту їх складе приблизно 450 рублів (плюс до цього додати вартість нових гайок і шплінтів).

Але останні мають дуже низьку ціну, а у багатьох автомобілістів і зовсім є великий запас в гаражі.

Для проведення ремонту вам буде потрібно наступний інструмент:

  1. Домкрат, баллоннік і упори – стандартний комплект, який необхідний при знятті коліс.
  2. Ріжкові ключі на «19», «22», «24» і «27».
  3. Вищезазначена проникаюча мастило.
  4. Знімач для наконечників.
  5. Плоскогубці, щипці.

Якщо все сумно, то буде потрібно джерело вогню. Про те, для яких саме цілей він потрібний, буде розказано трохи нижче. Відкриваєте капот і уважно дивіться, де знаходяться болти і регулювальний гвинт. На ВАЗ 2110 заміна рульових наконечників займає небагато часу, ось тільки є один нюанс – регулювання сходження коліс обов’язкове.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Піднімаєте на домкраті одну сторону і встановлюєте під днищем опору – дерев’яні бруски. Зніміть колесо і поверніть кермо в крайнє положення (при роботі з лівого боку вправо і навпаки).

Ключем на «22» викрутити гайку з шарніра наконечника, попередньо витягнувши шплінт. Встановіть спеціальний знімач і вкручуйте його до тих пір, поки палець не вийде з поворотного кулака. Наживите гайку назад і встановіть шарнір в кулак.

Тепер потрібно викрутити болти, які стискають наконечник рульової тяги ВАЗ 2110. А ось тут можуть бути сюрпризи.

Справа в тому, що на різьбу потрапляє і бруд, і вода. І навіть WD-40 часто не рятує, різьблення не зривати та можна зайти в глухий кут.

Щоб заміна рульових наконечників ВАЗ 2110 пройшла успішно, потрібно скористатися невеликими хитрощами. Доведеться рульове управління ще трохи розібрати – зняти металевий чохол, що прикриває рейку.

Викруткою расконтріть болт і викрутити його ключем на «22». Бажано, щоб це була головка з хорошим важелем.

Порада

Викрутивши болт, можна зняти всю тягу. Тепер всі з’єднання прогріваєте гарненько на відкритому вогні, щоб усередині вся іржа відстала.

Можна на газовому балоні, особисто я на плиті навіть це робив. Головне, щоб не отримали опіки. Після прогріву акуратно молотком обстукаєте болти. Потім, встановивши ключі, спробуйте зірвати різьбу.

І на закінчення хотілося б згадати про декілька нюансів.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

По-перше, як уже говорилося, від регулювання розвалу коліс не піти – це обов’язкова процедура. По-друге, треба ж іноді якось їхати до СТО кілька десятків кілометрів, а гуму шкода.

Тому необхідно проводити деякі виміри перед розбиранням. Коли здійснюється заміна рульових наконечників ВАЗ 2110, потрібно враховувати головний параметр – загальну довжину тяги. Намагайтеся зробити його таким же, яким він і був до початку ремонту.

Роботи на правій і лівій сторонах автомобіля проводяться ідентично.

Правильна заміна рульових наконечників на ВАЗ 2110

Будь-який автомобіль потребує технічного обслуговування. Періодично слід перевіряти стан механізмів і деталей. Своєчасний і якісний ремонт подовжує термін служби авто, економить кошти і нерви власника. Більшість діагностик можна проводити самостійно. Найчастіше, поломки і необхідність заміни деталей автомобіля проявляється при їзді.

Кожен автомобіль має слабкі місця. У ВАЗ 2110 – це наконечник рульової тяги. Ця деталь складова частина рульового управління автомобіля. Керманичами наконечниками на ВАЗ десятого покоління закінчуються кермові тяги. Тяги змінюють рідко, а ось наконечники рульових тяг підлягають заміні кожні 40 тисяч кілометрів пробігу автомобіля.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Але це середній і приблизний показник. Термін служби рульового наконечника залежить від манери їзди власника автомобіля і умов, в яких експлуатується авто.

Неполадку в рульовому управлінні може помітити будь-який водій транспортного засобу. Основні ознаки необхідності заміни рульових наконечників на ВАЗ 2010 такі:

  • утруднене керування автомобілем, особливо на поворотах;
  • сильний шум і постукування з однієї або з двох сторін спереду, на поворотах проявляється сильніше;
  • протектор на шинах протирається нерівномірно.

В останньому випадку, швидше за все, проблема не тільки з наконечниками. Необхідно провести діагностику передньої підвіски в цілому. Можливо, заміною рульового наконечника справа не обійдеться.

Кермові наконечники в автомобілі ВАЗ 2110 – це шарнірне з’єднання. Знос в шарнірі наконечника призводить до несправності в рульовому управлінні. Перевірити кермові наконечники на ВАЗ 2110 можна самостійно.

В першу чергу візуально. Щоб оглянути наконечник з лівого боку автомобіля, необхідно вивернути кермо до межі вправо, для огляду правого рульового наконечника – викрутити кермо вліво.

Слід звернути увагу на гумовий пильовик, яким захищений наконечник рульової тяги. Якщо він розірваний або тріснув, то прийшов час заміни наконечників.

Через отвір в пильовику в шарнір потрапляє пил і бруд, що призводить до швидшого зносу рульового наконечника.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Для проведення другого етапу діагностики необхідно домкратом підняти одну зі сторін автомобіля, щоб колесо було вільно підвішено в повітрі.

Рукою посмикати наконечник, якщо є хоч якийсь люфт, то треба замінити рульової наконечник. Міняти слід наконечники з двох сторін.

Не варто економити і міняти один наконечник, краще заощадити на послугах майстра СТО та провести процедуру заміни самостійно.

Заміна рульових наконечників «десятки» може проводитися самостійно або на станції технічного обслуговування. Після заміни своїми руками слід все одно заїхати на сервіс і зробити розвал-сходження коліс. Будь-яка заміна рульових тяг, рульових наконечників на ВАЗ 2110 збиває розвал. Відновлення його можливо тільки на автосервісі на спеціальному стенді.

Нижче пропонується покрокова інструкція по заміні рульових наконечників на ВАЗ 2110. Відео з наочним процесом заміни помітно спростить вам роботу.

Для успішної заміни рульових наконечників ВАЗ 2110 знадобиться наступний інструмент:

  • плоскогубці;
  • три ключа на 13 “, 19”, 22 “;
  • спеціальний знімач, при його відсутності можна використовувати невеликий ломик молоток, але буде незручно зробити хороший замах для удару;
  • щітка металева;
  • засіб WD-40, або можна використовувати звичайну гальмівну рідину.

Коли весь інструмент під рукою, приступаємо до заміни рульових наконечників на ВАЗ 2110:

1. Піднімаємо на домкраті одну сторону автомобіля. Знімаємо колесо.
2. Очищаємо місце, де рульової наконечник з’єднаний з поворотним кулаком. Для цього використовуємо щітку. Бризкає на гайку засобом WD-40 або змочують гальмівною рідиною. Це набагато полегшить процес заміни.
3. ПЛАСКОГУБЦІ знімаємо шплінт, який фіксує різьбове з’єднання.
4.

Відкручуємо гайку. Використовуючи спеціальний знімач або ломик і молоток, вибиваємо палець наконечника з кулака. Рульовий наконечник з тягою звільнений.
5. Ключем відкручуємо болт, який кріпить наконечник на тязі.
6. Викручуємо рульової наконечник. Перед зніманням наконечника слід поміряти відстань між згоном і центральною частиною наконечника.

Зверніть увагу

Це необхідно для установки нового наконечника приблизно на тій же відстані.
7. Новий наконечник рульової тяги укручуємо на місце старого. Кріпимо до рульової тяги. Палець шарнірного з’єднання вставляємо в поворотний кулак, затягуємо гайкою і фіксуємо шплинтом.
8. Встановлюємо назад колесо, опускаємо автомобіль з домкрата.
9.

Проводимо аналогічну заміну з іншого боку.

10. Після заміни рульових наконечників слід заїхати на СТО і зробити розвал-сходження. Як би точно не було виміряно відстань в п. 6, все одно розвал-сходження збивається.

Заміна рульових наконечників на ваз 2110 і 2112. А куди без цього?

Практично в будь-якому магазині автомобільних запчастин можна купити рульової наконечник ВАЗ 2110. Ціна може коливатися в залежності від виробника. Можна вибрати оригінальний рульової наконечник ВАЗ 2110 або взяти наконечник, виготовлений за ліцензією.

Іноді контрактна запасна частина має більш високу якість виготовлення, ніж оригінал. Вибір робить сам власник автомобіля, грунтуючись на особистому досвіді і рекомендаціях друзів і знайомих. При покупці слід звернути на цілісність гумового пильовика.

Заміна рульових тяг і наконечників ВАЗ 2110

Для кожної деталі ВАЗ 2110 рано чи пізно буде потрібно заміна, і рульовий механізм не буде винятком. Це досить простий вузол, так як елементів в ньому небагато, при чому деякі деталі потрібно міняти не раніше, ніж через 100 тисяч кілометрів пробігу.

Вивчивши цю статтю, читач дізнається, що входить в рульове управління і як воно працює. Також в даному матеріалі присутній три інструкції, в яких розказано про заміну рульової тяги, наконечників і самої «бублика».

Зі спеціальних вимог можна виділити тільки наявність оглядової ями і домкрата, але ці складові є практично в кожному гаражі.

Важливо! Дізнатися термін служби кожної деталі, яка входить в рульове управління, можна в керівництві по експлуатації та обслуговуванню ВАЗ 2110. Також в мануалі є опис несправностей та шляхи їх вирішення. Рекомендується хоча б один раз пройтися по всьому керівництву, щоб приблизно знати, коли для деталі потрібна заміна або обслуговування.

Рульовий механізм: деталі і принцип роботи

Автомобілі модельної лінії «Лада Самара» отримали травмобезопасноє рульове управління, яке можна регулювати висоті рульової колонки. У машині ВАЗ 2110 встановлений рейковий механізм, до якого входять такі деталі:

  • Стопорне кільце.
  • Кермо.
  • Кожух.
  • Колонка.
  • Кронштейн.
  • Важіль регулювання.
  • Тяга і наконечники.
  • Підшипник вала.
  • Верхній вал.
  • Отвір під звуковий сигнал.

Работает рулевой механизм по простому принципу: водитель, поворачивая руль, меняет направление движения автомобиля. Рычаги и валы обеспечивают передачу усилия на ходовую часть ВАЗ 2110.

В этой модельной линии электро или гидроусилителя не предусмотрено, поэтому усилий для поворота авто нужно больше, чем на иномарках.

Рулевая колонка позволяет регулировать наклон рулевого колеса, настраивается механизм вручную.

Основные неисправности и пути решения

Определить причину дефекта в работе системы можно только при частичном или полном демонтаже. Владелец ВАЗ 2110 может встретиться со следующими неисправностями:

  • Руль автомобиля ВАЗ 2110 слишком свободно ходит. Скорее всего, ослаблены гайки тяг – их нужно подтянуть. Также причиной может быть увеличенный зазор в шаровых шарнирах, в этом случае потребуется замена тяги и ее наконечников или шарниров.
  • Механізм видає шум і стукіт при роботі. Гайки кульових тяг ослаблені. У цьому випадках необхідно затягнути і перевірити кріплення. Ще один варіант – це збільшення зазору. Тут допоможе тільки заміна пошкоджених або зношених елементів, що входять в управління.
  • Кермо обертається надто туго. Насамперед потрібно перевірити, чи нормальне тиск в передніх колесах. Далі слід перевірити кріплення і при необхідності затягнути їх.

Заміна та ремонт основних деталей

Коли негайно після виявлення пошкодження, потрібно зібрати всі необхідні деталі і інструменти для ВАЗ 2110. В обов’язковому порядку знадобляться набори викруток і ключів.

Також необхідно перевірити наявність накидних головок, плоскогубців, металевої щітки і спеціального знімача, яким виконується обслуговування пристрою.

Якщо ж його немає, то в якості альтернативи підійде невеликий лом або молоток.

Як поміняти наконечники і тягу

Заміна наконечників і тяги проходить наступним чином:

  1. Насамперед ВАЗ 2110 потрібно підняти домкратом і демонтувати переднє колесо;
  2. Місце, де наконечник рейки приєднується до поворотного кулака, необхідно ретельно зачистити, а потім обробити гайку WD-40;
  3. Далі необхідно зняти шплінт, що фіксує з’єднання, для цього знадобляться плоскогубці;Знімаємо дріт фіксуючу гайку, потягнувши за один кінець плоскогубцями
  4. Після цього потрібно витягти палець за допомогою спеціального знімача, попередньо відкрутивши гайку;
  5. Коли палець демонтований, наконечники можна буде викрутити і зняти. Їх необхідно перевірити на наявність дефектів і при необхідності провести заміну;
  6. Прибравши наконечники, слід загнути платівку у болта, щоб дістатися до тяги;
  7. Наступний крок – відкручування болта тяги;
  8. Готово, тепер тяга і її наконечники можуть бути демонтована. Заміна виконується в зворотному порядку. Після установки нових деталей потрібно перевірити кермо, що не збираючи весь рульовий механізм повністю. Якщо все працює, кермо ходить не туго і не бовтається, то можна проводити збірку.

заміна керма

Демонтувати кермо буде простіше, ніж наконечники і тяги. Варто сказати, що рульове колесо змінюють рідко, зазвичай замість нього ставлять більш стильний і зручний варіант. Необхідно перевірити перед покупкою, чи підходить нова деталь під рульовий механізм.

Проходить заміна наступним чином:

  1. Накладку потрібно акуратно підчепити викруткою і зняти;Акуратно подденьте накладку за допомогою плоскої викрутки
  2. Далі накладку на рульовому колесі необхідно прибрати в сторону;
  3. На панелі активації сигналу слід демонтувати три кріплення;
  4. Центральний болт на кермі відкручується за допомогою головки на «24»;Тепер кермо можна повністю зняти
  5. Готово, після цього кермо можна повністю зняти і поставити нову «баранку».

Заміна рульових наконечників на ВАЗ 2110, ВАЗ 2111, ВАЗ 2112

Ласкаво просимо!
Кермові наконечники – виконані з міцного металу і відповідають за переміщення коліс у автомобіля, спробуємо коротко пояснити з чого ж складається рульовий механізм і як він працює, по-перше з керма який на вал надітий, по-друге вал кріпиться до рульової рейки (Вірніше входить в неї і зачіпається), по-третє до рейки приєднані дві рульових тяги і на кінцях цих тяг встановлені наконечники (По одному на кожну тягу), при обертанні керма рульовий вал обертається, а з ним і рульова рейка переміщається, до рейки ж приєднані тяги , тому при переміщенні рейки і тяги зсуваються, ну і на тягах встановлені кермові наконечники, завдяки яким і здійснюється поворот колеса в потрібну сторону, за цим принципом дані наконечники і працюють, більш докладніше зі схемою рульового механізму, якщо вона вас зацікавить, ви можете ознайомитися на фотографії нижче,на якій рульовий вал вказано під цифрою 23, рейка під цифрою 14, одна з рульових тяг під цифрою 9 і сам наконечник однією з рульових тяг, під цифрою 5.

Примітка!
Для заміни цих наконечників рульового механізму, запасіться: Зйомник кульових опор і всіма ключами які присутні у вас в наборі!

Короткий зміст:

  • Заміна рульових наконечників
  • Додатковий відео-ролик

Де знаходяться кермові наконечники?
Вони приєднуються до телескопічної стійки, при обертанні керма вони за цю стійку тягнуть і колесо тим самим повертається в бік, щоб наочно вам було зрозуміло де дані наконечники розташовуються, погляньте на фотографію нижче, на якій один з наконечників при знятому колесі стрілкою вказано.

Коли потрібно міняти кермові наконечники?
Час від часу потрібно проводити огляд днища, рульового управління і всіляких тяг які в ньому присутні, якщо ви раптом помітите що гума на рульових наконечниках втратила свою властивість, стала дуже жорсткою і черствою або якщо гума взагалі порвалася, то в цьому випадку рекомендуємо поміняти даний наконечник на новий, якщо ж виявиться що гума в порядку але вам здається що наконечник ось ось уже вийде з ладу, то спробуйте обхопити його рукою і попросіть помічника по обертати рульове колесо з боку в бік, якщо в наконечнику будуть відчуватися удари, то він підлягає заміні , симптоми вийшов з ладу наконечника такі: поява люфту в рульовому управлінні і поява сторонніх звуків (Як правило це стуки) в підвіски, до речі, якщо помічника не знайдете, то можете вивісити колесо і покачати рульової наконечник рукою,якщо він від зусилля руки буде переміщатися, то в такому випадку наконечник зробився непридатним і підлягає заміні, більш детально про те як провести цю операцію, дивіться в ролику нижче:

Як замінити кермові наконечники на ВАЗ 2110-ВАЗ 2112?

Зняття:
1) Перш за все зніміть колесо з того боку на якій потрібно робити заміну наконечника рульової тяги (Про те як зняти колесо, читайте в статті: «Заміна колеса на автомобілі»), як тільки колесо буде знято з автомобіля, вийміть шплінт з отвору при допомоги рук або щипців як це на маленькому фото показано (Даний шплінт не дає відвернутися корончатой гайки, при їзді на автомобілі), коли шплінт буде вийнято, відкрутіть повністю корончатую гайку як це на основному фото показано і приготовляти спеціальний знімач для зняття кульових опор з автомобіля .

Примітка!
При зворотному установки нового наконечника, рекомендуємо корончатую гайку загорнути динамометричним ключем моментом 27,1-33,4 Н • м (2,8-3,4 кгс • м), якщо такого ключа немає, тоді або його купите (Але коштує він не малих грошей, але зате завжди стане в нагоді), або без нього звичайним ключем закрутіть гайку і поїдьте потім в автосервіс, вони вам цю гайку закрутять як треба!

2) Тепер ослабте затяжку стяжного болта (Вказано червоною стрілкою), за рахунок якого і кріпиться наконечник до рульової тяги, коли він чуйна ослаблений буде, скористайтеся спеціальним знімачі кульових опор і за допомогою нього, вийміть наконечник з отвору в поворотному кулаці і на завершення, почніть обертати проти годинникової стрілки сам рульовий наконечник, до того, поки він повністю не відвернеться і не зніметься.

Примітка!
Щоб зберегти зразкову сходження коліс і не їхати на регулювання сходження і розвалу, рекомендуємо при відверненні рульового наконечника, рахувати скільки оборотів він зробить поки повністю не зніметься з регулювальної вставки!

  • Установка:
    Установка нового наконечника проводиться в зворотному порядку зняття і не забудьте, якщо ви хочете зберегти колишнє сходження коліс, то в такому випадку, обов’язково загорніть новий наконечник на колишню кількість обертів і ще кой що, регулювальну вставку на яку кріпиться наконечник, найкраще змастити пластичним мастилом Літол-24 або який не будь їй подібної, після чого встановіть наконечник на своє місце, корончатую гайку загорніть з певним моментом і законтрите її шплинтом, який в різні боки після установки розведіть, ну і стягнутий болт затягніть моментом 19,1-30 , 9 Н • м (2,0-3,1 кгс • м) і на цьому установку нового рульового наконечника можна вважати закінченою.
  • Додатковий відео-ролик:
    Більш докладно побачити процес із заміни рульових наконечників, можна в ролику, який розміщений нижче:
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…