Заміна сайлентблоков підрамника на Шкода Октавія, таке дійство нам сьогодні належить. Власник пригнав Октавію на діагностику і, як виявилося, дуже вчасно.

Постраждалими були всі сайлентблоки, але сайлентблоки підрамника Шкода Октавія був попереду планети всієї, в масштабах конкретної машини звичайно ж.

Слово сайлентблок – іноземне, по-російськи це скоріше тихоня, тіхошайба, шайба тиші або тіхоблок.

дано:

  • Автомобіль: Skoda Oktavia
  • Рік випуску: 2011
  • Модельний Рік: 2011
  • Двигун: BSE (1.6 л., 1595 куб. См., 102 к.с.)
  • Особливості ДВС: 4 циліндри MPI, 2 клапани на циліндр, ремінь ГРМ
  • Коробка передач: FVN (механіка, 5 ступенів, модифікація 0AF)
  • Пробіг 130 173 кілометрів

Після інструментальної діагностики Октавія висить на підйомнику. Починаємо операцію “Заміни сайлентблок підрамника – врятуй опори, кузов, навісні агрегати”. Відвертаємо гайки кульового шарніра.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаЗаміна сайлентблока підрамника на Шкода Октавія починається з відкручування гайок кульового шарніра

Відвертаємо гвинти кронштейна системи випуску відпрацьованих газів від підрамника.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаВідвертаємо гвинти кронштейна системи випуску ОГ від підрамника Шкода Октавія

Від’єднуємо опору-штангу від коробки передач. При пошкодженому сайлентблоки підрамника штанга починає “гуляти”, вібрації двигуна не гасяться. При зміні оборотів двигуна і перемиканні передач виникають удари не гасяться, а поглинаються верхніми кронштейнами опор і опорами двигуна, також надмірні навантаження передаються усім навісним агрегатів – в загальному картина дуже сумна.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаСвоєчасна заміна сайлентблоков підрамника на Шкода Октавія важлива

За допомогою магічної викрутки і невеликих зусиль Юрій Михайлович демонструє пошкодження сайлентблока підрамника Шкода Октавія.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаДуже втомлений сайлентблок підрамника на Шкода Октавія Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаАбсолютно необхідна заміна сайлентблока підрамника на Шкода Октавія

Відключаємо датчик рівня і температури масла, відкручуємо кріпильні гвинти, закликаємо на допомогу вологостійкість і опускаємо підрамник Шкода Октавія для подальших діянь.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаЗа допомогою гидростойки знімаємо підрамник навісних агрегатів Октавії

Підрамник Октавії відпочиває, а ми йдемо за комплектом нових сайлентблоков на склад.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаПідрамник Октавії відпочиває, поки ми йдемо за комплектом нових сайлентблоков на склад

Пошкодження сайлентблока видно і без додаткових впливів на нього.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаЖити сайлентблоки підрамника Октавії залишалося недовго

Ось і новий комплект, заміна сайлентблоков підрамника на Шкода Октавія триває.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаНовий комплект сайлентблоков для підрамника Шкода Октавія

Випрессовиваемие похмурі і втомлені сайлентблоки з підрамника Октавії.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаВипрессовиваемие втомлені сайлентблоки з підрамника Октавії

Прийшов час з пошаною відправитися на спокій.

Прийшов час з пошаною відправитися на спокій

Дістаємо набір для запресовування сайлентблоков в підрамник Шкода Октавія.

Набір для впрессовкі сайлентблоков в підрамник Шкода Октавія

За допомогою преса, прямих рук і Ельзи заганяємо сайлентблоки в підрамник.

За допомогою прямих рук і Ельзи заганяємо сайлентблоки в підрамник Шкода Октавія

Заміна сайлентблоков підрамника на Шкода Октавія проведена, поміщаємо його на вологостійкість і піднімаємо для монтажу.

Заміна сайлентбловок підрамника на Шкода Октавія проведена, поміщаємо його на вологостійкість і піднімаємо для монтажу

Повертаємо кріпильні болти і закручуємо їх з необхідним зусиллям. Підключаємо датчики, пригвинчуємо гайки до передніх напрямних тягам, повертаємо колеса, регулюємо кути установки коліс і випускаємо Октавію на простори.

Закручуємо кріпильні болти з необхідним зусиллям, яке дізнаємося у всезнаючої Ельзи

Разом: заміна сайлентблоков підрамника на Шкода Октавія зайняла 4 години 40 хвилин . Вартість робіт під ключ склала 7450 руб .

перебирання задньої підвіски багатоважеля


дана стаття написана при роботі з автомобілем Skoda Octavia, передній привід. На інших моделях можуть бути деякі відмінності, але вони не впливають на загальний обсяг або метод ремонту.

  • Задня незалежна підвіска покликана забезпечити комфорт і точність рулювання на будь-яких швидкостях і будь-яких покриттях. У ній так багато складових, що на одному малюнку навіть схематично неможливо розмістити
  • Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаЗаміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника
  • І як будь-яка рухома конструкція, має свій ресурс.

Машини цієї платформи їздять досить давно, що б набрати статистику по найбільш часто замінним компонентів. До них можна сміливо зарахувати так звані підрулюють тяги і сайлентблоки в задніх нижніх поперечних важелях.

  Але насправді і в інших важелях сайлентблоки практично такого ж діаметру. А значить і ресурс у них приблизно однаковий. Але діагностувати їх стан візуально майже неможливо.

І виходить, що руки до них доходять тільки тоді, коли на стенді розвал / сходження не виходить зрушити регулювальні болти. Їх, до речі, 4 штуки.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

І якщо нижні ще є шанс розворушити або навіть зрізати болгаркою, то верхні досить важкодоступні

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

  1. Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника
  2. Тому в даній статті розглянемо перегородку усіх елементів задньої підвіски, зі зняттям балки.
  3. Поки все міцно прикручено до кузова, має сенс «зрушити» все гайки і болти, які потім потрібно відкручувати
  4. Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника
  5. Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробникаЗаміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника-отсоедіняем троса ручника від супортів. Для цього «вуса» на сорочці троса необхідно стиснути

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

  • -витасківаем троса з напрямних, прикріплених до важелів
  • Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника
  • -Тепер можна відкрутити самі супорта, і підвісити їх на Локерен за допомогою гачків з дроту, наприклад
  • -що б не разгерметизировать гальмівну систему потрібно від’єднати трубки від балки. Для цього виймаємо фіксатори
  • Тепер можна і трубку і шланг вивести в сторону через проріз
  • Трубку, що йде на правий супорт вздовж балки, отщёлківаем з фіксаторів
  • -откручівает датчик положення кузова від важеля (для тих версій, у кого він є)

Приступаємо в демонтажу. Ставимо упор під задній важіль і створюємо упор. Викручуємо болт кріплення важеля до поворотного кулака

  1. Опускаємо стійку, опускаємо важіль, виймаємо пружину
  2. Відкручуємо нижній болт кріплення амортизатора
  3. -з лівого боку знімаємо гумку кріплення глушника
  4. -отсоедіняем роз’єми з датчиків ABS
  5. -встановлюється гідравлічну стійку під балку
  6. -откручіваем болти кріплення подовжніх важелів
  7. -откручіваем 4 болта кріплення балки до кузова
  8. -балки можна витягувати
  9. Тепер приступаємо до розбору.
  10. -откручіваем зовнішні болти верхніх важелів
  11. -переходить до внутрішніх.
  12. І якщо гайку відкрутити не дуже складно, то сам болт найчастіше виявляється закиснув всередині втулки сайлентблоки. До слова: навіть в такому положенні визначити стан самого сайлентблока практично неможливо
  13. -берём в руки «болгарку» і обрізаємо болт
  14. -винімаем нижні болти кріплення підрулюючих тяг до поворотного кулака
  15. -пробуем відкрутити задню стійку стабілізатора від важеля
  16. Швидше за все не вийде.
  17. Тоді беремо знову «болгарку» в руки
  18. -открученние деталі розколюємо так, що б не заплутатися при складанні
  19. -откручіваем болти кріплення подовжніх важелів до поворотним куркулям
  20. -переворачіваем балку і відкручуємо нижні задні важелі. І знову є ймовірність, що гайки відкрутив, а болти – немає
  21. -берём в руки (хором!) «болгарку …
  22. -откручіваем болти кріплення стабілізатора
  23. -откручіваем останні важелі, ті самі підрулюють тяги.
  24. підвіска розібрана
  25. А ось комплект нових запчастин, в очікуванні установки
  26. не поспішайте переписувати номери з коробок. У цій статті не обговорюються виробники і спосіб ремонту (заміна сайлентблоков або важеля цілком)

-Перший встановлюємо підрулюють тяги. Чи не переплутати ліву з правого! (У деяких моделей з певного року вони можуть бути симетричними)

  • -далі міняємо сайлентблоки в задніх нижніх важелях. Випрессовиваемие їх можна або спеціальної оправкой, заздалегідь замовленої у токаря, або підібравши головку відповідного діаметру
  •  -Перед запрессовкой нових сайлентблоков необхідно очистити посадочне місце
  • -сам сайлентблок потрібно правильно орієнтувати щодо важеля. На ньому є дві виступаючі смужки
  • -їх потрібно поєднати з виступами важеля
  • Що б уникнути зсуву, можна нанести мітку маркером
  • -а ще потрібно враховувати, що обойма сайлентблока вже, ніж сам важіль
  • -і тут допоможе маркер
  • запресовувати
  • Втім, можна використовувати і більш точний вимірювальний інструмент
  • -встановлюється важелі в балку, вставляємо нові болти і нові ексцентрикові шайби
  • -прікручіваем на місце стабілізатор, вже з новими стійками
  • -переворачіваем балку, беремося за верхні важелі
  • Зверніть увагу, сайлентблоки зовні майже однакові, різняться лише внутрішнім діаметром.
  • -перепрессовиваем тим же способом, тільки головка буде потрібно іншого діаметра
  • -прікручіваем важелі до балки, так само використовуючи нові болти і шайби
  • -Тепер беремося за поздовжні важелі. ELSA наказує витримувати певні розміри при монтажі і запрессовивании,
  • я ж роблю так: перед відкручуванням центрального болта заміряю відстань між важелем і корпусом
  • Потім вже можна відкручувати центральний болт
  • -Перед видаленням старого сайлентблока зручно зробити мітку, по якій орієнтувати новий сайлентблок
  • До речі і відрив цього сайлентблока вдається розглянути вже тільки після демонтажу
  • -вже звична процедура вилучення

затискаємо важіль в лещата, встановлюємо корпус, наживляємо центральний болт. Виставляємо необхідну відстань, затягуємо попередньо, потім затискаємо в лещата сам корпус, і виробляємо остаточне затягування динамометричним ключем.

Залишилися сайлентблоки в самих поворотних кулаках. Що б їх замінити за допомогою преса, потрібно відкрутити скобу супорта, зняти гальмівний диск, ступичний підшипник, і відкрутити пильовик. Але при наявності невеликої кількості оправок і довгого гвинта все можна провести на місці

  1. Поділюся невеликим секретом: обойма цих сайлентблоков пластикова, і для полегшення вилучення можна залучити промисловий фен або навіть компактну газовий пальник. Вискакують «на ура»
  2. Зворотний процес значно простіше
  3. -все сайлентблоки замінені, можна приступати до зворотної збірці. Описувати всю процедуру немає сенсу, але варто звернути увагу на кілька моментів:
  4. – в зв’язці болт-гайка присутні кілька шайб.
  5. Розміщуються вони так:
  6. -прікручівая подовжній важіль до поворотного кулака, не затягуйте їх відразу, так як потрібно спочатку вставити болт стійки стабілізатора.
  7. І взагалі, не можна затягувати жодного кріплення до певного моменту, тільки наживити і підкрутити.
  8. Що б зручніше було вставляти балку на місце, у пари старих болтів можна відрізати капелюшки, і використовувати їх у якості направляючих
  9. Так буде простіше поєднувати отвори
  10. пружина потрібно встановлювати в строго певному положенні. Зарадити цьому може виступ на гумовій підошві, який потрібно вставити в відповідь отвір важеля
  11. -під важіль ставиться домкрат або гідравлічна стійка.
  12. -Сумісний отвори, вставити болт, наживити гайку.
  13. -поддомкрачівать важіль до тих пір, поки вага не ляже на пружину
  14. -допомогти визначити цей момент можна по упору, між ним і кузовом повинен з’явитися зазор
  15. І ось саме в цей момент необхідно затягувати все болти і гайки.
  16. -вставіть гальмівну трубку в фіксатори
  17. -надеть роз’єми на датчики ABS
  18. -Після цього можна прикручувати колеса і їхати прямо на стенд розвал / сходження.
  19. Для власного спокою можна перезатянуть все болти і гайки кріплення важелів, коли машина стоїть на колесах.

Заміна сайлентблоков задньої балки Skoda Octavia tour – Збірки Все про авто

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Заміна задніх сайлентблоков передніх важелів Octavia Scout, front arm bushings change Octavia Scout

Наприклад, ви стали відчувати, що автомобіль втратив в керованості. Якщо ж важіль сильно бовтається або візуально помітно, що сайлентблок порваний, то його слід замінити. Якщо своєчасно не замінити деталь, то втулка руйнується і сайлентблок перестає виконувати свої функції.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Рано чи пізно водій зіткнеться з такою роботою, як заміна сайлентблока задньої балки на Skoda …

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Після зняття важеля постало питання про винаймання заднього сайлентблока, без спец інструментів це зробити не просто, але спосіб є. Беручись до випрессовкі старого сайлентблока варто відзначити де лицьова сторона, щоб не помилитися при запресовуванні нового. Це стандартні розміри, які рекомендовані в специфікаціях виробника.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Оправлення більшого діаметру встановлюється з одного боку важеля, вона дасть сайлентблоками вийти, а інша повинна своєю площиною прилягати до зовнішньої поверхні, щоб його випрессовать.

У разі, коли ви від’їздили на цьому комплекті весь рекомендований виробником термін, замінювати варто однозначно.

Піднімати в цьому випадку під лонжерон шкода октавія тур заміна задніх сайлентблоков тієї сторони, з якої буде зніматися важіль.

Зрозуміти, що сайлентблоки зношені або пошкоджені, можна по ударам і шумів в підвісці в момент початку або закінчення руху. Заміна сайлентблоков на Шкода Октавія в професійній майстерні коштує не надто дешево.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Тому більшість водіїв вважають за краще ремонтувати їх самостійно, благо це досить легке завдання. Перш ніж виконувати на своїй Шкоді Октавія заміну сайлентблоков передньої або задньої осі, продіагностіруют їх на предмет зносу або пошкодження.

У передній підвісці Skoda Octavia Tour всього чотири сайлентблока, відповідно по два на кожну сторону.

Щоб провести діагностику нижніх важелів передньої підвіски на предмет зношених сайлентблоков, потрібно вставити монтировку або міцну плоску викрутку між передньому кріпленням важеля і поперечиною, потім спробувати похитати важіль.

Skoda Octavia 2003 101 л. с. – самостійний ремонт

Таким же чином перевіряється і задній сайлентблок. Якщо ж важіль сильно бовтається або візуально помітно, що сайлентблок порваний, то його слід замінити.

Найчастіше виходить з ладу задній сайлентблок, а передній залишається цілим, однак і його теж варто перевірити на знос. На місці провести заміну не вийде, тому потрібно знімати кожен важіль з автомобіля.

Працювати найкраще буде в місці зі оглядовій канаві.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Для початку потрібно поставити автомобіль на ручне гальмо, послабити ступичні гайку і балонним ключем послабити болтикрепленія колеса, потім підняти машину на домкраті. Насправді дана запчастина досить проста, що в деякому сенсі спрощує процес її підбору.

Video: заміна сайлентблоков задньої балки шкода октавія тур

Під сайлентблоками розуміють резино-металевий шарнір. На даній моделі використовується нерозбірний варіант цієї деталі.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Основу складає металева втулка, яка обрамлена гумовою оболонкою. Іноді оболонка виконується з поліуретану. За жорсткість конструкції тут відповідає втулка, а гумова оболонка гасить вібрації.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

В результаті забезпечується надійне і при цьому досить рухливе кріплення. На цій моделі використовується сайлентблок з внутрішнім діаметром 18 мм. Це дозволяє використовувати стандартний кріплення.

заміна сайленблоки балки

Не варто купувати деталі зі збільшеним внутрішнім діаметром. Посилання на сторінку з сайлентблоками Купити, Перш ніж почати роботу, Вам знадобиться головка або накидний ключ на 18, він потрібен щоб зняти передній сайлентблок важеля, в іншому ніяких сюрпризів немає.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Так как сайлентблоки на пластиковых обоймах, то тиски или пресс не понадобились. Это все хорошо, но у меня при диагностике сайлентблоков рычага, сильно износился передний с.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Volkswagen Passat B5 1. Стоит сразу сказать, что для самостоятельной проверки необходимо знать, как выглядит данная деталь в исправном состоянии.

Также косвенным симптомом неисправности сайлентблока может являться неправильное положение рычага. Иногда ее будет швырять из одной части дороги в другую.

Очевидно, что это создает риск возникновения аварийной ситуации, именно поэтому специалисты не рекомендуют затягивать с заменой или ремонтом задних сайлентблоков. Чаще проверяйте подвеску и подрамник Тур, ведь просроченная замена данной детали может привести к тому, что у ваших покрышек будет производиться неравномерный износ.

Через таку незначну проблеми інші деталі автомобіля можуть також стати непридатним для використання. Зазвичай вибирають між установкою гумової або поліуретанової версії вироби.

Як замінити сайлентблок задньої балки на авто Skoda Octavia Tour

В процесі експлуатації Skoda Octavia Tour кожен водій свого часу стикається з необхідністю ремонту задньої балки, а точніше – з заміною сайлентблока.

Виробник рекомендує періодично замінювати даний елемент ходової частини. Стан підвіски безпосередньо пов’язано з безпекою водія і пасажирів, тому ігнорувати ремонт ні в якому разі не можна.

Крім того, справна ходова частина істотно знижує навантаження на кузов.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Розуміння характеристик деталі дозволяє зрозуміти принцип її
дії, а також здійснити заміну з дотриманням рекомендацій виробника. За
суті, сайлентблок задньої балки не відрізняється складністю, тому проблем з його
підбором зазвичай не виникає.

Деталь являє собою шарнір, виконаний з
металу і гуми. Металева втулка є основою, а гумове обрамлення
забезпечує ефективне гасіння вібрації.

Таким чином, кріплення залишається
рухомим, забезпечуючи при цьому достатню надійність.

На даній моделі авто встановлений сайлентблок, внутрішній діаметр якого становить 18 мм. Кріплення елемента є стандартним.

Не варто купувати деталь з великим діаметром, так як це призведе до проблем з монтажем і негативно позначиться на надійності підвіски. Довжина елемента повинна складати 31 мм, ширина – 50 мм.

Вага дорівнює 125 грамів. Якщо параметри саме такі – деталь має відповідний рівень якості.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Що ламається в сайлентблоки

Як правило, причинами виходу з ладу сайлентблоков Skoda
Octavia Tour є їзда по неякісним дорогах і природний знос. Крім
того, дорожні реагенти також руйнують гуму. Таким чином, періодична
заміна сайлентблоков – цілком закономірний процес.

  1. Зазвичай зношується гумова частина елемента. Планово дана деталь повинна змінюватися через кожні 30 000 пробігу. Саме такий пробіг і встановлений в технічному регламенті виробника в якості критичного.
  2. Також поширеною несправністю часто стає деформація металевої частини. Причиною є удари по підвісці, викликані поганим дорожнім покриттям. Вони деформують шарнір, або навіть повністю руйнують його.
  3. Корозія втулки – також часта причина поломки сайлентблока. Як правило, причиною іржі стають реагенти, якими посипають вітчизняні дороги. Ігнорування даної проблеми тягне повний вихід елемента з ладу.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Як діагностувати несправність

Перед виконанням ремонту слід переконатися, що причиною
неполадок дійсно є сайлентблок. Якщо пробіг після минулої заміни
перевищив 30 000 км, діагностика не потрібно, краще просто замінити сайлентблоки.
Це варто зробити, навіть якщо вони виглядають цілком справними. Крім того, про
необхідність ремонтних заходів свідчить:

  • поява сторонніх стукотів в підвісці;
  • порушення регулювання розвалу-сходження.

Для початку слід оглянути сайлентблоки на предмет наявності
зовнішніх пошкоджень: корозії, тріщин і т.п. Якщо підрамник можна поворухнути
рукою, швидше за все, втулки зруйновані. Заміну даних елементів підвіски слід
виконувати парами – це забезпечить стабільну роботу підвіски.

Вибір якісних деталей

Особливу увагу слід приділити матеріалу, з якого виконані сайлентблоки. Спочатку на автомобіль встановлені гумові моделі, які, на жаль, не відрізняються довговічністю.

Поліуретанові шарніри відрізняються підвищеною стійкістю до навантажень і більш тривалим терміном служби.

Коштують вони трохи дорожче гумових, проте повністю виправдовують свою ціну в процесі експлуатації.

Поліуретанові сайлентблоки для Шкоди.

Що стосується виробників, то багато сучасних бренди пропонують свою продукцію. Найбільш правильним рішенням стане придбання сайлентблоков, які вироблені відомими компаніями. Такий підхід дозволить уникнути покупки підробок і пов’язаних з цим неприємностей. Також уникнути контрафакту дозволить покупка запчастин у великих магазинах.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

покрокове керівництво

Щоб робота була простіше, потрібно естакада або гараж з
ямою. Чималим плюсом буде наявність лещат. Для всіх маніпуляцій цілком
достатньо буде стандартного набору, який є у кожного досвідченого
автомобіліста. Перед тим, як приступити до роботи, слід обробити всі
нарізні сполучення WD-40 або подібним засобом. Далі потрібно виконати
наступні дії:

  • Демонтувати гвинт, яким з’єднаний кронштейн і важіль.
  • Зняти кронштейн, яких тримають чотири шпильки.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

  • Випрессовать сайлентбок. Зробити це можна за допомогою лещат або кувалди з зубилом.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

  • Встановити нову деталь. Для цього буде потрібно спеціальне пристосування, або ті ж лещата. Щоб запрессовка відбувалася простіше, новий сайлентблок бажано змастити маслом.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Слід розуміти, що експлуатація автомобіля Skoda Octavia
Tour в вітчизняних умовах може зажадати більш частої заміни сайлентблоков,
ніж це передбачено виробником. Це абсолютно нормально.

Знаючи, як
виконати ремонт, кожен автолюбитель зможе підтримувати свою машину в
гідному стані. Якщо ж немає часу або бажання робити все самостійно,
слід звернутися до професіоналів автомайстерні.

Заміна сайлентблоков Задньою Балки Шкода Октавія Тур

Зміна сайлентблока задньої балки на Skoda Octavia Tour . Поради виробника

Коли небудь шофер зіткнеться з такою роботою, як зміна сайлентблока задньої балки на Skoda Octavia Tour. Цей розхожий слух расходник рекомендується поміняти через певний пробіг. Але, наші дороги суттєво зменшують ресурс, закладений виробником. Виходячи з цих підстав зазвичай доводиться створювати підміну згідно з технічним станом підвіски.

У сявязі з цим ми принципово піклуватися про стан автомобіля. Пам’ятайте, що підвіска впливає не тільки на комфорт поїздки, а й додатково на безпеку. Не має сенсу затягувати з підміною несправних компонент. Це не тільки підвищить вашу безпеку, так і позитивно позначиться на стані кузова.

Зверніть увагу

Існує, що ударні впливи погано позначаються на сполучених кузовних деталях.

Зміна сайлентблока задньої балки на Skoda Octavia Tour повинна виконуватися в повній відповідності з порадами виробника. Зробити цю роботу є варіант і без допомоги інших. Необхідно відзначити, що для вас буде потрібно перевірити кути установки коліс. Тому, потрібно відвідати 100 для перевірки і регулювання.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Спочатку необхідно розглянути особливості цієї деталі. Пізнання її рис дозволить усвідомити принципи діагностики, також більш точно виконати роботу по заміні. По суті дана запчастина досить звичайна, що в певному сенсі спрощує процес її підбору.

Під сайлентблоками розуміють резино-металевий шарнір. На даній моделі вживається нерозбірний варіант цієї деталі. Базу становить залізна втулка, яка обрамлена гумовою оболонкою.

Час від часу оболонка виробляється з поліуретану. За твердість конструкції тут відповідає втулка, а гумова оболонка гасить вібрації.

В результаті забезпечується надійне і при цьому досить рухливе кріплення.

На цій моделі вживається сайлентблок з внутрішнім діаметром 18 мм. Це дозволяє використовувати стандартний кріплення. Не слід отримувати деталі зі збільшеним внутрішнім діаметром. Це може негативно позначитися на працездатності деталі, проте не зробить її надійніше.

Висота деталі 31 мм., Ширина 50 мм. Маса 125 гр. Це стандартні розміри, які рекомендовані в специфікаціях виробника. Слід брати до уваги на всі ці характеристики при підборі запчастини.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Незважаючи на простоту конструкції, сайлентблоки все таки приходять в непридатність. Це все пов’язано як з природним зносом деталей, так і з наслідками поїздок по поганих дорогах. В таких умовах посилюється негативний вплив на гуму. Також погано позначаються реагенти. Тому, пам’ятайте, що поломка деталі є закономірністю.

Заміна сайлентблока задньої балки Audi A4 B5

Група онтакти Ремонт, запчастини б / у, запчастини нові, VAG діагностика, комп’ютерна.

Заміна сайленблоки балки

Таким чином є варіант самостійно зробити заміну сайленблоки задньої балки на автомобілях Тойота, KIA.

У більшості випадків зустрічається звичайне стирання гумової частини деталі. Передумови тут повністю природні, при роботі шарнір постійно стикається з частинами балки. Фактично, це і є передумовою для виникнення препядствия. Зазвичай, спостерігається на пробігу вище 30.000 км. Коли і рекомендується створювати підміну згідно з планом технічного обслуговування.

Також зустрічається деформація сайлентблока. Причиною такої несправності зазвичай стає експлуатація обстановці поганих доріг. Унаслідок постійних ударів цілісність шарніра порушується. Він деформується або зруйнуватися.

Чергова проблема, яка може зустрічатися – корозія втулки. При попаданні реагентів на втулку може початися корозійний процес. Якщо вчасно не поміняти деталь, то втулка руйнується і сайлентблок перестає робити своє призначення.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Якщо ви підозрюєте несправність цього елемента, необхідно уточнити, чи дійсно проблема тут. Для якого призначена конструкція, коли ви від’їздили на цій справі комплекті весь рекомендований виробником термін, підміняти варто однозначно. Діагностувати тут нічого. Нехай навіть якщо деталі будуть в звичайному стані, краще їх поміняти.

У кожному з цих випадків потрібно провести зоровий огляд сайлентблоков. Приводом для підміни буде наявність пошкоджень гуми, тріщини. Також поворушіть підрамник.

Якщо спостерігається рух у районі сайлентблока, проблема у втулці, яка зруйнувалася. Приймайте до уваги, що поміняти ці запчастини варто попарно.

Якщо спостерігається пошкодження на одному шарнірі, підміну створюють з 2-ух сторін автомобіля.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Принциповим моментом є вибір деталі. Насамперед варто визначитися з матеріалом, з якого будуть зроблені шарніри. Стічні варіанти виконуються зі спеціальної технічної гуми.

Недоліком є ​​порівняно низька стійкість до навантажень. В кінцевому підсумку, такі сайлентблоки досить стрімко приходять в непридатність. Більш надійні шарніри з поліуретану.

Коштують вони дорожче, але і одночасно термін служби їх ніж просто, навіть в складних умовах.

Також варто визначитися з виробником. Для цієї марки з легкістю знайдете комплектуючі від різноманітних компаній. Краще підбирати деталі, вироблені під відомим брендом. Це дозволить мінімізувати ризик придбати шлюб. Добре зарекомендували себе наступні виробники вітчизняного:

  • MOOG (Бельгія);
  • ORIGINAL IMPERIUM (Італія);
  • CORTECO (Німеччина);
  • PATRON (Білорусія).

Як тепер ми розуміємо, перелік можна сказати безмежний. Також варто ретельно підбирати постачальника. Також не зайвим виявляться лещата. В іншому, необхідно приготувати стандартний набір інструментів. До початку роботи неодмінно обробіть що залишається зробити нашому клієнтові нарізні сполучення водянистим ключем. Зміна робиться в подальшому порядку:

  • Заміряйте довжину важеля, це дозволить пізніше доїхати до сервісу для регулювання підвіски без всяких проблем;

Краще створювати покупку в великому магазині, це знизить ризик отримати контрафакт.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Для виконання робіт для вас буде потрібно естакада або оглядова яма. Так буде простіше підібратися до деталі.

  • Відкрутіть гвинт, що кріпить важіль до кронштейну;
  • Зніміть кронштейн. Він кріпиться на 4 шпильках;
  • Затисніть в лещатах кронштейн і випрессуйте сайлентблок. Для цієї мети застосовують шматочок труби відповідного діаметру;
  • Змастіть новий шарнір моторним маслом, і запресуйте його в район; Встановлюємо кронштейн на автомобіль.

При в продажу є бувають кріплення в зборі. Коштують вони трохи дорожче, однак для вас не треба возитися з установкою сайлентблока.

Висновки . Вітчизняні дороги негативно позначаються на стані підвіски навіть у найнадійніших автомобілів. Тому, заміна сайлентблока задньої балки на Skoda Octavia Tour неминуча. Знаючи, як зробити цю роботу, ви без проблем вирішите це завдання.

Заміна сайлентблоков Задньою Підвіски Шкода Октавія

Підміна задніх і передніх сайлентблоков

Найпоширеніша проблема господарів Шкода Октавія А5 – підміна сайлентблоков .

Причому заміна жодної іншої деталі не приносить стільки незручностей, так як ця проблема з’являється буквально через пару десятків тисяч кілометрів після покупки автомобіля.

Це величезний головний біль власників Октавія Тур. Дану поломку можна виявити, якщо почути характерний звук під ногами під час їзди.

Загальний опис

Для початку давайте розберемося, що ж таке сайлентблок і навіщо його необхідно замінювати або ремонтувати. Грубо кажучи, дана деталь – це 2 втулки, що мають між собою гумову вставку. Заміна пружини задньої підвіски опель астра h заміна передньої кришки люка.

Ці втулки потрібні для того, щоб гасити коливання балки підвіски . Дана запчастина встановлюється як в передній частині автомобіля, так і в задній. Залежно від розташування, вона виконує різні функції. Сайлентблоки задньої підвіски; убитость сайлентблоков шкода)>.

Наприклад, працює як стабілізатор, а іноді скріплює важелі.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Перевірка деталей на справність

Тепер має з’явитися логічне запитання, як дізнатися, що сайлентблок вашої Шкоди А5 прийшов в непридатність, і його необхідно замінити.

Відразу варто сказати, що у цієї деталі є свій рекомендований термін експлуатації. Зазвичай проводять заміну кожну сотню тисяч кілометрів пробігу.

У разі ж російських умов рекомендується проводити перевірку деталей Тур кожні п’ятдесят тисяч кілометрів.

важливо

Крім пробігу, можна і по-іншому визначити те, що запчастина зносилася. Як поміняти диск зчеплення на автомобілі шкода октавія заміна диска зчеплення на. Наприклад, ви стали відчувати, що автомобіль втратив в керованості.

В даному випадку можна з точністю сказати, що справа в передньому сайлентблоки. Раніше заміна зовнішнього пильовика далі заміна сайлентблоков задньої підвіски а5. Частина 2. Задній і балки тут абсолютно ні при чому.

Якщо ви не впевнені в собі, можете звернутися в сервісний центр, щоб пройти діагностику Октавія Тур. У більшості випадків діагностику проводять безкоштовно.

Якщо ж ви все одно хочете провести огляд самостійно або не бажаєте витрачати гроші на станції технічного обслуговування, то для проведення процедури вам потрібно буде заїхати на спеціальну яму.

Спустіться в яму і огляньте балки, підвіску і підрамник. Перевірте, чи не забруднений чи ваш сайлентблок. Перевірте все на наявність тріщин або яких-небудь інших деформацій.

Варто відразу сказати, що для самостійної перевірки необхідно знати, як виглядає ця деталь в справному стані.

Якщо ви помітите будь-які проблеми в сході / розвалі, то це теж може бути знаком того, що необхідно замінити задні втулки. Також непрямим симптомом несправності сайлентблока може бути неправильне положення важеля.

Наслідки несправності деталі

Якщо не замінити цю деталь тоді, коли це було необхідно, то ви можете зіткнутися з тим, що ваша машина буде менш керована. Іноді її буде жбурляти з однієї частини дороги в іншу. Очевидно, що це створює ризик виникнення аварійної ситуації, саме тому фахівці не рекомендують затягувати із заміною або ремонтом задніх сайлентблоков.

Найчастіше перевіряйте підвіску і підрамник Тур, адже прострочена заміна цієї деталі може привести до того, що у ваших покришок буде проводитися нерівномірний знос. Через таку незначну проблеми інші деталі автомобіля можуть також стати непридатним для використання.

Пиляємо шкоду, заміна заднього сайлентблока skoda. ASP

: Я в інст Кантователь

Заміна сайлентблока задньої балки Audi A4 B5

Група онтакти Ремонт , запчастини б / у, запчастини нові, VAG діагностика, комп’ютерна

Які деталі краще

Дана деталь також має деякі різновиди, нехай і не особливо популярні. Заміна сайлентблоков задньої підвіски а5. Частина 2. Зазвичай вибирають між установкою гумової або поліуретанової версії вироби.

Найчастіше автолюбителі віддають перевагу поліуретанової різновиди при заміні сайлентблоков після огляду підрамника Тур.

В даному випадку власник автомобіля може в кілька разів поліпшити деякі його характеристики.

Порада

До речі, поліуретановий тип даної деталі має дуже великий термін експлуатації, а також відрізняється хорошою надійністю. Коротше належить заміна задніх (була шкода октавія конструкцію задньої підвіски а5.

Однако сразу стоит сказать, что из-за улучшенных характеристик Октавии Тур стоимость данного вида изделия также выше. Обычно полиуретановые сайлентблоки стоят в пять раз больше, нежели их резиновые аналоги.

Проблема действительно серьёзная и довольно частая, поэтому есть повод задуматься над тем, чтобы не ехать на стацию технического обслуживания, а произвести замену самостоятельно. Заменить сайлентблок самостоятельно можно несколькими способами. Но рассмотрим три самых распространённых.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

Замена изделия

Первый способ

Стоит сразу отметить, что данный способ замены одновременно самый простой и самый дорогой. Задний сайлентблок Октавии Тур запрессован в кронштейн, поэтому производить замену необходимо вместе с кронштейном. Для начала нужно поднять автомобиль на подъёмнике или просто завести машину под специальную яму.

Перед тим як відкручувати болти, які кріплять сайлентблок до кронштейну, запам’ятайте положення важеля, щоб після заміни все виставити назад. Заміна сайлентблоков задньої підвіски а5. Частина 1. Після заміни все одно доведеться проводити регулювання кута розвалу і сходження, але виставляння важеля в правильне положення після заміни допоможе гумі не так сильно зжував.

Відкрутіть болти. Не переживайте, якщо важіль раптом змінить своє положення, спустившись вниз, так і повинно бути. Після відкручування болтів почистіть вал, при необхідності змастіть. Далі візьміть заздалегідь приготовлений новий кронштейн і надіньте його.

Виставте положення важеля в таке, яке було до заміни. Opel astra h заміна пружини задньої підвіски опель астра. Останній штрих – закрутіть болти, а й тут є деякі нюанси. Підвіска шкода октавія заміна сайлентблоков шкода і задньої підвіски, заміна.

Кожен з трьох необхідно докручувати приблизно на 90 градусів.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

другий спосіб

Даний спосіб відрізняється від першого тим, що він дешевший, але при цьому для нього потрібно трохи більше зусиль. Справа в тому, що можна не купувати новий кронштейн для Тур і, відповідно, не замінювати його разом з сайлентблоки.

Після того як ви зняли важіль, зробіть випрессовкі старих сайлентов, потім запресуйте нові. Безумовно, ці процеси дуже складні, проте воно того варто. Після вищеописаних дій проведіть заміну так, як описано в першому способі.

Така заміна сайлентблока Шкода Октавія А5 дозволить вам заощадити величезну кількість грошей шляхом твори заміни без покупки нового кронштейна.

третій спосіб

У більшості випадків в сайлентблоками відбувається знос тільки отвори, яким сайлентблок, кріпиться до валу. Шкода октавія на заміну переднього підшипника заміна переднього. Пам’ятайте, що це відбувається досить часто. Ніхто не відміняв того, що цього може просто не відбутися.

Перевірте все на предмет тріщин, а також окремо перевірте гуму і балки. Також необхідно звернути увагу на те, чи легко кронштейн знявся з вала. Не знайшовши тріщин або яких-небудь проблем з гумою, не купуйте новий кронштейн. В даному випадку його покупка просто не потрібна, так як можна обійтися без його заміни у вашій Шкоді А5.

Купіть термоусадочну трубку приблизно під провід 2.5 см діаметром. Одягніть на вал і шляхом плавлення закріпіть її на валу. Далі обов’язково необхідно змастити те, що вийшло. Виставте важіль в те положення, яке було до заміни. Закрутіть назад болти – і готово. Заміна сайлентблоков задньої підвіски ford focus 1. Заміна проведена.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

висновок

Пам’ятайте, що самостійний ремонт або заміна будь-якої деталі Тур – складне і небезпечне діяння. Якщо якийсь із способів вам не підійшов або не допоміг, обов’язково спробуйте інший.

Ефективність можна визначити по стуку внизу автомобіля при їзді. Якщо він пропав, значить, ви зробили все правильно, якщо ж ні – спробуйте інший спосіб або повторіть і перевірте все, що зробили до цього.

джерело

Заміна сайлентблоков задньої балки і задніх амортизаторів – Skoda Octavia, 1.6 л., 2008 року на DRIVE2

Всім доброго часу суток.Год тому, на діагностиці підвіски, мені “засудили” сайлентблоки задньої балки. Вони дійсно “втомилися”, розриви були чітко видні. В цьому році, під час поїздки у відпустку в Орел, на швидкості понад 100 км / ч. зад машини сильно кидало з боку в бік. Після поїздки було прийнято рішення замінити їх.

Крім того, перед відпусткою, під час заміни гумових відбійників задніх амортизаторів, я виявив що на машині попереднім власником були заставлені дешевскіе TRW JGT218T. Судячи з відгуків вони починають текти вже через 3-4 місяці, а я на них більш 40000 з покупки машини проїхав … Загалом, правий витік геть, лівий був живий, але штоки вже значно поржавіли. Так що заміна однозначна.

ЯК ЗАВЖДИ – ПЕРШ НІЖ КУДИ ТО ЛІЗТИ ТРЕБА грунтовно підготуватися ЯК МОРАЛЬНО (покурити ІНТЕРНЕТ, ПОЧИТАТИ МАНУАЛ, ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ ОФІЦІЙНОМУ ДИЛЕРУ, ДІЗНАТИСЯ ЦІНУ ТАКОЇ РОБОТИ, “устати” ВІД НЕЇ ДУХОМ І Т.П.) ТАК І МАТЕРІАЛЬНО (ПРИГОТОВИТЬ ВЕСЬ потреби ІНСТРУМЕНТАРІЙ І ХАБАР)! Дзвінок офіційного дилера з питанням “скільки коштує заміна сайлентблоков задньої балки”? 7200 руб.

Стримуюся, але цікавлюся чому так добряче? Відповідь – Ваша машина стара і майстер впевнений що знадобляться слюсарні роботи! І це О.Д., озброєний повним набором спеціальних приспособ! Ну да х … р з ним, з О.Д., без нього справімся.Что знадобилося мені: 1.

комплект сайлентблоков 2762701 LEMFORDER (в комплекті два сайлентблока в капронової оболонці і дві нові гайки з нанесеним фіксатором різьби) – 600 р.2. болт сайлентблока N10409903 M12X1,5X125X49 – 156 р.3. два задніх амортизатора для підвіски з ППД BILSTEIN 19140032 (вони ж BNE-E003) – 6258 р. за пару4. шуруповерт5. коло шліфувальний віяловий пелюстковий на шпильці діам.

Зверніть увагу

60 мм – 130 р.6. набір авто, в тому числі ключі на 16 (в тому числі накидной вигнутий на 16) 7. один метр шпильки з різьбленням М13 – від нього ми відпилювали потрібні шматки, це расходник бо китайські шпильки в кріпильних магазинах це повне говно.8. чотири довгих гайки М13 – 100 руб.9.

всякий знайдений на базі металевий мотлох – шматки труб, шайба від фланця водопровідної труби, шків від Газелі, гайка від будівельних лісів, шайби виробництва СРСР … і т.п.10. перманентний білий маркер по дереву / залозу / пластіку11. ДРУГ-ПОМІЧНИК (так менш марудна і веселіше) 12. обрізки бруса 150х150 або 200х20013.

гальмівна рідина (у мене залишилася оригінальна після заміни), шланг для прокачування, порожня пляшка 0,5 з під бонакви14. стяжки для пружін15. вузьке зубило (не знадобилося) 16. ножівка по металлу.17. болгарка диск 125 мм.18. крапелька моторного або трансмісійного масла (спочатку хотів використовувати Фейрі, але забув його вдома).

Відплачу ще раз хвалу нашому добряку – завбазу і його “вотчині” на якій є підйомник під дахом. Для того щоб піднімати машину на підйомнику не під пороги (вони і так вже настраждалися від усього) не так давно я встановив в отвори в задніх лонжеронах замість штатних заглушок два поддомкратнікі від AUDI TT (8N0804583 і 8N0803855).

Установка не зайняла багато часу – трохи літолу і підкатний домкрат зробили свою справу. На внутрішню (до кузова) поверхню 8N0804583 я завдав по колу трохи кузовного герметика (захотілося мені так). Спереду поддомкратнікі ставити не став бо судячи з відгуків метал в місці установки від ваги передка машини мнеться, та й по ELSA передні опори підйомника по уму ставлять під лонжерони.

Отже поїхали.

Правильно виставляємо опори підйомника, міряємо вертикальне відстань від верхньої точки арки колеса до середини маточини (машина на землі), послаблюємо гайки задніх коліс, піднімаємо машину, скидаємо “мінус” АКБ, знімаємо колеса, очищаємо говно навколо місць прикладання рук, пирскаємо нарізні сполучення WDшкой , від’єднуємо штекера ABS, крізь отвір для колісного болта в гальмівних барабанах знаходимо і викруткою піднімаємо вгору “распирающий” клин задніх колодок (інакше у мене гальмівні барабани не знімалися), знімаємо гальмівні барабани, пре ньо поприскать місця входу в гальмівних щитах WDшкой від’єднуємо і витягуємо троси ручника, роз’єднувати гальмівні трубки в районі балки (чи не від гальмівних циліндрів), глушимо їх (по різьбі (дрібна) підійшли розжарені (чорні) болти від (начебто) газелевской кардана) у уникнути течі гальмівної рідини, стягуємо пружини, від’єднуємо кріплення амортизаторів, знімаємо їх (викидаємо на смітник без усякого жалю), відгвинчуємо гайки болтів сайлентблоков, виймаємо лівий болт, правий розпилюємо болгаркою (ось для чого нам знадобився новий болт – болти виймаються всередину, але правий впирається в бак, його НЕ вийняти) очку що безпосередньо поруч пластиковий бак повний АІ-95, виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося. знімаємо їх (викидаємо на смітник без усякого жалю), відгвинчуємо гайки болтів сайлентблоков, виймаємо лівий болт, правий розпилюємо болгаркою (ось для чого нам знадобився новий болт – болти виймаються всередину, але правий впирається в бак, його НЕ вийняти) очку що безпосередньо поруч пластиковий бак повний АІ-95, виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося. знімаємо їх (викидаємо на смітник без усякого жалю), відгвинчуємо гайки болтів сайлентблоков, виймаємо лівий болт, правий розпилюємо болгаркою (ось для чого нам знадобився новий болт – болти виймаються всередину, але правий впирається в бак, його НЕ вийняти) очку що безпосередньо поруч пластиковий бак повний АІ-95, виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося. правий розпилюємо болгаркою (ось для чого нам знадобився новий болт – болти виймаються всередину, але правий впирається в бак, його НЕ вийняти) очку що безпосередньо поруч пластиковий бак повний АІ-95, виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося. правий розпилюємо болгаркою (ось для чого нам знадобився новий болт – болти виймаються всередину, але правий впирається в бак, його НЕ вийняти) очку що безпосередньо поруч пластиковий бак повний АІ-95, виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося. виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося. виносимо балку з під машіниі кладемо її на верстакОсмотр виявив що середини сайлентблоков триматися на “чесному” слові. Дорізала розриви, вставляємо всередину зовнішньої обойми полотно ножівки по металу, фіксуємо його в ножівці і акуратно, щоб уникнути пошкодження внутрішньої поверхні вушка, розпилюємо обойми сайлентблоков. Як виявилося в балці стояли сайлентблоки з капронової обоймою так що зубило нам не знадобилося.

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

повний розмір

ось вони, негідники

Огляд вушок надихнув – всередині поверхня чиста, пофарбована, незначна іржа на фасках була зчищена шуруповертом з пелюсткові круги сайлентблоков є нюанс – з одного боку є гумовий скошений ободок.

Саме ця “скошенность” сильно ускладнює центрування сайлентблока при запресовуванні, а при його запресовуванні найголовніше (обойма сайлентблока ширше внутрішнього діаметра вушка балки на 2-3 мм) це всунути перший сантиметр, “полшішечкі”, далі все піде легше.Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

повний розмір

вивчаємо креслення з комплекту

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

повний розмір

маркуємо маркером сайлентблок

Заміна сайлентблока задньої балки на skoda octavia tour.  рекомендації виробника

повний розмір

відрізаємо шматок шпильки, змащуємо обойму, виставляємо за кресленням, збираємо в

Чим була вдала така “система” – фланець від водопровідної труби (з широким внутрішнім отвором) дозволяв при впливі на нього двома руками (було за що вхопитися) нівелювати скошенность гумового обідка сайлентблока і центрувати його. Запресувати перший, знову відрізаємо шматок шпильки (перший шматок деформований, викидаємо) повторили процедуру з другим.

Проблема решена.Про амортизатори – наскільки я зрозумів всю прочитану мною інформацію про установку нових амортизаторів їх перед установкою треба прокачівать.Прокачка амортизаторів була мною зроблена так: 1. Перевертаємо амортизатор, утапливаем шток всередину, фіксуємо на 5-6 сек.2. Фіксуємо шток всередині, перевертаємо амортизатор, даємо штоку самостійно вийті3.

Утапливаем шток, фіксуємо на 5-6 сек., Відпускаємо щоб він самостійно вишел4. Повторюємо процедуру 3. 5-6 раз.5. Останній (7 разів) шток Утапливаем ривками, перевіряли – НЕ заклинює лі.6. Після цього амортизатори тримаємо в вертикальному положенні аж до установки і ні в якому разі не кладемо їх і не перевертаємо.

Встановлюємо балку на машину, правий болт сайлентблока вставляємо з боку колеса, наживляємо гайки, з’єднуємо гальмівні магістралі, приєднуємо троси ручника, надягаємо гальмівні барабани, встановлюємо пружини, встромляємо штекера ABS, домкрачувати балку, збираємо верхні опори амортизаторів (у BILSTEIN 19140032 верхні гайки на 17 ), встановлюємо амортизатори, наживляємо болти верхніх опор (опори центруем з кузовом через центровочне отвір відповідним по діаметру свердлом) і гайки нижніх опор амортізаторов.Закручівать все гайки треба на машин яка стоїть на землі, це знають всі, це “аксіома”. Під задні гальмівні барабани встановлюємо один на одного по парі шматків бруса, опускаємо машину так щоб гальмівними барабанами вона “села” на обрізки тобто моделюємо ситуацію а-ля “машина на землі”. Знову міряємо вертикальне відстань від центру арки заднього колеса до центру маточини. Заміри майже збіглися. Я (доп. 90 кг.) Сідаю в багажник, а мій друг затягує все гайки і болти. Прокачуємо гальма, ставимо колеса, опускаємо підйомник, накидаємо “мінус”, радіємо виконану роботу і отриманої економіі.Ітог – виїзд з бази був “пісня”, по шосе дав 120, ніяких мотиляній.

Усім добра.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…