Сайлентблоки на важелях передньої підвіски найзручніше замінити за допомогою знімача, який вільно продається практично у всіх магазинах автозапчастин. Вони бувають, дорожче, бувають дешевше. За ціною можна судити про його надійності.

Чим він дорожчий, тим він зроблений масивніше і міцніше. Я купив найдешевший, і мені його цілком вистачило, він прекрасно впорався зі своєю роботою.

Я зняв нижній важіль з передньої балки, попередньо відкрутив гайки на осі важеля, тому що на місці їх відкручувати набагато зручніше, ніж вже на знятому важелі.

  • Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Закріпив знімач на одній стороні осі як показано на фотографії, і обертаючи гайку знімача спочатку витягнув перший сайленблоки.
  • Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Важіль я придбав новий, тому сайлентблоки, встановлюю на новий важіль, при цьому вісь важеля залишаю стару. Процедура установки теж склала великих труднощів. Сайлентблок встановив за допомогою того ж знімача і осі важеля. З одного боку осі встановив сферичну гайку, щоб вона однією стороною вперлася в корпус сайленблока.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

з іншого боку притиснулася гайкою осі важеля. Знімач устанавіла з протилежного боку осі як показано на фотографії.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Затягуючи гайку знімача, сайлентблок запресовується на своє місце. Запресовуються до тих пір, поки кромка на корпусі не притулилася щільно до важеля. Теж, виконав і з другим сайленблока.

Повинен сказати, що сайленблоки сідав на своє місце з великими труднощами. Тому довелося трохи допомогти, осадивши ударом молотка по гайці притискає сферичну шайбу.

Після того як обидва сайленблока сіли на своє місце разом з віссю важеля встановив зовнішні шайби і притягнув гайками. Все важіль готовий до установки на балку.

Верхній важіль я міняти не став, пошкоджень на ньому не було. Та й сумніваюся, що новий важіль виявився б більш надійним. Процедура установки сайлентблоков приблизно схожа. У комплекті придбаного мною с’мніка було також пристосування для заміни сайленблока верхнього важеля.

  1. Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  2. Встановлюємо знімач наступним чином і витягуємо сайлентблок.
  3. Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  4. І потім також за допомогою сферичної шайби встановлюємо новий.
  5. Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  6. Сайлентблок повинен бути запресований так, щоб наявні ребра на його корпусі вперлися в важіль.
  7. Таким чином, обидва важеля готові до установки на автомобіль, звичайно, попередньо необхідно встановити на них кульові опори.

Ремонт передньої підвіски 2107 своїми руками. Як відремонтувати передню підвіску на ВАЗ 2107. Ремонт передньої підвіски ВАЗ 2107

Кожен володар вітчизняного автомобіля повинен знати, яким чином влаштована підвіска його транспортного засобу. Ходова частина вимагає періодичного обслуговування, яке передбачає заміну зношених компонентів.

Здійснювати ці роботи можна самостійно, якщо знати, як зняти або встановити ту чи іншу деталь. З даного матеріалу ви докладно про це дізнаєтеся. ВАЗ 2107 є останнім транспортним засобом вітчизняного автовиробника, який випущений по класичному компонуванні, т.

Зверніть увагу

е. з заднім приводом. Маса російських автолюбителів віддає перевагу саме заднеприводним автомобілів, тому т. Н. «Сімка» популярна і донині. Ходова частина автомобіля складається з задньої і передньої підвіски.

Остання відрізняється досить простою конструкцією, тому з її систематичним ремонтом впорається кожен автолюбитель.

 Пристрій передньої підвіски

Передня підвіска автомобіля ВАЗ 2107 відрізняється незалежної конструкцією і складається з 2-х важелів – один знизу, другий зверху. Також є телескопічний амортизатор-стійка і гвинтова пружина.

У конструкцію підвіски входить стабілізатор поперечної стійкості. Нижній важіль своєї віссю міцно закріплений болтами на поперечині підвіски, яка кріпиться на передніх лонжеронах.

Стійка бризковика з’єднана з верхнім важелем, однак власної осі важіль не має – її роль грає довгий болт, що проходить через стійку.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Щоб забезпечити поворот важелів навколо осі, конструкція передбачає сайлентблоки, що являють собою резинометалличні шарніри. Безпосередньо на кінцях важелів розташовані кульові шарніри, які з’єднані з поворотним кулаком і цапфою для монтажу маточини. Гвинтова пружина знаходиться між нижнім важелем і стійкою бризковика. Для її фіксації кінці вмонтовані в опорні чашки.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Усередині пружини розташований гідравлічний амортизатор, корпус якого прикріплений до нижнього важеля за допомогою гумово шарнірів. Шток амортизатора кріпиться до кузова через гумові подушки.

Стабілізатор поперечної стійкості кінцями з’єднаний з нижніми важелями ходової частини, а центром – з лонжеронами.

Щоб виключити контакт стабілізатора з лонжеронами, між ними розташовані гумові подушки.

Несправності передньої підвіски

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

До несправностей підвіски автомобіля ВАЗ 2107 можна віднести знос кульових опор і гумових компонентів підвіски. У деяких випадках при експлуатації виходять з ладу стійки-амортизатори і пружини.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Самостійно відремонтувати передню підвіску ВАЗ 2107 можна в домашніх умовах, проте спочатку слід продіагностувати її стан.

діагностика

Заганяємо автомобіль на естакаду або оглядову яму. Оглядаємо стан гумових елементів, перевіряємо цілісність пружини, звертаємо увагу на зазори в кульових, а також перевіряємо, чи є масляні патьоки з амортизатора.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Щоб самостійно перевірити стан амортизатора, натисніть зверху на крило автомобіля, домігшись його стиснення. Потім відпустіть його і зверніть увагу на поведінку транспортного засобу. Амортизатор повинен моментально без зайвих вагань прийняти початкове положення. При істотному зносі стійок автомобіль буде гойдатися, що свідчить про потребу в їх заміні.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Інструменти, пристосування, витратні матеріали для ремонту

Для ремонту передньої підвіски автомобіля ВАЗ 2107 знадобляться такі інструменти та матеріали:

  1. Чистий ганчір’я.
  2. Домкрат.
  3. Комплект ключів.
  4. Спеціальний знімач для сайлентблоков.
    Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Заміна кульової опори, крок за кроком

Щоб замінити кульові опори, слід зняти колесо і очистити компоненти підвіски від бруду. Далі підставте домкрат під нижній важіль і підійміть його – це нагрузить підвіску вашого автомобіля.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

За допомогою ключа відкручуємо гайку пальця верхньої опори і Випрессовиваемие з поворотного кулака палець.

Коли палець виступить з кулака, викручуємо кріплення кульової і витягаємо опору з верхнього важеля зі спеціальним захисним чохлом. Монтуємо нову кульову замість старої і збираємо все назад.

Після заміни кульових опор слід звернутися в сервісний центр, щоб відрегулювати розвал-сходження, оскільки самостійно зробити це не вдасться.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Заміна сайлентблоков важелів ВАЗ 2107 покроково

Для заміни сайлентблоков вам знадобиться набір ключів і спеціальний знімач. Якщо сайлентблоки розташовані в верхньому важелі, вам доведеться його повністю демонтувати. Якщо ж вони знаходяться в нижньому важелі – цього робити не потрібно.

Щоб зняти верхній важіль, необхідно випрессовать з поворотного кулака палець кульової опори. Потім знімаємо болт кріплення бампера і відкручуємо гайки, які тримають вісь верхнього важеля, після чого витягаємо її.

Тепер знімаємо з автомобіля верхній важіль.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Далі за допомогою знімача витягуємо зношені сайлентблоки і встановлюємо нові. Установку важеля виробляємо в зворотній послідовності. Для монтажу пальця кульової опори навантажите підвіску підставленим під нижній важіль домкратом.

Щоб замінити сайлентблоки нижнього важеля, не обов’язково його знімати. Досить викрутити гайки осі важеля, а потім знімачем дістати шарніри. Далі встановіть нові сайлентблоки і затягніть гайки. Демонтаж нижнього важеля виробляється при його пошкодженні, проте таке буває рідко.

Амортизатори, заміна своїми руками, чому потрібно міняти пару, навіть якщо зламався один, покрокова інструкція

Якщо стійки-амортизатори зносилися, необхідно провести їх заміну. Якщо вийшов з ладу лише один з них, змінювати їх все рівно необхідно в парі. Щоб замінити амортизатор, спочатку слід викрутити гайку кріплення штока, після чого зі штока демонтуємо верхню гумову подушку і шайби.

Від нижнього важеля слід відкрутити нижній кронштейн кріплення стійки, а за допомогою технологічного отвору в важелі витягуємо зламаний амортизатор. Потім знімаємо його з кронштейна кріплення і монтуємо нову стійку.

Пружини підвіски, як замінити пошкоджену пружину, покроково

Для заміни пошкоджених або зношених пружин слід зняти амортизатор і від’єднати його від важеля стабілізатора. Потім послаблюються гайки, які тримають на поперечині вісь нижнього важеля. За допомогою домкрата підтискаємо нижній важіль, проте не навантажуємо підвіску. За допомогою знімача витягаємо палець кульової опори.

Потім плавно опускаємо домкрат, послабивши пружину. За допомогою лопатки витягаємо її з нижньої опорної чашки. Перш, ніж встановити нову пружину, її необхідно стиснути спеціальними стяжками. Далі монтується нова пружина, а нижній важіль підтискається вгору за допомогою домкрата, що дасть можливість вставити кульову опору в поворотний кулак.

Зафіксувавши опору, демонтуємо з пружини стяжки. Потім збираємо всі елементи підвіски назад.

Поради профі

Як бачите, самостійний ремонт ходової ВАЗ 2107 – робота не дуже складна, якщо діяти згідно вище описаною інструкції.

Заміна Нижніх сайлентблоками Ваз 2107

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Заміна передніх важелів і сайлентблоков на Ваз 2107

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Ознаки несправності важелів і сайлентблоков

Однією з ознак несправності є шум в підвісці при русі, особливо по поганій дорозі.

У числі іншого, він виникає при сильному зносі сайлентблоков (гумово шарнірів важелів).

Також, якщо зношені сайлентблоки або деформовані важеля ВАЗ 2107, стає неможливо виставити кути установки передніх коліс. Ця ж проблема виникає при деформації осей передніх важелів.

При деформації важелів автомобіль може вести в сторону при русі по рівній дорозі. Вкрай неприємне явище самозбудні коливання передніх коліс – часто є наслідком зносу сайлентблоков.

Усунення будь-якої з перерахованих несправностей важелів і сайлентблоков вимагає зняття важелів підвіски

необхідні інструменти

Для заміни важелів і сайлентблоков передньої підвіски ВАЗ 2107 знадобляться:

  • пристосування для випрессовкі / запрессовки сайлентблоков;
  • комплект накидних і торцевих гайкових ключів;
  • домкрат;
  • балонний ключ.

Роботи слід проводити на оглядовій ямі або підйомнику. В останньому випадку домкрат не знадобиться.

Заміна верхнього важеля передньої підвіски

  • Зняття верхнього важеля передньої підвіски ВАЗ необхідно в трьох випадках:
  • Порядок зняття важеля такий:
  • Встановити автомобіль на підйомник або оглядову яму.
  • Демонтувати колесо, використовуючи балонний ключ і домкрат (останній потрібен тільки на ямі).
  • Зняти болт, що кріпить кронштейн переднього бампера.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Від’єднати верхню кульову опору, відкрутивши самоконтрящейся гайку і болти кріплення.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Відкрутити самоконтряшиїся гайку осі важеля, утримуючи вісь ключем.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Вийняти вісь.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Зняти верхній важіль.

Якщо важіль не деформований і не має тріщин, його можна використовувати повторно, попередньо замінивши сайлентблоки. Для цього їх необхідно випрессовать знімачем. При випрессовке важіль затискається в лещатах.

Як замінити сайлентблоки нижніх важелів Ваз без знімача

Як замінити сайлентблоки нижніх важелів на автомобілі Ваз класика без допомоги знімача. групи ВКонтакте: …

Як замінити сайлентблоки нижніх важелів Ваз за допомогою знімача

як замінити сайлентблоки нижніх важелів автомобіля Ваз класичної моделі за допомогою універсального …

Перед установкою важеля необхідно запресувати нові сайлентблоки. Робиться це тим же знімачем. Щоб запресувати сайлентблоки, необхідно змінити положення деталей знімача на важелі підвіски.

Перед установкою важеля рекомендується замінити самоконтрящиеся гайки осі важеля і пальця кульової опори на нові.

Установка верхнього важеля виробляється в такій послідовності:

  • Встановити важіль на вісь і зафіксувати його гайками, не затягуючи їх.
  • Встановити болт, що фіксує кріплення переднього бампера.
  • Навантажити підвіску, опустивши домкрат або підйомник.
  • Завести палець кульової опори в поворотний кулак.
  • Затягнути самоконтрящейся гайку кульової опори.
  • Затягнути гайку кріплення осі верхнього важеля.
  • Підняти автомобіль і встановити колеса.

Після заміни важеля і / або сайлентблоков потрібно прибрати перед кути розвалу / сходження коліс.

Заміна нижнього важеля передньої підвіски Ваз 2107

  1. Як і верхні важелі, нижній важіль передньої підвіски ВАЗ 2107 необхідно знімати для заміни сайлентблоков, осі або самого важеля.
  2. Робота проводиться на оглядовій ямі або підйомнику.
  3. Порядок зняття нижнього важеля:
  • Піддомкратити автомобіль або підняти на підйомнику.
  • Зняти колесо.
  • Зняти амортизатор.
  • Послабити гайки кріплення нижнього важеля.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Від’єднати кріплення подушки стабілізатора.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Навантажити підвіску, опустивши домкрат або підйомник.
  • Відкрутити гайку кріплення і випрессовать палець нижньої кульової з поворотного кулака.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Плавно розвантажити підвіску, одночасно перевівши стабілізатор через шпильку кріплення.
  • Підчепити пружину, знявши її з опорною чаші.Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Відкрутити пару самоконтрящейся гайок, що утримують вісь нижнього важеля.
  • Зняти наполегливі шайби.
  • Демонтувати вісь за допомогою монтажної лопатки.

[Tip] Увага: не варто знімати регулювальні шайби, використовувані для установки кута «розвалу» передніх коліс. Якщо доводиться їх знімати, необхідно запам’ятати їх розташування і повернути на місце. [/ Tip]

  • Якщо необхідна заміна важеля, доведеться зняти нижню кульову, відкрутивши болти кріплення. Для заміни сайлентблоков кульову знімати не треба.
  • Встановити важіль в лещатах.
  • Випрессовать сайлентблоки за допомогою знімача.

Якщо важіль не пошкоджений, можна запресувати нові сайлентблоки і зібрати вузол. При збірці необхідно використовувати нові самоконтрящиеся гайки.

Випресування і запресовування сайлентблоков проводиться одним і тим же знімачем. Змінюється лише положення деталей щодо важеля.

Порядок установки нижнього важеля:

  • Запресувати лише один сайлентблок.
  • Вставити в важіль вісь до встановлених наполегливими шайбами.
  • Встановити наполегливу шайбу з боку встановленого сайлентблока і закриття самоконтрящейся гайку (затягувати її не треба).
  • Запресувати другий сайлентблок.
  • Встановити фасонну шайбу на вісь і загорнути самоконтрящейся гайку.
  • Встановити важіль і інші деталі підвіски в послідовності, зворотній зняттю.
  • Накинувши підвіску, остаточно затягнути гайки осі нижнього важеля.
  • Встановити колесо.

Після заміни сайлентблоков і / або нижнього важеля слід перевірити кути установки коліс і відрегулювати їх, якщо це необхідно.

[Tip] Рада: підвищений знос сайлентблоков може спостерігатися при попаданні масла на гумові частини цих деталей. Гума, яка використовується в них, не відноситься до маслостойкой. В цьому випадку необхідно спочатку усунути витік масла, а потім зробити заміну сайлентблоков. Інакше проблема незабаром відновиться. [/ Tip]

Як правильно виконати заміну сайлентблоков на ваз 2107

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Не можна сказати, що змінити сайлентблоки на ВАЗі (як і на будь-який інший машині), досить просто. Але робити це все одно необхідно, так як від цього залежить якість його функціонування всієї системи.

Хтось вирішує віддати свій автомобіль для даної процедури в автосервіс, а хтось економить солідну суму і все робить самостійно. Причому останнім вкрай бажано мати для цієї мети підйомник, який в рази спростить завдання. За допомогою цього пристрою можна проводити демонтаж як верхніх, так і нижніх пристроїв.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Для початку слід купити хороші сайлентблоки. В принципі, майже завжди ціна виробу прямо впливає на якість і термін служби.

Тому, якщо ми ставимо сайлентблок на машину, якою їздити залишилося не так вже й довго, то має сенс купити щось з бюджетних варіантів.

Якщо ж робимо ставку на довговічність і відмінна якість, то набуваємо вироби з поліуретану. Їх висока ціна виправдовує високі показники надійності.

Для того щоб провести демонтаж і установку нових деталей, нам знадобиться спеціальний знімач для сайлентблоков, про який ми говорили вище. Також потрібно буде стандартний пристрій для вилучення кульової опори, мастило типу WD-40, набір ключів, молоток і монтування.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107 складається з декількох етапів. Спочатку підготуємо наше авто, піднявши його домкратом і знявши колесо спереду. До речі, попутно варто змащувати всі з’єднання мастилом, щоб потім не було проблем зі зворотним складанням сайлентблока.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Для зйомки сайлентблока зверху спочатку позбавляємося від вертикального болта, який утримує частину бампера. Деякі вважають, що знімати його немає сенсу, але зробити це краще хоча б з тієї причини, що він буде заважати нам. Після цього знаходимо кріплення опори і приготованим знімачем виробляємо процедуру випрессовкі пальця з гнізда сошки.

Використовуючи ключі на 22, відкручуємо кріплення і прибираємо болт, розташований на верхньому важелі. Демонтовану деталь затискаємо в лещата і застосовуємо випрессовкі колишньої деталі, а на її місце упресовують куплену нами. Монтаж проводиться в зворотній послідовності. Ставимо колесо на місце і знімаємо наш автомобіль з домкрата.

Вивертаємо рульове управління до кінця і закріплюємо гайку на верхньому важелі.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Трохи складніша справа зі зміною сайлентблоков знизу автомобіля. Насамперед відгвинчуємо кріплення на важелі і з одного боку нанизуємо знімач. Таким чином, ми поступово видавлюємо сайлентблок зі свого місця. З іншого боку системи робимо таку ж операцію.

Використовуючи знімач, запресовувати нові деталі в важіль. Монтуємо шайби і прикручуємо гайки, але не затягуємо їх сильно. Ставимо на місце колеса і знімаємо нашу машину з домкрата. Ось тепер кріплення можна затягнути до самого упору.

До речі, під час демонтажу нижніх сайлентблоков знімач виконує основну функцію. Зняти їх самостійно без даного інструменту буде надзвичайно складно.

З огляду на той момент, що безпека і комфортне водіння залежить від кульових опор і сайлентблоков, буде раціональним придбати відповідні знімачі і тримати їх напоготові в своєму гаражі.


І наостанок – пара слів про заходи безпеки при заміні сайлентблоков. Після того, як автомобіль буде на домкраті, під колеса бажано для підстраховки поставити противідкатні опори.

важливо

Також включаємо нейтралці для запобігання випадкового руху машини під час ремонту. Під корпус ставимо підпірку. Щоб при випрессовке в око не потрапив невеликий відколовся шматок деталі, завжди надягаємо захисні окуляри.

Іноді ключ може зіскочити з туго відкручувати гайки, тому не зайвим буде легкі захисні рукавички.

Оперативна заміна сайлентблоков

В ході експлуатації автомобіля ВАЗ 2107, може виникнути необхідність заміни сайлентблоков. Чи не кожен автолюбитель, розуміє функцію даних елементів і вже тим більше, не кожен знає як проводитися заміна. Розглянемо призначення елементів і спосіб їх заміни.

Сайлентблок, являє собою пару металевих втулок з гумовими прокладками. Сайлентблоки, з’єднують деталі підвіски і прибирають небажані коливання.

Завдяки гумовій структурі, уникає механічний вплив між елементами підвіски. Вже згадана деталь, запобігає деформації елементів підвісної частини автомобіля.

Гумова структура піддається постійним впливам і важких навантажень. Надалі, деталь ВАЗ 2107 може вийти з ладу і вимагати заміни.

Розташування сайлентблоков в ВАЗ 2107.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Сайлентблоки, розташовані в підвісці автомобіля ВАЗ 2107. Передня частина підвіски, оснащується пристроями для кріплення важелів, стабілізаторів і тяг. Задня частина підвіски, має сайлетлокі для кріплення штанги.

У пристрої автомобіля, так само застосовані сайдентблокі в області амортизаторів і КПП ВАЗ 2107. Всі ці гумові шарніри, вимагає своєчасного догляду та обслуговування, оскільки приймають серйозні навантаження.

Своєчасне обслуговування елементів, може збільшити термін їх експлуатації.

діагностика сайлентблоков

Для того, щоб виявити необхідність заміни елементів, необхідно розуміти термін їх служби. Як правило, сайлентблоки служать досить довго.

При дотриманні умов експлуатації, пристрої здатні проїздити до ста тисяч кілометрів. На жаль, наші дороги складно назвати оптимальним умовою експлуатації.

Порада

У зв’язку з цим, рекомендується перевіряти придатність елементів кожні п’ятдесят тисяч кілометрів.

Крайніми факторами, що вказують на необхідність заміни сайлентблоков підвіски, є:

  • Погіршення керованості автомобіля ВАЗ 2107.
  • Збільшення затримки керма.
  • Погана реакція на поворот рульового колеса.

Зазначені фактори, свідчать про аварійний стан сайлентблоков ВАЗ 2107. Слід не допускати вище зазначеного та запобігати несправності на ранньому етапі. Для повної перевірки елементів, можна звернутися в майстерню або провести діагностику самостійно.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Для огляду сайлентблоков не буде потрібно великої кількості знань і спеціального устаткування. В даному випадку, все досить просто. Для проведення перевірки, необхідно поглянути на автомобіль знизу, тому буде потрібно естакада.

Після установки автомобіля на яму, необхідно очистити сайлентблок від скопилася бруду. Далі, проводимо візуальний огляд елемента. Якщо, ви знаєте як виглядає новий сайлентблок, виявити несправний – не складе труднощів. Гумовий елемент, повинен бути в цілісності й схоронності.

При виявленні порушень в структурі, елемент необхідно замінити. Як правило, руйнування гумового елемента призводить до порушення розвалу – сходження. Якщо ви впевнені, що раніше баланс був на необхідному рівні і тепер збитий, швидше за все, порвався гумовий шарнір.

При порушенні гумової частини, важелі змінюють своє положення.

  • Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник
  • Якщо в гумової частини виявлений хід елемента, він так само, підлягає заміні на справний.
  • Чому необхідна своєчасна заміна сайлентблоков передніх важелів ВАЗ 2107?

– Якщо, резино – металеві елементи повністю зношені, автомобіль може довільно змінювати напрямки при великій швидкості. При цьому, водій і пасажир піддаються чималому небезпеки.

– Один із наслідків поганого стану пристроїв – нерівномірний знос коліс, що виник в результаті неправильної балансування.

– Щоб запобігти заміну переднього важеля, так само, варто своєчасно замінити відпрацьований шарнір.

Заміна сайлентблоков ВАЗ 2107.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Основною складністю при заміні шарнірів, є пресування нових гумових елементів. У спеціалізованих майстерень, процедура здійснюється з використання преса. При його відсутності, буде досить проблематично встановити гумовий шарнір. При використанні підручних засобів, можна порушити гумову структуру елемента.

Якщо, ви рішуче зібралися поміняти елементи своїми руками, в проведенні робіт допоможе наочно відео – посібник.

Для самостійної заміни пристрою, необхідно опанувати певними навичками. Етапи проведення робіт, можна дізнатися з відповідної відео – інструкції. Після ознайомлення з відео, можна оцінити масштаб і складність необхідних робіт.

Заміна сайлентблоков своїми руками, зажадає значної кількості зусиль і терпіння. При невпевненості в своїх силах, необхідно звернутися до професіоналів. Послуги майстерні, зажадають фінансових витрат, але якісна заміна сайлентблоков, дозволить залишитися впевненим у своєму автомобілі.

Зміна гумових ущільнювачів в області двигуна і коробки передач, вельми складна процедура. При недостатній кількості досвіду в ремонті автомобілів, так само, слід звернутися до професіоналів.

Необхідно розуміти, що зміна гумових елементів в області підвіски, може супроводжуватися балансуванням розвалу – сходження.

Сайлентблоки є важливими елементами підвіски автомобіля. Порушення їх структури, може призвести до тяжких наслідків і необхідності масштабного ремонту підвіски. Щоб уникнути серйозних розтрат, необхідно своєчасно обслуговувати сайлентблоки.

Гумові шарніри, не підлягають заміні та вимагає повної заміни. Експлуатувати автомобіль, при порушенні структури шарнірів, вкрай небезпечно. Таким чином, можна піддати руйнації інші деталі підвіски. Не піддавайте себе і своїх пасажирів зайвої небезпеки.

Обслуговуйте і міняйте відпрацьовані елементи вчасно. Удачі в ремонті вашого автомобіля!

Як поміняти сайлентблоки на ВАЗ-2107

Заміна сайлентблоков на ВАЗ-2107 операція необхідна, але досить складна. Частота її проведення залежить від багатьох факторів. Серед них можна виділити кілька найбільш важливих: це якість деталей, умови експлуатації автомобіля, правильність установки.

Гума, застосовувана в конструкції цього вузла, погано переносить перепади температури і потрапляння моторного масла. Тому заміна може проводитися як через рік експлуатації сайлентблоков, так і через кілька років.

Увага! Заміна сайлентблоков передньої підвіски ВАЗ-2107 може бути виконана в автомобільних майстерень, а також самостійно власником автомобіля.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Перш ніж зважитися виконати таку роботу, слід оцінити свої сили і можливості, так як, окрім нового комплекту цих деталей, знадобиться спеціальний інструмент.

Вам потрібно використовувати знімач для кульових опор і сайлентблоков. У деяких випадках потрібно застосування стяжок для пружин передньої підвіски.

Іноді прікіпевшіх деталі доводиться випалювати паяльною лампою або газовим пальником.

Не будемо зупинятися на питанні вибору і придбання запасних деталей для передньої підвіски ВАЗ-2107, таке питання, тема для окремої розмови. Якщо ви маєте в своєму розпорядженні усім необхідним для роботи, поговоримо про те, як проводиться заміна передніх сайлентблоков ВАЗ-2107.

верхні

Важливо! Автомобіль при роботі слід встановлювати на підставки для виключення його падіння, а задні колеса загальмовувати ручним гальмом.

Автомобільним домкратом піднімають ту сторону машини, де буде проводитися заміна зношеного сайлентблока, знімають колесо. Тепер слід звільнити сошку від верхньої кульової опори.

Зверніть увагу

Відгвинчують гайковим ключем на 22 гайку опори і випрессовивают її спеціальним знімачі.

Досвідчені автолюбителі використовують для цього важкий молоток, яким ударяють по виступу на сошки, після чого палець кульового шарніра виходить зі свого гнізда.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Тепер можна приступити до зняття верхнього важеля. Для ВАЗ-2107 перед цим потрібно зняти верхній болт кріплення бампера. Після видалення болта ключами на 22 і 24 відгвинчують гайку, вибивають болт. Після цього деталь залишиться в ваших руках. Знімачі виймають сайлентблоки з гнізд для запресовування нових. Якщо зробити це не виходить, їх просто випалюють.

Заміна сайлентблоков верхнього важеля ВАЗ-2107 проводиться обов’язково на суху поверхню:

  1. Їх запресовують в гнізда верхнього важеля ВАЗ-2107, після чого вони займають своє місце.
  2. Сильно затягувати гайку болта кріплення важеля не слід, це виконується в останню чергу.
  3. Тепер встановлюють верхню кульову опору.

Заміна сайлентблока верхнього важеля закінчена.

нижні

Заміна нижніх сайлентблоков ВАЗ-2107 є більш складний цикл. Іноді замінити за допомогою знімача резинометаллический шарнір неможливо, тоді доводиться повністю демонтувати нижній важіль. Вам буде потрібно застосування стяжок для пружин передньої підвіски. Також повністю знімають деталь, коли відсутня знімач таких шарнірів.

При заміні сайлентблоков відвертають обидві гайки з його осі, перед цим їх слід очистити від бруду, при необхідності обробити «ведешкой».

Гайки знімають разом з шайбами ​​з осі нижнього важеля, після цього можна пробувати замінити зношений сайлентблок. На вільний кінець осі нагвинчують знімач, починають видавлювати шарнір.

Тут доведеться застосувати певних зусиль. Таку ж операцію проводять, з іншого боку.

Тепер приступають до установки нових сайлентблоков. Їх також встановлюють на суху поверхню. Запресовування знову зажадає застосування зусилля. Якщо шарніри зайняли своє місце, встановлюють шайби з гайками і загвинчують їх до відмови. Затягувати їх не слід.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Тепер можна ставити колесо на своє місце і знімати автомобільний домкрат. Фахівці рекомендують проводити заміну сайлентблоков ВАЗ-2107 одночасно з двох сторін передньої підвіски. Коли автомобіль стоїть на колесах, шарніри займають своє становище, після чого слід грунтовно затягнути гайковим ключем гайки на болтах і осях сайлентблоков.

Порада! Після заміни шарнірів обов’язково проведіть регулювання сходу і розвалу передніх коліс.

Якщо заміна сайлентблоков ВАЗ-2107 своїми руками без зняття з машини не виходить, доведеться провести демонтаж нижнього важеля. При цьому обсяг роботи суттєво збільшиться. Щоб його зняти доведеться розібрати підвіску.

Знімають передній амортизатор, звільняють кріплення стабілізатора поперечної стійкості на нижньому важелі. Далі, знадобиться стяжка передньої пружини.

Зняти її можна монтуванням, а ось встановити на місце без стяжок проблематично.

Ось нижнього важеля ВАЗ-2107 кріпиться до балки двома болтами. Їх слід очистити від бруду, обробити «ведешкой» після чого відкрутити гайки. На болтах стоять регулювальні шайби кутів розвалу колеса. Слід запам’ятати, як вони встановлені, щоб в подальшому при складанні їх встановити на місце. Коли деталь знаходиться в ваших руках, можна приступати до демонтажу шарнірів.

Описано далеко не всі «дрібниці» проведення такої операції. Для наочності рекомендуємо подивитися відео:

Заміна сайлентблоков На Ваз 2107 ~ VESKO-TRANS.RU

Заміна сайлентблоков своїми руками на ВАЗ-2107

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Сайлентблоки з’єднують деталі підвіски, що дозволяє прибрати коливання і деренчання в з’єднаннях деталей. Операція заміна сайлентблоков на ваз 2107, не така складна. Головне підготувати все інструмент і прочитати інструкцію.

На сайлентблок під час їзди доводиться основна частина ударних навантажень, одержуваних підвіскою, тому його функцією є стримування значущою деформації, яка йде відразу в різних напрямках і площинах.

Крім того, він служить забезпеченням кутовий, круговий і осьової піддатливості.

Матеріали, що застосовуються для виробництва шарнірів:

В машине марки ВАЗ-2107 шарниры находятся на подвеске как впереди, так и сзади. Замена сайлентблоков на ваз 2107 своими руками.

Купить недорого фильтр масляный 2108,2109,21099 фильтр для ваз 2107 так на фильтр какой. Такое местопребывание обуславливается тем, чтоб обеспечить надежность крепления.

В последнем месте сайлентблоки повреждаются почаще в связи колоссальной нагрузкой, приходящейся на их.

Из-за того, что нагрузки, на данные детали идут колоссальные, то вначале заводом изготовителя дается гарантия очень высокого срока службы, а конкретно замена не ранее, чем через 100 тыщ км пробега.

Важно

Но в связи с качеством дорожного покрытия в нашей стране, всеми спецами рекомендуется инспектировать сайлентблоки не позднее чем, спустя 50 тыщ км пробега либо при появлении подозрения на их неисправность.

Список признаков неисправности сайлентблоков на ВАЗ-2107:

  • во время движения машину ведет в сторону;
  • на повороте машину раскачивает;
  • при проезде неровностей в подвеске будет слышен ясный железный гул.

Если появились подозрения на наличие такового рода трудности, нужно произмести осмотр, а для этого следует заехать на яму и оглядеть вероятную поломку. Замена стартера на ваз 2101-ваз 2107.

Если в резиновой части обнаруживаются трещинкы, разрывы либо она выпячивается из-под шайбы – это 1-ые признаки срочной подмены.

В случае порыва сайлентблоков на ВАЗ-2107, рычаги становятся чуток криво, а если они стопроцентно износились, то железные части могут разбить посадочные места шарниров, что приведет к огромным сложностям в устранении данной задачи.

[yuzo_related]

Как заменить сайлентблоки нижних рычагов Ваз без съемника

Як замінити сайлентблоки нижніх важелів на автомобілі Ваз класика без допомоги знімача. групи ВКонтакте :.

Заміна сайлентблоков на ВАЗ 2101 2107

як замінити сайлентблоки нижніх важелів автомобіля Ваз традиційної моделі за допомогою універсального.

Підміна несправних сайлентблоков на ВАЗ-2107 цілком можлива без відозви до спец працівникам 100.

Заміна сайлентблоков: покрокова інструкція

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Гайка з осі верхнього важеля, гайка з керуючого наконечника, який пізніше потрібно распрессовать, і гайка з верхньої кульової опори повинні бути відкручені.

Палець опори з сошки распрессовиваете. Для цієї мети існує особливий знімач. У разі якщо ви таким не володієте, то просто відкрутіть опору від важеля. Відкручує і виймаєте гайку осі верхнього важеля.

Звертаємо увагу, щоб була проведена підміна сайлентблоков , необхідно відкрутити вертикальний болт, який служить кріпленням бампера. Використовуючи лещата і особливий інструмент, з важеля випрессуйте зіпсовані сайлентблоки і поставте нові. Зараз встановіть його на місце.

[Yuzo_related]

Майте на увазі, що фахівці рекомендують гайку осі залишати не до кінця затягнутою, поки машина піднята. Встановіть колесо і закріпіть його, приберіть домкрат.

Саме час поміняти сайлентблоки на задніх важелях ВАЗ- 2107 . Як самому замінити моторне масло і масляний фільтр в двигуні ваз на «класичних» моделях (ваз 2103, 2106, 2107 і т.д.). Для цього зніміть тепер уже заднє колесо машини. Прибираєте наполегливі шайби, відкрутивши гайки осі важеля.

На осі нижнього важеля повинен бути загорнутий порожнистий болт знімача. Тримайте болт, щоб він не провертався, і затягніть гайку. Заміна лобового скла на ваз 2101-07. Заміна дверних ручок на ваз 2110, ваз 2111, ваз 2112. Стакан знімача повинен бути натиснутий на нижній важіль, щоб це привело до спрессовиваніе його з сайлентблоки.

Діставайте сайлентблок з нижнього важеля.

Щоб зробити те ж саме з шарніром, але з іншого боку осі заднього важеля – просто повторіть всі вищенаведені маніпуляції.

Нижній важіль в момент запрессовки може переміститися щодо своєї осі. Щоб цього уникнути скористайтеся наполегливою шайбою, надівши її з іншого боку і закрутивши старої самоконтрящейся гайкою.

Знімачем, встановленим на вісь нижнього важеля , затягніть гайку. Стакан знімача в цей момент повинен чинити тиск на фланець сайлентблока. Отвинтите гвинт і звільніть знімач. Тепер встановіть наполегливу шайбу на вісь і закріпіть гайку, але не затягуйте. Запресовувати сайлентблок з протилежного боку нижнього важеля потрібно точно так же.

Поставте автомобіль на колеса і проведіть остаточне затягування гайки кріплення на нижньому важелі підвіски.

Порада

Якщо узагальнити, то заміна сайлентблоков виявляється дуже трудомістким і вимагає часу процесом. Заміна сайлентблоков ваз 2107 як встановити вузол. Заміна масляного насоса на ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099. Якщо ви зіткнулися з такою проблемою вперше, то, слідуючи покрокової інструкції, місія цілком здійсненна.

Заміна Нижніх сайлентблоками Ваз 2107 Без знімачами

Як поміняти сайлентблоки на ВАЗ 2107

Підміна сайлентблоков фронтальних важелів на автомобілях ВАЗ 2101 – 2107 – не легке завдання.

Але поміняти їх постійно зростає і далі необхідно, і велика частина автовласників навчилися це робити без особливих проблем. Значно спростити цю роботу допоможе особливий універсальний знімач .

Конкретно благодаря его использованию делается подмена как верхних, так и нижних сайлентблоков.

Что необходимо, вы замыслили, что пришла пора поменять сайлентблоки. Начать следует с их приобретения.

Сейчас на текущем секторе рынка автозапчастей находится огромное количество изделий российского и ввезенного производства. Отличаются они меж собой и ценой, и качеством, и сроком службы.

Спецы советуют устанавливать полимерные, как более надежные и долговременные, но из-за довольно высочайшей цены они доступны далековато не всякому.

Непосредственно для процесса подмены полностью не так принципиально, полимерные сайлентблоки по другому говоря резиновые, изменяются они на ВАЗ 2107 совсем идиентично. Из инструмента нужно:

  • Съемник сайлентблоков;
  • Съемник шаровой опоры;
  • Ключи на 13, 22, 24;
  • Молоток;
  • Зубило;
  • Монтировка;
  • Проникаюче мастило (кропива, WD-40).

Починати слід з вивішування передка на домкраті і зняття фронтального колеса. Далі звернемо нашу увагу саме до процедури заміни.

Для верхнього і нижнього фронтальних важелів ВАЗ 2107 порядок виконання робіт різний, тому розглянемо обидва варіанти.

Для спрощення роботи що залишається зробити нашому клієнтові нарізні сполучення важелів рекомендується за раніше обробити проникаючою мастилом.

Заміна верхніх сайлентблоков ВАЗ 2106 без знімача

Заміна верхніх сайлентблоков

Головним чином слід відкрутити вертикальний болт кріплення бампера, тому що він буде заважати виймати вісь. Далі, відкручуємо гайку кріплення кульової опори і за допомогою спеціального знімача Випрессовиваемие палець кульової з сошки.

Внаслідок цього при використанні 2-ух ключів на 22 скручуємо гайку і виймаємо болт кріплення верхнього важеля до корпусу. Ось зараз нам і знадобиться знімач. Затиснувши зняту деталь в лещата, за допомогою знімача Випрессовиваемие старі деталі, на їх місце запресовувати нові, полімерні як ще його називають гумові.

Як замінити сайлентблоки нижніх важелів Ваз без знімача

Як замінити сайлентблоки нижніх важелів на автомобілі Ваз класика без допомоги знімача . групи ВКонтакте :.

Заміна сайлентблоков на ваз 2107. Класичний расходник

Після того як буде проведена заміна, збірка проводиться в зворотній послідовності:

  • Вставляється болт кріплення важеля, накручується гайка. Не слід її повністю затягувати, зробимо це в самому кінці;
  • Встановлюється на місце кульова опора, до упору затягується гайка;
  • Прикручується колесо, автомобіль опускається і знімається з домкрата;
  • Вивернувши кермо, затягуємо до упору гайку кріплення верхнього важеля.

Заміна вилки зчеплення ваз 2107 без зняття

Заміна нижніх сайлентблоков

Міняти сайлентблоки на нижньому важелі ВАЗ 2107 трохи складніше. Всі роботи проводяться безпосередньо на автомобілі.

  • Відкручуємо обидві гайки кріплення важеля;
  • На одну сторону накручуємо знімач і видавлюємо сайлентблок;
  • Аналогічну операцію виконуємо з протилежного боку;
  • По черзі встановлюємо нові поліуретанові сайлентблоки і запресовувати за допомогою знімача в нижній важіль;
  • Встановлюємо наполегливі шайби і накручуємо самоконтрящиеся гайки, не до кінця;
  • Прикручуємо колесо і знімаємо автомобіль з домкрата;
  • Затягуємо до упору гайки кріплення нижнього важеля.

У цій роботі знімач грає важливу роль, так як без нього виконати роботу, не знімаючи нижнього важеля, практично не можливо.

Так як від справності ходової частини ВАЗ 2107 безпосередньо залежить ваша безпека, необхідна періодична діагностика і заміна що вийшли з ладу. Для цього доцільно придбати самі ходові знімачі, а саме:

  • Кульових опор;
  • сайлентблоков ;
  • Наконечників рульових тяг.

Заміна щіток генератора ваз 2107 без зняття

Завдяки їм ремонт ходової частини вашого ВАЗ 2107 не викличе ніяких труднощів. А застосування якісних комплектуючих забезпечить вашу безпеку на довгий час. Саме з цих міркувань в якості рекомендованих до установки вказані поліуретанові сайлентблоки.

Заходи безпеки

При виконанні ремонтних робіт не варто забувати про елементарні заходи безпеки:

  • Перед вивішуванням на домкраті автомобіль встановлюється на ручник, під колеса ставляться противідкатні башмаки;
  • Паралельно з домкратом під корпус вивішеного автомобіля встановлюється страхувальна підпора;
  • При роботі з молотком, наприклад, випрессовивая кульову опору з сошки, користуйтеся захисними окулярами;
  • Працюйте в рукавичках, для захисту рук від пошкоджень при можливому сковзанню ключа з гайки.

Заміна сайлентблоков ваз 2107 своїми руками (фото і відео)

Заміна сайлентблоков передніх важелів на автомобілях ВАЗ 2101 – 2107 – завдання не з легких. Однак міняти їх час від часу все одно потрібно, і більшість автолюбителів навчилися це робити без особливих труднощів. Істотно спростити цю роботу допоможе спеціальний універсальний знімач. Саме з його допомогою проводиться заміна як верхніх, так і нижніх сайлентблоков.

Отже, ви прийшли до висновку, що прийшла пора замінити сайлентблоки. Почати слід з їх придбання. Сьогодні на ринку автозапчастин присутня безліч виробів вітчизняного та імпортного виробництва.

Відрізняються вони один від одного і ціною, і якістю, і терміном служби.

Зверніть увагу

Фахівці рекомендують встановлювати поліуретанові, як найбільш надійні і довговічні, однак через досить високу ціну вони доступні далеко не кожному.

Для самого процесу заміни абсолютно не важливо, поліуретанові сайлентблоки або гумові, змінюються вони на ВАЗ 2107 абсолютно однаково. З інструменту вам знадобиться:

  • Знімач сайлентблоков;
  • Знімач кульової опори;
  • Ключі на 13, 22, 24;
  • молоток;
  • зубило;
  • монтування;
  • Проникаюче мастило (наприклад, WD-40).

Починати слід з вивішування передка на домкраті і зняття переднього колеса. Далі, переходимо безпосередньо до процедури заміни. Для верхнього і нижнього передніх важелів ВАЗ 2107 порядок виконання робіт різний, тому розглянемо обидва варіанти. Для спрощення роботи всі з’єднання важелів рекомендується попередньо обробити проникаючою мастилом.

Заміна верхніх сайлентблоков

В першу чергу слід відкрутити вертикальний болт кріплення бампера, так як він буде заважати виймати вісь. Далі, відкручуємо гайку кріплення кульової опори і за допомогою спеціального знімача Випрессовиваемие палець кульової з сошки.

Після цього за допомогою двох ключів на 22 скручуємо гайку і виймаємо болт кріплення верхнього важеля до корпусу. Ось тепер нам і стане в нагоді знімач. Затиснувши зняту деталь в лещата, за допомогою знімача Випрессовиваемие старі деталі, і на їх місце запресовувати нові, поліуретанові або гумові.

Після того як буде проведена заміна, збірка проводиться в зворотній послідовності:

  • Вставляється болт кріплення важеля, накручується гайка. Не слід її повністю затягувати, зробимо це в самому кінці;
  • Встановлюється на місце кульова опора, до упору затягується гайка;
  • Прикручується колесо, автомобіль опускається і знімається з домкрата;
  • Вивернувши кермо, затягуємо до упору гайку кріплення верхнього важеля.

Заміна нижніх сайлентблоков

Міняти сайлентблоки на нижньому важелі ВАЗ 2107 трохи складніше. Всі роботи проводяться безпосередньо на автомобілі.

  • Відкручуємо обидві гайки кріплення важеля;
  • На одну сторону накручуємо знімач і видавлюємо сайлентблок;
  • Аналогічну операцію виконуємо з протилежного боку;
  • По черзі встановлюємо нові поліуретанові сайлентблоки і запресовувати за допомогою знімача в нижній важіль;
  • Встановлюємо наполегливі шайби і накручуємо самоконтрящиеся гайки, не до кінця;
  • Прикручуємо колесо і знімаємо автомобіль з домкрата;
  • Затягуємо до упору гайки кріплення нижнього важеля.

У цій роботі знімач грає важливу роль, так як без нього виконати роботу, не знімаючи нижнього важеля, практично не можливо.

Так як від справності ходової частини ВАЗ 2107 безпосередньо залежить ваша безпека, необхідна періодична діагностика і заміна що вийшли з ладу. Для цього доцільно придбати самі ходові знімачі, а саме:

  • Кульових опор;
  • сайлентблоков;
  • Наконечників рульових тяг.

Завдяки їм ремонт ходової частини вашого ВАЗ 2107 не викличе ніяких труднощів. А застосування якісних комплектуючих забезпечить вашу безпеку на довгий час. Саме з цих міркувань в якості рекомендованих до установки вказані поліуретанові сайлентблоки.

При виконанні ремонтних робіт не варто забувати про елементарні заходи безпеки:

  • Перед вивішуванням на домкраті автомобіль встановлюється на ручник, під колеса ставляться противідкатні башмаки;
  • Паралельно з домкратом під корпус вивішеного автомобіля встановлюється страхувальна підпора;
  • При роботі з молотком, наприклад, випрессовивая кульову опору з сошки, користуйтеся захисними окулярами;
  • Працюйте в рукавичках, для захисту рук від пошкоджень при можливому сковзанню ключа з гайки.
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…