Ford Focus 2> Ремонт автомобіля> Задня підвіска

  • Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  • Задня підвіска Форд Фокус 2 : 1 – подовжній важіль; 2 – амортизатор; 3 – підрамник; 4 – стабілізатор поперечної стійкості; 5 – регулювальний болт (болт кріплення заднього нижнього важеля до підрамника); 6 – нижній задній важіль; 7 – пружина; 8 – гальмівний щит; 9 – верхній важіль; 10 – нижній передній важіль;
  • 11 – сайлент-блок поздовжнього важеля

Задня підвіска Форд Фокус 2 – незалежна, багатоважільна, з циліндричними крученими пружинами і гідравлічними амортизаторами подвійної дії. Основні несучі елементи підвіски – штамповані поздовжні важелі, кожен з яких пов’язаний з підрамником трьома поперечними важелями через сайлент-блоки.

  1. Гальмівні сили при русі автомобіля сприймаються поздовжніми важелями, а сили в напрямку перпендикулярному поздовжньої осі автомобіля – поперечними важелями підвіски.
  2. Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  3. Подовжній важіль Форд Фокус 2

У передній частині поздовжнього важеля встановлений сайлент-блок, через який важіль закріплений двома болтами до кузова. До задньої частини важеля чотирма гвинтами кріпиться маточинний вузол заднього колеса.

  • Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  • Ступичний вузол заднього колеса Форд Фокус 2 : 1 – маточина заднього колеса;
  • 2 – датчик швидкості обертання колеса
  • Ступичний вузол являє собою нерозбірний вузол з підшипником і задає елементом датчика швидкості обертання колеса антиблокувальної системи гальм.
  • Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  • Нижній задній важіль Форд Фокус 2

В нижніх задніх важелях виконані опорні чашки пружин. Верхні кінці пружин впираються в чашки підрамника. У чашках встановлені гумові прокладки. Нижня проушина амортизатора кріпиться болтом до поздовжнього важеля, а верхня опора амортизатора кріпиться до кузова.

  1. Амортизатори і пружини задньої підвіски дозволяють заднім колесам переміщатися вгору-вниз при проїзді нерівностей і одночасно гасити коливання кузова.
  2. Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  3. Деталі стабілізатора поперечної стійкості : 1 – нижня подушка з болтом; 2 – буфер; 3 – верхня подушка; 4 – гайка з шайбою; 5 – штанга; 6 – подушка;
  4. 7 – скоба

Для підвищення поперечної стійкості і зменшення кутів крену автомобіля встановлений стабілізатор поперечної стійкості. Штанга стабілізатора в своїй середній частині кріпиться двома скобами через гумові розрізні подушки до підрамника. Кінці штанги стабілізатора через стійки з резинометаллическими шарнірами з’єднані з задніми нижніми важелями.

  • Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  • Верхній важіль Форд Фокус 2
  • Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  • Нижній передній важіль Форд Фокус 2
  • Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  • Кути сходження задніх коліс регулюються обертанням болтів кріплення нижніх задніх важелів до підрамника (регулювальних болтів) .

Регулювальний болт має ексцентрикову головку і шайбу. При обертанні болта з шайбою змінюється його положення в отворі підрамника: при зміщенні болта до поздовжньої осі автомобіля зменшується виліт нижнього заднього важеля і, отже, зменшується кут сходження колеса; при зміщенні болта від осі кут – збільшується.

  1. Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  2. Елементи задньої підвіски на автомобілі Форд Фокус 2 : 1 – сайлент-блок поздовжнього важеля; 2 – поздовжній важіль; 3 – нижній передній важіль; 4 – верхній важіль; 5 – амортизатор; 6 – пружина; 7 – підрамник; 8 – регулювальний болт (болт кріплення заднього нижнього важеля до підрамника); 9 – стабілізатор поперечної стійкості; 10 – нижній задній важіль;
  3. 11 – гальмівний щит
  4. Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж
  5. Таблиця 1. Кути установки коліс Форд Фокус 2

Задня підвіска Ford Focus 2

Першоджерело контенту – WiKi сайту журналу “За Кермом”

Ремонт або заміна підвіски Форд Фокус 2 самостійно

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Задня підвіска Фокус 2

Автомобіль Форд Фокус 2 відомий автовласникам, як надійний і досить довговічний автомобіль з хорошою підвіскою. При цьому ремонт задньої підвіски машини є досить складним, а як його виконати ми розповімо в цьому матеріалі.

Для заміни деталей підвіски Форд Фокус 2 ви можете звернутися в спеціалізовану майстерню, а можете заощадити власні кошти і зробити все своїми руками в гаражних умовах. Задня підвіска автомобіля є незалежною і многоричажной.

Вона має телескопічні амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. На відміну від передньої осі, яка створена за принципом Макферсон (кульові, важелі, пружини, стійки і амортизатори), вона складніше і дорожче в обслуговуванні.

У зв’язку з цим при ремонті задньої підвіски Форд Фокус самостійно у власників авто виникає чимало запитань.

до змісту ↑

Конструктивні особливості

Конструкція задньої підвіски Форд Фокус 2 складається з безлічі частин і елементів, серед яких такі:

  • амортизатори;
  • пружини;
  • поздовжні важелі;
  • стабілізатори поперечної стійкості;
  • важелі знизу і зверху;
  • болти для регулювання;
  • сайлентблоки;
  • гальмівні щитки.

Всі вони досить довговічні, але рано чи пізно обов’язково зажадають заміни. Наприклад, сайлентблоков вистачає приблизно на 100 тис. Кілометрів пробігу, стійок стабілізатора – до 150 тис., А амортизаторів на 120-130 тис. Кілометрів.

Відзначимо, що довговічність перерахованих деталей багато в чому залежить від акуратності автомобіліста і того, якими шляхами їздять на автомобілі.

Висока вартість ремонтних робіт по ходовій Форд Фокус 2 пов’язана з тим, що для заміни навіть найдрібніших деталей доводиться розбирати всю підвіску машини.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Схема підвіски Форд Фокус

до змісту ↑

Перевірка стану підвіски

Для продовження терміну служби задньої осі ходової частини необхідно регулярно перевіряти її стан. Виконувати це слід через кожні 20 тис. Кілометрів пробігу або відразу після в’їзду в великі ями або інші перешкоди.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Сайлентблок важеля

Для перевірки стану ходової частини Форд Фокус 2 самостійно необхідно діяти за певною інструкції:

  1. Піднявши автомобіль на підйомник або на домкрати, розкрутіть заднє колесо і простежте за тим, як воно обертається: обертання має відбуватися без зайвого шуму і максимально легко.
  2. Натисніть на колесо знизу і зверху, спробувавши розгойдати його таким чином. При цьому не повинно бути ні стуку, ні люфту. В іншому випадку, попросіть помічника натиснути на гальмо, а ви виконайте те ж саме ще раз. Якщо проблема зникла, можливо несправний підшипник. Якщо ні, продовжуйте діагностику.
  3. Акуратно вставте викрутку між важелем і поворотним кулаком. Якщо є люфт, кульову опору треба міняти. У разі пошкоджень тільки чохла кульової відновите його.
  4. Вставте викрутку або маленьку монтировку між підрамником і важелем, і спробуйте поворушити вушко. Якщо вона рухається легко, сайлентблок зношений і його слід замінити. Зверніть увагу на цілісність гумової втулки.
  5. Посувайте кульові шарніри на стійках: якщо є люфт, замініть стійки стабілізатора. Чохли повинні бути цілими, а при наявності пошкоджень міняйте їх.
  6. Перевірте стан втулок, пружин, подушок і буфера руху амортизатора. При наявності масляних витоків замініть амортизатор. Діагностувати несправність телескопічної стійки можна по пошкоджень гумової частини верхньої опори.

Проводити ці роботи можна на підйомнику або домкраті, а також підійде яма або естакада, які забезпечать легкий доступ до елементів задньої підвіски Форд Фокус 2.

до змісту ↑

Інструменти для роботи

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

  • домкрати, яма або підйомник;
  • шестигранники;
  • набір комбінованих ключів і головок;
  • молоток;
  • знімач;
  • пружинні стяжки;
  • мастило типу ВД-40;
  • Литол;
  • іноді потрібна болгарка.

Якщо у вас є все перераховане, можете приступати до заміни комплекту задньої підвіски Форд Фокус 2 самостійно.

до змісту ↑

Приступаємо до ремонту

Для початку необхідно загнати авто на підйомник, яму або підняти на підйомнику. Далі слід встановити стяжку на пружини і стиснути їх, наскільки вдасться. Зняти їх ви не зможете, але в цьому і немає необхідності. Підніміть головний важіль, який встановлений на колесі, використовуючи для цього домкрат, і викрутити болт фіксації важеля під пружиною.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Зламаний важіль підвіски

Зніміть пружини і відведіть в сторону важіль, щоб він вам не заважав надалі. Зніміть два важеля і амортизатор в нижній точці кріплення. Від’єднайте від гачка тросик ручного гальма. Зніміть болт з датчика АБС, клему і викрутити два болти, які тримають поперечний важіль задньої підвіски.

Відведіть поперечний важіль в сторону, і у вас з’явиться можливість замінити нижній і верхній важелі Форд Фокус 2. На цій стадії не поспішайте, щоб нічого не зламалося. Далі замініть сайлентблок, навіть якщо він ще цілий.

Краще зробити його заміну зараз, щоб не довелося в майбутньому через нього розбирати всю задню підвіску. Цей елемент демонтується під пресом за допомогою особливого металевого циліндра.

Можете купити це пристосування в магазині або виточити у токаря по наступним розмірами:

  • діаметр 58 мм;
  • висота 70 мм;
  • внутрішній діаметр 35 мм;
  • глибина 50 мм.

Далі вставте на місце новий сайлентблок і демонтуйте підпружинений важіль, а потім замініть його новим при необхідності. Збирається задня підвіска Форд Фокус 2 самостійно в зворотній послідовності.

Таким чином, витративши трохи вільного часу ви можете заощадити чималу грошову суму на роботі професійних майстрів в СТО.

Додатково радимо переглянути відеоролики, які допоможуть у всьому розібратися.

до змісту ↑

Ремонт задньої підвіски форд фокус 2 відео

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Відео:

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Відео: Заміна стійок стабілізатора задньої підвіски на Ford Focus 2

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Відео: Комплект задньої підвіски Ford Focus 2 2004 – 2011

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Відео: Як перевірити підвіску Форд Фокус 2 самому. Азбука Форд

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Відео:

Сайлентблоки передніх важелів Форд Фокус 2

Причина заміни задніх сайлентблоков передніх важелів на моєму Форд Фокус 2 – глухі удари з боку передньої підвіски при проїзді дрібних нерівностей.

Як показав огляд, розірвалася гума в задніх Сайлент на обох передніх важелях. Перевіряється на підйомнику або ямі, погойдуванням важеля в районі сайлента монтажкой. Міняв при пробігу 141 тис. Км.

Колишній власник сказав, що вже робив заміну.

Були придбані сайлентблоки Lemforder 3341301 – 2 шт. Вони однакові, лівий або правий без різниці, хоча вони дещо не симетричні.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

розбирання

Починаємо з ослаблення гайок коліс, потім піднімаємо передок і ставимо на підпори, колеса і захист знімаємо. Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Щоб зняти важіль, потрібно звільнити кульову опору (ключ на 21) і викрутити 3 болта. Кульові в той раз у мене вийшли без використання знімача, в наступні рази він знадобився (Г-подібний). Болт спереду в передньому сайлентблоками M14 X 95MM ford 1471996. Два кріплять до підрамника задній сайлент болт M12 x 65MM Ford 1382622.

 Викрутив всі болти без особливих проблем, у деяких вони закисають і проходиться мудрувати, мені пощастило. Брав на всякий випадок нові, але залишив їх на запас.Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

важелі зняті

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Видно, що гума розірвана. Навіть коли я звільнив кульову, важіль відразу вивалився вниз, на цілих Сайлент його доводиться вдавлювати із зусиллям, щоб вийти з вушка поворотного кулака. Для осьової орієнтації на Сайлент є мітка (подвійний пропив, як приціл), ось ця мітка повинна при установці візуально ділити важіль уздовж навпіл.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Перед демонтажем сайлентов раджу зробити вимір відстаней зазначених на фото, це допоможе легко встановити важіль на місце і потрапити в потрібні отвори.

Я використовував дерев’яний куточок, однією стороною на торець переднього сайлента, а на другий змалював олівцем місця установки болтів заднього. Новий забивав і контролював за цим шаблоном.Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Зняття і установка сайлентблоков переднього важеля

Так як гума в них була вже порвана, то зовнішня обойма була знята без проблем ударами молотка. Силумінові колечка на торцях можна або також збити, або пільнуть болгаркою. Далі вже приступаємо з зрізання внутрішньої обойми.

Надлишки гуми зрізаємо ножем і акуратно ріжемо болгаркою уздовж, намагаючись не зачепити сам важіль, потім прорубувати зубилом. Фото не зробив, занадто захопився процесом 🙂 Посадочне місце на важелі потім очищаємо дрібною шкіркою і можна ставити нові Сайлент.

Змочуємо wd-40 і постукуючи через проставлення по внутрішній обоймі забиваємо новий сайлент. Сідає щільно, але забивається не складно. Контролюємо осьову установку по мітці і глибину забивання за шаблоном, про які я вище згадав. Якщо забити глибше, назад не зрушити, так що, тут краще перебдіть. Все готово до зворотного збірці.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Приміряємо за місцем, наносимо на болти фіксатор різьби і закручуємо болти. Якщо не помилилися з глибиною посадки, то проблем із закручуванням болтів не виникне. Передні Сайлент у відмінному стані і заміни не вимагають.

Трохи прогинаючи важіль вниз (він вже буде пружинити на гумі нових сайлентов) заводимо кульові на місце і затягуємо гайки. Ставимо на місце колеса і захист.

Знімаємо машину з підпірок і їдемо насолоджуватися помірною тишею і зібраністю управління.

Заміна сайлентблоков Задньою Підвіски Форд Фокус 1

Порядок зміни сайлентблоков задньої підвіски Форд Фокус 4

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Зараз будуть розглянуті порядок робіт по зміні сайлентблоков задньої підвіски на автомобілі Форд Фокус 3.2.

  • За умови наших доріг будь-яка підвіска легковика довго не ходить, особливо якщо вона незалежна, мультіричажная, із застосуванням багатьох частин.
  • Але і додатково потрібно зауважити, що зазвичай труднощі з незалежної підвіскою нерідко зводяться до зносу гумотехнічних частин – сайлентблоков, втулок, демпферів, що відносяться до видаткових матеріалів тому передбачена їх зміна.
  • Часто на легкових автомобілях ззаду вживається залежна підвіска, яка має повністю просту конструкцію, і заміна зношених частин робиться у неї не особливо важко.

Однак, наприклад, на Форд Фокус 2.4 ззаду встановлена незалежна важільна підвіска , і роботи по зміні сайлентблоков на даному автомобілі не такі вже й прості. Тим ні менш і їх виконують самому в гаражних умовах.

Конструкція незалежної підвіски Форд Фокус 4.5 включає значну кількість частин, але сайлентблоков тут вживається всього два – на поздовжніх важелях.

На жаль щоб дістатися до їх, доведеться створювати практично повне розбирання підвіски.

передумови зміни

Передумови, за якими робиться зміна сайлентблоков задньої підвіски у Форд Фокус 4.5 загальні для всіх незалежних підвісок:

  1. Виникнення стукотів при русі по нерівностях;
  2. Прискорене зношування задньої гуми;
  3. Відведення задньої частини авто при виконанні маневрів.

При виникненні даних симптомів, слід не затягувати з зміною сайлентблоков, так як задня підвіска постійно відчуває сильні навантаження, які при пошкоджених гумотехнічних елементах призводять до потреби в працездатною версії зміні всіх її частин.

Що потрібно приготувати для виконання робіт?

Нашому клієнту залишається, що стане в нагоді для виконання робіт по зміні сайлентблоков задньої підвіски у Фокус 5, позначено нижче:

  • Гараж з оглядовою ямою;
  • Домкрати (неодмінно один – гідравлічний);
  • упори;
  • Набори ріжкових ключів, головок з воротка (обов’язкова наявність ключів 10, 11, 12, 13, 14, 17, 19, 21, 22), балонний ключ;
  • Пристосування для стяжки пружин;
  • WD-40;
  • Знімач (трехлапчатий);
  • Втулка для випрессовкі сайлентблоков;
  • Нові сайлентблоки.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Особливості зміни сайлентблоков

  1. Особливістю сайлентблоков, що застосовуються на задній підвісці Фокус 5 є їх конструкція.
  2. Залізна складова його по суті є пластинку з 2-ма вушками, через які подовжній важіль кріпиться до корпусу авто.

Ремонт задньої підвіски автомобіля Форд Фокус

Ремонт задньої підвіски автомобіля Форд Фокус .

Форд фокус 1 зміна сайлентблока задньої підвіски

показаний метод зміни сайлентблока поздовжнього важеля задньої підвіски форд фокус 1 (універсал) без від отсое.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

  • Краї цієї платівки істотно виступають за кордону гумової складової сайлентблока, тому застосувати пристосування для випрессовкі-запрессовки звичайних сайлентблоков тут не можна.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

  1. Для зміни сайлентблока скористайтеся звичайним трехлапчатим знімачем і втулкою.
  2. Втулку роблять з відрізка товстостінної труби з внутрішнім діаметром 35-40 мм.

Досить взяти відрізок довжиною 70 мм. Отвір що необхідно закрити.

  • Для цієї мети вам знадобиться товстостінна шайба, без отвору по центру, діаметр зайнятий повинен відповідати зовнішньому діаметру труби.
  • Для зручності цю шайбу є варіант приварити до труби, зробивши подобу склянки, однак є варіант цього не робити, досить перед випрессовкі-запрессовкой приготовлену шайбу класти на відрізок труби.
  • Послідовність випрессовкі така: що, на сайлентблок ставитися втулка, при цьому виступає вушко входить всередину її.
  • Лапки знімача захоплюють краю важеля, гвинт знімача, який повинен упиратися в шайбу на втулці, потихеньку загортається і втулка видавлює сайлентблок.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Запресовування нового сайлентблока робиться точно також. Важливо лише, щоб довжина лапок і гвинта знімача була достатньою.

Або скористайтеся головний на 22 і акуратненько лупити тільки по внутрішній обоймі.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Зверніть увагу на те, щоб сайлентблок не втік дуже глибоко, інакше ви його вже звідти не вийміть.

Послідовність дій

Що потрібно, якщо є нашому клієнтові залишається інструменти і пристосування, також нові сайлентблоки, приступайте до розбирання авто.

  1. Машина ставиться на оглядову яму і фіксується противідкотними упорами. Так як підвіска – незалежна, сайлентблоки змінюються по черзі, спочатку що, потім з іншого;
  2. Чи не знайомих, який займається виконується зміна, попускають кріплення колеса, потім авто піддомкрачувати і колесо цілком знімається;
  3. На пружину підвіски одягаються стяжки, і вона стягується. Принципово простежити за установкою стяжок, щоб виключити можливість зіскакування.
  4. Гідравлічний домкрат підставляється під задню ступицю, і вона кілька видомкрачівается. Робиться це з метою була можливість вивернути болти кріплення важелів і амортизатора.
  5. Відкручуються болти кріплення нижнього і верхнього поперечних важелів, також болт кріплення амортизатора. Після викручування і вилучення всіх болтів домкрат забирається. Вилучивши з отвору болт кріплення нижнього важеля, він рухається вниз, що надає витягти пружину.
  6. Далі відгинається гачок фіксації троса ручного гальма. Також необхідно відкрутити болт кріплення проводки Abs. Потім буде потрібно зняти з маточини супорт гальмівний комплексу бухгалтерських програм, з якою метою откручиваются два болта його кріплення.
  7. Окручіваются два болти кріплення поздовжнього важеля, і він разом з маточиною знімається з авто.
  8. Далі робиться випресування-запрессовка сайлентблока за допомогою знімача з втулкою.
  9. Збірка одного боку підвіски робиться в зворотному послідовності.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Свого часу виконання зміни слід також вивчити стан всіх частин підвіски, і при виявленні будь-найменшого ушкодження, краще відразу провести зміну даного елемента.

Операція по зміні другого сайлентблока робиться ідентично названої вище.

Підвіска Форд Фокус 2 (передня і задня) потребує ремонту

Підвіска у Форд Фокус 2 досить надійна, про це говорять технічні характеристики Форд Фокус 2. Вона володіє великим експлуатаційним терміном, але якщо здійснювати ремонт підвіски Форд Фокус 2, то часто виникають деякі проблеми. Усунути поломки власноруч нелегко. Зважаючи на це, якщо ви вибрали саме цю модель, доведеться відразу ж шукати хороше СТО.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Середня вартість капітального ремонту передньої підвіски Форд Фокус 2 дорівнює 13 тисячам рублів. Ремонт задньої підвіски Форд Фокуса 2 обійдеться в 23 тисячі рублів.

Вся справа в тому, що конструкція передньої підвіски Форд Фокус 2 досить поширена і проста. Вона складається з амортизаційної стійки з пружиною, важеля, оснащеного кульовим наконечником, стійки стабілізатора і рульового наконечника. Це всім відомий тип «Макферсон». До речі, там недалеко, розташовується і паливний фільтр Форд Фокус 2, якраз під капотом.

З задньою підвіскою Форд Фокус 2 справа йде набагато складніше. Вона – багатоважільна-пружинна (на кожній стороні є по 1 подовжньому і по 3 поперечних важеля), незалежна. Крім іншого, підвіска оснащується стабілізатором поперечної стійкості і телескопічними амортизаторами.

Який термін експлуатації у деталей підвіски у Форд Фокус 2?

Передня підвіска Форд Фокус 2

У передній підвісці Форд Фокус 2 найслабшою ланкою вважається сайлент-блок у нижнього важеля. Навіть в СТО його не замінять, так як для цього потрібне спеціалізоване дороге устаткування. Все це означає, що якщо полетів сайлент-блок, доведеться міняти важіль. Важелі підвіски розраховані приблизно на 80-100 тисяч км. пробігу.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Амортизатори мають такий же терміном служби. Якщо є необхідність в їх заміні, заодно варто поміняти опорні підшипники.

Термін служби стійок стабілізатора і рульових наконечників – 110-130 тис.км. пробігу.

Ступичний підшипник служить приблизно 50-60 тис. Км. Його змінюють разом з маточиною.

Задня підвіска Форд Фокус 2

Термін служби сайлент-блоків поздовжнього важеля – 80-110 тисяч кілометрів. Для їх заміни потрібно розібрати підвіску. Саме тому ремонт задньої підвіски Форд Фокус 2 коштує дорожче.

Проте, сайлент-блоки є найбільш крихкими деталями в задній підвісці. Інші деталі прослужать довше, амортизатори – приблизно 90-130 тисяч км, стійки стабілізатора – 130-140 тисяч км.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Як визначити стан підвіски Форд Фокус 2?

Найкраще перевіряти на естакаді або ямі, піднімаючи кожне колесо по черзі. Виконати додаткове рекомендовано через кожні 20 тисяч км. пробігу або після того, як машина отримала сильний удар, проїжджаючи по глибокій ямі.

Спочатку потрібно почати з коліс

  • розкрутіть його руками. Обертання колеса має бути рівномірним, без сторонніх звуків і заїдань.
  • візьміться за колесо знизу і зверху, верхню частину необхідно потягнути на себе, а нижню в іншу сторону. Повторіть процедуру, але навпаки.

Коли ви робите це, стукотів і люфту бути не повинно. У ситуації, якщо є люфт, варто попросити напарника натиснути на гальмо, і перевірити люфт заново.

Тепер люфту немає? Це говорить про те, що підшипник маточини вийшов з ладу. Люфт залишився? Значить причина в інший деталі підвіски. Наступне, що перевіряємо в даному випадку – це кульові опори.

Перевірка кульових опор

Вставте міцну викрутку між поворотним кулаком і важелем підвіски, відіжміть її. Є люфт? Значить, пора міняти опору. Якщо потріскався чохол, необхідно провести його заміну.

Сайлент-блоки ричагoв задньої і передньої підвіски Форд Фокyc 2

Посуньте вушко важеля за допомогою викрутки, вставленої між підрамником і нею. Якщо вона зрушила досить легко, сайлент-блок потребує заміни.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Гумова втулка у сайлент-блоку не повинна випинатися, тріщини також не повинно бути.

Кульові шарніри біля стійок стабілізатора поперечної стійкості

Посувайте їх рукою. Поява люфту сповіщає про те, що прийшла пора замінити стійки стабілізатора.

Огляньте зaщітниe чexли шapoвиx cтoeк cтaбілізaтopa. Чохли повинні бути еластичними і не мати розривів і тріщин.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Телескопічні стійки передньої підвіски, амортизатори, пружини задньої підвіски Форд Фокус 2

Якщо масло витікає з амортизатора, він несправний.

Телескопічна стійка вимагає заміни, якщо гумовий елемент у верхній опори дав усадку або зруйнувався.

Пружини повинні бути цілими. Буфер стиснення амортизатора, гумові втулки і подушки – повинні бути без розривів і тріщин і без будь-яких деформацій.

А далі відео про ремонт підвіски Форд Фокус 2:

  • Alex S лютого 21st, 2014

Заміна сайлентблоков Ford Focus

Заміна сайлентблоков Ford Focus

Багато автолюбителів не підозрюють про таку деталі ходової частини, як сайлентблоки. Хоча її зношеність чутно завжди. Сам по собі сайлентблок є резинометаллический шарнір.

Зношений сайлентблок буде чітко чути при їзді по легким нерівностей у вигляді характерного стуку і скрипу в автомобілі, який раз у раз буде докучати водієві.

Замінити резинометаллический шарнір самому не складе труднощів, потрібно лише обзавестися певними деталями і мати мінімальний навик ремонту автомобілів.

Зверніть увагу

Сайлентблоков в автомобілі Ford Focus не один і навіть не два. Рекомендується міняти все сайлентблоки в комплекті, так як рівень зносу у всіх приблизно однаковий. Завод-виробник рекомендує міняти сайлентблоки кожні 25-40 тис. Км. 

Процедура заміни кожного сайлентблока займає не більше 1 години.

Інструменти, необхідні для заміни сайлентблоков на Ford Focus

  1. Домкрат.
  2. Набір ключів.
  3. Болгарка.
  4. Молоток.
  5. Зубило.
  6. Набір торцевих головок.
  7. WD-40.
  8. Графітова мастило.

Заміна сайлентблоков важелів передньої підвіски

  1. Піддомкратити автомобіль з необхідною боку.
  2. Зняти захист картера двигуна.
  3. Демонтувати кульову. Для цього необхідний ключ на 21. Саме ключ, головка не влізе.Найбільш безпечний спосіб отримання кульової: піджати колесо знизу і вибити кульову опору по болтів, попередньо постукавши молотком по супорту. Стукати по болтів кульової опори потрібно гранично акуратно.
  4. Відкрутити гайки кріплення сайлентблоков і демонтувати важіль передньої підвіски. Знадобиться ключ на 18.
  5. Оцінити стан сайлентблоков. При наявності розшарувань, потертостей, подряпин або надривів – замінити. Обов’язково запам’ятати, під яким кутом стояв старий сайлентблок і також запам’ятати, наскільки глибоко він був вбитий.
  6. Демонтувати сайлентблоки. Або стягуючи його знімачі, або пиляти.
  7. Перед монтуванням нового сайлентблока необхідно очистити вал від іржі і максимально зняти фарбу. Також знадобиться WD-40 для додання ковзання сайлентблоки. Проблем з монтуванням виникнути не повинно, якщо дотримуватися цих інструкцій. Можна також змастити сайлентблок мильною водою.
  8. Встановити новий сайлентблок. Акуратно убиваючи по внутрішньої обоймі. Не варто забивати сильно глибоко, в іншому випадку, можуть виникнути проблеми з його повторним демонтування.
  9. Всі деталі встановити в порядку, зворотному зняттю.
  10. Рекомендується зробити діагностику «розвал-сходження» на автомобілі.
Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Заміна сайлентблоков важелів задньої підвіски

Процедуру заміни сайлентблоков на задній підвісці необхідно робити на оглядовій ямі або підйомному боксі. Для заміни кожного з сайлентблоков необхідно демонтувати сам важіль. На заміну йде по 30-40 хвилин на один сайлентблок.

Сайлентблоки верхнього важеля задньої підвіски

  1. Між заднім нижнім важелем підвіски і верхньої тарілкою пружини встановити проставлення з параметрами висоти в 113 мм і ширини в 20 мм. Після затиснути важіль для того, щоб дати підвісці тиск (підтискати необхідно домкратом)
  2. Витягти болти-кріплення верхнього важеля задньої підвіски до кронштейну поздовжнього важеля.
  3. Викрутити болти-кріплення верхнього важеля до кронштейну поперечки задньої підвіски.
  4. Витягти верхній важіль задньої підвіски з ходової частини автомобіля.
  5. Тепер є можливість оглянути сайлентблоки. При наявності розривів, випинання, відшарування, подряпин і відколів – необхідно терміново замінити сайлентблоки.
  6. Рекомендується оглянути весь верхній важіль на наявність дефектних деталей. При виявленні – замінити.
  7. Монтаж важеля виробляється в порядку, зворотному зняттю.

Сайлентблоки переднього нижнього важеля задньої підвіски

  1. Між заднім нижнім важелем підвіски і верхньої тарілкою пружини встановити проставлення з параметрами висоти в 113 мм і ширини в 20 мм. Після затиснути важіль для того, щоб дати підвісці тиск (підтискати необхідно домкратом)
  2. Витягти болти-кріплення переднього нижнього важеля задньої підвіски до кронштейну поздовжнього важеля.
  3. Викрутити болти-кріплення переднього важеля до кронштейну поперечки задньої підвіски.
  4. Демонтувати передній нижній важіль задньої підвіски з ходової частини автомобіля.
  5. Тепер є можливість оглянути сайлентблоки. При наявності розривів, одностороннього випинання, відшарування, подряпин і відколів – необхідно терміново замінити сайлентблоки.
  6. Рекомендується оглянути весь передній нижній важіль на наявність дефектних деталей. При виявленні – замінити.
  7. Монтаж важеля виробляється в порядку, зворотному зняттю.

Сайлентблоки заднього нижнього важеля задньої підвіски

  1. Відкрутити кріпильну гайку пальця кульового шарніра. Необхідно при цьому зафіксувати від провертання палець шарніра.
  2. Демонтувати кріпильну гайку стійки-стабілізатора до поперечної балки, зафіксувавши стійку.
  3. Викрутити два болти кріплення кріпильних скоб стабілізатора поперечної стійкості.
  4. Витягти штангу заднього стабілізатора в комплекті з кріпильними дужками, стійками і подушками.
  5. Встановити проставлення з висотою 113 мм шириною в 20 мм, між заднім нижнім важелем і верхньої тарілкою пружини. Затиснути підставку, піддомкратити подовжній важіль.
  6. Положення регулювальної шайби необхідно відзначити будь-яким способом.
  7. Демонтувати гайку регулювального болта і після демонтувати регулювальну шайбу.
  8. Витягти болт кріплення заднього важеля задньої підвіски до поздовжнього важеля. Після необхідно демонтувати регулювальні болти з розташованих в важелі і поперечині задньої підвіски отворів.
  9. Демонтувати задній нижній важіль задньої підвіски з ходової частини автомобіля.
  10. Тепер є можливість оглянути сайлентблоки. При наявності розривів, одностороннього випинання, відшарування, подряпин і відколів – необхідно терміново замінити сайлентблоки.
  11. Рекомендується оглянути весь задній нижній важіль на наявність дефектних деталей. При виявленні – замінити.
  12. Монтаж важеля виробляється в порядку, зворотному зняттю.

Читайте також

Заміна сайлентблоков Форд Фокус 2 Своїми Руками

Підміна сайлентблоков задньої підвіски Форд Фокус 2.7. покроковий інструктаж

Ті автовласники, у кого підміна сайлентблоков задньої підвіски Форд Фокус 4 вже позаду, рекомендують тільки за цією справою в сервіси не звертатися. Автомайстра свято слідують заповітам Генрі Форда, який відкрив секрет вічно окупається бізнесу: доступна машина, дорогі запчастини плюс всунути власнику що залишається зробити нашому клієнтові, що йому потрібно і немає.

Коли ви приїжджаєте на 100, маючи намір поміняти тільки сайлентблоки, для вас з суворим і співчуваючим видом впихають заодно і зміну важелів, якщо дасте слабину – примусять додатково стійки поміняти, хоча вони і розраховані на рівні кінотеатру на 140.000 пробігу (для певних типів автомобілів).

Хоча, люди, що катаються на Фокусі давно, кажуть, що особливих проблем для ремонту своїми силами задньої підвіски (у всякому разі, щодо сайлентблоков) ні і навіть не передбачається.

Якщо руки приставлені до тулуба за необхідне кінцем, звичайний автолюбитель впорається із завданням досить просто.

Вистачить і 3-4 годин для метушні з обома сайлентблоками, якщо тільки справді не треба поміняти на додачу важелі (які, що практично, теж повністю доступно поміняти самостійно). Так що, дерзайте, і віруйте в свої сили.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски Форд Фокус 2 комфортніше відбувається на ямі або естакаді, проте за відсутністю оних можна обійтися і домкратом, який в багажнику знайдеться у будь-кого. Як це зробити, поетапно розповімо нижче.

Заміна генератора форд фокус 2 своїми руками

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

У багатьох моделях Форд, в часності і в Фокус 3.5, ці деталі розраховані на подолання 100.000 км. Але недобре покриття в сукупності з великою кількістю реагентів у нього зменшують термін служби сайлентов в два рази. Усвідомити, що пора Х і пора братися за домкрат і решті інструментарій, звичайно спочатку по гуркоту і стуку, що видається задньою підвіскою.

Наступним тривожним симптомом є неохоче покора машини.

Якщо воно доповнюється постійно викривляє розвалом зі сходженням – можна навіть не сумніватися, що пора брати нові сайлентблоки і поміняти старі.

Для гарантії є варіант залізти під днище, очистити від бруду відповідне місце і переконатися в свої підозри візуально (маючи в полі зору нові деталі при порівнянні).

Заміна сайлентблоков важелів передньої підвіски

Як замінити сайлентблоки важеля своїми силами, підручними засобами на автомобілях VAG.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

  • Процес досить енергоємний і зажадає від вас певних фізичних сил, але нехай володаря в той час гріє ідея про заощаджених грошей і майбутньої їзді без всяких проблем;
  • Піддомкрачувати задній міст. Є варіант поміняти Сайлент по черзі, переставляючи домкрат туди-сюди, на жаль краще взяти у сусіда в борг черговий домкрат. Є варіант підвісити машину на колоди з дерева або особливий козел, зварений із залізних рейок;
  • На пружину ставиться і затягується стяжка. На 100 пружина зазвичай знімається, на жаль на дому робити зайві рухи тіла не слід;
  • Встановлюється опора під головний важіль, де змонтовано колесо;
  • Викручується болт, що утримує подпружінени важіль;
  • Сама пружина витягується, важіль рухається вниз, щоб не заважав поряд;
  • Відгвинчуються поперечні важелі – і нижній, і верхній – спільно з амортизатором. Від’єднується тросик ручника;
  • Слідом знизу вигвинчується болтик, що фіксує дроти, що йдуть на АБС-датчик; його клема від’єднується, після завершення можна відкрутити болти (3.5 штуки), що кріплять поперечний важіль;
  • Знімається сайлентблок.

Заміна помпи форд фокус 2 своїми руками

Стаття на тему “Який найкращий варіант купити авто домкрат”.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктаж

Ті, хто в перший раз займаються підміною сайлентов, роблять одну і ту ж помилку – пробують його вибити кувалдою. Ні у кого це ще не вийшло. Тільки випресування здатна витягти сайлентблок з насидженого гнізда.

Варіантів всього 5: або з’їздити на 100 з демонтованої деталлю і заплатити за випрессовкі досить маленьку грошики, або (якщо в господарстві є в наявності знімач) завчасно замовити знайомому токареві товстий залізний стакан з такими зразковими розмірами: зовнішній діаметр 58 мм, внутрішній – 35, глибина – 60, висота – 70. За допомогою такого нехитрого пристосування сайлент просто видавлюється з власного гнізда.

Новий цим же макаром запресовується на його місце так, щоб його розміщення було таким же, за образом колишнього (орієнтуватися потрібно на «вуха»). Збирається машина в зворотному порядку.

Справедливості заради і знайте, що підміна сайлентблоков задньої підвіски Форд Фокус 4.5 майже завжди супроводжується і зміною важелів. Але це зовсім не обов’язкова умова: якщо вони в нормі, зайві розтрати ні до чого. Тільки до того, як зайнятися Сайлент, продзвоните і важелі на предмет їх цілісності і надійності.

джерело

Несправності задньої підвіски Форд Фокус 1 і 2

Задня підвіска Форд Фокус

Автомобілі Форд Фокус 1 і 2 славляться своєю відмінною керованістю і стійкістю на дорогах. Це обумовлено вдалою конструкцією, точно прорахованою інженерами Форд.

Заміна сайлентблоков задньої підвіски форд фокус 2. Покроковий інструктажСпереду встановлена ​​підвіска типу Макферсон, ззаду встановлена ​​підвіска з «підрулює ефектом». Цей ефект проявляється при крутих поворотах, завдяки особливій кінематики важелів і сайлентблоков, задні колеса повертаються на кілька градусів в протилежну сторону від повороту. Зменшується схильність до заносу, радіус повороту стає менше. В цілому, Фокуси дуже надійні і комфортні машини, а запчастини на Форди продаються в багатьох магазинах.

недоліки

Істотним недоліком є ​​складність конструкції, в Форд Фокусі 8 важелів і 14 сайлентблоков. Середній ресурс такої підвіски 100 тисяч кілометрів. Причому, при несправності одного або декількох сайлентблоков, кінематика підвіски змінюється, і інші сайлентблоки починають отримувати додаткове навантаження, що призводить до прискореного зносу.

конструкція

На автомобілі встановлені 2 поздовжніх важеля, на які кріпляться маточини задніх коліс. Передня частина поздовжнього важеля закріплена через сайлентблок, задня частина жорстко закріплена до кузова. Поперечні важелі представлені трьома видами.

Верхні (серповидні), середні (кісточки) і нижні (човники) кріпляться однією стороною до поздовжніх важелів, а другою стороною до підрамника і кузову. Найбільш уразливі елементи – це сайлентблоки поздовжніх важелів «метелики», верхні «серпи» і «кісточки». «Човники» під пружини менш уразливі.

  Сам же поздовжній кулак вимагає заміни тільки при викривленні, наприклад при аварії.

Як ремонтувати задню підвіску?

По-перше, потрібно визначити стан всіх елементів. Буває, що вимагають заміни тільки певний важіль, наприклад «кісточка». Вони змінюються парою, лівий і правий.

Буває, що вся підвіска ходить ходуном, все сайлентблоки розхиталися. Потрібно розуміти, що самі важелі не можуть зноситися, зламатися. Можуть зноситися тільки резино-металеві сайлентблоки. Є можливість зняти всі важелі, придбати для них сайлентблоки, запресованних і встановити на автомобіль.

важливо

Такий вид ремонту не практичний, тому що його вартість може легко перевищити 10.000 рублів, а гарантії на сайлентблоки ніхто не дасть. Тим більше що сайлентблоки для задньої підвіски Форд Фокуса роблять в основному китайські фірми.

Цей ремонт робити вигідно тільки смостоятельно, наприклад якщо Ви автомеханік з інструментом. Другий варіант ремонту – заміна поперечних важелів на нові, і заміна сайлентблоков куркулів.

Цей варіант коштує дорожче по запчастинах (12-15 тисяч за комплект підвіски) але сам ремонт коштує дешевше (4-6 тисяч) і надійніше. Все-таки, запресовані на заводі сайлентблоки більш надійні.

Задня підвіска Форд Фокус 2 до речі, продається цілим комлектом – 6 важелів, набір болтів. Дізнатися ціни на запчастини підвіски Форд Фокус 2 Ви можете тут http://ford-partly.ru/products/category/2198405.

Невеликі нюанси- після заміни необхідно зробити сход-розвал на спеціальному стенді. При відкручування розвальний болтів, а їх 2 штуки, їх необхідно поміняти (коштують від 500 рублів за 1 штуку).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…