Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Для багатьох ця робота часом здається проблематичною, тому автомобілі, потребують її, найчастіше транспортують на СТО. Насправді цей процес не так вже й складний, і якщо в роботі дотримуватися рекомендацій і виконувати весь процес поетапно, то кожен зможе своїми руками провести заміну вийшли з ладу сальників распредвала на ВАЗ-2114 16 клапанів.

Інструменти для роботи

Перед тим як приступити до роботи, потрібно підготувати необхідні інструменти:

  • автомобільна головка на 10 мм;
  • ключ на 10 мм;
  • звичайна викрутка і спеціальна оправлення.

Перераховані вище інструменти будуть потрібні для заміни як переднього, так і заднього елементів. А ось сам процес передбачає деякі особливості, які далі і будуть описані.

Заміна переднього сальника

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

  • за допомогою викрутки знімається масляний насос;
  • з кришки знятого насоса витягується зношений сальник, використовуючи при цьому викрутку;
  • вдавшись до оправі, нова деталь встановлюється на місце зношеної. Зовнішній розмір нового елемента повинен не перевищувати 41 мм, при установці слід робочу кромку направити всередину насоса;
  • переконавшись, що сальник добре запресований, масляний насос встановлюється на колишнє місце.

На цьому етапі процес заміни прийшов в непридатність переднього клапана завершується.

Як змінюється задній сальник

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

  1. Мінусова клема акумулятора повинна бути відключена від харчування.
  2. Демонтується маховик. Перед зняттям маховика потрібно позначити його колишнє місце, беручи до уваги розташування коленвала.
  3. Задній захисний щит картера зчеплення знімається з втулок.
  4. Відгвинчуються кріплення, які фіксують сальник, кріпильних елементів повинно бути 8 штук.
  5. Знімається держатель.
  6. Далі потрібно акуратно вилучити прийшов в непридатність сальник з тримача.
  7. За допомогою оправлення, діаметр якої 99 мм, новий сальник потрібно запресувати на місце щойно вилученого, стежачи при цьому, щоб робоча кромка елемента була спрямована всередину власника.
  8. Обов’язково доведеться замінити прокладку власника, навіть якщо зовнішній вигляд старої здається цілком нормальним.
  9. Для надійної установки прокладки рекомендується використовувати фіксуючу мастило густої консистенції.
  10. Перед установкою сальника слід обробити його робочу поверхню моторним маслом, таку ж процедуру слід зробити і з фланцем клонували.
  11. Набагато простіше можна буде заправити на фланець коленвала держатель робочої кромки нового сальника за допомогою дерев’яного підручного інструменту, наприклад, палички відповідного розміру. А ось вироби з металу категорично не рекомендується застосовувати для цього заходу.
  12. Переконавшись, що всі елементи встановлені правильно, можна приступити до фіксації власника і картера двигуна.
  13. Далі встановлюється на колишнє місце захисний щит картера зчеплення, маховик і КПП.

Фахівці рекомендують для більш міцної фіксації використовувати герметик для всіх різьбових кріплень. Ознайомившись з цією інформацією, нескладно зробити висновок – замінити сальники распредвала під силу кожному автолюбителю. Так навіщо ж витрачати даремно гроші для оплати праці працівникам СТО? Звичайно, даний захід має виконуватися поетапно і дуже акуратно, а для заміни обов’язково потрібно купувати високоякісні комплектуючі, щоб не повторювати весь процес через короткий проміжок часу.

Конструкція розподільного вала Ваз 2114, Ваз 2115, Ваз 2113

Розподільчий вал двигуна Ваз 2114, Ваз 2115, Ваз 2113

Зняття і установка сальника розподільного вала Ваз 2114, Ваз 2115, Ваз 2113, Лада Самара 2

  • При заміні сальника распредвала необхідно затягнути важіль стоянкового гальма і важіль коробки передач ВАЗ 2115 включити в нейтральну передачу.
  • Розкрутіть і зніміть кожух ременя ГРМ лада самара 2.
  • Проверните колінвал так, щоб мітки збіглися
  1. Схема приводу распредвала: 1 – шків коленвала; 2 – шків помпи; 3 – натяжна ролик; 4 – задня кришка; 5 -шків розподільного вала; 6 – зубчастий ремінь; 7 – вісь натяжної ролика; А – інсталяційний виступ на задній захисній кришці; В – мітка на шківі розподільного; З – мітка на кришці масляного насоса; D – мітка на шківі коленвала.
  2. Відпустіть натяг ременя ГРМ, послабивши гайку натяжної ролика ГРМ, потім зніміть ремінь з розподільного вала ВАЗ 2114.
  3. Шків зі шпонкою распредвала необхідно зняти, в процесі розбирання шківа, притримуйте распредвал від провертання спеціальним ключем.

Зніміть сальник за допомогою відправки. Перед установкою нового сальника ваз 2113, змастіть його маслом.

При установці шківа распредвала, зафіксуйте його від провертання. Встановіть ремінь, повертаючи ролик ГРМ проти годинникової стрілки, встановіть потрібне натяг ременя лада самара 2.

  • Мітки для визначення ВМТ поршнів 1-го і 4-го циліндрів
  • Проверните колінвал на 2 обороту в сторону обертання, після чого перевірте збігу міток, з мітку на маховику.
  • Встановіть кожух ременя газорозподільного механізму ваз 2113, ваз 2114, ваз 2115.

Експлуатація систем двигуна автомобіля лада 2115. Усунення несправностей в системах лада 2114: вихлопу, охолодження, живлення, змащення. Рекомендації по ремонту: головки циліндрів лада 2113, поршневий групи, блоку циліндрів.

Заміна сальника розподільного вала. Заміна ременя розподільного вала лада 2113, сальник распредвала лада 2115, ремінь ГРМ лада 2114.

Конструкція розподільного вала ваз 2113, ваз 2115, ВАЗ 2114.

  • Системи і пристрій двигуна Ваз 2113, Ваз 2114, Ваз 2115,
  • Ремонт двигуна Ваз 2114, Ваз 2115, Ваз 2113,
  • Зняття і установка сальника розподільного вала Ваз 2114, Ваз 2115, Ваз 2113

© Клуб вітчизняних автомобілів Лада. Ремонт і тюнінг Ваз (Лада) своїми руками з фото. Портал допоможе виконати роботи з доопрацювання та ремонту вашого автомобіля Ваз своїми руками.

Заміна сальника розподільного на ВАЗ 2113, ВАЗ 2114, ВАЗ 2115

Ласкаво просимо! Сальники – без них не в одному автомобілі з бензиновим двигуном не обійтися, тому що вони є однією з головних захистів завдяки якій в двигун не потрапить бруд і з нього не тече масло, охолоджуюча рідина і т.д.

сальники застосовуються в дуже багатьох вузлах автомобіля, ось наприклад вони в рульовому редукторі є, на обох кінцях колінчастого вала теж стоять і на розподільному валу так само присутні, за рахунок них масло не випливає коли двигун працює і при коли він зупинений, а так само різного роду бруд всередину двигуна не пробирається і двигун залишається захищений від цього, але з часом будь-які сальники псуються і починається ряд проблем, одна з яких, це підвищена витрата масла або охолоджуючої рідини в автомобілі.

Примітка! Для того щоб зробити заміну цього сальника, доведеться взяти з собою: викрутки, ще накидні головки, а так само комірець до них, ну і набір з гайкових ключів до всього цього в нагоді!

Де знаходиться сальник распредвала? Для того щоб його розгледіти, по-перше кришку механізму ГРМ зняти доведеться (Знімається вона легко, більш докладно розповімо трохи пізніше) і шків распредвала так само, але в принципі шків можна і не знімати, але в цьому випадку сальник важко побачити буде (При заміні сальника, шків обов’язково підлягає заміні), тому на фото яке ми привели нижче даний шків вже знятий, а сам сальник вказано для наочності червоною стрілкою.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Примітка! Взагалі час від часу цю кришку рекомендується знімати і дивитися на стан ременя ГРМ по-перше, так само на стан сальника можна звернути свою увагу (Правда на стан сальника ви особливо не зможете подивитися, тому що там шків заважає, але все ж побачити чи є текти масла через сальник або ж немає у вас не складе ніяких труднощів, тому цю кришку по частіше знімайте і звертайте свою уваги не забруднений чи в маслі механізм ГРМ, якщо забруднений, то в такому випадку міняйте сальник)!

Коли потрібно міняти сальник распредвала? Якщо ви почали помічати патьоки масла через кришку (Хоча це навряд чи, але все ж якщо через сальник багато масло витікатиме, то воно на асфальт капати буде, тому під автомобіль теж час від часу заглядайте, але все ж поки ви кришку не зніміть ніяких толком патьоків і не побачите), а так само якщо помітили велика витрата масла в порівнянні з тим що було раніше, тоді необхідно перевірити стан всіх сальників (Але ми все сальники не розглядаємо, а розглядаємо тільки один) і якщо через цей сальник распредвала ви побачите що протікає масло і витікає назовні, то в такому випадку він потребує негайної заміни.

Як замінити сальник распредвала на ВАЗ 2113-ВАЗ 2115?

Зняття: 1) На самому початку операції кришку механізму ГРМ зняти буде потрібно і після чого все виставити по мітках, як виконати обидва цих дії, читайте в статті: «Установка фаз газорозподілу по мітках», в ній ми все детально роз’яснили і описали.

2) Тепер зніміть ремінь Газо-Розподільного Механізму з натяжної ролика і зі шківа, знову ж як це зробити ми докладно описали в іншій статті яка знаходитися на нашому сайті, а називається вона: «Заміна натяжної ролика на ВАЗ», пункт 2 в ній вивчіть .

3) Далі переходимо до зняття шківа розподільного вала, відразу вас попередимо, провертати його не бажано (Особливо якщо у вас встановлений двигун який загинає клапана, то при знятому ремені ГРМ крутити даний шків взагалі заборонено, тому що клапана з поршневий групою обов’язково зустрінуться і якщо ви занадто сильно крутнёте цей шків, то відбудеться удар в зв’язку з яким клапана незначно але все ж погнутися), але якщо вам потрібно провернути то все робіть гранично акуратно і думайте головою при цьому (якщо у вас двигун не гне клапана, то вони з поршневий групою не зустрінуться вже в такому випадку при знятому ремені ГРМ з автомобіля), до речі шків ще намагайтеся (Це обов’язково) зняти таким чином, щоб він по мітках був в цей момент спрямований, ну що ж, приступимо, перше що вам потрібно буде зробити,так це рукою або ж чим то ще застопорити шків щоб він не обертався, після застопорення виверніть у нього центральний болт які його зміцнює (див. фото 1, в цей час ще шків утримуйте рукою) і після чого зніміть шків з розподільного вала (див. фото 2), як тільки шків буде знятий, шпонку зніміть за допомогою викрутки просто зрушивши її для цього поздовжньо (див. фото 3, шпонка вказана стрілкою), ну і після чого сам сальник вийміть затвору тієї ж самої викруткою, або ж чим то схожим на неї (див. фото 4).фото 3, шпонка вказана стрілкою), ну і після чого сам сальник вийміть затвору тієї ж самої викруткою, або ж чим то схожим на неї (див. фото 4).фото 3, шпонка вказана стрілкою), ну і після чого сам сальник вийміть затвору тієї ж самої викруткою, або ж чим то схожим на неї (див. фото 4).

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Примітка! Коли сальник буде знятий, огляньте його всього, робоча кромка яка вказана буквою А повинна бути в гарному стані і Вирів, різного роду вм’ятин на ній бути не повинно і ще пружина сальника яка вказана буквою Б повинна бути цілою і нерастянутой, в іншому випадку сальник підлягає заміні, до речі новий сальник точно так само перевірте і якщо щось на ньому буде з вище перерахованого то не встановлюйте такий сальник, а знайдіть новий, крім того при установці нового сальника, робочу кромку його якої він з валом стикається (Вона ще буквою а вказана) змастіть моторним маслом (Бажано тим же який ви в двигун заливаєте)!

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Установка: Новий сальник на своє місце ставиться в зворотному порядку зняття, але при цьому паличкою дерев’яної ще скористатися доведеться (Їй потрібно буде заправити робочу кромку сальника на розподільний вал, см. Фото 1 в цьому випадку) і накидною головкою відповідного діаметру або ж підходящої оправкой (Ними потрібно буде до упору в середину загнати сальник, більш детально дивіться на фото 2).

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Примітка! Шків распредвала встановлюйте на своє місце таким чином, щоб виступаюча частина у нього яка для наочності вказана стрілкою, була спрямована не назовні, а всередину до двигуна автомобіля і після чого одягніть на своє місце ремінь ГРМ і відрегулюйте його натяг (Про те як відрегулювати натяг ременя, читайте в статті: «Заміна ременя ГРМ на автомобілі»)!

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Додатковий відео-ролик: Побачити докладно і наочно процес заміни сальника розподільного вала, ви можете в відео-ролику який ми закріпили трохи нижче:

Джерела: http://ladaautos.ru/vaz-2114/kak-proizvoditsya-zamena-salnika-raspredvala-vaz-2114.html, http://www.vazclub.com/vaz/2113-2114-2115/remont/ dvigatel / raspredelitelnii-val / zamena-salnika-raspredelitelnogo-vala.html, http://vaz-russia.ru/remont-vaz-2113/zamena-salnika-raspredvala-na-vaz-2113-vaz-2114-vaz- 2115.html

Заміна сальника розподільного lada 2114 (ВАЗ 2114)

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Будь-який автомобіль – це технічно складний пристрій, в якому присутня велика кількість різних вузлів і деталей. Відповідно кожна з них має свій термін служби, після закінчення якого його необхідно замінити.

На відео нижче показаний процес заміни сальник коленвала на ВАЗ-2114:

сальник коленвала

Сьогодні ми докладніше поговоримо про сальнику колінчастого вала, запчастини, яка призначена для ущільнення (герметизацію – прим.) З’єднань в цій рухомої частини двигуна, а також запобігання протікання моторного масла. Нижче, ми детально розповімо, як замінити цей елемент в можливо короткі терміни.

Ознаки виходу з ладу сальника коленвала

Найпершим і основною ознакою виходу з ладу сальника коленвала вважається втрата його герметичності.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

І якщо у випадку з сальниками на інших елементах двигуна виглядає не все так страшно, то при наявності несправності на колінчастому валу, масло із системи може випливати літрами на 1000 кілометрів пробігу.

Основні причини зносу

  • Знос з природних причин, у зв’язку із закінченням терміну експлуатації.
  • Заздалегідь неправильна установка сальника, може послужити причиною виникнення тріщин на її поверхні.
  • Пошкодження механічного типу.
  • Матеріал не оригінальний, зроблений з порушенням виробничих технологій.

Зверніть увагу, що при збільшенні витрати масла, зважаючи на протікання сальника коленвала, неодмінно під машиною будуть спостерігатися сліди масла, вони добре помітні і не залишать жодного власника без уваги.

Також подумати про наявність протікання сальника буде невелика пробуксовка зчеплення. Цей ефект може спостерігатися через попадання масла на диск і кошик зчеплення розташована біля КПП.

Де розташований?

Сальники коленвала розташовані по двом сторонам колінчастого вала в тих місцях, де він з’єднується з іншими вузлами мотора.

  • Перший, він же передній розташований прямо за шківом, близько манжети масляного насоса.
  • Другий, він же задній буде доступний тільки тоді, коли буде демонтована КПП, маховик і зчеплення.

Покроковий процес демонтажу переднього сальника

  1. Перед початком робіт необхідно підготувати комплект інструментів, гайкових ключів.
  2. Переконатися в тому, що автомобіль встановлений на рівній поверхні, а під колеса встановлені упори.
  3. Насамперед відкриваємо капот і демонтуємо захист ременя ГРМ.Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

    Проводимо зняття кожуха ГРМ

  4. Далі виставляємо мітки на валах і приступаємо до демонтажу ременя ГРМ.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуПоєднуємо по мітках як на малюнку

    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

    Тут теж поєднуємо

  5. Послаблюємо болти кріплення, відтягує натяжна ролик і знімаємо ремінь зі свого місця фіксації. Коли будете одягати назад, пам’ятайте, що необхідно натягнути ремінь ГРМ з певним зусиллям.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуДемонтуємо ремінь ГРМ
  6. Далі, переходимо під автомобіль і знімаємо захист картера двигуна.
  7. Потім, для того, щоб був відкритий доступ до шківа колінчастого вала, демонтуємо переднє колесо з відповідної сторони.
  8. Зараз, коли доступ відкритий, можна легко зняти ремінь, а потім і шків генератора.
  9. Використовуючи спеціальний знімач, або скориставшись двома викрутками з плоским жалом, знімаємо шків колінчастого вала, не забувши демонтувати разом з ним шпонку.Проводити цю роботу слід дуже акуратно.
  10. Далі підготувавши ємність, зливаємо моторне масло.
  11. Відкручуємо масляний насос, в якому розташований сальник.
  12. Для того, щоб він краще зійшов зі свого місця, можна скористатися викруткою.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуСтарий сальник приберіть в сторону.
  13. На цьому, роботи по демонтажу сальника можна вважати закінченими.

Покроковий процес монтажу

  1. При установці нової запчастини, попередньо змащуємо її маслом і використовуючи старе кільце або трубу такого ж діаметру запресовувати її на місце.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуДля фіксації підійде торцева головка.
  2. Коли воно встановлено і зафіксовано, виробляємо збірку строго в зворотній послідовності.

Покроковий процес демонтажу заднього сальника

Якщо під час виконання робіт із заміни переднього сальника особливого досвіду не потрібно, то для роботи з заднім, може знадобитися помічник і найбільш ретельне вивчення технічної складової автомобіля.

  1. При проведенні подібних робіт необхідно виконати всі вищеописані пункти з 1-12.
  2. Далі необхідно перейти до роботи з демонтажу коробки перемикання передач і зчеплення.
  3. Коли зчеплення демонтовано, відкручуємо чотири болта, які фіксують маховик, а потім демонтуємо його.
  4. Потім, коли доступ до сальнику відкритий, можна демонтувати корпус, в якому він розташований, або проводити заміну безпосередньо в ньому.
  5. Витягуємо кільце ущільнювача з місця її фіксації.

Установку нової деталі і всю збірку виробляємо в зворотній послідовності.

Після закінчення збирання, заведіть мотор і зверніть увагу на наявність патьоків масла, на місцях їх установки.

Зверніть увагу!

Коли ви будете купувати нові сальники, незалежно від їх призначення, подбайте про те, щоб вони підходили до типу моторного масла залитого в систему. Тому як манжети для мінерального і синтетичного масла виготовляються з різних матеріалів.

carfrance.ru

Ласкаво просимо! Сальники коленвала – їх два і розташовуються вони на різних кінцях, знімається найпростіше передній сальник, для зняття заднього ж доведеться маховик знімати, потім тримач сальника і тільки після цього його вибивати і замінювати на новий, але в цій статті ми про нього мова не ведемо , та й не всі люди вирішуються на заміну заднього сальника коленвала (Тому що це важко і без необхідних навиком, можна просто не впоратися), на відміну від переднього, де особливих складнощів немає, головне тільки шків колінчастого вала зняти і можна вже діставати сальник з кришки масляного насоса.

Примітка! Для зміни сальника, знадобляться: Викрутки, різного роду ключі, накидні головки, комірець якщо він у Вас є і трішки того моторного масла, яке залито в двигун вашого автомобіля!

Заміна сальника коленвала на ВАЗ 2114 з 8 клапанами

Цю деталь навряд чи можна назвати найважливішою в двигуні автомобіля. Але неприємностей автолюбителю вона може доставити багато.

Мова зараз йде про сальнику коленвала, який, як показує практика, зношується набагато швидше за інших частин двигуна ВАЗ-2114 з 8 клапанами. Дістатися до цієї деталі не так просто.

Про те, як зробити заміну сальника правильно, ми і поговоримо в цій статті.

Призначення сальника коленвала

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Сальник розподільного вала автомобіля ВАЗ 2114

Воно полягає в тому, щоб утримувати масло в двигуні і не дозволяти йому витікати через отвір для клонували. Знаходиться цей сальник під захисними кришками двигуна, і його неможливо побачити, просто відкривши капот автомобіля.

причини заміни

Головна причина заміни – підтікання масла. Але тут необхідно зробити одне пояснення. Якщо спереду, на картері двигуна, видно масляні патьоки, це ще не означає, що несправний саме сальник.

Насамперед автовласникові слід переконатися в тому, що вентиляційна система картера справна. Якщо вона (або шланги) забиті брудом, то сальник змінювати рано.

Якщо ж вентиляція в порядку, а масло все одно йде – причина однозначно в сальнику, і його потрібно терміново міняти.

  1. Новий сальник коленвала автомобіля ВАЗ-2114.
  2. Комплект торцевих головок з воротком.
  3. Комплект комбінованих ключів.
  4. Викрутка з плоским жалом середніх розмірів.
  5. Мастило на основі графіту.
  6. Ємність для моторного масла (краще всього підійде невеликий таз).
  7. Герметик.
  8. Ємність з новим моторним маслом.
  9. Нова прокладка для масляного насоса ВАЗ-2114.
  10. 2 домкрата.
  11. Противідкатні черевики.
  12. Молоток.
  1. Автомобіль встановлюється на оглядову яму. Під задні колеса встановлюються противідкатні башмаки. Праве переднє колесо піддомкрачувати і знімається за допомогою торцевого ключа. Також знімається захист двигуна.
  2. Відкривається капот автомобіля і знімається кришка ременя ГРМ. Тепер є доступ до шківів коленвала, распредвала і до самого ременя.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуКришка ГРМ знята, видно шківи коленвала і распредвала
  3. Перед подальшими операціями 1 циліндр двигуна виставляється в верхню мертву точку. Для цього распредвал і колінвал обертаються до тих пір, поки мітки на їх шківах не сумісний з мітками на кришці корпусу ГРМ.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуВиставлення шківа по мітках для виведення 1 циліндра в ВМТ
  4. Тепер знімається ремінь ГРМ. Щоб уникнути пошкоджень, ремінь попередньо послаблюється. Для цього за допомогою ключа на 10 знімається правий підкрилок автомобіля. Відкривається доступ до ременя генератора і до його шківа. Ремінь і шків знімаються. Після цього послаблюється натяжна ролик ременя ГРМ і ремінь знімається.
  5. Далі знімається шків коленвала, після чого відкручується заглушка на зливному отворі двигател, і моторне масло зливається в заздалегідь підставлену ємність. Після цього знімається піддон двигуна, який кріпиться на 16 болтах.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуПіддон з двигуна знято, масло злито
  6. Після цього знімається маслопріёмнік. Він ретельно оглядається на предмет засмічень і забруднень. Якщо такі виявляються, то маслопріёмнік продувається стисненим повітрям.
  7. Тепер знімається масляний насос. Для цього відкручується 6 болтів, якими він кріпиться до блоку.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуВідкручені болти на масляному насосі, його можна знімати
  8. Як правило, стара прокладка під масляним насосом до моменту заміни сальника теж зношується. Так що шматки старої прокладки ретельно отскребать викруткою і викидаються.
  9. Після зняття масляного насоса відкривається доступ до сальнику коленвала. Він витягується з гнізда пальцями. Якщо вручну вийняти старий сальник не виходить, для його витягування використовується пара плоских викруток, якими він поддевается з протилежних країв.
  10. Гніздо сальника ретельно протирається дрантям. Після цього туди встановлюється новий сальник. Як правило, він не сідає на місце відразу. Тому для його повної посадки в якості оправлення використовується торцева головка на 32. Вона встановлюється на сальник, після чого по ній наноситься кілька точних ударів молотком.
    Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуСальник коленвала встановлений на штатне місце
  11. Після цього проводиться зворотна збірка всіх вузлів, а в двигун заливається нове моторне масло.

важливі моменти

  • Намагаючись посадити на місце новий сальник за допомогою оправлення і молотка, ні в якому разі не можна наносити занадто сильні удари, оскільки оправлення просто розрубить сальник.
  • Перед тим як встановлювати на місце масляний насос, зовнішню крайку нового сальника необхідно рясно змастити маслом.
  • Перед тим як ставити нову прокладку під масляний насос, на неї з обох сторін необхідно нанести тонкий і рівномірний шар графітової мастила.
  • Перед установкою піддона на місце його прокладку необхідно ретельно протерти ганчіркою. Після цього на неї слід нанести тонкий шар герметика.

Як видно з цієї статті, замінити сальник нескладно. Куди складніше до нього дістатися. Надзвичайно важливим моментом в перерахованих вище операціях є виставлення 1 циліндра у верхню мертву точку. Якщо цього не зробити, вся подальша збірка двигуна буде неправильною, і при запуску можна пошкодити все клапана.

А на їх заміну піде набагато більше часу і грошей.

  • Олексій Степанов
  • Роздрукувати

Заміна сальник распредвала Ваз 2114 8 Клапанів ~ AUTOINTERLINE.RU

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Заміна сальника розподільного на ВАЗ 2114 і 2115 (8 клапанів). Коли багато вашого часу

У деяких ситуаціях потрібно заміна сальника распредвала на ВАЗ 2114 і 2115 (8 клапанів). Це необхідно якщо прохід наявності течі, які краще відразу усувати. Часто водії бояться самостійно робити заміну сальників на моторі, проте реальні це абсолютно нестрашна робота.

Вона може виконуватися навіть без особливих навичок. Власне, поламати двигун, роблячи подібний подібні маніпуляції, дуже складно. І звичайно ремонт проходить повністю безболісно для автомобіля і водія.

Подивіться, що нашому клієнтові залишається дії краще виконувати строго по черговості, це дозволить спростити завдання.

Заміна сальника розподільного на ВАЗ 2114 і 2115 (8 клапанів) може проводитися обстановці будь-якого гаража. Тут немає ніяких особливих складнощів, що залишається зробити нашому клієнтові дії виробляються із застосуванням мінімальної кількості інструментів. Також вам не буде потрібна виробляти додаткові настройки двигуна після роботи.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Спочатку необхідно розглянути чому потрібно заміна сальника. Ви, основною причиною є природний знос. Сальник є резинометаллическим кільцем, яке призначається для уникнення витоку мастила під тиском. Поступово ефективність деталі знижується і її слід змінювати.

Також заміна буде потрібно в ході підвищеного тиску мастила в двигуні. Це призводить до витискування надлишків масла через сальники. При таких обставинах їх також варто поміняти. Однак, для распредвала така ситуація рідкість, зазвичай так страждає сальник коленвала.

Реальні тут немає ніяких перешкод, особливо для переднього сальника. При появі ознак витоку просто огляньте мотор. Якщо пошкоджений сальник, це буде помітно по потьокам масла у нього.

З заднім сальником складніше. Для його огляду доведеться знімати КПП. Первинний діагноз ставиться по калюжі масла під двигуном після стоянки.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Варто приділити увагу підготовці всього необхідного інструменту. Це кілька спростить і прискорить процес ремонту. Що потрібно, вам буде потрібно:

  • Набір головок і комірець;
  • Шлицевая викрутка;
  • Накидні ключі;
  • Упори;
  • Оправлення для сальника.

До початку робіт обов’язково встановіть машину на ручне гальмо, також не зайвими виявляться упори. Це підвищить безпеку роботи.

Неодмінно враховуйте, що для заміни заднього сальника на коленвале треба зняти КПП. Робити це краще на ямі, так буде значно зручніше. Якщо такої можливості немає, то звичайно просто зробити найпростіші заїзди, для доступу до днища автомобіля.

Заміна грм ВАЗ 2114 8 клапанів відео

Заміна сальника коленвала ваз 8кл

Канал Авто_Ремонт допомагає усунути несправності автомобіля самостійно.

Ця робота досить копітка. До роботи вивчіть інструкцію, це дозволить не допускати промахів протягом ремонту. Що ж знадобиться, заміна проводиться в такому порядку:

  • Знімаємо кришку яка прикриває привід ГРМ. Ця робота проводиться тільки на холодному моторі;
  • Виставляємо привід по мітках. Подивіться, що мітка повинна збігатися на шківі, на маховику. Якщо необхідно прокрутити мотор, робити це слід тільки за годинниковою стрілкою. Виставлення двигуна по мітках дозволить уникнути проблем при складанні;
  • Знімаємо ремінь. Для цієї мети потрібно послабити по іншому зняти натяжна ролик;
  • Демонтуємо шків. Для цієї мети вам буде потрібно головка на 17 і 4 подовжувача. На один надягаємо головку, другим заклинює від провертання шків. Акуратно відкручуємо гайку, яка кріпить шків. Будьте обережні, щоб не загубити шайбу, яка знаходиться під нею;
  • Із застосуванням монтування знімаємо шків. Інший раз він спокійно зніметься;
  • В результаті ми отримуємо доступ до сальнику. Його звичайно вільно витягти за допомогою звичайної шліцьовій викрутки.

Через деякий час потрібно перевірити чистоту посадкового місця для сальника. Якщо необхідно метал очищають від залишків гуми. Пізніше приступаємо до установки нової деталі:

  • Беремо новий сальник і змащуємо його моторним маслом. Це дозволить спростити процес установки, а крім того забезпечить відсутність течі;
  • Далі встановлюємо його на місце призначення. Тут необхідно оправлення. Її надставляють на сальник , і легким ударами молотка забиваємо деталь до місця. Якщо у вас немає поряд оправлення, то можете використовувати для цієї мети головку на 30. Вона застосовується аналогічно оригінальному пристосуванню;
  • Встановлюємо шків. Його слід затягнути з рекомендованим моментом сили, інакше гайка може ослабнути, і мотор вийде з ладу;
  • Встановлюємо на місце призначення ремінь, і виставляємо двигун по мітках якщо прохід, якщо настройка збилася при роботі;
  • Встановлюємо захисний кожух.

Заміна сальників распредвала ВАЗ 2114 8 клапанів

На цій справі робота по заміні сальника распредвала повністю завершена. Як тепер ми розуміємо, тут немає ніякої складності. Потрібно, тільки ретельно виконувати що залишається зробити нашому клієнтові необхідні дії.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Часто в течі масла з-під коробки передач звинувачують задній сальник распредвала. Однак, такий деталі в двигунах цих моделей немає. Зазвичай проблема виникає з заднім сальником коленвала, його заміну ми і розглянемо.

Подивіться, що дану роботу слід проводити на естакаді по іншому оглядовій ямі. Так буде значно простіше. Заміна проводиться в такому порядку:

  • Знімаємо захист двигуна;
  • Від’єднуємо від мотора стартер;
  • Демонтуємо КПП. Її необхідно зняти повністю, інакше ми не доберемося до маховика і сальника. КПП досить масивна, тому вам вам доведеться робити цю роботу з помічником;
  • Далі знімаємо кошик зчеплення. Відкручуючи болти, слід бути гранично акуратним, звичайно легко обламати їх. Заодно побачите стан диска, на цих моделях вони зношуються досить швидко;
  • За допомогою монтування заклинює маховик, і зриваємо з місця нашого клієнта залишається гвинти, які його кріплять. Якщо вони не страгивает, то залийте їх рідким ключем і трохи почекайте;
  • Відкрутивши і знявши маховик, ви отримуєте доступ до сальнику. Його витягують викруткою;
  • Встановлюють новий за допомогою оправлення, тут потрібно бути дуже уважним, щоб не посадити сальник занадто глибоко;
  • Встановлюємо що залишається зробити нашому клієнтові зняті деталі в зворотному порядку. Приділіть увагу маховика, його гвинти потрібно затягувати за допомогою ключа динамометричного.

На цій справі робота завершена.

Висновок . Проблема з сальниками не рідкість на вітчизняних автомобілях. Тому, заміна сальника распредвала на ВАЗ 2114 і 2115 (8 клапанів) є досить частою процедурою. Рекомендується вивчити її детально, щоб потім не виникало труднощів при необхідності такого ремонту.

Як проводиться заміна сальника распредвала ВАЗ-2114

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуМаючи легковий автомобіль, власник повинен не тільки стежити за його чистотою, а й в першу чергу за технічною справністю. Досить часто автовласники помічають, що з вихлопної труби виходить не звичайний дим, а сизий і маслянистий, і на додаток до цього витрата масла при експлуатації машини в кілька разів збільшується. Це може вказувати на те, що сальники распредвала просто зносилися, а усунути проблему для ВАЗ-2114 допоможе нескладна операція заміни.

Для багатьох ця робота часом здається проблематичною, тому автомобілі, потребують її, найчастіше транспортують на СТО. Насправді цей процес не так вже й складний, і якщо в роботі дотримуватися рекомендацій і виконувати весь процес поетапно, то кожен зможе своїми руками провести заміну вийшли з ладу сальників распредвала на ВАЗ-2114 16 клапанів.

Інструменти для роботи

Перед тим як приступити до роботи, потрібно підготувати необхідні інструменти:

  • автомобільна головка на 10 мм;
  • ключ на 10 мм;
  • звичайна викрутка і спеціальна оправлення.

Перераховані вище інструменти будуть потрібні для заміни як переднього, так і заднього елементів. А ось сам процес передбачає деякі особливості, які далі і будуть описані.

Заміна переднього сальника

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуЗамінити самостійно передній сальник рекомендується в такій послідовності:

  • за допомогою викрутки знімається масляний насос;
  • з кришки знятого насоса витягується зношений сальник, використовуючи при цьому викрутку;
  • вдавшись до оправі, нова деталь встановлюється на місце зношеної. Зовнішній розмір нового елемента повинен не перевищувати 41 мм, при установці слід робочу кромку направити всередину насоса;
  • переконавшись, що сальник добре запресований, масляний насос встановлюється на колишнє місце.

На цьому етапі процес заміни прийшов в непридатність переднього клапана завершується.

Як змінюється задній сальник

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуПоміняти задній сальник буде трохи складніше, але це зовсім не означає, що з таким завданням автолюбитель не зможе впоратися самостійно. Найголовніше – слідувати інструкціям, і кожен автолюбитель здатний впоратися з роботою не гірше професіонала:

  1. Мінусова клема акумулятора повинна бути відключена від харчування.
  2. Демонтується маховик. Перед зняттям маховика потрібно позначити його колишнє місце, беручи до уваги розташування коленвала.
  3. Задній захисний щит картера зчеплення знімається з втулок.
  4. Відгвинчуються кріплення, які фіксують сальник, кріпильних елементів повинно бути 8 штук.
  5. Знімається держатель.
  6. Далі потрібно акуратно вилучити прийшов в непридатність сальник з тримача.
  7. За допомогою оправлення, діаметр якої 99 мм, новий сальник потрібно запресувати на місце щойно вилученого, стежачи при цьому, щоб робоча кромка елемента була спрямована всередину власника.
  8. Обов’язково доведеться замінити прокладку власника, навіть якщо зовнішній вигляд старої здається цілком нормальним.
  9. Для надійної установки прокладки рекомендується використовувати фіксуючу мастило густої консистенції.
  10. Перед установкою сальника слід обробити його робочу поверхню моторним маслом, таку ж процедуру слід зробити і з фланцем клонували.
  11. Набагато простіше можна буде заправити на фланець коленвала держатель робочої кромки нового сальника за допомогою дерев’яного підручного інструменту, наприклад, палички відповідного розміру. А ось вироби з металу категорично не рекомендується застосовувати для цього заходу.
  12. Переконавшись, що всі елементи встановлені правильно, можна приступити до фіксації власника і картера двигуна.
  13. Далі встановлюється на колишнє місце захисний щит картера зчеплення, маховик і КПП.

Як прокачати гальма на ВАЗ-2114

Фахівці рекомендують для більш міцної фіксації використовувати герметик для всіх різьбових кріплень. Ознайомившись з цією інформацією, нескладно зробити висновок – замінити сальники распредвала під силу кожному автолюбителю.

Так навіщо ж витрачати даремно гроші для оплати праці працівникам СТО? Звичайно, даний захід має виконуватися поетапно і дуже акуратно, а для заміни обов’язково потрібно купувати високоякісні комплектуючі, щоб не повторювати весь процес через короткий проміжок часу.

Заміна сальника розподільного на ВАЗ 2114 і 2115 (8 клапанів). Коли багато вільного часу

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Ремінь може перескочити через зуб шківа або відразу декількох зубів через попадання на зуби ременя масла через підтікання сальника распредвала і появі з цієї причини масляної плівки на ремені ГРМ. При виявленні будь-яких масляних плям на кришці ременя ГРМ, необхідно відразу ж встановити причину появи плями.

Це можуть бути і сліди тосола з потекшей помпи, що також не менш небезпечне для ременя, так як може також спровокувати його «перескакування» по зубах шківа.

У будь-якому випадку необхідно з’ясувати причину появи плями на кришці ременя. У передньопривідних моделях ВАЗ причиною появи масла на ремені ГРМ може служити тріснутий датчик тиску масла, який розташований зліва над кришкою ременя в голівці двигуна. Масло в цьому випадку видавлюється через датчик і стікає під кришку ременя, потрапляючи на нього.

У цих випадках замінюється датчик тиску і ремінь ГРМ, так як він швидше за все наситився маслом. Найчастіше все ж спостерігається підтікання сальника распредвала, який необхідно замінити.

Заміна сальника розподільного

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Далі необхідно зняти сам сальник для його заміни. Не можна в цьому випадку користуватися викруткою шилом і іншими гострими предметами для вилучення сальника. Зазвичай на посадочної поверхні сальника від цих гострих предметів залишається глибока ризику.

За законами механіки ризику 0,15 мм є вже прекрасної доріжкою для розігрітого масла і буде спостерігатися підтікання його між посадочною поверхнею сальника і зовнішньої обоймою сальника.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Правильно буде демонтувати сальник распредвала використовуючи шуруп. Його необхідно вкрутити в тіло сальника ближче до зовнішньої кромці і витягнути сальник використовуючи плоскозубци. Зазвичай сальник відразу виходить.

Новий сальник, якщо відсутня спеціальна оправлення для його установки, монтується з використанням старого сальника, який тільки що демонтували. Новий сальник одягається на тіло распредвала і посувається до упору в посадкову поверхню. Потім слідом одягається сальник б / у він буде служити як імпровізована оправлення.

Потім можна скористатися відрізком труби відповідного діаметру, б’ючи через неї по поверхні старого сальника, який буде центрувати новий сальник. З шматка труби можна зробити і саморобну оправлення. Довжину відрізка труби заміряє по довжині від носка распредвала до сальника з невеликим запасом на його ширину для його посадки.

Потім відрізок труби одягаєте на распредвал, без використання старого сальника, підбираєте широку шайбу, щоб вона змогла перекрити діаметр труби, вставляєте через неї болт кріплення шківа распредвала і починаєте його загортати.

Болт передаючи зусилля через шайбу і відрізок труби буде тиснути на новий сальник, змушуючи його в міру закручування болта сідає в тіло головки блоку. Затягувати необхідно до повної посадки сальника. Потім вивертаєте болт і знімаєте відрізок труби. Труба повинна бути по діаметру дорівнює зовнішньому діаметру сальника або трохи менше, але щоб не зачіпати його робочу крайку.

Встановивши новий сальник, ставите шків распредвала на місце, затягуєте болт його кріплення і перевіряєте збіг міток.

Зверніть увагу

Потім одягаєте новий ремінь ГРМ, натягаєте його натяжним роликом і знову перевіряєте збіг міток, шляхом прокручування клонували на два оберти.

Починаєте встановлювати ремінь з боку протилежної натяжній ролику, в іншому випадку при натягу ремінь буде йти на один зуб від мітки.

Якщо мітки збігаються, то заводите двигун і перевіряєте чи немає течі нового сальника, потім глушите двигун і ставите кришку ременя ГРМ. Заміна сальника на цьому закінчена. Удачі в роботі!

Масло текло не по-дитячому. Лилося струмком, затікало в пластиковий піддон, звідки його видувало набігаючим повітряним потоком, і розмазувати по всьому днищу, по крилу і навіть по пасажирських дверей.

Серце обливалося кров’ю, і поки я їхав від Мінська до Мозиря на батьківську ремонтну базу (звичайний гараж, але надзвичайно добре обладнаний) витекло практично все, а якщо б я ще й не тримав обороти нижче 2500, страждаючи на швидкості нижче 90 кмч, то довелося б долити останні залишки з бутля.

Їхав в упевненості, що пробита прокладка під головкою двигуна, попередньо навіть купив її у офіціалів, в навантаження купив дві прокладки під пластикові кришки розподілвалів, оскільки за чутками з ними теж є проблеми, і морально готувався до тривалого і складного ремонту.

Драматично зазначу, що реальність внесла корективи.

Самостійна заміна сальника распредвала на ВАЗ 2114 (8 клапанів)

зміст:

Не рідко власникам 8 клапанної ВАЗ 2114 доводиться виконувати заміну сальника распредвала. Така необхідність виникає при виявленні патьоків масла через даний елемент.

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часушестерня распредвала

Але перш ніж приступити до процедури, переконайтеся, що проблема криється саме в даному жлементе. Ймовірно, забилася система вентиляції картера або пережаті шланги цієї системи. Якщо зазначені несправності відсутні, тоді проблема дійсно полягає в несправному сальнику, і він підлягає заміні.

Інструменти

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часуУстановка на распредвал

Для заміни вам буде потрібно:

  • викрутка;
  • Вороток;
  • Ключ на 10 міліметрів;
  • Торцева головка на 17 міліметрів;
  • Новий сальник.

заміна

Заміна сальника розподільного на ваз 2114 і 2115 (8 клапанів).  Коли багато вільного часу

Підготувавши необхідні інструменти, можна приступати до роботи.

  1. Насамперед відключіть мінусову клему від акумуляторної батареї на вашому ВАЗ 2114.
  2. Переведіть поршень першого циліндра у верхню мертву точку.
  3. Зніміть шків з розподільного вала.
  4. З розподільного вала далі витягується шпонка.
  5. Сальник дається досить легко. Його потрібно просто підчепити плоскою викруткою.
  6. Перед тим як встановити новий пристрій, зверніть увагу на внутрішні кромки з двох сторін. На них повинні бути відсутніми всілякі пошкодження, вм’ятини, напливи гуми та ін.
  7. Робоча кромка обов’язково змащується простим моторним маслом. Це дозволить елементу легко сісти на нове місце, а також захиститися від передчасного зносу.
  8. Якщо виникають проблеми зі зворотним запрессовкой сальника, його посадкову кромку можна обробити надфілем або дрібної наждачкою.
  9. Всередину головки блоку, елемент встановлюється своєї робочої кромкою. Звичайна дерев’яна паличка допоможе вам акуратно поставити елемент на своє місце на розподільному валу. Тільки не використовуйте металеві елементи для запресовування.
  10. Запресовувати слід до упора.
  11. Виконайте процедуру зворотного збирання вузла.
  12. Шків распредвала встановлюється виступаючим елементом маточини по відношенню до силового агрегату. Не забудьте обов’язково відрегулювати рівень натягу ременя розподільного валу.

На цьому процедуру установки сальника распредвала можна вважати завершеною. Найскладнішим справедливо вважати етап розбирання вузла. Заміна ж виконується досить просто. Кожен власник ВАЗ 2114 здатний впоратися з подібним завданням своїми руками.

 Завантаження …

No Comments Yet!
You can be first to comment this post!

  Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two.

Заміна сальника розподільного на ВАЗ 2113, ВАЗ 2114, ВАЗ 2115

Ласкаво просимо!
Сальники – без них не в одному автомобілі з бензиновим двигуном не обійтися, тому що вони є однією з головних захистів завдяки якій в двигун не потрапить бруд і з нього не тече масло, охолоджуюча рідина і т.

д., сальники застосовуються в дуже багатьох вузлах автомобіля, ось наприклад вони в рульовому редукторі є, на обох кінцях колінчастого вала теж стоять і на розподільному валу так само присутні, за рахунок них масло не випливає коли двигун працює і при коли він зупинений, а так само різного роду бруд всередину двигуна не пробирається і двигун залишається захищений від цього, але з часом будь-які сальники псуються і починається ряд проблем, одна з яких, це підвищена витрата масла або охолоджуючої рідини в автомобілі.

Примітка!
Для того щоб зробити заміну цього сальника, доведеться взяти з собою: викрутки, ще накидні головки, а так само комірець до них, ну і набір з гайкових ключів до всього цього в нагоді!

Короткий зміст:

  • Заміна сальника розподільного
  • Додатковий відео-ролик

Де знаходиться сальник распредвала?
Для того щоб його розгледіти, по-перше кришку механізму ГРМ зняти доведеться (Знімається вона легко, більш докладно розповімо трохи пізніше) і шків распредвала так само, але в принципі шків можна і не знімати, але в цьому випадку сальник важко побачити буде (При заміні сальника, шків обов’язково підлягає заміні), тому на фото яке ми привели нижче даний шків вже знятий, а сам сальник вказано для наочності червоною стрілкою.

Примітка!
Взагалі час від часу цю кришку рекомендується знімати і дивитися на стан ременя ГРМ по-перше, так само на стан сальника можна звернути свою увагу (Правда на стан сальника ви особливо не зможете подивитися, тому що там шків заважає, але все ж побачити чи є текти масла через сальник або ж немає у вас не складе ніяких труднощів, тому цю кришку по частіше знімайте і звертайте свою уваги не забруднений чи в маслі механізм ГРМ, якщо забруднений, то в такому випадку міняйте сальник)!

Коли потрібно міняти сальник распредвала?
Якщо ви почали помічати патьоки масла через кришку (Хоча це навряд чи, але все ж якщо через сальник багато масло витікатиме, то воно на асфальт капати буде, тому під автомобіль теж час від часу заглядайте, але все ж поки ви кришку не зніміть ніяких толком патьоків і не побачите), а так само якщо помітили велика витрата масла в порівнянні з тим що було раніше, тоді необхідно перевірити стан всіх сальників (Але ми все сальники не розглядаємо, а розглядаємо тільки один) і якщо через цей сальник распредвала ви побачите що протікає масло і витікає назовні, то в такому випадку він потребує негайної заміни.

Як замінити сальник распредвала на ВАЗ 2113-ВАЗ 2115?

Зняття:
1) На самому початку операції кришку механізму ГРМ зняти буде потрібно і після чого все виставити по мітках, як виконати обидва цих дії, читайте в статті: «Установка фаз газорозподілу по мітках», в ній ми все детально роз’яснили і описали.

2) Тепер зніміть ремінь Газо-Розподільного Механізму з натяжної ролика і зі шківа, знову ж як це зробити ми докладно описали в іншій статті яка знаходитися на нашому сайті, а називається вона: «Заміна натяжної ролика на ВАЗ», пункт 2 в ній вивчіть .

3) Далі переходимо до зняття шківа розподільного вала, відразу вас попередимо, провертати його не бажано (Особливо якщо у вас встановлений двигун який загинає клапана, то при знятому ремені ГРМ крутити даний шків взагалі заборонено, тому що клапана з поршневий групою обов’язково зустрінуться і якщо ви занадто сильно крутнёте цей шків, то відбудеться удар в зв’язку з яким клапана незначно але все ж погнутися), але якщо вам потрібно провернути то все робіть гранично акуратно і думайте головою при цьому (якщо у вас двигун не гне клапана, то вони з поршневий групою не зустрінуться вже в такому випадку при знятому ремені ГРМ з автомобіля), до речі шків ще намагайтеся (Це обов’язково) зняти таким чином, щоб він по мітках був в цей момент спрямований, ну що ж, приступимо, перше що вам потрібно буде зробити,так це рукою або ж чим то ще застопорити шків щоб він не обертався, після застопорення виверніть у нього центральний болт які його зміцнює (див. фото 1, в цей час ще шків утримуйте рукою) і після чого зніміть шків з розподільного вала (див. фото 2), як тільки шків буде знятий, шпонку зніміть за допомогою викрутки просто зрушивши її для цього поздовжньо (див. фото 3, шпонка вказана стрілкою), ну і після чого сам сальник вийміть затвору тієї ж самої викруткою, або ж чим то схожим на неї (див. фото 4).фото 3, шпонка вказана стрілкою), ну і після чого сам сальник вийміть затвору тієї ж самої викруткою, або ж чим то схожим на неї (див. фото 4).фото 3, шпонка вказана стрілкою), ну і після чого сам сальник вийміть затвору тієї ж самої викруткою, або ж чим то схожим на неї (див. фото 4).

Примітка!
Коли сальник буде знятий, огляньте його всього, робоча кромка яка вказана буквою А повинна бути в гарному стані і Вирів, різного роду вм’ятин на ній бути не повинно і ще пружина сальника яка вказана буквою Б повинна бути цілою і нерастянутой, в іншому випадку сальник підлягає заміні, до речі новий сальник точно так само перевірте і якщо щось на ньому буде з вище перерахованого то не встановлюйте такий сальник, а знайдіть новий, крім того при установці нового сальника, робочу кромку його якої він з валом стикається (Вона ще буквою а вказана) змастіть моторним маслом (Бажано тим же який ви в двигун заливаєте)!

Установка:
Новий сальник на своє місце ставиться в зворотному порядку зняття, але при цьому паличкою дерев’яної ще скористатися доведеться (Їй потрібно буде заправити робочу кромку сальника на розподільний вал, см. Фото 1 в цьому випадку) і накидною головкою відповідного діаметру або ж підходящої оправкой (Ними потрібно буде до упору в середину загнати сальник, більш детально дивіться на фото 2).

Примітка!
Шків распредвала встановлюйте на своє місце таким чином, щоб виступаюча частина у нього яка для наочності вказана стрілкою, була спрямована не назовні, а всередину до двигуна автомобіля і після чого одягніть на своє місце ремінь ГРМ і відрегулюйте його натяг (Про те як відрегулювати натяг ременя, читайте в статті: «Заміна ременя ГРМ на автомобілі»)!

Додатковий відео-ролик:
Побачити докладно і наочно процес заміни сальника розподільного вала, ви можете в відео-ролику який ми закріпили трохи нижче:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…