Багато автомобілістів стикалися з тим, що вентилятор печі на ВАЗ-2114 виходив з ладу. Але, не всі вони знають, що його досить легко замінити своїми руками, і не обов’язково платити чималу суму автосервісу. В середньому весь процес займе до півгодини і допоможе заощадити значні гроші.

Відео про заміну вентилятора пічки (обігрівача)

Відеоматеріал докладно розповість, як замінити вентилятор печі своїми руками, а повідає про нюанси і тонкощі проведеного процесу.

Процес заміни вентилятора на ВАЗ-2114

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

вентилятор отопітеля

Як вже говорилося, процес заміни вентилятора пічки займе досить мало часу і під силу навіть початківцю автомобілісту.

Сам вузол розташований в підкапотному просторі, за моторним щитом. Від попадання пилу і бруду, його захищає пластиковий кожух, який непогано виконує свої функції, але не завжди.

Перш ніж приступити безпосередньо до процесу заміни необхідно зібрати інструментарій. Отже, розглянемо, що ж знадобитися: обов’язково набір ключів (куди ж без нього), викрутка з хрестоподібним наконечником і новий вентилятор, як деталь.

Точний алгоритм зняття

Тепер, коли автомобіліст у всеозброєнні, можна розглянути покрокову інструкцію заміни вентилятора пічки:

  1. Скидаємо з акумуляторної батареї «клему-мінус».
  2. Знаходимо під панеллю приладів роз’єми живлення вентилятора, і відключаємо його. Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЗаміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоВідключаємо харчування вентилятора обігрівача Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЗаміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоПровід живлення вентилятора
  3. Відкручуємо з моторного відсіку два кріпильні болти захисного кожуха.
    Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

    Викручуємо кріплення захисного кожуха вентилятора

  4. Демонтуємо гайку «клеми-мінус» харчування моторчика.
  5. Відкручуємо гвинти що кріплять моторчик.
    Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоГвинти кріплення вентилятора відзначені стрілочкою
  6. Демонтуємо кріплення решітки повітрозабірника грубки, і знімаємо її.
    Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЗнімаємо грати воздухозабора
  7. Знімаємо моторчик в зборі з захисним кожухом. Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЗаміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоВиймаємо моторчик в зборі Демонтаж моторчика пічки на ВАЗ-2114 з посадкового місця
  8. Розбираємо кожух і виймаємо безпосередньо сам мотор.
  9. Збірка проводиться в зворотному порядку.

вибір вентилятора

Тепер, коли процес зрозумілий і розглянуто, необхідно розглянути, якою ж вентилятор печі підходить на ВАЗ-2114. Для цього спочатку звернемося до каталогу запасних частин. Крім оригінальної запасної частини був знайдений ряд аналогів, які рекомендовані до установки.

Оригінальна запчастина (артикул)

2108-8101078 – оригінальний каталожний номер моторчика пічки для сімейства автомобілів Лада 2108-21099, а також 2113-2115. Виготовляється він на заводі АвтоВАЗ і середня вартість становить 2000 рублів.

аналоги

Крім оригінального вентилятора пічки, на ринку можна знайти кілька аналогів, які рекомендовані до установки.

Отже, розглянемо, всі можливі варіанти:

  • Fenox HM81002 – вартість даного виробу становить 1500 рублів. Країна виробник – Білорусь.
  • Master-sport 2108-8101078-PCS-MS – середня вартість також складає близько 1500 рублів. Країна виробник – Німеччина.
    Аналоговий моторчик пічки Fenox

На жаль інших аналогів виявлено не було, але деякі автомобілісти шляхом переробки модернізують даний вузол.

Весь вузол в зборі

Або купують всю запчастина в зборі, ось артикули:

  • Pekar 2108-8101091 – дуже популярний варіант серед власників ВАЗ-2114. Добрі відгуки, вартість близько 1500 рублів.
    Pekar 2108-8101091
  • Luzar 2108-8101091.

висновки

Замінити вентилятор печі на ВАЗ-2114 досить легко і просто. Як показує практика, більшість автомобілістів саме так і роблять, економлячи свій час та гроші. Але, якщо процес видається вже зовсім важкий, то рекомендується звернутися в сервіс, де зроблять все швидко і якісно.

Заміна мотора грубки lada 2114 (ВАЗ 2114) – AvtoZam

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Головне для пасажирів – щоб в машині було тепло і комфортно. Ці умови може створити грубка, передбачена в механізмі авто. Вона не дасть пасажирам замерзнути навіть у найлютіші холоди. Принцип дії опалювальної системи в ваз ідентичний. Машина і салон її авто опалюється за допомогою грубки. Піч працює за допомогою вентилятора, який розташований у внутрішній частині салону. Вентилятор здатний працювати в Трьохшвидкісна режимі.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Вентилятор регулює потік повітря, який буде циркулювати в салоні авто. Він має кілька положень заслінок, які можуть бути спрямовані в бік опалювання ніг, скла або пасажирську частину салону.

У разі якщо система працює неповноцінно, шумить, процес опалення ВАЗ 2114 зведена до нуля. Теплий повітря не потрапляє в салон, в результаті чого салом машина залишається холодний. Особливо дана проблема помітна в холодну пору року. Для того, щоб розібратися в причинах необхідно знати як працює механізм дії опалювальної системи:

  1. 1. Для подачі тепла в салон машини необхідно коригувати подачу теплового повітря шляхом закриття і відкриття краника.
  2. 2. Шляхом даних дій відбувається надходження охолоджувальної рідини в радіатор що сприяє утворенню тепла. Піч працює при максимальному показнику рідини охолодження при повністю нагрітому моторчик, який становить близько ста градусів.
  3. 3. При перемиканні грубки на різні швидкісні режими відбувається регулювання швидкісного обертання вентилятора.
  4. 4. У салоні авто є спеціальні перегородки за допомогою яких можна проводити Основні причини поломки пічки ВАЗ 2114.

У разі виникнення несправностей, причину слід шукати в наступному:

  • Вийшов з ладу запобіжник;

Найактуальніша причина. Несправний запобіжник працює неповноцінно, що може стати основною причиною поломки всієї системи опалення транспортного засобу. Нерідко причиною перегорання запобіжника є коротке замикання. Для визначення зазначеного недоліку доведеться повністю розібратися в роботі запобіжної ланцюга.

  • Поганий контакт у внутрішній частині монтажного блоку;

Основною причиною зазначеної несправності вважається окіслевшаяся проводка. Рішення проблеми є: досить переглянути дроти, з’єднані перед монтажним блоком і можливо буде потрібно заміна.

  • Реле запалювання вийшло з ладу;

Відбувається в результаті залипання реле запалювання. Неприємність виявляється елементарно. В цьому випадку вентилятор працює неповноцінно, шумить ефективність виражена тільки при повному прогріві двигуна. Для усунення зазначеної поломки необхідна заміна реле.

  • Непрацездатність швидкісних режимів грубки;

Виявляється при роботі вентилятора на максимальному режимі, який шумить. В цьому випадку необхідно оцінити роботу резистора опалення. Якщо він став непридатним допоможе заміна. Така вже конструкція опалювальної системи. На 1-2 режимі обладнання працює за допомогою додаткового резистора, і лише 3 включається безпосередньо від акумулятора.

Моторчик вентилятора шумить і дає збої

  • Це говорить про неполадки в системі охолодження вентилятора ваз 2114, але за умови, що вищевказані неприємності виправлені. Причиною неполадки моторчика можуть з тать: вихід обладнання з ладу, або поганий контакт, який виникає в результаті залипання щіток вентилятора;

Результатом усунення неполадок може стати повна заміна моторчика, який неодноразово почав підводити вас.

  • Проблеми криються в роботі силового агрегату;

Це може бути в разі відсутності харчування на моторчик. Проблеми варто шукати в наступному:

  1. 1. незадовільними контакті на вентиляторі.
  2. 2. залипання щітки двигуна.
  3. 3. Працездатності моторчика.

Коли потрібна заміна моторчика ВАЗ 2114

Причина виявлена. Залишається діяти. Сьогодні ринок надає до ваших послуг безліч вентиляторів. Їх ціна залежить не тільки від виробника, а й від якісних характеристик.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Відгуки автовласників свідчать, що вентилятори, придбані за середньою ціною, є найбільш оптимальним варіантом.

Як зняти вентилятор з грубки ВАЗ 2114?

Для цього необхідно знати де саме він знаходиться. Вентилятор розміщений в спеціальному контейнері, який знаходиться в капоті транспортного засобу в районі лобового скла.

Для зняття вентилятора вам знадобиться звичайна викрутка і елементарний набір ключів. Ознайомимося з покроковим зняттям вентилятора:

  1. 1. Слід знайти плюс дроти обладнання. Проведіть його від’єднання;
  2. 2. Оскільки кришка кожуха закріплена гвинтами, проведіть їх повне від’єднання;
  3. 3. Зніміть кожух, і відкрутіть гвинти;
  4. 4. Відпустіть болти, що закріплені решітки воздухопритока;
  5. 5. Зніміть моторчик ваз 2114, для цього доведеться його трохи наблизити на себе і підняти;
  6. 6. Після зняття моторчика, поверніть його на 90 градусів. Це необхідно для його виймання з кожуха і його зняття.

Як видно, заміна не таке й важка справа. Тому зазначені роботи легко зробити самостійно.

Що робити, якщо тепловіддача від грубки низька

Відкрутіть від боки пасажирської торпеди. Уважно огляньте шланги, що відходять від грубки. Оцініть ступінь їх нагрівання. Якщо вони холодні, це говорить про те, що вони забилися, і їх необхідно прочистити. Після їх очищення подбайте про контроль двигуна по датчику.

Що робити, якщо заміна не дала результатів, і моторчик все одно відмовляється працювати?

Зверніть увагу

Щоб уникнути непередбачених ситуацій, найкращим виходом їх ситуації стане звернення в автосервіс.

Проблема непрацюючої пічки на моделі ВАЗ 2114 зустрічається досить часто. У більшості випадків з ладу виходить моторчик, який відповідає за подачу теплого повітря в салон. Усунути несправність можна без допомоги фахівців автосервісу, досить скористатися покроковою інструкцією по ремонту.

Місце розташування і принцип дії

На останніх моделях ВАЗ конструкція обігрівача практично не відрізняється. Моторчик пічки розташований посередині передньої торпеди, він працює в трьох режимах.

Використовуючи регулятор, можна вибрати певну зону опалення – салон, лобове скло або ноги. При поломці вентилятора нагріте повітря залишається біля радіатора і не йде в салон.

Ефективність системи опалення в цьому випадку падає до нуля.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Основні причини несправності

Найчастіше система перестає нормально функціонувати з наступних причин:

  1. Чи не працює запобіжник F-7 з напругою 30-А. Запобіжник також відповідає за роботу прикурювача, омивача фар, підсвічування в бардачку, тому виявити цю несправність нескладно.
  2. Окислення контактів на моторному блоці.
  3. Реле запалювання залипає. Якщо моторчик пічки починає працювати тільки після прогріву двигуна, значить, причина в несправному реле.
  4. Вихід з ладу резистора. Цей елемент відповідає за роботу грубки на різних режимах. Якщо моторчик включається тільки на 3 режимі, то резистор несправний і його потрібно замінити.
  5. Перегорів сам моторчик пічки.

Порада: Для певної точної причини поганої роботи печі рекомендуємо послідовно виключати кожен з перерахованих вище пунктів.

Якщо моторчик почав працювати зі збоями, то його краще відразу замінити на новий, так як налаштувати його на нормальну роботу практично неможливо. Рекомендуємо купувати пристрій в офіційних магазинах, де дають гарантію якості. Середня ціна на моторчик становить 500-600 рублів.

Перелік інструментів та витратних матеріалів

  1. Набір гайкових ключів.
  2. Хрестова викрутка.
  3. Вентилятор або повний комплект з моторчиком в збірці.

як замінити

Весь ремонт займе у вас не більше години, починаємо з відключення мінусовій клеми акумуляторної батареї.

  1. Роз’єднуємо плюсової провід живлення мотора грубки, який знаходиться під панеллю приладів.Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового
    Роз’єднуємо провід живлення
  2. Переходимо в моторний відсік і знімаємо два болта, які кріплять кожух вентилятора.Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового
    Відкручуємо болти, які утримують кожух вентилятора
  3. Відкручуємо гайку, яка притискає «масу» моторчика.
  4. Викручуємо гвинти кріплення вентилятора.Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового
    За допомогою викрутки викручуємо два болта
  5. Знімаємо гвинти кріплення решітки воздухопритока і витягуємо її.Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового
    Знімаємо грати після того, як два болта були викручені
  6. Демонтуємо моторчик в кожусі, відсунувши корпус на себе і вивівши його з зацепа.Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового
    Демонтуємо моторчик пічки
  7. Провертає пристрій на 90 градусів і витягуємо його з кожуха. Тепер можна поміняти деталь.

Відео по заміні моторчика пічки на ВАЗ 2114

Щоб швидко провести ремонт печі, потрібно визначити причину несправності. Якщо движок працює з перебоями, його краще відразу замінити на новий. Використовуючи простий інструмент і покрокову інструкцію, ви швидко проведете заміну моторчика, заощадивши на послугах автосервісу.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

вентіляторСістема вентиляції внутрішнього простору Lada 2115 здатна організувати циркуляцію повітряних потоків під впливом природного напору повітря, що виділяється при русі на пристойній швидкості. Штучно нагнітати повітря в салон може тепловентилятор, швидкість обертання якого східчасто регулюється блоком управління.

Коли вентилятор обігрівача підлягає заміні

«Засуджують» до заміни даний агрегат на автомобілі ВАЗ 2114 слід не тільки в разі його повної бездіяльності, що є наслідком:

  • замикання обмотки якоря на «масу» або її обриву;
  • зносу колектора;
  • зависання щіток.

Огляду і цілком ймовірно подальшої утилізації підлягає і електромотор, якір якого обертається досить повільно на будь-якій швидкості через:

  • окислення / забруднення колектора;
  • межвиткового замикання обмотки якоря;
  • зношування підшипників і посадочних місць під опори кочення.

До відома. У разі замикання обмотки якоря електромотора відразу ж перегорає запобіжник F7, одночасно відповідає за прикурювач, підсвічування бардачка і обігрів заднього скла.

Майстерня заміна вентилятора грубки на автомобілях сімейства ВАЗ 2114: створюємо умови для проведення операції

Конструкція опалювальної установки, розташованої за панеллю приладів, реалізована грамотно. Зручність здійснення ремонту кулера розробники таки прийняли до уваги: ​​електродвигун розташований в підкапотному просторі і легкодоступний.

З’єднання електромотора з бортовою системою управління базуються в салоні за панеллю приладів. Відключення агрегату відбувається за схемою:

  • зняти праву кришку центральної консолі, відкрутивши три гвинти;
  • від’єднати одноконтактний колодку живлення електродвигуна;
  • відкрутити «масу» агрегату, використовуючи головку на 10 і зняти клему з шпильки.

Перед заміною вентилятора пічки в моторному відсіку ВАЗ 2114 проводяться операції підготовчого характеру і в моторному відсіку. Досвідчені власники для зручності настійно рекомендують демонтувати два дефлектора біля склоочисників. Кріпляться вони шурупами в п’яти місцях. Далі дії підкоряються наступною схемою:

  • зняти салонний фільтр;
  • відвернути чотири самореза, які фіксують кожух електродвигуна в моторному відсіку;
  • видалити кожух з підкапотного простору.

Демонтаж і заміна електродвигуна

теплоЕлектромотор скріплений з корпусом опалювального вузла за допомогою двох гвинтів. Розібравши хрестоподібної викруткою з’єднання, необхідно роз’єднати мотор і обігрівач і витягнути через ущільнювач раніше від’єднані проводи. Видалити електровентилятор з підкапотного простору можна наступним чином:

  • трохи підняти агрегат;
  • вивести передню опорну поверхню з зачеплення з корпусом обігрівача, зсунувши двигун на себе;
  • повернути мотор на 90 градусів;
  • витягнути конструкцію з відсіку.

«Бувалі» рекомендують прийняти до відома іншої принцип демонтажу агрегату, одночасно включає в себе частину заходів по розбиранню вироби:

  • повернути апарат навколо осі обертання так, щоб вікно вихідного отвору «дивилося» на виконавця;
  • зняти поролоновий ущільнювач;
  • роз’єднати половинки корпусу агрегату, одягнувши їх плоскою викруткою в місці стику;
  • вывести левую половинку, сдвинув ее в левый край;
  • вывести правую половину, предварительно переместив ее влево.

Полноценная замена только вентилятора печки на ВАЗ 2114 возможна после разборки правой половины кожуха агрегата:

  • отстегнуть две пружинные защелки, фиксирующие крышку относительно кожуха;
  • снять крышку мотора;
  • извлечь электродвигатель в сборе с крыльчаткой.

Замечания:

  • при замене аппарата в сборе вести разборку старого изделия не стоит;
  • перед разборкой электромотора рекомендуется оценить его эксплуатационные качества, подсоединив аппарат к аккумулятору;
  • запрещено снимать крыльчатку с вала, особенно нового электродвигателя, во избежание появления дисбаланса;
  • все работы следует выполнять при отключенной АКБ.

Перед установкою нового агрегату необхідно очистити приймальний канал опалювальної установки. Монтаж нового виробу проводиться в зворотній послідовності.

Помістивши конструкцію біля посадочного місця, слід приклеїти новий поролоновий ущільнювач по контуру, що контактують з опалювальною установкою.

По завершенню робіт в моторному відсіку необхідно підключити агрегат до бортового контролера і бажано замінити салонний фільтр.

В підсумку

  • Утилізація старого електромотора обігрівача найчастіше відбувається через знос колектора (після 100 000 км пробігу) або замикання обмотки якоря, про що скаже «мовчить» або з працею обертається вал, а також перегоряє запобіжник F7.
  • Методика заміни несправного вентилятора пічки ВАЗ 2114 спрощено виглядає так:

Моторчик пічки ВАЗ 2114

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

В іншому випадку потрібно оперативно усувати поломку. Адже їздити взимку з виключеною грубкою не дуже приємно. До того ж такі поїздки вкрай небезпечні, замерзлі стекла істотно знижують огляд. Тому, чим раніше ви усунете проблему, тим краще. Замінити вентилятор цілком під силу кожному. Досить запастися терпінням і інструментом.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ВАЗ 2114 може, не знадобиться. Причина несправності може бути в інших частинах системи опалення автомобіля. Тому перш ніж змінювати вентилятор обов’язково перевірте всі варіанти виникнення проблеми:

  • Відмова може бути викликаний перегорілим запобіжником. За роботу вентилятора відповідає запобіжник F7. Він розрахований на силу струму в 30 А. Також до нього підключені двигун омивача фар, підсвічування бардачка, підігрів заднього скла. Якщо одночасно відмовили ці системи проблема в запобіжнику. Не забудьте перевірити всі ці системи на предмет замикань;
  • Поганий контакт в монтажному блоці. Іноді контакти в колодці проводів окислюються, в такому випадку її досить просто поворушити. Зазвичай це допомагає;
  • Відмова перемикача досить поширена несправність. Перевірте працездатність цього елемента.

Якщо все вищеперелічене працює, то причина в самому вентиляторі (моторчик). Доведеться його замінити. Перед заміною перевірте контакт маси, часто гайка послаблюється, і вентилятор не спрацьовує.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Якщо ви все-таки прийшли до висновку, що проблема лежить саме в цьому елементі, то доведеться його замінити. Бажано встановлювати новий вентилятор. Колишній у вживанні може досить швидко відмовити. А ремонтувати зіпсувався недоцільно. При заміні доведеться виконати наступні дії:

  • Відключаємо акумулятор. Це вбереже вас від короткого замикання і виходу з ладу деяких електронних систем машини;
  • Знімається бічній кожух обігрівача з боку водія;
  • Під панеллю приладів необхідно знайти і від’єднати плюсової провід, що йде до вентилятора;
  • Відкручують найнижчу гайку кріплення обігрівача. З шпильки знімається мінусовій провід моторчика;
  • Відкривається капот, і знімається ущільнювач. Вивертають гвинти кріплення кожуха вентилятора;
  • Кожух знімається;
  • Викручують гвинти кріплення вентилятора. Їх всього 2, для цього вам знадобиться хрестова викрутка;
  • Відкручують 5 гвинтів кріплять решітки воздухопритока. Вони знаходяться перед лобовим склом. Далі зніміть їх;
  • Вентилятор злегка підводиться і виводиться з кріплень шляхом зрушування його вперед (на себе);
  • Корпус вентилятора повертається на 90 °, і він виймається;
  • Перед установкою нового моторчика слід ретельно вичистити відсік від скопилася там бруду;
  • Збірка проводиться в зворотному порядку.

Після закінчення робіт перевіряється робота обігрівача на всіх швидкісних режимах. Якщо все працює, то збірка сталася успішно.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Звичайно, новий вентилятор коштує недорого, але все-таки краще його відремонтувати. Спочатку огляньте корпус. Вони бувають як розбірні, так і нерозбірні. У перших на торцях є 2 гвинта. Нерозбірні збираються без них. В принципі обидва варіанти можна відремонтувати.

Почнемо з розбірного варіанти:

  • Знімаємо крильчатку. Її доведеться збивати;
  • Знімаємо кришку, для цього відкручуємо гвинти;
  • Оглядаємо щітки, в більшій частині випадків проблема в них;
  • Для їх заміни знадобиться паяльник і викрутка. Спочатку отпаиваем проводок старої щітки, і відкручуємо гвинтик її кріплення.
  • Робіть це акуратно, не втратьте пружинки. Встановлюємо нову щітку;
  • Збираємо все в зворотному порядку.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Особливих проблем з цією роботою у вас не повинно виникнути. Набагато складніше відновити нерозбірний вентилятор. Але в цілому при наявності бажання це також можна зробити.

Для цього знадобиться віджати 2 фіксатора, що тримають кришку. Складність ситуації в тому, що вушка фіксаторів легко відламуються. І якщо це сталося, то доведеться все ж йти в магазин за новим вентилятором.

Решта дії повністю ідентичні ремонту розбірного двигуна.

Висновок . Як правило, відмова грубки відбувається в зимовий час. Тому вкрай важливо провести роботу щодо усунення причини в максимально короткі терміни. Заміна вентилятора і моторчика пічки на ВАЗ 2114, нескладна робота, з цим впорається навіть не дуже досвідчений автолюбитель. Ось ремонт вентилятора вже трохи складніше, але його теж можна зробити в гаражі.

  • Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЗаміна радіатора грубки Chevrolet Niva з кондиціонером. Складно, але можна
  • Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоПринцип роботи віськомуфти вентилятора охолодження. цікава теорія
  • Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЧому не працює вентилятор охолодження ВАЗ 2114? Найпопулярніші причини
  • Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого новогоЧому не працює грубка на Ниві Шевроле? Почин сам

Що робити, якщо не працює вентилятор печі на ВАЗ 2114

Принцип роботи печі ВАЗ 2114

Конструкційні особливості та принцип роботи опалювальної системи практично у всіх моделях ВАЗ ідентичний. При включенні грубки за допомогою регулятора.

розташованого усередині салону автомобіля, система подає до радіатора антифриз (температура якого після прогріву становить приблизно 90 градусів).

Далі в роботу включається вентилятор, який може працювати на одному з трьох режимів швидкості.

Вентилятор створює спрямований потік повітря, який циркулює з зовнішньої частини опалювальної системи в салон автомобіля. За допомогою регулюючих заслінок водій може вибрати одну з трьох зон опалення – ноги, лобове скло або салон машини.

Вентилятор грубки ВАЗ 2114 – одна з ключових частин всієї опалювальної системи, при виході якої ефективність опалення знижується практично до нуля. Якщо не працює вентилятор обігрівача.

то гаряче повітря, прогрітий радіатором, просто не надходить в салон в необхідній кількості, і для обігріву автомобіля, яке в нормальному режимі повинно виконуватися за 5-10 хвилин, може піти 2-3 години.

Причини несправності опалювальної системи

Якщо не працює грубка ВАЗ 2114. то причини цього слід шукати серед наступних можливих несправностей:

Розташування запобіжника грубки (F7)

Що вийшов з ладу запобіжник грубки – одна з найпоширеніших, і при цьому простих в ремонті несправностей.

На чотирнадцятій встановлений запобіжник обігрівача типу F7, що володіє силою струму в 30 А. Варто відзначити, що вийшов з ладу запобіжник обігрівача також стане причиною відмови роботи прикурювача, підсвічування бардачка, електронасоса подачі води для очищення фар. і обігріву заднього скла, оскільки всі ці системи працюють від одного запобіжника.

Нерідко трапляються ситуації, коли встановлені запобіжники перегорають один за іншим – причиною цього може бути коротке замикання, для виявлення джерела якого вам доведеться перебрати всю запобіжну ланцюг

  • Відсутність контакту всередині монтажного блоку

Також досить часта проблема, причиною якої є окислення проводів в процесі експлуатації. Вирішується вона досить просто, необхідно перебрати проводки в колодці, в якій вони скріплені перед монтажним блоком, і при необхідності виконати заміну контактної групи.

Заліпшіе реле запалювання також може бути причиною, через яку не працює вентилятор печі на ВАЗ 2114. Виявляється це досить просто – в разі, якщо вентилятор починає працювати виключно тоді, коли двигун автомобіля повністю прогрілося, то неполадки саме через реле запалювання. Для їх усунення потрібно повністю замінити реле.

  • Піч не працює в 1 і 2 режимі швидкості

Якщо вентилятор включається тільки на максимальній швидкості (всього їх 3), то потрібно міняти резистор обігрівача. Конструкційні особливості опалювальної системи такі, що при 1 і 2 режимі швидкості вентилятор живиться через додатковий резистор, а в 3 режимі – прямо від акумулятора.

  • Проблеми з моторчиком вентилятор а

Якщо не працює вентилятор охолодження ВАЗ 2114. але всі перераховані вище проблеми усунуті, то залишається одна причина – вийшов з ладу моторчик пічки ВАЗ 2114. Він може або перегоріти, або мати поганий контакт з харчуванням через відійшла маси, також нерідко залипають щітки вентилятора.

Вам буде потрібно поміняти моторчик пічки на новий, оскільки якщо він почав «виробляти», то в майбутньому це буде повторюватися неодноразово.

Заміна моторчика (вентилятора) опалення

Коли причина, по якій не працює вентилятор печі на ВАЗ 2114 виявлена, необхідно приступати до її усунення. На ринку представлена ​​достатня кількість вентиляторів в різних цінових категоріях: від дешевих китайських моделей, якість і термін служби яких під великим питанням, до надійних і довговічних варіантів, чия вартість на порядок вище.

Як свідчать відгуки власників чотирнадцятий ВАЗів, оптимальним варіантом в плані співвідношення ціни і якості є вентилятори Luzar. Актуальна вартість яких, на сьогоднішній день, складає близько 1200 рублів.

Зняти вентилятор печі на ВАЗ 2114 досить просто – він знаходиться в спеціальному контейнері, розташованому перед лобовим склом у капотном відділенні. З інструментів нам буде потрібно лише викрутка і набір ключів. Розглянемо алгоритм дій, за яким виконується заміна вентилятора грубки на ВАЗ 2114:

  1. В першу чергу від’єднуємо мінусову клему від акумулятора;
  2. У салоні чотирнадцятої під панеллю приладів розташований плюсової провід живлення моторчика, його необхідно роз’єднати ;
  3. Перебираємося під капот чотирнадцятою. Кришка кожуха вентилятора кріпиться двома гвинтами, їх необхідно викрутити;
  4. Знімаємо «масу» моторчика, для цього потрібно відкрутити гайку, яка фіксує її до корпусу кожуха обігрівача знизу;
  5. Відкриваємо кожух і викручуємо два гвинти, які фіксують вентилятор;
  6. Далі викручуємо гвинти, якими до корпусу перед вітровим склом прикріплені решітки воздухопритока. Знімаємо їх;
  7. Тепер можна виконати зняття моторчика пічки на ВАЗ 2114, так як всі його кріплення були демонтовані. Вентилятор одягнений на розташований на корпусі зачіп – посуньте його на себе і підніміть;
  8. Після того як моторчик знятий з зацепа, вам буде потрібно провернути його на 90 градусів, щоб він безперешкодно вийшов з кожуха, і вийняти його.

Заміна моторчика пічки на ВАЗ 2114 однакова в зворотному порядку. Як ви бачите, нічого складного тут немає, і всі ремонтні роботи без проблем можна виконати в домашніх умовах. Щасти вам їзди!

Заміна моторчика пічки на ВАЗ 2114

Коли піч в машині ламається, нічого хорошого в цьому немає. Якщо поломка сталася в теплу пору року, її навряд чи можна вважати критичною.

Але якщо це сталося в лютий мороз – справи автовласника погані, оскільки взимку з несправним нагрівником він далеко не заїде. Найчастіше піч на ВАЗ 2114 перестає гріти через поломки електромотора.

Заміна моторчика пічки під силу практично всім автолюбителям, головне, дізнатися, як це зробити швидко і правильно.

Зовнішній вигляд і розташування моторчика пічки

Пристрій знаходиться в середині так званої торпеди і являє собою невеликий електродвигун постійного струму, до якого кріпиться вентилятор, захищений пластиковим кожухом. Цей мотор має три режими роботи і призначений для подачі теплого повітря в три зони: на лобове скло, на ноги пасажирів або прямо в салон.

Захисний кожух з мотора знятий, видно вентилятор

Коли електромотор обігрівача необхідно замінити

Є кілька ознак, які підкажуть автовласникові, що з двигуном обігрівача щось не так. Ось найпоширеніші з них:

  • При спробі включити піч не чути гудіння моторчика, причому така картина спостерігається на всіх трьох швидкостях.
  • Мотор подає повітря на всіх швидкостях, проте працює з перебоями.
  • Робота моторчика стабільна, перебоїв з подачею теплого повітря немає, але замість рівномірного гудіння можна почути сторонні звуки, скрегіт, який в подальшому переростає в пронизливий скрип.

Інструкція по заміні мотора грубки ВАЗ 2114

Спочатку перерахуємо витратні матеріали та інструменти, які нам знадобляться:

  • новий моторчик пічки ВАЗ 2114 (причому купувати його треба обов’язково в комплекті з вентилятором і захисним кожухом);
  • набір комбінованих ключів;
  • викрутка хрестова (середніх розмірів).

Щоб поміняти моторчик самостійно, потрібно дотримуватися наведеної нижче послідовності дій:

  1. Відкривається капот автомобіля, з акумуляторної батареї за допомогою ріжкового ключа на 10 від’єднується клема зі знаком «мінус».
  2. У кабіні машини, під панеллю приладів, знаходиться провід живлення пічного моторчика. Він вручну витягується з роз’єму.

«Плюсової» провід живлення моторчика знаходиться в кабіні, під панеллю приладів

  • Тепер в моторному відсіку ріжковим ключем на 8 мм відкручуються 2 гайки, які утримують вентиляторний кожух. Там же знаходиться гайка, за допомогою якої до кожуха кріпиться провід «маси» авто. Вона теж відкручується.Поруч з гайками кожуха знаходиться і гайка «маси», яка теж відкручується
  • Далі за допомогою хрестової викрутки викручуються додаткові болти кріплення вентилятора.Додаткову пару кріпильних болтів викручують хрестової викруткою
  • Решітка для припливу повітря звільняється і витягується, відкривається доступ до мотору, утримує на спеціальній скобі.Коли весь кріплення відкручені, грати воздухопритока витягають вручну
  • Для вилучення моторчик спочатку тягнеться на себе, а потім повертається на 90 градусів, знімається з кріпильної скоби і виймається з штатного місця.Електромотор обігрівача спочатку тягнуть на себе, а потім повертають під прямим кутом
  • Тепер на місце згорілого пристрою встановлюється новий мотор, після чого проводиться зворотна збірка всіх вузлів.

Відео: заміна двигуна обігрівача на ВАЗ 2114

важливі моменти

Щоб ремонт печі пішов максимально швидко, а його результати не розчарували автовласника, слід дотримуватися наведених нижче правил:

  • При знятті старого мотора його обов’язково слід повернути. Якщо цього не зробити, частина його кріплення може зламатися і застрягти в торпеді, точніше – в кріпильної скоби. І дістатися до застряглого фрагмента буде не так-то просто.
  • Затягуючи хрестової викруткою кріпильні гвинти, можна докладати занадто великих зусиль: вони дрібні, так що різьблення в їх гніздах легко зірвати.

Як показує практика, заміна мотора не представляє особливої ​​складності навіть для початківця автолюбителя, якщо він хоча б раз в житті тримав в руках гайковий ключ і викрутку. Вся процедура займає хвилин 40-50 максимум. Головне – не перестаратися з затягуванням кріплення, і все буде в порядку.

Джерела: http://autoflit.ru/1844-zamena-ventilyatora-i-motorchika-pechki-na-vaz-2114-sobstvenno-nichego-novogo.html, http://autovaz-2114.ru/heating-and- cooling / chto-delat-esli-ne-rabotaet-ventilyator-pechki-na-vaz-2114 /, http://vazweb.ru/desyatka/otoplenie/zamena-motorchika-pechki-vaz-2114.html

Заміна вентилятора обігрівача і доопрацювання вентилятора охолодження ваз 2114 – logbook Lada 2114 2009 on DRIVE2

Доброго времени суток драйвовчане.Сегодня мій блог присвячений карлсонам.Ещё взимку при включенні грубки вентилятор видавав противний скрегіт і писк. При повторному включенні буває пропадав.

Так я і їздив чекаючи тепла і клацаючи по багато разів важіль:) Але прийшла дуже тепла весна, і вчора я вирішив покататися з холодним обдувом. Після 20 хвилин по трасі в салоні моторошно завоняло горілим і дути пічка перестала- нарешті наіпнулось подумав я і мав рацію.

Що нам потрібно для заміни вентилятора обігрівача? : – сам вентилятор (я купив в зборі так як на новому лузаровском є ​​кришка над моторчиком.) – хрестова викрутка і ключ на 10.

Спочатку ліземо в салон ногами вгору і особою до педалей. Звертаємо свій пристрасний і засуджує погляд на дроти вище педалі газу. І виявляємо штекер одиночний з синьо-зелено-чорним проводом і чорний провід маси прикручений до торпеді на рівні верхніх воздуховодов. Відкручуємо і рухаємось в подкапотку.

Відкриваємо капот, хрестової викруткою знімаємо пластиковий кожух моторчика з фільтром і тієї ж викруткою два болти кріплення моторчика (уважно НЕ проіпіте шайби). А ось щоб висунути моторчик треба трохи поматюгаться, подряпати руки, і через 10 хвилин він впритул вилазить біля правого крила.

Збірка в зворотній послідовності.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Zoom

Олд і нью

Новий моторчик крутить на першій швидкості взагалі безшумно викликаючи лише позитивні емоції.

Ну а так як все одно вже зайшов в автомагазин вирішив і на карлсон для основного охолодження подивитися Нагадаю що у мене стоїть древнє 4 пелюстковий вентилятор і він мене дратує зайвим шумом (хоча чесності заради скажу що в плані охолодження він справялся) у друзів я замовив 8 лопатевої фірми Лузар (але дістати його окремо без моторчика проблематично) .Так ось полазити по просторах Нетан знайшов цікаві дані: 1) Штатний вентилятор:

  • 2109-1308008
  • Витрата повітря – 1080 м3 / год при напорі повітряного потоку в 128 Па.
  • 2) Вентилятор від інжекторної Ниви (один з його здвоєного) 21214-1308008
  • Витрата повітря – 1500 м3 / год при напорі повітряного потоку в 150 Па
  • 3) Вентилятор Калини і Шніви (один з його здвоєного) 1118-1308008 / 2123-1308008

Витрата повітря – 2100 м3 / год при напорі повітряного потоку в 150 Пает наведені цифри моторчиков всборе.Я ж вирішив обмежиться лише лопатями від ниви за 200р.12 лопатевої Карлсон (один з здвоєних) не сідає в посадочне місце моторчика 2108. Але за допомогою завзятості , канцелярського ножа і шайби все стало як рідне.

  1. Але Увага! Вентилятор нива розрахований крутиться в іншу сторону від 2108 (дивись на стрілочки)

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Zoom

Древній і модний

І тут починається найцікавіше -іспитанія.Не беручи до уваги закони фізики, термодинаміки і навіть логіки ставимо як рідний:) Нагадаю що мій девятос грівся до вентилятора виключно в пробках або на місці (на трасі охолодження вистачає від набігаючого потоку повітря).

Так вот я подключил вентилятор, авто прогрелось иии он включился и прогнал гарячий воздух из моторного отсека через радиатор наружу к бамперу:))Ааа лошара — скажете вы. Так же неправильно. Надо чтоб он высасывал холодный воздух с улицы через радиатор охлаждая его. И в теории будете правы.

На практике же время работы на радиатор и от него было приблизительно равно(около 5 секунд разницы) и остывало авто соответственно одинаково быстро. Кто не верит- проверяемых и пишем в комментах результат( для Сиены полярности меняем в фишка провода местами).По итогу сделав обдув по заводскому высасывая из радиатора решил проверить ощущения в салоне.Дамы и господа — это успех.

Звук из салона практически не слышно. А в паре с РПВ слышу что включился уже тогда когда стрелка температуры не растёт а падает ?

На жаль відео до- після є, але не працює в ютуб з телефону (постараюсь на вихідних з компа залити)

Ремонт Вентилятора Пічки Ваз 2114

Підміна вентилятора пічки на ВАЗ 2114

Чи не працює вентилятор печі на ВАЗ 2114. Багато автомобілістів нерідко зустрічаються з проблемою, коли на ВАЗ 2114 не працює вентилятор печі. Ця проблема супроводжується сторонніми звуками виникають під час роботи обігрівача.

Вентилятор в системі опалення

Вентилятору відведена головна роль в роботі системи опалення машини.

Заміна вентилятора і моторчика пічки на ваз 2114. Власне, нічого нового

Вентилятор отопітеля ВАЗ 2114

Будь-яка машина не застрахована від виходу з ладу не тільки вентилятора, та й опалювальної системи в цілому.

Щоб розібратися в питанні, чому вентилятор не працює, потрібно: завести автомобіль, переключити грубку на швидкості 1, 2, 3 по порядку. У разі якщо не з’явилися додаткові звуки, відповідно вентилятор просто не діє.

Якщо ж вентилятор не включився при перших 2-ух режимах швидкостей, а на третій заробив, проблема в функціонуванні додаткового резистора, або в самому перемикачі.

Причини, несправності в роботі моторчика пічки

Моторчик пічки ВАЗ 2114 не працює за такими причин:

Поміняти його не складе великих труднощів, але основна проблема криється в електронній ланцюга, тобто в ланцюзі з’явився коротун. 1-ий крок в усуненні цих труднощів, пошук джерела короткого замикання.

Принципово знати, що до грубки приєднаний запобіжник F-7 з напругою 30-А. Крім системи опалення він відповідає за роботу прикурювача, підігріву дзеркал, підсвічування бардачка, електродвигуна для омивання фар.

Тому, при виході з ладу запобіжника відмову в роботі станеться і у цих пристроїв.

  • Препядствия з контактом в монтажному блоці.

Це хвороба досить часто зустрічається у багатьох машин, передумовою його є слабенький контакт або окислення контакту.

Включення системи опалення відбувається тільки при прогрітій машині. Відповідно при появі даної препядствия, потрібно перевірити реле запалювання і в міру потреби його поміняти.

  • Включення грубки відбувається лише на 3 швидкості.

Включение вентилятора на 1 и 2 скорости происходит через дополнительный резистор, а при 3 скорости ток поступает прямо на вентилятор. Потому данная неувязка свидетельствует о выходе из строя дополнительного резистора.

  • Вышел из строя переключатель отопителя.

В этом случае неувязка кроется в электронной цепи, либо в предохранителе. Для проверки его функционирования и переключения скоростей можно пользоваться дополнительными средствами – лампа на 12В и два проводка припаянных к ней. Деяния проводятся в определенной последовательности:

Моторчик печки (вентилятор) ВАЗ-2114. (13-15). демонтаж. ремонт. установка

ремонт авто своими руками. 18. мат.

Ремонт моторчика печки ваз 2114

Устраняем скрип писк моторчика не используйте графитовую смазку на морозе при первом зауске моторчика.

  1. Спочатку від’єднати центральну консоль, для зручності в доступі до перемикача системи опалення.
  2. Після цього, заводимо машину і підключаємо провід на мінус від лампи на кузовную масу, другий провід лампи періодично з’єднуємо з виходами швидкостей 1, 2, 3 на додатковому резисторі.

Палаюча лампа свідчить про нормальну роботу перемикача. У разі протилежного результату приєднуємо лампу до проводу перемикача на плюс. Якщо лампочка не включається, це свідчить, що в колі є обрив, або не працює запобіжник.

  • Неполадки в роботі моторчика пічки.

Перемикач працює справно, струм надходить, а сам вентилятор не реагує, причина криється в наступних моментах: можливо стався перегрів моторчика, слабкий контакт маси вентилятора, або сталося залипання щітки моторчика.

Чому виникають неполадки в роботі опалювальної системи

Коли не включається грубка на ваз 2114, для водіїв це серйозна проблема, в будь-який час року, але з настанням холодної пори року вона стає особливо важливою. Основними причинами того, що система опалення відмовляється працювати, є різні причини, починаючи від електричної системи, і завершуючи проблемами з помпою.

Принцип функціонування грубки:

  1. При регулюванні температурного показника подачі повітря в солоний, необхідно шляхом відкриття або закриття краника отопітеля.
  2. Саме завдяки краника опалювальної системи в радіатор надходить рідина для охолодження, що сприяє утворенню тепла. Температурний показник рідини охолодження при нагрітому моторі досягає близько 94 градусів.
  3. Перемикаючи грубку на різні швидкісні режими від першого до третього, регулюється швидкість руху вентилятора обігрівача, що сприяє надходженню теплого або охолодженого потоку повітря всередину салону, в залежності від положення краника.
  4. Використовуючи панельні заслінки, можна регулювати надходження повітря саме в тому напрямку, який необхідно.

Знаючи принцип функціонування системи обігрівача, можна зрозуміти, де криється причина неполадок в машині.

Заміна вентилятора системи опалення

Як замінити моторчик пічки на ваз 2114, хвилює багатьох власників автомобілів. Заміна моторчика пічки ВАЗ 2114 має на увазі під собою такі дії:

  • Для початку необхідно в просторі під капотом від’єднати всі болти кріплять накладку з пластика.
  • Прибрати накладку для зручності роботи.
  • Прибирати з капота ущільнювальну гумку.
  • Зняти кожух захищає моторчик пічки.

Таким чином, добираємося до вентилятора, далі:

  • Від’єднати два болта кріплять мотор з боків.
  • Потім перейти в салон і під панеллю з боку водія необхідно знайти плюсовій штекер проводу і відкріпити його.
  • Наступним знайти провід на мінус, закріплений на гайку, відкріпити його. Ці дроти можна завести в отвір корпусу машини через ущільнювальну гумку.
  • Дістаємо моторчик пічки, повернувши його під певний кут, і вийняти з правого боку.

Якщо необхідна заміна вентилятора обігрівача ваз 2114, відповідно купується його нова модель і вся система збирається таким же чином, але в зворотному порядку.

Заміна вентилятора на ВАЗ 2114 посильна кожному автолюбителю, варто тільки виділити трохи часу для цього.

Скільки коштує моторчик пічки ВАЗ 2114 залежить від покупки його в окремий вид або в зборі з корпусом. Тому ціна на моторчик опалювальної системи ВАЗ 2114 становить приблизно рублів 500, ціновий показник в зборі з корпусом буде в районі 1000 рублів.

Заміна моторчика пічки ВАЗ 2114 своїми руками, інструкція

Багато власників ВАЗ-2114 стикалися з проблемою виходу з ладу вентилятора пічки. Незважаючи на видиму складність проблеми, це питання можна вирішити самостійно, не вдаючись до допомоги фахівців з автосервісу. Справа забере не більше години, причому економія коштів буде значною, оскільки в автомайстерень за таку просту роботу можуть взяти досить велику суму грошей.

Знаходимо сам вузол

Привід грубки на ВАЗ-2114 розташований там же, де і в попередніх моделях цього автомобіля – в центрі передньої торпеди. Він захищений пластиковим кожухом, який перешкоджає попаданню туди пилу і бруду.

Принцип дії вузла заснований на подачі теплого повітря на три напрямки: ноги, салон і лобове скло. Поломка вентилятора пічки тягне за собою проблему надходження теплого повітря в салон, залишаючи його біля радіатора. Таким чином ефективність всієї системи стає нульовою.

Діагностувати поломку можна дуже просто: включивши піч і оперуючи ручкою перемикання режимів обігріву, необхідно переконатися в наявності специфічного шуму вентилятора і подачі теплого повітря (при нагрітому моторі). Якщо звук не чується – вентилятор пічки ВАЗ 2114 зламаний (але за умови присутності подачі живлення на цей вузол).

причини несправності

Причинами несправності може бути кілька факторів. Наприклад, це може бути банальна проблема з запобіжником F7, який може перегоріти. Діагностувати таку проблему легко – цей запобіжник відповідає за підсвічування бардачка, прикурювача і підігріву зовнішніх дзеркал. Якщо зазначені прилади не працюють – необхідно заміна запобіжника.

Проблема може бути укладена в окисленні контактів монтажного блоку. Якщо на поверхнях деталей є видимі сліди окислення, швидше за все, що причина відмови в роботі саме в цьому.

Сліди окислення контактів ліквідуються простим спиртом, після чого їх необхідно ретельно просушити.

важливо

Якщо виникла подібна проблема, найкраще звернути увагу і на контакти інших систем харчування – можливо там теж є сліди окислення.

Реле запалювання теж може бути причиною відмови вентилятора пічки. Слід перевірити реле, якщо при прогрітому моторі грубка відмовляється прогрівати повітря і подавати його в салон.

Часто трапляється проблема, коли піч не працює на першій або другій швидкості, але добре працює на третій. Це пов’язано з проблемою спеціального резистора, який відповідає за контроль харчування на перших двох швидкостях. Третя швидкість обертання вентилятора – це безпосередня подача струму не нього, тому при подібних проблемах слід перевірити додатковий резистор.

Проблеми можуть бути укладені в самій конструкції мотора грубки. Можливо, що десь пропав контакт між проводками або присутній залипання щітки. Це необхідно перевірити візуально, розкривши кожух і уважно оглянувши вузол.

Зламаний перемикач – також типова причина відмови грубки в роботі. Тут все просто – його необхідно замінити на новий. Проблема з перемикачем може бути легко визначена, якщо зняти саму пластикову накладку і спробувати переключити режим безпосередньо.

Ну і нарешті, головний фактор несправності – це зламаний вентилятор. Тут необхідний розбір всього вузла і зняття вийшла з ладу деталі. Ця причина якщо на найчастіша, то одна з основних, при якій потрібен повний демонтаж вузла і його заміна.

Заміна вентилятора пічки ВАЗ 2114

Вентилятор – основна деталь грубки, найчастіше виходить з ладу. Його заміна справа не дуже складна, але при цьому слід дотримуватися певних правил. В процесі заміни вам не знадобляться спеціальні інструменти – обійтися можна самим прості набором автомобільного ремонтного комплекту.

  1. Знеструмлюємо електричний ланцюг, від’єднавши мінусову клему акумулятора.
  2. Під панеллю приладів від’єднуємо плюсової провід живлення моторчика.
  3. У моторному відсіку відкручуємо два болти, які утримують кожух печі.
  4. Від’єднуємо «масу» – відкручуємо болт кріплення проводу.
  5. Відкручуємо два болти, які кріплять вентилятор безпосередньо до корпусу печі.
  6. Після цього демонтуємо грати воздуховода.
  7. Беремо в руки моторчик пічки ваз 2114 і надавав у напрямку до себе, виводимо із зачеплення.
  8. Повернувши деталь на 90 градусів, її можна легко вийняти з кожуха.

Збірка вузла проводиться в аналогічній послідовності з точністю до навпаки. Процедура не представляє особливих складнощів, але слід звернути увагу на правильну фіксацію контактів електроживлення, щоб не довелося розбирати вузол заново.

У яких випадках необхідна заміна моторчика

Очевидною причиною заміни, як уже говорилося, буде повна відмова в роботі. Також слід задуматися над необхідністю заміни в тих випадках, коли вентилятор видає неспецифічний шум, наприклад, сильно верещить.

Це може бути наслідком поломки лопатей або з’явилися дефектів в самій конструкції.

Також часто причиною виходу вентилятора пічки з ладу стає банальне засмічення – це можна зрозуміти по неприємного запаху і зайвому шуму (скрипи або шурхіт всередині вузла).

Порада

Проблему з вентилятором слід чё1тко діагностувати, оскільки в одному випадку вона може бути пов’язана з безпосередньою поломкою вузла, а в іншому – з неполадками інших інженерних систем автомобіля.

Як правило, часто люди плутають проблему з електроживленням і проблему з самим моторчиком.

В першу чергу необхідно перевірити працездатність електричних ланцюгів і цілісність запобіжників, а потім вже приступати до безпосередньої розбиранні вузла грубки.

Як попередити проблему

Основна причина виходу з ладу безпосередньо вентилятора пічки – це неякісна його складання. Не варто економити на подібних деталях, а якщо проблема все-таки трапилася, краще купити якісний вузол з гарантією виробника.

Подібні вузли розраховані на роботу при широкій різниці температур, але деякі виробники не приділяють уваги якості і випускають на ринок грубки, з дуже малим коефіцієнтом стійкості до температурних перепадів.

Радимо не економити на цій деталі автомобіля і купувати дійсно надійні вузли у перевірених постачальників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…

Чи можна буксирувати на автоматі іншу машину? Як це зробити без наслідків

Багато автолюбителів чули про особливості принципу роботи АКПП і тому закономірно ставлять…