Заміна задніх гальмівних колодок Шкода Октавія А5 багато в чому проводиться за аналогією з заміною передніх. Однак тут є свої нюанси, пов’язані з конструктивними особливостями задніх гальмівних механізмів. Відрізняється форма супорта, схема його кріплення і технологія фіксації самих колодок.

Для проведення операції по заміні вам будуть потрібні наступні інструменти і матеріали:

  1. Ріжкові ключі «на 13» і «на 15»;
  2. Плоска викрутка;
  3. Металева щітка;
  4. Спеціальне пристосування для вдавлення Порше гальмівного циліндра;
  5. Мастило.

У списку вказана тільки базова оснащення. Крім неї можуть знадобитися, наприклад, рідкий ключ або фіксатор різьби.

Звертаємо увагу на 4-й пункт – без цього спеціального пристосування процедура заміни задніх гальмівних колодок може помітно ускладнитися.

Зверніть увагу

Тому краще його купити, тим більше що продається він практично в будь-якому великому автомагазині і коштує не надто дорого. Орієнтовна ціна – 400-700 рублів.

Само собою, придбати потрібно і самі гальмівні колодки. В каталозі оригінальних комплектуючих вони вказані під номером 1K0698451J . За набір з чотирьох колодок середньої цінової категорії доведеться викласти приблизно 1000-1200 рублів. Відомим брендам – Bosch, TRW, Brembo, Ferodo.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Перед початком робіт слід відкрутити кришку бачка з гальмівною рідиною, розташованого в підкапотному просторі. Потім за допомогою домкрата вивішуємо потрібне колесо і знімаємо його.

Тепер з’явився доступ до гальмівного супорта, який кріпиться за допомогою двох болтів. Для їх відкручування знадобиться пара ключів – «на 13» і «на 15». Одним викручуємо болт, іншим – утримуємо направляючий палець від провертання.

Щоб легше було зірвати болт, можна попередньо обробити деталі WD -40.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоЗаміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Далі знімаємо гальмівний супорт і підвішуємо його за допомогою дроту, щоб не допустити натягу приєднаного до нього гальмівного шланга. Гальмівні колодки при цьому залишаються на напрямних. Витягуємо їх, долаючи зусилля утримують пластин, потім піддягаємо і виймаємо самі пластини.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоЗаміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Переходимо, мабуть, до найвідповідальнішого моменту – вдавленню поршня гальмівного циліндра. Для цього використовуємо спеціальний ключ, який при закручуванні гвинта не просто утапливает, а й обертає поршень, закручуючи його.

Обертання забезпечують виступи на упорі, що входять в пази поршня при установці пристосування. Просте вдавлення, вироблене, наприклад, при заміні передніх колодок, в даному випадку не допускається.

В ході самої процедури потрібно діяти акуратно, щоб не пошкодити пильовик циліндра.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоЗаміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

За ідеєю зараз все готово до монтажу нових гальмівних колодок, хіба що можна очистити поверхні від бруду щіткою. Також перед установкою необхідно порівняти нові і старі елементи, переконавшись в їх ідентичності.

У комплект крім колодок входять нові утримують пластини і болти кріплення супорта, так що при складанні використовуємо їх.

Беремо і вставляємо пластини на місце, потім в напрямні встановлюємо колодки, упевнившись в надійної фіксації.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Перед установкою гальмівного супорта перевіряємо стан напрямних пальців і захисних гумових чохлів. Якщо чохли порвані або отверделі, обов’язково замінюємо їх новими.

Код замовлення комплекту чохлів для напрямних втулок – 8E0698470 .

Краще перестрахуватися і купити чохли разом з гальмівними колодками, щоб потім не довелося бігти в магазин в самий невідповідний момент. Пальці змащуємо змазкою.

Тепер монтуємо гальмівний супорт, прикручуючи його за допомогою нових болтів. Вони самоконтрящиеся, але все ж для повної впевненості можна обробити їх фіксатором різьби. Момент затягування болтів – 30 Нм. Далі перевіряємо рівень рідини в бачку і закриваємо кришку.

Перш ніж прикрутити колесо, сідаємо в салон і лише кілька разів клацнувши прокачуємо педаль гальма. Потім виходимо і перевіряємо, чи немає патьоків близько гальмівного механізму. Якщо все сухо, встановлюємо колесо. У тій же послідовності міняємо колодки на іншій стороні.

Як і у випадку з передніми колодками, відразу після заміни ефективність роботи задніх гальм буде не настільки висока, так як необхідний час на приработку нових деталей. У зв’язку з цим перші кілометри краще проїхати без різких гальмувань.

Ось така процедура заміни задніх гальмівних колодок на Skoda Octavia A5.

Заміна задніх гальмівних колодок Skoda Octavia A5

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Гальмівні колодки – одна з найголовніших деталей гальмівної системи. Від їх зносу залежить довжина гальмівного шляху і ефективність гальмування. Дія задніх гальм відбувається на частки секунди пізніше передніх. Це потрібно для вирівнювання автомобіля під час гальмування.

Якщо заміна задніх гальмівних колодок Шкода Октавія А5 нічого очікувати зроблена вчасно, то при екстреному гальмуванні задня частина машини буде підніматися, а передня – притискатися.

Це відіб’ється на ефективності гальмування, а в погану погоду може призвести до неприємних наслідків.

Підготовка до заміни колодок Skoda Octavia A5

В каталозі оригінальних запчастин для Skoda Octavia A5 задні гальмівні колодки позначені артикульним номером 1K0698451J.

Найбільш придатними будуть оригінальні деталі, але якщо на вашому автомобілі встановлені передні колодки від іншого виробника, то краще встановити такі ж і на задні гальма.

Найкращою заміною оригінальним, на думку багатьох власників «Октавії» А5, є колодки від німецького виробника Lucas / TRW з каталожними номером TRW GDB 1330. Як вважають деякі власники, цей аналог за деякими параметрами навіть перевершує оригінал.

Задні колодки від виробника Skoda рекомендується міняти через 15-20 тисяч пробігу, а від TRW, як заявляє німецький виробник, через 35-40 тисяч.
Для заміни задніх гальмівних колодок вам знадобиться:

  • комплект нових колодок;
  • накидні ключі на 13 і на 15 ;
  • графітова мастило;
  • викрутка з плоским жалом; знімач для разжима гальмівного циліндра або плоскогубці з вигнутими губками.

Заміна задніх гальмівних колодок на Skoda Octavia A5

  • Зірвіть колісні болти, але не викручуйте їх. Підніміть машину домкратом, відкрутіть колісні болти до кінця і зніміть колесо.
  • Викриття два пальця кріплення гальмівного супорта. Для цього потрібно ключем на 15 притримувати від прокручування направляючу, і ключем на 13 викручувати сам палець.
  • Використовуючи викрутку з плоским жалом як важіль, подайте супорт вгору і зніміть його. Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного1 Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного2
  • Щоб віджати гальмівний циліндр, потрібно його вдавлювати і одночасно прокручувати по осі. Для цього на циліндрі є спеціальні виїмки. Для цієї мети можна використовувати спеціальний знімач, але, якщо його немає, можна обійтися плоскогубцями з вигнутими губками для обертання і викруткою з плоским жалом як важіль для вдавлення. Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоза допомогою спеціального знімача Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складноговаріант з плоскогубцями
  • Зніміть старі колодки з напрямних.
  • Видаліть старе мастило з напрямних і змастіть їх нової графітової змазкою.
  • Встановіть нові колодки на напрямні.Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного
  • Встановіть всі деталі вузла в зворотному порядку

Після заміни гальмівних колодок рекомендується прокачати гальмівну систему.

Заміна колодок Skoda Octavia A5 FL

  • Головна /
  • ремонт /
  • Заміна задніх колодок

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

  • Комплект задніх оригінальних колодок (4 шт) – 1K0698451J
  • Артикул замінили на: JZW 698 451
  • аналоги:
  • TRW GDB 1330
  • REMSA 0263.05
  • BREMBO P 85 020
  • BOSCH 0 986 461 769

ATE 13.0460-2894.2

Задні колодки на дискових гальмах ходять довше ніж передні, так як навантаж на них на багато менше в порівнянні з передком. Ставити бажано все колодки однієї фірми. У моєму випадку це TRW передні і задні.

Також бажано міняти передні і задні разом, щоб знос колодок починався з однакової товщини.

Номер оригінальних задніх колодок для Октавії А5 ФЛ дивимося на сторінці про колодки

Самостійна заміна задніх колодок

Дивимося інструкцію по заміні в базі ELSA. Для початку знімаємо колесо, і відкручуємо два пальця кріплення гальмівного супорта:

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

  1. Щоб викрутити пальці понадобятсядва комбінованих ключа на 13 і на 15.
  2. Ключем на 15 притримувати, щоб не прокручувався палець.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Тепер знімаємо супорт:

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Віджати гальмівний циліндр на задніх гальмах Октавії А5, для цього доведеться повозитися, ніж як у передніх гальм.

Принцип в тому, щоб вдавлювати циліндр і одночасно прокручувати ,

для цього в ньому є спеціальні виїмки. Cсуществуют спеціальні знімачі, можна купити на али, але в зазвичай гаражі можна і обійтися підручними засобами, як на фото:Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Далі встановлюєте нові колодки, і збираєте супорт назад, закрутивши два пальця.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Ось і вся процедура заміни задніх колодок, після заміни необхідно прокачати гальма. За ідеєю потрібно не забувати і про гальмівну рідину, яка змінюється раз на два роки.

написати коментар

  • Івар
  • На 1.8 Тсай а5 колодки не підходять
  • 2018-11-16

Стаття про 1.6. У 1.8 інші гальма.

Інгвар

Шкода Октавія А5 FL 2011 року, 1,6 MPI, МКПП – 5, задні міняв на 60 000 тис.

, Товщина накладок була 5 – 6 мм, внутрішні зносилися нерівномірно, мастило на напрямних була, якщо вже розібрав, тому і замінив, встановив нові оригінал (Італія), у передніх на даний момент товщина передніх де то 10 мм. Так що не знаю чому у деяких передні швидше зношуються, може на педаль гальма з великим зусиллям тиснуть, або на гальмах їздять?))

2018-11-11

Та ні, завжди передні зношуються швидше. На передню вісь більше навантаження.

  1. Анатолій
  2. Досить просто можна вкрутити поршень звичайними пассатижами, сам так робив, як показано на відео: https://vagdrive.com/threads/580/
  3. 2018-08-15

Євген

Мені порекомендували скобу TRW BDA581. Не знаю чи є в комплекті направляти. І з приводу взагалі заміни скоби буду уточнювати, пахне розлученням. За результатом відпишуся.

2018-05-31

Євген

Пріветсвтую камаради. Буквально пазвчера їхав з аеропорту, і почув стукіт, наче то в багажнику Балтай. Заїхав на діагностику, в результаті вердикт: Замінити напрямні зі скобою задніх гальмівних супортів. Ось тепер думаю, надсилаються зрозуміло, знос. А скоби до навіщо міняти ?! Хто небуть стикався з такою проблемою?

2018-05-30

Сама скоба непристойно дорого коштує, не зрозуміло, чому заміна? Уточніть, або в іншому сервісі перевірте.

Віктор

важливо

Колодки TRW GDB 1330 не підходять на машини 1,4 ТСВ там стоїть пружина а на наших пружини немає. Може ти мав 1.6 двігатель.Я сьогодні перевірив і поставив TRW GDB 1622, ось це наші задні гальмівні колодки.

2018-04-27

Дякую за уточнення. Так Ви праві, стаття про 1.6

Роман

Перепрошую за дурне питання. Колодки продаються комплектом на 2 колеса або тільки на одне?

2017-10-29

На два! В комплекті 4 шт колодок.

Олександр

Добридень! Не підкажете як зняти скобу?

2016-12-13

Заміна передніх і задніх гальмівних колодок Шкода Октавія А5 своїми руками

Гальмівна система Октавії, як і у інших автомобілів, є найважливішою частиною активної безпеки: вона складається з безлічі деталей, що взаємодіють один з одним постійно, тому вони повинні бути справні завжди. Найбільше піддаються зносу в процесі експлуатації передні і задні гальмівні колодки Шкоди Октавії А5, заміну яких можна провести і самостійно.

Пристрій і функції

На автомобілях Шкода Октавія А5 використовуються дискові гальма на передній і задній осі, по дві колодки на кожному колесі.

Ці елементи вважаються витратним матеріалом і не відрізняються складним пристроєм. Конструкція являє собою майданчик, на якій закріплена накладка зі спеціального фрикційного матеріалу.

Стикаючись з гальмівним диском, колодка уповільнює швидкість руху автомобіля.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Так виглядає повний комплект колодок з датчиком для Шкода Октавіа А5

Варто звернути увагу, що Октавія другого покоління (А5) оснащується гальмівними дисками певної моделі, які не мають варіантів аналогічної заміни.

Багато власників стикаються з проблемою вибору колодок за каталожними номерами.

Однак все не так складно, розміри однакові і у аналогів, підібрати відповідні можна за артикулами, якщо немає можливості придбати оригінальні комплектуючі.

  • Задні – 1K0698451J.
  • Передні – 1K0698151F.

Принцип їх дії класичний, заснований на гідравлічному приводі і вакуумному підсилювачі, за рахунок яких поршень притискає колодки до диска.

коли міняти

Як такого терміну заміни не існує, все залежить від ступеня зносу. Виробник вказує, що товщина накладок з фрикційним матеріалом не повинна бути менше 1,7 мм, в іншому випадку потрібно негайна заміна. Втім, необов’язково вимірювати товщину залишився фрикційного матеріалу за допомогою лінійки.

На автомобілях Шкода Октавія А5 з 2008 року встановлюється спеціальний датчик. Він вказує на критичний знос гальмівних колодок відповідною індикацією на приладовій панелі і зразковим зазначенням залишилися кілометрів, які ще можна проїхати без заміни. Передні і задні гальмівні колодки не підлягають ремонту або відновленню.

На власному досвіді переконався, що є деякі близькі народні умільці, які замість того щоб поміняти зношені деталі, підкладають під супорт металеві пластинки або що-небудь подібне, особливо коли на тлі зношеної колодки підклинює і сам супорт (не може притиснути як слід). Не сперечаюся, колодка притискається і датчик не лається, але ж товщина колодки не стає більше, а на великій швидкості підкладки можуть вилетіти і як наслідок гальма не зможуть впоратися зі своїм завданням при екстреному гальмуванні.

Основні причини заміни

Необхідність проведення заміни гальмівних колодок виникає не так часто, але все ж причин може бути кілька:

  1. Обрив фрикційної накладки. У кращому випадку підклинює колесо, в гіршому може повністю заклинити під час руху з усіма наслідками, що випливають звідси наслідками.
  2. Сильний знос накладки. Якщо датчик не вказує на критичну товщину, зрозуміти, що деталі зношені, можна по характерному звуку тертя металевих поверхонь один про одного.
  3. Пошкодження фрикційного матеріалу. Зазвичай виникає через попадання між диском і колодкою сторонніх предметів.
  4. Замаслені накладок. Попадання моторного або трансмісійного масла на фрикційний матеріал знижує його гальмівні здібності.

Гальмівні колодки можуть зношуватися не тільки з природних причин під час експлуатації автомобіля. Бувають випадки, коли знос нерівномірний або дуже великий. Відбувається це з таких причин:

  • поршень супорта клинить і він не повертається в зворотне положення після припинення гальмування;
  • перегрів або знос гальмівного диска;
  • попадання сторонніх предметів в гальмівну систему;
  • потрапляння гальмівної рідини на фрикційний матеріал;
  • агресивний стиль водіння або неякісне дорожнє покриття.

Слід також враховувати, що передні гальмівні колодки завжди зношуються швидше, ніж задні, так як основне навантаження спочатку лягає на них. Задні підключаються пізніше.

симптоми зносу

В першу чергу сигналізує про надмірне зносі вищезгаданий датчик. Якщо він з якихось причин відсутній, автолюбитель самостійно може визначити несправність.

По-перше, потрібно звернути увагу на рівень рідини в бачку: при сильному зносі колодок супорта потрібно докласти більше зусиль для гальмування, відповідно, рівень буде знижуватися.

По-друге, при натисканні на педаль гальма буде помітний збільшений хід. По-третє, збільшується гальмівний шлях.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Приклад зношеної колодки на тлі нової

Якщо ігнорувати всі симптоми, можна потрапити в ситуацію, коли гальмівна система не впорається зі своїм завданням. Сильно зношені накладки не можуть ефективно гальмувати, а в разі інших несправностей (заклинювання колеса) можна і зовсім потрапити в ДТП і наразити на небезпеку не тільки власне життя і здоров’я, а й пасажирів та інших учасників руху.

Як поміняти передні і задні гальмівні колодки Шкода Октавія А5

Для роботи знадобиться купити відповідний комплект. Можна взяти як оригінальні запчастини, так і підібрати і аналоги. Буде потрібно також набір інструментів:

  • гайкові ключі (13 і 15);
  • набір шестигранників;
  • викрутка;
  • щітка з металевим ворсом;
  • пристрій для вдавлювання поршня циліндра;
  • мастило.

Також може знадобитися проникаюча мастило WD-40, якщо болти сильно закислі. Зручніше виконати заміну, піднявши авто на підйомнику, але можна обійтися і вивішуванням колеса за допомогою домкрата. Далі процес виглядає наступним чином:

  1. Зняти колесо і очистити від бруду відкрилася майданчик. Після цього зняти захисні ковпачки і відкрутити два кріпильних пальця (якщо є датчик, від’єднати роз’єм).Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоРозташування кріпильних елементів
  2. Зняти супорт і відвести в сторону, видалити зношені колодки. Далі буде потрібно втиснути поршень гальмівного циліндра спеціальним пристосуванням, так як без цього неможливо встановити супорт на нові колодки.Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоВдавлювання поршня за допомогою пристосування
  3. Тепер можна встановити нові колодки. Встановити на місце супорт і затягнути напрямні пальци.Прі монтажі слід звернути увагу, що колодка, що встановлюється на внутрішню сторону, має темне кріплення, на зовнішньої деталі світлий фіксатор.

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Гальмівний механізм в зборі з новими колодками

Для більшої ефективності гальмування рекомендується одночасно міняти весь комплект на передній або задній осі, т. Е. З правого і лівого боку.

Заміна задніх гальмівних колодок практично нічим не відрізняється від вищеописаного процесу, хіба що каталожний номер потрібних деталей інший. Перед тим як встановлювати на місце колеса, потрібно перевірити рівень гальмівної рідини в бачку і при необхідності поповнити його. Як правило, прокачувати гальма після зазначеної процедури не потрібно.

Для ефективної роботи гальм слід враховувати, що їм потрібно притертися до дисків, для цього приблизно 100 км не потрібно сильно розганятися і не допускати екстреного гальмування. Як бачите, заміна гальмівних колодок не найскладніша процедура і при необхідності роботу може виконати будь-який автовласник, навіть новачок. До того ж так можна трохи заощадити на роботі фахівців СТО.

Професійна заміна колодок Октавія А5 (Skoda Octavia A5) гальмівних задніх

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Заміна колодок Октавія А5: попередні відомості

На автомобілях Шкода Октавія п’ятого покоління встановлені гідравлічні гальма з вакуумним підсилювачем і притискними супортами.

Принцип роботи даної системи заснований на дії циліндрів в безповітряному середовищі, гідравлічна рідина, при натисканні на педаль гальма, надходить в корпус супорта і виштовхує поршень циліндра, який затискає диск з двох сторін за допомогою колодок. Після відпускання педалі, поворотна пружина відправляє деталь у вихідне положення, і колесо розтискається.

Матеріал виготовлення накладок буває різним, відповідно і їх знос залежить від даного чинника. Найчастіше, на транспортних засобах даного типу, встановлені безазбестові колодки на основі металевої стружки та вугільної фракції, такі вироби завдають мінімальний шкоди дискам, але в той же час дозволяють забезпечити точне гальмування авто в будь-яких умовах.

Заміна гальмівних колодок Октавія А5: передумови

В ході експлуатації автомобіля, необхідно постійно стежити за станом гальмівної системи і колодок, в іншому випадку, гальма можуть відмовити під час руху, що призведе до аварійної ситуації. Для запобігання таких наслідків, варто звернути увагу на ряд ознак виниклої несправності, до яких відносяться:

  1. Скрип під час гальмування або довгий гальмівний шлях. Даний ознака говорить про знос колодок дощенту, коли гальмування відбувається в результаті притискання металевої основи накладок з диском, супорт тисне на майданчик, яка треться об площину диска, але через відсутність наповнювача колодки, сила тертя збільшує температуру всіх частин, зупинка авто здійснюється з порушенням норми.
  2. Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоПерегрівання маточини колеса і гальмівного диска. Тут можна припустити, що причиною поломки є закипання колодок і слабка поворотна пружина, яка не може відірвати прилиплу накладку від диска, сила тертя збільшується і відбувається нагрів деталей. Це дуже небезпечно, так як надлишкова температура розігріває змазує пасту всередині підшипника, і вона витікає назовні, що призводить до руйнування маточини і всіх супутніх елементів.
  3. Залежно від комплектації автомобіля Шкода Октавія А5, машина обладнується різними датчиками і сигналізаторами, в число яких входять механічний «пискун» і електронний приймач. Дані пристрої стежать за зносом гальмівних колодок, після зменшення товщини вироби до певного моменту, механічний елемент починає тертися об гальмівний диск, видаючи при цьому свист, даний сигнал і буде командою для заміни накладки. Електронний датчик ніякого звуку не подає, а формує світловий значок на приладовій панелі водія, вказуючи при цьому кілометраж, який авто може проїхати без проведення ремонтних робіт. І в першому і в другому виді датчиків принцип роботи однаковий, тому принципової різниці між ними немає.

Дані ознаки вважаються основними, при настанні будь-якого з перерахованих фактів варто негайно звернутися в сервісний центр для проведення діагностики і заміни задніх колодок Skoda Octavia A5.

Не варто намагатися провести ремонт самостійно, так як без певного досвіду і спеціальних інструментів виконати ремонт не вийде.

Ремонт і заміна задніх колодок на Октавії А5

Сервісний центр має все необхідне обладнання і матеріали для виконання ремонту гальмівної системи і колодок, персонал організації періодично проходить атестацію і навчання в різних організаціях, що спеціалізуються на виробництві гальмівних колодок та інших елементів безпеки.

У перелік послуг підприємства входять:

  1. Відновлення та розточування гальмівних дисків, видалення вироблення і бортика на верхній і нижній кромці. В результаті впливу колодок на металеву площину, відбувається стирання поверхні по всьому колу, але так як накладка не покриває диск повністю, утворюється вироблення у вигляді зменшення товщини в центральній частині. Після виходу з ладу гальмівної колодки, і спробі замінити її, нова деталь не буде притискатися повністю, так як утворився бортик є перешкодою, який потрібно видалити.
  2. Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складногоЗаміна колодок переднього і заднього мостів, прокачування системи з випуском повітря. Дані роботи проводяться поетапно з дотриманням технології і техніки безпеки. У процесі дій виконується чистка всіх супутніх елементів, фарбування кришки супортів і інших деталей.
  3. Підбір і продаж оригінальних деталей і колодок інших виробників. В даному випадку враховується, що багато заводів виробники передбачили такий фактор, як вироблення диска, тому на деталі є скошений край для забезпечення щільного прилягання накладки до гальмівного диску.
  4. Заміна колодок гальма стоянки задній осі. На автомобілях Шкода Октавія А5, на задніх колесах є гальмівний барабан з напівкруглими колодками, даний виріб також підлягає періодичному обслуговуванню і заміні. Їх принцип роботи трохи відрізняється від гідравлічного гальма, тут фіксація колеса забезпечується натяжкою троса, який притискає колодки до барабана і блокує диск.
  5. Заміна гальмівної рідини в гідравлічній лінії гальм. Це потрібно проводити під час періодичного ТО, коли перевіряється робота всіх вузлів і агрегатів, так як внутрішнє середовище, в якій знаходиться масло піддається окисленню і забруднення, тому важливо дотримуватися регламенту обслуговування, щоб не допустити закупорювання трубок.

Також в автосервісі можна провести технічне обслуговування транспортного засобу та ремонт гальмівної системи будь-якої складності.

Вартість робіт і гарантії на заміну задніх колодок Octavia A5

Завдяки постійному контролю з боку керівництва сервісного центру, забезпечується максимальна якість проведених робіт, тому організація пропонує розширену гарантію на здійснений ремонт і післягарантійне обслуговування.

Загальна ціна на заміну задніх і передніх гальмівних колодок автомобіля Шкода Октавія А5 залежить від двох чинників.

Перший – це вартість самої запасної частини, яка буде встановлюватися на авто, її можна придбати самостійно в будь-якому магазині, або купити прямо в автосервісі, отримавши при цьому значну знижку.

Другий фактор – це заробітна плата спеціаліста, який проводив ремонт.

Завдяки одній з найнижчих ставок норма-години, сервісний центр забезпечує максимальне співвідношення ціна якість при підсумовуванні обох факторів.

В результаті клієнт отримує весь перелік послуг на 30-40% нижче, ніж в середньому на ринку даних послуг. Тому підприємство має великий попит серед автолюбителів, яким потрібний ремонт гальмівної системи.

Заміна Задніх Колодок На Шкоді Октавії А5 ~ VESKO-TRANS.RU

Підміна задніх гальмівних колодок Шкода Октавія А5

Заміна задніх гальмівних колодок skoda octavia a5.  В принципі, тут немає нічого складного

Як і в будь-якому автомобілі, в Шкода Октавія А5 гальмівні колодки є дуже необхідними елементами гальмівної системи. Заміна гальмівних колодок і дисків на lancer ix. Заміна задніх гальмівних колодок і барабанів hyundai accent.

Сьогодні ми поміняємо задні гальмівні колодки, гальмівні барабани, а так само відрегулюємо ручник на хундай акцент. Як дієвим буде гальмування, в значній мірі залежить від стану цих деталей.

Головним фактором, що впливає на термін експлуатації гальмівних колодок, є стиль водіння, характерний власнику автомобіля. Заміна передніх гальмівних колодок opel astra h. За допомогою відео уроку поміняємо передні гальмівні колодки на автомобілі опель астра.

заміна задніх гальмівних колодок на nissan note і скручування пробігу ніссан ноут. Якщо шофер любить різко стартувати або ж гальмувати за принципом «педаль в підлогу», йому годі й сподіватися, що колодки прослужать вірою і правдою довгий час.

Істотно прискорює знос цих деталей затяжне гальмування, що застосовується при спуску машини по минає вниз дорозі для того, щоб не допустити її розгону. Колодки при цьому перегріваються, в результаті чого їх властивості дуже падають, а означає, знижується рівень безпеки їзди.

Якщо колодки, встановлені на автомобіль, високоякісні і підібрані вірно, то це сприятливо впливає і на термін служби гальмівних дисків (в барабанної системі – барабанів). заміна передніх гальмівних дисків і колодок на заміна задніх колодок а5. Як зняти двигун на ваз 2110 (відео) заміна передніх колодок на колодок на ВАЗ 2114.

Заміна задніх гальмівних колодок на mitsubishi. У разі ж, коли гальмівні колодки якістю не блискучі, впровадження їх при експлуатації автомобіля дуже стрімко призведе до псування диска, на поверхні якого утворюються суворі поглиблення.

А в гальмівній системі барабанного типу нехороші гальмівні колодки, відповідно, стрімко попсують барабани.

[Yuzo_related]

Заміна задніх колодок без спец ключа на Skoda Octavia (Шкода Октавія) без спец ключа

заміна задніх колодок без спец ключа на Skoda Octavia ( Шкода Октавія ) без спец ключа.

Заміна задніх гальмівних колодок Шкода Октавія А5

Заміна задніх колодок : http: // octaviaa5 .ru / remont / zamena-zadnih-tormoznyh-kolodok-skoda- octaviaa5 Діагностичні.

Експлуатаційний ресурс колодок

Оскільки під час руху автомобіля навантаження, які відчувають задніми колодками, набагато менше, ніж ті, що припадають на передні, то і знос їх настає не так швидко.

Пробіг, на який розраховані колодки, що встановлюються на гальмівних механізмах задніх коліс, більше, ніж у аналогічних деталей переднього гальмівного контуру в два, а іноді і в три рази. Заміна гальмівних колодок калина на задніх і передніх.

Ресурс задніх гальмівних колодок на форд фокус другого покоління вище, ніж у передніх, але особливо розслаблятися не варто. Слід зазначити, що на автомобілях, укомплектованих механічною трансмісією, колодки «живуть» довше, ніж на машинах, оснащених коробкою- «автоматом».

[Yuzo_related]

Порада

Про те, що прийшла пора міняти гальмівні колодки, каже рівень зношеності їх фрикційних накладок. Якщо їх залишкова товщина не перевищує 20% від початкової, «життєвий шлях» деталей завершено, і подальша їх експлуатація робить їзду на автомобілі вельми небезпечною. заміна задніх колодок без спец ключа на skoda octavia (шкода октавія) без спец ключа.

Крім того, зрозуміти, що час заміни настало, водій зможе в разі обриву накладки під час руху. Така несправність робить подальшу експлуатацію неможливою, оскільки колесо найчастіше заклинює. Заміна термостата на а для задніх можна ?? Довідник по опель астра джи В цьому випадку міняти неробочу колодку доведеться прямо на дорозі.

Виробляючи заміну колодок , слід переконатися в тому, що їх знос рівномірний по обидва боки (міняти ці запчастини слід в будь-якому випадку парою, на обох співвісних колесах). При нерівномірності зносу деталей або наявності перекосу в їх площині потрібно зробити перегородку супорта.

Перед тим, як приступати до заміни задніх гальмівних колодок на Шкода Октавія, необхідно правильно вибрати і купити саме ті, які призначені для цього автомобіля – інші типи деталей можуть не встати на штатне місце.

Покрокова інструкція по заміні передніх гальмівних колодок на форд фюжен. Заміна передніх колодок ford fusion своїми руками, відео. Заміна задніх колодок на Хендай Соляріс.

Вибрати потрібний тип запчастин допоможе наведена нижче таблиця.

джерело

Порадьте, які гальмівні колодки на шкоду краще купувати

Тут, я зібрав найбільш часті питання по гальмівним дискам і колодкам по нашій Октавії.

– як виглядає значок зносу гальмівних колодок,
– каталожний номер задніх колодок на 1,8 ТСВ
– відео по заміні задніх колодок на Шкоді Октавія А5,
– пищать колодки – в чому може бути справа,
– розміри гальмівних дисків 1.6 BSE / 1.8 і RS ,
– як зрозуміти вироблення гальмівних дисків,
– які гальмівні колодки на шкоду краще купувати.

Розміри гальмівних дисків 1.6 BSE / 1.8 і RS,

Для 1.6. – перед – 280мм, зад – 253мм, 258мм, 260мм.
Для 1.8. – перед – 288. зад – 272.
Для RS – перед 312мм, зад – 282мм.
Колодки з 1,6 НЕ підходять на 1,8!

Як зрозуміти вироблення гальмівних дисків

Як зрозуміти, коли пора міняти гальмівні диски на шкоді?
Передні колодки з датчиком зносу йдуть чи ні?

Колодки кожен змінює виходячи з стилю їзди.
Я поміняв на 45. Хтось їздить і 65 і все ок.
Є приклад з агресивним стилем водіння, колодки змінюються кожні 10 тис.
Тому, чіткої цифри прив’язки до пробігу у регламенту – немає.

Виробник рекомендує контроль товщини і перевірку з першого ТО.

Зверніть увагу

У дисків всього два критерії – б’є або не б’є при гальмуванні (тобто повело чи ні).
Якщо повело – то чи протачивают, тобто роблять рівним, або змінюють.

І другий – це товщина. Усе.
Датчика зносу на 1.8 Шкода октавія в комплектації елеганс – немає.

Якщо колодки почали пищати

Пищать колодки на низькій швидкості. При цьому, гальмівні диски цілі і колодки можуть бути не зношені. У чому може бути справа!

Подивіться напрямні скоби – варіант змастити їх мастилом. Скоби можуть злегка зміститися в процесі експлуатації і зачіпати про гальмівний диск. По хорошому треба зняти колесо і покриття диск, і дивитися чому це проісходіт.Еслі напрямні клин і не розтискають диск, це не є добре, можуть перегрітися гальма.

Як виглядає значок зносу гальмівних колодок

Позначення її в мануалі немає.

На передніх варто датчик зносу.
Це контрольна лампа означає, що пора міняти колодки.
Активувати цю лампу додатково не потрібно, це штатка.

  • А ось, якщо немає датчика зносу, то потрібна активація цієї функції.
  • ще нюанс
  • Якщо після заміни гальмівних колодок лампа так і не гасне, то
  • – перевірте під’єднання шнурка датчика до гнізда ліворуч,
    – причина може бути в обриві проводів або в зарядному,
  • – лампа може горіти і в тому випадку, якщо самі колодки без індикатора зносу.

Відео по заміні задніх колодок на Шкоді Октавія А5

Для роботи нам знадобляться два ключа: на 13 і на 15.
Поміняти задні колодки на Шкоді набагато складніше, ніж передні.

Тому, краще поїхати на сервіс.

Якщо ж, хочеться провести ці процедури самому, то починаємо з того, що потрібно відкрутити бачок з гальмівною рідиною. Робиться це для того, щоб не було тиску і рідина могла спокійно циркулювати.

Потім, піднімаємо автомобіль і знімаємо колесо.
Одним ключем фіксуємо контргайку, а другим ключем відкручуємо болт, який тримає супорт.
Знімаємо супорт і колодки.

Далі, / см. 3:58 відео / гальмівний циліндр потрібно втопити в корпус супорта. Для цього на СТО використовується спеціальний ключ знімач, якого в побуті звичайного автолюбителя немає і купити його проблематично.

Що робити в гаражних умовах.
Береться звичайна трещетка і головка діаметром 27/25.

Головка сточується, залишаються 2 вусики.

Гальмівний циліндр потрібно змастити гальмівною рідиною.
Всі маніпуляції з супортом проробляються акуратно, як показано на відео.

Нові колодки ставляться на місце.
Після заміни задніх торм.колодок на 1,6 тросик підтягувати нетреба.

  1. Досить посмикати ручником і гальмами.

ATE – поставив, по ощущеніямн ет захоплення.
ATE Ceramic – самі по собі не керамічні – напилення керамічне.

Номерочки (по вину перевіряйте!)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You May Also Like

Діагностика гбо 4 покоління своїми руками. Коли немає сенсу платити сто

Цены на бензин постоянно растут и облагаются новыми акцизами. Но без автомобиля…

Який краще gps-маяк для авто? Огляд моделей і погляд з боку

Защита своего транспортного средства – одна из основных задач автовладельца. При этом…

Що означає знак ш на машині? Просто про просте

https://www.znak.com/2017-04-07/znak_shipy_i_novye_pravila_dorozhnogo_dvizheniya_chto_nuzhno_znat 2017.04.07 Яромир Романов / Znak.com З 4 квітня в Росії діють…

Як зареєструвати саморобний причіп? В Україні.

Реєстрація саморобних транспортних засобів Саморобні ПРИЦЕПИ Отже, з якоїсь незрозумілої причини Ви…

Позначення на приладовій панелі автомобіля. Що означають значки?

У міру розвитку автомобільної промисловості кількість індикаторів на приладовій панелі стрімко збільшувалася.…

Як правильно паркуватися між машинами? Розписуємо в деталях

Як паркуватися переднім ходом між автомобілями Ось і настав щасливий день –…

Що робити, якщо потіє фара – причини і способи усунення проблеми

Утворення конденсату всередині фар досить поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів.…

Що робити, якщо тече люк в машині? Список корисних порад

Вічна проблема – підтікання люка! Люк, не рідний, чи не механічний /…

Що робити, якщо тече рульова рейка? Терміново усуваємо

На СТО, що спеціалізуються на ремонті вузлів рульового управління, власників автомобілів змушують…

Що робити, якщо машину заблокували і перекрили у дворі? Все вирішується

Що робити, якщо у дворі заблокували машину, куди звертатися? Багато автомобілістів стикаються…